Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United poznał cenę za Belottiego

» 7 czerwca 2017, 19:42 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United będzie musiał wysupłać z klubowej kasy 87 milionów funtów, jeśli chce sprowadzić Andreę Belottiego z Torino.
Manchester United poznał cenę za Belottiego
» Andrea Belotti od kilku tygodni jest przymierzany do Manchesteru United
Klub z Serie A jest zdeterminowany, aby zatrzymać 23-letniego napastnika w drużynie. Urbano Cairo, prezes klubu z Turynu, nie będzie jednak stawał na drodze zawodnika, jeśli pojawi się chętny gotowy aktywować klauzulę w kontrakcie zawodnika.

– Nie myślę o sprzedaży Belottiego. Belotti to mój zawodnik. Dopiero co odnowiliśmy z nim kontrakt. Nasz cel to zatrzymanie go w zespole – mówi Cairo.

– Jest oczywiście klauzula, która obliguje mnie do jego sprzedaży, jeśli znajdzie się klub zza granicy i wyłoży 100 milionów euro.

– Zobaczymy, co się stanie. Nie rozmawiałem z nim jeszcze, bo obecnie jest na zgrupowaniu reprezentacji. Zobaczymy, jak sprawy się potoczą. Chcemy go natomiast zatrzymać – dodaje prezes Torino.


TAGI


« Poprzedni news
Ranking Forbesa: Manchester United przeskoczył Real
Następny news »
Cole: Rashford będzie coraz lepszy!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


duncaneedwards: kogo bysmy nie chcieli kupic to cena wynosi 100mln euro funtow czy dolarow.to jest chore
» 8 czerwca 2017, 11:23 #58
JebikMUTD95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 08:47

Wypowiedź Costy po wczorajszym meczu w Reprezentacji
"Otrzymałem krótką wiadomość na komórkę od Conte. Napisał mi, że nie liczy na mnie w przyszłym sezonie, dlatego muszę poszukać sobie nowej drużyny" + Lukaku prawdopodobnie dogadal się z przyszłym pracodawca.
Zapomnijcie o Lukaku w United, który na 90% juz jest w Chelsea.
» 8 czerwca 2017, 08:47 #57
Chestnut: Ile było zawodników nawet 100% w United, a jak się skończyło wszyscy wiedzą. Nie ma oficjalki, więc ciągle jest szansa.
» 8 czerwca 2017, 11:35 #56
JebikMUTD95: Ilu piłkarzy miało być dla nas wzmocnieniem, widząc kontrakt Manchesteru United i kontrakt Chelsea Londyn podpisało kontrakt z Manchesteru?
Fabregas miał trafić do United, wybrał Chelsea.
Pedro miał trafić Do United, wybrał Chelsea.
Myślisz ze Lukaku będzie wolał grać dla nas Manchesteru United który który od czasu odejście SAF'A nie walczy nawet o TOP3 czy będzie wolał grać w Londynie dla Chelsea które w ciągu 3 lat kończyła sezon jako Mistrz Anglii?
» 8 czerwca 2017, 12:40 #55
sliceum: Wiadomo, że na youtube są kompilacje najlepszych zagrań, ale robi to wrażenie. Gość musi tylko popracować nad podaniami otwierającymi do innych zawodników i jest kompletny. Nie chciałbym dostać w japę piłką przez niego kopniętą.. Szybki, bardzo silny i zwinny, szybko myślący. Ma jednak tendencję do przetrzymywania piłki za długo szczególnie w środkowej strefie. Bardzo istotne, że mimo tego, że koszą go niemiłosiernie, to w szpitalu to on nie siedział, bo zagrał w 35 na 36 meczów w lidze. Pod tym względem dla nas skarb. Wart grubej kasy.
» 8 czerwca 2017, 07:23 #54
JebikMUTD95: Poza tym świetnie gra głową, zdobywa bramki zarówno lewa jak i prawa, pomaga w defensywie, walczy o piłkę i ciągle szuka gry.
Potrzeba nam właśnie takiego walczaka jak Belloti. Wart tych 100baniek, tym bardziej ze Lukaku podobno już jest dogadany z przyszłym pracodawca i po wczorajszym meczu Reprezentacji, Costa powiedział ze Conte juz na niego nie liczy i ma szukać nowego pracodawcy, najprawdopodniej Lukaku w Chelsea.
» 8 czerwca 2017, 08:43 #53
Rooney97: Obejrzałem łącznie około 30 min z jego akcjami czy bramkami i musze powiedzieć, ze gościu ma ciąg na bramkę, jak magnes. Szybki, nawet niezły technicznie, glowki to u niego poezja. Moze jednak warto wyciągnąć za niego kasy? Niby Immobile 2.0, ale Ciro miał inny styl gry i był gorszy technicznie.
» 8 czerwca 2017, 10:28 #52
deadmoye5: "Poznał cenę" - chyba cena była znana odkąd podpisał umowę z odstępnym :D? Czy może jestem jakiś ułomny (to też jest prawdopodobne)

