Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Superpuchar Europy: Manchester United zagra z Realem

» 3 czerwca 2017, 22:39 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zagra z Realem Madryt w meczu o Superpuchar Europy. W sobotę Królewscy pokonali w finale Ligi Mistrzów Juventus Turyn 4:1 (1:1).
Superpuchar Europy: Manchester United zagra z Realem
» Manchester United w meczu o Superpuchar Europy zagra z Realem Madryt
Spotkanie o Superpuchar Europy odbędzie się 8 sierpnia na stadionie Filipa II Macedońskiego w Skopje. Pierwszy gwizdek sędziego zaplanowano na godzinę 20:45.

W finale Ligi Mistrzów Real Madryt pokonał Juventus Turyn 4:1. Wynik spotkania w 20. minucie otworzył Cristiano Ronaldo. Kilka minut później stan rywalizacji wyrównał Mario Mandžukić.

W drugiej połowie kibice w Cardiff obejrzeli aż trzy gole Hiszpanów. Gianluigiego Buffona pokonali Casemiro, Cristiano Ronaldo i Marco Asensio.

Manchester United do Superpucharu Europy awansował dzięki wygranej w finale Ligi Europy z Ajaxem Amsterdam (2:0).


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Czasami wciąż muszę się uszczypnąć
Następny news »
Perez: De Gea to wielki bramkarz, ale...

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


Klimaa: Ten mecz nie ma większego znaczenia. Jednak fajnie byłoby utrzeć nosa Realowi :)
» 5 czerwca 2017, 22:13 #72
NoNieWiem: Wy tak na serio myślicie że jesteście w stanie coś ugrać z Realem ? muszę was zmartwić bo w obecnej sytuacji to wy nie macie szans z ich rezerwą a co dopiero z pierwszym składem...
» 5 czerwca 2017, 16:52 #71
TheRipper: Od chyba 6 czy 5 lat drużyna której kibicuje w finale regularnie przegrywa. Czas chyba złamać tą klątwę i w Superpucharze być za Realem żeby United wygrało :D
» 4 czerwca 2017, 14:08 #70
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 14:31

Poprawka: No dobra może nie w każdym, ale prawie każdym ;)
» 4 czerwca 2017, 14:30 #69
RuudVN: bo w 2015 wygrała drużyna której kibicujesz i wypad na ich stronę a nie prowokujesz tutaj użytkowników, Messi oglądał finał przed telewizorem i pogódź się z tym, że Ronaldo w tym sezonie zmiażdżył go indywidualnie jak mało kto, ogórom walić bramki w LL czy LM to potrafi jeden i drugi ale to co pokazał CR7 w 5 decydujących meczach LM, nikt nigdy tego nie powtórzy
ja nawet nie wiem jak można kibicować temu karłowi, który zabrał nam 2 LM i tej badzie oszustów z Catalunii
» 4 czerwca 2017, 21:57 #68
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2017 12:12

Po pierwsze: nie wiem czy pisałeś to na trzeźwo czy po Wojaku, ale gdzie w wypowiedzi " Od chyba 6 czy 5 lat drużyna której kibicuje w finale regularnie przegrywa. Czas chyba złamać tą klątwę i w Superpucharze być za Realem żeby United wygrało :D" widzisz cokolwiek o Barcelonie? Napisałem dosyć ironicznie że w Superpucharze będę za Realem bo od kilku lat drużyny którym kibicuje przeważnie przegrywają. Przecież wiadomo że będę trzymał kciuki za United.

" bo w 2015 wygrała drużyna której kibicujesz i wypad na ich stronę a nie prowokujesz tutaj użytkowników"

Po pierwsze, w 2015 dla Twojej wiadomości mimo mojej sympatii do Barcelony trzymałem kciuki za Juve, bo w finałach prawie zawsze jestem za słabszą drużyną. Wygrana Barcelony w ogóle mnie wtedy nie ucieszyła. W tym sezonie jeszcze bardziej trzymałem kciuki za Juventus aby mogli się odegrać na Barcelonie za finał. Więc jak sam widzisz twój argument jest inwalidą. A wypad to ty możesz zrobić na realmadryt.pl. Myślę że poziomem idealnie się tam dopasujesz.

