Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ibrahimović zapewnia 3 punkty w meczu z Crystal Palace!

» 14 grudnia 2016, 22:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Zlatan Ibrahimović bramką w ostatnich minutach meczu uratował komplet punktów dla Manchesteru United w ligowym meczu z Crystal Palace. Spotkanie 16. kolejki na Selhurst Park zakończyło się wynikiem 2:1 dla Manchesteru United. Czerwone Diabły dominowały przez większość spotkania, lecz po raz kolejny miały duży problem ze skutecznością.
Ibrahimović zapewnia 3 punkty w meczu z Crystal Palace!
» Zlatan Ibrahimović bramką w ostatnich minutach meczu uratował komplet punktów dla Manchesteru United w ligowym meczu z Crystal Palace. Spotkanie 16. kolejki na Selhurst Park zakończyło się wynikiem 2:1 dla Manchesteru United. Czerwone Diabły dominowały przez większość spotkania, lecz po raz kolejny miały duży problem ze skutecznością.
Oceń zawodników:
David de Gea
Eric Bailly
Phil Jones
Marcos Rojo
Daley Blind
Michael Carrick
Ander Herrera
Juan Mata
Paul Pogba
Wayne Rooney
Zlatan Ibrahimović
Matteo Darmian
Jesse Lingard
Marcus Rashford

Oddano 132 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United od pierwszych minut utrzymywał swój styl wypracowany w ostatnich miesiącach. Drużyna Jose Mourinho przeważała w posiadaniu piłki, szybko rozgrywała piłkę i stwarzała sporo zagrożeń pod bramką rywali.

Pierwsza dobra akcja Czerwonych Diabłów miała miejsce w 17. minucie. Pogba długo holował piłkę, zagrał do Maty pod linię końcową, ten lekko podciął na piąty metr do Zlatana, jednak za wysoko. Piłka wyleciała poza pole karne i stamtąd akcję strzałem z woleja zakończył Herrera. Szkoda tylko, że uderzył bardzo niecelnie.

W 23. minucie Mata świetnie wypatrzył wbiegającego ze skrzydła w pole karne Bailly’ego. Iworyjczyk otrzymał podanie pod linią końcową i od razu wystawił piłkę do Rooneya. W ostatniej chwili futbolówkę spod nóg kapitana United wygarnął wślizgiem Yohan Cabaye.

Zlatan Ibrahimović nie mogąc otrzymać dokładnego podania od kolegów, zdecydował się spróbować na strzał z dystansu. W 36. minucie Szwed uderzył mocno będąc na wprost bramki. Niestety uderzenie napastnika zostało zablokowane.

Wayne Rooney chwilę potem stanął przed okazją wyrównania rekordu Sir Bobby’ego Charltona. Anglik otrzymał lekką wrzutkę nad linią obrony od Pogby. Wazza spojrzał na bramkarza, strzelił lewą nogą ale tym razem większym kunsztem popisał się Hennessey i skutecznie obronił Crystal Palace przed stratą gola.

W 42. minucie Pogba również próbował swoich sił strzałem z woleja. Francuz otrzymał świetną piłkę od Carricka i strzelił lewą nogą. Lecz i tym razem bramkarz Palace nie stracił czujności.

Pierwszą bramkę w spotkaniu udało się strzelić już w doliczonym czasie gry. Z rzutu wolnego w pole karne piłkę zagrał Juan Mata. Tam na małej przestrzeni futbolówkę klatką piersiową w stronę Pogby zgrał Zlatan Ibrahimović. Pogba bez trudy z bardzo bliskiej odległości umieścił piłkę w siatce. W całej akcji było jednak sporo szczęście i nieco przypadkowości. To jednak United zeszli na przerwę ze skromną zaliczka bramkową.

Druga połowa nie była tak ekscytująca jak pierwsza. Przed okazją do wyrównania wyniku stanęli gospodarze w 62. minucie. Przepięknym strzałem zza pola karnego popisał się McArthur. Futbolówka zmierzała w samo okienko bramki De Gei. Hiszpan jednak po raz kolejny udowodnił, że zachowuje czujność i skupienie przez cały mecz. David wyciągnął się jak długi i ręką wybił piłkę na korner.

Gracze Palace wyraźnie nabrali wiatru w żagle. W 66. minucie jedną składną akcją gospodarze rozłożyli defensywę United na czynniki pierwsze. Ward przedryblował 2 zawodników United, podał do Delaneya, ten w niesamowitym stylu podał piłkę piętką do McArthura, a ten z bliskiej odległości w sytuacji sam na sam wpakował piłkę do siatki.

Odpowiedzią United był strzał z dystansu Wayne’a Rooneya. Po uderzeniu piłkę na rzut rożny wybił Hennessey. Po dośrodkowaniu ręką zagrał Ledley, ale arbiter tego nie zauważył. W 70. minucie Manchester United zdołał pokonać bramkarza Palace po raz drugi. Wrzutka w pole karne, Rojo zgrał głową, a Mata wbił piłkę do siatki z bliskiej odległości. Niestety sędzia odgwizdał pozycję spaloną, której nie było. To dwa poważne błędy arbitra w krótkim odstępie czasu.

W 79. minucie spotkania dobrą akcję skonstruował Zlatan Ibrahimović. Szwed zbiegł do boku pola karnego, po czym zagrał w tempo do Jessego Lingarda. Anglik minął rywala, strzelił mocno prawą nogą, lecz trafił tylko w bramkarza Palace.

Wzmożone ataki United przyniosły w końcu efekt w postaci bramki w 88. minucie spotkaniu. Paul Pogba dostrzegł wybiegającego Szweda, podał idealnie w tempo, a Ibra celnym strzałem z ostrego kąta pokonał Hennesseya!

Crystal Palace 1:2 (0:1) Manchester United

Bramki: McArthur 66’ – Pogba 45’, Ibrahimović 88’

Crystal Palace: Hennessey – Ward, Dann, Delaney, Kelly – McArthur, Flamini (Ledley 46'), Cabaye, Lee (Fryers 80'), Zaha – Benteke

Manchester United: De Gea – Bailly (Darmian 52'), Jones, Rojo, Blind – Carrick, Herrera – Mata (Lingard 71'), Pogba, Rooney (Rashford 80') – Ibrahimović


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Crystal Palace vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Crystal Palace - Manchester United 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (278)


is200: Rooney wyslal dzieciaka do szkolki City. Podobno najnowoczesniejsza na swiecie
» 16 grudnia 2016, 16:03 #274
MrMojoRisin: Też o tym słyszałem. Nie wiem co o tym myśleć. Najlepiej nic. Trochę dziwna sytuacja ale pamiętam że Andy Cole zrobił to samo ze swoim synem.
» 16 grudnia 2016, 18:39 #273
is200: Mysle ze zadna angielska druzyna nie ma okreslonej filozofi gry. Poprostu wybijasz sie to trafiasz do pierwszej druzyny.

Byc moze jest tak ze City idac np wzorem Barcelony gdzie kazda kategoria wiekowa wyznaje ten sam styl gry z oczywiscie zachowaniem proporcji odpowiednich rocznikowi. Stara sie wprowadzic podobne wzorce i to skusilo Roo i nietylko
» 16 grudnia 2016, 19:21 #272
Inspirator: Wasza legenda nawet ma was du... woli dać dzieciaka do City bo wie jaki w United jest burdel.
» 16 grudnia 2016, 19:28 #271
is200: Ze sie parchowi chcialo...
» 16 grudnia 2016, 19:37 #270
vanderToki: Cóż, synowie Beckhama byli w szkółce Arsenalu, zdaje się że od niedawna już nie są. Tym gorzej, że przecież on grał za dzieciaka dla Tottenhamu. ;]
» 16 grudnia 2016, 19:42 #269
MrMojoRisin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2016 19:55

Syn Rooneya ma 7 lat. Ojciec jest graczem United. Synek kibicowałby City? Nie sądze. To jeszcze dzieciak i Rooney może go przenieść jeszcze nie raz do innego klubu. Zresztą on był już w akademii United. W tym wieku już tworzą się w takiej młodej główce sympatie klubowe i coś mi się wydaje że syn jest raczej czerwony a nie niebieski.
» 16 grudnia 2016, 19:53 #268
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2016 13:38

Gundogan ma zerwane wiązadła i już nie zagra w tym w sezonie. Ale sobie pomocnika wykupił łysy. Więcej będzie przesiadywał w szpitalach niż grał.
» 16 grudnia 2016, 13:38 #267
Ekspertinio: Wychodzi na to, ze na razie Guardiola zrobił bardzo słabe transfery. Cyrkowiec Bravo, najbardziej przereklamowany ŚO świata Stones, połamany Gundogan, ulepszony Navas, i taki sobie Sane. Oby tak dalej łysy.
» 16 grudnia 2016, 17:28 #266
Klimaa: Ten mecz przypomniał mi stare czasy gdy za SAF nasza drużyna zawsze grała do ostatniego gwizdka. Takie zwycięstwa są bardzo pobudzające dla piłkarzy :) oby nasza seria zwycięstw w lidze nadal rosła.
» 16 grudnia 2016, 09:31 #265
Ekspertinio: Mecz średni w naszym wykonaniu, ale faktycznie cieszy to, że zespół po stracie bramki ruszył do ataku i strzelił gola. Dobrze że dość szybko straciliśmy bramkę, bo było trochę czasu na odpowiednią reakcję ;)
» 16 grudnia 2016, 09:42 #264
Krystiano98: Lepiej samobója sobie strzelić w 1' i później gonić, to wygramy zawsze. Szach mat.
» 16 grudnia 2016, 13:20 #263
MrFetraini: Krótko, zwięźle i na temat.

Moje najświeższe, wyczerpujące analizy wykazały, że na koniec sezonu będziemy w top 4.

Pozdrawiam wszystkich.
» 15 grudnia 2016, 23:36 #262
arkusz: Ty to jestes wariat he he
» 16 grudnia 2016, 05:44 #261
Ekspertinio: A skończymy na 4 miejscu czy może wyżej?
» 16 grudnia 2016, 09:30 #260
MrFetraini: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2016 16:25

Raczej będzie to pozycja nr.4. Jesteśmy na dzień dzisiejszy bardzo dobrą drużyną ze wspaniałym, nowoczesnym menadżerem, jednakże konkurencja jest piekielnie silna i miejsce nr.4 to w tym sezonie maximum, a przynajmniej tak twierdzą moje analizy.
» 16 grudnia 2016, 16:20 #259
vanderToki: Jaki skromny - "a przynajmniej tak twierdzą moje analizy".
» 16 grudnia 2016, 19:43 #258
MrMojoRisin: vanderToki, Narrator... Oj przepraszam MrFetraini nigdy skromnością nie grzeszył.
» 16 grudnia 2016, 19:57 #257
Ekspertinio: Fetraini przecież ty pisałeś, że nasi rywale mają nowoczesnych trenerów, a Mourinho to dinozaur. Jednak zmieniłeś zdanie i Jose jest nowoczesnym trenerem?
» 16 grudnia 2016, 20:17 #256
MrFetraini: Nigdy nie pisałem, że Jose Mourinho nie jest nowoczesnym trenerem. Musiałeś mnie z kimś pomylić.
» 16 grudnia 2016, 20:39 #255
Ekspertinio: To jest zawsze tak, że jak wygrywamy mecz to jest: walczymy nawet o mistrza! A później jak remisujemy to jest: eee sezon już przegrany.
» 15 grudnia 2016, 22:31 #254
RuudVN: 3 mecze City, Live i Arsenalu
Liverpool - Everton (W), Stoke (D), City (D)
City - Arsenal (D), Hull (W), Liverpool (W)
Arsenal- City (W), WBA (D), CP (D)
jak widać rywale będą kosić żyto między sobą, dodatkowo Everton zagra jak o życie
» 15 grudnia 2016, 18:22 #253
piter100000: my musimy wykosić WBA w sobotę, a potknięcia rywali w końcu przyjdą. najważniejsze to wygrywać swoje mecze
» 15 grudnia 2016, 18:37 #252
kckMU: Jestem pod wrażeniem tego komentarza @piter. Takie proste a tak trafne.
» 15 grudnia 2016, 19:30 #251
RuudVN: Nie wiem jak mój komentarz można odebrać inaczej niż 9pkt dla nas w trzech następnych meczach, to chyba oczywista oczywistość, jak bym zakładał straty punktów to te zestawienie nie miałoby sensu, najlepiej jak City zremisuje z Arsenalem i z Liverpoolem bo te trzy zespoły potrafią gubić seryjnie punkty i nie wiadomo z kim stoczymy ostateczne starcie.
» 15 grudnia 2016, 20:02 #250
Wave: dobre info
» 15 grudnia 2016, 20:41 #249
Misiek87: wiadomo gdzie dwóch się bije tam trzeci... ale warunek jest żeby wygrywać swoje mecze i nie oglądać się na innych, oni między sobą mogą pogubić punkty.
» 15 grudnia 2016, 21:23 #248
piter100000: też nie zakładam innej opcji niż 9pkt. to jest konieczność. w styczniu powinna wyklarować się trochę sytuacja i tylko od nas zależy w jakim miejscu będziemy. swoja drogą uwielbiam maraton grudniowy i styczniowe granie co 3-4 dni. przynajmniej człowiek się nie nudzi
» 15 grudnia 2016, 23:23 #247
Elessarius: Tak swoją drogą statystyki Pogby z tego meczu... nieźle.
Paul Pogba's game by numbers vs. Crystal Palace:
100% tackles won
6 aerial duels won
4 shots
4 take-ons
1 goal
1 assist
» 15 grudnia 2016, 18:16 #246
Neymar12: No jak to? Przecież poza golem ze spalonego nic nie pokazał. Tak tu przeczytałem
» 15 grudnia 2016, 18:18 #245
RuudVN: ja pamiętam z wczoraj 3 podania do rywala z rzędu, nie mówię, że grał źle ale jak podajesz statystyki to podaj wszystko a nie tylko "dobrą zmianę"
» 15 grudnia 2016, 18:24 #244
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 18:41

