Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

A Bola: Cristiano Ronaldo chce odejść z Madrytu

» 16 czerwca 2017, 14:23 - Autor: Rio5fan - źródło: abola.pt
Jak informuje portugalski dziennik A Bola, Cristiano Ronaldo zakomunikował sternikom Realu Madryt chęć opuszczenia stołecznego klubu. Zdaniem dziennikarzy, decyzja 32-latka ma być nieodwołalna.
A Bola: Cristiano Ronaldo chce odejść z Madrytu
» Cristiano Ronaldo rozmawiał z Florentino Pérezem w sprawie odejścia z Realu Madryt
Powodem takiej decyzji reprezentanta Portugalii ma być jego oburzenie postępowaniem hiszpańskich urzędów zajmujących się sprawami podatkowymi. Urzędnicy oskarżyli piłkarza o nieprawidłowości w jego zeznaniach podatkowych, mimo iż sam zainteresowany wcześniej sam zwrócił się do organów podatkowych o pomoc w uregulowaniu własnej sytuacji podatkowej.

Hiszpańska MARCA informuje, że Real Madryt nadal ma nadzieję, iż Ronaldo zmieni swoje zdanie i nie zmieni barw klubowych w letnim oknie transferowym.


TAGI


« Poprzedni news
Druga oferta za Moratę odrzucona
Następny news »
Meulensteen: Perisić pasuje do Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


panadol: Przeciez on nigdzie nie odejdzie. Mowil o tym on, mowil o tym agent. Rozpoczyna sie poprostu gra o nowy, lepszy kontrakt. Szkoda, ze transfer Moraty przez to moze sie przeciagnac lub nawet przepasc, a to swietny wybor.
» 17 czerwca 2017, 15:58 #103
Mariusz199012: Conte chce odejsc z chelsea bo klub nie umie przeprowadzic transferow ..niezłe jaja by były gdyby to była prawda
» 16 czerwca 2017, 22:57 #102
Jasnowidz: Miejsce zdrajców jest tam gdzie odeszli.
» 16 czerwca 2017, 22:48 #101
jassaj: Jezus... Jak mnie denerwują ludzie którzy mówią,że zawodnik odchodzący z klubu to zdrajca- chłopie... wait... w takim razie 90 % piłkarzy jest zdrajcami a u nas w składzie są takie Judasze jak Rooney- przecież kiedyś odszedł z Evertonu, Carrick- zdradził chociażby Tottenham a taki Valencia to szatan normalnie, zostawił Wigan żeby grać na lepszym poziomie... jak tak można ? Jakby jeszcze ten Ronaldo to City poszedł czy Liverpoolu a chłop poszedł do randomowego z naszej perspektywy klubu ale zdradził...
» 16 czerwca 2017, 23:37 #100
Mariusz199012: Słyszeliscie o tym ze conte chce odejsc? Xd podobno jest zły bo klub nie umie przeprowadzic transferow heh co te pismaki nie wymyslą
» 16 czerwca 2017, 22:42 #99
arczibald: Idźcie razem z tym całym Ferdasem do lekarza :)
» 16 czerwca 2017, 23:00 #98
walentos: Ty chyba nie ogarniasz jednego. Ronaldo ktory odchodził od nas a Ronaldo który jest teraz to zupełnie inny zawodnik. Przez lata Cristiano wszedł na zupełnie inny poziom zarówno piłkarski jak i marketingowy. Gość przez lata osiągnął wiele i nadal chce zdobywać kolejne trofea. Biorąc pod uwagę to jak również obecne ceny na rynku to normalne że jego wartość wzrosła o 100%.