" Messi oglądał finał przed telewizorem i pogódź się z tym, że Ronaldo w tym sezonie zmiażdżył go indywidualnie jak mało kto"

A czy ja mam z tym jakiś problem? Był w tym sezonie lepszy i fajnie, ale jeżeli chodzi o umiejętności to Ronaldo może Messiemu buty czyścić mimo że Portugalczyk to czołówka piłkarzy na tym globie. Obecnie żaden piłkarz nie jest w stanie zbliżyć się do jego poziomu dlatego po jednym dobrym sezonie Ronaldo nie zmieniam zdania jak chorągiewa tylko od wielu lat niezmiennie uważam że czysto piłkarsko to właśnie Messi jest najlepszy. Poza tym nie zapominaj że w piłkę gra 11 osób a nie 1 i mimo że osobowości potrafią zrobić różnicę to jednak tacy piłkarze jak Messi czy Ronaldo są uzależnieni również od gry całego zespołu czy ci się to podoba czy nie. W tym sezonie Messi grał bardziej jako rozgrywający, był bardziej niewidoczny bo pomagał drużynie a i tak zdobył 37 bramek. W LM miał 11 bramek. O 1 mniej niż Ronaldo. Nie no faktycznie, Ronaldo zmiażdżył go. Tak więc pod względem tytułów może i Ronaldo jest w tym sezonie lepszy ale indywidualnie to właśnie Messi nabija lepsze statystyki.

"ale to co pokazał CR7 w 5 decydujących meczach LM, nikt nigdy tego nie powtórzy"

Ale co takiego pokazał Ronaldo? Owszem, grał dobrze, nawet bardzo dobrze ale czego takiego dokonał że nikt tego nigdy nie powtórzy? Mówisz o 2 bramkach w dogrywce ze spalonego w meczu z Bayernem? Czy o 2 bramkach które padły w finale z czego pierwsza lekko odbiła się rykoszetem od nogi obrońcy Juve a w drugim dostał doskonałe dośrodkowanie od Modricia? Z meczów w których naprawdę błyszczał był pierwszy mecz z Atletico w którym zdobył hat-tricka i pierwszy mecz z Bayernem.

"ja nawet nie wiem jak można kibicować temu karłowi, który zabrał nam 2 LM i tej badzie oszustów z Catalunii"

A ja nawet nie wiem jak można kibicować temu symulantowi i płaczkowi, który odszedł bez żalu do Realu, mimo że w United miał wszystko. I którego płacze doprowadziły do odejścia jednego z najlepszych napastników w historii United a którego inicjały masz w nicku. W ogóle niezły z ciebie hipokryta, nazywasz Barcelonę oszustami a Real może wcale nie oszukuje co? A meczu który sędziował pewien Turek i w którym Nani dostał czerwo też pewnie już nie pamiętasz nie? A tego ile nam graczy podebrali pewnie też nie? Dla mnie Real to właśnie banda oszustów i krętaczy i nie trawię ich bardziej niż Liverpoolu i City razem wziętych.
» 5 czerwca 2017, 12:10 #67
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 13:26

Kupimy Jamesa i po jego golu wygramy ten SuperPuchar a fani Realu będą płakać gdy będzie celebrował trafienie :D
» 4 czerwca 2017, 13:25 #66
Misiek87: ale się czepiają pisowni...no kurde, no ok muszę się wobec tego przyznać że z polskiego z dyktand miałem przeważnie pały ;) - mnóstwo błędów - nigdy w tym dobry nie byłem.
» 4 czerwca 2017, 11:22 #65
dawidlp92: witaj w dzisiejszym świecie gdzie każdy mądry w internecie
» 4 czerwca 2017, 11:34 #64
WielkiFerdas: i szkoda. myslalem ze wygra futbol a wygrali ci kanciarze ze smadrytu
» 4 czerwca 2017, 11:20 #63
Turson: Wczoraj wygrał futbol, lepszy futbol.
» 4 czerwca 2017, 15:05 #62
Misiek87: City zrobiło już 2 transfery a my się cackamy jak nie wiem co, musimy się pilnie wzmocnić już do tego meczu z Realem a nie czakać kurde na koniec sierpnia. Real wczoraj w drugiej połowie zagrał nie samowicie, jeśli się nie ogarniemy i nie wzmocnimy to też nas tak pojadą.
» 4 czerwca 2017, 09:03 #61
Misiek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 09:11