Kolega podał statystyki najważniejsze tak meczu jak i pozycji na której grał... Może interesują Cię jeszcze sprinty i przebiegnięte km? To wystarczy by stwierdzić że rozegrał dobre spotkanie. Ja nie wiem co to za moda żeby patrzeć na każdego zawodnika tak jakby był skrzydłowym i grał w stylu one man show. Sądzę że krytyka Pogby jest czymś w stylu odruchem tak jak pod każdym postem o Mou można znaleźć kilka komentarzy w stylu ,,buc". Ogarnijcie się ludzie i doceńcie to co macie bo Pogba wniósł bardzo dużo jakości do naszego zespołu i należy mu się chociaż trochę uznania. BTW kolejna statystyka bo ludzie lubią mówić że w Juve to w juve tamto. Też dość ogólnie i bezpośrednio: Goals scored by Paul Pogba across all competitions:
Man Utd: 14th December, 2016 = 5 goals
Juventus: 14th December, 2015 = 3 goals
» 15 grudnia 2016, 18:40 #243
Elessarius: No własnie. Szkoda tylko, że zwracając uwagę na jego pozycję, pointujesz wszystko ilością zdobytych bramek. :D Tak tylko się czepiam.
» 15 grudnia 2016, 18:48 #242
RuudVN: Taki Modrić potrafił w meczach z Barceloną zaliczyć 100%! celnych podań w całym meczu, nie mówię, że to coś znaczy ale strata piłki w środku pola z Crystal Palace nie jest tak bolesna jak z Barceloną, Bayernem czy Realem.
Środkowego pomocnika ocenia się kompleksowo, Pogba ma magiczne ostatnie podanie ale czasem nie przykłada się do najprostszych 5-15m zagrań, tyle.
» 15 grudnia 2016, 19:59 #241
Misiek87: Nie rozumiem tych krytycznych komentarzy w stronę Mourinho i nie których piłkarzy. Wszak mecz z Crystal Palace to swoisty paradoks, tak uważam bo był to jeden ze słabszych meczy w wykonaniu United a mimo wszystko wygrany, ostatnimi czasy mieliśmy dużo lepszych meczy ale nie uśmiechało się szczęście. Przywołałem trzech graczy do tablicy Zlatana, Andera i Paula.

1.Ibrahimović - gość ma 35 lat - pamiętajmy o tym, a mimo to strzelił już 13 goli, jeśli szwed nie strzeli gola w meczu to słychać krytykę. Facet może i spaceruje większą część meczu ale ze względu na wiek raczej nie będzie ganiał za piłką i obrońcami jak kot za sreberkiem. W tej chwili ma 13 goli a do końca sezonu daleko, jeśli utrzyma taką skuteczność strzelecką to 30 trafień w tym sezonie to nie będzie problem, a to jest świetny wynik.

2.Pogba - można się upierać że gol ze spalonego, przypadkiem, fartem itd itd. Ale powiedzmy sobie szczerze że zasługiwał w końcu na tego gola, za tego pecha, za te wszystkie słupki, poprzeczki itp. powiedzmy że to taka rekompensata od losu. Dołożył do tego asystę, na minus dużo nie celnych podań, to było irytujące, ale w sumie Pogba robi świetną robotę i nie wyobrażam sobie w tej chwili United bez niego. 5 goli, 3 asysty - powolutku się rozkręca.

3.Herrera - może i robi robotę razem z Carrickiem, ale te jego "próby strzeleckie na vivat a może siądzie" to jakiś dramat - jak ma strzelać gdzieś pod dach stadionu to niech lepiej tego w ogóle nie robi, wczoraj naliczyłem chyba 3 takie vivaty, jeśli chodzi o próby z dystansu i w ogóle z za pola karnego to Paul Pogba przynajmniej poprzeczki obija.
» 15 grudnia 2016, 17:12 #240
SieLodreiP: Matias

Ocieżaly dziadek? Błaźnisz sie chlopcze!Strzela gole strzela!Na swój wiek jest bardzo dobry!Widziales jak na siłce wyglada?Jakie mieśnie?35 lat!Pokaż swoje foto co ty masz do zaoferowania :)
» 15 grudnia 2016, 21:36 #239
Matias: Berbatov to niech idzie do Polskiej Ekstraklasy.
On jest za wolny na Premier League a jeden ociężały dziadek Zlatan nam wystarczy.
» 15 grudnia 2016, 16:48 #238
is200: Przeciez on przyszedl podpatrzyc metody szkoleniowe. Gdzie on ci bedzie gral jak on ani rytmu meczowego ani klubu nie mial. Idzie pwwbiw pomalu na emeryture i chce sie za trenerke zabrac
» 15 grudnia 2016, 16:52 #237
Domelo: Ten ociężały Zlatan strzela więcej goli niż niejeden młodzian.
» 15 grudnia 2016, 16:56 #236
kckMU: Jak to napisał jeden z użytkowników - Berba w wieku 50 lat i na wózku byłby najlepszym technicznie napastnikiem świata.
» 15 grudnia 2016, 17:44 #235
is200: Kckmu troszke Cie ponioslo. Zlatan, Robinho, Torres,Suarez...
» 15 grudnia 2016, 17:57 #234
arkusz: Piszesz o tym Torresie, ktory kopnal sie w czolo usilujac skierowac pilke do pustej bramki? :D Z tym Torresem to chyba przegiales, jakos nie pamietam go, zeby zaslynal z wybitnej techniki podczas swojej kariery.
» 15 grudnia 2016, 18:07 #233
is200: Byl okres po przyjsciu do Live ze byl najlepszy na swiecie na swojej pozycji. Wtedy kiedy byl w trojce fifa award. Strasznie go chcielem w United jak oglosil ze odchodzi z Atletico tylko balem sie reakcji Ronaldo jak zareaguje
» 15 grudnia 2016, 18:55 #232
kckMU: @is200

Nie poniosło mnie. Robinho? Niezła fantazja. Torres też nie jest technikiem. I tutaj nikt nie napisał, że Berba był najlepszą 9-ką. Ale takiej techniki z piłką nie miał nikt.
» 15 grudnia 2016, 19:28 #231
vanderToki: Za dzieciaka lubił van Bastena, dwadzieścia lat temu zafascynował się Shearerem (znam to dobrze... ;) i cóż, można powiedzieć, że jeżeli chodzi o styl, poszedł w ślady swoich idoli. Uwielbiam jego spokój z piłką. Sam kiedyś powiedział, że wie, co chce zrobić, zanim ją dostanie - i tak rzeczywiście to wyglądało. Elegancki przy piłce jak Shearer, jak Zizou, jak może Modrić. A jak potrafił gasić podania.
» 15 grudnia 2016, 20:03 #230
is200: Elegancja w lapaniu zoltych kartek niczym Garry Lineker
» 15 grudnia 2016, 20:32 #229
Sideswipe: Lineker to ten boiskowy elegancik, który zapomniał pampersa
» 16 grudnia 2016, 20:13 #228
uzarczyq: Trzeba powalczyc teraz z WBA, gramy 3 mecze ktore musimy wygrac, daloby to nam 5 zwyciestw z rzedu i mega kopa na druga czesc sezonu, jest o co sie bić. WBA bedzie najtrudniejszym testrm, jak go przejdziemy to juz z gorki
» 15 grudnia 2016, 16:45 #227
dave20: 3 pkt bardzo wazne bo moze w koncu ruszy to wszystko na rownym poziomie , caly mecz dominacja i zwyciestwo zasluzone , sedziowanie beznadziejne , teraz jeszcze trudniejszy wyjazd z WBA ktory u siebie mysle ze sprawi wiecej klopotow niz Orly ale licze na skromne 0-1 moze 1-2 ;)
» 15 grudnia 2016, 16:38 #226
Neymar12: Oglądał ktoś KMŚ? Jak wypadł testowany system powtórek?
» 15 grudnia 2016, 15:00 #225
Krystiano98: Nie wierze, ty czegoś nie wiesz :D
» 15 grudnia 2016, 15:59 #224
is200: Ogladalem Real. Grali moze na 70%, ale badzmy szczerzy zadna druzyna z CONCACAF nie ma szans z europejskim zwyciezcom LM.

Powtorki video? To moze nie glupie ale duzo na to czasu schodzi, chociaz dzieki nim wczoraj awansowal jakis zespol Japonski po karnym ktory sprawdzili no i dzis liniowy pokazal spalonego przy bramce Ronaldo. Sprawdzili na powtorkach i byl w lini to mu uznali gola.
» 15 grudnia 2016, 15:59 #223
piter100000: sprawdza się całkiem dobrze. było dziś małe zamieszanie przy golu CR, ale trwało to bardzo krótko. wcale nie spowalnia to gry i płynności meczu. dużo więcej czasu zajmuje otaczanie sędziego przez kilku zawodników, czy zwijanie się z bólu zawodnika, żeby zyskać na czasie.
» 15 grudnia 2016, 18:36 #222
Tezyk24: I po raz kolejny Ibra ratuje nam dupe .
» 15 grudnia 2016, 14:53 #221
DiablesRouges: Gundogan się połamał i wypada na kilka miesięcy, dobrze, że nam nie wpadło do głowy go sprowadzić :D
» 15 grudnia 2016, 14:11 #220
Yondu: Ciekawe dlaczego nasz cudowny i honorowy menago nie miał nic do powiedzenia nt. sędziowania? Ano tak, bo fartem dało nam to 3 punkty.
» 15 grudnia 2016, 13:48 #219
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 14:05

Nie, bo nauczył się że komentowanie pracy sędziów przynosi tylko kary finansowe i zawieszenia.
Ale jesteś zbyt bystry by dojść do takiego wniosku.
» 15 grudnia 2016, 14:05 #218
DevoMartinez: No mega fart, zwłaszcza, że nie uznali nam prawidłowo strzelonej bramki i powinnismy mieć karnego za rękę w polu karnym CP.
» 15 grudnia 2016, 14:40 #217
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 14:56

Za to uznali bramke Pogby ze spalonego a ta ręka to była zapłata za zostawienie Rojo na boisku. LoL
» 15 grudnia 2016, 14:56 #216
Maruder: Może i wczoraj udało wam się ukraść 3 punkty z Londynu ale żeby do czegoś dojść musicie grać i wygrywać.
» 15 grudnia 2016, 13:25 #215
is200: To kup sobie wielblada i idz na pustynie
» 15 grudnia 2016, 14:04 #214
Johnyblaze: Kim ty chłopcze jestes ze sie tu wypowiadasz? Po zalogowaniu mieniłes sie kibicem United ale jak czelsi prowadzi w lidze to zmieniłes ulubiony klub :)

Z jednej strony "Zachwycanie się stylem gry podczas gdy nasi rywale regularnie punktują ligowych średniaków sprowadzi nas na manowce i w kierunku strefy spadkowej".

A z drugiej "Może i wczoraj udało wam się ukraść 3 punkty z Londynu ale żeby do czegoś dojść musicie grać i wygrywać."

Człowiek chorągiewka :)
» 15 grudnia 2016, 18:50 #213
Sideswipe: Wygrać mecz takimi petardami na skrzydłach jak Roo i Mata, do tego za jednym Blind i za drugim Bailly to i tak jest super :P
» 15 grudnia 2016, 12:32 #212
M4GIK1990MU: Nie ma co, była dynamika na skrzydłach ;p A poważnie; Mou musi coś zrobić z flankami jak najszybciej, bo wydaje się, że tutaj właśnie tkwi przyczyna mizernej ilości goli na mecz. Za SAF-a skrzydła były priorytetem i dzięki temu m.in. nie było problemów z bramkami. Obecnie wygląda to gorzej niż źle; mamy Rasha, który jest napastnikiem, mamy Martiala, który też jest napastnikiem, mamy Matę, który jest za wolny na skrzydło, Mikiego, który też chyba czuje się lepiej na środku, Lingardinho, który jest dobry, ale tylko na ławkę, Younga, który co najwyżej może być zapchajdziurą i skończonego Depaya. Na prawdę wygląda to źle.
» 15 grudnia 2016, 13:21 #211
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 13:37

Miki grał świetnie na skrzydle w BVB

Martial to nie jest środkowy napastnik. Nigdy nie grał na niej dłuższy okres czasu pominąwszy drużyny juniorskie Lyonu. Skoro każdy trener w jego profesjonalnej karierze traktuje go jak skrzydłowego to chyba nie może się mylić każdy. Jak pokazuje poprzedni sezon problemem nie jest jego pozycja ale obecna dyspozycja. Jeśli wróci do formy to nie będzie problemu z lewym skrzydłem. Pytanie kiedy i czy do tego dojdzie.
» 15 grudnia 2016, 13:37 #210
Sideswipe: Skrzydłowych mamy dobrych - Martial i Miki, z tym że pierwszy problem z formą, drugi - kontuzja. Young, Lingard, Depay na ławkę są ok i myślę, że Mou powinien wybierać na skrzydło SKRZYDŁOWYCH choć to tylko zmiennicy a nie wciskać tam Rooneya czy też typową 10 jak Mata. Moim zdaniem mimo wszystko solidny by nie powiedzieć "przeciętny" zawodnik może dać więcej zespołowi na swojej nominalnej pozycji niż ktoś, kto gra na pozycji właściwie z przymusu.
» 15 grudnia 2016, 17:29 #209
VaultBoy96: Marsz po majstra rozpoczęty!
» 15 grudnia 2016, 12:09 #208
CoachMark: Moje widzimisie pomeczowe

Chyba drugi dopiero występ w formacji 4:3:3 a już na pewno pierwszy dobry. Co najważniejsze widać, że mniej więcej z miesiąc czasu każdy mecz jest lepszy. Wczorajszy mecz był bardzo dojrzały. Pressing był chyba jeszcze wyższy przez przynajmniej pierwsze 30 minut. Bardzo zespołowy i bardzo dobry. Rozegranie przede wszystkim było bardzo szybkie. Troszkę widać, że zawodnicy do tego nieprzyzwyczajeni, bo niektórzy się w takich sytuacjach gubili, ale i tak było to na poziomie. Sędziowanie było tragiczne, ale Pawson już w zeszłym sezonie ode mnie dostał łate że sedziuje beznadziejnie ale w obie strony, zdaje się, że daje najmniej kartek w lidze, albo daje najpóźniej pierwszą.

