Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Middlesbrough - Man Utd 1:3. Ważne zwycięstwo i awans

» 19 marca 2017, 14:57 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pewnie pokonał ekipę Middlesbrough na wyjeździe 3:1. Bramki dla Czerwonych Diabłów zdobyli Marouane Fellaini, Jesse Lingard oraz Antonio Valencia. Komplet punktów pozwolił podopiecznym Jose Mourinho awansować na 5. lokatę w Premier League.
Middlesbrough - Man Utd 1:3. Ważne zwycięstwo i awans
» Manchester United pewnie pokonał ekipę Middlesbrough
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Phil Jones
Eric Bailly
Ashley Young
Michael Carrick
Marouane Fellaini
Juan Mata
Jesse Lingard
Marcus Rashford
Marcos Rojo
Anthony Martial
Matteo Darmian

Oddano 130 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Diabły miały okazję wyjść na prowadzenie już w 7. minucie spotkania. Marcus Rashford uciekł rywalowi i stanął oko w oko z Victorem Valdesem. Anglik uderzył po ziemi, ale bramkarz Middlesbrough popisał się świetną i skuteczną interwencją.

Kilka minut później gospodarze zagrozili bramce De Gei. Gaston Ramirez zbiegł w kierunku środka pola karego, mijając Bailly’ego i uderzył mocno prawą nogą. Bramkarz United rzucił się do boku i pewnie wypiąstkował strzał na rzut rożny.

Czerwone Diabły w 23. minucie zmarnowały kolejną 100% okazję. Po dograniu piłki z boku Rashford uderzał z kilku metrów od bramki. Niestety trafił prosto w Valdesa. Z ostrego kąta próbował dobijać jeszcze Valencia, ale i tym razem Valdes wybił piłkę z linii bramkowej.

Przewaga Manchesteru United zmaterializowała się w postaci bramki w 30. minucie za sprawą Marouane’a Fellainiego. Z lewego skrzydła dobrą wrzutkę posłał Ashley Young, a Belg przy długim słupku zrobił sobie miejsce i oddał strzał głową. Valdes tym razem niepewnie wyszedł do piłki i w efekcie nie miał szans na interwencję.

W 41. minucie Rashford po raz kolejny dał się we znaki obronie M’Boro. Młody napastnik uciekł Bernardo, podbiegł do linii końcowej i próbował odegrać piłkę przed bramkę do lepiej ustawionych kolegów. Valdes przewidział jednak zamiar młodego Anglika i skutecznie zablokował ciałem piłkę.

Druga połowa nie obfitowała w sytuacje bramkowe. Gospodarze przeważali w posiadaniu piłki, lecz było to raczej posiadanie na własnej połowie. Pierwsza groźna i zarazem skuteczna akcja miała miejsce w 61. minucie. Jesse Lingard holował piłkę przez kilkadziesiąt metrów, a gdy znalazł się pod linią pola karnego, uderzył mocno prawą nogą. Futbolówka powędrowała prosto w okienko bramki Valdesa!

W odpowiedzi Negredo oddał strzał głową w 64. minucie. Piłka po strzale wylądowała w rękawicach Davida de Gei. Manchester United za bardzo schował się na własnej połowie, co w końcu wykorzystali gospodarze.

W 77. minucie po sporym zamieszaniu, błędzie Bailly’ego i kiksie Smallinga, Gestede zgarnia piłkę na 5. metrze i bez problemów pokonuje De Geę. Middlesbrough nabrało po tej bramce nieco pewności siebie, a Manchester United jeszcze głębiej okopał się na własnej połowie.

W doliczonym czasie gry Manchester United zdołał podwyższyć prowadzenie. Antonio Valencia próbował indywidualnego rajdu prawą flanką, lecz został powstrzymany przez defensywę M’Boro. Piłka została wycofana do Valdesa, ale Hiszpan poślizgnął się na murawie, co wykorzystał atakujący go Valencia. Ekwadorczyk przejął piłkę i wbiegł z nią do pustej bramki.

Middlesbrough 1:3 (0:1) Manchester United

Bramki: Gestede 77’ – Fellaini 30’, Lingard 61’, Valencia 90+

Middlesbrough: Valdes, Barragan, Bernardo, Gibson, Fabio, Clayton, Leadbitter (Gestede 68'), De Roon, Ramirez (Traore 68'), Downing, Negredo

Manchester United: De Gea, Valencia, Smalling, Jones, Bailly, Young, Carrick, Fellaini, Mata (Rojo 69'), Lingard (Martial 80'), Rashford (Darmian 90')


TAGI


« Poprzedni news
Statystyki: Middlesbrough - Manchester United 1:3
Następny news »
Mourinho: Moi piłkarze dali z siebie wszystko

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (282)


Diabelred: Chyba pierwszy mecz ligowy w tym sezonie jaki nie moglem ogladac, ale ciesza wazne 3 pkt. Patrzac na ta 3 bramke az mi sie szkoda tego Valdesa zrobilo heh. W Barcelonie podobna bramke strzelil mu di maria. Swoja droga to uczucie, gdy w koncu nie trzeba klikac na "pokaz pelna tabele" by zobaczyc ile nam brakuje do czolowki...xd
» 21 marca 2017, 01:38 #276
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2017 21:59

w kwietniu mamy 9 (!) meczy, i niech ktos mi powie ze wladze ligi angielskiej sa normalne...
poza tym mecz z Chelsea znowu pomiedzy meczami LE -,-
» 20 marca 2017, 21:58 #275
Wave: no nie na darmo Abramovic inwestuje w te wladze i sedziow :p
» 20 marca 2017, 23:26 #274
Magicson: Panowie mamy 5 miejsce to jedyny plus gra niestety slaba nie ma bata 4 miesce na bank zajmiemy w PL i wygramy LE
» 20 marca 2017, 19:16 #273
devilgt2: Prawda jest taka że cały zespół nie biegał z wyjątkiem Valenci i Lingardinio
» 20 marca 2017, 17:57 #272
dlabigt23: Jak ja czytam niektore komentarze typu ze brakowalo teraz nagle Pogby albo Ibry a jak graja to kazdy mowi zeby posadzic ich na lawce bo Rashford powinien grac z przodu a jak zagra Rashford to wszystkim brakuje Ibry :D albo z tym ze nagle Mou zmienil taktyke a jak nie zmienial to bylo zle ze caly czas gra taka sama taktyka stara przestarzala ze przydaloby sie cos zmienic cos ala 3-4-3 jak Chelsea a jak teraz zmienil na to i testuje cos innego to ze po co zmienial i chciecie wrocic do starego systemu :) Poczekajcie czas pokaze ze moze ta taktyka sie sprawdzi ... nieodrazu Krakow zbudowano . Teraz bedzie wiekszy czas na odpoczynek teoretycznie i juz nie bedzie tak duzo natloku spotkan wiec trzeba poczekac 3 tygodnie a bedzie wiadomo .
» 20 marca 2017, 13:20 #271
Devil78: Idealna taktyka MOIM ZDANIEM dla United to 4 3 3

Valencia Bailly Rojo Shaw

Herrera Carras Pogba

Miki Ibra Martial

Ławka: Rooney, Mata, Fella, Rashford, Romero, Darmian i Blind/Smalling/Jones

A my tłuczemy albo 4231 męcząc na 10siątce Pogbę, albo ostatnio 343, gdzie ani tu płynności ani polotu.

433 ala PSG, gdzie jeden piłkarz asekuruje (u nas carras) a dwójka odpowiada za kreowanie gry i włączanie się do akcji ofensywnych (Herrera i Pogba)

Chelsea też wiele meczyków w tym ustawieniu grała mega średnio, ale punktowała to fakt. Ja chce jednak ofensywny i atrakcyjny football.
» 20 marca 2017, 15:46 #270
Wave: od paru meczy nie gramy 4231
» 20 marca 2017, 17:36 #269
Kuba1878MU: Devil
Jakie to proste napisać: Carras asekuruje a Pogba i Ander kreują grę i podłączają się do ofensywy i już gramy pięknie i ładnie ....
» 20 marca 2017, 19:44 #268
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2017 21:49

Carrick to emerytura, jest roznica Kante a Carrick :)
no ale to ulubieniec devilpega :p

nie te lata juz, na defensywnym trzeba zapie... a nie asekurowac
» 20 marca 2017, 21:48 #267
Wave: Juz lepiej tam wyglada Herrara albo przez wiekszosci nielubiany Fellaini, ktory przy stalych fragmentach sie przydaje i od czasu do czasu podlaczy zamykajac akcje, Carrick w sumie to zwalnia gre juz tylko i blysnie od czasu do czasu prostopadlym
» 20 marca 2017, 21:51 #266
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2017 22:37

Carrick nigdy nie był piłkarzem od biegania jak murzyn Kante. Carrick bazował na ustawieniu i był odpowiedzialny za regulowanie tempa gry. Nadal mimo wieku robi to doskonale. Jest ulubieńcem Devilpage bo na to zasłużył :)
» 20 marca 2017, 22:35 #265
Wave: Pewnie ze zasluzyl, ale wieku sie nie oszuka i taki Cante zjada go jako defensywny 3x
I to ustawienie i regulowanie to nam potrzebne nie wiem do czego na defensywnym pomocniku. Z czolowka na stojaco meczy nie wygramy.
» 20 marca 2017, 23:24 #264
tom93: Mam nadzieję, że Jose nie przyzwyczai się zbytnio do 523, bo to nie godzi się, by taki klub wychodził takim ustawieniem na potencjalnie słabszych rywali. Niech sobie tam mówi, że napięty terminarz, że kontrolujemy lepiej grę, ale z mojego punktu widzenia, ta rzekoma kontrola spotkania polega na posyłaniu Lagi do przodu do napastnika, strata, tamci mają piłkę i niech sobie kminią, jak tu rozmontować nasz piękny autobusik.
» 20 marca 2017, 11:45 #263
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2017 11:52

