Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FA Cup: Man Utd - Wigan 4:0. Grad goli i pewny awans United!

» 29 stycznia 2017, 18:49 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pewnie pokonał Wigan Athletic w IV rundzie Pucharu Anglii. Czerwone Diabły wpakowały The Latics cztery bramki, nie tracąc przy tym ani jednej. Kibice na Old Trafford byli świadkami dwóch debiutów w barwach United, a także gola z przewrotki Bastiana Schweinsteigera.
FA Cup: Man Utd - Wigan 4:0. Grad goli i pewny awans United!
» Manchester United pewnie pokonał Wigan Athletic w IV rundzie Pucharu Anglii. Czerwone Diabły wpakowały The Latics cztery bramki, nie tracąc przy tym ani jednej. Kibice na Old Trafford byli świadkami dwóch debiutów w barwach United, a także gola z przewrotki Bastiana Schweinsteigera. Zespół Jose Mourinho rywala w V rundzie pozna w poniedziałek.
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Timothy Fosu-Mensah
Chris Smalling
Marcos Rojo
Luke Shaw
Marouane Fellaini
Bastian Schweinsteiger
Henrich Mychitarian
Juan Mata
Anthony Martial
Wayne Rooney
Ander Herrera
Axel Tuanzebe
Joel Castro Pereira

Oddano 108 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho wymienił aż dziewięciu piłkarzy Manchesteru United w wyjściowym składzie w porównaniu do czwartkowego starcia z Hull City. Po raz pierwszy od roku od pierwszej minuty mecz zaczął Bastian Schweinsteiger. Swoją szansę dostał także długo niewidziany Timothy Fosu-Mensah.

Czerwone Diabły mecz zaczęły bardzo ospale. Futbolówka powoli krążyła między piłkarzami gospodarzy, ale przekładało się to tylko na wysokie posiadanie piłki. W 11. minucie United za taką postawę mogli zostać skarceni. Mocny strzał z woleja oddał Callum Connolly, ale dobrą interwencją popisał się Sergio Romero.

Na pierwszy strzał piłkarzy Jose Mourinho przyszło nam czekać aż do 24. minuty. Po wrzutce Luke'a Shawa w pole karne i wybiciu obrońcy Wigan piłka spadła pod nogi Juana Maty. Ten nie namyślając się długo uderzył mocno z 15. metrów, ale bardzo niecelnie.

W 31. minucie Manchester United powinien objąć prowadzenie. Z kapitalną akcją ruszył Anthony Martial. Francuz przebiegł z piłką kilkadziesiąt metrów, podał na skrzydło do Fosu-Mensaha. Holender dograł precyzyjnie na dalszy słupek do Henricha Mychitariana, lecz ten z bliskiej odległości, tylko we wiadomy sobie sposób, nie trafił w bramkę.

Niemoc Czerwonych Diabłów trwała do 44. minuty. Gospodarze bardzo długo rozgrywali piłkę, bo Wigan broniło się w swoim polu karnym całym zespołem. W końcu na dośrodkowanie w szesnastkę zdecydował się Schweinsteiger. Na piątym metrze najwyżej wyskoczył Marouane Fellaini i mocnym strzałem głową nie dał szans bramkarzowi The Latics.

Po zmianie stron Manchester United nieco podkręcił tempo i zaczął szybciej rozgrywać piłkę. Tuż po wznowieniu świetną okazję wypracował sobie Fosu-Mensah. Holender ściął akcję ze skrzydła do środka, oddał strzał z lewej nogi, niestety niecelny.

W 54. minucie Romero podniósł ciśnienie kibicom na Old Trafford. Argentyńczyk niepotrzebnie zdecydował się na piąstkowanie piłki na dziewiątym metrze, futbolówka spadła pod nogi Davida Perkinsa, który pospieszył z błyskawiczną dobitką. Romero zdołał jednak naprawić swój błąd i obronić ten strzał.

Trzy minuty później Manchester United po raz drugi przechytrzył defensywę The Latics i zdobył bramkę bliźniaczo podobną do tej z pierwszej części. W narożniku pola karnego defensorem Wigan ładnie zakręcił Anthony Martial. Francuz następnie precyzyjnie dograł piłkę na szósty metr, gdzie wysoko wyskoczył Chris Smalling i główką wpakował piłkę do siatki.

W 68. minucie Jose Mourinho dokonał pierwszej zmiany. Debiut w pierwszym składzie Manchesteru United zanotował Axel Tuanzebe, który zmienił Fosu-Mensaha.

Dwubramkowa zaliczka sprawiła, że piłkarzom Czerwonych Diabłów grało się łatwiej. W 74. minucie gospodarze jeszcze podwyższyli prowadzenie za sprawą Henricha Mychitariana. Szybką kontrę zagraniem do Rooneya zainicjował Schweinsteiger. Anglik podał do Mychitariana, ten oddał piłkę do Martiala. Francuz podciągnął atak, wyłożył futbolówkę na czwarty metr, skąd Mychitarian nie miał problemów z pokonaniem golkipera Wigan.

W 80. minucie miał miejsce drugi debiut w Manchesterze United – Joel Castro Pereira nieoczekiwanie zastąpił Sergio Romero. Minutę później Czerwone Diabły cieszyły się z kolejnego gola. Na listę strzelców wpisał się Bastian Schweinsteiger. Niemiec popisał się sprytnym uderzeniem przewrotką po tym jak piłkę po rzucie rożnym na szósty metr strącił Ander Herrera.

