Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

EFL Cup: United o krok bliżej finału na Wembley!

» 10 stycznia 2017, 22:56 - Autor: Bart - źródło: DevilPagae.pl
Manchester United pokonał w pierwszym półfinale EFL Cup zespół Hull City 2:0. Bramki dla Czerwonych Diabłów zdobyli Juan Mata oraz Marouane Fellaini. Drużyna Jose Mourinho jest o krok od zapewnienia sobie miejsca w finale rozgrywek na Wembley. Decydujące będzie rewanżowe spotkanie na KC Stadium 26 stycznia.
EFL Cup: United o krok bliżej finału na Wembley!
» Manchester United pokonał w pierwszym półfinale EFL Cup zespół Hull City 2:0. Bramki dla Czerwonych Diabłów zdobyli Juan Mata oraz Marouane Fellaini. Drużyna Jose Mourinho jest o krok od zapewnienia sobie miejsca w finale rozgrywek na Wembley. Decydujące będzie rewanżowe spotkanie na KC Stadium 26 stycznia.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Chris Smalling
Matteo Darmian
Ander Herrera
Paul Pogba
Juan Mata
Wayne Rooney
Henrich Mychitarian
Marcus Rashford
Marouane Fellaini
Anthony Martial
Jesse Lingard

Oddano 93 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho zgodnie z zapowiedzią wystawił mocny skład na wtorkowe spotkanie pucharowe przeciwko Hull City. Jedynym nieobecnym w wyjściowym składzie był Zlatan Ibrahimović, który pauzował z powodu drobnej choroby.

Wynik meczu na Old Trafford mógł zostać otworzony już w 2. minucie. Po ataku z lewej strony piłkę w pole karne podawał Matteo Darmian. Bez przyjęcia strzał na bramkę Tygrysów oddał Juan Mata. Uderzenie Hiszpana było celne, ale dobrze ustawiony był Jakupovic, który skutecznie uchronił zespół Hull przed stratą gola.

Analogiczną sytuację oglądaliśmy w 7. minucie. Ponownie Darmian na skrzydle, ponownie dogranie w pole karne, ale tym razem uderzać próbował Marcus Rashford. Anglik jednak nie przymierzył celnie i piłka ugrzęzła między defensorami gości.

Bardzo efektowną akcję zawodnicy Mourinho wypracowali w 19. minucie. Gra na jeden kontakt pomiędzy Rooneyem, Darmianem i Matą otworzyła drogę do bramki Henrichowi Mychitarianowi. Ormianin jednak nie przymierzył wystarczająco dobrze, pomimo braku nacisków ze strony obrony Hull, i przestrzelił mocno bramkę Jakupovicia.

Szczęścia strzałem z dystansu próbował również Paul Pogba. Francuz przy jednej z licznych akcji pozycyjnych zdecydował się na szybkie uderzenie z około 30 metrów. Piłka zmierzała w światło bramki nieprzewidywalnym lotem, co zmusiło bramkarza Hull do sparowania futbolówki na rzut rożny.

Chwilę potem bliscy sprawienia niespodzianki byli piłkarze Marco Silvy. Po dośrodkowaniu w pole karne, nieudana główka Rooneya i Smallinga przedłużyła lot piłki do Diomande. Gracz Hull uderzył technicznie głową i patrzył jak piłka spokojnie zmierza w stronę bramki i odbija się od słupka. De Gea był całkowicie zaskoczony. Sędzia w tej sytuacji mimo wszystko wskazał na spalonego.

W samej końcówce pierwszej połowy kibice na Old Trafford podziwiali wspaniały rajd Hernicha Mychitariana. Pomocnik United holował piłkę przez całą połowę rywali, oddając piłkę w końcowej fazie pod nogi rozpędzonego Rashforda. Marcus nie opanował jednak dobrze piłki i po minimalnym kontakcie z Meylerem zepsuł strzał z bliskiej odległości.

Po przerwie ataki Manchesteru United nie ustąpiły. Bliski sforsowania defensywy Tygrysów był Wayne Rooney. Anglik w 51. minucie, po długim podaniu z linii pomocy od Paula Pogby, uderzył potężnie prawą nogą. Futbolówka przeleciała jednak tuż obok bramki Jakupovicia.

Oblężenie bramki Hull w końcu przyniosło oczekiwany rezultat w 56. minucie. Akcję podaniem na prawą flankę rozpoczął Paul Pogba. Valencia dośrodkował w pole karne. Piłkę główą w kierunku długiego słupka przerzucił Henrich Mychitarian, a tam przyczajony Juan Mata wpakował piłkę do siatki z najbliższej odległości.

Po strzeleniu gola tempo gry nieco spadło, dając chwilę oddechu dla Hull City. W 73. minucie jednak kibice znowu poderwali się ze swoich krzesełek. Paul Pogba uderzał bezpośrednio z rzutu wolnego na bramkę Tygrysów. Po bardzo mocnym strzale piłka z impetem odbiła się od słupka bramki Jakupovicia. Zabrakło dosłownie milimetrów, aby futbolówka po odbiciu wpadła do siatki po raz drugi we wtorkowym meczu.

Wydawało się, że wynik meczu nie ulegnie już zmianie w tym starciu. Ofensywa United jednak nie przestawała drążyć dziury w obronie Hull ani na chwilę. Dzięki dośrodkowaniu pod bramkę Jakupovicia, strzał głową z bliskiej odległości oddał Marouane Fellaini. Belg chwilę potem w geście radości padł w objęcia Jose Mourinho.

Na uwagę zasługuje jeszcze strzał Anthony’ego Martiala po wrzutce z prawej flanki. Francuz uderzył celnie i mocno, ale piłkę zdołał instynktownie sparować bramkarz Hull.

Manchester United 2:0 (0:0) Hul City

Bramki: Mata 56, Fellaini 87'

Manchester United: De Gea - Valencia, Jones, Smalling, Darmian - Herrera, Pogba - Mata (Fellaini 79'), Rooney (Martial 59'), Mychitarian (Lingard 71') - Rashford

Hull City: Jakupovic - Robertson, Maguire, Meyler, Huddlestone - Snodgrass, Clucas, Diomande (Maloney 75'), Henriksen (Hernandez 19'), Mason - Tymon (Weir 90')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Hull City
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Hull City 2:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (224)


kamilpe: Oficjalnie Morgan piłkarzem Evertonu. Powodzenia!
» 12 stycznia 2017, 18:15 #224
SWAT: czytałem, powodzenia ale to nie był piłkarz dla Man Utd:)
» 12 stycznia 2017, 18:42 #223
vanderToki: Czy przypadkiem jego jedyny gol dla United nie był właśnie z Evertonem? Wydaje mi się, że pierwszą bramę w Premier League strzelił za to Manchesterowi United. Czyli przeciwko komu najpierw trafia, tam potem trafia. ;p
» 12 stycznia 2017, 18:56 #222
is200: Oddac West Hamowi Depaya doplacic 10 mln i wyciagnac nieszczesliwego Payeta ktory pewnie za ten transfer to sam by zaplacil
» 12 stycznia 2017, 17:13 #221
Diabelred: Taka wymiana bylaby bardzo fajna. Wtedy Francuz zajalby miejsce Lingarda(jako takiego pilkarza do rotacji/ walczacego o pierwszy sklad), a Anglik miejsce Depaya, czyli gleboki rezerwowy. Jednak za Payeta trzeba by bylo przy takiej wymianie doplacic przynajmniej ze 25 mln funtow. Jedyne w czym Holender ma przewage nad Francuzem to wiek, a wszystko inne jest stronie Payeta. Chociaz transfer skrzydlowego Mlotow raczej oznaczalby, ze latem z transferu Griezmanna nici.
» 12 stycznia 2017, 18:23 #220
pawelisto2: Aż mi się przykro zrobiło jak przeczytałem wypowiedz Bilicia, że Payet chce odejść.
Niedawno kibice skandowali jego nazwisko na meczach, obdarzyli go ogromnym zaufaniem(kibice, klub, zarząd), podpisał ostatnio nowy kontrakt, a teraz odmawia udziału w meczach.
» 12 stycznia 2017, 16:07 #219
Kilerek7: Chłop wszedł na wyższy poziom i chciałby pograć w lepszym klubie z szansą na jakieś trofeum, wcale mu się nie dziwie, to ostatni dzwonek dla niego.
» 12 stycznia 2017, 16:21 #218
pawelisto2: Całe szczęście Mahrez, Vardy, czy Defoe tak nie myślą.
Mogą być ikonami swoich klubów, niektórych wartości nie da się kupić za pieniądze i jak dla mnie status legendy jest czymś takim właśnie.
Fonte, Payet. Owszem zaprezentowali się na EURO, ale szczerze to wątpię, że będą mieli taki sam status, czy nawet pierwszy skład w jakimś większym klubie.
» 12 stycznia 2017, 16:56 #217
vanderToki: Defoe akurat zbytniego przywiązania do barw klubowych przypisywać nie można. ;) Ale zna swoje miejsce.
Swoją drogą, jak oceniasz szanse Accrington na sprawienie niespodzianki w czwartej rundzie FA Cup? ;p
» 12 stycznia 2017, 17:31 #216
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 12:09

Tak mógł dziś wyglądać skład Manchesteru United:
Szkoda tych wszystkich młodych chłopaków których już tutaj nie ma.


