Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba królem podań w Premier League [wideo]

» 22 kwietnia 2017, 12:48 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Paul Pogba w ostatni weekend przeskoczył Jordana Hendersona z Liverpoolu pod względem liczby podań w sezonie 2016/2017 w Premier League.
Pogba królem podań w Premier League [wideo]
» Paul Pogba do tej pory zanotował ponad 2 tysiące podań w Premier League
Statystycy wyliczyli, że Pogba podawał w tym sezonie już 2071 razy. Wynik gracza The Reds to 2057 podań. Pomocnik Manchesteru United notuje średnio 74 podania na mecz.

156 ze wszystkich podań Pogby to długie i bardzo dokładne zagrania. Francuz do tej pory zanotował 38 dośrodkowań.

Niektóre z efektownych zagrań Pogby można obejrzeć w krótkim filmie przygotowanym przez oficjalną stronę Manchesteru United.

TOP 5 najczęściej podających piłkarzy w Premier League w sezonie 2016/2017:
1. Paul Pogba – 2071 podań
2. Jordan Henderson – 2057 podań
3. Cesar Azpilicueta – 2028 podań
4. N'Golo Kante – 1899 podań
5. Ander Herrera – 1853 podań





TAGI


« Poprzedni news
Statystyki: Manchester United bez Zlatana
Następny news »
Menadżer Burnley: Rooney to światowa klasa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Klimaa: Liczba podań jest bardziej niż zadowalająca ale to nadal nie ten Pogba jakiego byśmy chcieli widzieć. Musi być liderem środka pola a póki co gra zdecydowanie poniżej swoich możliwości.
» 23 kwietnia 2017, 12:54 #57
vanantygaal: trzeba jasno powiedzieć, że z większości tych podań nie wynika nic więc robienie z niego tylko dlatego gwiazdy jest idiotyczne. Druga sprawa, ze gdyby jego koledzy wykorzystali chociaż 20% podań to Pogba pewnie miałby najwięcej asyst w lidze. Kilka komicznych wykończeń akcji wykreowanych przez Pogbę zamieścili w filmiku;)
» 22 kwietnia 2017, 18:00 #56
SWAT: przestań pieprzyć bo chyba jesteś w innym świecie!!
» 22 kwietnia 2017, 21:10 #55
vanantygaal: pieprzę bo??
Pogba jest jedynym naszym graczem środka pola o potencjale piłkarza klasy światowej. Bywa irytujący, często bez sensu wdaje się z drybling przez co zwalnia akcje. Jednak mimo wszystko robi różnicę i bez niego wygląda to dużo gorzej. Nie zmienia to faktu, ze jeszcze mu daleko do statusu gwiazdy
» 22 kwietnia 2017, 23:03 #54
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2017 17:50

Dobra ... właśnie doczytałem resztę komentarzy :-)

Ludzie ... PLacy hehe ... zawsze będzie źle.

1. Pogba za drogi.
2. Pogba za bardzo wyluzowany.
3. Pogba idol gimnazjum.
4. Pogba gwiazdor.

Ma najwięcej podań. Źle, bo nie ma asyst. Asysty przyjdą lada moment ... ale wtedy nie będzie goli. A jak będą gole ... w co nie wątpię, bo czuję, że JM przesunie go troszkę do przodu ... to pewnie będą brzydkie lub fartowne.

90% ludzi na DP (jak i w tym pięknym kraju) zawsze będzie źle. Klasyk.

Nie ma spuszczania się nad Pogbą ... to po prostu jeden z najlepszych, a do tego rozwojowych graczy środka pola na świecie. Przegląd pola, zasięg i dokładność podań, warunki fizyczne, strzał z obu nóg ... nie widzę lepszego kandydata do budowy wokół niego nowego MU.

* 120 baniek nie boli mnie absolutnie ... bo jak MU wydaje 120 baniek na Pogbę to znaczy, że bardzo się im to opłaca ... przecież nad tym czuwa sztab ludzi. To jest biznes ... jakby to się nie opłacało nikt by tyle nie wydał.