Frajestwem byłoby gdybysmy nie podjęli próby sprowadzenia go do nas w sytuacji gdy jego odejscie z Realu byłoby przesądzone. Każdy wie że Ronaldo ma sentyment do klubu, że ceni sobie współpracę z Mourinho i że uważa Sir Alexa za swojego piłkarskiego ojca. Dodatkowo stać nas na niego wiec bylibysmy faworytami w jego pozyskaniu. Nie ulega wątpliwości że Ronaldo jest obecnie najlepszym zawodnikiem na świecie i każdy chciałby go mieć w drużynie. Mimo wieku dobrze się prowadzi i jest w stanie zagrać jeszcze 3-4 sezony na takim poziomie. W takiej sytuacji tylko idiota pisałby o tym że ten transfer to głupota i że Real chce nas wydoić na kase.
» 16 czerwca 2017, 23:03 #97
ziomboy777: walentos --> odrzuć emocje, spójrz trzeźwo.

CR9 ma 32 lata. W LaLiga mógłby grać nawet do 37.
Premier League to inna bajka.

Chciałbyś żeby nasz ulubiony klub sprowadził zawodnika w tym wieku za tak dużą kasę jaką sugeruje prasa (ok.200 mln Euro)?

Łatwo przewidzieć konsekwencje.. United przepłaca bo ich stać.. United lubi się frajerzyć na rynku bo ich stać.. Future - United staje w kolejce po następnego CR7/Messiego.. klub woła - 150 mln. W kolejce staje Bayern.. klub woła 50 mln...

Tobie to pasuje - ok. Mi nie.
Dla trzeźwo myślących

Pozdro.
» 17 czerwca 2017, 00:04 #96
walentos: Z której strony mam patrzeć na Twoją wypowiedź żeby stwierdzić że trzeźwo myślisz?
Chłopie bujasz w obłokach . Jakie przepłacanie United? Chcesz mi powiedzieć że Real sprzeda Ronaldo taniej do Bayernu niż do nas? Wstydu oszczędź. W przypadku takiego zawodnika cena będzie taka sama dla każdego. Tyle w temacie.
» 17 czerwca 2017, 02:19 #95
kamil6: Nie bardzo Mnie interesują tematy zawodników grających gdzie indziej pomimo tego co dla Nas zrobił
» 16 czerwca 2017, 21:55 #94
mervel: Naprawdę ktoś wierzy ze on odejdzie z Realu? Skończy się nowym kontraktem który znów przywróci go na pierwsze miejsce wśród najlepiej zarabiających przed Messim i będzie znów zachwycony
» 16 czerwca 2017, 21:41 #93
Ghostpl: Fajnie by było jak by u nas. Grali Ronaldo i Griezmann B-) ale co do samego Ronaldo spoko zobaczymy co będzie za parę dni
» 16 czerwca 2017, 21:30 #92
RedSknerus: RonaldoNaniBack, gdzie sie kryjesz?
» 16 czerwca 2017, 21:09 #91
wmatpl: Widzę gorący temat się zrobił a tak naprawdę nic z tego nie będzie. Ronaldo zostanie w Madrycie, to taki typ zawodnika, który co jakiś czas musi narobić wokół siebie szumu jak nie na boisku to poza nim. Perez pewnie pogłaska go po głowie i zaoferuje jeszcze większe zarobki ;)
» 16 czerwca 2017, 20:51 #90
HOMOEREKTUS: Nieprawda! Poczytaj Kilerka. On wie, że kupimy Ronaldo i ma rację!
» 16 czerwca 2017, 21:00 #89
Kilerek7: Cristiano kiedyś wspominał, że gdyby miał odejść z Realu to tylko do MU, pytanie czy MU by go chciało i co z Moratą? Bo jakoś wątpie w przyjście obu.
» 16 czerwca 2017, 20:32 #88
HOMOEREKTUS: I masz rację Kilerku. Inni myślą, że kupimy obu ale Ty wiesz, że Mourinio wybierze tylko jednego z tej dwójki i kupi. I myślę tak jak Ty, że będzie to Ronaldo :)
» 16 czerwca 2017, 20:57 #87
JebikMUTD95: Obu na pewno Real by nam nie oddał, chociażby patrząc na przyszły mecz o Superpuchar.

