Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

L’Equipe: Juventus zaakceptował ofertę za Pogbę

» 20 lipca 2016, 22:48 - Autor: Iswoo - źródło: Independent
Jak donosi francuski dziennik, Juventus przyjął ofertę Manchesteru United za Paula Pogbę. Kwota transferu ma wynieść 120 milionów euro.
L’Equipe: Juventus zaakceptował ofertę za Pogbę
» Francuz ma szansę znów zagrać na Old Trafford
Pomocnik już wcześniej reprezentował barwy Czerwonych Diabłów, jednak 4 lata temu odszedł do Włoch za 800 tysięcy euro.

O rzekomym transferze mówiło się już kilka miesięcy temu, ale teraz wszystko wydaje się być przesądzone.

Francuz zaliczył udany ostatni sezon w klubie, gdzie był jedną z kluczowych postaci, a z reprezentacją doszedł od finału Euro 2016.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney: Grając w United zawsze czujesz presję
Następny news »
Pogba na ostatniej prostej do United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (83)


vultur3: Zaczynacie mnie wkurzać tym swoim marudzeniem. Wasza kasa? Nie! Więc kiego grzyba się przyczepiacie? Kwota transferu nie powinna w ogóle nas obchodzić, tylko to że jeden z najlepszych na świecie piłkarzy do nas dołączy. A co z tego że za taką kasę? Mają budżet, więc go wydają i nie nam oceniać za ile najlepiej go kupić. Zawodnik jest wart tyle ile są w stanie za niego zapłacić - tyle w temacie kwoty.
@AdaMUFC: mówisz frajerstwo, ale dlaczego? Bo za 120 mln? Gówno prawda. Zawodnik jest wart każdych pieniędzy jeśli jest w stanie wzmocnić skład. A gadanie głupot ze jeden zawodnik nic nie da, albo ze sie wypali bo gwiazda to tamto sramto jest bez sensu. To są błędy przeszłości do któej nie powinno się wracać - było, minęło, żyjmy tym co jest teraz i nie zajmuj(my) się co było a nie jest.
GGMU!
» 21 lipca 2016, 13:17 #82
champione2013: Zaraz będzie że Rooney chce wiekszej tygodniówki kwestia czasu .
» 21 lipca 2016, 12:16 #81
AdaMUFC: Jeśli ten transfer dojdzie do skutku, to będzie największe frajerstwo w historii piłki nożnej.
» 21 lipca 2016, 12:13 #80
Shpongle: Dobra jest Pogba! Ciekawe jak Ferguson sie wypowie na jego temat. Byle ten Pogba troche zmądrzał, może nasza szatnia dobrze na niego wpłynie.
» 21 lipca 2016, 12:32 #79
RedDevils4life: No to czekamy.
» 21 lipca 2016, 09:56 #78
RealMourinho: Manchester United potrzebuje lidera. Real lidera już posiada.. Pogba, ZZ miałby nieco problem z ustawieniem tylu mocnych osobowości i jeszcze Pogbę, który wchodziłby ze statusem gwiazdy, rekordzisty itd. Tu u Mou ma łatwiej, wraca do domu, będzie liderem, miejsce w składzie od ręki. Dobry ruch na prawdę, oby teraz Real za zaoszczędzoną fortunę (kwota 120mln euro jest gigantyczna!) sprowadził mądre uzupełnienia składu.
Pozdrawiam.
» 21 lipca 2016, 08:36 #77
trikos: Zdrowe i sensowne podejście.
» 21 lipca 2016, 08:52 #76
zylkos1988: a ja powiem tak, najgorsze jest to ze wszystkie kluby nas doja, moge sie zalozyc, ze gdyby Real sie zglosil po niego to Juve pusciloby go za 80 mln funtow. Teraz wyrobilismy sobie taka "marke" , ze jak zglosimy sie po przyslowiowego ostatnio Maczynskiego to Wisla zawola 20 mln i to damy
» 21 lipca 2016, 07:42 #75
szarosc: Może dlatego że My potrzebujemy dobrych zawodników na gwałt a real nie.. może sobie poczekać na dobrą ofertę. Poza tym wszyscy wiedzą że Anglia dostała dużo więcej kasy z transmisji i każdy chce zarobić, nie tylko My musimy płacić więcej za każdego zawodnika.
» 21 lipca 2016, 10:02 #74
pequ89: Ale bym się śmiał, jakby wyszło jak z DeGea w Realu :D Dużo gadania a z transferu nic. Ale to chyba już nie jest możliwe...
» 21 lipca 2016, 07:36 #73
gracjanzet: Oby tak sie stało
» 21 lipca 2016, 12:19 #72
PogbaPaul: Dziękuje za miłe słowa wsparcia. Potwierdzam,ze wszystko juz jest załatwione a ja ponownie zostałem graczem Manchesteru United. Juz nie mogę sie doczekać aż założę koszulkę z diabelskiej. Życzę wam i sobie wielu sukcesów
» 21 lipca 2016, 07:00 #71
atos1987: A dzis sie okarze że to wszystko plotki :D
» 21 lipca 2016, 06:06 #70
10wazzar10: A co myślałeś?
» 21 lipca 2016, 07:04 #69
2Fast4You: Ale rzal rze płacimy NASZE pieniądze z NASZYCH kieszeni na jakiegoś grajka, lepiej by było wydać rozsądnie 5 czy 10 milionów na np. Krzysia Mączyńskiego niż na jakąś przepłaconom gwiazdkę ;/ kiedyś to kupowaliśmy każdego za worek piłek i się grało teraz to nie to samo :(
» 21 lipca 2016, 02:24 #68
2Fast4You: Baj de łej, ludzie jak się o tą kasę sracie to jest dramat, to jest piłka, tam są tak niewyobrażalne pieniądze że skoro ktoś chce wydać za kogoś tyle hajsu to znaczy że go stać, dla mnie może typ nie jest warty nawet połowy co niby za niego oferują, ale co z tego, niech gościu przychodzi nawet za pół miliarda, nie mój szmal, proszę bardzo a może pomoże (rym niezamierzony) w wygraniu mistrza Anglii, świata, drogi mlecznej, pucharu galaktyk itd itp, to się zwróci, oczywiście do waszych kieszeni bo to przecież wy płacicie, pzdr
» 21 lipca 2016, 02:31 #67
grandes: o jakim wychowanku mówisz ?
» 21 lipca 2016, 16:59 #66
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2016 00:44

