Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tomasz Ćwiąkała: Dla Vigo starcie z United to fiesta

» 2 maja 2017, 15:54 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Już w najbliższy czwartek na Estadio Balaídos dojdzie do pierwszej konfrontacji półfinałowej Ligi Europy pomiędzy Celtą Vigo i Manchesterem United. By dowiedzieć się czegoś więcej na temat najbliższego rywala Czerwonych Diabłów, zwróciliśmy się do eksperta w dziedzinie hiszpańskiego futbolu oraz komentatora Eleven, Tomasza Ćwiąkały.
Tomasz Ćwiąkała: Dla Vigo starcie z United to fiesta
» Już w najbliższy czwartek na Estadio Balaídos dojdzie do pierwszej konfrontacji półfinałowej Ligi Europy pomiędzy Celtą Vigo i Manchesterem United. By dowiedzieć się czegoś więcej na temat najbliższego rywala Czerwonych Diabłów, zwróciliśmy się do eksperta w dziedzinie hiszpańskiego futbolu oraz komentatora Eleven, Tomasza Ćwiąkały.
Wypowiedział się on między innymi na temat najmocniejszych stron drużyny Eduardo Berizzo oraz wskazał swojego faworyta do awansu do finału rozgrywek.

Czy Manchester United może uznać wylosowanie Celty jako szczęśliwy traf, biorąc pod uwagę skład drugiego półfinału?
- Na papierze nazwa „Celta” robi najsłabsze wrażenie, ale biorąc pod uwagę rozwój tej drużyny - nigdy nie powiedziałbym, że to łatwe losowanie. Celta już w poprzednim sezonie grała kapitalną piłkę. Wtedy prym wiodła trójka z przodu - Nolito, Aspas, Orellana, nazywana nawet miniaturką MSN z Barcelony. Od tamtej pory sporo się wydarzyło. Nolito ruszył do City, Orellana skłócił się z trenerem i odszedł na wypożyczenie do Valencii, a Aspas wykręca fenomenalne liczby i dziś jest chyba najlepszym hiszpańskim napastnikiem. Do tego rozwinęło się wielu innych piłkarzy jak Alvarez, Radoja, Sisto czy Guidetti. Celta to dziś porządnie zorganizowana drużyna i idealne miejsce na odbudowanie kariery. W ciągu sezonu twoja wartość spokojnie może skoczyć o kilka milionów euro.

Celta zajmuje obecnie jedenaste miejsce w ligowej tabeli. Czy to pozycja zgodna z oczekiwaniami przedsezonowymi?
- Teoretycznie nie, ale z drugiej strony od dłuższego czasu piłkarze mówią, że priorytetem jest Liga Europy. Jeśli prześledzimy, jakie jedenastki wystawiał Berizzo na poszczególne mecze, np. ostatni z Athletikiem, to przekonamy się, że podstawą było szybkie utrzymanie i pełna moc na puchary. Czy Celta zasługuje na jedenaste miejsce? Nie. Zasługuje nawet na Europę, ale nie ma tak szerokiej kadry jak choćby Villarreal, Sevilla czy nawet Sociedad, by móc regularnie walczyć o awans do pucharów. Taki jest jednak oczywiście cel. Zbudować drużynę - powiedzmy - na miarę Villarrealu.

Jaka jest najmocniejsza, a jaka najsłabsza strona zespołu?
- Najmocniejsza? Iago Aspas przerasta tę drużynę o dwie klasy. W końcu napastnik reprezentacji Hiszpanii, który - o czym pewnie doskonale pamiętacie - strzelił w debiucie z Anglią na Wembley. Najsłabsza? Z żelaznej podstawowej jedenastki trudno wskazać kogoś, kto jakoś wyraźnie odstaje, o ile nie wskakuje jakiś rezerwowy np. Bongonda. Wadą na pewno jest brak doświadczenia. Wielu piłkarzy Celty - mimo że wcale nie są nastolatkami - jest jeszcze na dorobku.

Kogo w zespole Celty powinien najbardziej obawiać się Manchester United?
- Iago Aspasa. Wystarczy sprawdzić liczby. Pewnie kibice Premier League się teraz śmieją przypominając sobie Aspasa z Liverpoolu czy nawet Sevilli, ale to klasyczny przykład zawodnika, który najlepiej czuje się u siebie. A czuje się tak doskonale, że zimą odrzucał oferty z Chin, które - jak sądzę - mogły być nawet z osiem razy wyższe od tego, co dostaje w Vigo.

W ostatnim meczu ligowym Celta przegrała na własnym stadionie z Bilbao 0:3. Był to wynik słabej formy czy oszczędzania kluczowych zawodników?
- Zdecydowanie oszczędzania. Mnóstwo zmian w porównaniu z poprzednią kolejką, szansa dla anonimowych piłkarzy jak Lemos, Hjulsager czy takich, którzy zwykle siedzą (Beauvue). Potem Berizzo miał zresztą pretensje do piłkarzy o brak zaangażowania. Mieli pokazać, że zasługują na Primera, mieli grać o prestiż, a na tle Athletiku po prostu się skompromitowali. Każdy już myślał o United.

Jak hiszpańscy dziennikarze oceniają siłę Manchesteru United?
- Nie ma dziennikarza w Hiszpanii, który sądziłby, że to Celta jest faworytem. Podchodzą z bardzo dużym szacunkiem, bo jak inaczej? Dla Vigo starcie z takim rywalem to po prostu jedna wielka fiesta.

Jakie ustawienie najczęściej stosuje Eduardo Berizzo?
- Na ogół 4-2-3-1 z bardzo wysokim pressingiem na bramkarzu, o czym przekonała się Barcelona, a także po stracie piłki. Wysokim, ale nie aż tak szalonym jak w przypadku Sevilli. Główny znak zapytania to ustawienie ataku - czy dziewiątką będzie niesamowicie mobilny Iago Aspas, nieprzypisany do jednej pozycji, szukający rozgrywania i schodzący do skrzydła czy jednak klasyczna dziewiątka, czyli Guidetti. Za nimi trzeba uważać na Daniela Wassa, który dysponuje świetnym strzałem z dystansu i narzuca rytm drużynie. Celta to drużyna grająca czysty futbol. Widowiskowa, efektywna, jedna z najprzyjemniejszych do oglądania w Hiszpanii. Moim skromnym zdaniem to nawet najbardziej niedoceniana drużyna w Europie i sam uwielbiam komentować jej mecze.

