Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Potrzebujemy okienka transferowego

» 9 kwietnia 2017, 09:52 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Fani Manchesteru United mogą spodziewać się dużych wydatków ze strony Czerwonych Diabłów w letnim oknie transferowym. Takie wnioski można wyciągnąć po ostatniej wypowiedzi Jose Mourinho.
Mourinho: Potrzebujemy okienka transferowego
» Jose Mourinho zamierza dokonać poważnych wzmocnień Manchesteru United w letnim oknie transferowym
United od kilku miesięcy są łączeni z transferem Antoine'a Griezmanna z Atletico Madryt. Na Old Trafford wzmocnienia szykują się także w linii pomocy oraz obrony.

Mourinho pytany o szóste miejsce Manchesteru United w ligowej tabeli, wyjawił: – Potrzebujemy okienka transferowego.

Portugalczyk zagadnięty o to, czy jest bliski zakończenia budowy zwycięskiego składu Czerwonych Diabłów, odpowiedział: – Jesteśmy daleko, bardzo daleko. Za nami dopiero jedno okno transferowe. Nie skorzystaliśmy z zimowego okna. Zdecydowanie musimy się poprawić. Musimy się poprawić, jeśli chodzi o nasz skład.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho monitoruje sytuację Oezila w Arsenalu
Następny news »
Adnan Januzaj wyląduje w Ligue 1?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


dawidlp92: Griezmann + Sanchez dziękuję dobranoc
» 10 kwietnia 2017, 09:06 #46
Klimaa: Mam nadzieję że nadchodzące lato będzie bezbłędne jeśli chodzi o nowe twarze w klubie. Zdecydowanie jestem za tym aby byli to zawodnicy którzy z dumą będą nosić naszą koszulkę - niekoniecznie muszą to być głośne nazwiska jak Griezmann. W zeszłe lato udał nam się kupić Erica który z miejsca wywalczył sobie miejsce w składzie i wygląda na to że nie odda go przez najbliższe 10 lat.
» 9 kwietnia 2017, 22:13 #45
TheRipper: I bardzo dobrze. Wzmocnić pierwszy skład, wzmocnić ławkę rezerwowych, popracować nad skutecznością i może w końcu coś ruszy.
» 9 kwietnia 2017, 18:14 #44
N17: Spanujecie że pół składu nie zasługuje na grę w United, jednocześnie czepiając się Mou że chce robić transfery. Tak źle i tak niedobrze.
» 9 kwietnia 2017, 17:16 #43
jmgenious: duzo ludzi jedzie tu po Mourinho ze tlumaczy sie ze nie ma wystarczajaco silnego skladu a to prawda , sami tez wyrzucanie Younga, Darmiana itd wiec to chyba jednak znaczy ze faktycznie nie mamy tak mocnego skladu jak potrzeba... ten sklad zbudowal LvG tak znienawidzony tutaj a teraz trzeba to sprzatac, dajcie mu popracowac i sciagnac ludzi ktorymi chce grac bo tak robi kazdy trener w dzisiejszym futbolu
» 9 kwietnia 2017, 16:52 #42
Kilerek7: A wy się dziwicie trenerowi? On nie jest tak zaślepiony i widzi jak nasza gra jest toporna, w zasadzie nic się nie zmienia, żyjemy tylko dzięki 35 letniemu Ibrahimoviciowi. Jose musi kupić swoich graczy którzy pasują do jego systemu, a tak musi się męczyć patrząc na grę takiego Blinda czy Fellainiego. Z resztą nie tylko on. Sam trener to widzi i rozumie a kibice tutaj nie. Widział ktoś mecz Bayernu z BvB? Co Bawarczycy zrobili z Dortmundem? Teraz się pytam jak wygląda nasza gra na tle takiego Bayernu? Bo wielkością klubu powinniśmy być na równi, to jest totalna przepaść i potrzeba dużych zmian by chodź zbliżyć się do takiego Bayernu czy Barcelony. My nie możemy budować drużyny do grania tylko o Top4 no ludzie.
» 9 kwietnia 2017, 16:29 #41
dawid27154: Właśnie że musimy zbudować drużynę do grania o top 4... stamtąd droga po tytuł jest już krótka. Porównywanie Obecnej sytuacji w jakiej znajduję sie United do obecnej w jakiej znajduję się Bayern kompletnie nie na miejscu.
» 9 kwietnia 2017, 17:09 #40
uzil25: Czyli zmienił zdanie. Jeszcze pamiętam do niedawna twierdził, że wystarczą nam 2-3 transfery.