Manchester United - Wigan Athletic 4:0 (1:0)
Bramki:
Marouane Fellaini 44', Chris Smalling 57', Henrich Mychtarian 74', Bastian Schweinsteiger 81'

Manchester United: Romero (Pereira 80') - Fosu-Mensah (Tuanzebe 68'), Smalling, Rojo, Shaw - Fellaini (Herrera 70'), Schweinsteiger, Mychitarian, Mata, Martial - Rooney

Wigan Athletic: Haugaard - Buxton, Perkins (Wildschut 59'), Power, Morsy - Grigg (Tunnicliffe 71'), Connolly, MacDonald (Browne 76'), Jacobs, Warnock - Burn


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Wigan Athletic
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Wigan Athletic 4:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (138)


Marcel97: Oby Costa nic nie strzelił bo znów odskoczy Zlatanowi
» 31 stycznia 2017, 20:37 #136
tom93: Oby Chelsea to dziś wygrała. Patrząc na formę czerwonych jest na to duża nadzieja. Choć na upartego to i remis dobry. Czuję, że Arsenal się dziś potknie. Natomiast City oraz Totki a zwłaszcza ci drudzy- easy money. Musimy punktować, bo znów lekką zwiechę chyciliśmy w lidze.
» 31 stycznia 2017, 19:01 #135
M4GIK1990MU: Arsenal raczej wygra, nie ma co się napalać
» 31 stycznia 2017, 19:20 #134
Neymar12: Grosicki prawie w Hull. Oby w sobotę nie zagrał. Polacy jak strzelają w Anglii to tylko na OT
» 31 stycznia 2017, 18:31 #133
gwiezdnyuzurpat: Czytałem , że znowu może być lipa bo Francuzi chcą więcej niż 9 mln €
» 31 stycznia 2017, 18:32 #132
JuzaLord: Ale my z hull gramy jutro
» 31 stycznia 2017, 18:50 #131
Neymar12: A fakt, zapomniałem
» 31 stycznia 2017, 19:08 #130
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2017 16:44

Nie rozumiem niektorych ludzi ktorzy chca porazki Chelsea , przeciez ich nie jestesmy juz w stanie dogonic i zapewne nikt tego nie zrobi z taka forma . Aktualnie Tottenham w miare trzyma tempo ale mysle ze to sie wkoncu zmieni i zaczna tracic takze punkty . Liverpool to po 1 nasz wróg i jest wyzej nad nami tam gdzie chcemy byc wiec to oni musza przegrac i kazdy kibic Manchesteru powinien tego chciec za wszelka cene ! Tymbardziej ze zwyciestwo z CFC mogloby im dac kopa na nastepne spotkania !
» 31 stycznia 2017, 16:43 #129
karolmanu3: Ja to chciałbym żeby obie drużyny przegrały.
» 31 stycznia 2017, 17:00 #128
dlabigt23: no oczywiscie ja tez bym tak chcial ale tak sie nie da :D haha
» 31 stycznia 2017, 17:10 #127
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2017 15:09

Dzisiaj Liverpool vs Chelsea.Co sądzicie o tym meczu oraz jaki wynik typujecie ? Live w ostatnich dniach totalnie bez formy ale.. to mecz z liderem.Zupelnia inna mentalność.Ja obstawiam wynik 1:1.Remis by mi najbardziej odpowiadał.Nie chcę oczywiście aby Live wygrał ale chciałbym żeby the blues straciło punkty bo jednak w sercu zawsze Nasz Kochany MU i ta nadzieja,ze moze jeszcze jeszcze się uda...
» 31 stycznia 2017, 15:04 #126
kuba25: Czelsi zwyciezy 2;1
» 31 stycznia 2017, 15:22 #125
JestemBogiem: Będzie remis chociaż po cichu liczę na porażkę Chelsea
» 31 stycznia 2017, 15:53 #124
M4GIK1990MU: że co? porażkę Chelsea? A co nas obecnie obchodzą Londyńczycy, skoro my o majstra już się nie bijemy? Druga kwestia: TO LIVERPOOL! Oni mają przegrać, jak najwyżej. Ale obiektywnie stawiam 2-1 dla CFC
» 31 stycznia 2017, 16:29 #123
Marcel97: City zrobiło dobry interes sprowadzając Gabriela Jesusa, gość jest mega utalentowany i w przyszłości może być w gronie najlepszych na świecie.
» 31 stycznia 2017, 13:49 #122
walentos: Ja nie rozumiem czemu Pep nie jest jeszcze zawieszony.
» 31 stycznia 2017, 11:19 #121
M4GIK1990MU: bo dla FA są równi i równiejsi...
» 31 stycznia 2017, 12:05 #120
Fugas: Dlaczego 4-0 z wigan nazywacie gradem goli?
» 31 stycznia 2017, 08:49 #119
skay21: Myślę że to porównanie do opadów gradu z nieba....jeśli tak...to piszący artykuł chyba nigdy nie widział opadów gradu.....bo napewno spada tego wicej niż 4 szt.
» 31 stycznia 2017, 14:39 #118
10wazzar10: Żadnej kontuzji poważnej Eric nie odniósł, drobne rozcięcie.
» 31 stycznia 2017, 07:23 #117
RedRevolta: No niezle, Bailly zagrał 58 minut w rezerwach przeciwko Evertonowi i nabawił się kontuzji która raczej wykluczy go z gry przeciwko Hull.... :/
» 30 stycznia 2017, 22:08 #116
Neymar12: I tak pewnie by nie zagrał
» 30 stycznia 2017, 23:31 #115
RedRevolta: Myśle, że Jose wysłał go do gry w rezerw żeby zobaczyć jak się prezentuje i wtedy by podjął decyzje czy by zagrał albo i nie.
» 30 stycznia 2017, 23:35 #114
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2017 23:50

