Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FA ukarała Manchester United

» 17 marca 2017, 20:49 - Autor: 10wazzar10 - źródło: manutd.com
The Football Association wydała następujące oświadczenie o godzinie 18:30 dzisiejszego dnia.
FA ukarała Manchester United
» MU zaakceptowało karę nałożoną przez FA, za zachowanie zawodników w meczu z Chelsea po czerwonej kartce dla Herrery
- Manchester United został ukarany grzywną w wysokości 20 000 funtów, po tym jak klub przyjął oskarżenia FA i zaakceptował proponowaną karę.

- Dotyczy ona naruszenia przepisu E20, za brak kontroli nad zachowaniem zawodników 35. minucie spotkania FA Cup przeciwko Chelsea, które odbyło się 13 marca 2017 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: To jest Man Utd, nie mogę niczego poświęcać
Następny news »
"Moje relacje z Fergusonem nie uległy zmianie"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


tidde: Ja tutaj czegos nie rozumiem.... to teraz dostaje sie czerwona kartke i bonus w postaci kary za czerwona kartke? Przeciez sama czerwona kartka jest kara dla zawodnika, to teraz tak jakby czerwo dla klubu za czerwo zawodnika? a moze niedlugo bedzie czerwo dla zawodnika czerwo dla klubu ( finansowe) i czerwo dla menago ( trybuny ) to sie robi chore, dlaczego oni to przyjeli bez zadnej proby skorygowania tego ? ( czyt. odwolania sie ) co sie dzieje z ta federacja to juz przechodzi wszelkie pojecie... oczywiscie kara za kartke w meczu przeciwko Chelsea ^^ jak bym dostal czerwo za to zagranie to bym jeszcze ..uja... kopnal porzadnie zeby zapamietal. Facet postawy drwala a charakter rodem z Farselony.!!
» 18 marca 2017, 17:30 #29
Kola5510: Kara nałożona przez FA jest absurdalna. Od kiedy nie można faulować piłkarzy przeciwnika?! Niektóre drużyny kończą mecz z trzema czerwonymi kartkami na koncie i nikt w żaden sposób nawet tego nie skomentuje... Jeśli chodzi o ManU wygląda na to, ze każda federacja tylko czeka na nasze drobne potknięcie aby pokazać kto tak naprawdę "rządzi" i dopiec kolejnymi karami.
» 18 marca 2017, 11:01 #28
JasnaLiryka: Tak :D idz pluc jadem gdzie indziej
» 18 marca 2017, 11:23 #27
JasnaLiryka: Pamietamy :) ale nie porownuj zwlaszcza Conte do Fergusona. W ogole nie porownuj i wyjdz, bo plujesz jadem na lewo i na prawo. Ciagle tylko "A nie pamietacie , a nie pamietacie jak...." - krwa pamietamy , tak samo jak Ty pamietasz choragiewko jak Twoje dwa kluby tez mialy korzysc ze strony arbitrow. Wyjdz , przepadnij , zluzuj stringi bo piszesz nie na temat z tymi porownaniami. Jeszcze raz zadam Ci pytanie- czy jestes taki honorowy gdyby kara od czerwonej kartki byla dla calej Twojej ... przepraszam Twoich druzyn?
» 18 marca 2017, 10:33 #26
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2017 09:52

Nie wiem czy @crunchips1992 jest Kibicem Liverpoolu czy Chelsea, ale wytyka te spotkania gdzie arbiter byl na korzysc United. Ale tu kolego nie chodzi o to kiedy byl przychylny dla United a kiedy nie... tylko o decyzje FA. Tak jak Ty przytaczasz tu spotkania United tak mozemy Tobie przypomniec rowniez spotkania Twoich kochanych klubow bo chyba jestes choragiewka, raz Liverpool raz Chelsea wez sie zdecyduj, gdzie mieli korzysc bo arbiter gwizdna tak a nie inaczej albo nie widzial tego czy tamtego...to jest Pilka i zawsze tak bedzie. W tym problem ,ze co bys powiedzial gdyby taka decyzja zapadla wobec Twojego klubu ? Pewnie taki jestes honorowy ,ze bys uznal ,ze maja racje :D
» 18 marca 2017, 09:49 #25
JasnaLiryka: Hahhahahaah :D
Niech sobie wsadza te pieniadze w powazanie ich czarne.
Juz nawet w tym momencie nie chodzi o to,ze bronie swojego klubu nie rozumiejac tej decyzji lecz o fakt,ze nie widzialem meczu gdzie jeden z zawodnikow dostaje czerwona kartke a reszta druzyny mowi do sedziego - nie no okej - nalezalo mu sie i zero dyskusji .... no to trzeba miec klapki na oczach. Zawsze ale to zawsze jest dyskusja z arbitrem , jakby FA nie wiedziec czego nagle dopiero w tym spotkaniu to zobaczyla. Przeciez nie skakali mu do gardla ale jak wiekszosc pilakrzy na Swiecie zwyczajnie protestowali gdzie po minucie i tak wiedzieli,ze decyzji nie zmieni. Jednak to jest odruch czy Ty jestes kapitanem i mozesz cos powiedziec czy nie.... Ale United to bogaty klub to mozna go doic.
Jak FA jest taka sprawiedliwa to wg. mnie teraz w najblizszym spotkaniu PL, w ktorym bedzie czerwien i protest pilkarzy do arbitra , klub rowniez powinien poniesc kare :)
» 18 marca 2017, 09:44 #24
uzil25: Żenada. Co to ma być w ogóle... przeciwko nam a chociażby przeciw takiej Chelsea czy Liverpoolowi stosowane są inne standardy. Klopp klnie do sędziego technicznego, wybucha na nich całą złością a Conte lata jak pogrzany czym prowokuje innych i jest okej. Mourinho kopnie klubową butelkę z wodą i wylatuje z boiska...