Morata... 79mln funtów to 90mln euro... Żaden klub nie zapłaci tyle, może 20 bramek w Realu zdobył, ale nadal pozostaje rezerwowym za którego Real chce 90mln... Ładnie mówiąc cena grubo wygórowana...
» 16 czerwca 2017, 21:20 #86
uzil25: Niemożliwe... choć jak piękne.
» 16 czerwca 2017, 20:23 #85
maradona10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 20:17

Jest liga mistrzów gra z realem o superpuchar jak myślicie to realne tylko sobie pomyślcie :D ech to za piękne chociaż...
» 16 czerwca 2017, 20:16 #84
Mariusz199012: Ferdas chyba wstał dziś lewą nogą:p wszystko mu nie pasuje
» 16 czerwca 2017, 19:50 #83
Mariusz199012: Nie sądzicie ze zabardzo gazety go cisną? Ronaldo chciał sie dowiedziec jak temu zaradzic to nikt nie chce mu pomoc i klub go nie wspiera
» 16 czerwca 2017, 18:55 #82
sinedd91: Ferdas Ty masz multiacc i sam to lajkujesz ? :D bo nie wierzę, żeby ktoś jeszcze był tak (hmmm zeby nikogo nie obrazic i nie uzyc slowa ograniczony powiem:) radykalny w tym poglądzie :D
» 16 czerwca 2017, 19:41 #81
Pazdanini: Ej serio weźcie go zbanujcie.. rozumiem jakby to jeszcze zabawne było a to tylko same puste i głupie wypowiedzi :d
» 16 czerwca 2017, 19:47 #80
pawelisto2: Pazdanini, Ferdas to jest legenda jak mogą nie śmieszyć jego teksty :D
» 16 czerwca 2017, 20:24 #79
Pazdanini: Dopiero niedawno założyłem konto żeby komentować więc mam prawo nie znać niektórych trolli xd
» 16 czerwca 2017, 23:06 #78
jancziii: Tak naprawdę pisze się o PSG i United mogą go kupić i Chiny, ale Ronaldo wątpię żeby chciał zagrać we Francji tym bardziej że po takim transferze dostaną zakaz transferowy. Ch iny. Też odpadają, bo Ronaldo nawet za taki hajs się nie skusi. A United to jest w jego sercu once Red forever Red. Mamy LM znani poraz pierwszy ja zdobył i wydaje mi się że ma w sercu United Mo my i Ferguson daliśmy mu ten niesamowity start.

Szczerze to nawet 200mln jak zapłacimy, to zakładając że sprzrdalismy. Za 90 to za 110 kupujemy najlepszego piłkarza globu, który w tym momencie jest niesamowicie ukształtowany, Ronaldo zagra na najwyższym poziomie przy tym jak się prowadzi i jaka ma ambicje to 6 lat bitej gry i myślę że 4 na takim poziomie jak teraz. Sprawdzając Ronaldo nie sprowadzimy tylko zawodnika ale też i markę, która każdy na świecie zna miliony koszulek sprzedanych egzemplarzy kasa kasa 💵 po roku zwróci się. Tak samo jak Pogba, mamy najlepsze zarządzanie w tym momencie w Europie i jesteśmy mimo wszystko o tym mówią liczby tj wartość klubu oraz zarobki najlepsza i największa marka w świecie piłkarskim. Real sir może schować Barca to samo i wszyscy, bo kończąc ligę na 6miejscu zarabiamy najwięcej na świecie i jesteśmy najdroższa marka, panowie tak naprawdę to w tym momencie możemy się pozwolić na kogo chcemy i za ile.. Sprowadzają pogbeck i zlatana dwie. Super marki możemy kupić Real cały razem z Monaco i kilkoma zawodnikami Barcy. Taka prawda możemy mieć mbappr Ronaldo morata kogo chcemy, nikt nie da też piłkarzom hajsu jak my


