Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Giggs: Nie podoba mi się wymiana koszulek

» 24 października 2016, 06:05 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Ryan Giggs skrytykował piłkarzy Manchesteru United, którzy po przegranym 0:4 spotkaniu z Chelsea wymieniali się koszulkami z rywalami.
Giggs: Nie podoba mi się wymiana koszulek
» Ryanowi Giggsowi nie spodobało się zachowanie piłkarzy Manchesteru United
Zdaniem legendy klubu z Old Trafford, takie zachowanie nie powinno mieć miejsca po tak sromotnej porażce.

- Możesz przegrać mecz piłkarski, ale nie podoba mi się wymiana koszulek po przegranym spotkaniu. Można mnie przez to nazwać staroświeckim - stwierdził Walijczyk.

- Kiedy przegrywasz 0:4, gratulujesz przeciwnikom, dziękujesz kibicom i schodzisz z boiska. Nie stoisz na murawie wymieniając się koszulkami i śmiejąc się z zawodnikami, którzy właśnie cię pokonali - dodał Giggs.


TAGI


« Poprzedni news
Souness: Luiz powinien wylecieć z boiska
Następny news »
Oceny pomeczowe: Chelsea - Manchester United 4:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


bartoszjan: O tym samym pomyślałem...dostali lanie a zachowywali się jak by nic się nie stało. Tylko Mata wyglądał na przejętego tą porażką...
» 25 października 2016, 06:34 #43
Klimaa: Wymiana koszulkami to część każdego meczu. Raz się wygrywa raz przegrywa i tyle. A to że zagraliśmy najgorszy mecz w sezonie to zupełnie inna historia.
» 24 października 2016, 20:47 #42
mikifiki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 18:59

https:// www. youtube.com/ watch?v=GwcpFXOsrY8
Oj, jak mi brakuje tamego United :(
» 24 października 2016, 18:59 #41
bartoszjan: Nie tylko Tobie...w takim United się zakochałem a to co jest teraz to aż brak słów...
» 25 października 2016, 06:37 #40
navi8812: do MUporzycie sam jesteś patafian Giggs to ikona United i ma racje. Z takim nastawieniem to możemy walczyć ze średniakami w tym sezonie jeszcze nie pokonaliśmy nikogo z czołówki MU brak charakteru, zadziorności ciężko się na to patrzy ale kibicem się jest a nie bywa
» 24 października 2016, 18:19 #39
BIGGESTFANEVER: Zlatan to najemnik. Nie wiem czego się spodziewaliście, że będzie płakał, bo przegraliśmy?
» 24 października 2016, 16:01 #38
wyspiarski: Ten śmiech (bo przecież nie radość) Ibry po zakończeniu meczu to pełna żenada. Szkoda każdego pensa na jego wynagrodzenie, przyszedł odcinać kupony od minionej sławy. Chce być przywódcą czy mentorem młodych, słabo to widzę.
» 24 października 2016, 15:37 #37
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 14:44

