Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Zlatan Ibrahimović piłkarzem Manchesteru United

» 1 lipca 2016, 18:57 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Manchester United oficjalnie potwierdził pozyskanie Zlatana Ibrahimovicia na zasadzie wolnego transferu.
Oficjalnie: Zlatan Ibrahimović piłkarzem Manchesteru United
» Szwed nowym nabytkiem klubu z Old Trafford
Klub z Old Trafford opublikował na swoim profilu twitterowym film prezentujący Szweda w najnowszej koszulce United.

- Jestem absolutnie zachwycony dołączeniem do Manchesteru United i nie mogę się doczekać gry w Premier League. Nie muszę wspominać o tym, że wyczekuję ponownej współpracy z José Mourinho. To fantastyczny menadżer i jestem gotowy na nowe i ekscytujące wyzwanie. Do tej pory cieszyłem się swoją karierą i mam wspaniałe wspomnienia. Teraz jestem gotowy na stworzenie wspomnień w Anglii - powiedział Ibrahimović.

- Zlatana nie trzeba przedstawiać, statystyki mówią wszystko. To jeden z najlepszych napastników na świecie, który zawsze daje z siebie wszystko. Wygrał najważniejsze ligi na świecie i teraz ma okazję grać w tej najlepszej. Jestem przekonany, że będzie ciężko pracował i wykorzysta tę okazję. Jestem pewny, że jego talent ucieszy kibiców na Old Trafford, a jego doświadczenie będzie cenne w rozwoju młodych zawodników - dodał José Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Ibrahimović przechodzi testy medyczne
Następny news »
Ibrahimović: Teraz mogę skoncentrować się na grze

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (217)


hagenti: Nie wiedziałem o tym. Przyznaję się do tego i dziękuję za wyprowadzenie mnie z błędu. Uwaga o słupie zbędna, ale i to wezmę na klatę.
» 3 lipca 2016, 11:01 #210
Sandor: On przyszedł ty nie po trofea nie po to żeby strzelać bramki Tylko po to by brać tygodniówkę i stać w polu karnym przeciwnika a Wy głupcy się zachwycacie brawo, po sezonie zobaczymy kto ma racje. zachwycać się 37 letnim zawodnikiem co na euro widać było na co go stać na NIC!! a będzie jeszcze gorzej z nim. W MU potrzeba ludzi jak Robert Lewandowski trzeba Zaaapierrrrdaaaallllaaaać !!
» 3 lipca 2016, 07:56 #209
kuboollo: Juz rozumiem czemu Keane na awatarze :)
» 3 lipca 2016, 14:53 #208
HouseII: Co ciekawe Zlatan przed przejściem do nas rozegrał 666 oficjalnych meczów w seniorskiej piłce klubowej. ;)
» 3 lipca 2016, 06:30 #207
szabo1878: przyda nam sie zawodnik z jajami
» 2 lipca 2016, 15:07 #206
RobvanKlu5i: Bye Bye Giggs
» 2 lipca 2016, 15:02 #205
wilku1999: witaj w piekle Ibra
» 2 lipca 2016, 14:44 #204
mordynator: Martial - Ibra - Miki
BARCA MA MSN
REAL BBC
A MY MIM
» 2 lipca 2016, 14:25 #203
piter100000: taka bajka jest Kasia i MIM MIM :)
» 2 lipca 2016, 14:29 #202
hagenti: Mamy też Martial-Ibra-Rooney, czyli MIR (Men in Red) :)
» 5 lipca 2016, 22:39 #201
RedDevils22: Fantastyczny transfer , widać że Mourinho buduje potęgę na Old Trafford na przyszły sezon :)
Mkhitaryan kolejny transfer , jeszcze tylko Pogba albo Kante i przyszły sezon będzie zdominowany przez Czerwone Diabły ! :)
Pora wrócić na szczyt !
» 2 lipca 2016, 14:15 #200
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 13:53

Dortmund confirm they have sold Henrikh Mkhitaryan to Manchester United. [@BVB]J
Jest wiecej niz zaj****e :D
» 2 lipca 2016, 13:48 #199
Diabelred: ,,Zdecydowaliśmy się na ten transfer, ponieważ dzięki niemu znajdujemy się na zupełnie innej pozycji wyjściowej w tej trudnej dla nas sytuacji. Manchester United zaproponował nam naprawdę dobrą ofertę. Gdybyśmy zdecydowali się odbić piłkę, w 2017 roku Mkhitaryan odszedłby za darmo, a problem odłożyłby się w czasie - skomentował szef BVB, Hans-Joachim Watzke."