Żeby utrzymywać się przy piłce trzeba stosować pressing i dużo biegać a tak możemy sobie spokojnie ustawić obronę na własnej połowie i na stojąco kontrolować boiskowe wydarzenia dodatkowo oszczędzając siły na decydującą fazę sezonu. Chelsea Conte gra właśnie w podobny sposób i pewnie zmierza po mistrzostwo.
» 20 marca 2017, 11:51 #262
Marcel97: Gramy 3-4-3, a nie 5-2-3
» 20 marca 2017, 12:51 #261
mycka86: Od mistrzostw świata w 2014, pół europy gra taką taktyką, więc nie wiem w czym problem ?
» 20 marca 2017, 15:42 #260
tom93: to 3-4-3 jest tylko na papierze. Zwróc uwagę ile obrońców wpuszcza Jose. Dla mnie to typowe 5-2-3
» 20 marca 2017, 16:33 #259
mycka86: Nie zapominaj, że Valencia przez 90% kariery grał jako skrzydłowy. A na lewym wahadle w ostatnim meczu grał Young, który jest nominalnym skrzydłowym. Więc to jest bardzo elastyczne ustawienie. Gdy bronimy jest to 5-3-2/5-4-1, a gdy atakujemy to jest to 3-4-3/3-5-2.
» 20 marca 2017, 17:40 #258
karolmanu3: jak myslicie koledzy, dlaczego Mou zdecydowal sie na granie 3, czy jak kto woli, 5 obroncow?
» 20 marca 2017, 11:28 #257
welllone: Ponieważ nie mamy skrzydłowych z prawdziwego zdarzenia. Rash napastnik, młody, szybki to i warto go tam próbować. Martial kolejny młody, szybki z dryblingiem. Również jego pozycja jeszcze nie jest ugruntowana ponieważ grał jako skrzydło i napastnik.
Miki to chyba bardziej 10 niż skrzydłowy, dokładnie to samo co Mata. Gra na fałszywego skrzydłowego ok ale, żeby akcja poszła po linii właśnie potrzebny jest wahadłowy. Valencia sprawdza się na tej pozycji idealnie ponieważ, jest szybki, wytrzymały, trzyma się założeń taktycznych no i właśnie potrafi wspomagać takich fałszywych skrzydłowych jakich mamy. Z drugiej strony jak się Rojo bądź niegdyś Shaw ruszy to akcji nie ma Martial sam musi orać albo czekać aż, Pogba podbiegnie, Mata/Miki zmieni stronę.
Eksperymentalnie sprawdza się Young który okazuje się być podobnym piłkarzem do Antka. Gra od dawna w klubie, swoje zdobył, nie gwiazdorzy, zna swoje miejsce i wie, że ciężką pracą wyrobi swoje szanse. W dodatku ma całkiem nieźle ułożoną stopę jedną i drugą!
My średnio mamy zawodników pod inne ustawienia zwłaszcza teraz (kontuzje/zawieszenia).
» 20 marca 2017, 16:16 #256
BajtiMU: Ech i teraz przerwa na reprezentacje.. nie wiem jak Wy ale ja za tymi przerwami nie przepadam.Uwielbiam United i chce ich oglądać minimum co tydzień w akcji,dłużej to juz męczarnia bez meczu z Naszym udziałem.Jedynym plusem jest to,ze część zespołu moze trochę odetchnie w tym czasie.Obejrzec obejrzę reprezentacje ale to juz nie to samo,nawet ogladając Naszą reprezentacje.
» 20 marca 2017, 11:26 #255
mrk: świetna taktyka do 60-70 minuty z naszej strony, daliśmy się wyszumieć Boro i spokojnie czekaliśmy na swojej połowie na odpowiedni moment oszczędzając siły. Wyrachowanie ma jednak swoje granice i te zostały przekroczone w momencie zmiany Maty na Rojo. Niby zmęczenie, niby tyle meczów, ale jednak z kadry meczowej z Rostovem zostało 4 zawodników, więc nie wiem czy zmęczeniem można usprawiedliwiać wybijanie każdej piłki na pałę do przodu od 70 minuty meczu.
» 20 marca 2017, 10:00 #254
dawidlp92: Jak można narzekać na Rashforda ... główne zagrożenie było z jego strony ... dwie świetne interwencje Valdesa pozbawiły go bramki ... Ma chłopak trochę pecha ale jeszcze się karta odwróci
» 20 marca 2017, 09:48 #253
m4c1eq1991: W teorii, mamy szansę nawet na 2. miejsce, ale 4. to będzie wielki sukces. Wierzę, że jakimś cudem damy radę, musimy dać.
» 20 marca 2017, 05:17 #252
tom93: 1.04.17 szykuje się kolejna ciekawa dla nas kolejka. Mecz z WBA na pewno łatwy nie będzie (zapewne kolejny mecz na pograniczu remisu- mam nadzieję, że uda się wygrać), ale będzie się działo i na Emirates i w Liverpoolu. Liczę, że Arsenal weźmie się w garść i przynajmniej zremisuje z City oraz na podobny wynik liczę w derbach liverpoolu. Z tego co kojarzę ostatnio everton remisowal do 94 min 0:0 więc nadzieja jakaś tam jest.
» 20 marca 2017, 00:38 #251
zbyszek7: City ma teraz 2 mecze w Londynie (Arsenal i Chelsea) My 2 u siebie (West Brom i Everton) chyba nie bedzie lepszej okazji zeby odrobic do nich byc moze nawet 6pkt
» 20 marca 2017, 03:23 #250
jaratkow: @zbyszek7: Życie pokazało, że "atut własnego boiska" przestał być atutem. Przecież gdybyśmy punktowali na Old Trafford tak samo jak na wyjazdachto... Chelsea miałaby jeszcze ciepło...
» 20 marca 2017, 09:43 #249
Hardwell: Lingard świetny mecz w końcu . Rashfor mimo wielu nie wykorzystanych sytuacji robił wiatr. Chwała Mourinho za dobór odpowiedniego składu zważywszy że 50 godzin wcześniej graliśmy mecz w LE.
TOP 4 coraz bliżej
» 20 marca 2017, 00:01 #248
FetraiNarrator: Wolodyjowski

Lingad>Depay
» 19 marca 2017, 23:45 #247
PanWolodyjowski: Lingardinho=Depay
» 19 marca 2017, 23:59 #246
PanWolodyjowski: Lingardinho zagrał jeden dobry mecz z przedostatnią drużyną w tabeli, którą każdy leje po kolei, a wy teraz hejty na Depaya. Gość może i słaby, ale my w kadrze NIE DUŻO lepszych mamy - Younga i Lingarda. Mecz z outsiderem tego nie zmienia.
» 19 marca 2017, 23:31 #245
kerrtoip: Hejty na depaya zasłużone, nic nie pokazał. Wiązaliśmy z nim wielkie nadzieje, sam pamiętam felieton na Devilpage w któym była mowa, w końcu mamy "siódemkę", która potrafi wziąć odpowiedzialność za grę i strzelanie bramek jak to robił Ronaldo gry grał u nas. Niestety nadmiar odpwiedzialności, a przede wszystkim brak odpowiedniego człowieka, który umiał by pokierować takim talentem (tutaj najlepszy były SAF)
» 19 marca 2017, 23:38 #244
jaratkow: Zaraz - zaraz... Oczekiwania wobec Depaya (być może zbyt wygórowane) to tylko jedna strona medalu, od początku do końca pozostająca w sferze domysłów i marzeń. A druga - zdecydowanie osadzona w realu - jest taka, że Memphis nie dostał wystarczająco dużo szans aby swoją faktyczną przydatność dla drużyny udowonić. Nie pozwolono mu praktycznie osiągnąć tego, co nazywane jest "rytmem meczowym" tymczasem nieodmiennie oczekiwano cudów na kiju. Dziś kiedy regularnie pojawia się w składzie ma bilans: 10 występów - 5 bramek.
Całkowicie odwrotnie w United dzieje się z innymi piłkarzami, jak np. Lingard (choć ten akurat od czasu do czasu stawia hejtowi "?" celnymi trafieniami) czy... Pogba. Przecież od dośćdawna kwota transferowa jest jedynym "+" w jego piłkarskim CV. Gdyby którykolwiek z naszych piłkarzy pozwolił sobie grać taką padakę jak ostatnimi czasy Francuz... musiałby zbierać manatki po całym Manchesterze.
Nie mam nic przeciwko krytycznemu przyglądaniu się zawodnikom. Sam też nie szczędzę krytyki gdy jest ona zasłużona. Ale właśnie! adresujmy naszą krytykę "tam" i tak" jak się należy. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Skoro Klub zapłacił za piłkarza niemałe pieniądze to znaczy, że wysoko ocenił jego umiejętności. A tych nie da się zgubić na lotnisku...
» 20 marca 2017, 09:58 #243
Matejko: Depay jak malo kto na krytyke zasluzyl. Mial wystarzajaco okazji zeby pokazac cokolwiek, a on przez poltora roku zagral moze 3 dobre spotkania. Lingard, Pogba, Fellaini czy inni notorycznie krytykowani pilkarze wielokrotnie pokazywali wiecej od Holendra. Jemu przede wszystkim brakowalo chociazby checi do gry, nie chcialo mu sie biegac, wracax do obrony. Reszta pilkarzy nawet mimo slabszej gry zostawia przynajmniej troche zdrowia na boisku, a nie przechadza sie kilkadziesiat minut po murawie.
» 20 marca 2017, 10:45 #242
kerrtoip: Bez Ibry i Pogby zagraliśmy dobry mecz, fellaini mimo strzelonej bramki i dobrej zmianie w LE, jakoś nie mogę się do niego przekonać, nie pasuje mi do MU, ale to tylko moje zdanie.
» 19 marca 2017, 23:22 #241
QsQs: Czuję, że będziemy w top4. Arsenal to już się chyba nie pozbiera. A lfc ma od 31 kolejki mecze z drużynami 8-20 (a wiadomo jak się męczą z ogórkami). No chyba, że jakimś dziwnym trafem znów się nauczą z nimi grać .
» 19 marca 2017, 22:53 #240
DjTED: Zawsze mnie krew zalewała jak dipej tracił piłkę i sobie dreptał. On tylko drepta. Całe szczęscie, że teraz krew moze zalewac kibiców OL
» 19 marca 2017, 22:29 #239
PogromcaTroli: Memphis Dreptay :)
» 19 marca 2017, 22:36 #238
diament: Memfish The Pie
» 19 marca 2017, 22:46 #237
jobok: MADE MY DAY
» 19 marca 2017, 23:21 #236
Reusik12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 22:24

Matias

Jęczysz o tym Dipeju i jęczysz.

Tesknisz za nim? To jedz do Francji i wskocz mu pod kolderke na bajeke :d

Dipej byl top 4 w Anglii,pod wzgledem tatuaży i zakupów.

Francuska liga przecietna to i przecietniak Depay zablyszczy raz na jakis czas.

PL za wysokie progi jak dla niego.
» 19 marca 2017, 22:22 #235
MatiasXD: Depay to jednak cienki jest i w dodatku symulant. Za to Pastore, Draxler i Di Maria to prawdziwe kozaki. Szkoda że straciliśmy tego ostatniego.
» 19 marca 2017, 21:51 #234
Bydgoszczanin: Szkoda? Premier League a Ligue 1 to dwie różne bajki. Przykład Falcao doskonale to pokazuje. Di Maria jest świetny, ale nie na ligę angielską.
» 19 marca 2017, 22:10 #233
piter100000: Di Maria dałby sobie bez problemu radę jakby w tamtym czasie naszym trenerem był ktoś kto potrafi wykorzystać jego umiejętności, a nie rzuca po 3 różnych pozycjach, a potem sadza na ławkę
» 19 marca 2017, 22:37 #232
DjTED: Ale szczur sam uciekł. Przeciez sam mówil ze my tylko bylismy przystankiem.
» 19 marca 2017, 22:44 #231
flt32705: Powinnismy grac w jakims ustawieniu z dwoma napastnikami obok siebie Ibra i Rash wtedy rozdarlibysmy chyba kazda obrone w PL
» 19 marca 2017, 21:50 #230
jajecko: Albo Rashford zupełnie by zgasł jak Cavani
» 20 marca 2017, 19:27 #229
Corey: Depay zrobił karnego, ale sędzia kocha PSG.
» 19 marca 2017, 21:41 #228
creo21: Nie było dotkniecia nawet... Depaya wina ze nawet nie zachaczył nogą. Zepsuł setke i tyle.
» 19 marca 2017, 21:42 #227
is200second: Mam nadzieje ze Mou widzi ze kluczowa postacia w tym zespole jest Mata
» 19 marca 2017, 21:36 #226
Bobson834: Aktualnie mamy 18 meczów w lidze bez porażki, orientuje się ktoś gdzie można sprawdzić nasz aktualny rekord?
» 19 marca 2017, 20:59 #225
Krystiano98: Serio?
Devilpage->historia->rekordy
» 19 marca 2017, 21:23 #224
Bobson834: Serio :p Dzięki
» 19 marca 2017, 21:39 #223
Krystiano98: Jeszcze nam spooro brakuje ;)
» 19 marca 2017, 21:47 #222
RedMops: Rashford musi po treningu zostać z de gea i zagrać w turbo kozaka ale tylko sam na sam ...
» 19 marca 2017, 20:49 #221
karpiu87: Dwie byłe 7 United przeciwko sobie. Depay pokaż klase chłopie!
» 19 marca 2017, 20:39 #220
MatiasXD: Depay w składzie na PSG!
» 19 marca 2017, 20:30 #219
Sideswipe: Kogoś to oprócz Matiaska interesuje?
» 19 marca 2017, 20:58 #218
Krystiano98: Sideswipe: Twoim głownym hobby jest dopieralanie sie do kazdego komentarza? Nawet jeśli ciebie to nie interesuje, to po co wypisujesz jakies glupie ataki na niego?
» 19 marca 2017, 21:29 #217
QsQs: Sideswipe ma jakiś problem ze sobą. Dowartościowuje się przez internet bo w życiu nic nie osiągnął.
» 19 marca 2017, 22:04 #216
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 22:25