Niektórzy spuścili z tonu, jakieś zawieszenia, parę kontuzji (nie plagi jak za LvG), 2 czy 3 zawodników odeszło i już jest problem. Wyszło to dopiero teraz bo do zimowego okienka mieliśmy przesyt graczy tzn. bez kontuzji, transferów i niektórzy byli niezadowoleni, że nie grają. Teraz parę problemów i okazuje się, że ze składem jeszcze jest sporo do roboty. Koniecznie trzeba wygrać LE i faktycznie wzmocnić się paroma zawodnikami bo jeszcze brakuje nam.

Na początku roku myślałem, że mamy skład na mistrzostwo a jeśli nam czegoś zabraknie to detali. Okazało się, że brakuje ale ambicji, chęci i niekiedy oczywiście umiejętności bo moim zdaniem te remisy były do wygrywania ale tym różnią się ekipy mistrzowskie, że detalami zapewniają sobie po kolei 3 pkt, właśnie w takich meczach. Nam tej jakości by wepchnąć piłkę raz do siatki gdy nam nie idzie brakuje, nawet gdy ciśniemy i mamy 20 sytuacji w tym 8 setek, nie strzelamy nic. Niestety.

Taki Griezmann czy Lewy są potrzebni. Jeśli uda się wyciągnąć no to bajka. Oby Zlatan został z nami jeszcze rok.
» 9 kwietnia 2017, 15:30 #39
jaratkow: Uważam, że Mourinho, zanim dostanie kolejne steki milionów funtów na transfery, powinien ustalić z właścicielami klubu kilka istotnych spraw. Przede wszystkim:
- jak długo zamierza budować "swoją drużynę"
- co chce osiągnąć, jaki ma być styl gry tej budowanej przez niego drużyny
- jak długo zamierza pracować na Old Trafford.
Każda z odpowiedzi z osobna i wszystkie razem powinny mieć wpływ na to "czy kasa będzie" i... czy jest sens kontynuowania współpracy z tym trenerem. Mija pierwszy rok pracy Mourinho na Old Trafford i nie widzę nic wielkiego w stylu gry drużyny, nie widzę jakiegoś pomysłu na jej budowę poza... perspektywą bicia kolejnych transferowych rekordów. Nie widzę wreszcie odpowiedzi na fundamentalne pytanie: co te kosmiczne transfery mają dać drużynie?! Poza wątpliwym oczywiście splendorem... Mourinho to doskonały trener i ma nam z pewnością wiele do zaoferowania. Dlatego powinien nie tylko dostać wieloletni (a nie 3-letni z możliwością przedłużenia) kontrakt z opcją konsekwencji z tytułu nie dotrzymania określonych warunków. Tylko wtedy ewentualne wydatki na transfery uważałbym za zasadne. To zbyt poważne nazwisko w światku trenerów by był w stanie się przez dłuższy czas "bujać" bez sukcesów. W dłuższej perspektywie wygrane w EFL Cup nie byłyby godnym uwagi sukcesem tak jak dzisiaj są... ewentualną "przykrywką" dla braku odpowiednich wyników.
Dziś słychać wołanie o kolejne transfery. Nie słyszę natomiast "co te transfery mają nam dać?" Nie wiemy co z Ibrą, nie wiemy ilu graczy opuści nasz pokład... A może być niewesoło skoro Mourinho twierdzi, że jesteśmy daleko... A możemy byćw "czarnej d...." jeżeli nie wymusimy na trenerze określonych zachowań. Na etapie na jakim jesteśmy - tak uważam - każda kolejna zmiana na stanowisku menadżera - tylko nas oddali od powrotu na należne United miejsce. A przybliża do końca pewnej pięknej historii. Bo dzisiejszy futbol to interes, komercja. Te zaś nie trwaają wiecznie. Zwłaszcza gdy... coraz bardziej karmione są historią a nie teraźniejszością
» 9 kwietnia 2017, 13:41 #38