Czy nieobecność Rubéna Blanco, Carlesa Planasa oraz Giuseppe Rossiego to poważne osłabienia dla Celty?
- W kontekście tego meczu niekoniecznie. Nie sądzę, żeby którykolwiek dostał szansę, gdyby był zdrowy. Ewentualnie Rossi, który przełamał się pod koniec sezonu, gdy wbił hat-tricka z Las Palmas, ale już dwie kolejki później znów zerwał więzadła.

Kto, Pana zdaniem, awansuje do finału z tej pary?
- Awansuje Manchester. Pewniak.


TAGI


« Poprzedni news
Aktywność piłkarzy w internecie ograniczona
Następny news »
Ibrahimović może odbyć rehabilitację w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


paniOla: Po tym wywiadzie, zaczynam się bać tej Celty.
» 3 maja 2017, 20:05 #105
Gallacher: Moje pobożne życzenie jest takie by w finale Real przegrał z Juve lub Monako w zależności kto awansuję do finału z drugiej pary.Dlaczego nikt nie lubi Realu czy Barcelony ? Ro bardzo proste - ludzie i kibice faworyzują te dwa kluby i jest najwięcej kibiców sukcesu tych klubów i stało się jakby naturalne że te kluby mają zdobywać trofea bo przecież stałaby się afera gdyby Real nie grał w finale a już mieliśmy jeden spektakl w wykonaniu sędziego w meczu Barcelona - PSG.Gdzie widzę na swojej czy u znajomych to praktycznie 90 % to albo fan Realu lub Barcelony,starsi znajomi to raczej fani angielskich ekip jak Chelsea czy Liverpool lub Arsenalu,ale to odsetek raptem 0,1%.
» 3 maja 2017, 17:47 #104
Diabelred: ,,Pozwoliłem na odejście van Persiego, ponieważ był bliski ukończenia 30 lat i zamierzał podpisać długoterminowy kontrakt
Jego sytuacja nie ma nic wspólnego z Sanchezem. Jestem zdania, że Alexis podpisze z nami kontrakt i zostanie w zespole.''

Wenger o odejsciu RVP. Jesli to faktycznie prawda, to brawa dla Arsenalu(bo moze sam Francuz nic nie mial do powiedzenia i tylko kryje wlasciciela) za myslenie heh
» 3 maja 2017, 16:33 #103
QsQs: Jutro na Balaidos będzie dobry mecz, powinien skończyć się korzystnym 1:1.
» 3 maja 2017, 16:11 #102
wmatpl: nie obejrzę ale liczę, że zrelacjonujesz mecz minuta po minucie
» 3 maja 2017, 16:11 #101
GUESSWHOISBACK: Wielki finał to jest w LM a to jest puchar ogórków
» 3 maja 2017, 16:21 #100
MatiasXD: Liga Europy to bardziej prestiżowe trofeum niż League Cup i FA Cup razem wzięte.
» 3 maja 2017, 16:25 #99
Kalina: Atletico :/ czego tak slabo, real nie moze wygrac 2x z rzedu
» 3 maja 2017, 15:51 #98
Kortney: W tej chwili real ma 49% na wygranie LM, Atleti ma 1% a juve z monaco po 25%. Wszystko
» 3 maja 2017, 16:09 #97
vieeeri: Mam nadzieje, że uda się zebrać ze dwóch ŚO, bo o ofensywę ruchliwą w połączeniu z Pogbą się nie martwię. Marzy mi się takie 0:2 / 1:2 dla nas, żeby bez większego stresu usiąść za tydzień i oglądać rewanż
» 3 maja 2017, 15:01 #96
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2017 14:33

Powinnismy zalatwic juz sprawe awansu w pierwszy meczu zeby miec juz spokoj w 2 meczu u siebie i nie drzec wrazie co o wynik ... jezeli znow zagramy na 1;1 to bedzie dramat i znow moze byc dogrywka .. Najlepszy wynik dla nas 3;1 i mamy wzasadzie final a u siebie juz na luzie zagrac :) I z Arsenalem na pełnej wyjsc :) O Arsenal sie jakos nie boje a jak wroci Jones,Smalling , Bailly Pogba to ich powinnismy rozwalic bo strasznie w slabej formie sa w tym sezonie
» 3 maja 2017, 14:31 #95
Klimaa: Jak do każdego meczu trzeba podejść profesjonalnie. Nie będzie to łatwy mecz ale w tym sezonie lepiej gramy na wyjazdach. Zwycięstwo w Hiszpanii będzie cennym wynikiem ale bramkowy remis też nie jest zły. Zobaczymy już jutro w jakiej formie są nasze chłopaki.
» 3 maja 2017, 13:14 #94
dlabigt23: trzeba jutro wygrac... niechcemy znow zremisowac zeby u siebie dalej walczyc o ten awans i walic glowa w mur jak to w meczach u siebie . Tymbardziej ze mamy wazny mecz z Arsenalem
» 3 maja 2017, 14:45 #93
rafax17: Smaling jones bailly i Pogba byli obecni na dzisiejszym treningu
» 3 maja 2017, 12:36 #92
RuudVN: czyli kto najlepiej będzie się czuł zagra z Blindem na ŚO
Pogba musi wrócić, po potrzeba przytrzymania piłki w środku, bez tego jest bardzo słabo
» 3 maja 2017, 12:38 #91
Pady: Wystarczy ze zagra Bailly i Pogba i bedzie dobrze.
» 3 maja 2017, 11:11 #90
Kilerek7: #mufc enquired about Radja Nainggolan (Roma) a few months ago but no progress since. Alternatives are Fabinho or Toni Kroos [di marzio]