No to juz praktycznie oficjalnie Miki u nas :)
» 2 lipca 2016, 13:48 #198
atos1987: Miki w United !!
» 2 lipca 2016, 13:40 #197
Klimaa: Ciesze się z transferu. Zlatan będzie ważną osobą w szatni i mam wrażenie że wkomponuje się w zespół. Przychodzi do nas zawodnik który mimo wieku nadal jest głodny gry i sukcesów. Dla Mourinho ważnym zadaniem będzie to aby Zlatan czuł się szczęśliwy oraz aby Rashford też dostawał odpowiednią ilość minut gry.
» 2 lipca 2016, 13:40 #196
Veggie: BVB poinformowało na swojej stronie, że Mkhitaryan przechodzi do United :)
» 2 lipca 2016, 13:39 #195
legi666: Konkretny napadzior.Zajefajnie hurrrrrra
» 2 lipca 2016, 13:29 #194
legi666: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 2 lipca 2016, 13:27 #193
legi666: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 2 lipca 2016, 13:27 #192
RedDevils4life: media.giphy.com/media/AGq4M274D8kCc/giphy.gif

Zaczyna się. :D
» 2 lipca 2016, 13:26 #191
DolphZiggler: hahahahahaha
» 2 lipca 2016, 19:18 #190
Gothic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 13:11

no zobaczymy, ja osobiscie boje sie tego transferu i bylem przeciwny ale obym sie pomylil chociaz watpie
cos mam zle przeczucia ze to bedzie drugi falcao bo nad nim tez byly tu takie zachwyty a potem wiadomo co sie okazalo, dla mnie ten ibra to juz wypalony pilkarsko grajek ktory osiagnal juz za duzo w pilce by mu sie chcialo jeszcze, dlaczego tak uwarzam ? bo on jeszcze lm nie wygral i tego najbardziej pragnal wiec gdyby mu jeszcze zalezalo na trofeach to zostalby w psg albo polazl do bayernu ( bo tez go chcieli ), a z nami to wiadomo, raczej nic nie wygra niestety,no moze lige angielska bo LM napewno nie, pilka angielska ma za duzy kryzys i juz sie niestety od dawna nie liczymy na poziomie lm
mysle ze chce sprubowac sil w lidze angielskiej, pogra rok na w miare dobrym poziomie i potem juz bedzie cieniem siebie wiec dlatego cienzko mi byc optymista w tym transferze
i w dodatku jeszcze zamiast stawiac na mlodego rashforda to bedzie na lawie siedzial
ale w sumie czego sie spodziewadz bo dziadku murinho, on woli starymi grac czyli ibra i szwajnsztajgerami

coraz bardziej mi sie nie podoba w to w jakom strone idzie united czyli
murinho trener ktory tu wogule nie pasuje przez swoja taktyke defensywnom
szwansztajger - ten to w ogole co tu jeszcze robi to ja niewiem ?
ibra- sprowadzanie pilkarza ktoremu zalezy juz tylko na kasie myslami jest na wakacyjnej emeryturze
united dokond zmierzacie ??
gdzie saf, gdzie nasi wychowankowie i stawienie na mlodziez, gdzie nasz styl ofensywny ? zal
» 2 lipca 2016, 13:07 #189
Zevran: To oczywiste, że Ibra przyszedł tutaj dorobić. Z klubów z Europy dawaliśmy mu najwięcej pieniędzy, więc wybrał naszą ofertę. Tragiczny transfer.
» 2 lipca 2016, 13:30 #188
scierwojad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 13:33

