Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Testy medyczne Maticia w ciągu 48 godzin

» 26 czerwca 2017, 14:31 - Autor: Rio5fan - źródło: express.co.uk
Jak donoszą brytyjskie media, Nemanja Matić w ciągu 48 godzin ma przejść wymagane testy medyczne przed transferem do Manchesteru United.
Testy medyczne Maticia w ciągu 48 godzin
» Nemanja Matić już niebawem ma stać się piłkarzem Manchesteru United
Reprezentant Serbii ma niebawem dołączyć do klubu z Old Trafford za kwotę 40 milionów funtów.

28-latek nie będzie mógł liczyć na miejsce w wyjściowej jedenastce Chelsea z uwagi na rychły transfer Tiemoué Bakayoko z AS Monaco. Matić będzie mógł liczyć w United na zarobki rzędu 155 tysięcy funtów tygodniowo.


TAGI


« Poprzedni news
Güner: Nie mamy porozumienia z United
Następny news »
AS: Alvaro Morata o krok od Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (139)


karol100: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 28 czerwca 2017, 20:26 #134
karol100: Noo okolo 30 h juz minelo....
» 27 czerwca 2017, 18:31 #133
karol100: Nooo to teraz juz 56...
» 28 czerwca 2017, 20:27 #132
dev13: Myśle ze jest duża szansa na wszystkie potem wietrzenie ;)
» 27 czerwca 2017, 15:22 #131
karol100: Co ty chcesz wietrzyc?
» 27 czerwca 2017, 18:29 #130
levy181: które z tych transferów jeszcze się potwierdzą Nainggolan, Matić, Morata, James, Fabinho
» 27 czerwca 2017, 07:52 #129
cabekMU: To mam nadzieję, że Fellaini poleci. Chyba, że chcemy grać jeszcze wolniejszą piłkę jak w ostatnim sezonie.
» 27 czerwca 2017, 00:42 #128
levy181: W tym sezonie przekonałem się do Felka, chłopak zasłużył i nie płacze a to typowy zadaniowiec
» 27 czerwca 2017, 07:53 #127
zdenek10213: Jak myslicie Martial wroci do formy ?
» 26 czerwca 2017, 23:53 #126
levy181: Cenię umiejętności Martiala ale w ubiegłym sezonie był cienień samego siebie. Wyglądał tak jakby coś było nie tak. Jeśli odpali to Jose będzie miał z niego duży pożytek.
» 27 czerwca 2017, 07:54 #125
mamwsiowd: Matic to dobry wybór.Jose się z nim dogaduje. Nemanja robi dokładnie co chce Mou na boisku. Czasami daje dupska (czerwona kartka czy rzut karny) ale to klasa światowa.Profilem pasuje do MU.Najważniejsze że na boisku MYŚLI !!
» 26 czerwca 2017, 23:52 #124
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2017 07:46

Jak myślisz ten transfer spowoduje że kupno Fabinho zostanie zablokowane tudzież porzucone ?
» 27 czerwca 2017, 07:45 #123
Klimaa: Ograny, zna ligę - czego chcieć więcej. Nie będziemy musieli się martwić grą z tyłu jeśli akurat Carrick nie będzie mógł grać :)
» 26 czerwca 2017, 23:48 #122
czerwonydevil: Wszystko układa się w logiczną całość.
Sprowadzamy napastnika bo to oczywiste, że musimy wzmocnić atak po tak mizernym sezonie jeśli chodzi o strzelone bramki.
Jednocześnie Mourinho zapewnia sobie stalową obronę która jest jego wizytówką. Przyjdzie Matić i razem z Herrerą będą dominować środek i rozbijać ataki przeciwników. Pogba skupia się wtedy na grze ofensywnej.
Przychodzi Perisić który potrafi pracować w obronie - takich graczy Mou lubi. Jednocześnie sprawia to, że Pogba będzie miał pole do popisu bo nie będzie miał aż tyle obowiązków defensywnych.
Do tego Morata który będzie rywalizował z Rashfordem, a Martial jak się nie ogarnie i nie złapie formy jak z pierwszego sezonu to pewnie poleci.

Jeśli zaś plotki o Nainggolanie okażą się prawdą to... Nie, nie okażą się prawdą ;)
Prędzej przyjdzie Matić i Fabinho, aniżeli Matić i Nainggolan.
» 26 czerwca 2017, 23:02 #121
CoachMark: Bardzo solidny wybór - popieram!
» 26 czerwca 2017, 22:55 #120
siara93: Najleszy transfer tego lata się szykuje, myśle że w tym roku nic go nie przebije, zwlaszcza jesli mowimy najprawdopodobniej o Moracie i Perisiciu.
Matić w Chelsea za czasów Mourinho był według mnie najlepszym defensywnym pomocnikiem świata. Super wybór, a Conte jeszcze tego gorzko pożałuje.
» 26 czerwca 2017, 22:10 #119
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 21:37