aha jeszcze trzeba sciągnąć tego Jamesa - kurde chłopak się marnuje tam, on ma jakąś kontuzję czy co?? wczoraj nawet na ławce nie siedział - a nam by się przydał, dla nas jak znalazł ;)
» 4 czerwca 2017, 09:10 #60
mycka86: Gdy wszyscy są zdrowi, to nie łapie się na ławkę. CR7, Bale, Isco, Assensio, Morata, Benzema, od nikogo z nich nie jest lepszy.
» 4 czerwca 2017, 09:36 #59
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 10:44

@Misiek87 nie wiem ile masz lat ale chyba nie za dużo... niesamowicie... to jest naprawdę podstawa, podstawy.

2 transfery i co? Jeśli kupilibyśmy zawodników za takie ceny to płakałbyś, że znowu przepłacamy itp... że Eda porypało itd.

Okienko długie, nie wiem co się tak napalasz. A i tak do miesiąca pewnie będzie po wszystkim.

W ostatnim sezonie szybko wykonaliśmy swoje ruchy i cacy. Teraz nie będzie inaczej. Może jeden transfer pociągnie się dłużej jak ten Pogby.
Ed z Jose wiedzą co robią. Nie panikuj. Inni niech sobie robią transfery. My nawet możemy zrobić 2-3 transfery byleby dawały dużo drużynie. Transfery dla transferów to najgorsza rzecz. Kasa idzie a nie ma efektów. Muszą być konkrety a nie szum.

Tak jak rok temu Bailly, Zlatan, Pogba, Miki chyba nikt nie wyobraża sobie tak udanego sezonu bez nich. Wszystkie te nazwiska były starannie przygotowane i wyselekcjonowane także nie ma co się za bardzo śpieszyć.

Inna sprawa. Osobiście uważam, że Jose powinien też mocno skupić się na wyciągnięciu więcej z obecnej kadry. Mamy wciąż masę potencjału do wykorzystania i to jest nasza największą bolączka moim zdaniem. Transfery oczywiście muszą być lecz przede wszystkim ciężka praca z obecną kadrą.

Superpuchar wszystko fajnie, jak będzie to super. Jednak ja mimo wszystko napalałbym się na ligę i LM.
» 4 czerwca 2017, 10:40 #58
KMWTW: Jakie transfery zrobiło City?
» 4 czerwca 2017, 13:06 #57
sprinter07: Musimy sie bardzo wzmocnić przed nadchodzaca Liga Mistrzów jezeli chcemy coś u grać.Real wystawi sklad rezerwowy w lidze i na świeżość przechodzą do finału a my co rezerwowy sklad wystawisz na Chelsea i później zagrajmy z Realem naprzyklad nie ma szans potrzeba wzmocnien
» 4 czerwca 2017, 08:42 #56
kiechu: Wiadomo tylko, że w tym meczu wystąpi de Gea :-)
» 4 czerwca 2017, 07:19 #55
EmilCioran: Tak to wiadomo ma pewno. Ale ja jeszcze nie wiem czy będe chciał żeby bronił strzały czy żeby je puszczał.
» 4 czerwca 2017, 07:50 #54
Tykariew: Juventus: 9 finałów i 7 porażek... Nie dziwię się frustracji fanów Juve.

