Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Blind nie przetrwa przebudowy obrony United?

» 2 grudnia 2016, 07:06 - Autor: matheo - źródło: Daily Mirror
Daley Blind obawia się o swoją przyszłość w Manchesterze United – czytamy w dzienniku Daily Mirror.
Blind nie przetrwa przebudowy obrony United?
» Daley Blind martwi się o swoją przyszłość w Manchesterze United
Czy Jose Mourinho powinien sprzedać Daleya Blinda?
Holenderski piłkarz nie jest pewny swojego miejsca w ekipie Jose Mourinho, bo ten zamierza przebudować linię obrony Czerwonych Diabłów.

Manchester United w ostatnim czasie jest łączony z wieloma obrońcami. Przebudowa defensywy ma zacząć się już w styczniowym oknie transferowym. Na Old Trafford trafić mogą Jose Fonte (Southampton), David Alaba (Bayern Monachium) lub Aleksandar Dragović (Bayer Leverkusen).

Daley Blind, według informacji Daily Mirror, nie wierzy, że uda mu się przetrwać kadrową rewolucję w ekipie Jose Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Cenne bramki Anthony'ego Martiala
Następny news »
Jose Mourinho kusi Ivana Rakiticia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Muuuuuuuuuuu: Taa Mata też był na wylocie.

Jose nie jest idiotą. Blind to gość, który załata każdą dziurę w drużynie, nie gwiazdorzy i spokojnie podchodzi do siedzenia na ławie. Takich zawodników prawie nie ma na rynku i jego wartość realna dla drużyny jest dużo wyższa niż wartość rynkowa. Prędzej Mourinho puści Darmiana, Jonesa i Rojo niż Blinda.
» 2 grudnia 2016, 23:03 #26
Klimaa: Jeśli Mourinho chce pozbyć się kilku defensorów to powinien zacząć od innych osób. Akurat umiejętności Blinda bardzo sobie cenię i uważam że od momentu transferu z Holandii gra bardzo dobrze i udowodnił swoją przydatność dla drużyny. Do tego potrafi grać na kilku pozycjach a taki zawodnik zawsze będzie przydatny.
» 2 grudnia 2016, 22:12 #25
tomekwietniu: Nie wiem czy pamiętacie, ale jak Carrick do nas przychodził to miał 25 lat, miał dobry odbiór i coś tam rozegrał. Na początku był jechany przez kibiców, że słabo gra, że nie gra do przodu. Dziś można powiedzieć, że jest jedną z legend i typowym mózgiem zespołu. Dlaczego o tym piszę?
Otóż Blind jest MEGA inteligentnym zawodnikiem, bardzo dobrze czyta grę, czyści i ma dobre podanie do przodu.
Powinniśmy latem lub może nawet jeszcze zimą kupić jednego obrońcę, np. Keane :) i Blinda przesunąć do pomocy. Wtedy gdy nie gra Carrick, Blinda dać w parze z Pogbą lub Herrerą(a wtedy Paul na ŚPO). Jestem pewien, że po czasie by dzielił i rządził. A z czasem byłby z niego drugi Carrick :)
» 2 grudnia 2016, 18:47 #24
uzio: W pierwszym sezonie już grał na takiej pozycji i pokazał, że spokojnie daje radę. Więc jak dla mnie to trochę głupota żeby pozbyć się zawodnika, ktory gra dobrze jako defensywny pomocnik, nawet daję radę na środku obrony i na lewej obronie też sobie radzi. Przebudowa defensywy to podstawa ale pozbywanie sie Blinda to głupota.
» 2 grudnia 2016, 21:36 #23
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2016 18:01