I 200 mln za Ronaldo to promocja w dzisiejszych czasach za takiego piłkarza
» 16 czerwca 2017, 18:49 #77
WielkiFerdas: taki ktos jak ronaldo w sercu ma tylko pieniadze, on gardzi United i w koncu pogodzcie sie z tym , ronaldo to falszywiec i zdrajca
» 16 czerwca 2017, 19:14 #76
ziomboy777: janczii --> spoko opinia ale nie masz wrażenia, że takimi transferami zaczeli byśmy upodabniać sie do Milanu - tego przed znaczącym regresem?

Najpierw Ibra... teraz CR9?..
» 16 czerwca 2017, 23:54 #75
JebikMUTD95: Coś może być na rzeczy, jeśli zaczynają mówić o tym Hiszpańskie Media, które są dośyc dobrze poinformowane o sytuacji w Klubie.
Czas pokaże jak cała sprawa się rozwinie, ale póki co nie ma co się nakręcac :)
» 16 czerwca 2017, 18:37 #74
Mariusz199012: Troche to smutne ze w Hiszpani tak go traktują bo podobno Ronaldo chciał sie dowiedziec jak tej sytuacji zaradzic i go odrzucono nawet od klubu wsparcia nie dostał a Hiszpańskie gazety go jadą mocno i nie dziwie mu sie ze chce odejsc .czytałem ze nieliczne kluby mogą go kupic Psg i Manchester united mam nadzieje ze to bedzie united widział bym go u nas ma forme nadal
» 16 czerwca 2017, 18:33 #73
Nubeq: A co Ty osiągnąłeś w życiu, że takie głupoty piszesz? Testy gimnazjalne zdane?
» 16 czerwca 2017, 18:41 #72
WielkiFerdas: napewno wiecej od ronaldo
» 16 czerwca 2017, 18:48 #71
sinedd91: Ferdas chciałbym zobaczyć listę Twoich osiągnieć :D
» 16 czerwca 2017, 19:44 #70
WielkiFerdas: 1. Medal za zawody w płetkonurkarstwie w Jastrzębiej górze w 2007 roku
2. Puchar w zawodach w miedzyszkolnej olimpiadzie pilkarskiej 2006r.
3. Mistrzostwo parkoura 2017 r. we Francji

mam wymieniac dalej?
» 16 czerwca 2017, 19:56 #69
Michal12371: Chyba na paraolimpiadzie te puchary zdobywałeś xD
» 16 czerwca 2017, 20:04 #68
WielkiFerdas: jestem mistrzem parkoura
» 16 czerwca 2017, 20:08 #67
emil1986x: Co Wy się w ogóle z nim klocicie koleś pisze że jest mistrzem parkour a wystarczy wejść w wujka Google i zobaczycie że żaden Polak nie jest mistrzem parkour. A jakbyś nawet miał te wszystkie puchary itd to ma się to nijak do osiągnięć Cristiano w ogóle czułem wstyd i zażenowanie jak to czytałem
» 16 czerwca 2017, 20:27 #66
Michal12371: Nie wiem co jest śmieszniejsze, media które co chwile szukają sensacji i piszą takie głupoty, czy dzieci które w to wierzą i łudzą się ze on na prawdę może odejść z Realu ;D
» 16 czerwca 2017, 18:24 #65
sinedd91: ja myślę, że to jest tak, że Ronaldo ma coś z Realem ... media szukają sensacji tyle, że ronaldo nie chce odejść a coś konkretnego osiągnać :D
» 16 czerwca 2017, 19:43 #64
zbyszek7: Chyba cos jest na rzeczy bo coraz glosniej o tym ze CR7 odchodzi
» 16 czerwca 2017, 18:15 #63
LvG: Chyba jest opcja wykupu w jego kontrakcie za miliard euro,zwróci się po dwóch sezonach
» 16 czerwca 2017, 18:10 #62
welllone: Zakładając, że sprzedaliśmy go za ok 100, to kupując go teraz za 160 mln, płacimy za Ronaldo 60 mln.
Taka cena wygląda już wręcz bosko nawet za 32 letniego CR :D
» 16 czerwca 2017, 18:05 #61
Nubeq: Ronaldo nawet gdyby przyszedł za 200mln to by się nam szybko zwrócił. Nie dość, że to nadal poziom nieosiągalny piłkarsko to jeszcze marketingowo.... BOMBA.