--------------------- Hernandez (28) ----- Macheda (25) --------------------

Obertan (27) ---------------------------------------------------------- Nani (30)

------------------------- Gibson (29) ----- Anderson (28) ---------------------

Fabio (26) ----------------------------------------------------------- Rafael (26)

-------------------------- Evans (29) ----- Smalling (27) -----------------------


----------------------------------- Kuszczak (34) -----------------------------------
------------------------------------ ======= -------------------------------------


Jak myślicie o jakie cele walczylibyśmy takim składem?
» 12 stycznia 2017, 12:08 #215
Giggs88: O awans do Premier League.
» 12 stycznia 2017, 12:27 #214
MrMojoRisin: O utrzymanie. Inaczej mówiąc o top 17.
» 12 stycznia 2017, 12:28 #213
MatiasXD: Ja uważam że spokojnie moglibyśmy powalczyć o pierwszą 10.
» 12 stycznia 2017, 12:39 #212
Giggs88: Chyba w Championship...
» 12 stycznia 2017, 12:44 #211
kuba25: Co ty masz człowieku w głowie
» 12 stycznia 2017, 12:51 #210
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 13:16

Popatrzmy. Kuszczak nie łapie się na ławkę w Birmingham, Fabio wiadomo, Anderson gdzieś tam kopie sobie w Brazylii, Nani odcina kupony, z Machedą nawet nie wiem, co się dzieje (i średnio mnie to interesuje), a Chicharito nie strzelił gola przez trzy miesiące w lidze wg niektórych opinii dużo słabszej od angielskiej. Górna połowa tabeli Championship?
PS A kto by siedział na ławce? Corry Evans? Bebe? Saidy Janko? Luke Steele?
» 12 stycznia 2017, 13:14 #209
vanderToki: PPS Przepraszam, Kuszczaka skrzywdziłem strasznie, miałem na myśli to, że nie łapie się do wyjściowej jedenastki oczywiście. A i tak nie mam racji, sugerowałem się jakimś ostatnim składem Birmingham, który widziałem; tak naprawdę rozegrał 17 spotkań ligowych, czyli niemało.
» 12 stycznia 2017, 13:18 #208
pawelisto2: Vander, Kuszczak był dwukrotnie nawet bramkarzem kolejki.
» 12 stycznia 2017, 14:29 #207
Ekspertinio: Jakby Ferguson siedział na ławce trenerskiej to o mistrzostwo.
» 12 stycznia 2017, 15:19 #206
tomekwietniu: Zapomniałeś dodać Toma Creverley'a... wtedy już na bank byłby mistrz!
» 12 stycznia 2017, 17:14 #205
vanderToki: Gdyby MŚ z 48 drużynami odbyły się dziś, opierając się na rankingu FIFA można by się spodziewać takiej grupy, jak USA, Kostaryka, Słowacja. I to taka z ciekawszych, obok może takiej z Francją, Ekwadorem i Senegalem oraz Urugwajem, Wybrzeżem Kości Słoniowej i Islandią. Pozostałe wyglądają jeszcze gorzej. Polska mogłaby grać z Tunezją i Uzbekistanem, a np. Walia z Curacao i Chinami. Dajcież spokój. 32 ekipy to dla mnie było w sam raz.
» 12 stycznia 2017, 10:24 #204
MrMojoRisin: Też czytałem o tym. Przeprowadzili symulacje takiego losowania i niektóre grupy są dość dziwne. Te Curacao to do tej pory nie wiem co to jest i gdzie to leży. Tam w piłke to pewnie grają nadmuchanym świńskim pęcherzem. I pewnie jeszcze praktykuje się tam kanibalizm a koło to dość nowy wynalazek.
» 12 stycznia 2017, 11:16 #203
vanderToki: No wiesz... Curacao to holenderska kolonia, czy tam była kolonia. Sporo piłkarzy stamtąd pochodzi, m. in. Patrick Kluivert, a z mniej znanych Vurnon Anita, Bazoer, Ricardo van Rhijn, van Aanholt, Locadia, Leroy Fer. I Richairo Ĺ˝ivković, o typowo niderlandzkim nazwisku, nawet na południowoamerykańskie nie brzmi, ale cóż, jego tata jest Serbem. ;]
» 12 stycznia 2017, 13:11 #202
MrMojoRisin: Co nie zmienia faktu że na mundialu zaczną grać reprezentacje o słabym poziomie sportowym. Kopanie się kolanami po głowie będzie widokiem dość częstym. Mecze typu Curacao-Zespół Pieśni i Tańca Mazowsze to tylko kwestia czasu. Dobrze że pierwszy taki mundial ma się dopiero odbyć w 2026 r.(jak dobrze zapamiętałem). Może nie dożyje. Byłoby miło.
» 12 stycznia 2017, 14:11 #201
vanderToki: No ja ostatnio rozważałem odpuszczenie sobie MŚ w Rosji i Katarze ze względu na własne sumienie... mogłoby się okazać, że mundial w Brazylii był ostatnim, jaki oglądałem. ;]
» 12 stycznia 2017, 17:33 #200
mrk: Panowie, nie ma co zbytnio pompować balonika. Na papierze jesteśmy faworytem, a Liverpool we wtorkowym meczu zaprezentował się słabo, ale na mecze z MU od dawna dostają dodatkowej mobilizacji i nawet jak bujali się poza top4 to potrafili nas pocisnąć. Po liczbie bramek to wciaż najlepsza ofensywa w lidze więc różnie może być.
» 12 stycznia 2017, 09:58 #199
GGMUU18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2017 08:35

tak sobie myśle, a może by tak na liverpool wyjść z Matą, który byłby fałszywym skrzydłowym. w tym meczu prawdopodobnie nie zagrają: matip (bez niego obrona lfc to miód dla moich oczu) i henderson (bez niego środek pola lfc to miód dla moich oczu), a nawet jeśli zagrają to i tak raczej nie będą w optymalnej dyspozycji. Natomiast boki obrony liverpoolu cały czas wyglądają solidnie. tak więc może warto by było zagrać tak jak w 1 połowie meczu z Hull - większość akcji przeprowadzać środkiem boiska, jednak na pewno należałoby robić to na większej szybkości, więcej biegać aniżeli w meczu z tygrysami.

Carrick---Herrera
Mata----Pogba----Mkhytarian
Zlatan

to mogło by wypalić. na ostatnie 20-30 minut Martial i Rashford na skrzydła, żeby zabiegać zmęczonych obrońców liverpoolu. Oczywiście to wszystko zależy od taktyki, jaką wybierze Jose. Jeśli będzie to gra z kontry to jednak należy od początku postawić na szybkich skrzydłowych, a Mate posadzić na ławce.
» 12 stycznia 2017, 08:33 #198
MajkelRoy: [link usunięty]

city oskarżone o doping w FA, maja czas do 19.01 na wyjasnienia
» 12 stycznia 2017, 08:28 #197
is200: Laporte i van Dijk. Zadne Lindelofy stare Fonte.
» 12 stycznia 2017, 06:57 #196
DjTED: W necie piszą, że James chce do nas przyjsc. Zauważyłem ze gwiazdki z Realu mają tylko MU za kierunek. Czyżby Cris maczał w tym palce?
» 12 stycznia 2017, 04:41 #195
stasiu669: Ogląda ktoś może Barcelona - Bilbao? Co to za gościu co się tak spuszcza nad barcelonka?
» 11 stycznia 2017, 22:58 #194
Soczysty82: komentator??
» 11 stycznia 2017, 23:05 #193
stasiu669: Tak. Masakra jakaś, słuchać się tego nie da. A jak przeciąga "messssi" to słychać jak mu ślina cieknie :D
» 11 stycznia 2017, 23:06 #192
Soczysty82: Przytula a ten drugi to Marchlinski czy jakos tak
» 11 stycznia 2017, 23:10 #191
MatiasXD: Podziwia piękno futbolu. Jak będzie grać w Lidze Mistrzów to tak samo będzie się spuszczał nad Pogbą także japa tam :D
» 11 stycznia 2017, 23:42 #190
braku: Jak słyszę Barcelona to dostaje sraczke
» 12 stycznia 2017, 01:23 #189
Corey: Soton to jest tak dziwna drużyna, że jak pykną Live w rewanżu, to się nawet nie zdziwię.
» 11 stycznia 2017, 22:41 #188
Xchrisx7: Szkoda tych szans Southampton... Tak to pewnie Lpool niestety odrobi straty na Anfield.
» 11 stycznia 2017, 22:36 #187
Michal12371: A co oni takiego pokazali ze jesteś taki pewny ze odrobią straty? taką grą to nie zasługują nawet na ten półfinał.
» 11 stycznia 2017, 22:39 #186
lukiton0589: No nie wiem piłkarze lfc są zajechani. Tak jak pisałem miesiąc temu nie da się grać sezon 13-14 piłkarzami i teraz za to zapłacą.
» 11 stycznia 2017, 22:40 #185
Ekspertinio: Leicester w poprzednim sezonie jechało jednym składem i dociągnęli do końca :P ale faktycznie jak się ogląda grę Liverpoolu to można odnieść wrażenie, że są przemęczeni. Nie grają w LM i LE, ale w każdym meczu ligowym bardzo ciężko pracują i możliwe, że po prostu nie wytrzymają.
» 11 stycznia 2017, 22:54 #184
lukiton0589: Lester grało jednym składem, ale jak trzeba było to z ławki wchodzili i dawali dużo taki Ulloa, King, Schlupp, Gray, Inler czy Amartey. A w LFC? Same młodziki i dziad Lucas.
» 11 stycznia 2017, 23:01 #183
Soczysty82: Wszyscy na kazdym kroku pisali i mowili jak to United malo biegaja....Liverpool tak biegal,ze teraz to bieganie ciagle tymi samymi grajkami wychodzi im czubkiem nosa.
» 11 stycznia 2017, 23:15 #182
lukiton0589: Ale Soton dziś mega nieskuteczne. Piątka do przodu to dziś powinno być minimum
» 11 stycznia 2017, 22:26 #181
lukiton0589: Klavan-Lovren w niedziele taki środek obrony może dostarczyć nam sporo radości ;)
» 11 stycznia 2017, 22:22 #180
Andrew07: Dodatkowo jeszcze ten żałosny Lucas w pomocy ;D
» 11 stycznia 2017, 22:34 #179
2Fast4You: Jak można pisać o czymś co może pomóc w starciu z Liverpoolem i nie napisać o tym ręczniku w bramce Kariusie, Mignolet ta sama półka :D
» 11 stycznia 2017, 22:57 #178
lukiton0589: Dodałbym jeszcze Milnera w obronie, który będzie grał na Valencie
» 11 stycznia 2017, 23:02 #177
vanderToki: Takie cóś znalazłem, z inną gwiazdą United w tle:
i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/21/00606F0900000258-0-image-a-54_1424562924609.jpg
A co ci młodzi wilcy potrafią? :D
i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/07/26/23/0061684600000258-3709468-image-a-23_1469571481967.jpg
I jeszcze takie zdjęcie... trochę starsze od pierwszego, ale dwie osoby te same. ;)
gettyimages.com/detail/news-photo/michael-carrick-of-west-ham-evades-the-challenges-from-news-photo/949002#jan-2001-michael-carrick-of-west-ham-evades-the-challenges-from-teddy-picture-id949002
» 11 stycznia 2017, 22:18 #176
vieeeri: Ciekawostka - w tej edycji pucharu United rozegrali wszystkie swoje mecze na Old Trafford a Liverpool wszystkie na wyjeździe
» 11 stycznia 2017, 22:17 #175
Karol1234: Liverpool dziś dostaje narazie 1:0 😃
» 11 stycznia 2017, 22:04 #174
arkusz: Ale ich sklepiemy w niedziele. Klopp dostanie zylakow odbytu po wizycie na Old Trafford.
» 11 stycznia 2017, 21:28 #173
arkusz: Panowie, jak bedzie 20 lajkow to kupuje i wysylam Kloppowi Procto Hemolan!
» 11 stycznia 2017, 22:54 #172
jassaj: hahaha rozwaliłeś mnie :D
» 12 stycznia 2017, 11:43 #171
SkazanyNaBluesa: Aleś ty arkusz zabawny, jak Karol z Familiady.
» 12 stycznia 2017, 12:10 #170
arkusz: Tobie tez kupic?
» 12 stycznia 2017, 16:04 #169
piter100000: Krychowiak jakaś kontuzja, czy jest w tak słabej formie, że nawet na Puchar Ligi się nie załapał na ławkę?
» 11 stycznia 2017, 21:27 #168
Neymar12: Nie załapał się
» 11 stycznia 2017, 21:28 #167
emileezy: podobno drobny uraz :D
» 11 stycznia 2017, 22:38 #166
Neymar12: To jakiś żart. Płacę za to aby w środku meczu dostawać reklamy
» 11 stycznia 2017, 21:25 #165
skoczek121: Jeżeli mają problem techniczne to przecież nie jest ich wina.
» 11 stycznia 2017, 22:02 #164
vanderToki: Na to się płaci, żeby byli sprawni i radzili sobie z problemami technicznymi, względnie unikali ich. ;p
» 11 stycznia 2017, 22:10 #163
Neymar12: Problem w tym że to nie pierwszy raz
» 11 stycznia 2017, 22:12 #162
musiol: słabiutko liverpool :d
» 11 stycznia 2017, 21:06 #161
piter100000: chciałbym, żeby Liverpool awansował do finału. jeśli my wejdziemy (czego jestem pewien) to fajnie byłoby ograć odwiecznego rywala w finale. wygranie krajowego pucharu smakuje zupełnie inaczej, jeśli po drodze pokonujesz takie zespoły jak City i Liverpool
» 11 stycznia 2017, 21:19 #160
mateusz09874: A chcialbyś przegrać lub wygraną okupic jakiś mecz w lidze? Ja wolę łatwy mecz a jestem pewny że Southampton w finale postawi duży opór bo to turniej głównie dla takich drużyn
» 11 stycznia 2017, 21:26 #159
Neymar12: A ja nie. Chce aby Liverpool jak najszybciej pożegnał się ze złudzeniami że może coś osiągnąć w tym sezonie
» 11 stycznia 2017, 21:26 #158
piter100000: jak odpadną to nie będę rozpaczał, bo z reguły zawsze im życzę źle, ale kolejny przegrany finał Liverpoolu pod rządami "cudownego Jurgena" byłby piękny
» 11 stycznia 2017, 21:30 #157
gwiezdnyuzurpat: Chłopaki nie przesadzajcie z tym Krychowiakiem . Jest dobry ale nawet w formie to ZA MAŁO na United . Nie mam pojęcia czemu nie poradził sobie w PSG , skoro w Ligue 1 aż roi się od ogórków .
Uważacie , że skoro nie dał rady we Francji to odrodzi się w Anglii ?? No nie sądzę ;)
» 11 stycznia 2017, 20:57 #156
MatiasXD: Ligue1 to nie takie ogórki. Tam gra dużo silnych i szybkich murzynów więc trzeba się napocić.
» 11 stycznia 2017, 23:44 #155
manumik87: Moim zdaniem to nie jest tak, ze sobie nie poradził w Ligue 1. Po prostu w środku pomocy PSG jest tak duza konkurencja (ilościowo i jakościowo) ze nie wgryzl się na stale do pierwszej 11. Zanim trafil do Sevilli to świetnie sobie radził we Francji. Moja ocena jest taka, ze nie poradził (przynajmniej na razie) w samym PSG, a nie w lidze francuskiej.
» 12 stycznia 2017, 16:53 #154
gwiezdnyuzurpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 20:49