Krystian98 może i trochę przesadziłem, ale ile można pisać o Depayu? Gość już nie jest w naszym klubie a Matias ciągle o nim nadaje. Poza tym jeśli ktoś często tu czyta komentarze przez dłuższy czas może odnieść wrażenie, że ten matias to troll, choć czasem pisze z sensem, czasem się jara jak dziecko byle czym.
Skoro ja mam takie hobby to chyba Ty też, bo czasem reagujesz podobnie.
A qsqs nawet nie będę komentował, nic nie wiesz o mnie i o moim życiu, ale ja wiem już o tobie tyle, że jesteś na tyle głupi, by dostać na tej stronie bana i teraz piszesz z nowego.
» 19 marca 2017, 22:23 #215
QsQs: Akurat dłuższy czas byłem obserwatorem, po prostu chciałem założyć konto. Chciałem pisać też swoje spostrzeżenia o MU a czasem też wyprostować trochę takich jak ty bobków.
» 19 marca 2017, 22:51 #214
mateusz09874: 5 miejsce! W końcu coś ruszyło aż miło popatrzeć i realna szansa na 4 w naszych rękach. Mogą 2 punkty do city to i top3 wydaje się realne i nikt nie zaprzeczy
» 19 marca 2017, 20:24 #213
lukaszek9000: Wytłumaczy mi ktoś dlaczego na devilpage nie można wklejać linków? To bardzo słabe...
» 19 marca 2017, 20:22 #212
Krystiano98: Można, panie. Tylko trzeba umić
» 19 marca 2017, 21:22 #211
mateusz09874: Skład był jak za van Gaala :D cieszy wynik
» 19 marca 2017, 20:20 #210
stasiu669: Fajna sprawa
» 19 marca 2017, 20:19 #209
telo1: Kibicuję Naszym od 92-go.... Nigdy kogoś takiego nie spotkałem. Szacun...
» 19 marca 2017, 20:52 #208
RedDevils4life: Ale idealnie z tym remisem się trafiło. Teraz Arsenal-City w następnej kolejce. Niech tylko drużyna zepnie pośladki i przyciśnie gaz w pogoni za LM.
» 19 marca 2017, 20:14 #207
Marcel97: Myślę że United powinni juz zostać przy formacji 3-4-3. Valencia jest teraz jeszcze groźniejszy, bo ma dużo więcej zadań ofensywnych...

Chciałem dodać że Rashford w moim odczuciu większe zagrożenie stwarza jako skrzydłowy, a nie napastnik. Jest szybki, ma drybling, potrafi zagrać w pole karne. Gdy gra jako napastnik widać różnice pomiędzy nim a Zlatanem który potrafi grać tyłem do bramki, umię się odpowiednio ustawić, i co najważniejsze wykończyć akcje...
» 19 marca 2017, 20:10 #206
Wave: przeciez to jest jeszcze mlodzik, spokojnie, i jako skrzydlowy i jako napastnik juz jest cholernie grozny, a bedzie sie jeszcze rozwijal
» 19 marca 2017, 20:13 #205
Fugas: Zlatan ma problem z wykonczeniem ale Rash to już w ogóle padaka. Zgadzam sie co do tego skrzydła ma szybkość i drybling, tylko zawsze pobiegnie za daleko i nie wie co zrobić z piłką.
» 19 marca 2017, 20:26 #204
Marcel97: Wiadomo ze sie będzie rozwijal, ale lepiej aby rozwijał się jako skrzydłowy, a nie napastnik. Nie widzę u Marcusa takiego instynktu strzeleckiego jak u Rooneya, Zlatana, RVP, czy Van Nistelrooya. Za to szybkością, posturą, i niektórymi zawodami przypomina mlodego CR7 który najbardziej niebezpieczny był na skrzydlach. Moje zdanie jest takie ze Rashford powinien iść podobna droga co Ronaldo. Oczywiście nie ma co porównywać tych 2 zawodnikow, bo Cristiano to fenomen, razem z Messim w ostatnich latach zdominowali football.
» 19 marca 2017, 21:15 #203
Skittles: Po meczu mam kilka spostrzeżeń,
po raz kolejny gramy bardzo defensywnie i przy lepszej dyspozycji rywala na pewno taki wynik by się nie utrzymał. Pod koniec mozna było zauważyć jak Martial Rash byli osamotnieni i nie mieli z kim rozgrywać.
sprawa Shawa jak dla mnie troche niezrozumiała
chciałbym tez zobaczyć Fosu Mensaha bo w tamtym sezonie jego gra była na wysokim poziomie mimo młodego wieku
mimo wszystko ciesze sie z tak waznych 3 pkt
» 19 marca 2017, 20:07 #202
Wave: przeciwnik mial bardzo malo klarownych sytuacji, my mielismy multum, co z tego ze gralismy defensywnie, spokojnie moglismy wygrac z 1-4
» 19 marca 2017, 20:11 #201
kemek777: Asysta Pereiry w meczu Granady :P
» 19 marca 2017, 19:51 #200
andrev1331: Dzięki zwycięstwu nie trzeba z prawej rozwijać tabeli , oby tak do końca sezonu i jak najwyżej.
» 19 marca 2017, 19:41 #199
Arvanis: Raz w życie się ten patałaszny lfc do czegoś przydaje - urywa punkty czołówce, traci z ogórami, więc jeśli chłopaki zepchną zwieracze to wciąż mamy szanse na wysoką lokatę pod koniec. Czwarte miejsce to mus, a może przy odrobinie szczęścia uda się wskoczyć na podium.
» 19 marca 2017, 19:27 #198
skywarp: Podium jest bardzo realne. Przecież gramy jeszcze z City, Tottenhamem i Arsenalem. Zostają jeszcze mecze z Chelsea i Evertonem, które też będą arcytrudne, bo Everton próbuje przebić się ze środka tabeli i jeśli Arsenal z taką formą będzie grać, Liverpool będzie tracił z beniaminkami to i Everton ma realne szanse na top5, a kto wiem, może nawet top4
» 19 marca 2017, 20:52 #197
Kilerek7: No taki mecz się oglądało z przyjemnością, akcja za akcja, bieganie, walka, w porównaniu z naszą grą to jak przesiadka z Malucha do Bugatti.
» 19 marca 2017, 19:26 #196
dlabigt23: Nasi zawodnicy sa zmeczeni ostatnimi czasy i wez to pod uwage ze dzis np gralismy bez niektorych zawodnikow bo sa zawieszeni albo kontuzjowani .
» 19 marca 2017, 19:40 #195
pawelisto2: A koniec końców wyszedł wynik nudny jak flaki z olejem 1:1, czyli o 2 bramki mniej niż w naszym meczu
A ponadto z tej arcyciekawej gry nie wynikło wiele dla ich zespołów, bo nikt nie zgadnął 3 punktów.
Tak, więc po tylu pięknych remisach bardziej cieszy mnie już ta wygrana w brzydkim stylu.
» 19 marca 2017, 19:41 #194
dlabigt23: a tak naprawde to zobacz sobie jak city gra z jakims slabszym zespolem to czy tez jest tak emocjonujacy mecz . W takich meczch to kazdy sie spina i walczy to normalne . Zreszta dwie druzyny ustawione ofensywnie wiec nic dziwnego ze tak graja
» 19 marca 2017, 19:53 #193
Himself: no tak tylko nasze swiete krowy moga odczuwac zmeczenie...hmmm...a pilkarze City to niby malo meczow graja? Bo Live to ma tylko lige
» 19 marca 2017, 20:11 #192
dlabigt23: duzo do City nam nie brakuje mamy mecz zalegly jeszcze a pamietaj ze juz jeden puchar wiecej wywalczylismy oni z niego wczesniej odpadli ( mowa o Carling Cup ) zobacz ze mielismy 2 mecz z Hull City naprzyklad i rozegralismy chyba 4 mecze wiecej od City w tym pucharze bo oni go olali .
» 19 marca 2017, 20:54 #191
JasnaLiryka: Ale wariat z Ciebie :D dobrze wymyslone dziary. Pozdro
» 19 marca 2017, 19:29 #190
Pshemo: Dziadek, nie spinaj, bo tacy jak Ty, to na strzała są
» 19 marca 2017, 19:29 #189
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 20:01

niezla pamiatka takie fotki, szacun
» 19 marca 2017, 20:00 #188
dawid27154: Człowiek szacuneczek:) a Pshema pozdrowiłeś po mistrzowsku pozdro ;d
» 19 marca 2017, 22:00 #187
sagnol32: Czlowiek : są są :D obecnie w Doncaster siedze , ale tak od 4 lat trochę pomieszkam w manchesterze , było leeds, powrót do manchesteru i teraz trafiła się fucha w donnym i tak siedzę , ale na OT mam tylko 1,5h drogi , więc jak coś śmiało wal !
» 20 marca 2017, 03:17 #186
MarChester: Bravo wygramy zaległe mamy 4 miejsce !:) "tylko" wygrać
» 19 marca 2017, 19:24 #185
kamilxdd: Zaległy jest z City i WestBromem więc nie bądz taki do przodu.
» 19 marca 2017, 19:27 #184
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 21:37

Jak już to z Southampton mamy zaległy, z West Bromem to kolejna kolejka poprostu
» 19 marca 2017, 21:36 #183
tom93: finezja, 1:1
» 19 marca 2017, 19:23 #182
Bobson834: Uff, dobrze, że Aguero tak nieczysto trafił
» 19 marca 2017, 19:20 #181
fworyt: Kolejny raz Lingard udowadnia swoją wartość hejterą.Ten chłopak ma więcej ambicji i zaangażowania od połowy naszej kadry i zasługuje na ten klub i tę koszulke.Ma przeważnie tylko niesamowite przebłyski ale zostawia swoje serducho na boisku:->
» 19 marca 2017, 19:19 #180
czapens: OM :<
» 19 marca 2017, 19:25 #179
dlabigt23: wkoncu to nasz wychowanek i niechcialbym zeby odchodzil . Wiadomo to nie zawodnik na 1 sklad w meczu np z Bayernem czy Barcelona ( chyba ze by zlapal mega forme w przyszlym seoznie kto wie ) Ale patrzac na jego uderzenia z dystansu to ma znakomite . Fa Cup praktycznie wygral nam w EFL Cup to samo zanotowal bramke ladna z dystansu wiec jednak odgrywa jakas tam role . A i jeszcze zauwazylem ze ma dosc niesamowita szybkosc i jesli Rashford by byl w wielkiej formie to mysle ze to by byl wspanialy duet na takie wlasnie mecze ... sa ze soba zgrani .
» 19 marca 2017, 19:37 #178
JasnaLiryka: Brawo Chlopaki. Dziekuje za ten wysilek w ostatnich dniach i miesiacach ! Walczyliscie ! Teraz nalezyty odpoczynek :)
» 19 marca 2017, 19:18 #177
Reddev04: Dzięki, wezmę tydzień urlopu :)
» 19 marca 2017, 19:19 #176
JasnaLiryka: Ales zabawny :D Wypoczywaj zatem
» 19 marca 2017, 19:22 #175
MarChester: NIECH TEN MECZ SIE TAM ZAKOŃCZY 1:1!!:)
» 19 marca 2017, 19:11 #174
Chapman: pyszny rezultat jest obecnie na Eihad,za dwa tygodnie derby Liverpoolu i Arsenal - MC
» 19 marca 2017, 19:07 #173
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 19:13

My musimy tez wygrac za 2 tygodnie u siebie z West Bromem a wiadomo jak to u nas bywa ...
» 19 marca 2017, 19:13 #172
jarko82: Lepiej gdy dwie drużyny stracą po 2 punkty niż jedna 3. W takiej sytuacji mamy tylko 4 pkt straty do Live i dwa mecze zaległe.
» 19 marca 2017, 19:02 #171
Wave: true true ..
» 19 marca 2017, 19:06 #170
RuudVN: City jakie luki zostawia już, oby Live to wykorzystało
» 19 marca 2017, 18:52 #169
Wave: jakos dziwnie sie patrzy na ten mecz, 1dni i 2dzy najlepiej jakby przegrali, ale nie da sie :p
» 19 marca 2017, 19:01 #168
damian2987: Marzę abyśmy zakwalifikowali sie kosztem City do Ligi Mistrzów i móc zobaczyć minę Guardioli...
» 19 marca 2017, 18:49 #167
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 18:46

