Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rio Ferdinand krytykuje Ibrahimovicia i Rojo

» 5 kwietnia 2017, 10:43 - Autor: Rio5fan - źródło: metro.co.uk
Rio Ferdinand po spotkaniu Manchesteru United z Evertonem miał zastrzeżenia do gry Marcosa Rojo i Zlatana Ibrahimovicia.
Rio Ferdinand krytykuje Ibrahimovicia i Rojo
» Marcos Rojo nie zdołał powstrzymać Phila Jagielki pod własną bramką
Argentyńczyk nie zdołał powstrzymać Phila Jagielki przed zdobyciem bramki, natomiast Szwed zmarnował kilka dogodnych okazji pod bramką The Toffees.

- Rojo powinien wybić tę piłkę głową. Być może zostałby kopnięty w twarz i zacząłby krwawić, ale musi pójść na taką piłkę. Nie ma znaczenia, czy ktoś jednocześnie kopnie cię w głowę - stwierdził Ferdinand.

- Zlatan miał szanse, które powinien wykorzystać. Piłki przelatywały przez pole bramkowe i nie było tam nikogo, by wykończyć akcję. Drużyna jest zdefiniowana przez detale, a Manchesterowi United brakuje umiejętności wykańczania swoich akcji. To ich powstrzymuje.

- Chciałbym zobaczyć, jak Rashford dostaje szansę. Za kadencji Louisa van Gaala Marcus wyglądał jak powiew świeżego powietrza nie tylko dla Manchesteru United, lecz dla całego angielskiego futbolu. On jest młody i potrzebuje pomocy. W wielkich klubach jest kilku napastników, którzy się rotują.

- Nie chcę więc zrzucać całej odpowiedzialności na Rashforda, ale chciałbym, żeby dostał szansę. Wayne Rooney strzelał gole w wielkich meczach. Takie właśnie czekają United. Ktoś taki ma wiedzę na temat tego, jak trafiać do siatki. Kiedy Zlatan wypadł z gry, Wayne wcale nie grał.

- Nie można szukać wymówek w liczbie rozegranych meczów. Jeśli chcesz odnosić sukcesy, rozgrywasz 50, 60 czy 70 spotkań w trakcie sezonu. Manchester United ma wystarczająco szeroką kadrę, potrzebne są odpowiednie rotacje. Mourinho tego właśnie próbuje. Nie można obwiniać napiętego terminarza. To jest futbol, trzeba po prostu wygrywać - zakończył Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
United obijają słupki i poprzeczki najczęściej w lidze
Następny news »
Mourinho: Rashford zasługuje na moje pełne wsparcie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


Pady: Brak nam skrzydel gramy Lingardem i Rashfordem ok nasi wychowankowie jeden w dodatku bardzo mlody dlatego niepozbywal bym sie ich z klubu, ale to nie pilkarze na pierwszy sklad i 90 minut, niemamy szybkiego technicznego skrzydlowego ktory stworzyl by akcje jest Martial ale nierozumie sie z Ibra i Jose
» 6 kwietnia 2017, 00:21 #45
tomekwietniu: Powiedzmy to uczciwie Phil Jagielka w tym zagraniu gdzie strzelił bramkę miał więcej szczęścia niż my przez cały sezon. To nie jest jakiś super wirtuoz gry technicznej czy wykończenia akcji... podejrzewam, że jedną osobą która kiedyś by tam włożyła głowę jest Vidić, dziś ewentualnie Jones...
» 5 kwietnia 2017, 22:24 #44
MarChester: * napastnika
» 5 kwietnia 2017, 22:16 #43
MarChester: A niech zdupia, nam trzeba szybkiego zawodnika głodnego gry
» 5 kwietnia 2017, 22:15 #42
Himself: dumni po remisie wierni po porazce xd a Ibra myslami przy wysokiej gazy w LA juz
» 5 kwietnia 2017, 19:10 #41
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2017 16:37

ahh te czepianie się zlatana...
gramy lepiej ale brakuje nam dynamiki... jak pogba herera mata czy miki jest przy piłce to powinien mieć 5-6 ludzi którzy ruchem sygnalizują, że są gotowi przyspieszyć grę... a najbardziej brak dublowania pozycji... i pilkarzy lewonożnych na lewej flance ... żeby podciagnąc z piłką do linii końcowej i dośrodkowac na glowę zlatana w pełnym biegu ... chyba tylko shaw i valencia potrafia to w miare zrobić... nie ma po prostu piłkarzy którzy grają piłką w pełnym biegu jak scholes giggs beckham ronaldo nani.... każdy niemal z naszych zawodników zatrzymuje sie przed podaniem czy dosrodkowaniem... ciezko w takiej sytuacji nie przeczytac takich zagrań... a nawet zlatan nie zaprezentuje 100% skutecznosci majac 2 sensowne piłki na mecz

