Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gary Neville wskazuje następcę Carricka?

» 20 grudnia 2016, 22:27 - Autor: Bart - źródło: MEN
Gary Neville uważa, że to Michael Carrick jest mózgiem zespołu Jose Mourinho i to on stoi za ostatnimi dobrymi wynikami drużyny z Old Trafford. Odkąd Anglik stal si regularnym wyborem szkoleniowca, United są niepokonani od 12 meczów, z czego 10 wygrali.
Gary Neville wskazuje następcę Carricka?
» Neville'owi podoba się obecny skład United
- Patrzę na zespół i jest dużo lepiej. W obronie Rojo i Jones grają pewnie, Carrick stanowi o ogromnej różnicy w grze, a do tego dochodzą charaktery takie jak Pogba i Ibrahimović - mówił Neville.

- Nie jest oczywiście idealnie, ale jest lepiej niż było. Ten zespół podoba mi się dużo bardziej niż w ubiegłym sezonie.

Były gracz United uważa również, że Manchester United powinien poszukać klasowego następcy Michaela Carricka. Pomocnik MU ma na karku już 35 lat i lada chwila będzie musiał pożegnać się z zespołem.

- Alonso, Busquest, Modrić, Kroos - to powinien być ktoś takiej klasy - powiedział Gary Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Herrera: Uwielbiam angielski futbol!
Następny news »
Martial: Ten element gry pozwoli mi dalej się rozwijać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


Klimaa: Na początku Carrick nie miał uznania w oczach Mourinho i już zaczęły się plotki mówiące o jego odejściu. Aktualnie jest pewniakiem do gry i dobrze bo pomimo wieku stanowi ważne ogniwo zespołu. Szukać następcy trzeba na gwałt bo Anglik młodszy nie będzie.
» 21 grudnia 2016, 23:32 #37
karol100: Zanim kogos kupimy to najpierw rozejrzał bym sie po zawodnikach ktorych mamy. Jest tam Blind ktory moze sprostać temu zadaniu. Chetnie zobaczył bym go jako zastepce Carricka z jakims slabszym zespołem.
» 21 grudnia 2016, 20:31 #36
Karas: Jest też Fosu.
» 21 grudnia 2016, 21:40 #35
uzi103: Ludzie nauczcie się czytać ze zrozumieniem... "- Alonso, Busquest, Modrić, Kroos - to powinien być ktoś takiej klasy". Tu nie ma mowy o tym, że któryś z wymienionych piłkarzy miałby zastąpić Carricka, tylko, że to powinien być ktoś pokroju tych graczy.. Ehh
» 21 grudnia 2016, 18:30 #34
Karas: co ona gada tym razem się z nim nie zgadzam. Alonso-dziadek, Busquest to aktorem którego tkniesz i pada jak mucha nie nadaje się do Anglii, Modrić to już też wiekowy. Jedynie Kroosa popieram ale bardziej widziałbym kogoś pokroju: Verratti, William Carvalho, Fabinho,
» 21 grudnia 2016, 18:18 #33
Matias: On jest poważny? 34 letni dziadek Alonso następcą Carricka XD
Reszta wymienionych jest nie na sprzedarz.
» 21 grudnia 2016, 14:52 #32
DevoMartinez: Dla mnie najblizszy profilowi Carricka jest Blind. Podobny przegląd pola, dobre podanie w tym długie, inteligencja, przewidywanie, powalczyć o piłkę umie a nawet podobna szybkość ;)
» 21 grudnia 2016, 12:17 #31
uzio: i pokazał w pierwszym sezonie, że daje radę na tej pozycji.
» 21 grudnia 2016, 16:58 #30
duncaneedwards: nevill ty jestes geniuszem. my wszyscy wiemy ze to ma byc gracz kalibru alonso modric kroos.tylko go znajdz:D
» 21 grudnia 2016, 08:52 #29
RedSknerus: Busquets nie odejdzie Kross tez, alonso stary juz troche tak samo jak Modric
» 21 grudnia 2016, 08:00 #28
Krystiano98: Modric akurat ma wiek.
» 21 grudnia 2016, 10:13 #27
frgt10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2016 07:55

Halo, halo, Panie Neville! Cudze chwalicie, swego nie znacie. Jak dla mnie, pierwszym i oczywistym następcą jest Blind. Gość ma wszystkie cechy, których potrzebuje mózg zespołu, i tak, mam na myśli rówież mniejszą fizyczność holendra. Nie uważam, żeby stanowiło to problem w BPL. Messi, Xavi, Iniesta i jeszcze paru innych gości można by znaleźć, którzy nie grzeszą posturą, a działają, bądź działali rzeczy fantastyczne na boisku. Jeśli ktoś wątpi, to proszę sobie przypomnieć mecz z ubiegłego sezonu z Evertonem, gdzie byk Lukaku był bezradny wobec techniki i pomysłowości holendra.
Także wg mnie, Blind powinien zostać naturalnym następcą Carricka, tym bardziej, że obrona ManU zaczyna się stabilizować, a obrońcy trzymają określony poziom.
Pozdrawiam!
» 21 grudnia 2016, 07:54 #26
czapens: również uważam, że to można przetestować. Jedynie Blindowi udaje się dogonić Carricka pod względem tzw. boiskowej inteligencji :) choć zdarzają mu się trochę zbyt często błedy.
» 21 grudnia 2016, 12:04 #25
N17: Krychowiak z Anderem w pomocy i nikt nic przejdzie. Nie że tak dobrze czyszczą. Strach podejść...
» 21 grudnia 2016, 05:20 #24
JestemBogiem: Krychowiak jest do wyjęcia xd
» 21 grudnia 2016, 04:09 #23
UrbannLegend: Marzenia ściętej głowy. Alonso jest już leciwy jak na piłkarza, a reszta w tej chwili jest absolutnie poza naszym zasięgiem, choćbyśmy chcieli znowu bić rekordy transferowe. Może ewentualnie Kroos, ale na pewno nie w tym momencie.
» 21 grudnia 2016, 03:37 #22
Kuntakinte: Jedno i to samo William Carhvalio ( nie wiem czy dobrze napisałem nazwisko)
» 21 grudnia 2016, 00:58 #21
Andrew07: przereklamowany gościu jak siemasz, legionisci robili z nim co chcieli az czewo wylapal
» 21 grudnia 2016, 11:19 #20
Jahu333: Moim zdaniem to Krychowiak w formie z Sewilli mógłby być idealnym następcą Carricka. Ich gra wydaje mi się podobna, Krycha by sie odnalazł w kasowaniu akcji rywala i rozrzucania piłek. A w aktualnej pozycji w klubie nie był by trudno do wyciągnięcia.
» 21 grudnia 2016, 00:52 #19
tomekwietniu: Verratti - choć pewnie jest prawie nie do wyciągnięcia :)
» 20 grudnia 2016, 23:28 #18
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2016 23:32