uzio: A bronił ktoś kupować w zimę? Poza tym każdy kolejny menadzer po SAFie marudzi jakich to ma słabych piłkarzy. Kolejne okienka i menadzerowie mijają, cały skład już wymieniony i dalej efekt jest właściwie taki sam 6 miejsce. Jedynie styl jaki prezentują się zmienia. Zdaje sobie sprawę, że SAF nie był wielkim taktykiem ale potrafił z przeciętnych piłkarzy zbudować drużynę mistrzowską, po prostu potrafił wyciągać z piłkarzy 110% i w miarę dobrze rotował składem. Aczkolwiek obecny skład chyba nie jest aż taki zły że tylko SAF by z nich mistrza zrobił....
» 9 kwietnia 2017, 13:34 #37
adriann1986: prawda jest taka, gdzie byl Mourinho tam nie bylo zdrowej atmosfery, nic dziwnego ze go z Chelsea dwa razy zwolnili, popsul atmosfere w Realu, kolejna sprawa, on nie potrafi stawiac na młodych pilkarzy z akademii, zwyczajnie woli sprowadzic za grube miliony sprawdzonych graczy, chce kupic sukcesy, to jedyny manager ktory wydal na pilkarzy miliard funtow ;/ w Manchesterze raczej sukcesu nie odniesie, za taka kwote jaka wydal powinien z marszu miec lidera, a remis goni remis, nic dziwnego ze Rashford i MArtial stracili forme gdzie w zeszlym sezonie spisywali sie znakomicie, wg mnie bez kasy on nie jest wstanie odniesc sukcesu, sieje ferment w druzynie, zwala wine na wszystko i wszystkich, strasznie przereklamowany, nigdy go nie chcialem w MU, Ferguson potrafil ze sredniej klasy pilkarzy zrobic mistrzow, fakt sprowadzal znakomitych pilkarzy ale to glownie dzieki pilkarzom z akademii wygrywal wszystko co sie dalo :)
» 9 kwietnia 2017, 13:24 #36
ro7: Już widzę jak sprzedaje Martiala, Shawa i Rashforda i sprowadza jakiś 28-letnich piłkarzy na dwa sezony, którzy dołączą do Fellainiego i Lingarda - motoru napędowego nowego Manchesteru United. Ech... Niestety Mourinho nie potrafi prowadzić młodych piłkarzy, co w tym sezonie udowadnia ponad wszelką wątpliwość.
» 9 kwietnia 2017, 13:15 #35
DevoMartinez: Nie będzie Griezmanna, nie będzie Lewandowskiego. Zapomnijcie. W Sanchesa tez nie wierze bo pewnie wybierze Londym albo Paryż. Pewnie uda się ściągnać solidnych grajków (poziom reprezentacji) ale w gwiazdy pokroju Pogby nie wierze. W tej chwili popadliśmy w przeciętność i kluczowe bedzie czy zagramny w LM a to też nie wygląda na pewniak.
» 9 kwietnia 2017, 13:13 #34
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2017 13:11

Byleby byly to transfery z glowa, pomyslem, no i by byly to faktycznie wzmocnienia na miare naszego klubu, a nie kolejny zaciag sredniakow, ktorych i tak juz mamy za duzo. Oby Mou nie powtorzyl bledu van Gaala, ktory bral glownie tych co sa po prostu dostepni, a potem wychodzily takie akcje, gdzie di maria czy Falcao grzali lawke. W Chelsea Portugalczyk nad glowa mial Abramowicza, u nas ma pelna kontrole + ogromny budzet. Do pelni szczescia brakuje tej LM, co byloby dodatkowym magnesem by przyjsc do nas.
» 9 kwietnia 2017, 13:10 #33
gaucho2015: Odwalcie sie od Jose... on akurat zachował się w porządku. Nie robił rewolucji tylko chciał dokładnie poznać ludzi z którymi pracuje. Transfery Jose go usprawiedliwiają. Ibra swietny transfer, Bailly przed kontuzja ciagle miał MOTM, Pogba i Miki się rozkrecaja ale łącznie strzelili 14 goli +gdyby nie słupki i poprzeczki Pogby :((

