Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba i Lingard skrytykowani za swoje wideo

» 1 lutego 2017, 07:03 - Autor: matheo - źródło: BT Sport
Rio Ferdinand skrytykował Paula Pogbę i Jesse'ego Lingarda, którzy zamiast na piłce koncentrują się na sprawach pozaboiskowych i aktywności w mediach społecznościowych.
Pogba i Lingard skrytykowani za swoje wideo
» Jesse Lingard powinien zdaniem Rio Ferdinanda skupić się na sprawach boiskowych
We wtorek Paul Pogba wrzucił na swój kanał na Instagramie film, na którym zaprezentował z Lingardem nową „cieszynkę” po zdobyciu bramki.

– Widziałem wideo chłopaków tańczących w szatni. Jestem za tym, aby mieć trochę zabawy w mediach społecznościowych i robić takie rzeczy, ale nie wtedy, kiedy Manchester United jest szósty w tabeli, nie jesteś na pozycji dającej prawo gry w Lidze Mistrzów i walczysz – mówi Ferdinand na antenie BT Sport.

– Jeszcze nic nie wygrali. Dopóki niczego nie wygrasz, to nie możesz robić takich rzeczy.

– Jestem za zabawą i myślę, że częścią Pogby jest to, że jest on wolnym i zabawnym duchem. Nie chciałbym mu tego zabierać. Ale równocześnie bardzo istotne jest znalezienie w tym równowagi.

– Jeśli to wideo pojawiłoby się po zwycięskim finale, to byłbym pierwszym, który zamieściłby je wszędzie. Na razie jesteśmy jednak na szóstej pozycji, walczymy o Ligę Mistrzów i nic nie wygraliśmy. Wolałbym więc pozostawać poza radarem, dopóki nie dotrę do tego punktu – dodaje Ferdinand.

Having fun with my bro new celebration 🤔😏😜@jesselingard @tfosumensah51 #happy #blessed #pp

Film zamieszczony przez użytkownika Paul Labile Pogba (@paulpogba)





TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Nie mogę odstawić Mychitariana
Następny news »
Herrera nie wybiega daleko w przyszłość

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (103)


Maciekkwa: K***a jakie lamusy takich to w szkole się biło
» 3 lutego 2017, 15:33 #99
trezegram: Tam ktoś pisał, że po kilku dniach już nie musza chodzić po zremisowanym czy przegranym meczu smutni. Oczywiście, że MUSZĄ chodzić smutni!! Wynik zostaje od meczu do meczu to nie jest jakaś okręgówka tylko MANCHESTER UNITED!!
» 2 lutego 2017, 12:09 #98
SirCantona: mało męskie ruchy!! jak oni chcą walczyć i pokazać charakter na boisku?? widać że są bardzo zniewieściali. gdyby w tym tańcu jeden z nich miał partnerkę to wyglądało by lepiej...
taniec dwóch mężczyzn nie wygląda dobrze...
» 1 lutego 2017, 23:40 #97
SWAT: Stwierdzam że Ferdinand miał racje, ja w ogóle nie lubię tych tańców, chyba że za mistrzostwo;)
» 1 lutego 2017, 19:15 #96
Zmorson: Kolejna glupawa cieszynka...
» 1 lutego 2017, 19:07 #95
NoLogo: W końcu inni zaczynają mówić głośno o tym, że pogba to zwykły pseudocelebryta i pozer.
Nigdy nie wejdzie na wysoki poziom grania, bo ma siano w głowie.
Sztuczny twór wypromowany przez otoczenie, gdyby innego pomocnika, który coś ma w głowie, wrzucić na jego miejsce w czasie gdy grał w Juve, to zostałby w takim samym stopniu wychwalany. To nie pogba grał dobrze tylko drużyna, inni zawodnicy swoją grą zacierali jego braki, które teraz wychodzą gdy na siłę jest kreowany na lidera.
» 1 lutego 2017, 18:47 #94
Sideswipe: Gdyby nie był na wysokim poziomie nigdy nikt nie dałby za niego 105 mln. Za sztutczny twór też nie.
» 1 lutego 2017, 18:57 #93
Wave: J. Zanetti, R. Keane, G. Gatuso to byly osobowosci! Polowa starej generacji pilkarzy zjadala tych dzisiejszych mentalnoscia. Hagi, Cantona, Popescu, Del Piero i wielu wielu innych, przyklady mozna mnozyc. Dzisiaj obserwujemy dziecinne zachowania u mlodziezy, zarowno na boiskach pilkarskich u "gwiazdeczek", jak i tej zwyklej polskiej na ulicach. Kultury, pokory i oglady ciezko sie doszukac, liczy sie tylko kasa i cwaniakowanie.

