Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

EFL Cup: Pucharowe Derby Manchesteru dla United!

» 26 października 2016, 22:55 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał w derbowym starciu Manchester City 1:0 w ramach meczu 4. rundy Pucharu Ligi. Jedyną bramkę dla Czerwonych Diabłów strzelił Juan Mata. Podopieczni Jose Mourinho zaprezentowali się szczególnie dobrze w drugiej odsłonie, pokazując mocny pressing, dynamikę i szybką wymianę piłki.
EFL Cup: Pucharowe Derby Manchesteru dla United!
» Manchester United pokonał w derbowym starciu Manchester City 1:0 w ramach meczu 4. rundy Pucharu Ligi. Jedyną bramkę dla Czerwonych Diabłów strzelił Juan Mata. Podopieczni Jose Mourinho zaprezentowali się szczególnie dobrze w drugiej odsłonie, pokazując mocny pressing, dynamikę i szybką wymianę piłki.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Marcos Rojo
Daley Blind
Luke Shaw
Michael Carrick
Ander Herrera
Juan Mata
Paul Pogba
Marcus Rashford
Zlatan Ibrahimović
Morgan Schneiderlin
Jesse Lingard

Oddano 127 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Już w 2. minucie spotkania, młody napastnik Manchesteru City Iheanacho strzelał głową z około 5 metrów od bramki De Gei po dośrodkowaniu Navasa z prawej flanki. Na szczęście United zawodnik Obywateli jeszcze się nie rozgrzał i posłał piłkę wysoko ponad bramką Hiszpana.

Manchester United miał niezłą okazję w 23. minucie starcia na Old Trafford. Szwed uderzał z rzutu wolnego po faulu na Macie. Ibra miał w zamyśle strzał po ziemi, pod podskakującym murem. Piłka niestety zahaczyła o nogi zawodników City i wyleciała na rzut rożny.

United w kolejnych minutach przejęli inicjatywę i gra przez większość czasu toczyła się na połowie rywali. W 35. minucie Rashord świetnie wystawił piłkę na skrzydle za plecy obrońców do Shawa. Anglik od razu odegrał do Pogby przed bramkę, Francuz strącił do Ibry i ten oddał mocny strzał. Piłka niestety została zablokowana i wyleciała poza linię końcową.

Chwilę później Rashford znalazł się prawie w sytuacji sam na sam. Zlatan w idealnym momencie dograł do młodego napastnika, gdy ten ruszył sprintem do przodu. Marcus jednak zamiast uderzać od razu na bramkę Caballero, zaczął dryblować co zaowocowały tylko zblokowanym strzałem.

40. minuta to nieudana pułapka offside’owa w wykonaniu United, która o mało co nie zakończyła się bramką City. Iheanacho zbyt długo jednak zwlekał z oddaniem strzału i w porę na pozycję wrócił Rojo, który czystym wślizgiem zagrodził piłce drogę do bramki De Gei.

Manchester United mógł drugą odsłonę spotkania rozpocząć od strzelenia bramki. Zabrakło dosłownie centymetrów, gdy po kontrataku i podaniu od Zlatana, Paul Pogba uderzył mocno w kierunku krótkiego rogu. Caballero zdążył delikatnie trącić futbolówkę i zepchnął ją na słupek, ratując swój zespół przed stratą gola.

Wzmożone ataki Manchesteru United przyniosły oczekiwany efekt w 54. minucie. Zlatan świetnie zastawił się przed Otamendim otwierając sobie drogę do pola karnego City. Szwed po chwili podał piłkę do atakującego Herrery. Hiszpan wiedząc, że nie dojdzie do podania zastawił piłkę przepuszczając ją do Maty. Juan nie mając przed sobą nikogo mocno uderzył przy słupku, nie dając szans bramkarzowi City.

W 64. minucie swoją kiepską formę potwierdził Zlatan Ibrahimović. Na lewej flance Rashford skorzystał z błędu obrońcy i od razu posłał mocne dośrodkowanie do Szwed. Ibra podskoczył, aby skierować piłkę w stronę światła bramki, lecz w ogóle nie trafił w futbolówkę.

78. minuta to dobre zastawienie się Ibry przy linii środkowej i dalekie wystawienie piłki do Rashforda na prawą flankę. Marcus po raz kolejny dogrywał długą piłką wzdłuż pola karnego, tym razem do Pogby. Francuz był jednak pilnie strzeżony przez Maffeo, który gonił pomocnik United przez całą połowę.

W końcówce spotkania Pogba miał jeszcze okazję, wybiegając sam na sam z Caballero po podaniu ze środka pola. Zagranie okazało się jednak nieco za mocne i Francuz ostatecznie strzału nie oddał. Była to ostatnia akcja warta odnotowania w tym spotkaniu. Sędzia chwilę potem zakończył mecz, tym samym potwierdzając awans Manchesteru United do kolejnej rundy Pucharu Ligi.

Manchester United 1:0 (0:0) Manchester City

Bramka: Juan Mata 54’

Manchester United: De Gea - Valencia, Rojo, Blind, Shaw - Carrick, Herrera - Mata (Schneiderlin 73'), Pogba, Rashford (Lingard 81') - Ibrahimović

Manchester City: Caballero - Maffeo, Otamendi, Kompany (Kolarov 46'), Clichy - Fernando, Garcia - Navas, Nolito (Aguero 71'), Sané (Sterling 63') - Iheanacho


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Manchester City
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Manchester City 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (193)


Sideswipe: youtube.com/watch?v=gHJrahNITcE
Palce lizać akcja
» 28 października 2016, 16:09 #189
Krystiano98: Piękna sprawa, Guardiola powinien sie uczyć, jak sie klepie ;)
Strasznie żałuje, że nie miałem możliwości oglądania.
» 28 października 2016, 16:27 #188
is200: Co to nie bedzie transmisji na C+?

Na c+ jest Gornik Leczna z Slaskiem Wroclaw a na c+2 NBA dopiero o 20 30 powtorka
» 28 października 2016, 13:34 #187
kckMU: Tottenham - Leicester meczem dnia o 16:00
» 28 października 2016, 13:47 #186
Domelo: Za prędko z tego co widzę naszego meczu na nc+ sobie nie obejrzymy, pięknie.
» 28 października 2016, 13:52 #185
kckMU: Ze Swansea też nie leci? Tam sporo spotkań w niedziele jest.
» 28 października 2016, 14:01 #184
Domelo: No właśnie przed chwilą zobaczyłem, że nie. Wolą puścić 3 mecze o 13, 15:15 i 17:30. Nasz mecz jest o 16, nie wiem co tam za amatorzy ustalają ten terminarz.
» 28 października 2016, 14:05 #183
is200: No to dupsko,,! Powtorka o 20 30 a o 20 45 leci Barca z Granada. Mialem plan obejrzec chociaz jedna polowe tego meczu ze wzgledu na Andreasa a potem na dysko isc. Ehh potrafia skomplikowac sytuatioon.
» 28 października 2016, 14:59 #182
is200: W jutrzejszym meczu Zlatan na lawke za te setki z ostatnich meczy co partolil.

Rashford. Martial Mata



Carrick. Herrera. Pogba

Shaw. Rojo. Blind. Valencia
» 28 października 2016, 13:18 #181
Misiek87: ostatnie 4 mecze zmieściły się w ciągu 10 dni, o czym mówił Jose. rezultat taki 2 wygrane, 1 remis, 1 porażka, nie wygląda to tragicznie, ale bilans już słabszy 5 goli, 5 straconych, a wszystko psuje ta katastrofa z Londynu, bo inaczej tego się nie da nazwać.
» 28 października 2016, 11:57 #180
is200: Widzieliscie gola Nacho? Nie mam pytan jak taki ogor tak strzela.
» 28 października 2016, 10:49 #179
piter100000: życiówka. do końca kariery już takiej nie strzeli. ta bramka ma szansę wygrać w nagrodę Puskasa
» 28 października 2016, 12:09 #178
is200: No ciezko bedzie przebic cos takiego zwlaszcza ze tp czysty strzal i chyba w okno.
» 28 października 2016, 13:13 #177
Diabelred: Az sie bramka Lewego z Wolfsburgiem przypomina.
» 28 października 2016, 15:48 #176
Sideswipe: A właściwie to 5 bramek
» 28 października 2016, 15:49 #175
jobok: Mi sie strasznie podoba ta złość Herrery w grze ale przedewszystkim jak sedzia odgwizduje ze np . byl na spalonym albo faulował doslownie nerwicy dostaje
» 28 października 2016, 10:48 #174
RuudVN: teraz trzeba ze "słabszymi" wygrywać, bo jak widać czołówka też gubi sporo pkt i do świąt można spokojnie się z nimi zrównać
mamy dziury w obronie i trzeba przenieść grę na połowę przeciwnika a Mata jest do tego niezbędny, dodatkowo liczę na powrót Mkhitaryana bo on jak nikt inny nadaje się do szybkiego rozegrania
» 27 października 2016, 21:51 #173
is200: Kurde tak patrze na skale popularnosci klubow. To na takim instagramie United jest trzeci ale sporo ma straty do Realu i Barcy.