Gratulacje za zwyciestwo i awans moze jak wroci Ibra i Pogba jak United zepnie posladki i beda zasuwac na maksa wyszarpia w koncu top 4 bo w tryumf w LE specjalnie nie wierze ;)
» 19 marca 2017, 18:46 #166
PogromcaTroli: Kibice City buczeli na Milnera no to im odpłacił.
» 19 marca 2017, 18:44 #165
tom93: mowisz masz... 1:0 dla Liv. Ja tam jednak wolalbym remis niż wygraną którejkolwiek drużyny.
» 19 marca 2017, 18:42 #164
Andrew07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 18:44

Pytanie czy city dostanie kare tak jak MU za "brak kontroli nad zawodnikami"??
» 19 marca 2017, 18:41 #163
Kobeman25: Ma ktoś linka do meczu City-Live ?
» 19 marca 2017, 18:36 #162
lukiton0589: Te wyjazdy na City, Arsenal i Tottenham wcale nie muszą być takie tragicznie, zważywszy na to, że na wyjazdach wygrywamy często.
» 19 marca 2017, 18:26 #161
stasiu669: Oliver znowu drukuje
» 19 marca 2017, 18:14 #160
PogromcaTroli: Jak narazie dobrze drukuje bo 0-0 to najlepszy dla nas rezultat.
» 19 marca 2017, 18:18 #159
Wave: Abramovic placi wiec remis dobry rezultat
» 19 marca 2017, 18:23 #158
stasiu669: Z tym się zgodzę, jednak mnie najbardziej usatysfakcjonuje 1-1
» 19 marca 2017, 18:24 #157
Matejko: City idzie na jakis rekord spalonych. Ktos jest w stanie powiedziec ile najwiecej spalonych bylo w jednym spotkaniu?
» 19 marca 2017, 17:46 #156
braku: Fajnie by było gdyby Tottenham został mistrzem a nie ta jeb.ana Chelsea
» 19 marca 2017, 17:15 #155
DzonyMax: Niby dlaczego ?
» 19 marca 2017, 17:19 #154
Matejko: Spurs i mistrzostwo? Oni sa jeszcze wiekszymi przegrywami od Arsenalu. Beda grali pieknie, strzelali duzo goli, tracili malo, a mimo wszystko koniec koncow przegraja z innymi druzynami walke o mistrzostwo. Brak mentalnosci zwyciezcow, bo kto w tym klubie tak naprawde walczyl kiedykolwiek o najwyzsze cele?
» 19 marca 2017, 17:25 #153
aeslehc: Tot by sie upokorzył w LM i nic więcej jak w tym roku. I wy chcecie aby takie sredniaki typu Tot Arsenal reprezentowały anglie w LM ?
» 19 marca 2017, 17:49 #152
Fugas: Totki nie mogą sie upokorzyć w lm bo nikt od nich niczego nie oczekuje. Za to MU w zeszłym roku pokazało w grupie "śmierci" co zrobić żeby się upokorzyć.
» 19 marca 2017, 18:12 #151
Wave: Coz, vg nabalaganil, trzeba mu oddac co jego :)
» 19 marca 2017, 18:34 #150
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 17:10

Dzisiaj o 21:00 na Eleven hit PSG vs Olympique Lyon. Polecam obejrzeć bo Depay jest w gazie i ciekawe co zaprezentuje przeciwko silnej drużynie. Po tym meczu będziemy wiedzieć czy nadaje się do United.
» 19 marca 2017, 17:08 #149
JacekB: Po tym meczu nic nie będziemy wiedzieć
» 19 marca 2017, 17:20 #148
braku: Już wolę granade obejrzeć z pereira w skladzie
» 19 marca 2017, 17:22 #147
RuudVN: Ja tylko zapytam złośliwie po kiego luja ten Tottenham tak wygrywa?
Za rok zrobią to samo, w LM na pół gwizdka i odpadną w grupie, może wypada ich zapytać czy chcą grać w LM, mogą dostać tą kasę za awans i oddać miejsce Nam lub Liverpoolowi bo Klopp czy Mourinho w LM dojdą minimum do 1/8 a stać ich nawet na finał.
Wiadomo, że w żartach to piszę ale coś w tym jest.
» 19 marca 2017, 17:08 #146
Himself: ostatni sezon w LM tez sie skompromitowalismy nie wychodzac z grupy(bardzo latwej)
» 19 marca 2017, 17:44 #145
RuudVN: o ile pamiętam kompromitowaliśmy się w tamtym sezonie na wszystkich frontach
Tottenham podchodzi do PL na 100% a do LM na 50%, wystarczy że zagrają 3 mecze na maxa w LM i mają awans ale jak ktoś już zauważył oni są mentalnie na poziomie Arsenalu i zadowalają się byle czym
» 19 marca 2017, 18:23 #144
arczibald: Najważniejsze są 3 punkty, brak kontuzji i mam nadzieje kolejne wyciągnięte wnioski. Oby tak dalej :)
» 19 marca 2017, 17:00 #143
walentos: Kilerek7,

Ferguson potrafił dominować w lidze Evansami, Andersonami, Welbeckami i wieloma innymi zawodnikami o których mówiło się "średniaki". Wiem że drugiego takiego jak Ferguson już nie znajdziemy i że wydaje Ci się że czasy się zmieniają ale wystarczy sobie przypomnieć co zrobił Ranieri w zeszłym sezonie. To była drużyna która dopiero dotarła do Premier League. Zawodnicy o których nikt wcześniej nie słyszał a potrafili ograć prawie całą czołówkę.

Pewnie zastanawiasz się o co chodzi... o taktykę i zaangażowanie bo to właśnie tym a nie nazwiskami wygrywa się mecze. Udowodniło to wczoraj WBA ogrywając Arsenal.

Co do wypowiedzi Mourinho że nie kupiłby graczy których kupili jego poprzednicy to nie trudno się domyśleć że mowa o zawodnikach których już z nami nie ma (Schneiderlin Depay) lub o tych którzy nie dostają wielu szans (Darmian Schweinsteinger Shaw Blind). Jeśli chodzi o Felka to chyba jednak grubo się mylisz skoro Mourinho mu ufa i często wystawia go do gry.

Young słaby? Po czym to wnioskujesz? Każdy występ Ashleya który zaczynał od pierwszych minut był udany i zgarniał dobre oceny. Dobrze, broni wspomaga atak i wykorzystuje swoje doświadczenie. Masz na potwierdzenie:
whoscored.com/Players/8166/Fixtures/Ashley-Young
» 19 marca 2017, 16:53 #142
Kilerek7: Masz rację walentos, patrząc na to jak Leicester wygrało ligę czy WBA wczoraj, nie ma sensu kupować nowych graczy, napewno Young czy Fellaini eksplodują z formą i będziemy znowu potęgą jak dawniej.
» 19 marca 2017, 17:06 #141
walentos: Young jest w dobrej formie, weź chłopie wyłącz w końcu FIFE bo to że zawodnik ma tam niskie statystyki nie znaczy że w rzeczywistosci gra słabo. Czytać się Twoich bzdur nie da żeby sie nie wkurzyć. Do gry Younga od czasów Van Gaala trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, ale co tam lepiej kupic Kurzawe który ma takie same oceny za występy co Young ale gra w najlepszej ekipie w Francji klepiąc ogórki.
» 19 marca 2017, 18:59 #140
Kilerek7: To skoro taki Young jest cudowny to czemu nie gra podstawy? Nie rób z gracza który gra poprawnie jakiegoś mega kozaka, bo jak tak będziemy podchodzić do każdego to wyjdzie, że mam sam gwiazdozbiór w klubie.
» 19 marca 2017, 19:25 #139
mikifiki: Kilerek7,
kolega napisał, że Young odwala dobrą robotę na boisku i uzyskuje z tego tytułu dobre noty, a nie, że jest mega kozakiem. Czytaj ze zrozumieniem. A dlaczego nie gra regularnie w podstawie? To tylko Mourinho wie. Martial też nie gra regularnie w podstawie a chyba nie zaprzeczysz, że jest mega kozakiem.
» 19 marca 2017, 19:52 #138
walentos: A komu potrzebny kozak czy wielkie nazwisko na lewej obronie? Chyba tylko Tobie w fifie. Young dobrze broni, nie popełnia błędów, ma dużo odbiorow, dużo biega, jest zwrotny a jednocześnie potrafi dobrze wesprzeć atak. Jak dla mnie w zupełności wystarczy nawet na pierwszy skład.

Nie podchodzę tak do każdego tylko mowię o Youngu który gra dobrze a spotyka sie z jakaś nieuzasadniona krytyka z Twojej strony. Jak będziemy tak podchodzić do każdego to nam wyjdzie ze cały skład włącznie z De Gea jest do wymiany. Przecież można kupić Neuera :)
» 19 marca 2017, 20:45 #137
Kilerek7: Ja nie mogę, ludzie ogarnijcie się o czym wy gadacie. Chcecie budować wielkie MU na 30 letnich Youngach? Z takim podejściem to w każdym zawodniku znajdziecie pozytywy. Lingard też ciężko pracuje ale Neymarem nie będzie. Jeśli mamy rywalizować z najlepszymi i wygrywać LM, to na każdej pozycji musimy mieć dobrego grajka.
» 19 marca 2017, 22:10 #136
Devil78: Widzę że zdania podzielone co do jakości meczu. Akurat jak wygrali nie mogłem obejrzeć. Ważne 3 pkt.
» 19 marca 2017, 16:30 #135
PanWolodyjowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 16:11

Co tu za puste łby. Ja wam pokazuje ile United wydało na graczy średniego kalibru, a ile Real i Bayern na klasowych graczy, a wy mi z tekstami "I co chcesz pokazac, że pieniądze nie grają? Każdy to wie". No, nie mogę. To samo jak napisałem, że United posiada ledwie kilku dobrych graczy na poziomie, to łeb mi wymienił tych zawodników i pyta czy mnie zatkało. Nie, no wy jesteście ograniczeni, serio.

Mkhitaryan,Mata,Pogba,Valencia,De Gea,Martial,Rashford,Zlatan. Reszta niestety jest średnia. 8 graczy na dobrym poziomie na całą kadrę to jednak mało.

Wiem, że dziś Lingard,Fellaini i Young zagrali dobre zawody, ale ja piszę o zawodnikach, którymi można grać w Lidze Mistrzów i którzy nie będą tam odbiegać od najlepszych, to jest ich gdzieś siedmiu-ośmiu.
» 19 marca 2017, 16:11 #134
Kilerek7: Zgadzam się, gracze tacy jak Lingard, Fellaini czy Young są słabi i nawet w taki Middlesbrough nie wiem czy graliby pierwsze skrzypce. Ale nie możemy mieć też całej kadry gwiazd, tacy zadaniowcy też muszą być. Z obecnej kadry sprzedałbym Fellainiego, Younga, Schweinsteigera, Smallinga, Darmiana i Blinda i kupił jakiś perspektywicznych graczy oraz conajmniej 2 klasy światowe. Trzeba też pamiętać, że wrócą gracze z wypożyczeń i z nimi tez będzie trzeba coś postanowić. Bayern to ma świetną politykę transferową, regularnie są wysoko w LM i wygrywają ligę, my poszliśmy na dno, bez LM bez dobrego trenera, więc musieliśmy nadrabiać kasą kupno graczy bo zwyczajnie by nie przyszli do nas.
» 19 marca 2017, 16:17 #133
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 16:20

@PanWolodyjowski
i znów się pogrążasz...