** Hendersn ... osobiście bardzo lubię i szanuję, zwłaszcza za konsekwencję i wytrwałość kapitana Liverpoolu (bez ironii) ale jeśli chodzi o umiejętności, to on "nawet nie stał" obok Pogby i nigdy to się nie zmieni.
» 22 kwietnia 2017, 17:48 #53
odbyciarz: No i gość pozamiatał nic dodać nic ująć, ale i tak znajdą się dzieciaki lub kretyni, internet +18 i powyżej 100 IQ
» 22 kwietnia 2017, 17:54 #52
Andrew07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2017 17:55

Zasięg podań i warunki fizyczne ma faktycznie imponujące ale "strzał z obu nóg" mówisz o tych bombach na orbite? Ile to bramek padlo po tych strzalach z obu nóg? Znowu co poniektórzy sobie coś wmawiają podobnie jak z tymi asystami "które by mógł mieć ale jednak nie ma :((((("

edit jakby takie warunki faktycznie obowiązywały to byś musiał prosić mądrzejszych kolegów zeby dali ci wejsc na DP hehe
» 22 kwietnia 2017, 17:54 #51
odbyciarz: Andrew ty to masz pisowskie gadanie.
» 22 kwietnia 2017, 19:06 #50
PDF: Proste ... każdy mógłby tyle mieć. Przepłacany, gwiazdor z fryzurą. 120 baniek w błoto ... a do tego kolega Lingarda. Gdyby nie to dawno by wyleciał z MU.
» 22 kwietnia 2017, 17:39 #49
NoLogo: Ciężko żeby nie miał tylu podań, jak jest wystawiany w każdym meczu i zespół jest ustawiany pod taką grę... "król" podań...
» 22 kwietnia 2017, 17:31 #48
Taurus: Szkoda, że nie adekwatnie do ilości asyst.. czytaj - słabe wykończenie przy bramce przeciwnika..
» 22 kwietnia 2017, 16:36 #47
kamilxdd: Jakby Henderson grał to miałby już ponad 3 tysiące.
» 22 kwietnia 2017, 15:48 #46
Chestnut: Ale nie gra. :)
» 22 kwietnia 2017, 16:06 #45
Andrew07: No i nawet jak nie gra to ma więcej asyst niż król podań.
» 22 kwietnia 2017, 16:27 #44
Diabelred: Andrew07,

Pamietaj o tym, ze asysty sa uzaleznione od skutecznosci strzelajacego. Nie patrz na same suche statystyki, tylko na mecze, bo statystyki Pogby sa mocno przeklamane, majac w pamieci te wszystkie jego slupki i poprzeczki jezeli chodzi o bramki oraz jego swietne otwierajace podania, ktore byly marnowane przez kolegow. Bedzie lepsza skutecznosc, bedzie wiecej asyst Francuza, proste.
» 22 kwietnia 2017, 19:50 #43
Andrew07: Tez mam taka nadzieje, natomiast ja wole trzymac sie faktow. Trzymam kciuki zeby w przyszlosci mial wiecej szczescia
» 22 kwietnia 2017, 19:54 #42
Devil78: Jak dołoży kilka goli i przestanie irytować głupimi stratami piłek, to będzie mógł zostać nawet naszym nowym scholes'em.
» 22 kwietnia 2017, 14:11 #41
N17: Da się gdzieś zobaczyć np top 10 lub top 20?
» 22 kwietnia 2017, 14:08 #40
morrgan: Jasne, że tak. Na stronie Premier League przykładowo premierleague.com/stats/top/players/total_pass
» 22 kwietnia 2017, 14:16 #39
morrgan: Tylko na tym krótkim filmiku widać, że Pogba w tym sezonie powinien mieć spokojnie ponad 10 asyst. Niestety nieskuteczność całego zespołu jest czasami przerażająca. Dodać do tego te wszystkie słupki, poprzeczki i inne niewykorzystane okazje to Paul miałby też spokojnie z ponad 10 bramek na swoim koncie. Mimo wszystko nie jest źle - widać, że umiejętności są. Brakuje jedynie trochę szczęścia i skuteczności (w całym zespole). Przy rosnących cenach zawodników to za dwa lub trzy lata za te 100 mln będzie można kupić graczy o klasę gorszych od Paula. Przykładowo już teraz mówi się, że Napoli będzie chciało za Zielińskiego 70 mln Euro... Te 100 mln za Paula to będzie cena promocyjna.
» 22 kwietnia 2017, 13:47 #38
QsQs: Szkoda tylko, że Henderson nie gra od lutego. To go przegonił. Jedyna rzecz jaka mi się podoba w nim to, że jak ma piłkę przy nodze to nie daje sobie jej odebrać dzięki swoim szczudłom.
» 22 kwietnia 2017, 13:36 #37
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2017 13:31