United. 14 mln
Barca i Real mniej wiecej. 40 mln.

Nie wiem jak Facebook. Czwarty chyba Arsenal z 8mln.
» 27 października 2016, 19:19 #172
piter100000: weź pod uwagę, że nam od ponad 3 lat na pewno niewiele przybywa ze względu na wyniki. Real i Barca, Messi i Ronaldo te tematy są w kółko wałkowane przez telewizję, internet i pseudodziennikarzy typu Dariusz Wołowski. to mocno przenika do świadomości młodych ludzi, dla których wymienione środki przekazu są jedyna słuszną wyrocznią (zwłaszcza internet)
» 27 października 2016, 19:44 #171
jassaj: Instagram swój bum jako "portal społecznościowy" odniósł gdzieś tak około 2013 roku (może troche wczesniej- ja przynajmnie wtedy o nim poważnie usłyszałem i wtedy wszyscy znajomi tam sie logowali i było ogólne wow). Niestety są to czasy kiedy my kroczek po kroczku zaczynaliśmy swoją autostrade do piekła i stąd też być może ta dysproporcja i dosyć "mała" ilość fanów. Na FB wygląda to lepiej bo mamy aż 71 milionów fanów i niby nadal o 20 mln mniej od Realu czy Barcy ale też brałbym poprawke na to, że wiele ludzi lajkuje te profile bo taki trend bo Messi i Ronaldo. Miałem chłopaka w klasie w liceum. Nie lubiłem go. Typowy pozer- wielki fan Barcelony, tablica zaspamiona postami, koszulka klubowa zmieniana raz na 2 tygodnie. Kiedyś zapytałem go gdzie gra Sergi Roberto a on zadowolony powiedział, że w MU bo wiedział, że ja jestem kibicem więc pewnie to taki haczyk. Teraz do takich ludzi dołozmy sezonowców i gimbusów i mamy cały obrazek :D
» 27 października 2016, 21:09 #170
Misiek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2016 12:04

na fejsie też podobnie, ale strata chyba mniejsza, ale pierwsza trojka jak wyżej barca, real i united, chyba ze się coś zmieniło. Barca 94 mln. Real 92, United 72, potem nie wiem ale np. Bayern tylko 39 mln czy Juve 24 mln.
» 28 października 2016, 11:54 #169
Kortney: Po wygranym meczu 165 komentarzy , po przegranym 465 . Rozbraja mnie to
» 27 października 2016, 17:32 #168
qwas333: Z przegranego meczu więcej można wyciągnąć wniosków, niż z wygranego. Nie doszukiwałbym się tutaj działalności ''hejterów''
» 27 października 2016, 18:13 #167
dawid262262: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 17:35

Ahhh... ta Premier League,każdy bije tutaj rekordy:D Ostatnio Mou,teraz Guardiola 6 meczów pod rząd bez zwycięstwa XD
» 27 października 2016, 17:32 #166
kckMU: "6 zwyciestw bez zwycięstwa XD"

Aha.

To chyba tylko pokazuje, że liga jest bardzo wyrównana, więc nie widzę w tym nic złego.
» 27 października 2016, 17:34 #165
piter100000: ja też nie widzę nic złego w tym, że City nie wygrywa :) oby jak najdłużej
» 27 października 2016, 19:46 #164
braku: Coś czuję że czaka nas jeszcze dużo radości w tym sezonie. Przeglądałem terminarz i grudzień oraz początek stycznia jest nasz ale trzeba najpierw wygrać dwa najbliższe mecze. Poza tym drugą połową kalendarza jest nie najgorsza patrząc po obecnej formie zespołów. Tak w skrócie
» 27 października 2016, 16:23 #163
arkusz: Pogba ma fatalną skuteczność w tym sezonie. Nie wiem czy ciąży na nim presja odnośnie kwoty, ale w Juventusie to takie akcje jak wczoraj kończył z zamkniętymi oczami. Torpedy zza pola karnego to też jego wielki atut bo obecnie w kadrze nie mamy chyba gracza w środku pola, który spróbowałby odpalić coś z dystansu. Pozostałość po naszym holenderskim Pascalu? ;) Uśmiech nie schodzi mi z twarzy kiedy wyobrażam sobie Fellainiego oddającego strzał z 30m :D Tak się zastanawiam czy Ci wszyscy, którzy hejtują teraz Pogbe i utożsamiają kwotę jego transferu z nieporozumieniem czy tak głośno by szczekali gdyby Pogba wykorzystał chociaż połowę tych patelni, które pamiętam z jego występów. Prawda jest taka, że gdyby miał 5-7 bramek więcej (a mógł mieć) to cała gimbaza osobiście wręczała by mu złotą piłkę gimnazjum i już byłby ogłoszony najlepszym piłkarzem globu i najlepszym transferem w historii United ;) [docinka dla kibiców City, których tu od groma ostatnio... czy wy macie w ogóle jakąś historię? ;] I paradoksalnie nasz środkowy pomocnik byłby naszym najlepszym strzelcem...
» 27 października 2016, 16:09 #162
DevoMartinez: Herrera wali z dystansu przecież.
» 27 października 2016, 16:20 #161
arkusz: Niby tak, ale jak dla mnie to jednak pozostaje on jakiś taki bojaźliwy w tym aspekcie. Do Pogby nie ma podjazdu nikt w naszej ekipie jeśli chodzi o strzały z dystansu.
» 27 października 2016, 16:27 #160
RuudVN: można lubić lub nie niektórych graczy, ale jak już wyjdą na boisko to ja im kibicuje bez względu na wszystko a Rojo z Blindem pokazali, że jak chcą to potrafią, Mou może nauczy Rojo szybko pozbywać się piłki (podać do Blinda albo Carricka) i grać na plecach napastnika bo to u niego najbardziej szwankuje
» 27 października 2016, 15:29 #159
is200: Skoro Rooney ne bedzie pierwszym wyborem Mou to dac opaske kapitanska Herrerze
» 27 października 2016, 15:23 #158
JasnaLiryka: Ostatnio on i Valencia to najbardziej walczacy zawodnicy na boisku :D
» 27 października 2016, 15:25 #157
pawelisto2: To w Chelsea Costa powinien dostać, co jak co, ale on zawsze walczy - czasami brutalnie, ale walczy...