Dokladnie, "zal" czytac tych twoich wypocin

Haha Zevran ty tez rozwalasz system. "Z klubów z Europy dawaliśmy mu najwięcej pieniędzy, więc wybrał naszą ofertę. Tragiczny transfer." Skad ty takie rzeczy wiesz czlowieku? Krytykujesz bo sobie cos wymysliles, zero argumentow (bo skad je wziac skoro sezon sie nawet nie zaczal?).
» 2 lipca 2016, 13:30 #187
Zevran: Bo to jest oczywiste. Ibra mówił, że chce wygrać ligę mistrzów. I co robi? Idzie do klubu, który nie gra w tych rozgrywkach.
» 2 lipca 2016, 13:37 #186
piter100000: "uwarzam", "cienzko", "sprubowac", "spodziewadz", "jakom", "niewiem", "dokond". to jest przyszłość naszego narodu
» 2 lipca 2016, 13:40 #185
Gothic: no dokladnie zevran masz racje, widac ambicje tego calego ibry hah

ale tym ekspertom z devilpage typu scierwojad i tak nie przemuwisz bo oni zyja w swoim swiecie i myslom ze szwed zbawi united hah
» 2 lipca 2016, 13:40 #184
piter100000: co do tematu, to może Zlatan ma w planach zostać dwa lata, a nie tylko rok? najpierw chce przywrócić nam LM i wygrać Premier League, a potem dorzucić LM. poza tym sam mówił, że chce jeszcze raz pracować z Mourinho. gdyby zależało mu na kasie to by do Chin poszedł albo MLS. nie oceniajmy zbyt pochopnie tego transferu, bo Szwed nawet na boisko treningowe jeszcze nie wyszedł, a każdy już wie jak zakończy sezon
» 2 lipca 2016, 13:43 #183
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 14:07

Hahahahahahaha, Gothic już mnie niczym nie zaskoczy. Ale trudno, to jeszcze dzieciak, najzabawniejsi są tacy użytkownicy jak Zevran - niby dorośli ludzie a nawet swojego zdania nie potrafią uargumentować, bo podawać swoje "widzimisię" jako takowy jest co najmniej żałosne.
I jeszcze dodam od siebie dla wszystkich sceptyków (do takich Gothiców i tak nie piszę bo to nie ma najmniejszego sensu) - z oceną tego transferu radzę się wstrzymać, bo prawie wszyscy już wiedzą, że nie wypali albo przeciwnie - zdobędziemy mistrzostwo Anglii w przyszłym roku z nim a nawet jednego meczu nie zagraliśmy. Możecie podać numery z totka też?
Nie poradzi sobie - trudno, w końcu przyszedł za darmo.
Ciekawe jakbyście pisali, gdyby Zlatan trafił do innego klubu w Premier League. Pewnie byłby płacz jak z Sanchesem obecnie, prawda? :)
» 2 lipca 2016, 14:03 #182
Gothic: noto po co sie dowalasz do mnie piter, niekazdy jest dobry z polskiego i pisze idealnie