No pewnie piter ;)
Niżej
» 11 stycznia 2017, 20:47 #153
rubin: Ciekawa kolejka sie szykuje, kazdy z top5 ma szanse zgubic punkty, z LFC na czele :)
» 11 stycznia 2017, 18:45 #152
piter100000: musimy wygrać. nie ma innej opcji
» 11 stycznia 2017, 19:47 #151
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 15:58

Pogba, Verratti, Kroos, Kovacic, Kimmich (może grać jako boczny obrońca) i może Zieliński :)
z kilka lat będą najlepszymi pomocnikami na świecie dlatego jakby się udało któregoś pozyskać to mielibyśmy najlepszą pomoc na świecie gdyż posiadalibyśmy dwóch takich graczy w zespole. W tej chwili Real ma takich dwóch.
» 11 stycznia 2017, 15:56 #150
skoczek121: A my mamy jednego Pogba :D
» 11 stycznia 2017, 22:05 #149
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 15:51

Nie chciałbym Krychy u nas, prędzej Verattiego. Ale tak na logikę mamy Herrerę i Carricka który jeszcze pogra trochę, chodź trzeba dawać mu odpocząć. Nie wiem jak wy ale w meczu z Hull było widać brak dwóch 35 latków. Pogba chodź może grać w pomocy, widać, że się tam męczy bo ma ciąg na bramkę a nie ma tej swobody co na 10 tce. Przez to, że Paul musi grać wyżej, zamyka to drogę do składu Rooneyowi czy Macie, a nawet Griezmanowi w przyszłości który musiałby być następcą Ibry albo grać na skrzydle. W chwili obecnej Mata który powinien mieć podstawę niestety nie może sobie pograć, bo Martial daje dużo więcej tak samo jak Miki z drugiej strony. Jedyna opcja dla Hiszpana jest wtedy gdy Pogba gra z Herrerą, ale kosztem Carricka. Odejdzie Schneiderlin, zostaje nam jeszcze Fosu - Mensah, Schweinsteiger i Fellaini, teoretycznie wystarczy, ale cała trójka to cudów nie wnosi, Fella to zadaniowiec, Bastian ledwo wącha składu, a Fosu dostaje mało minut. Dlatego sądzę, że Jose powinien kupić tego Bakayoko z Monaco w tym oknie bo koleś jest kozacki, może nie ma profesury Carricka, ale jak patrzę na jego grę to takie połączenie Kante z Yaya Toure. A dobrze wiemy jak Ci gracze mają wpływ na swoje zespoły. Pomyślałbym też nad LO, bo Blind, Shaw, Rojo teoretycznie daliby radę. Ale pierwszy za wolny, drugi bez formy a trzeci lepiej gra na SO. Ciekawi mnie co zrobi z Baillym Jose gdy wróci, czy wstawi go do podstawy czy umieści gdzieś na boku, a może przesunie na bok? Nie wiem, tak czy siak taki Semendo z Benfiki byłby dobrą opcją na teraz. Jest jeszcze Darmian i Young od niechcenia, więc w sumie jest czym łatać. Zastanawia mnie też kwestia SO czy dobrze robimy, że mimo wszystko Lindelofa odpuszczamy. Rojo złapał drobny uraz, kto wie co będzie z Baillym po tych meczach w repie, Jones też może pęknąć, a dawanie tam Carricka to grzech, ale z drugiej strony nie powinno być aż tak źle. No a co do Griezmanna to w lecie będzie się działo i mam nadzieję, że go pozyskamy, nie ważne czyim kosztem, taki gracz musi mieć u nas miejsce:)

PS: Jeszcze jedna mała ciekawostka, każdy pisze o następcy Carricka a zapomnieliście, że przecież jest u nas Blind, który może grać w pomocy i uważam, że ma podobnym styl i zmysł rozegrania co Carrick. Blind jest mega inteligenty i dziwię się, że jeszcze Mourinho nie przetestował go z Herrerą.
» 11 stycznia 2017, 15:48 #148
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 16:03

I znowu gadanie że Mata na skrzydle nie daje tyle co na 10. A wczoraj znówu na skrzydle zagrał i gola zdobył :D

No i pamiętaj że zdrowy Jones to najlepszy Angielski obrońca a nie jakieś przereklamowane Stonesy :D
» 11 stycznia 2017, 16:01 #147
Kilerek7: Właśnie zdrowy, a z tym jego zdrowiem to jest różnie, narazie odpukać. Mata na skrzydle też jest ok, ale Martial daje moim zdaniem więcej na tą chwile.
» 11 stycznia 2017, 16:46 #146
piter100000: Mata tylko teoretycznie jest na skrzydle. nie gra przecież jak typowy skrzydłowy, bo nie ma do tego warunków. nie minie na pełnej szybkości obrońcy, bo jest po prostu za wolny. ciężko jest mi nazwać jego pozycję. fałszywy skrzydłowy? boczny rozgrywający? nie wiem. co nie zmienia faktu, że jest bardzo ważnym zawodnikiem w tym sezonie. Jose wie jakie atuty posiada Mata i świetnie pomaga mu je wykorzystać. dzięki temu Hiszpan gra bardzo dobrze. może w 2 albo 3 meczach zagrał słabo w tym sezonie, poza tym jest bardzo pożyteczny. co do Krychowiaka to trzeba spojrzeć na niego obiektywnie, a nie przez sympatię. chłopak nie ma papierów na granie w wielkim klubie
» 11 stycznia 2017, 19:46 #145
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 19:54

Jak Mata na skrzydle, to nie fifa. Gdy Mata jest wystawiany z Valencia, to za skrzydlowego robi ten 2gi, Mata glownie zbiega do srodka, wczoraj to byl wlasciwie wszedzie, ale nie na prawym skrzydle
» 11 stycznia 2017, 19:50 #144
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 15:44

W dzisiejszej piłce defensywny pomocnik nie może się ograniczać tylko do zadań defensywnych bo wtedy drużyna wygląda jakby grała w 10.
Krychowiak w PSG unika gry, zagrywa do najbliższego, zamiast uspokajać grę wprowadza zamęt w drugiej lini i często daje sobie odebrać piłkę jak np. w meczu z Arsenalem gdy sprokurował karnego. Jeśli się nie poprawi w wymienionych elementach sztuki piłkarskiej to będzie sobie musiał poszukać klubu na poziomie Sevilli. Nie ma sensu go porównywać z Carrickiem bo to inny styl gry gdyż Michael bazuje na ustawieniu i ma świetny przegląd pola oraz długie podania.
» 11 stycznia 2017, 15:43 #143
is200: Krychowiak taaaak i obok niego Fellaini i grajmy z Barcelona
» 11 stycznia 2017, 14:14 #142
JestemBogiem: Byly gracz United Alexander Buttner jednym z kandydatow na lewego obronce Legii
» 11 stycznia 2017, 14:12 #141
milagro: Jasne, dopiero co do Vitesse wrócił :P
» 11 stycznia 2017, 14:38 #140
gwiezdnyuzurpat: Aż taki niewypał ?
» 11 stycznia 2017, 20:52 #139
mateusz09874: Lubiłem go koleżanko
» 11 stycznia 2017, 21:27 #138
RedSknerus: Chcialbym Krychowiaka bardzo. Lubie go i podoba mi sie jego styl gry.
» 11 stycznia 2017, 13:52 #137
kuba25: Nigdy. Krychowiak jest drewniany i brak mu finezji w grze.
» 11 stycznia 2017, 15:40 #136
Domelo: Krychowiak jest bez formy.
» 11 stycznia 2017, 18:55 #135
Xqwzts1: Wg mnie powinniśmy powalczyć o Krychowiaka jeżeli będzie chciał się wynieść z Paryża. Podobny stylem gry do Carricka i może stanowić idealne zabezpieczenie środka pola, jeżeli z przodu będzie miał Pogbę i Herrerę. Krycha jest idealny do roli ŚPD, od którego głównie będzie wymagać się odbiorów i przechwytów a nie rozgrywania jak w PSG. Nie wiem czy jest ktoś lepszy do wzięcia za podobne pieniądze. Charakter ma odpowiedni, walczak z niego straszny a takich Mou lubi. Sprawa do rozpatrzenia wg mnie jak najbardziej.