Czasami nie wiem kiedy piszesz coś ironicznie, a kiedy całkiem poważnie - zatrzymałem się na fascynacji Jamesem, dalej już nic nie rozumiem.
» 27 października 2016, 15:46 #156
is200: No jedno jest pewne. Mysle ze jak malo kto by sie nadawal.
» 27 października 2016, 16:05 #155
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 15:24

A ja polece przypomniec sobie akcje z 48 minuty, kiedy to kilkoma szybkimi podaniami na linii (Valencia- Mata - Herrera ) pilka znalazla sie blyskawicznie na polowie City i skonczyla sie akcja niemal sam na sam Pogby i strzalem w slupek :)

Oby wiecej takich akcji panowie , nie bojcie sie probowac !
» 27 października 2016, 15:22 #154
damianz5: Po raz kolejny potwierdziła się złota zasada, czyli, że jeśli ludzie narzekają na skład to już jest to dobry znak, bo zwykle takie mecze United wygrywa.
Blind i Rojo na środku obrony i 0 z tyłu, wiec proponuję nie płakać przed spotkaniem na wybory personalne, bo jak widać jeśli zawodnicy mają dobrą dyspozycję dnia, jak Rojo wczoraj to są pewnymi punktami drużyny.
» 27 października 2016, 15:00 #153
maradona10: potrzebna nam seria 10 zwyciestw albo jakiś przełomowy mecz, w którym przegrywamy dwoma bramkami i odrabiamy rywale muszą znów zacząć bać a nasi uwierzyć w siebie
» 27 października 2016, 13:50 #152
dlabigt23: Patrzac na wasze komentarze to druga polowa byla dobra w naszym wykonaniu .City nie zaszalalo w ataku mimo tego ze zagral w ogole inny duet obroncow . Ogladalem tylko pierwsza polowe to niewygladalo to dobrze i wnioskuje ze Mourinho poprawil nasza gre w obronie i to dobrze (procz meczu z Chelsea) zauwazylem ze nasza druzyna potrafi sie solidnie bronic nie to co bylo za kadencji LvG . Jestesmy bardziej pewni siebie w obronie nie ma glupich strat pilek wszystko z przemysleniem robimy i idziemy z tym pomalu do przodu nie ma poprostu tak zwanego chaosu i bledów . Oby to przeozylo sie jeszcze na gre w ataku czyli bramki to bedzie okej
» 27 października 2016, 13:38 #151
JasnaLiryka: Jakby nie patrzec to Puchar krajowy , jakby nie patrzec to derby , to nadal mecz przeciwko City i choc mieliby wyjsc w 3 skladzie to zwyciestwo zawsze bedzie na kartach zwyciestwem. Ja rowniez nie uwazam tych rozgrywek za jakies superelitarne ale uwazam, ze to spotkanie podniesie przede wszystkim morale niektorych zawodnikow, a to jest bardzo wazne przy tak nie zbilansowanej grze United ostatnio.
Pisalem wczesniej,ze skoro tak slaby poziom zobaczylismy w Londynie to teraz United zagra o wiele lepiej , na szczescie mialem racje :D ale skad sie to wzielo ?
No wreszcie United zaczeli biegac i walczyc, faulowac to faulowac ale walka o pilke i podbieganie do przeciwnika z agresja.... i to mnie cieszy w tym calym pojedynku najbardziej, z reszta chyba kazdy z Nas chcial zobaczyc przede wszystkim zaangazowanie tych ludzi po porazce z Chelsea.

Mam nadzieje,ze ten mecz to wykorzystana okazja na serie zwyciestw (5) w Lidze :) Zaczynamy od Burnley !
» 27 października 2016, 13:20 #150
dlabigt23: Aguero niby ma odejsc z City az dziwne bo nigdy bym nie pomyslal ze Pep bedzie chcial sie pozbyc takiego grajka ... Ja bym go w United widzial, gosc jest dobry technicznie i szybki
» 27 października 2016, 13:19 #149
sensi: Jeśli Mourinho w meczu z Burlney nie zmieni Fellainiego za Carricka to popadne w frustracje.
» 27 października 2016, 13:10 #148
romario11: Dzięki za tak udany wieczór
» 27 października 2016, 12:08 #147
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 10:00

Widzę chorągiewek nie brakuje tutaj. Po meczu z Chelsea wszyscy (włącznie ze mną) krytykowali drużynę, a teraz, po pokonaniu rezerw City w pucharze myszki miki, już pieją z zachwytu. Prawda jest taka, że ten mecz pod względem rangi nie miał wielkiego znaczenia, ale może dodać skrzydeł niektórym piłkarzom. Dla mnie fajnie, że Carrick i Ander znów się dobrze pokazali i może w ten sposób przekonają jeszcze bardziej Mourinho do siebie (zwłaszcza Carras). Mimo to w hurraoptymizm bym nie popadał, bo na razie wciąż jesteśmy w odwrocie i musimy podnieść się wpierw w lidze po trzech haniebnych meczach z czołówką. Liczę, że się uda, ale do tego muszą pojawić się zwycięstwa z czołówką w lidze, gdzie ma to duże znaczenie i nikt (no poza incydentalnymi syt.) nie wystawia rezerw do gry.

Ps. widzę,że nawet fani Rojo się znaleźli ;)
» 27 października 2016, 09:55 #146
RedDevils4life: Pieją z zachwytu, bo są kibicami. To coś czego najwidoczniej nigdy nie zrozumiesz. Ja się po golu Maty cieszyłem jak nigdy w tym sezonie.
» 27 października 2016, 09:58 #145
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 10:04

"To coś czego najwidoczniej nigdy nie zrozumiesz."

Jestem kibicem United już kilkanaście lat, więc trochę nietrafiona uwaga ;) Przeczytaj mój komentarz uważnie; chodzi o to, że zaraz przegramy i znów będzie lament, płacz i wyrzucanie kogo się da z klubu. Mnie chodzi o trzeźwą ocenę sytuacji; ten mecz wielkiego znaczenia nie miał, ale, jak każde zwycięstwo, niesie ze sobą jakieś pozytywy... tylko nie aż takie, aby piać z zachwytu.
» 27 października 2016, 10:04 #144
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 10:10

Już teraz uwaga skierowana nie bezpośrednio do Ciebie, ale nie zawsze lata świadczą o tym, że się poczuło i zrozumiało wszystko. :)

Tacy już są niektórzy "kibice". Wyrzucanie z klubu po jednej porażce nie ma większego sensu. A co do meczu to był bardzo ważny z powodu przełamania kiepskiej serii, zwycięstwa w Derbach z lokalnym rywalem i pokonaniu Guardioli w pojedynku z Mourinho. My możemy poczuć luz i się ogarniać a Pep dopisuje kolejny mecz bez zwycięstwa.

Miłego dnia życzę.
» 27 października 2016, 10:09 #143
M4GIK1990MU: Akurat Guardiola miał ten mecz gdzieś, co świadczy po składzie, jaki wystawił. To tak jakby cieszyć się po meczu w LE, taka sama ranga ;) Ale skoro dla Ciebie miało duże znaczenie to zwycięstwo to w sumie fajnie, ja poczekam na kolejny mecz ligowy na szczycie i zobaczę co pokażą Diabły.
» 27 października 2016, 11:05 #142
paragraf22: m4gik1990MU
jak mniemam 1990 w nazwie to Twój rok urodzenia? Ale przejdźmy do konkretów np:
"Akurat Guardiola miał ten mecz gdzieś, co świadczy po składzie, jaki wystawił"
już bardziej skompromitować się nie mogłeś :D
jeśli Pep miał ten mecz gdzieś to po co wystawił od początku Kompany'ego? Jeśli mecz był według Ciebie o pietruszkę to po co na boisku pojawił się Aguero? Itd, itp.
» 27 października 2016, 11:14 #141
M4GIK1990MU: ja się skompromitowałem, aha ;) naucz się myśleć zamiast obrażać. Kompany sobie od dłuższego czasu nie radzi, na co duży wpływ mają również kontuzje. Tak czy inaczej w tym sezonie nie miał rytmu meczowego, więc pewnie Pep, korzystając z okazji, chciał chłopa trochę podbudować. Co do Augero to gość wszedł z ławki dopiero w 71. minucie, takie zmiany w meczach o pietruszkę to norma.
» 27 października 2016, 11:21 #140
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 11:31

M4GIK1990MU trzeba odróżnić zwykły żal i niezadowolenie po porażce od bezsensownego wyzywania zawodników i wiecznego marudzenia na wszystko dookoła

"Akurat Guardiola miał ten mecz gdzieś, co świadczy po składzie, jaki wystawił"

wątpię, żeby miał ten mecz gdzieś, bo przede wszystkim to były derby. do tego derby z Mourinho. grali tacy zawodnicy jak Nolito, Otamendi Kolarov, Clichy, Fernando, Navas, a z ławki weszli Sterling i Aguero. samych juniorów nie wystawił. u nas był eksperymentalny środek pola i Carrick, który zagrał chyba 4 mecz w sezonie. zresztą zwycięstwa w derbach zawsze cieszą, bez względu na rangę rozgrywek. na koniec mam pytanie do Ciebie. czy jak Owen pare lat temu we wspomnianym pucharze Myszki Miki z City zdobywał gola w 95 minucie to też miałeś to gdzieś?
» 27 października 2016, 11:26 #139
piter100000: nie mogę już edytować. chodziło mi o eksperymentalny środek obrony :)
» 27 października 2016, 11:32 #138
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2016 12:01

M4GIK1990MU.

