Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani: Nowy kontrakt w MU najgorszym momentem życia

» 18 sierpnia 2016, 12:47 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Zdaniem Naniego, podpisanie nowego, pięcioletniego kontraktu z Manchesterem United okazało się najgorszą decyzją w jego życiu.
Nani: Nowy kontrakt w MU najgorszym momentem życia
» Nani był rozczarowany okolicznościami rozstania z Manchesterem United
Portugalczyk przybył na Old Trafford w 2007 roku, a swoją umowę z Czerwonymi Diabłami przedłużył sześć lat później.

- To mógł być najlepszy moment mojego życia, ale okazał się najgorszy. Po podpisaniu nowego kontraktu liczysz, że ludzi wokół ciebie będą cię wspierać, a tymczasem widzisz coś zupełnie innego - wspomina Nani.

- Później zaczyna dopadać cię stres. Byłem w dołku, a do tego doszły jeszcze kontuzje. To był zły moment. Przez to byłem naprawdę bardzo rozczarowany.

- Van Gaal powiedział, że mogę zostać w klubie i walczyć o swoje miejsce, ale nie będę pierwszym ani drugim wyborem. Wówczas odmówiłem. Byłem w tym klubie przez wiele lat i wtedy nadszedł czas podjęcia decyzji. Chciałem rozpoczynać każde spotkanie w wyjściowej jedenastce - podsumował reprezentant Portugalii.


TAGI


« Poprzedni news
"Chciałbym mieć Paula Pogbę w Bayernie Monachium"
Następny news »
Roux: Byliśmy zaskoczeni obecnością Zlatana we Francji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


karpiu87: A ktoś jeszcze pamięta ten mecz w Pucharze anglii z Arsenalem wygrany 4:0? To była klasa :-D
» 18 sierpnia 2016, 21:16 #34
Veon: "Chciałem rozpoczynać każde spotkanie w wyjściowej jedenastce" - I tym samym Nani stracił mój szacunek do niego. Jeśli tak bardzo chciał, to trzeba było walczyć o to. To brzmi niemal jak: "chce wygrać w totka, ale nie chce mi się kupować losu". Nie ma nic za darmo.
» 18 sierpnia 2016, 18:26 #33
MU1212: I to był błąd Van żala a zarazem szkoda takiego zawodnika jakim był Nani
» 18 sierpnia 2016, 17:52 #32
UrbannLegend: Dalej mi szkoda, że go nie ma już z nami w drużynie, ale tak po prawdzie, to zmarnowany talent trochę.
» 18 sierpnia 2016, 17:51 #31
CRfan: Zawsze byłem wielkim fanem Naniego, kiedyś nie byłem w stanie zrozumieć jak Valencia może grać w podstawie kosztem Portugalczyka. Nie wiem tylko dlaczego nigdy nie potrafił utrzymać formy, może słaba psychika, może przerosły go oczekiwania, może kontuzje go pokonały. Natomiast piłkarz, który w ciągu 7 lat daje z siebie w sumie 2 dobre sezony nie może mieć miejsca w takim klubie jak MU. Liczyłem, że po fantastycznym sezonie 10/11, będzie już tylko lepiej, a przynajmniej tak samo dobrze, a było jak zwykle, jeden świetny mecz po czym 3 niepoważnie słabe. Chociaż muszę przyznać, że sympatią darzyłem i darzę go ogromną, uwielbiałem te salta po bramkach.
» 18 sierpnia 2016, 17:24 #30
jacamu: Przez Van dzbana straciliśmy jednego z największych kotów w historii United...
» 18 sierpnia 2016, 17:05 #29
kari17: Szkoda, że nie był w ostatnim sezonie wypożyczony, jestem pewien, że teraz Mou by go zostawił i Nani dalej by czarował na naszym skrzydle, a tak van Gaal ***** sprawę!
» 18 sierpnia 2016, 16:45 #28
pawelisto2: Co by nie powiedział jakoś już zawsze ten piłkarz będzie mi się kojarzyć z Manchesterem. Kiedy założył opaskę kapitańską w finale EURO 2016 jakoś ciepło na sercu się zrobiło.
» 18 sierpnia 2016, 14:39 #27
Sideswipe: Dokładnie tak samo się czułem wtedy. Podobnie było z Evrą w tych mistrzostwach.
» 18 sierpnia 2016, 14:57 #26
TheRipper: Nani generalnie chyba na tym Euro odwalił największą robotę ze wszystkich piłkarzy z Reprezentacji Portugalii. Szkoda gościa, miał zjazd formy, ale mógłby u nas zostać.
» 18 sierpnia 2016, 15:21 #25
przemcio94: Trzeba mierzyć siły na zamiary.
» 18 sierpnia 2016, 14:39 #24
Ice: Bardzo dobry piłkarz z ogromnym talentem szkoda że jego kariera nie potoczyła sie tak jak powinna zabrakło mu troche szczęscia.
» 18 sierpnia 2016, 14:11 #23
Granat: Nani czasem nie grał u Fergusona, bo grał Park. Park był jeźdźcem bez głowy, który miał ogromnego farta w swoich akcjach. Na finale Ligi Mistrzów wyglądał jak dziecko we mgle, jak wszedł Nani to chociaż kilka razy pokręcił obrońcami i strzał oddał.
» 18 sierpnia 2016, 14:06 #22
Sideswipe: Dobry argument - Nani jest lepszy bo oddał strzał w jednym meczu LM.
XD
» 18 sierpnia 2016, 14:18 #21
Granat: Ty jestes niedorozwiniety? Ja podałem przykład, gdzie Ferguson popełnił błąd z ustalaniem składu. W decydujących meczach często to robił.