Na tle u 21? Jakby się nie ważne jak dobrze zaprezentował wyznacznik to żaden dla takiego gracza. Podejrzewam, że raczej po prostu chciał aby jak najszybciej doszedł do siebie po afrykańskich bitwach i dalekich podróżach, ale nie wiem, może masz rację. Jones i Rojo nie dali jeszcze wyraźnego powodu aby ich zmieniać
» 30 stycznia 2017, 23:49 #113
mikifiki: Orientuje się ktoś, czego dotyczył ten transparent, który nasi kibice rozłożyli podczas meczu? Po którejś bramce można było go zobaczyć. Dotyczył on chyba miejsc na stadionie, ale nie wiem dokładnie..
» 30 stycznia 2017, 21:29 #112
10wazzar10: Protest przeciwko likwidacji miejsc dla osób posiadających karnety w sektorze, zamiast którego powstanie więcej miejsc dla niepełnosprawnych
» 31 stycznia 2017, 07:25 #111
diabelek1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2017 20:23

PIERWSZY BLACKBURN ROVERS - UNITED NA WYJEZDZIE!!1111
» 30 stycznia 2017, 20:23 #110
przemcio94: Dopiero co obejrzalem. Basti zagral niemalze jak Carrick, swietnie zabezpieczal tyly, ale i rownie dobrze wkraczal do defensywy. 9/10 podan celnych, do tego ta swietna asysta do felli i rownie swietna bramka. Moim zdaniem motm obok Mikiego, ktory rowniez gral swietnie, aczkolwiek troche zawiodla go skutecznosc, bo spokojnie mogl skonczyc nie z 1 trafieniem, a minimum dwoma. Martwi mnie to jak olbrzymi regress (pomimo strzelenia przez niego bramki) zaliczyl w tym sezonie Smalling. Gosc porusza sie jak worek wegla, wolno, ociężale. Absolutnie w takiej formie Mou nie moze na niego stawiac w lidze w meczach z lepszymi rywalami takimi jak Chelsea, Arsenal, Liverpool itd Gosc jest za slaby na pierwszsy sklad i imo jesli to sie nie zmieni za slaby bezdzie i na lawke. Szkoda, po ubiegłym sezonie wiązałem z nim spore nadzieje, aczkolwiek niestety widac, ze nie jest to chwilowa obnizka formy. :/
» 30 stycznia 2017, 13:33 #109
Fugas: Chyba sobie żartujesz może strzelił bramke na farcie ale grał totalną padake, udowodnił czemu nie łapie się do składu
» 31 stycznia 2017, 08:48 #108
gwiezdnyuzurpat: Zlatan Ibrahimović
urodzony 1981 roku - 33 trofea
Manchester City założony w 1881 roku - 26 trofeów .
Wniosek - Zlatan > City
» 30 stycznia 2017, 10:30 #107
tomekwietniu: Swoją drogą mamy dziś naprawdę skład pod taktykę 3-4-3
De Gea - Bailly, Jones, Rojo - Valencia, Herrera, Pogba, Shaw - Miki, Ibra, Martial

Dlaczego?
W Chelsea ten układ się sprawdza i to bardzo.
Mamy 3 obrońców, i nie wiadomo którzy mają grać - w sumie każdy z nich zasługuje. Valencia okazał się urodzonym PO do atakowania, pasowałby mu rola wahadłowego. Do tego Shaw, który gubi krycie, ale w ataku potrafi zagrać - miałby tu asekurację, ale i atak.
Największy zgrzyt jest środku pola, Carrick do tej pory grał po profesorsku, ale coś się zmieniło i ostatnio idzie mu kiepsko. W takim układzie Herrera by był asekurującym Pogba może atakować. Ataku chyba nie trzeba komentować Martial tylko musi trochę jeszcze okrzepnąć :)
Na ławce wiadomo Romero, Smalling, Blind, Fella(Carrick, Basti), Rooney, Mata, Rashford.
Po kolejnym sezonie naturalnie 9 zostaje Rashford, a i Fosu fajnie się zapowiada i może w przyszłości zmienić Valencie.
Tak oczywiście sobie gdybam, wiadomo że Mou nie zmieni taktyki, bo po pierwsze od lat gra tą samą, a po drugie ostatnimi czasy gra United wygląda dużo ciekawiej.
» 30 stycznia 2017, 08:55 #106
Chestnut: "Mamy 3 obrońców, i nie wiadomo którzy mają grać" Jeden odpada i po taktyce. GENIALNE.
» 30 stycznia 2017, 09:26 #105
M4GIK1990MU: @Chestnut

sprowadzasz dodatkowego obrońcę (albo i dwóch) i problem znika...
» 30 stycznia 2017, 11:24 #104
tomekwietniu: Jest jeszcze Smalling, Blind, Fosu - a oprócz tego można kogoś w lato dokupić tak jak Magik napisał.
» 30 stycznia 2017, 11:58 #103
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2017 12:45