Moja odpowiedź.
Nie wiem co ma trzeźwa ocena sytuacji do radości po derbowej wygranej. Mam chodzić smutny, bo United nie mają najlepszego startu w tym sezonie? Mogę się cieszyć z ważnego zwycięstwa, a zarazem mogę zdawać sobie sprawę, iż przed MU jeszcze bardzo długa droga w tym sezonie. Jeśli Ty nie potrafisz w ten sposób, to rozumiem. Widocznie nie każdemu jest to dane. Bądź zatem smutny i czekaj na mecze na szczycie.

Oni zagrali rezerwowym składem? Nie przeczę. No i? A może po prostu Guardiola się zesrał przed tym meczem i wystawił rezerwy, aby wyglądało to, tak jakby przeszedł obok meczu? Bo się bał wpierdzielu od Mourinho? Mogło tak być, nie wiesz tego.

Standardem jest wprowadzanie kopaczy na ostatni kwadrans, kiedy drużyna przegrywa? Nie, na pewno nie. Kiedy ktoś goni wynik, to taki akt jest oczywisty, że komuś zależy na czymś więcej niż porażce. Sterling i Augero pojawili się w konkretnym celu, zapewniam Cię.
Poza tym skoro ten mecz był o nic, po co ryzykować zdrowiem najlepszych graczy? Na dodatek dla tych kilku minut? Sam sobie odpowiedz.
MU też nie zagrało najlepszą jedenastką. Zabrakło Baillego, Smallinga, Lingarda, Martiala, Ronneya - hehehehehe.

Pozdrowionka!
» 27 października 2016, 12:00 #137
paragraf22: Jak widzę jesteś mądrzejszy i wiesz lepiej niż sam manager City, lol

"Josep Guardiola zapewnia, że potraktuje środowy mecz Pucharu Ligi Angielskiej z Manchesterem United na Old Trafford jak finał.

Guardiola zamierza wystawić nieco odmieniony skład po serii pięciu meczów The Citizens bez zwycięstwa.

– Każdy sądzi, że nie są to najważniejsze rozgrywki, ale ja zamierzam przygotować się tak, aby wygrać to spotkanie – mówi Guardiola.

– Będziemy polegać na zawodnikach, którzy zagrają, aby zaprezentowali się z jak najlepszej strony. To finał.

– Jeśli uważałbym, że jeden mecz jest ważniejszy od drugiego, to oznacza, że nie rozumiałbym tej pracy. To spotkanie jest najważniejsze."
» 27 października 2016, 12:46 #136
M4GIK1990MU: nie chce mi się prowadzić dyskusji, kiedy ktoś nie czyta uważnie komentarza i dorabia sobie jeszcze swoją wersję. Bydgoszczanin, przeczytaj jeszcze raz uważnie.

@paragraf22

to, co menadżerowi mówią, a co robią to dwie różne rzeczy. Mou przykładowo twierdzi, że mieliśmy kontrolę w ostatnich meczach.
» 27 października 2016, 15:26 #135
Bydgoszczanin: Herrera i Valencia najlepsi.
» 27 października 2016, 08:49 #134
Chestnut: Ander to myślałem, że zacznie tam zaraz kogoś tłuc. Po każdej stracie wkurzony. Jak bym starego Rooneya widział.
» 27 października 2016, 08:27 #133
rreddevilss: takich charakterow jak Ander i Antek potrzeba tej druzynie ,uwielbiam ich i Mate najmocniej
» 27 października 2016, 09:12 #132
Kortney: Ósmoklasista pobił szóstoklasiste. Nie brał bym tego meczu jak jakiś wyznacznik gry. Tak jak mecze w LE. Burnley to jest mus by zdobyć 3 pkt. Później swansea , Arsenal , West ham i everton . Te mecze pokażą na jakim poziomie jesteśmy . Ten mecz nie jest wyznacznikiem Ale oby był dobrym początkiem .
» 27 października 2016, 08:11 #131
Tomczo: Carick musi grać. Jako jedyny wprowadza spokój i napędza drużyne. Nie klepie tylko do boku ale z pierwszej piłki dogrywa do przodu tworząc puste miejsca. Tego brakuje.

P.s. porażka z Chelsea i wysyp hejtu. Miliard komentarzy. Wygrana z city i spokój na stronie. Kibice z dp :) tego nie ogarniesz
» 27 października 2016, 07:45 #130
rreddevilss: to frustraci a nie kibice ;)
» 27 października 2016, 09:07 #129
welllone: Carrick może grać, ale ma swój wiek. Nie możemy się uzależnić od niego jak od Rudego. Minie rok dwa i znów będziemy mieli problem. Musimy wykorzystać Carrasa do wywindowania innego zawodnika kreującego tempo gry.
» 27 października 2016, 15:11 #128
Gallacher: Liga angielska jest jak dziura w wielkim gó... a Guardiola właśnie w nie wpadł.Tą ligę uwielbiam właśnie za to,że nie da się walcować przeciwników jak to miał w Bayernie czy Barcelonie i tutaj mu nawet zespół z ostatniego miejsca będzie robił spore problemy nawet mając zespół który ma bogatych właścicieli.
» 27 października 2016, 06:16 #127
N17: Jak zagrał Pogba, Rashford, Herrera, Rojo i Ibra? Tak się stresowałem tym meczem, że wypiłem piwko. Potem drugie. Potem jeszcze coś. Skończyło się tak, że wg. moich obliczeń zasnąłem jakieś pół godziny przed meczem. Ktoś powie krótko jak się zaprezentowali wyżej wymienieni zawodnicy i ogólnie cały team?
» 27 października 2016, 05:37 #126
rreddevilss: Pogba 6/10 Rash 8/10 Herrera 8/10 Rojo 8/10 Ibra 6/10
» 27 października 2016, 07:09 #125
dabro90: Ja bym jednak powiedzial ze w drugiej polowie Ibra solide 7.385 a Pogba jakies 6.9
» 27 października 2016, 08:27 #124
is200: Media posza ze Blanc chce do United. Bedzie ciekawie.
» 27 października 2016, 01:21 #123
rreddevilss: dajmy 2 lata Mou na poskladanie tego wszystkiego ,Van Gaal tyle dostal wiec Mou minimum tyle dostanie ,ja w niego wierze
» 27 października 2016, 01:43 #122
kckMU: Po co nam taki beton jak Blanc?

Hehe, Boże. Doczekaliśmy się drugiego po Fergusonie geniusza i zacznijcie to doceniać. Lepszego nie ma.
» 27 października 2016, 02:25 #121
NewtonHeath1878: Blanc to gość bez charakteru, nie ma jaj - sytuacja z Aurierem świetnie to pokazuje. Nie byłby w stanie ogarnąć tego bałaganu, który tu panuje. A jeśli miałby zastąpić Mou, to pamiętajmy, że życie po Portugalczyku jest trudne. Zresztą, Jose ma stabilną posadę i poparcie właścicieli. Wyjazdowe mecze do poprawki, ale na Old Trafford grają całkiem sympatycznie.
» 27 października 2016, 03:38 #120
sensi: Mecz poza wygraną taki w miare, nie będe popadał w zachwyt bo nie ma nad czym, taki poziom zaangażowania i jakości powiniśmy prezentować w każdym meczu i traktować go jako absolutne minimum a nie jako coś wyższego.
» 27 października 2016, 00:46 #119
AgEnT: Mata musi grać, obecnie nasz najlepszy ofensywny zawodnik!
» 27 października 2016, 00:30 #118
is200: Mata jest najlepszym pilkarzem United odkad tu przyszedl.
» 27 października 2016, 01:20 #117
NewtonHeath1878: 47 - Only Wayne Rooney (58) has been involved in more goals for Man Utd than Juan Mata (29 goals, 18 assists) since his debut. Influence.
» 27 października 2016, 03:39 #116
tucznik: Niemozliwe! Rooney?!
» 27 października 2016, 08:12 #115
szarosc: tylko ile gra u nas RO a ile Juan...
» 27 października 2016, 10:05 #114
Sideswipe: @szarosc
Rozumiem nieznajomość angielskiego ale serio myślisz, że Wayne grając tu tyle sezonów miał wpływ na zdobycie tylko 58 bramek przez Utd? :D
Te gole i asysty są liczone od DEBIUTU Juana Maty. Więc grali u nas po tyle samo.
» 27 października 2016, 12:38 #113
piter100000: walka, zaangażowanie i wielke serducho do gry. ten mecz pokazał ile można zyskać kiedy każdy piłkarz na boisku pokazuje powyższe walory. bałem się tego meczu, ale chłopaki nie załamali sie po meczu z Chelsea i pokazali, że mają jaja. mam gdzieś, że City miało kilku zawodników drugiego planu (ale tylko kilku, a nie wszystkich jak niektórzy próbuja tutaj wszystkim wmówić). my przede wszystkim mieliśmy środek obrony, który chyba po raz pierwszy grał ze sobą w takim zestawieniu. genialna tiki-taka Pepa powinna wjeżdżać jak w masło, a wyszła im bezproduktywna klepanina (skąd my to znamy?). jestem mega zadowolony i czekam na kolejne zwycięstwa
» 27 października 2016, 00:29 #112
PanWolodyjowski: Pytali kibiców w Stanach o to, kto wygra derby.