I tak Rio, legenda naszego klubu, zdobywca wielu trofeow moze, a nawet powinien mowic o tej dziecinadzie, bo u wielu budzi ona niesmak.
» 1 lutego 2017, 18:14 #92
Chestnut: Uwielbiam ten stereotyp. "A KIEDYŚ TO BYŁO TAK I SIAK". Zmieniły się tylko czasy i technologia. Ludzie są dalej tacy sami, więc przy twoich wymienionych pozycjach byli również gracze typu Pogba i Lingard. Best jaki był? :)
» 1 lutego 2017, 18:49 #91
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 19:10

Best nie cieszynkowal na boisku, tylko chlal po za boiskiem i tak ludzie sie zmieniaja.
W czasie kryzysow i trudnych sytuacji ucza sie szanowac czlowieka, teraz poprzewracalo sie co niektorym w d... i glowach
» 1 lutego 2017, 19:09 #90
Neymar12: Best nie cieszynkowal na boisku, tylko chlal po za boiskiem i tak ludzie sie zmieniaja.

To chyba o wiele gorsze
» 1 lutego 2017, 19:13 #89
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 19:39

tylko dla zawodnika gorsze
» 1 lutego 2017, 19:38 #88
Chestnut: Skąd Ty się urwałeś? xD
» 1 lutego 2017, 20:06 #87
MarChester: Gdzie są czasy Gatuso czy scholesa. Krytyka to za mało, po liściu żeby sie ogarnęło
» 1 lutego 2017, 18:13 #86
Zmorson: niestety system chowa coraz wiecej takich patenciakow
» 1 lutego 2017, 19:06 #85
dlabigt23: Lepsze to niz mieliby ich zlapac z jointem i piwkiem w lapie :D dobrze ze jest taka atmosfera nie ma co sie dreczyc pozycja lepiej jak sa wyluzowani niz maja naprawde jakos sie zalamywac i ciagle myslec o tym ze maja to 6 miejsce . Im wiecej sie mysli tym gorzej takie jest moje zdanie . Zrobia trening swoje odpekaja to maja czas takze na relaks i zabawe i lepiej na taka zabawe niz taka jak napisalem wyzej :D
» 1 lutego 2017, 18:03 #84
paniOla: Pogba i Jesse nic takiego strasznego nie zrobili na tym filmiku. Gdyby prowokowali zachowaniem albo kretyńskimi tekstami, to co innego. A oni tylko tańczyli, bawili się po pracy. Ps. Pogba ma to coś! Niesamowicie czuje muzykę, charyzmatyczny chłopak :)
» 1 lutego 2017, 17:47 #83
mikon70: Lingard i wszystko jasne. Jego głupota przyciąga innych
» 1 lutego 2017, 17:31 #82
Sideswipe: czyli takich pseudokibiców United jak ty?
» 1 lutego 2017, 18:58 #81
mikon70: Nie wiem, może ty nim jesteś ale ja siebie nie uważam za pseudokibica;)
» 4 lutego 2017, 08:06 #80
Triiinity: Jak to mówił klasyk:

"Przykumaj te kocie ruchy, moglibyśmy się od czarnych wiele nauczyć..."
» 1 lutego 2017, 16:41 #79
vanderToki: youtube.com/watch?v=sFKboOLEkIo
» 1 lutego 2017, 19:04 #78
dawid27154: Zastanawiam się co na to stara gwardia w postaci Rooneya, Carricka, Bastiana jak widzą takiego (nie chce tego mówić bo szacunek sie im należy ale...) pajaca. Jeśli mówimy o przypadku Pogby taki był od zawsze, chociaż nie chce go bronić ale taki ma styl zarówno w Juve czy teraz u nas i bądz co bądz strzela i gra nieźle w pewnym stopniu troche inaczej to wygląda niż w przypadku tego błazna Lingarda piłkarz z niego mierny (moim zdaniem nie zasługuje na gre w United) Ani nie pokazuje klasy na boisku ani nie ma wyników takich jak byśmy chcieli a robi z sb gwiazde przynajmniej takie odnosze wrażenie.
» 1 lutego 2017, 16:41 #77
Neymar12: Gdyby im to przeszkadzało, zapewne powiedzieliby im o tym(chociaż wtedy Lingard mógłby napomknąć o niejakiej Helen Wood przy Rooneyu)
» 1 lutego 2017, 17:54 #76
Nani27: Trochę tu niektórych nie rozumiem. Co wam do tego jak pogba sie ubiera ? co wam do tego że chodzi do fryzjera co tydzien? Jego sprawa. A poza tym co w tym zlego że chłopaki sobie potanczyli po trenningu? Chyba dobrze ze jest chemia pomiędzy zawodnikami, lubią sie i dobrze spedzaja czas. Nie każdy jest sztywniakiem . Póki wykazuja się zaangażowaniem na treningach to ja nie widze problemu. Atmosfera w szatni też jest bardzo ważnym czynnikiem.
» 1 lutego 2017, 16:38 #75
pbskarpy: Depay tez ekstrawagancko sie ubieral, nagrywal dziwne filmiki, robil tatuaze, na bibie palil shishe. Niby nic... a kariery u nas nie zrobil. Sa obawy o to, ze Pogba nie pokazuje w pelni swoich umuejetnosci na boisku wiec pokazuje filmiki jak sie bawi. Wole jak Lewy czy Ronaldo wrzuci filmik z treningu lub jak sie chlopaki ciesza po meczu. Ale nawet gdyby oni wrzucili filmik z cieszynka to mozna im to wybaczyc - bo maja umiejetnosci do grania i udowadniaja to. Pogba z Lingardem...? Na razie conajmniej slabo.
» 1 lutego 2017, 18:05 #74
nowakman85: zarabiąjac jak Pogba 210tys zł na dzień to co ma płakać :) Lingard tez źle nie ma
» 1 lutego 2017, 16:23 #73
Kuba1878MU: Co to za gównoburza wybuchła....
Rio... uwielbiam go, za grę, za to że się ciągle utożsamia z tym klubem i go kocha, ale o co tu się czepiać chłopaków...
Na treningu pracowali, skończyli mają wolne nie można myśleć o futbolu. lidze, wynikach 24/h. Przecież nie wrzucili tego filmiku z szatni zaraz po meczu ze Stoke czy Hull. Co do miejsca w tabeli to nie ma znaczenia czy 1 czy 6. Nieważne która pozycja zawsze po słabym wyniku jest te kilka godzin czy dzień smutku czy rozgoryczenia, ale już w środku tygodnia podczas sesji treningowych nie myśli się o poprzednim meczu bo to już było, mają być sobą i tyle. Jedni tańczą drudzy nie to już kwestia człowieka co kto lubi... Nie widziałem takiego hejtu na Andera jak tańczył z Bailim??
Wyluzujcie, w drużynie jest chemia, atmosfera postęp w grze nic tylko się cieszyć i czekać na co raz więcej !!
» 1 lutego 2017, 16:02 #72
Kilerek7: Rozumiem Ferdinanda w 100% ale to, że jesteśmy na 6 stym miejscu nie znaczy, że mamy siedzieć w szatni jak muły i płakać. Dobrze, że atmosfera jest luźna, ważne, że wychodzą na boisko i robią swoje!
» 1 lutego 2017, 15:27 #71
Mrzyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 17:16