Widać nie ma żadnego tematu ostatnio, skoro MEN sie tak gimnastykuje żeby odgrzać kotleta.

A co do gościa to ciekawy zawodnik, wszechstronny i waleczny, ale mimo to wielka niewiadoma - szczególnie w kontekście transferu do innej ligi. Jak narazie one-season wonder.
» 8 czerwca 2017, 05:12 #51
deadmoye5: "Poznał cenę" - chyba cena była znana odkąd podpisał umowę z odstępnym :D? Czy może jestem jakiś ułomny (to też jest prawdopodobne)

Widać nie ma żadnego tematu ostatnio, skoro MEN sie tak gimnastykuje żeby odgrzać kotleta.

A co do gościa to ciekawy zawodnik, wszechstronny i waleczny, ale mimo to wielka niewiadoma - szczególnie w kontekście transferu do innej ligi. Jak narazie one-season wonder.
» 8 czerwca 2017, 05:11 #50
jassaj: Ja jestem ciekawy ile by kosztował taki Vadis z Legii gdyby grał w bardziej medialnej lidze bo jak patrze na te ceny to już mam wrażenie, że on jak on ale byle grajek z ekstraklasy mógłby na zachodzie kosztować z 10-15 mln funtów. Przecież to już jest chore- zawodnik który pokazał się w tym sezonie- no sory wcześniej o nim nie słyszałem więc może się myle- kosztuje praktycznie równowartość rekordu transferowego w teoriach coniektórych. No przecież w takim razie patrząc proporcjonalnie na jakość to Messi czy Ronaldo powinni już spokojnie ponad 200 kosztować. Tak tak wiem, wiek i te sprawy ale na miłość boską koniec końców to chodzi o to, żeby ten piłkarz coś grał a nie tylko miał fajną metryke. Kupując samochód też zawsze fajnie wygląda "rocznik 2017" wiadomo, że wtedy będzie droższy bo nieużywany i wgl ale jak nie będzie jezdził to nawet prosto z taśmy produkcyjnej nie będzie warty więcej niż suma części na złomie
» 8 czerwca 2017, 00:46 #49
Domelo: 87 milionów, spadłem z krzesła.
» 7 czerwca 2017, 23:32 #48
ircio1878: Specjalnie dzisiaj czekałem na mecz Włochy-Urugwaj 3:0, aby zobaczyć tego Belottiego w akcji, zagrał tylko 45 min, w sumie przez tak krótki czas ciężko jest ocenić zawodnika ale co dało się zauważyć to, to że jest szybki, waleczny, twardo stoi na nogach, potrafi wyjść do piłki oraz cały czas szuka gry
» 7 czerwca 2017, 23:10 #47
lfC: Lepiej to niż 50(nie wspominając o żądanych 75 przez sREAL)za Morate
» 7 czerwca 2017, 22:52 #46
JebikMUTD95: Zarząd Realu dalej oblewa obronę Pucharu i są totalnie naje**** albo wytrzeźwieli i zorientowali się ze na alkohol, Panie do towarzystwa itp wydali 25mln i chcą je odzyskać
» 7 czerwca 2017, 23:11 #45
2Fast4You: Przecież Morata za 50 baniek to byłby piękny interes, rezerwowy napastnik który władował 20 bramek, tylko Messi miał lepszy stosunek bramek do rozegranych minut. Dużo szczekacie a mało wiecie, cena oczywiście spora ale dobrych napastników do wyciągnięcia na rynku za bardzo nie ma.
» 8 czerwca 2017, 00:36 #44
JebikMUTD95: To że Morata wpakował 20bramek wchodząc z ławki nie robi z niego gracza za 78mln. Strzelił 20bramek średniakom w Hiszpanii mając wokół siebie jak na ten moment najlepszy skład na świecie. Gdyby Morata był faktycznie dobry, myślisz ze Real chciałby go sprzedać? Dobrzy piłkarze z Realu są nie do ruszenia, a Morata znowu przejdzie do innego klubu by się odbudować i wróci najemnik do Realu.
Ani Belloti ani Morata nie grali w Anglii wiec żaden nie jest pewnikiem. Najlepszy byłby Lukaku ale jest jego nie uda się ściągnąć, to z chęcią zobaczę Bellotiego w koszulce Diabłów. Świetnie gra w powietrzu, strzela gole lewa i prawa noga, ale przede wszystkim, nie ma dla niego piłek straconych, walczy o każdą piłkę, pracuje w defensywie, cały czas szuka gry.