Bez hejtów, ale chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu Blinda. Gość jest co najwyżej przeciętny, zdarzają mu się dobre mecze ale co z tego skoro poprzedza je 4 słabymi. Gracz takiego klubu jak United, szczególnie w obronie nie powinien popełniać takich błędów które zdarzają się Holendrowi. Niby jest uniwersalny ale i tak zarówno vG jak i Jose stawiają na niego w obronie. I wątpię żeby to się zmieniło. Poza tym i tak w środku pola powinien grać duet Carrick - Pogba który jest chyba najlepszym rozwiązaniem na chwilę obecną. Blind na stoperze to tykająca bomba, trochę lepiej jest na lewej stronie, ale wciąż sporo mu brakuje do takiego Shawa. Szczerze, to nie miałbym nic przeciwko sprzedaży takich graczy jak Rojo (mimo ostatniej dobrej formy), Darmian czy Blind właśnie.
» 2 grudnia 2016, 18:01 #22
milagro: Nigdy nie zrozumiesz fenomenu Blinda przy podejściu typu: On nie jest szybki, wysoki, silny czyli z założenia musi być przeciętny. Piszesz, że Blindowi wiele brakuje do Shawa, a ja powiem, że to Shawowi jeszcze wiele brakuje do Blinda. Wszyscy tu tak się podniecają Lukiem i jego potencjałem, ale prawda taka, ze jego największą zaletą jaką do tej pory udało mi się znaleźć jest szybkość (chociaż ostatnimi czasy patrząc na jego niektóre mecze, to też coś kondycyjnie u niego nie tak). W defensywie daje jakoś radę, w sumie porównywalnie sobie z Blindem radzą na tym samym poziomie, ale jeśli chodzi o akcje do przodu, to tutaj jednak Blind lepiej potrafi sobie z operowaniem piłką niż Shaw, który wali te swoje rajdy przez pół boiska, a ostatecznie na niczym się one zazwyczaj nie kończą.
Problem z Blindem i jego fenomenem polega na tym, że jego największe zalety są duszone rzucaniem go po wszystkich możliwych pozycjach jako zapchajdziura, zamiast postawić go tam, gdzie swoje umiejętności mógłby wykorzystać najlepiej.
» 2 grudnia 2016, 19:52 #21
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2016 21:14

Ale tu nie chodzi tylko o jego warunki fizyczne (które nie oszukujmy się, jak na obrońce nie wyglądają najlepiej) tylko też o babole które dosyć często popełnia. Wiadomo, każdy jest tylko człowiekiem i każdemu może się zdarzyć ale problem w tym że Blindowi zdarza się to zbyt często jak na obrońcę United. Nie piszę że jest zły, zdarzają mu się mecze gdzie potrafi inteligentnie rozegrać piłkę i ogólnie dawać radę potencjalnie mocniejszym napastnikom. Ba! Sam wiele razy byłem pod wrażeniem jego gry. Tylko widzisz, problem polega na tym że takie mecze nie zdarzają mu się zbyt często. Po prostu przeplata dobre występy z przeciętnymi/słabymi gdzie popełnia naprawdę głupie błędy i niestety te drugie zdarzają mu się o wiele częściej. I żeby nie było że krytykuje Blinda to w pełni się zgadzam co do Shawa. Też idzie mu średnio w tym sezonie ale można to usprawiedliwić długim okresem absencji, dojściem do zdrowia po jakby nie patrzeć, poważnej kontuzji no i Anglik też nie grywa regularnie. Szybkość Shawa jest jego sporą zaletą bo dzięki temu zawsze może rozruszać atak i napędzać kontry United. Zresztą, szybkość i rajdy takiego Valencii pokazują że dzięki niemu brak skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia jest trochę mniej uciążliwy. Co do tego rzucania po pozycjach to myślę że masz trochę racji ale z drugiej strony, czyż nie uniwersalność grania na różnych pozycjach jest jego zaletą? ;) Osobiście myślę że stawianie go na pozycji stopera to zbyt duże ryzyko, ale na lewej stronie radzi sobie całkiem znośnie i szczerze to nawet nie wygląda to najgorzej. Jako drugi w kolejności lewy obrońca myślę że być może spełniałby swoją rolę. Możliwe że mógłby się sprawdzić na środku pola, ale dopóki gra tam Herrera/Carrick na spółkę z Pogbą raczej bym na to nie liczył. Reasumując, nie uważam Blinda za słabego piłkarza, po prostu jest moim zdaniem średni. Coś jak Fellaini na środku pola. Niby coś tam potrafią i zdarzą im się świetne mecze, ale pewnego poziomu gry raczej nie przeskoczą.
» 2 grudnia 2016, 21:08 #20
thelead: TheRipper: bo gość dostał etykietę zapchajdziury. Nie da się grać na wysokim poziomie będąc rzucanym z pozycji na pozycję, zwłaszcza w tak zautomatyzowanej formacji jak defensywa.