no właśnie nie wiem czy tak do końca robią, skoro jesteśmy na 6 miejscu. Czy ktokolwiek ze starej ekipy małpowałby w szatni mając przed sobą w tabeli City Liverpool Arsenal Totenham ? SZCZERZE WĄTPIE. gryźliby trawę na i po treningach żeby zepchnać wszystkich z pier... grzędy.
» 1 lutego 2017, 17:10 #70
Neymar12: A tylko oni za to odpowiadają?
» 1 lutego 2017, 17:54 #69
vanderToki: Gryźliby trawę w szatni? Ciekawe.
Były sezony, kiedy United mieli przed sobą Arsenal, Liverpool, a także różne inne kluby. Bywali w trakcie sezonu na szóstym-siódmym miejscu. Jakoś nie sądzę, żeby w szatni panowała wtedy bez przerwy grobowa atmosfera. To są ludzie. A Ferdinand akurat znany był z wygłupów. Po prostu odprężali się w inny sposób.
Fakt, że ten sposób też wydaje mi się dziwny. ;] Ale co tam.
» 1 lutego 2017, 19:03 #68
jajecko: Byle się przywalić... żenada. Olaboga, tańczy na filmie! Zero szacunku dla klubu... United 6. a oni sobie bezczelnie tańczą! Naprawdę nie rozumiem o co problem, gość po prostu taki jest, nie każdy ma ochotę potańczyć tylko jak jest we wspaniałym humorze
» 1 lutego 2017, 15:17 #67
Fenek: Co do Lingarda to wielkich nadziei z nim nie wiąże, ale chciałbym aby Mou wziął się za francuza. Nie dość, że wszędzie go pełno tylko nie na boisku, to jeszcze jest nietykalny i z formą czy nie gra praktycznie zawsze. Pogba jest młody i mu odwala czasami, ale powinien tak jak każdy ponosić odpowiedzialność za słabe mecze.
» 1 lutego 2017, 13:53 #66
MatiasXD: Młode chłopaki i mają pełno kasy to potrzebują się tym pochwalić w internecie. Wystarczy spojrzeć jak Pogba jest ubrany na tym nagraniu. Pewnie te ciuchy są warte tyle co samochód przeciętnego Kowalskiego. Pogba tak się zajarał swoją nową specjalną kolorową fryzurą że na mecz z Liverpoolem wyszedł nieskoncentrowany i wiemy jak to się skończyło. Powinni się skupić na piłce bo są przecież piłkarzami a nie celebrytami. Wyglądają jakby zadawalało ich 6 miejsce w tabeli a to zachowanie nie godne Czerwonego Diabła.
» 1 lutego 2017, 13:46 #65
Chestnut: Powyższa wiadomość to czysta zazdrość i ból pupy.
» 1 lutego 2017, 13:55 #64
sisinho: @Chestnut

Widać ze chyba jestes z ich pokolenia skoro twierdzisz ze to normalne, gdy dwóch dorosłych facetów robi z siebie pustych ludzi i jeszcze nie widzi w tym nic dziwnego. Wolę skromnego Scholes'a i Giggsa niz takich jak oni.
» 1 lutego 2017, 17:43 #63
MaciekBOWER: typowa logika polaczka....
» 1 lutego 2017, 18:29 #62
Chestnut: A co w tym nadzwyczajnego, tacy ludzie istnieli przez tysiące lat.