Teraz Jose zobaczył, że połowa tych leszczy jest do wykopania i latem to uczyni!! GGMU!!
» 9 kwietnia 2017, 13:07 #32
vanantygaal: Mou akurat zrobił 4 dobre transfery, najgorszy z tej czwórki jest Miki ale i tak coś czasem pokaże. Potrzebujemy nie okna transferowego ale kilku okien transferowych żeby można było pozbyc się kilku pseudokopaczy z naszego skaldu
» 9 kwietnia 2017, 12:49 #31
iMarMU: Transfer to my potrzebujemy ale menadżera !!
» 9 kwietnia 2017, 12:42 #30
EmilCioran: Prosze, błagam, powiedzcie że to są zdania wyrwane z kontekstu! Ale coś czuje że nie są. Ja już nie mam cierpliwości do pana Jose. Od samego początku zastanawiałem się po co ten pan przyszedł do United. Po dziś dzień nie wiem po co. Fantastyczna i głęboka analiza obrazująca dlaczego jesteśmy na 6 miejscu. Okienko transferowe! Ależ oczywiście że tak. Kochane Diabełki już nie musicie się zastanawiać jaka jest przyczyna choroby która trawi United. Nie musicie się martwić o losy klubu i myśleć jak problemy zostaną rozwiązane. Właśnie otrzymaliśmy odpiwiedź wielkiego trenera Mou. Jose ma w tym sezonie jeszcze wiele meczów do rozegrania i jest o co walczyć a ten ma wytłumaczenie na kiepskie miejsce oknem transferowym. Może specjalnie dla Mourinho okno transferowe powinno trwać bez przerwy, przez 12 miesięcy. Wtedy napewno bylibyśmy liderami. Co miesiąc transfer za 100 baniek i wracamy na szczyt. Ale pan Mourinho musi jeszcze troche poczekać. Gdybym nie był kibicem United od 20 lat to bym napisał: mam nadzieje że się nie doczeka. Ale że kocham ten klub życze Jose jak najlepiej.
» 9 kwietnia 2017, 12:41 #29
Corey: Ten Griezman by się przydał. Oglądałem go wczoraj w akcji i trzeba przyznać, że skuteczność ma dobrą, a tego nam najbardziej brakuje.
» 9 kwietnia 2017, 12:15 #28
arczibald: Ja go oglądam może nie od dawna ale od kilkunastu spotkań i co można powiedzieć to ze ma super ułożona lewa nogę. Rzuty wolne i strzały z dystansu, to czego nam brakuje ostatnimi czasy.
» 9 kwietnia 2017, 12:24 #27
jari13: Moim zdaniem mamy całkiem mocną kadrę, oczywiście wzmocnienia są potrzebne, ale z tych zawodników, których mamy nie wyciągamy 100% możliwości. W treningu są największe problemy, a nie w braku klasowych zawodników. Nie lubię gry Fellainiego, ale gdyby był w trochę wyższej formie to wchodząc z ławki około 70 minuty w ustawieniu 433 może zrobić sporo dobrego, to dotyczy też Lingarda. Shaw za LVG odbudował formę trenując chyba w Emiratach Arabskich, więc może powinien udać się tam ponownie. Jedyne transfery jakie uważam za konieczne to defensywny pomocnik z prawdziwego zdarzenia, środkowy pomocnik do 433 jako rezerwa dla Herrery i napastnik, jeżeli odejść ma Zlatan. Kadra DDG, Romero, Johnstone-Valencia, Darmian, Bailly, Jones, Smalling, Rojo, Shaw, Blind - nowy defensywny pomocnik, Fosu-Mensah, Pogba Fellaini, Herrera, nowy b2b-Martial, Lingard, Mikhitarian, Mata-Rashford, Zlatan (lub nowy napastnik). Anreas Perreira mógłby ewentualnie dojść jeszcze jako uzupełnienie składu. Carrick chyba już jest za stary, Rooney bez komentarza, Young chyba też jest zbędny. Nie wiem czy kogoś nie pominąłem.