Większść odpowiedziała, że United oczywiście. Reszta powiedziała "Znam Manchester United, ale City nie. Jest taki klub?"

Autentyk :D
» 27 października 2016, 00:29 #111
AUDIoooo: Masz racje!Mieszkam tu I tak jest!Prawda!
» 27 października 2016, 01:06 #110
mikifiki: Chyba nawet Mike Tyson kiedyś tak powiedział, zapytany o derby.
» 27 października 2016, 22:32 #109
is200: Gadalem to nieraz. Rojo wcale nie jest zlym pilkarzem i jak powiedzial kiedys Mourinho jedni pilkarze graja lepiej u jednego trenera drudzy u innego.

Moze to czas Rojo. Z tak slabym Smallingiem to calkiem mozliwe
» 27 października 2016, 00:17 #108
sensi: Dziś widziałem jaskółke, jutro może wiosna już przyjdzie.
» 27 października 2016, 00:31 #107
DjTED: Przedwczoraj to pisałem. Dać mu szansę na lewej pomocy. Ma ciąg do przodu (co pokazuje w reprezentacji ) i najlepsze dośrodkowania w drużynie. Oczywiście nie na cale spotkania, ale spróbować na końcówki. Valencia też był pomocnikiem, a Piszczek napastnikiem (a nikt nie wątpi, że zmiana im pomogła)
» 27 października 2016, 00:37 #106
N17: Nie że mam coś do Rojo, miły gość ale do grania w United się nie nadaje. Na tyle meczów to i ja prawdopodobnie bym zagrał na farcie jeden dobry. Bo domyślał się że Rojo dzisiaj zagrał w końcu na poziomie?
» 27 października 2016, 05:39 #105
Chestnut: Na środku obrony Rojo nie był zły. To na lewej obronie robił masę błędów.
» 27 października 2016, 08:23 #104
PanWolodyjowski: Kto zauważył? Mourinho jest jakichś 2 lat przygaszony. Ma nieciekawą minę i jest bardzo spokojny. Nie ma już tego szalonego Mourinho latającego przy linii bocznej. Był charakterny i lubił kontrowersję. Pamiętam jak po meczu z Barceloną pobiegł pod sektor fanów Interu, jak go eskortował Valdes. Pamiętam jego wypowedź "I'm the special one".

A dziś? Jakiś taki przygaszony, zamyślony i ogólnie to nie ten Mou. On ma jakąś depresję?
» 27 października 2016, 00:06 #103
is200: No starzeje sie chlop. Ale spokojnie zacznie wygrywac regularnie. Poczuje sie pewnie to mu wroci ciety jezyk. To jest Mou.
» 27 października 2016, 00:10 #102
Szilk: Brakowało Rooneya - zamiast Ibry, który ma w meczu 3-4 zagrania, ale ogólnie jest mało użyteczny dla zespołu. Przy tym ustawieniu Rashford dusi się na skrzydle i Ibra nie dostanie piłek na które czeka. Cichymi ojcami dzisiejszego zwycięstwa są Valencia i Carrick - może Mou zrozumie, że ustawianie drugiej linii należy zaczynać właśnie od Carricka.
» 27 października 2016, 00:01 #101
PanWolodyjowski: Pogba w pierwszej połowie cienko, w drugiej dobrze. Najlepszy Mata.

Brakuje nam po prostu dobrych skrzydeł, bo Rashford to napastnik. Gdybyśmy mieli solidne skrzydła, to z takim środkiem byśmy wymiatali.

Ogólnie środek Pogba-Mata-Herrera w tej chwili to najlepsze wyjście. Pierwszy zmiennik Carrick, on musi wchodzić miedzy te trójkę podczas rotowania składem.
» 26 października 2016, 23:48 #100
jajecko: Czy mi się to przyśniło, czy Valencia dzisiaj wykonał wrzutkę lewą nogą?
» 26 października 2016, 23:39 #99
2Fast4You: Ja nawet w kalendarzu to zapisałem xD
» 27 października 2016, 00:03 #98
bobkos9: Jednak lewa noga nie służy mu tylko do podpierania :D
» 27 października 2016, 00:24 #97
dawidlp92: Dla mnie zawodnikiem meczu: Valencia ... dwie połowy klasa światowa
» 26 października 2016, 23:38 #96
Marcel97: Pogba w 1 połowie jednym słowem tragedia w 2 lepiej ale to wciąż za mało. Zlatan w 1 polowie grał w Adidas x10 w 2 włożył Mercurial i zaczął grać. Najważniejsza oczywiście wygrana i awans do ćwierćfinału a nic mnie tak nie cieszy jak wygrana z city. Glory United !!
» 26 października 2016, 23:30 #95
miloszek5555: kiedy losowanie? miało być dzisiaj
» 26 października 2016, 23:25 #94
NeverGiveUpGGMU: Gramy z "młotami".
» 26 października 2016, 23:27 #93
Ave88: O co te płacze? Ludzie to derby nie wazne jakimi składami derby to zawsze derby. Wygralismy je i to jest powod do radosci! I nie pierdzielcie ze city gralo rezerwami bo ogólnie maja obnizke formy wiec to zwycięstwo nie jest mega sensacją.
» 26 października 2016, 23:22 #92
NeverGiveUpGGMU: Nikt nie płacze przecież. No chyba, że mówisz o tych trollach z Liverpoolu?
» 26 października 2016, 23:24 #91
Ave88: Szczególnie tym który mają problem z tym ze city mialo wielu rezerwowych.
» 26 października 2016, 23:28 #90
RedDevils4life: Ale tak wam powiem, że Herrera u Mourinho nie do poznania. Chyba dorósł jako piłkarz.
» 26 października 2016, 23:21 #89
RedDevils4life: Dawał, ale był takim gościem od rzucania piłek i strzałów na bramkę. Teraz widać pomocnika z prawdziwego zdarzenia.
» 26 października 2016, 23:31 #88
Piter17: Ander Herrera zdecydowanie zawodnik meczu. Był wszędzie, waleczny, pełen takiego zacięcia, grał dzisiaj w odbiorze niczym kiedyś Roy Keane. W końcu grali coś piłką i dogrywali do siebie te piłki, a ta akcja po prawej stronie boiska w drugiej połowie gdzie Herrera wymienił kilka klepek z Matą to poziom nie doogarnięcia dla żadnej obrony, szkoda tylko że Pogba na koniec tej akcji trafił w słupek.
» 26 października 2016, 23:20 #87
Klimaa: Dzisiaj zawodnicy walczyli z zaangażowaniem i to mi się podobało. Możemy a nawet musimy grać jeszcze lepiej. Fajnie pokonać tak silnego przeciwnika - mam nadzieję że doda to nam wiatru w żagle. Pora zacząć wspinać się w ligowej tabeli.
» 26 października 2016, 23:20 #86
Ciechanek: gramy z WHU
» 26 października 2016, 23:17 #85
cichy324: West Ham. Też dobrze.
» 26 października 2016, 23:17 #84
stasiu669: Następny przystanek: West Ham!
» 26 października 2016, 23:16 #83
remass666: Mou w wywiadzie-ze jego serce nalezy do fanow MU.Kocham goscia!!
» 26 października 2016, 23:14 #82
vanderToki: Jak się cieszę, iż mylili się wszyscy (w tym ja), którym wydawało się, że Mourinho pozbędzie się Maty w pierwszym okienku.
» 26 października 2016, 23:14 #81
NeverGiveUpGGMU: Rashford dziś MOTM jak dla mnie.
» 26 października 2016, 23:14 #80
Karas: Rojo albo Carrick
» 26 października 2016, 23:15 #79
TheRipper: @NeverGiveUpGGMU