Parafrazując klasyka, "Trzeba strącić Real z jego pieprzonej grzędy" Za rok to my atakujemy Puchar Mistrzów, taki cel trzeba postawić i Mourinho tak zrobi. Będzie łatwiej jak przywieziemy superpuchar z Macedonii, po tym meczu Europa znowu będzie się bać Diabłów !
» 4 czerwca 2017, 05:37 #53
TheRipper: Na szczycie wiecznie nie będą. Budowali coś przez lata i w końcu po wielu latach upokorzeń i odpadaniu w 1/8 czy 1/4 LM w końcu musiało to zaprocentować. Zawodnicy też się już starzeją więc obstawiam jeszcze dobre 2 sezony dla Realu a potem mam nadzieję że znowu popadną w przeciętność.
» 4 czerwca 2017, 14:10 #52
Turson: Bzdura. Real obecnie ma skład na długie lata, to naprawdę młoda drużyna.
» 4 czerwca 2017, 14:56 #51
Kilerek7: Pomścimy Juve, jak nie my to kto ma ten Real pokonać, dawno z nami nie grali to łatwo mieć nie będą, a po wzmocnieniach mam nadzieję, że będziemy potworem i wygraną z Realem pokażemy mocne wejście do sezonu.
» 4 czerwca 2017, 02:35 #50
TheRipper: @Kilerek7

Mam nadzieję że tak będzie, ale niestety mam złe przeczucia :/
» 4 czerwca 2017, 14:11 #49
JebikMUTD95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 01:20

Szkoda mi JUVE bo zaslugiwali na Puchar ale najbardziej szkoduje Buffona.

Może Real gra piłkę ładna dla oka, ale to co zrobił Ramos który nie raz nazywał piłkarzy Barcelony "aktorami" czy "symulantami" przebija Busquetsa... Powinien zostać zawieszony na kilka meczy za takie aktorstwo, tym bardziej ze Real prowadził dwoma bramkami... Dobrze ze Ramos się nie rzucił za te barierki przy trybunach.

Superpuchar nie trafi na Santiago Bernabeu, bo razem z piłkarzami i MOU przyleci na OLD TRAFFORD.
» 4 czerwca 2017, 01:19 #48
Polot666: ehh, Ramos nie upadł na ziemię jak rażony prądem bo został popchnięty tak jak tutaj wielu twierdzi, tylko został nadepnięty korkami przez Cuadrado, już pomijam kwestie czy zrobił to specjalnie czy nie, to w mojej opinii został największym frajerem tego spotkania, być może frustracja dała o sobie znać, jednak od tak doświadczonego zawodnika oczekiwał bym trochę więcej zimnej krwi, szczególnie w takich spotkaniach.
» 4 czerwca 2017, 02:22 #47
tom93: takżem czuł. Wszyscy się chcieli pochlastać nad tym Juve, a ja czułem, że real ich pokona. Fajne uczucie, gdy zdecydowana większość jest przeciwko, a twoje jednak wypływa na wierzch.
» 4 czerwca 2017, 00:54 #46
Wave: Nie oczekuj chlopcze ze po naszych wszystkich przygodach z tymi hiszpanskimi symulantami, bedziemy lubic Real
» 4 czerwca 2017, 07:34 #45
tom93: chłopcze hehe, jak zbeształ
» 4 czerwca 2017, 11:22 #44
BartekMU10: Piłkarsko Real oczywiście gra fajną piłkę ale to co Ramos odwalił to woła o pomste do nieba. Tu powinno być ewidentnie zawieszenie na kilka meczy... Jeśli coś takiego będzie robił w meczu z United, mam nadzieje że nasze chłopaki szybko przywrócą go do pionu (ależ w takim meczu brakować będzie Roya Keane'a...)
» 4 czerwca 2017, 00:34 #43
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 14:16

Bo Real to właśnie banda takich pajaców i symulantów. Akurat czerwona dla Cuadrado moim zdaniem zasłużona, zresztą wątpię aby cokolwiek to zmieniło, bo i tak Juve już na drugą połowę wyszło z kupą w gaciach. Co nie zmienia faktu że Ramos powienien żółtą dostać za tak żałosną symulkę. No cóż, podwójne standardy jak zwykle zresztą na korzyść Realu :)
» 4 czerwca 2017, 14:15 #42
qbek73: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 00:23