Szkoda trochę Depaya bo wierzyłem w niego, ale jeżeli ktoś drugi rok nie jest w stanie zaskoczyć i to u dwóch różnych trenerów to wygląda na to, że sprzedaż jest jedyną opcją, chociaż dostrzegam u niego delikatną zmianę zachowania na boisku. Wcześniej było tylko kiwanie, teraz jest trochę więcej gry zespołowej. Jeżeli jednak nie wykorzysta potencjału to będzie jednym z bardziej zmarnowanych talentów w historii.
» 11 stycznia 2017, 13:24 #134
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 13:39

Krycha jest podobny stylem do Schneiderlina, który idzie w odstawkę.

Krycha jest idealny do roli ŚPD, od którego głównie będzie wymagać się odbiorów i przechwytów a nie rozgrywania jak w PSG.

Tylko że od Carricka też wymaga się rozgrywania i rozprowadzania piłki co robi
» 11 stycznia 2017, 13:38 #133
Ekspertinio: Już lepiej stawiać na Fellainiego niż kupić Krychowiaka.
» 11 stycznia 2017, 13:43 #132
Neymar12: Może gdybyśmy grali np z Pogbą i Griezmannem jako cofniętym napastnikiem to taki piłkarz by się przydał. Obecnie jednak nie wydaje mi się aby był potrzebny. Sam Herrera odbiera sporo piłek
» 11 stycznia 2017, 13:48 #131
Xqwzts1: Carrick raczej bardziej jest takiem zawodnikiem od uspokajania gry i asekurowania tych przed nim. Nie gra on często prostopadłych piłek ani nie steruje kierunkiem rozgrywania akcji. Bardziej stanowi łącznik między obroną a atakiem. Jeżeli robi się gorąco to potrafi zagrać bezpiecznie i nie traci głowy w stykowych sytuacjach. Schneiderlin jest jak dla mnie bardziej w typie Herrery czyli kogoś od odbiorów i stosowania pressingu po stracie. Musi być pod grą żeby "grać" a na to chyba jest za wolny żeby nadążać za tempem meczu na wyższym poziomie. Przy graniu 5 w pomocy to Krychowiak na ŚPD może spokojnie zająć się bronieniem i asekuracją.

Fellaini jest strasznie nieodpowiedzialny i niechlujny jeżeli chodzi o rozegranie. Często widać, że podaje niecelnie albo nie czuje momentu zagrania piłki na wyjście. Bardzo często gra na alibi.
» 11 stycznia 2017, 14:02 #130
is200: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 12:15

Darmian gra solidnie ostatnio. Nie gra w kazdym meczu ale gosc zap.. od jednego do drugiego pola karnego jak skrzydlowy. Zaczal myslec, podnosi glowe jak chcevdograc pilke i robi to ostatnio bardzo dobrze. W obronie tez daje rade. Nie jest przeciez nominalnym lewym defensorem.

Na moje to Shaw nie ma w tym sezonie podejscia do Wlocha. Zwykly kick'n run. Dlatego u Mou nie gra, chlop jest calkowicie bez formy.

Uwazany za najlepszego na swiecie lewego obronce Marcelo z tylu slaby z przodu petarda i daje rade. A tu taki Darmian sie rownowazy. Do tego w meczu z Hull mogl miec trzy asysty a nie jedna. Ladnie dogral do Maty ktoremu strzal obronil bramkarz i raz jeszcze przy pultajacym sie Rashfordzie, ktory zle trafil w pilke
» 11 stycznia 2017, 12:10 #129
Toudi: Jak możesz mowić ze Shaw bez formy i dlatego nie gra u Mou jak gość od paru miesięcy nie grał bo leczy kontuzje. Nie widze u Darmiana tego potencjału o którym mowisz. Z Hull zgrał dobrze, ale poprzednie mecze nie były takie pewne w jego wykonaniu. Brak tej szybkości i zwodu co u Marcelo a z tyłu jakoś pewnie nie gra
» 11 stycznia 2017, 12:20 #128
is200: Podstawowa roznica miedzy Marcelo a Darmianem jesli w jakikolwiek sposob mozna ich porownac to to ze brazyliczyk ma za zadanie dograc pilke ladnie. Wloch ma ja poprostu dograc i z tego sie wywiazuje. Shaw jak gral to wygladal jakby zapomnial ze soba zabrac glowy. A swoje szanse dostal.

Mi osobiscie sie marzy w przyszlosci Raffael Guereirro. Natomiast wloch gravsolidnie i nie sie sensu czepiac. Lepszej opcji United w tej chwili nie ma.
» 11 stycznia 2017, 12:41 #127
Ekspertinio: Wczoraj Darmian w ofensywie zagrał dobrze. Trzeba też pamiętać, że gra na lewej stronie z konieczności. Jak dla mnie Shaw jest lepszy od niego, ale mimo wszystko Darmian jako zmiennik Valencii może być.
» 11 stycznia 2017, 12:47 #126
Toudi: Guereirro dobra opcja, ale myśle, że Shaw jest w stanie osiągnąć wyższy poziom, drzemie w nim potencjał, tylko te kontuzje. chłopak ma zdecydowanie pecha.
No niestety nie ma lepszej opcji trzeba grać albo Blindem który da więcej w defensywie i rozegraniu, lub Darmianem który da troche więcej szybkości niż ten pierwszy i będzie działać w ofensywie i wspomoże lewą strone.
» 11 stycznia 2017, 12:50 #125
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 12:58

Nie daj się zwieść jednym dobrym meczem w ofensywie... Hull było mega osłabione to raz, a dwa te osłabione Hull atakowało naszą lewą stronę i wszystko co szło to zagrożenie po puszczeniu Darmiana. Nie wspomnę o tym, że to Włoch nie dopilnował zawodnika Tygrysów, który uderzeniem głową trafił w słupek.
LO to nie pozycja dla Darmiana - to nie ulega dyskusjom. Zagrał dobrze w ofensywie na tle słabego przeciwnika, w defensywie średnio. Strach pomyśleć co by z nim robił np taki Mane... A bieganie od jednego końca do drugiego jest ważne, ale nie kluczowe.
Podsumowując Darmian to zawodnik na takie Hull, Sunderland, Crystal Palce, Middlesbrough, Swansea, Burnley, Stoke... tacy zawodnicy też są potrzebni.
Jednak tak jak większość liczę na powrót do formy Shaw'a - bo gość ma papiery na grę na światowym poziomie ;)
» 11 stycznia 2017, 12:57 #124
is200: Z opiniami jest jak z dziura w d..... kazdy ma swoja!

Kazdy ma po czesci racje ale ja bede bronil wlocha bo nawet.w przypadku gdyby Shaw byl zdrowy i do dyspozycji to Darmian jest wg mnie lepsza opcja
» 11 stycznia 2017, 13:04 #123
tomekwietniu: To że Darmian nawet z Hull był objeżdżany to nie jest opinia to fakt - zobacz sobie powtórki :)
Mówimy, że to był dobry mecz Darmiana. W takim razie jakie są jego poprzednie?
Dlatego po prostu nie mogę się z tym zgodzić. Shaw też bez formy biegał w obronie i w ataku - a za to nie był chwalony, a Włoch jest. Dziwne.
Może według Ciebie byłby lepszą opcją - to jest opinia - z tym nie będę polemizował. I tu w kwestii najbliższego meczu mogę się zgodzić.
Najprawdopodobniej nie będzie w nim grać Coutinho i na pewno Mane - to zmienia dla nas koncepcję gry w obronie. Bo Liverpool już nie ma, aż takiej szybkości i przebojowości. Zagrają zapewne Firmino-Origi(Sturridge)-Lallana. Włoch może dać więcej w ofensywie od Blinda i tylko to przemawia za jego stroną. Ciekawe czy Mou po prostu też dał odpocząć Blindowi przed meczem z Liverpoolem.
» 11 stycznia 2017, 13:17 #122
milagro: Tym Darmianem po wczorajszym meczu proponuję się aż tak nie podniecać. Dlaczego? Jak ktoś zauważył, to na tej lewej stronie Hull zostawiało Włochowi taką autostradę, ze mam wrażenie, ze gdyby wczoraj Blind miał okazję grać, to by dał radę wyciągnąć z tego jeszcze więcej niż Matteo. Włoch niby wczoraj grał dobrze, ale jednak jak mu tam Hull w drugiej połowie bardziej przycisnęło, to prawie każdy go z piłką omijał jak chciał. Nie mogę sobie przypomnieć żadnej sytuacji w defensywie, w której Włoch odebrałby atakującemu piłkę, czy zablokował strzał. Zawsze ktoś zdążył podać mu piłkę przed nosem. Ogólnie w porównaniu do paru poprzednich spotkań, w których grał Blind i widać było ewidentnie, że rywal ciśnie naszą lewą stroną, to wczoraj Hull nawet się na to nie siliło. Może bardziej w drugiej połowie. Dlatego tak naprawdę ciężko powiedzieć w jakim stopniu ten Darmian zagrał dobrze, jak nie musiał się nawet dużo pocić :D.
Ciekawe na kogo postawi Jose w meczu z Liverpoolem. Blind akurat ma to do siebie, że w meczu z Liverpoolem gra praktycznie zawsze dobre spotkania i już raz w tym sezonie z nimi grał.
» 11 stycznia 2017, 13:26 #121
MatiasXD: Ja powtarzam od dłuższego czasu że Darmian to materiał na solidnego bocznego obrońce który sprawdza się na jednej i drugiej flance a tutejsi użytkownicy ciągle z uporem maniaka krytykują Włocha i wytykają każdy jego najmniejszy błąd :)
» 11 stycznia 2017, 15:48 #120
dawidlp92: Wahania formy naszych pilkarzy w poszczególnych meczach to nasza główna bolączka. .dotyczy to właściwie każdego piłkarza z formacji ofensywnej ... poza Ibra i Pogba bo oni trzymają cały czas poziom ... Mam nadzieję ze reszta ustabilizuje wysoka forme i ta maszyna będzie nie do zatrzymania
» 11 stycznia 2017, 11:23 #119
Toudi: Co myślicie o zestawieniu na Liverpoll na dzień dzisiejszy?
Valencia pewniak na prawej obronie
w środku nie widze problemu bo czy będzie grał Rojo/Jones czy Smalling to w sumie nie robi aż takiej różnicy
Problemem natomiast jest lewa obrone, która troche kuleje. Blind jest świetnym zawodnikiem, ale jest zbyt wolny na lewa obrone, bo czy byłby to Mane/Origi czy Firmino z żadnym z nich sobie Blind raczej nie poradzi, Darmian z kolei gra straszna kaszane, a na Shawa nie ma co stawiać bo zbyt mało grał.
środek widziałbym Caricka i Herrere i przed nimi Pogbe
Lewa flanka pewniak Martial, a prawa Miki, napad Ibra. W drugiej połowie wprowadzenie Rashforda na zmęczonego przeciwnika jak to było ostatnio byłoby idealne. Ewentualnie Mate jakby były problemy z kreowaniem sytuacji
Pytanie tylko co zrobić z tą prawą stroną, bo boje się że przez to możemy przegrać mecz...
» 11 stycznia 2017, 10:45 #118
M4GIK1990MU: Mata bezdyskusyjnie powinien wyjść w podstawie... pytanie tylko za kogo? Pogba na 10 to mus, na prawej z każdym kolejnym meczem coraz lepiej sobie radzi Miki, na lewej z kolei Juana nie widzę (poza tym Martail musi zagrać przeciwko drużynie, dzięki której o Antku w Anglii usłyszano hehe). Zabawne, że niektórzy chcą Griezmanna, mimo że obecnie i tak już jest przesyt klasowych piłkarzy ofensywnych.