Zgadzam się.
» 26 października 2016, 23:16 #78
mekeme321: jak dla mnie Ander
» 26 października 2016, 23:19 #77
szabo1878: Rashford upokorzal obroncow city za milo :D szkoda ze bez gola. szczegolnie boli ta sytuacja, w ktorej dostal podanie pietka od Ibry. Taka bramke zapamietano by na dlugo ;)
» 26 października 2016, 23:43 #76
mekeme321: Otamendi sam się ośmieszał XD
» 27 października 2016, 00:02 #75
DjTED: Trzeba to napisać. Brakuje Rooneya
» 26 października 2016, 23:14 #74
rizx: w miejsce Maty albo Herrery? Ja raczej podziękuję (o pozycji napastnika nawet nie wspominam bo to miejsce dla Martiala/Rashforda jeśli Ibra się nie obudzi)
» 26 października 2016, 23:22 #73
DjTED: Za Ibre i Rash z przodu. W tym meczu by dał o wiele więcej ...
» 26 października 2016, 23:24 #72
utialdo: Od razu humor sie poprawil:) GGMU!!
» 26 października 2016, 23:13 #71
sagnol32: Dochodzę do wniosku że jakieś 70% użytkowników tej strony w momencie kupna Zlatana spodziewała się żę będzie omijał z 3-4 rywali i strzelał statystycznie około gola na mecz. Tak po mojemu to ma trochę inne zadania skoro Mourinho go trzyma , a mianowicie zastawienie , przejęcie piłki oraz podania na wolne pole . Dzisiaj zagrał przynajmniej 2 fajne piłki do Rashforda i niewiele brakowało aby z tych akcji był gol. Co do reszty to większość bez błędów , na duży plus Mata Herrera Rashford i Valencia.
» 26 października 2016, 23:12 #70
Assh3L: I do Pogby
» 26 października 2016, 23:17 #69
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:14

Nie chce mi sie zbytnio rozpisywac, bo jest dosc pozno, a trzeba rano wstac. Mecz w pierwszej polowie bardzo kiepski, w sumie malo co sie dzialo. Druga polowa natomiast - takie United chce ogladac. Walka, zaangazowanie, zabojcze kontrataki po skrzydlach (RASHFORD uwielbiam Cie chlopie) Tak MU powinno grac zawsze. To "tylko" 1:0 z prawie drugim garniturem City, jednak osobiscie mowiac mam to gdzies! Derby to derby, a Manchester pozostal czerwony! GLORY GLORY MAN UNITED CUZ WE'LL NEVER DIE!
» 26 października 2016, 23:12 #68
2Fast4You: Ja serio nie wiem czemu Mou nie zagra tak ustawioną linią pomocy, przecież przy Carricku to Pogba wygląda 2 razy lepiej. W Juve miał koło siebie Marchisio, Khedire czy wcześniej Pirlo i wtedy grał świetnie
» 26 października 2016, 23:11 #67
vanderToki: Zaraz Ci wytłumaczą, że Carrick to wolne drewno i skończył się trzy sezony temu. ;p
» 26 października 2016, 23:16 #66
Assh3L: Carrick to typ piłkarza genialnego, lecz nie docenionego. Piłkarz inteligenty do tego z elegancja boiskowa
» 26 października 2016, 23:18 #65
N17: I ma jeden z lepszych dryblingów u nas. Proszę mnie nie wyśmiewać i pamiętać, że drybling to nie tylko machanie nogami nad piłką, ale też balans ciałem i inne pierdoły na którym się nie znam.
» 27 października 2016, 05:41 #64
vanderToki: Z drugiej strony, do końca roku United wygrali tylko dwa mecze bez Carricka w składzie (dalej nie chce mi się sprawdzać) - z Watfordem i Wolfsburgiem.
» 27 października 2016, 16:01 #63
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:11

Trzeba przyznać ża na drugą połowę wyszli naładowani i jak po swoje! Takie United to się ogląda!
Carrick po raz kolejny udowodnił że to on zasługuje na bycie podstawowym zawodnikiem a nie drewno Fellaini. Mam nadzieję że Mourinho będzie częściej na niego stawiał.
Herrera zaimponował mi swoją walecznością i razem z Matą poklepali kilka fajnych podań na jeden kontakt.
Pogba dużo strat ale się starał. Ibra tak samo.
Rashford znów zaprezentował swoją szybkosć przebojowość na skrzydle. Znów przypominał mi młodego Cristiano (dobre wspomnienia) :)
Valencia żądził na prawej flance a stoperzy zagrali chyba mecz życia XD
Glory Glory Man United!!
» 26 października 2016, 23:11 #62
simsonson: Mam nadzieję, że w końcu Mourinho przejrzał na oczy, że Mata musi grać w ważnych spotkaniach od 1 minuty, jest Mata, jest gierka. Mata zasługuje na podstawowy skład i każdy o tym wie.
» 26 października 2016, 23:10 #61
LyseqMU: He can pass, tackle, head,
Michael Carrick is a Red,
Gerrard, Lampard, Fabregas,
Your not fit to wipe his arse!
» 26 października 2016, 23:10 #60
kckMU: Tu nawet po wygranej musi być narzekanie. Jest awans po spokojnym ograniu City i tyle. I nie rusza mnie to, że zagrali bez de Bruyne i Silvy. My graliśmy z takim środkiem obrony, że trzeba docenić czyste konto. Poza tym Shaw wrócił po urazie, a Carrick długo nie grał.

Skończcie biadolić co niektórzy. W sobotę już jest ważniejszy mecz.

Zapomniałbym - najmocniejszy tekst wieczoru:

"Cieszycie się jak małe dzieci bo wygrywamy z REZERWAMI City."

Nie, lepiej idźmy popłakać bo awansowaliśmy dalej. Co my narobiliśmy, niepojęte.
» 26 października 2016, 23:10 #59
TheRipper: Ech, daj spokój. Niektórzy po prostu chyba oczekują że United będzie przegrywać to wtedy będą mieli pożywkę dla uargumentowania swoich własnych teorii ;) A że zgrali bez de Bruyne czy Silvy? A kto bronił Guardioli ich wystawić? Nie wystawił to nie wystawił i na c**j drążyć temat. Tak jak piszesz, wygraliśmy i wypada się cieszyć. Derby to zawsze derby, odegraliśmy się i mam nadzieję że złapiemy dzięki temu motywację aby wygrywać kolejne mecze :)
» 26 października 2016, 23:13 #58
Karas: noo wreszcie jakoś w miare dobrze to wyglądało zwłaszcza w drugiej polowie
de gea bezrobotny choc nie rozumie sytuacji że nie gra w pucharach Romero ale okey nie mój wybór
obrona bardzo szczelnie(City bez celnego strzału): Valencia niedoprzejścia ponadto w ofensywie się pokazywał-ciekawe tylko co z jego ręką:/, Blind nienajgorzej choć kilka fauli wynikających ze złego ustawienia, Rojo profesor aż jak nie ten piłkarz, Shaw podobnie jak Valencia
pomoc jakoś nadzwyczajnie kreatywna nie była ale walka była i widać było wolę zwycięstwa i zaangażowanie w obronie: Carrick po profesorsku wg mnie już dawno mówiłem powinien grać częściej, Herrera trochę chaotycznie latał w tą i spowrotem ale przynajmniej walczył, Pogba no cóż może kiedyś odpali ale jak dla mnie potrzebuje chyba obejrzeć jakiś mecz z wysokości ławki, Mata po raz kolejnypokazuje że powinien być częściej pierwszym wyborem podobnie jak Carrick, Rashford super targał tam obronę City i podobała mi się jego gra
Ibra podobnie jak Pogba powinien chyba odpocząć choć pod koniec zaczął grać jak powinien i tak jak na niego liczymy ze swoim doświadczeniam, ale to pudło...
jeśli chodzi o zmiany to w sumie nic nie wniosły poza odpoczynkiem Maty i Rashforda(oby nie jakaś kontuzja)
GGMU
» 26 października 2016, 23:09 #57
RedDevils4life: Dawac Liverpool w ćwierćfinale. ;)
» 26 października 2016, 23:07 #56
TheRipper: Albo Leeds :D
» 26 października 2016, 23:10 #55
NeverGiveUpGGMU: Nie dadzą nam od razu Liverpoolu, bo w finale nie będziemy mieli z kim grać :/
» 26 października 2016, 23:11 #54
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:19