tak, gość z tak głupimi stratami nadaje się idealnie na tą pozycję
» 20 grudnia 2016, 23:32 #17
uzarczyq: Mamy dobra pake, wypadałoby rozbić bank na Verattiego.
» 20 grudnia 2016, 23:23 #16
Zmorson: popieram
» 20 grudnia 2016, 23:28 #15
tomekwietniu: O tym samym pomyśleliśmy! ;)
» 20 grudnia 2016, 23:29 #14
Ekspertinio: Trzeba kupić Bakayoko. Bardzo dobry zawodnik.
» 20 grudnia 2016, 23:19 #13
UnitedWeStand: Ogólnie dobry zawodnik w tym sezonie, ale z nim jest taki problem, że gra dobrze tylko w meczach domowych. Na wyjazdach prezentuje się znacznie gorzej. Notuje mało odbiorów i ma więcej niecelnych podań, więc wg mnie na teraz nie jest warty kupowania, bo to jest aż taka u niego różnica, że ostatnio dużo dziennikarzy zaczęło zwracać na to uwagę.

Co prawda ma dopiero 22lata i może z wiekiem się coś zmieni u niego w psychice aby ustabilizować swoją formę oraz przestanie wchodzić w bezsensowny drybling po czym tracić piłkę, bo z tym też jest u niego jak na razie tragicznie, ale nie każdy rodzi się profesorem.
» 21 grudnia 2016, 04:55 #12
LvG: jedynie Alonso,reszta nie osiągalna
» 20 grudnia 2016, 23:18 #11
AUDIoooo: Jasne! 35 latek za 35 latka.
» 20 grudnia 2016, 23:23 #10
Neymar12: Matudi. Może ucieknie przed Emerym
» 20 grudnia 2016, 23:02 #9
Domelo: Od zawsze uważałem, że profesor Carrick musi grać.
» 20 grudnia 2016, 22:58 #8
Kilerek7: Alonso też nie młody, Busquets nie do wyjęcia, Kroos i Modrić to samo. Moim zdaniem Blind nie byłby złym wyborem, bo potrafi dobrze odbierać i podawać.
» 20 grudnia 2016, 22:44 #7
milagro: Gary przytoczył te nazwiska jako przykład jakiej klasy powinien być następca Carrasa, a nie że koniecznie to maja być ci zawodnicy ;P
» 20 grudnia 2016, 23:14 #6
Neymar12: Modrić, Kroos - tacy gracze na 6? Zwłaszcza ten drugi. Na 8 czy 10 ekstra ale na następce Carricka się nie nadają. I tak wiem, że to tylko przykłady, ale niezbyt dobre
» 20 grudnia 2016, 22:36 #5
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2016 22:48

Kroos na 6-tce się marnuje , prędzej ktos z dwójki Rabiot-Goretzka
» 20 grudnia 2016, 22:45 #4
Neymar12: Goretzka to środkowy ofensywny pomocnik a Rabiot to średniak
» 20 grudnia 2016, 22:51 #3
Rotx: wg prasy WIELKA WYPRZ w Manchesterze

Depay - pierwszy do skreślenia wg Mou , odbiło chłopakowi i nawet specjalnie tego nie ukrywa
Schneiderlin - nie dostał prawdziwej szansy ale jednak do Carricka ma duże braki
Fellaini - pierwszy do skreślenia wg. kibiców , za niedługo stuknie mu 30-tka a jego jedynym atutem jest siła fizyczna ale tę cechę posiada także Pogba a do tego 100 innych dlatego nie ma sensu go tu trzymać.
Schweinsteiger-podobno Ameryka kusi , a w jego fizycznej dyspozycji to jest to idelany kierunek.


Co do transferów Mou to na razie wszystkie cztery udane dlatego czekam jednak na czyszczenie szatni United z balastu.
» 20 grudnia 2016, 22:35 #2
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2016 22:38

pierwszy do skreślenia wg. kibiców - a jakie znaczenie ma w tym wypadku opinia kibiców? Nie wygląda aby skreślił go sam Mou. Zanim zaczniemy czyścić ławkę dobrze byłoby postarać się o kogoś kto by ich w tej roli zastąpił
» 20 grudnia 2016, 22:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.