Stracona bramka była tak rozklepana, że to by każdemu wpadło, nawet Italii. Strzelone bramki przez United bramki były pewną nowością jeśli chodzi o sposób w jaki zostały zrobione... Pogba ani Zlatan nie wykonywali wolnego i jeszcze po niebezpośrednim stałym fragmencie w końcu.
Druga była po prostu taka jakiej się nie spodziewałem, ale jakiej bym sobie i im życzył.

O formacjach i piłkarzach:

DDG miał parę sprawdzianów z dystansu - czujny, dobre wznowienia z jednym wyjątkiem

Obrona - znów świetnie, bardzo szczelna, a bramka to po prostu błysk pałacowców.

Bailly ma nosa do wychodzenia w przód, świetny transfer. Za faul na nim ten azjat rzecz jasna powinien mieć kartonik... no ale przecież był nie dwiema nogami.
Blind ma mniej dynamiki to było mniej widowiskowo, a jego podania były blokowane, bo dość krótko go kryli. Niemniej fajnie się wracał po stracie i przede wszystkim boki obrony BYŁY BARDZO aktywne w ataku w końcu.
Rojo był znów na posterunku.
Jones j.w.

Świetny występ Carricka, bardzo dużo się działo w jego strefie i właściwie wyszedł z tego z tarczą. Dobrze i do przodu i do tyłu.
Herrera dużo pracował, ale tym razem prócz pressingu nie było wielkiego efektu dodatniego.
Pogba czarno - biały występ. Sporo straconych podań, takiej niefrasobliwości, ale asysta prima sort, no i widać, że lubi być w centrum rozwoju akcji, nie wiem czy nie za bardzo. Ogółem solidny występ.

Mata - bardzo mało widoczny, on chyba jeszcze bardziej był skołowany co się robi w 4:3:3 niż Wazza.
Wazza - Jak na jego umiejętności panowania nad piłką przy tak szybkim rozegraniu, to w zasadzie było ok. Dobra próba strzału, a jeszcze prawie asysta mu wyszła ze słabego przyjęcia:D

Zlatan - Znów duży work rate, znów udane to jego siłowanie się. Piękny gol i piękny pomysł na gola. Jeszcze ten tatuś co z niego wyszedł pod koniec, gdy się cofnął głęboko tylko po to by walczyć w środku o piłkę. Fajne zachowanie. Dla mnie graczem meczu chyba Carrick, bo bramki Pogby nie powinno w ogóle być.

Jeszcze warto dodać jedną nową rzecz. To był pierwszy mecz w tym sezonie gdzie Diabły pokazały błyskawiczną reorganizację. Po stracie piłki bardzo szybko ją odzyskiwali przy zespołowym odbiorze.
» 15 grudnia 2016, 10:14 #207
Stringer: "Rozegranie przede wszystkim było bardzo szybkie."
Tutaj się nie zgodzę. Jak dla mnie zespół grał bardzo wolno. Zdecydowanie zabrakło szybkości i ruchu na skrzydłach. Często była okazja do szybkiego ataku, ale wczoraj mieliśmy za mało przebojowych zawodników na boisku i ciężko było przeprowadzić zabójczy atak.
» 15 grudnia 2016, 11:42 #206
CoachMark: Jak nie ma dryblujących zawodników to trzeba klepać, było pod tym względem dobrze. Mogło być jeszcze znacznie lepiej.

P.S.
Mój trener zawsze mówił; piłka jest szybsza niż zawodnik. To by chyba potwierdzało to powyższe.
» 15 grudnia 2016, 12:20 #205
piotrekcfc: Zasłużona wygraną, szkoda tylko, że jest zmowa sędziów przeciwko Crystal Palace :/
» 15 grudnia 2016, 09:24 #204
ptasior: co ty gadasz, sędzia wczoraj w jedną i w drugą stronę źle sędziował, w przypadku remisu bardziej skrzywdziłby Nasz Manchester.
» 15 grudnia 2016, 09:27 #203
JacekB: "Zmowa" się niedługo skończy, ponieważ niedługo, prawdopodobnie od 2018 roku wprowadzą powtórki video (w przypadku wątpliwej czerwonej kartki, bramki ze spalonego, karnego).
» 15 grudnia 2016, 09:31 #202
ptasior: gdyby były powtórki było by 3-1 dla Nas
» 15 grudnia 2016, 10:51 #201
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 13:23

była by czerwień w 38' dla Rojo..
» 15 grudnia 2016, 13:22 #200
krzysiek199393: i dla koreańczyka jeszcze wcześniej
» 15 grudnia 2016, 16:08 #199
sensi: Wg przepisów nakładka to nie jest faul na czerwona kartke.
» 15 grudnia 2016, 19:37 #198
miloszek5555: www. youtube. com/watch?v=b09QzXjBQCA

sensi: a to co?
» 15 grudnia 2016, 23:18 #197
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2016 12:11

a to turek który nie przepada za United.
po drugie to nie jest nakładka LoL
» 16 grudnia 2016, 12:09 #196
Slawek7: Dwa zwyciestwa,to dla nas seria.Fajnie,ze sie udalo wygrac,teraz jest kilka latwiejszych rywali ,mozna nadrobic kilka punktow.GGMU!!
» 15 grudnia 2016, 08:31 #195
falafel: Jeszcze 2 sezony, 4 sezonu Mou nie dostanie
» 15 grudnia 2016, 02:59 #194
Chestnut: skąd takie przekonanie?
» 15 grudnia 2016, 07:22 #193
arkusz: To fajnie, ze usnoles. A widły z obory wyjoles?
» 15 grudnia 2016, 16:39 #192
Nordi14: Karnego nie dali, "spalonego" nie uznali, cud że wygrali
» 15 grudnia 2016, 02:02 #191
69eyes: W końcu Zlatan zrobił to co zwykł robić swego czasu RVP, wyciągnął nas z przysłowiowego szamba, zrobił różnice przekładającą się na punkty. Nie istotne, że wcześniej grał przeciętnie, na koniec liczy się to co w sieci. Potrzebujemy takiego napastnika jak ryba wody.
» 15 grudnia 2016, 01:06 #190
Marcel97: Gra Man Utd w tym meczu była ponad przeciętna. Co do meczu, niewiem po co Mou robi z Rooneya skrzydłowego, ciągła zmiana pozycji zle na niego wpływa. Lingard nic nie wnosi do zespołu. Mou mógł dac szanse takim piłkarzom jak Depay czy Young. Rashford bez formy, podobnie jak Mata. Ale najważniejsze że udało się wygrać i zgarnąć ważne 3 pkt. Podobała mi się gra Herrery po raz kolejny. David de gea i ta interwencja. Niewiem jak można krytykować Zlatana który ma 35 lat a wciąż liczy się w walce o króla strzelców z 9 bramkami w lidze, a 14 w sezonie co nadal czyni go jednym z najlepszych napastnikow na świecie.
» 15 grudnia 2016, 01:02 #189
arkusz: Bilans Manchesteru United pod wodza Mourinho w ostatnich 20 spotkaniach we wszystkich rozgrywkach: 11-6-3. Ludzie czy Wy nie widzicie tego progresu odkad pewien Portugalczyk zaczal nas trenowac? Rozumiem, ze zadowoleni byscie byli z bilansu 20-0-0 ewentualnie z 19-1-0? To jest premier league, tutaj punkty trzeba kosic w meczach u siebie a mecze wyjazdowe to typowe 50/50 i niewazne czy gra lider z ostatnia druzyna czy 8 z 12 druzyna. Wtopilismy kilka glupich remisow i mamy przez to jakies 8 pkt mniej, ktorych w koncowym rozrachunku moze nam braknac. Mam nadzieje, ze w tych stykowych meczach wieksza czesc z nich zaczniemy przechylac na swoja strone, tak jak chociazby dzisiaj. Trzeba byc slepym, zeby nie zauwazyc postepu jaka ta druzyna zrobila od czasow Moyesa i van Gaala. Dla porownania bilans ostatnich 20 meczy Liverpoolu, City, Chelsea i Arsenalu.
Liverpool 14-4-2
City 9-6-5
Chelsea 15-2-3
Arsenal 14-4-2
Pragne tylko przypomniec, ze to nasz pierwszy sezon pod wodza Portugalczyka a niektorzy z was napalili sie na majstra jakby to byl OBOWIAZEK Mou. Jesli ugra dla nas cos w perwszym sezonie - super, jesli nie - dalej mocno bede wierzyl w tego goscia. Wreszcie mamy jednego z najlepszych trenerow swiecie i kto jak nie on moze pomoc nam cos osiagnac? Cos czuje, ze zabawa zacznie sie w drugim sezonie ;) bedziemy kosic niemilosiernie.
» 15 grudnia 2016, 00:55 #188
Neymar12: Obowiązkiem Mou jest TOP4 i tylko tego się od niego teraz wymaga
» 15 grudnia 2016, 01:01 #187
arkusz: Jak dla mnie TOP 4 nic nam nie da, na mistrza tez juz mamy iluzoryczne szanse bo zaraz polmetek rozgrywek a Chelsea odjechala dosyc mocno. To juz o wiele bardziej docenie triumf w Lidze Europy, bedzie chociaz jakis puchar i wystep w przyszlorocznej LM sobie zapewnimy. A co jak co, pake mamy mocna i nikogo nie musimy sie bac w Lidze Europy.
» 15 grudnia 2016, 01:07 #186
MajkPL: Zgadzam się z Tobą w pełni. Progres widać gołym okiem. Widać że to my ciśniemy, gra jest dużo szybsza niż za Lvg, są ładne akcje na jeden kontakt, jest walka i agresja tylko nie mieliśmy szczęścia bo bramkarz przeciwnika miał dzień życia, tu arbitrzy pomogli, albo po prostu minimalnie nam brakowało szczęścia przy strzałach. Aktualna gra wygląda dużo, dużo lepiej niż za Lvg, ale większość która mówi ze nadal gramy taka samą "padake" nie pamięta chyba jak nudnie MU grało za Lvg (okres za Lvg to jedyny w którym zdarzało mi się zasnąć na meczach i to nie ze zmęczenia, gdzie w życiu bym nie pomyślał że mógłbym zasnąć oglądając mecz swojej ukochanej drużyny). Teraz mamy tyle celnych strzałów na mecz co wcześniej na 5. Ogólnie styl Lvg kompletnie nie pasowal do United, a do WBA. Podawali w tył lub w bok, aż w końcu wypracowali ten jeden strzał czy dwa i wygraliśmy ot tak sobie gramy. Teraz mimo iż zanotowaliśmy sporo remisów, przy większym szczęściu bylibyśmy w czołówce. Chodzi mi o to ze wtedy graliśmy bezpiecznie, teraz gramy ofensywnie coraz lepiej i jest perspektywa na bliską przyszłość, są zawodnicy kreatywni i maja swobodę co przekłada się na sytuacje/strzały. Btw. Kiedyś powiedziałem ze dla mnie Rojo to bezmózg jeżeli chodzi o jego faule i czerwona/karny to tylko kwestia czasu. Teraz defensywie gra nieźle, ale czerwień jak wisiała w powietrzu tak wisi ba juz powinien dostać za ten wslizg w meczu z Evertonem jak dobrze pamiętam.
» 15 grudnia 2016, 03:00 #185
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 00:49

Bardzo ciesza 3 punkty. Przyznam, ze powoli powiętpywałem i myslalem, ze bedzie kolejna frajerska strata, jednak to jest Premier League, a mecz trwa 90min. Pogba z Ibra slaby mecz, jednak w kluczowych momentach nie zawiedli i to dzieki tej dwojce mozna sie cieszyc kompletem oczek. Trzeba sobie powiedziec wprost - jest Carrick, jest impreza. 13 meczow rozegranych przez Anglika, a nie jednej przegranej musi robic wrazenie. Oj bedziemy po nim gorzko plakac, tak jak plakalismy po Scholesie. Moze zbyt odwazna stwierdzenie, ale jak dla mnie czlowiek ten jest zywa legenda MU, szkoda, ze tak bardzo niedoceniana. Z niecierpliwoscia wyczekuje nastepnych spotkan


