Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man City - Man Utd: Bezbramkowe derby Manchesteru

» 27 kwietnia 2017, 22:55 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w męczarniach wywalczył bezbramkowy remis w zaległych derbach Manchesteru. Zdecydowanie lepiej na Etihad Stadium prezentowali się piłkarze The Citizens, nieustannie atakując bramkę Davida De Gei. W końcówce mecz zrobił się nerwowy, po czerwonej kartce dla Marouane'a Fellainiego.
Man City - Man Utd: Bezbramkowe derby Manchesteru
» Manchester United w męczarniach wywalczył bezbramkowy remis w zaległych derbach Manchesteru. Zdecydowanie lepiej na Etihad Stadium prezentowali się piłkarze The Citizens, nieustannie atakując bramkę Davida De Gei. W końcówce mecz zrobił się nerwowy, po czerwonej kartce dla Marouane'a Fellainiego.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Daley Blind
Eric Bailly
Matteo Darmian
Michael Carrick
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Henrich Mychitarian
Marcus Rashford
Anthony Martial
Timothy Fosu-Mensah
Ashley Young
Jesse Lingard

Oddano 146 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Cała pierwsza połowa meczu na Etihad Stadium była prowadzona pod dyktando gospodarzy. Już w 9. minucie ekipę Manchesteru United przed stratą gola uratował słupek. De Bruyne zagrał przed bramkę z boku pola karnego, tam wskoczył Aguero i uderzył z pierwszej piłki i trafił w konstrukcję bramki De Gei.

W 21. minucie De Bruyne próbował technicznego uderzenia z okolic narożnika boiska. Belg strzelił technicznie, ale zbyt lekko i nie zaskoczył goalkeepera United. Chwilę potem jedną z 2 dobrych akcji miał Manchester United. Martial dośrodkował w pole karne, Claudio Bravo źle sparował piłkę, która spadła pod nogi Mychitariana. Ormianin od razu zdecydował się na strzał, ale bramkarz City szybko się podniósł i naprawił swój błąd.

32. minuta to potężne uderzenie Sergio Aguero sprzed pola karnego. De Gea zaprezentował swoją niesamowitą zwinność i refleks, wyłapując w locie strzał napastnika City. Kilka minut później swoich sił próbował Kolarov. Zawodnik gospodarzy uderzył mocno po ziemi w kierunku krótkiego słupka. Tym razem David nie ryzykował i wybił piłkę na rzut rożny.

Pod koniec pierwszej połowy Sterling minął Daleya Blinda, po czym uderzył ile sił w nogach. Futbolówka przeleciała wysoko nad poprzeczką. Ostatni cios w pierwszej części meczu wyprowadzili gracze Jose Mourinho. Rashford świetnie dośrodkował piłkę z rzutu wolnego na długi słupek. Herrera został niepilnowany i miał szansę na zdobycie gola. Strzał głową Hiszpana nie trafił jednak w światło bramki.

Druga połowa nie odmieniła praktycznie nic w ogólnym obrazie gry. Gospodarze ciągle znacznie przeważali w posiadaniu i ilości stworzonych okazji. W 47. minucie długi rajd zaliczył Sterling po czym mocno strzelił po ziemi. David De Gea na szczęście obronił uderzenie Anglika.

58. minuta to kolejna próba mocnego strzału z dystansu w wykonaniu graczy The Citizens. Belg minął Darmiana i kropną ile sił w nodze. Futbolówka po rykoszecie zatrzepotała o boczną siatkę bramki United.

Kilka minut przed końcem spotkania, nerwy zaczęły puszczać zawodnikom Manchesteru United. Efektem tego była czerwona kartka dla Marouane’a Fellainiego, który po starciu z Aguero dał się sprowokować Argentyńczykowi i w personalnej utarczce uderzył głową napastnika City. Sędzia nie miał innego wyboru jak wyrzucić z boiska Fellainiego.

W ostatnich minutach gracze United bronili się całym zespołem. Napór City nie ustawał. W doliczonym czasie gry Gabriel Jesus zdołał nawet wbić piłkę do siatki po podaniu od Aguero, lecz na szczęście United, zawodnik City był na spalonym i bramka nie została uznana.

Manchester City 0:0 Manchester United


Manchester City: Bravo (Caballero 79') - Zabaleta, Kompany, Otamendi, Kolarov, Fernandinho, Yaya Toure, Sterling (Jesus 86'), De Bruyne, Sane (Navas 80'), Aguero

Manchester United: De Gea - Valencia, Blind, Bailly, Darmian, Carrick, Herrera, Fellaini, Mychitarian (Fosu-Mensah 86'), Rashford (Young 90'), Martial (Lingard 80')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester City - Manchester United
Następny news »
Statystyki: Manchester City - Manchester United 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (261)


Kilerek7: Widzieliście mecz legend Barcy z Realem? Giuly, Davids i Ronaldinho mimo wieku grają o wiele lepiej niż nasi pomocnicy.
» 29 kwietnia 2017, 02:14 #259
PogromcaTroli: Widziałem,mimo wieku klasa sama w sobie.
» 29 kwietnia 2017, 07:25 #258
Matejko: Trzeba ich kupic. Dopisz kilerek do swojej listy 30 obowiazkowych transferow zaraz za Griezmannem, Mbappe i Ramosem.
» 29 kwietnia 2017, 09:46 #257
lukaszek9000: Siema, mam problem z NC+. Kupiłem i zainstalowałem wczoraj, TV śmiga wszystko git, ale nie mogę zaktualizować dekodera do nc+go (to jest konieczne zeby działało). Jest napisane że ściągać się będzie do 25 minut a leciało już kilka razy 1 nawet z 1,5h i nic. Odłączyłem i podłączyłem jeszcze raz, nie pomogło. WIFI oczywiście działa. Pomocy diabełki.
» 29 kwietnia 2017, 00:31 #256
Caspa: Jestescie bandą ślepych gamoni. Jak nie pasuje wam styl w jakim graja diably to idzcie w piz..ogladac dziewczynki z hiszpanskiej ligi. Wielkie plusy dla Felka za agresywnosc wole walki a dzieciaki niech zamkna jape
» 28 kwietnia 2017, 17:58 #255
Derp: dokładnie - uważam, że mamy lepsze opcje w kadrze niż fellaini, jednak NIE uważam by przesadził w tamtej sytuacji i nie winie go za to co się stało. to samo tyczy się aguero, którego zwykłem szanować ale strasznie dużo stracił w moich oczach po tej chłopięcej zagrywce.
» 28 kwietnia 2017, 18:44 #254
Ronal: Czyli uważacie, że wszystko spoko, chociaż ten pajac pomimo swego wieku i doświadczenia w PL dał się sprowokować jak dzieciak i wyleciał w ważnym momencie meczu, rozwalając wszystkie plany trenera i narażając drużynę na przegraną i to już dodam nie pierwszy raz tak się zachowuje? To albo jest profesjonalistą i można mu ufać, albo raz zagra piach, raz zagra dobrze i nie wiadomo kiedy nie odwali czegoś durnego - a ta druga opcja bardziej mi się widzi, że tak jest. To jest idiota nie profesjonalista.
» 28 kwietnia 2017, 20:51 #253
matizek92: @Ronal - ZZ wyleciał w finale Mistrzostw Świata za walnięcie z byka, a czepiasz się profesjonalizmu Fellainiego. Puściły mu nerwy i tyle - zdarza się. To tylko człowiek.
» 28 kwietnia 2017, 22:54 #252
jassaj: Zachowanie Zidana też było w tamtym momencie idiotyczne- nie wierze, że piłkarze nie zdają sobie sprawy z tego, że są narażeni na głupie zaczepki. Myśle, że dorosły facet nawet nabuzowany adrenaliną powinien sobie zdawać sprawe, że ok- jakiś frajer wyzywa mnie czy tam moją rodzine ale tak naprawde to co on mi może ? Uśmiecham sie i ide dalej-myśle sobie-nie radzi sobie ze mną i chociażby to była totalna bzdura to obracam sytuacje na swoją korzyść. To jak trolle w necie, puszczają baita a potem sie cieszą, że ludzie ich pouczają, z tym tylko, że jak piłkarz da się wciągnąć w taką gierke to konsekwencje są większe niż zmarnowanych 30 sekund na napisanie posta. No sory ale facet który jest przygotowany na to, że w danym momencie obserwuje go 60 tyś ludzi na żywo (przykładowo) z czego co najmniej połowa buczy na niego bo poprostu gra po "złej" stronie, zdaje sobie sprawe że miliony obserwują każdy jego krok, nie peszy go świadomość, że jest obserwowany i żyje jak w "big brotherze" daje się sprowokować 1 głupim zdaniem. Dla mnie to głupota, wiem że w stresie dużo się dzieje ale bądzmy poważni- myślicie że on po 5 czy 10 derbach się stresuje (on i każdy inny)- może piłkarze tego nie zlewają ale łapią dystans, wygrają przegrają życie płynie, i tak jak mówie, dając sie sprowokować pokazujesz słabość bo pewnie na długo przed meczem trenerzy zwracają uwage "o tu gra taki i taki pajac- zlewajcie go" a potem ktoś da się podpuścić i troche jakby zniża się do tego samego poziomu wdając sie w afery
» 29 kwietnia 2017, 00:18 #251
dlabigt23: tak w ogole to czytalem ze Mata ma wrocic szybciej :) bardzo mnie to cieszy i fajnie by bylo gdyby jeszcze wrocil Jones albo Smalling .
» 28 kwietnia 2017, 17:00 #250
CJQualls: Niech wszyscy kochasie Arsenalu się ujawnią, bo to co się dzieje na tej stronce to jakaś parodia, ludzie dostają warny za obrażanie śmiesznego klubiku Wengera...
Ja ich szczerzę nie cierpię i nie będzie mnie żaden AFC07 pouczał, dla mnie są frajerami i nie zasługują nawet na szacunek.
» 28 kwietnia 2017, 15:13 #249
Guarnere: Jak bardzo trzeba być ograniczonym, żeby obrażać innych ludzi tylko ze względu na to, że kibicują innej drużynie. Ciekawe czy jakbyś spotkał na żywo jakiegoś kibica tego klubu to byś tak cwaniakował i wyzywał od kretynów. Nie wiem czy to jest tylko czyste trolowanie ale jeśli nie, współczuje Ci z całego serca człowieku.
» 28 kwietnia 2017, 15:44 #248
Ave88: Czytałeś regulamin? Obrażanie itp to droga do ostrzeżenia. Nie ważne kogo obrażasz :)
» 28 kwietnia 2017, 15:49 #247
Obsliniak: Abstrahując od tego co pisze CJQualls jedno jest zastanawiające. Gdy obrażasz inny klub czy osobę spoza Unites szybko tu dostajesz warna. Ale jak co słabszy mecz połowa młodocianych użytkowników tej strony obraża swój klub i wylewa wiadro pomyj (często i wulgarnie) na zawodników to jakoś ostrzeżenia się nie sypią...
» 28 kwietnia 2017, 16:10 #246
Kalina: Obsliniak dokladnie a niektorych blaznow wielkich "kibicow" United co wyzywaja wlasnych zawodnikow to tu pelno. Drobne przeklenstwa zaraz leca warny a takich cwiercmozgow z miejsca powinni banowac
» 28 kwietnia 2017, 17:21 #245
dlabigt23: Tak sobie mysle ze jesli awansujemy do finalu a tak sie powinno stac a pewnie w lidze bedziemy mieli jakies szanse to gramy 17 maja z Southampton na wyjezdzie mecz zalegly... Pozniej 21 Maja gramy u siebie z Crystal Palace a 24 Maja bysmy zagrali w Finale czyli reasumujac to wszystko napewno te 2 mecze ostatnie w lidze bedzie trzeba wygrac bo bedziemy walczyc do ostatniej kolejki o top 4 jak Liverpool,City czy moze nawet Arsenal chociaz w Arsenal niewierze bo watpie ze w meczu zTottenhamem i nami zgarna 6 pkt wiec tutaj moze sie juz ich przygoda skonczyc . Szkoda by bylo eksplatowac mimo tylu kontuzji te ostatnie mecze ligowe bo jednak LE fajnie by bylo wygrac . Ja licze tak po cichu ze wroca Smalling i Jones pod koniec sezonu a moze juz na mecz z Arsenalem :)
» 28 kwietnia 2017, 14:39 #244
RuudVN: jeżeli zagramy w finale LE to na 100% mecz z CP nie odbędzie się 21.05, nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek jakiś finalista grał finał Europejski po 3 dniach od meczu ligowego
» 28 kwietnia 2017, 14:59 #243
dlabigt23: aha to dobrze :) jesli tak to bedzie wygladac :)
» 28 kwietnia 2017, 16:59 #242
Devil78: Z tego co ja zauważyłem i jak oceniam:

- De Gea bardzo dobrze
- Antek od kilku spotkań coraz mniej aktywny w ofensywie
- Bailly bardzo dobry mecz (jeden kiks)
- Blind ogólnie dobry mecz sporo dobrych interwencji
- Darmian jak to on, w defensywie całkie całkiem, w ofensywie chłopak nie istnieje, a każde podanie na wiecej niż 2 metry leci w aut, albo do rywali
- Fella jak to fella, w defensywie powalczył, w ofensywie mniej niż zero (3 razy miał idealną opcję wypuszczenie rashforda, ale łeb w dół, kudły zasłoniony i tyle z akcji), co do kartyki to żadne zdziwnie - gośc generalnie nie należy do myślących za wiele.
- Ander dobry mecz
- Carrick w defensywie dobrze, mało do przodu
- Martial w końcu zagrał dobry mecz pod kątem walki i zaangażowania, nie bałem się o jego stronę tak jak zazwyczaj, w ataku słabo jak cały zespół
- Rash osamotniony totalnie
- Miki tragedia, kiwa i traci- beznadziejny występ + zmarnowana okazja

Generalnie jak team to słąbo i mega defensywnie, ale infywidualnie mozna ludzi docenic za poszczegolne aspekty.
» 28 kwietnia 2017, 14:24 #241
Ave88: Mysle ze i Antek czuje juz zmęczenie tym sezonem co mecz latanie od pola karnego do pola karnego i jego wykancza więc pewnie brak aktywnosci ofensywnej jest tym spowodowany.
» 28 kwietnia 2017, 14:28 #240
piter100000: Ogólnie mecz słaby. Emocje jak na jagodach. Remis nie jest złym wynikiem, ale terminarz mamy ciężki. Do tego City jest strasznie słabe i dlatego szkoda, że bardziej nie powalczyliśmy o wygraną. Dla mnie dalej priorytetem jest LE. Walczymy i wierzymy do końca. Z tej mąki po kilku dodatkach będzie chleb
» 28 kwietnia 2017, 13:40 #239
LouiVanGaal: ewidentnie bylo widac ze gramy na remis
city gralo optymalnym skladem a my nie liczylismy na kontre cos nie wypalilo city jak i MU moglo wygrac ale remis jest i tak dobrym wynikiem przy sytuacjach city
» 28 kwietnia 2017, 14:17 #238
PogromcaTroli: Co to za bełkot!?
» 28 kwietnia 2017, 14:24 #237
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 12:50

Patrząc na komentarze poniżej zaczynam się coraz częściej zastanawiać nad średnią wieku na tej stronie. To jest wręcz porażające ilu ludzi tutaj czeka na okazje, by zjechać drużynę, zjechać Mou, ogólnie zjechać wszystkich. I to kiedy? Jak United osiąga KORZYSTNY wynik? Seriously? Jakbyście drogie dzieciaczki zapomniały, na Etihad pojechaliśmy osłabieni, MEGA osłabieni. Zabrakło niemal wszystkich filarów drużyny, co sprawiało, że drużyna nie miała przewagi w żadnej formacji. Co zrobił więc Mourinho? Ano to, w czym jest najlepszy, czyli po chłodnej kalkulacji poszedł w KORZYSTNY dla nas remis. I tyle, więcej dodawać tu nic w tym temacie nie trzeba. Jeszcze kilka wniosków na szybko:

1) Remisów ci u nas pod dostatkiem, aż za dużo. To przez nie nie walczymy już o majstra. O ile podziały pkt z Stołkami, West Bromem czy Arsenalem można uznać za duże wtopy, tak wczorajszy stawia nas w dobrej sytuacji. O ile wyprzedzić City będzie ciężko, tak LFC powinniśmy łyknąć i wbić się w końcu do tej czwórki. Pamiętajmy, że wciąż jest jeden mecz zaległy względem Czerwonek, a te non stop gubią punkty z jakimiś ogórkami. Paradoksalnie gdyby Liverpool mierzył się z czołówką, to bałbym się o to, że mogą być wyżej od nas na koniec sezonu, ale zostały im same średniaki, z którymi ekipa Kloppa męczy się co kolejkę. Porażka z CP nie była przypadkiem, bo nawet ich kibice twierdzą, że to i tak sukces, że w 3 meczach zdobyli 6 oczek. Teraz zmierzą się z Watfordem i wielce prawdopodobne, że znów zgubią punkty.

