Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Schweinsteiger: United to mój ostatni klub w Europie

» 24 sierpnia 2016, 13:52 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Bastian Schweinsteiger za pomocą swojego profilu twitterowego poinformował kibiców o swojej obecnej sytuacji.
Schweinsteiger: United to mój ostatni klub w Europie
» Bastian Schweinsteiger za pomocą swojego profilu twitterowego poinformował kibiców o swojej obecnej sytuacji. Były reprezentant Niemiec zapowiedział, że Manchester United będzie ostatnim europejskim klubem, w którym zagra. Wiele wskazuje jednak na to, iż 32-letni pomocnik nie figuruje w planach José Mourinho.
Niemiec zapowiedział, że Manchester United będzie ostatnim europejskim klubem, w którym zagra.

- Manchester United będzie moim ostatnim klubem w Europie. Szanuję inne kluby, ale Manchester United był jedynym, dla którego mogłem opuścić Bayern Monachium.

- Będę gotowy, kiedy zespół będzie mnie potrzebował. To wszystko, co mogę powiedzieć o obecnej sytuacji. Chciałbym podziękować kibicom za niesamowite wsparcie w ostatnich tygodniach - napisał Schweinsteiger.


TAGI


« Poprzedni news
Johnstone: Udowodnię, że wybrałem dobrą drogę
Następny news »
Jones: Chcę po prostu wrócić do futbolu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


Granat: Powiedzcie mi co jest z Payetem. Nie jest kontuzjowany, a nie gra. Na początku był na ławce rezerwowych, teraz w ogóle nie ma go w kadrze West Hamu.
» 25 sierpnia 2016, 21:45 #97
Martin: BVB, Sporting i jakiś Real Madryt.. drużyna z Kosowa chyba? Easy, myślę, że gorole na pierwszym miejscu wyjdą. Nic, że od końca, pierwsze to pierwsze. A tak na poważnie to pewnie, znając futbol, największy wpiernicz jeszcze od Sportingu dostaną.. Przynajmniej dla kibiców świetna atrakcja, zobaczyć te ekipy na oczy.
» 25 sierpnia 2016, 20:41 #96
tomekwietniu: Ronaldo płacze...znowu Pazdan! :)
» 25 sierpnia 2016, 19:17 #95
Granat: Zakręci nim kilka razy i się skończy mit Pazdana.
» 25 sierpnia 2016, 19:39 #94
KupaBiskupa: z Pazdanem to powalczy Benzema, Bereszyński chciał Ronaldo to go ma
» 25 sierpnia 2016, 19:52 #93
tomekwietniu: Granat - Amerykę to Ty naprawdę, jeszcze nowszą odkryłeś tym komentarzem! ;)
Swoją drogą, gość na Euro wszył sobie w głowie, że jest najlepszym na świecie ŚO i tak grał. Jeżeli to nie byłby Michał Pazdan, a np Chris Smalling to jaralibyśmy się tym jak gumisie sokiem z gumijagód:)
» 25 sierpnia 2016, 20:01 #92
lukas44442: Ciekawe po ile bilety na Real, grzech nie jechać
» 25 sierpnia 2016, 19:09 #91
DjTED: A kogo ty jesteś fanem?
» 25 sierpnia 2016, 19:15 #90
tomekwietniu: DjTED
Najprawdopodobniej futbolu i to dobrego ;)
» 25 sierpnia 2016, 19:21 #89
DjTED: To na Ległej takiego nie zobaczy
» 25 sierpnia 2016, 19:23 #88
RedDevils4life: Na takie wydarzenie to każdy by chciał pojechać. Co to za ignorancja w ogóle. Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na wyjazd żeby popatrzeć na takie ekipy jak Real a gdy przyjeżdżają do stolicy to może być jedyna szansa w życiu.
» 25 sierpnia 2016, 19:31 #87
tomekwietniu: Lepiej być piłkarskim ignorantem :)
» 25 sierpnia 2016, 19:38 #86
lukas44442: Czyto ze uwielbiasz kochasz i ubostwiasz grającego w filmach Schwarzenegera oznacza ze nie możesz oglądać filmów ze Stalone? Czy to ze kocham United od malego i chce poprostu pojechac na mecz ligi mistrzow w ktorym zagra Real pare kilometrow od domu i jest to jedyna zapewne okazja na kilkanaście następnych lat gryzie się ze sobą?
» 25 sierpnia 2016, 19:38 #85
RedDevils4life: Legia pogrzebana na starcie. :D
Leicester trafiło bardzo dobrze i mają szanse wyjść, nawet z pierwszego miejsca.
Czekam na pojedynek Guardiola vs Barcelona.
» 25 sierpnia 2016, 19:01 #84
Prawilniak: Co ty gadasz wyrównana grupa
» 25 sierpnia 2016, 20:25 #83
KupaBiskupa: powiem tak, jak wszystko potoczy się zgodnie z planem to już wiemy kto zostanie królem strzelców i na 80% kto powychodzi z grup
Barca, City i Borussia M., po 6-1 w eliminacjach coś czuję, że mogą pourywać im punkty u siebie
» 25 sierpnia 2016, 19:01 #82
Kilerek7: Biedna Legia, ale CR7 zawita do Polski:)
» 25 sierpnia 2016, 18:59 #81
UniteDKanzaS: City z Barceloną! Ciekawie :)
» 25 sierpnia 2016, 18:35 #80
GGMUU18: Arsenal wylosowany jako 4 z 2 koszyka :D
» 25 sierpnia 2016, 18:32 #79
tomekwietniu: Niech się cieszą, bo za rok będą w piątym koszyku ;)
» 25 sierpnia 2016, 19:19 #78
GGMUU18: Odpal tv jutro po 13 to sie dowiesz jak bedzie wygladala trojka pechowcow, ktorych triumfator LE rozniesie w 1-szej kolejnosci :) Ciekawe od kogo tym razem armatki dostaną wpierdol w 1/4*2? Ja obstawiam juve dla odmiany :)
» 25 sierpnia 2016, 19:33 #77
ryzu21: RVN będzie losowal :P
» 25 sierpnia 2016, 18:12 #76
ryzu21: albo się pomyliłem , ale jest obecny na gali
» 25 sierpnia 2016, 18:15 #75
UniteDKanzaS: Zdaje się, że Seedorf i Nistelrooy będą po dwa koszyki losować
» 25 sierpnia 2016, 18:20 #74
przemcio94: Bravo w City nic bedzie gral. Mozecie robic screeny.
» 25 sierpnia 2016, 17:16 #73
Obsliniak: Po kiego grzyba?
» 25 sierpnia 2016, 17:28 #72
UniteDKanzaS: Czemu ma nie grać? Bardziej wygląda na to, że Hart ma 6 dni, żeby znaleźć sobie klub.
» 25 sierpnia 2016, 18:21 #71
RedDevils4life: Nic nie gra to raczej odniesienie do formy.
» 25 sierpnia 2016, 19:02 #70
GGMUU18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2016 19:20