System z 3 obrońcami stał się ostatnio modny ale Mourinho nie przekonasz. On ma swoje schematy których się trzyma :)
» 30 stycznia 2017, 12:45 #102
M4GIK1990MU: Za van Gaala przez pewien czas to działało, a na bokach nie mieliśmy jakiś koksów. Środek wyglądał natomiast dużo gorzej niż obecnie, ale... tak jak piszesz: Mourinho nie przekonasz....
» 31 stycznia 2017, 10:46 #101
Extratime: Podczas, gdy o pierwszej połowie chciałbym jak najszybciej zapomnieć, gdyż była bardzo nijaka w wykonaniu United, tak druga połowa wyglądała już znacznie lepiej. Podobało mi się to co robił Martial. Chłopak zostawił wiele zdrowia na boisku.
» 30 stycznia 2017, 07:30 #100
DjTED: Mam parę przemyśleń po meczu. Bez spiny. To co robi Mou z obroną to jest dramat. Na dzien dzisiejszy Antek , Jones, Rojo i (tak , tak) Darmian. Reszta oprócz Bailiego to jest nieporozumienie. Co Smalling odwala to jest niepojęte. Z naszego najlepszego SO spadł na 4 miejsce. Jest niepewny. Ma 0 rozegrania piłki. Masakra. Shaw nie ma pojecia o ustawianu się. W meczu wpadła mi w pamieć sutuacja w ktorej Rojo (najgłupszy według wielu na tej stronie) pokazywał mu jak ma się ustawić.... Ogólnie to tylko on i Jones mają pojęcie o obronie i dyrygują resztą... Po kontuzji to jest cień piłkarza. Wole prawonożnego Darmiana nie na swojej pozycji, ale grającego średnio niż całkowity brak obrony po lewej stronie. Rojo jest srodkowym. Grając na 2 pozycjach srodkowej i asekurujac lewą to każdy na swiecie zrobi bledy. Shaw to jest jak Marcelo. Do przodu ok a z tyłu kolega pokryje. Trzeba go ogarnąć do pozycji...
» 30 stycznia 2017, 05:37 #99
tomekwietniu: I właśnie dlatego Shaw nie gra, ale jak Mou mu w tym pomoże to wyjdzie na prostą :)
Btw. jaki jest pożytek z Darmiana jak jest w obronie jak i tak go miną, niż z Shaw'a którego wtedy nie ma w lini?
» 30 stycznia 2017, 08:41 #98
Ekspertinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2017 09:35

Od przyjścia Mourinho faktycznie dużo się pozmieniało w obronie. Przed sezonem wydawało się, że Bailly będzie grał ze Smallingiem, a jednak na ten moment Chris jest naszym najsłabszym obrońcą. Rojo który nie tak dawno był parodystą, teraz wyrasta na lidera defensywy. Jones przez kontuzje miał być pierwszy do odstrzału, a jednak gra od dłuższego czasu i spisuje się bardzo dobrze.
» 30 stycznia 2017, 09:35 #97
dragonxxl: Niestety nie mogłem oglądać meczu, ale widziałem bramki i czytałem opinie na temat meczu i najbardziej interesowała mnie gra Bastiana, bardzo się cieszę z jego bramki, mimo braku gry ten się nie poddał wziął się do roboty i nie się żalił do nikogo do tego widać że gra w United go cieszy, takich ludzi się szanuje.
» 30 stycznia 2017, 04:50 #96
kckMU: W środę na C+ United - Hull zamiast West Ham - City. Propsy, aczkolwiek i tak canal+ powinien ssać za to co robi w tym sezonie.
» 29 stycznia 2017, 23:58 #95
zbanowany5x: jakbyś nie był taki ograniczony to bys wiedział że na drugim C+ leci City live
» 30 stycznia 2017, 18:01 #94
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2017 23:46

A co to nagle taki hejt na Darmiana? Bo zagrał słabo w meczu rewanżowym z Hull którego wynik okazał się nieistotny gdyż wystarczył nam do awansu?
Już nie pamiętacie jak solidny występ zaliczył Włoch w prestiżowym meczu z Liverpoolem? Chcę wam tylko przypomnić że aktualnie w hierarchii Mourinho Mateo ma bardzo mocną pozycję gdyż jest pierwszym wyborem na lewą obronę przed Blindem oraz Shawem i nie sądzę aby miało się to zmienić w najbliższym czasie. Darmian już udowodnił swoją klasę i choć wy macie o nim złe zdanie to na szczęście są jeszcze na tym świecie ludzie którzy potrafią docenić tego zawodnika i taką osobą jest wybitny specjalista w dziedzinie futbolu - Portugalczyk Jose Mourinho.
» 29 stycznia 2017, 23:43 #93
tomekwietniu: Póki co to nie zagrał słabo meczu z Hull na OT...reszta bardzo przeciętnie, mało co wnosząc do przodu, a i z tyłu robią z niego ser szwajcarski.
Solidny mecz z Liverpoolem? Wszystko ataki szły jego stroną, ciekawe czemu? A w napadzie nic nie dał...
Mateo nie ma wysokiej pozycji, tylko Blind i Shaw póki co mają niską... Naprawdę już nawet Rojo gra lepiej na LO... choć teraz jest w takiej formie, że powinien grać w środku z Jonsem lub Baillym ;)
» 29 stycznia 2017, 23:50 #92
MatiasXD: Większość ataków LFC szła jego stroną gdyż Martial mu nie pomagał w defensywie. Był nawet artykuł o tym że Mourinho miał zastrzerzenia co do gry Francuza i właśnie chodziło o wspieranie defensywy.
» 30 stycznia 2017, 00:20 #91
Reusik12: Matias