2) Hipokryzja wylewa się z tej strony litrami. Wszyscy jadą po piłkarzach Barcy i Realu, że to zwykłe panienki, a haniebne zachowanie Aguero przy "kontakcie" z Fellą nikogo nie mierzi. WTF?! To jest piłka? Gość po czymś takim pada na murawę jak rażony piorunem, ale wszyscy mają pretensje do Belga. Gdzie ja żyję! Ciekaw jestem co byście powiedzieli, gdyby to Scholes sprzedał Aguero taki "cios nokautujący"?

3) Miki i Rash bardzo na plus, zwłaszcza w pierwszej połowie. Niestety Atkinson znów musiał robić szoł, więc mimo mnóstwa fauli na obu piłkarzach gwizdek milczał. Kabaretu sędziowskiego ciąg dalszy. Dobrze chociaż, że liniowy zauważył spalonego.

4) Ciąg dalszy jechania po piłkarzach za nazwisko. Blind znów dostał niskie oceny, bo... jest Blindem. I tyle w temacie.
» 28 kwietnia 2017, 12:46 #236
Fugas: Tak Fella MOTM bo nastawił leb zeby Aguero mógł się rozplakac, wedlug mnie obaj pownni wyleciec za tą akcje bo to kun przybił w mikrofon który się tylko nastawił, ale nie oszukujmy się nic wielkiego się nie stało fella jest poprostu słaby a przebieg meczu się nie zmienił. Co do mikiego i rasha to weź się rozpędź i przy... głową w mur, obaj grali piach że nie dało się tego oglądać. Co do punktu 4 akurat się zgadzam.
» 28 kwietnia 2017, 13:32 #235
piter100000: Miki MOTM w pierwszej połowie? Spartolił setke i biegał. To wszystko co można powiedzieć o jego grze. Co do Aguero to wykorzystał głupote Felka. Belg wiedział, że ma żółtą i dał się zrobić jak dziecko
» 28 kwietnia 2017, 13:47 #234
jaratkow: @M4GIK1990MU
Widzę, że nie jestem jedynym, któremu ręce opadają po przeczytaniu niektórych komentarzy. Rozmumiałbym, albo przynajmniej usiłował zrozumieć, tą krytykę gdybyśmy zagrali wczorajszy mecz w najsilniejszym składzie. Podziwiam Ciebie, że zadałeś sobie tyle trudu żeby czegoś tych malkontentów nauczyć. Oby to co zasiałeś nie trafiło na skałę... (rozmarzyłem się ;-))
» 28 kwietnia 2017, 14:13 #233
Gallacher: @piter100000
to są emocje podczas meczu także ciężko się czasem opanować nawet wiedząc że ma się już kartkę na koncie.
» 28 kwietnia 2017, 14:15 #232
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 14:16

Z WBA wygralismy 2:0 lub 2:1 bodajze czyli 0:2/1:2 bo na wyjezdzie
» 28 kwietnia 2017, 14:16 #231
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 15:39

@Fugas

Czy ty nie pomyliłeś komentarzy? Gdzie tam u mnie jest napisane, że Fella MOTM? Rewelacyjnie nie zagrał, po prostu dobrze

@Piter100000

Pomyliło mi się, miało być Martial i Rash. I tak, oboje zagrali świetnie, zwłaszcza w pierwszej połowie. Obejrzyj sobie jeszcze raz, a zobaczysz, że jako jedyni wdawali się w dryblingi i im wychodziły na ogół. Wiele razy byli też faulowani, ale coż... ATKINSON. Niestety więcej nie mogli zdziałać. bo środek był zbyt statyczny, ale tutaj widać brak Pogby.

I jeszcze jedno: GDZIE TAM JEST NAPISANE MIKI MOTM?

@Jaratkow

Dzięki ;)
» 28 kwietnia 2017, 15:38 #230
szabo1878: 4 punkt uderza w sedno sprawy. I pokazuje jak ludzie na tej stronie oceniaja gre pilkarzy. "Tego lubie to dam mu 8, tego nie lubie wiec niech ma 5".

Wystarczy spojrzec na oceny z DP: Bailly 8.12, Blind 6,32. Przeciez to sa jaja.

Wiadomo, Eric zagral troche lepiej niz Blind, ale ta roznica byla niewielka. Obaj zagrali bardzo dobrze, mieli po kilka niezlych odbiorow, do tego mecz zakonczylismy z czystym kontem, wiec swoja robote wykonali.

Blind nigdy nie bedzie obronca na miare Ferdinanda z najlepszych czasow, to oczywiste. Mimo tego Holender zagral sporo dobrych meczow w naszych barwach.
Wiec pytam sie skad ta nagonka na niego?
» 28 kwietnia 2017, 16:24 #229
Ave88: Szabo.

Większość nie odpowie CI na to pytanie bo hejtują"bo taka moda" :)
» 28 kwietnia 2017, 17:41 #228
piter100000: Co do Rasha i Martiala to częściowo się zgadzam. Jedyni zawodnicy, którzy próbowali zrobić cokolwiek w ataku. Skutek był mizerny, ale chociaż próbowali. Co do Blinda to zgadzam się z Tobą w 100%. Moim zdaniem zagrał bardzo dobry mecz i jakakolwiek krytyka jest kompletnie nieuzasadniona.
» 28 kwietnia 2017, 18:14 #227
MatiasXD: Ja rozumiem dlaczego Mourinho zagrał wczoraj w taki sposób. Chodzi o umiejętne gospodarowanie siłami. Z Chelsea graliśmy u siebie więc Mourinho chciał dać trochę radości kibicom i nakazał zawodnikom zagrać ofensywnie na dużej intensywności. Odnieśliśmy efektowne zwycięstwo jednak miało to swoje konsekwencje gdyż w rewanżu z Anderlechtem męczyliśmy się niemiłosiernie. Z powodu urazów wypadło nam kilku ważnych graczy z kadry. Jose nie ma już dużego pola manewru jeśli chodzi o rotowanie składem dlatego na Etihad był zmuszony ustawić zespół w taki sposób aby jak najmniejszym nakładem sił wywieźć stamtąd chociaż remis gdyż trzeba w baku zachować odpowiednią ilość paliwa na decydującą końcówkę sezonu. Zagraliśmy więc minimalistycznie. To ekipa Łysego której pozostała już tylko liga w tym spotkaniu wypluwała sobie płuca w pressingu i szybkim odbiorze piłki. My nastomiast ustawialiśmy sobie spokojnie obronę pozycyjną zwalniając tym samym tempo gry rywala który był zmuszony grać kombinacyjnie. Cel został osiągnięty. Teraz możemy spokojnie szykować się do starcia z Swansea bo potem czeka nas już morderczy maraton:

4 maja - Celta
7 maja - Arsenal
11 maja - Celta
14 maja - Tottenham

Jak wiemy Liga Europy jest priorytetem. Oczywiście nie odpuścimy tak zwyczajnie starcia na Emirates Stadium ale prawodpodobnie będziemy zmuszeni zagrać tam autobusem jeśli nie uda nam się wypracować odpowiedniej zaliczki w pierwszym meczu z Celtą. My gramy co 3 dni a nasi ligowi rywale mają tydzień odpoczynku więc to oni będą grali intensywnie.
» 28 kwietnia 2017, 12:43 #226
Klimaa: Wynik jest bardzo dobry patrząc na naszą grę :) Nadal mamy zaległy mecz, jednak trudny terminarz dopiero zweryfikuje nasze możliwości.
» 28 kwietnia 2017, 12:07 #225
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 11:04

Mourinho ustawił drużyne klasycznie dla siebie, licząc na jedną skuteczną kontre... i prawie mu się to udało gdyby Mikhitaryan trafił w pierwszej połowie.

Remis nie jest zły, szanse na top4 wciąż są bardzo realne, trzeba tylko zrobić swoją robotę sumiennie.
» 28 kwietnia 2017, 11:03 #224
RoboW: Własne wnioski po wczorajszym meczu - oglądałem ze starszym synem więc na bieżąco wszystko sobie wyjaśnialiśmy:
- Blind i Bailly (dokładnie w tej kolejności) na wielkim plusie
- Miki nie istniał
- Fellaini do momentu pierwszego faulu na żółtko grał dobrze - ba nawet fajnie ustawiał się w pierwszej połowie co z tego jeśli przed polem karnym nikt mu nie podał, poza tym szansa bramkowa Andera wzięła się stąd że na niego ruszyło czterech niebieskich, potem niestety się zagotował i jak to w nerwach (sam jestem cholerykiem) odcięło mu mózg
- Ander - niby fajnie ale to on z Baillym do spółki prawie zaliczyli asystę dla City
- Darmian dobrze i poprawnie, Antoś niestety słabiej
- Carrick- dobrze ale mogło być lepiej
- De Gea - co tu opisywać - w pozytywnym znaczeniu - jaki jest koń każdy widzi
- Martial i Rashford - ok derby są twarde ale nie zaszkodziło by niebieskich ciut szybciej temperować sędziemu bo potem co chwile leżeli a tu gwizdek milczy - zresztą wymowa gestu Mou - obu gorąco podziękował, szkoda że Miki grał słabo bo oni mieli być zasilani podaniami od niego.
Pozdrawiam
» 28 kwietnia 2017, 11:00 #223
Obsliniak: Ludziska nie bądźcie zaślepieni. Nie zawsze wojny wygrywa się odnosząc zwycięstwo w każdej bitwie. Wczorajszy mecz był jednym z najcięższych jeśli nie najcięższym które nam pozostały do końca sezonu. Patrząc na obecny układ tabeli, formę zespołów walczących o top4 i naszą sytuację kadrową każdy racjonalnie myślący wziąłby remis w ciemno. Oczywiście wiara i nadzieja na zwycięstwo jest zawsze, ale naiwnym było myślenie, że pojedziemy do niebieskich i ich wrzucimy trzy bramki by zgarnąć komplet punktów. Patrzcie realnie na rzeczywistość. Dalej wszystko jest w naszych rękach i jeśli taktycznie to dobrze rozegramy mamy wciąż szansę. Oczywiście w każdym meczu może się zdarzyć coś nieprzewidywalnego, ale taka już jest piłka kopana. Niemniej mały apel do tych co się napalili po zwycięstwie z Chelsea, że rozniesiemy City a teraz są wielce rozczarowani i plują jadem na swój klub. Ogarnijcie się i nie róbcie z siebie jęczydup! Hehe...
» 28 kwietnia 2017, 10:41 #222
GingerBoy: Jasne, że tak. Masz rację. Ale jednak pozostaje trochę żal, że kolejny sezon dajemy temu małemu,zakompleksionemu klubowi argument do jakiejś dyskusji na temat:kto jest większym klubem w Manchesterze.
Droga do LM jest trudna, ale wykonalna jak najbardziej. Uważam, że jeżeli z Arsenalem nie wygramy, to trzeba się zastanowić nad poświęceniem Ligii na korzyść LE jednak(choć tam rowniez łatwo nie będzie). Przyszły tydzień najważniejszy w sezonie. Szkoda, że mamy to nieszczęście do kontuzji. To strasznie komplikuje sprawę,bo pole manewru mocno się zmniejszyło. Ale walczyć po diabelsku trzeba! :D
» 28 kwietnia 2017, 10:59 #221
bacalinho: kolejny normalny kibic z racjonalnym podjesciem, to nie fifa że pojedziesz Martialem cale skrzydlo i jeszcze strzelisz bramkę z przewrotki. Jose jest odpowiednim czlowiekiem na tym stanowisku wiedzial iż czeka nas cięzka przeprawa i dobrz eustawił nasz zespoł, brawo mu za to. ukończymy sezon na 4 miejscu i wygramy LE to polowa z Was hejterow będzie się tu podniecac w niebiosa. ZApamietajcie jedno badzcie wierni i racjonalni klubowi we wszystkich momentach. Nie obrazajcie piłkarzy po sytuacjach ktore sa kontrowesyjny patrz. Fellaini, jak z Burnley wygarniał wszystko w powietrzu i z Chelsea to dla wielu już był Bogiem i świetnie się poprawił, tutaj w zamyśle Jose tez grał na neigo dlugi piłki, prawda do gry kombinacyjnej srednio sie nadaje ale jako walczak jak najbardziej na tak. A co do kolegi GingerBoy kazdy wie kto w histori jest większym klubem, aktualnie piłkarsko City jest na tym samym poziomie co my i maja też bardzo dobrą kadrę trzeba się z tym pogodzić. Jose dobrze pwoiedział może przegrac lub zremisowac z City i nawet skonczyc za nimi sezon byl byc w top4. patrzac oczywiscie na ten sezon. inna wersja w walce o mistrzostwo. pozdo
» 28 kwietnia 2017, 11:05 #220
GingerBoy: Ja też nie mam wątpliwości,kto jest większym klubem. To jest jasne ;)
» 28 kwietnia 2017, 12:21 #219
Ave88: Fellaini u Mou a Fellaini u Van Galla to dwie rózne osoby. Owszem kretynsko zarobił czerwień ale taki ma już charakter w kazdym meczu gra na maxa na pograniczu faulu. Ale to i tak rzadkość bo rozwija się z meczu na mecz wg mnie w destrukcji gra swietnie przecina podania asekuruje nawet drybluje. Z przodu wiadomo końcówka meczu dostaje zadanie strącania pił i wiele wygrywa takich pojedynków. Oczywiscie wielu bedzie go hejtowac bo to Fellaini i jak inni hejtuja to czemu my mamy robic inaczej. Ale wiem ze wielu patrzących obiektywnie zauważy progress w jego grze. Pozdrawiam:)
» 28 kwietnia 2017, 09:20 #218
mrk: przyznaję rację, ale Fellaini nie jest piłkarzem uniwersalnym i nie zrobi go takim nawet Mou. Nadaje się na kluby typu Burnley, gdzie w niedzielę zaliczył bardzo dobry występ odcinając przeciwnika od większości górnych piłek. Na przeciwników takich jak City, którzy klepią po ziemi się nie nadaje. Jest za wolny i zbyt toporny co pokazał wczoraj.
» 28 kwietnia 2017, 09:53 #217
trezegram: Bo jak jesteś prawdziwy kibic to ZAWSZE jesteś pewny wygranej swojej drużyny!
» 28 kwietnia 2017, 09:58 #216
Olo: no może nie PEWNY, ale nigdy nie zakładasz przegranej z góry ;)
» 28 kwietnia 2017, 10:03 #215
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 08:39

