Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Bez bramek w meczu z WBA na Old Trafford

» 1 kwietnia 2017, 17:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United odnotował 11. remis w Premier League w obecnym sezonie. Ekipa Jose Mourinho po raz kolejny nie potrafiła sforsować defensywy rywala. W meczu na Old Trafford nie padły żadne bramki, a świetne zawody rozegrał były bramkarz Manchesteru United - Ben Foster.
Premier League: Bez bramek w meczu z WBA na Old Trafford
» Manchester United odnotował 11. remis w Premier League w obecnym sezonie. Ekipa Jose Mourinho po raz kolejny nie potrafiła sforsować defensywy rywala. W meczu na Old Trafford nie padły żadne bramki, a świetne zawody rozegrał były bramkarz Manchesteru United - Ben Foster. We wtorek kolejne ligowe spotkanie z Evertonem.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Eric Bailly
Marcos Rojo
Ashley Young
Michael Carrick
Marouane Fellaini
Henrich Mychitarian
Jesse Lingard
Anthony Martial
Marcus Rashford
Wayne Rooney

Oddano 85 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie z West Bromwich Albion na Old Trafford od początku nie zapowiadało efektownego i emocjonującego starcia. Pomimo znacznej przewagi w posiadaniu piłki ekipy Jose Mourinho, piłka niezbyt często gościła okolicy bramki Bena Fostera.

Pierwszą próbę strzału podjął Jesse Lingard Po indywidualnym rajdzie Martiala, Anglik otrzymał podanie na skraju pola karnego. Jesse zdecydował się na uderzenie wolejem. Piłka niestety przeleciała wysoko nad poprzeczką bramki WBA.

Kilka minut później zza pola karnego strzelał Anthony Martial. Francuz został jednak przyblokowany przez jednego z defensorów i piłka opuściła boisko. Manchester United otrzymał tylko rzut rożny.

30. minuta to chyba najlepsza okazja podbramkowa United w pierwszej połowie meczu. Z prawej flanki dośrodkował Jesse Lingard, a najwyżej do piłki wyskoczył Martial. Zawodnik MU zdołał uderzyć piłkę głową, lecz ta przeleciała obok słupka.

Po przerwie tempo gry Manchesteru United znacznie wzrosło. W 54. minucie w polu karnym Fostera zrobiło się spore zamieszanie, po tym jak Mychitarian został twardo, ale czysto zablokowany przy próbie oddania strzału. Futbolówka spadła jeszcze pod nogi Fellainiego, który bez większego zastanowienia próbował wbić piłkę do siatki. Ta jednak minęła słupek po zewnętrznej stronie.

Kolejna dobra okazja Manchesteru United to uderzenie Martiala zza pola karnego. Piłka zmierzała w kierunku długiego słupka bramki Fostera. Wydawało się, że odbiła się jeszcze od zawodnika WBA, ale sędzia bez zawahania wskazał na linię 5. metrów.

W 67. minucie Mychitarian zmarnował niemal 100% okazję. Po swoim ataku, obrońca WBA źle wybił piłkę, ta odbiła się od Ormianina i pozwoliła mu wyjść do sytuacji sam na sam. Foster jednak zachował się bardzo czujnie, szybko wyszedł z bramki, skrócił kąt i zmusił Mychitariana do kiepskiego technicznego uderzania.

Kilka minut potem to Rashford zdecydował się przetestować czujność i refleks bramkarza West Bromu. Anglik posłał potężne uderzenie z dystansu pod poprzeczkę bramki gości. Foster efektownie wybił piłkę do boku, ratując swój zespół przed stratą gola.

W 75. minucie Young zdecydował się wejść głęboko w pole karne ze skrzydła. Będąc pod linią końcową, mocno wbił piłkę przed bramkę. Po instynktownym wybiciu piłki, o mały włos Jonny Evans nie wpisał się na listę strzelców z samobójczą bramką. Skończyło się tylko na rzucie rożnym.

Ciągłe ataki United uśpiły nieco czujność De Gei. W 86. minucie Fletcher niespodziewanie uderzył mocno z dystansu. De Gea niepewnie próbował chwycić górną piłkę, ta wypadła mu z rąk i odbiła się od poprzeczki bramki. Na szczęście nikt nie atakował bramkarza United i ten szybko naprawił swój błąd.

88. minuta to kolejna dobra próba United. Po faulu na Youngu, Rashford strzelał bezpośrednio z rzutu wolnego. Piłka zmierzała w okienko bramki WBA, ale Ben Foster potwierdził dobrą dyspozycję w tym spotkaniu, wybijając uderzenie na korner. Była o ostatnia akcja warta odnotowania w kolejnym już bezbramkowym remisie Czerwonych Diabłów w Premier League.

Manchester United - West Bromwich Albion 0:0

Manchester United: De Gea - Valencia, Bailly, Rojo, Young, Carrick, Fellaini, Mychitarian (Rooney 74'), Lingard, Martial, Rashford

West Bromwich Albion: Foster - Dawson, McAuley, Evans, Nyom, Livermore, Fletcher, Brunt, Chadli (Yacob 67'), McClean (Morrison 58'), Robson-Kanu (Rondon 70')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - West Bromwich Albion
Następny news »
Statystyki: Manchester United - West Bromwich 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (239)


AFC07: nie śledzę w ostatnim czasie aż tak poczynań Diabłów ale czy Shaw jest aż taki słaby że 3/4 ludzi jedzie tutaj po nim jak po burej su** ? Po kontuzji nie może się odnaleźć?
» 3 kwietnia 2017, 18:42 #236
rubin: Bylo minelo, ja tam juz jaram sie jutrzejszym meczem.
» 3 kwietnia 2017, 17:40 #235
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2017 14:17

Na podstawie moich wnikliwych obserwacji pozwolę sobie skategoryzować obecną kadrę United:

* Profesjonaliści (nastawieni na sukces, w 100% skupieni na piłce, stara gwardia):

De Gea
Romero
Jones
Rojo
Valencia
Carrick
Herrera
Mkhitaryan
Mata
Ibrahimovic (dowódca grupy)

* Grupa baletowa (obiboki, najemnicy, nieprofesjonalne podejście do wykonywanego zawodu):

Smalling
Shaw
Darmian
Fellaini
Young
Lingard (dowódca grupy)
Martial
Rooney (dołączył do grupy po pamiętnym weselu)

* Niesprecyzowani:

Bailly
Blind
Fosu-Mensah
Pogba (z jednej strony niezwykle ambitny ale z drugiej kumpel szefa grupy baletowej i gwiazda instagrama)
Rashford (ma zadatki na profesjonalistę ale ostatnio bywa nieskoncentrowany co może oznaczać że niebawem dołączy do grupy Jessiego)


Mourinho zapowiadał wietrzenie szatni. Kilku obiboków już zostało wyeliminowanych (Schneiderlin, Depay) ale jeszcze wiele wody w rzece upłynie zanim uda nam się zbudować drużynę opartą na zawodnikach dla których priorytetem będzie sukces sportowy a nie wysoka tygodniówka.
» 3 kwietnia 2017, 14:16 #234
Krystiano98: Dlaczego do drugiej grupy dodałeś Younga, Martiala i Fellainiego? O ile Martial miał jakieś problemy, to tych dwóch nie potrafie zrozumieć. Nie mają odpowiednich umiejętności, ale nie nazwałbym ich obibokami, czy najemnikami
» 3 kwietnia 2017, 16:09 #233
DjTED: Ja bym Darmiana dał do 1 grupy. Bo stara się, zawsze daje z siebie 100 % tylko poprostu umiejętności ma nie te... Ale nie ma go w mediach i z przymusu musi grac nie na swojej pozycjii (z Valencią nie ma szans na PO)
» 3 kwietnia 2017, 17:42 #232
Kilerek7: Nic dodać nic ująć:)
» 3 kwietnia 2017, 18:39 #231
janpodgorski: Rooney na weselu?? Hahaha i Ty łykasz co daja pismaki ? Póki co 3/4 kadry moze Rooneyowi buty czyscic. Niech w 1/3 zrobia tyle dla klubu co on.
» 3 kwietnia 2017, 20:33 #230
dlabigt23: Zlatan bedzie mogl zagrac z Evertonem czy jeszcze 1 mecz pauzuje ?
» 3 kwietnia 2017, 12:31 #229
stasiu669: Już po zawieszeniu, może grać :)
» 3 kwietnia 2017, 14:10 #228
BajtiMU: Jeśli Chelsea przegra z Shity a Totki wygrają swój mecz to bedą mieli tylko 4 pkt straty i jeszcze 7 kolejek do końca sezonu,wiec moze byc jeszcze ciekawie nawet o mistrzostwo.Jestem ciekaw jak Chelsea by sobie poradziła z presja bo jak dotąd dużej jej nie mieli co za niedługo moze się to zmienić.Choc dla Nas najlepiej by chyba było gdyby Chelsea wygrywała z tymi z którymi bijemy sie o top4.
» 3 kwietnia 2017, 12:05 #227
dlabigt23: Dla nas to wiesz jak to moze wygladac . Gramy u siebie z Evertonem i juz czuje 1;1 .
» 3 kwietnia 2017, 12:40 #226
BajtiMU: Faktycznie szkoda i żal tych straconych punktów przez remisy ale gdybanie nic jeszcze nigdy nie dało i nie da,czasu nie cofniemy.Caly czas jeszcze walczymy,mamy trenera z charakterem i nie wierze,ze nie robi im suszarki psychologicznej w szatni i ten kto weźmie to na klatę to zaciśnie pieści i pokaże swoją frustracje na boisku w kolejnych najbliższych meczach a ten kto sie obrazi to znaczy,ze nie ma jaj i nie pasuje do Naszej układanki,nie jest diabłem.Bardzo lubię Martiala,jest naprawdę piłkarzem z dużym talentem ale chyba gra w Naszym klubie go niestety przerasta psychicznie..
» 3 kwietnia 2017, 11:31 #225
DevoMartinez: Gra w naszym klubie nie pzzerasta psychicznie Martiala bo w poprzednim sezonie był naszym królem strzelców. To był ten sam Manchester. On ma jakies inne problemy z głową, można tylko gdybać może sprawy prywatne. A może zaczął balować, kto to wie.
» 3 kwietnia 2017, 12:15 #224
BajtiMU: Nok tak,racja,My tak naprawdę nic prawie nie wiemy.
» 3 kwietnia 2017, 14:37 #223
Olo: Dobra, zdejmijcie już tego newsa, bo nie mogę na niego patrzeć i dawać zapowiedź Evertonu! Jedziemy z nimi!! In Zlatan we trust!!
» 3 kwietnia 2017, 10:40 #222
RoboW: Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.
W tym meczu MU zdobył jeden punkt a właściwie stracił dwa i tą rzeczywistością musi się zmierzyć.
Czytam posty niżej i tak sobie myślę - że po połowie sezonu nie było by kim grać i trenować bo wszyscy byliby zwolnieni.
Ad rem - taktykę ustala trener - jeśli miała być na zero z tyłu wyszło super, jeśli na chociaż plus jeden z przodu to zonk, symptomatyczne jest że na ławce byli poza rezerwowym bramkarzem jeszcze inni zawodnicy - co mi szkodzi spróbować może to będzie to - serio jedna zmiana? - cóż po sezonie go rozliczymy. Do miłośników zwycięstwa w LE - w zeszłym sezonie jeden z klubów położonych całkiem niedaleko też wszystko postawił na ta kartę i został z g...
Piłkarze - cóż to tylko ludzie - z których Ferguson robił bogów - taa ... wszystko przemija
Pozdrawiam
» 3 kwietnia 2017, 09:32 #221
Gallacher: Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.W tym sezonie walka o mistrza jest już dla nas zamknięta a więc te punkty trzeba zdobywać by pod koniec sezonu mieć komfortową sytuację i bez stresu to zakończyć awansem do CL,ale jeśli mamy w przyszłym sezonie walczyć o mistrza to Panie Mourinho,takie mecze obowiązkowo trzeba wygrywać i nie ma żadnego usprawiedliwienia.
» 2 kwietnia 2017, 23:39 #220
2Fast4You: Mata prawdopodobnie wypada do końca sezonu :(
» 2 kwietnia 2017, 23:09 #219
Hoodys: Jeszcze tylko 1 sezon męczyć się z tym mourinho ( choć naprawdę licze że go wypieprzą po sezonie ) zanim przyjdzie nowy, porządny trener który będzie umiał przywrócić klub na właściwe tory
» 2 kwietnia 2017, 22:41 #218
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 23:17