Ale Bravo dołączył do United. A przynajmniej tak twierdzi pan prowadzący "wiadomości eurosportu".
» 25 sierpnia 2016, 19:18 #69
karreem: Czyli zostaje i będzie pobierał wielką tygodniówkę, i zapewne czekał aż klub zwróci się do niego z prośbą o rozwiązanie umowy, zgarnie sporą sumkę w ramach odszkodowania za wcześniejsze zakończenie umowy, i pryśnie do USA lub Chin.
» 25 sierpnia 2016, 17:13 #68
Rafoniix: Hey, mam ogromną prośbę do was. Wczoraj na orliku zrobiłem sobie coś w kostke, mecz mogłem kontynuować. Lecz wieczorem mi spuchla i terqz mam problem z chodzeniem. Nie mogę udać się do lekarza, więc pytam was. Jakieś domowe sposoby? Jakieś maści typu voltaren? Mam ściągacz na kostke, mam go mieć założony "24h" czy tylko jak wychodzę.
Ps. Amputacja nie wchodzi q grę ;>
» 25 sierpnia 2016, 17:04 #67
Obsliniak: Weź misę, nagotuj w niej wody z solą i wrzuć do niej dwie nacie pietruszki i tartą rzepę. Pogotuj z 10 minut, potem poczekaj aż ostygnie i mocz w tym nogę. Jak kulas zdrętwieje i nie będziesz nic czuł wtedy pokuśtykał do lekarza. Hehe.
» 25 sierpnia 2016, 17:18 #66
KupaBiskupa: skręcenie pewnie, za dwa tygodnie będziesz jak nowy, tylko nie graj w tym czasie w piłkę, ja tak zrobiłem to 4 miesiące z głowy i dopiero po rehabilitacji przeszło
» 25 sierpnia 2016, 17:36 #65
Prawilniak: CSKA MOSKWA, NAPOLI, PSV, LEGIA. Taka grupa mi się marzy, kozackie wyjazdy, na Barcelonę chce trafić dopiero w półfinale
» 25 sierpnia 2016, 15:04 #64
utdpunx: Kolejność zespołów na koniec byłaby podobna
» 25 sierpnia 2016, 15:09 #63
Krystiano98: Jak już mają wjep dostać, to od Barcy albo Realu, chociaż jakies wydarzenie, a nie Napoli czy CSKA..
» 25 sierpnia 2016, 16:18 #62
Prawilniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2016 16:51

To są najlepsze wyjazdy pod względem kibicowskim a nie jakieś pikniki na trybunach w Madrycie. Na real w dalszej rundzie wole trafić.