większość marudzi ,ale większość pamięta wczorajszy mecz tylko ,lepiej obrazują natomiast 3 ostatnie mecze i bilans 2-1-0 ,ten remis sprawia ze jak wygramy 5 ostatnich spotkań to na 100% gramy w LM ,malo prawdopodobne ale mamy wszystko w swoich rekach ,możecie sie nie zgodzić ale ja tam podziwiam Mou ,mamy tyle kontuzji od poczatku roku a nie przegrywamy i do tego gramy w 1/2 LE zamiast narzekać to docenmy ,na fajerwerki w ofensywie przyjdzie jeszcze czas
» 28 kwietnia 2017, 08:38 #214
zbanowany5x: No tak tylko pamiętaj, ze wczorajszy remis to w zasadzie cud.
Chcesz mieć cud co chwila? no nie da się.
Bez tylu graczy co teraz jakoś nie widzę tych 5 wygranych.
» 28 kwietnia 2017, 08:43 #213
rreddevilss: A pamiętasz ile razy rywale mieli cud? Pewnie pamiętasz ale wymienie : Burnley 0-0 Stoke 1-1 Hull 0-0 Bournemouth 1-1 pewnie o czymś zapomnialem ,nie mów mi wiec o cudach bo gdyby nie te cuda to gralibysmy dziś o miejsca 1-3 a nie 3-5
» 28 kwietnia 2017, 08:46 #212
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 08:53

jakie cuda kiedy Zlatan wali z 3 metrów w bramkarzy lub poza bramkę? to są cuda? daj spokój.
Może w jednym meczu bramkarz był bohaterem rywali a reszta to naparzanie w bramkarza lub 0,5 metra od niego lub w trybuny.
No zarabiste cuda.
» 28 kwietnia 2017, 08:51 #211
Kalina: zbanowany ale pieprzysz. W takim razie wczorajszy remis to tez zaden cud, co to za cuda jesli pilkarze City wala w bramkarza albo 10 metrow nad bramka? Nie ma to jak s*ac na wlasne gniazdo ale na tej stronie pelnej znawcow to norma widze
» 28 kwietnia 2017, 08:59 #210
HarryBrown: O cudzie to może raczej City mówić bo te zmarnowane dwie setki w I poł. powinny byłyby wpaść. City nie miało tak klarownych sytuacji mimo dominacji w polu w II poł. Po drugie, wczoraj nas nie było stać na podjęcie otwartej gry z City z uwagi na wielkie braki kadrowe. Zresztą Mou nigdy nie był fanem otwartej gry. On swoją mentalnością bardziej jest "makaroniarzem" czyli taktyka i gra obronna do bólu.
» 28 kwietnia 2017, 09:06 #209
zbanowany5x: @Kalina ale pieprzysz sorry
Ileż to czystych setek miało wczoraj City w porównaniu do setek lub dwusetek zmarnowanych w tych remisach na OT?

@HarryBrown
Nikt nie wymagał wczoraj otwartej gry bo mało kto gra takową na Etihad, ale jakies minimum ofensywy to byśmy raczej oczekiwali co?
Na Etihad nie przyjechał wczoraj Wigan wszak.
Nawet z tymi brakami w składzie można było pokazać coś więcej niż ciągłe straty piłek i wybijanie na oślep.
Martial, Rash, Herrera, Miki czyli masz kim zagrać parenaście akcji w meczu co? nawet przy założeniu, że Fella na to nie pozwalał.
» 28 kwietnia 2017, 09:14 #208
Kalina: zbanowany no wlasnie nie wiele. Strzal aguero w slupek to jest raz i nic wiecej co podchodzi pod "200%" nie widzialem ze strony the citizens. Przypomnij mi bo moze zapomnialem tylko daruj sobie te marne proby aguero z dystansu, to ze mieli przewage nie znaczy ze mieli dogodne sytuacje. My w naszych meczach mielismy duuzo duzo lepsze sytuacje
» 28 kwietnia 2017, 10:21 #207
M4GIK1990MU: @Kalina

daj spokój, gość twierdzi, że w naszych pechowych meczach może raz bramkarz drużyny przeciwnej był bohaterem ;)
» 28 kwietnia 2017, 13:02 #206
szabo1878: zbanowany zdecyduj sie moze :D najpierw mowisz ze ten remis to cud, a potem piszesz, ze city mialo malo setek
("Ileż to czystych setek miało wczoraj City w porównaniu do setek lub dwusetek zmarnowanych w tych remisach na OT?" - odbieram to jako stwierdzenie, ze city malo mialo okazji)

To powiedz mi jak to jest z tymi setkami? Jak jest ich duzo i nie ma gola to nie jest cud tylko zla skutecznosc naszej druzyny tak? A jak city nie ma setek to juz JEST dla nas cud, ze mecz zakonczyli sie remisem?
Skoro city nie mialo setek, to dzieki naszej dobrej grze obronnej. Wiec ten 1 pkt to zadne szczescie, on zostal wypracowany.
» 28 kwietnia 2017, 16:35 #205
Kalina: szabo1878

Wlasnie jemu chodzi o to ze City mialo duzo tych setek, ba nawet wiecej niz my w naszych frajersko zremisowanych meczach z czym sie absolutnie nie moge zgodzic jak i ze stwierdzeniem ze cudem wywiezlismy 1 punkt
» 28 kwietnia 2017, 17:23 #204
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 08:33

Tylko wynik godny wspomnienia, gra to niestety już nie tragedia tylko katastrofa.
Liczba strat wręcz porażająca, nie rozumiem jak ten zespół wyprowadził może ze 3 akcje przez 96 min.
Tak ma być też 2x w Londynie?
No to przestańmy się się łudzić top4.

No chyba, że wspomoże nas znowu Liv odwalając manianę w 2 meczach + Arsenal z którym być może uda się zremisować po grze jak wczoraj.
» 28 kwietnia 2017, 08:30 #203
M4GIK1990MU: podać chusteczkę?
» 28 kwietnia 2017, 13:02 #202
dzilu96: Słabszy mecz w naszym wykonaniu, widać że byliśmy cofnięci. Jak dla mnie Fellaini generalnie na plus, podobały mi się jego przyjęcia, potrafił podciągnąć kilka metrów do przodu i celnie podać. Ale to wciąż nie Pogba. Nie cisnę na niego za akcję z Aguero, jak dla mnie zachował się jak na derby przystało, takie mecze muszą mieć charakter i fajnie, że jest ktoś kto potrafi się postawić. Czerwona głównie za pajacowanie Aguero.
» 28 kwietnia 2017, 07:23 #201
tomekwietniu: Podać do przodu, szkoda że nie dodałeś że to tylko dystans 2m... Mi brakowało z jego strony wsparcia dla Maritala i podania do przodu, dalej niż 2,3 metry - a były do tego okazje...
» 28 kwietnia 2017, 08:31 #200
PogbaPaul: Na wstępie powiem, ze ja tez cierpiałem oglądając taka grę United, ale taka jest prawda, ze nasza kadra nie oferuje nic więcej. Można tutaj sie przyczepić, ze Mourinho nie zrobił wystarczających transferów itd. ale moim zdaniem był sprawiedliwy, bo jak sam zapowiedział przed sezonem: ,,każdy dostanie swoją szanse i nikogo nie skreśla". Zachował sie sprawiedliwie i dlatego jesli piłkarze tak go szanują. Rzuca sie w oczy to, ze uwielbiamy narzekać i w ten sposób jednych sie ,,dojeżdża", a zasługi innych uwypukla. Na przykład Blind zagrał bardzo dobrze, a przed meczem było tutaj wylane wiadro pomyj na niego. Czy ktoś go teraz chwali? Nie. Przeważa cisza, bo jego hejterzy czekają tylko na błędy, a z drugiej strony jest Martial który niestety zgasł, ale taka natura młodych zawodników i sadze, ze przyszły sezon wszystko oceni.Nie mniej o nim zawsze mowi sie dobrze, albo wcale. Po środku jest Pogba. Zawsze według wielu użytkowników jego gra to zbyt mało, ale brak Pogby na boisku widać gołym okiem. Zupełnie zmienia nasza grę i bardzo wpływa na jakość. Szczerze powiem, ze świetnie zainwestowano te 100 baniek. Zreszta prawda jest taka, ze Mou wykonał kapitalna robotę, bo sam widzi na co stać jego zespół i 1pkt moze być kluczowy w walce o top4. Macie jakies wątpliwości? To spójrzmy na to tak: gra nie porywa, ale cele są sukcesywnie osiągane. Trzeba sie odegrać na Chelsea? Bardzo prosze. Trzeba próbować pogodzić różne rozgrywki? Poki co sie udaje. A teraz najwazniejsze: w piłce nożnej mowi sie, ze ,,jak sie gra na remis to sie przegrywa" powiedzcie prosze jaki trener na świecie potrafi grać na remis? Zgadza sie..Nasz. Dlatego głowy do góry i mowię wam, ze bedzie dobrze :)
» 28 kwietnia 2017, 07:19 #199
tomekwietniu: Myślę, że takim zawodnikom jak Shaw, czy Marital zwłaszcza patrząc na ich wieku Mou spokojnie da jeszcze sezon na wykazanie się. Nie wiem jak można tak jechać Blinda... On na ŚO jest bardzo solidny, lepszy niż chociażby na LO(tam gra bez szału). Chętnie w przyszłym sezonie zobaczyłbym go w parze z Herrerą, Pogbą w środku jako ŚPD. Nie wyobrażam sobie żeby Jose miał go sprzedać jak co poniektórzy tutaj tego chcą...
W kwestii transferów z naszego klubu zobaczymy jak będzie z De Geą - oby został, zobaczymy jak będzie też z Roo i z Ibrą, a jedynym zawodnikiem który według mnie nie spełnia oczekiwań gry w United to Włoch. W obronie średni, raz zatrzyma raz puści, ale w ataku nie daje kompletnie nic, a wczorajszy mecz po raz kolejny to pokazał... no chyba że gramy puchar ligi z ogórkami albo mecze z spadkowiczami na swoim stadionie, ale to za mało.
Aaaa no i pewnie wracający z wypożyczenia Januzaj, Wilson, Varela odejdą. Pereirra zobaczymy oby został.
» 28 kwietnia 2017, 08:44 #198
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 06:32

z Arsenalem Mourinho bedzie chcial na 100% powalczyc o zwyciestwo i to bedzie nalatwiejszy wyjazd z tym wszystkich jak dla mnie i powinnismy zgarnac 3 pkt . Z Tottenhamem juz gorzej i tutaj znow bedziemy grali jak w meczu z City byle nie przegrac a reszte poprostu trzeba wygrac :)
» 28 kwietnia 2017, 06:31 #197
Magicson: To byl ciężki mecz tak naprawde mieliśmy jedną szanse na gola
Ale ten jeden b. cenny pkt moze zdecydowac o grze w LM teraz w niedzielę wygrywamy
» 28 kwietnia 2017, 05:49 #196
arkusz: Pojechalismy po remis i go osiagnelismy. Mecz raczej bez historii. Nie wiem tylko za bardzo dlaczego Mourinho az tak bardzo zamurowal? Z City mozna bylo spokojnie powalczyc jak rowny z rownym, troche bardziej zaryzykowac. Obawiam sie, ze niestety plan Mourinho na koncowke sezonu to nie przegrac wyjazdow z Arsenalem i Tottenhamem a reszte meczy sprobowac przechylic na swoja korzysc. Tylko moze nam sie to odbic czkawka bo zakladajac taki scenariusz bedzie bardzo ciezko przeskoczyc City lub Liverpool.
» 28 kwietnia 2017, 02:46 #195
lupiq88: Hejtujecie Fellainiego a zagrał wyśmienicie w defensywie, robił dokładnie to co mu Mourinho kazał
Idźcie się bawić do piaskownicy traktorami a nie łapcie się za bycie ekspertem w piłce nożnej, to że dostał czerwoną nie skreśla jego dobrego występu. Boże kto daje tym dzieciom internet i za co w ogóle, jak rodzicie mogli na to pozwolić? Potem się dziwić że nie ma kto poprowadzić takiego Państwa jakim jest Polska ! Miej litość Panie !!
» 28 kwietnia 2017, 01:30 #194
welllone: W destrukcji ok, ale są zawodnicy którzy genialnie grają w destrukcji i potrafią przyjąć piłkę i celnie rozprowadzić akcję. Dziś Fella strasznie słabo w tym aspekcie, ale reszta nie była dużo lepsza.
» 28 kwietnia 2017, 02:14 #193
jaratkow: wellone: Zwróć proszę uwagę na tu, że nie tylko Fellaini ale wszyscy nasi gracze byli wczoraj skoncentrowani przede wszystkim na odbiorze piłki i jej wybiciu "na pałę" byle dalej. Ten mecz mi uzmysłowił jak ważną rolę odgrywa u nas Pogba. A Fellaini..? Wykonał wczoraj gigantyczną robotę a na koniec... nerwy puściły. Aguero przez cały mecz szukał "ofiary: i w końcu znalazł. Zostaliśmy jeszcze bardziej osłabieni na kolejne 3 mecze...
A co do idiotycznych hejtów... Może stworzyć na DP taką "klatkę" do której będziemy mogli wrzucać te "ptaszki" i... napisać co o nich myslimy nie zaśmiecając jednocześnie miejsca, w którym chcemy i dyskutujemy tylko o sporcie
» 28 kwietnia 2017, 06:43 #192
tomekwietniu: Proszę Cię Fella zagrał w defensywie co najwyżej przyzwoicie, był ogrywany i przechodzny...a ofensywa to szkoda mówić. Było kilka takich momentów gdzie mógł wykorzystać szybkość Martiala, a o Rasfordzie nie wspomnę i puścić prostą prostopadłą piłę a on do boku, do środka albo nie celnie. Lewa strona nie istniał, bo Fella wraz z Darmianem nie dostatecznie wspierali Martiala, dużo więcej się działo z prawej ze strony Herrery i Valenci...
Pogba miał kontuzję, ale spokojnie Mou mógł wpuścić na pozycję Felli Roo. Doświadczenie w rozgrywaniu piłki, potrafi zagrać coś do przodu. Od 50 min miałem prośbę żeby to zrobił Mou, ale wiedziałem że nie ściągnię jednego ze swoich ulubieńców...a czułem że dostanie czerwień. Rojo miał momenty gdzie wyglądał jakby mu mózg wyłączyli, ale Fella wczoraj pokazał że zostawił go w szatni i 80 którejś minucie poszedł po niego do niej...
» 28 kwietnia 2017, 07:16 #191
jaratkow: "Patrzeć" nie zawsze znaczy "widzieć". Zwłaszcza gdy się z góry zakłada czego się nie chce zobaczyć
» 28 kwietnia 2017, 07:54 #190
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 08:25