Odnośnie pozostałych pozycji to raczej sprawa jest oczywista: Zlatan to pewniak w napadzie, Carras odpoczął i może w niedziele wyjść od 1. minuty, Herrera też grać musi. Obrona? Stawiam na duet Dżons i Rojo (o ile ten drugi się wykuruje na derby), na jednej stronie klasycznie Valencia, na drugiej... hmm.. dobrze byłoby zobaczyć Shawa.
» 11 stycznia 2017, 10:55 #117
Toudi: też bym chciał zobaczyć Mate, tylko wydaje mi się , że nie jest to najlepsze rozwiązanie na Liverpool. Jedyną opcją jest wystawienie go za Mikiego, lecz ten jest również w gazie, do tego dysponuje lepszą szybkością i mam wrażenie, że więcej da w obronie przy szybkich kontrach jakimi dysponuje LFC.
Lewa obrona w tym momencie to u nas tragedia i to jest jedyna pozycja o która musimy się martwić.
Shaw ma zbyt długą przerwę, żeby mu zaufać. Spodziewam się mimo wszystko Blinda.
» 11 stycznia 2017, 11:29 #116
is200: Rashford. Ibrahimovic. Mata


Carrick. Pogba. Herrera

Darmian. Rojo. Jones. Valencia
» 11 stycznia 2017, 12:19 #115
Toudi: nie widze Rashforda w podstawie, przy formie Martiala i tym jak mota obrońcami na lewej stronie. Podoba mi się, że jako jeden z nielicznych nie boi się zejśc do środka, gdzie Rashford każda piłe na skrzydle stara się ciągnać do końca. Nie krytykuje tu Rashforda bo gość gra świetnie, ale wybierając między nimi, pewnym wyborem byłby Anthony.
» 11 stycznia 2017, 12:23 #114
BajtiMU: Zgadzam sie.Zamiast Rashforda Martial i taki skład moim zdaniem byłby najlepszy w tym momencie.
» 11 stycznia 2017, 12:43 #113
Ekspertinio: De Gea - Darmian, Rojo (Smalling), Jones, Valencia - Martial, Pogba, Carrick, Herrera, Mkhitaryan - Ibrahimovic

Ja bym chciał zobaczyć taki skład. Ewentualnie w drugiej połowie Rashford i Mata pierwsi do wejścia.
» 11 stycznia 2017, 12:51 #112
is200: Ogolnie Martial jest lepszym pilkarzem jeszcze od Rashforda ale ma tez wieksze wahania formy.
» 11 stycznia 2017, 12:54 #111
jamaj05: de gea
valencia smalling jones blind
carrick pogba
mata mkhitaryan martial
ibra

fajnie jakby Roo wszedł i zdobył zwycięską i rekordowa bramke, to chyba mokry sen niejednego fana MU
» 11 stycznia 2017, 13:12 #110
milagro: Toudi

Blind już raz w tym sezonie grał z Liverpoolem i jakoś nie mogę sobie przypomnieć żeby sobie nie radził z wyżej wymienionymi jak to napisałeś.
» 11 stycznia 2017, 13:28 #109
Toudi: Milagro

Mecz z liverpool był wieki temu, ja patrze na ostatnie mecze w jego wykonaniu. Sunderland, Middlesbrough, Cryspal Palace we wszystkich tych meczach były nie radził sobie na lewej stronie. Chodzi mi o jedna, dwie akcje gdzie był brany na szybkość. Spojrz ze zawsze ratuje sie w tych sytuacjach faulem i konczy mecz z żółtą. Przy świetnym technicznie Firmino albo szybkim Origim zobaczysz jak się to skończy
» 11 stycznia 2017, 15:26 #108
milagro: Mecz meczowi nierówny. Ile to razy Blind grał przeciwko komuś szybszemu na skrzydle, a dawał radę? W ogóle ostatnie mecze, które Blind grał i niby były tak wielce tragiczne w jego wykonaniu... Serio? Czy on jest jedynym bocznym obrońcą, który raz czy dwa na mecz daje się wyprzedzać przez kogoś szybszego? To jest norma w grze bocznych, bo oni muszą biegać od ataku do obrony i zdarzają się momenty, kiedy zawodnik drużyny przeciwnej wypatrzy dziurę w ich ustawieniu, dlatego pomocnicy czy stoperzy są od tego żeby bocznych asekurować. Blind ratuje się faulami? Jasne, zdarza się, ale tak samo zdarza się to Valencii po drugiej stronie, a jest od niego szybszy i niby silniejszy. Poza tym ile to w ostatnich meczach straciliśmy tych goli, bo ktoś był od Blinda szybszy na tej lewej? Chyba całe zero jak mnie pamięć nie myli ;)
» 11 stycznia 2017, 17:24 #107
MatiasXD: Moim zdaniem na lewej flance powinni zagrać Darmian z Mikitarianem bo świetnie układała się ich współpraca w ostatnim meczu z Hull City.
Blind już raz się spalił w wielkim meczu patrz. Derby Manchesteru i nie chcemy żeby się to powtórzyło. Po za tym brakuje mu szybkości a tu trzeba zatrzymać takiego Mane. Mata jest w formie i wprowadza kreatywność. Martial i Rashford powinni wejść w drugiej połowie na podmęczonego rywala bo wtedy są najgroźniejsi.


Miki ------- Ibrahimovic -------- Mata

--- Pogba --- Carrick --- Herrera ---

Darmian -- Rojo - Jones -- Valencia
» 11 stycznia 2017, 18:10 #106
jamaj05: Zatrzymać Mane? Ale to chyba nie mówisz o najbliższym meczu?
Moim zdaniem Darmian nie jest wcale szybszy niż Blind,po drugie Holender jest bardziej inteligentny boiskowo
» 11 stycznia 2017, 19:22 #105
Toudi: Milagro

Może i nie straciliśmy przez niego ostatnio żadnej bramki, chodziło mi o to że przez jego brak szybkości stwarza nam zagrożenie. Chodzi mi o to, że patrząc na Valencie który ostatnio cały czas ładnie działa w ofensywie nikt go nie potrafi przejśc na prawej stronie, a mało tego pare razy w tym sezonie wracał i potrafił zabezpieczyć jeszcze środek ratując bramke ( przypomina mi się w tym momencie jedna konkretna akcja bo wrócił i wykonał piękny wślizg od tyłu i wygarnął napastnikowi piłe i to w polu karnym). Mimo wszystko chyba się zgadzamy że w tym momencie nie mamy wyboru i obydwoje z dwójki Blind Darmian wybierzemy Blinda. Facet ma mega przegląd pola i inteligencje boiskową. Pogadamy jeszcze o tym w niedziele po meczu, bo jakoś jestem pewny że wyjdzie w podstawie. Ja Ci tylko wspomniałem, że boje się młodziaków którzy będą chcieli wykorzystać to i cisnąć jego stroną, bo widze w tym jedyne zagrożenie przez jakie możemy przegrać.
» 12 stycznia 2017, 08:42 #104
milagro: Toudi

Zapewniam cię, ale przez błędy Valencii też mieliśmy czasem kłopoty pod własna bramka w tym sezonie, tylko że facet ostatnio jest w gazie, ma też zdecydowanie lepsze warunki od takiego Blinda, więc te jego potknięcia nie bierze się aż tak na tapetę niż te Blinda, który jeszcze przed meczem ma przypięta łatkę, ze ktoś go pociśnie, bo jest wolny, przez co każdy nawet najmniejszy jego błąd, jest tutaj piętnowany 10 razy bardziej niż każdego innego (no chyba, ze bierzemy pod uwagę Lingarda czy Fellainiego ;D). Taka jest prawda. Prawda jest też taka, ze w ostatnim czasie trochę Blind ma jakby gorsza formę w porównaniu do tego co prezentował na początku sezonu (tutaj też chyba mało kto zauważył, ze świetnie grał, bo wtedy każdy się jarał Baillym), ale nie wiem czy to faktycznie wina złej formy, braku regularnej gry czy specyfiki grania na boku u Jose, bo jednak Blind tak jak Valencia tyra od obrony do ataku przez cały mecz i że jest trochę wolniejszy, to czasem wiadomo, ze rywalowi uda mu się go wyprzedzić. Poza tym z tym wolnym bieganiem Blinda, to też jest taki trochę mit, bo on tylko w bezpośrednich sprintach sprawia wrażenie jakby odstawał szybkościowo sposobem poruszania się, ale pamiętam z ostatniego meczu z Reading jedna jego akcję gdzie biegł wspomóc w ataku, a za moment już sprintem był po drugiej stronie, bo rywal przeprowadzał atak, który on sam zatrzymał, także nie ma z nim tak źle ;)
W niedziele nie mam jakoś pojęcia na kogo Mou postawi, chociaż można założyć, że skoro z Hull zagrał Darmian, to Jose kieruje się ku wystawieniu Blinda. Dla mnie Blind na chwilę obecna jest nasza najlepsza opcja na LO, nawet przed Shawem, który juz powoli zaczyna obrastać w mit jaki to on super nie będzie jak wróci, bo wyszło mu parę meczów przed złamaniem nogi.
» 12 stycznia 2017, 12:23 #103
BajtiMU: Witam.To co Paul Pogba widzi na boisku,to jakim dysponuje podaniem,dryblingiem i strzałem oraz tym z jaką łatwością potrafi przytrzymać i zastawić sie z piłką z rywalem na plecach czyni go jednym z najlpeszych pomocników a zarazem piłkarzem na świecie i oczywiście był wart tyle pieniędzy.Tak wygląda po prostu dzisiejszy rynek transferowy,tyle się płaci za bardzo dobrych piłkarzy.Bardzo się cieszę,że jest razem z Nami.
» 11 stycznia 2017, 10:36 #102
M4GIK1990MU: @Neymar

nawiązując do dyskusji sprzed kilku dni wrzucam statystyki Herrery po meczu z Hull:

Herrera: 107 podań, 94% skuteczności. 3 odbiory, 2 wybicia, 4 wślizgi oraz jedno kluczowe podanie.