Rzucenie go na środek obrony to była denna decyzja, a to że gość który wcześniej rzadko grywał na tej pozycji, poradził sobie z tym zadaniem tak jak sobie poradził to świadczy o jego klasie.

Według mnie rozwiązaniem dla Blinda jest traktowanie go jako DP, który od czasu do czasu może zagrać na flance bloku defensywnego, a w ostateczności, ale w takiej naprawdę ostatecznej, na DC
» 3 grudnia 2016, 00:47 #19
Sheep: Jak blind tu zostaje do konca kariery.
» 2 grudnia 2016, 17:47 #18
Gig5: Kiedys MU to była potęga i dla takiego zawodnika jak blind byłaby max ława ....teraz popada my w przeciętność i jaracie się gościem który ma niby dobre podanie a po pełnię tak rażące błędy ze nie będę się dalej wypowiadać na ten temat
» 2 grudnia 2016, 17:32 #17
Muuuuuuuuuuu: Aleś ty glupi chopczyku jesteś.

Blind jest o klasę lepszy niż O'Shea a jakoś Irlandczyk grał z powodzeniem długie lata w MU. Jak chcesz się wypowiadać na temat historii klubu to wypadałoby ją trochę znać.
» 2 grudnia 2016, 23:05 #16
MtN: Juz dawno powinni sie go pozbyc on sie nie nadaje do united
» 2 grudnia 2016, 15:16 #15
TweOczyZielone: Jego poziom w obronie odstaje obecnie od Jones'a,Bailly'ego i Smalling'a, jednak na lewej za Shaw, sobie dobrze radzi i do tego może grać w pomocy, gdzie moim zdaniem by się sprawdził znakomicie, długie podania ma na poziomie Rooney'a a może i nawet dorównuje Carrick'owi.
Dlatego odnosząc się do tytułu "BLIND NIE PRZETRWA PRZEBUDOWY OBRONY UNITED?"
Przebudowy obrony może i nie przetrwa jednak, może wskoczyć wyżej w 11 na ŚPD lub ewentualnie
na lewą za Shaw'a.
Ponieważ Rojo
» 2 grudnia 2016, 12:59 #14
duncaneedwards: blind jest zawodnikiem uniwersalnym szkoda byloby go sprzedac.jednak faktem jest to ze on podstawowym graczem w obronie mourinho napewno nie bedzie.alaba to marzenia a dragovica mozna bylop rok temu kupic teraz napewno nie odejdzie bo dopiero co do bayernu przyszedl.artykul bez sensu skopiowany mija sie kompletnie z faktami
» 2 grudnia 2016, 12:17 #13
milagro: Mam wrażenie, ze to jakiś kolejny nius wyssany z palca, bo w ostatnim czasie Blind mniej się łapie do wyjściowego składu niż wcześniej. A to ciągłe łączenie nas z nowymi obrońcami... Nie do końca to rozumiem, bo mam wrażenie czasem, że u nas obrońców w chwili obecnej, to się już aż nadto zrobiło :P. Tacy zawodnicy jak Blind, moim zdaniem zawsze przetrwają, bo są niezbędni, a w dodatku facet ZAWSZE jest dostępny do grania i można na niego liczyć. Trochę szkoda, że nie gra częściej, bo według mnie stawianie Darmiana na lewej obronie kosztem Blinda czy Shawa, to w ogóle jest dziwaczne posunięcie Jose, a jeśli chodzi o rywalizację pomiędzy Shawem czy Blindem, to na chwilę obecna Blind potrafi dać więcej niż Luke, mimo że Luke jest szybszy. Shaw od dawna nie może się pozbierać ze swoja forma, chociaż start sezon miał dosyć obiecujący po tej swojej kontuzji.
Jeśli zaś chodzi o przetestowanie Blinda w pomocy za Carricka... Nie wiem czy już się tego kiedykolwiek doczekamy, a szkoda...
» 2 grudnia 2016, 11:55 #12
Fenek: Przecież Mou lubi uniwersalnych zawodników, którzy na dodatek mają dobre podanie. Prędzej spodziewałbym się odejścia Shaw'a niż Blinda.
» 2 grudnia 2016, 11:17 #11
kckMU: Nikt nie zrezygnuje z kogoś takiego jak Blind. Był O'Shea, potem Park (Jezu, jak ja tęsknie za tym geniuszem) i teraz jest Blind. Tyle.
» 2 grudnia 2016, 09:15 #10
welllone: Nic dodać nic ująć. Inteligentny pracuś, zapchajdziura jest potrzebny w każdym klubie. Blind ma dobrą wizję i znakomicie czyta grę oraz potrafi się dostosować. To są bardzo cenne umiejętności.
» 2 grudnia 2016, 09:27 #9
MrMojoRisin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2016 08:39