Potrzebujemy bardziej takiego walczaka jak Belotti niż kolejnego najemnika Realu.
» 8 czerwca 2017, 04:06 #43
GUESSWHOISBACK: to niezła cena
» 7 czerwca 2017, 22:35 #42
jancziii: Jak czytam to nie wierzę, oglądać Ligę włoska? Liga włoska to głównie siłowa obrona, morata w juvrntusie też gwiazdirem nie był, był solidny. Bellotti to jedyny zawodnik uważam za którego warto wypłacić 100mln. On w porównaniu do wszystkich tu wymienionych gra świetnie obiema nogami, tylko łukaku ma taki aspekt. Świetny w powietrzu, świetna sylwetka i siła dobra szybkość, to samo łukaku, ale do czego zmierzam - gość niesamowicie pracuje ma boisku jest waleczny no jakbym widział młodego Rooneya. Łukaku nie walczy i średnio pomaga. Gość całym sercem jest na boisku daje z siebie wszystko. Kocham takich piłkarzy i powiem szczerze że uważam go za najlepszego piłkarza grającego w powietrzu. Poza tym gość ma niesamowity finisz i kończy wszystko i nie takie farfocle jak morata czy chicarito, tylko bramki widać jak układa stopę on każdy szczegół przed wykończeniem ma w głowie już to widać. Talent na miarę Christiana Vieriego. Naprawdę niesamowity chłopak za 100 bym go kupil
» 7 czerwca 2017, 21:52 #41
lfC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 23:00

Kto to ŁUKAKU?? (nie umiesz edytować postów ??)
» 7 czerwca 2017, 23:00 #40
lfC: I po co piszesz ze kochasz takich piłkarzy, twoja orientacja seksualna mało kogo obchodzi, tu się komentuje sprawy związane z MU!!
» 7 czerwca 2017, 23:03 #39
JebikMUTD95: Wkoncu wypowiedź kto również jest widział Belottiego na boisku, i również widzi go w United. Jak dla mnie Talent niesamowity, który zjada Morate na śniadanie. Wiele osób tutaj woli Morate, który nie pokazał więcej niż Włoch. Poza tym uważam ze MY potrzebujemy właśnie takiego walczaka jakim jest Belloti, który walczy na całym boisku o każdą piłkę, kiedy potrzeba pomaga w defensywie. Morata nie jest takim walczakiem jak Belloti, wiec chyba chcą Morate który ma bardziej znane nazwisko od Włocha.... Ci którzy chcą Morate u nas chyba zapomnieli, czym Juventus był dla Moraty, w Juventusie tylko odbudowal formę i wrócił do Realu, a sam Morata nie jeden raz przyznał ze od zawsze był fanem Realu i jego marzeniem jest grać w Realu. Nawet gdyby przyszedł do nas i jeśli udałoby mu się odbudować a nawet podnieść swój poziom, wzbudzając zainteresowanie Realu chyba nie myślicie że Morata by został.
» 7 czerwca 2017, 23:06 #38
jancziii: Lfc- dobrze napisałeś, tu się komentuje sprawy związane z MU, ja wyraziłem swoją opinię, trochę do poprawy gramatycznej. A ty całkowicie nie na temat tutaj swoje jakies wypociny podsuwasz. Więc synku nie komentuj bo Bellotiego widziałeś tylko w team of the week w fifie i tyle. Ja oglądam też inne ligi żeby móc właśnie tak jak teraz wypowiedzieć się na czyjś temat i ocenić. A nie jak większość osób oceniać na podstawie Fify i Tomka hajto
» 8 czerwca 2017, 13:39 #37
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 21:48

drogo, ale co zrobic
» 7 czerwca 2017, 21:47 #36
Fugas: Z roku na rok ceny będą rosły i nie oszukujmy się MU jest za to współodpowiedzialne z PSG, City, Chelsea itp. Chociaż wydaje mi się że od kiedy United zaczęło kupować za gruby hajs, to ceny poszły w górę jak szalone.
» 7 czerwca 2017, 21:38 #35
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 22:01