I super, mam nadzieję, że ten transfer dojdzie do skutku. Matic to człowiek od brudnej roboty, często bardzo niedoceniany. Dobry wiek, duże doświadczenie i znajomość realiów panujących w PL, oby ten transfer doszedł do skutku. Można by jeszcze spróbować "za grosze" wyciągnąć Sanchesa z BM do rotacji.
» 26 czerwca 2017, 21:36 #118
PDF: Jeśli to dojdzie do skutku ... a wiele na to wskazuje, to będzie można powoli zacząć się podniecać hehe. JM dobiera chłopaków pod swój styl ... a jak ma ekipę do grania swojego "betonu" zazwyczaj jakaś miska z tego wynika, gdzie by to nie było :-) Jak Chelsea odda do nas Matica, będzie to ich duży błąd.
» 26 czerwca 2017, 21:26 #117
LvG: I takie transfery prawdziwych europejczyków mnie się podobają
» 26 czerwca 2017, 21:15 #116
karol100: To czekamy na fotke w Chevrolecie
» 26 czerwca 2017, 20:19 #115
braku: Mam nadzieję że fellaini zostanie. Zajebisci. nasz środek będzie wyglądał. Pogba będzie mógł grać wyżej co jest dla nas i niego lepsze. Jeszcze dwóch napastników i wracamy na szczyt.
» 26 czerwca 2017, 19:58 #114
2Fast4You: Roma przecież nie odda nam Nainggolana, dostali dobry hajs za Salaha, nie muszą nikogo sprzedawać a szczególnie że grają w LM
» 26 czerwca 2017, 19:50 #113
Pazdanini: za ile Salah przeszedł bo ja nie w temacie
» 26 czerwca 2017, 19:57 #112
vieeeri: 34mln funtów o ile mnie pamięć nie myli
» 26 czerwca 2017, 19:59 #111
Vethro: 35mln funtów
» 26 czerwca 2017, 19:59 #110
Hoodys: + koło 10-11 dodatkowo w bonusach
» 26 czerwca 2017, 20:38 #109
Kalina: Bonusy jak napisal Hoodys za przyszle sukcesy czyli wyjdzie jakies 34 miliony funtow
» 26 czerwca 2017, 21:50 #108
kubas027: Takiego kogoś nam brakuje. Matić to dobra podstawa pod pomoc.Prawdopodobnie największa klasa w Anglii
» 26 czerwca 2017, 19:15 #107
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 18:14

Nainggolan, Matić, Herrera, Pogba, Miki, Morata, Rashford jak ich wszystkich upchać, nie mam pomysłu.
» 26 czerwca 2017, 18:13 #106
karol100: A czemu chcesz ich wszystkich upychac? Malo meczy w sezonie? Jakis trzon druzyny bedzie, a reszta bedzie walczyc o miejsce w skladzie
» 26 czerwca 2017, 18:16 #105
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 18:19

no jak to ? a to wszyscy sa napastnikami albo pomocnikami ? :D bo nie rozkminiam ... Wiadomo Herrera - Pogba / Nainggolan pomoc pozniej masz na Defenywnym Matica ktory ma zmiennika jak narazie tylko Fellainiego . Morata , Miki, Rashford? coz wiecej chcesz wiedziec ? Rashford skrzydlo albo atakujacy , Morata typowy napastnik a Miki skrzydla . Proste . Pamietaj jeszcze ze jest Liga mistrzow i Liga i do tego krajowe puchary wiec rotacjee
» 26 czerwca 2017, 18:18 #104
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 18:21

No właśnie ale na kim ten trzon postawić, bo nie sądzę, że Matić i Nainggolan będą grzali ławę, Pogba i Herrera raczej też. Przychodzi mi do głowy tylko takie coś:

Morata
Pogba
Perisić - Herrera - Nainggolan - Fabinho
Rojo - Bailly - Lindelof
DDG
» 26 czerwca 2017, 18:20 #103
tyber28: Dlatego to Mourinho jest managerem, a nie odwrotnie ;-)
» 26 czerwca 2017, 18:23 #102
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 18:34

Zrozum Killerku że nie będzie żadnego 3-5-2 i innych dziwnych formacji z wahadłowymi. Mourinho to tradycjonalista dlatego klasyczne 4-3-3 będzie. Wątpię że tak dobrzy piłkarze jak Fabinho czy Naingolan przyjdą na ławkę więc to raczej tylko medialne spekulacje.


Rashford ------ Morata ---- Mikitarian
--------- Pogba ------- Herrera --------
------------------ Matic ------------------
Darmian - Lindelof - Bailly - Valencia
» 26 czerwca 2017, 18:31 #101
karol100: Jak bedziemy grac znowu caly sezon co 3 dni to ciezko bedzie odroznic rezerwowego od postawowego, wiec nawet jak przyjdzie ten Naingollan to nikt jego kosztem pokrzywdzony nie bedzie
» 26 czerwca 2017, 18:56 #100
Davide: MatiasXD, gdzie widziałbyś Jamesa, w przypadku jego transferu, w 4-3-3? Cały czas powtarzasz, że Mourinho postawi właśnie na to ustawienie, a skąd masz pewność, że nie będzie to typowe dla Jose 4-2-3-1?
» 26 czerwca 2017, 20:17 #99
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 22:05

A co nam przeszkadza grac roznymi ustawieniami, w zaleznosci od taktyki i przeciwnika :d

Na Chelsea grajac 3ma obroncami zmienilismy "prawie" przed samym meczem
» 26 czerwca 2017, 22:04 #98
MatiasXD: Jamesa widziałbym na skrzydle w ataku np:

James - Morata - Mikitarian
» 26 czerwca 2017, 22:21 #97
Wave: Pewno na druzyny cofajace i bunkrujace sie, beda wychodzic Morata, Mata, Miki (moze James) Na druzyny silne bedziemy sami bunkrowac grajac na szybkiego Rashforda, Martiala, czy Perisica
Oczywiscie zmiany moga determinowac gra i nawet Felek moze sporo dzialac w koncowkach
» 27 czerwca 2017, 07:35 #96
iMarMU: Tak z tym Belgiem to czytałem rano na skysport. Myśle ze ten gość jest b dobry i młody.
A co do Matic nie jestem pewny chociaż jest doświadczonym zawodnikiem na 2-3 sezony ;)
Czekam na napastnika bo cis słabo narazie.
» 26 czerwca 2017, 18:08 #95
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 18:00