"Z obecnej kadry sprzedałbym Fellainiego, Younga, Schweinsteigera, Smallinga, Darmiana i Blinda i kupił jakiś perspektywicznych graczy oraz conajmniej 2 klasy światowe."

Ale Blind to właśnie zadaniowiec, Fella w sumie też. Na ławkę jak znalazł.

"Bayern to ma świetną politykę transferową,"

Bayern to ma przede wszystkim dominację finansową w lidze. Wyobrażasz sobie, że takie United bierze za free np. Hazarda albo Kane'a? Bo ja nie.
» 19 marca 2017, 16:17 #132
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 16:23

Tak Blind i Fella to zadaniowcy ale mimo wszystko są i tak za słabi na ten klub. Fellainiego broni tylko wzrost, ale jakbyśmy kupili Bakayoko to nie tęskniłbym za Belgiem. Bayern nie ma konkurencji w lidze, jedynie BvB, z resztą od dawna podkupują ich najlepszych graczy, są cwani i znają się na rzeczy. Bądźmy szczerzy Ed to przy nich zielonka.
» 19 marca 2017, 16:19 #131
M4GIK1990MU: a jak myślisz? ;)
» 19 marca 2017, 16:21 #130
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 16:35

Do klasowych graczy dopisałbym Bailiego i Jonesa i Smallinga. A to że pozostali są średni to jest normalne. Ciężko jest mieć w klubie same gwiazdy, kazdy chcialby grac i by marudzili, atmosfra byłaby gorsza.

Ogólnie to ochłoń trochę z krytykowaniem naszej polityki transferowej i glupimi porównaniami do Realu czy Bayernu. Real i Bayern to hegemoni w swoich ligach. Od lat dominują i tak na prawdę bez tych transferów nadal byliby tam gdzie są. Kto ma im zagrozić skoro wykupują wszystkich najlepszych z swoich lig?

Czy Ty myślisz że nas nie stać żeby kupić sobie takiego Hazarda, Sancheza lub Aguero ? Wzmocnilibyśmy siebie, osłabili rywala a po kilku takich ruchach, mielibyśmy dominacje w lidze podobnie jak Real czy Bayern. Niestety w Premier League takie transfery zdarzają się raz na 5-10 lat żeby czołowy zawodnik klubu będący w formie przechodzil do ligowego rywala a na dodatek takich zawodników jest zbyt wielu żeby wszystkich wykupić.
» 19 marca 2017, 16:24 #129
Fugas: Nie wiem po czym wnioskujesz że Martial albo Rash gra lepiej niż np Rojo lub Baily, ale to pokazuje że oglądasz skróty meczy bo widać tam tylko słabe chwile obrońców. Dlatego wróć na pudelka i nie wracaj.
» 19 marca 2017, 16:27 #128
Kilerek7: Z resztą o czym my wogóle gadamy. Jeśli ktoś tutaj ślepo wierzy, że z Fellainim, Youngami, Blindami czy innymi cudami będziemy dominować w lidze i wygrywać LM to chyba z dęba spadł. Z resztą sam Mourinho dobitnie powiedział, że nie kupiłby graczy których kupili jego poprzednicy, a zostawiłby Welbecka, Chicharito i Di Marię. To wy bronicie ten szrot co czasami wbije 1 gola i broni całą kadrą obrońców. Jose ślepy nie jest i widzi co mu zostawili poprzednicy, a wielu narzeka, że Welbeck słaby był, Chicharito też, Di Maria bojaźliwy. Ok zgadzam się, ale Mourinho nie chodzi o indywidualność tych zawodników a o charakterystykę, bo byli szybcy i przebojowi gracze, którzy chociaż biegali i chcieli grać. Dam głowę, że gdyby zostali i nie przyszły by Fellki i Blindy to ofensywa MU byłaby lepsza. Więc nie wiem po co te dysputy, jak sam trener doskonale wie jaki szrot ma i kogo by nie kupił. Latem okaże się kogo miał na myśli, ale przypuszczam, że nie chodzi o 1 zawodnika.
» 19 marca 2017, 16:30 #127
M4GIK1990MU: Ale ktoś na ławce przesiadywać musi. Fella i Blind na podstawę za słabi, ok, ale na ławkę czemu nie? Dzisiaj ten pierwszy strzelił dla nas ważnego gola, a więc nie jest tak bezproduktywny.

"Latem okaże się kogo miał na myśli, ale przypuszczam, że nie chodzi o 1 zawodnika."

Dokładnie, Mou już się pozbył dwóch niewypałów, a w kolejce pewnie kolejni do opuszczenia klubu. Nie ma sensu nad tym specjalnie dywagować, bo my swoje, a wizja Portugalczyka może być diametralnie inna. Ważne, że Jose podkreśla konieczność transferów, czyli nie jest zadowolony do końca ze swojej obecnej kadry. Zobaczymy na kogo padnie. Ja tylko nie chcę syt., że na ławce przesiadują same gwiazdy, bo wiadomo do czego potem prowadzi...
» 19 marca 2017, 16:38 #126
Kilerek7: Ja też nie chce przesytu gwiazd. Z resztą nie wyrzuci przecież pół składu. Sam Guardiola o tym mówił, że nie da się sprzedać ponad 10 graczy i kupić nowych bo to by kosztowało z 600 baniek. Nam jest potrzebny zawodnik klasy światowej do rozruszania ofensywy, czekam na Griezmanna ewentualnie Sanchez jeśli by chciał odejść. Przydałby się dobry napastnik jak Lukaku jeśli Ibra by nie przedłużył. A tak dobry pomocnik np. Bakayoko lub Strootman, pamiętajmy, że wróci Pereira to też dobra opcja. Przydałby się solidy skrzydłowy z krwi i kości, mi osobiście marzy się Douglas Costa. No i co do obrony, to zmiennik dal Valencii np. Semedo. Porządny LO, jeśli Shaw ma tam nie grać np. Kurzawa. I dobry SO, bo jak Smalling czy Bailly będą grać w kratkę a Jones będzie łapał kontuzje to zostaje tylko Rojo w formie, a z nim to też różnie bywa.
» 19 marca 2017, 16:43 #125
mikifiki: Nie mogę uwierzyć, z jaką pewnością niektórzy tutaj sprzedaliby niektórych naszych zawodników i równocześnie są święcie przekonani, że ich zmiennicy z innych klubów zapewniliby sukces. Chciałbym przypomnieć, że Fellaini przed transferem do United to był jeden z lepszych zawodników w lidze, który dodatkowo regularnie strzelał bramki. To samo można powiedzieć np. o Darmianie, który z tego co kojarzę został wybrany do jedenastki sezonu w Seria A, kiedy jeszcze grał w Torino. Z każdym transferem wiąże się ryzyko, że zawodnik nie sprawdzi się albo że będzie grał poniżej swoich oczekiwań. Niektórych może przerasta presji gry w takim klubie, jakim jest United. Piszecie, że trzeba robić mądre transfery i kupić tego i owego zawodnika, bo on zapewni nam jakość na boisku, a nie sprowadzać szrot/ Tak jak napisałem, nie ma żadnej pewności, że wyróżniający się zawodnik w jednym klubie będzie to samo prezentował w United. Polityka transferowa jest bardzo ważna, ale jeśli nie idzie w parze z mądrą polityką związaną z taktyką, strategią i zgrywaniem zespołu, to nie przyniesie większego pożytku.
» 19 marca 2017, 19:44 #124
xrooneyfan: Jaki wynik w meczu Live vs City wam najbardziej pasuje?
» 19 marca 2017, 16:08 #123
Xchrisx7: 0:0 po 2 stracone punkty przez oba zespoły.
» 19 marca 2017, 16:10 #122
arczibald: Ja bym chciał np obejrzeć dobry mecz i 2:2, 3:3 a nawet niech będzie i 4:4 byle remis był :)
» 19 marca 2017, 16:46 #121
Sheep: Ja wole żeby Liverpool wygrał, oni maja znacznie latwiejsze mecze do konca sezonu od City.
» 19 marca 2017, 16:53 #120
dlabigt23: napewno nie moze wygrac City ... Liverpool tez gra w kratke i tylko z dobrymi dobrze graja wiec mozemy ich bardziej przescignac niz City w tym sezonie . Zeby city przescignac napewno trzeba bedzie z nimi wygrac na Etihad zalegly mecz .
» 19 marca 2017, 17:17 #119
PanWolodyjowski: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 19 marca 2017, 16:08 #118
Sideswipe: pierwszy raz napisałeś coś z sensem.
» 19 marca 2017, 20:53 #117
Bobson834: Panowie, leci gdzieś City vs Liverpool?
» 19 marca 2017, 16:01 #116
Xchrisx7: Canal+ Sport 2
» 19 marca 2017, 16:05 #115
Bobson834: Dziękuję bardzo kolego :)
» 19 marca 2017, 16:14 #114
OldTrafford1988: 1) Rashford dobre zawody, gdyby jeszcze była lepsza skuteczność....Co do pierwszej sytuacji to jakby grał Ibra to nie byłby w stanie dobiec do piłki przed obrońcą.
2) Kolejne tragiczne zawody Smallinga. Przypomina mi się sytuacja Evansa, gość zastąpił na pól sezonu kontuzjowanego Vidicia, a później Ferdinanda, to c Jonny wtedy grał to majstersztyk, co później się stało sami wiemy nagły spadek formy i umiejętności i pożegnanie z Old Trafford. To samo Smalling dwa poprzednie sezony ostoja obrony, a w tym sezonie tragednia, czy będzie jak z Evansem? zobaczymy...
3) Trochę byłem zażenowany zmianą Maty za Rojo , graniem 6-3-1, to była jedna wielka obrona częstochowy, ale koniec końców sprawdziła się.
4) Lingard rozegrał dobre zawody, szarpał jak mógł i ta brameczka, tylko, wydaje mi się, że to jego maksimum możliwości, a to mało na taki klub.
5) Waleczny Valencia dostał swoją nagrodę za walkę do końca, ten gościu to jest jednym z najlepszych PO na świecie.
6) Szkoda, że Fosu Mensah nie dostał paru minut.
7) W końcu jesteśmy na 5 miejscu, blisko, blisko TOP4
» 19 marca 2017, 15:58 #113
M4GIK1990MU: 1) Wg mnie bardzo słabe. Wiele akcji zepsuł złymi decyzjami, inne złymi wykończeniami.
2) Smalling póki co pierwszy do odstrzału jeśli chodzi o formację obronną. Niby Rojo się jeszcze dłużej ogarniał, ale... ile tak na prawdę Mike był w formie? Pół zeszłego sezonu? A siedzi tutaj jeszcze od Fergusona.
3) Pomysłów mu to i wróżbita Maciej nie odgadnie.
4) No jeśli tak ma wyglądać jego maksimum możliwości to niech gra w podstawie co mecz... a w przerwach niech uczy Pogbę i Herrerę jak się strzela z dystansu.
5) Wg mnie najlepszy obecnie PO na świecie. Ale wiadomo - nikt go nie doceni, bo nie gra w Realu bądź Barcelonie.
6) Nie wiem, co się z nim stało. Co by nie mówić, to miał papiery na jednego z lepszych wychowanków United.
7) I dwa mecze mniej od Liverpoolu i City...
» 19 marca 2017, 16:10 #112
kamilxdd: @M4GIK1990MU