Chcialbym rowniez napisac, ze pomimo faktu, iż nie darzę Chelsea wielką sympatią, ba jestem daleki od życzenia im czegokolwiek dobrego, tak jednak musze przyznac, ze ekipa Conte gra fantastycznie. Wielka szkoda, ze w tym roku nie graja w LM. Na pewno by sie nie zblaznili jak Tottenham, ktory nie wyszedl przeciez z bardzo latwej grupy. Aż chciałoby się obejrzeć mecz Chelsea z takim Realem, Barcelona, czy innym Bayernem. W koncu Anglia pokazalaby, ze nie ma co sie z niej smiac badz lekcewazyc na arenie miedzynarodowej. Uwazam, ze polfinal bylby bardzo realny, aczkolwiek to tylko moje gdybanie. Umowmy sie Chelsea obecnie gra najlepsza pilke z posrod wszystkich lig na swiecie. Czysty fakt, statystyka - nic wiecej.
» 15 grudnia 2016, 00:45 #184
walentos: Chelsea jedzie na piwkach :) tam są wyluzowani, nie ma presji, nikt o nich nie mówi jak o United czy o Mourinho to i wyniki są lepsze. U nas to od razu była nagonka jak zobaczyli Roo na weselu a w Chelsea w szatni Costa piwko pije i pozuje z nim do zdjęcia.
» 15 grudnia 2016, 00:48 #183
arkusz: Myslicie, ze gdyby Chelsea grala w europejskich pucharach to dalej moglaby grac na takiej intensywnosci? Sadze, ze te 6 meczy w grupie LM czy nawet Ligi Europy mocno wplyneloby na ich osiagi w lidze. Oni rzucili wszystkie sily na Premier League w tym sezonie i poki co wychodza na tym najlepiej. Poki co sa bezkonkurencyjni, ale mysle, ze rowniez zlapia zadyszke w ktoryms momence sezonu.
» 15 grudnia 2016, 00:59 #182
falafel: To tez duzo zależy od ławki rezerwowych, a ta cfc ma mocną,dlatego nie liczylbym na jakąś wielka zadyszke, sam Conte tez.wygląda na rozsądnego i nie robi ciągle czegoś co nie działa
» 15 grudnia 2016, 02:45 #181
DjTED: arkusz: Już dostają zadyszkę. 2 mecze na styk. Chelsea to jet twór, a nie klub....
» 15 grudnia 2016, 03:15 #180
CoachMark: Bezkonkurencyjna? Nie wiem czym się kierujesz. Spójrz ile czasu trzeba było rozpracowywać granie Leicester. Oni odświerzyli coś czego nie grano od hohoho i teraz na tym jadą + warto zaznaczyć, że grają niemal jedną jedenastką i jedynymi dobrymi zmiennikiami są Cesc i Willian, nie mają narazie kontuzji. Się okaże co z nich jest dopiero jak im ktokolwiek spoza tych pozycji wypadnie. Z resztą dla mnie Arsenal gra lepiej, zwyczajnie mają mało jaj, jak zawsze z resztą... po trenerze. Nie muszą tak często walczyć o mecze jak Chelsea, ale jak już muszą... to raczej nie potrafią.
» 15 grudnia 2016, 10:23 #179
Neymar12: Oczywiście że w meczach jak z CP potrzebujemy szybkości. Bo defensywy zespołów broniących tak głęboko ciężko rozerwać samym atakiem pozycyjnym a jak już to trzeba być bardzo skutecznym(czego nie można o nas powiedzieć). W takich meczach przydają się indywidualności które potrafią dryblingiem zrobić miejsce dla kolegów czy choćby pociągnąć akcje skutecznie do przodu. Ma je prawie każdy zespół z czołówki jak np. Mane czy Hazard. W tym aspekcie widać też ile nam dawał w ten sposób Martial w zeszłym sezonie

A co do Maty i Rooneya oni nieszablonowych zagrań mieli niewiele lub prawie wcale

Powinnismy ich zjadać kreatywnością i nieszablonowymi zagraniami

Ciężko to zrobić skoro często był problem aby podejść pod pole karne.
» 15 grudnia 2016, 00:44 #178
walentos: Jak chcesz rozerwać zespół broniący się głęboko szybkimi zawodnikami? Należałoby oddać im pole i dać zaatakować a później liczyć na szybkie kontry. Niestety to my naciskalismy i bylismy non stop w pod polem karnym rywala dlatego szybcy zawodnicy nie zrobiliby różnicy. Hazard nie tyle ciągnie akcje do przodu co jest bardzo kreatywny i potrafi zagrać genialną piłkę lub pokazać się koledze.

W zeszłym sezonie nie atakowalismy bo skupialismy się na posiadaniu pilki klepanej czesto na swojej połowie. Wyciągalismy rywala z ich polowy i gdy robiło się luźniej Martial mógł szaleć . W tym sezonie atakujemy mocniej i gra toczy się na połowie rywala który czesto broni się w 11. W takiej sytuacji tylko silni i kreatyni zawodnicy zdadzą egzamin.
» 15 grudnia 2016, 00:55 #177
Neymar12: Mam inne zdanie ale ok. Uważam że na skrzydle siła jest najmniej wymaganym atutem. Co zresztą wielu genialnych skrzydłowych pokazało
» 15 grudnia 2016, 01:00 #176
walentos: Niestety dziś nie było na boisku skrzydłowych i nasze ustawienie ich nie przewidywało. Trudno wskazać mi kogoś kto trzymał się skrzydła raczej jeśli ktoś tam się znalazł to z konieczności.
» 15 grudnia 2016, 01:11 #175
DevoMartinez: Szybkosć na skrzydle zawsze się przydaje ale przeciwko głebokiej defensywie to raczej drybling i umiejętnośc ogrania 1 na 1. Takie coś co miał Martial w tamtym sezonie i Miki w tym. Takie skrzydła by nam dawały duzo w ataku.Granie Rooneyem czy Matą na flankach tylko wtedy kiedy gramy Shawem Valenicą na bokach obrony. Chociaż Shaw po kontuzji też nie ten sam zawodnik.
» 15 grudnia 2016, 02:06 #174
Dexter22: To samo napisałem na onecie :Nie wiem co by zrobili ci bezradni chłopcy z MU bez Ibry. Miki ma kontuzję ,Wazza jest za trochę za wolny. Lingard,Raszford,grają padakę a Martial ma taką formę że się nie załapuje do składu szerokiego na mecz.Mata jakoś nie gra,Carrik się starzeje,Balliemu Mourinho nie daje wyleczyć kontuzji(pewnie go dobiją na Pucharze Afryki),Darmian już dłuższy czas bez formy.Rojo gra dziwnie ,jest skuteczny ale na granicy ryzyka.Jones rzeczywiście błyszczy.Blindt jest blady,bezjajeczny. Herrera robi swoje.Gea pokazuje kunszt.Pogbie by się przydał ktroś w każdej strefie boiska żeby chłopina zaczęła czasami myśleć.Jest silny,duzy,szybki,potrafi podać a jednak widać jakiś mankament subtelnej genetycznej głupoty w jego grze.Nie ma się czemu dziwić że Mourinho jest znerwicowany !!
» 15 grudnia 2016, 00:31 #173
Neymar12: Rooney limping badly as he left Selhurst Park #mufc

A jednak chyba dlatego zszedł
» 15 grudnia 2016, 00:30 #172
JudoHonor: Ja to widze tak :
De Gea zagrał w porzadku , rojo plus jones swietnie . Bailly na prawej obronie wymiatal , pozniej darmian słabiej . Blind bez zarzutów . Pogba bardzo nierówno , swietnie zagrania przeplatał głupoty stratami. Mata zupełnie niewidoczny . Carrick bardzo dobra prace wykonał i w defensywie i w ofensywie ( dla mnie motm) . Rooney tragedia , duzo strat i słabych , zwalniających podań. Jemu brakuje zdecydowania , prawie w kazdym meczu psuje dobra okazje bo nie decyduje sie na strzał i za długo czeka , albo piłka mu Poprostu ucieka . Ibra bez fajerwerków , ale wykonał swoja prace i strzeli kolejna juz bramkę . Musi szybko wrócić valencia do skladu po na prawej stronie nie ma kto grac
» 15 grudnia 2016, 00:14 #171
LyseqMU: Bogu dzieki ze nasz trener nie czyta waszych wypocin. On lepiej wie, on wszystkich widzi na treningu, pod jego wodza United lepiej gra i sie rozwija. Większość z was to przypadkowi ludzie, którzy tylko tu wchodzą ponarzekać na to na co tylko się da, a z kibicami nigdy nie mieliście do czynienia(no chyba ze kiedys jakis kibic spuscil któremuś z was wpierdol) aż sie dziwie czemu ta stronę tak lubię... Nie pozdrawiam
» 15 grudnia 2016, 00:05 #170
justdudi: No dokładnie...Pogba i Ibra najgorsi na boisku. Najlepszy Carrick bo miał najlepsza celność podań. 3 do przodu i reszta na własnej połowie. Nie ważne że Pogba jest ciągle pod piłka i bierze grę na siebie przez co popełnia błędy, ale też strzela i asystuje. Carrick to piłkarz defensywny i nie pisz banialuk, że ma jakikolwiek wpływ na ofensywę bo nie gra tu od roku czy 2, a dziwnym trafem do teraz nasz środek był bez życia. Ibra z Pogba bramka i asysta a reszta co? Ale nie...Pogba jest słaby bo tsy razy stlacil piłka...
» 14 grudnia 2016, 23:59 #169
walentos: Gościu my z Carrickiem w składzie nie przegraliśmy meczu w tym sezonie. Z Michaelem w składzie zanotowalismy dwa remisy jeden z Arsenalem drugi z Evertonem i w obu meczach bylismy lepszą drużyną.

Pogba miał wkład w szystkich 5 porażek bo rozegrał w nich 90 minut i w pozostałe 4 remisy.

Mów sobie co chcesz ale Carrick wnosi mnóstwo doświadczenia i spokoju w środku pola ponad to walczy , broni a po straconej piłce goni rywala a nie drepcze jak Pogba.

Dzis mnie cholera brala jak obrona odbierała pilke w naszym polu karnym i oddawala ja Pogbie a ten znow oddawał jak rywalowi niecelnym podaniem. Chyba kazdy oczekuje od niego jakiegos błysku i kontry a są glupie straty.
» 15 grudnia 2016, 00:13 #168
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 00:18

Pogba miał wkład w szystkich 5 porażek bo rozegrał w nich 90 minut i w pozostałe 4 remisy.

Hehehe. Naprawdę komiczny argument. On jeden gra w piłkę w tej drużynie a nie jedenastu graczy którzy popełniają wiele baboli jak chociażby Herrera- De Gea ze Stoke. Nic że wcześniej w tym meczy wypracował kilka niezłych szans. Jego wina że zremisowaliśmu

Chyba kazdy oczekuje od niego jakiegos błysku i kontry a są glupie straty.

Z tego co widzę zaliczył asystę i strzelił gola. Powinien mieć dwie ale spartolił niejaki Rooney który ładnie klepał ale nie w kluczowym momencie. Więc błyski były a jak zobaczysz liczbę wykreowanych szans w tym sezonie to nie błyszczą raczej ci którym je stwarzał
» 15 grudnia 2016, 00:17 #167
NoLogo: Asysta asystą. Proponuje obejrzeć powtórkę bramki dla Crystal. Kto tak pięknie przykrył McArthura.
» 15 grudnia 2016, 00:22 #166
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 00:27

Jeszcze jedno. Carrick grał od Pogby dużo mniej. Ponad 12 spotkań więcej rozegrał francuz więc ocenianie ich w taki sposób jest lekko niesprawiedliwe. Łatwiej o lepsze oceny w mniejszej skali. Po za tym obaj spełniają inne rolę na boisku

Na ten temat skończyłem się wypowiadać

I żeby nie było wątpliwości. Zarówno dziś jak i w poprzednich spotkaniach grał bardzo dobrze, ale nie da się przewidzieć co by się stało gdyby w tych zremisowanych/przegranych spotkaniach zagrał.
» 15 grudnia 2016, 00:25 #165
walentos: Tak z ilością spotkań masz rację ale spójrz też na to z drugiej strony. Pogba gra regularnie, ma zapewnione miejsce w składzie i cały czas jest w rytmie meczowym. Carrick takiej regularności nie ma i miejsca w składzie też nie jest pewny a jednak co dostaje szanse to gra solidnie.

Strzelił gola z metrowego spalonego mając 4 metry do bramki, wielki wyczyn. Z drugiej strony spójrz kto był odpowiedzialny za krycie McArthura i czemu ten wbiegł sobie w pole karne bez krycia.
» 15 grudnia 2016, 00:42 #164
Neymar12: Carrick takiej regularności nie ma i miejsca w składzie też nie jest pewny a jednak co dostaje szanse to gra solidnie.

Carrick po prostu grać regularnie nie może. Nie ma już na to sił. Po za tym to gracz bardzo doświadczony(co na jego pozycji bazującej głównie na ustawianiu się ma kolosalne znaczenie), w przeciwieństwie do gracza wciąż młodego i grającego pierwszy sezon w nowym klubie i nowej lidze. Dość spora różnica w opozycji do 10 letniego stażu Carricka.

Strzelił gola z metrowego spalonego mając 4 metry do bramki, wielki wyczyn

Możemy tak gadać i gadać na ten temat. Równie dobrze mogę powiedzieć że Rooney z 8 nie trafił do bramki po jego pięknym zagraniu ale po co?

Z drugiej strony spójrz kto był odpowiedzialny za krycie McArthura i czemu ten wbiegł sobie w pole karne bez krycia.

Za tego gola należy obarczyć winą kilku zawodników, nie tylko jego. Nie powinni nawet podejść pod pole karne zwłaszcza że było to chwilę po tej pięknej paradzie DDG. Nikt nie potrafił odciągnąć ich od pola karnego i efekt znamy. Takie momenty gdy rywal nie ważne jak słaby potrafi nas na chwile przycisnąć zdarzają się zawsze i trzeba popracować aby to wyeliminować. Widzieliśmy to chociażby z Arsenalem czy Stoke

Dobranoc
» 15 grudnia 2016, 00:54 #163
walentos: Serio na siłe się kłócisz a argumenty masz przeciętne.

Pogba nie jest w nowym klubie i w nowej lidze. Grał u nas 3 lata w juniorach gdzie spotykał większość swoich aktualnych rywali z PL a później przez 2 sezony dostawał szanse w drużynie seniorskiej pod wodzą najlepszego menadzera w historii pilki nożnej. To dzięki temu został zauważony przez Juve i odniósł tam taki sukces. Mówienie że to dla niego nowy klub i liga jest conajmniej niestosowne.

No właśnie nie wiem po co skoro Rooney oddał 3 strzały z czego 2 były celne i groźne. Pogba oddał 4 strzały z czego dwa były celne i groźne tylko że jeden z nich był ze spalonego a Ty się tu zachwycasz jakimiś sytuacjami które miał. Skuteczność jest w tej statystyce po stronie Rooneya. Należy też pamiętać że Pogba był przy piłce dwa razy dłużej od Wayna.