Wcześniej było nieco gorzej, ale to był efekt zmęczenia. Teraz, gdy piłkarze trochę wypoczęli, znów widać jak ważnym graczem u Jose jest Ander. Oczywiście to puchar Myszki Miki, ale przeciwnik było nie było z PL. Poza tym takie drużyny jak Hull mają większą motywacje w pucharach krajowych, bo tutaj mają realną szansę coś osiągnąć, więc tym bardziej liczby mogą robić wrażenie.
» 11 stycznia 2017, 10:29 #101
RedSknerus: Jest ok, ograc Liverpool i koniec. Z tym Hull wygramy
» 11 stycznia 2017, 09:47 #100
Ekspertinio: No i fajnie. Teraz w rewanżu można wystawić bardziej rezerwowy skład.
» 11 stycznia 2017, 09:01 #99
lukaszek9000: Wydarzenie meczu; wrzuta valenci lewą nogą
» 11 stycznia 2017, 08:58 #98
Toudi: No i to jaka! tego się po nim nie spodziewałem
» 11 stycznia 2017, 10:18 #97
Bayron: Chyba każdy to zauważył i był w szoku :)
» 11 stycznia 2017, 11:17 #96
Courage: Dziękuję za doskonały prezent urodzinowy :)
» 11 stycznia 2017, 08:24 #95
is200: Skoro Rojo nie bylo w kadrze meczowej na Hull to raczej nie zagra z Liverpoolem.
» 11 stycznia 2017, 07:42 #94
Krystiano98: No to Ibra tez.
» 11 stycznia 2017, 08:19 #93
Krystiano98: Najwazniejszy akcent tego meczu to CELNA WRZUTKA MATTEO DARMIANA
» 11 stycznia 2017, 07:21 #92
mataderPL: Oglądałem tylko 1 połowę, jak w 2 spisywali się fella (poza bramka cos zrobił) i martial? Roo tak samo srednio jak w 1? Rashford?

Pzdr
» 11 stycznia 2017, 07:14 #91
Krystiano98: Roo nic specjalnego, wkurzony jak schodził.
Rashforda tez jakos nie zapamiętałem z tego meczu.
Pogba trafil w słupek z wolnego, ale nie pamiętam ktora polowa
» 11 stycznia 2017, 07:20 #90
Ekspertinio: Fellaini parę razy przyjął długie podanie na klatę przed polem karnym rywala i zgrał. Ogólnie dał dobrą zmianę.
» 11 stycznia 2017, 09:00 #89
kckMU: Na odstresowanie przed Liverpoolem:

youtube.com/watch?v=AwXgfBzK_L4

wymiata to :D
» 11 stycznia 2017, 05:05 #88
dawidlp92: Na Liverpool Zlatan z Carrickiem obowiozkowo
» 11 stycznia 2017, 01:53 #87
jassaj: Przepraszam za off top ale jako, że to głowny news to pewnie wiecej osob go przeczyta
Wam też, szczególnie podczas meczów strasznie zamula DP- u mnie już od dobrych 2-3 spotkań często pojawia sie ten problem, że strona na pare sekund siada albo jest nieosiągalna itp
Nie wiem czy to serwer pada czy cuś ale jezeli to jakiś ogólny problem to uprzejmie donosze o tym administracji
» 11 stycznia 2017, 00:43 #86
arczibald: Mam podobnie
» 11 stycznia 2017, 06:33 #85
Drops71: Bo jak jest mecz to wsyscy siedza na dp i czytaja pisza komentarza bo tu najlepiej jest sie podzielic swoja uwaga! Serwery zwyczajnie sa obciazone!:)
» 11 stycznia 2017, 10:20 #84
jassaj: No tak podejżewam, że to jest przyczyną, ale wcześniej to sie zdarzało sporadycznie- teraz to sie robi powoli reguła- broń Boże nie startuje z hejtem na adminów ale warto by było sie temu przyjżeć
» 11 stycznia 2017, 17:03 #83
reggieynot: Warto zauważyć, że strzelców obu bramek w meczu z Hull sprowadził na Old Trafford David Moyes..
Taka 'pochwałka' w stronę byłego menedżera "Czerwonych Diabłów", czyli właśnie naszego ryżego, z lekko wyłupiastymi oczami "The Chosen One" ;-)
» 11 stycznia 2017, 00:35 #82
jassaj: Jakby to były bramki na wage zdobycia pucharu to nie zdziwiłbym sie gdyby Moyes w jakims wywiadziku nie omieszkał wspomnieć o tym fakcie :D
» 11 stycznia 2017, 00:37 #81
MrShowtime: "United traci swoją tożsamość... Zostałem źle potraktowany przez zarząd Czerwonych Diabłów, a przecież to właśnie dzięki piłkarzom sprowadzonym przeze mnie wygrali 2-0 z Hull City i teoretycznie zapewnili sobie awans do finału EFL Cup karwasz twarz!"
» 11 stycznia 2017, 01:55 #80
jassaj: Mało osób o tym pisze ale dzisiaj zaliczyliśmy 9 zwycięstwo z rzędu- na wszystkich frontach oczywiście- na Live czeka nas walka o 10. Wiem, że jakiś pesymista powie, że kilka z tych zwycięstw to ogóry i troche nam sie udało na nich nabić serie ale po tych 3 latach brzmi to niemal surrealistycznie, powód do radochy jest, drużyna dojrzewa, chemia sie tworzy, potrafimy grać skutecznie czy to 2 garniturem- patrz Reading i teoretycznie 1 ale tak żeby sie nie zmęczyć- patrz dzisiaj. Nie ma co jeszcze podnosić Mourinho do rangi Boga ale wygląda to obiecująco, ten diabeł w nas może znowu zacząć złowieszczo ryczeć i siać przerażenie w szeregach rywali- teraz kolejny ciężki sprawdzian, mam wrecz wrażenie że ten mecz z Live może być kluczowy, po arcyważnym grudniu, teraz czas na zwieńczenie- jak przegramy to ta wirtualna strata do 2 miejsca wzrosnie do 8 pkt i znowu zrobi sie ciężko w kontekscie czegoś "wiecej" niż 4 miejsce, jak wygramy- 2 pkt i w głowach rywali może zacząc sie nie mały kocioł, przedłużenie serii do 10 zwycięstw i naprawde interesujący rozwój akcji
Swoją drogą tak uczepiłem sie tej serii- pewnie ostatnia taka miała miejsce za Fergiego? Intujcia mówi mi że za LvG a tym bardziej Moyesa nie było o czymś takim mowy ale jeżeli sie myle to bardzo prosze o pouczenie ;)
» 11 stycznia 2017, 00:34 #79
MrShowtime: To jest nasza najdłuższa seria zwycięstw od lutego 2009 roku, kiedy to wygraliśmy 11 spotkań z rzędu.
Ten sezon wygląda bardziej obiecująco, niż się tego spodziewałem i o ile nie prognozowałem zbyt dużego sukcesu w maju 2017, o tyle teraz czuję, że apetyt rośnie w miarę jedzenia no i chciałoby się coś w tym sezonie fajnego osiągnąć. Ale, póki co nie napinam się no i widzę, że to skutkuje, bo nasza drużyna gra naprawdę fajną piłkę. :)

No i szkoda tego biedaka Pogby, już by mogło mu coś w końcu wpaść czy to z wolnego, czy to z gry...
» 11 stycznia 2017, 01:51 #78
JestemBogiem: Puchar myszki miki jest nasz lalalallalalalala
» 11 stycznia 2017, 00:28 #77
tom93: Widać, że Mou zależy na pucharach, bo to chyba jedyne co jesteśmy w stanie wygrać w tym sezonie. Gdyby tak wygrać oba Cupy + mamy Tarczę Wspólnoty i powiedzmy zajmijmy to 3 bądź 4 miejsce, to będę bardzo zadowolony. Super się ogląda to jak drużyna funkcjonuje. Hegemon powstaje na nowo z popiołów. W następnym sezonie idziemy na majstra!
» 11 stycznia 2017, 00:20 #76
Elessarius: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 00:15

Brawo diabły. Może być i taka wygrana
» 11 stycznia 2017, 00:14 #75
musiol: Mimo asysty Darmian slabo zagral. W 1 polowie napastnicy Hull po prostu przebiegali kolo niego, a w ataku potrafi tylko odgrywac pilki do kolegi obok
» 10 stycznia 2017, 23:52 #74
JacekB: Przeciwnik po lewej flance miał dzisiaj autostradę
» 11 stycznia 2017, 00:29 #73
Marcel97: W Niedziele to nie Liverpool będzie faworytem tylko United, którzy nie przegrali od 2 miesięcy i mecz za meczem dominują nad przeciwnikiem co potwierdzają statystyki.
» 10 stycznia 2017, 23:50 #72
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:48

