Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Real Madryt poznał cenę za Davida de Geę

» 12 stycznia 2017, 07:15 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Florentino Perez nie rezygnuje ze starań o Davida de Geę z Manchesteru United. Prezes Realu Madryt dowiedział się ostatnio o kwocie, którą trzeba wyłożyć na stół, aby kupić hiszpańskiego bramkarza Czerwonych Diabłów.
Real Madryt poznał cenę za Davida de Geę
» David de Gea był bliski dołączenia do Realu Madryt w 2014 roku
Perez rozmawiał już z Zinedine'em Zidane'em na temat wymiany Keylora Navasa na innego bramkarza. Podobno Zizou przychylił się do opinii, że w bramce Królewskich przyda się świeża krew.

Dziennik Sport informuje, że pierwszym wyborem prezesa Realu Madryt pozostaje David de Gea, który był bliski dołączenia do hiszpańskiego klubu w 2015 roku.

Hiszpańscy dziennikarze twierdzą, że jeśli Real Madryt zaoferuje za De Geę 50 milionów euro, to Manchester United sprzeda swojego bramkarza.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho zdradza plany transferowe United
Następny news »
Oficjalnie: Morgan Schneiderlin piłkarzem Evertonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (83)


MU1212: Nigdy przenigdy De Gea nie odejdzie do Realu poza tym grał dla Atletico
» 14 stycznia 2017, 14:24 #82
Vipol94: Żadne kwoty tego świata nie są warte sprzedaży Davida! Mam nadzieję że zostanie i będzie Legendą klubu tak jak poprzednicy!
» 13 stycznia 2017, 21:24 #81
Klimaa: Mówi się że jak każdy jest na sprzedaż - chodzi tylko o dobrą ofertę jednak po co sprzedawać De Geę skoro będzie nam nawet ciężko znaleźć trochę gorszego fachowca bo Hiszpan to absolutny geniusz na swojej pozycji.
» 13 stycznia 2017, 19:52 #80
Pete1S: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2017 01:01

Tak po prawdzie mówiąc te 50mln euro za DDG to jest dużo a nawet bardzo dużo. Pamiętajcie o jednym istotnym szczególne, bramkarze nigdy nie byli "sexy" oraz nie byli sprzedawani za takie ogromne pieniądze jak zawodnicy z pola. Taki jest niestety żywot bramkarza, że choć się ich chwali (albo gani) to koniec końców i tak nie są doceniali na tyle na ile być powinni, stąd też obecnie szanse aby jakiś bramkarz zdobył Złotą Piłkę czy Nagrodę najlepszego piłkarza FIFA są bardzo nikłe tak samo.
Te 100mln (chociaż ja słyszałem o 80) za Donnarummę to jest akurat sposób Milanu aby go zatrzymać u siebie, bo dobrze wiedzą, że nikt im tyle nie da za gościa, który stoi między słupkami.
» 13 stycznia 2017, 00:54 #79
JacekB: Buffon z Parmy do Juve przeszedł za 52 mln $ ale w 2001 roku więc twoja teoria trochę padła. Jeśli tak dawno temu można było tyle zapłacić to przy tyuh cenach 100mln euro już nie dziwi
» 13 stycznia 2017, 10:27 #78
Pete1S: Wyjątek potwierdza regułę. Zauważ, że poza Buffonem żaden bramkarz nie został sprzedany za więcej niż 20 parę mln euro, dlatego te 50mln to mimo wszystko jest dużo nawet jak na dzisiejsze pokręcone czasy gdzie za takie kwoty sprzedaje się drewno opałowe. Dla bramkarzy niestety czas się zatrzymał i dalej tkwią w starym systemie rynkowym. Oczywiście żeby nie było to mam nadzieję, że Real nie dostanie Davida.
» 13 stycznia 2017, 15:19 #77
Klimaa: Sprzedamy De Geę za 50 mln a kupimy "gorszego" zmiennika za 30? Najlepiej nie sprzedawać i zatrzymać go w klubie do końca kariery.
» 13 stycznia 2017, 19:53 #76
kam88niel: ja juz Panowie proponuje kupic Donnarumme jesli by de gea odszedł
» 12 stycznia 2017, 22:05 #75
Zmorson: nie do wyciagniecia z ACM
» 12 stycznia 2017, 23:24 #74
koniu21: 80 baniek na stół to nie wiem co by powiedzieli
» 12 stycznia 2017, 23:29 #73
Michal88: po co ma tam niby isc jak my za dwa lata bedziemy lepsi od nich
» 12 stycznia 2017, 20:30 #72
dami95: Wiele razy zapewne padł tutaj ten argument...Jeden z trzech najlepszych bramkarzy na świecie...Cena 50 mln...Reszta chyba nie wymaga komentarza.
» 12 stycznia 2017, 20:14 #71
TheRipper: Za 50 milionów Euro to oni mogą kupić ale jakiegoś młodzika z Brazylii. Za jednego z najlepszych bramkarzy na świecie taka cena to śmiech na sali.
» 12 stycznia 2017, 20:10 #70
nicko: Śmieszna kwota transferu, a sam David niedługo znowu zacznie wygrywać razem z całym United, więc niby po co mu ten transfer?
» 12 stycznia 2017, 19:57 #69
Muuuuuuuuuuu: Jak jak lubię te futbolowe żarty :)
» 12 stycznia 2017, 19:45 #68
KingMercury: Aż normalnie musiałem konto aktywować.