,,,,,,,,,,,,,,, macie trochę przecinków bo jestem leniwy xd
» 5 kwietnia 2017, 16:36 #40
Obsliniak: Nie jesteś leniwy, tylko jesteś analfabetą. Hehe...
» 5 kwietnia 2017, 18:52 #39
sinedd91: ohoho ahah niech ktoś zatrzyma tę karuzelę śmiechu xd
» 5 kwietnia 2017, 19:08 #38
MaciekBOWER: Zgadzam sie w 100 procentach
» 5 kwietnia 2017, 19:09 #37
duncaneedwards: Bledy zdarzaja sie kazdemu nawet jesli Rojo zawnil to na tym poziomie zawsze mozna stracic bramke.poza tym nie mozna liczyc na zwyciestwa skoro my strzelamy tylko 1bramke na mecz problemem jest brak goli.Rashford dostal dosc szans wiec sie z ferdinandem nie zgpdze.kiedy gra na szpicy schodzi na boki zamiast operowac w srodku.kiedy gra na skrzydle to zawsze ale to zawsze wdaje sie w pojedynki 1na 1 ktore przegrywa.czy na szybkosci czy sile fizynczej praktycznie odbija sie jak tyczka.wczoraj nie pogral nawet z holagatem ktory pierwsyzm wyborem nie jest. Nie wiem przez jakie okulary mourinho oglada gre rashforda ale z jego wystepow nie wynika kompletnie nic.dalej gramy rashfordem na lewicy youngiem na boku obrony i fellainim w srodku to bedziemy walczyc ale o top10
» 5 kwietnia 2017, 16:34 #36
szczeniak08k: Kiedyś młody musi się ogrywać ;) W przyszłości to zaprocentuje ;) Pójdzie 1 na 1 sto razy i zmarnuje, to się nauczy i weźmie poprawki i następne sto razy wyjdzie ;)
» 5 kwietnia 2017, 17:16 #35
MaciekBOWER: Dlatego powininsmy sprzedac rashforda jak najszybciej
» 5 kwietnia 2017, 19:08 #34
soldier: Porponuję zbanować MaciekBOWERa. Na odległość widać, ze to troll.
» 5 kwietnia 2017, 15:28 #33
MaciekBOWER: Ibra odchodzi do ameryki
» 5 kwietnia 2017, 19:03 #32
DevoMartinez: Tak jakby Rio baboli nie walił jak grał... :)
» 5 kwietnia 2017, 14:53 #31
Zmorson: Kazdy wali babole ale niestety nie kazdy mysli tak jak Rio:/
» 5 kwietnia 2017, 15:23 #30
MaciekBOWER: Akurat on dużo baboli walil praktycznie 1 co mecz
» 5 kwietnia 2017, 19:05 #29
bedajaja: problemem Ibry jest to że za często bierze się za rozgrywanie, i nie ważne czy było to w Milanie, Barcelonie, PSG czy u nas, Ibra często cofa się po piłkę i robi miejsce innym, tylko tych innych u nas nie ma. Ogólnie oglądając United w tym sezonie to wygląda to w większości tak, atakujemy niby po równo z każdej strony, ale jakby się przyjrzeć to głównym motorem napędowym naszych akcji nie jest ani Miki, ani Pogba, tylko Valencia, jego szybkość i wrzutka w pole karne albo ścięcie do środka, jak nie ma tego u nas to gra kuleje. Szkoda że Mata wypadł bo to chyba jedyny kreatywny piłkarz który coś więcej wnosił do gry z naszych pomocników. Jak patrze na mecze jakie nam zostały to dołączam się do zdania że ligę należy traktować jako drugoplanowe rozgrywki i na LE się skupić, tam rywale łatwiejsi i jeśli mamy zagrać w LM w przyszłym sezonie to tylko dzięki wygraniu LE, skoro nie potrafimy ograć West Bromu czy Evertonu to będziemy potrafili zdobyć komplet punktów w meczach z City, Arsenalem, Chelsea, Tottenhamem, to tego dochodzi Burlney na wyjeździe a wiemy jak oni grają u siebie, słabo to widzę niestety.
» 5 kwietnia 2017, 13:46 #28
uzio: no cóż to, że brakuje Valenci i Maty to widać. To, że Ibra się cofa jest raczej normalne, w końcu co ma zrobić stać z przodu jak ostatnia pipa i czekać na podanie, które nie nadejdzie, Jakby druga linia dobrze rozgrywała to Ibra nie musiałby się cofać, ale bez Maty to nic nie idzie w ataku.
» 5 kwietnia 2017, 19:04 #27
lukiton0589: Nie rozumiem czemu większość broni i chwali tego Rojo. A może jednak wiem. Od czasów Rio i Vidicia nie było w kadrze świetnych środkowych obrońców, dlatego większość zapomniała co to klasowy środkowy obrońca i zachwyca się średnim Rojo, a prawda jest taka, że to obrońca za cienki na Manchester United.
» 5 kwietnia 2017, 13:02 #26
MaciekBOWER: Rojo jest lepszy od rio, ma lepsze wslizgi i jest szybszy od niego
» 5 kwietnia 2017, 13:12 #25
Kuba1878MU: Rojo gra świetny sezon dlatego większość go chwali, jest to zupełnie normalne. Rio nie skrytykował jego gry na przestrzeni całego, który ma bardzo dobry a ocenił jego zachowanie tylko w tej sytuacji z Philem Jagielka.
» 5 kwietnia 2017, 13:31 #24
Samuelikson: "Rojo jest lepszy od rio, ma lepsze wslizgi i jest szybszy od niego"