I to jest to o czym myslalem. Tu tkwi prawdziwy problem obecnego United czemu remisuja z takim Stoke czy przegrywaja z taka Chelsea ktora na papierach powinna byc rownorzednym rywalem dla ekipy United. Psychika plus mentalnosc graczy- to jest prawdziwy powod tych haniebnych wystepow. Osobiscie w zyciu nigdy bym nawet nie podal reki rywalowi po takiej porazce a co dopiero mowic o wreczaniu wrogowi koszulki. Kazdy rywal powinien byc traktowany jak najgorszy wrog ktorego nalezy zmiesc z powierzchni boiska chocby mialo to sie skonczyc lamaniem kosci czy czerwonymi kartkami. Niedobrze mi za kazdym razem jak taki Smalling czy Blind boja sie ostro atakowac rywala. Szczegolnie Blind. To idealny material na wyslanie go do rezerw do Schweinsteigera czy jak tam sie pisze jego nazwisko. Jego ojciec moze sie tylko za niego wstydzic. Sam byl swietnym obronca plus kapitanem a ze Stamem czy F. De Boerem tworzyl obrone nie do przejscia a tu jego synalek upadl jak typowe chuchro, bojace sie ze zaraz zlamie paznokiec. Jesli Manchester United pragnie wrocic na tron to nie mozna co chwile zmieniac trenerow bo nie tedy droga. Droga do tego jest wyrzucenie wiecej niz polowy skladu i budowy ekipy niemalze od zera. Jest wielu na rynku pilkarzy ktorzy sa agresywni na boisku a zarazem dobrzy technicznie. Wlasnie tego potrzeba temu klubowi- agresywnych pilkarzy ktorzy beda atakowac rywala niczym swego najgorszego wroga. Agresja i pressing z domieszka techniki i sprytu- to jedyny klucz do sukcesu. Ze zgraja tych panienek jakie teraz graja United nigdy nie zdobedzie mistrzostwa. Albo drastyczna wymiana skladu i budowa ekipy na nowo, albo porazki taka jak wczoraj czy remis z wowczas ekipa z dolu tabeli jeszcze beda na porzadku dziennym.
» 24 października 2016, 14:42 #36
josemarii2: Proponuję Ci natychmiastową wizytę u psychiatry...
» 24 października 2016, 15:06 #35
tyber28: Ale, byś nie podał ręki, bo byś strzelił focha, że Cię pokonali, bo byli lepsi? Żenujący jesteś :-)
» 24 października 2016, 17:09 #34
sebox111: Dokładnie to jest to czego brakuje w obecnym United. Brakuje odbiorów piłek i wślizgów na granicy złamania nogi przeciwnika. Taki Hazard czy inny świetny drybler obsrał by zbroje jakby miał grać przeciwko starej gwardii, która wychodziła na wojnę a nie zwykły mecz ;)
» 24 października 2016, 14:02 #33
rav7: Giggs akurat w tej kwestii ma rację. Kiedyś było to nie do pomyślenia, żeby po tak sromotnej porażce piłkarze MU przybijali sobie piątki z przeciwnikami. Ale co się dziwić jak większość to najemnicy. Z obecnego składu zawodnikami z DNA MU pozostali Carrick, Valencia, Rooney, De Gea, Rashford też walczy, stara się, Ander również, ale defensywa w meczu z chelsea to komedia. Blind nie pierwszy mecz już zawalił w obronie, Rojo nie powinno być w składzie, jedynie Bailly i Valencia walczą i prezentują jakiś poziom. Fellaini jak gra z Herrerą i Pogbą na "10" też wygląda to słabo. W środku pola najlepiej wygląda zestawienie Herrera/Carrick - Pogba - Mata na kierownicy.
» 24 października 2016, 13:51 #32
Czuprys: Brawo
» 24 października 2016, 13:44 #31
maradona10: Większość jest dla kasy taki Pogba kocha Manchester ale nie za mniej niż 250 tys funtów tygodniówki
» 24 października 2016, 13:12 #30
bartoszjan: Tak kocha że jak SAV powiedział że ma czekać na swoją szanse to odszedł bez zastanowienia się...
» 25 października 2016, 06:41 #29
lupiq88: Giggsy powinien być naszym trenerem
» 24 października 2016, 12:24 #28
TheRipper: Taaa... już widzę jakby wiele zrobił. W Swansea woleli zatrudnić jakiegoś noname'a Amerykańca niż Giggsa a Ty chcesz go w United...
» 24 października 2016, 15:20 #27
DjTED: Najlepszym przykładem jest Rojo. Wygląda jak zabijaka. Wielki, wytatuowany jakby wrócił z więzienia, a gra jak laleczka. Na obronie kalkuluje czy "czy może teraz wstawię tu nogę". Za SAF-a rywale by sikali już w tunelu, że taki zabijaka wychodzi grać.... Ehh brakuje mi walki za klub...
» 24 października 2016, 11:47 #26
adamecki7: Polska mentalność... Wielki, wytatuowany jakby wrócił z więzienia
» 24 października 2016, 12:11 #25
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 12:14

