Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane: Manchester United powinien się wstydzić

» 11 maja 2017, 17:39 - Autor: Rio5fan - źródło: manchestereveningnews.co.uk
Roy Keane w charakterystycznym dla siebie stylu skomentował aktualną pozycję Manchesteru United w Premier League.
Keane: Manchester United powinien się wstydzić
» Roy Keane jest przekonany, że Manchester United powinien radzić sobie dużo lepiej
Były pomocnik jest przekonany, że klub z Old Trafford powinien wyglądać znacznie lepiej na tle ligowej stawki.

- Mourinho przedstawił mnóstwo wymówek na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Nie widzę żadnego powodu, dla którego Manchester United miałby sobie nie poradzić z tymi wyzwaniami - powiedział Keane.

- Zespół zajmuje szóste miejsce i ma bodaj 19 punktów straty do Chelsea. Menadżer i piłkarze powinni się wstydzić z tego powodu. Z takim składem i sumą wydanych pieniędzy powinno być dużo lepiej.

Keane jest także zdania, że Wayne Rooney latem powinien zmienić barwy klubowe.

- Wayne powinien odejść, jeśli nie będzie regularnie grał. Jeżeli zostanie i rozegra 10 czy 15 spotkań, to nie będzie to dobre dla nikogo. To typ piłkarza, który potrzebuje regularności, by utrzymać optymalną formę. Jeżeli będzie miał odgrywać pośrednią rolę w United, to powinien odejść - zakończył Irlandczyk.


TAGI


« Poprzedni news
Blind: Musimy dokończyć robotę
Następny news »
Składy: Manchester United - Celta Vigo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


PDF: Roy wie, że nikt go nie lubi.
» 12 maja 2017, 07:14 #36
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2017 07:35

A ja go lubie,to był prawdziwy walczak a nie jakiś mięczak .To prawda,że czasami coś palnie głupiego,ale to co teraz powiedział ,to całkowicie się z tym zgadzam .Wczorajszy mecz,a głównie druga połowa pokazała jakimi jesteśmy średniakami obecnie,a jeśli nic się nie zmieni to ten finał będzie bardzo trudno wygrać .I nie wyobrażam sobie wzmocnień po zakończeniu sezonu i kolejnego roku bez LM .A jeśli nie będziemy grać w LM to o konkretne wzmocnienia będzie bardzo trudno,bo klasowy zawodnik raczej przejdzie tam gdzie będzie mógł grać w LM.
» 12 maja 2017, 07:33 #35
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2017 05:33

A ten znowu sieje negatywne emocje... po co on w ogóle się wypowiada?

Mamy 19 punktów straty, ale nie dlatego że drużyna przez cały sezon grała źle.. po prostu brakowało skuteczności, i tyle. Straciliśmy co najmniej 10 punktów w meczach, które były pod nasze dyktando, i mieliśmy mnóstwo sytuacji by te mecze wygrać. Brakowało też szczęścia, Pogba obijał co chwilę słupki i poprzeczki, innym razem bramkarz przeciwnej drużyny zagrał mecz życia i w taki sposób straciliśmy sporo ważnych punktów. Różnica w grze zespołu jest taka, że mamy w końcu sporo sytuacji, jest to duży krok naprzód. Nadchodzi lato i szansa na wzmocnienia, szczególnie linii ataku, potrzebujemy tam kogoś kto jest w gazie, i jest w miarę młody, Ibra był rozwiązaniem tymczasowym, swoje zrobił, strzelił sporo ważnych bramek, ale też wiele sytuacji zmarnował, jak i wielu innych zawodników United.