Ruscy jak to ruscy, będzie ciekawie. Napoli po tym co się działo w tamtym roku też pojade, tylko teraz trzeba się pilnować bo znowu cześć kibiców nie wróci, a PSV? Wyjazd do halandii, ekipa z ado den haag będzie jak zawsze przy takich wyjazdach. Tylko czekam na ta Holandię.
» 25 sierpnia 2016, 16:46 #61
pawelisto2: No w sumie na takie CSKA bym sobie poszedł z rodziną zwłaszcza, że sezon temu graliśmy przeciwko nim, ale właśnie to jest ten mankament, że kibice robiliby jakieś łapanki i niepotrzebne zamieszki.
» 25 sierpnia 2016, 16:49 #60
Prawilniak: Prowokowac to będą ruscy
» 25 sierpnia 2016, 16:53 #59
Obsliniak: Jakbym Macierewicza słyszał. Co złego to wina Ruskich. Hehe
» 25 sierpnia 2016, 17:04 #58
walentos: Spuścizna Van Gaala. Trzeba go sprzedać najlepiej do USA bo Chin pewnie nie wybierze.
» 25 sierpnia 2016, 10:07 #57
bigL: To tylko pokazuje jaka śmieszna do tej pory była polityka transferowa....kupili stare zużyte spruchniale drewno, dali niebagatelną tygodniowke i nic dziwnego że koleś woli sobie 2latka teraz posiedzieć na dupie. czysta kalkulacja po co ma iść gdzieś gdzie będą czegoś oczekiwać i płacić 3x mniej...pogra 2mecze i znowu mu się coś stanie a na trybunach sobie popatrzy na meczyk że swoją dupeczka i pokaźnym kieszonkowym
» 25 sierpnia 2016, 08:36 #56
martin43: Czas Bastiana jako piłkarza,niestety już się skończył ciągle nękany przez kontuzje może jeszcze pogra na szczeblu drugiej lub trzeciej ligi niemieckiej jako grający trener
» 24 sierpnia 2016, 23:36 #55
KupaBiskupa: najlepszą opcją byłoby roczne wypożyczenie z koniecznością wykupu
» 24 sierpnia 2016, 22:53 #54
NeverGiveUpGGMU: Haha dobre...
» 25 sierpnia 2016, 01:04 #53
jajecko: No cóż, nie widzę go w drużynie. Wolałbym gdyby Bastian nigdy nie odszedł z Bayernu, ale kto mógł przypuszczać, że to się akurat tak skończy :<
» 24 sierpnia 2016, 21:40 #52
Loco1987: Prawda jest taka ze bastian schweinsteiger idealnie pasuje do taktyki Mourinho. Po pogbie to mimo wszystko nasz najlepszy box tu box i właściwie jedyny. Problemem zapewne nie są jego umiejętności czy forma bo to idealny rezerwowy. Problemem jest jego gigantyczny kontakt. Jestem przekonany że zarząd podejmując decyzję o kupnie pogby nakazał Mourinho zeslanie do rezerw bastiana.
» 24 sierpnia 2016, 20:20 #51
Wave: "Prawda jest taka ze bastian schweinsteiger idealnie pasuje do taktyki Mourinho"