Nie chciałbym być na miejscu tego zawodnika jeśli ten transfer rzeczywiście doszedłby do skutku.
120 mln to jest kosmos i oczekwiania co do jego gry będą bardzo wygórowane.
Jeśli ich niespełni to będzie problem nie tylko dla niego ale i dla zarządu który wydał tyle szmalu na jednego zawodnika.
» 21 lipca 2016, 00:43 #65
DjTED: Miałeś przykład z di Marią. Przyszedł za rekordową sumę. Pograł kał żeby pójść dalej taniej
» 21 lipca 2016, 04:15 #64
kendzi: ale wiocha mieć oddać j znowu mieć za 120ml € :-(
» 21 lipca 2016, 00:06 #63
kokson: Giusepe Marotta : no contact with Manchester United :D
» 20 lipca 2016, 23:58 #62
Drozd: Pewnie kłamie, ale jeśli to prawda, to dopiero byłaby śmieszna sytuacja :p
Tysiące gazet potwierdza Pogbe na OT, a sam klub nawet sie nie kontaktował w sprawie kupna
» 21 lipca 2016, 00:02 #61
Kilerek7: Zmienia się to jak w kalejdoskopie:P
» 21 lipca 2016, 00:41 #60
M4GIK1990MU: magia prasy
» 21 lipca 2016, 03:43 #59
dexteo: Gratulacje dla Mourinho, bo to jego skromna osoba przyciąga najlepszych piłkarzy jak magnes.
» 20 lipca 2016, 23:55 #58
sodex: Skromna :) Dużo o Mou można powiedzieć, ale że skromny... ? :)
» 21 lipca 2016, 00:05 #57
dexteo: z premedytacja użyłem tego słowa:)
» 21 lipca 2016, 00:06 #56
Vanik: Witam wszystkich ,