United zrobiło spory postęp w tym sezonie, a mecz z Celtą? Cóż, podsumował ten sezon i to w jaki sposób traciliśmy punkty. W taki sam sposób straciliśmy wygraną z Evertonem bodajże. Walka o mistrza rozstrzyga się nie w meczach z wielkimi, a z tymi małymi, których trzeba pokonywać. Jeżeli wygramy 28 spotkań ze "słabszymi", to wszystkie 10 spotkań z "wielkimi" nie będzie miało żadnego znaczenia, bo będziemy mieli 84 punkty, a jak widać, tyle punktów wystarcza na zdobycie tytułu.
» 12 maja 2017, 05:32 #34
fjoord: Bzdura. Mou dostal to co mu poprzednicy zostawili w spadku. Po odejsciu Fergusona, odeszli Rio, Vida i Evra. 3 podstawowych obroncow bez ktorych obrona przestala istniec. Kogo kupili mu nastepcy? Haha. Pozal sie boze. Smalling nie nadaje sie do tej druzyny. Jedyni z klasa to Bailly i Valencia. Druzyna gra tak jak zawodnicy na to pozwalaja. Jak sie nie ma napastnikow to sie gra w obronie i z kontry. My nie mamy napastnikow. Rooney to drewno co potwierdzil juz za czasow Van Gaala ktory wiecznie na niego stawial. Wiec niech teraz Keane nie pisze bzdur ze Roo potrzebuje czasu na boisku. Bo Van Gaal dal mu go az za duzo. Szwed kontuzjowany i to by bylo tyle w temacie. Mamy mlodego chlopaka ktory orze jak moze i strzela ile potrafi. Pogba tam jest od asystowania ale chocby sie zesral to nic nie poradzi na to ze napastnicy nie potrafia eykonczyc jego czasem magicznych podan. W 7 tygodni rozegralismy 18 meczy majac do dyspozycji 16 zawodnikow. Jestem fanem MU od 89 roku i zawszd mielismy napastnikow, zawsze. Cole, Yorke, Ruud, Solskjaer, Teddy, Robin, itd itd itd. Teraz ich po ptostu nie mamy. Spojrzcie na statystyki za czasow Fergiego, strzelalismy po 80 goli na sezon. Tracilismy okolo 40. W tym sezonie 27 do chwili obecnej. Czyli nasza obrona nie jest taka zla. Wystarczy ze podciagniemy atak. A to oznacza transfery. Popatrzcie na real jak zaczal budowac galacticos po ciezkim kryzysie. Nakupowali wiele gwiazd w krotkim okresie czasu, a teraz dokupuja po 1 zawodniku wymieniajac dobrego na jeszcze lepszego. Ja tam wierze w Mou. Za jego czasow real gral efektownie i efektywnie, to samo bedzie z MU, potzrebuje tylko czasu na odbudowanie ruiny ktora dostal w spadku po SAFie, Moyesie i Van Gaalu
» 12 maja 2017, 01:26 #33
pawel39: Taka prawda 6 miejsce to wstyd. Każdy inny (dwóch poprzednich) już dawno by zostali zwolnieni a różnicy nie widać, tylko nastawienie do nich było inne. Mourinho niczym sobie nie zasłużył, żeby dostać kredyt zaufania.
» 12 maja 2017, 00:53 #32
LouiVanGaal: tylko ze 2 poprzednich nie grało w piłkę nie potrafiliśmy nic zrobic a w tym sezonie jedyne czego nam brakuje to skuteczności
» 12 maja 2017, 01:11 #31
fjoord: Szkoda tylko ze Moyes z kolejnego klubu zostal zwolniony, a nastepny jaki objal doprowadzil do relegacji. Taki z niego geniusz. A LvG wylecial z barcy i bayernu.
» 12 maja 2017, 01:29 #30
pawel39: Jak by mou nie był zwolniony. Wystarczy przypomnieć sobie w jakiej atmosferze odchodził z Realu i Chelsea. Jak zaoral Chelsea.
» 12 maja 2017, 11:49 #29
Kasjusz: Mimo, że zgadzam się z dużą częścią jego opinii, to trochę już mnie męczy jego wieczna krytyka. Więcej w niej widzę zawiści niż troski o losy byłego klubu.
» 11 maja 2017, 20:12 #28
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2017 20:16