Co z tego, że chłop ma 32 lata jak dba o siebie i jest niesamowitym pracusiem. Przecież wiadomo, że Messi posiada o wiele większy talent ale CR nadrabia to wszystko ciężką pracą. Spokojnie pogra te 3-4 lata na najwyższym poziomie.

Marzę o powrocie Crisa chociaż niedawno był artykuł, że nigdy do MU nie wróci. Tak teraz po tym zamieszaniu podatkowym znów jest nadzieja. Odpuścić Moratę i brać tego potwora!
» 16 czerwca 2017, 18:00 #60
ess: Chce w ten sposób uciec od odpowiedzialności. Oczywiście w Hiszpanii jest prawo, które uratowało Messiego, ale jego sytuacja była chyba ciut lżejsza. Po 1. Ronaldo jest oskarżony o ukrywanie 3,5 większej kwoty, po 2. Messi bronił się ojcem, Ronaldo raczej będzie o wiele trudniej zwalić na kogoś odpowiedzialność - nikt z rodziny go nie reprezentuje i jest bardziej przedsiębiorczy od Messiego(chyba jakieś firmy odzieżowe czy coś).
Jeżeli mój wywód jest błędny, to niech mnie ktoś poprawi.
Ja uważam, że oszustom nie powinniśmy pomagać - z punktu etycznego i wizerunkowego.
» 16 czerwca 2017, 17:38 #59
qbek73: Tak się bronił ojcem, że sam dostał 21 miesięcy a ojciec 15 miesięcy. Tam to tak nie działa. Zapomnij, że Ronaldo trafiłby do więzienia. Zgodzę się, że intelektualnie przerasta Messiego ale nie wiem czy to działałoby w sądzie na jego korzyść czy wręcz przeciwnie.
» 16 czerwca 2017, 17:45 #58
ess: Messi podpisywał i to były jego finanse, więc to on był odpowiedzialny, ale nieświadomość pewnie zadziałała na jego korzyść. Brakowało mu 3 miesięcy do pierdla, więc dlaczego nie ma szans, że Ronaldo do niego trafi?
» 16 czerwca 2017, 18:00 #57
qbek73: Znasz kogoś sławnego, pięknego i bogatego, który nikogo nie zabił, nie pobił i nie porwał ale mimo to siedzi w więzieniu?
» 16 czerwca 2017, 18:13 #56
Fugas: Wesley Snipes. A co do sprawy Krystyny to jest dużo lżejsza bo sam się zgłosił z papierami i wypłacił różnicę. Tylko w tych papierach znowu się coś nie zgadzało.
» 16 czerwca 2017, 18:44 #55
qbek73: Hola, hola Panie Fugas. Wesley Snipes nie był i nie jest piękny.
» 16 czerwca 2017, 18:55 #54
ess: Rzeczywiście ludziom wpływowym udaje się uniknąć kar, szczególnie jeżeli chodzi o finanse. Ale bardzo często te sprawy są super wyciszane(np. chyba nikt, albo jedna osoba z amerykańskich elit poszła siedzieć za kryzys 2007), ale kiedy to jest tak nagłośnione to może nie być tak łatwo uniknąć sprawiedliwości. Chociaż historia rzeczywiście uczy, że na więcej niż 23 miesiące nie ma co liczyć.
» 16 czerwca 2017, 20:56 #53
przemcio94: Brac nawet za 150mln! Ronaldo to jest Ronaldo i zabójczą formę będzie prezentował do 40
» 16 czerwca 2017, 17:38 #52