Moi drodzy Kibice United zwrócie uwagę na źródło tej wiadomości. Ów portal to po prostu ściek. Oni takie bajki piszą, że głowa mała. Nie warto tego nawet czytać, a Wy to łykacie jak młody pelikan rybkę.

W ogóle dziwię się Redakcji, że zamieszcza takie "informacje".

Pozdrawiam
» 12 stycznia 2017, 18:46 #67
MarChester: United ma tyle kasy że miało by w dupie nawet 80mln€. Gość jest nie do wyciagnięcia. Podejrzewam że sam de gea by wolał zostać w United tym bardziej teraz kiedy machina sie rozpędza
» 12 stycznia 2017, 18:40 #66
JacekB: Nic z tego nie rozumiem. Jeśli za Morgana, który tak naprawdę przez dwa lata nie gra Everton płaci 22 mln (tylko nie wiem czy funtów czy euro, nieważne) to jak za czołowego bramkarza na świecie trzeba zapłacić 50. Przecież to nielogiczne. Dla nas De Gea powinien być bezcenny a najmniejsza kwota za niego powinna wynosić tyle co za Pogbę. A dla Realu jeszcze dwa razy wyższa.
» 12 stycznia 2017, 18:06 #65
SWAT: Absolutnie popieram, masz 100% racji, ale myślę że to raczej wymysł dziennikarzy:)
» 12 stycznia 2017, 18:25 #64
sisinho: "Hiszpańscy dziennikarze twierdzą" i na tym konczymy wycenę. Hiszpańscy zawsze zaniżaja jesli oni mają płacić i zawyżają jeśli chodzi o gwiazdeczki pokroju James'a.
» 12 stycznia 2017, 20:04 #63
Szilk: Sprzedanie Dawida byłoby działaniem na szkodę M.U. i tak to należałoby potraktować.
» 12 stycznia 2017, 18:03 #62
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 17:46

Oj oj 50mln ojro za najlepszego zawodnika na świecie na swojej pozycji (subiektywne zdanie niepodlegające dyskusji) to troszkę mało. Poza tym komu jak komu nam pieniędzy nie trzeba. Nie wiem czy Real, Barca czy Bayern przeżyły by bez LM tyle lat i do tego z takimi transferami i tygodniówkami.
» 12 stycznia 2017, 17:45 #61
SWAT: Również popieram, mogę powiedzieć że to są moją słowa:)
» 12 stycznia 2017, 18:34 #60
Fugas: Nie wiem co jest z wami nie tak. Po tej szopce co odjebał rok temu nie wiem jakim cudem ma jeszcze tylu zwolenników. Nie ma co trzymać niewolnika, trzeba łykać harta z torino i jazda.
» 12 stycznia 2017, 17:41 #59
przemcio94: Spoko, faksik znowu sie popsuje. :)
» 12 stycznia 2017, 17:39 #58
fworyt: Dokłodnie jak wygląda ta sytuacja nie wiemy ale prawda jest taka,że jak De Gea chce coś osiągnąć to tylko w Manchester United.Kwota transferu jest taka śmieszna,że szkoda komentować i tyle na dziś dzień
» 12 stycznia 2017, 17:30 #57
dev13: Łapy precz od Davida ;)
» 12 stycznia 2017, 17:28 #56
mercury: Napisalbym co o tym mysle, ale dostalbym bana na 10 lat
» 12 stycznia 2017, 17:04 #55
mikon70: W 2015 roku a nie 2014
» 12 stycznia 2017, 16:41 #54
Kuntakinte: no jasne juz widze jak Mou pusci Dawida za 50 baniek., jeżeli za szrot typu Draxler płacą 60 mln to ile jest wart De Gea?
» 12 stycznia 2017, 16:38 #53
robred2: sprzedajemy de....
kasy mamy jak lodu
Romero nr 1
bo od Davida to raczej nikogo lepszego nie kupimy
ale widział bym młodego tego z Milanu włocha
tylko że Juve pewnie bo podkusi, jeszcze dużo o tym do.... usłyszymy
» 12 stycznia 2017, 15:54 #52
rizx: Władze Milanu oświadczyły,że cena za Donnarume przekroczy 100mln gdyby ktoś chciał kupić, więc można o nim zapomnieć
» 12 stycznia 2017, 16:25 #51
playmaker8989: Mamy słabych prawników , gdzie klauzula odstępnego .
» 12 stycznia 2017, 15:24 #50
N17: Klauzula odstępnego to najgorsza zaraza. Bardzo dobrze że jej nie ma.
» 12 stycznia 2017, 17:57 #49
walentos: Dla wszystkich negocjatorów devilpage drobne przypomnienie: De Gea przedłużając z nami kontrakt załatwił sobie wyjście awaryjne w postaci klauzuli odstępnego. Oznacza to tyle że jeśli Real zapłaci założoną w umowie kwotę to ani Mourinho ani Ed nie mają nic do gadania i to od zawodnika będzie zależało czy zmieni barwy czy nie. Nie powiedziano oficjalnie ile ta klauzula wynosi ale nieoficjalnie pisano o 40-50 mln tylko nie pamiętam czy euro czy funtów.