padlem :p
pewnie dlatego odeslal go do rezerw :p
» 24 sierpnia 2016, 21:30 #50
Loco1987: Bystry jesteś ja kilo gwoździ ,napisałem dlaczego go odesłał niżej
» 26 sierpnia 2016, 12:03 #49
DEVILCR7: Szkoda mi go, ale rozumiem Mourinho jeżeli nie ma go w planach to szkoda, ale można napewno rozwiązać to inaczej jednak jest legenda piłki
» 24 sierpnia 2016, 20:12 #48
vanantygaal: a co jest złego w postępowaniu Mourinho i klubu? nie pasuje do koncepcji to nie gra i koniec. Jak będziemy się kierować sentymentami to będziemy ciągle tam gdzie byliśmy w poprzednim sezonie czyli w du... Powinien odejść a nie brać pieniądze za nic.
» 24 sierpnia 2016, 21:03 #47
Ronnie: Lubię Bastiana, ale gość chyba sobie robi jaja. Nic nie gra i do tego się roztył, na co on liczy? Tak się zachowuje profesjonalista?
» 24 sierpnia 2016, 19:56 #46
jajecko: Ale wytłumacz bo nie rozumiem do końca
» 24 sierpnia 2016, 21:39 #45
Ronnie: Pobiera pokaźną tygodniówę od klubu, a zachowuje się jakby był już na sportowej emeryturze.
» 24 sierpnia 2016, 22:19 #44
UrbannLegend: A nie jest? Mou wyrzucił go do rezerw, żeby się kopał po czole z licealistami, to jak ma się zachowywać? Jakby trener mu pozwolił, to by za tą pokaźną tygodniówkę walczył o pierwszy skład, a nie gnił u młodzików. Tej decyzji Mourinho nie zrozumiem nigdy.
» 24 sierpnia 2016, 22:28 #43
jassaj: No ale on sie najpierw roztył i trafił do młodzików a nie trafił do młodzików i sie roztył z żalu. Ot taka drobna róznica. A podatny na kontuzje facet i z bandziochem bez róznicy czy nazywa sie Schwainstaiger czy Anderson nie ma co liczyć że może konkurować o 1 skład
» 24 sierpnia 2016, 22:57 #42
UrbannLegend: Pisałem to już kiedyś na DP, jeśli gość był pół sezonu kontuzjowany i nie był w stanie trenować, to siłą rzeczy musiał trochę przytyć. A nie dlatego, że się objadał w maku.
» 25 sierpnia 2016, 01:35 #41
jassaj: no ale np Shaw też był kontuzjowany i to jeszcze bardziej, nie grał prawie rok a wrócił i nie widać po nim ocięzałości, nadwagi ani żadnych innych skutków ubocznych
» 25 sierpnia 2016, 11:58 #40
piter100000: nie wylewa żali w mediach i to mu się ceni. jeszcze niech odejdzie w tym okienku z godnością i pokaże, że liczy się dla niego gra, a nie zarabianie na trybunach to będzie super
» 24 sierpnia 2016, 19:28 #39
vanantygaal: Bastian zarabia na emeryturę, szkoda tylko, że to MU mu ją zapewnia. Jeśli miałby choć trochę honoru to odszedłby. Dostał sygnał od nowego trenera, ze nie ma dla niego miejsca w nowym składzie. Niestety wybrał drogę, w której za nic dostaje dobre pieniądze. Szkoda bo w ten sposób tylko na koniec niszczy swój wizerunek...
» 24 sierpnia 2016, 19:22 #38
Muuuuuuuuuuu: Bastian mógłby się przydać, gdyby nie fakt, że mamy chyba z 6 ŚP i Jose stawia na innych. To był geniusz LvG, że w czasach, gdy potrzebowaliśmy napastnika i ŚO on hurtowo kupował pomocników.
» 24 sierpnia 2016, 19:15 #37
piter100000: pomocników też nam było trzeba. tylko jakość nie taka, a jeden z nich wylądował na ŚO :)
» 24 sierpnia 2016, 19:35 #36
is200: Przeciez sobie nieraz zartuje. A Ty Sideswipe i Pawelisto czepiacie sie strasznie a to przeciez tylko luzne sugestie czasem pol zartem.

Wracajac do Bastiana to ok. Kontuzjogenny ale jak juz gral to zapierdzielal i nie wmawiajcie mi ze tak nie jest.

Wiadomo nowy trener jego widzimisie. Ma prawo kogos odstawic kogos przywrocic. Natomiast moje zdanie jest takie ze Niemcowi szansa sie nalezy. Bo nikt nie wmowi ze jest gorszy od Carrocka Fellainiego czy tym bardziej Schneiderlina.

To samo bylo w zeszlym sezonie. Wieszaliscie psy po Macie. Mata jest be. Teraz wszyscy go chwala.
» 24 sierpnia 2016, 18:35 #35
Wave: "Podatny na kontuzje" jak juz,
a tam komin placowy, ile pogral w ostatnim sezonie, a ile przesiedzial u lekarzy.
Doswiadczonego to juz mamy Carricka, potrzebujemy "zapierdzialaczy". Felle malo kto docenial, ale to koles co sam ciagnal Everton swego czasu, walczak ze znakomitymi warunkami robiacy przewage w srodku, Mou troche umotywowal gracza i chodzi za 2ch, box tu box, nie defensywny, nie ofensywny i bron Boze napastnik.