Pierdzieli głupoty. W Anglii jest teraz 5 mocnych zespołów z którymi musi rywalizować United o czołowe lokaty. Te zespoły też mają wysokie aspiracje i wydają dużo kasy na transfery. Trzeba się pogodzić z tym że nie zawsze się jest na szczycie. Kiedyś byliśmy hegemonem tej ligi a teraz inni mają dobry czas.
» 11 maja 2017, 20:12 #27
Joker7: Trzeba przyznac ze po Fergusonie wydalismy 500mln funtow a w lidze sie kompromitujemy co sezon
» 11 maja 2017, 19:34 #26
OldTrafford1988: Masz rację.... 4 sezony i raz graliśmy w lidze mistrzów.Dokonujemy błędnych transferów, więcej niewypałów niż graczy dających jakość. Jedynie dobrymi transferami są Pogba,Baily, Martial, Miki i Mata, no i ewentualnie Ibra którzy kosztowali połowę tej kwoty, a reszte przeznaczyliśmy na szrot.
Ciekawe co Ferguson osiągnąłby przez te cztery sezony z takimi budżetami transferowymi?
» 11 maja 2017, 19:51 #25
piter100000: Bailly transfer okej, ale to dopiero pierwszy sezon. Pogba jako tako. Szału nie ma, ale jest nieźle. Martial pierwszy sezon super, teraz tragedia. Miki raz dobrze, a innym razem ręce opadają. Dla mnie jedyne dobre transfery to Romero, Mata i Zlatan. Reszta ma sporo do udowodnienia, a innych nawet nie ma już w MU
» 11 maja 2017, 20:42 #24
Gallacher: To był gracz z innej generacji i trzeba zrozumieć to jakim on był piłkarzem i na jakiej szkole został wychowany.Dzisiejsi piłkarze nie mają w sercu klub lecz kasę a on miał w sercu grę dla klubu.Powiedział samą prawdę,bo powinniśmy być wyżej w tabeli, bo wszystko jest podrzędne a liga zawsze będzie priorytetem,a potem CL i ewentualnie PA ,a Tarcza Wspólnoty,Capital One czy LE to dla United to poniżenie nie za same wygranie,tylko za rangę i reputację klubu.
» 11 maja 2017, 19:21 #23
uzil25: Gadanie. Pod koniec sezonu zobaczymy co z tego będzie.

Jeśli wygramy LE i dodamy tego już wygrany puchar ligi i tarczę wspólnoty i awans do LM to myślę, że będzie to udany sezon. Nie taki jakbyśmy tego chcieli bo w lidze bardzo daleko nam do miejsca, w którym chcielibyśmy być ale celem na ten sezon jest awans do LM. Jest to pierwszy sezon Jose, sezon przejściowy więc znowu nie oczekujmy cudów.

Następnie zbroić się po żeby na kolejny sezon.

Wszystko teraz zależy od LE. Czy będzie kolejne trofeum i czy dostaniemy się przez to do LM. Będzie ogromna radość albo ogromnych zawód i rozczarowanie. Zobaczymy. Trzeba trzymać kciuki za naszych i mieć nadzieję, że wygramy te dwa najważniejsze mecze czyli rewanżowy półfinałowy i finałowy.
» 11 maja 2017, 19:11 #22
HarryBrown: Trochę prawdy w tym co mówi jest. Przede wszystkim naszym graczom brakuje zaangażowania. Wiele zremisowanych meczy to efekt tego, że po strzeleniu bramki nagle odpuszczali bo przecież swoje już zrobili. Do tego dochodzi traktowanie klubu jako miejsca zapewniającego bardzo wygodne życie za nic. Przecież jak się spojrzy na listę kontuzjowanych od 2-3 lat to wiecznie na niej są te same nazwiska. Sam Mourinho nawet już o tym wspomniał kilkanaście dni temu. Co do zarzutów w stronę Mourinho, to wydaje mi się, że sam Mourinho chciałby kopnąć w zad niejednego gracza ale nie może tego zrobić bo ma cel czyli wejście do LM. A jakby zaczął mocniej cisnąć to absencja na treningach by wzrosła plus niezliczone żale w mediach. A tak jest szansa, że cel osiągnie i latem dokona głębokich zmian.
» 11 maja 2017, 18:51 #21
TweOczyZielone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2017 18:48

Powiem tak, Mou postawił wszystko na LE, więc jak wygramy i dostaniemy 3 puchar i LE, nikomu wstyd nie powinno być, ponieważ taka jest nasza taktyka, wynikająca z obecnej sytuacji. Na Majstra w Lidze straciliśmy szansę, nie przez Chelsea, tylko przez zbyt dużą ilość remisów. Mourinho patrzy przyszłościowo, na następny sezon, a Roy w tej wypowiedzi skupia się na tym sezonie i wynikach końcowych w Lidze.
Podsumujmy
Szansę na wygranie LE są bardzo duże.
Wygranie Ligi mamy 0 szans na Majstra.
---
Do wygrania LE brakuje 2 zwycięstw.
Do ligi o wiele więcej, a tych meczów na dzień dzisiejszy brakuje.
---
Mourinho myśli racjonalnie i wybrał najlepsze rozwiązanie do sytuacji.
Kean'a unosi się dumą i honorem, co jest zrozumiałem i co bardzo szanuję, jednak czasami trzeba honor schować do kieszeni i zacząć myśleć racjonalnie, co właśnie robi nasz Manager.

