Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Manchester United pokonany w Londynie

» 14 maja 2017, 19:22 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United poniósł drugą porażkę z rzędu w Premier League. Tym razem podopieczni Jose Mourinho nie dali rady Tottenhamowi Hotspur. Koguty zwyciężyły 2:1 po bramkach Wanyamy, Kane'a oraz golu kontaktowym Wayne'a Rooneya. Koguty tym samym pożegnały się ze stadionem White Hart Lane.
Premier League: Manchester United pokonany w Londynie
» Manchester United poniósł drugą porażkę z rzędu w Premier League. Tym razem podopieczni Jose Mourinho nie dali rady Tottenhamowi Hotspur. Koguty zwyciężyły 2:1 po bramkach Wanyamy, Kane'a oraz golu kontaktowym Wayne'a Rooneya. Koguty tym samym pożegnały się ze stadionem White Hart Lane.
Oceń zawodników:
David de Gea
Axel Tuanzebe
Eric Bailly
Phil Jones
Chris Smalling
Daley Blind
Juan Mata
Michael Carrick
Wayne Rooney
Jesse Lingard
Anthony Martial
Ander Herrera
Henrich Mychitarian
Marcus Rashford

Oddano 53 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie rozpoczęło się mocną ofensywą Kogutów, która już w 6. minucie przyniosła oczekiwany efekt. Eriksen rozegrał krótko piłkę z rzutu rożnego, Davis dośrodkował w pole karne, a Wanyama wyskoczył najwyżej i mocnym strzałem głową pokonał De Geę. Rooney nie zdołał upilnować napastnika Tottenhamu.

W 18. Minucie Rooney podał do Martiala wzdłuż linii bocznej, Francuz zbiegł w kierunku środka i uderzył technicznie prawą nogą w kierunku długiego słupka. Hugo Lloris nie sięgnął piłki, ale ta minęła się z bramką o kilkanaście centymetrów.

Minutę później Son miał sporo szczęścia i przebiegł środkiem boiska, gdy piłka odbiła się od jednego z zawodników United. Son uderzył na bramkę De Gea z kilkunastu metrów, ale trafił prosto w Hiszpana i nie wpisał się na listę strzelców.

22. minuta to dobre dośrodkowanie z prawej flank i strzał głową Kane’a z bliskiej odległości. Tylko poprzeczka uchroniła United przed stratą drugiego gola na White Hart Lane.

W 30. Minucie byliśmy świadkami potężnego strzału Delle Alli’ego po podaniu w tempo od Kane’a. De Gea równie efektownie wybił piłkę ręką na rzut rożny.

Tuż przed końcem pierwszej połowy, kolejny bardzo groźny strzał oddał Harry Kane. Anglik atakował z ostrego kąta, toteż ciężko było mu pokonać De Geę, który obronił mocne uderzenie nogą. W odpowiedzi pod bramką Llorisa znalazł się Eric Bailly, ale Iworyjczyk zgubił piłkę w momencie, gdy powinien strzelać.

Druga połowa rozpoczęła się równie źle dla ekipy Manchesteru United co pierwsza - od bramki Kogutów. W 49. minucie z rzutu wolnego z boku pola karnego mocno przed bramkę piłkę wbił Eriksen, a na 5. metrze dobrze ustawiony był Harry Kane, który tylko delikatnie trącił piłkę nogą i zmylił Davida De Geę.

W 53. minucie Tottenham przeprowadził szybki kontratak po stracie United pod polem karnym gospodarzy. Son podał po przekątnej do Kane’a, Anglik przełożył na lewą nogę i próbował przymierzyć w okienko bramki De Gei. Na szczęście nie trafił.

Mourinho postanowił zwiększyć nieco siłę rażenia United i wprowadził na boisko Mychitariana i Herrerę w miejsce Lingarda i Tuanzebe. Po chwili Martial ruszył w kontrataku na bramkę Llorisa. Francuz przełożył piłkę na prawą nogę i pięknie zakręcił futbolówkę w stronę długiego słupka. Niestety i tym razem nie trafił w światło bramki.

Za sprawą Wayne’a Rooneya Manchester United zdobył bramkę kontaktową. Akcję rozpoczął Juan Mata świetnym rozciągnięciem w stronę Martiala, Francuz minął Trippiera, po czym dograł piłkę na 5. metr, gdzie znalazł się Wazza, który wślizgiem wbił futbolówkę do siatki Hugo Llorisa.

W 84. minucie w polu karnym w dobrej sytuacji znalazł się Dele Alli. Zawodnik Tottenhamu uderzył mocno, a piłkę głową tuż sprzed linii bramkowej wybił Phil Jones.

Do końca spotkania wynik nie uległ już zmianie. Tottenham godnie pożegnał się ze stadionem White Hart Lane i jednocześnie zapewnił sobie komplet domowych zwycięstw w Premier League w sezonie 2016/2017.

Tottenham Hotspur 2:1 (1:0) Manchester United

Bramki: Wanyama 6’, Kane 49’ - Rooney 71’

Tottenham: Lloris - Trippier (Walker 83'), Alderweireld, Vertonghen, Davies - Dier, Wanyama, Eriksen (Nkoudou 90’+), Son (Dembele 72'), Dele - Kane

Manchester United: De Gea - Tuanzebe (Herrera 61'), Bailly, Jones, Smalling, Blind - Mata (Rashford 79'), Carrick, Rooney, Lingard (Mychitarian 61') - Martial


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Tottenham vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Tottenham - Manchester United 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (142)


RedDevils4life: Pogba w jedenastce sezonu topowych lig w Europie! :-)
» 16 maja 2017, 19:44 #137
dawidlp92: Strasznie mnie irytuje Rooney ... gość pobiera taki hajs grając taką padake od 2010-2011 .... ja rozumiem legendy takie jak Totti Bufon - wzory do naśladowania .... a ten gość pijany w klubie ... imprezuje ... lata po kasynach ... żone zdradzał .... i najgorsze: chciał odejść do City bo pieniążki wyczuł ... niech on już odejdzie bo się stacza całkowicie .... gdyby Fergi miał jaja w ostatnich sezonach i nie myślał o emeryturze to by go tu nie było .... mam nadzieje że Mou się go pozbędzie .... nie wiem czy oglądaliście mecz pożegnalny w Evertonie bodajże w poprzednim sezonie .... na tle OLDboyów był przeciętniakiem i to jest cały Wayne Rooney
» 16 maja 2017, 18:37 #136
Kalina: to idz i go wywal a nie tu placzesz i ludzi wkur*iasz
» 16 maja 2017, 18:47 #135
Herrera21: Zgadzam sie w 100%
» 16 maja 2017, 18:49 #134
dawcioj: Sezon 11-12 34bramki.
» 16 maja 2017, 19:23 #133
padre: Prawda jest taka, że towarzystwo narzeka ponieważ odzwyczaiło się od przegrywania ;) 2x w dupę (dodajmy, że dwa nieistotne mecze) i nagle "Mou out!" Ja trzymam kciuki, od 2 sezonów nie miałem tyle emocji co w tym roku, a... ho ho, najlepsze jeszcze przed nami
» 16 maja 2017, 16:04 #132
arczibald: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2017 16:49

Wyobraź sobie ze wydajesz kilka (czy kilkadziesiąt) stów na to żeby jechać zobaczyć mecz United i widzisz "to". Chciałbyś jechać i zobaczyć tak grające United które odpuszcza mecz bo nie walczy w PL o nic? Do tego Mou publicznie mówi że nie chce grać meczy w PL bo dla niego nic nie znaczą. Dla mnie wygląda to tak jakby ktoś płunął mi w twarz. Przyzwyczajony jestem do United które walczy do końca, w każdym meczu o każdą stawkę czy punkt. To tak odnośnie przegranej i odpuszczania meczy.
» 16 maja 2017, 16:47 #131
Nubeq: Każdy inteligentny kibic, podkreślam inteligentny, rozumie, że to jest sezon przejściowy. Po tych kilku latach posuchy potrzebujemy trofeum LE jak powietrza. Czy to dziwne, że odpuszczamy ligę która dawno jest już przegrana? Nie wiem jak Ty ale ja wolę awansować do LM poprzez wygranie LE, a nie odbieranie pucharu Wengera za 4 miejsce...
Nie oceniajmy trenera po pierwszym sezonie. Róbmy to podczas drugiego który będzie wyznacznikiem jaka przyszłość nas czeka z nim na czele.

Ajax czeka na finał. My gramy jeszcze 2 mecze o nic.
» 16 maja 2017, 18:12 #130
RedDevils4life: Odniosę się do pracy Mourinho w Manchesterze United w jego pierwszym sezonie.

Stoimy przed szansą na trzecie trofeum. Droga do LM może być otwarta poprzez wygranie LE, dodatkowo będzie nas czekał superpuchar europy gdzie pewnie będziemy już ze wzmocnioną kadrą, bo Mourinho nie będzie czekał do końca sierpnia na podpisanie kontraktów z zawodnikami. Mało? To nie wiem co niektórzy oczekują. Jose doskonale podkreśla, że należy zapomnieć o dawnych czasach w Manchesterze. Tak, tego nikt nam nie odbierze i nikt nie wykreśli ery Fergusona z historii. Zawsze będziemy mogli się dumnie szczycić tymi latami, w których byliśmy czołówką Europy.