Kolejne zwycięstwo. Ofensywny atrakcyjny dla oka styl. Wysoki pressing nawet na bramkarzu rywala. Zaangażowanie całego zespołu. Znów ponad 20 strzałów na mecz. Świetne zmiany. Szeroka kadra gdzie o miejsce w składzie toczy się wyrównana rywalizacja. Gra na wszystkich frontach bez odpuszczania jakiegokolwiek spotkania. To jest United o jakie walczyłem!
» 10 stycznia 2017, 23:47 #71
romario11: W końcu metody treningowe nie powodują plagi kontuzji. Dawno nie było sezonu bez grudniowego szpitala. I oby tak już zostało.
» 11 stycznia 2017, 08:52 #70
Talek: Po kolei, De Gea, Jones i Smalling poprawnie, Herrera trochę chaotycznie kilka strat, z Liverpoolem mogą kosztować nas więcej, Rooney średnio, miał kilka okazji ale to spora obniżka w stosunku do tego co zagrał z Reading. Miki też nie zrobił furory, na skrzydłach zdecydowanie najlepiej wypadli Mata i Martial i myślę że to oni powinni wyjść z Liverpoolem. Oczywiście świetna zmiana Fellainiego, kolejna zresztą, jak piszę zawsze od meczu z Evertonem każda jego zmiana jest dobra nawet jeśli niedzielni kibice tego nie widzą. Fantastyczny Valencia i o dziwo Darmian, miał chyba dzisiaj więcej udanych dośrodkowań niż przez cały sezon. Pogba architekt całego środka pola, po raz kolejny MOTM wg mnie. Jedyny minus to Rashford, dzisiaj fatalny, kompletnie niewidoczny i niewłączający się w budowanie akcji, tak napastnik nie może grać przy 0:0 jak przeciwnik się muruje. Liczyłem że Mou zmieni go już w przerwie za Martiala i przesunie Rooneya do przodu.
» 10 stycznia 2017, 23:41 #69
JacekB: Martial wypadł dobrze?
» 10 stycznia 2017, 23:47 #68
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:52

Nie zgodzę się co do Rashforda. Często schodził do skrzydeł i uczestniczył w rozegraniu. Cofał się po piłkę jak i często wybiegał za linię obrony. Hull się dzisiaj dobrze broniło dlatego nie miał latwego zadania. Najgorszy był Rooney i dobrze że to on zszedł.
» 10 stycznia 2017, 23:51 #67
musiol: Słaba analiza meczu
» 10 stycznia 2017, 23:53 #66
walentos: Zanim zacznie sie oceniać kogoś z ofensywy należy spojrzeć jak bronił się przeciwnik. Hull dziś broniło się w 11 z czego 7-8 zawodniów było w polu karnym. Nie pozwala to ani na swobodne ataki ani na strzaly z dystansu, dopiero jak strzeliliśmy bramkę wyszli trochę do przodu co pozwoliło na kilka groźniejszych dryblingów/rajdów.
» 11 stycznia 2017, 00:09 #65
chojnas95: Ale sie cieszę z naszych chłopaków. Niby tylko hull ale zawsze to kolejna wygrana i lepsze nastawienie na następny mecz. Wiem ze z Liverpoolem dadzą z siebie wszystko. Nie ważne jaki będzie wynik... będzie piękny footbol. Powodzenia Glory MU
» 10 stycznia 2017, 23:38 #64
mateusz1616: Bardzo dobrze, przydałoby się wygrać ten puchar, niby ogórkowy ale jeszcze podniósłby morale.
Wygląda na to, że wszystko zmierza w dobrym kierunku, wygrać z Liverpoolem i można włączyć się do walki o czołowe lokaty.
» 10 stycznia 2017, 23:33 #63
Martin: Wszystkie puchary należy wygrywać, nie uznaje stwierdzenia ogórkowy, na tym szczeblu. Ogórkowa jest ekstraklasa, o której poza Polską mało kto słyszy, to jest Anglia, jeżeli nie najlepsza, to czołowa liga świata i krajowe puchary na pewno są ważne. Załóżmy, że zajmiemy drugie miejsce w tym sezonie. Co lepsze, wicemistrz Anglii i triumfator dwóch krajowych pucharów, czy tylko to pierwsze? Mou doskonale to rozumie, wygrał już ten puchar 3x z Chelsea i wierzę, że i tym razem nie odpuści. Takie puchary również są ważne.
» 10 stycznia 2017, 23:37 #62
walentos: Ogórkowy? Przecież biorą w nim udział te same drużyny które walczą w wszystkich rozgrywkach w Anglli (w tym Premier League). Jest to mniej prestiżowy puchar niż FA Cup z uwagi na krótką historię tych rozgrywek ale ich poziom i skala trudności są takie same jak w Premier League czy FA Cup.
» 11 stycznia 2017, 00:14 #61
Neymar12: Następne mecze Hull City:
Bournemouth
Chelsea (A)
Manchester United
Fulham (A)
Manchester United (A)
Liverpool
Arsenal (A)

Biedny Marco
» 10 stycznia 2017, 23:33 #60
Klimaa: Dobry rezultat przed rewanżem który powinien być formalnością.
» 10 stycznia 2017, 23:32 #59
Neymar12: www. przegladsportowy. pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne,puchar-wloch-swietny-rajd-i-gol-zielinskiego-wideo-,artykul,749280,1,461.html

dobrze że Zieliński do tego Liverpoolu nie trafił
» 10 stycznia 2017, 23:25 #58
walentos: No strasznie sie popisał, dwa razy podał prostopadle i pobiegł prosto. Nikt w ogóle nie był nim zainteresowany. W premier league by nawet linii środkowej nie przekroczył w ten sposób.
» 11 stycznia 2017, 00:17 #57
VaultBoy96: Czego by nie mówić, to jest jednak 9 wygrana z rzędu. Idziemy we właściwym kierunku.
» 10 stycznia 2017, 23:14 #56
kckMU: Tego brakowało w tym klubie od 3 lat - przyjeżdża słabe Hull, dostaje spokojne 2:0, bez nerwów i zbędnego wysiłku.

Zadanie wykonane. Awans w FA Cup, solidna zaliczka w EFL Cup już są. Czas na niedzielę!
» 10 stycznia 2017, 23:11 #55
Martin: Dodałbym jeszcze +- 20 strzałów w każdym meczu, nie ważne, czy wygrywamy 4-0 czy 1-0, ale jest dominacja ;)
» 10 stycznia 2017, 23:12 #54
przemcio94: Dokladnie! Widac, ze nie grali na pelnych obrotach, oszczedzajac sily na Liverpool. Jeszcze tylko 5 dni i miejmy nadzieje obejrzymy meczycho na najwyzszym mozliwym poziomie, a nie po-pierdółkę 0:0 jak w październiku
» 10 stycznia 2017, 23:18 #53
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:24

Ja wiem, że teraz się czepiam, bardzo podoba mi się to co napisałeś. Ale ja chciałbym jeszcze więcej. Chciałbym żebyśmy wygrali w ten sam sposób, z takim samym spokojem, ale składem rezerwowym. Ale wszystko ma się ku lepszemu. Stabilizacja, tego nam trzeba.
» 10 stycznia 2017, 23:23 #52
Martin: @Extra, a mi się podoba osobiście, że Mou wystawia porządny skład nawet w EFL. Bez urazy, ale za Fergusona w ostatnich latach denerwował mnie fakt, że nawet w fazie grupowej LM wystawiał pół-rezerwy z Rangersami, kiedy Real klepał podstawką Ajaxy czy inne Szachtary po 4-0. Mourinho nie jest głupi i wie, że poza FA Cup United dawno nic nie wygrali. Fani na Old Trafford nie tyle zachwycą się, co przynajmniej porządnie uśmiechną jeżeli wygramy w tym roku EFL i FA i stąd wystawia praktycznie podstawę. Jeżeli uda się liga już w tym roku, super, marzenie. Ale te Puchary to absolutne minimum i jasny przekaz do reszty stawki na kolejne lata - United będzie się liczyło i to na każdym froncie. Wygrana Ligi Europy będzie ku temu największym dowodem.
» 10 stycznia 2017, 23:29 #51
Extratime: @Martin Oczywiście, jak najbardziej potrafię zrozumieć Twój tok myślenia i nawet się z nim zgodzić. Ja mam na myśli wyłącznie to, żeby w pucharach, przed trudnym meczem z Liverpoolem, była możliwości wygrania meczu składem, który da odpocząć podstawie. Bo za Fergiego też denerwowało mnie, kiedy na, w mojej opinii, ważne mecze, ale trochę mniej niż ligowe, wystawiał tak na prawdę U 23, które często pierwszy raz grało w takim zestawieniu. Pozdrawiam! :)
» 10 stycznia 2017, 23:36 #50
Martin: Extra, daj spokój, Ci goście w większości są albo w kwiecie wieku, albo jeszcze niżej, zapłacono za nich miliony, płaci im się takie same miliony, reprezentują jedną z największych sportowych marek na świecie, są profesjonalistami, jest początek stycznia, okej nie mieli przerwy jak w Hiszpanii, ale jest połowa sezonu, a rotacja składem mimo wszystko nie kuleje więc niech za przeproszeniem zapierdzielają, są za to ustawieni na całe życie, podczas gdy ja, czy Ty będziemy harować do 65tki jak nie dłużej na utrzymanie dzieci i rodziny. Pogba dla przykładu, 100 mln? Facet za takie pieniądze po 2 nieprzespanych dobach powinien rozegrać mecz na iście światowym poziomie, Panowie, dajcie spokój.. chcieli grać dla United, sami podpisywali kontrakt, niech zapieprzają, trzeba wygrać na każdym froncie.
» 10 stycznia 2017, 23:44 #49
przemcio94: Takie mecze cechowaly stary, dobry Manchester United Sir Alexa Fergusona. Bez fajerwerkow, ale pewna i spokojna wygrana. Mecz bez wiekszej historii, ale takie tez sie zdarzaja. No to panie, panowie Wembley czeka!
» 10 stycznia 2017, 23:11 #48
grzesznik83: Brawo Podsiadło ! ważna bramka dla niego ;) Glory United !
» 10 stycznia 2017, 23:09 #47
is200: Mata ma takie rozegranie pilki ze to jest niepojete.

Natomiast mozecie sie ze mna nie zgodzic ale Mkhitaryan jest oczywiscie swietny pilkarz, ale chyba za slaby na podstawe United. Ale to moje zdanie
» 10 stycznia 2017, 23:09 #46
Neymar12: Poprzyj je proszę czymkolwiek
» 10 stycznia 2017, 23:11 #45
kckMU: Mhkitaryan grający na swoim poziomie jest za mocny dla całej tej ligi, ale to szczegół.