Co do wypowiedzi na temat Rooney'a, jestem na 50/50, nie mam jakiegoś parcia na jego odejście, a jak zechce odejść to to jak najbardziej uszanuję. Martwi mnie tylko fakt, że Roo może się przydać w sytuacjach podobnych do naszej obecnie, mianowicie chodzi mi o kontuzję.
» 11 maja 2017, 18:46 #20
piter100000: Jose postawił na LE dopiero teraz. Wcześniej cały czas walczył też w lidze, więc nasze obecne miejsce jest wypadkową naszej nieudolności. Zresztą Keane mówi o sytuacji w lidze i ma rację. To jest wstyd. LE może jedynie w minimalnym stopniu poprawić ten sezon. Nikt fety z tego powodu w Manchestrrze nie zrobi
» 11 maja 2017, 20:47 #19
uzarczyq: Prawda jest taka,ze sie w dupkach poprzewracało, przyzwyczailismy sie do ciaglych sukcesów a nikt w sporcie nie może wygrywać wiecznie. Wiadomo mozna powiedziec ze pieniądze, ale jaka angielska druzyna nie wydaje teraz duzych pieniedzy? Rynek jest wypaczony a ceny piłkarzy zawieraja w sobie nie tylko umiejetnosci czysto piłkarskie ale wizerunek i popularnosc w mediach - trudno, taki jest swiat i trzeba to zaakceptować, a widac z całym szacunkiem dinozaur Keane nie potrafi tego dostrzec i zachowuje sie jak typowy Janusz mowiac ze jesli Pogba jest najdrozszym piłkarzem swiata to ma mieć złota piłke a jego druzyna wszystkie mozliwe trofea.
Czasy sie zmienily, jak wygramy LE to bedzie moim zdaniem bardzo udany sezon i dobra zapowiedź na kolejny.
» 11 maja 2017, 18:36 #18
BartekMU10: Smutne, ale ma rację. Wiele razy już mówił jak jest, bez owijania. Ci którzy się z nim nie zgadzają po prostu nie chcą przyjąć tego do wiadomości.
» 11 maja 2017, 18:32 #17
jaratkow: Dobrze, że będąc piłkarzem na boisku Roy nie myślał tylko był sobą i grał... :-)
» 11 maja 2017, 18:16 #16
NexaT: Ciesze się, że nie musiałem go oglądać jako kapitana United.
Idź łamać nogi i niszczyć kariery, Roy.
» 11 maja 2017, 18:03 #15
piter100000: W takim razie nie masz bladego pojęcia o tym jak wygląda prawdziwy kapitan tego klubu. Roy miał jaja większe niż boisko do piłki nożnej i wszystkie nasze obecne gwiazdeczki razem wzięte. Ja go pamiętam bardzo dobrze i z całym szacunkiem dla późniejszych kapitanów, ale żaden nie miał takiego wpływu na drużynę. Uwierz mi, że gdybyś go widział miałbyś inne zdanie. Pewne jego zachowania były delikatnie mówiąc nieodpowiednie, ale taki był Roy. Brało się go z całym pakietem wad i zalet. Zresztą w tej wypowiedzi nie widzę nic niewłaściwego. Mamy się cieszyć z 6 miejsca?
» 11 maja 2017, 18:21 #14
NexaT: Naczytałem się o nim wiele podobnych opinii, ale i tak się ciesze, że nie musiałem go oglądać, a teraz czytać takich bzdur jakie gada.