Ufff jak dobrze ze nie ty decydujesz o tym kto zostanie a kto odejdzie .
» 2 kwietnia 2017, 23:16 #217
Gale: Hoodys, weź Wengera jak odchodzi z Arsenalu.
» 2 kwietnia 2017, 23:43 #216
Hoodys: Wczoraj wenger pokazał jak powinna grać nowoczesna drużyna przeciwko innej drużynie z czołówki. Pressing, bieganie, ofensywa a nie murowanie i 2 ataki na mecz
» 3 kwietnia 2017, 07:39 #215
mycka86: Faktycznie Wenger pokazuje jak grać z drużynami z topu. Na 8 meczów przeciwko top6 zdobył 6 ptk. A przeciwko obronie City nawet drużyny z dołu tabeli wychodzą pressingiem.
» 3 kwietnia 2017, 12:50 #214
Hoodys: my też mamy 6 pkt, tylko że na 7 meczy i zapewniam cie że 6 pkt z top6 zostanie do końca sezonu. No chyba że wybronimy 11 zawodnikami jakieś 0-0 z Arsenalem czy coś
» 3 kwietnia 2017, 15:33 #213
Diabelred: Kolejka pod LFC(ktore umacnia swoja pozycje w top4) no i Tottenham(ktory przy porazce Chelsea wciaz ma jeszcze szanse na majstra). Moglismy i my byc w tej grupie, ale po co zmiejszyc strate do City oraz odskoczyc Arsenalowi na kolejke punkty jak mozna po raz kolejny u siebie zremisowac ze sredniakiem... Czarno to wyglada, nie potrafimy regularnie ogrywac dolu tabeli, sredniakow, ze o czolowce juz nie wspominam. Terminarz robi sie nam o tyle ciekawy, ze w ostatnich 10 kolejkach bedziemy miec na rozkladzie mecze z City, Evertonem, Arsenalem, Chelsea i Tottenhamem, czyli polowa spotkan jakie pozostaly to mecze z czolowka ligi... Jeszcze ze dwie wtopy(remis/porazka) przy rownoczesnych zwyciestwach City i LFC i mam nadzieje, ze Mourinho odpusci juz sobie lige jak Klopp w poprzednim sezonie i w pelni skupimy sie na LE by nie tracic niepotrzebnych sil i ryzykowac kolejnych kontuzji.

Szkoda straconych kolejnych punktow, jednak takie spotkania zawsze maja choc ten plus, ze pokazuja Mourinho ile tak na prawde warci sa nasi rezerwowi. Coz nie pozostaje nic innego jak czekac na powrot Maty i Pogby(rozegranie) no i Ibry(bramki).
» 2 kwietnia 2017, 22:40 #212
Pawciu: Witam Serdecznie fanów MU !
Wzięło mnie na napisanie tych moich wypocin ponieważ nie mogę już patrzeć na to jak ten klub się rozwija( bo się rozwija za Mourinho wolno ale jednak). Niestety od odejścia SAF z ławki trenerskiej straciliśmy wszystko co było spotykane w Manchesterze United. Nie ma charakteru wśród piłkarzy, nie ma woli walki, nie ma tego czegoś co zawsze było w poprzednich składach United. Staliśmy się przykro mi to mówić, ale ligowym średnim zespołem. Jesteśmy pod wieloma względami za City, Chelsea, Spurs czy nawet Arsenalem. W naszym składzie patrząc na przyszłe lata nie ma jakości i raczej nie będzie z tych piłkarzy... Ibra to jest Pan Piłkarz jak Messi, Ronaldo czy Lewy, tylko ze Ibra ma 35 lat... z całej kadry United na chwile obecna może jest raptem kilku np: De Gea,Rashford, Shaw, Bailly, Pogba i Miki i tyle. Wydając przez ostatnie lata od odejścia SAFa z United tyle pieniedzy na transfery mozna oczekiwac czegos wiecej. Dla porównania ekipy z TOP na swiecie(w Europie) czyli Barcelona, Bayern, Real maja 3x lepszy sklad i lawke niz my, a pare lat temu biliśmy się z nimi w LM jak równi z równym, nie wspominając o finałach LM. Brakuje u nas i prawdziwych talentów pokroju Dolberga czy Dembele bo Januzaj to jest nieporozumienie... brakuje nam piłkarzy z charakterem jak Vidal czy Ramos, brakuje nam przede wszystkim jakości. Dla porównania my wychodzimy na nich Fellainim i reszta przecietniakow, a oni Vidalami, Kroosami, Iniestami czy z Angielskiego podwórka De Bruynami, Ozillami... Niestety nasza polityka transferowa jest taka, ze jej nie mamy po prostu, powiem więcej zespól, który był parę lat temu w TOP 3 lub 4 teraz nawet nie ma miejsca w TOP 10, niczym sobie na to nie zasługujemy. Tak na koniec dajcie spokój z chwalenia Lingarda po jakimś meczu bo kogoś takiego nie powinno byc w United tak samo jak 3/4 składu. Słucham waszych opinii do tego co napisałem, oczywiście idzie ten klub do przodu ale takimi krokami ze to szkoda gadać
» 2 kwietnia 2017, 22:10 #211
sz1234: Nie widziałby tego aż tak czarno. Pierwsza połowa sezonu była całkiem dobra a druga się jeszcze nie skończyła. Więc po 1. poczekajmy z taką oceną na koniec sezonu. Po 2. DM i LVG zostawili straszny syf po sobie i nie jest łatwo to teraz posprzątać. LVG zawdzięczamy jedynie Martiala i Rashforda, ale obaj są aktualnie bez formy. Po 3. prawie wszyscy piłkarze ofensywni są aktualnie bez formy (lub nie grają) i nie wiem dlaczego tak jest. Po 4. zmierzam do tego, że wg mnie to, co się teraz dzieje tylko chwilowa słabość (fakt, że ta chwila się dość naciąga) i że wkrótce będzie lepiej. A przynajmniej mam taką nadzieję.
» 3 kwietnia 2017, 11:54 #210
RuudVN: DDG - tu pasuje wszystko
Valencia - obrońco-pomocnik, przy takich meczach nawet lepsze rozwiązanie niż rasowy PO
Bailly - +
Rojo - +
Young - jak Valencia, tyle że kompletny brak lewej nogi a na tej pozycji jest to bardzo potrzebne
Fellaini - zero rozegrania, brak kluczowych podań
Carrick - ostatnio jak Fellaini
Lingard - biega
Martial - biega, czasem odda strzał
Mkhitaryan - zagubiony w tym drzewostanie WBA
Rashford - nie biega bo kryje go 6 obrońców

tak popatrzeć na ten skład z boku i można tylko oczekiwać posiadania 75% i gry na przypadek, bo ani rozegrania nie ma ani gry na ścianę, te punkty tracimy głównie przez brak Ibry, który jest sam sobie winien
» 2 kwietnia 2017, 21:47 #209
tom93: Od listopada minęło tyle czasu, a jedno dalej się nie zmieniło - wciąż musimy liczyć na potknięcia rywali i dopisywać sobie wyimaginowane 3 punkty za zaległe mecze. To strasznie irytujące. Tym bardziej, że potknięć czołówki również było sporo, ale my oczywiście musieliśmy remisować co drugi mecz. Co im dolega? Co sprawia, że taka globalna marka ma takich przeciętniaków i brak kreatywności. Jak to możliwe, że zespół potrafiący wykonać ponad 760 podań! i przygotować 18 sytuacji bramkowych nie umie strzelić jednej bramki więcej niż przeciwnik? We wtorek Everton - z taką grą to powodzenia, dostaniemy od nich szkołę, potem na poprawę humoru pykniemy Sunderland, po czym przyjedzie Conte, o dalszych meczach nie wspominając, gdzie jedynym zespołem z którym mamy realne szanse wygrać w Premier League jest Burnley . Trzeba się chyba jakoś na ten Anderlecht ogarnąć, żeby i oni nie pokazali nam miejsca w szeregu. LE przede wszystkim.
» 2 kwietnia 2017, 21:35 #208
Domelo: Kolejny blamaż przed własnymi trybunami, kiedyś to była twierdza nie do zdobycia, a teraz przyjeżdża byle jakie WBA czy Hull i robi co chce z nami :/
» 2 kwietnia 2017, 21:14 #207
Kuba1878MU: Pokaż chociaż jedną drużynę, która "robiła co chciała" na OT oprócz pierwszych minut meczu z City?
Bo wczorajszy mecz czy mecze z Hull, Liverpoolem, Arsenalem i wymieniać tak można dalej nikt z nami nie roobił co chciał...
» 2 kwietnia 2017, 21:36 #206
Domelo: Dla mnie remis na Old Trafford jest jak porażka i już za dużo tych przypadków i "pechowych" remisów, nie jesteśmy po prostu wystarczająco mocni.
» 2 kwietnia 2017, 21:37 #205
Kuba1878MU: nie odpowiedziałeś na pytanie... i zmieniłeś zdanie z poprzedniego komentarza... to, że jest remis nie oznacza, że drużyna przeciwna "robi z nami co chce"
Dla mnie też te remisy są jak porażki bo w konsekwencji jesteśmy niżej w tabeli niż powinniśmy, ale nie są to mecze gdzie nie potrafimy stworzyć sobie kilku sytuacji do zdobycia bramki, a brak skuteczności to już leży w głowach zawodników bo umiejętności mają ogromne
» 2 kwietnia 2017, 21:50 #204
Domelo: Tworzone sytuacje tak naprawdę nic nie dają skoro nie są zamieniane na gole.
» 2 kwietnia 2017, 22:18 #203
Hoodys: Domelo dobrze mówi. Może nie robią co chcą ale przyjeżdża byle gówno za przeproszeniem i sobie robi co chce na boisku a punkt dopisują już przed meczem. Prawda jest taka że bramkarz rywali stojąc na środku bramki nie ma nic do roboty bo wszystko leci w niego. Tylko 2 bramkarzy zagrało w tym sezonie mecz życia na OT - Heaton i Grant. Reszta to jest zwykłe partactwo ze strony mourinho

WON SABOTAŻYSTO Z CHELSEA
» 2 kwietnia 2017, 22:30 #202
Kuba1878MU: W jednym zdaniu piszesz "może nie robią co chcą" a następnie "robi co chce" szkoda klawaiatury...
A Mourinho to marnowanych sytuacji nic nie ma i nic na to nie poradzi
» 3 kwietnia 2017, 13:33 #201
Assault: Jeżeli wygramy LE i ukończymy ligę na 5 miejscu a powiedzmy, że Arsenal będzie na 4 to pozbawiamy ich gry w LM?
» 2 kwietnia 2017, 19:50 #200
DevoMartinez: Nie..
» 2 kwietnia 2017, 20:02 #199
PanWolodyjowski: Jak to nie? A nie było takiej sytuacji z Chelsea już ?
» 2 kwietnia 2017, 20:56 #198
RuudVN: Nie..
» 2 kwietnia 2017, 21:01 #197
vanderToki: Sevilla była siódma rok temu, a Villarreal i tak w eliminacjach do LM grał. Dziękuję.
» 2 kwietnia 2017, 21:09 #196
NexaT: Zwycięstwo w LM odbiera zespołowi z 4 miejsca LM.
» 2 kwietnia 2017, 21:29 #195
Sideswipe: nie wierzę że znowu to jest wałkowane
» 2 kwietnia 2017, 21:33 #194
vanderToki: Nie, wcale nie odbiera. W myśl obecnych przepisów czwarty zespół straciłby eliminacje dopiero wtedy, gdyby zespoły z miejsca piątego i niżej wygrały zarówno LM, jak i LE.
» 2 kwietnia 2017, 21:35 #193
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 19:11

Arsenal skończy sezon w tabeli za Kurczakami. Ależ to będzie upokorzenie dla nich.
» 2 kwietnia 2017, 19:11 #192
PanWolodyjowski: Wystarczyło wygrać wczoraj 1:0 i mielibyśmy 2 punkty straty do City i mecz mniej, ale oni tradycyjnie woleli wyjść na frajerów.

