Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hargreaves o optymalnym ustawieniu United

» 19 września 2016, 12:15 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Owen Hargreaves jest kolejną z osób, która zaproponowała swój pomysł na optymalne ustawienie obecnego składu Manchesteru United.
Hargreaves o optymalnym ustawieniu United
» Owen Hargreaves podzielił się swoją opinią na temat optymalnej formacji w Manchesterze United
Zdaniem byłego gracza między innymi Bayernu Monachium, José Mourinho powinien zrezygnować z gry skrzydłowymi i wybrać formację 1-4-3-1-2.

Dyskusje na temat sposobu gry klubu z Old Trafford podsycają trzy porażki z rzędu, jakich Manchester United doznał na przestrzeni tygodnia.


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini: Można to nazwać małym kryzysem
Następny news »
Mata: Nie ma czasu na żałobę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


Klimaa: Skoro nasi skrzydłowi nie są w formie trzeba tak ustawić zespół aby wykorzystać nasz potencjał. Zaprezentowany skład nie jest zły. W obwodzie jest Martial który może grać za Rooneya (kapitan natomiast za napastnikami) tak więc zawsze byłby ktoś na ławce ale na przestrzeni sezonu każdy dostałby szansę.
» 21 września 2016, 10:23 #41
Janks7: Też wolałbym zobaczyć coś bez skrzydłowych, w sumie od odejścia SAFA brakuje nam klasowych skrzydeł, a ciągle na siłę próbujemy nimi grac, porzucić to w cholerę, formacja którą chciałby Hargo jest spoko, ja już za Moyesa uważałem, że powinniśmy przejść na diament, co jak co ale napastników mamy klasowych od lat, środek pola świetnie wzmocniony pierw przez van Gaala, teraz przez Mou, więc trzeba zapewnić komfort naszej największej perełce - Pogbie, by miał tak jak w Juventusie, znakomite wsparcie w środku pola, by zakrywali jego braki w obronie, bo nie ma co ukrywać Paul skupia się na ofensywie i mając obok siebie tylko jednego środkowego/defensywnego pomocnika drużyna na tym bardzo cierpi.
Oczywiście zgadzam się z przedmówcami, że para Rooney - Ibra byłaby jednak sabotażem, dlatego albo Rooney na 10/w środku pola, albo na ławce, a obok Ibry Rashford lub Martial i byłoby idealnie :).
» 20 września 2016, 16:26 #40
Pietryno: Ja chciałbym zobaczyć ustawienie 4-3-3. DDG - Luk Smoła Erik Antoś - Pogba Blind Fela- Martial Ibra Rash. Trzech na żądle, wymienność pozycji, może przeszłoby takie coś ;) Jak myślicie?
» 20 września 2016, 13:03 #39
Pietryno: Ja chciałbym zobaczyć ustawienie 4-3-3. DDG - Luk Smoła Erik Antoś - Pogba Blind Fela- Martial Ibra Rash. Trzech na żądle, wymienność pozycji, może przeszłoby takie coś ;) Jak myślicie?
» 20 września 2016, 13:03 #38
special1: Przecież to jest prawie to samo co teraz. Tu potrzeba bardziej radykalnej zmiany. Trzeba wyeliminować toporność, która jest zmorą w grze tej drużyny.
» 20 września 2016, 12:41 #37
champione2013: Tak jeszcze proponuje wypowiedzi takich gwiazd jak : Dong , Cleverley albo djemba-djemba .
» 20 września 2016, 11:40 #36
b90: Dobre ustawienie i jakoś lepiej pasuje do tego zespołu niż 4-2-3-1
» 20 września 2016, 00:26 #35
mh81: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2016 22:06