» 9 kwietnia 2017, 12:11 #26
sinedd91: ja akurat Lingarda bym sie pozbyl ... niestety ale nawet jeśli ma umiejętności i coś próbuje to jest zawodnik z nieco innej bajki ...
nie jestem fanem Fellainiego ale moze masz racje ....
Rooney i Carricka ja bym zostawił jako zawodników szerokiego składu bardziej ze względu na zasługi niż jako zawodników grających regularnie... z tym, ze rooneyowi przydałby sie nowy kontrakt ze znacznie mniejsza tygodniówką... 300k za siedzenie na trybunach albo granie (no wszyscy wiedza jak) to trochę dużo...
ja bym za to nie pogardził jakims zawodnikiem na pozycję pogby ... najlepiej ktoś młodszy raz żeby pogba nie czuł się aż tak niezagrożony. dwa jak pogba wypada to herrera sam nie dźwignie na siebie całego ciężaru...
» 9 kwietnia 2017, 12:34 #25
duncaneedwards: Mourinho dobrze wiedzial co obejmuje zrobil dobre 4 transfery. zostalo i tak duzo szrotu. i zeby to wszystko nadrobic potrzebuje jescze przynajmniej 2 okienek transferowych.mysle ze po tym letnim bedzie bardzo blisko.patrzac obecnie na ten sklad wartosciowi zawodnicy to de gea,valencia,bailey,herrera,pogba,miki,ibra,mata.nie jest tak zle ale mimo wszystko brakuje stopera lewego obroncy skrzydlowego drugie srodkowego pomocnika.fakt ze z niekotrymi zawodnikami jak martial basti czy shaw trener mogl sie lepiej obchodzic
» 9 kwietnia 2017, 11:41 #24
Pady: Mbappe 100 mln, Griezmann 100 mln, Lukaku 70 mln,Radja Nainggolan 50 mln, Faouzi Ghoulam 30 mln.
Young,Rooney,Darmian,Blind,Fellaini,Januzaj,Wilson do pozbycia sie.
» 9 kwietnia 2017, 11:24 #23
sinedd91: pieniądze to my mamy owszem ale 350 mln na 5 zawodnikow.... przesada...
» 9 kwietnia 2017, 12:37 #22
brennt: zapomniałeś o Boodie Guhazi i Emre Kakaka
» 9 kwietnia 2017, 12:59 #21
tygrys26: może za Naingogolana lepiej już sciągać Thiago Alcantare w tych wszystkich marzeniach?? jak marzyć to marzyć na całego :) po drugie Lukaku nie przejdzie do Manchesteru i po co nam tylu napastników?? pomyślałeś że Rashford wgl by nie grał trzeba by go dac na wypożyczenie ale raczej myśle że mało kto będzie go chciał no chyba że niemecka liga. Zlatana trzeba się pozbyć po sprowadzeniu Lukaku i Griezmanna. A to jest całkiem nie potrzebne, potrzebne jest tylko kupić zawodników na skrzydła którzy umieją dobrze dośrodkować na Zlatana i wejść w pojedynek na jeden i go wygrać. przydał by się również genialny środkowy pomocnik, taki jak Pogba z poprzedniego sezonu w Juve ( mam nadzieję że wróci kiedyś ta forma)