Myślicie, że oni wygrają mecz derbowy na Etihad? W życiu, remis będzie sukceem i nie jestem pesymistą, a realistą.
» 2 kwietnia 2017, 19:06 #191
piter100000: taki nasz los w tym sezonie. dlatego powinniśmy odpuścić już sobie ligę i skupić się na LE
» 2 kwietnia 2017, 19:11 #190
PogromcaTroli: Wystarczylo wygrać jeden czy dwa z ostatnich kilkunastu remisów i bylibyśmy w top 4. Teraz można wyliczać po wszystkim.
» 2 kwietnia 2017, 19:28 #189
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 21:32

Jacy oni? Jak już mielibyśMY to na frajerow też wychodziMY razem. Żałosne jak zawsze, szydzić tylko potrafisz, kibic sukcesu
» 2 kwietnia 2017, 21:32 #188
dlabigt23: to jest szok a jak bysmy wygrali z tych 11 remisow chociaz 5? to bysmy byli za Chelsea i Top 3 na wyciagniecie reki i bez presji... Do tego LE i moznaby bylo tam sie jeszcze pokusic o zwyciestwo ...
» 2 kwietnia 2017, 22:26 #187
zbyszek7: Az nie chce sie wierzyc w to co stalo sie z Oezilem
» 2 kwietnia 2017, 17:47 #186
piter100000: odechciało mu się grać. wsiadłby w pierwszy samolot, gdyby Real się po niego zgłosił
» 2 kwietnia 2017, 18:40 #185
sisinho: Popatrz na Toure, ten sam przypadek. Wszedł i w 60 minucie juz albo sil albo chęci nie ma.
» 2 kwietnia 2017, 18:44 #184
zbyszek7: Oezil wyglada tak jakby stracil motywacje nawet do biegania
» 2 kwietnia 2017, 18:47 #183
zbyszek7: Yaya ma juz chyba 35 lat do tego wie ze to jego ostatnie miesiace w City wiec ma to juz pewnie gdzies
» 2 kwietnia 2017, 18:48 #182
GUESSWHOISBACK: Oezil jest chudy i ma dziwne oczy, myśle ze narkotyki go zniszczyły
» 2 kwietnia 2017, 19:03 #181
Gallacher: Szwajni strzelił gola dla nowego klubu.Oj Panowie,będzie jak z Pogbą,oj będzie.
» 2 kwietnia 2017, 14:53 #180
Chestnut: Już ktoś to napisał, wymyśl swoje żarty...
» 2 kwietnia 2017, 18:59 #179
kckMU: Na swoim boisku mamy 8 remisów, z czego tylko ten z Liverpoolem można uznać za sprawiedliwy. Ja pieprze, my powinniśmy o mistrzostwo się bić, a nie siedzieć z bólem głowy za top4...
» 2 kwietnia 2017, 14:21 #178
Wave: Kiedys tego nie bylo, ale wypersfaduj Lingardowi i Pogbie ze to nie zabawa
» 2 kwietnia 2017, 17:52 #177
duncaneedwards: na chwile obecna bez ibrahimovica ten zespol nie istnieje. nie ma napastnika ktory moglby go godnie zastapic.rashford zagral wczoraj totalnie slabo kompletnie nie czyta gry nie potrafi sie ustawic. lepiej bylo postawic na rooneya moze on by ukul
» 2 kwietnia 2017, 13:14 #176
TheRipper: Dlatego latem trzeba się zgłosić po Lukaku.
» 2 kwietnia 2017, 14:17 #175
Ice: Albo dac Martiala przeciez w poprzednim sezonie świetnie spisywal sie w ataku a teraz z przymusu musi grac na skrzydle nie wiem dlaczego
» 2 kwietnia 2017, 17:38 #174
soldier85pl: # TheRipper Lukaku nie przejdzie, nie ma szans, to właśnie za kadencji murinho odszedł z chelsei jeśli się nie mylę.
# Ice Może i martial nie grał źle w ataku ale jego statystyki jak na napastnika pozostawiały wiele do życzenia. Było by ryzykowne postawić na niego w ataku.

Co do transferu napastnika to w razie ewentualnego odejścia ibry to musimy kogoś kupić, i z tym się zgadzam.
» 2 kwietnia 2017, 17:58 #173
sisinho: Belotti, Icardi, Lacazette. Oprócz Lukaku nikt inny dobry nie jest do wyciągnięcia oprócz tej 3ki.
» 2 kwietnia 2017, 18:33 #172
piter100000: Martial w ataku? przecież on grał na skrzydle. ludzie ile można to wałkować. oglądaliście w ogóle mecze MU? ewentualnie można to podciągnąć na schodzącego napastnika, ale nie grał u nas na szpicy
» 2 kwietnia 2017, 18:42 #171
UniteDKanzaS: @soldier85pl
Mata też (zakładając, że masz rację z tym Lukaku, bo nie chciało mi się sprawdzać;p) odszedł z Chelsea za kadencji Mourinho :)
» 2 kwietnia 2017, 18:55 #170
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 19:09

Martial na szpicy jest tak samo nieskuteczny jak Rashford.
» 2 kwietnia 2017, 19:09 #169
soldier85pl: Tylko że wiesz co innego było przekonać matę aby nie odchodził a co innego Lukaku aby przyszedł. To są dwie różne sytuacje. Tym bardziej że na pewno zainteresowanie nim jest spore wiec szanse na niego wydają mi się niewielkie.
» 2 kwietnia 2017, 19:09 #168
Domestos: Nam nie pomogą miliony wydane na transfery. Naszym zawodnikom zwyczajnie nie chce się grać.
» 2 kwietnia 2017, 12:08 #167
Cantona778: Nie wiem, moze dobrze by bylo dla przykladu zgnoic jakiegos pilkarza. Na pokaz, np. Lingarda...pajacowanie dabami właśnie w takich sytuacjach zostanie wyciągnięte. W czasie gdy druzynie nie idzie. Do dziś pamiętam jak Puyol w barcelonie tępił takie zachowania. Jakby Lingard tak zrobił na murawie przy Ferdinandzie to przypuszczam ze podlecial by i mu jebnal z dyńki za to! Rób se daby ale jak grasz jak Ronaldo a nie jak pokraka z championship.
» 2 kwietnia 2017, 11:19 #166
DjTED: Akurat Lingardinho nie zagrał wczoraj tak źle, zobacz co grał Miki ;/
» 2 kwietnia 2017, 11:42 #165
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 11:53

Swoja droga Ronaldo w United oduczyl sie nurkowania, przynajmniej przy koncowce pobytu u nas, nie bylo miejsca na blaznowania, nawet u Ronaldo, pamietam jak go scieli to gonil kogos przez 30m i sie odegral, a nie lecial do sedziego

wiadomo na aberyjskim jest inaczej, tam nawet Bale stracil cohones
» 2 kwietnia 2017, 11:51 #164
kuba25: Ronaldo oduczył się nurkowania? Ty jesteś świadomy tego co piszesz czy chcesz się po po prostu na silę udzielić?
» 2 kwietnia 2017, 12:59 #163
Wave: a wiesz kto to ronaldo? :p
» 2 kwietnia 2017, 13:03 #162
Cantona778: Miki po przerwie się obudził, powalczył o parę piłek ale od niego jednak więcej się wymaga. Niemniej jednak Mourinho w czym na pewno jest dobry to w budowaniu zajeb....druzyn! Myśle ze Klop jest lepszym trenerem ale nie umie zbudować potęgi w przeciwieństwie do Mourinho. Albo Mourinho nimi zatrzesię i wyjdzie kto ma charakter a kto jez pizd....unia i się obrazi.
» 2 kwietnia 2017, 13:40 #161
kuba25: Ty chyba trollujesz, jesli piszesz ze Ronaldo oduczył się nurkowania.
» 2 kwietnia 2017, 15:41 #160
NexaT: A ty umiesz czytać ze zrozumieniem, czy po prostu udzielasz się aby się udzielać?
Myśl przewodnia jest taka, że Ronaldo w Manchesterze United (to ten klub na którego stronie jesteś) nie nurkował.

Słowa klucz do zrozumienia całej wypowiedzi:
"wiadomo na iberyjskim jest inaczej".
Iberyjski - czyt. półwysep iberyjski, to tzw. Hiszpania i Portugalia.

Łącząc w całość: W United nie nurkował, a Hiszpania to inna para kaloszy.
Wave nie pisze, że Ronaldo TERAZ nie nurkuje, tylko że nie nurkował w UNITED. Przynajmniej pod koniec jego pobytu tutaj.

Dzięki za uwagę.
» 2 kwietnia 2017, 17:14 #159
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 17:43

na poczatku nurkowal i slowo czesto to malo powiedziane, przy koncowce u nas sie tego oduczyl bo mu nie gwizdali, ale to co teraz wyprawia to jest dramat
» 2 kwietnia 2017, 17:42 #158
Klimaa: Kolejny z meczów w którym głupio tracimy punkty mając przewagę na boisku. Odbije się to nam czkawką po 38 kolejce.
» 2 kwietnia 2017, 10:27 #157
TheRipper: Jeszcze przed meczem ten wynik był niestety do przewidzenia. W obliczu kontuzji i zawieszeń takich graczy jak Mata, Pogba czy Ibra remis można było brać w ciemno. Dodajmy do tego i tak wszechobecną przeciętność w składzie i mamy to co mamy. Niech oni już dadzą sobie spokój z tą ligą bo z tego już nic nie będzie i niech się skupią na wygranej w LE. Latem 3 transfery nam nie wystarczą, zbyt wielu graczy jest po prostu za słabych na ten klub.
» 2 kwietnia 2017, 10:23 #156
MatiasXD: Z Bournemounth grała cała wymieniona trójka i mecz też skończył się remisem mimo iż goście całą drugą połowę grali w 10. Mamy najdroższą kadrę w całej Anglii więc nie wmawiajmy sobie że mamy za słabych graczy żeby ograć takie WBA bo to bzdura. Nawet rezerwowym składem powinniśmy takie mecze wygrywać ale brakuje nam pomysłu na grę bo w defensywie jest dobrze.
» 2 kwietnia 2017, 11:16 #155
TheRipper: "Z Bournemounth grała cała wymieniona trójka i mecz też skończył się remisem mimo iż goście całą drugą połowę grali w 10."

Tak, ale jednak większa szansa jest na wygraną z Ibrą w składzie czy Matą który potrafi ożywić ofensywę niż z Lingardem czy nieopierzonym (jeszcze) Rashfordem. Prawda jest taka że Szwed nam być może parę meczy zawalił ale bez niego byłoby jeszcze gorzej.

"Mamy najdroższą kadrę w całej Anglii więc nie wmawiajmy sobie że mamy za słabych graczy żeby ograć takie WBA bo to bzdura."