Popatrzcie co znalałem na stronie brytyjskiego BBC oprócz info o Maticiu:

"Manchester United are on the verge of signing Chelsea midfielder Nemanja Matic and could bring in the 28-year-old Serbia international by the end of the week. (ESPN)

United are also close to signing 29-year-old Belgium midfielder Radja Nainggolan from Roma. (Il Tempo - in Italian)"

A tak ogólnie co do tego transferu Maticia mam neutralne stanowisko, uważam że Mou wie co robi, zna go bardzo dobrze i może tutaj chodzić nie tylko o kwestie czysto piłkarskie, ale również psychologiczne - nie wiemy jaki gość jest, może świetnie wpływa na drużynę, zna smak wygranej, no i chyba co najważniejsze jest facetem a nie dorosłym dzieckiem.
» 26 czerwca 2017, 17:50 #94
karol100: Ja tam w lidze wloskiej nie siedze ale mam kolege fana Juve i on wkolko po pijaku gdy gadamy o pilce powtarza ze Naingollan to jest najwiekszy kozak i mistrz srodka pola w calej serie A.
» 26 czerwca 2017, 17:58 #93
swees: Śmiesznie bo też mam takiego kumpla i twierdzi dokładnie tak samo :P
» 26 czerwca 2017, 18:01 #92
Kilerek7: Nainggolan na tak mimo, że wiekowy, typowy fighter, Matić może być, ale chyba Fabinho byłby lepszą opcją obok Pogby i Herrery.
» 26 czerwca 2017, 18:09 #91
iMarMU: Ja kumpla nie mam ale oglądam serie A i gość jest kozak. Pasuje do United :)
» 26 czerwca 2017, 18:09 #90
DevoMartinez: Ale nie przejdzie bo ani nie chce ani Roma nie musi go sprzedawać.
» 26 czerwca 2017, 21:57 #89
dev13: Ok zabezpieczmy tyly ale ktos musi kreowac gre i strzelac bramki wiec jakis Lukaku nam niezbedny bo nasz atak cienko przedzie ;)
» 26 czerwca 2017, 17:40 #88
Vampiro: Dlatego przychodzi Matić, żeby Pogba nie musiał tak wspierać defensywy i mógł zaangażować się bardziej w ataku.
» 26 czerwca 2017, 19:11 #87
Kalina: Dzieki Murułan rowniez pozdrawiam i licze ze Jose zbuduje wokol ciebie solidna druzyne i poprowadzisz nas do wielu triumfow. Trzymaj sie Murułan udanych wakacji
» 26 czerwca 2017, 18:11 #86
tyber28: Przykre jest to, że młodzi ludzie nie mają żadnych zajęć, oprócz pisania bzdur w necie :-(
» 26 czerwca 2017, 18:18 #85
wegiel13: cos mi sie wydaje ze Roo to na kebaba wpadl a nie na whisky.
» 26 czerwca 2017, 19:02 #84
ro7: Trochę dziwne te nasze transfery. Mieliśmy drugą najlepszą defensywę w lidze i 8. atak, za to z najgorszą konwersją szans. A Mourinho kupuje samych defensywnych zawodników, chyba upadł na głowę z tym swoim autobusem. Potrzebujemy kreatywnych zawodników, a nie kolejnych obrońców i defensywnych pomocników.
» 26 czerwca 2017, 17:35 #83
Kalina: Na razie to kupil tylko Lindelofa
» 26 czerwca 2017, 18:13 #82
wegiel13: kto wygral 3 trofea w pierwszym sezonie pracy w MU? Ty czy Jose? znasz odp. wiec Mou wie co robi! z 2 str. powinnismy oceniac te transfery po sezonie a nie prawie 2 miesiace przed rozpoczeciem rozgrywek!
» 26 czerwca 2017, 19:05 #81
Chestnut: Kiedy obrona jest szczelna i zorganizowana, to możesz pozwolić sobie na bardziej kreatywne i ryzykowne zagrania.
» 26 czerwca 2017, 19:07 #80
vieeeri: A ja uważam, że transfer Matica wcale nie musi wykluczyć transferu Fabinho. Tak jak ktoś pisał wcześniej Fabinho to PO, który wstawiony na ŚPD również tam się dobrze odnalazł. Wierze w to, że ze względu na wszechstronność będzie grał na zmianę z Valencią i w razie potrzeby zagra też na 6. Mou lubi takich zawodników
» 26 czerwca 2017, 17:17 #79
night76: Ludzie Fabinho to PO a nie DP. W Moncao go wsadzali na sile tam. To jest PO wiec matic nei wyklucza Fabinho. My nie mamy zmiennika dla Valencji a meczy bedzie mnostwo.
» 26 czerwca 2017, 16:59 #78
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 17:10