Ja pierdykam, kto prowadzi ten serwis?? Superpuchar już od kilku lat nie jest rozgrywany w Monaco. Mecz będzie w Skopje (stolica Macedonii). Już nie pytam czy ktoś oprócz mnie się wybiera, powyższy wpis z Monako rozwiał moje wątpliwości.
Ten cały "matheo" pewnie mecze United ogląda na Stamford Bridge :)
» 4 czerwca 2017, 00:20 #41
qbek73: I zapisz sobie "matheo" , że w przyszłym roku finał Ligi Mistrzów jest w Kijowie, Ligi Europy w Lyonie, a superpuchar w Tallinie. Może w którymś z nich zagra United. Tylko, że ty wtedy będziesz już pewnie kibicem Barcy albo czegoś tam innego.
» 4 czerwca 2017, 00:39 #40
se7en: akurat Matheo ma dodane ponad 12500 newsów na tej witrynie i jest tu od 12 lat. Każdemu zdarza się pomylić, a wyzywanie kogoś kto tyle zrobił dla społeczności United w Polsce bo się pomylił w newsie uważam za bezczelność.
» 4 czerwca 2017, 11:29 #39
Rio5fan: @se7en - ale po co doceniać kogoś, kto pisze to w wolnym czasie, żeby ludzie mieli wygodnie? Kto wstaje wcześniej, żeby przed pracą coś dodać? Kto po siedzeniu przez osiem godzin przed ekranem komputera wraca do domu i wrzuca newsy?

Lepiej czepiać się, że wrzucając ponad 12 tysięcy newsów pomylił miasto w jednym z nich :)
» 4 czerwca 2017, 12:23 #38
JkaPumbaTkiShab: Będzie ciekawy mecz z wieloma smaczkami: CR7, Mou, DDG. Real może być na początku sierpnia myślami na wakacjach, a my już będziemy przy starcie ligi także wszystko się może zdarzyć.

Imo zamurować tyły+lagi w pole karne na Felle, Pogbooma i mam nadzieję Lukaku i coś wpadnie ez.
» 3 czerwca 2017, 23:28 #37
wilku1999: w Macedonii na Stadionie Filipa II a nie we Francji ;P
» 3 czerwca 2017, 23:28 #36
Woodys: Ciekawe gdzie będzie James i Bale
» 3 czerwca 2017, 23:21 #35
vanantygaal: Mam nadzieję że nie w MU
» 3 czerwca 2017, 23:25 #34
joker20: vanantygaal
ta lepiej grac lingardami i fellainimi
» 3 czerwca 2017, 23:29 #33
Walnuts: Dobrze, że ten mecz będzie za 2 miesiące, to może Real zapomni jak się gra w piłkę. xD W tej chwili strach myśleć, jakby to się skończyło z wirtuozami pokroju Blinda, Rooneya, czy Lingarda.

Cele transferowe Manchesteru, jak Lukaku, czy Perisić, w Madrycie mogliby co najwyżej kosić murawę, a mecze oglądać z trybun.

Słowa brutalne, ale prawdziwe. Real sportowo jest galaktyczny, a Manchester może z nimi rywalizować tylko marketingowo.
» 3 czerwca 2017, 23:11 #32
kuba82: powiedział co wiedział... i zasnął.
» 3 czerwca 2017, 23:20 #31
Jasnowidz: Nie podniecaj sie tak tym realem ,bo pochlapiesz skarpety.
Jak byś zagrał w 85% sezon z ogórkami , to zmęczenia nie ma.
To tak jak MU by zagrał 85% spotkań z ekipami z premiership.
» 4 czerwca 2017, 02:10 #30
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 02:34