Pieniądze nie grają. A inna sprawa że spora część składu jest na poziomie takiego WBA właśnie.
» 2 kwietnia 2017, 11:31 #154
jaratkow: Trudno jest wygrywać mecze, równie trudno zdobywać w nich bramki jeżeli przez większą częśćzawodów piłkarze grają plecami do bramki rywala, a znakomita większość podań wykonywana jest w bok lub do tyłu. Nie wychodziło od początku a... z jedyną zmianą czekał Mourinho do 74 minuty. Odechciewa się wszystkiego gdy taki jak wczoraj United trzeba oglądać
» 2 kwietnia 2017, 10:06 #153
mercury: Fellaini zagral niezly mecz, a dostal ocene troche ponad 5... Druzyna byla bardzo slaba, ale nie mozna byc slepym na indywidualne dokonania, tym razem nie bylo sie o co do goscia doczepic, nie psul akcji, wygrywal pilki
» 2 kwietnia 2017, 10:04 #152
Wave: ano Fellaini to nie Pirlo, swoje robi, z nim to jak z Ibra ciezko sie przeciw nim gra, a tego nie widac
» 2 kwietnia 2017, 10:50 #151
hunteriarz: Siwy jesteś skończony do póki będziemy mieć takiego pseudo trenera nic nie osiągniemy, czas się pożegnać.
» 2 kwietnia 2017, 09:29 #150
MarChester: Bastian ładnie bramka w debiucie dla Chicago
» 2 kwietnia 2017, 09:23 #149
asart: Słuchajcie mnie wszyscy! Graczy mamy naprawdę dobrych!! Wiem ze większość z was chciałaby samych grizmanow i neymarow w naszej drużynie ale naszczescie tak nie jest! Jedyny problem to sposób w jaki grają, co im Jose nawymyślał przed meczem ze przy tak szybkim rashu, mikim, valenci nikt nie potrafi podać im na wybieg!? To co wczoraj pokazali to brak taktyki, równie dobrze mogli by stać w miejscu pod polem karnym przeciwnika efekt byłby taki sam, kolejny raz nie potrafią grać z przeciwnikiem który całym zespołem broni, to już 11 remis, może w końcu Jose poćwiczy z nimi grę gdy przeciwnik się broni całym zespołem!
» 2 kwietnia 2017, 06:54 #148
Kilerek7: Jeszcze jedna sprawa, odnośnie kontraktów. Zamiast poczekać do końca sezonu, by żaden piłkarz nie był pewny swojego być albo nie być w klubie, to odrazu MU przedłuża kontrakty a potem taki Lingard mając spokojny kontrakcik, może sobie grać piach.
» 2 kwietnia 2017, 03:26 #147
GUESSWHOISBACK: Rashford grał zamiast Rooneya w podstawowym? Haha
» 2 kwietnia 2017, 03:20 #146
gambit: Nie rozumiem czepiania sie Fallainiego. Przeciez to typowy drewniak od rozpychania sie lokciami i oczekiwanie od niego czegos innego nie ma wiekszego sensu. Granie sredniakami to tez zadna wymowka bo SAF wygrywal lige z Parkiem i Fletcherem, ktorzy przy calym szacunku jaki do nich mam, ponad pewien poziom nigdy sie nie wzniesli. Fakt ze to juz 11 remis to zaden przypadek, gdyby nie Zlatan bylo by jeszcze gorzej, W lidze Europy tez sie meczymy niemilosiernie i sukces wcale nie jest murowany nawet z takimi rywalami. Rajdy Valencii i zejscia Martiala mozna bylo przewidziec w zeszlym tygodniu ale nie zapominajmy ze graja tak jak im manager kazal. Brak pomyslu i zero kreatywnosci to w mojej opinii problem. Przy technice i przyspieszeniu naszych zawodnikow kilka klepek i wyjsc na pozycje powinno rozmontowac West Brom i taka jest prawda. Wiadomo ze Jose zna sie na pilce lepiej, mimo wszystko jednak uwazam ze trener ustawia taktyke pod druzyne a nie druzyne pod taktyke - przyklad Conte ktory zmienil ustawienie kiedy nie szlo i efekty sa jakie sa. Mate bronia liczby ale przyznaje ze ogladajac mecze jestem zaskoczony jak on je wykreca bo jest niemal niewidoczny. Zachwytow nad Mikim (lub tez braku krytyki) nie rozumiem bo dzisiaj tez wbiegal na oslep w przeciwnika. Nie mamy zadnego skrzydlowego ktory miescil by sie w pierwszej 10 w lidze a jedyne co robia to granie do boku. Mimo wszystko mam nadzieje ze Mourinho w koncu znajdzie sobie zawodnikow na swoje pozycje i United zacznie powrot na nalezne miejsce. Wybaczcie brak polskich znakow ale pisze z pracy a tu wszystko na angielski poustawiane. Pozdrawiam
» 2 kwietnia 2017, 01:27 #145
Kilerek7: U Guardioli City gra o wiele lepiej a z 17 graczy powinno odejść, a co dopiero u nas? Ciągle słyszę wielu obrońców naszych graczy to chyba tylko z sentymentu. Ja wiem, że nie realne jest sprzedaż wielu graczy i że nie może być pełno dobrych grajków, ale jak wielu tutaj zaznaczyło, nasz klub ma pełno szrotu i taka jest rzeczywistość. Zacznijmy od tego, że przyszedł dobry trener i zrobił 4 solidne transfery, jednak to już nie jest ten sam Jose co kiedyś, jest wg mnie za spokojny i to dlatego Ferguson potrafił ze średniaków wycisnąć więcej bo się nie patyczkował, z resztą nie ma co tego porównywać bo wtedy Parki czy Fletchery starczały by wygrać ligę, a teraz wiele się wyrównało. Kolejna sprawa to te wygłupy i zabawy o których mówił Ferdinand. Taki Zlatan jest najlepszy i zachowuje się jak zawodowiec, a taki Lingard gra piach a sobie tańcuje i się cieszy jakby było czym. Brakuje mi tutaj mentalności zwycięzców, wygląda to jak banda dzieciaków która świetnie się bawi i jeździ drogimi furami i ma w 4 literach wyniki MU, jakby nie mieli świadomości jaki klub reprezentują. Za dużo jest patyczkowania i sentymentów. Rashford pograł trochę w podstawie i już myśli, że jest mega gwiazdą, Lingard czuje się bezpieczny bo Anglik, Fellaini chyba dobrze bajeruje Jose, że ten na niego stawia itd. Zdawałem sobie sprawę, że nie sprzedamy wielu graczy ale po cichu łudziłem się, że wraz z przyjściem Mourinho nie będzie znowu poznawania graczy, nabierania się na ich pseudotalent i ciężką pracę na treningach, tylko poprostu będą solidne czystki. Gracze tacy jak: Lingard, Fellaini, Smalling, Blind, Young, Darmian powinni być z miejsca sprzedani, bo to nie są gracze na ten klub, oni by w podstawie Sunderlandu nie grali no ludzie. Każdy tylko broni ich, a to są słabi gracze, owszem mają jakieś zalety, ale to za mało, to nic nie wnosi, czasami jakieś pojedyncze zrywy. Shaw, Martial mieli stanowić o sile a są bez formy, Depay długo nie posiedział więc Francuz też powinien dostać ultimatum a jak nie to out, albo obu wypożyczyć bo są młodzi i może jeszcze się ogarną, Rashforda w sumie też. Rooney i Carrick mimo, że dają doświadczenie to też powinni odejść do Chin czy MLS taka prawda. W zasadzie chyba z tego szrotu tylko Marcos Rojo wziął się w garść na tyle by stanowić o sile naszej obrony która prawie jest idealna, wszystko inne trzeba budować od nowa. Ibra, Pogba, Herrera, Miki, Valencia, DDG, Mata, Rojo, Bailly, Jones ( jak jest zdrowy ) to w zasadzie gracze którzy grają w miarę przyzwoicie. A klasą światową w tym sezonie wg mnie jest tylko Ibra, Valencia i DDG. Ja wiem, że są kontrakty, pensje, że nie jest tak łatwo powiedzieć połowie kadry out a nową kupić, ale proces czyszczenia musi się zacząć już teraz. Niech Jose też daje szanse młodym, liczyłem, że młody Willock dziś zagra, czemu też nie dostaje szansy Fosu - Mensah albo Tuanzebe. Wygląda to wszystko mizernie, ale wierzę w kunszt Portugalczyka, że to wszystko dźwignie na właściwe tory, tylko żeby było to LM.
» 2 kwietnia 2017, 02:46 #144
zapertinio16: Kilerek7 Twoją wypowiedź podsumuje tak: sprzedać/wypożyczyć Martiala, Shawa i Rashforda, bo grają słabo, ale są młodzi. Zostawić i dać pograć Tuanzebe i Fosu-Mensah... Ci pierwsi mają już trochę doświadczenia i potrafią zrobić różnicę nawet gdy przez większość meczu ich nie widać, zaś Ci drudzy nie mają prawie w ogóle doświadczenia, "ale przecież mogą wypalić", a z formą to nie wiemy jakby było.
» 2 kwietnia 2017, 08:49 #143
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 11:30

Kilerek7

Zgadzam się z wszystkim oprócz tego że City Guardioli gra o wiele lepiej od nas. Może i strzelają dużo goli ale to co grają w defensywie to jest istny kryminał. Jak wiemy drużynę buduje się od obrony więc my przynajmniej mamy podstawy a Łysy będzie musiał wymienić cały blok defensywny.
» 2 kwietnia 2017, 11:29 #142
Kilerek7: Ja poprostu szukam alternatyw, bo tak jak za LvG wypalil Rashford, tak za Jose może jakiś młody grajek dałby impuls? Nie wiem. Owszem pod tym względem Guardiola ma gorzej, chociaż Stones czy Otamendi to nie są źli obrońcy, sami byliśmy nimi zainteresowani. Można powiedzieć, że każdy zawodnik jest loterią, ale napewno duży czynnik to trener. Chelsea grała piach, przyszedł Conte, zmienił formacje i jadą każdego, nawet taki Moses szaleje czy Pedro, a Willian grzeje ławę.
» 2 kwietnia 2017, 13:27 #141
dlabigt23: Nasza liga staje sie coraz bardziej beznadziejna wynika to z tego ze naprzyklad my bysmy grali ladna pilke w LM ( napewno lepsza niz Tottenham , Leicester czy Arsenal ) ale naprzyklad takie kluby jak WBA przyjezdzaja tutaj zeby grac typowo na 0;0 to jest zalosne i ciezko zdobyc pelna pule punktow tak to niestety teraz wyglada i widac co sie dzieje ze kazdy klub jak przyjezdza to muruje bramke a to nam sprawia wielki problem ...
» 2 kwietnia 2017, 01:06 #140
soldier85pl: Z tym leicester to pojechałeś. Przeszli z pierwszego miejsca z grupy, wyeliminowali Seville. I to wszystko mimo słabej postawy w grupie. Ja osobiście nie jestem przekonany czy my byśmy tak na luzie dokonali wiecej niż oni. Z totenhamem sie zgadzam z arsenalem też w wiekszości ( choć powiedzmy sobie szczerze. Żaden angielski klub by niewygrał z bayernem.
» 2 kwietnia 2017, 02:08 #139
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.04.2017 11:51