z tej strony kibic Realu Madryt. Chciałbym wam pogratulować . W tym okienku wasz klub robi naprawdę genialne transfery. Nie chce byście mnie źle zrozumieli , ale w ostatnich latach wasz klub wydawał niesamowite pieniądze , przepłacał i nic z tego nie mieliście . Teraz macie Mourinho , który powoduje , że wydajecie też niesamowite pieniądze ale bierzecie piłkarzy z TOP . TO jest ta różnica , która pozwoli wam na powrót do ligi mistrzów. Szczerze wam tego życzę i mam nadzieję , że spotkamy się za rok w Finale Ligi Mistrzów. Pozdrawiam :)
» 20 lipca 2016, 23:50 #55
Mariappppa: Mourinho jedyne co umie robić od 6 lat to wydawać pieniądze. Z takimi zawodnikami jakich ma w swoich drużynach nawet Smuda osiągałby sukcesy.
» 20 lipca 2016, 23:56 #54
Vanik: Wydaje wiele kasy to fakt , ale w przeciwieństwie do wielu trenerów zawsze może powiedzieć , że wygrał LM z Porto hehe . Pozdrawiam
» 21 lipca 2016, 00:01 #53
Mariappppa: No tak, był najlepszym trenerem na świecie do momentu odejścia z Interu. W Realu jego mózg przejęła żądza wydawania kasy, przez co stracił swój geniusz w znacznym stopniu.
» 21 lipca 2016, 00:02 #52
Drozd: Czy ja wiem, w Chelsea nie robił jakichś szokujących transferów
» 21 lipca 2016, 00:03 #51
Chestnut: A LvG z Ajaxem
» 21 lipca 2016, 00:04 #50
Vanik: Rozumiem , że jesteś kibicem Manchesteru United . Jesteś przeciwny prowadzeniu klubu przez Mourinho ?
» 21 lipca 2016, 00:04 #49
Mariappppa: Nie jestem kibicem United. Mourinho był moim ulubionym trenerem właśnie do zakończenia kariery w Interze, gdy po przejściu do Realu się pogubił.
» 21 lipca 2016, 00:20 #48
pictor: Welcome to home Pogba
» 20 lipca 2016, 23:45 #47
Mistrz1908: Czemu sugerujecie sie tylko EURO ?!!??! Widzieliscie te 3 lata w juve chlopaka ? Nie ma lepszego na jego pozycje i mimo , że nienawidzę tych kwot to lepszego nie jesteśmy w stanie zdobyc , nawet jesli bysmy chcieli , bo wiek robi swoje. Ewentualnie Modric czy Sergio z Barcy , ale maja po 30 na karku .
» 20 lipca 2016, 23:39 #46
DjTED: "Ewentualnie Modric czy Sergio z Barcy". Jak to skomentować? Żartujesz? Podałeś 2 różne pozycje. ŚP i DP
» 21 lipca 2016, 04:17 #45
Matys13R: Jeżeli to prawda, to jest to jedna wielka żenada w wykonaniu United :( Patologia, ten gość nie jest wart nawet 50 mln.
» 20 lipca 2016, 23:35 #44
Drozd: Co jak co, ale przy dzisiejszych realiach Pogba jest wart nawet więcej niż te 50 mln
» 20 lipca 2016, 23:38 #43
przemcio94: Zaden pilkarz na swicie nie powinien byc tyle wart. Wybitni, genialni max 80mln. Ani funta wiecej. No, ale czemu sie dziwic skoro Real co sezon sprowadza gwiazdy za grube miliony, niedawno tez barca zaczela, a teraz niestety my. Przykro mi to pisac, ale na w spółkę z tymi klubami powoli niszczymy rynek transferowy.
» 20 lipca 2016, 23:41 #42
Mistrz1908: Wybitni powinni kosztować 500 tyś , zajebiści 2 mln . Po tych kwotach swiat oszalal.
» 20 lipca 2016, 23:47 #41
Drozd: Też prawda, ceny są chore, jednak "towar" jest wart tyle, ile klient jest w stanie zapłacić, a że piłka nożna generuje ogromne zyski, to kluby są w stanie dawać gigantyczne pieniądze
» 20 lipca 2016, 23:55 #40
Drozd: Jak dla mnie, to okienko, w którym Real kupił Ronaldo i Kake, stało sie takim momentem, po którym rynek transferowy zaczął wariować bardziej, niż kiedylolwiek
» 20 lipca 2016, 23:59 #39
MANUGLORy: Ludzie sorry że wam to powiem ale nic nie wiecie o rynku. Ja nie mówię że jestem jakimś znawcą ale wystarczy popatrzeć jaką Pogba wyrobił sobie marke ,a ma 23 lata i wyrobił tę markę w Serie A ,a marka zawodnika podbija cene bo marketing pójdzie w góre :)
» 21 lipca 2016, 00:07 #38
Prawilniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2016 23:29

Jeszcze tylko stones, przede wszystkim dla tego żeby city go nie kupiło, powalczyć o bellerina a nie ogóra z Monaco, zimą jakis drobny transfer a za rok griezmann i morata :D i wjazd na pełnej do ligi mistrzów
» 20 lipca 2016, 23:28 #37
Prawilniak: Dlatego*
» 20 lipca 2016, 23:30 #36
Drozd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2016 23:36