Może i wsadzili na siłe ale świetnie sobie tam radził, na dzień dzisiejszy jest on postrzegany na defensywny pomocnik, czy transfer maticia wyklucza fabinho? jak dla mnie raczej tak, mamy zmiennika dla Valencia w składze, Darmian to jego pozycja, większośc sezonu grał na lewej bo wyjścia innego nie było, Fabinho to fajny uniwersalny zawodnik ale jeśli był by sprowadzany do nas pomimo transferu Serba to w roli zmiennika bo nie widze miejsca w pierwszym składzie dla niego w takiej sytuacji.
» 26 czerwca 2017, 17:09 #77
vieeeri: A ja się nie zdziwię jeżeli Darmian wyląduje w Juve. Nie jest pierwszoplanową postacią w United, nie chce mi się wierzyć, że będzie czekał 2-3 lata aż ustąpi Valencia, bo młodzieniaszkiem to on już nie jest. A transfer do Juve może być dla niego dobrą opcją, odchodzi Alves i zwalnia PO, a Darmian tam zagrałby więcej niż w United w sezonie poprzedzającym mundial. Chyba, że Mou widzi w nim Azpiego z Chelsea, który będąc prawonożny zasuwa na lewej obronie
» 26 czerwca 2017, 17:21 #76
MatiasXD: Przecież Darmian na tą chwilę jest pierwszym wyborem na lewej obronie i Jose chce go zachować.
» 26 czerwca 2017, 17:38 #75
Kilerek7: Jako zmiennika dla Antosia, widziałbym Semedo, dobry grajek. Jeśli faktycznie przyjdzie Matić i Nainggolan , to gdzie będzie Herrera i Pogba?
» 26 czerwca 2017, 18:10 #74
sebek25: Wolałbym Fabinho, Nainggolana bądź Taliscę niż Maticia. Od nie pasuje mi jakoś do United. Defensywny pomocnik z niego dobry ale bardzo słąbo rozgrywa piłkę.
» 26 czerwca 2017, 16:55 #73
vieeeri: Nawet jeśli słabo rozgrywa piłkę, z czym do końca się nie zgodzę, to uważam, że sprowadzany jest po to, aby robił swoje na ŚPD a rozgrywanie zostawił Pogbie i Herrerze
» 26 czerwca 2017, 17:18 #72
Vethro: Od rozgrywania jest Pogba, a Matić ma powstrzymać przeciwnika, by defensorzy mieli święty spokój. Talisca i Nainggolan to inny profil zawodnika, nie są to typowi defensywni pomocnicy odpowiadający za destrukcję. Fabinho jest defensywnym pomocnikiem z przymusu i w sumie jeśli miałby przyjść, to niech gra na pozycji prawego obrońcy, bo ma zapędy ofensywne, umie strzelić, dośrodkować.
» 26 czerwca 2017, 20:03 #71
Rakusz: Manchester United have submitted a contract offer of just over ÂŁ6.5m-a-year to Roma midfielder Radja Nainggolan, according to Il Tempo.

The Belgium international, who has been linked with Chelsea in the past, appears keen to remain in the Italian capital though, regardless of the interested parties chasing him.
» 26 czerwca 2017, 16:50 #70
karol100: Jakbycmy wychaczyli w jednym okienku Matica i Naingolana to jade do Manchesteru uvcalowac MOU
» 26 czerwca 2017, 16:55 #69
Diabelred: Problemem z Naiggolanem jest to, ze on sie nie chce ruszac z Romy. Dopoki jeszcze Roma nikogo nie sprzedala z podstawy(by jakos zbilansowac swoj budzet), to jakas nadzieja byla, ze beda go wypychac z klubu. Jednak po transferze Salaha do LFC, szanse na odejscie Belga spadly niemal do zera.
» 26 czerwca 2017, 17:01 #68
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 16:52

No i prawidlowo, taka mobilniejsza, lepsza w defie i ofensywie wersja Fellainiego. Nam jest wlasnie potrzebny typowy defensywny pomocnik, ktory odciazy Pogbe i Herrere z zadan defensywnych. Ten sezon pokazal, ze i w ofensywie(8 asyst w lidze, czyli tyle samo co u nas Pogba, Mata, Miki razem wzieci...) Serb potrafi cos zagrac. Na korzysc Maticia porownajac go z Fabinho przemawia fakt, ze jest ograny w Anglii i zna bardzo dobrze Mourinho, takze raczej nie powinien miec wiekszych problemow z aklimatyzacja u nas.

Cena spora, ale trzeba pamietac, ze kupujemy go od ligowego rywala, takze nic dziwnego, ze troche kosztuje. Mata kosztowal 37 mln, jednak bylo to juz kilka sezonow temu(trzeba pamietac, ze ceny z kazdym sezonem rosna) no i wtedy Hiszpan byl tylko rezerwowym u Mourinho, a Matic u Conte to byl gracz z podstawy.
» 26 czerwca 2017, 16:49 #67
Michal12371: 40 mln za 29 latka...
Fabinho byłby tańszy i według mnie dużo lepszy.
» 26 czerwca 2017, 16:09 #66
karol100: Czlowieku my musimy jak najszybciej wrocic na szczyt a nie bawic sie w jakis Fabinho. Okej niech brazylijczyk przyjdzie ale jako dodatkowy zawodnik a nie ten na ktorym teraz bedziemy musieli polegac.
» 26 czerwca 2017, 16:29 #65
jamaj05: Moim zdaniem tutaj nie chodzi o wiek, tylko przydatność drużynie
Matic byłby dobrym uzupełnieniem składu i mam nadzieję, ze pod tym kątem jest kupowany, bo jak niby miałby wygryźć ze składu Pogbe czy Herrere?