Tomekwietniu ma racje!To nie Darmian jest dobry tylko Blind I Shaw słabo sie spisuja.Darmian nic specjalnego nie pokazal w United,jest przecietniakiem.
» 30 stycznia 2017, 01:16 #90
tomekwietniu: Martial nie pomagał, ale bez przesady nie grał w Liverpoolu na PO Clyne, tylko debiutant... Oni nie mieli kim tam jechać Darimana, a i tak to robili. Aż boję się pomyśleć co by było jakby tam grał Clyne. Z resztą moglibyśmy mówić, ze był jechany bo nie miał pomocy i tym go bronić, gdyby nie istotny fakt, on jest prawie zawsze objeżdżany... Jeszcze jakby coś potrafił zagrać do przodu, ale jedyne co on tam zrobił w tym sezonie to wrzutka na Felle.
Darmian po prostu gra, bo inni się słabo spisują, a nie dlatego, że to chociażby solidny obrońca.
Nie mówię tak o Darmianie bo np og nie lubię... ale po prostu to nie te progi, stwierdzam fakt. Myślę, że Mou też to widzi, tak jak i inni i ma już jakiś plan co z tym zrobić.
» 30 stycznia 2017, 08:38 #89
Ekspertinio: Darmian, Lingard, Fellaini - trzech kozłów ofiarnych. Jak cała drużyna gra słabo to i tak oni idą na pierwszy ogień i hejtów na nich jest najwięcej.
» 30 stycznia 2017, 09:40 #88
JacekB: To nie jest żaden hejt. Po prostu ci, którzy nie chcą aby nasz zespół był przeciętniakiem chcą pozbyć się takich graczy jak Blind, Podsiadło czy Darmian. Proste jak drut
» 30 stycznia 2017, 11:07 #87
tomekwietniu: Jeszcze posiadanie takich zawodników jak Fella, Blind, nawet Lingard rozumiem, ale Darmian nie jest nawet przeciętny jest po prostu słaby i skrzydłowi robią z nim co chcą.
» 30 stycznia 2017, 12:02 #86
karpiu87: Fajna klepka Maty z Martialem :-D
» 29 stycznia 2017, 23:39 #85
tomekwietniu: Mając z tyłu głowy nawet to przeciwko komu dzisiaj grali, to krótkie przemyślenie brzmi:
Nie dla Darmiana, zdecydowanie tak na Fosu-Mensaha na PO.
Gorzej niż Włoch nie można grać, a Holender pokazał, że może dać dużo więcej... Jak będzie tak grał, będzie się rozwijał to możemy zyskać zastępce dla Valenci.
Nie dla Darmiana na LO.
Jak potrzebujemy mocno się zamurować to niech gra Blind, ale jeżeli nie ma takiej potrzeby to musi się ogrywać Shaw i tak da więcej niż nasz Italiano.
Darmian po prostu nie ta liga :)
» 29 stycznia 2017, 23:35 #84
DjTED: Jesteś walnięty.... Blind w obronie to otwarta flacha u mnie. Na uspokojenie...... Shaw nawet nie wie gdzie gra..........
» 30 stycznia 2017, 05:44 #83
tomekwietniu: Za to Darmian wie gdzie gra? Z przodu go nie ma, z tyłu każdy go objeżdża. Przy nim to dopiero trzeba się napić. Blind przynajmniej czyta grę i przewiduje...
» 30 stycznia 2017, 12:05 #82
rreddevilss: oby losowanie dalo kogos slabszego np ( Sutton,Oxford,Lincoln) 16.02 gramy z St Etienne ,19.02 5 runda FA CUP 22.02 rewanz z St Etienne ,glupio byloby odpasc a jestem pewny ze w tej 5 rundzie zagraja zawodnicy ktorzy nie beda brani pod uwage do skladu na LE
» 29 stycznia 2017, 22:05 #81
piter100000: Javier Bordas dyrektor Barcelony i Luis Enrique apelują o wykorzystanie najnowszej technologii w piłce. ciekawe co na to powie prezes Bartomeu, który jest wielkim przeciwnikiem takich zmian. pewnie zmieni zdanie. piękny przykład jak punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia. w poprzednim sezonie takich apeli ze strony tego klubu nie słyszałem
» 29 stycznia 2017, 21:40 #80
10wazzar10: Związek twierdzi, że goal line jest zbyt kosztowne...żart jakiś hehe
» 29 stycznia 2017, 22:07 #79
Neymar12: a orientuje się ktoś ile to może kosztować?
» 29 stycznia 2017, 22:20 #78
piter100000: ja znalazłem informację, że koszty instalacji to 200 tys. euro plus 3 tys. obsługa za każdy mecz. podobno to jedno z tańszych rozwiązań. myślę, że przy takich pieniądzach jakie są w futbolu to nie zbyt wygórowane koszty. jednak w Hiszpanii prawa do transmisji TV są dzielone nierówno i być może dla małych klubów byłby to spory wydatek
» 29 stycznia 2017, 23:29 #77
rizx: Pieniądze nie są tutaj problemem. Jeszcze kilka takich sytuacji jak dzisiaj i sama Barcelona opłaciłaby biedniejszym klubom taką technologię. Problemem są chęci, których do momentu wpadki raczej nie było i po pewnym czasie jeśli nic się nie będzie działo to zapał też zgaśnie
» 30 stycznia 2017, 00:05 #76
dawid1988: a co to ma aż tyle kosztować?? chyba 90% tej ceny to licencja.
» 30 stycznia 2017, 00:08 #75
DjTED: A dlaczego farsa miałaby wspierac przeciwników? Wiadomo ze teraz ufalona im pomaga....
» 30 stycznia 2017, 05:46 #74
Extratime: Zdaje się, że technologia jest tańsza niż opłacanie kolejnego arbitra, udającego, że pilnuje bramki.
» 30 stycznia 2017, 07:35 #73
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2017 09:23