Czas na nowe oblicze w naszym klubie i liczy się teraźniejszość. Liga nie wygląda zbyt ciekawie, ale zauważcie, że nasz trener odegrał wyborną rolę w tym sezonie i pokłony z mojej strony za to co do tej pory zrobił. Jeżeli wygramy Ligę Europy to za kilka lat każdy powie "Mourinho w pierwszym sezonie wygrał 3 trofea" albo jak on sam mówi - dla was to dwa trofea. Pragnę abyście otworzyli trochę oczy i poszerzyli swoje horyzonty w myśleniu. Ta praca wymaga poświęceń i myślenia - tego nie można odmówić Portugalczykowi w żadnym stopniu. To trochę bolesne z naszej strony, że odpuściliśmy spotkania z Arsenalem i Tottenhamem, ale to również pokazuje jak bardzo przygotowujemy się do finału LE. W tym miejscu zaznaczę, że tego trofeum nam brakuje w gablotce więc to podkreśla tak naprawdę prestiż zdobycia tego pucharu. Nieważne jak istotne jest to trofeum i za co zostanie zdobyte, ale będzie pierwszym w historii. Jeżeli ktoś będzie analizował nasze osiągnięcia i zobaczy puchar za Ligę Europy to będzie przy nim nazwisko Jose Mourinho. I to zostanie na zawsze. Dlatego też JM wie na co stawiać i jeżeli nie wyszło z TOP4 to on chce zgarnąć co najlepsze.

Co do składu to bardzo podoba mi się to co zaczynamy budować. Bailly jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Chłopak ma taką waleczność jak niegdyś Ferdinand i Vidic. Nie porównuje go póki co do tej świetnej dwójki, ale bardzo podoba mi się styl jego gry. Nieco chaotyczny, ale gość startuje do każdej piłki na każdym centymetrze boiska jeśli tylko ma możliwość przeszkodzenia przeciwnikowi. Wielki plus za mecz z Chelsea gdy walczył z Costą. Po prostu przyszły lider defensywy, ot co.

Pogba - światowa czołówka i każdy wie jak wygląda nasza gra bez niego. Ludzie już zapominają o tej cenie a po tym okienku może się to zmienić, bo ceny idą w górę i według mnie na pewno tego lata będą transfery rzędu 80-100 mln. Jeżeli zagramy w przyszłym roku w LM a Pogba poczuje większy luz w następnym sezonie to ja się boję pomyśleć jak to może świetnie funkcjonować. Też nie będę go porównywał do Scholesa, ale zauważcie, że właśnie wypełniliśmy lukę rozgrywającego, z którym był wielki problem przez lata.

Nasz styl gry był przez większość sezonu świetny. Pragnę podkreślić, że Mourinho zaczął grać fajny i ofensywny football, pasujący do filozofii Manchesteru United. Zabrakło skuteczności, bo każdy wie ile np. taki Pogba miał słupków/poprzeczek w tym sezonie. Trójka z przodu w postaci Martiala Rashforda i Mikiego to jest kosmos jeżeli tylko zawodnicy są w odpowiedniej formie. W związku z kontuzją Ibry będziemy szukali napastnika więc okienko zapowiada się bardzo ciekawie.

Wróciła najważniejsza sprawa, mianowicie charakter naszej drużyny. Wiem, że niekiedy gramy na 1:0 i później tracimy głupią bramkę stąd tyle remisów w tym sezonie. Ale popatrzcie, że nasi piłkarze to już nie jest zlepek nazwisk, którzy ot tak sobie biegają po boisku. W ostatnim czasie wpadło kilka czerwonych kartek co może nie w piękny, ale odpowiedni sposób pokazuje, że piłkarze walczą. Wyróżnić można na pewno takich ludzi jak Herrera, Bailly czy też Ibra. To są ludzie z charakterem i to widać na boisku. Chociażby odniosę się do ostatniego meczu z Celtą gdzie Bailly i Valencia spierali się z przeciwnikiem. Jest chemia? No raczej tak skoro piłkarze potrafią za siebie ryzykować wyrzuceniem z boiska. Herrera to już w ogóle zrobił się takim walczakiem u Jose Mourinho, że ja jestem pełen podziwu ile ten chłopak zostawia serca i zdrowia na boisku. Istny wzór do naśladowania.

I tutaj jest właśnie najważniejsze - Mourinho potrafi wyciągać z zawodników co najlepsze. Zrobił tak z Herrerą i chociażby Rojo, który zagrał kilka świetnych spotkań. A myślę, że nikt się tego po nim nie spodziewał. Ma swoje sposoby na motywowanie piłkarzy, są one dosyć specyficzne, ale najważniejsze żeby się opłacały.
» 16 maja 2017, 14:11 #129
vieeeri: W pierwszej chwili miałem pisać, czy ktoś podjął się czytania tej rozprawki. Postanowiłem przeczytać do momentu napisania pierwszej głupoty- dojechałem do końca.

W punkt, podpisuje się obiema rękoma
» 16 maja 2017, 16:06 #128
RedDevils4life: Bardzo mi miło. :)
» 16 maja 2017, 16:20 #127
Nubeq: "You have my sword"

Zalogowałem się tylko po to żeby dać +. Świetnie napisane i w pełni wszystko popieram.
» 16 maja 2017, 18:01 #126
podjazdowy: Wszystko ok. Ale czemu nikt nie pisze ze James jest nam nie potrzebny a slyszalem ze juz podpisal umowe... On bedzie jak Gotze w Bayernie. Tu jest Manchester tu sie walczy o zycie a nie okrada klub!
» 16 maja 2017, 18:21 #125
Nubeq: James nie jest potrzebny? Gość może grać na 10 i skrzydle. Miki nie może złapać optymalnej formy, a Mata też nie może grać całego sezonu. Kibice Realu nie chcą żeby odchodził bo oglądając mecze swoich ulubieńców widzą, że zawsze kiedy gra James to daje z siebie wszystko i to jest zawodnik klasy światowej.

Przytoczę suche statystyki:
Mecze/Bramki/Asysty/Minuty
Juan Mata: 40 / 10 / 6 / 2580
Henrikh Mkhitaryan: 39 / 10 / 5 / 2380
James Rodriguez: 32 / 11 / 13 / 1800

Owszem to tylko statystyki ale gość nie gra regularnie,a zawsze gdy gra to jest jednym z najlepszych na boisku.
» 16 maja 2017, 18:57 #124
NexaT: Rojo kilka dobrych spotkań? xD
Przecież on w każdym meczu grał świetnie. Denerwuje mnie to umniejszanie komuś zasług. Był liderem defensywy do czasu kontuzji...

I ja żadnego charakteru nie widzę nadal w tej drużynie. Gra wygląda lepiej, ale jak dostaniemy pierwsi bramkę, to później wyciągamy max. remis? Przypomni mi ktoś, kiedy ostatni raz przegrywając 1:0 wygraliśmy mecz? Mogę się mylić, ale to chyba dawno było.
» 16 maja 2017, 20:02 #123
podjazdowy: Musze coś napisać bo nie umiem czytać waszych żałosnych, śmiesznych i ironicznych komentarzy. Naprawdę jesteście tak tępi ? Jaka wymiana połowy składu... Ludzie mam świetny skład, nikt nie może pochwalić się takimi zmiennikami jak my !! Nasz skład świetnie pasuje do ustawienie 4-2-3-1 . Obrońcy - bez komentarza, wszyscy zostają. Dwóch środkowych pomocników ( Pogba i Herrera - Fellalini i jeszcze jakiegoś młodego rzemieślnika dokupić ). Dwóch ofensywnych pomocników ( Miki - Mata ( zmiennik jak by chciał). Skrzydła największy problem MU Lewe skrzydło Martial zmiennik Rooney ??) Prawe skrzydło - brak tutaj jest potrzebny solidny zawodnik z klasa . Atak - bez komentarza nikogo nie trzeba kupować. I po co nam James z Realu?
» 16 maja 2017, 10:18 #122
dlabigt23: ty tak na serio ze do ataku i obrony nikogo nie trzeba kupywac? idac twoim tokiem myslenia jesli tak by bylo to walczylibysmy max o 4 miejsce a w LM 1/8 to max ( obysmy z grupy tylko wyszli bo trafiacac na ciezka to praktycznie jestesmy bez szans :) LO i ŚO i skrzydlowi musza byc od zaraz tak samo napastnik .. bo kto ma u nas niby tam grac ?
» 16 maja 2017, 10:47 #121
dawidlp92: hmm to ciekawe dlaczego 6 miejsce ... to jest MANCHESTER UNITED .... my musimy być na szczycie już teraz a nie budować pomału składzik krok po kroku
» 16 maja 2017, 10:49 #120
Krystiano98: Tielemans w Monako?
» 15 maja 2017, 21:27 #119
is200second: Podobno
» 16 maja 2017, 06:33 #118
jamaj05: Serio? A liczyłem na jego transfer do nas. To byłaby dobra opcja, Pogba i Herrera w podstawie, Tielemans żeby się ogrywał, doświadczony Carrick i Fellaini

Moim zdaniem takiego typu piłkarza potrzebujemy, żal sadzać Herrere na ławce, ale trzeba też kupić kogoś wartościowego na ŚP
» 16 maja 2017, 08:00 #117
rizx: Czyli będzie większa szansa na wyciągnięcie Bakayoko:)
» 16 maja 2017, 16:01 #116
RedDevils4life: Chyba pierwszy raz od 3 lat tylko zerkałem kątem oka na to spotkanie i patrzyłem jedynie na ciekawsze sytuacje, bo wiedziałem, że nie zagramy tam na 100%. Dziś leci powtórka więc usiądę i nadrobię to sobie.

Taka prawda, że mecze ligowe to już tylko szansa dla takich ludzi jak Martial, któremu widać było po zmarnowanych sytuacjach, że bardzo zależy na bramkach. Czy też Tuanzebe, który zdobywa sobie cenne doświadczenie.