Martwi mnie tylko, że uzupełniamy skład, a nie go wzmacniamy
Bo chyba nikt nie twierdzi, że Lindelof od razu wskoczy do podstawy, co jak co, ale jako obrońca będzie się musiał dużo nauczyć

No ale nie wzmocnimy składu kupując piłkarzy, którzy są rezerwowymi w swoich klubach, albo, którzy pomimo regularnej gry nie wybijają się ponad określony poziom - Persic, Matic

A jeśli kupujemy zawodników na rezerwe, to Tielemans czy Bakayoko byliby lepszym wyborem na ŚP, bo młodsi

Patrząc na cele transferowe, to zeszłoroczne okienko było bardziej udane moim zdaniem
Ibra>Morata
Pogba>Matic
Bailly>Lindelof
Mkhitaryan>Persic

Chyba, ze reporterzy guzik wiedzą i szykują się prawdziwe bomby wzmacniające skład
» 26 czerwca 2017, 16:35 #64
Chestnut: Matić jest ograny w BPL.
» 26 czerwca 2017, 16:37 #63
karol100: Matic odrazu wskoczy do pierwszego skladu, gwarantuje Ci to. Bedziemy grac Matic Herrera Pogba w najsilniejszym ustawieniu
» 26 czerwca 2017, 16:38 #62
Michal12371: Co ty pieprzysz.. Fabinho bije na głowę tego Matica, do tego jest 6 lat młodszy i tańszy. 40 mln za kogoś kto zaraz będzie miał 30 na karku wydałbym tylko w przypadku gdyby to był napastnik z gwarancją 20 bramek w sezonie, a nie za defensywny pomocnik.
» 26 czerwca 2017, 16:39 #61
emil1986x: Jamaj05 ty znawco....Persic hehehe a kto to taki?? Weź się ogarnij bo gadasz bzdury oceniasz okienko które się nawet nie otwarło weź korzystaj z wakacji a nie wypacasz tu swoje marne żale :P
» 26 czerwca 2017, 16:39 #60
emil1986x: Proszę niech mi ktoś powie o czym Ci kolesie gadają Fabinho to nie sprawdzone jajko z niespodzianką a Matic to gwarancja regularności i spokoju. Amen
» 26 czerwca 2017, 16:41 #59
karol100: Emil ma racje , wciskacie jakis typow z rewelacji sezonu, zobaczycie ze ci grajkowie rozjada sie po klubach i o polowie juz wogole nie uslyszymy. Czy Fabinho bylby dobrym transferem ? Byc moze ale Matic bedzie napewno dobrym transferem
» 26 czerwca 2017, 16:47 #58
jamaj05: Ojej, literówka i wielkie mi halo

Mówię, że patrzac na cele transferowe, a nie na transfery wiec pisze teoretycznie... no ale czytanie ze zrozumieniem niektorych boli

Chodzi mi o to, że za Maticem przemawiaja te same argumenty co za Schneiderlin'em, a jak wyszło sami wiemy
» 26 czerwca 2017, 16:51 #57
emil1986x: Cooo?? Ale się kompromitujesz Matic a Morgan hahaha rzeczywiście bardzo podobni jeden z drużyny mega średniej a drugi to podwójny champion porównanie godne...Ciebie :P
» 26 czerwca 2017, 18:30 #56
jamaj05: Dobra, nie namówie cie do czytania ze zrozumieniem -_-'
» 26 czerwca 2017, 21:56 #55
GUESSWHOISBACK: Lepszy niż fabinho tylko czemu aż tyle hajsu trzeba wydać
» 26 czerwca 2017, 16:04 #54
karol100: 40 mln to duzo? Wedlug mnie promocja
» 26 czerwca 2017, 16:29 #53
M4GIK1990MU: Moim skromnym zdaniem powinien przyjść on i Fabinho. Serb wówczas od razu wskoczyłby na naszą kulejącą "6", a Fabinho ogrywałby się powoli, będąc póki co zmiennikiem właśnie Matica. Dzięki temu podczas jednego okienka wyeliminowalibyśmy na dobre jakiekolwiek problemy z tą pozycją. Wówczas na "8" zasiadłby na dobre Herrera, jego zmiennikiem byłby Fella, a "10" to Pogba i Mata/Miki od biedy. Oczywiście Carricka należałoby (niestety) powoli odsuwać od składu, tak samo jak Rooneya.
» 26 czerwca 2017, 16:04 #52
karol100: Potwierdzam, z tym ze ja bym gral w srodku Matic Herrera Pogba. Francuza zwolnilbym czesciowo z zadan defensywnych i nakazal czesto podlaczac sie pod akcje ofensywne.
» 26 czerwca 2017, 16:36 #51
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 15:52

Nie zebym sie czepial o ten transfer tylko znowu przeplacilismy 40 mln funtow za 28 gracza moje watpliwosci co do ceny warsztat ok ;)
» 26 czerwca 2017, 15:51 #50
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 15:47