Nie wiem co tatuaże mają do bycia twardzielem, chyba nie znasz powiedzenia " tatuaże nie czynią z ciebie twardziela" jak to powiedziała kiedyś swego czasu ikona włoskiej mafi.
Widocznie ted dla ciebie tatuaże też są wyznacznikiem różnych rzeczy ahahah.
» 24 października 2016, 12:13 #24
UnitedWeStand: W każdym razie, DjTED ma poniekąd rację, bo Rojo nie wygląda na osobę, która boi się wystawić nogę, a z tego co widzimy, to on nawet boi się pobiec za przeciwnikiem, bo nie daj boże jeszcze się potknie w trakcie biegu. To jest jedna z bardziej żenujących osób w klubie i Heinze musie się wstydzić za rodaka, który nie robi dobrej opinii Argentyńczykom.

W sumie, to jak teraz o tym pomyślałem, to jedynym który dawał radę to właśnie Heinze i coś tam czasem Veron od biedy zagrał raz na 5spotkań.

Zlatan wzbudza strach w przeciwnikach co było też widać w meczach. Gdy jest przy piłce, to od razu atakuje go 3 obrońców, bo się boją co on może zrobić.

Reszta zespołu wygląda gorzej od Kante, który będąc krasnalem niszczy wszystkich w środku pola. Brakuje kogoś takiego w środku pola i to widać. Gdy kupuje się piłkarza za 100mln to trzeba zbudować pomoc wokół niego i tam raczej nie ma miejsca dla Andera, który gra dobrze. Franuz jest priorytetem, bo kosztował tyle ile kosztował co jest swego rodzaju u nas patologią, bo jak zrezygunjemy z Pogby, to będzie kolejna kosztowna gafa transferowa.