A ktokolwiek się cieszy z 6 miejsca? Gdzie? Proszę o wypowiedź gdzie ktoś mówi, że 6 miejsce to dobra pozycja dla klubu. wtf
Wolałbym jednak zachowanie w stylu Neville'a, który podobno dzwonił do Shawa aby go wesprzeć. Niby nic potwierdzonego, ale o Keanie jeszcze nie słyszałem takich pozytywnych newsów, nawet gdybających.
Powtarzać takie puste frazesy, aby tylko dogryźć United to każdy sobie może.
» 11 maja 2017, 18:28 #13
HarryBrown: To masz czego żałować. Był genialnym środkowym pomocnikiem. Nigdy nie odpuszczał, olbrzymie zaangażowanie i wola walki. Czasami owszem zdarzały mu się przypały ale generalnie był to super gracz.
» 11 maja 2017, 18:45 #12
Luke88: Rozpisałem się na cały elaborat, ale po namyśle skasowałem. Roy tylko niszczył kariery i łamał nogi, dobre sobie. Idź chłopie obejrzyj parę starych meczy i wtedy się wypowiadaj
» 11 maja 2017, 19:15 #11
NexaT: Szkoda, że po ostatniej wypowiedzi nadal muszę coś dodawać.
Nie odbieram mu umiejętności, po prostu gdybym miał za 10 lat czytać, jak Rooney gada podobne rzeczy, to byłoby mi głupio.
Mam nadzieje, że teraz rozumiecie kontekst.
» 11 maja 2017, 19:30 #10
Gallacher: "Ciesze się, że nie musiałem go oglądać jako kapitana United."
To od kiedy kibicujesz United że twierdzisz że "nie musiałeś" go oglądać ? :D
» 11 maja 2017, 19:34 #9
NexaT: Od 2009.
» 11 maja 2017, 20:10 #8
Szilk: Czasem jego wypowiedzi są trudne do przyjęcia, ale akurat ta jest wyważona i ma w sobie 100% racji. Mourinho przegrał ten sezon z kretesem i tylko zdobycie pucharu LE jest w stanie nieco poprawić humory kibiców. Już dawno M.U. nie grał tak słabo i w takim stylu. Stawianie autobusu na boiskach silniejszych rywali - to wstyd dla takiego Klubu. Odnosi się wrażenie , że M.U. nie chce wygrać spotkania tylko jak najniżej przegrać. Po wydaniu tak ogromnych pieniędzy na transfery, powinniśmy bez trudu być w pierwszej trójce ligi i nie ma tu żadnego tłumaczenia. Mourinho sprawia wrażenie wypalonego i pozbawionego pasji twórczej faceta- jego zachowanie to gra pod publiczkę , a tak naprawdę to rywalizacja z Conte i Guardiolą go dołuje - bo jest najsłabszy. Chciałbym się mylić, ale wg mnie on sukcesów długofalowych w M.U. nie osiągnie.
» 11 maja 2017, 18:01 #7
Ice: Niestety ale jestem tego samego zdania Mou nie pasuje do M.U niestety ale ten klub powinien objąc ktoś kto rozumie jego styl . Szkoda że Gigg's ne dostal szansy po Moysie nie wiadomo co by sie stało do tej pory a może bylibysmy Czerwonymi Diabłami jak za SAF'a .
» 11 maja 2017, 18:11 #6
NexaT: Albo byśmy skończyli jeszcze gorzej niż za Moyesa i nie powąchali nawet LE.
Nie wspominając o stratach finansowych i utracie renomy. Żadnych Zlatanów i Pogbów by nie było.
» 11 maja 2017, 18:13 #5
kckMU: "Mourinho przegrał ten sezon z kretesem"

?!

"tylko zdobycie pucharu LE jest w stanie nieco poprawić humory kibiców"

tylko nieco?

"a tak naprawdę to rywalizacja z Conte i Guardiolą go dołuje - bo jest najsłabszy."

hit. Conte faktycznie zabił ten sezon w Anglii, ale Guardiola?!

koniec świata...
» 11 maja 2017, 18:16 #4
pawelisto2: Ale przecież to Rooney sam się wyklucza w tym sezonie z gry licznymi kontuzjami.
» 11 maja 2017, 17:59 #3
m4c1eq1991: Zgadzam się z Rojem w 100%
» 11 maja 2017, 17:58 #2
Krystiano98: No przecież dumni z siebie nie są.
» 11 maja 2017, 17:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.