Jedno z dwóch ustawień Juventusu z poprzedniego sezonu. Z tym ustawieniem pogba pokazał by co potrafi.
» 19 września 2016, 22:05 #34
JacekB: Dla mnie każde ustawienie omijające w tej chwili Rashforda jest głupim ustawieniem
» 19 września 2016, 19:56 #33
siara93: Właśnie pisalem identyczny komentarz. Mou szuka optymalnych rozwiazan, poznaje zespol, na lingardzie sie poznal mysle i wie ze ten zawodnik pewnego poziomu nie przeskoczy, szuka opcji dla rashforda, blind jako ŚO sytuacja dosc podobna jak z lingardem, stad ciesze sie ze wrocil do Smallinga, kontynuuje wole lvg aby martial gral na LS, acz widac, ze jest to NŚ, ale w sytuacji gdy sprowadza sie Ibre jest to dla antka nieosiagalne, Macie dal szanse i slusznie chociaz nie rozumiem dlaczego nie gral w 1 skladzie (chyba ze zagral piach przeciwko feyenord czy man city, przyznam sie ze nie ogladalem) przeciwko watfordowi, widzi ze Fellaini na DP dobrze sobie radzi czas oby wkoncu zauwazyl a bardziej zdobyl sie na odwage i ryzyko, gdyz pewne konsekwecje moga nastapic, odsunac z pierwszej jedenastki Rooneya. Mourinho poki, co sprawia wrazenie mniej pewnego trenera, ktory waha sie, szuka, mysli, a Pep to trener ktory od poczatku wie co i z kim chce budowac, nie bal sie w Barcie sprzedac Ronaldinho, Deco..., teraz w City nie ma zadnych oporow skreslic Toure - ex-wicekapitana, Harta. Czas na ciebie Jose, odsun ze skladu Rooneya, postaw na Herrere/Mikiego/Mate i czesciej na Rasha.

DG
Valencia Bailly Smalling Shaw
Fellaini Blind Pogba
Mkhitaryan/Mata Ibra Rashford