Matic mierzy 194 cm wzrostu więc przez ekspertów którzy nie mają pojęcia o futbolu zawsze będzie nazywany Drewnem bo tak się przyjęło że jak ktoś jest wysoki to od razu drugi Rasiak. Fakty są takie że w ostatnich trzech latach Chelsea dwa razy zdobyła mistrza mając w składzie tego zawodnika. To piłkarz którego Mourinho dobrze zna i bardzo ceni. Świetne warunki fizyczne, przegląd pola i odpowiedzialność taktyczna w defensywie to są główne atuty Serba. Statystyki w poczynaniach ofensywnych jak na defensywnego pomocnika ma wyborne: 2 gole i 9 asyst w poprzednim sezonie. To jest piłkarz którego szukamy. Ktoś kto odciąży Pogbę i Herrerę od zadań defensywnych i pozwoli im błyszczeć w atakach. Moim zdaniem lepszy wybór niż Fabinho któremu brakuje doświadczenia i ogrania w mocniejszej lidze.
» 26 czerwca 2017, 15:45 #49
VelDan: Matias, ale to właśnie w defensywnie Herrera w tamtym sezonie błysnął. On jest od tego
» 26 czerwca 2017, 16:04 #48
jari13: Matić to uznany pomocnik w PL, bardzo dużo dawał CFC, kiedy był w formie, ale skoro Conte go nie chce to cena 40 mln funtów jest wygórowana. Szczególnie, że na rynku jest Fabinho z większym potencjałem niż Serb.
» 26 czerwca 2017, 15:40 #47
emil1986x: Jak czytam że ktoś woli Fabinho czy Bakayoko to mnie krew zalewa pamiętajcie że każdy z nich musi się zaaklimatyzować nauczyć języka przywyknąć do tempa gry do obyczajów itd a Matic to gotowy bardzo dobry gracz. Nie tylko umiejętności się liczą. Nie wiem czy pamiętacie kolesi takich jak Falcao czy di Maria umiejętności wielkie ale liga angielska ich przerosła. Pozdrawiam i GGMU
» 26 czerwca 2017, 15:35 #46
jamaj05: Tak, Gabriel Jesus też musiał się zaaklimatyzować przechodząc w zimie do City
Bailly się strazsnie długo aklimatyzował w United...
Hazard potrzebował kupe czasu w Chelsea
Mogłbym tak wymieniać bez konca

Dla mnie Fabinho to na chwilę obecną oczywiście lepszy piłkarz, niż Matic
Bakayoko to piłkarz na przyszłość, który też by sie przydał, bo środek pola w postaci Pogby i Herrery, który statystyki ma prawie takie same jak Kante, jest OK

Falcao potrzebował dużo wiecej czasu po kontuzji
Di Maria natomiast radził sobie bardzo dobrze, to van Gaal go zniszczył w United wrzucając na wahadło takiego zawodnika
» 26 czerwca 2017, 16:13 #45
emil1986x: Gabriel Jesus?? Hahaha człowiek szpital Bailly to wyjątek potwierdzający regułę a Hazard ktoś chyba nie widział jego 1 sezonu bo lepsze wejscie w PR miał Martial. I mógłbyś wymieniać bez końca ?? A nawet nie zacząłeś :P
» 26 czerwca 2017, 16:35 #44
RedArmy: No i fajnie każdy byle nie Morata.
» 26 czerwca 2017, 15:31 #43
Sideswipe: no tak bo transfer defensywnego pomocnika zablokuje transfer napastnika
» 26 czerwca 2017, 15:41 #42
RedArmy: Źle mnie zrozumiałeś chodzi mi że każdy transfer jest dobry byle nie Moraty.
» 26 czerwca 2017, 15:47 #41
pelzebiusz: Super bomba kolejny defensor ale topowy i troszkę młodszy od Carrasa. Za 40 mln k..a ile Chelsea dała za Kante?
» 26 czerwca 2017, 15:30 #40
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 15:28

Lindelof i Matic to byłyby mocne wzmocnienia środka obrony i środka pola. Wciąż jednak brakuje nam napastnika i lewego obrońcy, o ile Mou nie widzi tam Shawa.