A teraz Ci coś zaznaczę.
"Widać ze chyba jestes z ich pokolenia skoro twierdzisz ze to NORMALNE, gdy dwóch dorosłych facetów ROBI Z SIEBIE PUSTYCH LUDZI i JESZCZE NIE WIDZI W TYM NIC DZIWNEGO."
"WOLĘ SKROMNEGO Scholes'a i GIGGSA niz takich jak oni."

Mam przypomnieć historię braci Giggs? Trochę się zaorałeś sam.
» 1 lutego 2017, 18:59 #61
RyanScholes1878: Zawsze jak ktos mi dogaduje w sprawie MU to mam sie jak wybronic ale jak ktos mi bedzie dogadywac po takim czyms to jak sie bronic ? GAŃBA !!
» 1 lutego 2017, 13:34 #60
MajkelRoy: z ich formą to nigdy tej cieszynki nie wykorzystają xD
» 1 lutego 2017, 13:31 #59
rizx: Nie rozumiem czego wy oczekujecie po 20 letnich chłopakach. Mają chodzić w czarnych garniturach w czarnych okularach i z nikim nie rozmawiać? Zamiast cieszyć się, że w drużynie panują dobre relacje a zawodnicy spędzają że sobą czas nie tylko na boisku, wszyscy narzekają, że "za dobrze się bawią" (swoją drogą ciekawe,że Rio który w mediach społecznościowych jest jednym z najbardziej aktywnych i zawsze był osoba raczej zabawową wytyka młodym takie sprawy)
» 1 lutego 2017, 13:14 #58
braku: Tragedia
» 1 lutego 2017, 13:00 #57
pszemuh: Co oni wszyscy wygadują....

Dopóki zachowują profesjonalizm na treningu, meczu, względem swojej diety i dbania o siebie to wszystko jest ok.

Przecież to młodzi chłopcy a ludzie się oburzają.
Mają chodzić z kamiennymi twarzami bo jest 6 miejsce w tabeli?

Idąc tym tropem Griezmann do końca życia nie powinien się uśmiechać i nie wrzucać żadnego video z radosnych chwil bo przegrał dwa finały, ligę mistrzów oraz mistrzostwo Europy dzięki czemu to Cristiano a nie Antoine ma złotą piłkę.

Pozdrawiam.
» 1 lutego 2017, 12:36 #56
Diabelred: serio porownujesz przegrany final LM do bycia obecnie na 6 miejscu, ktore nie daje nawet kwalifikacji do grania w LM ? slaby przyklad z tym Griezmannem...
» 1 lutego 2017, 12:46 #55
pszemuh: Gdy w pracy Ci coś nie wyjdzie to wracasz do domu smutny, z nikim nie rozmawiasz tylko rozpamiętujesz co się stało? Do tego broń Boże wrzucić coś na fejsa bo masz być smutny i przybity bo coś się w pracy chrzani.
Dopóki zachowują profesjonalizm w meczach, na treningu dopóty wszystko jest ok.
» 1 lutego 2017, 12:50 #54
mikifiki: pszemuh, a kto im każe być smutnym po nieudanym meczu? To niezupełnie o to chodzi. Kiedy mi coś nie wyjdzie w pracy to nie jestem smutny, tylko analizuję sobie jak do tego doszło i co muszę zrobić, by naprawić negatywne skutki. Cała moja uwaga jest zwykle zwrócona ku temu problemowi i póki go nie rozwiążę, nie będę mógł się całkowicie zrelaksować i odprężyć. Być może tylko ja taki jestem, ale wychodzę z założenia, że jeśli ktoś mi coś zlecił to może wymagać ode mnie pełnego zaangażowania i profesjonalizmu. To samo się tyczy zawodników, którzy powinni pokazać, że im zależy na jak najlepszych wynikach zespołu. Sam wpis na fb po przegranym meczu, w stylu: "będzie lepiej następnym razem" mnie nie przekonuje. Brakuje mi w szatni United takiej piłkarskiej złości, chęci pokazania światu, że jesteśmy United i to miejsce w tabeli nikogo na OT nie satysfakcjonuje. Pogba sprokurował karnego w meczu z Liverpoolem? Trudno, stało się. Ale w takiej sytuacji zawodnikowi powinno zależeć, by naprawić skutki, wypracować kilka fajnych sytuacji, może nawet zdobyć bramkę. Ja mam wrażenie, że niektórzy po zakończonym meczu i treningu zapominają, dzięki czemu mają na chleb. Z takim podejściem na pewno nie przechodzi się do historii piłki nożnej.
» 1 lutego 2017, 14:15 #53
arczibald: Mikifiki, świetny komentarz. O to właśnie chodzi o czym napisałeś.
» 1 lutego 2017, 14:33 #52
pszemuh: mikifiki.

Ale skąd my możemy wiedzieć czy oni nie analizują np słabszej gry, wyeliminowania błędów itp?