Kazdy z pomocnikow jakich mamy daje nam wiecej od Niemca, po za tym ta nadwaga po tych lekarzach mnie rozwalila. Dla mnie moze tez mowic co chce ale 0 ambicji, ot wytargowal 2 lata dobrej emeryturki za nic nie robienie.
» 24 sierpnia 2016, 19:30 #34
Loco1987: Fellaini box tu box?? Ci ty człowieku piszesz?? Sam jestem zachwycony gra Belga ale gra teraz typowego dpsa i teraz mu to wychodzi. Wszystkie sezonu wcześniej grał właśnie psa i wyżej i dlatego grał piach.
» 24 sierpnia 2016, 20:15 #33
Wave: taki z niego defensywny jak ze mnie papiez, pewnie ze walczy jak dzik, ale czesto tez wbiega w pole karne za wrzutka
» 24 sierpnia 2016, 21:19 #32
Wave: Is Mata gra tak jakby mial cos do udowodnienia sobie i Mou, i dobrze bo tez odzyl, widac ile daje trener druzynie
» 24 sierpnia 2016, 21:21 #31
Wave: Chociaz z tym szeregowaniem zawodnikow to teraz coraz trudniejsza sprawa, Pogbe to nie wiem gdzie mialbym przyczepic, drybluje odbiera rozgrywa, wbiega tez, cholera wie, srodkowy od wszystkiego, chyba jednak ofensywie daje najwiecej
» 24 sierpnia 2016, 21:29 #30
jajko22: Basti idzie w zaparte.Za tą kasę pobędzie sobe na spokojnie 2 lata w klubie,zarobi w tym czasie około 18 mln funtów brutto (t.j. 90 mln PLN).Po co mu coś robić ?
» 24 sierpnia 2016, 18:33 #29
MU1212: Teraz zrobiło mi się przykro Schweiniemu :(
» 24 sierpnia 2016, 18:31 #28
Granat: Obecnie w United zarobki prezentują się mniej więcej tak: (w euro)

Rooney - 350 tysięcy euro tygodniowo
Schweinsteiger - około 230 tysięcy euro tygodniowo

Jak widać poziom sportowy nie idzie w parze z zarobkami, bo tacy piłkarze jak De Gea,Bailly,Martial,Mata,Mkhitaryan (itd) dostają dużo mniej.
» 24 sierpnia 2016, 17:37 #27
manick: Tylko nie wiem czy wiesz ale klub nie zarabia na siebie tylko poprzez wyniki sportowe. + podales najglupszy przyklad aktualnie Ormianina ktory nie mial jeszcze szansy zagrac pelnego meczu w lidze angielskiej
» 24 sierpnia 2016, 17:42 #26
Granat: Mchitarjan był najlepszym piłkarzem w Bundeslidze w poprzednim sezonie. Owszem, nie tlyko wyniki sportowe, ale są granice zdrowego rozsądku - piłkarzowi płaci się za jego pracę. Jeśli ma być twarzą klubu, to niech się zajmie marketingiem i nie gra w piłkę, skoro większa część jego pieniędzy jest za tzw reklamówkę.


Wiem, jakimi prawami rządzi się futbol i marketing, dlatego ubolewam nad tym. Czy to dalej jest w takim razie zdrowa konkurencja? Jeśli jeden zawodnik jest gorszy od drugiego, ale gra, bo decydują czynniki poza sportowe.
» 24 sierpnia 2016, 18:06 #25
mrk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2016 18:36