Ale mądrości walisz.. xD to nie są wnioski na podstawie jednego meczu. Fella to odczynia co mecz. Wiem jakie są jego plus i minusy. Uważam, że jest cennym uzupełnieniem składu. Były mecze z City gdzie zagrał świetnie, ale wczorajszy był w jego wykonaniu kiepski i podsumował to czerwieniom. Nadawał się do zmiany. Nie piszę o tym, że ma uciekać z klubu w podskokach., tylko o roszadach w trakcie meczu. Co jest normalną rzeczą, że mecz może Ci nie wyjść jakiś mecz i nadajesz się do zmiany...
» 28 kwietnia 2017, 08:24 #189
jaratkow: @tomekwietniu: No nie żadne mądrości - to zwykłe stwierdzenie faktu. Choć może to tak wyglądać w "morzu głupoty" jaka zalewa Fellainiego (i kilku jeszcze zawodników United) niemal po każdym meczu. Wielu tzw "kibiców" widzi tylko negatywy w grze tego zawodnika jednocześnie nie dostrzegając pozytywów. Odpowiedz; to tylko zawiść czy już... sam wiesz co...
Zgoda, Fellaini to nie jest żaden artysta ale przecież i tacy zawodnicy są nam potrzebni. Choćby na takich rywali jak City wczoraj: zdolni podjąć twardą, momentami chamską grę bark w bark. Nie wiemy jakie były instrukcje trenera przed meczem. Możemy się tylko domyślać, że raczej defensywne. Sugeruje to przebieg gry a potwierdza zadowolenie Mourinho po meczu. Zatem o co hejterzy Belga tak biją pianę?? Zrobił co miał zrobić - przynajmniej przez 86min... Czerwień to kumulacja wszystkiego: stresu przebiegiem gry,z pewnością ubytku siły i... chamskich zagrywek Aguero. Tych ostatnich nie brakowało w meczu - Aguero polował na któregoś z naszych graczy chcąc osłabić United. Trafiło w 86min na Mikrofona. Swoją drogą jestem ciekaw jaką dziś opinię o całym tym zajściu ma sędzia Atkinson po obejrzeniu wszystkich telewizyjnych powtórek.
Uważam, że sposób gry naszej drużyny był wyniukiem instrukcji jakie piłkarze dostali od trenera. Gra taka jak z CFC w obecnej sytuacji kadrowej byłaby samobójstwem. Nawet jeśli City dalecy są od optymalnej formy.Dlatego to "jak" odstawiłbym na dalszy plan jeśli wynik końcowy jest korzystny. Bo ten remis jest dla nas korzystny. Nie liczę na to, że któregokolwiek z hejterów nakłonię do refleksji i myślenia "szerzej" aniżeli tylko w perspektywie jednego zagrania. Niektórzy mają widać tak, że oglądają mecz tylko w celu znalezienia "haka" na wybranych graczy a potem już tylko jazdaaaa. Szkoda...
» 28 kwietnia 2017, 10:08 #188
tomekwietniu: Dlatego napisałem, że znam jego plusy i minusy i wcale nie uważam że jest niepotrzebny, ale że jest dobry do uzupełnienia składu. Wczoraj mu mecz nie wyszedł. Nie mówię, że nie walczył, bo to robił. Natomiast słabo zagrał bez piłki i w ofensywie nic ciekawego nie zrobił i nie chodzi tu o bramkę czy asystę z dyńki, a o jakiekolwiek rozegranie. Dlatego w środku pola w drugiej części gry przydałby się wczoraj Roo... Dlaczego? Mógłby dostać takie same zadania na boisku, ale mógłby też podać celnie do Rashforda lub Maritala 30, 40 metrowym podaniem czy po ziemi czy górą ;)
» 28 kwietnia 2017, 12:37 #187
jaratkow: Przypuszczam, że nie wprowadzenie Rooneya było przemyślane i uzgodnione na linii Mou - Roo. Zawodnika, który dopiero co wyleczył urazy nie było sensu wprowadzać na tak ostro grających rywali. Poza tym nie tego, co może zaoferować Rooney wczoraj Mourinho potrzebował. Właśnie nie wprowadzenie Rooneya, który mógł wesprzeć w konstruowaniu akcji zaczepnych przekonało mnie, że trenerowi wcale nie chodziło o atak, tylko o skomasowaną obronę. Mamy dużo strat (kontuzje i teraz czerwona) by ryzykować kolejne kontuzje i kartki. Być może przeciwko Arsenalowi i Tottkom zagramy o komplety punktow. Wczorajszy wynik urządzał oba zespoły i... o to chyba chodziło.
» 28 kwietnia 2017, 14:18 #186
Diabelred: Przykro sie robi na mysl, ze Real kupil Modricia za 30 mln + 5 mln euro zmiennych, gdzie w tym czasie my rok pozniej Fellainiego za 27,5 funtow... Co do meczu, to cieszmy sie Aguero byl w tym meczu kompletnie bez formy, bo przy normalnej dyspozycji zapakowalby nam przynajmniej jedna bramke. Cztery punkty po meczach z Chelsea i City chyba kazdy wzialby w ciemno, takze nie ma co narzekac, tym bardziej patrzac na nasze braki kadrowe, ogolne zmeczenie sezonem(dzis wygladalo to tak jakby to nasi zagrali w niedziele te dodaktowe 30 min, a nie pilkarze City, ktorzy biegali jakby to byl dla nich jakis mecz ostatniej szansy). Szkoda mi bylo Rashforda, bo co on mogl sam zrobic majac blisko siebie sciane w postaci Otamendiego z Kompanym. Tak sobie pomyslalem co na miejscu Anglika moglby zrobic taki podobny silowo Griezmann? Moze jednak lepszym dla nas rozwiazaniem byloby postaranie sie o Lukaku...
» 28 kwietnia 2017, 01:01 #185
jaratkow: A co wczoraj zrobiłby osamotniony Lukaku? Problemem Rashforda był wczoraj brak wartościowego rozegrania akcji w 2 linii a nie postura
» 28 kwietnia 2017, 06:47 #184
Diabelred: Moglby sie zastawic z pilka i przytrzymac ja, dajac czas skrzydlowym by wyszli na pozycje(czyli to co zwykle robil Ibra), do tego w walce w powietrzu nie bylby z gory skazany przegranie pojedynku z Kompanym i Otamendim.
» 28 kwietnia 2017, 10:44 #183
jaratkow: "Mógłby" daje nieograniczone możliwości rozwinięcia fantazji... Nie ma sensu (no chyba, że uważasz inaczej) oceniać faktów przez pryzmat tego co "mogłoby być" skoro nie ma szans aby było. To, jak wczoraj Mourinho nastawił naszych piłkarzy oceniam jako "rozsądne" a przede wszystkim skuteczne. Jako całość osiągnęliśmy punkt i to jest najważniejsze. Indywidualne oceny mają mniejsze znaczenie. Co najwyżej mogą posłużyć jako materiał do przemyśleń nad składem na kolejne mecze.
W ogóle: surowość i styl wielu zapisanych tutaj ocen dowodzi, że sporo ludzi ocenia to "co tu i teraz". Wielka szkoda, że tak niewielu chce / potrafi zrozumieć, że Mourinho musi myśleć i działać z wyprzedzeniem co najmniej 1-2 meczów. W przeciwnym razzie na 100% któregoś dnia sam musiałby wybiec na boisko
» 28 kwietnia 2017, 14:27 #182
CoachMark: Ja to chyba inny mecz oglądałem. Dla mnie pierwsza połowa była świetna taktycznie. Jose przygotował po prostu lepszy plan i to o wiele. Środek pola był absolutnie zawinięty w rulon przez naszych. Do tego świetnie czytali podania defensorzy i fajnych pare przecięć poszło. Dla mnie w pierwszej city miało tylko posiadanie i tyle, efekt tego praktycznie żodyn. Druga połowa to już korekta Pepa i z kolei United nie istniało, z przodu właściwie to nie działo się nic. City w ogóle przesunęło się wyżej i z przodu tylko męczył się Rash. Świetny występ Erica raz jeszcze [ podziwiam gościa] - porównać go do Stonesa to jak Kamaz do Maybaha. Bardzo dobry Herrera [ NA PREZYDENTA GO!!], niezły Carrick, a no i w końcu miał coś do pokazania DDG - bardzo pewnie, naprawde niektóre strzały tylko on na świecie łapie, każdy inny by to parował. Beznadziejny jak dla mnie Miki i o ile z tyłu super pracował jak zawsze Martial, tak w zasadzie nie było go w drugiej połowie z przodu. o reszcie wiele nie powiem bo taki miałkie były ich poczynania.
» 28 kwietnia 2017, 00:53 #181
PanWolodyjowski: Oszaleliscie z tymi ocenami? Za co takie wysokie noty im dajecie? Nic nie grali, cały mecz autobus.
» 28 kwietnia 2017, 00:12 #180
Chestnut: Lepiej się otworzyć i przegrać 5-0. :)
» 28 kwietnia 2017, 00:14 #179
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 01:03

a moim zdaniem plan został wykonany. tak się gra z mocnymi rywalami na wyjazdach... biorąc do tego pod uwagę fakt, że zespoły guardioli zawsze grają piłką... trzeba czekać na swoją okazję... tym razem się nie udało ale mieliśmy nie przegrać i nie przegraliśmy.
» 28 kwietnia 2017, 01:02 #178
welllone: Kadra i nastawienie, aby przede wszystkim nie przegrać.
Bez Pogby, Zlatana i 2 SO z odrobiną szczęścia udało się.
» 28 kwietnia 2017, 00:09 #177
Chestnut: Z odrobiną szczęścia to byśmy wygrali. Dwie bardzo dobre sytuacje.
» 28 kwietnia 2017, 00:13 #176
welllone: Dwie...
» 28 kwietnia 2017, 02:03 #175
DevilJames: Juz nie bede wspominal o czerwonej fellainiego bo szkoda strzepic ryja jak mawiał klasyk, ale ten czlowiek nie potrafi zagrac prostopadlej pilki, ma zacme, w tym meczu rashford minimum trzy razy wychodzil na pozycję, gdy fellaini mial pilek. Wystarczylo jedno podanie i chlopak moglby poscigac sie z czolgami ze srodka obrony, ale nie, lepiej zagrac do boku, tudzież do tylu. Naprawde nie wymagam pilek dopieszczonych na centymetry jak u pogby, ale naprawde, ten gosc nie potrafi zabrac pilki miedzy obrońców, nie ma wizji, za grosz.
Jesli chodzi o mecz to do zapomnienia, zawiódł martial, mam nadzieje ze poprawi sie w następnych meczach
» 28 kwietnia 2017, 00:03 #174
PanWolodyjowski: dokładnie tak jak piszesz, tez to zauwazylem. Rashford wiele razy mógł wyjść sam na sam, ale Fellaini nie potrafi inaczej podać niż dwa metry przed siebie, albo do tyłu.
» 28 kwietnia 2017, 00:06 #173
Chestnut: Jeżeli nie umie to po co ma to robić? Ile razy Carrick ma okazje strzelić za pola karnego, ale nigdy tego nie robi? Valencia i jedna kiwka. Można jeszcze tak kilku wymienić.
» 28 kwietnia 2017, 00:10 #172
PanWolodyjowski: To ty mi lepiej powiedz, kto umie. U nas jest więcej takich, co czegoś nie umieją, nić coś umieją :V
» 28 kwietnia 2017, 00:13 #171
DevilJames: Jezeli nie umie to nie powinien grac w tym klubie. Pomocnikow ktorzy kopia po kostkach i podaja piłki do boku jest wielu i znalazlo by sie wielu lepszych niz fella. Jedyny jego atut to wzrost, a i tak czasem nie potrafi tego wykorzystac. Carrick robi inne rzeczy i nie on jest tutaj od strzelania bramek, valencia moze i ma jedna kiwke ale w polaczeniu z jego turbo przyspieszeniem wystarczy ;)
» 28 kwietnia 2017, 00:15 #170
Chestnut: "Carrick robi inne rzeczy i nie on jest tutaj od strzelania bramek"
Fellaini robi inne rzeczy i nie on jest tutaj od stwarzania okazji
» 28 kwietnia 2017, 00:19 #169
DevilJames: Przypomnij mi kto gral dzisiaj jako ofensywny pomocnik?
» 28 kwietnia 2017, 00:24 #168
Chestnut: Miki, Martial, to chyba tyle.
» 28 kwietnia 2017, 00:27 #167
DevilJames: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2017 00:32

Nie wiem czy bronisz fellainiengo czy tak po prostu masz ochote na konwersacje, ale to fellaini gral jako pomocnik za napastnikiem, martial na lewej, miki na prawej, wiec od takiego pomocnika wymaga sie uruchamiania napastnika, chyba ze to polecenie od mou, zeby nie zagrywal prostopadlych pilek, ale nie wydaje mi sie
» 28 kwietnia 2017, 00:31 #166
Chestnut: Jak dla mnie w tym meczy nie było ofensywnego pomocnika. Raczej trzech uniwersalnych.
» 28 kwietnia 2017, 01:29 #165
tomekwietniu: To w takim razie Fella mało biegał bo bardzo często było tak, że Carrick i Herrera był z tyłu a on zostawał w środku. Nie wiem jak można było tego nie zauważyć? Fella grał dziś coś pomiędzy pozycją 8, a 10... a od tej pozycji oczekuje się jakiejś akcji do przodu. Koledzy wyżej pisali już, że Fella potrafi zagrać 2 metry wokoło siebie. Zero wizji gry...
» 28 kwietnia 2017, 07:24 #164
PanWolodyjowski: De Gea ma sporo, by stać się wielkim piłkarzem, którego będą wspominać długo po zakończeniu kariery. Jest jedno ale.