Fellaini swietna forma, a blinda z roli w DP bardzo dobrze wspominam, no i 433 dla Pogby jest konieczne. Zgrana, mocna, w dobrej formie trojka srodka pola to obecnie klucz do rozwiazania problemu.
» 20 września 2016, 00:12 #32
vanderToki: W sumie kto wie, czy to nie wyglądałoby nieźle. Na pozycji Carricka równie dobrze mogliby grać Fellaini albo Schneiderlin, Mchitariana mógłby zastępować Mata (a może Herrerę też?), zamiast Rooneya w obecnej (nie)formie Rashford. Można by pokombinować.
» 19 września 2016, 19:17 #31
RuudVN: nawet trzeba pokombinować, jak już musimy gać skrzydłami to można na PO dać Fosu Mensaha który będzie zabezpieczał Baillego i Smallinga, na LO Shaw, w pomocy Valencia, Pogba, Carrick(lub ktoś inny), Martial a w ataku Ibra + Rashford bez przywiązania do pozycji takie 4-4-1-1
jak nic nie zmienimy to przeciwnicy już wiedzą jak grać pod nasz system i będzie walenie głową w mur
» 19 września 2016, 21:12 #30
RedDevils4life: Nawet spoko to wygląda, ale jako dwójkę napastników chyba lepiej byłoby wystawić Zlatan + Rashford/Martial. Chodzi o jednego szybkiego dryblera do pary z doświadczonym weteranem. Gdzieś przy kontrze Ibra/Rooney wypuści takiego Rasha albo Martiala a już widzę jak Zlatan wypuszcza Rooneya do piłki sam na sam.
» 19 września 2016, 18:38 #29
trikos: Dokładnie tak jak piszesz, jeśli mają grać w parze muszą mieć odrębne atrybuty. Rooney biegnący sam na sam heh aż śmiechłem na głos jak sobie to wyobraziłem, szkoda#TIME
» 19 września 2016, 19:04 #28
NeverGiveUpGGMU: Wypróbowałbym to ustawienie w następnym meczu ;) Ander jest świetnym graczem, ale w tym ustawieniu wolałbym Blinda i zamieniłbym go z Carrickiem pozycjami.
» 19 września 2016, 18:09 #27
Michu02: Moim zdaniem Mou powinien sprobowac Fellainiego oraz Carricka jako dwie 6, Pogba wyżej i Martial razem z Rashfordem jako wolne elektrony obiegające Zlatana, coś a'la Robben na mundialu 2014.
Carrick-Fella
Pogba
Rash Ibra Martial
+ wysoko ustawieni Shaw z Valencią.
» 19 września 2016, 18:07 #26
welllone: Mamy napastników przerobionych na skrzydłowych albo 10 przerobione również na skrzydła.
Do tego 3 napastników i Roo który niestety nie będzie najlepszy na jakąkolwiek pozycje byśmy go nie dali. Po prostu mamy graczy którzy w napadzie, na 10, na skrzydle, na ofensywnym i na b2b będą od niego lepsi. Myślę, że tu tkwi problem, że z Rooneyem coś zyskujemy ale tracimy jedną pozycję, zazwyczaj tę na której występuje.
Roo to nie tylko umiejętności, to spoiwo i gracz z największą reputacją. Mało który trener zignoruje te zalety. Bez Roo w składzie coś się nie klei, z nim jest za wolno i za bardzo przewidywalnie.
Też miałbym dylemat :D
» 19 września 2016, 17:59 #25
Kilerek7: Bardzo mądre ustawienie, wykorzystujące potencjał Pogby i Mikiego, w dodatku Rooney grałby na napadzie z Rashfordem na zmianę. Martial jest bez formy więc skrzydła i tak do stycznia nam nie potrzebne. Pomoc ok, Carrick daje dużo doświadczenia, Herrera gra narazie dobrze, można pomyśleć o Fellainim, ale ten środek podany przez Owena dałby już jakieś kreowanie sytuacji, Blind za Carricka też nie byłby złym wyborem. Tylko Jose w życiu się na takie coś nie zgodzi, a szkoda bo to by mogło wypalić.
» 19 września 2016, 17:55 #24
Formaaaa: Ja proponuje 9-1
» 19 września 2016, 17:38 #23
TB303: Nikogo nie obchodzi Twoja "propozycja".
» 19 września 2016, 18:13 #22
special1: Nie trenować szajby, tylko popatrzeć na najlepszych. Zarówno Man City jak i BVB grają 4-1-4-1 i dzięki temu gromią. Tak teraz trzeba grać a nie świrować inaczej.
» 19 września 2016, 16:24 #21
jari13: Dobrym rozwiązaniem mogłoby być 433. Z Pogbą jako ofensywnym pomocnikiem obok niego Herrera, który go uzupełnia i Morgan na defensywnym, bo bardzo dobrze czyta grę, ma odbiór i dobrą technikę. Jego przewaga nad Blindem to gra w powietrzu. Tego nam brakuje w defensywie, Watford wygrywał w powietrzu przeciwko Fellainiemu i Pogbie, a to jest niedopuszczalne.
» 19 września 2016, 16:09 #20
Bossicky: Owen ma rację, w Juve Pogba miał dwóch zabezpieczających tyły... Marchisio i Sturaro dawali Paulowi swobodę z przodu.
Deschamps na Euro wykorzystywał Pogbę w podobny sposób jak teraz robi to Mou, efekt niestety bardzo podobny.
Pogba nie ma z kim pograć piłką, skrzydłowi są bez formy Rooney jest ciężarem, a środek niefunkcjonuje bo niby jak ma funkcjonować.
Fellaini nie jest ani typowym defensywnym pomocnikiem, który zabezpieczy tyły gdy Paul "zapomni" o zadaniach defensywnych, ani nie jest też partnerem do gry kombinacyjnej.
Środek Blind, Fellaini, Pogba (ewentualnie Carras za Blinda, Herrera za Felle) i znów zacznie się to wszystko kleić.
W ostatnich trzech meczach cechuję nas brak gry na jeden kontakt, na tzw. ścianę w meczu z Watford zagraliśmy jedną taką akcję... i padła po niej bramka.
» 19 września 2016, 15:32 #19
age: dobrze ze on nic nie ma do powiedzenia, zycie to nie fifa
» 19 września 2016, 15:14 #18
RuudVN: Mourinho stosuje taką taktykę jaka jest w Fifie, także ogarnij Mandżur
tak poza tym 95% trenerów tak robi
» 19 września 2016, 15:25 #17
chanab: A te pozostale 5% to kto?
» 19 września 2016, 16:39 #16
Quahadron: Besnik Hasi?
» 19 września 2016, 20:03 #15
wrobel1992: Rashford i Martial zamiast Rooneya i Ibry:)
» 19 września 2016, 14:55 #14
special1: Dopóki nie zobaczyłem tego składu, to wierzyłem, że to co gada ten człowiek ma sens.
» 19 września 2016, 13:48 #13
RedSknerus: tak powinnismy grac, rooney to napastnik a miki by im asystowal :)
» 19 września 2016, 13:43 #12
uzio: Przecież my nie gramy skrzydłowymi.... W koncu żadnych nie mamy, jedynie Valencia ale on gra w obronie a nie na skrzydle.
» 19 września 2016, 13:42 #11
JuveUnited: I to jest bardzo dobre ustawienie . Pogba sie w nim odnajduje a i MU ma graczy pod ten schemat.
» 19 września 2016, 13:14 #10
TheRipper: W sumie może i taka formacja na tą chwilę nie byłaby taka zła. Jedynie zamiast Carricka dałbym tam kogoś z dwójki Schneiderlin/Blind i zamiast Rooney'a grałby Rashford/Martial. Trochę nie mam zaufania do Herrery, ale taki szybszy gracz by się tutaj przydał. No cóż, zawsze można spróbować i tak nie mamy skrzydeł a jakby Miki odżył to może by to jakoś wyglądało.
» 19 września 2016, 13:07 #9
Kris91: Potrzeba nam w środku pola graczy owszem kreatywnych ale też przypisanych do swoich pozycji! Taki Pogba biega sobie gdzie tylko można, Fellaini to też taki box to box bo można go znaleźć bliżej własnego pola karnego jak i po drugiej stronie. Potrzeba kogoś jak Kante czy Krychowiak. Rozbić atak i podać do Pogby czy Herrery który coś bardziej rozegra.