W środę najlepiej żeby ponownie zagrał Axel, Martial i może jeszcze ktoś młody zasiądzie na ławce. Skoro skupiamy się tylko na LE a Mourinho mówił o możliwościach gry rezerwowych piłkarzy to niech tak wyglądają ostatnie spotkania.
» 15 maja 2017, 14:37 #115
Matejko: Martial w koncu przypominal wczoraj pilkarza z poprzedniego sezonu. Mimo, ze nie mial latwo to bral gre na siebie, dryblowal (co najwazniejsze skutecznie, a nie zatrzymywal sie na pierwszym obroncy) i oddawal niezle strzaly. Jezeli zaprezentuje sie podobnie w srode to bede trzymal kciuki aby wystapil w finale LE. Tak grajacego Martiala chce sie ogladac, a nie ciagle zrezygnowanego i przygnebionego.
» 15 maja 2017, 15:35 #114
RedDevils4life: No właśnie najważniejsze żeby się nie zatracił, bo trójka z przodu w postaci Martiala, Rashforda i Mikiego to jest niezły kosmos. Tylko pod warunkiem, że wszyscy są w formie.
» 15 maja 2017, 15:50 #113
piter100000: ja czekam tylko na mecz 24 maja. resztę obejrzę, bo nie wyobrażam sobie nie obejrzeć meczu United. jednak emocje będą zerowe. trzeba odwalić pańszczyznę w ostatnich dwóch kolejkach i może kilku zawodników, którzy nie imponowali podczas całego sezonu (m.in wspomniany przez Was Martial) pokaże, że zależy im na grze w United
» 15 maja 2017, 18:34 #112
Matejko: hehe, dobre, hehe.
» 15 maja 2017, 13:36 #111
piter100000: super. bezcenna informacja
» 15 maja 2017, 18:31 #110
RoboW: Daleki jestem od usprawiedliwiania piłkarzy za to coś co zaprezentowali w Londynie, jednak jest zawsze pewne ale, pisał już ktoś wcześniej że kadra ograniczona i naprawdę ważny mecz gramy dopiero 24.05.
Co do sympatii i antypatii na tej stronie - jak przegrywają to całą drużyną jak wygrywają to też całą.
Cieszy mnie jedno - nie klęknęli jak przed Chelsea w przegranym meczu 0:4 a grali przecież wtedy i Zlatan i Pogba - a tu te nasze "szroty" - nie jest to określenie moje - nie dały się zniszczyć do końca - wiec na Boga trochę obiektywizmu - byli gorsi i Tottenham wygrał zasłużenie, ale nie wywiesili białej flagi i szanując nas kibiców zagrali do końca, mając realne szanse na remis.
» 15 maja 2017, 10:42 #109
Gallacher: Zagrali bo im płacą za to.
» 15 maja 2017, 11:31 #108
is200second: Zadaj sobie tylko pytanie czy Tottenham ma lepszych pilkarzy. Bo mi sie nie wydaje. Chcesz wygrac mecz to musisz zdominowac druzyne.
» 15 maja 2017, 12:51 #107
Matejko: Ale Manchesterowi United wcale nie zalezalo na wygraniu tego spotkania. Oczywiscie zawsze wygrana jest lepsa od porazki, ale ta wczorajsza nie miala najmniejszego znaczenia. Mecz byl odpuszczony i kazdy trzezwo i logicznie myslacy czlowiek o tym dobrze wiedzial.
» 15 maja 2017, 13:35 #106
bedajaja: is200second, tak Tottenham ma na ten moment lepszych piłkarzy na prawie każdej pozycji, mówią o tym punkty i liczby poszczególnych piłkarzy, porównaj liczby Rashforda, Ibry, Pogby i Maty, z liczbami Kane, Aliego, Ericsena i Sona. I tu wyjdzie Ci ta różnica, po za tym myślę że para obrońców Vertongen i Alderwelerd jest lepsza od każdych kombinacji par naszych ŚO, Wanyama na głowę bije Carricka czy Fellainiego, na LO Rose czy Davis lepsi na dziś od Shawa czy Darmiana. Jedynie bramkarza i PO mamy na lepszych. I trener. Ustawia tak zawodników żeby grali w piłkę a nie pozorowali grę. Te remisy to jest nasza bolączka tego sezonu, ale to nie jest tylko winą zawodników ale i winą Mou, to on się bał w końcówkach meczów zremisowanych postawić na zdecydowany atak, wiadomo że wszystko byśmy nie wygrali, część też pewnie przegrali, nie byłoby tej serii, ale pewnym jest to że mielibyśmy więcej punktów i nie musielibyśmy wszystkiego stawać na LE. Na te samą LE z której śmialiśmy się w zeszłym sezonie, że Liverpool na nią postawił. Podsumowując, jeśli Manchester będzie za rok grał w LM to można powiedzieć o średnio udanym sezonie, jeśli nie tez sezon będzie stracony i wtedy pojawia się pytanie, co dalej.
» 15 maja 2017, 13:53 #105
GingerBoy: Problemem naszego ukochanego klubu jest to,że po odejściu Fergusona wszyscy próbowali kontynuować jego dzieło(które pod koniec mocno już kulało),a nie budować coś nowego, od podstaw. Moyes-ciągle słyszeliśmy, że to naturalny następca SAFa,bo (UWAGA)jest szkotem! Za jego kandydatura przemawiało tylko to,jakiej jest narodowości,ale nikt nie zobaczył jakie miał wyniki(średnie powiedzmy sobie szczerze, zero ważnych wygranych, facet cały czas krążył wokół sredniactwa). Gdyby nas zarząd miał jaja,to zatrudnilby trenera, który wnioslby powiew świeżości, zaprezentował(albo chociaż staralby się zaprezentować)coś nowego i swojego. Przykładem jest Tottenham,który wyciągnął trenera z wizją, dał mu szanse i maja tego efekty w lidze(myślę, że na arenie Europejskiej muszą jako drużyna złapać trochę mentalności i też zaczną się dobrze prezentować). My jako klub chcieliśmy przeskoczyć ten słabszy okres wydając ogromne sumy na transfery(z których tylko kilka to realne wzmocnienia),a po odejściu Fergiego należało powiedzieć, że czeka nas tyle i tyle lat posuchy,bo trzeba stworzyć coś nowego,z nowymi ludźmi i z nową energia. Wtedy nie byłoby ciśnienia na te wszystkie trofea i byłaby radość z każdego sukcesu,a aktualnie jest tylko narzekanie bo jak to to...my możemy nie zagrać w lidze mistrzów....my?
» 15 maja 2017, 10:07 #104
Matejko: Jakie sa efekty tego, ze Tottenham jest budowany od podstaw? Brak jakiegokolwiek trofeum od 9 lat, a mistrzostwa od 56 lat. Tottenham jest ciagle klubem budowanym, odkad pamietam. Nic nie osiagaja, zero sukcesow.

"po odejściu Fergiego należało powiedzieć, że czeka nas tyle i tyle lat posuchy,bo trzeba stworzyć coś nowego,z nowymi ludźmi i z nową energia. Wtedy nie byłoby ciśnienia na te wszystkie trofea i byłaby radość z każdego sukcesu"

I tu mnie autentycznie rozbawiles. Juz to widze jak kazdy sie godzi na kilka lat posuchy, jak po kazdym remisie na devilpage jest atak zbiorowej histerii. Zreszta sam Mourinho juz przed sezonem mowil, ze pierwszy sezon bedzie przejsciowy, ze potrzebuje kilku okienek transferowych zeby ogarnac caly klub. Ludzie chca wszystko tu i teraz.

Wiecej osob teraz napisze, ze powinnismy zmienic trenera, sprzedac wszystkich graczy i zaczynac wszystko od poczatku, bo ci sa slabi. Przyjdzie nastepny, bedzie chcial stworzyc cos swojego i tez nie bedzie mial czasu, bo sukces musi byc NATYCHMIASTOWY.

Takie sa realia, klub taki jak Manchester United niestety nie moze sobie pozwolic na "kilka lat posuchy".
» 15 maja 2017, 13:33 #103
GingerBoy: Niby czemu Cię rozsmieszylem? Jeżeli SAF i zarząd myśleli, że to co po sobie zostawili osiągnie sukcesy to albo byli zaslepieni,albo głupi. I właśnie takie podejście, że to musi być tu i teraz doprowadza nas do momentu,w którym się znajdujemy. I takie podejście udziela się piłkarzom,sztabowi i wszystkim ludziom związanym z klubem. Widzisz w naszych piłkarzach jakąś radość z grania w piłkę? Bo ja nie. Powiem więcej-to,że piłkarze przychodząc do nas obniżają loty jest spowodowane właśnie tym,że wymagamy sukcesów natychmiast. Piłkarze łapią stresa,boją się cokolwiek zrobić na boisku bo zaraz jesteś ten zły, za słaby i wylatuesz ze składu. Do wszytkiego potrzebny jest czas, a u nas tego czasu nikt nie dostał. Jak bym był młodym piłkarzem,który chce rozwijać się przechodząc etapy w szkółce juniorów to na pewno trzymał bym się daleko od United, bo tutaj nikt na poważnie nie dostaje szansy do rozwoju-wolimy pakować te miliony w ściąganie zawodników,którzy mało dają.
A z Tottenhamem to nie wiem czy zauważyłe,ale mówię o tej nowej historii z Pochettino w roli głównej. Ta prezentuje się naprawdę dobrze. Porównaj miejsca w tabeli w ostatnich 3 latach i wydane pieniądze. Tam widać systematyczność w działaniach,zmierzają w jakąś stronę. U nas na początku była próba kontynuowania dzieła Fergiego,szybko wycofali się i chcieli Tikitake Barcelony,a teraz gramy ultradefensywnie jak Inter. Każdy sezon to przewrót o 180 stopni a to nie jest recepta na sukces.
» 15 maja 2017, 13:49 #102
Matejko: Ja sie nawet po czesci z toba zgadzam, ale rozbawilo mnie to, bo glos taki jak twoj to odosobniony przypadek. Sam dobrze widzisz co tu sie dzieje, na tej stronie.

Mlodzi pilkarze grajacy w szkolkach wielkich klubow maja problem. Nie tylko United. Co sie dzieje z pilkarzami Chelsea, City, Bayernu, Barcelony czy Realu w ostatnich latach? Jak jakis mlody wywalczy sobie pierwszy sklad to jest to odosobniony przypadek. I tu znowu problemem jest brak czasu. Te kluby nie moga sobie pozwolic na to, zeby jakis mlodzian gral regularnie prezentujac sie na poczatku przecietnie. Trzeba byc takim Rashfordem i wejsc z buta, wtedy masz szanse zaistniec.