Jakich kilku zawodników? Serio aż tak zaślepiony jesteś? Linia obrony trzymałą się sztywno , każdy krył swojego i tylko Pogbie uciekł McArthur który za chwilę dostał piłkę i strzelił bramkę. Może jeszcze powiesz że to wina Rooneya że się nie wrócił?
» 15 grudnia 2016, 01:08 #162
Neymar12: Grał u nas 3 lata w juniorach gdzie spotykał większość swoich aktualnych rywali z PL a później przez 2 sezony dostawał szanse w drużynie seniorskiej pod wodzą najlepszego menadzera w historii pilki nożnej.

Człowieku on nie rozegrał tu jednego pełnego spotkania. A talentem który budził spore zainteresowanie był już w La Havre. Między innymi Wenger chciał go wtedy sprowadzić Może nie takie jak ten norweg z Realu ale spore. Sporo też dla niego zrobił w tym aspekcie Raiola który potrafi sprzedać swoich klientów. Rozegrał tu aż 68 minut przez cały sezon w lidze. To jest nic co można uznać za ogranie się w tej lidze. Więc tak, mówienie o zupełnie nowej lidze jest stosowne. Ty za to masz dobre argumenty.

No właśnie nie wiem po co skoro Rooney oddał 3 strzały z czego 2 były celne i groźne. Pogba oddał 4 strzały z czego dwa były celne i groźne tylko że jeden z nich był ze spalonego a Ty się tu zachwycasz jakimiś sytuacjami które miał. Skuteczność jest w tej statystyce po stronie Rooneya. Należy też pamiętać że Pogba był przy piłce dwa razy dłużej od Wayna.

Skoro nic z tego nie wyszło nie obchodzi mnie to. Nie trafił do bramki mając ku temu okazję i tylko to się liczy. Był przy piłce dłużej i w przeciwieństwie do Roo potrafił coś z nią zrobić konkretnego. Nie zachwycam się że rozegrał genialny mecz. Twierdze że jego gra a Rooneya to nieba a ziemia
» 15 grudnia 2016, 07:25 #161
piter100000: Oscar potwierdza, że na 90% zagra w Shanghai SIPG :) to pokazuje jakie ma ambicje ten zawodnik w wieku 25 lat
» 14 grudnia 2016, 23:50 #160
Neymar12: Może jak Thiago Silva w momencie transferu do PSG nie ma za co rodziny wyżywić
» 14 grudnia 2016, 23:52 #159
piter100000: zapomniałem, że za takie "drobne" jak w Chelsea to na chleb nawet nie starczy
» 14 grudnia 2016, 23:54 #158
Kilerek7: Albo poprostu widzi, że wielkiej kariery już nie zrobi, to chociaż się dorobi. A taki Lavezzi zarabia prawie 500 tysi na tydzień, albo Hulk, ponoć Tevez tez ma iść do Chin.
» 14 grudnia 2016, 23:56 #157
piter100000: w Chelsea nie zrobi, ale pewnie kilka lepszych klubów z naszego kontynentu z chęcią by go wzięło. z drugiej strony sam bym pograł w takich Chinach. zero stresu, lekkie mecze i treningi, a kasa ogromna :)
» 15 grudnia 2016, 00:00 #156
NeverGiveUpGGMU: "Widzi, że kariery juz nie zrobi"- jak tak można myśleć? A gdzie był Mahrez przed Leicester? Gdzieeee? A teraz jeden z najlepszych na swojej pozycji. Ciężka praca i jeszcze raz ciężka praca!
» 15 grudnia 2016, 00:01 #155
piter100000: ja nigdy nie zrozumiem pazerności niektórych piłkarzy. zarabiając przykładowo ponad 100 tysi funtów na tydzień można se du... podcierać setkami, a i tak się tego nie odczuje, a niektórzy chcą jeszcze więcej. wiem, że kariera piłkarza nie trwa wiecznie tylko, że taki Oscar zarobił więcej w takiej Chelsea niż suma zarobków każdego z nas łącznie z tym co będziemy pracować do emerytury :)
» 15 grudnia 2016, 00:10 #154
Neymar12: Bo sam tyle nie masz(jeśli masz to przepraszam). Jeśli człowiek ma dużo to żyje za dużo więcej i chce to pomnażać aby nie mieć żadnych ograniczeń
» 15 grudnia 2016, 00:14 #153
piter100000: no i tu masz rację. pazerność ludzka nie zna granic
» 15 grudnia 2016, 00:15 #152
vanderToki: Ja na takiej samej zasadzie nie rozumiem, dlaczego oni jeszcze przewałami podatkowymi się bawią. No ale rzeczywiście to musi być tak, że apetyt rośnie w miarę jedzenia.
» 15 grudnia 2016, 00:54 #151
Kilerek7: Wszystko zależy od człowieka piłkarze z topu grają w najlepszych klubach i zarabiają krocie. Taki Oscar grzeje ławę w dobrej drużynie i kokosów nie ma w porównaniu z najlepszymi. Każdy z nas chciałby być milionerem, więc pogra sobie w Chinach zarabiając jak najlepsi w Europie. Widocznie nie dla każdego ważne są trofea itd.
» 15 grudnia 2016, 01:19 #150
Neymar12: Pochwalić można Mou za to że nie boi się wymienić Roo jeśli gra jak teraz.
» 14 grudnia 2016, 23:40 #149
NeverGiveUpGGMU: Pytanie za 100 punktów: czego miałby się bać? ;)
» 14 grudnia 2016, 23:43 #148
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:46

Od kilku lat Rooney był grającym prezesem tego klubu. Z jakiegoś powodu. I menadżerowie mający mniejsze poparcie niż SAF czuli nieproporcjonalny do tego co pokazuje od prawie 5 lat na boisku respekt
» 14 grudnia 2016, 23:45 #147
NeverGiveUpGGMU: Rooney to profesjonalista i szanuje decyzje trenera, jak widzieliśmy. Sam mówił w wywiadach, że nie ma pewnego miejsca w składzie. To żaden wyczyn zmienić Rooneya :) A ze ci wcześniejsi mieli z tym problem, no cóż...
» 14 grudnia 2016, 23:52 #146
badura: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:53

Najwidoczniej sa ku temu "smiesznemu" respektowi powody. Gdyby tak nie bylo to nie sadzisz ze pracuja tam odpowiedni ludzie? Dziwnym trafem to nie ty ani nie ja podejmujemy takie czy inne decyzje.
» 14 grudnia 2016, 23:52 #145
walentos: Pochwalić Mou za zmianę? Co ten Rashford dziś wniósł do gry? Rooney co raz to ładnie dogrywał lub stwarzał zagrożenie. Rashford 2 glupie faule. 2 straty a w swoim jedynym rajdzie wypuscil sobie pilke pod nogi rywala.
Zabił grę tą zmianą.
» 15 grudnia 2016, 00:02 #144
Neymar12: Za to Rooney głupio nie tracił tak? Ten jego piruet po stracie piłki zasługuje na garść memów
» 15 grudnia 2016, 00:08 #143
walentos: W przypadku zmian staram sie skupiac raczej na tym co dobrego zawodnicy pokazali na boisku a Rooney zrobił dziś sporo dobrego w porównaniu do swojego zmiennika. Serio jeden piruet nie może zaważyć o ocenie zawodnika za mecz.
» 15 grudnia 2016, 00:16 #142
Neymar12: I tak nie jest bo oceniam dużo więcej m.in nieskuteczność
» 15 grudnia 2016, 00:22 #141
walentos: To rozlicz z tego Pogbę i Ibrę w pierwszej kolejności bo skuteczność podan i strzałów była u nich na najgorszym poziomie.
» 15 grudnia 2016, 00:35 #140
Neymar12: Dobrze że przeciwieństwie do Rooneya coś dzięki ich podaniom wpadło do siatki. A nie wróć, to nie winna Rooneya, po prostu miał przed sobą fenomenalnego bramkarza. Nie mówię że zagrali wybitnie, mówię że w porównaniu do Roo wypadli dużo lepiej
» 15 grudnia 2016, 00:58 #139
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 01:19

Jeśli skupić się tylko na bramkach (też tych zdobytych z spalonego) i asystach wypadli lepiej. Jeśli porównać pozostałe aspekty to podania i strzaly sa po stronie Rooneya, przechwyty po stronie Ibry a wygrane pojedynki glówkowe i obrony po stronie Pogby dlatego nie powiedział bym że Roo na ich tle wygląda dużo gorzej.
» 15 grudnia 2016, 01:19 #138
Pady: Oby Everton nie przegrał w derbach u siebie, w meczu City mi wszystko jedno my wygramy i coraz bliżej święta wszystko w zasięgu, a co z ta Chelsea to ja nie wiem.
» 14 grudnia 2016, 23:34 #137
kckMU: W ostatnich 13-14 minutach brakowało mi na boisku jednej osoby - Wayne'a Rooneya. Nie wiem co ten Mourinho tu odpieprza, przede wszystkim z Jonesem, Rojo i naszym kluskiem, ale bardzo mi się to podoba.
» 14 grudnia 2016, 23:31 #136
walentos: Waynowi Rooneyowi też brakowało Wayna Rooneya na boisku. Był bardzo niezawodolony z zejścia bo dobrze mu się dziś gra układała. Gdyby nie dobra forma bramkarza Crystal Palace Rooney mógł miec na koncie 2 bramy.
» 14 grudnia 2016, 23:33 #135
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:38

Że co się Rooneyowi układało? Był niemalże bezużyteczny i tak komiczna strata w której udawał faul. To zapamiętam na długo

I poprawka - gdyby Rooney był skuteczniejszy to miałby nie dwie a może nawet 3 bramki bo pod dobrą sytuację dośrodkowanie Darmiana można podpiąć ale dość trudną
» 14 grudnia 2016, 23:37 #134
Neymar12: Co by o nim nie mówić wystawianie go na zespoły takie jak CP w których potrzebujemy szybkości jest pomysłem bardzo złym
» 14 grudnia 2016, 23:42 #133
walentos: Strzały, dobre wykonanie rożnych, dobrze klepał z kolegami. Serio nie widziałeś że po jego zejściu osiadliśmy i przestaliśmy atakować?

Bezużyteczny to był Lingard który wszedł żeby podawać do tyłu i Rashford który wszedł żeby głupio faulować. Pogba oprócz asysty i bramy zagrał tragicznie dużo strat, nie chciało mu się biegać i te podania do nikogo. Żeby nie brama z spalonego i asysta w końcówce to byłby najgorszy na boisku. Tylko Ibra miał gorszą celność podań.

Ibra zagrał przyzwoicie, dużo walczył dużo odbierał i wypracowywał. Mało zagrażał bramce ale zdobył bramkę wtedy kiedy trzeba i to trzeba pochwalić.

Carrick cichy bohater bo nie wiem czy zauważyliście to był zawodnik który wykonał najwięcej podań do przodu. Obok Maty najlepsza celność podań. Gdyby więcej piłek było zagrywanych do niego zamiast do Pogby to szybciej przemieszczalibyśmy się pod pole karne rywala.
» 14 grudnia 2016, 23:50 #132
piter100000: Pogba gol i asysta, a Rooney spartolił 3 sytuacje i nic poza tym nie pokazał. co tu dalej porównywać?
» 14 grudnia 2016, 23:52 #131
walentos: W takich meczach jak CP nie potrzebujemy szybkosci. Czemu mamy rywalizować z takimi drużynami w aspektach o które oni się opierają? Grając z drużyną nastawioną na szybkość nie możemy próbować być szybszymi bo sie na tym przejedziemy. Powinnismy ich zjadać kreatywnością i nieszablonowymi zagraniami i tego nam brakowało po zejściu Roo i Maty. Szybki Lingard i szybki Rashford nie wprowadzili nic do naszej gry a wręcz nas osłabili.
» 14 grudnia 2016, 23:53 #130
badura: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:54

To zapamietasz na dlugo ale jak ratowal nam du*e i to ze wgl tu zostal to juz zapomniales. Typowe

Mogl odchodzic w 2010 zaraz po Ronaldo do Realu czy gdzie indziej.
» 14 grudnia 2016, 23:54 #129
piter100000: Rooney kreatywny i nieszablonowy? przecież on nigdy taki nie był
» 14 grudnia 2016, 23:55 #128
walentos: No jeśli porównać go do Lingarda czy Rashforda to jednak jest :) Co porównywać ? Rooney miał lepszą celność podań, lepszą celność strzałów i mimo że w sumie oddał ich o 1 mniej to dwa z nich były bardzo niebezpieczne.
» 14 grudnia 2016, 23:59 #127
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 00:04

Strzały, dobre wykonanie rożnych, dobrze klepał z kolegami. Serio nie widziałeś że po jego zejściu osiadliśmy i przestaliśmy atakować?

Rożne nie wykonuje w tej drużynie dobrze nikt i nie widzę specjalnej poprawy. Klepał ale nic nie wyklepał a gdy dochodził do sytuacji zawodził. Nie jego w tym meczy potrzebowaliśmy tylko kogoś szybkiego i było to widać. Na mecz z WBA się nie nadaje. Zbyt dobrze się bronią i z tyloma wolnymi zawodnikami nie zdziałamy nic.