Na szczęście napisałeś to Ty, także nic złego się nie dzieje :D
» 10 stycznia 2017, 23:13 #44
Extratime: Podbijam. Chętnie dowiem się czegoś czego widocznie sam nie jestem w stanie dostrzec.
» 10 stycznia 2017, 23:15 #43
Diabelred: is200,

Przytomna asysta, kilka niezlych rajdow, obok Maty najlepszy dzis z ofensywy. Na minus jedynie skutecznosc, jednak to rowniez w BVB nie bylo jego mocna strona. Ormianin ma nam dawac przede wszystkim asysty i dzis swoje zadanie wykonal. Poza tym jesli nie Miki to kto za niego, moze jednowymiarowy Lingard?
» 10 stycznia 2017, 23:17 #42
is200: Takie jest moje zdanie. Nie potrafi rozgrywac pilki w ataku pozycyjnym
» 10 stycznia 2017, 23:18 #41
Neymar12: Takie jest moje zdanie. Nie potrafi rozgrywac pilki w ataku pozycyjnym

Chyba znamy innego Mhkitaryana.
» 10 stycznia 2017, 23:20 #40
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:28

@is200 W takim razie uznaję, że o tym Mhkitaryan rzuciłeś, ot tak, dla hecy. Ale przyznam, że liczyłem, że zwrócisz uwagę na jakiś ciekawy aspekt degradujący go z pozycji czołowego pomocnika United.
» 10 stycznia 2017, 23:27 #39
kckMU: "Nie potrafi rozgrywac pilki w ataku pozycyjnym"

Jakby to podsumowała młodzież: XD
» 10 stycznia 2017, 23:30 #38
is200: Moze to przez to ze porownuje jego gre do Maty. I jesli jest jakis pilkarz ktory przerasta ta lige to jest to Hiszpan
» 10 stycznia 2017, 23:39 #37
Martin: @is200
Ani Mata ani Miki nie przerastają tej ligi, dajże spokój. Europa Europą, ale pod względem poziomu samych rozgrywek ligowych nadal jest to najlepsza liga świata, swego czasu przerastał ją Ronaldo, kiedy jako skrzydłowy wpakował przeszło 40 bramek w całym sezonie w Anglii. Obecnie nie ma w tej lidze żadnego zawodnika, który by ją przerastał. Nawet poczciwy Zlatan nie jest w stanie, więc tego typu gadka nie ma sensu.
» 10 stycznia 2017, 23:49 #36
simsonson: Pogba w tym sezonie - 7 słupków, 1 spojenie, 2 poprzeczki = 10 bramek mniej :P Szkoda chłopa :D
» 10 stycznia 2017, 23:08 #35
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:11

A mówią, że tylko trybuny obija. Kilka spotkań temu też był słupek z wolnego, już nie pamiętam. Zwyczajny pech. Gość ma 23 lata, zaczyna grać na konkretnym poziomie, spłaci się ;)

Ed. Swoją drogą, typ rok młodszy ode mnie, a jest panem życia, zapewne sam przez całe życie nie zarobię tyle, co chłop zarobił do tej pory. Świat jest niezwykle zwariowany ;)
» 10 stycznia 2017, 23:09 #34
tomekwietniu: Aż strach pomyśleć co będzie jak zaczną mu wchodzić te strzały. Kiedyś było podobnie z Ronaldo, a potem zaczął ładować jak na zawołanie. Nie twierdzę, że tak samo będzie Pogbą, ale jakby w sezonie strzelał te 20 bramek to byłoby pysznie jak na ŚP/ŚPO :)
» 10 stycznia 2017, 23:10 #33
Martin: tomek, będzie jak z Pogbą ;) cytując już klasyka haha
» 10 stycznia 2017, 23:13 #32
theoden92: To wszystko nie jest taki proste. Czytalem z nim wywiad kiedys, w ktorym mowil, ze zawsze chcial mieszkac w Trojmiescie i studiowac na polibudzie, ale mu sie w zyciu nie powiodlo i zostal najdrozszym pilkarzem na swiecie XD
» 10 stycznia 2017, 23:37 #31
Martin: Mata, nasz mały, filigranowy koksu ^^
» 10 stycznia 2017, 23:07 #30
karol100: No i pieknie, teraz rozwalić Liverpool i wlaczamy sie do gry o mistrzostwo. Przypominam ze chelsea teraz bedzie grac po kolei z leicester hull liverpool i arsenal
» 10 stycznia 2017, 23:04 #29
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:04

Przy okazji BBC potwierdza. Jutro Morgan przechodzi testy w Evertonie

22 mln i 2 w bonusach. Zapłaciliśmy 24
» 10 stycznia 2017, 23:03 #28
Martin: I tak nieźle, za poprzednich trenerów poszedłby za 10.
» 10 stycznia 2017, 23:08 #27
Extratime: Jeśli to prawda to szkoda Morgana. Nie kryję, że wiązałem z nim spore nadzieje. Ale trzeba uczciwie przyznać, że nie spełnił pokładanych w nim oczekiwań i nie rozwinął w pełni skrzydeł. A szkoda bo potencjał w nim drzemie nie mały.
» 10 stycznia 2017, 23:10 #26
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:11

Bardzo dobrze. Pół roku spędził na trybunach więc prawie nic nie straciliśmy. Jeszcze opchnąć Depaya
» 10 stycznia 2017, 23:10 #25
Martin: Dokładnie, 20+ mln za gościa, który tyle czasu nie grał to dobra cena.
@Extratime, większe nadzieje były w Depayu, a sam widzisz. Nie można mieć wszystkiego, ciesze się, że United obecnie gra jak gra, a robi to bez obu w/w panów, więc sprzedaż będzie uzasadniona.
» 10 stycznia 2017, 23:14 #24
vanderToki: @Martin, a to trener ustala cenę?
Ciekaw jestem, kiedy ostatnio United sprzedali zawodnika za większą kwotę, niż ta, za którą go kupili. Krystyna? :D
» 10 stycznia 2017, 23:17 #23
Extratime: @Martin z tą różnicą, że Depay mimo statusu gwiazdy w Holandii był w gruncie rzeczy niewiadomą. Jak z jego transferem wyszło niestety wszyscy wiemy. Morgan natomiast był sprawdzonym solidnym ŚP z klubu aspirującego do górnej części tabeli. Jego występy w prem. aż prosiły się o to by oczekiwać od niego jeszcze więcej w naszym klubie. No i nie wyszło.
» 10 stycznia 2017, 23:19 #22
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:22

Ciekaw jestem, kiedy ostatnio United sprzedali zawodnika za większą kwotę, niż ta, za którą go kupili. Krystyna? :D

Pogba. Dostaliśmy od Juve milion za wyszkolenie po kupnie za 400 tys
» 10 stycznia 2017, 23:21 #21
Martin: @vanderToki,
Nie, ale na pewno ma sporo do powiedzenia w kwestii transferu.
» 10 stycznia 2017, 23:34 #20
vanderToki: @ Neymar12 - dzięki. Wie ktoś może, za ile sprzedano Chicharito i Rafaela?
@ Martin - na pewno ma. Ale czy za poprzednich cena byłaby niższa, to nie wiem.
» 11 stycznia 2017, 00:00 #19
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2017 00:29

Chicharito przyszedł za 7.5 mln euro odszedł za 12mln euro i był to nasz ostatni transfer na którym zarobiliśmy więcej niż wydaliśmy na zawodnika.
» 11 stycznia 2017, 00:29 #18
vanderToki: @ walentos - dzięki, tak przypuszczałem, że to mógł być on. Może nie rewelacyjna cena, ale niezła jak na gościa, który wystrzelał się w parę miesięcy, potem się na krótko odblokował, a teraz zalicza posuchę totalną.
» 11 stycznia 2017, 10:43 #17
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:04

Słaba gra, a wynik niezły
» 10 stycznia 2017, 23:02 #16
N17: Matko bosko co ten Marłan?!
» 10 stycznia 2017, 23:01 #15
Xchrisx7: Jako jedyna angielska drużyna gramy jeszcze na 4 frontach o wszystkie puchary (poziom niżej w Europie ale mimo wszystko fajnie to brzmi). Mou wykonał kawał dobrej roboty!
» 10 stycznia 2017, 23:00 #14
Extratime: Swoją drogą ciekawe gdzie się podziali zwolennicy zwolnienia Mou?
» 10 stycznia 2017, 23:05 #13
N17: tJest coś takiego jak "zwolennik zwolnienia Mou"? To chyba jakiś margines, nie spotkałem jeszcze takiego kibica.
» 10 stycznia 2017, 23:41 #12
Extratime: @N17 Nie chce mi się grzebać w komentarzach sprzed miesiąca czy dwóch. Jeśli masz na tyle samozaparcia to zapraszam do sekcji komentarzy pod np zremisowanymi spotkaniami. Zapewniam, wówczas ów zwolenników poznasz. Ale ostrzegam, iż jest to paskudna sekcja. ;)
» 10 stycznia 2017, 23:59 #11
N17: Nie nie, nic z tych rzeczy. Unikam patologii, nie szukam jej.
» 11 stycznia 2017, 02:23 #10
mikifiki: Mnie to trochę niepokoi szczerze mówiąc. Jeśli ktoś skupia się na wszystkim, to zwykle zostaje z niczym. Nie chcę, żeby w naszym przypadku było tak samo. Chociaż fajnie by było wygrać np. Puchar Anglii i Puchar Ligi jednocześnie ;)
» 11 stycznia 2017, 13:49 #9
Extratime: Rashford słabiutko dzisiaj. Przeszedł obok meczu.
» 10 stycznia 2017, 23:00 #8
master007: wydaje ci sie, chcial byc caly czas pod gra ale koledzy bardzo czesto go nie dostrzegali. chlopak robi naprawde bardzo duzo dobrego swoim poruszaniem sie po boisku
» 10 stycznia 2017, 23:07 #7
Siklen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:11

Jestem podobnego zdania zdania co Extratime. Anglikowi brakowało dzisiaj dokładności, precyzji czy wyczucia (jak zwał tak zwał) szczególnie w pierwszych 20 minutach było to widoczne. Oprócz tego kilka razy nie mógł się porozumieć z Roo i Mychitarianem przez co wybiegali w to samo miejsce.
» 10 stycznia 2017, 23:09 #6
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2017 23:13

Chciał być, ale nie był. Gdybyśmy przegrali, albo zremisowali, nie rozmawialibyśmy tak optymistycznie o jego występie. A tak, jestem skłonny delikatnie przychylić się ku Twojej opinii.
» 10 stycznia 2017, 23:12 #5
pacinni12: Nie oglądałem meczu. Dobrze grali ??
» 10 stycznia 2017, 23:00 #4
Xchrisx7: Dość zachowawczo ale na tym etapie sezonu warto oszczędzać siły.
» 10 stycznia 2017, 23:01 #3
Siklen: Hull bardzo defensywnie, zwłaszcza w drugiej połowie więc spotkanie było na swój sposób ciężkie ale United mieli swoje szanse szczególnie przez pierwsze 20-25 minut Diabły prezentowały bardzo intensywną grę. Generalnie Tygrysy zdominowane.
» 10 stycznia 2017, 23:05 #2
arkusz: No panowie, nastawiamy celowniki i w niedziele Liverpool będzie płakał na Old Trafford :)
» 10 stycznia 2017, 22:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.