Kto i za ile kupił Cristiano Ronaldo? Prędzej od tego klubu sie to zaczęło a My,ze mieliśmy podobny budżet,wiec po prostu robiliśmy pózniej to samo.
» 7 czerwca 2017, 22:00 #34
sinedd91: nie mniej to my krzyknelismy sobie najwieksza kwotę :)
» 7 czerwca 2017, 22:25 #33
JebikMUTD95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 22:32

My? Wolny żart. MU zaczęło wydawać grube miliony juz w czasach gdy chcąc kupić klasowego zawodnika trzeba było płacić 100 baniek.
Wiesz kiedy to się rozpoczęło i przez kogo? W Sezonie 2009/2010 rozpoczęły to 2 hiszpańskie kluby 3 transferemi
1. 94mln euro - CR7 (Real Madryt)
2. 69.5mln euro - Zlatan (FC Barcelona)
3. 65mln euro - KĂĄKĂĄ (Real Madryt)
Do sezonu 09/10 najdroższy był Zidane 73,5mln i Figo 60mln.. Zawodników za których Kluby płacily powyżej 50mln euro była garstka, pamiętam ze powyżej 50mln kosztował Buffon i Crespo.
» 7 czerwca 2017, 22:31 #32
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 22:45

Tak tylko że teraz tamten Cris kosztował by 250. Pogba przy nim to amator. Zacząć się może zaczęło od Realu ale zobaczcie ile zapłaciliśmy za mocno przecietnego Martiala.
» 7 czerwca 2017, 22:45 #31
sinedd91: nie zrozumiałeś mnie :)
mówiąc to, że to my sobie zażyczyliśmy najwyższą kwotę za piłkarza a nie, że ją wydaliśmy :P
» 7 czerwca 2017, 22:47 #30
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 00:20

Pogodzę was. Rozpoczęli to piłkarscy Agenci którzy mają coraz większy apetyt na kase i biorą od transferów coraz więcej :) Kiedys agentem był ojciec brat lub szwagier , nie brał żadnych prowizji i mozna było sie z grajkiem dogadać.

Teraz? Wszystko załatwiane przez agentów, dodatkowo Ci w rozmowach z klubami doliczają sobie % za reprezentowanie zawodnika wiec cena rośnie. Przykładowo United kupuje Pogbe , Juve żada za niego 60mln euro, dodatkowo chcą 40 milionów euro na pokrycie prowizji dla agenta. Media podają kwotę transferu 100 milionów euro. Real sprzedaje Morate ale skoro United zapłaciło za pogbe 100 milionó euro to nasz morata jest wart conajmniej 70 , agent dolicza sobie 20 milionów prowizji i Morata kosztuje 90 milionów euro. W ten sposób rosną ceny piłkarzy (oczywiście w wolniejszym tempie a te wygórowane ceny za niektórych grajków to głównie zasługa agentów.

Niektórzy zawodnicy mają mniej wymagających agentów którzy zadowolą się kilkoma milionami wówczas mozna kupic kogos za normalną kase. Przykłady? Van Persie, Depay, De Gea. Myślicie że czemu zawodnicy odchodzący od nas kosztują grosze: Evra 2 miliony, Nani 6 milionow, Depay 16 milionów , Van Persie 5,5miliona Kwestia tego że oni nie korzystali z usług superagentów i płacono za nich adekwatnie do formy i sytuacji w klubie.

Inną sprawą jest to że Ci bardziej wymagający agenci dbają o kariere swoich podopiecznych. Pilnują ich i prowadzą za rękę. Nie dadzą im odejść do jakiegoś gównianego klubu tylko zareklamują zawodnika tak żę trafi do jednego z najlepszych w Europie.