Jakie znaczenie ma to, ze Tottenham zajmuje wyzsze miejsce od United? Jak myslisz ktow ostatnich trzech sezonach wyszedl lepiej: Leicester zajmujac miejsce 14, 1 i powiedzmy 10 czy Tottenham zajmujac miejsce 5, 3 i teraz 2? Dla mnie odpowiedz jest prosta, lepiej raz byc najlepszym i kilka razy slabym, niz zawsze dobrym, ale nigdy najlepszym.

" U nas na początku była próba kontynuowania dzieła Fergiego,szybko wycofali się i chcieli Tikitake Barcelony,a teraz gramy ultradefensywnie jak Inter. Każdy sezon to przewrót o 180 stopni a to nie jest recepta na sukces. "

Pelna zgoda. Dajmy po prostu Mourinho czas.
» 15 maja 2017, 14:07 #101
GingerBoy: Czyli w większości się zgadzamy. A co do Tottenhamu jeszcze -ja bym jednak przez pewien czas wolał trzymać ten równy poziom choć Ne najlepszy,czyli to 2-4 miejsce w lidze i kontynuować pracę u podstaw, żeby rozwijać się, niż spadac ze skrajności w skrajność. Choć fakt, że to sreedniactwo niektórym udziela się za mocno jak Arsenalowi i to jest wtedy też bardzo niebezpieczne. Choć ja uważam poprostu, że Tottenham jako cały klub na prawdę zasługuje na słowa pochwały bo prowadzony jest od jakiegoś czasu wzorowo. Nie zajęli w tym roku pierwszego miejsca, ale nie słychać tam słów niezadowolenia i sumiennie stawiają na równowagę i robią to o wiele lepiej niż Arsenal :) a za czasem dla Mou jestem jak najbardziej za,pozdrawiam ;)
» 15 maja 2017, 15:20 #100
jaratkow: Może, przynajmniej w części, odpowiedzią na Waszą dyskusję jest następujący fakt: 3 trenerów w 4 sezony... Każda zmiana szkoleniowca cofa koniec przebudowy o co najmniej 1 sezon. Pod warunkiem, że żadnym z poprzedników nie był taki geniusz od rozpierduchy jak Moyes. Po nim sprzątać trzeba dłużej...
Jesteśmy rozpieszczeni wieloletnią serią sukcesów. Autentyczny geniusz sir Alexa sprawił, że "po drodze" udawało nam się wygrywać nawet wtedy gdy wszystko przemawiało za tym, że szans na wygraną nie mamy. Dziś też tak chcemy tylko... nie wychodzi :-(
Mam wielką nadzieję, że Mourinho wyciągnie wnioski z tego co teraz dzieje się w drużynie i z nią. Przede wszystkim zaś, że zapamięta to co w tej chwili (gdy najbardziej tego potrzeba) nie zawodzi Martial. On wykorzystuje swoją szansę i udowadnia, że nie zasłużył na tak głębokie rezerwy w jakich się znalazł. Liga dla nas się już skończyła i wszystkie siły oraz uwagę musimy skupić na Finale LE. To zwycięstwo może nam dać o wiele więcej niż tylko awans do LM i trofeum, którego nigdy jeszcze w swej bogatej historii nie zdobyliśmy - może nam skrócić i to bardzo koniec przebudowy drużyny przyciągając do niej zawodników, na któych pozyskanie nie mieliśmy szans od chwili odejścia sir Alexa. Ale nie oszukujmy się: nawet jeśli awans nastąpi nie będziemy jeszcze Manchesterem na jaki czekamy i jakiego chcemy. Mourinho powinien dostać od Klubu 4-5 lat na zakończenie budowy United na miarę naszych aspiracji. Inaczej będziemy się nawzajem tylko oszukiwać...
» 15 maja 2017, 15:33 #99
HarryBrown: Ale co ten Tottenham osiągnął? Owszem grają w wielu meczach atrakcyjny futbol ale jak na razie poważnych sukcesów brak. Żadnego znaczącego tytułu.
» 15 maja 2017, 18:12 #98
jaratkow: @HarryBrown: czy brak sukcesów przez lata musi oznaczać brak prawa do ich osiągania teraz? Od jakiegoś czasu Tottki znacznie podnosiły swój poziom i w tym sezonie było to szczególnie widoczne. Z mojej strony wielki szacun dla Pocchetino i jego drużyny
» 15 maja 2017, 20:24 #97
GingerBoy: No właśnie...chodzi o to,że ich ciągły progres może dawać nadzieje ich kibicom,że sukcesy przyjdą i to niedługo. U nas jest wielka niewiadoma,bo nie wiemy, co się tak na prawdę wydarzy w przyszłym sezonie niestety
» 15 maja 2017, 21:24 #96
Freddie: Gianluigi Donnarumma to Manchester?

takie ploty. jeśli jest to realny i do wyjecia to brac! oczywiscie przy opcji ze DDG chce odejsc.
» 15 maja 2017, 09:58 #95
jaratkow: Dobrze, że koniec sezonu coraz bliżej bo u co niektórych "kibiców" United nastroje "pożal się boże"... Seria 25 meczów bez porażki zła - bo za dużo remisów; druga z rzędu porażka fatalnie - bo... tu każdy ma swoją porcję pretensji. I tylko jedno mnie zastanawia: ile z tych "opinii" jest wynikiem faktycznej obserwacji gry i tego co w sezonie działo się w United a ile zwykłą w naszym społeczeństwie do narzekania na wszystko, zawsze i wszędzie..?
@OldTRafford1998: "Wszyscy widzimy jaką padakę gra Lingard, Rooney, Fellaini, Smaling tylko nie Mourinho który wpuszcza icg w pierwszym składzie, to jest jakaś kpina /.../ Dopóki dalej będziemy grać takimi wirtuozami futbolu to będziemy zajmować w lidze 5-6 miejsce, a w Lidze mistrzów(jeżeli się dostaniemy) nie wyjdziemy z grupy." Nawet jeśli oceny niektórych wymienionych graczy krążą gdzieś w okolicach prawdy to... Odpowiedz proszę na pytanie: kim w obecnej sytuacji kadrowej i w obliczu nadchodzącego Finału LE powinien grać Mourinho? Ja też nie jestem przesadnym miłośnikiem talentu Lingarda - dla mnie to odpowiednik polskiego Sławka Peszko, który robi na boisku mnóstwo wiatru i mało kiedy z tego jakiś pożytek ale... czasem i on coś "ugryzie (tak jak w Finale EFL Cup, gdzie bez jego gola różnie mogło się potem dziać w dogrywace...). Rooney i Fellaini..? O wirtuozerię obu nie posądzam jednak... czy Ty czasem nie ulegasz "modzie" na wieszanie psów na tych graczach? Rooney gra słabszy sezon ale... skądś tych jego 252 goli w United się wzięło, prawda? Fellaini... to swoisty fenomen: wielu "kibiców" widzi jak wygląda i 90% ocen tego dotyczy ale nie starają się się dostrzec wymiernych korzyści z przebywania tego zawodnika na boisku. To nie jest żadem "wirtuoz" ale typowy "człowiek od brudnej roboty" - twardziel który niektórych playmakerom rywali ma wybijać grę z głowy. Dobrze to robi (choć czasami "zbyt dobrze" i wtedy są kartki) a niekiedy dokłada mikrofon do ważnej piłki i pada gol jak w rewanżu z Celtą na Old Trafford. Gdzie byśmy byli bez tego gola? Można (tylko czy trzeba?) pogdybać...

@CJQuals:"Błędem i to sporym Mourinho było danie wszystkim tym graczom szansy, na którą co niektórzy nie zasługiwali. Powinien już najsłabsze ogniwa zastąpić w lato, a resztę przewietrzyć w nadchodzące okienko /.../Dużo nazwisk przyszło do nas, zwg na Mourinho, chęć z nim pracy, a nie na markę naszego klubu". W zasadzie trudno się połapać o kogo autorowi chodzi więc można przypuszczać, że o samą krytykę dla krytyki chodzi... Osobiście, z perspektywy kończącego się sezonu uważam, że Mourinho zbyt małej ilości Młodych i zbyt późno zaczął dawać szansę występów w pierwszej drużynie. Stąd plaga kontuzji w kulminacyjnym okresie i naturalne w tych okolicznościach przyrody przeciążenia u podstawowych graczy. Tych "dużo nazwisk" to raptem TRZY a prawdziwe powody ich przybycia na Old Trafford znane są tylko im. Nie komentuję. Natomiast powala mnie twierdzenie, że Mourinho "Powinien już najsłabsze ogniwa zastąpić w lato"! Jeśli prawdziwa wartość informacji jakie przekazano Mourinho o zawodnikach była taka jak te o Schweinsteigerze (ujawnione dopiero po jego przedwczesnym odejściu z klubu) to wręcz dobrze, że trener dał sobie ten sezon na zapoznanie się z drużyną...