#mufc have had a €85m bid rejected by AS Monaco for Kylian Mbappe. The club want €120m-140m [di marzio]
» 3 maja 2017, 01:41 #89
RuudVN: jak ty robisz te dziwne literki przed liczbami?
» 3 maja 2017, 11:58 #88
Sideswipe: to symbol funta i euro zapewne
» 3 maja 2017, 12:24 #87
Kilerek7: Jak wklejam info z Twittera to tak samo się przestawia.
» 3 maja 2017, 15:11 #86
MatiasXD: Ten mecz dał mi wiele do myślenia. Przepaść jaka dzieli nas od najlepszych klubów Europy jest gigantyczna. Nie ma obecnie w Anglii zespołu który byłby w stanie zagrać na takim poziomie technicznym i taktycznym jak Real Madryt. Nie ma obecnie w Anglii piłkarza który mógłby wznieść się na poziom jaki zaprezentował wczoraj Ronaldo. To jest inny świat. Inna galaktyka. To na jakiej szybkości ci zawodnicy operują piłką jest wręcz zadziwiające. Chirurgiczna precyzja i szybkość podań zwala z nóg. Do niezwykłej kreatywności dokładają też zaangażowanie. Pressing i szybki odbiór piłki na najwyższym poziomie. Tam każdy zawodnik potrafi zagrać coś magicznego. Defensywny pomocnik Casemiro potrafi odebrać, przeciąć podanie, zrobić indywidualny rajd, rozrzucić do skrzydła, dośrodkować na nos czy strzelić z dystansu. To jest właśnie ten futbol totalny do którego taki Krychowiak się nie nadaje ale do taktyki Mourinho który lubi parkować autobus by się nadał. Tak się zastanawiam jak wyglądałby mecz obecnego Manchesteru United z taką drużyną jak Real i na samą myśl przechodzą mnie ciarki po plecach. Pewnie zostalibyśmy całkowicie zmiażdzeni i zmuszeni do rozpaczliwej obrony całym zespołem we własnym polu karnym. Pod bramkę rywala nawet byśmy się pewnie nie zbliżyli przez całe 90 minut. Przerażająca perspektywa. My naprawdę potrzebujemy solidnych wzmocnień i nawet te 400 mln które szykuje Edek na letnie okienko transferowe to może być za mało żeby zbudować drużynę która będzie w stanie rywalizować z najlepszymi ekipami tego swiata.
» 3 maja 2017, 00:39 #85
Kilerek7: Nie przesadzajmy. Z Legią nie potrafili wygrać, Bayern był też lepszy, tylko miał pecha do sędziego. Real ma dużego farta, choćby finały z Atletico. Osobiście sądzę, że Real byłby bardzo fajną drużyną, jakby dali pograć wychowankom. Asensio, Morata, Vazquez czy Nacho powinni mieć podstawę.
» 3 maja 2017, 01:19 #84
Kilerek7: Jaka przepaść? Dobra mamy Blindów, Fellków i Lingardów, ale jako uzupełnienie i do zadań specjalnych są ok. DDG jest lepszy niż Navas. Valencia moim zdaniem na podobnym poziomie co Carvajal, a że Antoś jest tytanem fizycznym to w Anglii pasuje jak ulał. Ramos i Bailly. Ok Sergio jest doświadczony ale stary, a Bailly już teraz gra jak Vidić za najlepszych czasów i lada moment będzie jednym z najlepszych. Varane i Rojo. Varane może ma duży talent, ale ciągle jest na L4 jak Jones, Rojo to wojownik i wyrobił się świetnie. Na rezerwie mamy dobrego Smallinga i Jonesa gdy jest zdrowy, a Real co? Starego Pepe i Nacho. Na Lewej Marcelo zjada naszych bez dwóch zdań i tutaj mam nadzieję, że się wzmocnimy. Co do pomocy, to ok Modrić - Casemiro i Kroos są świetni. Ale Pogba i Herrera to nie jest jakaś odległa galaktyka, w dodatku są młodsi, mamy też Fosu , zakupimy dobrego SPD i pomoc będzie git. Ofensywa u nas kuleje i tutaj nie ma co mówić, że jest inaczej, ale też nie ma tragedii jakby nie spojrzeć. Ibra jest lepszy niż Benzema to jasne jak słońce. Miki to nie Bale ale jest kreatywniejszy a Walijczyk ciągle kontuzje. Rashford i Martial to nie Ronaldo, ale są młodzi, szybcy i mogą być wielcy, mają potencjał. Mamy też Matę który nadal jest bardzo dobrym graczem. Reasumując, naprawdę na papierze nie wygląda to źle, indywidualnie też nie, poprostu nie ma zgrania i regularności. Nadal czuć trucizne LvG i wolne granie, ale mam nadzieję, że się to zmieni:)
» 3 maja 2017, 01:35 #83
czesty1: "Z Legią nie potrafili wygrać"

Piękne...

Kaczyński Ci mówi co masz napisać czy jak? Pamiętaj, ze on lubić robi z ludzi idiotów:)
» 3 maja 2017, 02:31 #82
LvG: Wiedziałem, że po tym meczu dwie marudy i jęczydupy będą spamić i narzekać
» 3 maja 2017, 04:59 #81
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2017 10:44

Tak jak napisał Kilerek i wszystko wyjaśnił. Real ten skład budował wiele lat zaliczając przy tym wiele wpadek. Zobaczcie ile już grają ze sobą Ronaldo, Benzema, Bale ( chociaż on to tak średnio gra ), Kroos, Modrić, Ramos, Pepe, Carvajal, Marcelo. Oni teraz odpalili jako drużyna, Zidane nie polega tylko na indywidualnościach i widać że nie powiela błędów poprzedników. My mamy średniaków których sie pozbędziemy w przeciągu 2 okienek letnich jak Young jak Fellek jak Rooney jak Jones a za ich miejsce sprowadzimy walczaków i piłkarzy lepszych. Mamy młody skład z wielkim potencjałem a tutaj takie narzekania o zmiażdżeniu. Nie jesteśmy Dolcanem Ząbki bez przesady.
A z tym Casemiro to pojechałeś. On jest dobry na swojej pozycji ale ostatnie tygodnie to szału nie robi a do Busquetsa sprzed 2 sezonów na przykład to ma lata nauki. Nie wspominam o tym że np powinien wylecieć z Bayernem, w El Clasico na upartego też powinien wylecieć. Gra ostro i dobrze ale nie rób z niego Boga. Z dystansu mu siadło tak jak Maticiowi i co też powiesz że Matić z dystansu umie strzelić?
» 3 maja 2017, 10:43 #80
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2017 11:12

