Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Blind chce zostać w Manchesterze United

» 22 maja 2017, 06:57 - Autor: matheo - źródło: Daily Mirror
Daley Blind zapewnia, że chce zostać w Manchesterze United na kolejne sezony. Obecna umowa Holendra z Czerwonymi Diabłami wygasa w czerwcu 2018 roku.
Blind chce zostać w Manchesterze United
» Daley Blind dołączył do Manchesteru United w 2014 roku
– Nie wiem jeszcze nic na temat mojej przyszłości. Sam też o tym nie myślałem – mówi Blind na łamach Daily Mirror.

– Ale jaki piłkarz nie chciałby zostać w Manchesterze United? To jedyna rzecz, którą mogę powiedzieć – dodaje Holender.

Blind dołączył do Manchesteru United w 2014 roku. Od tamtego czasu zanotował już ponad 100 występów w barwach Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Ładny gest Lingarda wobec kibiców United
Następny news »
Ibrahimović zarobił więcej niż cały Ajax Amsterdam

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


Klimaa: Zasługuje na nową umowę. Nie jest to zawodnik pierwszego planu ale bardzo przydatny.
» 25 maja 2017, 00:14 #31
soldier: Akurat obrona spisuje się przyzwoicie. Blind powinien zostać.
» 22 maja 2017, 22:12 #30
TheRipper: Blind to dla mnie przeciętniak któremu parę meczy się uda, parę spierniczy ale mimo wszystko jako zmiennik na wypadek kontuzji mógłby w sumie zostać.
» 22 maja 2017, 21:38 #29
Fenek: Blind akurat moim zdaniem powinien spać spokojnie. Jest w MU kilku piłkarzy którym ciężko zaufać i niewiele wnoszą do gry. Blind natomiast może i wybitny nie jest, ale swoje robi. Lepiej lub gorzej ale robi.
» 22 maja 2017, 17:58 #28
odbyciarz: Wy byście chcieli samych wybitnych piłkarzy, ALE zrozumcie że już nie jesteśmy takim super silnym klubem i tacy piłkarze nie chcą tu przychodzić, bo po pierwsze: nasza pozycja w lidze, na świecie, pogoda, nawet w LM nie gramy.
Tutaj tacy piłkarze nie chcą przychodzić.
» 22 maja 2017, 14:15 #27
MaciasDevil: Ja powiem krotko. Poki jestesmy gigantem finansowym to mozemy znowu byc "super silnym klubem". Problem w tym ze te wielkie pieniadze sa wydawane na byle co. I to ze tacy "wybitni pilkarze" graja u nas to juz wina poprzednich trenerow. Mourinho narazie zrobil same dobre transfery moim zdaniem. W przyszlym sezonie beda kolejne i wszystko bedzie sie powoli ukladac.
» 22 maja 2017, 17:04 #26
PanWolodyjowski: Herrera w sumie też nie jest jakiś wybitny, potrzeba kogoś lepszego do środka pola w wyjściowym składzie. Natomiast Blinda,Lingarda,Fellainiego,Darmiana,Rooneya trzeba sprzedać.
» 22 maja 2017, 13:10 #25
odbyciarz: Wtf ty meczy nie oglądasz, herrera to jest taki kozak, jak trzeba kryć to zjada (hazard, aguero) jak trzeba podać, poda świetnie i daleko i blisko i z pierwszej i przetrzyma, z dryblingiem nie jest tak źle, jest waleczny i widać że na pewno kocha drużynę, choć czasem jest zbyt agresywny.
» 22 maja 2017, 13:17 #24
milagro: Z Herrery, to się takiego kozaka robi, a dla mnie to trochę na wyrost. Nie chcę powiedzieć, ze to przeciętny gracz, ale też nie powiem że jest wybitny jak to niektórzy lubią pisać. Dla mnie to grać dobry, solidny w oczach kibiców nieco wyolbrzymiony przez jego energię na boisku. Osobiście, dla mnie Herrera to ta sama półka co Blind. Czy tam Blind to ta sama półka co Herrera (bo jeszcze ktoś źle odbierze to porównanie w poprzednim zdaniu ;D).
» 22 maja 2017, 13:22 #23
odbyciarz: Wy byście chcieli samych wybitnych piłkarzy, ALE zrozumcie że już nie jesteśmy takim super silnym klubem i tacy piłkarze nie chcą tu przychodzić, bo po pierwsze: nasza pozycja w lidze, na świecie, pogoda, nawet w LM nie gramy.
Tutaj tacy piłkarze nie chcą przychodzić.
» 22 maja 2017, 14:15 #22
jaratkow: Gwarantuję Ci, że z chwilą sprowadzenia na Old Trafford "samych wybitnych piłkarzy" po niedługim czasie w ocenie "kibiców United" przestaną oni być wybitni. Taki klimat...
» 22 maja 2017, 14:51 #21
odbyciarz: Gwarantuję ci, że oni tu nawet nie przyjdą.
» 22 maja 2017, 14:58 #20
jaratkow: Cieszę się, że obaj zgadzamy się ze swymi "gwarancjami" ;-)
» 22 maja 2017, 15:53 #19
milagro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2017 11:37