Przecież to jest minutowy film z wygłupami, czysto dywagując bardziej w formie żartu może przez następne 5 h analizują swoje mecze, błędy, sytuacje gdzie mogli zachować się lepiej i uniknąć błędów.

Nie rozumiem Wielkiej burzy przez minutowy film.
Należy się cieszyć że jest fajna atmosfera w drużynie ale każdy może mieć swoje zdanie na ten temat a ja mam odmienne od kolegów.

Pozdrawiam.
» 1 lutego 2017, 15:28 #51
mikifiki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 15:55

pszemuh, ja tego nie wiem.
Komentuję tylko to, co widzę i co idzie dalej w świat. Jeżeli nasi zawodnicy pracują po przegranych i głupio zremisowanych meczach nad elementami, które należy poprawić w naszej grze, to wychodzi im to mocno średnio. O ile do Lingarda jeszcze nie można się zbytnio przyczepiać, bo on pewnego poziomu już nie przeskoczy i nie wydaje mi się, żeby mógł grać lepiej niż obecnie. O wiele więcej jednak można w moim mniemaniu oczekiwać od Pogby.



Pozdrawiam również!
» 1 lutego 2017, 15:41 #50
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 16:14

mikifiki

No dokladnie analiza, chec poprawy, doskonalenia.

pszemuh,

Niech sobie nawet wymysla taniec po przegranym meczu, ich sprawa. Tylko po co to nagrywaja i wrzucaja do neta, by inni to ogladali? Jak chcieli kibicom czyms na prawde zaimponowac to mogli lepiej nagrac filmik z jakiegos dodatkowego treningu strzeleckiego, ktory zdecydowanie przydalby sie jednemu i drugiemu. Pamietam jeden filmik Ibry(ten sezon) z treningu kiedy bodaj biegal na treningowej biezni no i to sie ceni, a nie jakies pajacowanie, by zwrocic na siebie uwage...
» 1 lutego 2017, 16:11 #49
pszemuh: Dlaczego wrzucili ten film a nie film z treningu.... Każdy wrzuca to co chce, Pogba już taki jest, fryzjer, tańce, wygłupy. Inny natomiast wilki wrzucić coś z siłowni czy bieżni jak swego czasu Shaw.

Są to ich konta twiterowe i oni decydują co tam będzie umieszczone.
» 1 lutego 2017, 16:59 #48
Diabelred: Jak w ogole Rio smial skrytykowac pajacowanie Lingarda i Pogby. Czyli wychodzi na to, ze wedlug usera UnitedWeStand Ferdinand jest ,,smutnym życiowym przegrańcem" hehe :) Brawo dla Rio, ze im to wytknal, widac ze to byly czlowiek SAFa. Swoja droga to Lingard i Pogba mogliby wziac przyklad z mlodszego od nich Rashforda, ktory widac ze jest w 100% skupiony na pilce, a nie na robieniu z siebie gwiazdy internetu.
» 1 lutego 2017, 12:26 #47
Chestnut: Może dlatego, że jeszcze się uczy? Zobaczymy za rok czy za dwa. Za szybko oceniasz.
» 1 lutego 2017, 12:29 #46
VelDan: A Lingard się już niczego nie nauczy.
» 1 lutego 2017, 14:09 #45
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 12:09

Czy "szacunek" jakie nasze legendy okazywały Moyesowi był bardziej godny pochwały? Swoją drogą Pogba który nic nie wygrał ma zaledwie dwa tytuły mistrza silnej ligi od niego. Śmieszne że lekcji profesjonalizmu udziela Ferdinand, swego czasu śmiertelnie obrażony za zakaz jedzenia frytek
» 1 lutego 2017, 12:05 #44
TheRipper: Szczerze, to chyba żaden piłkarz United mnie tak nie irytował jak Lingard. W szatni zawsze pierwszy do pajacowania, na boisku zero. Nie potrafię gościa polubić. Szacun za te kilka fajnych bramek, ale to tyle. Pogba też by się wziął do roboty bo póki co poza zmianą fryzury co mecz i pajacowaniem to gra jednak poniżej oczekiwań. Ech, brakuje tutaj kogoś kto zrobił by sajgon w szatni i wyjaśnił tych wszystkich pseudocelebrytów. Zresztą ogólnie teraz odnoszę wrażenie że piłkarze to w większości wypadków celebryci. Ważniejsze od gry są nowe focie na Instagramie czy pajacowanie na Snapczacie, masakra. Fajnie że w szatni panuje dobra atmosfera, ale tak jak powiedział Ferdinand, zacznijcie w końcu grać, bo po raz kolejny uciekła nam szansa na wbicie do czołowej czwórki. Dzisiaj jest kolejna okazja na zbliżenie się do czołówki i jestem ciekaw jak sobie poradzą nasze Instagramowe gwiazdy.
» 1 lutego 2017, 11:35 #43
howlett: Ale czyja to wina? Nie było social mediów to pajacowali tylko u siebie albo w pubach po meczach. Gdyby ludzie przestali zwracać uwagę na życie prywatne grajków to nie było by tego typu bzdur. A zresztą Pogba się napatrzył na Ferdinanda za czasów juniora, ale wtedy wygrywali to nikomu nie przeszkadzało, że Ferdinand na odprawie tweetuje. Zajmują szóste miejsce, a oni się udzielają w social media? Kogo to obchodzi? Klub ich zatrudnił i klub ich będzie rozliczać po sezonie. Śmieszne kręcenie afery. Co da publiczne krytykowanie w (hehe) mediach? Tak się Ferdinand odgrażał jakiego to kontaktu nie miał z Pogbą. To niech z nim pogada w cztery oczy jak dorosły człowiek. Tyle.
» 1 lutego 2017, 11:59 #42
welllone: Mam podobne zdanie. NIC nie wygrali, NIC nie udowodnili, a w głowie mają już celebrację.
Najpierw niech potwierdzą swoją wartość i osiągną wynik jako drużyna.
Rio dobrze prawi 6 miejsce w lidze to wstyd dla United. Naszym absolutnym minimum jest top4, a w czasach normalności Mistrz Anglii.
» 1 lutego 2017, 11:20 #41
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 10:53