z czego sie smiejesz sideswipe i wyzywasz od dzieciakow ? nie moge miec swojego zdania ? przyszedl to przyszedl, no ok
ja tylko napisalem ze moim zdaniem to nie dobry transfer i co z tego ? nie mozna miec tu innego zdania od wiekszosci ?
moze ja wole mlodych graczy i innych trenerow a nie murinho za ktorym nigdy nie przepadalem
o lvg tez pisalem po mundialu ze to zly wybor to tez mnie wysmiano
ja bym wolal giggsa na trenera tak jak to zrobiono w realu z zidanem ze trener bez doswiadczenia a wygral lm ? czemu my tak nie zaryzykujemy ? i czemu sie smiejesz z mojego zdania
moze gigs by wiecej osiagnal od murinho
ja wole by grali rashfordem w ataku a nie wypalonym ibra i koniec kropka
» 2 lipca 2016, 14:16 #181
Sideswipe: Powiedz mi gdzie Cię wyzywam od dzieciaków? W ogóle jak słowo dzieciak może być wyzwiskiem, masz 14 lat więc mam do Ciebie per Pan mówić? Proszę Cię. Owszem, możesz mieć swoje zdanie, a czy ja nie mogę mieć swojego zdania uważając, że piszesz głupoty?
Ibra wypalony? Który z wypalonych piłkarzy strzela 50 bramek w jednym sezonie? Skoro to jest definicja wypalonego gracza to ja w zespole samych takich chciałbym mieć.
W futbolu to tak nie działa, że możesz sobie kupić 20 graczy po 20 lat i oni zwojują ligę (tak wiem, Busby babes). W naszym zespole nie ma prawie żadnych charyzmatycznych i doświadczonych graczy oprócz Rooneya. Młodych w ataku już mamy, jest Rashford, Martial, młody wilczek Lingard.
Mówisz o Zidane? Popatrz jaki my mamy skład a jaki Real. Z tym składem z Ronaldo na czele to i Benitez mógł wygrać LM.
A może Mourinho by osiągnął więcej niż Giggs? Gdybanie zostaw dla siebie.
» 2 lipca 2016, 14:23 #180
piter100000: to wrzuć czasami to co piszesz do Worda i sprawdź, czy nie ma błędów. tutaj to aż razi w oczy. co do samej wypowiedzi to myśl co chcesz. każdy ma prawo
» 2 lipca 2016, 14:26 #179
Dubek: No i niestety okazało się to prawdą :(
» 2 lipca 2016, 12:58 #178
kralo11: Dlaczego uważasz że to źle ? Piłkarz z kontraktem na rok, za darmo. Nie rozumiem...
» 2 lipca 2016, 13:08 #177
Kilerek7: A ja sądzę, że Zlatan to zbyt dumny zawodnik, wątpie by się obijał pod wodzą Mourinho.
» 2 lipca 2016, 13:23 #176
kckMU: Zlatan nawet pod van Gaalem by się nie "obijał". Naszym problemem to nie był trucht piłkarzy na treningach.

Pomijając powyższe, to Ibra i Mou za sobą przepadają. To będzie duet idealny. Zlatan dostanie wsparcie od Martiala i Mikiego i pozamiata. Oby.
» 2 lipca 2016, 13:30 #175
scierwojad: Czy niestety wyjdzie w praniu, ciezko to zrozumiec? Chyba ze "niestety" z innych powodow niz sportowych to sie nie mieszam
» 2 lipca 2016, 13:31 #174
Dubek: Niestety dlatego ze to jeden z najbardziej znienawidzonych przeze mnie piłkarzy, ma kosmiczne mniemanie o sobie i uważa ze jest najważniejszy na świecie. Nie chce takich piłkarzy w United.
» 2 lipca 2016, 14:30 #173
scierwojad: Bo jest ambitny i media wykreowaly go na "najwazniejszego na swiecie"? Najwazniejsze zeby cos gral
» 2 lipca 2016, 14:44 #172
Dubek: Nie media tylko on sam się na takiego wykreował.
» 2 lipca 2016, 15:59 #171
Gallacher: Podobno nasze społeczeństwo domaga się powtórzenia rzutów karnych z racji na nie przepisowe zachowanie bramkarza Portugalii w obrębie bramki.Co sądzicie o tym ?
» 2 lipca 2016, 12:14 #170
vanderToki: instagram.com/p/BHS5uq6Afb0/
» 2 lipca 2016, 12:19 #169
Sideswipe: Szukanie dziury w całym. Przy karnym np. Ramosa na tym turnieju bramkarz prawie wyszedł na 5 metr i sędzia nie zareagował, tu zrobił dwa kroki i już afera.
» 2 lipca 2016, 12:24 #168
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 12:34

Myślę, że większość ludzi nie traktuje tego poważnie. ;) Jakie powtórzenie karnych, o czym my w ogóle rozmawiamy.