Także to co najmniej 100mln możecie sobie negocjować ale w fifie :)
» 12 stycznia 2017, 13:47 #48
micsie03339: Dla Twojej wiadomości, była klauzula ale jedynie pod warunkiem że jakiś klub zgłosi się do niego do końca czerwca, jakiś klub czytaj Real. Jednak Real i nikt inny się nie zgłosił, więc już nie ma klauzuli.
» 12 stycznia 2017, 14:22 #47
playmaker8989: To jest tragedia , żeby gówniarz tyle zarabiający stawiał jeszcze takie warunki , mamy słabych prawników.
» 12 stycznia 2017, 15:27 #46
slasher: W 2015roku David byl bliski odejscia a nie w 2014.
Drobnostka.
» 12 stycznia 2017, 13:01 #45
matheo: Ale istotna, dzięki! :)
» 12 stycznia 2017, 19:16 #44
Domelo: Co najmniej 100 mln. patrząc na dzisiejsze realia.
» 12 stycznia 2017, 12:55 #43
ptasior: 50 milionów to trochę mało jak na dzisiejsze czasy, niech dorzucą jeszcze Navasa do tego, przynajmniej nie zostaniemy z ręką w nocniku.
» 12 stycznia 2017, 12:54 #42
dawid1988: jak dwa sezony United grało piach i nie poszedł, chodź w dużej mierzę został dzięki LvG który blokował transfer, to teraz też nie pójdzie nawet za 100mln e. Morinio go nie puści, a i on widzi co się dzieje i zostanie..
» 12 stycznia 2017, 12:44 #41
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 12:26