Nie jest mi łatwo patrzeć na przegrywające Czerwone Diabły. Ale każda gra jest przecież elementem życia. Czy każemu z nas zawsze wszystko w życiu idzie super? Wszystko, każda seria ma zawsze swój kres: skończyła się seria naszych 25 meczów bez porażki to skończy się też seria naszych niepowodzeń. Trzymam kciuki aby stało się to 24 maja w Sztokholmie!! Nadchodzi bardzo ważne lato i transfery, dzięki którym znów Manchester United będzie TYM Manchesterem United! A to, że i wtedy coniektórzy też znajdować będą powody do narzekanie jest pewne jak "2x2=4"
» 15 maja 2017, 07:34 #94
OldTrafford1988: Wszyscy widzimy jaką padakę gra Lingard, Rooney, Fellaini, Smaling tylko nie Mourinho który wpuszcza icg w pierwszym składzie, to jest jakaś kpina ile meczy od pierwszego gwizdka w tym sezonie rozegrali Lingard i Fellaini?! W Bayernie, Realu, Barcelonie nawet penie na ławkę by się nie załapali. Dopóki dalej będziemy grać takimi wirtuozami futbolu to będziemy zajmować w lidze 5-6 miejsce, a w Lidze mistrzów(jeżeli się dostaniemy) nie wyjdziemy z grupy.
Czas zrobić wietrzenie szatni, które już zaczął van Gaal pozbyć się wymienionych wyżej piłkarzy plus do tego jeszcze Darmiana, zastąpić ich zawodnikami z ambicjami, a nie wydawać kolejne 100mln na jednego najemnika. Chciałbym, żeby wróciły czasy, że Manchester nie kupuje zawodnika powyżej 25 roku życia, ale również trzeba spojrzeć na naszych utalentowanych młodych graczy. Jeżeli jednak się to nie stanie siwy w przyszłym sezonie poleci.
» 15 maja 2017, 06:10 #93
chicodegea: Dlaczego ten psikuta zamiast Blinda do srodka dac to on Axela dal? hmmm
» 15 maja 2017, 02:35 #92
chicodegea: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2017 02:36

kotek
» 15 maja 2017, 02:34 #91
CJQualls: Co tu dużo mówić, w tym zespole jest brak cojones, umiejętności, motywacji do osiągnięcia czegokolwiek. Grunt to swoje odbębnić, dostać wyznaczoną zapłatę i wrócić do domu, wrzucić fotki na insta, potweetować, nacieszyć się nową bryką. W tym klubie panuje pełna samowolka i obawiam się, że dopóki znaczna część szrotu nie zostanie wywalona, to o dobrych wynikach i stylu możemy pomarzyć. Błędem i to sporym Mourinho było danie wszystkim tym graczom szansy, na którą co niektórzy nie zasługiwali. Powinien już najsłabsze ogniwa zastąpić w lato, a resztę przewietrzyć w nadchodzące okienko. Najprawdopodobniej cieszylibyśmy się z LM, bo TOP4 w tym sezonie było jak najbardziej w naszym zasięgu, nawet dostając od czołówki a wygrywając 4 spotkania więcej na Old Trafford. Mourinho, powinien sobie zdawać sprawę, przychodząc tutaj którzy piłkarze są kontuzjo-podatni, których umiejętności są po prostu nie wystarczające, a którzy grają a ich czas juz dawno minął. Za to duży minus i przez to cierpimy na dzień dzisiejszy. Niby musimy wygrać jeden mecz, który da nam i trofeum i LM i możliwość pokazania się w Europie (mecz o superpuchar), jednak pamiętajmy, że ewentualna porażka, może spowodować że kolejny sezon będziemy tkwić w tym bagnie.
Dużo nazwisk przyszło do nas, zwg na Mourinho, chęć z nim pracy, a nie na markę naszego klubu. Bo umówmy się od 2-3 lat jesteśmy średniakiem, który nie aspiruje do walki o główne europejskie trofea.
Jose musi ten mecz wygrać, nie będzie wymówek, ani usprawiedliwień po porażce. Jeśli zawiedzie jego pozycja spadnie, a każde następne potknięcie może być jego ostatnim.
» 15 maja 2017, 02:33 #90
dawidlp92: Rooney nigdy mi miał tej klasy co Totti .... nie zasluguje by to tu trzymać dla samego nazwiska
» 15 maja 2017, 02:27 #89
Szilk: Ludzie, ale po co mamy wygrać LE ? Przecież z taką grą w LM nie wyjdziemy z grupy i wtedy już będzie obciach i wstyd na cały Świat. Mówię to jeszcze raz i ostatni - Mourinho nic w M.U. nie osiągnie, paraliżuje go strach przed porażką i obawa o własną karierę. Tu taj trzeba gościa, który zna M.U. i czuje jak to ma funkcjonować, gościa, którego nie paraliżuje wielkość Klubu, jego historia i oczekiwania kibiców, po prostu kogoś kto był i jest częścią tego Klubu, kogoś komu kibice zaufają i dadzą mu czas - bo na skróty nie wróci się do dawnej świetności.
» 15 maja 2017, 01:27 #88
wmatpl: A widzisz kogoś takiego?
» 15 maja 2017, 01:31 #87
Szilk: Dałbym szansę Giggsowi i kolegom z jego rocznika - bo jestem przekonany , że by ich dobrał do składu szkoleniowego.
» 15 maja 2017, 03:54 #86
RuudVN: wielkość klubu go przerasta po prowadzeniu Chelsea, Interu i Realu ok
dlaczego Giggs nie obejmie żadnego mniejszego klubu albo rezerw żeby pokazać na co go stać, Zidane cierpliwie prowadził Castille i dostał szansę, Giggs będzie czekał na tą posadę i się nie doczeka
» 15 maja 2017, 10:58 #85
trance: Zidane ma więcej szczęścia niż rozumu, nie powinien w ogóle grać w 1/2 LM, samograjki z sędziami pomogli i tyle, Barcelona mu pokazała jaki z niego taktyk, życie go zweryfikuje kiedyś jak Pepa, który jest tak samo miernym trenerem jak on.
» 15 maja 2017, 11:19 #84
Szilk: Giggs dobrze robi, że nie rzuca się na pierwszy Klub, który mu oferuje pracę . W słabym finansowo Klubie, pozbawionym odpowiedniego zarządzania i nie mającego ambicji walki o wyższe cele, każdy - nawet najlepszy trener skazany jest na porażkę. Giggs nie chce psuć sobie CV, a odpowiednie doświadczenie zdobył będąc całą swoją karierę z Fergusonem i dwa lata przy Van Gaalu. Trzeba mu było dać szansę i dzisiaj mielibyśmy początek perspektywicznej drużyny.
» 15 maja 2017, 18:56 #83
PanWolodyjowski: "Wayne Rooney przegrał ogromne pieniądze w kasynie. Piątkowa noc nie była udana dla Wayne'a Rooneya. Jak donosi brytyjska prasa, piłkarz Manchesteru United przegrał w kasynie 500 tysięcy funtów"

Co to jest, nawet nie dwie tygodniówki :)
» 15 maja 2017, 01:12 #82
Klimaa: Tottenham zasłużył na wygraną. Pozostały nam już tylko 3 mecze w tym sezonie - wygrajmy wszystkie a będzie pozytywne zakończenie sezonu.
» 15 maja 2017, 00:06 #81
kckMU: Może inaczej - nie przegrajmy dwóch kolejnych i wygrajmy ostatni.

z Soton gramy na wyjeździe, więc łatwo nie będzie, a z CP wyjdziemy pewnie wielkim młodym eksperymentem.
» 15 maja 2017, 00:41 #80
Gallacher: Wygranie LE co najwyżej zamażę nędzny obraz tego sezonu aż do sierpnia kiedy już ruszy pełną parą nowy sezon i wtedy nie będzie wymówek pt.terminarz nie taki,zawodnikom dzieci płaczą po nocach,deszcz jest zimny itd. bo nie jesteśmy zespołem pokroju Leicester City czy Swansea by delektować się pucharami niższej rangi.Panie Mourinho,miał Pan cały sezon na wyrobienie sobie pozycji w TOP 4 i tutaj nie ma żadnej wymówki bo nikt od Pana nie oczekiwał zdobycia mistrza w pierwszym sezonie chociaż patrząc na takie ekipy jak Chelsea która pod wodzą Conte zdobyła mistrza tym bardziej nie powinno być dyskusji o czasie.Jest Pan wybitnym menedżerem z sukcesami a więc pisanie tutaj o Fergusonie że dopiero po 7 latach zdobył mistrza jest po prostu nie na miejscu bo to inne realia są niż obecne.Ostatnie 3 mecze bez wygranej i liczba remisów to jest nieudolność i tyle.
» 14 maja 2017, 23:36 #79
Veon: Boje się, że skończymy jak Liverpool w zeszłym sezonie. Wielkie oszczędzanie na finał LE, tylko po to żeby go później przegrać.
» 14 maja 2017, 22:42 #78
joker20: szczescie ze w finale nie ma Sevilli;p
» 14 maja 2017, 22:53 #77
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2017 10:31

Szczęście że w finale nie ma Jonasa Erikssona który ojebał LFC z 3 karnych i nas by pewnie tak samo
» 15 maja 2017, 10:31 #76
szabo1878: Niestety przegralismy dzisiaj ten mecz jeszcze zanim wyszlismy na boisko. Wypowiedzi typu "Odpuszczamy lige, tylko Liga Europy" zamotaly naszym zawodnikom w glowach. Na papierze nasz dzisiejszy sklad wcale przeciez nie byl taki slaby! A na boisku kaszana.

Najbardziej bolalo to, ze w pierwszej polowie wyszlismy ultradefensywnie, a i tak totki w nas wjezdzaly jak w maslo. Przy takim ustawieniu to oczywiste, ze nie mozna oczekiwac ladnej gry. Ale szczelnej obrony juz jak najbardziej.

Druga rzecz ktora mnie dzisiaj niesamowicie zabolala: najbardziej doswiadczeni zawodnicy zawiedli na calej linii. Mowa o Rooney'u i Carricku. Starzy wyjadacze, ktorzy powinni trzymac jakos ten srodek w kupie, a oni taka parodie tam odstawili... Ja wiem, ze Tottenham mocno naciskal, zakladal wysoki pressing itd. no ale bez jaj, zeby nie moc spokojnie 2/3 podan wymienic?

Na pochwale zasluguje Bailly, dzik jak zawsze. Martial tez dostaje plusik, bo 3/4 grozne akcje przeprowadzil praktycznie w pojedynke, do tego zaliczyl ta asyste. Jones, Blind, De Gea przyzwocie.
Zmiennicy tez dobrze, troche to rozruszali.