Juz miałem nadzieję że Mou poszedł po rozum do głowy i będzie tępił tych pseudo celebrytow. 2 pajace na siłę chcące zabłysnąć. Brakuje im męskiej ręki żeby pokazać jak powinien zachowywać się piłkarz United. Banda pozerów.
» 1 lutego 2017, 10:51 #40
arczibald: "Brakuje im męskiej ręki żeby pokazać jak powinien zachowywać się piłkarz United." otóż to!
» 1 lutego 2017, 10:53 #39
N17: Błagam, żeby oni jeszcze na boisku coś pokazywali. A tu jeden gra dno, a drugi 3 metry mułu. Przynajmniej pasują do siebie.
» 1 lutego 2017, 10:56 #38
Chestnut: Valencia gra identycznie odkąd wrócił po ciężkiej kontuzji. Za Sir Fergusona był wyzywany jak Lingard. "Pupilek Fergusona" "Drewno", był pierwszy do sprzedania. Teraz jest nie do zastąpienia, solidny zawodnik, dla niektórych już nawet legenda. Tak samo było z Carrickiem. Nie piszę, że z Lingardem będzie to samo. Uważam jednak, że potrzebny nam taki gracz w zespole, potem to docenicie.
» 1 lutego 2017, 11:59 #37
bobernoob: brak w naszej druzynie chlopa z jajami ! zeby ta szatnia ruszyl Niby ibra rooney ale oni wygladaja na takich ktorym juz sie nie chce bawic w takie rzeczy :/
» 1 lutego 2017, 16:46 #36
zylkos1988: ktos wie co to za kawalek w tle?
» 1 lutego 2017, 10:48 #35
jari13: Z Pogbą to nie jest duży problem. On ma sporą ambicję i myślę, że Mourinho potrafi to wykorzystać. Nie jestem fanem jego pozaboiskowych zainteresowań, więc nie oglądam tego co wrzuca. Interesuje mnie to co pokazuje na boisku. Narazie gra w kratkę.
» 1 lutego 2017, 09:57 #34
duncaneedwards: smieszna jest ta krytyka wobec POgby.podlapal to teraz ferdinand i chce byc chyba na czasie.co wtym zlego ze dodali taki filmik. ile to czasu zajmuje 5 minut?.lepiej sie bawic w ten sposob niz pic alkohol albo plynac w dragi.teraz cieszynki to czesc futbolu czy sie komus podoba czy nie a sport ma dawac radosc
» 1 lutego 2017, 09:51 #33
pbskarpy: Tu nie chodzi o to czy oni dobrze zrobili czy zle. Nikt im tego nie zabrania. Ale takie zachowanie powoduje, ze o tym mowimy, ze zwracamy uwage na ich pozaboiskowe wybryki, a nie ich gre. Tyle
» 1 lutego 2017, 09:51 #32
sodex: Rio - czuć lata pracy z Fergusonem.
» 1 lutego 2017, 09:40 #31
Ariell: Żenujący atencjusze, a Lingarda to już w ogóle nie trawię
» 1 lutego 2017, 09:39 #30
wegiel13: Zazdroscisz bo chlopaki fajnie tancza...
» 1 lutego 2017, 10:35 #29
Kris91: No wiesz, żeby to jeszcze był taniec... Po prostu chodzą po szatni dookoła :D
» 1 lutego 2017, 12:12 #28
dev13: Lingard to najwyzej gracz sredni nie United a WBA,West Ham itp a Pogba to ma wiecej z lansera niz gracza z topu :P
» 1 lutego 2017, 09:37 #27
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 09:28