bezcenzury: Bylo by swietnie zobaczyc znow Ronaldo w koszulce United. Gosc jest nadal kosmiczny i jak jest w formie to niszczy niszczy ,niszczy.A na swojej nowej pozycji moze jeszcze pograc pare lat.Ale wiadomo ze nie odejdzie z Realu.
Gazety musza sie sprzedawac.
» 16 czerwca 2017, 17:16 #51
qbek73: Real już ma człowieka na jego miejsce. I tak naprawdę jest im to odejście nawet na rękę. Pytanie gdzie trafi. United,PSG,......?
» 16 czerwca 2017, 17:22 #50
Kilerek7: Gdyby trenerem nadal był SAF, już pewnie Ronaldo pakował by walizki do nas, ale nie wiem czy Mourinho jest fanem CR7
» 16 czerwca 2017, 17:15 #49
jassaj: z tego co pamiętam to Ronaldo i Mou się w miare lubili- sam kiedyś będąc gimbusem miałem nadzieje, że Ronaldo jako ex diabeł po przyjściu Mou jako ex "blues" nie bądą się darzyć sympatią i może wtedy Cris wróci. No ale to takie głupie myślenie dzieciaka 13 letniego.
Myśle, że Fergie byłby jak złoto w takim układzie negocjacji ale Mou to też chyba dobry punkt zaczepienia
Chyba,że panowie się gdzieś skłocili np pod koniec kadencji Mou w Realu ale nie pamiętam takiej sytuacji
» 16 czerwca 2017, 17:41 #48
HOMOEREKTUS: Kilerek.... Oh... :>
» 16 czerwca 2017, 19:55 #47
Hoodys: Wątpie żeby sie lubili, bo Ronaldo wraz z Pepe, Ramosem czy Casillasem zrobili bunt w szatni przeciwko Mourinho. A Portugalczyk jest jak Trump, pamiętliwy więc gdy osiągnie sukces lub ma zamiar go osiągnąć nie spojrzy na tych którzy byli przeciwko niemu
» 16 czerwca 2017, 22:06 #46
ziomboy777: homoerektus --> masz jakis ból tylnej części ciała?
» 16 czerwca 2017, 23:48 #45
fworyt: Kiedyś jak u nas grał przezentował wygurowany poziom piłkarski i wogóle był jak ktoś do kogo czuje się szaczunek i sympiatię.Teraz jest panienką z Madrytu,złodziejem i oszustem.Obecnie ma tylko kunszt piłkarski a to za mało by tu wrócić.
» 16 czerwca 2017, 17:09 #44
Davide: Za mało to Ty korzystasz ze słownika języka polskiego.
» 16 czerwca 2017, 20:35 #43
Kilerek7: To samo będzie co z Ramosem który już był u nas a jak wyszło wiadomo.
» 16 czerwca 2017, 17:00 #42
HOMOEREKTUS: Masz rację Kilerku :>
» 16 czerwca 2017, 19:54 #41
Domestos: Co roku piszą, że Ronaldo odchodzi, więc powinniście się już przyzwyczaić.
» 16 czerwca 2017, 16:28 #40
arczibald: Sportowo przez 2-3 lata Ronaldo pogra jeszcze na najwyższym poziomie (zakładając że ominą go kontuzje). Marketingowo też świetny ruch. Na taką markę jaką jest CR7 znajdzie się kupiec, oczywiście nie za taką samą cenę tylko dużo taniej. A 180mln o których pisze prasa szybko by się zwróciły :)
» 16 czerwca 2017, 16:33 #39
bezcenzury: No tak strzelamy tyle bramek ,poco Ronaldo ktory strzela co sezon 45-50 goli , ktory obecnie gra jako 9 i niszczy system , ktory moze grac na 9-tce jeszcze 3,4 lata..
» 16 czerwca 2017, 17:09 #38
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 16:21