Wiem , wiem ze nie kompromituja sie ale czy maja szanse z takim Atletico , Borussia albo chociaz Monaco ? watpie w to to juz nie druzyny dla nich a juz nie mowie o Bayernie czy Barcelonie .. Przynajmiej wiem ze jak my bysmy tam grali to druzyny by sie przynajmiej nie murowaly pod wlasna bramka tylko by byla wymiana ciosow ale niestety tutaj w lidze u nas tak to wyglada kto przyjezdza na OT to sie muruje i jest problem .
» 2 kwietnia 2017, 11:50 #138
soldier85pl: No okej z tym się zgodzę. Co do następnego sezonu to drużyny chelsei city i liverpoolu moim zdaniem mogą coś zdziałać w europie. City dochodzi zawsze do pewnego etapu, chelsea zawsze w europie dobrze sobie radziła a liverpool za klopa doszedł do finału ligi europy. Cały problem w tym sezonie to miejsce totenhamu. To my powinniśmy grać zamiast nich bo cała czwórka jak narazie się zgadza pod względem siły drużyn w europie.
» 2 kwietnia 2017, 18:08 #137
soldier85pl: Choć oczywiście liczę że koniec końców wyprzedzimy Liverpool
» 2 kwietnia 2017, 18:09 #136
pawelisto2: Niespecjalnie mi te autobusy przeszkadzają. To jest piękne: żelazna defensywa i zabójcze kontry, ale błagam...niech zespół chociaz chce przeprowadzać te kontry.
WBA nawet nie chciało opuścić własnej połowy, a Pullis jeszcze mowi, że jest zadowolony. Słabo to wyglada gdzie zespół z górnej połowy tabeli szarpie się o jeden punkt niczym spadkowicze.
» 2 kwietnia 2017, 00:03 #135
69eyes: Niech ten sezon już się kończy, mam czasem naprawdę dosyć oglądania jak ta drużyna się męczy, chcą ale nie mogą. Bez Maty, Herrery i Pogby kreatywność wynosi 0 i zostaje wstrzeliwanie bąków w pole karne przez Valencie z którego kompletnie nic nie wynika. Fellaini do tartaku jak najszybciej, nie chce go oglądać nawet jako zmiennika, on jedyne co robi to podaje w bok do najbliższego przez 90 min, przegrywa połowe głowek z jakimiś kurduplami i sprzedaje łokcie w ryj, piłkarz pomyłka jeśli chodzi o ten klub, niech szuka szczęścia w jakimś Stoke, Evertonie. Jeśli chodzi o top4 walczymy już tylko z looserpoolem, jedyna szansa, że będą gubić punkty na jakiś ogórkach bo jeśli chodzi o nas to punkty dla rywali na OT sypią się jak z rogu obfitości więc ciężko będzie gonić.
» 1 kwietnia 2017, 23:16 #134
JasnaLiryka: Znow pieprz. niemoc...... to juz kolejny mecz do kolekcji gdzie powinny byc 3 punkty a My remisujemy zamiast odskoczyc od Arsenalu i gonic tych niebieskich. Jutro niech tam bedzie remis to najlepiej dla Nas ale Kanonierzy pewnie odjebia szopke.... rozczarowalem sie troche tym meczem bo kontrolowali to spotkanie , dobrze rozprowadzali pilke jednak takie sytuacje jak mial Miki to musza byc bramki kwa jeg mac.... Mam nadzieje,ze z Evertonem bedzie lepiej
» 1 kwietnia 2017, 23:15 #133
dlabigt23: Ja nie mam ogolnie zalu do Mourinho bo zrobil tyle na ile sie dalo i dalej tak jest . Niestety naszej kadry nie dalo sie w ten jeden sezon sprzedac naprzyklad 8 zawodnikow i kupic w ich miejsce 8 tych ktorych chcial Mou . Poprzednie okienka tak wlasnie wygladaly i wszystko bylo robione na odpieprz i wlasnie tak to teraz wyglada ze nakupowal LvG duzo grajkow juz paru odeszlo i zapewne jeszcze odejdzie wiec nie ma co narzekac bo zrobil co mogl . Wzasadzie te transfery ktore on przeprowadzil sprawdzaja sie bo nikt mi nie powie ze Miki , Zlatan , Bailly to slabi zawodnicy ...Po co bylo sprzedawac pol naszej kadry znow na jakies szroty i zapchaj dziury co niewiadomo czy sie sprawdza . Nastepny sezon bedzie lepszy i wierze w to poprostu . Teraz trzeba wygrac LE to jest dla nas jedyna szansa bo widac ze w lidze u siebie niemozemy sie przelamac i ciagle remisujemy i pewnie nic sie nie zmieni :)
» 1 kwietnia 2017, 23:04 #132
Ronal: Kto nie oglądał, ten w sumie zaoszczędził pond 90 minut swojego życia. ^^
» 1 kwietnia 2017, 22:44 #131
pawelisto2: Ponieważ?
Nie oglądał meczu swojej ukochanej drużyny i to ma być powód do radości? Rozumiem sprawy prywatne itd, ale do czego to doszło, żeby kibice namawiali do nieogladania meczów swojej ukochanej drużyny...o co tutaj chodzi?
» 1 kwietnia 2017, 23:57 #130
dlabigt23: a wlasnie chodzi o to ze takie druzyny jak dzisiaj WBA przyjechala typowo zeby sie bronic bo znali nasze slabe punkty ze u siebie lubimy remisowac i wiedzieli ze wywioza od nas 1 pkt ale to troche dziwne to ta druzna nie broni sie od spadku ...
» 2 kwietnia 2017, 01:32 #129
piter100000: niech mu się wiedzie jak najlepiej. zaimponował mi swoją postawą jak Mourinho odsunął go od składu i za to mam do niego szacunek. jednak nie ma się co oszukiwać, bo był niestety dla nas nieudanym transferem
» 1 kwietnia 2017, 23:15 #128
mercury: Mnie raczej nie imponuje postawa, ze sie siedzi w klubie bez gry, ale dostaje sie tygodniowke, z fiu fiu. Ja bym cale zycie tak mogl
» 2 kwietnia 2017, 10:07 #127
Cantona778: I jeszcze jedno, bo raz na jakiś czas Ferguson tez mial takie mecze. I z tego co pamietam to byla terapia szokowa na niektorych natychmiastowa. Bo zmieniał 3/4 skladu nastepny mecz. I jak ogladałem jego MANU z 13 lat to jestem w 100% pewien ze po takim meczu, wyciagnal by z co najmniej 3 nazwiska z druzyny U21 i do pierwszego skladu na Everton poslał w bój.
» 1 kwietnia 2017, 21:46 #126
Cantona778: Jakie to jest wszystko wkur....kilka lat temu Real był w podobnej sytuacji. Zmieniani trenerzy, zawodnicy pokroju drenthe i Faubert, Gravesen itd..co roku 1/8 lm i bay bay...Mourinho przyszedl. Kupił Ronaldo,Kake,Benzeme jednego lata, drugiego Ozila, Alonso, Di Marie...i zrobil maszyne do wygrywania. Na poczatku dostal od Barcy 5:0 by pozniej bic sie z nimi na równi!! W tym roku dokupimy 2-3 pilkarzy zeby taki Lingard przyspawał sie do lawki. Fellaini moim zdaniem zostanie sprzedany. I bedzie dobrze. NAjwazniejsze to wygrac lige europy bo jesli sie nie uda teo zrobić straty finansowe beda bardzo duze. Finansowe i wizerunkowe. Liverpool powinien byc dla nas przykladem. Oni byli sa i beda przecietni!
» 1 kwietnia 2017, 21:37 #125
zapertinio16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 21:43

Ronaldo, Kake, Benzeme i Alonso kupił Pellegrini...
» 1 kwietnia 2017, 21:42 #124
Cantona778: oj chyba nie...
» 1 kwietnia 2017, 21:43 #123
zapertinio16: najpierw sprawdzaj wszystko co piszesz, a nie się wypowiadasz...
» 1 kwietnia 2017, 21:45 #122
piter100000: Ronaldo, Kake, Benzeme i Alonso kupił Perez :) Pellegrini nie miał nic do powiedzenia
» 1 kwietnia 2017, 21:51 #121
DEPE: ronaldo kupil calderon
» 1 kwietnia 2017, 22:15 #120
ro7: Nad transferem Ronaldo pracował i go zaklepał Calderon. Perez przyszedł nim doszło do transferu i chciał nawet ten transfer zablokować, bo tak nienawidzi Calderona :-) Ale jako, że Ronaldo miał złotą piłkę musiał to przełknąć. Dlatego Bale był tak ważny dla Pereza to miał być "jego" Ronaldo...
» 1 kwietnia 2017, 22:26 #119
piter100000: z tym Ronaldo macie rację, ale Florek jako nowy prezes musiał to zaakceptować, więc malutki udział w tym ma :)
» 1 kwietnia 2017, 23:13 #118
QsQs: Znawcy Benzema, Ronaldo, Alonso i Kakę kupił Perez w 2009 roku. Przed tĂ˝mi zakupami Perez kandydował na prezesa Realu i by przekonać socios (kibiców) to przed wyborami obiecał kibicom kupno Ronaldo i Kaki. TrenĂŠrem zostal wtedy Pellegrini. W 2010 roku po wygraniu Ligi Mistrzów z Interem Mourinho został przedstawiony jako nowy trener. Mou przed sezonem sprowadzil (wskazal Perezowi by kupił) takich graczy jak Ozil, Di Maria i Coentrao czyli graczy którzy dopiero aspirowali do bycia najlepszymi na świecie.
» 2 kwietnia 2017, 08:35 #117
QsQs: Calderon, który był przed Perezem ściągnął innych graczy. Ramos, Higuain, Gago, Marcelo, Pepe + holenderski zaciąg czyli Robben, van der Vart, Schneider, huntelar i rodzynek Drenthe. Jeszcze ciekawostka. Niewiele brakowało by Robben został piłkarzem United w 2009. Jednak dowiedział się przed sezonem, że ma być częścią rozliczenia za Cristiano, wkurzył się i dogadał się szybko z Bayernem (który trzeba powiedzieć dogaduje się dość szybko i sprawnie z piłkarzami czy innymi klubami) po czym podpisał z nimi kontrakt.
» 2 kwietnia 2017, 08:50 #116
PanWolodyjowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 21:32

Pozbyliśmy się kilku "średnich grajków" (choć Nani i Kagawa to są dość solidni zawodnicy) i zastąpiliśmy ich równymi średniakami za kupe siana. W ostatnich latach odeszli

Zaha,Evans,Keane,Kagawa,Nani,Hernandez,Rafael

I tak szczerze mówiąc to nabytki van Gaala(+1 Moyesa) w postaci: Fellaini,Blind,Darmian + wprowadzony do drużyny Lingard

Lepiej byśmy zrobili, gdybyśmy nie sprzedawali Keane, nie kupowali Darmiana kosztem Rafaela (w sumie Rafael też asem nie jest, ale lepszy w ofensywie) i Zaha też zdecydowanie lepszy niż Lingard, a ten sam wiek. A jak nie, to Nani i tak lepszy bezsprzecznie

Gdzie tu logika?
» 1 kwietnia 2017, 21:32 #115
Cantona778: Łatwo mówić po fakcie. Co wy macie z tym Nanim to ja nie wiem. Drugi Depay nie liczac z 2 sezonów na 5-6 w MU? Przeciez na koncu to poziom Lingarda byl. Primo pierwsze. Moyes rozbił ta druzyne bezsprzecznie. Drugie primo. Van Gal choc troche lepiej dal dup...y z transferami nie gorzej niz moyes. WIelka sztuka nakupic drogich marnych pilkarzy. Darmian, Blind, Sznaderlin,Depay...to sa błędy które nas wiele kosztowały.
» 1 kwietnia 2017, 21:42 #114
zapertinio16: jak na dzisiejsze standardy to Blind (17mln), Darmian (18mln) nie byli drodzy. Depay? Uważany za ogromny talent, zdobył króla strzelców i miał bardzo udane MŚ, zapłacić za niego ok. 30mln to nie dużo i większość się zwróciło.
» 1 kwietnia 2017, 21:53 #113
Cantona778: Takim podejsciem Liverpool jest tam gdzie jest...nakupować byle co a później płacz ze 20 lat pucharu nie mają..
» 1 kwietnia 2017, 22:20 #112
zapertinio16: Tyle że LvG z tymi zawodnikami co sprowadził wygrał już puchar.
» 2 kwietnia 2017, 08:37 #111
Ofensywny71: Rywal poprostu sie zamurowal i nic nie dalo sie z tego ugrac.
» 1 kwietnia 2017, 21:20 #110
RedRevolta: Ten skład wygląda właśnie jak taka zbieranina kopaczy 2 poprzednich trenerków, kopletny burdel na kółkach, dopiero transfery Jose wyglądają w miare sensownie, Eric i Pogba w przyszłości dadzą nam jeszcze wiele + Ibra, a te wszystkie marouany i daleje kupowane na ostatni gwizdek nigdy nie powinni trafić do tej drużyny, nie pasują tu kompletnie. Niestety ale obiektywnie patrząc to nie zasługujemy na top 4 w tym sezonie, jedyna szansa to wygranie LE, chociaż i to w moich oczach będzie graniczyło z cudem przy naszej obecnej grze, dramat.
» 1 kwietnia 2017, 21:09 #109
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 21:18

dokladnie, ale nadzieja umiera ostatnia :)
ja tam ten sezon to tylko traktuje jako ogarnianie druzyny przez Mou, a i tak 2 trofea wpadly

zeby tylko do lm sie udalo obojetnie jak, bo wtedy wzmocnienia beda konkretniejsze
» 1 kwietnia 2017, 21:17 #108
Wave: a komus przyszlo do glowy ze 2j panowie zaorali nam klub do sredniego poziomu, nie tak latwo wyjsc z marazmu
» 1 kwietnia 2017, 21:16 #107
piter100000: wave masz 100% racji. Dlatego napisałem, że Jose musi to poukładać i każdy rozsądny człowiek wie, że jeden sezon to za mało. Przecież to o czym pisałem odnośnie braku proporcji w naszej drużynie odnosi się do ostatnich trzech lat
» 1 kwietnia 2017, 21:28 #106
Wave: oki :)
» 2 kwietnia 2017, 09:02 #105
BaltazarGabka: Niech nagrywaja sobie filmiki jak tancza.. do tego sie nadaja
» 1 kwietnia 2017, 20:32 #104
lukaszek9000: Fellaini, Lingard, Young to piłkarze do WBA nie do United
» 1 kwietnia 2017, 20:25 #103
Wave: kurde duzo lepiej oglada sie sou bou, o co tu chodzi
» 1 kwietnia 2017, 20:16 #102
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 20:10

Sorry Gregory, ale czego wy oczekujecie od zespołu gdzie w 1 składzie grają Lingard, Fella, leniwy Martial, Rashord który w kolejnym meczu potwierdza że jest mega żałosny jak gra od 1 min. Young?

Odpowiedzcie sobie na to pytanie to będzie wam łatwiej znosić takie mecze.
A gadka iż połowa w.w grała bo lepsi wiszą za kartki lub mają kontuzje to tylko bullshit i nic więcej.
Było od odejścia SAF-a który jak wiadomo takich Youngów czy Lingardów by trzymał do 40-stki w United prawie 3 lata, a oni dalej są i co zgroza grają często w pierwszym składzie.