O ile aktywność na twitterze etc. nie jest jak dla mnie jakimś grzechem w wypadku wszystkich piłkarzy, o tyle robienie z boiska, szatni i ogólnie Manchesteru United miejsca do pokazania swoich "umiejętności tanecznych" zamiast umiejętności piłkarskich jest idiotyzmem. Rio ma rację.
» 1 lutego 2017, 09:27 #26
wegiel13: Ale technicznie bardzo dobrze sie zaprezentowali na tym filmiku.... Ja daje mi 9/10 gdyz zawsze moze byc lepiej
» 1 lutego 2017, 09:40 #25
Sideswipe: No Pogba 9/10 ale Lingard za nazwisko z reguły zawsze ma 2-3 oczka niżej, także takie 6.5 będzie ok
» 1 lutego 2017, 10:27 #24
Kris91: Powiem tak: Czytając komentarze można stwierdzić że oczywiście fani dzielą się na dwie grupy.
Dla mnie osobiście to jest straszny idiotyzm. Przecież od tańca są kluby, a od aktorzenia teatr. Skoro zostali piłkarzami to niech osiągają wyniki na boisku a nie klepią lajki czy nie wiadomo co jeszcze.
Oczywiście że nie chodzi o zamknięcie w klatce a o to żeby (tak jak wspomniał Rio) osiągnąć coś i wtedy celebrować. Normalne, zdrowe podejście. Kto wylewając fundamenty pod dom skacze ze szczęścia jakby już zbudował go do końca? Taki człowiek doskonale zdaje sobie sprawy ile pracy jeszcze przed nim...
» 1 lutego 2017, 09:12 #23
Chestnut: Ciekaw jestem gdzie pracujesz. Rozumiem tez, że po za pracą nie masz innych zainteresowań?
» 1 lutego 2017, 09:49 #22
Krystiano98: Czyli po bramce nie cieszmy sie, bo to tylko bramka a nie caly mecz.
» 1 lutego 2017, 10:25 #21
Kris91: Chestnut: Owszem że mam zainteresowania ale i obowiązki, obowiązkiem piłkarza jest niejako dobry wynik na koniec meczu. Ja wykonam swoje obowiązki dobrze, idę się bawić. Poza tym na mnie nie patrzy cały świat, dzieci, młodzi piłkarze którzy za chwile mogą mieć wywalone na wszystko byleby w necie zrobić show ;)


Chestnut: Fundament to mecz a dom to Puchar za zwycięstwo w lidze :) No chyba że jesteśmy którymś z naszych rodzimych klubików wtedy owszem, cieszymy się z gola a jak się uda punkt wywalczyć to już w ogóle.
Naprawdę nie mówię o sztywniectwie, przecież i tak chodzą do klubów, bawią się, proszę bardzo! Ale tak jak wspomniałem, spogląda na nich cały świat! Rio przecież był zawodnikiem, wybitnym zawodnikiem tego klubu więc chyba wie co mówi?
» 1 lutego 2017, 12:09 #20
Chestnut: Już widzę jak po "niewykonanych obowiązkach" siedzisz w domu i się smucisz. To musi być klawe życie. Muszę Cię zaskoczyć, ale życie tak nie wygląda.

"młodzi piłkarze którzy za chwile mogą mieć wywalone na wszystko byleby w necie zrobić show"
Uczymy się na błędach. Grosicki na przykład.

Fundamentem jest gol. Bez nich meczu nie wygrasz. Tym bardziej nie wygrasz pucharu.

"a jak się uda punkt wywalczyć to już w ogóle." Remis z Chealsea na wyjeździe w tym sezonie. Cieszył bym się.
» 1 lutego 2017, 12:27 #19
Kuba1878MU: Od tańczenia są kluby od aktorzenia teatr, a szatnia to pomieszczenie w którym się przebierają przed i po treningu jak na wfie?.... Szatnia ma swój klimat i takie tańce czy inne "zabawy" są na porządku dziennym w każdej szatni na świecie...

Kto wylewając fundamenty pod dom skacze ze szczęścia jakby już zbudował go do końca?

Czekaj czyli wszystkie nasze poprzednie zwycięstwa, zdobyte bramki to wylane fundamenty to jak śmiali celebrować zwycięstwa i zdobyte bramki skoro onie nie daly mistrzostwa przecież nic nie osiągneli !!
Żenada
» 1 lutego 2017, 16:13 #18
segate: Narazie klubowy duecik "artystow" ale zapowiada sie na klubowe trio w czerwcu, szkoda tylko ze na boisku nie idzie im tak koncertowo
» 1 lutego 2017, 08:44 #17
miki88: I najgorsze z tego wszystkiego jest to, ze Martial musi sie starac wiecej niz te dwa dzieciaki...moze faktycznie w jakis sposob martial podpadl, ale jest mlody i trzeba z nim porozmawiac bo widac ze jest przybity. A pogba uczciwie rzecz ujmujac, nigdy nie byl wart i nigdy nie bd wart pieniedzy wydanych na niego...
» 1 lutego 2017, 08:34 #16
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 10:01