Chodzi o to, że Park grał u Fergusona i cieszył się powodzeniem, a dużo lepszy Nani grzał ławkę.

Ale co ja ci moge powiedzieć, jak ty we wrześniu na matematyce będziesz się uczyć w słupku dzielić :D
» 18 sierpnia 2016, 17:00 #20
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2016 17:26

Ferguson popełnił błąd z ustalaniem składu?
Powiedz mi skąd możesz wiedzieć jak Nani by zagrał w tym meczu przez całe 90 minut, znowu zaczniesz gdybać? Bardzo łatwo jest oceniać po przegranym meczu i powiedzieć, że gracz A zagrałby lepiej od gracza B bo ten np. zawalił bramkę.
"dużo lepszy Nani grzał ławkę" - dla Ciebie ktoś jest dużo lepszy bo "kilka razy pokręcił obrońcami i strzał oddał", jak widać dla Fergusona to nie było takie proste. Ja ufam mu bardziej niż Tobie, sorry.
A te uszczypliwe komentarze sobie daruj, nie mam zamiaru się zniżać do Twojego poziomu.
» 18 sierpnia 2016, 17:22 #19
Granat: O boże, mi chodzi o całość pobytu Naniego i kiedy grzał ławę, a grał Park....
» 18 sierpnia 2016, 17:36 #18
suuchy: "[...] Chciałem rozpoczynać każde spotkanie w wyjściowej jedenastce[...]" każdy kibic United tego chciał
» 18 sierpnia 2016, 12:54 #17
Sideswipe: No chyba nie. Pomimo całej sympatii do niego uważam, że ławę grzał zasłużenie.
» 18 sierpnia 2016, 13:02 #16
Cielii: Nani jak dostawal szanse bardz oczesto ja wykorzystywal, Kontuzje pokrzyzowaly jego kariere unas. Mowisz ze zasluzenie grzal lawe? naprwade...?
» 18 sierpnia 2016, 13:06 #15
piter100000: ja popieram Sideswipe. jak na 7 lat gry to może w sumie z 2,5 sezonu na poziomie by się uzbierało u Naniego. lubiłem go, ale zbyt często miał wahania formy. poza tym za zasługi nie powinno być miejsca w pierwszej 11 i dotyczy to każdego piłkarza
» 18 sierpnia 2016, 13:09 #14
Slawek7: Ja naliczylem 1,5.
» 18 sierpnia 2016, 13:12 #13
age: najwazniejsza jest reguralnosc, tez popieram Sideswipe
» 18 sierpnia 2016, 13:13 #12
Granat: Sorry, Sideswipe ma rację oczywiście, już powinna się dyskusja zakończyć...