PS Z takich fejkowych newsów najbardziej rozbawił mnie jeden na Sprdexie (taki chorwacki Onion czy ASZDziennik), dzień po ich odpadnięciu z ME - "Mario MandĹžukić dotarł na Euro". :D
» 2 lipca 2016, 12:33 #167
Demo2797: Większość bramkarzy tak wychodzi, to jest martwy przepis
» 2 lipca 2016, 12:35 #166
kralo11: Prawidłowy czy nie my już odpadliśmy i weźmy tą przegraną na klatę, a nie jakieś szukanie i domaganie się czego ? Powtórki rzutów karnych ? Przeprosin sędziego ? To już było nasza drużyna zaszła bardzo daleko co cieszy lecz ja nie mogę się pogodzić z tym że w Półfinale gralibyśmy z Walia... Szkoda wielka może w Rosji uda się zakończyć wyżej. U nas moim zdaniem brakowało rozgrywającego i Skuteczności napastników. Mączyński z całym szacunkiem ale ten poziom jest na ligę polską a nie na kadrę, Głównie Milik marnował świetne sytuacje lecz Robert też miał kilka i strzelił tylko jedną bramkę na turnieju. Ogólnie jeden i drugi grali bdb Lewy ściągał obrońców przez co inni mieli więcej miejsca, Milik miał mnóstwo sytuacji, no ale trudno trzeba się cieszyć tym co mamy :)
» 2 lipca 2016, 13:15 #165
qbsonUTD: Zobaczcie sobie gdzie stał bramkarz jak Ramos strzelał karnego z Chorwacją...
» 2 lipca 2016, 15:18 #164
Domestos: Oby ten transfer to był drugi Van Persie, ten zawodnik może nam wygrać ligę. Poza tym posiada charakter, który ta drużyna utraciła. Potrzebny nam teraz środkowy pomocnik, który byłby motorem napędowym zespołu i jestem zdania, że możemy tu wyłożyć nawet te 80 mln, bowiem dożyliśmy czasów kiedy zawodnicy są bezcenni i te ceny będą rosnąć.
» 2 lipca 2016, 11:45 #163
kckMU: Jeżeli przejdzie Mchitarjan - a są na to duże szanse - to masz racje. Przydałby się wtedy już tylko box2box, ale z najwyższej półki. W obronie wierze w Shawa i powrót Jonesa
» 2 lipca 2016, 12:10 #162
Neymar12: Na czwartego ŚO można dopiąć Tuanzebe. Skoro faktycznie jest taki dobry to powinniśmy mu dać szanse w pucharach a nuż okaże się że mamy kolejnego świetnego wychowanka w akademii do 11
» 2 lipca 2016, 12:54 #161
RonaldoNaniBack: Mówiłem hahahah :D WSZYSTKO SIĘ SPRAWDZIŁO CO MÓWIŁEM PRZEZ OSTATNI ROK!! GDZIE Jesteście nie dowiarki ?? NO PYTAM SIĘ?? Jeszcze Ronaldo i Nani i bym był w niebie... ale serio to wystarczy mi Zlatan i Mourinho PANOWIE LECIMY NA MISTRZA!! WIĘCEJ NAM NIE POTRZEBA NIKOGO :D
» 2 lipca 2016, 11:16 #160
piter100000: Ciebie mi brakowało tak samo jak newsa o Sneijderze :)
» 2 lipca 2016, 11:20 #159
vanderToki: No nie wierzę, wrócił...
» 2 lipca 2016, 11:25 #158
RuudVN: HiIsBack
» 2 lipca 2016, 11:56 #157
piter100000: kolor gaci ma znaczenie. przecież od tego zależy czy strzeli 20 bramek w sezonie :)
» 2 lipca 2016, 11:00 #156
Sideswipe: A co Cię to interesuje, że inni się przejmują numerem na koszulce? Może w przeciwieństwie do Ciebie mają zamiar kupić taką i bardziej im się podoba z 9 czy tam z 7 niż z 11, no i co? Faktycznie, powód do robienia afery. A z tą bielizną czy butami to przesadzasz, bo żadnego takiego komentarza nie było. Weź coś lepiej na uspokojenie bo przejmowanie się i napinanie wszystkim źle się dla Ciebie skończy.
» 2 lipca 2016, 11:10 #155
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 11:12