To samo dzieje się teraz wokół Mbappe, myślicie że czemu o nim tak głośno i tyle kasy Monaco za niego śpiewa? Gość miał jeden dobry sezon i juz sypią za niego po ponad 100 milionów funtów. Jego statystyki to 26 bramek i 8 asyst w 46 meczach dla porównania Kasper Dolberg z Ajaxu który w 48 meczach strzelił 23 bramki i zanotował 7 asyst jest tylko rok starszy a przechodzi do premier league za 20 milionów funtów :) To wszystko nakręcane jest przez spiewki o tym ze Mbappe będzie drugim Henrym
» 8 czerwca 2017, 00:04 #29
deadmoye5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 05:34

@walentos

Masz rację z tymi agentami, ale nie w takim stopniu jak mówisz - dzisiejsze ceny są efektem coraz większej kasy pompowanej w piłkę i to nie tylko w konkretne ligi (choć BPL jest zdecydowanie na 1. miejscu jeśli o to chodzi). Na rynku piłkarskim inflacja ma takie same prawa jak na innym, a rozwinął się on w ciągu ostatnich 15 lat naprawdę imponująco.

A co do Mbappe to Monaco nigdy żadnych 100 milionów nie "zaśpiewało" za niego, bo od początku mówili że go nie chcą nigdzie puszczać. To właśnie Real i Arsenal (i z tego co czytałem ostatnio my też) probują to ich stanowisko skruszyć takimi ofertami. A ponadto jego interesami zajmuje się jego najbliższa rodzina i bodajże właśnie jego wujek czy ojciec jest jego agentem, także niezbyt trafiona teza na początku wypowiedzi (bez hejtu).

Plus, agent może sobie chcieć co chce, ale to piłkarz ma ostatnie słowo w tym gdzie chce iść i co chce robić a nie agent. I myśle że to przede wszystkim piłkarz nie chce iść do żadnego "gównianego" klubu tylko lepszego. A to że sie cenią to już jest stara śpiewka ludziej próżności :)
» 8 czerwca 2017, 05:32 #28
walentos: "Dzisiejsze ceny są efektem coraz większej kasy pompowanej w piłkę" - zgadzam sie w 100% dlatego włąśnie tutaj zarobku poszukują agenci

"jego interesami zajmuje się jego najbliższa rodzina i bodajże właśnie jego wujek czy ojciec jest jego agentem" - jego agent to Pascal Boisseau znany z współpracy z Seidu Keitą, Gervinho i Schneiderlinem nawet jeśli jest z nim jakoś spokrewniony ( w co wątpie ) to ma już doświadczenie i wie jak gadać z wielkimi klubami.

"ale to piłkarz ma ostatnie słowo w tym gdzie chce iść i co chce robić a nie agent" tak tylko klub zgłasza sie nie do pilkarza tylko do agenta i to on negocjuje warunki umowy , negocjuje jaka role bedzie pelnil zawodnik w nowym klubie i to on dba o to zeby wyszedł na tym wszystkim jak najlepiej. Jesli Agent widzi ze Mbappe nie ma obecnie szans na przebicie sie na stale do pierwszego skladu Realu za to ma szanse grać pierwsze skrzypce w Arsenalu lub być ważnym ogniwem w United to z całą pewnością będzie naciskał na ten kierunek i tłumaczył zawodnikowi że tak będzie dla niego lepiej. Marzenia zawodnika marzeniami ale to Agent przedstawia mu jak wygląda rzeczywistość.

Myślę że Mbappe tego lata zostanie w Monaco bo chce sie rozwinąć zeby dołączyć do Realu i od razu być częścią pierwszego składu. Zawodnik nie widzi siebie w Premier League chociaz jestem pewien ze Agent na pewno zachęca go do dołączenia do Arsenalu czy United bo to bardzo atrakcyjne miejsca do ogrania się w wielkim klubie.
» 8 czerwca 2017, 09:17 #27
Lwedkas: @walentos Zacznę od tego z tymi agentami się z tobą zgadzam w 100%


Nie zgadzam się natomiast z tym że jako przykład podałeś Kaspera Dolbera i Mbappe, którzy mieli prawie że identyczną ilość goli i asyst. Tak mieli, ale Mbappe strzelał w Lidze Mistrzów i Ligue 1. Kasper Dolberg strzelał natomiast w Lidze europy i Eredivisie. Teraz zobacz sobie jakie drużyny grają tu a jakie tam. W Eredivisie jest maksymalnie 4 może 5 drużyn które miały by szanse grać na poziomie ligi europy. Dolberg ładował bramki drużyną, które są na poziomie naszej polskiej Lotto Ekstraklasy, więc Mbappe pod tym względem jest wart o wiele więcej
» 8 czerwca 2017, 13:06 #26
Rion: Teraz to nigdzie nie kupisz dobrego zawodnika za mniej niz 60m funtow,a mlodzi utalentowani to wgl kosmos
» 7 czerwca 2017, 21:36 #25
JebikMUTD95: Dla osób która porównują Bellotiego do Immobile'a, radziłbym zobaczyć Bellotiego na boisku.