Krotko mowiac, nie boli mnie to jakimi wynikami konczylismy nasze 2 mecze w Londynie. Boli mnie to, z jakim nastawieniem wychodzili na nie nasi zawodnicy. Zero wiary w zwyciestwo.
» 14 maja 2017, 22:30 #75
Kilerek7: Nie widziałem meczu, więc się nie wypowiadam, ale w zasadzie finał LE dla nas jest meczem o wszystko.
» 14 maja 2017, 22:24 #74
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2017 22:04

Jest sporo do roboty. Brak LO, Smalling przez którego tracimy gola za każdym razem jak on gra, popełniając orlikowe błędy. Poza Pogbą i nieco bardziej cofniętym Herrerą mamy żałość i rozpacz w pomocy. Nasza kadra jest fatalna w niektórych miejscach a w innych to jest tylko plasterek na otwarte złamanie.
Do dzieła Mourinho, do dzieła Ed.
Tak na marginesie, to gdyby pracował jakiś kompetentny człowiek na stanowisku dyrektora wykonawczego i nie przepłacał 300% za piłkarzy to kadrę dałoby radę zrobić w 2 okienka. A tak to 4 piłkarzy i nagle 150 mln euro sie robi i nie w 2 a 4 okienka dopiero zbudujemy kadre
» 14 maja 2017, 22:04 #73
Delphi7: Narzekacie tak na Mourinho, ale chyba nie pamięta nikt z was, że nie tak dawno Mou zdobył mistrzostwo Anglii z Chelsea. Obecny skład mistrza Anglii to też jest w jakimś stopniu pokłosie pracy Mou. Dajmy czas Mourinho a wyniki również przyjdą, co pokazał już wiele razy w każdym klubie w którym poprzednio pracował.
» 14 maja 2017, 21:49 #72
GUESSWHOISBACK: Jak tam mecz bo nie mogłem obejrzeć? Oglądałem Mistrza Polski który wygrał 6-0 i to był chyba dobry wybór patrząc na wynik meczu United, jak mozna przegrać ze słabym Tottenhamem który dostał oklep od West Hamu? Jutro obejrzę powtórkę ale chciałem się dowiedzieć czy wynik był sprawiedliwy, pozdrawiam
» 14 maja 2017, 21:29 #71
tom93: mecz do zapomnienia. Nie ma co oglądać. Wiało nudą. Zwłaszcza w drugiej połowie. Totki nas zdominowały pod każdym względem. Graliśmy autobusem. Masa prostych błędów i niewymuszonych strat. Nasza gra totalnie się nie kleiła. Generalnie mieliśmy dużo farta, że porażka nie była okazalsza.
» 14 maja 2017, 21:33 #70
Reusik12: GUESSWHOISBACK

Tottenham slaby tak? buhahahahaha zobacz na tabele! Chelsea ma mistrza a dostali od slabego United oklep.

Ale ta Chelsea slaba? tak?
» 14 maja 2017, 22:23 #69
kuba25: Bez nowego pomocnika który zastąpi Carricka i skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia jak i lewego obrońcy to ja nie wyobrażam sobie lepszego miejsca niż w tym sezonie, a zbliża się już Everton, który niewykluczone wyprzedzi nas jak Tottki ( mówię o przyszłym sezonie). Wzmocnienia takie to podstawa, bo naprawdę brakuje nam jakości w porównaniu z pierwszą czwórką.
» 14 maja 2017, 21:26 #68
SiYamabushi: Oceniac trenera czy pilkarzy moga fachowcy na podobnym poziomie albo lepszym, a nie zwykle szare ludziki ktorzy jedynie moga pograc w fife albo managera. Prawdziwy kibic United jest z klubem na dobre i na zle. A co wy tu wszyscy, ktorzy tak sie bulwersuja osiagneliscie w profesionalnym futbolu ?
» 14 maja 2017, 21:20 #67
szabo1878: dobre :D
» 14 maja 2017, 22:36 #66
tom93: Gramy kupę to prawda. Taka gra nie przystoi takiemu klubowi, to też prawda. Hejt sypie się lawinami, ale teraz najważniejsze to ostudzić głowy i się spiąć na finał. Zapomnieć o całej reszcie. Niestety położylismy ligę i mecze w niej nie mają już żadnego znaczenia. LE to jedyna szansa uratowania resztek godności i dania pstryczka w nos, tym którzy z nas się śmieją. Wskoczy trofeum, faza grupowa LM, hajs z adidasa i to będzie magnes dla transferów kluczowych graczy w wakacje. + mecz ekstra o superpuchar europy. Mamy nóż na gardle, ale trzeba uratować tym meczem nie tyle ten sezon co przyszły sezon, poprzez zakup wartościowych graczy. Inaczej zostaniemy z tym co mamy lub dostaniemy podobnych graczy i znów będzie biadolenie, że nikt ważny do nas nie przyszedł.
» 14 maja 2017, 20:46 #65
Ice: Dobrze napisałeś dokładnie tak jak jest. Klucz to wygranie LE po to żeby przyszły sezon rozpocząc z przytupem !!. W końcu jest to szansa na to żeby Manchester United sie odrodził
» 14 maja 2017, 21:37 #64
MatiasXD: Mourino i tak wystawi Lingarda na finał ale to wcale nie jest zła informacja bo kto jak kto ale Jesse to się akurat potrafi spiąć na takie mecze jak finały.
» 14 maja 2017, 20:34 #63
sinedd91: ten hejt na Lingarda to jest trochę słuszne i niesłuszne zarazem...
faktem jest, że Jesse umiejętnościami jest na jakieś crystal Palace ... jednak z naszych zawodników na tę pozycję prezentuje się i tak najlepiej więc ....
» 14 maja 2017, 20:38 #62
rizx: W dzisiejszym meczu było widoczne jak wspaniale się prezentuje. Z jednej strony Martial który powinien mieć dwie piękne bramki i dołożył asyste, a z drugiej Jesse który żadnego pojedynku sam na sam nie jest w stanie wygrać. Bardzo szanuje wychowanków, ale na takich zawodnikach potęgi nie zbudujemy
» 14 maja 2017, 21:47 #61
ManUtdFan94: Ludzie cierpliwości. Nie wylewajcie wiadra pomyj po każdym przegranym meczu czy to zremisowanym meczu. Każdy wie że skupiamy się tylko i wyłącznie na LE, został nam najważniejszy mecz z Ajaxem. Co do dzisiejszego meczu to nie oglądałem go, ale taka przegrana na White Hart Lane to nie wstyd. Przypominam, że nikt tam w tym sezonie nie wygrał, nawet nowo upieczony Mistrz Anglii, który przegrał tam bodajże 3-0. Wstydu nie ma, wyników też nie, ale pamiętajmy to pierwszy sezon pod wodzą Mourinho. Nie da się niczego zbudować w kilkanaście miesięcy, na to potrzeba czasu.
Nie rozumiem ludzi, którzy chcą wyrzucać Mourinho i przyjmować znowu kogoś nowego. Myślicie, że coś to zmieni? Zapewniam Was że nie bo przyjdzie nowy trener, z nową wizją, pomysłami itp. Musimy zaufać Jose bo jak nie on to kto? Gość zdobywał puchary w różnych krajach, zna się na tym najlepiej. Wierzę i wiem, że następny sezon będzie dużo lepszy dla Nas bo przyjdą nowi zawodnicy, Ci słabsi odejdą i będzie lepiej. Nasz trener wie które formacje wymagają wzmocnień i na pewno uczyni odpowiednie kroki ku temu. Poza tym w wakacje nie ma żadnego dużego turnieju, więc wszyscy piłkarze zaczną sezon przygotowawczy razem, co na pewno pomoże w budowaniu formy. Spokojnie, jeszcze wrócimy na szczyt szybciej niż się wam zdaje ;)
» 14 maja 2017, 20:31 #60
Domestos: taka przegrana to nie wstyd? na łeb upadłeś? im się nie chciało grać i to widać w każdym meczu - BRAK MOTYWACJI
» 14 maja 2017, 20:41 #59
ManUtdFan94: Jak ma być motywacja skoro i tak już nie mamy szans na TOP4? ;) Musimy rozegrać te mecze jak najmniejszym nakładem sił żeby nie było kontuzji i żeby były siły na finał. Myśl człowieku... Chociaż patrząc na Twój nick myślę że zbyt inteligentny nie jesteś ;)
» 14 maja 2017, 20:55 #58
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2017 20:29