jeśli trzeba będzie znaleźć pieniądze, to się znajdzie zwłaszcza w tak dużym i dochodowym biznesie jak piłka nożna
» 30 stycznia 2017, 09:22 #72
Neymar12: Fajnie jakby udało się wylosować jakiś słabszy zespół typu Lincoln czy Millwall. W lutym sporo gramy a byłaby to dobra okazja dla młodych
» 29 stycznia 2017, 20:14 #71
dlabigt23: szkoda ze nie jestesmy tak skuteczni w lidze jak w pucharach :D Mam nadzieje ze wkoncu zaczna strzelac . Licze na zwyciestwo z Hull City gladkie tak z 3;1 albo 2;0 .
» 29 stycznia 2017, 20:02 #70
PanWolodyjowski: Nie oglądałem. Jak zagrał Martial? 2 asysty widzę miał, ale pełno krytyki, co było nie tak?
» 29 stycznia 2017, 19:57 #69
Neymar12: Pierwsza połowa na środku ataku fatalna. Przejściu na skrzydło o wiele lepiej
» 29 stycznia 2017, 19:58 #68
Marcel97: Trochę strat i nieudanych dryblingów ale asysty ratują występ
» 29 stycznia 2017, 20:09 #67
damian2987: Fatalna? A co mogl zrobić jak nie dostawał piłek? Środek w pierwszej połowie nie istniał. W drugiej połowie grał na skrzydle i był najlepszy na boisku, świetnie podania, technika szybkość i gol który powinien być uznany. Zasługuje na większe zaufanie.
» 29 stycznia 2017, 20:09 #66
wrobel1992: Dokładnie damian 2987! Polać koledze!
» 29 stycznia 2017, 22:50 #65
Sideswipe: Bzdura, jego błędy nie wynikały z braku środka pola, bo tu faktycznie było słabo ale Martial gdy dostawał piłki najczęściej nawet nie był w stanie jej opanować. Nie wiem z czego to wynikało ale wyraźnie źle wszedł w mecz.
» 29 stycznia 2017, 23:34 #64
Reusik12: Nie ma takiego czegoś jak źle wejść w mecz pffff brednie!
» 30 stycznia 2017, 07:27 #63
hdff227: Nie istniał, bo grały takie gwiazdy światowego formatu jak Fellaini i schweinsteiger
» 30 stycznia 2017, 18:12 #62
Marcel97: W United obecnie nie ma podstawowej 11, Mou co mecz rotuje składem, jest duża rywalizacja zwłaszcza w środku obrony, i na skrzydłach. Według mnie pewniakami na chwile obecną są
De Gea
Valencia
Jones
Herrera
Carrick
Pogba
Zlatan
Rojo powalczy pewnie z Baillym, a na skrzydłach uwzględniać należy Martiala Rashforda Mikego i Mate, bo Lingard i niestety Rooney bendą mieć ciężko i narazie nie spełniają oczekiwań
» 29 stycznia 2017, 19:47 #61
Obsliniak: "Bendą" Ahahahahahahha...
» 29 stycznia 2017, 20:03 #60
JestemBogiem: Mogło być "bendom" hehe
» 30 stycznia 2017, 02:37 #59
Neymar12: Mourinho says @BSchweinsteiger will be on #mufc Europa League list and is staying

Świetnie. Dodatkowa opcja do gry przy tylu spotkaniach zawsze się przyda
» 29 stycznia 2017, 19:30 #58
Kilerek7: Martial nawet jak w średniej formie to i tak jest lepszy niż Lingard i powinien grać, nie zawsze mu wyjdzie akcja, ale jest zagrożeniem. Basti dzisiaj bardzo solidnie, może więcej dostanie szans. Bez Pogby odziwo było świetnie heh:D Najbardziej zastanawia mnie zestawienie obrony. Rojo gra bardzo dobrze, Jones także, Bailly to dzikus i jest świetny, Smalling trochę ostatnio gorzej, ale widać wraca do formy. Jak zestawić dwójkę stoperów, może Bailly - Rojo?
» 29 stycznia 2017, 19:27 #57
Sideswipe: Smalling wraca do formy? No nie wiem.
» 29 stycznia 2017, 19:38 #56
Kilerek7: Dzisiaj trochę średnio, ale gola zdobył i ciągnął do przodu, napewno bym go tak szybko nie skreślił.
» 29 stycznia 2017, 19:40 #55
Sideswipe: nie no nikt o skreśleniu nie mówi ale w mojej ocenie w tym meczu nie udowodnił, że warto na niego stawiać kosztem Jonesa. Na mało wymagających rywali niech go wystawia i może faktycznie wróci do formy ale obecnie z taką Chelsea czy innym Arsenalem bym się strasznie bał o wynik widząc go w składzie
» 29 stycznia 2017, 19:45 #54
Kuntakinte: Gdzie jesteście hejterzy ??
» 29 stycznia 2017, 19:27 #53
wmatpl: pakują tornistry do szkoły
» 29 stycznia 2017, 19:41 #52
Marti24: Po tym meczu dochodzę do trzech wniosków:
1. Bastian to typ Herrery, który lubi biegać od pola karnego do pola karnego. Jeżeli miałby grać za Carricka, to wtedy Herrera musiałby zostać cofnięty,
2. Martial pokazał się z dobrej strony. Jednak zgadzam się Mourinho, w PA przeciwko Reading zagrał bardzo dobrze, ale w kolejnych spotkaniach nie wykorzystał swojej szansy. Widać, że gość chce wrócić na dobrą ścieżkę, ale psychika nie jest jeszcze poukładana, oby pomoc Ibry mu pomogła,
3. Zgadzam się z Rio Ferdinandem, Rooney ma ciało czterdziestolatka, te wszystkie mecze z przeszłości, gdy ganiał po całym boisku, odcisnęły na nim swoje piętno. Mógłby grać trochę lepiej, gdyby się lepiej prowadził, ale nie on pierwszy lubi czasem zaszaleć.
» 29 stycznia 2017, 19:25 #51
LouiVanGaal: raczej Ander to typ Bastiana i gdybys ogladal mecze bys to wiedzial
» 29 stycznia 2017, 20:03 #50
ElRooney: Jak nigdy nie komentuję tego co dzieję się na tej stronie to teraz zostałem zmuszony. To co napisałeś jest tak słabe, że mam nadzieje, jak rano wstaniesz to usuniesz ten komentarz. Pozdrawiam.
» 29 stycznia 2017, 23:20 #49
is200: Martial. Ibra. Mkhi