Tych piłkarzy nie chciałby nikt z pierwszej 10-tki PL i nikt z czołowych 40 klubów z EU.
Więc gdzie chce być United mając takie asy? No na pewno nie na topie światowego futbolu.

To jakiś absurd.
» 1 kwietnia 2017, 20:09 #101
Cantona778: A lingard daaba walnie i jest git.
» 1 kwietnia 2017, 20:09 #100
Cantona778: Fellaini ten pan powinien oddany byc za darmo i jak jeszcze raz zobacze wywiad z Moysem: ze on mial plan, ze mu czasu nie dano, to mnie krew jasna zaleje! I wina tu Fergusona bo go mianowal. Hazard mial grac u nas to Fergi poskapil kasy, Lucas Moura mial byc u nas to Fergi poskapil kasy.
» 1 kwietnia 2017, 20:07 #99
Cantona778: W takich chwilach cięzko o jakieś pozytywy. Mourinho dobrze mówi, ofensywa to jest poziom league one. I co znowu wietrzenie szatni w lecie? odejdzie Lingard i Fellani, a za rok ktos powie " odeszli piłkarze którzy nie powinni odchodzić"? A czym sie rózni Welbeck od Rashforda? kompletnie niczym, zmiennik , wychowanek, i to wszystko. Rooney w jego wieku to juz byl mega napastnik. A Rashford?
» 1 kwietnia 2017, 20:04 #98
qwerasdf: io tak sobie mysle, ze ten zltan to musi byc jakis bog, ze w tym chlewie nastrzelal 25 bramek
» 1 kwietnia 2017, 19:55 #97
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 19:55

Wiecie co jest najlepsze? To że wszyscy się domagali tego Rashforda na szpicy a ten mecz dobitnie pokazał że to nie jest żadna klasyczna 9. On był wszędzie ale nie w polu karnym rywala. Schodził do skrzydeł, cofał się do rozegrania, szukał dryblingów, klepek i strzałów z dystansu czyli były to typowe zachowania dla gracza drugiej linii. Podobno w szkółce grał jako 10 i widać że bliżej mu do tej pozycji jak i do roli skrzydłowego ze względu na szybkość. Także jak wróci Zlatan to żeby nie było znowu tych samych narzekań że Marcus jest rzucany po skrzydłach bo on do tej roli nadaje się bardziej niż do roli wysuniętego napastnika.
» 1 kwietnia 2017, 19:53 #96
qwerasdf: narzekalem na wielkiego jose caly sezon, ale chcialem mu podziekowac, ze potrafil wyciagnac jeden punkt od tak trudnego przeciwnika jak WBA.
» 1 kwietnia 2017, 19:50 #95
mrk: mnie bardziej niż nasza gra dziwi postawa West Bromu. Po tym co pokazali w ostatniej kolejce z Arsenalem myślałem, że powalczą, a oni grali po prostu żałośnie, a przecież dzielą nas tylko 3 miejsca w tabeli..
» 1 kwietnia 2017, 19:33 #94
euro8686: Niestety zaczęliśmy grac w koncu dobrze w pilke i drużyny które przyjeżdżają do nas nie graja otwartej pilki i muruja sie jak USA od Meksyku i chca jakos przetrwać i cos ugrac...

Ale my powinniśmy i tak wygrywac w końcu jesteśmy UNITED!
» 1 kwietnia 2017, 19:30 #93
Gallacher: Meczu nie oglądałem bo jakoś humor nie dopisywał,ale widząc po wyniku i komentarzach to nic nie straciłem,a tak na serio to aż strach pomyśleć nad resztą meczy w tym miesiącu bo może dojść jeszcze większe wypalenie graczy i wyniki będą mizerne,ale mam nadzieje że United sporo zapunktuję bo to ostateczna faza sezonu.Co wy chcecie od tych Lingardów itd ? My możemy tylko patrzeć na to co się dzieje i jacy gracze wychodzą na boisko,a jeśli wam się to nie podoba to róbcie licencję UEFA i pokażcie się z lepszej strony bo chyba Mou wie co robi.Co ma być to będzie i tyle a jeden puchar już mamy w tym sezonie :)
» 1 kwietnia 2017, 19:26 #92
iMarMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 19:10

11 remisów to 22 punkty straty

1. Chealsa- 69 punktów
5.Man Utd- 53 punkty

Chociaż polowe z tych remisów i było by inaczej :)
» 1 kwietnia 2017, 19:08 #91
soldier: Remisy nie biorą się z nikąd. A konkretnie to biorą się z naszej beznadziejnej gry atakiem pozycyjnym. My kreujemy sobie znikomą ilość okazji, jak na nasze posiadanie piłki.
» 1 kwietnia 2017, 19:41 #90
romario11: Ten mecz to był mega dramat.
» 1 kwietnia 2017, 19:07 #89
Marti24: Ten mecz pokazał, że ktoś taki jak Ibra jest cholernie potrzebny. Generalnie wyszły braki kadrowe, przede wszystkim Ibra, Mata oraz Pogba. Carrick oraz Fellaini rządzili w środku. Widać po raz kolejny, że Miki nie nadaje się na przeciwników, którzy grają 10 obrońców, on potrzebuje trochę swobody w środku.
Na minus po raz kolejny Rashford, już nie wiem, czy Rooney nie byłby lepszy, choć temu ostatniemu należy się bura za szarpaninę, czym zakończył ostatnią ofensywną sytuację w meczu.
Brawo, po raz kolejny, dla Rojo, ducha walki ma kapitalnego.
» 1 kwietnia 2017, 19:04 #88
Kilerek7: Uważam, że MU ma wielu graczy nie pasujących do profilu tej drużyny. Dawne MU bazowało na świetnych skrzydłowych. Jeśli na szpicy u nas gra taki Ibra to potrzebni mu są po obu stronach magicy a za plecami wirtuoz, wtedy wyciśniemy wszystko co najlepsze ze Szweda.
» 1 kwietnia 2017, 19:08 #87
Kilerek7: Zlatan i Pogba potrzebują obok się graczy na podobnym poziomie a nie Lingardów czy Fellainich. Ludzie Lingard to by nie miał podstawy w takim WBA, a co dopiero Fellaini. Rashfordem wszyscy się jarają a on ma tylko szybkość i nic po za tym. Martial też bazuje tylko na sprincie i to w zasadzie tyle. Miki z kolei wygląda jak przerażone dziecko. Brakuje mi tutaj graczy pokroju Roya Keana czy Cantony co ryknie i na resztę a nie wszyscy jak baletnice. 90 minuta i zamiast cisnąć to zero życia, na luzie, powoli, po co się śpieszyć. Ja bym bardzo chciał u nas Alexisa Sancheza, gdy cały Arsenal gra piach on jedyny biega i się stara i takich walecznych graczy co potrafią dryblować i robić coś z niczego nam potrzeba. Potrzeba nam charakteru, bo sam Ibra to za mało. Nawet dzisiaj Rooney jak wszedł i się wściekał to mi się to bardzo podobało. Wielu mówi o tym, że MU nikt się nie boi, a czego mają się bać jak przed oczami rywale mają kicających w miejscu jak zające graczy, młokosów lub drewna które w oczach mają strach. Rywale boją się piłkarzy z charakterem, przed takim Ibrą nie jeden obrońca jest spękany jak kiedyś przed Ronaldo. Przed najlepszymi Trio świata jak w Realu czy Barcą nie jeden klub mięknie a u nas czego rywale mają się bać? Kiedyś jeszcze widok wściekłego SAFa coś dawał, a dziś Mourinho cały mecz jak struty, schodzi sobie przed gwizdkami, zero jakichkolwiek reakcji. Może części podoba się taki posępny Mourinho ale ja tam wolę trenera żyjącego każdym meczem. Conte, Klopp czy Simeone zachowują się czasami jak dzikusy ale dzięki temu ich drużyny tak samo grają a u nas jaki trener taka gra. Oczywiście nie ujmuje nic Jose, bo go rozumiem, jak to mówią z bata g....a nie ukręcisz. Pozostaje modlitwa o to Top4 chociaż ja mało w to zaczynam wierzyć i jakieś kolejne mądre transfery, ale bez LM to też pewnie cudów nie będzie.
» 1 kwietnia 2017, 19:02 #86
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 20:37

Nie sugeruję, że Pogba jest słaby i nie ma w United dla niego miejsca, ale w pierwszym sezonie nie spełnia pokładanych w nim nadziei, a i jego charakter boiskowy też czasami wiele do życzenia pozostawia. Po stracie piłki nie wraca się, nie próbuje odebrać straconej piłki, lecz histeryzuje, wymachuje rękoma i próbuje na sędzim wymusić faul. Nie zawsze, ale zbyt często. Możesz wymienić te charaktery, spośród grających piłkarzy, które widziałbyś w United?
» 1 kwietnia 2017, 20:36 #85
Kilerek7: Proszę bardzo: Cavani, Nainggolan, Alexis Sanchez, Muller. Prawdziwi wojownicy ! Nie tacy jak Gatusso, Keane czy Effenberg ale bardzo waleczni.
» 1 kwietnia 2017, 22:08 #84
LouiVanGaal: ludzie czy wy ograniacie troche?
wiekszosc sezonu piszecie
Wazza wroc
Pogba na lawe
a teraz co Wazza na lawe
Pogba wroc
hahahhahahahahahha
» 1 kwietnia 2017, 18:56 #83
dlabigt23: Teraz moze sie skoncza hejty na Ibre i Pogbe zeby ich posadzic na lawce a dac szanse Rashfordowi i innym :) teraz widac jak oni graja i dlaczego Mou stawia ciagle na Ibre i Pogbe . Juz w poprzednim meczu mimo zwyciestwa nie gralismy zbyt dobrze i Rash nadal nic nie pokazuje .
» 1 kwietnia 2017, 18:55 #82
mamwsiowd: Pierwszy raz na meczu się nie zdenerwowałem.Jak zobaczyłem w składzie Lingarta,Martiala i Raszforda to znałem jak się to wszystko odbędzie.Nic się nie zawiodłem.W sumie sporo gnojków się zebrało w szatni klubu. Ciekawe czy Mourinho się z tym upora ?
» 1 kwietnia 2017, 18:50 #81
janpodgorski: Ten mecz nabrał sensu gdy na murawie pojawił sue jechany za wszystko Rooney. Mourinho kompletnie nie czuje Man Utd. Nie bylo lepszej okazji na wystawienie starej gwardii ktora wie co to OT, Man Utd i granie dla klubu od pierwszych minut: Rooney, Carrick , Young, Valencia, De Gea przez 90 min. Ze zwyciestwa mamy remis. Zlatan by tego nie zmienil.
» 1 kwietnia 2017, 18:46 #80
rizx: Rooney w tym meczu zaliczył może dwa podania przez 20minut i na dodatek zachciało mu się zapasów w samej końcówce meczu, faktycznie dużo zmienił..
» 1 kwietnia 2017, 18:51 #79
rc7: Bramkostrzelny napastnik z prawdziwego zdarzenia tego nam trzeba .Inaczej jesteśmy w d....
» 1 kwietnia 2017, 18:43 #78
HDMIMOD: KOMEDIA
» 1 kwietnia 2017, 18:39 #77
rc7: Raczej dramat
» 1 kwietnia 2017, 18:49 #76
PanWolodyjowski: Manchesterowi United ewidentnie przydałby się taki trener jak Janusz Wójcik :D

Użyję popularnego określenia (używanego najczęściej przez osoby, które rozpoczynają swoją edukację w szkole średniej i czują się dorośli)

"GIMBY NIE ZNAJĄ"
» 1 kwietnia 2017, 18:33 #75
PanWolodyjowski: Typowi janusze

Lingard 5 słabych meczy - Cisza
Lingard 1 słaby mecz z bramką - Haha i co?! Gdzie jesteście wielcy krytycy Lingarda?