Rooney zarabia 260k funtów tygodniowo, to jest poniżej 300k euro. De Gea zarabia na nowej umowie tez 200k tak jak Bastian
Poza tym na zarobki piłkarza ma też wpływ jego wartość marketingowa i wartość transferu.
» 24 sierpnia 2016, 18:35 #24
lukas44442: czytaliście ten shit że Balotelli chce do nas dołączyć? heheee smiechu warte jeszcze jego tu brakowało
» 24 sierpnia 2016, 16:59 #23
jassaj: Pewnie brednie albo inne trolle ale już widze faceta z przeszłością w City i Liverpoolu w koszulce z diabłem na OT xDDD
O poziomie sportowym nawet nie warto wspominać
» 24 sierpnia 2016, 22:58 #22
is200: Przywrocic Schweinsteigera do pierwszej druzyny. I zakontraktowac Balotellego. Klopp nauczy cie biegac Mou zmotywuje.
» 24 sierpnia 2016, 16:37 #21
Sideswipe: Balotelli :D
Każdy kolejny Twój post to coraz większy powód do śmiechu.
» 24 sierpnia 2016, 18:02 #20
lukas44442: sie smiej ale ten bezmózgowiec naprawde chce do nas dołączyć :) mam nadzieje że Mou głupi nie jest, jestem ciekaw co wyprawiał by balotelli gdyby został strącony do rezerw ;D szatnia płonie a Mou piecze sie nad szatnia na ruszcie który trzyma mario
» 24 sierpnia 2016, 18:33 #19
Kilerek7: Po co ma odchodzić jak dostaje tyle hajsu, sami jesteśmy sobie winni. Owszem to nie wina Bastiana, że nie chce go w składzie Mourinho, ale taką wypowiedzią podkreśla brak ambicji, albo Chinole lub USA albo wcale. Wiem, że Bastian jest fanem MU i pewnie mu szkoda odejść, jest blisko końca kariery to chce zarobić choćby na grzaniu ławy. Z resztą utrzymanie Anny Ivanović pewnie kosztuje heh. Daliśmy mu taką tygodniówkę to mamy problem. Ogólnie nie rozumiem jednej rzeczy. Chcemy sprzedać piłkarza, ale nikt go nie chce bo zarabia u nas dużo, dlaczego on odchodząc od nas musi zarabiać tyle samo gdzieś indziej? Albo czemu często chce się by kluby opłacały tygodniówkę dodatkowo? Po co skoro to już nie jest nasz piłkarz? Wielu piłkarzy ma za duże oczekiwania i nie mogą znaleść roboty, taki Balotelli będzie sie pewnie tułał, bo oczywiście ma wielkie wymagania, a nic nie gra. To wszystko jest mega dziwne.
» 24 sierpnia 2016, 16:29 #18
is200: Jesli Mourinho nie chce olac LE i COC. To taki Bastian moze okazac sie bardzo przydatny kiedy trener bedzie rotowal skladem mlodymi zwlaszcza.

Skoro inkasuje spora tygodniowke a badz co badz pilkarzem napewno jest lepszym od Carricka lub Fellainiego to dla mnie to jest niepojete ze bedzie kopal w rezerwach. Jak moze pomoc druzynie w pucharach.
» 24 sierpnia 2016, 16:17 #17
Sideswipe: W poprzednim sezonie też tu był, mógł się okazać bardzo przydatny, mógł pomóc i co? I nic.
» 24 sierpnia 2016, 18:01 #16
Granat: Bo tylko Manchester United mógł zaproponować taką kasę graczowi, który najlepsze lata ma za sobą. To samo tyczy się kilku innych grajków w naszej kadrze.
» 24 sierpnia 2016, 15:47 #15
JacekB: Szkoda, że nie odchodzi. Dla mnie to marnowanie kasy na jego pensje. Ale United jest znane z szastania pieniędzy więc wcale mnie to nie dziwi. Tylko jaki to przykład dla młodych, którzy grają dwa razy lepiej a zarabiają dwa albo więcej razy mniej.
» 24 sierpnia 2016, 15:36 #14
TheRipper: Ten transfer od samego początku był dla mnie nieporozumieniem, a teraz cóż, trzeba będzie albo znaleźć jakiegoś chętnego kupca, albo rozwiązać kontrakt albo po prostu przemęczyć się z nim na ławce do końca kontraktu. Swoją drogą to ciekawe że taki piłkarz jak Bastian wykazuje zero jakichkolwiek ambicji i chęci do gry. Po takim piłkarzu spodziewałem się więcej, no i teraz widzimy jak na dłoni kto w tym klubie jest najemnikiem.
» 24 sierpnia 2016, 14:11 #13
ManUtdFan94: "Będę gotowy, kiedy zespół będzie mnie potrzebował", ten cytat świadczy o braku ambicji i chęci do gry? Jak gość ma się wykazać jak został szybko skreślony i nawet nie dostał szansy ani możliwości trenowania z pierwszym zespołem? Póki Portugalczyk nie da mu szansy to nie ma jak się wykazać...Nazwanie go najemnikiem jest naprawdę grubą przesadą.
» 24 sierpnia 2016, 14:19 #12
M4GIK1990MU: kurtuazja
» 24 sierpnia 2016, 15:22 #11
TheRipper: @ManUtdFan94

"Będę gotowy, kiedy zespół będzie mnie potrzebował", ten cytat świadczy o braku ambicji i chęci do gry?"