Inne drużyny protestują, manifestują, wręcz walczą z sędzią gdy podejmuje taką decyzję i jest okej, my podbiegamy i manifestujemy jest źle, kara się nas. Coś nieprawdopodobnego.
» 18 marca 2017, 09:25 #23
Radekk: Zdarzenie, które przywołujesz miało miejsce w 2 połowie, które nie powinno mieć miejsca, bo Clattenburg powinien był wyrzucić Torresa już w pierwszej połowie za uderzenie z wyskoku piłkarza United, ale jakoś o tym już nie pamiętasz pajacu.
» 18 marca 2017, 09:34 #22
Marti24: O czerwonej dla Luiza z meczu październikowego także nie pamiętasz...
» 18 marca 2017, 10:00 #21
Marti24: Jak Chelsea wygrała LM grając ultradefensywnie, to jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Za czasów Fergusona także mieliśmy mecze, gdy graliśmy przede wszystkim tak, aby nie stracić (dwumecz z Realem, wtedy niestety sędziowie nas załatwili czy mecz z Porto wygrany 1:0 po petardzie Ronaldo).
Ja się cieszę, że Mourinho próbuje różnych wariantów. Jednak niech nie idzie drogą van Gaala.
» 18 marca 2017, 08:45 #20
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2017 09:31

A weź nie gadaj. Gdy Chelsea wygrywała Ligę Mistrzów to pół Europy się śmiało z nich i wytykało im taktykę bunkier. Wręcz bym powiedział, że każdemu to przeszkadzało. Tyle, że ludzie kibicowali Londyńczykom bo nie chcieli by wygrała Barsa czy Bayern.

Co do tego by Jose nie szedł w stronę LvG. W pełni się zgadzam. Gra 5 obrońcami to kompletna katastrofa. Jeszcze do nie dawna graliśmy naprawdę dobrze bo graliśmy 4-2-3-1, w każdym razie nie marnowaliśmy jednego zawodnika, a jeśli jeszcze któremuś nie idzie to niekiedy gramy w 9... ja rozumiem, że sytuacja z graczami ofensywnymi nie jest obecnie za wesoła ale i tak nie powinniśmy grać 5 obrońcami... mecze z Chelsea czy Rostovem na wyjeździe doskonale to pokazały, w rewanżu też nie graliśmy fenomenalnie bo stoi sobie z tyłu 3 stoperów a z przodu nie ma kto atakować... Gra na zasadzie faja w przód nie jest dobrym rozwiązaniem.
» 18 marca 2017, 09:29 #19
Marti24: Chodzi mi o to, że nawet za czasów Fergusona mieliśmy mecze, gdy graliśmy defensywnie. Akurat piątka obrońców na wyjazdy do Rostowa oraz Londynu, to nie były ze pomysły. Na Old Traford to był błąd, ale wynik i Romero bronią Mourinho.
Tylko że gdy gramy piątką obrońców, to jeden ze środkowych obrońców musi wyprowadzać piłkę, a nie któryś z pomocników musi się po nią cofać.
» 18 marca 2017, 09:59 #18
mamwsiowd: Chore te FA ! Powinni ukarać Hazarda za symulanctwa na masowa skalę.Mają nagrania ! Wystarczy popatrzeć.
» 18 marca 2017, 03:51 #17
qwerasdf: co tu sie oszukiwac, jestesmy po prostu slabi, to sie chwytamy nieczystych metod i potem takie skutki.
» 18 marca 2017, 02:30 #16
Sideswipe: Jeszcze dopisz "taka prawda".
» 18 marca 2017, 09:17 #15
zbanowany5x: co za klaun
» 18 marca 2017, 21:47 #14
walentos: Na tym traci cała liga a przede wszystkim zespoły.

FA jako najbogatsza liga świata powinna wyznaczać trendy w piłce a nie podążać za resztą... Powinna jako pierwsza wprowadzić powtórki video, zacząć tępić takie zachowania jakie pokazuje Hazard co mecz. Nurkowanie = 3 mecze zawieszenia i nie ma gadania a nawet jeśli sędzia tego nie wyłapie to FA powinna po meczu takie zachowania karać. Prawo do dyskusji z sędzią i "ostrej rozmowy" powinien mieć tylko kapitan chyba że sędzia chce z danym zawodnikiem rozmawiać. Wywieranie presji na sędzim? Koniec, jeśli sędzia nie chce z danym zawodnikiem (lub grupą) rozmawiać to pokazuje im zeby odeszli a jak tego nie zrobią to po żóltej z wyjątkiem kapitana.