Gdzie Ty widzisz dwa mecze mniej człowieku?
Na tą chwilę tyle samo meczy co City i 1 mniej niż Liverpool.
» 19 marca 2017, 16:16 #111
M4GIK1990MU: a no, faktycznie. Nie wiem skąd mi się to wzięło...
» 19 marca 2017, 16:25 #110
Xchrisx7: Widać Tottenham i bez Kanea sobie radzi. Fajnie się na nich patrzy, widać że jest pomysł na grę i ambitne plany na przyszłość.
» 19 marca 2017, 15:57 #109
Matejko: I zero pucharow.
» 19 marca 2017, 17:10 #108
Himself: MU tez od kilku lat bez pucharow...
» 19 marca 2017, 17:47 #107
mikifiki: Himself,
zdobyliśmy wszystkie trzy możliwe puchary ostatnio (Tarcza Dobroczynności, Puchar Anglii, Puchar Ligi). Proponuję odświeżyć informacje o sukcesach Manchesteru United, bo widzę że kuleje.
» 19 marca 2017, 19:28 #106
Himself: Tottki juz 2-0
» 19 marca 2017, 15:56 #105
Wave: Roznica miedzy Tottenhamem a United jest taka, ze w przypadku awansu do LM sprowadzimy 3ch dobrych, w tym pewnie Griezmana, Tottenham natomiast stanie na glowie zeby zatrzymac Aliego i Kana i to bedzie ich sukcesem transferowym :p
» 19 marca 2017, 15:58 #104
MatiasXD: I nawet mając tego Kane i Alliego zapewne znów skompromitują się w Lidze Mistrzów.
» 19 marca 2017, 16:01 #103
Himself: roznica jest taka,ze o Griezmannie mozesz zapomniec...jego wywiady wykluczaja transfer.Setki milionow wydane i tak nie daly nic,Tottenham caly czas pred MU
» 19 marca 2017, 16:01 #102
Himself: juz nie pamietasz ostatniego sezonu MU w LM?
» 19 marca 2017, 16:02 #101
M4GIK1990MU: ja pamiętam mecz z PSV i złamanie nogi znajdującemu się w wybitnej formie Shawowi, za co sędzia nawet nie odgwizdał faulu...
» 19 marca 2017, 16:04 #100
Xchrisx7: Tak się składa że obecnie od takiego Tottenhamu możemy się tylko uczyć. Patrząc czysto obiektywnie to są sportowo daleko przed nami. Jeszcze patrząc na to jakie plany widnieją na przyszłość to można zacząć się ich bać.
» 19 marca 2017, 16:08 #99
Wave: poczekajmy do konca sezonu, tak sa sportowo przed nami ze w poprzednim zdobylismy puchar, w tym 2, szykuje sie 3ci :)

wyzej to sa w lidze i nie wiadomo czy dotrwaja z tym
» 19 marca 2017, 16:37 #98
Kundziu: Jak na tak zapracowaną drużynę jak nasza, biorąc pod uwagę częstotliwość rozgrywania spotkań, to super wynik i bezcenne trzy punkty dające nam 5 miejsce. Co martwi to fatalna dyspozycja środkowych obrońców. Tottenham raczej wygra swój mecz, w ostatnim dzisiejszym meczu liczę na remis i będzie piękna niedziela. Teraz odpoczywać i zbierać siły na kolejne mecze.
» 19 marca 2017, 15:48 #97
piter100000: świetny wynik w kontekście porażki Arsenalu i meczu City-Liverpool. nie graliśmy porywająco, ale skutecznie. miałem wrażenie, że Lingard dzisiaj biegał szybciej niż zwykle i do tego dołożył piękną bramkę. szkoda mi Rasha, bo bardzo chciał, ale był jakiś taki zagubiony. Smalling tradycyjnie dramat. oby chłopaki wrócili bez kontuzji z meczów kadry i walczymy dalej.

P.S. nie pamiętam kiedy nie musiałem otwierać pełnej tabeli, żeby zobaczyć pozycję MU :) bardzo mnie to cieszy
» 19 marca 2017, 15:44 #96
NoLogo: Z Rashforda zrobi się drugi Welbeck? Łatwość dojścia do okazji, a wykończenia brak.
Chyba ciekawiej by było z dwoma napastnikami, gdzie szybki Rash może komuś zagrać.
» 19 marca 2017, 15:44 #95
arczibald: Daj mu czas, on ma dopiero 19 lat i małe doświadczenie. Jeszcze będzie z niego napadzior :)
» 19 marca 2017, 16:54 #94
Corey: Valdes poprawił mi dzisiaj humor :P
» 19 marca 2017, 15:38 #93
Wave: komu nie :)
» 19 marca 2017, 15:59 #92
Marcel97: Niepotrzebnie oddalismy inicjatywę przy wyniku 2-0. Martial mógł zmienić bez radnego Rashforda na ataku. Smalling nie powinien być kapitanem, ani wychodzić w podstawowej 11, bo na przestrzeni całego jak dotąd sezonu popełnił chyba najwięcej błędów ze wszystkich stoperów United.
Vintage Valdes
» 19 marca 2017, 15:38 #91
Radekk: Lingard pożyczył chyba jakiś preparat od Johaug, bo biegał z piłką jak szalony ;)
» 19 marca 2017, 15:36 #90
PanWolodyjowski: Co wy gadacie, co United zbudowało? Przez ostatnie 3 lata wydali kupę siana i poza Mkhitaryanem, to na tę chwile metka "SOLIDNY" to góra, dla piłkarza za którego zapłacili kilkadziesiąt milionów.

Kiedy ostatnio United kupiło gracza, który grał równo i bardzo dobrze? Ostatnio to chyba van Persie :)
» 19 marca 2017, 15:32 #89
M4GIK1990MU: przestań zrzędzić, bo się tylko pogrążasz.

1) Miki
2) Mata
3) Rojo (nie wierzę, że to piszę)
4) Zlatan
5) Herrera
6) Martial (kwestia ogarnięcia się)
7) Pogba (to samo)
8) Na upartego można by dodać Blinda i Fellę, bo coś do zespołu wnieśli.
9) Bailly (już jest nieźle, a może być tylko lepiej).
10) Romero (bezdyskusyjnie najlepszy rezerwowy GK w lidze).
» 19 marca 2017, 15:50 #88
Himself: M4GIK1990MU: Potrafisz czytac ze zrozumieniem??!! Wolodyjowski napisal: "Kiedy ostatnio United kupiło gracza, który grał równo i bardzo dobrze? Ostatnio to chyba van Persie :)" zaden z wymienionych przez Ciebie graczy nie gra rowno ani bardzo dobrze.
» 19 marca 2017, 17:51 #87
braku: Nic tylko się cieszyć.
» 19 marca 2017, 15:30 #86
10wazzar10: Cieszy kolejna bramka wychowanka i trzy punkty. Plan został wykonany, to najważniejsze!
» 19 marca 2017, 15:28 #85
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:29

Wyobraźcie sobie scenariusz w którym zamykamy Boro w ich własnym polu karnym i bombardujemy wrzutkami i strzałami. Jak zwykle nic nie może wpaść bo rywale zasłaniają własnym ciałem bramkę. Znowu byłbył płacz że nie potrafimy wykorzystywać sytuacji i pewnie by się taka gra skonczyla golem dla przeciwnika po jakieś kontrze.
A tak pozwoliliśmy przeciwnikowi swobodnie grać dzięki czemu ich szyki obronne się rozluźniły i zdecydowali się nas zaatakować większą ilością zawodników a my ich ukaraliśmy golem po wrzutce i trafieniem po kontrataku.
Mamy 3 punkty i mamy wreszcie to długo wyczekiwane 5 miejsce.
Jestem dumny z Mourinho bo pokazał swój taktyczny kunszt i udowodnil że nie jest trenerskim dinozaurem takim jak Wenger który trzyma się jednego stylu gry i jeden formacji.
» 19 marca 2017, 15:28 #84
Andrew07: Ten kunszt trenerski było dobrze widać kiedy wpuszczał Rojo i Darmiana
» 19 marca 2017, 15:30 #83
M4GIK1990MU: "i pewnie by się taka gra skonczyla golem dla przeciwnika po jakieś kontrze."

już to sam chciałem napisać, ale na szczęście to zawarłeś w swojej wypowiedzi ;)
» 19 marca 2017, 15:51 #82
mikifiki: Andrew07 -
wejście Rojo miało na celu zamurowanie naszej bramki (kolejny obrońca).
Natomiast wejście Darmiana to zmiana czysto taktyczna, pograł może chłop z 40 sekund.
» 19 marca 2017, 16:02 #81
Andrew07: Smalling zasłużona dyszka
» 19 marca 2017, 15:25 #80
Kubisiek11: przez Smallinga straciliśmy tyle goli (myślę że około 1/5 goli straconych). Dziś kolejny błąd okraszony bramką, piękne podanie do De Gei "głową". Popełnił już 3 razy więcej błędów w porównaniu do poprzedniego sezonu.
» 19 marca 2017, 15:23 #79
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:19

Nabiję trochę treści, bo znając życie, jak zawsze po wygranym meczu, komentarzy będzie na lekarstwo hehe.

Wnioski (subiektywnie):

1) Możecie mówić, że United jest nadal słabe, że mamy kryzys, że bla bla bla, ale... ALE... fakty są takie, że to już 18 kolejka bez porażki. Co prawda wśród tych wyników namnożyło się remisów (aż 8), jednak fakty są takie, że od października nikt nas nie może pokonać. Całkiem nieźle, jak na zespół, który podobno jest za słaby na top 4.

2). Gra bez Zlatana jednak istnieje. Mimo absencji Szweda udało się nam strzelić 3 gole (a tak przynajmniej mówi wynik ;)), a i liczba okazji znów była okazała. Ci, co twierdzą, że nic się nie zmieniło od Moyesa lub van Gaala, niech się pukną w głowę. Jedynie cieniujemy nieco w rozgrywkach pucharowych, ale to zrozumiałe, że Mou nie chce przemęczać zawodników w mniej ważnych rozgrywkach.

3) Lingard pokazał dlaczego ma wciąż poparcie u kolejnych menadżerów. Wyobraźcie sobie, że zamiast niego strzał by oddał Pogba. Gdzie piłka by się znalazła? Pewnie odbita od słupka gdzieś daleko by poleciała. A Herrera? Wówczas futbolówki pewnie by już nigdy nie odnaleziono. Co by nie mówić o "młodym wilczku" to ma pier...dzielnięcie z dystansu, czego nie można powiedzieć o innych Diabłach.

4) Rashford dzisiaj przypominał Welbecka z najlepszych lat; zero zwrotności, częste straty i sety marnowane na potęgę. Jeśli chodzi o to ostatnie, to któryś już mecz z rzędu nie może wykorzystać nadarzających się okazji. Musi się chłopak ogarnąć, bo inaczej szybko z ławki nie wstanie.

5) Rojo mnie znów zaskoczył. Jak naczelny krytyk Argentyńczyka nie mogę się nadziwić, jak się chłop ogarnął. Z piłkarza popełniającego co mecz duże błędy stał się liderem defensywy. Cholera wie ile jeszcze potrwa ta jego antyelektryczność, ale oby jak najdłużej.