-Pochowali się w norach ! - odpowiada inny janusz.
-Zdecydowanie Lingard swoim zaangażowaniem daje nam więcej niż ktokolwiek - dorzuca janusz

co z tego, że on jest zaangażowany, jak ultra cienki i najsłabszy z drużyny. Jak mi dacie jego tygodniówkę, to będę też gryźć trawę i to mnie nie czyni lepszym grajkiem nawet od gościa ogrodnika.
» 1 kwietnia 2017, 18:30 #74
Extratime: Jest wielu lepszych zawodników w topowych zespołach na jego pozycji. To że raz na jakiś czas zagra mecz na przyzwoitym poziomie to za mało. Chociaż patrząc dzisiaj na United to w sumie jest idealnym zawodnikiem dla takiego średniaka jakim jesteśmy.
» 1 kwietnia 2017, 18:33 #73
MemphisDepay: Pozdrowienia z OL!
» 1 kwietnia 2017, 18:35 #72
Diabelred: No dokladnie, takich angielskich skrzydlowych na poziomie Lingarda jest w nizszych ligach dziesiatki, ktorzy tak samo gryzliby trawe jednak za sporo mniejsza tygodniowke. Juz samo to, gdy ktos chwali jakiegos pilkarza za zaangazowanie w mecz pokazuje jak nisko upadlismy... W innych klubach to jest podstawa, a u nas czesto patrzac na komentarze mozna odniesc wrazenie, ze jest to traktowane na rowni z asyta/bramka/jakas swietna akcja...
» 1 kwietnia 2017, 18:51 #71
vanderToki: Zupełnie tak jak Ty, wyłazisz przy gorszym wyniku i wysypujesz po kilka-kilkanaście podobnych, nudnych, kretyńskich komentarzy, często związanych z jakimś fetyszem Lingarda.
» 1 kwietnia 2017, 19:00 #70
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 20:20

kurka, chcecie zobaczyc zaangazowanie ogladajcie sou-bou, lingard jest cienki , za cienki nawet na rezerwy u nas i tyle
» 1 kwietnia 2017, 20:19 #69
MatiasXD: Właściwie nie da się racjonalnie wytłumaczyć tego co dzieje się kiedy na Old Trafford przyjeżdża w tym sezonie ogórek. Scenariusz jest zawsze taki sam. Przeciwnicy parkują autobus a bramkarz gości zamienia się na te 90 minut w prawdziwego cyborga. Nawet z Ibrahimovicem i Pogbą nie potrafiliśmy wielokrotnie przebić tego muru. Wrzutki, strzały z dystansu, wolne, karne i piłka nadal nie wpada do siatki. To jest farsa! Ale każda farsa musi się kiedyś skończyć i miejmy nadzieję że stanie się to wraz z początkiem nowego sezonu.
» 1 kwietnia 2017, 18:27 #68
Diabelred: Mourinho sprawil, ze bardzo trudno jest nas pokonac(obecnie mamy mniej porazek niz nawet Chelsea), moze w przyszlym sezonie transfer jakiegos kozaka do ofensywy sprawi, ze wiekszosc takich remisow bedzie sie konczyc 3 pkt, oby...
» 1 kwietnia 2017, 18:36 #67
mataderPL: Powiem jedno - brakuje Ibry.
I tyle.

Pzdr
» 1 kwietnia 2017, 18:21 #66
PanWolodyjowski: Co chcecie od Lingarda, chłopak zasuwa na tym skrzydle, rajd za rajdem przy końcowej linii, celne wrzutki i dobre strzały ze słabszej nogi, rasowy skrzydłowy.
» 1 kwietnia 2017, 18:20 #65
Wave: rasowy rasowy, tylko prosze go nie porownywac do Hazarda czy Mane
» 1 kwietnia 2017, 18:22 #64
PanWolodyjowski: Masz racje. W zyciu bym go nie wymienił na Hazarda, Lingard to młody wilczek z potencjałem, to jeszcze dzieciak (25 lat), Hazard najlepsze lata za sobą i nic nie pokazuje ( 26 lat)
» 1 kwietnia 2017, 18:23 #63
JacekB: Lingard swoim zaangażowaniem zjada Martiala na śniadanie. Niestety jeden słabe umiejętności za to charakter drugi wrodzony talent ale śmierdzący leń
» 1 kwietnia 2017, 18:24 #62
PanWolodyjowski: No i co z tego że jest zaangażowany, jak jest najsłabszy w kadrze. Ja też moge za ten hajs co on zarabia wyjśc i gryźć trawę, to że będę bardziej zaangażowany czyni mie lepszym piłkarzem od kogokolwiek?
» 1 kwietnia 2017, 18:28 #61
MemphisDepay: O 13:30 oglądałem przy piwku wraz z kolegami mecz Evertonu z Liverpoolem. Tak się złożyło że każdy z nich był za innym zespołem z BPL. fan loserpoolu zagadał - jak dobrze że mamy Mane. fan Arsenalu choć trochę ciszej zachwycił się nad ich Sanchezem. Chelsiak spojrzał na nich i z dumą powiedział że nie ma lepszego od Hazarda. Wtedy ja wstałem przyłożyłem palec do herbu United i krzyknąłem im w twarz LINGARD dzieciaczki.
» 1 kwietnia 2017, 18:41 #60
Quahadron: Wszystko w tym temacie panowie :D #MemphisDepay podsumował. Różnica jak cholera :D
» 2 kwietnia 2017, 01:41 #59
PanWolodyjowski: Będzie 300 milionów na transfery. Spoko teraz tylko 100 mlionów za Mbape i jakieś 50 za odkupienie Keane (średniak, jak każdy Anglik) i możemy wojować dalej. Za reszte kupimy jakichś średniaków typu Darmian.
» 1 kwietnia 2017, 18:19 #58
brylantowy: Upadek United to jedna z najśmieszniejszych rzeczy ostatnich lat. Sir Alex jeśli nie zostawił globalnej potęgi, to zostawił przynajmniej wielką markę, klub, który się szanuje i zawsze bierze pod uwagę w grze o najwyższe cele, czyli CL i wygranie Premiership. Tymczasem United robi z siebie pośmiewisko kupując piłkarzy przepłacanych kilkakrotnie, a efektów nie widać. Oczywiście, grają lepiej, ale to nie jest poziom sprzed kilku lat. Podobna sprawa dzieje się w Milanie (też powoli się odradza), ale tam nie pompują chociaż milionów w nieudane transfery. mam szczerą nadzieję, że we wtorek będzie zmieniony skład i powalczą o 3 punkty! MU
» 1 kwietnia 2017, 18:18 #57
Wave: pierniczysz, Mou sprowadzil Pogbe Ibre i Miht i sporo zalezy od ich gry, jego wina ze przez 3 sezony zniszczono nam wszystko?
» 1 kwietnia 2017, 18:21 #56
JacekB: Niestety masz 100%. Jak patrzy się na cenę Martiala, Pogby czy weźmie się zarobki poszczególnych zawodników to jesteśmy wyspą skarbów dla tak naprawdę przeciętnych zawodników.
» 1 kwietnia 2017, 18:22 #55
Wave: kogo interesuje ile kosztuja ile zarabiaja, Martial i Pogba czesto ciagna nam gre i maja ogromny potencjal i sa mlodzi, za rok moze okazac sie ze sa jednymi z najlepszych na swiecie
» 1 kwietnia 2017, 18:24 #54
JacekB: Marzenia ściętej głowy
» 1 kwietnia 2017, 18:25 #53
Diabelred: Patrzac na sklad, to cudow nie oczekiwalem, jednak liczylem chociaz na te 1-0, no ale coz widac WBA to nie Middlesbrough, ze Lingardami, Rashfordami czy innym Fellainim mozna wygrac mecz. Oby jak najszybciej wrocil do gry nasz najbardziej kreatywny pomocnik Pogba, no i trzeba czekac na Ibre od ktorego jestesmy uzaleznieni tak jak Arsenal od Sancheza. Smiechowo bedzie jak Arsenal jakims cudem pokona City i znow po tej kolejce wrocimy na nasze ulubione miejsce... Czeka nas pasjonujaca walka z Middlesbrough o miszcza remisow.
» 1 kwietnia 2017, 18:12 #52
Wave: Dokladnie, fajnie widac ile nasza gra zalezy od Ibrahimovica i Pogby, moze sie skonczy w koncu to psioczenie na nich, Lingarda to ja mam dosyc juz po wsze czasy 1 slaby mecz z cudowna bramka i 5 slabych, tyle od niego mamy. szkoda ze Roo nie gral od poczatku, mysle ze nawet na sp dalby wiecej niz Carrick, ktory przetruchtal caly mecz
» 1 kwietnia 2017, 18:19 #51
Szilk: Gra naszego zespołu i postawa to dramat. Mourinho i drużyna wyglądają na wypalonych i całkowicie pozbawionych motywacji. Jak zespół, niemal z nieograniczonym budżetem i taką furą kasy wydaną w ostatnich latach na transfery może grać taką kaszanę i cierpieć z powodu braku kilku zawodników - w tym niemalże 35 letniego emeryta. Ten zespół jest pozbawiony ciągu na bramkę, a ich akcje wyglądają tak jakby dzisiaj dopiero się spotkali. To, że 35 latek jest najlepszym zawodnikiem M.U. już wiele mówi o sile naszego składu. Źle się działo od momentu odejścia Fergusona i źle się dzieje nadal - chciałbym być złym prorokiem, ale z taką grą to my nic nie zwojujemy już w tym sezonie - no może wyprzedzimy Arsenal- bo w LE też nie ma co z taką grą szukać.
» 1 kwietnia 2017, 18:12 #50
night76: JAK DLUGO mOU BEDZIE WPUSZCZAL 9 ZAWODNIKOW NA BPOISKO?
kiedy wyjdzie 11 na 11
lingard i felaini to jest tragedia do potegi.
jedne stoi caly mecz w miejscu a drugi biega jak zyd po pustymj sklepie .
obaj bezproduktywni kompletnie.
lingard marnuje setke za setka
pisze teraz do tych co sie podniecaja linagram.

PILKA NOZNA POLEGA NA STRZELANIU BRAMEK, a nie bieganiu bez sensu.

IBRA I POGBA WROC..
bo bedzie dramat z tym skladem
druga spraw
dopoki bedzie ustawienie 1-4-2-3-1 nic sie nie wygra
1-4-3-3 niech bedzie a nie 2 DP ktorzy zatrzymuja wszystkei akzcje zamist dawc szybkie pilki.

lawka lepsza niz piersza 11.
Mou cos ty dzis zrobil
ty;lko i wylacznie twoja wina.
wychodzac 9 na 11 ten remis to i tka cud
» 1 kwietnia 2017, 18:11 #49
kuba25: Lingard szarpał duzo dzisiaj
» 1 kwietnia 2017, 18:12 #48
MatiasXD: Można dziś było odnieść wrażenie że na trybunach Old Trafford siedzi Van Gaal i przez słuchawkę wydaje polecenia drużynie a Mourinho jest tylko pośrednikiem :)
» 1 kwietnia 2017, 18:10 #47
NoLogo: Napastnik na już potrzebny. Jeden Ibra na wszystkie rozgrywki to za mało. Rash po przemianowaniu na skrzydłowego nieporadnie wygląda na szpicy. Zamiast zamykać akcje to on gdzieś poza polem karnym.
Mecz w 50% jak za starych czasów, przeciwnik nic nie ma do gadania, Nasza obrona na linii środkowej, tylko to zdobywanie goli....
» 1 kwietnia 2017, 18:08 #46
JacekB: Też niestety mam takie same zdanie. Rash wygląda na dziewiątce na zbłąkaną owce ale on potrzebuje czasu żeby się przestawić i myśle, że jak strzeli bramkę to później co mecz będzie strzelał. Największym moim zdaniem dramatem jest Martial. Ten chłopak w tym sezonie nic nie gra. Ludzie my za niego daliśmy taką kasę, że w głowie się nie mieści. Nie wiem ile Hull dało za Grosika ale Polak w tym momencie jest o klasę lepszy ale co ja tam wiem
» 1 kwietnia 2017, 18:14 #45
kuba25: Skupmy się na LE.
» 1 kwietnia 2017, 18:08 #44
Woodys: Naprawdę żałosna jest gra man united w tym meczu, momentami przypominały mi się czasy LvG gdzie ponad 70% przy piłce miał man united i same remisy, ja wiem że nie gra się dobrze przeciwko zespołom które się całą drużyną broną ale takie podknięcia mogą united kosztować top 4
» 1 kwietnia 2017, 18:07 #43
JacekB: Ty jeszcze w ogóle myślisz o TOP 4 :)
» 1 kwietnia 2017, 18:09 #42
Gary1920: Banda frajerów , k...a mać
» 1 kwietnia 2017, 18:07 #41
walentos: Czemu jest tak że nasze mecze sędziuje Mike Dean - sedzia ktory podobno zostal zdegradowany w Championship a teraz ni z tego ni z owego sędziuje nasze spotkanie. Jest to arbiter ktory najwiecej razy pomylil sie na nasza niekorzysc, w tym meczu nie moglo byc inaczej. Jego interpretacje fauli zostawiaja nadal wiele do zyczenia.