Wymyślacie jakieś niepotrzebne transfery... Trzbe spojrzeć na to realnie i trzeba się troche znać na piłce realnej a nie tylko fifie
» 9 kwietnia 2017, 13:16 #20
sinedd91: @tygrys26

po mojemu to potrzeba po prostu jakiegos młodego zawodnika który ma to coś, by stanowić zagrożenie dla Pogby :P Zlatan u nas tez pogra max jeden sezon jednak póki jest to masz rację potrzeba piłkarza który wygra pojedynek i poda albo wrzuci do niego... żebyśmy nie musieli grać Lingardem :P
» 9 kwietnia 2017, 13:41 #19
tygrys26: no dobrze ale kolega Pady podał trzech napastników, największe prawdopodobieństwo jest że przejdzie Griezmann i nie potrzebować więcej napastników :) na środek pomocy myślę że wystarczającym zawodnikiem był by Tolisso. Nie możemy też ukrywac właśnie że skrzydłowi sa potrzebni ale na dzisiejszy mecz znowu o ile się nie mylę Martial nie jest w wyjściowym, a przecież to jeden z najlepszych zawodników w tym sezonie w Manchesterze.
» 9 kwietnia 2017, 14:08 #18
Pady: Ja to napisałem dla żartu, bo to się w głowie nie mieści co okienko kupować wreszcie zawodnika co ma odmienić nasza grę wydawania milionów i nic.
» 9 kwietnia 2017, 19:14 #17
mamwsiowd: Pogba,gwiazda internetu, nie wypalił(dokładniej padły mu zwoje nerwowe kory mózgowej a pozostało zdrowe,niedecyzyjne ciało).Martial,Raszfort kopią czysty,gorący piach z Sahary.Nieporozumienie-Lingart już przestał mnie denerwować na boisku i czekam z nieukrywaną ciekawością na jego nowe cieszynki.Rooney chory na stawy ,bierze jeszcze wysoką pensję, ale praktycznie na emeryturze albo w MLS.Carrik coraz starszy,wolniejszy,mniej decyzyjny na boisku.Za słaby fizycznie na PL i chory Mata.Drewnianoograniczony Fellaini.Nie mający z kim grać Miki,nie rozumiejący się do końca z osamotnionym w ataku Ibrą.Waleczny Herrera.Bardzo dobrze zorganizowana obrona(z perełką Valencją), ze światowej klasy bramkarzem .To cały ,obecny MU.Bidny ten Jose !!
» 9 kwietnia 2017, 11:18 #16
sisinho: Tyś jest bidny. Naucz się pierw pisać a druga sprawa, pomocnik, który strzela 7 bramek w sezonie to słaby pomocnik? Nie mam pytań do Ciebie.
» 9 kwietnia 2017, 13:51 #15
CzerwonyD99: Davinson Sanchez, Naby Keita, Antoine Griezmann - Będę szczęsliwy - Amen.
» 9 kwietnia 2017, 10:57 #14
JacekB: My to potrzebujemy... CUDU
» 9 kwietnia 2017, 10:56 #13
dev13: Bardzo bym chcial powrotu do starego United do ich radosnego ofensywnego futbolu ale czasy sie zmienily gracze sa inni i chyba nie jest nam to pisane w najblizszych latach ;)
» 9 kwietnia 2017, 10:55 #12
champione2013: W dalszym ciągu nie ma rozgrywającego i chociaż jednego porządnego skrzydła .
» 9 kwietnia 2017, 10:49 #11
hunteriarz: potrzebujemy okienka transferowego żeby pozbyć się muła
» 9 kwietnia 2017, 10:45 #10
Mariappppa: Jose by chciał aby okienko transferowe trwało cały czas, wówczas w ciągu jednego sezonu wykupowałby pół Europy a potem sprzedawał gdy zagrają jeden słaby mecz, typowy Mou xD
» 9 kwietnia 2017, 10:28 #9
mycka86: Idealnie byś się nadawał do pisania komentarzy na onecie.
» 9 kwietnia 2017, 10:36 #8
Fenek: Czyli jest nadzieja. Gdy Mou mówił, że potrzebujemy jeszcze z 3-4 piłkarzy to byłem w niemałym szoku. Wzmocnić trzeba nie tylko pierwszy skład ale i ławkę rezerwowych. Musimy mieć większą jakość w kadrze.
» 9 kwietnia 2017, 10:14 #7
odbyciarz: Zrozum, że mało piłkarzy z najwyższych półek chce do united, a to pogoda, a to wyniki itp. W dodatku, ławki też nie można wzmacniać za bardzo, bo jak sprowadzimy jakichś dobrych piłkarze, ale na ławke to oni będą narzekali (co się dziwić) albo w ogóle nie przyjdą, to nie jest takie proste, ale wierzę w Mou i wierzę w MU
» 9 kwietnia 2017, 10:22 #6
karol100: Mało pilkarzy z najwyższych półek chce do United? Pogba, Ibra, Mkchitarian, Falcao, Di Maria to mało? Pokaż mi druzyne ktora w ostatnim czasie sciagneła wiecej gwiazd tego pokroju.
» 9 kwietnia 2017, 10:30 #5
AgEnT: Di Maria. Chęć grania w United. Wybierz jedno.
» 9 kwietnia 2017, 10:50 #4
dev13: Tylko zasadnicze pytanie trzeba madrze wykorzystac okienko powtarzam madrze a do tej pory roznie bywalo ;)
» 9 kwietnia 2017, 10:13 #3
Hoodys: co jak co, ale w transfery Cygana wierze bo poza Mikim to wypalili wszyscy
» 9 kwietnia 2017, 11:35 #2
sinedd91: ja bym nie powiedział, że Miki nie wypalił.. potrzebuje po prostu wiecej czasu niż reszta.. a miewał już genialne mecze :P
» 9 kwietnia 2017, 13:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.