Musi odejść z United. Nie zdobędzie tu tytułów, wciąż tylko padaka od lat, nie dziwię mu się, że nie chce przedłużyć kontraktu. Dla niego najważniejsza jest jego kariera, a nie czy kibice United będą zadowoleni. I tak zrobił dla nas dużo, a co zrobił dla siebie?

Musi grać w drużynie, która co roku liczy się w walce o Ligę Mistrzów i Mistrzostwo, a United nie jest takim klubem. Jeśli dołączyć do tego występy w kadrze, może być na prawdę legendarnym bramkarzem, ale zmiana barw klubowych niestety (dla nas) jest dla niego obowiązkowa.

Nie wierzę, że staniemy się taką TOPOwą drużyną jak Real,Bayern,Barcelona,Juventus w ciągu następnych 3-4 lat, a jemu czas leci. Kibic może czekać nawet 30 lat, piłkarz nie.
» 28 kwietnia 2017, 00:02 #163
PanWolodyjowski: Nawet nie chce mi się tracić nerwów na takiego szkodnika, jak ty. De Gea ma kontrakt do 2019, przedłużył go dwa lata temu, po co ma tu siedzieć dłużej? Prawdopodobnie w 2018 się pożegna, pomyliłem się o rok.

Jedyna szansa na zatrzymanie go to zwycięstwo w Lidze Europy i TOP 4.
» 28 kwietnia 2017, 00:16 #162
mamwsiowd: Świetnie rozegrany przez Mourinho mecz pod względem taktycznym.Piłkarze zostawili serce na boisku z Fellainim na czele.Tak było.Wydaje mi się że szybciej MU wygra na White Hard Line niż z MC.Jose realizuje ,od jakiegoś czasu, swoją strategię w stu procentach.Trzeba to widzieć. Są ubytki kadrowe.Potężna strata Rojo i Ibry ale pierwsza czwórka będzie. Dużo gorzej jest z brakiem Ibry na finał z francuską drużyną.Będzie go dużo trudniej zastąpić.Reasumując: przy lekkim niedosycie (z powodu braku zwycięstwa)akceptuję dzisiejszy autobus Mourinho :)
» 27 kwietnia 2017, 23:58 #161
vinnie123: W końcu komentarz pod meczem pod którym mogę się podpisać w 100%, tylko przecinków brakuje :) Mou będzie musiał wymyślić coś z przodu, bo z jednym Mikim nie było w ogóle skłanydch akcji w ofensywie. Mam nadzieję, że Rooney zacznie grać bo potrzeba kogoś w ataku.
» 28 kwietnia 2017, 00:04 #160
dawid27154: Większość komentarzy dotyczy Fellainiego... Na jego całokształt wypowiadałem sie już nie raz więc nie ma sensu w tym momencie tego robić ponownie. Sprawa wygląda tak że Aguero przyaktorzył strasznie, wykorzystał to "spięcie" Moim zdaniem sytuacja jakich wiele w meczach, natomiast Fellaini wykazał sie swoim brakiem boiskowego myślenia po raz kolejny, gdyby nie ta żółta kilka sekund wcześniej może sedzia zachowałby sie inaczej, nie ma jednak co gdybać, zachowanie nieodpowiedzialne, sędzia sie z tego wybroni, Fellaini może mieć pretensje tylko do Sb, ale jednak mimo wszystko reakcja Aguero czyt. Aktorstwo miała duży wpływ na decyzje.
PS. Dla tych co wpadają w euforie że nie będą oglądać Belga przez dłuższy czas... spokojnie bedzie grał w Lidze Europy
» 27 kwietnia 2017, 23:56 #159
Chestnut: Oglądajcie sobie powtórkę jak Fellaini uderza Aguero. Jeżeli Ty atakujesz kogoś głową, to nie wiem jakim cudem miało by Ci ją odrzucić do tyłu. To raczej głowa ofiary leci do tyłu, a nie atakującego.

Fellaini nastawia czoło, a Aguero w idealnym momencie to wykorzystuje. Nie rozumiem też, dlaczego nikt nie odciągał Felka, przecież to było do przewidzenia. On się nie kontroluję.
» 27 kwietnia 2017, 23:56 #158
MatiasXD: Szkoda że ten mecz pod względem widowiska okazał się jedną wielką klapą. Niestety ale poziom czołowych zespołów w Premier League w ostatnich latach spadł i to drastycznie. Jak się patrzy na zespoły z TOP6 w Anglii to ma się wrażenie że każdy jest w budowie. Brakuje dokładności i zrozumienia na boisku. Często oglądamy tzw. grę na chaos. Nie ma się co dziwić że Europa tak mocna nam uciekła w ostatnich latach.
» 27 kwietnia 2017, 23:56 #157
kckMU: Cenny punkt, który utrzymuje nas w walce o 4 pozycje.

1 plus - mamy wszystko w swoich rękach
1 wielki minus - został nam wyjazd do Arsenalu, Tottenhamu i Southampton
» 27 kwietnia 2017, 23:55 #156
Hanter321: Już chyba wszystko zostało powiedziane o tym meczu oprócz tego że jak nie możesz spotkania wygrać to go nie przegraj... Taka była taktyka na dziś. Zawodnicy są przemeczeni na skraju wytrzymałości ten punkt trzeba przyjąć z szacunkiem. Sama gra to raczej nie ma o czym mówić oprócz solidnej obrony, niech to będzie dobry prognostyk na przyszłość... Drużynę buduje się od tyłu więc fundament jakiś jest. Trzeba zacisnąć żeby do końca sezonu walczyć, jak o życie aby wejść do LM bo to będzie podstawa w negocjacjach transferowych. Jeśli tego nie osiągniemy to 2 lata w pizdu...
Pozdro
» 27 kwietnia 2017, 23:53 #155
JacekB: W skrócie Czerwony autobus
» 27 kwietnia 2017, 23:55 #154
RedRevolta: Niby wszystko fajnie ładnie, ten wywalczony punkt cieszy, ale prawda jest taka ,że oba Manchestery są siebie warte, ani jeden ani drugi nie zasługuje na lm.
» 27 kwietnia 2017, 23:52 #153
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:53

Graliśmy o punkt i go mamy. Teraz trzeba się bardzo pilnować i obyśmy skończyli w top4, prócz zwycięstwa w LE rzecz jasna ;) mamy 64 punkty a 5 meczy do końca. Rok temu mieliśmy po 38 kolejkach 66 pkt i to bilans bramkowy zdecydował, że byliśmy poza top4. Tak więc jest progres ale jaki to jeszcze się okaże, choć żal tych remisów bo byliśmy naprawdę mocną ekipą w obecnym sezonie i stać nas było spokojnie o walkę o mistrza.

Liga bardzo mocno wzmocniła się od zeszłego sezonu.

Co do dzisiaj no widać było brak Pogby i Rojo.
» 27 kwietnia 2017, 23:52 #152
kuba25: Mam nadzieję, że Fellaini dostanie adekwatną ocenę do występu. Pewnie coś w granicy 3/4
» 27 kwietnia 2017, 23:50 #151
JacekB: Mam nadzieje że za rok już go u nas nie będzie
» 27 kwietnia 2017, 23:51 #150
qwerasdf: tak dla porownania, jak sobie przypomne gdy keane albo scholes dostawal czerwona, to mialo to zawsze sens, a fella i herrera jak dostaja to jak jakies skonczone bezmozgi.
» 27 kwietnia 2017, 23:42 #149
Chestnut: Scholes wchodził jak popadnie. Co mecz praktycznie żółta. Nie wiem jaki w tym sens.
» 27 kwietnia 2017, 23:49 #148
Paps: Oczywiscie,ze Scholes czy Keane łapali czerwone nie raz.Roznica jednak jest taka,ze Ci gracze mieli ogromny wplyw na dobra gre United i sa legendami tej ekipy,przy nich Fellaini wyglada jak imitacja pilkarza,wiec nie wiem co to za porownanie :)
» 27 kwietnia 2017, 23:49 #147
qwerasdf: i o to chodzilo, scholes dawal proste przeslanie przeciwnikowi - tedy nie przejdziesz. a jak ci sie wydaje, ze przejdziesz, to jest keane , ktory ci zlamie noge i juz nie pograsz w pilke. wtedy sie nas wszyscy bali i nas szanowali. a teraz co? fella da buziaka kunowi i czerwona... zreszta porownywanie tych pilkarzy rzeczywiscie nie ma sensu.
» 28 kwietnia 2017, 00:03 #146
flt32705: taki charakter zawodnika ,,idzie na pilke'' a co po drodze??nieistotne
» 28 kwietnia 2017, 00:03 #145
NoLogo: Scholesy nie przez przypadek ma rekord w kolekcjonowaniu żółtych, ścinał wszystkich równo ale do tego dorzucał cuda od siebie w rozgrywaniu, a Keane samym wzrokiem potrafił drużynę postawić do pionu. Herrera też kawał serca wkłada do gry i widać, że mu zależy. Natomiast Fleja jest zwykłym kretynem, co już nie raz pokazał.
» 28 kwietnia 2017, 00:10 #144
is200second: Na moje to tylko jednemu pilkarzowi oprocz bramkarza zalezalo o gryzl trawe. Herrera.

Fellaini Martial i Mkhi to czystej wody dramat.

A wyprowadzanie pilki to jest smiech na sali.

Ludzie tu Griezmann nic nie da. Tir dolarow i po Verrattiego bo to az wstyd zeby zaden pilkarz w tak ogromnym klubie nie potrafil pilki przytrzymac pod badz co badz lekkim pressingiem
» 27 kwietnia 2017, 23:38 #143
JacekB: 100% racji. Jeśli tak ma grać zawodnik za bodajże 90 baniek to żal mi naszego klubu, że jest tak głupi i daje się nabierać i kupować trzy razy drożej. Ale przecież bogatemu wolno a takie Monaco jak widać w tym sezonie super na tym wychodzi.
» 27 kwietnia 2017, 23:42 #142
MatiasXD: Jest taki piłkarz a nazywa się Pogba ale go dziś zabrakło.
» 27 kwietnia 2017, 23:44 #141
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:48

Wolałbym aby nie gryzł trawy a uderzył dobrze piłkę głową. Zagrał takie samo dno jak cała pomoc
» 27 kwietnia 2017, 23:45 #140
Wave: Reusik, ty chyba tego Herrary jednak nie lubisz :d
» 27 kwietnia 2017, 23:52 #139
is200second: O czym wy wogole piszecie?
» 28 kwietnia 2017, 00:24 #138
jassaj: Ej bo teraz się zorientowałem- było coś z tym Fosu bo nie zauważyłem w meczu zaaferowany naszym Belgiem przeuroczym a tu pisze o wybitym barku-to genialna sprawa na nast mecz z pomocy wypadaliby nam z pomocy w takim razie Fosu ? Fellaini, Pogba? Mata, niech jeszcze coś się stanie Anderowi albo Carrasowi i w pomocy na defie bd grał Rooney albo Romero :o
» 27 kwietnia 2017, 23:38 #137
flt32705: Roo by sobie poradzil na DM
» 28 kwietnia 2017, 00:05 #136
maticr7: Cenny punkt,trzeba to tak powiedzieć.Dobry mecz w naszym wykonaniu.Styl nie każdemu musi się podobać.Patrząc na nasz zespół a na city to zagraliśmy tak na ile dzisiaj nas było stać.I o dziwo ani razu nie byłem poirytowany naszą grą.No wiadomo że w ofensywie można było zrobić więcej,ale zagraliśmy tak jak już w napisałem wcześniej, czyli na tyle na ile nas było dzisiaj stać.Najważniejsza jest liga europy i ten ciężko wywalczony remis na ciężkim terenie uważam za dobry.
» 27 kwietnia 2017, 23:37 #135
dawidlp92: Mam nadzieje że Mourinho skupi się na ofensywie w nadchodzącym oknie
» 27 kwietnia 2017, 23:36 #134
qwerasdf: patrzac na terminarz to bedzie prosciej o ta LM przez puchar pasterza tym bardziej ze siwy gra autobus i jestesmy specjalistami od remisow.
» 27 kwietnia 2017, 23:36 #133
mercury: Aguero przyaktorzyl, ale glupota Fellainiego jest przerazajaca
» 27 kwietnia 2017, 23:33 #132
Chapman: Niesamowicie ważny punkt,zawsze taki Watford może u targać przynajmniej remis z Liverpoolem i Middles również może u targać remis z City,nie wierzę że nie wygramy ze Swansea więc pierwsza czwórka możliwa w weekend,bardzo ważny mecz Tottenhamu z Arsenalem do tego Everton Chelsea,w tej kolejce mamy najłatwiej,świetny piłkarsko weekend się zapowiada
» 27 kwietnia 2017, 23:32 #131
qbsonUTD: Serio macie pretensje do Felli? Zachował się jak mężczyzna i nic takiego nie zrobił, w przeciwieństwie do pi*deczki Aguero. Nawet go nie uderzył, ale jest okazja do hejtowania więc hejtujmy!
» 27 kwietnia 2017, 23:31 #130
JacekB: Wiesz co pomyliłeś hejt z obiektywizmem. Jeśli dla ciebie Fella został skrzywdzony to ty jesteś ślepcem
» 27 kwietnia 2017, 23:33 #129
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:38