Bastian. Mata. Herrera
» 29 stycznia 2017, 19:14 #48
Sideswipe: A na stoperze Pogba z Felkiem i 4 bramki w plecy co mecz
» 29 stycznia 2017, 19:15 #47
Neymar12: Lingard, Rashford Rooney

Fellaini, Carrick, Bastian
» 29 stycznia 2017, 19:16 #46
is200: Nie bylo czasowstrzymywacza i gra wygladala plynnie w srodku
» 29 stycznia 2017, 19:20 #45
kckMU: @is200

Ty już jesteś niestety nie do uratowania. Przykro mi.
» 29 stycznia 2017, 21:17 #44
LouiVanGaal: czemu moj komentarz zostal usuniety
» 30 stycznia 2017, 12:28 #43
Corey: Kontra na 3-0 to było coś pięknego, piła chodziła jak w pinballu.
» 29 stycznia 2017, 19:13 #42
Dexter22: Mou wybrał na mecz jedenastkę experymentalną,złożoną z myślących zawodników w drugiej linii( nie było tych mędrców Pogby i Lingarda).Na szczęście padła bramka Felli przed przerwą i po przerwie po kilkudziesięcu minutach zgrania i wskazówkach Jose gra załapała.Wigan tez nie stworzyła jakiś dużych wymagań ze strony MU. A wynik przyjemny na niedzielne popołudnie.
» 29 stycznia 2017, 19:09 #41
Marcel97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2017 19:04

Rooney to już nie napastnik. Niepotrzebnie wchodził Herrera, Mou mógł dać pograć Youngowi bo kiedy jak nie w takim meczu.
Zawodnik meczu Bastian, może po dzisiejszym spotkaniu będzie dostawał więcej okazji do gry. Glory Glory United !! 4
» 29 stycznia 2017, 19:03 #40
vanderToki: Nie widziałem meczu, śledziłem finał szczypiornistów (teraz tam już pozamiatane niestety). Wynik okazały, ale biorąc pod uwagę klasę przeciwnika raczej nie ma się czym podpalać - a i komentarze widziałem tutaj niezbyt entuzjastyczne. Ze statystyk cieszy czyste konto i znaczna poprawa skuteczności. Ciekawe, czy niektórzy z zawodników zapracowali sobie na występ przeciwko Hull, czy raczej zagra "ligowy" skład. Widzę, że Grigg dziś nie poszalał, skoro zastąpił go odpad z akademii United. ;]
» 29 stycznia 2017, 19:02 #39
uzarczyq: Panowie, jak zagral Basti?
» 29 stycznia 2017, 19:01 #38
Drops71: Najlepszy zawodnik na boisku , ciagle przy pilce dobre podania i zwody plus asysta i brameczka
» 29 stycznia 2017, 19:05 #37
Marcel97: Bastian 8/10
Piękna asysta i piękny Gol praktycznie bezbłędny w rozgrywaniu akcji
» 29 stycznia 2017, 19:05 #36
Sideswipe: Jeśli nie będziemy brać pod uwagę pierwszej połowy (mimo asysty) w końcówce to ocena 8/10 jak najbardziej słuszna. Za całokształt jednak co najmniej oczko niżej wedlug mnie
» 29 stycznia 2017, 19:12 #35
NexaT: Już nie przesadzajmy. Pierwszą połowę miał nadzwyczaj słabą. Kilka strat i ogólnie ociężale, lało się z niego po 20 minutach gry.
W drugiej części cała drużyna się poprawiła, ale dla mnie MOTM to Martial.
» 29 stycznia 2017, 19:13 #34
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2017 19:15

To Martial nie miał pierwszej połowy słabej idąc tym tropem? Tylko przeszkadzał, Bastian mimo wszystko zrobił w niej coś dobrego
» 29 stycznia 2017, 19:14 #33
LouiVanGaal: Pierwesza polowa slaba widac tracil pilki nie ma szybkosci w pojedynkach pare razy zostal wrecz osmieszony
a druga polowa to stary dobri Basti nic dodac nic ujac mistrz swiata z 2014 roku
» 29 stycznia 2017, 19:28 #32
Extratime: W pierwszej połowie Basti jakby roztargniony. Ale w drugiej wziął się w garść i pokazał, że stary Basti wciąż jeszcze istnieje, i nie odszedł zarobić na emeryturę w United.
» 30 stycznia 2017, 07:33 #31
fake7: Kiedy losowanie następnej rundy?
» 29 stycznia 2017, 19:00 #30
vanderToki: Jutro. Piąta runda w okolicach 18 lutego, za trzy tygodnie.
» 29 stycznia 2017, 19:03 #29
RedDevil12: Oby tak samo skutecznie zagrać teraz z Hull
» 29 stycznia 2017, 18:58 #28
Mateusz131213: Powiem wam tak.... Idziemy w dobrym kierunku, z kazdym meczem gramy coraz lepiej. Zawodnicy przypominaja mi starszych graczy United. De gea = van der sar, Herrera = scholes, Martial = Nani. Bedzie dobrze
» 29 stycznia 2017, 18:57 #27
ozzielocke: Martial = Nani.
Aha. ^^
» 29 stycznia 2017, 19:03 #26
Reusik12: Nani ahaha
» 29 stycznia 2017, 19:08 #25
rreddevilss: nigdy sie nie zgodze ze Herrera= Scholes z calym szacunkiem do Andera
» 29 stycznia 2017, 19:12 #24
Sideswipe: Ten Nani jeszcze do przeżycia ale Scholes = Herrera? To herezja
» 29 stycznia 2017, 19:13 #23
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2017 19:30