Pogba oprócz asysty i bramy zagrał tragicznie dużo strat, nie chciało mu się biegać i te podania do nikogo

Oprócz bramki i asysty stwarzał jakiekolwiek szanse tej drużynie. Tylko jedna z golem Maty była bez jego udziału. Najpierw to podanie do Maty gdzie ten za wysoko wrzucał czy właśnie to podanie do Rooneya które powinnien wykorzystać. Zagrał dobry mecz, dużo lepszy niż Rooney. Bez niego w ofensywie nie zrobilbyiśmy nic i nazywanie jego meczu słabym w kontekście do ocenienia gry Rooneya dobrym jest po prostu bezczelne. A jak rzucasz statami to choćby te z pierwszej połowy



1 goal
2 key passes
4 shots
4 dribbles
57 passes
100% tackles won

I co do ciebie. Oczekujesz od niego stanowczo zbyt mało i to widać za każdym razem. 19 letniemu Rashfordowi które nie gra w BPL nawet rok można wybaczyć więcej, zwłaszcza że przecież nigdzie nie nazwałem jego występu dobrym czy Lingardowi który nigdy nie był nawet dobrym graczem i po prostu oczekiwania musi mieć mniejsze
» 15 grudnia 2016, 00:02 #126
NoLogo: Carrick zdecydowanie bohater meczu, przez większość wysyłany na emeryturę, facet który w okolicach 90min. sprintem wraca do obrony, a pogba stoi i macha łapami jak dziecko w piaskownicy.
Niestety, stety bo dała 3pkt., asysta przysłoniła co niektórym obraz syfu jaki grał pogba, jw. masa strat plus syf pod własnym polem karnym w dużej mierze przez jego braki w obronie.
» 15 grudnia 2016, 00:04 #125
piter100000: jednak gola nie zdobył. niestety na sam koniec liczy się efekt. to tak jak z naszymi meczami. co z tego, że graliśmy dobrze jak nie wygrywaliśmy? tak samo z Rooneyem. co z tego, że oddał 3 groźne strzały? gola nie zdobył
» 15 grudnia 2016, 00:05 #124
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 00:09

Rooney miał lepszą celność podań, lepszą celność strzałów i mimo że w sumie oddał ich o 1 mniej to dwa z nich były bardzo niebezpieczne.

Chwała jeśli weźmiemy pod uwagę że w piłkę gra przynajmniej 12 lat dłużej a jedyne co robi lepiej ostatnio to celnie poda na bok czy celnie trafi w bramkarza lub spokojnie w jego zasięgu. Proszę cię.
» 15 grudnia 2016, 00:07 #123
walentos: Statystyki które podałeś to są statystyki z całego meczu.Bezczelne to jest Twoje podawanie statystyk wybiórczo. Szkoda że nie podałeś statystyki pass accuarcy która wyniosła 82% co oznacza mniej więcej tyle że 11 podań Pogdy zakończyło się oddaniem piłki rywalowi. Lub tej shoot acccuarcy 50% która mówi tyle że dwa strzały leciały w światło bramki. Szkoda jeszcze że po tych stratach średnio chciało mu się za piłką pobiec.

To że Pogba stwarzał szanse nie wynika z tego że grał jakoś wybitnie. Pogba dostał dwa razy tyle piłek co Rooney w tym meczu bo wszystko leciało do niego więc wstyd gdyby tych szans nie stwarzał. Dostrzegasz tę róznicę?

Co do rożnych to Roo bije je nienagannie. Nie zapominaj ze samym wykoaniem rożnego asysty nie zdobędzie a że u nas gra głową kuleje to juz inna sprawa.

Gdzie Ty widziałeś żę potrzebowaliśmy kogoś szybkiego? Zespół nie atakował w ogóle z kontr tylko pozycyjnie i póki był Roo to potrafił ładnie przerzucic pile na wolne pole lub uderzyc z daleka. Wejscie Rashforda nie wniosło absolutnie nic.

Nie rozumiem troche śpiewki o mniejszych czy większych oczekiwaniach. Od całej drużyny oczekuje się zaangażowania i wyników. Jak inaczej mogę ocenić występ Lingarda który raczył nas podaniami do tyłu kiedy drużyna potrzebowała szybko strzelic bramke na 2:1? Jak inaczej można ocenić gre Rashforda od którego oczekiwało się świeżości i szarżowania w pole karne a jedne co mi utkwiło w pamięci to nieudany rajd i 2 faule przy stanie 1:1 które zabrały nam łącznie 4 minuty a rywalowi dały cenne chwile wytchnienia.
» 15 grudnia 2016, 00:33 #122
is200: I to mnie dziwi u tego Mourinho pilkarzy ma zeby siedziec caly mecz na 16 stce rywala a On uparcie cofa zespol przy prowadzeniu badz gdy United gra z lepszym zespolem. No nie moge u goscia tego zrozumiec.
» 14 grudnia 2016, 23:28 #121
walentos: Łatwo wtedy o nadzianie się na kontry. Taki Crystal Palace ma szybkich zawodników i taki Zaha mógłby prostym sprintem wypracowac i strzelic bramkę.
» 14 grudnia 2016, 23:30 #120
CoachMark: Nie da się utrzymać wysokiego pressingu przez 90 minut, bo padniesz. Poza tym, nie cofnęli się bardzo głęboko i jeszcze kto by się spodziewał, że Palace potrafi tak klepnąć? Jeszcze bez udziału Wickhama czy Punchona.
» 15 grudnia 2016, 10:28 #119
walentos: Wiecie co mnie martwi ? Nie nasza gra i nie nasze zaangażowanie. Martwi mnie poziom sędziowania. Zaraz powiecie że zwalamy winę na sędziego ale nie oszukujmy się sędzia dziś:
1. Nie odgwizdał spalonego przy golu Pogby
2. Nie odgwizdał karnego po ewidentnym zagraniu reką
3. Odgwizdał spalonego po słusznie zdobytej bramce

Przecież to są trzy błędy które niezależnie od tego na czyją korzyść zostały popełnione mogą ustawić wynik meczu i takie cos nie może mieć miejsca w najlepszej lidze świata. Dziwie się że sędziowie są bezkarni za takie błędy a jeszcze bardziej dziwi mnie to że menadzer nie może powiedziec nic o ich pracy bo zaraz mu FA da zawieszenie i grzywną. Rozumiem żeby sędzia miał rację a Mourinho z tym dyskutował ale tutaj cały świat widział co się działo a Mourinho w wywiadzie pomeczowym zapytany o pracę sędziego ( a konkretnie o te dwie sytuacje z spalonymi ) spuścił głowę i powiedział " no comment". Smutne jest to do czego doszło, żeby najbardziej charyzmatyczny trener świata, profesjonalista i czlowiek który w piłce nożnej wygrał wszystko bał się otwarcie powiedzieć jak jest.
» 14 grudnia 2016, 23:25 #118
Neymar12: Ja bym go za to no comment zawiesił. Przez taki brak entuzjazmu wywiera presję na arbitrze
» 14 grudnia 2016, 23:27 #117
walentos: zobaczcie sami youtube.com/watch?v=Wp9BzF8_nhM
» 14 grudnia 2016, 23:39 #116
mikifiki: Nie widzę sensu, by robić wielkie halo dotyczące poziomu sędziowania. O tym, że sędziowaniu w EPL stoi na marnym poziomie wiadomo nie od dzisiaj, a taki mecz jak dzisiejszy tylko utwierdził w tym przekonaniu. Wszyscy widzieli, jakich "kwiatków" dopuścił się arbiter i jak to o nim świadczy. Nie ma sensu, żeby Mou po raz kolejny narażał się na jakieś sankcje ze strony FA.
» 15 grudnia 2016, 00:36 #115
walentos: Czyli lepiej podkulić uszy i dalej dać się okradać z punktów? Przypomnę że w tym sezonie straciliśmy ich w ten sposób 6 lub 7 z czego raz na korzyść City.
» 15 grudnia 2016, 00:45 #114
mikifiki: Nie, ale lepiej robić to w sposób inteligentny, tak jak Mou po wczorajszym meczu. Darcie mordy przed kamerami nie przywróci nam prawidłowo zdobytej bramki i należnego rzutu karnego.
» 15 grudnia 2016, 01:13 #113
walentos: Zgadzam się z Tobą ale tutaj nawet inteligentne komentowanie poczynań arbitrów jest karane nawet jeśli ma się racje. Przed kamerami podczas meczu to poprostu są emocje i o tym FA też powinna pamiętać.
» 15 grudnia 2016, 01:22 #112
Stringer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:24

Rooney i Mata bardzo słabi dzisiaj. Jak już mają grać to na pozycji 10, bo na skrzydło są za wolni i nie mają dryblingu. Oby Martial i Mkhitaryan byli gotowi na WBA, bo w tym meczu zdecydowanie będzie potrzebna szybkość na bokach.

Ogólnie słaby mecz, sędziowanie tragiczne, ale najważniejsze jest to, że zdobywamy 3 punkty.
» 14 grudnia 2016, 23:24 #111
Osti10: Mega ciężki wyjazd przed nami i teraz wielka sprawa przed Mourinho-zmotywować piłkarzy tak jakby to była ostatnia kolejka i mecz o mistrzostwo. Nie ma co wybiegać daleko w przyszłość, ale następnie Sunderland i Boro u siebie więc komplet jak najbardziej realny.
» 14 grudnia 2016, 23:17 #110
legenda: Brawo Diabełki 😤 walka do samego końca.
» 14 grudnia 2016, 23:17 #109
JacekB: Jak tu mają dobrze sędziować jak nawet Webb mając możliwość obejrzenia powtórek spalonego Pogby nie widział.
» 14 grudnia 2016, 23:15 #108
Sideswipe: Ta obrona De Gei, coś pięknego.
» 14 grudnia 2016, 23:12 #107
JacekB: Dla mnie to najfajniejszy moment tego słabego widowiska. Niestety.
» 14 grudnia 2016, 23:16 #106
PanWolodyjowski: Ja tam nie wiem co myśleć o Mourinho..Nawet jak dobrze zagrają, to ciągle ten autobus po golu na 1-0. Jak on chce grać w Lidze mistrzów?
» 14 grudnia 2016, 23:12 #105
jestemnikim: On myśli, że to 2005 rok i obrona Ferreira, Carvalho, Terry, Huth/Gallas. Niestety nie te czasu, każdy nam strzela gola po tym jak się bronimy przy 1:0 (dziwne że Koguty tego nie zrobiły). Raz, że nie mamy obrony tak mocnej, żeby bronić się do końca. Dwa, to nie Premier League sprzed dziesięciu lat.
» 14 grudnia 2016, 23:18 #104
Metyu: Autobus bym nawet zaakceptował w niektórych momentach, ale pod warunkiem, że od czasu do czasu wyprowadzalibyśmy groźne kontrataki. Tych niestety bardzo brakuje.
» 14 grudnia 2016, 23:20 #103
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:25

Metyu,

A kto mial te kontry zrobic? bo chyba nie wolni, Darmian, Blind ,Mata, Ibra, Rooney czy Pogba. Dzis mielismy chyba najwolniejszy sklad w tym sezonie na boisku...Moze Miki przeprowadzilby jakas fajna kontre, no ale niestety nie mogl zagrac.
» 14 grudnia 2016, 23:23 #102
Metyu: Diabelred

To jest nasza bolączka, ale skoro Mourinho chce się zaciekle bronić, to chyba powinien jednocześnie nastawić się na kontry i wpuścić chociażby Rashforda na plac gry.
» 14 grudnia 2016, 23:28 #101
Metyu: Zawsze sami wplączemy się w tarapaty. Nie rozumiem tego statycznego grania, gdy prowadzimy jedną bramką. Grając z Crystal Palace, nie powinniśmy choćby na chwilę oddawać inicjatywy, a wręcz podkręcać tempo i szukać kolejnych bramek, by czym prędzej skończyć mecz. Obudziliśmy się po straconym goli i dziś udało się wyszarpać te 3. punkty, ale w niedalekiej przeszłości ta sztuka się nie udała i straciliśmy zbyt wiele ważnych oczek.

Cieszę się z wygranej i już szykuję się na WBA. W następnej kolejce, m.in. City - Arsenal, derby Liverpoolu, a więc przynajmniej jedna z drużyn z czołówki straci punkty, co musimy po prostu wykorzystać.
» 14 grudnia 2016, 23:12 #100
Wave: Cholerni sedziowie, o wlos zawaliliby nam kolejne punkty, parodia
» 14 grudnia 2016, 23:11 #99
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:11

A więc podsumujmy:

- sanki Rojo
- ślepy sędzia i liniowi
- asysta łapą Zlatana
- strzał Pogby na wiwat + gol i asysta
- postawiony autobus i nieudana obrona wyniku 1:0
- cyborg na bramce rywali
- spektakularna parada De Gei
- Mourinho składający gratulacje piłkarzom i sędziom XD
- 3 punkty nasze :)
» 14 grudnia 2016, 23:11 #98
jestemnikim: Rojo z Evertonem mógł zakończyć karierę Guey'a, dzisiaj mogło być podobnie w końcu dostanie minimum 3 mecze za takie zagrywki, wystarczy że ktoś normalny będzie prowadził zawody. Moim zdaniem on nie zasługuje na pierwszy skład, zrobi sanki w meczu z City, tam będzie ktoś rozsądny prowadził wyrzuci go i potem już wiadomo. Tego bym nie chciał. Obrońca musi być konkretny ale wiedzieć jak i kiedy faulował a nie na pałę.
» 14 grudnia 2016, 23:16 #97
sensi: Masakra, Masakra.
Bo tak naprawde United dziś grało bardzo przeciętnie, Mata NIE ISTNIAŁ, Rooney był ale tak na serio go nie było ( prawdziwi skrzydłowi to MUS na sezon 16/17)
Zlatan uratował się bramką, ale temu gościowi brakuje dograń od skrzydłowych ;} a na dzień dzisiejszy to chyba najsłabiej obstawione pozycje w całym zespole. Rojo dziś mnie uświadomił po raz kolejny że jest ogórkiem z rzędu Crystal palace, i w końcu słono zapłacimy za to. Dalej mi się nie chce pisać, był jeden wielki chaos.
Praca sędziego wyglądała jak by przed meczem zjadł troche cubensisów i popił makumbą, masakra że tacy frajerzy sędziują na takim poziomie w takiej lidze.
Ciężki mecz z ogórami i burakami, wygrany rzutem na taśme.
» 14 grudnia 2016, 23:10 #96
litomasz: Jedno imię - Zlatan - dziękuje dobranoc kochani
» 14 grudnia 2016, 23:10 #95
thelead: Po raz kolejny ( przy kolejnym trenerze) po strzeleniu gola postanawiamy się cofnąć, grać na alibi i liczyć na to że jak nie będziemy biegać to pewnie nic nowego nie strzelimy, ale też z całą pewnością nie stracimy.

To jest tylko i aż premierleague nikt się nie położy i nie będzie czekał bo dostał bramę, ale też żaden przeciętniak poddany odpowiedniej presji nie przeskoczy pewnego poziomu.