Blind powinien grać na pozycji defensywnego pomocnika a nie w obronie. Tam jeśli nawet popełni błąd to będzie miał za plecami kogoś do asekuracji a na stoperze najmniejszy błąd skutkuje bramką. Zawodnik którym ma świetne wyprowadzenie piłki ale pewne braki w grze defensywnej ale w pomocy warto go częściej sprawdzać. Dla mnie powinien zostać w United. Jeśli nawet nie będzie grał w podstawie to mieć takiego rezerwowego to wielki plus.
» 2 grudnia 2016, 08:38 #8
thelead: ale kolego o czym ty mówisz? to zupełnie inna specyfika gry. Na DC zwykle grasz przodem do przeciwnika, częściej zostajesz z nim sam na sam, częściej musisz używać siły.
jako DM gra się więcej od piłki, doskakując do rywala z różnych miejsc na boisku i rzadziej gra się jeden na jednego.
asekuracja i ilość błędów nie mają tu nic do rzeczy. DC grają bardziej siłowo, DM mogą więcej nadrabiać inteligencją którą Blind ma.
» 3 grudnia 2016, 00:54 #7
NTM: On sie modli o to by przetrwac a ja sie modle by raz dwa odszedł. Najsłabsze ogniwo razem z Rojo od dwoch lat. To że ostatnio jakos tej dwojce idzie i w meczu z młotami nie popełnili błedow nie jest zadnym powodem by zostali. Z takimi obroncami nie ugramy niczego. Juz nawet komentatorzy sie smieja ze to sa tykajace bomby :(
» 2 grudnia 2016, 08:01 #6
Rafoniix: Blind najsłabsze ogniwo? Hehe
» 2 grudnia 2016, 10:40 #5
swiety1: Może to i dobrze bo moim zdaniem Blind powinien grać na zmianę z Carrickiem w pomocy.
» 2 grudnia 2016, 07:44 #4
Assh3L: Szukamy kogoś inteligentnego z podaniem jak Carrick, a to Blind ma fenomenalnie ułożona lewa nogę oraz podania
» 2 grudnia 2016, 08:30 #3
Bydgoszczanin: Sieją ferment...
» 2 grudnia 2016, 07:16 #2
is200: Dokladnie. Jakies tam braki w obronie ma, ale to jeden z najlepiej wyprowadzajacych pilke defensorow w Europie.
» 2 grudnia 2016, 07:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.