Przyjdzie, przyjdzie. W pakiecie z Neymarem i Sneijderem. Może Gaitana jeszcze dorzucą gratis.
» 16 czerwca 2017, 16:21 #37
dawidlp92: za niego to 200mln nie żałować ... przecież to by się zwróciło finansowo w pierwszym roku
» 16 czerwca 2017, 16:12 #36
tom93: Tym razem to nie są jakieś kompletne bzdury. Gość nie ma zamiaru iść do pudła, więc rozważa uratowanie sobie tyłka poprzez ucieczkę z tego kraju.
» 16 czerwca 2017, 16:10 #35
qbek73: Ronaldo w pudle. Ha,ha,ha. Chłopie, życia nie znasz? Messi siedzi? No właśnie. Ale, że chce odejść to się zgodzę.
» 16 czerwca 2017, 16:19 #34
Mniaksteer: BBC informuję, że to nie plotki i Ronaldo chce opuścić Madryt! Fajnie by było gdyby wrócił do nas, sądzę, że jakby miał wybierać to wybrałby United jeżeli jest to prawdą, że chce opuścić Real.
» 16 czerwca 2017, 16:08 #33
mgs: Jeżeli nie chce grac w realu to wielkiego wyboru nie ma. Tylko my mamy fundusze na taką transakcje.
» 16 czerwca 2017, 16:17 #32
arczibald: Jeszcze psg
» 16 czerwca 2017, 16:21 #31
mgs: Ich zablokuje finansowe fair play. Już przy Angelu mieli problem.
» 16 czerwca 2017, 16:52 #30
Devil78: DDG

Valencia Baiily Lindelof Shaw

Herrera Matic Pogba

Miki Rasford Ronaldo

:D
» 16 czerwca 2017, 16:00 #29
ziomboy777: 32 lata... za 90 mln funtów może i warto...
» 16 czerwca 2017, 15:57 #28
poki134: Ja tu tylko zostawię taką przyśpiewkę z meczu w 2012/13 z Realem ;)
Viva Ronaldo,
Viva Ronaldo,
Put him on a plane
Bring him back from Spain
Viva Ronaldo
» 16 czerwca 2017, 15:51 #27
maxi7777: Co za bzdury . Ronaldo zakończy karierę w Madrycie to jest pewne .
» 16 czerwca 2017, 15:48 #26
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 15:39

Messi dostał podwyżke, jak myślicie co ronaldo próbuje teraz zrobić? bo jak dla mnie to chęć wymuszenia nowego kontraktu i tyle, za niedługo się wypowie, nie chce opuszczać Madrytu i nara, pomarzyć można.
» 16 czerwca 2017, 15:38 #25
mycka86: Ronaldo co roku 'odchodzi' z Realu kilka razy. Takie tytuły mają w mediach dużą poczytność.
» 16 czerwca 2017, 15:36 #24
qbek73: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 15:52