Endoproteza2337: Ale ty jestes zajebisty,zwyzywales wszystkich,pokazales klase.Ile uzytkownikow ,tyle tematow i opini,szanuj innych!
» 2 lipca 2016, 11:11 #154
omen: Ale akurat co do tych co gadają jaki to beznadziejny transfer to ma rację. Jest jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i to za darmo, ale i tak jakieś łby muszą narzekać.
» 2 lipca 2016, 11:27 #153
cnk: a co nie moze mnie ciekawic jaki numer zostanie mu przydzielony? bo nie rozumiem? a gdzies ktos napisal,ze od numeru na koszulce ma sie super moce i to takie wazne z jakim bedzie gral czy o co sie spinasz dziecko?
» 2 lipca 2016, 11:28 #152
wyspiarski: Medialnie może i dobry ruch. Ale obawiam się że przyszedł na piłkarską emeryturę taki ostatni wysoki kontrakt na ostatnie przyzwoite kopnięcie piłki no i zabierze miejsce w składzie Marcusowi. Zobaczymy.
» 2 lipca 2016, 10:28 #151
RuudVN: Marcus nigdy nie miał miejsca w składzie, myśl trochę
tak samo można napisać o Jacksonie, Vareli itp. to, że zagrali po kilka meczy z rzędu nie czyni ich podstawowymi zawodnikami
» 2 lipca 2016, 11:17 #150
vanderToki: Myślę, że Wyspiarskiemu mogło chodzić raczej o szansę pierwszego miejsca w składzie - bez tego transferu Rashford być może grałby jako napastnik numero uno. Choć osobiście uważam, że pewnie sprowadzono by kogo innego.
Ale i tak swoje szanse dostanie, najpewniej w LE i pucharach. ;)
» 2 lipca 2016, 11:43 #149
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 11:58

Rashford jeszcze nie nadaje się do pierwszego składu w takim wielkim klubie, na 20-30min powinien wchodzić + LE i mamy 2 puchary krajowe
» 2 lipca 2016, 11:58 #148
PDF: Nie no ja zbaranieje od czytania tych bzdur poniżej. Ludzie to jest super transfer i przestańcie filozofowac. Ten typ mogl isc wszędzie i każdy go chciał. Jest w MU. To jest sygnał, ze tu bedzie sie działo. Piłkarze szanują Zlatana, bo jest topowych graczem od lat. Jak on tu idzie to znaczy, ze ma to sens, taki sygnał wysyła. Sparingi w L1? Haha niesamowite. Przecież ten typ wygrywał w każdym kraju i klubie w jakim grał :-) Jeszcze cos trzeba dodawać?

Polscy kibice MU ... pewnie nie tylko, to straszni malkontenci ... Topowy napastnik podpisuje kontrakt z MU jako FA, a tu jest debata czy ma to sens :-))) Czizas.
» 2 lipca 2016, 10:27 #147
piter100000: nawet jakby przyszli Messi, Suarez, Chiellini, Iniesta to i tak znalazłyby się osoby, którym to nie pasuje
» 2 lipca 2016, 11:02 #146
Zevran: Nie no ja zbaranieje od czytania tych bzdur poniżej. Ludzie to jest beznadziejny transfer i przestańcie filozofować. Ten typ mógł iść wszędzie, ale wybrał nas, bo wie, że mamy dużo kasy i sobie dorobi na koniec kariery. To jest sygnał, że się staczamy. Piłkarze nie szanują Zlatana, bo jest najemnikiem od lat. Jak on tu idzie to znaczy, że chce nas wydoić, bo wie, że od 3 lat jesteśmy jak dzieci we mgle. Sparingi w L1? Oczywiście. Przecież ten typ gwiazdorzył i wywoływał kontrowersje w każdym kraju i w klubie w jakim grał :-) Jeszcze coś trzeba dodawać?