I wkurza mnie ten upór z jakim kolejni trenerzy tak rozpaczliwie bronią tego 1-0. W dzisiejszej piłce tak się nie da - to raz, a dwa no sorry jesteśmy Manchester United i nie możemy przeciwko 16 drużynie PL grać na czas, czy cofać się za podwójną gardą - to po prostu nie przystoi.
» 14 grudnia 2016, 23:09 #94
pawelisto2: Cały czas mnie zastanawia Rojo...
Rozumiem zrobić postęp, ale on zrobił OGROMNY krok naprzód. Nie boi się odebrać przeciwnikowi piłki, powalczyć w powietrzu, a do tego od czasu do czas rozegrać lepiej niż tylko klepanka do De Gei.
Poza tym jednym faulem - kolejny świetny występ jak dla mnie.

Jestem niesamowicie szczęśliwy z tych 3 punktów. Trzeba czekać na powrót Antonio, bo Darmian i Blind to niestety nie to samo, żaden z nich nie zagwarantował dzisiaj takiej pracy w ofensywie co Antoś.

Aha i...13 meczów z Carrickiem w składzie? 0 porażek! :)
» 14 grudnia 2016, 23:07 #93
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:10

Problem że on ma taki jeden bardzo głupi faul co mecz. I nie można liczyć że w końcu ktoś bardziej rozgarnięty od dzisiejszego sędzia w końcu da mu czerwo
» 14 grudnia 2016, 23:08 #92
EricKing: Moi zrobi z niego nowego Pepe i po sprawie :D gdyby nie to, że sędziowanie w PL już nie jest takie jak 10lat temu, to powiedział bym, że tacy gracze są nam niezbędni.
» 14 grudnia 2016, 23:11 #91
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:11

0 porażek robi wrażenie, ale remisów mniej by się przydało :) jednak nie narzekam, bo Carras daje radę i trzeba go zatrzymać, albo szukać koniecznie zastępcy. SAF, Luj (jaki by nie był) i Mou widzą (widzieli), że to piłkarz niezbędny. to nie jest przypadek
» 14 grudnia 2016, 23:11 #90
milagro: No i kit z tym, że się taki Blind nie nabiegał jak głupek, a jakiś swój wkład w te gole i tak miał, bo pierwszy był po wolnym, którego wywalczył, a drugi, to jego podanie do Pogby zaczęło akcję ;D
» 14 grudnia 2016, 23:52 #89
jestemnikim: Oprócz Arsenalu wszyscy wygrali, więc nic się nie zmieniło. Na Chelsea to już chyba nikt nie liczy, że dadzą sobie odebrać lidera, szkoda. Cieszy zwycięstwo ale ponownie nie potrafimy strzelić drugiego gola i jest nerwówka, szczęście było po naszej stronie i tyle. Gdyby było 1:1 każdy z was by płakał i narzekał na wszystkich. WBA zobaczymy to najlepszy zespół z tych niedocenianych w tym sezonie w PL. Chelsea z nimi stworzyła sobie tylko jedną sytuację, będzie ciężko. City wraca do formy chyba, szkoda liczyłem na Watford. Liverpool też wraca do formy podobnie jak Tottenham. My i oni grali z ogórkami, nie oszukujmy się. Najbardziej mnie denerwuje to, że nie możemy zdobyć 2 goli i zabić spotkanie tylko potem takie Palace strzela bramkę i o mało co tego remisu nie wybroniło.
» 14 grudnia 2016, 23:06 #88
piter100000: we wrześniu na City wszyscy stawiali. nie przyznawajcie mistrza tak szybko. pamiętam jak Arsenal miał tytuł jeszcze w styczniu w jakimś sezonie, a zajął..... 4 miejsce :)
» 14 grudnia 2016, 23:08 #87
DevoMartinez: Głównie to wynik wypaczyli sędziowie. Nie odgwizdana reka, nieuznana bramka u nas puszczona bramka ze spalonego. W sumie 2 decyzje błędne na naszą niekorzystć jedna na korzysć. Gra słaba, CP grało bez presingu a i tak mielismy problemy. U nas bolał brak skrzydeł bolał nas.
» 14 grudnia 2016, 23:11 #86
jestemnikim: No właśnie Crystal grało bez pressingu a WBA w meczu z Chelsea pokazało pełnię pressingu i tylko błąd McAuleya, który Costa wykorzystał był ich jedyną sytuacją na gola - niestety strzelili. Jak tak zagramy z ekipą Pulisa jak dziś możemy zadowolić się maksymalnie punktem. Ja sam w to nie wierze co ekipa WBA robi w tym sezonie, nie pamiętam tak dobrego sezonu w ich wykonaniu, grają świetnie a z siłaczami szybko przechodzą na połowę rywala i co mogę to próbują strzelić a bronią się lepiej niż nie jeden wielki zespół. Będzie ciężko, mam nadzieję, że jednak strzelimy tego jedynego, standardowo ^^
» 14 grudnia 2016, 23:14 #85
Neymar12: Dlaczego Zlatan nie ma jednego gola mniej w statystykach? Ma ich 14 a nie 13.

2x Puchar Ligi, 1x Tarcza, 2x Liga Europy, 9x Liga
» 14 grudnia 2016, 23:05 #84
jestemnikim: Tarcza to przedsezonowy mecz.
» 14 grudnia 2016, 23:06 #83
fuss1985: Powtórki juz w klubowych mistrzostwach świata były wiec szybko powinni to w BPL wprowadzić! Masakra z tymi sędziami! Najważniejsze 3pkt i jedziemy dalej! WIN LOSE OR DRAW UNITED TILL I DIE!!
» 14 grudnia 2016, 23:05 #82
thelead: a co robili innego?

do przerwy bez jakiejś intensywności, ale ciągle na połowie przeciwnika a CP od czasu do czasu jakaś zwykle nieudana próba kontrataku.

Po przerwie w ciągu 15 minut 3-4 groźne sytuacje, naprawdę pachnące bramką dla CP, a my nawet niespecjalnie staraliśmy się grać do przodu. Po prostu stanęliśmy na 30-40 metrze i liczyliśmy że mecz się sam wygra - ale to Mou zaordynował obronę Częstochowy tak jakby CP i 1-0 było tyle warte co Chealse.
» 14 grudnia 2016, 23:14 #81
czapens: proszę Cię, obejrzyj 2 połowę raz jeszcze:) fakt, że grało się ciężej wynikało z tego, że CP nie miało nic do stracenia i ruszyło odważniej do gry. To, że im się udało wyrównać to już efekt tej ofensywy. Mogło się skończyć 2:0 bądź 1:1. Niestety straciliśmy gola.

Nie lubię jak 95% userów portalu myli stawianie busa na bramce z dostosowaniem się do ofensywnej i otwartej gry rywala.
» 14 grudnia 2016, 23:44 #80
duncaneedwards: i co hejterzy wedlug was POgba nadal jest cienki haha
» 14 grudnia 2016, 23:05 #79
jestemnikim: Przypomnij sobie zachowanie przy golu Kantem, gdzie był w meczu z Arsenalem, Evertonem, Liverpoolem, City? Z Crystal to i Odjidja-Ofoe mógłby zagrać nawet mecz życia. Czekam na taką jego grę w poważnych starciach a nie z drużynami 10-20.
» 14 grudnia 2016, 23:08 #78
PogbaPaul: Coz...o Cristiano Ronaldo kiedyś tez tak mówili, ze strzela tylko slabeuszą. Dzis jest najlepszym strzelcem w histori Realu i LM. Rozumiem jednak, ze półka nie ta itd. Wiec jako kolejna ciekawostkę dodam, ze np. Wielki piłkarz jakim był Zizou w starociach ligowych z Barcelona strzelił tylko 2 bramki, a mimo to twierdze, ze piłkarzem był genialnym. Dlatego nie oceniajmy piłkarzy tylko po bramkach choć wiem, ze to trudne, bo mamy szczescie żyć w czasie gdy dwóch fenomenalnych strzelców bije rekordy.
» 14 grudnia 2016, 23:19 #77
NoLogo: Bez hejtu - tak, jest cienki.
» 14 grudnia 2016, 23:37 #76
Sideswipe: Ci sędziowie to nawet nie powinni już sędziować w pucharze tymbarku po dzisiejszych popisach.
» 14 grudnia 2016, 23:05 #75
piter100000: puchar tymbarku to za dużo. osiedlowe mecze powinni dostać pomiędzy 10-latkami
» 14 grudnia 2016, 23:07 #74
Elessarius: Powinni zrobić jakiś program, w którym podchodzą do sędziego i pokazują mu jak zawalił decyzje. Chętnie bym popatrzył, z pełną satysfakcją, na ich wyraz twarzy.
» 14 grudnia 2016, 23:13 #73
szabo1878: bramka Ibry troche w stylu Van Persiego z najlepszych lat ;) koncowka meczu, nielatwa sytuacja, strzal lewa noga.

a co do meczu:
-bardzo slabe sedziowanie
-ewidetnie brakowalo nam dzisiaj kogos szybkiego na boisku (czy. Miki)
-dobre fazy spotkania przeplatalismy cienkimi, ale licza sie 3 punkty. No i w koncu potrafilismy odpowiedziec na wyrownujaca bramke przeciwnika!
» 14 grudnia 2016, 23:05 #72
EricKing: Bramka Ibry w stylu Ibry. :P
» 14 grudnia 2016, 23:07 #71
szabo1878: @EricKing no w sumie tak tez mozna to ujac :P
» 14 grudnia 2016, 23:09 #70
Krass: Wolę te mecze gdzie nasza gra wygląda gorzej i stwarzamy mniej okazji ale wygrywamy, niż te z setkami okazji ale bez wykorzystanych okazji. I jakby nie patrzeć to do drugiego miejsca tracimy w tym momencie 7 punktów także nie ma przepaści.

A poza tym ten sędzia (a już nie pamiętam nawet jak się nazywał) powinien sobie odpocząć trochę po tym meczu. Skandalicznie sędziował ale przynajmniej każdemu po równo w swojej ślepocie rozdawał.
» 14 grudnia 2016, 23:04 #69
is200: Chelsea powoli robi pa
» 14 grudnia 2016, 23:04 #68
jestemnikim: Chelsea nie robi pa, Arsenal zrobił im papa i już nikt im nie wyrwie lidera ale lepsza Chelsea niż Liverpool czy City.
» 14 grudnia 2016, 23:09 #67
masrzisz: Podoba mi sie, ze w koncu jest jakis duch w druzynie. Po drugiej bramce widac bylo po zawodnikach jak im bardzo zalezy i walcza wszyscy razem.
» 14 grudnia 2016, 23:04 #66
2Fast4You: Wcale nerwów mnie nie kosztowało to spotkanie :x
» 14 grudnia 2016, 23:03 #65
closer888: Dobry mecz dobry wynik. W końcu idzie to w parze. Takie United chciałem oglądać przez ostatnie 3 lata.

PS: może ktoś w typerze w 15 kolejce rozliczyć mecz Southampton -Middlesbrough
» 14 grudnia 2016, 23:03 #64
jajecko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:03

Uff, już się bałem, że to będzie kolejny durnowaty mecz, w którym dominujemy, bramkarz przeciwników ma dzień konia a oni strzelają bramkę znikąd + sędziowanie na poziomie poniżej krytyki i kończy się 1:1. Całe szczęście. Tegoroczne transfery definitywnie na plus :) martwi ten Bailly :<
» 14 grudnia 2016, 23:02 #63
dlabigt23: a co z nim nie tak ? sorki ale nie widzialem meczu od poczatku tylko od 60 minuty ... czemu zostal w ogole zmieniony ?
» 14 grudnia 2016, 23:17 #62
mikifiki: Od początku meczu miał jakieś problemy zdrowotne. Zdawało się, że Darmian wejdzie za niego dużo szybciej, ale jakoś dotrwał do końca w pierwszej połowy. Na początku drugiej wszedł Włoch . Dla mnie wygląda na to, że nie wyleczył do końca ostatniego urazu i stąd te komplikacje.
» 15 grudnia 2016, 00:26 #61
JMourinho: w tabeli coś się nie zgadza,Arsenal 3ci :( ale tylko o punkt od 4ego :)
» 14 grudnia 2016, 23:02 #60
jestemnikim: Przed sezonem jedno jest w Premier League pewne. 3 wolne miejsca do Champinos League. Arsenal jakby nie grał i nic nie wygrywał zawsze tam jest. Naszą szansą jest Liverpool wybić z czwórki, nikt inny nie da się zrobić na szaro.
» 14 grudnia 2016, 23:11 #59
PanWolodyjowski: Depay by mógł choć raz te 15 minut dostać, ciekawe co by pokazał. Gorzej od Lingarda by nie zagrał według mnie.
» 14 grudnia 2016, 23:02 #58
piter100000: lepiej też nie
» 14 grudnia 2016, 23:03 #57
dawidlp92: daj już spokój
» 14 grudnia 2016, 23:03 #56
dawidlp92: niech się instagramem zajmuje chłopak
» 14 grudnia 2016, 23:03 #55
Elessarius: Z Lingardem jest taki problem, że ja go właściwie w tym meczu nie widziałem, dlatego nie mogę go chyba krytykować. :D
» 14 grudnia 2016, 23:04 #54
peka8: Już daj Panie spokój z tym Depayem. Sam chciałbym go jeszcze zobaczyć błyszczącego w naszej drużynie, ale widocznie to jeszcze nie ten moment.