Skonczcie juz z tymi oszustami z realu, nie powinno byc ich w polfinale i nie byloby tego piania w zachwtach zeby nie walek. Mecz meczowi nierowny, my tez potrafilismy na duzej intensywnosci ograc Chelsea, by potem zremisowac ze Swensea. Jak roznie te mecze wygladaly nie musze mowic. Pewne to jest tylko to, ze potrzebujemy wzmocnien, zawodnicy nie wytrzymuja tak intensywnego sezonu, angielska to nie hiszpanska. Wywalmy z realu polowe podstawowych, dodajmy im z 15 spotkan wiecej i 15 w ktorych musza grac na maxa, a nie na lezaco bo i tak cos wpadnie i po realu. Zreszta real i barcelona mi sie tak zbrzydly tymi wielokrotnymi oszustwami, ze kazdemu innemu bede kibicowal. Symulanci, nic wiecej. Ciekawe czemu media tak nie pialy za Bayernem, albo Psg. Parodia klubiki dla gimnazjalistow.
» 3 maja 2017, 11:05 #79
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2017 13:07

Hoodys

Zgodzę się że Casemiro powinien wylecieć z Bayernem i w Klasyku ale to już nie jego problem tylko problem arbitra :)
Według mnie Casemiro obecnie jest najlepszy na swojej pozycji. To jest prawdziwy czołg. Wszyscy fascynują się Kante ale brazylijczyk jest bardziej kompletnym piłkarzem. On daje drużynie duże w defensywie i ofensywie. Busquets jedzie już tylko na nazwisku i wielu aspektach ustępuje Casemiro.
» 3 maja 2017, 13:06 #78
bezcenzury: Diabelred piszesz o statysykach Ronaldo , ale nawet nie sprawdziles ile meczy opuscil w tym sezonie.
» 2 maja 2017, 22:55 #77
Kobeman25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2017 22:50

Przykro mi to mówić bo kibicuje United od 1997 roku nawet ostatnie 1,5 roku mieszkałem niedaleko Manchesteru ale na ten moment patrząc na mecz Real -Atletico stwierdzam że nie nadajemy się do ligi mistrzów.. .Nie mielibyśmy najmniejszych szans z Realem czy Atletico wystarczy porównać...Mam nadzieję że Manchester niedługo wróci do wielkich i będziemy walczyć jak równy z równym w starciach z takimi gigantami,że znów każdy będzie chciał grać w Teatrze Marzeń ale każdy będzie się bał jak kiedyś a na teraz nawet 1% szans nie dałbym w rywalizacji z którymś z tych dwóch dzisiejszych klubów bardzo dobry mecz
» 2 maja 2017, 22:49 #76
Diabelred: Real ok, ale Atletico? Co oni pokazali w tym meczu?, rozegranie tragedia, a i obrona juz nie jest az tak szczelna jak kiedys. Przeciez Lisy(ktore my ogralismy bez problemy x2 w tym sezonie) przegraly z nimi dwumecz roznica tylko jednej bramki i to po mocno dyskusyjnym karnym... Przy pelnej, zdrowej kadrze mysle, ze spokojnie moglibysmy powalczyc z Atletico.
» 2 maja 2017, 23:01 #75
Kobeman25: Ok może pod wpływem emocji przesadziłem z procentami co do Atletico ale tak czy inaczej sama walka i agresją by nas pokonali niestety
» 3 maja 2017, 00:14 #74
Kilerek7: A ja uważam, że Real z nami strzeliłby max 1 gola, ba nawet sądzę, że moglibyśmy to wygrać a dlaczego? Bo MU chociaż jest nierówny jest nieprzewidywalny. Potrafi taktycznie załatwić taką Chelsea, by zaraz ledwo zremisować ze Swansea. Nie przegraliśmy 25 meczów, rywale strzelili nam max 1 gola. Real miałby mega ciężko. Nasz skład wcale tak nie odstaje od Realu, brakuje tylko zgrania, po transferach będzie jeszcze lepiej.
» 3 maja 2017, 01:24 #73
Polot666: "Nasz skład wcale tak nie odstaje od Realu, brakuje tylko zgrania" Powiem tylko tyle, no comments.
» 3 maja 2017, 02:09 #72
Kilerek7: To ja jak czytam takie rzeczy to chce mi się mówić no comments. Robicie z graczy Realu jakiś nadludzi. Skład Realu nie zmienia się od lat, a u nas po odejściu SAFa pełno transferów, zmian, w zasadzie nikogo już nie zostało z dawnej świetności, jesteśmy w ciągłej przebudowie.
» 3 maja 2017, 02:18 #71
siet: Jeżeli Real zagrałby na takiej dynamice na jakiej gra czasem w LM to nie oszukujmy się raczej by wygrał.

Ale cóż mecz o superpuchar europy z Realem jest nawet prawdopodobny tak wiec być może już całkiem niedługo zobaczymy jak by wyglądała taka konfrontacja.
» 3 maja 2017, 02:29 #70
DiMaryja: Gdyby CR7 grał w United to walczylibyśmy dzisiaj o mistrza.
» 3 maja 2017, 13:25 #69
HarryBrown: Tylko żeby zagrać na takiej dynamice z Atletico, to niemalże stali w miejscu kilka dni wcześniej grając z Valencią. Niemniej na dzień dzisiejszy na pewno Real ma jakościowo lepszych piłkarzy niż my. Oczami wyobraźni widzę takiego Marco Asensio w trykocie Manchester United jak pogina na skrzydle niczym Giggs za najlepszych lat.
» 4 maja 2017, 10:59 #68
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2017 22:48

Ciekawi mnie fakt tych 100 mln za Griezmana. Jak dla mnie taki zawodnik powinien sam wygrywać spotkania a dzis go praktycznie nie było na boisku. Ktoś mówił że Francuz >>> Ronaldo w obecnych czasach ale czy na pewno? Ronaldo sam potrafi wygrać niejedno spotkanie czy dwumecz a Francuz? Mimo młodego wieku to dalej "staruszek" Ronaldo prezentuje się duzo lepiej, nie mówiac juz o Messim.


Drużyna Simeone chyba tylko nastawiona była na agresję, zero kreatywności, zero okazji, tylko rozbijanie rywali co i tak wychodziło nieudolnie niestety. Nie lubie Realu ale trzeba przyznać ze Casemiro,Modric, Kross a przed nimi wolny elektron Isco to świetna ekipa, mając do tego takiego "wykańczacza" jak Ronaldo to ta drużyna... niestety ładnie gra dla oka.