Nieee, tylko nie Stones
Kosztowałby z 50 mln, a prezentuje sie, powiedziałbym przeciętnie.
Morata za 70 mln, które krzyczy sobie Real?
A co do Bellerina, to kojarze go z tym, że go kiedyś Young kręcił jak chciał, ale od tamtej pory nie przyglądałem sie jego grze, ale skoro był w 11 sezonu, to musiał zrobić duże postępy, ale i tak nie widze Wengera sprzedającego Bellerina Mourinho ;p
» 20 lipca 2016, 23:30 #35
DzejmsBlont007: Ta bo Bellerin przyjdzie do UTD już to widzę...
W dodatku ten cienias morata... bez komentarza w dodatku mamy już 4 napastników po co więcej jak będziemy grać 4-2-3-1 ??
» 20 lipca 2016, 23:32 #34
Prawilniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2016 23:34

Pamiętam jakie błędy w jego wieku popełniał smalling, który teraz liderem defensywy. Mówię że w przyszłym roku, czytaj uważnie. Skąd wiesz ile ibra pogra? Ma kontrakt na rok
» 20 lipca 2016, 23:33 #33
Drozd: Z tym, że Smalling nie kosztował 50 mln
» 20 lipca 2016, 23:37 #32
mateusz09874: 120 milionów za wychowanka :D który odszedł za 800 tys.
» 20 lipca 2016, 23:19 #31
grandes: Jakiego wychowanka, raptem 3 lata u nas grał.
» 21 lipca 2016, 16:56 #30
andrev1331: Jak nie okaże się Memphisem tamtego sezonu to kwota na pewno spora ale takie chore czasy. Jak wypali to wszyscy zapomną o kwocie , a jeżeli nie to z MU będą niezłą bekę mieli.
» 20 lipca 2016, 23:13 #29
Drozd: Cena ogromna, jednak jak odpali, to cena pójdzie w niepamięć. Bo czy ktoś pamięta 50 mln plus bonusy za Martiala? Według mnie, wtedy była to jeszcze bardziej szokująca suma, niż teraz za Pogbe, bo gdzie był wtedy Anthony, a gdzie jest teraz Paul
» 20 lipca 2016, 23:04 #28
Prawilniak: Słuszna uwaga.
» 20 lipca 2016, 23:06 #27
przemcio94: Poki co za Antka MU zaplacilo kolo 30mln. Nawet jesli wszystkie warunki do bonusu sie spelnia, wowczas bedzie to max 60mln. Jak to się ma do 120+ nie mala prowizja dla swini Raioli za Pogbe?
» 20 lipca 2016, 23:07 #26
Drozd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2016 23:12

Fakt, prowizja dla Raioli to kpina, ale Martial wtedy był młodym, nieogranym talentem, a Pogba jest teraz jednak światowej klasy zawodnikiem
120 to za dużo, jednak nie ma co rozpaczać, bo były już gorsze transfery (Sterling), a sam Paul, mimo że trochę przereklamowany, to wciąć świetny zawodnik
» 20 lipca 2016, 23:12 #25
GraanManU: Jak sobie pzypomne Sterlinga, jego transfer i to co teraz gra to od razu, mi, się humor poprawia :d
» 20 lipca 2016, 23:14 #24
Alaan: Martial kosztował 68 mln euro :) 120 mln euro = niecałe 100 mln funtów. Cztery lata temu nie było miejsca w składzie dla Pogby, był obiecującym graczem jak kilku innych.
» 20 lipca 2016, 23:16 #23
przemcio94: 68 to on bedzie kosztowal dopiero, gdy spelnia sie wszystkie warunki kontraktu tj 20 bramek w lidze, nominacja do ZP.
» 20 lipca 2016, 23:19 #22
Drozd: Oj, żeby sie te bonusy spełniły :p
» 20 lipca 2016, 23:21 #21
przemcio94: Tez bym sobie tego zyczyl. :) Zreszta juz teraz moge stwierdzic, ze transfer Martiala na OT byl jednym z lepszych działań jakie van Gaal poczynił w ciągu dwóch lat tutaj.
» 20 lipca 2016, 23:43 #20
Prawilniak: Lepiej wydać hajs na Pogbe niż jak Wenger liczyć drobne
» 20 lipca 2016, 23:02 #19
DzejmsBlont007: Tylko że Wenger robi bardzo mądre i przyszłościowe transfery jak Bellerin czy Xhaka lub Iwobi, a za tego Pogbę można kupić Thiago i jeszcze starczy na 2 klasowych grajków
» 20 lipca 2016, 23:06 #18
Prawilniak: Ale przez tyle lat nic nie wygral
» 20 lipca 2016, 23:07 #17
DzejmsBlont007: W sumie racja ale wysoki poziom zawsze utrzymuje,ludzie się śmieją z Arsenalu bo 4 a moim zdaniem nie słusznie bo utrzymanie się przez tyle lat na takich dobrych miejsach to oznaka tego że Wenger to top Manager
» 20 lipca 2016, 23:11 #16
GandiGanda: Powtarzam bo ktos usunol mi kom. Thiago nawet nie stal obok klasowego grajka a papa wenger to juz w ogole krol 4ego miejsca. Jak mamy myslec o takich transferach to ja dziekuje. Pogba jest w sam raz chociaz wolal bym Modricia - niestety nie do wyciagniecia
» 20 lipca 2016, 23:15 #15
Prawilniak: Ale my nie chcemy się utrzymywać w top 4 tylko wygrywać lige
» 20 lipca 2016, 23:15 #14
sisinho: @Dzejms