"Gorzej od Lingarda by nie zagrał według mnie." - co do tego to też ciężko się zgodzić, bo moim skromnym zdaniem Depay miał parę tak kiepskich występów, jakich nie miał z drugiej strony Lingard (mimo tego, że na ogół wypada przeciętnie). Dajmy mu czas, Mou pewnie wie co robi.
» 14 grudnia 2016, 23:07 #53
sagnol32: Sędzia po dzisiejszym meczu powienien być wyp*dolony do 2 ligi Azerbajdżanu, no ale koniec końców wyszło na nasze. Pogba geniusz , może trochę za dużo próbuje fenomenalnych zagrań ale jak już wychodzi to ręcy klasaczom.
» 14 grudnia 2016, 23:01 #52
piter100000: jakby każdy sędzia miał być wywalany po meczach PL to nie miałby kto sędziować :) poziom sędziowania w Anglii to jest tragedia. nie chodzi tylko o nasze mecze
» 14 grudnia 2016, 23:04 #51
sagnol32: Moim zdaniem powinni ich wyposażyć w jakieś urządzenie na którym mogliby odtworzyć na szybko powtórki . Technologicznie jest to bardzo proste do zrobienia, a czasu zajeło by tyle samo co późniejsza dyskusja z pokrzywdzonymi piłkarzami.
» 14 grudnia 2016, 23:12 #50
piter100000: wszyscy to wiedzą tylko nie tępe głowy decydujące o tym. płacz i dyskusje na boisku zajmują dużo więcej czasu niż powtórki video
» 14 grudnia 2016, 23:15 #49
sagnol32: Dlatego niesamowicie denerwuje ( niestety nie można użyć bardziej męskich słów) ta wielka w dupe jeb. komisja FA. Robią jawnie co im się podoba , jakbyśmy zremisowali ten mecz to Mourinho nie miał by nawet możliwości skrytykowania sędziego bo dostałby 3 mecze zawieszenia.
» 14 grudnia 2016, 23:22 #48
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:01

Wolę 3 punkty niż ładną grę w meczach ze średniakami. Ładną grę i cios za cios wolę oglądać z topowymi zespołami - mistrza zdobywa się ciułając punkciki że środkiem i ogonem tabeli.
» 14 grudnia 2016, 23:01 #47
gula1992: Brawo !
» 14 grudnia 2016, 23:00 #46
M4GIK1990MU: Uff.. Zlatan stanął na wysokości zadania, do tego Pogba jeden z najlepszych meczów w barwach United. Martwi coraz gorsza praca sędziów, dzisiaj był wręcz kabaret w ich wykonaniu. Najgorsze, że jak któryś menago przyczepi się do ich pracy, FA od razu rzuca karami. Niech w końcu coś z tym zrobią, bo to skutecznie zniechęca do oglądania meczów. Tak czy inaczej 7 pkt do drugiego miejsca, nie jest źle. Ważne by dostać się chociaż do top 4... i wywalić ten śmieszny Liverpool z pozycji wicelidera.
» 14 grudnia 2016, 23:00 #45
piotrekcfc: Śmieszny to jest twój komentarz, Liverpool gra bardzo dobrą piłkę i nie wydaje mi się, żeby była możliwość wyprzedzenia ich w tabeli przez ManU. Jak zawsze po jednym zwycięstwie już wszyscy myślą o tytule, a po porażce o utrzymaniu w lidze ... Walka o 4/5 miejsce to max w tym sezonie
» 15 grudnia 2016, 09:28 #44
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 23:01

Zlatan - 8 spotkań, 8 goli = narzekanie praktycznie codziennie na jego gre.

Benteke nie strzelił nam gola. Zmiany ciągłe zmiany
» 14 grudnia 2016, 23:00 #43
SkowronUNITED: Ja tam nie spotykam się z komentarzami na jego grę.. Kiedy się zablokował i marnował setki, w dodatku nie biegał dosłownie nic i tylko potrafił rozkładać ręce to spoko, sam na niego gadałem.. Obecnie strzela i stara się walczyć. Nie można mieć do niego zarzutów.
» 14 grudnia 2016, 23:01 #42
M4GIK1990MU: bo widzisz - ze Zlatanem jest tak, że jak nie strzeli gola to jest zwykle jednym z najgorszych piłkarzy na boisku. Nam jest potrzebny snajper pokroju dawnego Rooneya, który nie tylko strzela gola, ale również rozgrywa i dyryguje drużyną. Niestety kimś takim Ibra nie jest i jeśli się go dobrze pokryje, nie ma wgl w meczu.
» 14 grudnia 2016, 23:03 #41
SkowronUNITED: Dla nas Idealny był Van Persie... Nie tylko potrafił strzelić piękną bramkę sam, z niczego, to w dodatku pomagał grać każdej z formacji, w środku i na skrzydle. Genialny piłkarz.. szkoda że tak szybko jego organizm po karierze pełnych kontuzji, dał znać o sobie. :/ I trzeba było dla własnego zdrowia uciekać z PL.
» 14 grudnia 2016, 23:07 #40
JMourinho: Teraz wszystkie siły na wba,dobrze że wróci Valencia,trzeba koniecznie wygrać i kolejne dwa mecze proste u siebie,gonimy drugie miejsce,C`mon United !
» 14 grudnia 2016, 23:00 #39
Kilerek7: Miki i Valencia dają nam wiele, ale nie możemy polegać na prawym obrońcy i skrzydłowym co dopiero zaczyna grać w podstawie. Trzeba odciążyć Zlatana i Pogbe. Przydałby się taki Willian czy Payet, ktoś kto rozrusza skrzydła. Lingard i Rashford jak narazie słabo. W MU zauważam taką przypadłość, że parę meczów każdy gra świetnie, np. taki Rojo, a za moment kilka meczów totalna klapa i aż chce się pół zespołu wyrzucić. Brak regularności i duże zawiechy formy. Każdy mecz jest loterią. Tu wygrywamy z Tottkami a zaraz byłaby klapa z CP gdzie to powinien być spacerek.
» 14 grudnia 2016, 23:03 #38
Wave: Glownie Ty wyrzucasz polowe zespolu co 3 dni z jakimis teoriami ze nie graliby w Realu czy Barcelonie :p
» 14 grudnia 2016, 23:10 #37
Kilerek7: Przytocz mi kiedy tak ostatnio pisałem bo nie pamiętam?
» 14 grudnia 2016, 23:57 #36
flt32705: Brawo Manchester United
» 14 grudnia 2016, 22:59 #35
kckMU: Dla takich momentów są tutaj Pogba i Ibra. Gol na 2-1 to coś, co pokazuje klasę tych piłkarzy, walkę do końca i mentalność United!

Brawo Mourinho i drużyna, a sędzia zjazd do 4 ligi.
» 14 grudnia 2016, 22:59 #34
hdff227: Drużyna specjalnie dała sobie strzelić bramkę i czekała do 90 minuty na odwrócenie scenariusza, żeby Mou nie wpuścił Felainiego
» 14 grudnia 2016, 22:59 #33
piter100000: 3pkt i tyle po tym meczu można powiedzieć. reszta jest nieważna. tak jak nikt nie będzie pamiętał naszej gry w zremisowanych spotkaniach, tak samo nikt nie będzie pamiętał jej w wygranych. na koniec sezonu liczy się wynik
» 14 grudnia 2016, 22:59 #32
musiol: depay jak zawsze słabo
» 14 grudnia 2016, 22:58 #31
Fenek: niewidoczny
» 14 grudnia 2016, 22:59 #30
Elessarius: Nie stara się. Popatrzcie na Lingarda on przynajmniej próbował.
» 14 grudnia 2016, 23:00 #29
SkowronUNITED: Lingarda chociaż było widać jak się rozgrzewał i wchodził na boisko!
» 14 grudnia 2016, 23:03 #28
mikon70: Pogba super z Ibrą. Fajnie ze nareszcie jak rywal wyrównał to udało się znowu strzelić o bramkę więcej
» 14 grudnia 2016, 22:58 #27
Kilerek7: Jedno wielkie uff, bo już miałem pisać same negatywy. Ale mimo wygranej napiszę. Ewidentnie graliśmy wolno, wręcz leniwie, długie klepanie i rozkręcanie akcji. U nas nie istnieją skrzydła to aż razi w oczy, brak Valencii i Mikiego i jest masakra, strzelamy mało goli bo wciskamy wszystko środkiem, ale dochodzi do tego mnóstwo strat, błędów, złych przyjęć i męczymy te wyniki. Dobrze, że duet Pogba - Ibra jakoś się rozumie bo w sumie to oni nam ciągną zespół, chociaż Pogba mnie denerwuje, raz zagra genialnie a raz głupie straty, aż chce się wyróżnić na siłę. Dużo też błędów sędziego, chyba ten gol Zlatana uchroni arbitra przed zrypką od Mourinho. Kamień z serca, szkoda, że rywale nie pogubili punktów. Musimy grać szybciej a nie czekać aż się rywal ustawi i klepać i wciskać te piłki. Mam nadzieję, że Miki szybko wróci i Martial odzyska formę bo potrzebujemy skrzydeł.
» 14 grudnia 2016, 22:58 #26
piter100000: Arsenal zgubił wczoraj
» 14 grudnia 2016, 23:00 #25
Kilerek7: A no fakt zapomniałem.
» 14 grudnia 2016, 23:04 #24
Corey: Dobrze, że powalczyli w końcówce. Pogba jednak ma gen diabła.
» 14 grudnia 2016, 22:58 #23
flt32705: Błagam niech wprowadza powtorki wideo dla arbitrow,dzis sedzia zeby bylo jasne nie byl przeciwko nam,ale poprostu byl slabiutki dla wszystkich
» 14 grudnia 2016, 22:58 #22
Kilerek7: Dziwne, że jeszcze tego nie ma.
» 14 grudnia 2016, 22:59 #21
Elessarius: Tak na prawdę powinno być na czysto 3:1 dla nas (oczywiście zakładam, że karny który nam się należał byłby wykorzystany).
» 14 grudnia 2016, 23:03 #20
EricKing: Po co powtórki? Wystarczy asystent przed kilkoma ekranami który da znać głównemu.
» 14 grudnia 2016, 23:06 #19
Rashford: Herrera to jest dobry w odbiorze piłki ale kreator z niego żaden.
» 14 grudnia 2016, 22:58 #18
mikifiki: Do jego zadań nie należy raczej kreowanie sytuacji podbramkowych. To człowiek od czarnej roboty i spisuje się w tym na medal.
» 15 grudnia 2016, 00:19 #17
mikol61: Brawo ! Zastrzeżenia jedynie do sędziów... Chcociaż przy naszej pierwszej bramce też była widoczna ręka Ibry :D Dobrze, że wygraliśmy :) Jak dla mnie Pogba zawodnikiem meczu
» 14 grudnia 2016, 22:57 #16
hubdus: Dużo niedokładności dzisiaj.
Słabo Herrera - prawie niewidoczny i mocno niedokładny podobnie jak Mata.
Pogba akcje klasy światowej przeplata stratami albo podaniami rodem z polskiej okręgówki.

Zlatan ratuje tyłek.
Sędzia karygodne błędy.
Najważniejsze 3 pkt
» 14 grudnia 2016, 22:57 #15
PanWolodyjowski: Everton-Liverpool
City-Arsenal

Na pewno ktoś pogubi punkty. Tylko, że my z West Bromwich na wyjeździe, a oni są dużo lepsi niż Crystal Palace. Z taką grą o zwycięstwo będzie ciężko.
» 14 grudnia 2016, 22:57 #14
Pady: Duzo lepsi bez przesady, duzo lepszy jest Arsenal.
» 14 grudnia 2016, 23:10 #13
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 22:58

Wygrana, ale gra United bardzo słaba. Na szczęście udało się strzelić bramkę i wywieźć 3 pkt ale remis wisiał w powietrzu. Mimo wszystko nie potrafię zrozumieć czemu przy wyniku 1:0 zaczynamy się po jakimś czasie cofać i bronić na własnej połowie zamiast dobić rywala jeszcze jedną bramką. Pogba MOTM, ale i tak będę się upierał przy tym że 10 to nie jego miejsce. Niestety w zespole dalej brak skrzydeł a brakiego Mikiego był dzisiaj mocno widoczny. No cóż, wypada się cieszyć, chociaż gra nie zachwycała. A i sędzia po dzisiejszym meczu to powinien zostać zawieszony. Tyle błędów w jednym spotkaniu, wstyd. No ale to że poziom sędziowania to tragedia wiadomo nie od dziś.
» 14 grudnia 2016, 22:56 #12
segate: Chlopie gdzie Ty skrzydel szukasz prxy tym ustawieniu zastanow się zanim cos naoiszesz .....
» 14 grudnia 2016, 23:02 #11
TheRipper: Hmm no z tego co wiem gramy 4:2:3:1 które zakłada grę 2 skrzydłowymi. Chyba że o czymś nie wiem? Oświecisz mnie?
» 14 grudnia 2016, 23:04 #10
Fenek: Aż oczy bolały momentami. Najważniejsze, że 3 pkt są cała reszta do zapomnienia.
» 14 grudnia 2016, 22:56 #9
Neymar12: Nie widzę specjalnej różnicy między Lingardem a Rooneyem w poziomie gry
» 14 grudnia 2016, 22:55 #8
piter100000: jeden i drugi bezproduktywny. ciśnie się na usta stwierdzenie "Miki wracaj"
» 14 grudnia 2016, 22:56 #7
LukeShaw: Takimi meczami się właśnie ciuła powolutku punkty, baaardzo ważne zwycięstwo.
» 14 grudnia 2016, 22:55 #6
SieLodreiP: A co na ta wygrana powie wierny kibic Liverpoolu,pryszczaty smarkacz

JacekB ? :)
» 14 grudnia 2016, 22:55 #5
romario11: ufff sa 3 pkt ale Co ci sedziowie odpierdzielaja w tej premier league to ja tegoo nie ogarniam...
» 14 grudnia 2016, 22:55 #4
PanWolodyjowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2016 22:55

Dobrze, że wygraliśmy. Już się bałem, że remisy ze średniakami są dla nas przeznaczeniem, jak dla Arsealu odpadanie w 1/8 Ligi Mistrzów co rok.
» 14 grudnia 2016, 22:55 #3
SieLodreiP: No troche stękałeś podczas meczu!
» 14 grudnia 2016, 22:56 #2
mat90: Brawo drużyna!
» 14 grudnia 2016, 22:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.