Dobry mecz Martiala. Niech się stara a moze wywali Lingarda ze składu przed finałem. Nasz najlepszy zawodnik. Rooney się troche zrehabilitował po tym fatalnym meczu.
» 14 maja 2017, 20:28 #57
TheRipper: Cóż... nie od dzisiaj wiadomo że szans na awans do LM przez ligę już dawno nie ma, dlatego ten mecz nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem. Rozumiem że odpuszczamy mecze w lidze ale jednak mimo wszystko piłkarze United mogli się zaprezentować o wiele lepiej. Bilans z czołowymi drużynami mamy fatalny, na szczęście wciąż mamy szanse na awans przez LE, chociaż biorąc pod uwagę nasze ostatnie mecze z Anderlechtem i Celtą wygrane na mega farcie to też nie jest nic pewnego... Pozycja 6 w lidze przy takich transferach i takim składzie to po prostu wstyd, ale rozumiem że Mourinho rzuca wszystkie siły na LE. Cóż, z Ajaxem będzie mecz o wszystko, od którego będzie zależało czy ten sezon będzie spisany na straty czy może wprost przeciwnie, po raz drugi w ciągu ostatnich 5 lat uda nam się zagrać w LM. Tylko pozostaje pytanie, czy z taką grą jesteśmy w stanie pograć w niej na poważnie?
» 14 maja 2017, 20:11 #56
cnk: nie wiem albo mi sie zdaje albo bez Ibrahimovicia to my znowu charakteru nie mamy i jestesmy chlopcami do bicia i nikt sie nas nie boi - starszy brat ma kontuzje i chlopaki juz tacy pewni siebie na boisku nie sa
» 14 maja 2017, 20:10 #55
majk: nie będę płakał jak Ajax wygra LE, ten skład nie zasługuje na Lige Mistrzów
» 14 maja 2017, 20:09 #54
Domestos: bo ty w tej fifie to już zasługujesz
» 14 maja 2017, 20:48 #53
brylantowy: Upadek United to jedna z najśmieszniejszych rzeczy ostatnich lat. Sir Alex jeśli nie zostawił globalnej potęgi, to zostawił przynajmniej wielką markę, klub, który się szanuje i zawsze bierze pod uwagę w grze o najwyższe cele, czyli CL i wygranie Ligi. Tymczasem United robi z siebie pośmiewisko kupując piłkarzy przepłacanych kilkakrotnie, a efektów nie widać. Oczywiście, grają lepiej, ale to nie jest poziom sprzed kilku lat. Podobna sprawa dzieje się w Milanie (też powoli się odradza), ale tam nie pompują chociaż milionów w nieudane transfery.
» 14 maja 2017, 20:08 #52
AdaMUFC: Mam nadzieje, że zamiast Lingarda na Ajax w podstawie wyjdzie Martial. Nie mam nic do Jessego, ale moim zdaniem brakuje mu troszkę talentu do gry w ofensywie na takim poziomie.
» 14 maja 2017, 20:07 #51
QsQs: Jak ajax wygra LE to będą jaja.
» 14 maja 2017, 20:07 #50
QsQs: Czym mom tym grom.
» 14 maja 2017, 20:05 #49
ptasior: Jak to mawia mój kolega "Prze słabi jesteśmy"
» 14 maja 2017, 20:05 #48
dawid27154: Skoro twój kolega tak mówi to musi być prawda.
» 15 maja 2017, 02:20 #47
PolishTGV: Oglądałem cały mecz i szczerze to graliśmy w 5: De Gea, Bailly, Tuanzebe, Rooney i Martial. Reszta to statyści, poza Lingardem, który nadaje się do gry w Middlesbrough a nie w klubie, który ma się liczyć w walce o tytuł. Tacy jak on trzymani na siłę powodują, że jesteśmy tam, gdzie jesteśmy.

I najlepsze tłumaczenie, że oszczędzamy się na finał LE. Tyle że mecz jest za 10 dni, a nie za 3-4.

I kiedyś United walczyło w każdym meczu, nieważne jaka była sytuacja, ani kto grał. Narzekaliśmy na Andersona, a przy Lingardzie to był kozak.
» 14 maja 2017, 20:03 #46
Ave88: Jones na sprzedaz? Mam nadzieje, ze nie. Obaj ze Smallingiem są po kontuzjach i widać w ich grze nerwowość ale akurat Jones w parze z Rojo czy też Bailym grał przed kontuzją rewelacyjnie. Druga sprawa jesteśmy w czołówce najmniej straconych goli. Dzisiaj owszem fatalnie, ale czy na tyle, zeby sie ich pozbywac? Co do Martiala to on dzisiaj ciągnął gre do przodu i zdecydowanie powinien dostawać teraz wiecej szans by nabrac znowu pewnosci siebie.
» 14 maja 2017, 19:58 #45
michal441599: Mam nadzieje że Tuanzebe bedzie grać z meczu na mecz coraz lepiej bo robi sie z niego KOT! Licze też na martiala że podłapie forme w sam raz na finał LE i strzeli bramke :D Na BPL trzeba patrzeć z dystansem już szukać plusów w grze bo to nie jest gra na 100%.Liczy sie teraz tylko finał Ligi Europy wygrana oczywiście:) GGMU !
» 14 maja 2017, 19:58 #44
MarChester: Liczy się to co jest teraz i w jakim miejscu jest klub
» 14 maja 2017, 19:56 #43
MarChester: A kogo to interesuje co on grał kiedyś, to jest Manchester united
» 14 maja 2017, 19:55 #42
maly1394: Hej, kiedy pisałem, przed zwolnieniem Van Gaala że sama zmiana menedżera niewiele zmieni wiele osób mnie hejtowało.

Dziś po około roku uważam, że wtedy miałem racje. Nie pomoże nam żaden trener! Taka prawda. Jeżeli o sile Manchesteru United stanowić mają takie osoby jak Lingard, Blind Jones itd, to będzie to równia pochyła.

Niestety nie widzę szans na zmiany. Dlaczego Mourinho widząc tych graczy przez okres pół roku nie zdecydował się na sprzedaż w zimowym okienku transferowym? Bo nie chciał. I to że łudzicie sie że zrobi to latem to mogą być Wasze z całym szacunkiem marzenia. Polityka transferowa tego klubu moim zdaniem kuleje od odejścia Fergusona. Kuleje! Sprowadzamy piłkarzy średnich, a gracze topowi typu Pogba i Di Maria u nas tracą na jakości.

Co do meczu z Ajaxem. Wielu z Was pisze tak jakbyśmy już mieli LM w kieszeni. A ja wam mówię, że jeżeli nic sie nie zmieni to nasze szanse zakładam na mniej niż 40%. Ajax gra szybki ofensywny futbol. Może nie mają jakichś klasowych piłkarzy (choć na pewno coś by się znalazło) to ich gra cieszy oko i zdobywają bramki. ( w przeciwieństwie do nas).
» 14 maja 2017, 19:55 #41
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2017 20:07

Człowieku co ty piszesz ? Po ROKU mamy 2 puchary + trzeci którego jeszcze nie wygraliśmy, szansę na LM i grę o Superpuchar. Zmienił się styl gry, już nie wymieniamy tysiąc bezsensownych podań w tiki-tace, do której nie mamy piłkarzy. Kończyło się na posiadaniu piłki 70% i kilkoma strzałami. I jedną więcej bramką straconą, przez co odnosiliśmy porażki, motając się przed polem karnym i próbując wejść z piłką do bramki przeciwnika. Teraz mamy szczelną obronę, którą należy uzupełnić i dodać piłkarzy ofensywnych, pozbywając się szrotu. Wystarczy wykonać ten plan i za 2 lata będziemy się bić o mistrza.
» 14 maja 2017, 20:06 #40
ElectroRD: Oczywiście, bo w zimie trzeba było zostawić Pogbę i De Geę, może we dwóch by coś ugrali. Poza tym, w lato też nie wyprzeda całego składu, bo w dzisiejszych czasach, gdzie za 1 piłkarza trzeba płacić 100 baniek, to nie ma bata, żeby w jedno okno zrobić skład. Zwłaszcza, że nasz klub nawet bez LM ma dochody porównywalne z Realem, więc każda pijawka się przyczepi, żeby jak najdrożej kupować.

Zmiana będzie, jeśli zaczniemy grać jak typowe United. Wgnieść w pk, rozjechać walcem i tyle, zamiast po pierwszej bramce stawiać zasieki.
Już teraz mamy 2 liderów w 2 liniach. Pogba i Bailly. Ander, Rojo, Valencia i ożywiony pod koniec Rash też grają dobrze. Poza tym, z całym szacunkiem do SAFa, ale to przez jego zaniedbanie i wybór Moyesa jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Stary skład bez ani jednej perełki na miarę ~ 23-letniego Roo - to zastał młodszy Szkot. Cele transferowe miał ambitne, ale cóż... Wyszło jak wyszło, ja dalej będę fanem United, choćby miało spaść do 8 ligi :)
» 14 maja 2017, 20:13 #39
jaratkow: Nawet jeśli wtedy miałeś rację to... jeśli zaledwie po roku uważasz, że wszystko powinno być już w najlepszym porządku to.... (*sam sobie dopisz co powinienem tutaj napisać...). O tym dokąd zmierzamy powiedzą po raz pierwszy transfery tego lata. Nie znam trenera, któremu udałoby się w jeden sezon dokonać całkowitej przebudowy drużyny. A Ty znasz takiego?
A co do Finału LE z Ajaxem... Nie zazdroszczę Ci że znasz już przebieg meczu i wynik bo się będziesz nudził w czasie rzeczywistym ;-) Ja poczekam z ocenami do ostatniego gwizdka sędziego w myśl zasady, że "gra się tak jak przeciwnik pozwala".
» 14 maja 2017, 20:20 #38
sinedd91: ElectroRD :P ja osobiscie uważam, że wybór Moyesa sam w sobie nie był zły ... ale David dostał bardzo przecietny zespół... dużo starzejących się zawodników i reszta przeciętnego składu nie dużo lepszego niż ówczesny Everton...
efekt był taki, że Moyes jako niemający sensownej marki na arenie międzynarodowej po odejściu SAFa nie bardzo było jak ten zespół przebudowac ... wielu zawodników bało się dołączyć do tak na prawdę nowego United ... a Moyes się w tym wszystkim pogubił i mam wrażenie, że już nigdzie się później nie odnalazł :)
» 14 maja 2017, 20:35 #37
maly1394: Wyrażam własne zdanie. Nie twierdzę, że należało wymienić od razu pół składu. Chodzi mi o to że nie wymienione nikogo z tzw. szrotu. (nie zamierzam wymieniać nazwisk). Nie twierdzę również że winny jest tylko Mourinho. (nigdzie tak nie napisałem). Napisałem o równi pochyłej. Co z tego że gramy inną taktyką skoro męczymy się z drużynami pokroju Celty Vigo. Remisujemy mecze, które powinniśmy wygrać. A co do LE mogłem się pospieszyć z oceną, ale zrozumcie Ajax jest o niebo lepszy niż Celta Vigo, która prawie wyeliminowała nas na naszym stadionie.
Dość mam czytania komentarzy typu "noo poczekajmy może za rok bedzie lepiej" albo "za 2 lata bedziemy sie bić o mistrza". Zauważmy że czołówka Ligi i Europy nie czeka uprzejmie aż my do niej dojdziemy tylko się rozwijają. Tutaj trzeba działać. Jak narazie snujemy teorie o tym co będzie. Piszecie że trzeba wymienić ofensywe, no to najwyższy czas sie za to zabrać.
» 14 maja 2017, 20:43 #36
Davidoza: Do Kolegi jaratkow:
Conte w jeden sezon wyniósł CFC z 10. miejsca w tabeli na majstra. A wyobrażasz sobie, co by było gdyby United skończyło sezon na 10. miejscu? Sranie ogniem by było. Nie krytykuję Mou, uważam że należy dać mu czas, tylko biernie i czasem ze smutkiem obserwuję. Niemniej chociażby przypadek Chelsea udowadnia, że o ile całkowita przebudowa może nie jest możliwa w jeden sezon, o tyle czasem wystarczy umiejętnie poukładać tryby. Choćby trener był bogiem, to zawodnicy wychodzą na boisko i to oni albo gryzą murawę, albo spacerują. Zero hejtu, choćby United spadło to nadal będę im kibicował, nie jest jednak tajemnicą, że łatwiej jest być kibicem, gdy drużyna sięga po najbardziej prestiżowe trofea, a nie systematycznie dostaje lanie. :)
» 14 maja 2017, 22:09 #35
is200second: Sami zobaczcie jak daje Martialowi wolna reke i nie blokuje go to gosc ma duzo w ofensywie do zaoferowania
» 14 maja 2017, 19:51 #34
Amycus: Zeszły sezon: Smalling co za kocur, najlepszy w lidze, co on robi z Keanem itp itd
Obecny sezon: co za szrot, sprzedać go, co za dno itp itp