Przykre, że jak taki Blind, Lingard czy Fella (nawet Roo) w ostatnim czasie powiedzą coś pozytywnego o klubie, to od razu koronnym komentarzem wiekszosci kibiców jest: "hoho bo za taki hajs, to się fajnie siedzi". Gdyby taki Ander czy inny ulubieniec zaczął piać peany o tym klubie, to od razu zacni kibice zaczęliby sikać jaki to prawdziwy diabeł i inne och, ach, mów tak jeszcze (w sumie zaraz powie, bo już gdzieś mi się obił z nim wywiad i tylko czekać aż tutaj wrzuca). Żeby tak jeszcze Blind faktycznie był nierobem za kasę, ale to zawodnik, który od swojego transferu zaliczył całkiem spora liczbę meczów, więc raczej za darmo mu nie płaca. Już pomijam fakt, ze on wcale nie zarabia tutaj kroci.
» 22 maja 2017, 11:36 #18
Fugas: Dokładnie. Tym bardziej że na przestrzeni 3 ostatnich sezonów trzeba go wyróżnić, a ną ŚP to już w ogóle haratał.
» 22 maja 2017, 11:55 #17
mario93: Rownież sie zgadzam. Jednak z Blindem jest jeden problem, wydaje mi sie że daje dobie radę na kilku pozycjach ale na żadnej nie jest wybitny. Jest dobry do szerokiej kadry, ale potrzebujemy specjalistów na każda pozycje. Mówiąc specjalista mam na myśli kogoś takiego jak np. Evra na lewej obronie, Scholes na środku pomocy czy obecnie Bailly na stoperze. Blind raczej na żadnej pozycji nie da nam wystarczającej jakości na walkę o wielkie cele. Tak wiec wg mnie idealny na ławkę, ale nie jako pierwszy wybór
» 22 maja 2017, 12:00 #16
milagro: mario93

Moim zdaniem gdyby Blind dostał taką prawdziwą szansę gry w pomocy i grał tylko tam, w dodatku z solidna obrona jak np w tym czy poprzednim sezonie i pomoca w postaci Pogby z Anderem, to dam sobie rękę uciać, ze ludzie by inaczej o nim mówili. Pechem Blinda było to, ze kiedy do nas przychodził, to skład był niepoukładany, kontuzje zmusiły do rzucania nim po pozycjach, a w drugim sezonie przestawienie go na stopera nie pomogło mu po zmianie trenera na Mou (ewidentnie widac, ze Mou boi się mu zaufać przed innymi zawodnikami na pozycji stopera). Gdyby tylko trenerzy umieli naprawdę wykorzystać jego umiejętności, to chłop mógłby więcej dać tej drużynie niż np. w obecnym sezonie. W sumie w poprzednim mimo gry na stoperze, też pokazywał swoje najlepsze atuty, ale van Gaal nie bał się ryzyka.
» 22 maja 2017, 12:53 #15
Kilerek7: Pewnie, że chce zostać za taki hajs? W innym klubie musiałby tyrać jak wół by tyle zarobić. To jest prawda, że jak dasz dużo kasy odrazu to człowiek sobie olewa. Jak MU na starcie daje po 200 k tygodniówki to po co oni mają tyrać na boisku? Jakby dostali mało z szansą podwyżki to na tą podwyżkę by pracowali.
» 22 maja 2017, 11:15 #14
gaucho2015: A kto by nie chciał zostać? Nie ma takiego drugiego klubu co by mu płacił taką tygodniówke co MU.
» 22 maja 2017, 11:00 #13
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2017 10:33