Niestety my powoli zaczynamy obserwować to co dzieje sie w hiszpanii i ostatni mecz w FA cup byl tego świetnym przykładem. Hazard położył się 3 razy (dwa razy po faulu Jonesa 1 razy po faulu Herrery) Conte zaczal drzeć jape na technicznego że sie na niego uwzięli. Techniczny przekazał to Oliverowi, Oliver upomniał o to Smallinga ( co Hazard słyszał) i przy kolejnym kontakcie z Herrera znów zapuścił nura. Efekt czerwona kartka i gra 10v11 od 35 minuty... nic piękniejszego dla Chelsea.

Jak mamy być atrakcyjną dla oka i mocną w europie ligą kiedy zmagamy się z problemami błędów sędziowskich i naciągania przez nurków? Ekipy rzeczywiśćie silne na tym tracą i nie mowa tu tylko o punktach ale tez o pewnosci siebie i tu bez wątpienia możemy mówić o Manchesterze United który przy takim traktowaniu z strony FA nie zbuduje potęgi. Natomiast takie pomioty jak Chelsea, Liverpool czy Arsenal, które w gruncie rzeczy nie graja jakoś wybitnie, zyskują na cwaniactwie i oszukiwaniu.

Za sezon przyjdzie rzeczywistość i takie ekipy nie wyjdą z grupy w LM lub odpadną w pierwszym dwumeczu fazy pucharowej tracąc łącznie 10 bramek a United które mogłoby tam poważnie powalczyć będzie musiało się męczyć w LE bo przez błędy sędziowskie nie załapią się do top 4.

Oby tak nie było.
» 18 marca 2017, 00:12 #13
arczibald: Co do 2 pierwszych akapitów to święta racja i zgadzam się z Tobą w 100%
» 18 marca 2017, 09:16 #12
M4GIK1990MU: ja z kolei zgadzam się z ostatnim (czy tam przedostatnim).
» 18 marca 2017, 10:36 #11
Fenek: PL schodzi na psy, arbitrzy fatalni, poziom drużyn średni i jeszcze ta płaczliwa FA.
» 17 marca 2017, 22:25 #10
walentos: FA powinna wydać oświadczenie w sprawie nurkowania Hazarda. Przeciez to wszystko jest na materiałach wideo i można łatwo do tego dojść że Eden nurkuje kilka razy na mecz naciągając sędziego.

Wystarczy spojrzec na pierwszą żółtą kartkę Herrery gdzie Eden wbiega w stojącego Andera zderza się z nim barkiem a łapie się za twarz przekręcając z bólu... W meczu z Liverpoolem też zapuścił nura który dał rzut wolny blisko pola karnego. Skończyło się golem.

Takie coś powinno być po meczu karane zawieszeniem na 3 spotkania to może by się oduczył a póki co to jego drużyna na tym korzysta Eden jest bezkarny i robi to dalej.
» 17 marca 2017, 21:54 #9
Mariappppa: XDDDDDDDDDDD
» 17 marca 2017, 23:40 #8
micsie03339: Jaki to ma związek @crunchips1992, to ma być okoliczność łagodząca dla Hazarda czy jak.
» 18 marca 2017, 08:35 #7
arczibald: Crunchips1992 idź kibicować chelsea
» 18 marca 2017, 09:17 #6
Radekk: Jak twojemu śmiesznemu klubikowi ciągle dają, a nic nie zabierają to siedź cicho i nie udzielaj się. Conte naczelny troll na specjalnych prawach, Hazard pierwszy nurek PL, wszystkie sporne sytuacje na korzyść drużyny ruska.
» 18 marca 2017, 09:38 #5
M4GIK1990MU: @crunchips

o ile dobrze pamiętam, to w meczu z LFC zdobyliśmy bramkę prawidłowo, a od spalonego zaczęła się jedynie akcja. Także idź dziecko chwalić pracę sędziów, bo przyjdzie dzień jak FA uweźmie się na Chelsea.
» 18 marca 2017, 10:33 #4
soldier: Chio chips- jak mogliśmy kończyć w ósemkę, skoro żaden faul nie był na czerwoną kartkę? Zajmij się lepiej baletem bo o footballu to ty pojęcia nie masz.
» 18 marca 2017, 12:05 #3
RedDevils4life: Śmieszne to się zaczyna robić.
» 17 marca 2017, 21:19 #2
giermeq: W następnym roku United będzie płacić kary jak zawodnicy ledwo krzywo spojrzą na sędziego. A to, że każdy inny klub bezkarnie skacze sędziom do gardeł to też inna - ciekawa sprawa.
» 17 marca 2017, 21:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.