@qbsonUTD Zgadzam się.
@JacekB Pooglądaj sobie w slowmotion jak Aguero uderza Fellainiego. On się od niego odbił. Fellaini tylko nadstawił głowę, a Aguero to wykorzystał.
» 27 kwietnia 2017, 23:35 #128
JacekB: Nie rozśmieszaj mnie
» 27 kwietnia 2017, 23:39 #127
Chestnut: Bardzo konstruktywna odpowiedź.
» 27 kwietnia 2017, 23:40 #126
TheRipper: Jak mężczyzna? Zachował się jak idiota i uderzył głową Aguero zaraz po tym jak uzyskał żółtą kartkę. Zachowanie kompletnie nieodpowiedzialne i niepotrzebnie osłabił drużynę która i tak miała już spore problemy z City. Czerwona w pełni zasłużona.
» 27 kwietnia 2017, 23:41 #125
JacekB: Dokładnie daleko mu do mężczyzny ale do kretyna to już niewiele
» 27 kwietnia 2017, 23:43 #124
MikiMU: Sekunda po kartce za taki sam faul biegniesz i robisz go drugi raz, to chyba nie jestes "mężczyzna" tylko idiota.
» 27 kwietnia 2017, 23:45 #123
Chestnut: A czy ktoś napisał, że czerwo jest niesłuszne? Nawet jakby nie dostał żółtej, to po tej główce by dostał czerwo. Brakuje mi takiego starego wściekłego Rooneya.
» 27 kwietnia 2017, 23:45 #122
flt32705: Jesli mialby troche oleju w tym zakutym lbie to zalatwil by to w tunelu po meczu a nie w takim waznym meczu gdy sie bronimy cala druzyna a przeciwnik cisnie ,wiem wiem emocje ale on ierze taki hajs ze ma nad tym panowac
» 28 kwietnia 2017, 00:08 #121
wegiel13: Ciezko wywalczony jeden punkt! MC byl niewatpliwie lepsza druzyna ale w 1ej polowie my tez mielismy 2 dobre szanse. Trzeba sie cieszyc z tego puntku. Ktos napisal ze MU slabo wygladali fizycznie, ja sie z tym nie zgodze. Jesli przez prawie 90min bronisz siw i biegasz za pilka i co najwazniejsze nie przegrywasz to znaczy ze dales rade. Chlopcy dali rade tyle ile mogli w tym meczy tyle zrobili.
» 27 kwietnia 2017, 23:31 #120
hunteriarz: Jeszcze ciekawostka Lingard zarabia 100 tyś tygodniowo, Rashford 20 tyś to jest niepojęte, czy mi się wydaje że powinno być odwrotnie ? :D
» 27 kwietnia 2017, 23:30 #119
JacekB: Jak Roo zarabia 300 to taki Lingard powinien tyle zarabiać. Przyjdzie też czas na dobrą kase i dla Rashforda
» 27 kwietnia 2017, 23:31 #118
qwerasdf: mi sie wydaje, ze obaj nie zasluguja na wiecej niz 500zl miesiecznie jak nie wejda do LM.
» 27 kwietnia 2017, 23:31 #117
JacekB: I tu masz racje kolego
» 27 kwietnia 2017, 23:32 #116
pawelisto2: Coś co mocno rzuciło mi się w oczy to...różnica pokoleniowa.
Sane, Sterling, Rashford, Martial, De Bruyne pokazują jak niedługo będzie wyglądać futbol. Bazowanie na szybkości kreatywności. Totalne minimum klasycznych wrzutek z linii końcowej na hurra, a może ktoś tam będzie i strzeli, a może nie. Jedynie piłki z głębi pola takie jak pod koniec Kevina. Bardzo dobrze, bo ostatnio liga hiszpańska strasznie odskoczyła poziomem i trzeba zacząć ich gonić, taki styl młodziaków bez wątpienie na to pozwoli.
No i druga strona zawodników, tych starszych. Kolarov, Zabaleta, Valencia(dzisiaj wyjątkowo mało). Obieg i wrzutka bez większego pomyślunku, wypuszczenie się i wrzutka. Około 70 minuty było to bardzo dobrze widoczne kiedy Kolarov otrzymał piłkę od Sane i od razu z pierwszej piłki wrzucał nawet nie spojrzał gdzie.
Angielski styl, wiadomo, ale coraz więcej osobistości takich jak Pep, Pochettino może pozwoli na zmianę tego stylu.

Co do meczu? Plan wykonany. Brzydki mecz, ale czasami tak trzeba.
» 27 kwietnia 2017, 23:29 #115
UniteDKanzaS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:30

Czy tylko ja uważam, że zetknięcie się Aguero z Fellainim czołami rozłożyło się po 50% na każdą ze stron? Ja to nie wiem, jak ci piłkarze mogą takie rzeczy robić jak Kun, to się przykro ogląda..
» 27 kwietnia 2017, 23:28 #114
JacekB: Pierwszy to słynny symulant a drugi to kretyn. Zasłużona czerwień i tyle
» 27 kwietnia 2017, 23:30 #113
dawidlp92: Miki gra piach straszny ... umiejętności ma a formy brak ... Mata go zjada na śniadanie
» 27 kwietnia 2017, 23:27 #112
flt32705: a ten staje mu w gardle
» 28 kwietnia 2017, 00:11 #111
Joker7: Fosu Mensah kontuzja w ostatniej akcji jak ibra ....
Mou powiedzial ze to powazna kontuzja;p
» 27 kwietnia 2017, 23:26 #110
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:28

Dalej czekam na opinie ekspertów że transferów nam nie potrzeba :) Obecnie poza potrzebnymi wzmocnieniami pierwszego składu brakuje nam również solidnych zmienników i to niestety było widać w dzisiejszym meczu. Porównajcie sobie ławkę rezerwowych City a United... Przecież my nie mamy żadnych graczy na ławce którzy mogą rozruszać grę czy wpłynąć na przebieg meczu. Wystarczy kilka kluczowych kontuzji i poziom naszej gry od razu leci w dół. Swoją drogą to jestem ciekaw gdzie są Ci mędrcy którzy twierdzą że Pogba jest słaby :) Prawda jest taka że Francuz jest kluczowym graczem w naszej drużynie i bez niego nasza linia pomocy nie istnieje. Co do meczu to bardzo słaby występ United, City stłamsiło nas tak jak my ostatnio Chelsea, tak więc remis można brać z pocałowaniem ręki bo tak szczerze to Szejki zasługiwały na zwycięstwo, chociaż też nie pokazali w tym meczu nic szczególnego.

Co do poszczególnych graczy to widzę to tak:

De Gea - Pewny punkt zespołu, cały czas na posterunku.

Darmian - jak dla mnie najsłabszy punkt obrony, większość ataków City rozpoczynało lewą flanką nie bez powodu a Włoch sobie w tym meczu kompletnie nie radził. Dziwię się że nie został zmieniony przez Shawa po pierwszej połowie.

Blind - ogólnie to przeciętny występ Holendra. Bez szału, ale też bez większych wpadek. Jako tako dawał radę.

Bailly - jak dla mnie MOTM. Poza jedną sytuacją gdzie został ograny przez Toure, radził sobie bardzo dobrze, zatrzymał też parę groźnych akcji i ogólnie trzymał obronę w ryzach. Iworyjczyk powoli wyrasta nam na pewniaka w wyjściowej jedenastce.

Valencia - mam mieszane uczucia co do jego gry. Z jednej strony radził sobie nie najgorzej na prawej obronie ale z drugiej też popełniał sporo groźnych błędów które mogły kosztować nas bramkę. Bez szału.

Ogólnie obrona zagrała dzisiaj chyba najlepsze zawody, dobrze zatrzymywali ataki City i to głównie obronie można zawdzięczać dzisiejszy remis.

Herrera, Carrick - bardzo słaby występ obu panów jak i całej linii pomocy. Jednak i tak dla mnie fenomenem był Fellaini. Nie dość że nie potrafił opanować piłki, niedokładnie podawał to jeszcze w drugiej połowie zachował się jak idiota w głupi sposób osłabiając drużynę. Zdecydowanie najgorszy zawodnik w dzisiejszym meczu. Nie wiem ile jeszcze potrwa egzystencja Belga na Old Trafford, ale Fellaini wielokrotnie pokazał że gra słabo i nieodpowiedzialnie. Jak dla mnie Belg może pakować manatki.

Ogólnie linia pomocy zagrała słabiutko, kompletnie zdominowani przez MC, których ataki musieli zatrzymywać obrońcy United. Słaba postawa pomocy przełożyła się na naszą ofensywę która w tym meczu nie istniała. Mimo wszystko trójka Miki - Rashford - Martial bardzo słabo, szczególnie Martial zagrał dno w tym meczu. Po części jest to wina słabej postawy pomocy, ale i tak piłkarze United pod bramką City nie stwarzali żadnego zagrożenia.

W obliczu kontuzji nie spodziewałem się fajerwerków i w sumie przeczuwałem remis. Jednak mimo wszystko nie spodziewałem się że damy kompletnie się zdominować City. Ogólnie wyglądało to tak jakbyśmy przyjechali tam po remis i nie stworzyliśmy żadnej sytuacji. Szkoda, bo myślałem że uda nam się odegrać na City. No cóż, chociaż udało się wyciągnąć ten jeden punkt.
» 27 kwietnia 2017, 23:26 #109
GingerBoy: Każdy, kto do nas przychodzi ,obniża loty i dopóki nie znajdziemy tego przyczyny żaden transfer nam nie pomoże. Dno to dzisiaj zagrał Rashford i Miki, Martial dobrze w obronie i zrobił sytuację bramkowa,co ociera się o cud patrząc na naszą grę w tym spotkaniu
» 27 kwietnia 2017, 23:32 #108
TheRipper: Rashford i Miki zagrali dno, ale to głównie przez słabą postawę pomocy, która została kompletnie stłamszona i odcięta od ofensywy. Nie potrafiliśmy wyjść poza naszą połowę i wymienić podań przez co zawodnicy ofensywni nie mieli jak rozpocząć ataku. Niestety, brak Pogby jest zauważalny i to bardzo. Prawda jest taka że ten człowiek wniósł sporo do naszej gry i obecnie bez niego nasza linia pomocy traci sporo na jakości.
» 27 kwietnia 2017, 23:37 #107
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:42

Bo żeby nie dać się zdominiwać to trzeba grać na dużej intensywności i stosować pressing a my mamy już tyle spotkań w nogach że nie jesteśmy w stanie tak grać w każdym meczu dlatego dziś Mourinho odpuścił i kazał bronić głęboko oraz ograniczać się do gry długimi podaniami.
» 27 kwietnia 2017, 23:40 #106
NoLogo: Blind potrafi poprawnie zagrać, tylko charakterem nie pasuje. Dzisiaj równo z końcowym gwizdkiem ucieszony jak po zwycięstwie. Jasne, że gramy okrojonym składem i shitty ciśnie non stop przez 2 połowę, ale tak cieszyć się z remisu i jednego z najgorszych występów w sezonie to trochę kiepskie.
» 27 kwietnia 2017, 23:41 #105
GingerBoy: Okej ale to są sportowcy i muszą być gotowi na to,że trzeba zagrać tyle meczy w sezonie. Normalny człowiek codziennie do pracy po 8-10 godzin(jak nie więcej),a Ci milionerzy są zmęczeni? Żaden argument. Grając w takim klubie powinni dać z siebie wszystko, żeby nie dać żadnej satysfakcji takiemu nic jakim jest Shity
» 27 kwietnia 2017, 23:46 #104
Ronal: Fellaini znów udowodnił że nie jest profesjonalistą na taki poziom i osłabia zespół. :)
» 27 kwietnia 2017, 23:26 #103
JacekB: Martial i Miki dzisiaj to dramat. A co do wyniku lepszy rydz niż nic. Chociaż ten remis był o wiele cenniejszy dla City z racji terminarza. A my> Walka o Top4 do ostatniej kolejki
» 27 kwietnia 2017, 23:26 #102
braku: Brawo MUFC
» 27 kwietnia 2017, 23:24 #101
manutdfan92: Cóż entuzjazmu po meczu być nie może, bo widać było znaczną różnicę w jakości piłkarskiej. Jednak braki kadrowe zrobiły swoje - Pogba nawet grając na 70 % robi nam olbrzymią robotę, Ibra podobnie. Zawiódł mnie Miki, bo jednak liczyłem, że pociągnie nam ofensywę w jakimś stopniu. Rashford zagrał na swoim przyzwoitym poziomie, Martial też na swoim poziomie z tego sezonu, ale niestety już nie można go nazwać przyzwoitym.
Trzeba jednak powiedzieć, że w obronie trzymaliśmy się dzielnie i widać tu było rękę klasycznego Mourinho - zawsze to jednak jakiś pozytyw zwłaszcza, że na papierze wyglądaliśmy słabo, więc nie przegrać dzisiaj też było jakąś sztuką.
Fellainiego nawet nie komentuję, bo o nim powiedziano już wszystko. Spodobało mi się za to określenie angielskiego komentatora na jego popis - "Glasgow kiss". Mam nadzieję, że letnie okno przyniesie pewne oczyszczenie naszego składu z takich delikwentów.
Zaczyna się też liczenie punktów i wygląda to średnio dobrze. Na pewno wyglądałoby dużo lepiej gdyby nie ten mecz z Totkami, bo Arsenal można ograć zawsze. Teraz już każdy mecz będzie meczem o życie, a więc emocji nie zabraknie.
» 27 kwietnia 2017, 23:23 #100
hunteriarz: Lingard i Fellaini aspirują jak dla mnie jako najgorsi zawodnicy ostatnich lat w naszym klubie. Szkoda komentować ich grę, pomijając oczywiście dzisiaj czerwoną kartkę z kapelusza, fatalne zawody Atkinsona. Cygan chciał remis i dowieźliśmy. Kończąc za niedługo do wielkiej dwójki dołączy Darmian to jest niepojęte jak go można w każdym meczu wystawiać jak dużo lepszy zawodnik siedzi na ławce.
» 27 kwietnia 2017, 23:22 #99
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:26

Darmian dobre zawody. Jeśli zespół zagrał na zero z tyłu to znaczy że obrońcy dali radę. Shaw po kontuzji nie jest lepszym zawodnikiem od Matteo. Na pewno Włoch jest pewniejszy w defensywie.
» 27 kwietnia 2017, 23:26 #98
janpodgorski: Co Ty siepiesz ? Chlopie do czerwonej kartki Afro zagral swoj najlepszy mecz w sezonie. Czyscil jak domestos kible.
» 27 kwietnia 2017, 23:27 #97
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:23

Mourinho wybrał ultra defensywną taktykę. Słabo wyglądaliśmy pod względem fizycznym. Zawodnicy Łysego byli od nas zdecydowanie szybsi i bardziej agresywni. Widać że mamy w nogach sporo kilometrów i ten mecz z Chelsea dużo nas kosztował dlatego dziś nie mogliśmy sobie pozwolić na wysoki pressing. Wynik jest ok. Zdobyliśmy cenny punkt. Fellaini przy okazji udowodnił że jest totalnym kretynem. Szkoda zmarnowanych sytuacji w pierwszej połowie. W defensywie graliśmy bardzo solidnie. Moim zdaniem na ten moment jesteśmy najlepiej broniącym zespołem w Anglii. Widać efekty pracy Jose. Gdyby zamiast Mikrofona zagrał Pogba to kto wie jakby się to potoczyło.
» 27 kwietnia 2017, 23:21 #96
Kurczi1987: De Gea i Bailly znowu wymiatali na maxa. Jak nie sprzedadzą Fellaini to lecę do Manchesteru i mu zetnę kalafiora z szyj :)
» 27 kwietnia 2017, 23:21 #95
Pawlo: Prawie zawsze broniłem Fellainiego, ale tym razem zachował się jak kompletny idota. Mecz był bardzo ciężki, a przez swoje słabe nerwy był dużo cieższy.