Blind nie jest cienki tylko ślepy i dlatego mu nie wychodzą te wrzutki.
» 22 maja 2017, 10:33 #12
trikos: Ten Blind to jest taki cienki że każdy kolejny manager na niego stawia. Cholera, i jak to jest ?
» 22 maja 2017, 10:22 #11
Chestnut: KAŻDY KOLEJNY. Aż dwóch, a ten drugi tylko z powodu kontuzji i braku LO. Nie no bajeczny argument.
» 22 maja 2017, 11:25 #10
trikos: Profesorze kasztanie, mało mnie interesuje Twoje zdanie :) Bo ?

Blind to świetny, prze inteligentny gracz z niesamowitym długim podaniem i ustawianiem się, poza tym to ŚP nie LO. Niestety jego uniwersalność jest jego największym przekleństwem.


Hej
» 22 maja 2017, 13:24 #9
MaciasDevil: trikos dobrze mowi. Blind na LO sie nie nadaje, powiedzmy sobie szczerze. Ciezko powiedziec jak gra jako SP, przyznam ze nie pamietam juz. Jak ma nie grac na nominalnej pozycji to trzeba go sprzedac, nie widze innej drogi. Na LO nie moze grac i tyle. Poradzi sobie, ale tutaj chodzi o konkrety, a nie granie na alibi.
» 22 maja 2017, 16:59 #8
Chestnut: Zgadzam się, ale @trikos tego wcześniej nie napisał. Pierwszy post jest po prostu argumentem inwalidą.
» 22 maja 2017, 19:25 #7
fworyt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2017 10:02

Nazwisko w deche.Pasuje do jego gry,tak tak gość jest cienki wolny itd.Napewo nie na ten klub,oszukiwać można 10-latka a nie nas dorosłych kibiców.Powrót na szczyt wiąże się z pozbywaniem się szrotu a blind napewno jest jednym z nich.
» 22 maja 2017, 10:00 #6
artix206: Sprawdźmy go na tym SP.
» 22 maja 2017, 09:18 #5
zbanowany5x: Coś tam gra, ale jednak nie jest to zawodnik który odpowiada poziomowi na który chce wrócić United.
Przecież on nawet nie umie wykonywać wrzutek z rogów do których nie wiadomo dlaczego go wyznaczono jak gra.
Może na ławkę jest ok, ale nie jestem pewien tego.
» 22 maja 2017, 09:15 #4
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2017 21:45

Zgadzam się. Jako zmiennik mógłby zostać ale moim zdaniem nie jest to piłkarz który prezentuje odpowiednio wysoki poziom aby grać regularnie w pierwszym składzie. No i te jego wrzutki to faktycznie jakaś komedia.
» 22 maja 2017, 21:44 #3
odbyciarz: Blind jest solidnym zmiennikiem i nie raz strzelał ważne gole w końcówce, czy spisywał się w obronie.
» 22 maja 2017, 09:05 #2
Slawek7: Nigdzie za taka gow grei tak nie placa ja u nas,wiec Blindowi sie nie dziwie.Trzeba sie z nim pozegnac i do skladu wprowadzac Mensaha oraz Tuanzebe.
» 22 maja 2017, 08:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.