Ustawienie Hargreavesa całkiem niezłe ale za Carricka na tą chwilę ustawiłbym Blinda albo Schneiderlina. Ewentualnie dołożyć któregoś z nich do Pogby i zostawić ustawienie ze skrzydłami.
» 19 września 2016, 13:02 #8
redzgred: Zgadzam sie ze 9becne ustawienie nie pasuje. W ostatnim meczu gralismy 4 nappastnikami...
» 19 września 2016, 12:57 #7
LouiVanGaal: jak dla mnie 4-1-3-2
obrona wiadomo
rozgrywajacy Blind/Carrick/Basti
nad nim pogba na bokach skrzydlowi
na ataku Zlatan i Rashford/Wazza
» 19 września 2016, 12:41 #6
champione2013: Blind/Carrick/Basti

Każdy z nich ma takie pojęcie o rozgrywaniu jak Valencia o dobrym dośrodkowaniu .
Skrzydłowi ? A są takowi ? Czy z braku takowych grają napastnicy ?
» 20 września 2016, 11:42 #5
RuudVN: tak wygrywał Interem LM, wiadomo można umieszczać innych graczy np. za Rooneya czy Carricka ale przy naszych bocznych obrońcach skrzydłowych może nie być, w ataku by to wyglądało jakoś tak:
Bailly, Carrick, Smalling - Valencia, Pogba, Herrera, Shaw - Mkhitarian - Rooney, Ibrahimović
podobnie w Barcelonie Busquets wchodzi między obrońców i grają praktycznie 7 w ataku ale do tego trzeba mieć piłkę przy nodze
» 19 września 2016, 12:36 #4
Zmorson: Gdzie jest Rashford w tym ustawieniu ja sie pytam??
» 19 września 2016, 12:27 #3
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2016 12:19

I na 35-letnim Carricku mamy budować? Oczywiście, można by tam wstawić Fellainiego, ale to nigdy nie będzie klasa Carrasa czy Busquetsa. Potrafi grać na tyłach, lecz ma inne zalety i sporo braków względem klasowej 6-ki.

Premier League skrzydłami stoi i taka jest prawda. Granie rombem to zły pomysł, jeszcze z kluchem na ataku.

Czemu do jasnej cholery nie zagramy klasycznym 4-3-3, z cofniętym Fellainim oraz Pogbą i Herrerą?
» 19 września 2016, 12:18 #2
DevoMartinez: Pewnie temu, że by Rooneya trzeba posadzic na ławie.
» 19 września 2016, 13:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.