Tak, bo Nani był gorszy od Parka, jeźdźca bez głowy.
» 18 sierpnia 2016, 14:05 #11
Dorgnan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2016 14:53

@Granat Technicznie i w ofensywie lepszy, ale zastanawiałeś się dlaczego SAF faworyzował Parka? Bo on w przeciwieństwie do Naniego zapierniczał na całej długości boiska przez 90 minut i nie odpuszczał żadnej piłki.
» 18 sierpnia 2016, 14:52 #10
Makavelli88: szybkosc byla , technika byla , strzal byl. Lecz coraz rzadziej wystepowaly jednoczesnie, a przeblysk co kilka meczy piachu nie mogl zagwarantowac my podstawowej jedenastki.
» 18 sierpnia 2016, 12:54 #9
Olo: Było widać że się pogubił. Szkoda, bo pod dobrym trenerem mógł naprawdę się rozwinąć. Genialny sezon 10/11, następny minimalnie gorszy, ale nadal bez tragedii a potem już tylko w dół. Być może to zbyt gorąca głowa, a być może za duża pewność siebie... nie wiem, zastanawiające jest to, że dziś, w wieku 30 lat gra dużo lepiej niż w wieku 26. Szkoda, bo miał potencjał, a w swoim czasie zjadał nawet Bale'a. Gdzie dzis sa obaj panowie, wolę nawet nie porównywac.
» 18 sierpnia 2016, 12:51 #8
WiemWszystko: Sugerujesz że Ferguson był słabym trenerem?

Nani był przereklamowanym piłkarzem, ludzie widzieli w Nim drugiego CR7, a on nigdy nie miał nawet 20% jego umiejętności. To taki piłkarz jak każdy inny, z tym że Valencia będąc na jego poziomie gwarantował stabilną formę, a Nani chociaż miewał mecze na poziomie CR7, nigdy formy nie utrzymał. Prosty argument, który wskazuje, dlaczego Valencia czy Park byli częściej wybierani niż Nani.
» 18 sierpnia 2016, 23:19 #7
Slawek7: Nastepny,ktory chce grac za nic.
» 18 sierpnia 2016, 12:50 #6
qwas333: ''Van Gaal powiedział, że mogę zostać w klubie i walczyć o swoje miejsce, ale nie będę pierwszym ani drugim wyborem.''
Esencja tego na jakim poziomie stała motywacja zawodników u Van Gaala
» 18 sierpnia 2016, 12:49 #5
Sideswipe: Nie bardzo rozumiem, bliźniaczo podobna sytuacja do tej z Bastianem teraz. Więc można powiedzieć, że Mou też nie potrafi zmotywować zawodników?
» 18 sierpnia 2016, 13:03 #4
piter100000: ja z tej wypowiedzi wnioskuje, że Naniemu nie chciało się walczyć o skład tylko uważał, że należy mu się podstawa za nic
» 18 sierpnia 2016, 13:10 #3
qwas333: Sorki źle zrozumiałem, ale nie brzmi to zbyt motywująco kiedy ktoś z góry skreśla cie na cały sezon, po prostu Nani nie pasował do koncepcji VG, tak jak Schweinsteiger nie pasuje Mourinho.
» 18 sierpnia 2016, 13:59 #2
waletpl: No jasne, ze nie pasował do koncepcji LvG... jeszcze by dryblował, albo nie daj Boże oddał strzał zza pola karnego
» 18 sierpnia 2016, 22:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.