buahahahahahahahah - nie wierzę! :P
To najgłupsza rzecz jaką przeczytałem na tej stronie ever :p
» 5 kwietnia 2017, 14:09 #23
emil1986x: Rojo lepszy od KOGO?!?!?!?!?! powinieneś dostać bana za to...dożywotniego!!
» 5 kwietnia 2017, 15:05 #22
MaciekBOWER: Ferdinand nie blyszczal na obronie, zbyt przeceniany gracz
» 5 kwietnia 2017, 17:31 #21
MaciekBOWER: Niech dziadek ferdinand zajmie sie swoim programem, bo wypowiada się nie ogladając meczy
» 5 kwietnia 2017, 13:00 #20
PogromcaTroli: Ten dziadek wciąga cie odbytem chłopcze.
» 5 kwietnia 2017, 15:34 #19
PaToManU: Współczuje dzieciństwa, niema co się śmiać.
» 5 kwietnia 2017, 16:14 #18
MaciekBOWER: Ciebie tez
» 5 kwietnia 2017, 17:31 #17
jaratkow: Krytyka Rojo tylko częściowo zasadna. Nie zapobiegł utracie bramki. Rio Ferdinand powiedział to co robił przez większość kariery: nie bał się wsadzić łepetynę nawet jeśli groziło kopniakiem w uśmiech... No ale nie ma jak widać dwóch takich samych ;-) Wczoraj - być może to efekt szybkiej utraty gola - Rojo faktycznie zagrał trochę bardziej chaotycznie. Na siłę chciał się zrehabilitować za straconego gola i... miał szczęście, że bezblędnie czyścił za niego Bailly.
Ibra i skuteczność... Nie ma napastnika, któy by wykorzystywał 100% okazji. Dlatego nie wyliczałbym ile |zmarnował" Ibra tylko... docenił to co strzelił. Gdzie byśmy byli bez tych goli??