Ps. Tylko mnie zaciekawił Koke? Chłop 2-3 lata temu zapowiadał się świetnie i.... no właśnie, w Atletico się juz nie rozwija a nawet cofa...
» 2 maja 2017, 22:47 #67
piter100000: Atletico chyba po zeszłorocznej porażce w finale doszło do ściany. myślę, że tam pewien etap się skończył i z tych zawodników Simeone nic więcej nie wyciśnie. jestem ciekaw, czy ta drużyna przetrwa po odejściu Cholo. Real po raz drugi w tym sezonie zabił Atleti ich bronią. mądrze się bronili i pozwalali grać drużynie Simeone atak pozycyjny, w którym Atletico jest beznadziejne. myśle, że nie tylko taki Koke się cofnął. tam całe Atletico zrobiło krok do tyłu, a nawet jeśli nie do tyłu to na pewno stoją w miejscu
» 2 maja 2017, 23:19 #66
10wazzar10: Moim zdaniem skończą być może jak Valencia po 2002 roku..
» 2 maja 2017, 23:47 #65
siet: Nie mówiąc już o Messim?
Ronaldo w ostatnich 2-3 sezonach rozstrzygnął o wiele więcej spotkań na szczycie niż Messi.
» 2 maja 2017, 23:55 #64
Radekk: Dokładnie. Widać u zawodników zmęczenie materiału, poza tym ich patent na Real się skończył, a dokładniej mówiąc Real nauczył się z nimi grać. Griezmann wczoraj pokazał bardzo mało. Rozumiem, że mega trudny rywal, brak wsparcia od kolegów, ale przypomina mi się 1/4 LM z 2009 i mecz Barcelona 4-0 Bayern kiedy Ribery pomimo braku jakiegokolwiek wsparcia robił niezły przeciąg na lewym skrzydle, potrafił przejść 1-2 zawodników, strzelić na bramkę czy wywalczyć rzut rożny. Wczoraj jak już wynik brzmiał 2-0 Antoine nie robił nic niestety. Mam nadzieję że jeżeli przyjdzie to będzie wart tej kasy. Znając życie Atletico za kwotę tego transferu znajdzie 2-3 graczy, którzy będą prezentowali podobny poziom ;)
» 3 maja 2017, 09:45 #63
is200second: To jest gigant i tyle w temacie
» 2 maja 2017, 22:47 #62
Joker7: oszusci z realu w finale... w finale musza przegrac!
» 2 maja 2017, 22:38 #61
Radekk: Oby Juve wygrało ewentualnie Monaco. Real zrobił mega interes z nami kupując Ronaldo, nie ma co. Szkoda, że Portugalczyk chciał odejść. Gdyby został zapewne stałby się największą piłkarską legendą naszego klubu.
» 2 maja 2017, 22:44 #60
TheRipper: Monaco nie ma szans w finale z Realem. Jedynie Juve ma szansę im się postawić.
» 2 maja 2017, 22:44 #59
Radekk: Masz rację. W dwumeczu już prędzej.
» 2 maja 2017, 22:46 #58
HarryBrown: Juve ma szansę ale będą musieli zagrać perfekcyjnie w defensywie. No i muszą jeszcze dmuchać na Higuaina i Dybalę by byli zdrowi na 100% na finał.
» 4 maja 2017, 11:05 #57
Gallacher: Żal mi Simeone,bo czy półfinał czy finał to dostaje lanie i odpada i też prawdopodobnie tak będzie w rewanżowym meczu gdzie raczej nie dojdą do finału.
» 2 maja 2017, 22:38 #56
Joker7: dostaje tylko z realem;/ ma pecha do nich w LM bo zawsze z nimi przegrywa
» 2 maja 2017, 22:43 #55
Kilerek7: Nie mam pytań na ten Real. Jak Juve albo Monaco nie wygrają finału to się wkurzę.
» 2 maja 2017, 22:38 #54
Radekk: Zawsze marzyłem, że United jako pierwszy klub w historii obroni trofeum w CL, dlatego mam nadzieję że Real nie wygra finału.
» 2 maja 2017, 22:42 #53
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2017 22:38

Brawo Real, brawo Ronaldo. Atleti drużyna bez jaj. Szkoda ryja strzępić.
» 2 maja 2017, 22:37 #52
QsQs: W finale postrzela Ramos żeby tradycji stało się zadość.
» 2 maja 2017, 22:35 #51
Joker7: w finale jak bedzie juve to nikt z realu nie strzeli bramki;]
» 2 maja 2017, 22:36 #50
QsQs: Właśnie jak w finale będzie juve to SFG mogą być jedyną szansą na gole dla RM.
» 2 maja 2017, 22:43 #49
piter100000: cieniutkie to Atletico. ciekawe, czy za kilka, kilkanaście lat ludzie docenią jakie mieli szczęście oglądać takich piłkarzy jak Messi i Ronaldo
» 2 maja 2017, 22:26 #48
pawelisto2: To jest gigant po prostu gigant.
Złota Piłka 2016/2017 rozstrzygnięta
» 2 maja 2017, 22:19 #47
Diabelred: Taki gigant, ze Legii obu meczach strzelil cale 0 bramek, a w klasyfikacji Zlotego Buta wyprzedzaja go takie tuzy jak Modeste, Immobile czy Belotti...:P Jesli po takim slabym sezonie Ronaldo zdobedzie Zlota Pilke, to tylko to jeszcze bardziej potwierdzi jak bardzo marketingowa jest ta nagroda...
» 2 maja 2017, 22:29 #46
piter100000: co ma do tego mecz z Legią? strzelił 5 goli Bayernowi i teraz już 3 Atletico. jeśli byłoby na odwrót i strzeliłby 8 goli Legii to chyba miałoby to mniejszą wartość nie? w najważniejszym momencie sezonu ciągnie ten zespół do przodu i jeśli Real wygra LM to Złoty Balon jak najbardziej Cristiano się należy
» 2 maja 2017, 22:32 #45
Joker7: diabelred
zlota pilka to pic od 2010 jak messi dostal zlota pilke zamiast sneijder!
» 2 maja 2017, 22:33 #44
pawelisto2: Inny kandydat do zlotej piłki? Zafascynowała mnie Twoja opinia do tego stopnia, że z chęcią poznam nazwisko zawodnika lepszego w tym sezonie.