Kibice.....
» 14 maja 2017, 19:46 #33
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2017 19:48

sezonowcy :)
ale oczywiscie nikt z nich nie wie tego ze Cris zalicza spadek formy od momentu gdy wyleczyl kontuzje przez ktora pauzowal spory okres czasu
» 14 maja 2017, 19:47 #32
Amycus: No ale oczywiście, oni mają być robotami...
» 14 maja 2017, 19:52 #31
rreddevilss: Rozumiem ze liga przegrana itd ale zawodnicy rezerwowi raczej powinni udowodnić ze nadają się do gry w tym klubie w takich meczach a tu gra w chodzonego a takie tygodniowki...dramat i kompromitacja...
» 14 maja 2017, 19:43 #30
Sancho: Martial dziś pokazał że jeszcze się do czegoś nadaje i że zeszły sezon nie był sezonem życia. Więcej występów+ lepsi partnerzy i będą z niego ludzie. Gorzej z Rooneyem, czasem coś strzeli ale przez niego padły dwa gole, także nawet na ławce się nie sprawdzi. Jedno jest pewne- Lingard musi odejść, nawet nie warto patrzeć na cenę i gdzie, po prostu musi.
» 14 maja 2017, 19:39 #29
JudoHonor: Lingard i Blind po raz kolejny koszmarnie , oni sa zupełnie bezużyteczni w tym zespole
» 14 maja 2017, 19:38 #28
Magicson: Koniec marzen koniec złudzeń jak mowil kiedys Szpaku
Nie mamy szans na top 4
Smalling pokazal jedno ze powinnien juz sie pakowac
Ale LE jest nasza
» 14 maja 2017, 19:37 #27
Gallacher: Ten zespół potrzebuję rewolucji w składzie.
» 14 maja 2017, 19:36 #26
is200second: No od 5 lat. Wydali kasy wiecej od Realu a jakosc pilkarzy jak w Milanie.
» 14 maja 2017, 19:38 #25
sinedd91: nie przesadzajmy :D wątpie aby Milan się w top6 Premier League znalazł :D
ale mamy za duzo szrotu w składzie to niestety fakt ... a może nawet nie tyle szrotu co piłkarzy totalnie bez formy .... do tego dochodza Lingardy Youngi i inne wynalazki i zaczyna się robić komedia :D
» 14 maja 2017, 19:40 #24
LouiVanGaal: moim zdaniem ... tak to widze
brakuje nam transferow pilkarzy ktorzy sie rozwina i bede prezentowali lepszy poziom niz w poprzednim sezonie
takich pilkarzy jak Bailly
brakuje nam takich transferow jak ronaldo takich ktorzy sa dumni z gry w MU jak Rasford a nie jak Depay dla ktorych transfer do "marki" jest szczytem marzen i zaprzestaniem staran o cos wiecej
» 14 maja 2017, 19:42 #23
maly1394: Oczywiście że rewolucja musi nastąpić. Kwestia tego czy nasz manager i zarząd na taką się zdecydują. Osobiście wątpie.
» 14 maja 2017, 19:57 #22
rizx: Dzisiaj na plus można zaliczyć wyłącznie Martiala, który jako jedyny ciągnął do prozdu miałdwa świetne strzały i zaliczył fajną asystę i Bailly'ego który jak się okazuje podczas jednego meczu na boku obrony, w ofensywie zaliczył więcej wyjść ofensywnych niż nominalny boczny obrońca Darmian przez cały sezon. O reszcie szkoda pisać..
» 14 maja 2017, 19:35 #21
MatiasXD: No to strzeliliśmy wreszcie tego pierwszego i jedynego gola na wyjeździe w meczach z drużynami z TOP5. Jedyny pozytyw z tego meczu. Smalling znów pokazał swój "kunszt" i przynajmniej już wiemy kogo nie należy wystawić na mecz z Ajaxem.
Najbardziej optymalna linia obrony na finał LE wygląda następująco:

Darmian - Blind - Jones - Valencia
» 14 maja 2017, 19:33 #20
BartkoGGMU: Blind? To juz lepiej by gral Tuanzebe albo Smalling.
» 14 maja 2017, 19:34 #19
sinedd91: ja to bym się nie rozkręcał :D Jones to może jeszcze ze 3 kontuzje złapać do tego czasu :D
» 14 maja 2017, 19:38 #18
BartkoGGMU: Oprocz De Gei i Martiala absolutna porazka. Zagralismy bez jaj. Carrick fatalny. Obysmy wygrali LE, bo tu jest potrzebna prawdziwa rewolucja...
» 14 maja 2017, 19:31 #17
dominikMU: Jak na Ajax wyjdzie Lingard a nie Martial to Mourinho powinien udać się do okulisty.
» 14 maja 2017, 19:31 #16
Pietrus: Martial na plus o reszcie nie ma co mowić.
» 14 maja 2017, 19:31 #15
is200second: Ten caly mlody ajax to wcale nie bedzie takie proste do wygrania zwlaszcza jak widzialem co zaprezentowali z lyonem.

Mam nadzieje ze Mou wie co robi
» 14 maja 2017, 19:30 #14
brylantowy: Powiem tak bez kolejnego Miliarda na transfery. Mój skład To Bramka Dawid zostaje! obrona Pudzianowski Dani Alves Pazdan i Spejson Pomoc Iron Man Marco Verratti Luka Modrić Juan Mata
Atak Messi I Cristiano Ronaldo. Taka ekipa i Liga mistrzów nasza. I Chwała Mu Przywrócona.

A tak serio! Nigdy w nich nie wątpiłem I zawsze będę im kibicował Kocham ten klub zawsze z nimi wierny!
» 14 maja 2017, 19:30 #13
Krystiano98: Spejson tylko Legia xd
» 14 maja 2017, 19:34 #12
Magicson: Kto by sie pokazal w polu karnym to Spejson 👊
» 14 maja 2017, 19:38 #11
jajecko: Mam nadzieję, że na finał LE wyjdzie prawdziwy Manchester United a nie kukły
» 14 maja 2017, 19:29 #10
jaguar1984: Koniec marzeń o LM
» 14 maja 2017, 19:28 #9
LouiVanGaal: widze ze nie jestes dobrze zorientowany w jakiej sytuacji jest MU jezeli chodzi o lige mistrzow ale spokojnie wyjasnie ci wszystko
w lidze nie mielismy szans aby awansowac do ligi mistrzow od momentu gdy zaczelismy remisowac mecz za meczem czyli od jakichs kilkunastu tygodni ale teraz cie zaskocze,,,
uwazaj:) mamy szanse zeeby grac w lidze mistrzow a wiesz jakim sposobem?
wygraniem w lidze europy
wiesz co to liga europy ? w streszceniu
ta taki puchar cos w rodzaju ligi mistrzow tylko tam graja zespoly ktore nie sa na piziomie LM i jezeli wygrasz ten puchar wtedy dostajesz taki bonus w postaci mozliwosci gry w lidze mistrzow i udowodnienia tego ze jednak jestes war wiecej niz innym sie wydaje :) pozdrawiam
» 14 maja 2017, 19:34 #8
iMarMU: To koniec marzeń o top 4.
Zostaje tylko wygrać finał Europy No chyba nic prostrzego.

Resztę meczy zobaczymy naprawdę rezerwy ;)
» 14 maja 2017, 19:27 #7
sinedd91: tak swoją drogą to nigdy nie widziałem w jednym miejscu tylko piłkarzy, którzy są totalnie bez formy :D
» 14 maja 2017, 19:25 #6
Amycus: Myślisz że mając w nogach 60 spotkań wciąż można zapieprzać tak jak w pierwszym spotkaniu? Nie wydaje mi się...
» 14 maja 2017, 19:48 #5
sinedd91: hmmm pomyślmy ... ok mamy najdłuższy sezon w premier league ok prawda... zawsze jest moment w sezonie, kiedy zespół notuje dołek ... jednak uważam, ze jest pewna różnica między obniżką formy, a jej totalnym brakiem nie ? :P ja nikogo za to nie winie po prostu stwierdzam fakt :P
» 14 maja 2017, 19:54 #4
Xchrisx7: Przynajmniej nie przegraliśmy!
» 14 maja 2017, 19:23 #3
rizx: Jesteś tego pewien?
» 14 maja 2017, 19:29 #2
Xchrisx7: Chodziło mi oczywiście o remis hahaha zbytnio się przyzwyczaiłem już
» 14 maja 2017, 19:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.