Dla porównania mecz z Chelsea sedziował dzis taki młody blondynek który przy niekorzystnym rezultacie Chelsea doliczył 7 minut, dał im w końcówce 4 faule/stałe fragmenty z niczego ( znow Hazard przynurkował ) a mecz trwał i tak 99 minut... Nigdy nie widzialem zeby ten gosc sedziowal nasz mecz a Chelsea sedziuje stosunkowo często.

Zastanawiam się czy rzeczywiśćie sędziowie są wybierani przypadkiem. Od czasu gdy Dean nie prowadzil naszych spotkan zlapalismy wiatr w zagle, dzis znow mamy podcięte skrzydła.

Jest to bez wątpienia to nasza wina bo nie potrafilismy stworzyc zagrożenia ale trzeba przyznac ze kilka krzywdzących decyzji sędziowskich wprowadziło nerwówkę i frustracje w naszą gre... co bylo widac w końcówce.
» 1 kwietnia 2017, 18:07 #40
kuba25: akurat w tym meczu nie popelnil bledow
» 1 kwietnia 2017, 18:09 #39
Extratime: Dean w tym meczu w niczym nie zawinił. Ale fakt ten arbitrzyna powinien na stałe zagościć w championship
» 1 kwietnia 2017, 18:12 #38
walentos: W ogóle w końcówce Rooneya nikt nie faulował
W ogóle zawodnik WBA nie położył się na piłce a sędzia zobaczył tylko jak Roo rzucił grajkiem który zasłaniał kolege
W ogóle Lingarda na prawej stronie nikt nie ciągnał za ręke lub za koszulke
W ogóle Nyom który miał żółtą kartkę na koncie nie faulował Rashforda taktycznie podczas kontry ciągnąc go za ręke i sprowadzając na ziemie

To tylko kilka sytuacji a moim zdaniem miały wpływ na przebieg meczu.
» 1 kwietnia 2017, 18:37 #37
asart: Popełnił kilka błędów, często fauli na naszych nie widział i ta sytuacja z Miki to ja odrazu jedenastkę bym wskazał!!
» 2 kwietnia 2017, 06:56 #36
LouiVanGaal: bardzo mnie zszokowalo to ze gdy baily przejmowal pilke chcial ruszyc na bramke wtedy nikt nie szedl w pole karne zawsze w polu karnym byl jeden max dwoch zawodnikow ja rozumiem ze MU to nie real ale mamy szybkich zawodnikow do gry z kontry a kolejny raz zawalamy tym samym sposobem chcemy dominowac to nie wychodzi musimy grac w pilke pozwolic rowniez grac przeciwnikowi
» 1 kwietnia 2017, 18:06 #35
Kundziu: Ten mecz to niestety nie prima aprilis. Gramy jak za Van Gaala. Posiadanie piłki ok, strzały są, bramek nie tracimy, ale strzelać nie strzelamy już kolejny sezon. Straszne męczarnie.
» 1 kwietnia 2017, 18:06 #34
JacekB: To są kapiszone a nie strzały
» 1 kwietnia 2017, 18:07 #33
Jasnowidz: Rashford,Valencia,Martial,Rojo,Baily pchają do przodu ,a reszta szkoda gadać.
» 1 kwietnia 2017, 18:04 #32
Kundziu: Rojo i Bailly niczego nie pchają do przodu. Jedynie rozgrywają piłkę z pozostałymi defensywnymi zawodnikami. Granie do najbliższego zawodnika to gra na czas, a nie pchanie do przodu.
» 1 kwietnia 2017, 18:07 #31
LouiVanGaal: to co zrobil wazza w ostaniej minusie zasluguje na nagane !
» 1 kwietnia 2017, 18:04 #30
Magicson: Szkoda gadac wstyd jak...
Z taka gra to i od Anderlechtu dostaniemy baty to byl jakis kabaret nie mecz i jeszcze sedzia na koniec podniósł cisnienie
» 1 kwietnia 2017, 18:04 #29
PanWolodyjowski: "Jeśli nie potrafisz ich pokonać, dołącz do nich"

Więc proponuję, by połowa naszego składu przeniosła się do West Bromwich i reszty średniaków, z którymi remisowaliśmy.
» 1 kwietnia 2017, 18:04 #28
iMarMU: No ale LVG był gorszy od Mou.
Słaby ten mecz szkoda punktów i miejsca
Jutro MC wygram my mamy dalej 5 miejsce ale będziemy tracić już sporo do City.
Mam nadzieje ze wygramy LE.
» 1 kwietnia 2017, 18:03 #27
JacekB: Dajmy już sobie spokój z tą z roku na rok słabszą ligą i skupmy się na LIDZE EUROPY. Bez zwycięstwa w tych rozgrywkach i awansu do Ligi Mistrzów możemy zapomnieć, że ktoś z najwyższej półki przyjdzie do nas. Owszem przyjść może ale tylko ze względów finansowych ale na pewno nie sportowych czyli następny najemnik. Niestety wychowałem się na Fergusonie i czeka mnie chyba to coś co przeżywają kibice Liverpoolu. Po wielkich sukcesach dekada albo i dwie posuchy. A wracając do meczu sprzedajmy tego Martiala bo nic z niego nie będzie. Dla mnie tak jak wcześniej podejrzewałem wyrzucone pieniądze w błoto. Ale kto bogatemu zabroni
» 1 kwietnia 2017, 18:03 #26
Hoodys: Piękna żenda ze strony Mourinho. Pchajmy wrzutki z boku, stójmy dalej w miejscu a potem zdziwienie że jest gra taka że oczy wypala.
Lingard mega serducho zostawia zawsze, tak jak Valencia. Więcej piłkarzy kupmy co nie chcą grać dla tych barw i więcej płaćmy jełopom co akcji sam na sam nie potrafią wykorzystać.
» 1 kwietnia 2017, 18:03 #25
rreddevilss: mam nadzieje ze dzisiejszy mecz otworzyl wszystkim oczy ile znaczy dla naszej gry Pogba....no i Zlatan oczywiscie tez ,ich rola jest niepodwazalna
» 1 kwietnia 2017, 18:03 #24
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 18:03

Typowe leniwe popołudnie na Old Trafford jak z Van Tulipana. Poruszaliśmy się po boisku jak te ślimaki. W doliczonym czasie gry zamiast posłać lagę na chaos próbowaliśmy cierpliwie zbudować akcję w ataku pozycyjnym XD. Typowo Van Gaalowska filozofia gry dała o sobie znać.
» 1 kwietnia 2017, 18:02 #23
rreddevilss: a sproboj ktorys hejtowac i krytykowac Lingarda....co chlop dzis zrowia zostawil... Bailly Lingard i Rash na plus w moim odczuciu na minus Miki ,szkoda trzeba skupic sie na LE bo przez BPL nie wejdziemy do top 4 i czas sie z tym pogodzic
» 1 kwietnia 2017, 18:02 #22
Extratime: Co do Rashforda to mam mieszane uczucia. Owszem chlopak sie starał ale w moim mniemaniu nie spisuje sie jako napastnik. Chyba lepszy z niego skrzydłowy/schodzący napastnik. Brakuje mu ,, tego czegoś" na dziesiątce natomiast jego zmienność i umiejętności techniczne przydaja sie na bokach.
» 1 kwietnia 2017, 18:06 #21
Elessarius: zgodzę się z Tobą pod warunkiem że miałeś na myśli dziewiątkę a nie dziesiątkę ;)
» 1 kwietnia 2017, 18:43 #20
Extratime: Tak, tak. Właśnie dziewiątkę miałem na myśli - czeski błąd.
» 1 kwietnia 2017, 18:58 #19
gambit: Rashford jest jeszcze mlody z czasem zmieni sie jego budowa i styl gry. Niech nabierze troche tezyzny fizycznej i bedzie inaczej, szczegolnie ze przy strasznie defensywnym ustawieniu WBA bylo za ciasno w polu karnym a on nie ma warunkow zeby sie przepychac z 2 osobami naraz. To pewnie stad schodzenie na skrzydla i cofanie po pilke
» 2 kwietnia 2017, 01:38 #18
Extratime: Wstyd... taka nieporadność w konstruowaniu akcji ofensywnych nie przystoi tak wielkiej drużynie. Nie dało się patrzeć na te żałosne próby. Oj Jose, Jose. Weź Ty się lepiej porządnie za tych swoich grajkow bo zaraz będzie zdziwienie jak poczujemy a plecach oddech nie tylko arsenalu ale i evertonu. Wstydem jest również to że chcąc nie chcąc polegamy na bramkach Zlatana. A ofensywę nie tworzy wyłącznie jeden zawodnik.
» 1 kwietnia 2017, 18:01 #17
vanderToki: To co, teraz już oficjalnie wszystkie siły na Ligę Europy?
» 1 kwietnia 2017, 18:01 #16
Woodys: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 1 kwietnia 2017, 18:01 #15
Xchrisx7: No to mamy prima aprilis, dzieki...
» 1 kwietnia 2017, 18:00 #14
mikon70: Nawet nie wiem co powiedzieć bo ten mecz był tak beznadziejny ze oni chyba na sile nie chcą być w top4
» 1 kwietnia 2017, 18:00 #13
jaratkow: Powiedzcie, że to Prima Aprilis i mecz się dopiero zacznie...
» 1 kwietnia 2017, 18:00 #12
mik99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 18:00

Mam już tego dosyć i stworzyłem MEMA może komuś poprawi humor.
ibb.co/iyuy8v
» 1 kwietnia 2017, 17:59 #11
Devil78: Jaki trener taka gra. Brak gwiazd to i brak drużyny. Cały Jose. A piłkarze którzy grali to w 70% poziom właśnie WBA więc remis nie dziwi.

Jak się nie chce biegać to tak jest. Myślałem że zarząd ma jakieś ambicje, ale zespół pokazuje, że z United to tylko nazwa została.

Taktyka i gra bez piłki, ciekawe czy Jose kiedyś o tym słyszał. Niech lepiej nakupuje indywidualności bo drużyny to on nie stworzy
» 1 kwietnia 2017, 17:59 #10
RobvanKlu5i: Banda Baranów i nic więcej, Mchitaryan za zmarnowaną setkę powinien zrobić 100 okrążeń wokół stadionu, może to jest metoda na poprawę skuteczności, wziąć za d**pe całą bandę partaczy i niech zaczną grać jak przystało na Manchester United albo wylotka z klubu.
» 1 kwietnia 2017, 17:59 #9
lukiton0589: Nie zasłużyliśmy na zwycięstwo. Najważniejsze, że w poniedziałek wpłyną najwyższe tygodniówki w lidze. Latem poproszę o kolejny zaciąg drewniaków za grube miliony i kolejny sezon bez wyrazu.
» 1 kwietnia 2017, 17:58 #8
mercury: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2017 17:59

0-0 - taka mialem mine, jak ogladalem ten mecz
» 1 kwietnia 2017, 17:58 #7
breiniax: Mimo wyniku podobała mi się gra Lingarda, chłopak zostawił dużo zdrowia na boisku. Moim zdaniem to jeden z niewielu prawdziwych diabłów w drużynie.
» 1 kwietnia 2017, 17:57 #6
Joker7: Remisochester United!
kolejny beznadziejny wyniki u siebie!
Nam potrzeba napastnikow! takich jak Lewandowski!
» 1 kwietnia 2017, 17:57 #5
Kilerek7: CP wygrywa z Chelsea, a my tradycyjnie jak jesteśmy blisko to tracimy punkty. 6 miejsce chyba się za nami stęskniło.
» 1 kwietnia 2017, 17:56 #4
vanderToki: Do Chelsea akurat blisko nie byli. ;)
» 1 kwietnia 2017, 18:02 #3
DolphZiggler: Brakło tej ostatniej lagi
» 1 kwietnia 2017, 17:56 #2
mateusz09874: Seria bez porażki podtrzymana! Tyle że serią bez porazki powinny jarać się zespoły z dolu tabeli.
» 1 kwietnia 2017, 17:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.