Lindelof oczywiście już jest, tak dla czepialskich :)
» 26 czerwca 2017, 15:27 #39
JestemNumerem9: Przyjdzie Morata, a co do LO to sam jestem ciekaw. Może Jose zaskoczy i bd Shaw.
» 26 czerwca 2017, 15:32 #38
karol100: Ale bajka, najlepszy mozliwy transfer do pomocy. Mourinho kupuje go po raz 3 !!
» 26 czerwca 2017, 15:26 #37
trikos: Czyli co, jutro w Carrington pojawia się Fabinho, tak ? Dobrze zrozumiałem ?
» 26 czerwca 2017, 15:26 #36
GraanManU: Transfer będzie do zaakceptowania tylko wtedy i kiedy dołączy do nas Fabinho. City się wzmacnia , Chelsea się wzmacnia, aMy na razie spokój. Można nadzieję, że nie obudzimy się z ręką w nocniku.
» 26 czerwca 2017, 15:09 #35
dlabigt23: czym sie Chelsea wzmacnia ? jak narazie to City kupuje jak szalone i niby jeszcze z 5 zawodnikow chca :D Fakt faktem ze zgadzam sie z toba ze przydalby sie jeszcze jeden do pomocy ktos jak Fabinho :)
» 26 czerwca 2017, 15:14 #34
MichelNN: Do 30 czerwca Chelsea ma jeszcze umowę z Adidasem co ma wpływ na prezentacje nowych graczy. Bakayoko, Willy Caballero to gracze już pozyskani przez Chelsea, ale jeszcze nie zaprezentowani. Alex Sandro już jest praktycznie również zawodnikiem Chelsea, bo Juve przyjęło ofertę 62mln funtów i na dniach będzie oficjalka. Problem jest z Lukaku bo Everton żąda olbrzymiej kasy.
» 26 czerwca 2017, 15:37 #33
brennt: City juz w zeszlym sezonie poszalalo - Mangala i ten drugi stoper - wielkie gwiazdy, które wszyscy widzieli u nas. A teraz ich wyprzedają za półdarmo. Dobre transfery to DeBruyne, Sane i Jesus.
» 26 czerwca 2017, 15:42 #32
GraanManU: Mam nadzieję, że Sandro nie przejdzie do nich bo jest to kocur straszny, a co do Bakayoko to też szkoda
» 27 czerwca 2017, 15:06 #31
Flash: Od razu widać kto ogląda mecze... Matic w ofensywie nie ma nic do zaoferowania i jest trochę drewniany Conte chce kogoś kto oprócz gry defensywnej będzie potrafił zagrać do przodu i dla tego matic leci na butach
» 26 czerwca 2017, 15:09 #30
Kalina: Hahaha co za ekspert. A okresu w ktorym Matic seryjnie zdobywal asysty to nie pamietasz? Nie mowiac juz o bombie z Tottenhamem. Z reszta mogloby byc tak jak piszesz, do ofensywy go nie kupujemy.
» 26 czerwca 2017, 15:39 #29
Spadkobierca: Kalina, Fella też miał swoje dobre momenty.
» 27 czerwca 2017, 13:39 #28
DevoMartinez: Bo pewnie Monaco krzyczało z 50-60 mil za Fabinho. Może i dobrze, że nie daliśmy się im wydoić. W tej chwili to fabryka drogich młodziaków na których francuzi chcą zbić majątek.
» 26 czerwca 2017, 15:10 #27
Spadkobierca: No jasne, bo lepiej dać się wydoić przy transferze wiecznego rezerwowego - Moraty.
» 27 czerwca 2017, 13:38 #26
dev13: Cos cisza w temacie napastnikow wiadomo ze zawsze Mou zaczyna budowanie od defensywy tak tez robi teraz ;)
» 26 czerwca 2017, 14:58 #25
JestemNumerem9: Wolałem również fabinho, ale Matic to uznana marka. Jeśli ktoś stawia wyżej Bakayoko od Nemanji, to jest po prostu nienormalny. Serb to dobry piłkarz z dobrą technika, przerzutem i uderzeniem. Czasem może wyglądać na kolocowatego i drewnianego, ale tak nie jest. Kolejny żołnierz Do armii Jose. Wielkie tak, dla zawodników, którzy pójdą za trenerem w ogień.
» 26 czerwca 2017, 14:44 #24
Bydgoszczanin: Niestety nie każdy kibic zna rolę i pojęcie defensywy, to i rzucają "drewnem".
» 26 czerwca 2017, 14:46 #23
JestemNumerem9: Dokładnie. Ale inaczej by gadaliśmy gdyby miał nazwisko Matinho lub matiniesta ;p
» 26 czerwca 2017, 14:49 #22
MichelNN: Kolego jeśli uważasz, że w tym sezonie Matic był lepszym grajkiem niż Bakayoko to proponuje zmienić dilera. Matic w ataku pozycyjnym ma zero pomysłu na rozegranie. Jedynym jego atutem w tym sezonie było to, że w defensywie grał na przyzwoitym sezonie i tyle. Matic w grze kombinacyjnej nie wie co się dzieje na boisku. Chyba, że Mou zbiera armię do murowania bramki wtedy Nemanja jest ok. I piszę to fan Chelsea.
» 26 czerwca 2017, 14:52 #21
Bydgoszczanin: Bakayoko grał lepiej, ale w lidze francuskiej...
» 26 czerwca 2017, 14:54 #20
MANUGLORy: To się nie dziwie że pisze tak fan Chelsea. ile oglądałeś meczów Bakayoko? Jeśli uważasz że jest lepszy od Serba to gratuluje. Bakayoko jest uznawany za nie wiadomo kogo tylko dlatego że jest z Monaco a tam każdy grajek ma łatkę utalentowanego , ale nie każdy jest aż tak utalentowany.
» 26 czerwca 2017, 14:54 #19
JestemNumerem9: A ty bierz połowę, jeśli twierdzisz, że matic nieistniejące w ataku pozycyjnym. Przykład: mecz utd z Chelsea i podanie macica w ataku pozycyjnym gdzie znalazł Edena i stworzył mu sytuację. 9 asyst skąd się wzięło?
» 26 czerwca 2017, 15:00 #18
tomekwietniu: Jak można powiedzieć, że ŚPD który rozegrał w mistrzowskiej drużynie 40 meczy, miał 2 gole i 9 asyst jest drewnem?
Jest to gość od zadań defensywnych, ale jego statystyki pokazują, że potrafi coś zrobić z przodu. Na pewno jest lepszy niż Fella i jak przyjdzie to będę zadowolony.
» 26 czerwca 2017, 15:07 #17
MichelNN: Słuchaj, jeśli miałbyś spytać każdego fana Chelsea który piłkarz był najsłabszym ogniwem ich drużyny w tym sezonie to myślę, że z 90% powie, że Matic. Fabregas wciąga nosem Matica jeśli chodzi o grę z przodu bez dwóch zdań, a co lepsze w tym sezonie okazało się, że Nemanja stracił też na jakości w defie, bo Fabs w tym elemencie wcale nie był od niego gorszy. Szanuje wasze zdanie, nie chce robić gównoburzy, ale to nie jest grajek, który w jakiś sposób podniesie jakość gry United.
» 26 czerwca 2017, 15:11 #16
JestemNumerem9: Pożyjemy, zobaczymy. I tyle.
» 26 czerwca 2017, 15:26 #15
adeksms: MichelNN przeciez dla nas to jest bardzo dobry transfer ... Matic defensywny pomocnik i wlasnie o to chodzi ma zajac sie tylko obrona, do kreowania gry jest Pogba i Herrera. Super transfer to bedzie.
» 26 czerwca 2017, 15:41 #14
adeksms: a i jeszcze skoro Ty uwazasz ze Bakayoko jest lepszym grajkiem od Maticia to ja proponuje Tobie zmienic dilera ;) Nie wiem ile meczy Monako ogladales, ale pewnie nie za duzo... Fajnie Bakayoko sobie gral w lidze Francuskiej bo Monako ciagle prowadzilo gre, ale juz z lepszym rywalem w Lidze Mistrzow to Bakayoko byl jak dziecko we mgle, nie wiedzial co sie dzieje na boisku, masa strat, a Matic jest ograny w Lidze Angielskiej i uwazam ze to Chelsea robi bezsensowny transfer, bo Bakayoko to jest typowy sredniak i mysle ze sobie nie bedzie radzil w Lidze Angielskiej
» 26 czerwca 2017, 15:51 #13
Diabelred: MichelNN,

,,Matic w ataku pozycyjnym ma zero pomysłu na rozegranie."