Piszcie ze Belloti może sobie nie poradzić w Anglii i lepszym rozwiązaniem będzie Morata.
Morata grał w 2 ligach Hiszpańskiej i Włoskiej wiec tez nie wiadomo czy w Anglii sobie poradzi. Real chce 78mln za swojego rezerwowego NAJEMNIKA. Morata to najemnik który przyjdzie do nas a gdy uda mu się odbudować, wystarczy że Real mu kiwnie palcem a ten będzie leciał do nich jak piesek z jęzorem na wierzchu.

Najlepiej by było sprowadzić Lukaku, ale jeśli nie Lukaku to najchętniej w koszulce United zobaczyłbym Włocha. Świetna gra w powietrzu, potrafi zdobywać bramki zarówno prawa jak i lewa nogą, który może być w United gwiazda przez wiele lat.
Real niech znajdzie klub, który zapłaci im za rezerwowego piłkarza 78mln funtów.
» 7 czerwca 2017, 21:36 #24
sisinho: Niech zostanie w tym wielkim Torino, w koncu 9 miejsce to sukces klubu. Nie wiem co tam się bierze ale 100 mln to można dać za Neymara, Dybale, Kane czy Lukaku, którzy od paru sezonów pokazują swoje umiejętności a nie za zawodnika co miał ledwie jeden udany sezon.
» 7 czerwca 2017, 21:20 #23
jaratkow: Trochę to irytujące, że co rusz jakiś gostek traktuje United dokładnie tak jak pewien ludek z Torunia posuwa naszych rządzących ;-)
» 7 czerwca 2017, 21:02 #22
western: Nie widziałem jak gra ten zawodnik ale jeśli już, to 10 a nie 100 milionów :) bądźmy szczerzy. A co do Moraty... Tego nie chcę chyba, że Real coś dopłaci. Trzeba być poważnym. Mamy budować mistrzowską ekipę, a nie ściągać rezerwy z innych klubów. Skoro tam nie gra, to u nas też nie ma prawa. Co to za obniżanie poziomu? I to jeszcze za tyle forsy.
» 7 czerwca 2017, 20:31 #21
bedajaja: Sanchez, Pedro też byli tylko rezerwowymi w Barcelonie, a co znaczą w PL wiemy wszyscy.
» 7 czerwca 2017, 20:55 #20
JebikMUTD95: Di Maria był podstawowym najemnikiem w składzie Realu, kupiliśmy najemnika z Realu i co znaczy w PL wiemy wszyscy.
» 7 czerwca 2017, 21:00 #19
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 21:15

Właśnie lepiej sprowadzić rezerwowego Realu bo on ma ambicje i przejdzie do United po to by regularnie grać. A ty myślisz że podstawowy zawodnik Realu chciałby przejść do United? Już mieliśmy takiego Di Marię dla którego Manchester był tylko przystankiem na drodze do Paryża.
» 7 czerwca 2017, 21:14 #18
JebikMUTD95: Nikt im nie zapłaci 78mln funtów za rezerwowego nawet jeśli strzela bramki.
Morata zmienił Real na Juventus by grać regularnie, udało mu się odbudować i od razu wrócił do Realu. Juventus potraktował jak "przystanek" wiec przyjdzie do nas się odbuduje, Real kiwnie mu palcem i Morata wraca. Tym bardziej ze od zawsze jego marzeniem była gra dla Realu.
» 7 czerwca 2017, 21:51 #17
MatiasXD: Przecież Immobile też się wydawał kozak jednak po za granicami kraju sobie nie poradził. Zbyt duże ryzyko wydawać 100 mln na gościa który do tej pory sprawdził się tylko w jednej lidze i jednym klubie.
» 7 czerwca 2017, 20:24 #16
JebikMUTD95: Zawsze jest ryzyko sprowadzając gracza, do nowej ligi w której nigdy nie występował.
» 7 czerwca 2017, 21:08 #15
mikon70: Bardzo bym chciał go widzieć w Manchesterze
» 7 czerwca 2017, 20:21 #14
SiYamabushi: Jak mozna Belottiego porownywac do Immobile, przeciez to jest smieszne, Belotti silny dobrze zbudowany najlepiej grajacy glowa napastnik w Europie, prawa i lewa noga, waleczny zadziorny, byłby gwiazda w United.
» 7 czerwca 2017, 20:21 #13
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2017 21:12