No to co, Arsenal jeszcze jest.
Leeds niech sobie wygra z Newcastle albo Hull i wtedy półfinał z nimi, coby był dwumecz. : )
PS No byłem blisko. ;]
» 26 października 2016, 23:17 #53
remass666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:12

Agresja-tego nam brakuje.W drugiej polowie gralismy osto i to przynioslo efekt...Herrera,Rojo,Mata,Rashford,Shaw,Carrick i Valencia super...reszta dobrze.
» 26 października 2016, 23:07 #52
RedDevils4life: Zlatan też drugą połowę zagrał bardzo dobrze, mądrze i walecznie. Zupełne przeciwieństwo pierwszej.
» 26 października 2016, 23:10 #51
kolor: Carrick świetnie zagrał. W zeszłym sezonie zdarzały mu się wpadki w defensywie ale w tym co mecz to znów wysoki poziom. Zawsze wprowadza taki spokój w grze zespołu. Jak na niego nabiegają a piłka leci na niego z góry to on ją swobodnie klei do ziemi i od razu wie gdzie podać żeby jej nie stracić. Świetny mecz Michaela.
» 26 października 2016, 23:07 #50
Assh3L: Carrick ma to do siebie, ze ma pecha ogromnego.. mecz z Chelsea czy nawet Club Brugge za Van Gaala i jego "rykoszety"
» 26 października 2016, 23:10 #49
Karas: KOLEJNY MECZ OBY TYLKO jOSE STAWIAŁ NA NIEGO CZĘŚCIEJ
» 26 października 2016, 23:14 #48
uzil25: Carrick, Herrera, Mata i Valencia genialne występy. Rojo również bardzo solidny. Reszta poniżej pewnego poziomu nie schodziła choć trochę w kość dawał Zlatan i Pogba szczególnie w I połowie.

Mecz i gra zdecydowanie na plus. Herrera w końcu miał kogoś kto wprowadzał spokój i ogarniał burdel czyli Carrick. Sam Ander na swoim bardzo dobrym wysokim poziomie, cały czas gra pressingiem, ile nam to daje to chyba mało kto sobie zdaje sprawę. Mata kontroluje mecz, uspokaja całą sytuację i przede wszystkim pozwala nam pograć chwilę piłką co daje reszcie nieco wytchnienia a jednocześnie cały czas zagrażamy rywalowi ponieważ jeśli Hiszpan tylko ma okazje to przecina defensywę rywali prostopadłymi podaniami. Zlatan w I połowie fatalnie, do zmiany ale w drugiej pokazał klasę choć minimum jednego gola powinien mieć na koncie.

Pogba cały czas nie mrawy. Genialne zagrania przeplata bardzo słabymi. Trzeba mu dać jeszcze czas by ustabilizował swoją grę. Widać, że będzie z niego sporo radochy ale czas i jeszcze raz czas jest potrzebny.

Najwięksi wygrani meczu chyba Carrick i Rojo bo Herrera, Mata i Valencia przyzwyczaili nas do gry na odpowiednio wysokim poziomie.
Gra całego zespołu na duży plus.
» 26 października 2016, 23:05 #47
uzil25: Zapomniałbym ze względu na zmianę ale to jak Rashford przestawiał obrońców City to coś pięknego ;)
» 26 października 2016, 23:08 #46
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:04

No i bardzo dobrze :) Niby puchar o pietruszkę ale derby to zawsze derby, tymczasem populacja fanów Guardioli zmniejsza się hehe. No ale zapomniałem przecież że miał zjeść tą ligę i mieli mieć mistrza więc nie rozumiem, co się stało?

Tak czy inaczej, ważne zwycięstwo, ważne bo na pewno podbudowało trochę nadszarpnięte morale w zespole. Przyznam się bez bicia że po ostatnich spotkaniach nie spodziewałem się zwycięstwa a tu proszę, mile się zaskoczyłem :) Generalnie pierwsza połowa to nuda i gra bez polotu. W drugiej coś się ożywiło i jakoś to wyglądało. Szkoda zmarnowanej genialnej asysty Rashforda przez Ibrę. O właśnie Rashford. Moim zdaniem to on w kolejnych meczach powinien grać na szpicy w miejsce ospałego i niemrawego Szweda który dzisiaj zagrał kryminał. Zdecydowanie ławka wyjdzie Ibrze na dobre. Poza tym o dziwo elektryczny środek Blind - Rojo dzisiaj spisał się poprawnie (chociaż niewiele brakowało i po błędzie Blinda byłoby 1:0 dla City w pierwszych minutach) ale póki co nie ma się czym podniecać. Po tym zwycięstwie trzeba się ostro wziąć do roboty. Najbliższych przeciwników w lidze zbyt potężnych nie mamy, więc trzeba to wszystko wygrać i nadrobić stracone punkty. GGMU!
» 26 października 2016, 23:04 #45
Sideswipe: Pogba - Carrick to jest to. Do tego Schneiderlin do rotacji, a Herrera walczy za dwóch jak na prawdziwego diabła przystało.
» 26 października 2016, 23:03 #44
Kortney: My najmocniejszy możliwy skład na tą chwilę , City rezerwowi przeplatani grajkami z głębokich rezerw. Nie ma co się podniecać . Trzeba wygrać z 3, 4 następne mecze i będzie można jakieś wnioski wyciągać. Zlatan to parodia piłkarza na tą chwilę . Rash najlepszy . Na duży plus boczni obrońcy.
» 26 października 2016, 23:03 #43
Assh3L: W City chyba tylko Garcia i Matteo czy jak mu tam było.
U nas nie ma czasu na granie"głębokimi" rezerwami, bo wtedy jeszcze bardziej można sie zgrać.
» 26 października 2016, 23:07 #42
jajecko: Asshl3L Z przodu byli Navas, Iheanacho, Sane, w bramce Caballero. City bynajmniej pierwszym składem nie grało
» 26 października 2016, 23:42 #41
RobvanKlu5i: Cieszycie się jak małe dzieci bo wygrywamy z REZERWAMI City. Ochłońcie dzieci, bo Guardiola potraktował ten mecz jak sparing, nawet nie było widać zaangażowania w grę ze strony City, skład mocno rezerwowy a Nasi spięci jak gacie po praniu. Gra nadal kulała i nie ma z czego robić sensacji. Przyjdą ligowe mecze i znowu będzie to samo co dzieje się w ostatnim czasie.
» 26 października 2016, 23:03 #40
Fenek: A co to kogo obchodzi jakim składem wyszło city? Dla mnie mogli nawet 11 kibiców wystawić, wali mnie to. Liczy się zwycięstwo, może i w kiepskim stylu i co z tego? City pokonane i to tyle w temacie.
» 26 października 2016, 23:06 #39
SpirolS: No oczywiście przecież to derby więc można traktować to jako sparing ;).
Ktoś przedtem dobrze napisał, jeżeli byśmy przegrali była by polewka że City nas rezerwami jedzie, ale że wygraliśmy to oczywiście City potraktowało ten mecz jako sparing. I tak źle i tak nie dobrze...
» 26 października 2016, 23:06 #38
miociokk19: Sterling,Otamendi,ten mloody Nigerjczyk,Aguero,Kolarov gdy grali nie pokazali tez nic zachwycajacego,dalej przewage mialo United.
» 26 października 2016, 23:06 #37
TheRipper: Rezerwami? A to ciekawe, bo oprócz Maffeo, Serrano czy Caballero widzę tam graczy pierwszego składu City.
» 26 października 2016, 23:08 #36
walentos: Nie było widać zaangażowania dlatego wpuscil Aguero Sterlinga i rzucił się w końcówce do ataku? Ja myśle że Pep chcial ośmieszyć Mou i wygrać rezerwami ale nie pykło wiec próbował czego mógł.