Ja mam nadzieję że De Gea przywiązał się na tyle do tego klubu że nie będzie chciał nigdzie odejść. On ma ambicje żeby grac o najwyższe cele dlatego musimy wrócić na szczyt by mu to zapewnić.
» 12 stycznia 2017, 12:25 #40
kckMU: Od De Gei wypad.
» 12 stycznia 2017, 12:13 #39
duncaneedwards: nie dawno co niektorzy uwarzali ze 30mln to promocja za rosa lub walkera. a teraz real chce najlepszego bramkarza swiata za 50mln funtow.w dodatku jeszcze mloodego.smiech na sali. w obecnej sytuacji real ma bardzo dobrego bramkarza nie wiem po co im zmiana na tej pozycji chyba tylko zeby mec ten status galakitkos. niedlugo skonczy sie ronaldo i padnie real.a znalezienie takiego gracza to sa lata.w manu sie robi niezla szajka za rok dwa bedziemy walczyc o lige mistrzow.
» 12 stycznia 2017, 11:56 #38
arczibald: 50 milionów ale euro pisze w artykule
» 12 stycznia 2017, 12:34 #37
duncaneedwards: 50mln euro to jeszcze wiekszy smiech:)
» 12 stycznia 2017, 12:45 #36
kondzik: No mieli brać Courtois z Chelsea.De Gea w Realu Madryt odcinek 1245 :D
» 12 stycznia 2017, 11:43 #35
trezegram: Tak na bank, jeden z dwóch najlepszych bramkarzy na Ziemi za 50 mln! Ta cena to chyba za jedną rękę.
» 12 stycznia 2017, 11:43 #34
10wazzar10: Nawet za 100 bym go nie puścił na miejscu Edka...!!
» 12 stycznia 2017, 11:28 #33
brennt: De Gea musiałby być idiotą, żeby się na to zgodzić, biorąc pod uwagę, że mamy Mourinho, Pogbę, Zlatana i nieograniczony budżet transferowy... Tu będzie hameryka, a w Realu to nawet pieczywo czerstwe.
» 12 stycznia 2017, 10:44 #32
skoczek121: Pozdro Perez, pozdro Real, pozdro Madryt, możecie sobie pomarzyć
» 12 stycznia 2017, 10:36 #31
gwiezdnyuzurpat: Łapy precz od Davida . Mam nadzieje że DDG już wyszedł Madryt z głowy ;)
» 12 stycznia 2017, 10:30 #30
RyanScholes1878: Real nie ma czasem zakazu transferowego ??
» 12 stycznia 2017, 10:29 #29
Fenek: Nie sądzę aby Mou się na to zgodził. Wiele będzie jednak zależało od samego Dawida.
» 12 stycznia 2017, 10:09 #28
Dexter22: Transfer zależy od Mourinho i Gei.
» 12 stycznia 2017, 10:06 #27
Insanity: LvG nakasztanił już im do buzi transferem DDG, teraz Mou ma pokazać jeszcze większego pazura?
Z chęcią, czekam niecierpliwie :)
Szybko dzieci z chała madryt się uspokoją i zrozumią, że mogą naszczekać tyle ile jest przestrzeni między drzwiami a furtką.
» 12 stycznia 2017, 09:51 #26
DzonyMax: 50 za Davida ? Cena niby ok ale nie za jednego z najlepszych bramkarzy na swiecie, ktory jest wciaz bardzo mlody. Zreszta.. Nie rozumem pewnej rzeczy. Jezeli mamy byc konkurencyjna firma dla takich marek jak real bayern barca (czysto sportowa) to po co pozbywac sie trzonu naszej druzyny. Byloby to dla mnie mega glupie posuniecie.. Inna sprawa, ze moze sam David chce. No ale jesli juz tak ma byc to przynajmniej powinnismy wydoic ten przereklamowany real do ostatniego grosza. ( tak, tak. nie cierpie tego klubu i zycze im jak najgorzej )
» 12 stycznia 2017, 09:46 #25
sprite1080: Cena jest tak bo pewnie na tyle sie dogadali podczas przeduzania ostatniej umowy z lvg...
» 12 stycznia 2017, 09:50 #24
DzonyMax: Pewnie masz racje. Jestem jednak nieco zaskoczony, ze jest to tak "niska" kwota porownujac do innych swiatowej klady pilkarzy. Czyzby lvg chcial byc nad wyraz uczciwy, czy tez agent Davida maczal w tym palce. Szkoda, ze nigdy nie przyjdzie nam sie tego dowiedziec ;)
» 12 stycznia 2017, 10:10 #23
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 09:42

Ten Real to się zawsze gdzieś wpierdzieli. Jak ja nie lubię tego klubu i ich kibiców. Do dziś nie zapomnę komentarza przeczytanego na polskiej stronie Realu Madryt: "Jakby Perez chciał kupić Pogbe to by w 15 minut to załatwił i by nie mieli nic do gadania". Wiadomo nie można generalizować wszystkich "kibiców", ale 80% takich ludzi tam jest na stronie stąd ta niechęć.
» 12 stycznia 2017, 09:40 #22
Insanity: Jakby Perez chciał kupić Pogbe to by zajrzał do portfela i zobaczył kurz.
Nie stać ich na walkę o najlepszych zawodników. Są za biedni, gdyż muszą utrzymywać swoje super gwiazdeczki.
» 12 stycznia 2017, 09:55 #21
TweOczyZielone: Insanity, jeżeli chodzi o opłacanie gwiazdeczek to właśnie nasz klub jest na szczycie lub w top 3 tego rankingu, więc to raczej nie kwestie finansowe. :)
» 12 stycznia 2017, 10:27 #20
tomekwietniu: Real tak kupuje w 15 minut, że Davida nie zdążył kupić, a Bale jak podpisywał z nimi kontrakt to 1 września...
» 12 stycznia 2017, 10:59 #19
karpiu2201: Kurka wódka... Dopiero co drużyna zaczyna się klarować, widać radość w grze chłopaków. Nawet sam De Gea jakby odżył i wygląda na bardzo zadowolonego. No bez jaj. Chyba, że sam bramkarz będzie naciskał. A co z Thibaut Courtois już go Real nie chce?
» 12 stycznia 2017, 09:30 #18
Drops71: To on nie chce realu!:) to zawodnik Athletico i sie wypowiadal kiedys ze nie ma szans ze odejdzie do realu lub barcy
» 12 stycznia 2017, 11:31 #17
karpiu2201: Drops ziomeczku cos Ty z choinki się urwał? Jakie masz pokrycie w sowim komentarzu? Przypominam, że bardzo niedawno temu był jedną nogą na Santiago. Przez pewien okres można było wypatrzeć z jego twarzy jak jest pochłonięty myślami o transferze do Realu. Owszem costam kiedyś bąknął o tym, że w Hipszanii tylko Atletico a jak się później zachował to każdy wie. Po całej aferze nikt mu nie suszył bani nieudolnym transferem, dali mu czas na wejście z powrotem do zespołu. Chłopak ochłonął, w między czasie Real zaczęli chwalić Navasa, de Gea podpisał nowy konrakt Królewscy robili ewentualne zakusy właśnie pod Courtios`a. Nic do Davida nie mam, jest świetny, może i najlepszy na swojej pozycji, ale widząc jak na nowo odrodził się w Nim diabeł nie chciałbym, żeby w głowie miał już samolot do ojczyzny.
» 12 stycznia 2017, 14:31 #16
sisinho: @karpiu2201