Idąc takim tokiem rozumowania Legia > Bayern.
Po prostu nie strzela się bramek co mecz, ale w ważnych momentach nie znika i to się liczy według mnie.
» 2 maja 2017, 22:33 #43
cropps: Dla mnie to jeden z pewniaków do Złotej Piłki. Słaby sezon? Człowieku, on może wygrać LM i Ligę Hiszpańską.....
» 2 maja 2017, 22:34 #42
hubdus: Jakby nie było gra świetnie.
» 2 maja 2017, 22:35 #41
Diabelred: pawelisto2,

To powiedz mi czemu w takim wypadku Sneijder i Ribery nie dostali Zlotej Pilki, oni takze gdy ich kluby wygrywaly potrojna korone ciagneli swoje kluby, jednak nie mieli takich statystyk jak Ronaldo z Messim. W tym sezonie lepsze statystyki ma Messi(49 bramek +18 asyst) niz Ronaldo(32 bramki + 12 asyst), takze teoretycznie to on powinien wygrac Zlota Pilke.
» 2 maja 2017, 22:42 #40
Kuba1878MU: Panowie dajcie sobie spokój z tym kto dostanie złotą piłkę bo to nie ma znaczenia przecież tam nie gra głównej roli "gra" tylko po prostu lubienie kogoś... skoro głosują dziennikarze to jasne, że każdy ma swojego ulubieńca i zagłosuje na niego i tak już jest...
A co do CR7 to widać po nim, że mecze z tymi "mniejszymi" delikatnie odpuszcza tzn. mało biega, stoi z przodu i liczy tylko na bramki a w takich meczach jak z Barcą( nie piszę gran derbi jakieś bo to przereklamowane) , Bayernem czy teraz Atleti wspina się na wyżyny nie tylko swoich umiejętności ale i ambicji, potrafi wrócić pod linię końcową swojej bramki, dużo biega, włącza się w rozgrywanie, strzela bramki, dosłownie wszystko bo zależy mu na tych właśnie meczach o wielką stawkę. Tak wiem, że z Barcą nie strzelił bramki, ale grał naprawdę bardzo dobrze miał po prostu pecha.
Musi tak "rotować" mecze, żeby grać w sezonie co roku te50-60 meczów. A nie siada na ławce ze słabszymi, chociaż ostatnio to się zmienia, tylko dlatego żeby ładować bramy a nie bawić się w bieganie w obronie.
Pozdrawia :)
» 2 maja 2017, 22:56 #39
braku: To są kure.scy a nie gigany
» 2 maja 2017, 22:57 #38
mario93: Złota piłka to pic? Hahaha Ronaldo i Messi od 2008 nie maja sobie równych i to jest fakt, w takich meczach jak dzis widać gdzie jest ich konkurencja np taki Griezmann, złota piłka dla kogoś innego od 2008 niż jeden z tej dwójki była by kompromitacja bo to nagroda indywidualna a nie drużynowa
» 2 maja 2017, 23:18 #37
czesty1: Diabelred
"Taki gigant, ze Legii obu meczach strzelil cale 0 bramek"
O k padłem haha
CR7 właśnie strzelił 8 bramek w 3 meczach LM z jednymi z najlepszych drużyn w europie, a Ty podajesz jakiś argument z D, który nie ma w ogole zadnego znaczenia...
Nie pij więcej!
» 2 maja 2017, 23:27 #36
siet: Powinny być jakieś granice głupoty na serio.....
pisać,że piłkarz który od ćwierćfinałów LM we 3 mecze strzelił 8 bramek ma słaby sezon....
» 2 maja 2017, 23:56 #35
Diabelred: czesty1,

Dla mnie gigant robi roznice z nalepszymi no i przede wszystkim ze slabymi. Rozumiem mozna miec 1 slabszy mecz gdzie nic nie chce wpasc, ale zeby w obu meczach nic nie strzelic z taka Legia, ktora z BVB stracila w sumie 14 bramek, no to dla tej klasy pilkarza troche wstyd... Zreszta pamietam te szydercze komentarze kibicow Realu, ze niby juz po meczach z Legia Portugalczyk mial sobie zapewnic krola strzelcow... :P

Dla mnie osobiscie Ronaldo gigantem, w pelnym tego slowa znaczeniu byl w sezonie 14/15, gdzie w lidze nastukal prawie 50 bramek, a w LM bramki nie strzelil tylko Atletico.
» 3 maja 2017, 00:00 #34
Diabelred: siet,

a od kiedy 3 mecze liczy sie jako caly sezon(obecnie idzie 10 miesiac)?

w sumie moge to samo zacytowac :P

,,Powinny być jakieś granice głupoty na serio....."
» 3 maja 2017, 00:11 #33
czesty1: BvB strzeliła legii 14 bramek i gdzie jest?
Zawodnika klasy światowej poznaje się po tym jak gra z najlepszymi a nie ze słabymi.
Dlatego, że nie ma co się oszukiwać delikatnie motywacja spada w takich meczach jak z Legią w grupie bo dla Realu to jest tylko formalność, mecz bez historii, żeby tylko nie złapać głupiej kotuzjii. Istotne to że wyszli z grupy i grają dalej. Są rzeczy ważne i ważniejsze.
"Dla mnie gigant robi roznice z nalepszymi no i przede wszystkim ze slabymi"
Jeśli dla Ciebie jest ważniejsze 8 bramek z Legią niż 8 z Atletico i Bayernem to o czym tym chcesz w ogole rozmawiać:)
Znowu piłeś!
Szacun dla Legii, że zagrała niezły meczyk z Realem ale gdyby ten mecz był o coś to pewnie dostaliby te 14 bramek, bo Real wyszedłby z zupełnie innym z nastawieniem, ale nie ma co gdybyć bo Legia ciężko walczy w słabej lidze polskiej o mistrza a Real zaraz bedzie w finale LM.
» 3 maja 2017, 00:41 #32
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2017 01:19

czesty1,

LFC kosi najlepszych, a potyka sie ze slabymi, czy nazwiesz ich ligowymi gigantami :)?
Powiem tak mnie dla wieksze znaczenie ma strzelenie nawet po jednej bramce Legii, Napoli, Bayernowi i Atletico(i tak bylo we wspomnianym przeze mnie sezonie 14/15, gdzie Ronaldo strzelal kazdemu oprocz Atletico) niz np. po 2 Bayernowi i Atletico i 0 Napoli i Legii, bo pokazuje, ze zawodnik jest ciagle w formie i to z kazdym przeciwnikiem. :) Co do tych 8 bramek, to trzeba tez patrzec na ich okolicznosci, gdybac sobie mozemy ile by strzelil gdyby nie bledy liniowego i te obie czerwienie dla Bayernu, ktore znacznie ulatwily zycie Realowi(a przy zblizonym poziomie druzyn utrata 1 gracza moze byc kluczowa). Sami tez cos o tym najlepiej wiemy, po tym jak Turek wyrzucil Naniego, gdzie do czerwa mielismy kontrole nad spotkaniem.