Już pewnie Łysy z Manchesteru City się nim interesuje bo jak wiemy to największy fan podań i posiadania piłki na świecie. Warto zwrócić uwagę że w zestawieniu znalazł się takżę Herrera czyli nasz drugi pomocnik co tylko potwierdza że obok ekipy Łysego zza miedzy jesteśmy najbardziej dominującą drużyną w Anglii. Pogba jest też zawodnikiem który najczęściej w tym sezonie obijał słupki i poprzeczki. Ogólnie ma potencjał tylko musi ogarnąć łepetynę. Gdy nie ma tego żółtego gówna na głowie to gra lepiej moim zdaniem.
» 22 kwietnia 2017, 13:30 #36
jaratkow: Na szczęście na zawodników z naszego Klubu ten łysy i jego pracodawcy są za krótcy...
» 22 kwietnia 2017, 14:32 #35
GingerBoy: No ale jak to....przecież to taki dabujący niewypał jest....
» 22 kwietnia 2017, 13:15 #34
Andrew07: No ale trzeba jednak odróżniać podania do najbliższego zawodnika albo do tyłu od faktycznie wartościowych zagrań. Niby tyle podań nabił ale ma raptem 3 asysty...
» 22 kwietnia 2017, 13:28 #33
Gale: Mało asyst bo nasza skuteczność jest okropna. Nawet na tym filmiku ile setek zmarnowanych.
» 22 kwietnia 2017, 14:56 #32
odbyciarz: Andrew07 ty w ogóle mecze oglądasz jakby ktoś te piłki wykańczał to Paul miałby z 15 asyst ja pierdziele...
» 22 kwietnia 2017, 15:00 #31
Soczysty82: to ze ma malo asyst to akurat nie jego wina kolego Andrew.
» 22 kwietnia 2017, 15:00 #30
Andrew07: Ja wiem panowie, że jesteście fanboyami Pogby, trudno jak dorośniecie to wam przejdzie. Wy naprawdę myślicie, że tylko nasi napastnicy marnują tyle okazji?? Nie ma na świecie zespołu, który wykorzystuje choćby 70% szans, które sobie stwarza. A jednak są zawodnicy, którzy notują dużo więcej asyst. Zobaczcie na liczby dzieciaki, strzeliliśmy 48 bramek w lidze, a pogba król podań miał raptem 3 asysty, rozumiecie to? Już nawet taki Herrera, który gra dużo głębiej w tym sezonie jest pod tym względem lepszy, bo jest po prostu bardziej kreatywnym zawodnikiem. Dodatkowo pogba to jest taka święta krowa, ktora gra w prawie kazdym meczu i jedyne czym sie wyróżnia to glupie straty po doskonalych dryblingach i rażący brak zaangażowania w obronie.
» 22 kwietnia 2017, 16:01 #29
Chestnut: O Andrew znów zaczyna swoje mądrości. #makemyday.
» 22 kwietnia 2017, 16:08 #28
Andrew07: o chestnut znowu brak agrumentów
» 22 kwietnia 2017, 16:13 #27
Po6BOOM: @Andrew07 Nie widziałem jeszcze żeby Pogba zagrał niepotrzebne podanie do tyłu, zawsze jest to długa pilka w szerz, czy długość boiska.
» 22 kwietnia 2017, 16:58 #26
GingerBoy: Jak Ty piszesz, że Herrera jest bardziej kreatywny to mam wątpliwości, czy oglądasz mecze, czy jednak wchodzisz i oglądasz pomeczowe staty
» 22 kwietnia 2017, 17:01 #25
Andrew07: Gingerboy ja mam takie same wrazenie jak czytam jak sie spuszczacie nad pogbą krolem nieefektywnych podan
» 22 kwietnia 2017, 17:09 #24
odbyciarz: Chłopie, piszę to już 3 raz, bo poprzednio usuwano mi za wulgaryzmy, ale okej dla biednych dzieci się wysilę, jeżeli ty myślisz że ktoś kto wspiera piłkarza z drużyny której kibicuje i przedstawia czyste fakty to fanboy, to ty jesteś chory i wymagasz całodobowej opieki, co z cb za kibic? (sezonowiec)
Tak są drużyny, które trzymają te mniej więcej 70% okazji, wystarczy przełączyć pilotem na inną ligę, wiem za dużo wysiłku...
Herrera nie jest kreatywniejszy od pogby, jak i nawzajem, chociaż to pogba wali długie podania, prostopadłe czy szuka gry na 1 kontakt, gdy herrera albo do boku albo do tyłu, a co 30 minut wykona jakąś fajną piłę, ale po prostu oglądaj mecze i otwórz oczy.