kolego to ty chyba Paula nigdy na boisku nie widziales oprocz w fifie
naniego w sumie tez prawa strona to byl konik naniego a jego czasach gdy ronaldo gral na lewej
» 29 stycznia 2017, 19:29 #22
Ta3k: Z całym szacunkiem, ale gdybyśmy mieli kogoś na poziomie Scholesa to dzisiaj bilibyśmy się o mistrza. Osobiście uważam, że nasz rudowłosy geniusz był jednym z najważniejszych źródeł sukcesu SAF'a w United.
» 29 stycznia 2017, 19:33 #21
Pady: A kto ci przypoimna Giggsa ?
To podam gazetom co robi prywatnie ;)
» 29 stycznia 2017, 21:58 #20
Mateusz131213: Ja wam tylko powiedzialem kogo mi przypominaja, ale oczywiscie jeszcze daleko np Herrerze do Scholesa... Naniego oczywiscie w czasach jak Ronaldo byl u nas.
» 30 stycznia 2017, 06:56 #19
Neymar12: Mimo wszystko liczę na Lingarda na Hull. Martiala stać na więcej
» 29 stycznia 2017, 18:57 #18
Munited1878: Dobre:D
» 29 stycznia 2017, 20:57 #17
vieeeri: No ale ze zmianą bramkarza to pojechał ostro :D Swoją droga mysle sobie, że może i częściej oglądalibyśmy zawodników typu Fosu, Basti gdybyśmy potrafili osiągać bramkowe przewagi. Zobaczcie ile meczy było takich, w których wynik był niezagrożony, spokojne 3-0, 4-0. A tak, kiedy gramy na 1:0 to nie dziwie sie ze graja tylko pewniacy
» 29 stycznia 2017, 18:56 #16
vanantygaal: pierwsze 30 minut żenujące w wykonaniu całego zespołu. Końcówka pierwszej połowy nieco lepiej i gol Drewniaka, który ustawił mecz. Druga połowa spokojna w naszym wykonaniu, pod pełna kontrolą
» 29 stycznia 2017, 18:56 #15
rreddevilss: ale "drewniaka" to Ty szanuj
» 29 stycznia 2017, 19:08 #14
Cavron: Co to był za mecz! XD Ale takie to ja zawsze mogę oglądać.
» 29 stycznia 2017, 18:55 #13
kondzik: Bastian brawo dla niego Martial koniecznie na lewe skrzydło
» 29 stycznia 2017, 18:55 #12
romario11: Rywal nie z najwyzszej półki ale zwycięstwo jakże efektowne no i udane zakończenie weekendu. GGMU !!
» 29 stycznia 2017, 18:54 #11
jajecko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2017 18:57

Pierwszą połowę pomińmy może
» 29 stycznia 2017, 18:54 #10
rizx: Mourinho chyba trochę w przerwie pokrzyczał, bo w drugiej połowie grała zupełnie inna drużyna niż przez pierwsze 45minut
» 29 stycznia 2017, 18:53 #9
Xchrisx7: Niestety nie mogłem oglądać meczu. Wynik cieszy bardzo! Ktoś mógłby mi opisać występ Martiala? Proszę o obiektywną ocenę
» 29 stycznia 2017, 18:52 #8
romario11: w pierwszej połowie zagubiony w drugiej zdecydowanie lepiej. Siła napędowa lewej flanki.
» 29 stycznia 2017, 18:55 #7
mario93: W pierwszej połowie ofensywa nie istniała i Martial tez nic dobrego nie zrobił, ale w drugiej był bardzo aktywny, starał się i wypracował dwie bramki. Ogólnie Mou jest raczej zadowolony z jego występu.
» 29 stycznia 2017, 18:55 #6
Ryba10: Martial w ataku - tragedia, Martial na skrzydle na plus, chociaz jak dla mnie dzisiejszy wystep daleko od jego najlepszej formy, zaliczyl duzo strat i niedokladnych podan i gdyby nie 2 asysty to Mou by go na mecz z Hull nie wzial na 100%
» 29 stycznia 2017, 19:04 #5
Xchrisx7: Dzięki wielkie za odpowiedzi
» 30 stycznia 2017, 10:45 #4
Sideswipe: Dwa oblicza dzisiaj United. W pierwszej połowie bezbarwny i męczący się jak w 3 ostatnich spotkaniach, w drugiej połowie o niebo lepiej.
Mam nadzieję, że ten mecz przekonał co niektórych, że pozycją Martiala jest skrzydło.
» 29 stycznia 2017, 18:52 #3
pawelisto2: Początek Bastian miał fatalny, straszna niepewność, gdzieś schowany, ale potem nawet pohulał trochę.
Pewniejszy w rozegraniu, kilka kreatywnych prób no i bramka.
Bardzo dobra opcja na ten środek nam się zapowiada Panie Mou.
» 29 stycznia 2017, 18:51 #2
vieeeri: no i przewrota :D
» 29 stycznia 2017, 18:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.