Co do naszej gry przy odrobinie szczęścia Ibra mógł wbić drugą brame a strzal Pogby mógł wejśc w bramke zamiast odbić się od słupka. Zasłużone zwycięstwo a to że byliśmy spięci wynikało z tego że nie udalo nam sie zdobyć drugiej bramki i była obawa o utratę prowadzenia.
» 26 października 2016, 23:09 #35
Kortney: Mociook jakby był de bruyne silva i gundogan to byśmy dostali w pupę . Dominacja jak w pierwzyzm meczu. możemy się cieszyć ze Guardiola olal mecz
» 26 października 2016, 23:09 #34
RobvanKlu5i: Najlepiej napisać, że was to wali i wszystko jest ok co nie? Łatwo co niektórym zamydlić oczy wygranym meczem o Puchar Myszki Miki z rezerwami City. Za chwilę ktoś napisze "idziemy na mstrza" ale takie przypadki tylko do szybkiego leczenia. W meczu O COŚ! Powtarzam - O COŚ! (czyli np. o 3 pkt) byłaby co najmniej powtórka sprzed miesiąca i skończyłoby się w najlepszym rozrachunku 1:2 jak wtedy. Takie wygrane już przerabialiśmy a później były bolesne powroty do ligowych zmagań. Ochłońcie dzieci i wyciągajcie wnioski z historii
» 26 października 2016, 23:12 #33
DjTED: Cabbalero to i nawet był podstawowym od 1 meczu
» 26 października 2016, 23:13 #32
zaluda: RobvanKlu5i to co Ciebie by zadowoliło ?
» 26 października 2016, 23:21 #31
RobvanKlu5i: Absolutna dominacja tak jak absolutnie City dominowało z nami w 1 połowie meczu ligowego. Po boisku biegają zawodnicy, którzy kosztowali potężne pieniądze a póki co grają jak piłkarzyki kupieni za 11 piłek i 4 siatki na bramki. Po prostu nie ma szału, ciągle nie ma progresu w grze, stoimy w miejscu.
» 26 października 2016, 23:29 #30
walentos: Dobra RobvanKlu5i to teraz Ty zmyj mydło z oczu i przypomnij sobie kiedy City ostatnio wygralo mecz... 6 spotkań bez zwycięstwa jadą już. Nie idzie im, teraz jeszcze ich mózg De Bruyne ma kontuzje wiec Pep robi co może żeby porażka z United nie bolala tak bardzo. Nie możliwe żeby tak po prostu odpuścił sobie to trofeum tym bardziej że przez cały mecz machał rękoma przy linii jak czubek...
» 26 października 2016, 23:29 #29
danielako1989: można gdzies obejżeć losowanie nast rundy ??
» 26 października 2016, 23:03 #28
zbanowany5x: szkoda że City olało ten mecz
» 26 października 2016, 23:02 #27
SkowronUNITED: Szybkie podsumowanie. Najlepsi Mata- Za kreowanie gry, szybkość i dynamikę, Shaw- Pokrył Navasa, Sane i Sterlinga których kompletnie nie było widać. Herrera- Kilka błędów, ale walczył i rozsądnie rozgrywał piłki.
Najgorsi- Zlatan- Druga połowa jako-tako po Japońsku, asysta. Ale pierwsza to tragedia. Co piłka to strata... Blind- Kolejny beznadziejny mecz z masą błędów, Cud że dziś słabo w ofensywie grało city bo była by to kolejna strzelanina coś czuje. Musi odpocząć.

PS: Pozytywnie zaskoczył mnie Rojo... Zdecydowanie pewniej prezentował się niż Smalling. Ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, przypominam że City grało dziś kupe w ofensywie.
» 26 października 2016, 23:02 #26
soldier: Oglądałem tylko końcówkę. Mata grał na 10-tce, czy na skrzydle?
» 26 października 2016, 23:01 #25
Karas: skrzydło
» 26 października 2016, 23:17 #24
soldier: thanx
» 26 października 2016, 23:22 #23
walentos: Carrick to nasz talizman szczęścia. Gdy on gra to jakoś reszta gra lepiej. Co mi sie podobał środek pola z Pogbą Carrickiem i Herrerą. Mogliby tak zawsze grać.
» 26 października 2016, 23:01 #22
Maesky: Herrera bardzo mi się podoba za Mourinho. No może z Chelsea zagrał słabo, ale poza tym bardzo ambitny zawodnik. Daje dynamikę w środku pola i jest dobry w destrukcji.
» 26 października 2016, 23:00 #21
lukiton0589: Szkoda, że Pogba nie dostał tej czerwonej. 3 mecze spokoju by było.
» 26 października 2016, 22:59 #20
pawelisto2: Eh...
chyba trzeba zacytować klasyka "szkoda szczempić ryja"
» 26 października 2016, 23:01 #19
Kilerek7: Można się zastanawiać czy wygralibyśmy gdyby w City zagrał Gundogan, Silva, De Bruyne, Fernandinho oraz Stones. Ale tak czy siak wygrana cieszy, jakieś małe odkucie jest. Nadal gra jest chaotyczna, ale widać było, że chce się naszym. Herrera latał jak dzik, Valencia i Shaw bardzo dobrze, o dziwo Rojo dobrze sobie radził, być może Blind umiejętnie nim dyrygował. Pogba starał się, Ibra w końcu trochę wziął na swoje barki. Jedno jest pewne Mata i Carrick muszą mieć podstawę, pierwszy kreuję naszą grę od dawna a drugi uspokaja środek pola niczym kierownik jak to komentatorzy mówili.
» 26 października 2016, 22:59 #18
remass666: Gdyby babcia miala...My tez w oslabieniu, wiec przestan p@#%!Liczy sie zwyciestwo.Myslisz ze Guardiola nie chcial wygrac dzis.
» 26 października 2016, 23:02 #17
Kortney: Remass nie porównuj ich osłabienia do naszego. Guardiola olał ten mecz. Mou wystawił najmocniejszy możliwy skład. Zobaczymy co czas pokaże .
» 26 października 2016, 23:07 #16
remass666: ok-Nie porownywac.Brak Smallinga,Martiala,Roo,Bailego,Felka..to 5 graczy z podstawy raczej.
» 26 października 2016, 23:11 #15
ircio1878: Glory Glory Man Utd!!
» 26 października 2016, 22:59 #14
tucznik: Nie no czas na serie zwyciestw trzeba w koncu stanowczo ruszyc do przodu
» 26 października 2016, 22:59 #13
remass666: Super-podobala mi sie 2 polowa...bedzie dobrze, nastepny mecz 3 pkt musza byc.
» 26 października 2016, 22:59 #12
grzesiek984: No i super.!
» 26 października 2016, 22:58 #11
Czuprys: No Rojo jakby tak caly czas gral to by bylo cos
» 26 października 2016, 22:58 #10
Bossicky: O której losowanie?
» 26 października 2016, 22:58 #9
stasiu669: Znalazłem info, że 23 skysports
» 26 października 2016, 23:04 #8
trezegram: Michael Carrick.
» 26 października 2016, 22:58 #7
pawelisto2: I wszystko w temacie :D
» 26 października 2016, 23:01 #6
musiol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:04

świetny mecz
» 26 października 2016, 23:01 #5
RedDevils4life: GGMU!! Derby są nasze!
» 26 października 2016, 22:57 #4
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2016 23:00

Valencia wojownik, ponownie!

Ale bądź co bądź, Rojo, Herrera i Mata jak dla mnie dzisiaj najlepiej.

Przed meczem byliście ciekawi jak wyjdzie Pogba-Carrick, ja byłem pewien, że dobrze.
Z fenerbahce to wyszło bardzo ładnie, więc dzisiaj byłem o to spokojny.
Szkoda, że Pogba dopiero w drugiej połowie zaczął biegać, bo widać jak dużo może dać w środku siłą, odbiorami itd, ale to trzeba też biegać, sam przeciwnik nie przyjdzie do niego - chyba, że Nolito.
» 26 października 2016, 22:56 #3
trikos: Profesor Carrick. On trzyma grę tego zespołu daje spokój.
» 26 października 2016, 23:02 #2
musiol: valencia miał kilka błędów w ofensywie, ale w defensywie co robił! po prostu mur nie do przejścia
» 26 października 2016, 23:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.