» 22 kwietnia 2017, 17:16 #23
GingerBoy: Nie przechodź ze skrajności w skrajność. Ja nie mówię, że on jest rewelacją letniego okienka, ale nie lubię gadania jaki to beznadziejny piłkarz i jak to nic nie daje drużynie. Wszędzie bardzo popularny jest hejt Pogby,a czym on sobie na to zasłużył? Nie gra na tyle na ile go stać, ale na to składa się wiele czynników od niego niezależnych-min.to, że nasza drużyna to wielki plac budowy i tyle. Kupienie Pogby pokazuje jak zazdrośni są kibice innych drużyn. Przed transferem był super, świetny zawodnik,którego chcieli w Madrycie w Barcelonie,w City i w Chelsea. My teraz go kupiliśmy i wielkie oburzenie,ze jak to można było tyle dać. A wiesz co ja na to? Widocznie było ich stać i jak tak,to ja wolę Francuza w drużynie mieć niż nie mieć. Znajdź podobnego rozgrywającego,w podobnym wieku, z podobnym doświadczeniem i z takim repertuarem zagrań. Pogba może zagrać na SP,na SPD i na spo. Jest silny, szybki i ma zmysł. Wszyscy wyskakują z Kante-to gdzie on był przed transferem do Leicester? Ja tam fanboyem Pogby nigdy nie byłem, najbardziej mi imponaowal zawsze Rooney i to on jest moim ulubionym zawodnikiem, ale Francuzowi dostaje się nisprawiedliwie i tyle
» 22 kwietnia 2017, 17:22 #22
GingerBoy: I wolę, żeby czasami Pogba ryzykował utratę piłki w celu zagrania czegoś nieprzeidywalnego niż tych piłek nie tracił. Takiego jednego piłkarza to już mieliśmy który pewnie operował w granicach 90 proc celnych podań. Na imię miał Tom a na nazwisko Cleverley. I gdzie on teraz jest? W watfordzie. Tam niech se podaje w bok i w tył. My możemy liczyć na Pogbe
» 22 kwietnia 2017, 17:26 #21
Andrew07: odbyciarz ty to chyba juz serio zyjesz w swoim swiecie. Mowisz ze przedstawiasz czyste fakty, dobre sobie, ciekawe w którym momencie?? Wielce oburzony fanboy'u to JA przedstawilem Ci fakty i tego sie trzymaj. Fakty są takie, że herrera nawet grając na spd zanotowal wiecej asyst niż twoj idol.
Druga sprawa skoro twierdzisz, że są takie drużyny to śmiało pokaż statystyki, udowodnij, że masz rację inaczej mozesz sobie krzyczeć do bólu ale nikogo nie przekonasz. To jest serio niesamowite jak bardzo się okłamujesz fanboyku.
» 22 kwietnia 2017, 17:33 #20
odbyciarz: Szkoda gadać zero argumentów, z tymi Twoimi rzekomymi faktami, heh gadanie pisowskie, jeszcze próbujesz wyprowadzić z równowagi :)
Nie wiesz co znaczy fanboy chłoptasiu, idź żyj dalej i dowiedz się co znaczy słowo ''kibic''.
» 22 kwietnia 2017, 17:57 #19
Andrew07: hehehe no co za błazen xDD już szkoda dalej komentować. Czekam na twoje statystyki w takim razie bo moje widocznie Cie nie interesują
» 22 kwietnia 2017, 17:59 #18
GingerBoy: Statystyki masz w newsi,także poczytaj
» 22 kwietnia 2017, 18:24 #17
Andrew07: Ponad 2k podan i 3 asysty, dziękuję próbuj dalej kogos przekonac o super grze pogby
» 22 kwietnia 2017, 18:28 #16
odbyciarz: NO właśnie 2500 podan i 3 asysty, to źle świadczy o napastnikach nie o nim, gościu ty sam siebie oszukujesz, nawet na tym filmiku 2 MINUTOWYM widać co robi np. ibra, chodź jest dalej niesamowity traci ten instynkt.
» 22 kwietnia 2017, 19:05 #15
GingerBoy: Dobra Andrzej wyluzuj. Nie wiesz co to znaczy trzymać balans w drużynie. Ciekawe ile Carrick ma asyst
» 22 kwietnia 2017, 19:07 #14
Andrew07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2017 19:25