Oczywiście marzyło mi się 3 pkt w tym meczu, ale w głębi duszy 1pkt bym wziął w ciemno. Prawda jednak jest taka, że wolałbył obejrzeć United walczący na "śmierć i życie" o każdą najdrobniejszą piłkę przegrywające niż patrzeć na wyczekiwaniu na ostatni gwizdek od 46mini i widzieć typowy autobus, który nigdy nie gościł w zespole United.
» 27 kwietnia 2017, 23:20 #94
bacalinho: a czego oczwikwaliśmy na wyjeżdzie, że UNited zdominuje mecz> ? remis bardzo dobry wynik przy tej sytuacji kadrowej , my gralismy w srodku pola totalnie defensywnymi zawodnikami, więc co chcialiście ugrac, zawodnicy do rozbijania akcji i cos moz ena afere wpadnie. tak dzisiaj bylo. Aguero teatr ze masakra... brawo do asystenta za podniesienie choragiwki bo wielu arbitrow puscilo by ta bramke, trzeba spokojnie wygrac ze Swansea i tyle... a nie oczerniajcie swojego klubu i nie narzekajcie tylko sie cieszmy z tego co mamy, sezonowcom dziekuje bo Wy nigdy nie zalapiecie istoty tego klubu. Pozdrawiam prawdziwych kibicow aha i jak jeszcze jakis deb.. napisze ze ktos typu Jesus jest genialny to sam niech sie zlinczuje pozdrawiam
» 27 kwietnia 2017, 23:20 #93
Steckov: Takich meczów za Sir Alexa było wiele z chłodną kalkulacją. Brawo za zwycięski remis, jedziemy dalej.
» 27 kwietnia 2017, 23:19 #92
Paps: Serio?Nie przypominam sobie derbow za Sir Alexa gdzie przez 90 min nie zrobilismy kompletnie nic z przodu :P
» 27 kwietnia 2017, 23:21 #91
UniteDKanzaS: @Paps

Gdyby Miki albo Herrera trafili, to co mieli, też byś mówił, że nie zrobiliśmy nic z przodu?
» 27 kwietnia 2017, 23:24 #90
Paps: Gdybanie sobie podarujmy,fakty sa takie,ze przez caly mecz,byly 2 "sytuacje" pod bramka City,jedna po bledzie na linii Bravo-obrona i jedna grozna wrzutka i jedna glowka po stalym fragmencie Herrery.Daj Pan spokoj.Ciagle gra na remis i zero ryzyka,stad 13 remis i zaszczytne 1 miejsce w lidze w tym aspekcie :)
» 27 kwietnia 2017, 23:29 #89
Steckov: Serio. Bo nawet za Sir Alexa potrafiliśmy dostać 1-6 na Old Trafford.
» 27 kwietnia 2017, 23:30 #88
UniteDKanzaS: To dziwną masz definicję: 'kompletnego niczego' :P Pamiętaj, że większość z tych remisów, to były mecze, w którym zdecydowanie przeważaliśmy. Tylko za punkt honoru chłopaki stawiali sobie, żeby zrobić bramkarza rywali bohaterem meczu ;)
» 27 kwietnia 2017, 23:36 #87
Paps: No dobra jak Ciebie ciesza 2 mini sytuacje w derbach i obrona czestochowy to spoko,mamy inny punkt widzenia ;).Oczywiscie,przegralismy 1-6 z City u siebie,ale raz,ze dostalismy czerwona jeszcze chyba w 1 polowie i podjelismy ryzyko i byla gra,a nie totalny autobus i zero.
» 27 kwietnia 2017, 23:47 #86
UniteDKanzaS: Dobrze, że doszliśmy do punktu, w którym przyznajesz, że wolisz przegrać 1:6 niż zremisować 0:0. Bo BYŁA GRA. Pewnie jako kibic Realu, doceniłbyś postawę zespołu w 92 minucie ostatnich derbów. Raczej się nie dogadamy :)
» 27 kwietnia 2017, 23:50 #85
jaratkow: Paps: czy zadałeś sobie choć odrobinę trudu by pomyśleć czy zbyt ciężko było? Pytanie retoryczne. Gdyby odpowiedż brzmiała TAK nie byłoby tutaj twoich "mądrości" bo byś wiedział w jak bardzo okrojonym składzie wczoraj zagraliśmy.
» 28 kwietnia 2017, 07:40 #84
DiablesRouges: Tak patrząc na menagerów obu zespołów można stwierdzić, że taki wynik im pasował już przed meczem. Raczej bardziej zależy im na wydymaniu Kloppa z Top 4 niż na własnej rywalizacji.
» 27 kwietnia 2017, 23:19 #83
RedDevils4life: W sumie z tego remisu najlepsze jest to, że wygrywając zaległy mecz wciąż możemy wypchnąć Liverpool.
» 27 kwietnia 2017, 23:17 #82
niedoniebieski: Tak, ale mamy jeszcze trudny terminarz. Broniący się przed spadkiem Swansea, Arsenal, Tottenham i zawsze groźne Crystal Palace i Southampton. Wydaje się, że ciągle droga przez LE jest łatwiejsza.
» 27 kwietnia 2017, 23:19 #81
RedDevils4life: No tego się nie da niestety ukryć. Nawet ten wyjazd do Arsenalu, który jest w tragicznej formie w tym sezonie będzie bez wątpienia ciężki.
» 27 kwietnia 2017, 23:21 #80
Chapman: Wyrwałem chwasta
» 27 kwietnia 2017, 23:17 #79
NoLogo: Flejanini kolejny raz pokazał, że ma przepalone bezpieczniki, jakim cudem ktoś taki jest tyle czasu w tym klubie, czysta magia. Niechlujna gra i częste odpały. A Bailly kolejny raz udowadnia, że to środkowy na lata, umiejętności plus chłodna głowa - jego zachowanie po czerwonej.
» 27 kwietnia 2017, 23:16 #78
Paps: Autobus czerwony...
» 27 kwietnia 2017, 23:16 #77
Jasnowidz: Mam nadzieje że Fellaini opuści MU w lato.
» 27 kwietnia 2017, 23:15 #76
Kurczenko: Tyle czekałem na ten mecz wierzyłem i co ?To co dziś oglądałem to masakra tak grającego united nie chce oglądać jedyne co mogę pochwalić to obronę
» 27 kwietnia 2017, 23:15 #75
GingerBoy: Jak wchodzi na boisko Lingard za Martiala,to serce mi krwawi.
Patrząc na grę Rashforda uważam, że pierwszym wyborem na pozycję napastnika powinien być Martial. To nie przypadek, że Francuz rozgrywając jeden jedyny mecz na pozycji napastnika pokazał się ze świetnej strony, a grając na skrzydle znika. Martial na skrzydle traci i to dużo, bo Mourinho wymaga od niego bycia skrzydłowym przyklejonym do linii bocznej i biegajacym w jedna i w druga(choć dzisiaj Francuz się starał i zaimponowal swoim zaangażowaniem). W tamtym sezonie mając więcej luzu prowadził naszą grę. Rashford jest jednak na razie zbyt chaotyczny. On będzie bardzo dobrym piłkarzem, ale aktualnie na jego głowę spadła zbyt duża odpowiedzialnosc. Jeżeli Mou liczył, że Rashford może pełnić rolę napastnika typu:coś tam sam wymyśli,to się myli bo Anglik nie ma do tego techniki i przede wszystkim siły, żeby walczyć z tymi koniami.
» 27 kwietnia 2017, 23:14 #74
JacekB: Martial to był wraz z Mikim pierwszy do zmiany. Ja nie wiem czy ty spałeś czy po prostu ślepy jesteś
» 27 kwietnia 2017, 23:22 #73
Wave: Martial do zmiany??
Pierwsza polowe dobrze gral, 2ga prawie wszysscy sp...
» 27 kwietnia 2017, 23:26 #72
GingerBoy: JacekB-po akcji Martiala powinniśmy mieć bramkę w pierwszej połowie,a w drugiej walczył w obronie całkiem nieźle. I takie teksty to do kolegów a nie do mnie
» 27 kwietnia 2017, 23:34 #71
JacekB: Martial walczył w obronie. Pytam się kiedy? Przecież on nawet nie wie co to jest
» 27 kwietnia 2017, 23:36 #70
GingerBoy: To obejrzyj mecz. Walka w obronie nie zawsze wiąże się ze szarpanina i wslizgami. Martial dobrze asekurowal dzisiaj.
Wszyscy wiemy,ze obrona nie jest jego najmocniejszą strona tym bardziej należą się mu pochwały
» 27 kwietnia 2017, 23:42 #69
jaratkow: Posty jednego z uczestników tej "dyskusji" dowodzą, że "patrzeć" nie zawsze znaczy "widzieć" a tym samym... "zrozumieć".
» 28 kwietnia 2017, 07:46 #68
vanantygaal: mecz bardzo słaby i nudny.
Najgorsze jest to że nasi nawet nie próbowali, dostali w pierwszej połowie jeden prezent od bramkarza MC ale oczywiście Miki klasycznie to spier...pod koniec pierwszej połowy jeszcze szansa herrery, który w typowy sposób dla MU zakończył akcję. W drugiej połowie zero prób wygrania meczu
» 27 kwietnia 2017, 23:13 #67
grzesiek984: ja będę bronił Felka. wszystkie piłki od dawna (w meczu z Cheales to wszystkie Dawid wibijal do niego) dzisiaj też go szukał i chodzi by dlatego się przydal. i taki gość nawet u nas od czasu do czasu jest potrzebny. jak sędzia nie gwizdal fauli na Rashford to ok a kuna odwali totalny teatrzyk.
» 27 kwietnia 2017, 23:13 #66
DzonyMax: Nie ma tragedii. Moglo byc gorzej przy takich brakach kadrowych. Mozna byc zadowolonym z graczy defensywnych moim zdaniem. A Blind dzis nie byl jakis tragiczny. Top 4 wciaz w zasiegu reki. Do boju !!
» 27 kwietnia 2017, 23:13 #65
ManUtdFan94: Jedyna słuszna taktyka i dobrze że zremisowaliśmy ten mecz. Bałem się o dzisiejszy wynik biorąc pod uwagę kontuzje jak i przemęczenie naszych zawodników. Dalej City czuje nasz oddech i do końca będą ważyć się losy o LM ;) GG Man Utd !!
» 27 kwietnia 2017, 23:12 #64
Czolgu: Siema ,nie ogladalem meczu według statystyk na Livescore UNITED miało 3 sytuacje bramkowe i 3 strzaly w caly meczu to jakis bład czy az tak zle było?
» 27 kwietnia 2017, 23:12 #63
lukiton0589: Królowie remisów. Gra to dramat. Ten mecz dobitnie pokazał że od zespołów grających w LM dzielą nas lata świetlne. Mou twierdzi ze trzy dobre transfery i gramy o mistrza. Chyba miał na myśli trzynaście...
» 27 kwietnia 2017, 23:12 #62
WiemWszystko: No rzeczywiście, od Chelsea dzielą nas lata świetlne, i z tego co widzę to zremisowaliśmy z City na ich stadionie 0:0, co w dwumeczu LM byłoby całkiem dobrym wynikiem. Trzeba też dodać fakt, że graliśmy bez Pogby, co miało kluczowe znaczenie, dlaczego United nie mogło wygrywać walki w środku pola. Zabierz każdemu klubowi na świecie kluczowych zawodników i te drużyny grają znacznie słabiej, tym bardziej jeśli chodzi o zawodnika, który ma największy wpływ na tempo oraz sposób gry.
» 27 kwietnia 2017, 23:20 #61
Chestnut: Co jak co ale dla Aguero, też powinna być żółta. Prowokował, do tego również dał z główki i zaaktorzył. Ja tam nic do Fellainiego nie mam, trzeba pokazać kto tu rządzi. Przecież jak Roy dostałby tak od Fellainiego, to by nam go rozszarpał, a nie "zwijał się z bólu".
» 27 kwietnia 2017, 23:12 #60
Wave: Fellaini tylko truchtal caly mecz i podania do najblizszego i unikal pilek nawet, caly czas modlilem sie o zmiane, no i masz na koncu cyrk. Wyszlo jednak na dobre bo dostanie z 3 mecze zawieszenia. Mecz wygladal jak wygladal, no ale w 10tke caly mecz w sumie, tez taktyka slaba, za bardzo bylismy cofnieci i olbrzymiej niecelnosci rywali zawdzieczamy remis, z 3-4 spokojnie mogli nam wcisnac.

Niezasluzony remis w meczarniach, wynik powinien nas satysfakcjonowac.
» 27 kwietnia 2017, 23:12 #59
Chestnut: Stawialiśmy autobus taka była taktyka. Nie tlko Fellaini tak robił, Herrera, Carrick wszyscy.
» 27 kwietnia 2017, 23:13 #58
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:20

Obejrzyj sobie jeszcze raz meczyk i skup sie na grze tylko tych pomocnikow, Fellaini przy naszych autach podbiegal do rywala, przy akcjach City nie nadazal sie wracac, w 80% tylko truchtal, pilke oddawal najblizszemu zawodnikowi, 1x Rashford znakomicie wychodzil na wolna, az sie prosilo prostopadla. Tez mialem beke jak dostal pilka w glowe, nie wiedzial co sie stalo i o aut sie wyklocal, i wiele innych kwiatkow, parodia wystep.
» 27 kwietnia 2017, 23:19 #57
Chestnut: A widzisz. Ty oglądałeś grę Fellainiego, a ja oglądałem mecz Manchesteru United. Pozdrawiam. Napisałem, że każdy tak grał, a Ty dalej wymieniasz Felka. Daj sobie spokój.
» 27 kwietnia 2017, 23:25 #56
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:30

Ogladalem gre Manchesteru United, tylko mam oczy i rozum i troszke pojecia o trenerce

btw. Po to jest mozliwosc pisania komentarzy, zeby to robic, wg uznania
» 27 kwietnia 2017, 23:29 #55
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:33

No tylko troszkę. Czyli nie masz pojęcia. Jak to mawiał mój nauczyciel od matematyki, nie ma półdziewicy. Siadaj jeden.

Nie bronię Ci pisania komentarzy, tylko jak już piszesz to licz się, że ktoś Ci odpowie. :)
» 27 kwietnia 2017, 23:32 #54
Wave: ok mistrzu Yoda, buhaha mnie rozbawiles na koniec :)
» 27 kwietnia 2017, 23:50 #53
qwerasdf: specjalisci od remisow nie zawiedli.
» 27 kwietnia 2017, 23:10 #52
RedDevils4life: Jak Twarowski powiedział, że my mamy 9 remisów na OT a City u siebie 6 w lidze to przez głowę przeszła mi myśl, że to może być typowy mecz na remis. I tak się niestety stało.
» 27 kwietnia 2017, 23:12 #51
kali998: Szopka dziś wykonał zadanie w 100 % walną z główki tylko mu się głową aguero z piłką pomyliła
» 27 kwietnia 2017, 23:10 #50
simsonson: Bailly - MOTM :) tak samo jak dzis kompany, gdyby obaj grali w jednym klubie i przy takiej formie, jak dziś to bramkarze mogliby spać spokojnie :) Spokój i opanowanie Bailly z meczu na mecz lepszy!
» 27 kwietnia 2017, 23:09 #49
rreddevilss: dzisiejszy mecz mam nadzieje ze uswiadomil wszystkim ile dla naszej gry znaczy obecnosc Pogby...obrona jest wporzadku ,musimy zakupic skrzydlowego ,defensywnego pomocnika za Carricka i napadziora z najwyzszej polki ,widzialbym tu ( Dier,D.Costa,Griezmann)
» 27 kwietnia 2017, 23:09 #48
Krass: Z wszystkim się zgadzam poza tym, że zamiast Costy widziałbym kogoś innego, o podobnej specyfice bo jednak Costa mimo bezapelacyjnych umiejętności to straszny cham i bardzo źle mi się kojarzy.
» 27 kwietnia 2017, 23:15 #47
NemoQeco888: Cieszy jeden punkt. Przy obecnej kadrze to nie najgorzej, ale ten styl jednak boli i to mocno.
Fella :/ no cóż. Zdarza się nawet takim aniołkom odpłynąć
» 27 kwietnia 2017, 23:09 #46
szabo1878: Ciezko ocenic ten mecz.