Ale teraz naprawdę ma powód. I łatwo uwierzyć, że się wkurzył.(piszę "wkurzył" bo niestety na tym portalu nie można używać słów oddających rzeczywistość). Jeśli jest niewinny tych przekrętów to jest rozżalony jak go traktują. Jeśli jest winny, to jest zły że to wykryto i znisczony zostanie jego image. Do tego te prośby z Realu do dziennikarzy(spełnione) żeby dawali jego zdjęcia bez koszulki Realu. To musiało go zaboleć. Inna sprawa, że teraz działa w afekcie i może mu przejdzie jak ochłonie.
» 16 czerwca 2017, 15:51 #23
mycka86: Jestem w stanie się założyć, że w ciągu kilku dni ukaże się wywiad z CR7, w którym mówi, że dobrze mu w Reali i to wszystko wymyśla prasa z nudów.
» 16 czerwca 2017, 18:57 #22
Kilerek7: Jeśli to prawda, to odpuścić Moratę a brać CR7 proste.
» 16 czerwca 2017, 15:28 #21
Madridista1989: 200 milionów i bierzcie go. Już mam dość jego płaczów i fochów.
» 16 czerwca 2017, 15:15 #20
cantona96: Zanim przyszedł do Madrytu, to nie mieliście podjazdu do Barcelony. Jak odejdzie to pewnie znowu osiem razy z rzędu Real zatrzyma sie na 1/8 finału. 😅
» 16 czerwca 2017, 16:14 #19
Madridista1989: No dla United to 1/8 finału to byłby wielki sukces. Zawsze to klub jest ważniejszy niż zawodnik. Skoro Ronaldo chce odejść z najlepszego klubu świata, który zapewniał mu szansę na rywalizowanie z Messim to niech idzie gdziekolwiek indziej.
» 17 czerwca 2017, 00:05 #18
Neymar12: Brałbym jak rolnik zapomogę
» 16 czerwca 2017, 15:07 #17
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2017 14:59

Pofantazjujmy. Ronaldo + Morata za De Geę + 100 mln. A do tego dokupujemy Donnarummę.
» 16 czerwca 2017, 14:58 #16
janek3247: Szanuje, w fantazjowaniu jesteś dobry. :D
» 16 czerwca 2017, 15:13 #15
qbek73: I w wiosennych meczach ligi mistrzów wychodzimy atakiem: Ronaldo-ZLATAN-Morata. W drugiej połowie na zmęczonych obrońców przeciwnika wchodzą Rashford i Martial. Będzie miazga.
» 16 czerwca 2017, 15:20 #14
ro7: Zamiast Perisica, taki mały upgrade transferowy :D
» 16 czerwca 2017, 14:57 #13
Arvanis: Zawsze mile widziany, chociaż pewnie nie dojdzie do skutku - tak jak z Becksem, a jego powrót marzył mi się jeszcze bardziej.
» 16 czerwca 2017, 14:47 #12
duncaneedwards: To bylby powrot:D
» 16 czerwca 2017, 14:44 #11
jaratkow: Niech wraca "do domu" - na Old Trafford :-)
» 16 czerwca 2017, 14:38 #10
cnk: widzialem tego newsa na wp i czekalem az go tu wrzuca haha
» 16 czerwca 2017, 14:36 #9
Rakusz: Wszędzie, byle nie do nas.
» 16 czerwca 2017, 14:36 #8
qbek73: Nie bój, nie bój do "was" na podlaską wieś czy skąd ty tam jesteś, na pewno nie przejdzie.
» 16 czerwca 2017, 14:46 #7
Rakusz: Jestem z Centralnej Polski, ale to nieważne. Ważne jest natomiast to, że jestem na tyle ogarnięty, żeby słowa Ty, Ciebie itp pisać z wielkiej litery, a nie jak matoł z małej.
» 16 czerwca 2017, 14:49 #6
qbek73: Celowo napisałem je małą literą, żeby okazać brak szacunku po twoim beznadziejnym wpisie. Tak więc, nie podniecaj się tak swoim "ogarnięciem".
» 16 czerwca 2017, 15:09 #5
Rakusz: Widzisz... wcale nie okazałeś mi braku szacunku. Jedyne co pokazałeś, to to, że jesteś ograniczony ...
» 16 czerwca 2017, 15:24 #4
2Fast4You: Oczywiście że pokazał Ci ładnie brak szacunku, w innych postach pisał np "Ty" do jakiegoś innego użytkownika z wielkiej litery więc wygrał argumentami, przykro mi
» 16 czerwca 2017, 15:31 #3
Lookasinho: No to witamy Cristiano w domu.
» 16 czerwca 2017, 14:34 #2
Roo89: Zrezygnował bym ze wszystkich transferow dla tego dzika!
» 16 czerwca 2017, 14:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.