Lepiej mieć gorszych piłkarzy, który pasują do siebie w taktyce jak puzzle niż wyskillowane indywidualności, a u nas to wygląda tak, że Ander zagrał dobrze, to musi zagrać kolejny mecz z Fellainim, który też gra spoko, ale później w meczu gdy są razem, to już środek pola nie wygląda za ciekawie. Trzeba się pożegnać z niektórymi zawodnikami jak dobrzy by nie byli i ściągnąć takich, którzy będą pasować do Pogby.
» 24 października 2016, 12:26 #23
M4GIK1990MU: I to są słowa, które najlepiej obrazują marazm tej drużyny. Banda najemników i nic więcej. Pamiętam United z Keane'em, potem Scholesem, Giggsem i zabijaką Vidicem, zanim doznał tej okropnej kontuzji w starciu z Basel. Wówczas ci piłkarze i jeszcze kilku innych potrafili zabić rywali na boisku, teraz obecne panienki (bo piłkarzami trudno ich nazwać) śmieszkują po blamażu zamiast zejść z opuszczonymi głowami. Po wczorajszym zachowaniu SAF musiałby sprzedać dom i kolekcję win, aby wypłacić odszkodowanie rodzinom piłkarzy, bo połowa drużyny zostałaby wyniesiona z szatni w plastikowych workach. A zachowanie tego śmiecia Luiza? Kiedyś taka łajza na noszach opuściłaby boisko i więcej nie przyszłoby jej do głowy wchodzenie wyprostowaną nogą w jakiegokolwiek Diabła. Manchesterowi potrzeba trenera, który chwyci tych Bieberów za mordy, wciąż mimo wszystko liczę, że Mou się ogarnie i kimś takim będzie.
» 24 października 2016, 11:39 #22
TheRipper: Inne lata. Inni piłkarze. Inny klub. Inne realia. Obecnie dla piłkarzyków liczą się fajne fryzury, pajacowanie na twiterze i kasowanie jak największej tygodniówki. Nie ta mentalność co kiedyś, niestety.
» 24 października 2016, 15:22 #21
maciekk: To był pierwszy komentarz Ryana po tym meczu. Nie mówił o ustawieniu, o szansach, posiadaniu piłki, ale był to też komentarz najważniejszy.
Kibicuję temu klubowi od siedemnastu i pół roku. Byłem z nim w czasach najlepszych, ale i bardzo złych. Nie zmienia to faktu, że czegoś takiego w życiu tu nie widziałem i widzieć nie chcę. Był to ostatni meczu United jaki oglądałem, póki cośÂ się w tym klubie nie zmieni.
Pamiętam jak zwracałem bratu uwagę po którychś Gran Derbi, że nie rozumiem jak trener (del Bosque) po porażce w takim meczu może się uśmiechnąć. W erze sir Alexa Fergusona to było nie do pomyślenia.
Niestety ta era minęła.
Przetrwałem słabego Moyesa, ciężkiego do oglądania van Gaala, zmiennego Murinho aż do teraz.
Nie mogę patrzeć na zawodników, którzy po porażce w takim meczu z uśmiechem na ustach przybijają piątki. To już nie jest United. Nie mój United.
Ferguson nie wybaczyłby czegoś takiego. Jeden słaby występ w ważnym meczu, jeden zawód zaufania i czekał cię transfer. Nawet jeśli byłeś kiedyś najlepszy.
Klub BYŁ najważniejszy.
Szkoda, że mój pierwszy komentarz na tej stronie będzie prawdopodobnie ostatnim, ponieważ nie wierzę, że zamiast multi-milionowcyh transferów tancerzy i fanów fryzur albo bożków, zaczniemy robić to co kiedyś - grać ludźmi, którzy oddaliby życie za ten klub.
Szkoda, widocznie dzisiejsza piłka nie jest już dla mnie.
» 24 października 2016, 11:09 #20
wilek84: Ja oglądał i wierzył będę nadal ale zgadzam się z tym co napisałeś
» 24 października 2016, 12:32 #19
Fenek: Niestety ale to prawda, zawodnicy zachowywali się po meczu, jakby to był towarzyski meczyk o kratę browca.
» 24 października 2016, 10:36 #18
toja: Sa malo ruchliwi. Znow przebiegli mniej od przeciwnej druzyny o ponad 10km. Tez to o czyms swiadczy. Malo ruchu na boisku
» 24 października 2016, 10:31 #17
jassaj: słuszna uwaga, to powinna być kwestia jakby honorowa. Czy żartowałbyś z kimś kto cie własnie upokorzył na oczach połowy świata? Bo jeżeli tak to świadczy tylko o tym, że Ci wgl nie zależało. I tak to wyglądało wczoraj, to już nie kwestia gestu, tylko tego, że po takim meczu zawodnicy nawet teatralnie powinni spuścić głowy, podejść pod trybune naszych i przeprosić. W końcu Ci ludzie przyjeżdzają dla nich nieraz tysiące km a dostają w zamian wielkie nic a nawet nazwałbym to policzkiem kiedy facet w koszulce klubu który kochasz i który właśnie sromotnie dostał stoi i śmieje sie jakby to po nim spływało, kiedy ty jako kibic przeżywasz to co sie właśnie stało. Troche przykre to może być dla fana
» 24 października 2016, 10:22 #16
duncaneedwards: panie giggs uczyc moralnosci i zasad proponuje zaczac od siebie. malo kto potrafi bzykac zone wlasnemu bratu.a zawodnicy maja byc mocni psychicznie i odrazu wracac do gry
» 24 października 2016, 10:06 #15
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 10:29

Cebula Ziemniak- Ziemniak Cebula, prywatnych spraw sie nie komentuje, chyba że jest się cebulą.
» 24 października 2016, 10:28 #14
Paps: Mowa jest o pilce,a nie zyciu prywatnym zawodnika.Tutaj Giggs ma 100 % racji bez wzgledu na to, czy dymal zona brata, czy tylko sie miziali :)
» 24 października 2016, 10:30 #13
duncaneedwards: ma to duzo wspolnego bo giggs mowi no stylu zachowania po meczu. a nie w trkacie meczu nie dotyczy to stylu gry tego jak grali czy ich zachowania na boisku . atego jak sie zachowali po meczu. a akurat giggs nie powinien nikogo uczyc norm moralnych .
» 24 października 2016, 10:40 #12
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 11:13

Problem w tym że Giggs ma racje, jak można po przegranym meczu 0-4 schodzić z boiska z bananami na twarzy?.
Z perspektywy trzeciej wygląda to tak jakby piłkarzom było obojętne czy wygrali czy przegrali, brak ambicji.
» 24 października 2016, 11:11 #11
trance: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 09:52