PIERWSZA POLOWA:
mozna sypnac kilkoma pochwalami, wobec naszych ŚP, czy ŚO. Rashford tez ladnie ze dwa/trzy razy pojezdzil z Otamendim.

Ogolnie nasza gra nie byla piekna, powiedzialbym nawet, ze toporna, ale skuteczna. Skutecznie i spokojnie w obronie, kilka niezlych atakow. Czekalem niecierpliwie na druga polowe.
No wlasnie...
DRUGA POLOWA:
Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. W drugiej polowie nie wyszlo nam juz nic. I nie mozna tego zwalac na zmeczenie, bo beznadziejna gra rozpoczela sie rowno z 46 minuta, a nie jakos kolo 75.

Herrera i Carrick gdzies zagineli
Miki co mial to stracil
Fellaini z ciezko zapracowanej oceny 6 (takie moje odczucie po 1. polowie) zrobil w niecale 45 min ocene 2.
Martiala to widzialem tylko w obronie, bo do gry pilka to jakos nie wychodzil.

Krotko mowiac, w pierwszych 45 minutach zapracowali na pochwaly, w drugich 45 min skutecznie przed tymi pochwalami uciekli.

Podsumowujac, zabraklo dzisiaj tej iskry, dzieki ktorej zdusilismy ostatnio Chelsea.
Remis wywieziony z Etihad to nie jest zly rezultat, ale pozostaje duzy niedosyt.
» 27 kwietnia 2017, 23:08 #45
iMarMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:12

Dobry remis ! Końcówka sezonu będzie ciekawa dla Nas !?
» 27 kwietnia 2017, 23:08 #44
RedDevils4life: Oj tak patrzę na twoją wypowiedź i chyba było zakrapiane podczas derbów. :D
» 27 kwietnia 2017, 23:09 #43
69eyes: Największy rzyg jaki obejrzałem w tym roku. Jedyne plusy to to, że w następnym meczu nie zobaczę człapiącego baobaba w środku pola oraz, że po tej nędzy mamy punkt.
» 27 kwietnia 2017, 23:08 #42
RedDevils4life: No trudno, tak bywa w footballu. Zagraliśmy w sumie to samo co na Anfield w tym sezonie czyli bardzo defensywnie. Fellaini był dla mnie do zmiany po pierwszej połowie, bo nie pokazywał kompletnie nic, zaliczał straty oraz niedokładnie podawał. W drugiej połowie niestety wyszło jego prawdziwe ja. Jednak to był ten problem, że skoro Mourinho chciał grać defensywnie to ten piłkarz był mu potrzebny a rzucanie TFM'a było dla niego ryzykiem. Również brak Pogby pokazał, że nie oglądaliśmy żadnych fajnych podań do przodu i tu była nasza największa strata. Była szansa żeby już wskoczyć do TOP4 a tak musimy uzbroić się w cierpliwość. Przed nami kilka spotkań a wśród nich dwa bardzo ciężkie wyjazdy do stolicy Anglii.
» 27 kwietnia 2017, 23:07 #41
artix206: Panie Carrick, czas na emeryturkę. Za czołowymi pomocnikami w lidze, to już chłop nie nadąża i robią sie straszne dziury, jeszcze w ostatnich meczach, zdarza mu się zbyt dużo strat.
» 27 kwietnia 2017, 23:06 #40
mrm86: Ciekawi mnie gdyby aguero dostał naprawde z bani od kogos do chyba by mu czaszka pekla i by sie nie obudził juz , jak po takim dotknieciu sie polozyl i zwijał , krotko sedzia dał sie nabrac w tym momencie
» 27 kwietnia 2017, 23:06 #39
braku: Dobry wynik. W dobra stronę zmierza mufc
» 27 kwietnia 2017, 23:06 #38
Keravnos: Z Pogbą mecz był spokojnie do wygrania. Skoro się nie udało to chociaż nie przegrali. Mecz do zapomnienia, trzeba się teraz skupić na kolejnych i modlić się o brak kontuzji.
» 27 kwietnia 2017, 23:06 #37
Gallacher: Przeciwnicy Felka pewnie się ucieszą że nie zagra z powodu czerwonej kartki :P
» 27 kwietnia 2017, 23:06 #36
vanantygaal: jestem jego umiarkowanym przeciwnikiem, często grał przyzwoicie ale dzisiaj grał dno d samego początku i ta kartka była tylko podsumowaniem jego dzisiejszej dyspozycji
» 27 kwietnia 2017, 23:08 #35
RobvanKlu5i: Cytując klasyka z Kilera : " To ma być Manchester United??..... (...)"
» 27 kwietnia 2017, 23:05 #34
Vampiro: Wymęczony ten remis strasznie. Szkoda jedynie, że Herrera lub Miki nie wykorzystali swojej sytuacji. bo autobus spisał się bardzo dobrze.
» 27 kwietnia 2017, 23:05 #33
DiMaryja: The bus is back
» 27 kwietnia 2017, 23:04 #32
Kilerek7: Z bani i Goł = Fellaini szoł:D
» 27 kwietnia 2017, 23:04 #31
mrm86: mimo tylu kontuzji i brak kilku podstawowych graczy osiagnelismy dobry rezultat
» 27 kwietnia 2017, 23:03 #30
Sideswipe: Fellaini to jest jednak geniusz, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, może Fosu sobie więcej pogra.
» 27 kwietnia 2017, 23:03 #29
szabo1878: Ja wlasnie czekam az Fosu dostanie pradziwa szanse pogrania na ŚPD. Odnosze wrazenie, ze ten chlopak to prawdziwy dzik. Ostatnio jak wchodzi na koncowki to praktycznie zawsze kogos skasuje, komus wjedzie wslizgiem.

Wiem, ze taki styl nie jest kwintesencja futbolu, ale nie oszukujmy sie, przydalby nam sie w tej chwili na boisku ktos, kogo przeciwnicy beda sie po prostu bac. Herrera niby duzo walczy, ale to jednak box-to-box i ma tez inne zadania.
» 27 kwietnia 2017, 23:14 #28
RedDevils4life: Pod koniec poprzedniego sezonu dostał kilka szans gry w obronie i każdy widział w nim świetnego ŚPD. Szkoda, że sezon nam już prawie zleciał a on zagrał tyle co na palcach jednej ręki można policzyć. Obyśmy tylko nie żałowali gdy odejdzie, bo to może być naprawdę świetny grajek i czas żeby w końcu dostał swoją szansę.
» 27 kwietnia 2017, 23:20 #27
przemcio94: Do pozytywów tego meczu można zaliczyć fakt, że w najbliższym spotkaniu nie będziemy musieli oglądać popisów niejakiego "piłkarza" zwanego Czlapie, przeszkadzam i fauluje Maurane Fellaini. Zycze wam i sobie, oby absencja tego oto czlowieka trwała jak najdłuzej. Dziekuje
» 27 kwietnia 2017, 23:03 #26
winers: Ja jestem wniebowzięty.
» 27 kwietnia 2017, 23:08 #25
Cassey: Bez Pogby nie było środka.
» 27 kwietnia 2017, 23:03 #24
FcManU: chyba najgorszy mecz Utd w tym sezonie na pewno roku. Bailly MOTM ,de Gea też klasa reszta grała na wyjazd do Rashforda może dobiegnie okiwa i strzeli. Trochę dziwna taktyka ale cóż trzeba się cieszyć z remisu. Co do Fellainiego głupie zagranie z jego strony......... szkoda pisać
» 27 kwietnia 2017, 23:03 #23
gaucho2015: Są tu jacyś obrońcy szopy?? Pisałem od dawna, że jest najsłabszy w drużynie i że on tu nigdy nie powinien trafić, hejtowaliście, cisneliście, a dziś wam pokazał Fella jaki z niego piłkarz!! Odwdzieczył się wam za tą obrone. Bedę w szoku jeśli latem nie odejdzie - wypad z tego klubu belgijski psycholu..
» 27 kwietnia 2017, 23:02 #22
dawid27154: Ok w porządku sam nie jestem jego fanem, byłem nawet przeciwnikiem jego transferu ale żeby od razu "belgijski psycholu"? Rozumiem jakaś konstruktywna krytyka, ale takie coś?
» 27 kwietnia 2017, 23:08 #21
rizx: Dzisiaj wszystko sprowadzone do defensywy, Martial i Miki dzisiaj w roli pomocniczych bocznych obrońców. Jedyny pozytyw, to że Fellaini raczej nie wespnie się w hierarchii pomocników i otworzy się szansa dla Fosu
» 27 kwietnia 2017, 23:01 #20
Hektor2001: Szczerze mówiąc Mourinho dobrał dobrą taktykę na ten mecz. Szybcy zawodnicy City nie mogli się rozwinąć w kontratakach, bo ich nie było. Minusem było, że nasi zbyt się cofnęli i z biegiem czasu nie umieli z tego wyjść. Przez chwilę w drugiej połowie myślałem, że coś ruszy, ale no cóż. ważny punkt nadal bijemy się o podium 1 do City 2 do Liverpoolu i mecz mniej od tych drugich. Damy radę!!

PS Co do kartki Felli szybciej dwie żółte za faule, niż za teatr Aguero, ale gdyby sam się nie pchał tego by nie było, więc bezkarny nie jest.
» 27 kwietnia 2017, 23:01 #19
mrm86: Dobry wynik na wyjezdzie , szkoda tylko czerwonej kartki ktora dostał szop pracz
» 27 kwietnia 2017, 23:01 #18
seju: 69% celności podań. 3-19 w strzałach. Kompromitacja. Na ten moment Manchester jest niebieski. Trójca Herrera - Miki - Fellaini totalnie zdominowani. O ile Herrera i Miki mieli słaby mecz to afro nadaje się na kopanie po pastwiskach a nie poważną piłkę. Brawa dla sędziów, bo dawno nie widziałem tak dobrej pracy arbitrów.
» 27 kwietnia 2017, 23:01 #17
Lechovskyy: To ze prezentujemy nizszy poziom nie oznacza ze Manchester jest niebieski , najgorsze slowa sie cisna na usta ...
» 27 kwietnia 2017, 23:14 #16
seju: Dla mnie jeśli prezentują gorszy poziom to Manchester jest niebieski
» 28 kwietnia 2017, 07:51 #15
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:01

Marouane Zidane:D Jeszcze sędzia nie wpisał jego nazwiska na żółtą a już dostał czerwo, oczywiście dużo też aktorstwa Aguero. Piłkarze często przepychają się głowa w głowę a tutaj odleciał jak rażony piorunem, ale sędzia się dał nabrać. Udało się dowieść remis, ale to była totalna obrona i zero ataku, nie takie MU chciałbym oglądać.

PS: Rashford jest dobry, Dembele świetny, Mbappe genialny, ale Gabriel Jesus moim zdaniem jest i będzie wybitny. Ledwo wbił na murawę a już mogło być 1:0 gość ma takie cwaniactwo i pewność siebie jak u najlepszych.
» 27 kwietnia 2017, 23:01 #14
bacalinho: Brales cos? w czym on jest wynbtny w tej pseudo brodzie? nie przesadzaj i zejdz na ziemie...
» 27 kwietnia 2017, 23:10 #13
Kilerek7: Koleś po długim czasie wbił na końcówkę meczu i już strzelił gola i robił mega zamieszanie, gdyby grał od początku to nie wiem czy ten mecz byśmy zremisowali. Jeszcze przed kontuzją wygryzł ze składu Aguero.
» 28 kwietnia 2017, 00:46 #12
bacalinho: rownie dobrze wszedl by ktos inny i znalazl sie w tej sytuacji, dla Aguero to on aktualnie moze buty wiazać i tak ajest prawda nieh zagra na najwyzszym poziomie kilka sezonow wteyd bedziemy oceniać.
» 28 kwietnia 2017, 10:58 #11
HarryBrown: Szkoda, że w 1 poł. nie wykorzystali nasi tych 2 sytuacji. Gra w defensywie majstersztyk. City nie miało pomysłu na sforsowanie naszych szyków obronnych.

Co do Fellainiego, to szkoda słów. Takie cyrki na oczach sędziego robić.
» 27 kwietnia 2017, 23:00 #10
artix206: Mam wrażenie, że Fellaini nie wiedział co się dzieje, od początku meczu.
» 27 kwietnia 2017, 23:00 #9
soldier: Autobus się spisał.
» 27 kwietnia 2017, 22:59 #8
MarChester: Nie oszukujmy sie. Jest to dobry wynik dla nas. Mega defensywa ale jest pkt i city nie odskakuje. Jak wygramy zaległy to mamy 4 miejsce kosztem Liverpoolu
» 27 kwietnia 2017, 22:59 #7
dawidlp92: Fellaini grał dość dobrze ale z naturą głąba nie wygrasz
» 27 kwietnia 2017, 22:58 #6
GingerBoy: Jestem zażenowany z lekka naszą postawa. Jeżeli tak ofensywni gracze jak Martial, Miki grają praktycznie jako boczni obrońcy to chyba coś jest nie tak. Niby się gra,jak pozwala przeciwnik,ale zbyt dużo naszej ofensywy cierpi grając w obronie.
Sędzia też dał dzisiaj popis(i nie chodzi mi o sytuację z Felainim)ale tyle razy co był faulowany Rashford to...
» 27 kwietnia 2017, 22:58 #5
Xchrisx7: No cóż, zjedli nas ale szcześliwie udało się dowieźć remis. Całkiem imponująca seria bez porażki! Dobry prognostyk na następny sezon
» 27 kwietnia 2017, 22:56 #4
Joker7: Szopa MOTM!!
» 27 kwietnia 2017, 22:56 #3
playmaker8989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2017 23:04

e tam Herrera MOTM ;)
» 27 kwietnia 2017, 22:59 #2
dawidlp92: bravo dla naszych .... mistrzostwo świata Bailly
» 27 kwietnia 2017, 22:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.