Oczywiście, już to widzę jak Basti Fantasti wygryza Fellainiego, Carricka czy Schneiderlina ze składu nie mówiąc już o Pogbie. Poza tym co innego miał powiedzieć? "I tak nie zagram, ale po co mam się przenosić skoro i tak mi płacą za grę w rezerwach?". Nie oszukujmy się, Schweinsteiger nie ma miejsca w naszym składzie, chyba że jakimś cudem wszystkich graczy na tej pozycji dopadnie plaga kontuzji. Jego rola w United obecnie jest taka sama co Valdesa na bramce.

"Jak gość ma się wykazać jak został szybko skreślony i nawet nie dostał szansy ani możliwości trenowania z pierwszym zespołem? "

Po części masz rację ale z drugiej widać że nie pasuje do koncepcji Mou skoro odsunął go do rezerw. Gdyby był faktycznie taki dobry to na pewno by grał. Nie bez powodu Mou woli postawić np na Fellainiego niż na Bastiana.

"Nazwanie go najemnikiem jest naprawdę grubą przesadą."

Hmm... pomyślmy. Miejsca w pierwszym składzie na bank mieć nie będzie, na ławę też się nie łapie, został zesłany do rezerw, gdzie nie ma możliwości trenowania z pierwszym zespołem. To na co on tak naprawdę liczy? Przecież to oczywiste że szanse na grę ma minimalne, więc czemu nie poszuka innego klubu?
» 24 sierpnia 2016, 16:45 #10
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2016 14:06

No to załatwiliśmy sobie naczelnego pasożyta w kadrze. Do Chin nie pójdzie, a w Stanach póki co nie wykazują zainteresowania. Niestety, ale Edek trochę przedobrzył dając mu 200 tys. tygodniówki, teraz się go pewnie nie pozbędziemy do końca kontraktu. Żadnych Niemców więcej w kadrze!
» 24 sierpnia 2016, 14:05 #9
ManUtdFan94: Jakiego pasożyta? Po pierwsze to nie jego wina, że Mourinho go tak potraktował, napewno sobie na to nie zasłużył, a po drugie gość ma klasę i swoje zasady, co pokazuje ta wypowiedź. Trzeba to uszanować, zatem nazywanie go pasożytem nie jest na miejscu.
Takich piłkarzy jak Niemiec nie ma aktualnie za wielu zważywszy na jego charzyzmę i jego doświadczenie, dlatego szacunek z Twojej strony dla takiej legendy powinien być okazany bo jeszcze raz podkreślam Jose nawet nie dał mu szansy wykazania się i za szybko go skreślił.
» 24 sierpnia 2016, 14:16 #8
Fugas: Co ty myślisz że Jose ma wrodzony uraz do Niemców? Jak tak to wcale się mu nie dziwię. Ale bardziej prawdopodobne jest to że świnski coś odjebał i dlatego mają kose z Jose. Mam nadzieję że to pierwszy i ostatni szkop w MU.
» 24 sierpnia 2016, 14:28 #7
Sideswipe: "Po pierwsze to nie jego wina, że Mourinho go tak potraktował, napewno sobie na to nie zasłużył"
Skąd możesz to wiedzieć?
"Takich piłkarzy jak Niemiec nie ma aktualnie za wielu" - owszem, nie ma zbyt wielu tak podatnych na kontuzję zawodników w takim wieku w topowych klubach, bo już dawno grają w MLS. Na co nam jego charyzma i doświadczenie skoro nie jest w stanie rozegrać większej liczby meczów w sezonie?
"szacunek z Twojej strony dla takiej legendy powinien być okazany"
Szacunek, owszem zgodzę się, ale nazywanie go legendą to moim zdaniem spore nadużycie, może jest legendą ale Bayernu, dla United nie zrobił dosłownie nic.
» 24 sierpnia 2016, 14:39 #6
ManUtdFan94: Bardziej prawdpodobne jest poprostu tyle, że Basti padł ofiarą transferu Pogby. Poprostu jest tylu pomocników w klubie, że trzeba było kogoś 'ostrzelić' i padlo na Niemca bo dużo zarabia. Ok, wiadomo klub też musi trochę odciążyć budżet płacowy , ale nie podoba mi się to ,że on nawet nie dostal szansy na treningu żeby się wykazać i pokazać swoją przydatność. Co innego bym pisał gdyby faktycznie dostał szansę, ale byłby poprostu za słaby żeby pomóc drużynie.
» 24 sierpnia 2016, 14:39 #5
ManUtdFan94: Sideswipe---> Gdyby był jakiś poważny brud w szatni United z powodu postępowania Niemca to raczej napewno byśmy o tym wiedzieli bo media lubią wyciągać takie informacje od 'anonimowych źródeł'.
Co do kontuzji to powiedz mi kto za LVG był w stanie rozegrać większą liczbę meczów w sezonie? Poza De Gea, Mata i może Martialem wszyscy byli kontuzjowani cyklicznie co jakiś czas. Idąc Twoim tokiem myślenia Shaw też powinien zostać ostrzelony bo na co nam jego młodość, talent skoro praktycznie cały czas jest kontuzjowany.
Czemu Twoim zdaniem nazywanie Niemca to spore nadużycie? Legenda to legenda, a Basti jest legendą zarówno Bayernu jak i niemieckiej i światowej piłki.
» 24 sierpnia 2016, 14:43 #4
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2016 15:20