85% spotkań z ekipami z Premiership? Większość ekip z tej ligi to dla United nie są ogórki tylko równorzędni rywale. Spójrz na tabelę z ostatniego sezonu i przestań udawać żeś cofnął się o dekadę lub 20 lat wcześniej by uważać United za potentata angielskiego futbolu. Te czasy minęły i dopóki nie będzie porządnej przebudowy zespołu, 85% spotkań z tzw ogórkami zakończy się znów w większości remisami.
Poza tym liga krajowa to zupełnie inna bajka niż europejskie puchary. W lidze nawet Real nie miał w tym sezonie łatwo. Złapał kilka zadyszek choć taki z niego wielki mistrz. Nawet Legia utarła Realowi nosa w LM i tak wychwalany Navas w dwumeczu z Legią puścił aż 4 gole.
Jeśli United poczyni odpowiednio przemyślane kroki i zakupi wartościowych piłkarzy na całe lata, to Real może się przejechać i to ostro w meczu z United. Zbytnia pewność siebie to coś co zapewne będzie towarzyszyć w głowach piłkarzy Realu uważających się od dziś za "Bogów futbolu", ale zawsze ktoś może nawet Bogów strącić na ziemię, bo nikt ani w świecie futbolu królować wiecznie nie będzie. To jest fakt więc tylko patrzeć gdy Real podzieli los takiego Bayernu gdzie niegdyś wielkie gwiazdy i dziś emeryci odchodzą na emeryturę i trzeba ich kims wartościowym zastąpić (Lahma i Alonso). Tego pierwszego raczej nie zdołają zastąpić, chyba że kupią kogoś za grubą kasę, kto oficjalnie nie jest na sprzedaż. Do tego Bayern ma zgryz kogo kupić w miejsce potencjalnie kontuzjowanego Lewego muszącego z góry założyć że będzie musiał większość sezonu przesiedzieć na ławce. Bayern wygrał mistrzostwo ale nic poza tym. Wkrótce i Real spotkać może podobny los gdy zaczną ich piłkarze odchodzić powoli na emeryturę ale zostaną kupieni przez innych gigantów futbolu. Nic nie trwa wiecznie a tym bardziej w świecie sportu.
» 4 czerwca 2017, 02:31 #29
TheRipper: "Cele transferowe Manchesteru, jak Lukaku, czy Perisić, w Madrycie mogliby co najwyżej kosić murawę, a mecze oglądać z trybun."

Nawet mi nie mów że Benzema jest lepszy od Lukaku bo cię wyśmieje xD
» 4 czerwca 2017, 14:17 #28
mikon70: Nie wiem skąd te informacje, ale superpuchar jest w Macedonii.
» 3 czerwca 2017, 23:06 #27
tomekwietniu: Obstawiamy w której minucie Ramos pierwszy raz będzie symulował i w której prawidłowo wedle przepisów, a nie sędziego powinien wylecieć z boiska. Czas start
» 3 czerwca 2017, 23:03 #26
stasiu669: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2017 23:06

Na pewno w Monako? Jakiś czas temu widziałem informację, że w Macedonii?

Stadion Ludwika II, czy Filipa II?
» 3 czerwca 2017, 23:03 #25
Tykariew: Realowi to trzeba przyznać, wyszedł dziś mecz, tylko pytanie, dlaczego Juve tak odpuściło w 2. połowie? Nie wiem, brakło sił? Ciężko stwierdzić, ale uważam, że my tak łatwo skóry nie sprzedamy jak Juve po przerwie...