Uczciwie rzecz ujmując trzeba było mu dać szanse kilka lat temu a nie wstawiać na jego pozycje PO. Nie jego wina że tyle kosztował. Cena to konsekwencja frajerstwa klubu
» 1 lutego 2017, 09:56 #15
dzilu96: Nie zgadzam się z wszechobecnym ostatnio hejtem na piłkarzy, którzy poza boiskiem widzą jednak jakiś świat. Doszukiwanie się słabych wyników w postach na twitterze, spuszczanie pomyj bo Roo walnął kielicha na imprezie hotelowej - nie byłoby tego, gdyby każdy z piłkarzy robił dobrze to, co do niego należy. Nie można młodym ludziom zabronić potańczyć po treningu albo pożartować bądź oceniać ubiór czy fryzurę w kontekście ich umiejętności w futbolu. Jedni są bardziej skromni, inni mniej i niech robią co chcą, jeśli tylko potrafią wygrywać nam mecze.
» 1 lutego 2017, 08:32 #14
arczibald: Latanie do fryzjera co tydzień, dodawanie głupich filmików, własne emoij, linia odzieży.. Czy to nie wpływa na Pogbe, jego grę i koncentracje? Dobre mecze przeplata bardzo słabymi. Masz rację, nikt by się nie czepiał Pogby gdyby cały czas prezentował stały, dobry poziom. Tak samo sytuacja z Roo, ja rozumiem że piłkarz też człowiek.. Chciał się napić, ok, ale mógł to zrobić mniej "publicznie".
Dla mnie to co robi Pogba i Lingard to zwykłe pajacowanie.
» 1 lutego 2017, 08:54 #13
LouiVanGaal: styl pogby masakra jak baba co to wgl ma byc ZALOSNE I PRZYKRE
» 1 lutego 2017, 08:21 #12
LUHG: taaa to ma sztywniutko na kolanach dresik ..rodem z naszych Polskich bram . Osobiście uważam że niech ubiera się jak chce bo to jego sprawa.
» 1 lutego 2017, 08:28 #11
brq: Idealnie podsumowane przez Rio. Taki pajac jak Lingard nie powinien w ogóle występować w tym klubie. Natomiast Pogba jeśli się nie ogarnie, to skończy podobnie jak Depay, z tą różnicą że Paul ma talent, ale pustkę w głowie natomiast Depay miał pustkę jeśli chodzi zarówno o umiejętności jak i głowę.

Weźcie się do roboty !!
» 1 lutego 2017, 08:18 #10
duncaneedwards: ludzie ogarnijcie sie.jesli sa w skladziei graja mecze u mourinho to widocznie wszystkie swoje obowiazki wypelniaja jak trzeba.czyli 2 treningi dziennie odpowiednia dieta punktualnosc.inne obowiazki klubowe.co robia po treningach to wylacznie ich sprawa moga nawet prostowac banany.wielkie halo ze dodali filmik na ktorym tancza. 90% ludzi w ich wieku ma teraz te twittery i instagramy. mlodzi ludzie tym teraz zyja
» 1 lutego 2017, 10:09 #9
hdff227: Tylko w tym problem, że to nie są zwykli młodzi ludzie, ale Czerwone Diabły!!
» 1 lutego 2017, 10:39 #8
Chestnut: "Tylko w tym problem, że to nie są zwykli młodzi ludzie, ale Czerwone Diabły!!"

#makemyday
» 1 lutego 2017, 11:30 #7
walus86: takie dziwne pokolenie, nie umiejo się zachować... ehh. Gimbaza normalnie a nie playery światowego formatu. Rio i tak delikatnie skomentował.
» 1 lutego 2017, 08:07 #6
duncaneedwards: tak dlatego ze sa pilkarzami musza byc caly czas smutni. a najlepiej jakby siedzieli i patrzyli jak szpaki na figurke pele
» 1 lutego 2017, 10:51 #5
piter100000: święte słowa. dla mnie to jest zwykłe pajacowanie. wiem, że chłopaki potrzebują trochę dystansu do rzeczywistości, która ich otacza, ale bez przesady. co kilka dni jakieś pierdoły wrzucają na Twittera czy Instagram. są chyba ważniejsze rzeczy do zrobienia na boisku czyli wyczłapanie się z tego nieszczęsnego 6 miejsca
» 1 lutego 2017, 07:33 #4
RyanScholes1878: Dwa pajace sie spotkaly....wstyd dla klubu
» 1 lutego 2017, 07:32 #3
10wazzar10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 07:17

Rio to jest gość! Pamiętam jego pamiętniki z tournee, niesamowity piłkarz jak i człowiek, który mimo tragedii w rodzinie pozostał sobą - mądrym i wesołym facetem, który zawsze będzie już Red :)
» 1 lutego 2017, 07:16 #2
arczibald: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2017 07:13

Rio dobrze gada. Ja też uważam że to co robi Pogba jest głupie. Najpierw niech pokaże że jest topowym piłkarzem wartym swojej ceny a dopiero później niech pajacuje. Za bardzo chłopak się skupia na wszystkim innym niż piłka. Własne emoij, linia odzieży i ten głupi instagram. życzę mu jak najlepiej ale jak dalej będzie się koncentrował na takich rzeczach zamiast piłki to marnie skończy.
To samo tyczy się Lingarda. Co prawda, wybitnym piłkarzem nie będzie nigdy ale solidnym zmiennikiem owszem. Ale takie "zabawy" i tańce można dodawać po wygraniu EPL.
» 1 lutego 2017, 07:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.