6) Valdes MOTM.
» 19 marca 2017, 15:17 #78
rreddevilss: Rash zero zwrotności ? Pod tym względem było świetnie brakło wykończenia i chłodnej głowy...
» 19 marca 2017, 15:25 #77
M4GIK1990MU: no może z tym to przesadziłem. Akurat na tym polu nie było tak źle...
» 19 marca 2017, 15:27 #76
arczibald: Dajmy czas Rashfordowi, chłopak jest młody, ma dopiero 19 lat i niewielkie doświadczenie. Myślę że niedługo będą z niego ludzie i da nam dużo radości :)
» 19 marca 2017, 16:57 #75
Klimaa: Nie mogłem oglądać meczu niestety - jak grał nasz team? Wynik to jedno ale jak kleiły się nam akcje? :)
» 19 marca 2017, 15:16 #74
M4GIK1990MU: całkiem nieźle. Mieliśmy dużo okazji na strzelenie gola i klasycznie wiele zmarnowaliśmy. Świetna gra Valencii i... Lingarda. Ogólnie dużo gry w stylu "fergusonowym", czyli skrzydłami, ale, jak widać, zdało egzamin. Defensywa bez większych zarzutów. Boro wrzutkami na aferę jedynie starało się coś ugrać, ale poza jednym szczęśliwym golem z przypadku nie stworzyło sobie dobrych okazji. Krótko mówiąc: wygraliśmy jak najbardziej zasłużenie.
» 19 marca 2017, 15:22 #73
Klimaa: To super. Mamy trudny terminarz w Premier League (przed nami sporo meczów z czołową piątką) więc każdy punkt się przyda. Kwiecień odpowie na wszystkie pytania.
» 19 marca 2017, 15:33 #72
Michal12371: "Defensywa bez większych zarzutów" no z tym to się kompletnie nie zgodzę, Smalling przez cały mecz bardzo nerwowy, dużo błędów zdecydowanie najgorszy na boisku.
» 19 marca 2017, 15:38 #71
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:57

dlatego napisałem bez większych zarzutów, a nie bez zarzutów ;) Smalling poza tym kiksem nie zawalił niczego, choć był faktycznie trochę nerwowy.
» 19 marca 2017, 15:52 #70
MarChester: Pokazali wszyscy że można bez ibry i pogby
» 19 marca 2017, 15:15 #69
ess: No elo hejtery Lingarda
» 19 marca 2017, 15:12 #68
RedRevolta: Siema, co tam jak tam?
» 19 marca 2017, 15:16 #67
dawid27154: Melduje sie
» 19 marca 2017, 15:46 #66
grzeho16: No elo
» 19 marca 2017, 15:55 #65
ess: No hejka, całkiem w porządeczku wam powiem. A jak u was?
» 19 marca 2017, 16:37 #64
grzeho16: Też nieźle
» 19 marca 2017, 17:07 #63
PanWolodyjowski: Ceny za piłkarzy. Lata 2013-2016

MU:
Fellaini - 35 milionów
Rojo - 20 milionów
Darmian - 20 milionów
Depay - 34 miliony
SUMA: 109 milionów euro

Bayern:
Alcantara - 25 milionów
Hummels - 35 milionów
Bernat - 10 milionów
Douglas Costa - 30 milionów
SUMA: 100 milionów

Real
Kroos - 25 milionów
Casemiro - 5 milionów
Isco - 27 milionów
Danilo - 31 milionów
SUMA: 88 milionów

Widać różnicę?
» 19 marca 2017, 15:10 #62
seju: Zlatan - 0 mln.
» 19 marca 2017, 15:11 #61
PanWolodyjowski: Lewandowski - 0 mln
» 19 marca 2017, 15:14 #60
mikifiki: Różnicę widać, ale co chcesz przekazać tym postem?
Że pieniądze nie grają? To przecie stara prawa piłkarska, która zna każdy ;)
» 19 marca 2017, 15:17 #59
Himself: Pogba 120 mln...
» 19 marca 2017, 15:18 #58
soldier85pl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:20

Jak już porównujemy transfery klubów to należy podać je wszystkie a nie 4 randomowe jak w przypadku United. Zgadzam się że polityka transferowa united leży i kwiczy, aczkolwiek można by podać wszystkie dane. Bo równie dobrze za depaya można podać herrere i za darmiana blinda i trochę już to lepiej wygląda.
» 19 marca 2017, 15:19 #57
szabo1878: I co ma to niby pokazac? Moze United zatrudnia wrozke, ktora bedzie im przepowiadac, czy zawodnik wypali i warto na niego wydac kase, czy nie?

Fellaini fakt troche przeplacony, ale kazdy inny zawodnik z twojej listy byl wart swojej ceny w momencie transferu.

real, czy bayern wydaly pare milionow mniej, nie widze powodu, zeby narzekac. jakby te roznice wynosily po 50-70 mln to bylby faktycznie problem
» 19 marca 2017, 15:21 #56
M4GIK1990MU: Chłopie, nie rozumiesz jednej różnicy. Real i Bayern się WZMACNIALI, natomiast United BUDOWAŁO. Przy generalnym remoncie zawsze się trafiają jakieś niewypały. Inna sprawa, że podałeś wygodne dla ciebie nazwiska...
» 19 marca 2017, 15:26 #55
braku: Di Maria 65
» 19 marca 2017, 15:28 #54
MaciekBOWER: Czemu podałeś ich najlepsze transfery, a nasze pierwsze lepsze?
» 19 marca 2017, 15:59 #53
Matejko: Z kazdym dniem jestes coraz glupszy.
» 19 marca 2017, 17:06 #52
Wave: Wazne 3 punkty, reszta nieistotna
» 19 marca 2017, 15:10 #51
PT77: Graliśmy ost minutę formacja 7-3-0 :D a co do meczu to byl ok ale jeśli Jose nie zmieni taktyki to te nasze bronienie wyniku to na dupą wyjdzie. A ponowie co sadzicie o Adamie Traore ? Bo chłopak według mnie może być bardzo dobrym skrzydłowym pod warunkiem że ktoś poświęci mu więcej czasu na treningu tak żeby zaczął częściej strzelać a przede wszystkim podawać.
» 19 marca 2017, 15:09 #50
Kilerek7: Z jednej strony cieszą 3 punkty i wygrana ale z drugiej nasza gra to koszmar. Ustawienie z 3 x SO się nie sprawdza, nie wiem czemu Jose gra tym ustawieniem. Co do obrońców to Smalling dzisiaj kiks za kiksem, Bailly też mało pewny. Jones i Rojo to powinna być para stoperów u nas, a na bokach Darmian i Valencia. Włoch z przodu dużo nie daje, ale jest mocny w obronie. Zamiast spokojnie utrzymywać piłkę przy 2:0 i grać swoje, daliśmy się zepchnąć do obrony przez taką potęgę jak Middlesbrough. Jose zamiast dobić rywala, to tradycyjnie zabija mecz na 20 minut przed końcem, wrzuca wszystkich obrońców w kadrze i obrona Częstochowy i gdyby nie pech Valdesa który dzisiaj naprawdę dobrze bronił to mogło być 2:2. Niepotrzebna nerwówka, ciągłe granie niskim nakładem sił, murowanie i długa do przodu, to nie przystoi takiej drużynie jak MU, za czasów SAFa było to nie do pomyślenia by takie Boro cisnęło MU. Kiedyś rywale jeszcze przed meczem mieli pełne portki a teraz to my gramy nerwowo i w strachu. Jak ja tęsknie za MU co cisneło rywala bez końca aż do ostatniego gwizdka.
» 19 marca 2017, 15:09 #49
Wave: te czasy szybko nie wroca, a na bank nie w tym sezonie
» 19 marca 2017, 15:11 #48
Kilerek7: Nawet o tym nie marzę, ale chciałbym przy pewnym prowadzeniu by MU grało dalej swoje, a nie zabijało mecze totalną obroną. Bramki strzelone też są ważne w tabeli.
» 19 marca 2017, 15:12 #47
MatiasXD: To nie Boro nas zepchnęło tylko to my im specjalnie pozwoliliśmy wejść na naszą połowę. Ja nie mam nic przeciwko takie grze jeśli ma ona przynosić rezultaty a dziś ta gra dała nam 3 punkty.
» 19 marca 2017, 15:13 #46
mikifiki: Za Fergusona słabe drużyny też potrafiły nas przycisnąć, nie idealizujmy już tak Szkota. Choć muszę przyznać, że zdarzało to się dużo rzadziej niż obecnie.
» 19 marca 2017, 15:14 #45
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:16

Dała nam 3 punkty bo się Valdes poślizgnął, gdyby nie to to kto wie czy by nie wyrównali, bo było naprawdę blisko. Ja mówię o czasach Giggsa, Scholesa, Beckhama, Keana, Cole czy Yorke, później było trochę innaczej ale nadal ofensywniej niż to co teraz. A ciekawe czy 4-4-2 w naszym wykonaniu nie byłoby złe, gdyby dokupić Lukaku i z Ibrą 2 takie wieże, ciekawie by to wyglądało.
» 19 marca 2017, 15:15 #44
MatiasXD: Na Old Trafford miażdżyliśmy Boro i wygraliśmy ledwo 2:1 bo rywale postawili skuteczny autobus. Teraz pozwoliliśmy im swobodnie grać i udało nam się spokojnie wygrać bez bicia głową w mur. Oczywiście w końcówce było trochę zamieszania w naszym polu karnym ale jednak wszystko mieliśmy pod kontrolą.
» 19 marca 2017, 15:18 #43
HarryBrown: Remis? Na pewno Boro by wygrało gdyby nie kiks Valdesa. Jak zwykle zrzędzisz, marudzisz i siejesz ferment. Mou i United mają cel - awansować do LM w przyszłym sezonie i jak na razie są jeszcze w grze. Na piękną i porywającą grę przyjdzie jeszcze czas.
» 19 marca 2017, 15:20 #42
Kilerek7: Jaki ferment człowieku, co takiego widzieliście pod koniec meczu cudownego i pod kontrolą? Oświećcie mnie bo chciałbym zobaczyć ten spokój i kontrole. Ostatnie 20 minut które widziałem to desperackie wybijanie, po jednym kiksie Smalla wpadł gol, za chwile potem Negredo był tez blisko, momentami był taki chaos, że sami byśmy sobie wbili tego drugiego gola.
» 19 marca 2017, 15:26 #41
thelead: Bzdura za bzdurą.

Ferguson to megakozak i niewiele można o nim złego powiedzieć, ale Fergie to Fergie, a Mou to Mou. Inny styl, inne doświadczenia, inne MU inne premiership.

Tak jak piszą niektórzy bardziej ogarnięci, ważne są trzy punkty i całkiem znośny bramkowo wynik. Za Fergusona nawet w złotych czasach zdarzało się nam kiepsko grać z ogórkami, ale dziś nikt tego nie pamięta bezmyślnie powtarzając "za Fergiego to czy tamto byłoby nie do pomyślenia". A za Fergiego było wszystko i to dobre i to złe, ale kochamy go za to że na koniec meczu bardzo często było 3 punkty dla Red Devils. I tak naprawdę o to tu chodzi.
» 19 marca 2017, 15:31 #40
M4GIK1990MU: @Kilerek

Trzy ALE:

1) " Zamiast spokojnie utrzymywać piłkę przy 2:0 i grać swoje, daliśmy się zepchnąć do obrony przez taką potęgę jak Middlesbrough."

To się nazywa grą z kontrataku. Tak zresztą strzeliliśmy drugą bramkę... i trzecią.

2) "za czasów SAFa było to nie do pomyślenia by takie Boro cisnęło MU."

Chyba nie pamiętasz meczów za SAF-a. U Szkota oddawanie pola rywalom przy korzystnym wyniku było normą. Nie zliczę ile takich meczów u Fergusona przewaliliśmy. Pierwszy przykład z brzegu. Mecz bodaj z... Hull, gdzie przez pół sezonu szczyciliśmy się bilansem bez porażki (nawet się przebąkiwało o powtórzeniu wyczynu the Invisibles). Wówczas z Tygrysami prowadziliśmy 1-0... i przegraliśmy 2-1. O naszej postawie ogólnej na wyjazdach nawet nie warto wspominać, bo była momentami żenująca.

3) "i gdyby nie pech Valdesa który dzisiaj naprawdę dobrze bronił to mogło być 2:2"

Czyli że co? Gdyby Valdes ogarnął tę piłkę, poszedłby z kontrą, która musiałaby się zakończyć golem Boro?
» 19 marca 2017, 15:38 #39
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:46

Wiem co to znaczy gra z kontrataku i to logiczne, że ustawiając autobus we własnym polu karnym nastawiliśmy się na taką grę, tylko, że rywale momentami tak cisneli, że nasi obrońcy sami sobie zaczęli przeszkadzać i drugi gol wisiał w powietrzu, a powinno być spokojnie. Traore ewidentnie ożywił Boro.

Tak za czasów SAFa zdarzały się takie mecze ale ile ich było w stosunku do tych normalnych. Z resztą u SAFa gdy trzeba było gonić wynik grało się do upadłego a tutaj 20 minut przed końcem mecz zabity. Ja to się zastanawiam czy wogóle SAF znał takie pojęcie jak zabicie meczu.