Cpiesz coś? Bo jedynie Ty się urwałeś z choinki. Drops nawiązał do ostatniego zdania czy BELGA nie chce już Real i dał odpowiedź że to BELG nie chce realu.
» 12 stycznia 2017, 20:03 #15
karpiu2201: sisinho rly? Ty tak na poważnie? Znajdź mi wypowidzieć Belga, że nie chce do Realu i tylko w sercu Ateltico. No proszę znajdź. De Gea i owszem kilka lat temu tak powiadał a jak postąpił to wiadomo. I weź teraz zastanów się dwa razy co ma Belg, który grał w Atletico do tego, że nie będzie grał w Realu. To BELG a nie HISZPAN. Ja z kolei z tego co słyszałem i czytałem to Courtois był na "tak" co do przeprowadzki. Zrzadzenie losu, że de Gea i Courtois grali w Ateltico.
» 12 stycznia 2017, 20:56 #14
soldier: Ta cena to kpina jakaś.
» 12 stycznia 2017, 09:29 #13
Vamper: United to nie klub, ktorego skusza pieniadze. Jesli sprzedadza de Gea to nie dla tego, ze dostali dobra oferte tylko dlatego, ze sam pilkarz tego chce.
» 12 stycznia 2017, 08:40 #12
MrMojoRisin: Dokładnie. Nic dodać nic ująć Padre Corleone.
» 12 stycznia 2017, 10:56 #11
ManchesterUtd: Za Varane'a plus 30 mln dopłaty, inaczej nie mamy o czym mówić.
» 12 stycznia 2017, 08:38 #10
arczibald: Jeżeli mamy się liczyć w walce o najwyższe cele to nie ma opcji żeby sprzedać Davida, nawet za 100 mln euro.
» 12 stycznia 2017, 08:21 #9
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 08:19

jezeli tak na pawde nie ma co ukrywac mamy nieograniczony budzet transferowy to po jakiego ... mamy sprzedawac bramkarza ktory jesr chyba nr 1 na swiecie bo kto inny ? jedynym bramkarzem ktory moze z DDG konkurowac jest Neuer
» 12 stycznia 2017, 08:18 #8
MajkelRoy: Przy takim menadżerze i postepach w grze i wynikach glupotą Davida było by odchodzić, ale zrobi co bedzie chciał
» 12 stycznia 2017, 08:17 #7
brq: Mogą sobie pomarzyć ;) Mamy jednego z trzech najlepszych bramkarzy na świecie i nie ma opcji sprzedaży takiego zawodnika.
» 12 stycznia 2017, 07:47 #6
wrobel1992: Jeśli mamy znowu rozdawać karty na wyspie i Europie GE Gęś jest niezbędny! Po za tym news wygląda na kolejną plote bez żadnych konkretnych źródeł
» 12 stycznia 2017, 07:28 #5
piter100000: niech MU to zaakceptuje, a 31 sierpnia popsują faks
» 12 stycznia 2017, 07:28 #4
mikifiki: Czyli wychodzi na to, że do końca stycznia faks będzie działać, a więc DDG może odejść zimą :(
» 12 stycznia 2017, 23:27 #3
Talek: Do lata Real ma zakaz transferowy wiec zimą nie odejdzie tak czy siak
» 14 stycznia 2017, 11:25 #2
DymekS92: Niech jeszcze dorzucą Navasa
» 12 stycznia 2017, 07:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.