A no właśnie - anonimowe źródła - ubezpieczenie pismaka i podmiot, na który można zwalić winę, jeśli ten "brud" okazałby się bezsensem.
Było sporo kontuzji, fakt. Jednakże nie wydaje mi się, że gdyby były inne metody szkoleniowe, inny trener i inne wszystko Bastian byłby okazem zdrowia. Dlaczego? A zastanawiałeś się dlaczego w ogóle Bayern się go pozbył? Każdy go chwali i ludzie z tego klubu potępiali zachowanie Jose w stosunku do Bastiana, więc skoro on jest taki super to dlaczego go sprzedali?
Przywoływanie tutaj kontuzji Shaw'a do potwierdzenia swojej tezy jest nie na miejscu, chyba sam wiesz dlaczego.
Ja tam Jose ufam, jeśli odsunął go od składu to musiało być coś na rzeczy. Możemy się tylko domyślać dlaczego tak postąpił.
Może z tą legendą przesadziłem, trochę inaczej Twoje słowa zinterpretowałem, masz rację.
» 24 sierpnia 2016, 15:19 #3
M4GIK1990MU: @ManUtdFan

widzę, że się nie zrozumieliśmy. Wobec tego odniosę się do Twoich odniesień:

"Po pierwsze to nie jego wina, że Mourinho go tak potraktował, napewno sobie na to nie zasłużył"

A skąd o tym wiesz? Skoro Mou nagle go zdegradował do rezerw to widocznie miał jakieś podstawy. Według mnie bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest to, że obaj panowie spotkali się wcześniej i wówczas Mou poinformował Niemca, że nie widzi go w składzie, po czym zasugerował, aby ten poszukał sobie nowego klubu. Prawdopodobnie również Niemiec odmówił i stąd taka afera.

"a po drugie gość ma klasę i swoje zasady, co pokazuje ta wypowiedź."

dla mnie to zwykła kurtuazja

"nie podoba mi się to ,że on nawet nie dostal szansy na treningu żeby się wykazać i pokazać swoją przydatność."

O ile dobrze pamiętam to Szwajn został odstrzelony w trakcie tournee, więc na pewno jakieś treningi pod okiem Mou odbył. Poza tym sam Portugalczyk przyznał, że analizował skład United od grudnia, więc pewnie i Niemca analizował.

"Idąc Twoim tokiem myślenia Shaw też powinien zostać ostrzelony bo na co nam jego młodość, talent skoro praktycznie cały czas jest kontuzjowany. "

Może tu nie chodzi o kontuzje, ale o prosty fakt, że Basti jest zbędny i już wcześniej był. Kilka średnich meczy w wykonaniu piłkarza z takim doświadczeniem to kompromitacja, a po kontuzji grał jeszcze gorzej i jeszcze do tego prezentował brzuszek a'la Higuain.

"dlatego szacunek z Twojej strony dla takiej legendy powinien być okazany"

Szacunek do jego osiągnięć w piłce mam, ale tutaj wychodzi typowo "prywatne" cwaniactwo. Skoro chłop nie chce odejść mimo, iż został wyrzucony do rezerw, to w takim razie jak o nim to świadczy?
» 24 sierpnia 2016, 15:21 #2
welllone: Powinni go oddać nawet za darmo. Byle do końca okna się go pozbyć!
» 24 sierpnia 2016, 17:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.