To wtedy jakim cudem uzbieral 8 asyst w lidze, co jak na def jest swietnym wynikiem? Dla ciekawostki dodam, ze Serb w sezonie 16/17 mial tyle samo asyst w lidze, co nasi kreatywni pomocniy Pogba, Mata, Miki razem wzieci... Bakayoko dla porownania az 1 asysta, w znacznie slabszej lidze, w bardzo ofensywnie grajacym zespole.

Piszesz, ze jest fanem Chelsea, takze nie ma co porownywac ustawienia Chelsea(gdzie Conte gra dwoma def pomocnikami, takze sila rzeczy jeden z dwojki Kante - Matic musi potrafic cos rozegrac, wyprovadzic pilke do przodu, a ze obaj nie sa w tym specjalistami no to komus musi sie oberwac, padlo widze na Serba), do naszego ustawienia, gdzie nam wlasnie jest potrzebny typowy defensywny pomocnik, ktory odciazlby Pogbe i Herrere z zadan defensynych, by ci mogli skupic sie w pelni skupic na ofensywie i kreowaniu gry.

Hazard tak samo w sezonie 15/16 byl jednym z najslabszych grajkow Chelsea, przyszedl Conte i Belg odzyl, czemu podobnie nie mogloby byc z Serbem, ktory w sezonie 14/15 pokazal, ze grac potrafi.
» 26 czerwca 2017, 16:33 #12
tomekwietniu: Panowie nie warto się tutaj obrzucać hasłami zmień dilera, bo ten czy tam ten jest lepszy. Ciężko to stwierdzić, bo oboje przede wszystkim grają w innych ligach, a oprócz tego są w różnym wieku i na innym etapie rozwoju swojej kariery. Oboje mają swoje plusy i minusy, a kłótnie i tak nic w tym wypadku nie zmienią.
Patrząc jednak na to jaki wkład w zwycięstwo Chelsea miał Matić i jakim się cieszył uznaniem u Conte, który raczej nie jest spokojnym trenerem, powinniśmy się cieszyć jeżeli to prawda, że przychodzi do nas taki zawodnik. Zdecydowanie powinien być wzmocnieniem.
» 26 czerwca 2017, 16:33 #11
Spadkobierca: Diabelred, błąd. Każdy wie, że połowa, jak nie więcej kadry Chelsea grała tylko po to, żeby pozbyć się Jose. Ludzie, którzy mówią o jakichś spadkach formy są zabawni. Kto normalny uwierzy w to, że ponad połowa składu nagle traci formę, a gdy przychodzi trener "zastępczy" to nagle ją odzyskują?

Brawo Wam wszystkim chcącym Maticia w Manchesterze. Wiedzę, że autobusiarstwo Jose już Wam przypadło do gustu i chcecie mieć budowany skład pod murowanie bramki.
» 27 czerwca 2017, 13:36 #10
Bydgoszczanin: Świetna wiadomość.
» 26 czerwca 2017, 14:42 #9
dlabigt23: co wy wszyscy tacy niezadowoleni z tego transferu? Dla mnie Mourinho wie co robi i pracowal juz z serbem i widocznie pasuje mu tutaj . Zreszta jego wzrost potrafi sie zastawic dobrze podac i rowniez bronic czyli to co lubi Mourinho najbardziej :) widzialem jego pare akcji wiadomo ze to nie jest transfer z najwyzej polki ale poczekajmy bo to jeszcze nie koniec transferow a juz marudzicie :)
» 26 czerwca 2017, 14:41 #8
MichelNN: United robi przysługę Chelsea kupując Matica. Kto by pomyślał, że uda się za niego wyciągnąć 40mln funtów. Porządki "drewniaków" trwają w najlepsze. Oscar, Mikel, Ivanovic i teraz Matic, a Alex Sandro posadzi na ławie Alonso i fani Chelsea mega happy.
» 26 czerwca 2017, 14:40 #7
RadsonRadson: Fabinho 5 lat mlodszy, cena praktycznie ta sama i według wielu lepszy.
» 26 czerwca 2017, 14:39 #6
Uciu1989: Mam nadzieje, ze to nie prawda i ten tartak nie bedzie gral u " Nas ". Żenujacy transfer, poprostu zenujacy o ile dojdzie do skutku... Przecież to pierdoła jest ten gosc :/
» 26 czerwca 2017, 14:36 #5
GraanManU: Każdy ma prawie do własnego zdania, więc nie wiem po co spamujesz
» 26 czerwca 2017, 15:12 #4
Uciu1989: Bardziej Kid niż Billy?
» 26 czerwca 2017, 16:00 #3
Kalina: To niech to swoje zdanie wyraza jak na czlowieka przystalo a nie odpiercznia taka maniane
» 26 czerwca 2017, 18:20 #2
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2017 14:36

Szkoda że Williana z Chelsea nie da się wyjąć.
» 26 czerwca 2017, 14:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.