.....
» 24 października 2016, 09:51 #10
trance: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2016 09:51

Co niektórym to brakuje tylko rurek i pomalowanych paznokci. Żenada co się z tym klubem stało. Cieszę się, że mogłem kiedyś oglądać agresywne MU, gry mecze z Arsenalem i starcia Piresa, Viery z Roo czy Scholes'em elektryzowały...Chyba życia mi nie starczy by zobaczyć coś podobnego, wtedy to była piłka, a teraz stado drewna, bez jaj, pomysłu i honoru jak widać.
» 24 października 2016, 09:49 #9
Szilk: Myślałem, że nigdy tego nie napiszę, ale Zlatan to duże zło jakie nas spotkało- choć pyszałek mówił, że będzie Bogiem w M.U. Natomiast Zlatan i Mou razem to już bardzo duże zło i myślę, że przez nich kolejny sezon w dxxie. Nie da się wygrywać meczy- grając na 35 letniego emeryta, który ma się za gwiazdę i pod którego trener układa sposób gry - te czasy już dawno minęły i nie wrócą.
» 24 października 2016, 09:00 #8
Keravnos: I na tym polega różnica między United sprzed powiedzmy 10 lat a obecnym. Kiedyś dla graczy mecz to była walka nie tylko o punty ale i o prestiż. pokonać rywala, pokazać swoją wyższość. Teraz wygląda to jak odbębnianie godzi w fabryce azbestu. Wychodzą na boisku, pobiegają, coś się uda strzelić to dobrze, nie to trudno. Hajs się zgadza więc nie ma co się spinać. Uśmiechy na twarzach, klepanie po ramieniu po tragicznym blamażu wczoraj, jednym słowem piknik. Niestety zarząd rozpuścił zawodników horrendalnymi tygodniówkami płaconymi bez względu na wyniki i chęci. za takie podejście do pracy (bo to jest do diabła ich praca) w każdej normalnej robocie po pierwsze nikt by nie dostał premii to raz, a dwa powinien zbierać solidny opr co chwila. W drużynie brak jest mentalności, nie ma dążenia do zwycięstwa za wszelką cenę. Takie mecze jak wczorajszy ( z z Chelsea, Liverpoolem czy Arsenalem) zawsze były ozdobą kolejki, czuć było w wypowiedziach piłkarzy przed meczem napięcie i chęć rywalizacji. Teraz to tylko 90 minut biegania po murawie, a wszystkie szumne zapowiedzi o walce to fikcja, tak na odwal się żeby tylko kibice się nie czepiali. Po meczu zawodnicy posmęcą na portalach społecznościowych po czym z zadowoleniem sprawdzą wyciąg z konta i tyle. Smutne to niestety bo wszystko zmierza w coraz gorszym kierunku...
» 24 października 2016, 08:40 #7
Kris91: Nic dodać, nic ująć. Niestety...
» 24 października 2016, 09:16 #6
pequ89: Niby staroświecka ale jak dla mnie słuszna uwaga.
» 24 października 2016, 07:55 #5
MajkelRoy: Ochłonąłem trochę po wczoraj bo musiałem iść do roboty... Na ale ku*rczę biegaćz uśmiechem na japie i śmieszkować, tańcować to można jak ma sie skila jak Ronaldinho a jak sie nie ma to sie siedzi cicho na piź**dzie i się trenuje. Giggs Rooney i Mourinho powinni im w szatni zrobić taką suszare że przez tydzień by pod scianami chodzili.
» 24 października 2016, 07:52 #4
Kuntakinte: Dokładnie tak to wygląda zlatan bajere kręci zadowolony jak to on wygrał 4
» 24 października 2016, 06:09 #3
nani3210: jak byś brał taką tygodniówkę jak on też byś się cieszył
» 24 października 2016, 08:09 #2
artix206: Racja, powinni udać sie ze spuszczonymi głowami od razu do szatni, a humory im dopisywały...
» 24 października 2016, 06:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.