Gdyby nie padł gol na 3:1 było jeszcze trochę czasu i z pewnością jedna bądź dwie wrzutki by poszły a z naszym szczęściem i z chaosem jaki był różnie to mogło być, tak czy siak po golu na 2:1 zrobiło sie niepotrzebna nerwówka.
» 19 marca 2017, 15:45 #38
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2017 15:09

Mówcie co chcecie ale mi osobiście bardzo podoba się nowy styl gry United. Koniec z bezsensownym klepaniem podań. Teraz gramy wyrachowany futbol i sprytem pokonujemy przeciwnika. Oddanie pola gry drużynie rywali to było genialne posunięcie z strony Jose! Ten ogórek z Boro poczuł się mocny i wszedł nam na połowę a wtedy zabiliśmy go kontratakiem! Zagraliśmy jak Chelsea! No i ta radość Mourinho po trzecim goli była niesamowita. Widać że taki styl gry mu odpowiada :)
» 19 marca 2017, 15:08 #37
Wave: Ty i tak co 5 minut zmieniasz zdanie
» 19 marca 2017, 15:09 #36
dominik174: Rzeczywiście wszystko wyglądało pięknie do czasu aż maty nie zastąpił Rojo i nie padło polecanie grania długich piłek. Jose chyba zapomniał że Felaini broni w swoim polu karnym i nie ma kto zgarniać tych piłek, krótkie rozgrywanie się sprawdzało. Szkoda bo z kontrami naprawdę fajnie to wyglądało, takie trochę Leicester z tamtego sezonu. Co do Marcusa szkoda że nic nie wykorzystał ale dawał bardzo dużo szybkości i był bardzo groźny. Stosunkowo dużo miejsca robił Mata który popierdział za każdą akcją(rozciągnięcie przy golu Lingarda).
» 19 marca 2017, 15:17 #35
jajecko: Jak tak popatrzyłem na skład to spodziewałem się najgorszego, ale proszę bardzo! W końcu idziemy w górę
» 19 marca 2017, 15:07 #34
DemonKing: Kiedy gra Ibra, cała gra jest oparta na nim, jak widać na dobre wychodzi nam jego brak
» 19 marca 2017, 15:07 #33
dlabigt23: no niewiem ... zaloze sie ze jakby gral dzisiaj za Rasha to bysmy wygrali spokojnie bez nerwowki ten mecz . Rashford strasznie niepewny jak juz wbiega w pole karne niewie co ma zrobic czy strzelac czy podawac czy tez dryblowac kompletnie nie ma pomyslu na zakonczenie akcji i tego dzisiaj brakowalo przedewszystkim :)
» 19 marca 2017, 15:17 #32
brennt: ostatnie 30 minut meczu zastanawialem sie, kttora druzyna to manchester united, a ktora middlesbrough...
» 19 marca 2017, 15:06 #31
szabo1878: WKONCU! uciekamy z tego szostego miejsca.

A co do gry - nie odnosicie wrazenia, ze 3-4-3 nam nie sluzy? Nasza gra po prostu stoi, ataki sa szarpane. Wczesniej przy 4-2-3-1 przeciez bylo dobrze, brakowalo tylko skutecznosci. Mam nadzieje, ze to tylko chwilowy zabieg Mourinho, zeby pilkarze sie nie przemeczali na boisku, przy takim natezeniu meczow.
» 19 marca 2017, 15:06 #30
mikifiki: Też tak uważam. Tę taktykę stosował LVG i też nie wypaliła. To nie jest dobre ustawienie dla United. Zresztą, jak mawia stare piłkarskie porzekadło - taktykę ustawia się pod zawodników, a nie odwrotnie.
» 19 marca 2017, 15:11 #29
Kurczenko: Nareszcie ruszyliśmy się w ligowej tabeli :) zasłużone zwycięstwo piękna bomba lingarda i teraz czekamy na 17:30 city vs Liverpool
» 19 marca 2017, 15:05 #28
Chapman: oj Wiktor Wiktor ;D
» 19 marca 2017, 15:05 #27
PanWolodyjowski: Giggs się nie dawno wypowiedział, że drużyny z Premier League nic nie mogą ugrać w Lidze Mistrzów, po prostu mają za słabych piłkarzy, największe gwiazdy grają poza Anglią i to jest prawda.

No weźcie sobie nas porównajcie przykładowo, do Bayernu,Realu. Jeszcze kilka lat temu nie było różnicy, a dzisiaj? Przez ten czas oni swoją kadre uzupełniali takimi piłkarzami jak Casemiro,Kroos +wiele wartościowych zmienników. W przypadku Bayernu Douglas Costa, Thiago Alcantara, Lewandowski itp. NA PRZESTRZENI OSTATNICH KILKU LAT.

A my jaki progres?Kim się wzmocniliśmy? Niby sporo rotacji, ale kto gra? Fellaini,Lingard,Young (akurat dziś grają dobrze i chwała im za to), Blind,Rojo

No to nie jest raczej kadra na Ligę Mistrzów. A teraz zobaczcie ile oni kosztowali (Fellaini 35 milionów, Blind 17 milionów, Rojo 20 milionów, Darmian 20 milionów - 92 miliony za tych 4 piłkarzy, masakra) Do tego zostało nam sporo graczy wiekowych pozbawionych formy - Rooney,Carrick,Young.
» 19 marca 2017, 15:05 #26
Orciu: Akurat ostatnio Young i Carrick dobrze się prezentują na boisku
» 19 marca 2017, 15:06 #25
mikifiki: Przykład Monaco pokazuje, że można coś ugrać w LM grając no-name'ami.
» 19 marca 2017, 15:09 #24
MarekOdbyt: Jak można w tym sezonie mówić, że Carrick jest bez formy.
» 19 marca 2017, 15:10 #23
szabo1878: Kim sie wzmocnilismy? serio? :D
Pogba, Ibrahimovic, Miki, Martial, Bailly, do tego jeszcze wyciagnelismy ze szkolki Rashforda.

Jesli Rojo zostanie w obecnej formie to jak dla mnie te 20 mln, ktore za niego dalismy, to grosze.

Bylo kilka niewypalow, ale sporo bylo w tym pecha, chaos w klubie tez nie pomagal.


Mourinho wszystko ladnie uklada, sciaga gwiazdy z topu, a ty chlopie narzekasz, ze sie nie wzmocnilismy.
» 19 marca 2017, 15:14 #22
mataderPL: Szczerze?
Dzisiaj do 80 minuty Midd grało najgorszy futbol jaki widzuałem w PL w tym sezonie.
A nasi (czyt. Rash) nie potrafili tego wykorzystać.
Brakowało takiego ŚPO (Lingard nawet sie starał za takiego uchodzic i mijesami było to nawet znośne).
Największy plus?
Valencia - świetny
Fellanili - wygrywał wszystkie główki - extra
Minusy?
Smalling i czasami Bailly. Środek obrony dzisiaj to był dramat.
Prosze mi powiedziec, jakim cudem Traore potrafi objechać 3 (!) obrońców i dośrodkować?! To nie ma trenigów 1vs1??
Ale mimo wszystko wygrali i chwała im za to! :D

Pzdr
» 19 marca 2017, 15:04 #21
Hoodys: nie ma treningów 1 na 1, nie ma treningów strzeleckich. Niczego nie ma XD
hulaj dusza w tym klubie
» 19 marca 2017, 15:06 #20
Himself: co jak co ,mozecie mowic co chcecie.ale wielkie NIE dla tego MU w LM...gramy z 19 miejscem w tabeli...drzymy o wynik do ostatnich sekund niemal...posiadanie pilki 66-34 dla ...BORO! to jest masakra panowie
» 19 marca 2017, 15:03 #19
majer86: Przecież cały czas w kółko powtarzają ze są przemęczeni wiec nie płacz, teraz będzie mniej meczów i znów będzie dobrze.
» 19 marca 2017, 15:06 #18
Sylverstone: jest troche prawdy w tym co mowisz ale popatrz jaka druzyne ma te Boro w porownaniu do 19-stej druzyny w ligue 1 czy LaLiga...po drugie ostatnio dosc duzo meczy gramy, czy to LE czy puchary...zwyciestwo jest i to sie liczy w tabeli. milej niedzieli bo moja juz jest mila
» 19 marca 2017, 15:10 #17
Radekk: Kolego, z tego co wiem to zagraliśmy 5 mecz na przestrzeni 15 dni. Komentatorzy mówili, że nasi piłkarze rozegrali o 15 meczów więcej niż drużyna M'boro. Do tego brak trzonu drużyny w postaci Paula, Andera i Zlatana. Gdyby Smalling i Rashford zagrali na odpowiednim poziomie to mecz mógłby zakończyć się wynikiem 0-5.
» 19 marca 2017, 15:41 #16
RedMops: Denerwują mnie tacy goście i ich wieczne głupie narzekanie ...
» 19 marca 2017, 20:47 #15
RedDevils4life: W końcu awans w tabeli. TOP4 wciąż bardzo realne a nawet pierwsza trójka.
» 19 marca 2017, 15:03 #14
dlabigt23: Moglismy ten mecz zakonczyc juz w 1 polowie i byloby 2;0 a w drugiej polowie spokojnie 3;0 prowadzic . Niepotrzebna ta nerwowka ... juz myslalem ze bedzie 2;2 .
» 19 marca 2017, 15:03 #13
DevoMartinez: Dobry wyniki. Grając bez Ibry, Pogby i Herrery na wyjezdzie strzelamy 3 bramki niby przedostatniemu zespołowi w tabeli ale oni stracili do dzisiaj raptem 30 bramek (5 wynik w lidze) więc raczej solidnie się bronią. 11 kolejek do końca wszystko sie jeszcze moze zdarzyć.
» 19 marca 2017, 15:02 #12
majer86: I bez mikiego
» 19 marca 2017, 15:03 #11
Orciu: Fajna gra Manchesteru oby taka utrzymała się do końca sezonu :D Fajnie,że Boro nie zamurowało się i także zagrali w miarę dobry futbol. Glory Glory Man United !
» 19 marca 2017, 15:02 #10
manutdfan92: Nie ma to jak ustawienie 7-2-1 z dwoma defensywnymi pomocnikami w niedzielne popołudnie. Odświeżające doznanie.
» 19 marca 2017, 15:00 #9
Matejko: Jezeli bedziemy strzelac 3 gole i wygrywac spotkania to jak dla mnie mozemy grac nawet 10 obroncami.
» 19 marca 2017, 15:04 #8
RedMops: Dla mnie też.
» 19 marca 2017, 20:45 #7
Sideswipe: Antek pokazał, że nigdy nie można odpuszczać. On gra tak cały sezon i to się naprawdę opłaca, gdyby wszyscy w naszej drużynie mieli takie serce do gry, oj bylibyśmy najlepsi. Byłoby super, gdyby Mourinho wyciągnął z tego lekcje, bo w tym meczu chyba się trochę pogubil, właściwie sam się prosił o nerwową końcówkę murując.
W końcu opuściliśmy to nieszczęsne 6 miejsce!
» 19 marca 2017, 14:59 #6
RedRevolta: Valdes ciągle z nami! to cieszy, że mamy swojego zawodnika w przeciwnej drużynie, to zawsze się przydaje, jose wiedział co robić, trzeba mu to przyznać :V
» 19 marca 2017, 14:59 #5
Narratorek: Valencia właśnie zmarnował jedyną okazję w życiu do strzelenia gola lewą nogą hehehe
» 19 marca 2017, 14:59 #4
Xchrisx7: Są 3 punkty jest 5 miejsce co cieszy ale gra nadal nie wygląda dobrze. Dużo roboty przed Mourinho przede wszystkim po sezonie w okresie przygotowawczym.
Top 4 jak najbardziej realne kosztem Liverpoolu. Chociaż wole upatrywać naszej szansy LM w postaci zwycięstwa w LE.
» 19 marca 2017, 14:58 #3
mikifiki: Czwarte miejsce w lidze plus zwycięstwo w LE to jak najbardziej reale cele w tym sezonie.
» 19 marca 2017, 15:06 #2
skywarp: Cały czas realne jest wicemistrzostwo i LE
» 19 marca 2017, 15:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.