Nie chodzi o porównanie do Immobile pod względem gry, tylko że we Włoszech też błyszczał, ale już inne ligi go sprowadziły na ziemie, tak już Ci włosi mają i już. Oczywiście większość, nie wszyscy
» 7 czerwca 2017, 21:11 #12
sisinho: Niby taki świetny a ledwie jeden dobry sezon miał. Immobile przechodził do BvB w glori króla strzelców a skończył jako przeciętniak.
» 7 czerwca 2017, 21:18 #11
Neymar12: Są napastnicy, którzy dobrze sobie radzą tylko w jednej lidze(Immobile w Lazio odżył zdecydowanie). Forlan jest chyba idealnym przykładem. To nas może spotkać w przypadku transferu chociażby takiego Lacazzeta. Dlatego porównywanie nie ma sensu. A przyczyną też jest fakt, że w ostatnich latach raczej średnio utalentowani włosi za tą granice trafiali. Ci bardziej, sobie radzili - Verrati, Sansone, Soriano. A sam Darmian nigdy nie był bogiem gry do przodu, w defensywie z kolei rzadko daje czterech liter. Włoski defensor
» 7 czerwca 2017, 21:55 #10
dlabigt23: pratycznie tyle samo bedzie nas kosztowal co Morata a bardziej wolalbym juz Morate .
» 7 czerwca 2017, 20:20 #9
JebikMUTD95: Jasne, lepiej sprowadzić kolejnego najemnika Realu, który sobie u nas pogra, a jeśli uda mu się u nas rozwinąć umiejętności Real się ponownie zainteresuje a Morata jak piesek będzie leciał do nogi z jęzorem na wierzchu tak jak wcześniej.

Widziałeś grę Bellotiego? Nam potrzeba takiego walczaka jakim jest Belloti, walczący o każdą piłkę, pomagający w defensywie, ciągle szukający gry, Morata do takich graczy nie należy. W dodatku jest szybki, świetnie gra głową i zdobywa bramki lewa i prawa noga.
» 8 czerwca 2017, 05:35 #8
rizx: Wart może jedną trzecią tej ceny
» 7 czerwca 2017, 20:11 #7
walentos: Możliwe że Pogba już się spłacił z koszulek. Na pewno przyciąga do nas rzesze fanów, to nie tylko piłkarz to też wielka osobowość.
» 7 czerwca 2017, 20:53 #6
2Fast4You: >2017
>Mit o koszulkach
Kiedy wy się z tym ogarniecie, dalej myślicie że ziemia jest płaska ?
» 7 czerwca 2017, 21:08 #5
rizx: Tylko gdy Pogba do nas przychodził, miał na koncie kilka mistrzostw Włoch, puchary i przede wszystkim byłjuż wybrany do drużyny roku, podczas gdy Belotti w wieku 23 lat rozgrywa tak naprawdę pierwszy dobry sezon (a strzelił mniej bramek niż taki Dzeko, który w Anglii sprawdził się dość przeciętnie).
» 7 czerwca 2017, 21:09 #4
stasiu669: Błąd w tekście: "Jest oczywiście klauzula, która obliguje mnie do jego sprzedaży, jeśli znajdzie się klub zza granicy i wyłoży 100 milionów funtów."
Chyba miało być 100 milionów euro ;)
» 7 czerwca 2017, 20:08 #3
matheo: Tak jest, już poprawiam. Dzięki!
» 7 czerwca 2017, 21:33 #2
2Fast4You: Żaden tam Belotti pewnie sprawdziła by się opcja Immobile 2.0
Nie wiem czy ktoś wrzucał: Sky: Manchester United confident of signing Real Madrid forward Alvaro Morata. Talks continuing. Deal will not include David De Gea
Tyle że ponoć dawaliśmy 60 baniek, Real chciał 90 to pewnie stanie na 70-80 więc trochę grubo no ale nie mój portfel(a szkoda że nie)
» 7 czerwca 2017, 19:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.