Tak podsumowujac ta dyskusje, to Ronaldo ma slabszy sezon(po raz kolejny przypominam sezon zaczal sie w sierpniu, a nie od meczu z Bayernem...) niz ostatnie i z tym nie ma co sie zbytnio klocic, bo wystarczy spojrzec na statystyki badz zapytac sie kolegow kibicow Realu, czy faktycznie Ronaldo w tym sezonie gra na takim poziomie do jakiego wszystkich przyzwyczail. A co do Zlotej Pilki, to patrzac na przypadki Sneijdera i Ribberego, gdzie nawet bycie czolowa postacia w zespole i potrojna korona to za malo by wygrac Zlota Pilke, to teoretycznie powinien wygrac Messi, bo na ta chwile ma lepsze statystyki od Portugalczyka, jednak jesli LM wygra Real to pewnie wygra Ronaldo.
» 3 maja 2017, 01:15 #31
czesty1: Ma słaby sezon rozegrał 54 mecze strzelił 47 goli i z tego co widać strzelał też ze słabszymi i to nawet w meczach towarzyskich w reprezenacji, ale z Legią nie strzelił to nie bedzie złotej piłki, haha. Pazdan ja powinien dostać:D.
Musisz mieć to na uwadze, że w europie nikt po za kibicami Legii nie ma pojecia co to jest za klub...
Jedynie w lidze idze mu gorzej bo ma tylko 20 bramek (rezegrał 26 meczów, w 8 nie grał) ale to oznacza, że nie zasługuje na złotą piłkę?:) Pamiętaj, ze Ronaldo ma już 32 lata! Te statystyki o których piszesz nie sa w cale takie złe, biorąc pod uwagę fakt, że moze sięgnąć po mistrzostwo hiszpani jak i LM
Liverpool to słaby przykład bo oni nic jeszcze nie wgrali i w tym sezonie nic nie ugrają i nie wygrywa z najlepszymi bo pamiętaj, że oni nie grali w LM.
Na koniec sezonu liczy się to co sie wkłada do gabloty.
» 3 maja 2017, 01:47 #30
Kuba1878MU: mario93
uwżam za pic złotą piłkę, ponieważ to jest nagroda bardziej dla najlepszych strzelców niż najlepszych zawodników danego roku. Co jest z jednej strony jasne bo to bramki przyciągają największą uwagę fanów czy ddziennikarzy. Piszesz, że to nagroda indywidualna gdy ZAWSZE podkreśla się to co zawodnik osiągną z drużyną czy reprezentacją... w tamtym roku większość się skupiła na wygraniu LM i Mistrzostw Europy niż indywidualnych osiągnięciach.
Były również sezony, gdy Xavi, Iniesta, Sneijder czy nawet Neuer zasługiwali na to wyróżnienie, ale wtedy się wyciągało liczby, a trofea klubowe i wkład w grę drużyny na boczny tor, a gdy tylko są to Messi i CR to gdy nie ma bramek mówi się o trofoeach i odwrotnie.
» 3 maja 2017, 12:29 #29
zbanowany5x: Jak tak lukam na mecz Real vs Atletico to sobie myślę że United jest ze swoją grą, a przede wszystkim ambicja piłkarzy w czarnej pupie.
» 2 maja 2017, 22:13 #28
hubdus: Dokładnie.
Real prowadzi grę, ma przewagę 2 bramek i ciśnie rywala aby dobić leżącego. Na dużej szybkości, intensywności, agresywnie. Konsekwencja - trzecia bramka.
My strzelamy bramkę i oddajemy inicjatywę.
Nie ten poziom gry.
Aż miło się taki mecz ogląda.
» 2 maja 2017, 22:34 #27
Kuba1878MU: Pamiętajcie, że Real do momentu wielkich zakupów odpadał bodaj 6 czy 7 razy w 1/8 LM i właśnie te wielkie zakupy jak CR, Benzema, Xabi, czy nawet Kaka, który był niewypałem pod względem piłkarskim, jednak marketing i wzrost morale i pewności siebie drużyny były bardzo duże i to zapoczątkowało dzisiejszy Real.
Więc jak trzeba a zwłaszcza można bo stać nas na to by wydać te 300-400 mln czy więcej to się nie cackać tylko kupić i budować drużynę wokół tych zawodników.
Oczywiście większość chciałaby budowy od podstaw, wychowanków itd. ale na to nie ma czasu a zwłaszcza angielscy zawodnicy to w chwili obecnej średniacy i nie można czekać aż się trafi pokolenie typu 92, a trzeba jak najszybciej zrobić sukces, który da bodziec do dalszej, owocnej przyszłości.
» 2 maja 2017, 23:08 #26
UrbannLegend: Fajny wywiad. :) Drogie DP, jeśli tylko macie okazję, łapcie dziennikarzy i komentatorów na takie rozmowy, bo to świetna sprawa!
» 2 maja 2017, 21:52 #25
vieeeri: Koke koke koke.