Nie, to stagnacja. Albo się robi progres albo regres. Jeśli się stoi w miejscu to znaczy ze nie ma sie juz koncepcji na przyszłosć "by było lepiej" a przecież każdy klub dąży do mistrzostwa..
» 20 lipca 2016, 23:17 #13
DzejmsBlont007: @GandiGanda nie obchodzi mnie zdanie Antyfanów Thiago
@sisinho nie nie rozwijają się ale poniżej pewnego poziomu nie schodzą zawsze bez problemu zakfalifikują się do LM a my?? Ogromne Wahania.
» 20 lipca 2016, 23:23 #12
GandiGanda: To zmien nawijke zamiast w wakacje pisac glupoty na dp
» 20 lipca 2016, 23:27 #11
DzejmsBlont007: To ty piszesz głupoty nie wymieniłeś nawet w czym Thiago jest gorzy od Pogby ja ci nawet powiem w czym lepszy podania,drybling,szybkość,dokładność,wizja gry Pogba jest tylko lepszy w strzałach z daleka i główkach to tyle
» 20 lipca 2016, 23:30 #10
dexteo: #DzejmsBlont007 Pogba jest lepszy przede wszystkim w odbiorze i kryciu, co na pozycji środkowego pomocnika jest bardzo ważne, a jeśli chodzi o cechy które wymieniłeś jak szybkość to bezdyskusyjnie Pogba góruje, natomiast takie cechy jak podania, dokładność i wizja gry to na to już mamy dowody w postaci liczby asyst mówiące o wyższości Pogby, a to że ktoś ma wyższą liczbę celnych podań na odległość dwóch metrów o niczym nie świadczy, bo jest to kwestia tylko i wyłącznie taktyki i tej całej tiki taki...
» 20 lipca 2016, 23:40 #9
DzejmsBlont007: Jeśli to prawda to United popełnia olbrzymi błąd jest wiele lepszych śp np. Thiago
» 20 lipca 2016, 22:51 #8
Insanity: 27 spotkań w lidze jednego klubu, 2 gole 3 asysty. 174cm, 70kg.
Pogba - 34 spotkania w lidze prawie jednego klubu, 8 goli, 12 asyst. 191cm, 84kg

Nie, nie jest lepszy. Ani fizycznie, gdzie przez większość zawodników będzie przepychany jak szmaciana lalka. Nie wspominając, że Thiago lubi kontuzje i to bardzo.
» 20 lipca 2016, 23:15 #7
sisinho: Dodając że Pogba CHCIAŁ GRAĆ w United, lecz SAF nie dał mu szansy a Thiago OLAŁ UNITED na rzecz Bayernu swego czasu.
» 20 lipca 2016, 23:17 #6
DzejmsBlont007: @sisinho nie trooluj mnie Thiago by nie odrzucił oferty UTD bo sam mówił że chce kiedyś zagrać w PL
» 20 lipca 2016, 23:20 #5
dexteo: Thiago to gracz podobnego profilu i postury co Mata (ten bez formy, bo do Maty w formie trochę mu brakuje), tak więc nie na miejscu jest w ogóle wymienianie Pogby i Thiago w jednym zdaniu
» 20 lipca 2016, 23:23 #4
DzejmsBlont007: @dexteo "Thiago to gracz podobnego profilu i postury co Mata (ten bez formy, bo do Maty w formie trochę mu brakuje)" bez komentarza...
» 20 lipca 2016, 23:27 #3
4lex: ...Żenada...
» 20 lipca 2016, 22:50 #2
GraanManU: Takie pieniądze..... No alejak już będzie, to niech przynajmniej udowodni, że jest wart swojej ceny.
» 20 lipca 2016, 22:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.