Odbyciarz to świadczy o tym ze wiekszosc tych podan nie stwarza zagrozenia pod bramka przeciwnika, gdyby stwarzaly to by mial wiecej asyst proste.
Gingerboy smiesznie ze wspominasz o balansie przy zawodniku ktory ma wywalone na gre w obronie i czesto sie nawet nie stara odbierac pilki. Jakby pogba mial chociaz polowe umiejętności carricka to by bylo dobrze
» 22 kwietnia 2017, 19:25 #13
GingerBoy: Jeżeli mówisz, że Pogba nie stara się w odbiorach to zacznij oglądać mecze!
» 22 kwietnia 2017, 19:41 #12
GingerBoy: I to wcale nie działa tak,ze gdyby to miałby więcej asyst. Napastnicy muszą wykorzystywać sytuacje, żeby pomocnicy mieli asystę. Myślę, że samych podań do Zlatana było z 10 ,których zmarnował
» 22 kwietnia 2017, 19:43 #11
Andrew07: No siema siema
» 22 kwietnia 2017, 19:53 #10
Napoleon: Szkoda, że jego koledzy z przodu nie są skuteczniejsi, bo spokojnie mógłby mieć paręnaście asyst i wtedy na pewno łatwiej by mu się grało. Chociaż Janusze z devilpage i tak pewnie narzekaliby dalej, że skoro był kupiony za takie pieniądze to regularnie powinien sam odebrać piłkę, przekiwać pół drużyny rywala, samemu sobie dośrodkować i te dośrodkowania wykańczać strzałami z przewrotki ;)
Nie można zapomnieć, że jest to dalej młody chłopak, który nie miał łatwego wejścia do drużyny (ledwo co przyszedł po wakacjach, nie miał nawet czasu złapać porządnej formy fizycznej a już wszyscy oczekiwali, że będzie dyrygował jednym z najlepszych zespołów w lidze) i na pewno będzie grał jeszcze lepiej. To jest przecież zawodnik na lata! Przez ostatnich parę lat brakowało nam kogoś takiego kto potrafi dograć idealnie piłkę partnerom a jak już w końcu udało nam się takiego kupić to wszyscy na niego narzekają, bo był taki drogi, no bo wiadomo, to przecież jego wina, że kosztował tyle pieniędzy ;). Cierpliwości, zobaczycie za sezon lub dwa (jak tylko napastnicy poprawią swoją skuteczność), że Pogba będzie jednym z czołowych asystentów ligi ;)
» 22 kwietnia 2017, 13:12 #9
soldier: Najwięcej podań w lidze i 3 asysty... Rzeczywiście "kozacki" wynik.
» 22 kwietnia 2017, 13:11 #8
soldier: Ale długie piłki ma fajne, to trzeba przyznać.
» 22 kwietnia 2017, 13:12 #7
age: Nawet na tym filmiku widac ze mialby duzo wiecej gdyby jego kumple chociaz strzelali w swiatlo bramki, a przeciez na tym filmiku jest maly % stworzonych sytuacji przez Pogbe. Naszym problemem nie jest tworzenie sytuacji tylko ich wykanczanie.
» 22 kwietnia 2017, 13:27 #6
duncaneedwards: tutaj kolega age tlumaczy wszystkim jak jest:)
» 22 kwietnia 2017, 13:47 #5
wyar: I az 3 asysty ;-) I 90 baniek ojro... Nie ma to jak dobrze wydac pieniadze...
» 22 kwietnia 2017, 12:56 #4
vieeeri: Swoją droga nawet na tym dwuminutowym filmiku zobaczcie ile Ibra "skradł" Pogbie kozackich asyst.
» 22 kwietnia 2017, 13:05 #3
MR09KARO: Nawet na samym tym filmiku jest pokazane, ile mu asyst koledzy zmarnowali, głównie Ibra. Żeby mieć gola trzeba strzelić, ale żeby mieć asyste, nie dość ze musisz taką szanse komuś stworzyć to ten ktoś musi ją jeszcze łaskawie wykorzystać i tu jest problem naszego zespołu.
» 22 kwietnia 2017, 13:13 #2
walentos: Z samych sytuacji z filmiku powinien miec 7 asyst wiecej
» 22 kwietnia 2017, 13:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.