Ten koleś z Herrera i Pogba zrobiłby młyn w środku pola
» 2 maja 2017, 21:36 #24
Corey: Patrzę na tego Griezmanna i to naprawdę jest kosior, koniecznie trzeba tego zawodnika sprowadzić.
» 2 maja 2017, 21:21 #23
piter100000: tak sobie czytałem komentarze po losowaniu i teraz przed meczem i się zastanawiam. większość tutaj na DP wyśmiewa, szydzi i deprecjonuje ligę hiszpańską, że same panienki, że w potężnej Premier League to by im wszyscy pokazali jak się gra, że tylko w Anglii są twardziele itd. tymczasem po wylosowaniu Celty zdecydowana większość uważa, że to będzie ciężki i wyrównany mecz, niektórzy nawet przewidują, że możemy odpaść, że Celta to mocna i solidna drużyna... hmmm ciekawe zjawisko
» 2 maja 2017, 18:29 #22
MatiasXD: Bo hiszpanie unikają walki a wykorzystują spryt. Grają technicznie, potrafią symulować i w europejskich pucharach są osłonięci parasolem ochronnym przez sędziów którzy nie pozwalają na twardą grę. Dlatego można się ich obawiać.
» 2 maja 2017, 18:48 #21
vanderToki: Nie no, to już wiem, dlaczego Diego Costa, Aguero, David Silva, Azpilicueta, Mata, Herrera, Bailly, Fabregas, Ozil, Sanchez, Yaya Toure wcale sobie nie radzą w Premier League. Za to po takim Hazardzie od razu widać, że nigdy nie występował w Hiszpanii, wcale nie cwaniakuje ani nie symuluje - twarda gra!
» 2 maja 2017, 19:12 #20
QsQs: Dokladnie. Twarda gra w anglii to przeszłość. Może 15, 20 lat temu jeszcze tak. Teraz przychodzi taki byle michu ze sredniaka hiszpańskiego i strzela w swansea jak na zawołanie. Nie wspomnę już o graczach takich jak costa, aguero, sanchez, coutinho. A ciekawe jest to, że twardziel Bale, który praktycznie nie łapał kontuzji w spurs przechodzi do lekkiej i przyjemnej ligi hiszpańskiej i się łamie raz po raz.
» 2 maja 2017, 21:03 #19
Maziarzu: Jesli ktos dalej uważa ze w Anglii jest twardy football, to proszę zaraz po obejrzeniu bieżącego meczu obejrzeć jakiś mecz MU z np 2000 roku , najlepiej z Liverpoolem
» 2 maja 2017, 22:12 #18
jaratkow: Jakiekolwiek by to nie były rozgrywki - do półfinałów kelnerzy nie dochodzą. Czeka nas trudne, oby zwyciestwem zakończone, zadanie
» 2 maja 2017, 18:00 #17
vanderToki: vimeo.com/174894838
Stooo lat, stooo lat, niech żyje!
» 2 maja 2017, 17:00 #16
TheRipper: Na pewno czeka nas ciężkie spotkanie i ja bym nie lekceważył Celty. To nie są kelnerzy pokroju Las Palmas tylko solidna Hiszpańska drużyna która może namieszać. Jednak za daleko zaszliśmy żeby teraz odpuścić a być może LE to nasza jedyna szansa na grę w LM.
» 2 maja 2017, 16:40 #15
Kalina: Co ty chcesz od Las Palmas :P Nie sa tacy zli
» 2 maja 2017, 18:01 #14
PokaSowe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2017 18:45

Celta ma prawie tyle samo pkt co Las palmas, są ciency jak wawrzyniak, ostatnie mecze tylko przegrywają, nawet Huragan Wołomin by ich pocisnal
» 2 maja 2017, 18:45 #13
braku: Co z Bailim, ktoś wie?
» 2 maja 2017, 16:29 #12
PokaSowe: ja wiem
» 2 maja 2017, 16:37 #11
Rooney97: Celta nie jest jakąś super drużyną, ale może być tak samo jak z Anderlechtem, mnóstwo sytuacji, zero wykończenia, a drużyna z Belgii parę akcji i to bardzo groźne. Tutaj Celta ma Aspasa, który jest w super formie i to na nim powinna sie skupić środkowa obrona... No właśnie, jak w obronie...
» 2 maja 2017, 16:28 #10
milagro: Wysoki pressing? No to będzie meeega ciężko, bo my nie potrafimy grać, kiedy nas ktoś mocno naciska...
» 2 maja 2017, 16:21 #9
CRfan: Na wyjeździe Mou pewnie odda im piłkę i będzie spokojnie czekał na kontry. Co im po wysokim pressingu jak sami będą musieli grać atakiem pozycyjnym. O ile nikt nie będzie próbował kiwać przed własnym polem karnym nie powinno być większych problemów o jakieś 1:1/1:2.
» 2 maja 2017, 17:59 #8
milagro: Granie na remis na wyjeździe, to jest naprawdę bardzo pocieszające w obliczu faktu, że nasze własne boisko nie jest dla nas w tym sezonie jakimś wielkim atutem ;D
» 2 maja 2017, 19:48 #7
Vampiro: Zawsze można zremisowac 1-1 na wyjeździe a potem 0-0 u siebie ;p
» 2 maja 2017, 20:25 #6
MatiasXD: "4-2-3-1 z bardzo wysokim pressingiem na bramkarzu"

To brzmi groźnie. Ale jak zagra Pogba to powinniśmy ich sobie ustawić w środku pola. Oby tylko nie było wybijania na auty i grania długim podaniem bo to tylko nakręca naszych rywali.
» 2 maja 2017, 16:17 #5
uzio: pressing Celty, ilość kontuzji, przemęczenie iloscią meczy w tym sezonie, brak Ibry, brak stoperów = awans Celty.
» 2 maja 2017, 16:10 #4
trezegram: Blind ich zje.
» 2 maja 2017, 16:21 #3
lukaszek9000: jak takie pewne to stawiaj na awans i pochwal się kuponem
» 2 maja 2017, 16:45 #2
devious: Nawet jak Bailly będzie niedostępny to Blind z Darmianem ograną środek obrony :) Na bokach Valencia i Young - też nie jest źle...

Najważniejsze to opanować środek pola - Herrera z Fellainim i Pogbą muszą zagrać najlepiej jak potrafią, wtedy Celta nie będzie miała nic do powiedzenia.

No i oczywiście chłopaki z przodu tj. Rash, Martial czy Miki - muszą coś ustrzelić... Sytuacje zapewne będą mieli, oby tym razem skuteczność dopisała to awans może być już po pierwszym meczu...

Celta jest na 11 miejscu w lidze, to żaden potentat... Aspas i Guidetti to goście, co nie potrafili w Anglii prosto piłkę kopnąć a teraz stanowią o sile Celty - to oczywiście swiadczy dobrze o tym klubie, że odbudowuje piłkarzy, ale też nie są to goście z innej planety - są zdedydowanie do ogrania, i to w obu meczach.

Jak MU myśli o LM to powinien bez problemu ograć Celtę... Ale patrząc na mecze z Anderlechtem czy Swansea oczywiście trzeba się bać - bo gramy słabo...
» 2 maja 2017, 20:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.