Marcus Rashford... Super się wprowadził do drużyny ale... tak jak dawniej Januzaj dał się "zagłaskać". Teraz Rio chce dla niego "szansy"? Jakiej? Przecież występuje w miarę regularnie - gdyby inni mogli grać tyle co on (choćby Martial czy wcześniej Depay) to mielibyśmy prawdopodobnie uciechę. Tymczasem zaiwania Marcus niczym jeździec bez głowy.
» 5 kwietnia 2017, 12:47 #16
MaciekBOWER: Tym bardzien ze ferdinand tez nie blyszczal na obronie i byl zwyklym stredniakiem.
» 5 kwietnia 2017, 13:01 #15
jaratkow: Wiesz... chciałbym aby nasz dzisiejszy zespół miał tylko takich "średniaków" jak był Rio...
» 5 kwietnia 2017, 13:18 #14
MaciekBOWER: Ferdinand to bylo najwieksze drewno na naszej obronie
» 5 kwietnia 2017, 17:30 #13
jaratkow: @MaciekBOWER: raczej nie ma sensu bym powtarzał "słowo w słowo" to co napisał mattCK. Dlatego tylko proszę: przeczytaj jego wpis ze zrozumieniem
» 6 kwietnia 2017, 15:12 #12
karolmanu3: Tak naprawdę Rojo popełnił jeden błąd, i ten blad kosztował bramkę. Jednak mi się wydaje ze poza tym błędem był genialny. Walczył, odbierał piłki które szły do Lukaku, i świetnie czytał grę wyprzedzając przeciwników. Bailly w odbiorze majstersztyk.

Co do ibry to Rio ma racje. Martial powinien tez dostać szanse na 9. Zlatan niestety jest wolny jak żółw. Jedynie co dobrze robi to zastawia piłkę. Szybkość zero. Nawet nie wykorzystał żadnego z 'miliona' dośrodkowań, które co prawda tez nie były dobre.
Bardziej będę się cieszył jak jednak odejdzie po sezonie. W jego miejsce Griezmann. Dodatkowo LS i ŚP i będzie dobrze.
» 5 kwietnia 2017, 12:24 #11
DevoMartinez: Dosrodkowanie Ibra wykorzystał, tylko liniowy zobaczył spalonego. ;)
» 5 kwietnia 2017, 12:38 #10
MaciekBOWER: Akurat wtedy bym spalony i dobrze ze sedzia go odgwizdal
» 5 kwietnia 2017, 13:02 #9
2late: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2017 15:41

Dzięki Ibrze możemy mówić o jakiejkolwiek nadziei o TOP4, a ty chcesz, żeby on odszedł?
Nie wykorzystuje wszystkich sytuacji, bo to normalne. Widziałeś kogoś, kto by wszystkie sytuacje wykorzystywał?


I w dodatku - ilu to już graczy błyszczało formą, strzelało dziesiątki goli, a po przejściu do angielskiej ekstraklasy - kaputo? Wyobraź sobie taki scenariusz z Antkiem - powodzenia Ci życzę. Rashford ma potencjał, ale na pewno nie jest na tyle dobry, żeby wziąć ten ciężar i strzelać regularnie jak Zlatan. Także jak Antek by nie wypalił w MU to by oznaczało kilkadziesiąt straconych punktów.
» 5 kwietnia 2017, 15:37 #8
MaciekBOWER: Zlatan to juz dziadek, nie ta liga co man utd
» 5 kwietnia 2017, 17:28 #7
DevoMartinez: Przeciez Rashford w poprzednim meczu dostał szanse na 9tce od 1 minuty. I był wszędzie poza pasem srodkowym.
» 5 kwietnia 2017, 11:41 #6
kociak153: Skąd wiesz jakie miał polecenia od Mou ?
» 5 kwietnia 2017, 11:57 #5
DevoMartinez: Masz racje, nie wiem. Ale nie zmienia to faktu, ze szanse dostaje. Nie dziwne, ze go JM woli wpuszczać na skrzydło na podmeczeonego rywala. Martial kondycyjnie nie daje rady całych meczy grać a Ibra na szpicy daje rade więc logiczne, ze Rash wchodząc z ławy idzie na skrzydło a nie na szpice.
» 5 kwietnia 2017, 12:36 #4
MaciekBOWER: Z ibrą mozemy sie juz pozegnac
» 5 kwietnia 2017, 13:03 #3
2late: Co ty gościu pierdzielisz? Pożegnać z Ibrą? Chyba, że nie wygrają LE. Ale jak to uczynią, to Ibra będzie miał szansę na zdobycie 3 nowych trofeów w kolejnym sezonie - za ligę, ligę mistrzów i super puchar.
» 5 kwietnia 2017, 15:33 #2
duncaneedwards: dokladnie dobrze to zauwazyles. tez mialem z tego zbite ze rashford byl wszedzie tylko nie strefie srodkowej pola karnego
» 5 kwietnia 2017, 16:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.