Cieszy mnie że zagramy z Realem, jest okazja do rewanżu za ostatni bój w LM...
» 3 czerwca 2017, 23:03 #24
Tykariew: A ty uważaj żebyś mleczaków nie połknął trollu.
» 4 czerwca 2017, 11:54 #23
rad2005: Największy błąd w historii United to SPRZEDAŻ RONALDO !!
» 3 czerwca 2017, 23:02 #22
Tykariew: Może być jeszcze większy, bo Realowi brakuje tylko De Gei..., ale czy to od nas w 100% zależy? MU to nie więzienie, na siłę nikogo trzymać nie będzie.
» 3 czerwca 2017, 23:06 #21
soldier: Ronaldo chciał odejść, więc czy nie większym błędem byłoby pozwolenie mu odejść kiedy jego kontrakt dobiegałby końca?
» 3 czerwca 2017, 23:10 #20
JebikMUTD95: Błąd? To SAF miał na siłę zatrzymać piłkarza który CHCIAŁ odejść do Realu, a przed upływem kontraktu który go obowiązywał zaoferować przedłużenie kontraktu?
Myślisz ze CR by go podpisał czy poczekał do końca kontraktu i za darmo poszedł do Realu?
» 4 czerwca 2017, 01:30 #19
iMarMU: Jestem ciekaw gdzie będzie wtedy David De Ga ?!
» 3 czerwca 2017, 22:58 #18
serro: Na boisku
» 3 czerwca 2017, 23:27 #17
ro7: Z perspektywy lat, które minęły czas sobie powiedzieć, że sprzedanie Ronaldo za te 100 mln to było największe frajerstwo United w historii klubu. 32 lata i nie ma lepszego piłkarza na świecie.
» 3 czerwca 2017, 22:48 #16
LvG: Sprzedali,bo chciał odejść,miał go SAF w piwnicy zamknąć?
» 3 czerwca 2017, 22:59 #15
Hoodys: Wtedy 100 mln to było coś absolutnie przełomowego. Inne pieniądze w przeliczeniu na dzisiaj ( wartość euro była mocniejsza wg. kalkulatorów o jakieś 14% ). Cofając sie w tył, mając tą wiedze to moglibyśmy go sprzedać za jakieś 150 mln.
Natomiast za ten hajs trzeba było wyłożyć na innego topowego grajka a nie Valencie
» 3 czerwca 2017, 23:00 #14
zaluda: ajjj Hoodys zgadzam się z Tobą w 100% ale to "cofanie się w tył" boli :)
» 3 czerwca 2017, 23:03 #13
ro7: @LvG
Trzeba mu było dać podwyżkę. Ile razy ktoś chce odejść, a tu nagle dwa razy większa pensja i już chce zostać...
» 3 czerwca 2017, 23:05 #12
LvG: Człowieku pieniądze to nie wszystko,w RM Ronaldo stał się marką globalną i nikt nie wie jakby się potoczyła jego kariera i klubu gdyby został w MU
» 3 czerwca 2017, 23:08 #11
ro7: W 2009, gdy Ronaldo odchodził, MU był o wiele lepszym klubem niż Real. Dwa finały LM pod rząd 2008 i 2009. A Real nie potrafił przejść 1/8 finału. Wtedy to nawet nie był transfer do lepszego klubu.
» 3 czerwca 2017, 23:16 #10
Radekk: To prawda. Szkoda, że wtedy ogórkowy Real wziął od nas Ronaldo. Prawda jednak jest taka, że CR na ten transfer naciskał. Straciliśmy wówczas Teveza i Ronaldo a doszli Owen, Valencia i jeszcze jakiś mało znaczący piłkarz. Ronaldo to mimo wszystko geniusz.
» 3 czerwca 2017, 23:42 #9
JebikMUTD95: MU był wtedy lepszym klubem niż Real zgadzam się w 100%.
Sam Ronaldo jeszcze przed transferem wspominał ze chciałby grać w Realu. Real się po niego zgłosił zaoferował ogromne zarobki, zawodnik chciał odejść wiec nie sądzę że byśmy go zatrzymali oferując mu większe zarobki.
» 4 czerwca 2017, 01:41 #8
TheRipper: Eee tam frajerstwo. Bardzo dobrze że odszedł i nie muszę oglądać tego pajaca w koszulce United. A najlepszym piłkarzem obiektywnie jest i będzie Messi i żadne śmieszne złote piłki czy inne plebiscyty tego nie zmienią.
» 4 czerwca 2017, 14:20 #7
hooligans8: Wygramy!!
» 3 czerwca 2017, 22:45 #6
m4c1eq1991: Będzie dobry meczyk
» 3 czerwca 2017, 22:47 #5
m4c1eq1991: Chala Madryt
» 3 czerwca 2017, 22:44 #4
dexteo: Pisze się "Hala Madryt", a poza tym zastanów się komu kibicujesz....
» 3 czerwca 2017, 22:48 #3
Kempes: Już jakby co to pisze się Hala Madrid, a po drugie ja bym to odebrał jako kpinę
» 3 czerwca 2017, 23:05 #2
m4c1eq1991: iks de
» 3 czerwca 2017, 23:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.