Polscy kibice MU ... pewnie nie tylko, to straszne dzieci ... Kończący karierę napastnik podpisuje kontrakt z MU dla pieniędzy, a tu jest debata czy ma to sens :-))) Czizas.
» 2 lipca 2016, 11:14 #145
Slawek7: Co w tym zlego,ze wymienia sie opiniami,nie wszystkm Zlatan musi pasowac.Tobie rowniez mozna zarzucic malkontenctwo bo placzesz nad kazda opinia inna od swojej,zluzuj chlopie.
» 2 lipca 2016, 11:15 #144
PDF: @Zevran & @Slawek7

:-)))

ja rozumiem, że macie swoje zdanie hehe, każdy ma swoje, a ja powyżej napisałem jakie jest moje zdanie na temat tych opinii hehe

nie dogodzisz ... każdy zawodnik zły ... ale spoko, można liczyć nieswoje pieniądze, a nie to przecież wasze i szkoda wydawać je na Zlatana bo wydoi klub ... ale jakby spojrzeć na to całościowo, to na obecne czasy bardzo tani transfer za takiego gracza

Zlatan to najemnik ... tak jak Mou, jak RvP, jak 90% piłkarzy ... tak jak każdy pracujący człowiek, bo piłka nożna to ich praca

Zlatan nie wybrał najlukratywniejszej oferty ... były Chiny, za dużo więcej

sparingi w lidze francuskiej? przecież to liga z top5 w Europie

czy inni zawodnicy kochają Zlatana? a co to kogo obchodzi ... typ wygrywał coś co sezon od ośmiu lat ... coś tu trzeba dodawać? piłkarze oprócz siana, rolexa i dziwek chcą też wygrywać trofea (aaa jeszcze chcą bantleya) więc gra z typem, który to robi regularnie w drużynie, którą prowadzi trener, który wygrywa regularnie, jest bardzo kusząca

podsumowując - przejście Zlatana, który sra hajsem i tak jemu jak i 10 kolejnym pokoleniom jego rodziny ubóstwo nie grozi, do MU dla pieniędzy jest niestety totalnie bezsensownym i absolutnie oderwanym od rzeczywistości kontrargumentem w dyskusji o zasadności tego transferu
tak więc, to są wszystko fakty

PS.
@ Zevran - zbastuj z nawijką synu i nie przedrzeźniaj więcej, bo to nie ładnie
» 5 lipca 2016, 18:13 #143
RioGrande: Abstrahując zupełnie od klasy sportowej Szweda (a zawodnikiem jest nietuzinkowym) nie uważam, by był to właściwy ruch kadrowy klubu. Może to ja nie do końca pojąłem ścieżkę, którą obrano, ale wydaje mi się, że ostatnie kilka lat zleciało pod szyldem "Odbudowa potęgi". Być może Mourinho ma nadzieję, że Zlatan swoją indywidualną klasą pomoże wywalczyć jakiekolwiek trofeum, żeby nasycić nieco apetyty kibiców na wypadek, gdyby budowanie składu miało potrwać dłużej, niż 1-2 sezony. Z drugiej jednak strony na usta ciśnie się pytanie, jak 34-letni piłkarz u schyłku kariery wpisuje się w przyszłość tego zespołu. Domyślać się można, że Zlatan nie przyszedł do United, żeby oglądać mecze z ławki rezerwowych. Prawdopodobnie plan taktyczny Mourinho zostanie ułożony pod Szweda. Zespół nauczy się na niego grać, a ten zakończy karierę. Jestem na nie.
» 2 lipca 2016, 10:10 #142
Norbi17: Witam wszystkich! Mam nadzieję że Ibra przyniesie nam wiele radości i zagości u nas na dłużej :) GGMU
» 2 lipca 2016, 09:59 #141
HarryBrown: To nie jest dobry transfer. Jeszcze żeby chłop miał osobowość jak Eric Cantona...
» 2 lipca 2016, 09:10 #140
scierwojad: Z jednej skrajnosci w druga co? Czy to jest dobry transfer czy nie wyjdzie w praniue, wczoraj tez masa znawcow pisala ze Belgia rozjedzie Walie i co?
» 2 lipca 2016, 09:34 #139
Zevran: To jest słaby transfer. Chłop co tydzień grał sparingi w Ligue 1, nastrzelał bramek i dzieci piszczą z zachwytu. Gracze typu Shawcross i Huth go zniszczą.
» 2 lipca 2016, 10:04 #138
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 08:59

Normalnie jestem pod wrazeniem szkoda tylko ze wczesniej do nas nie trafiil ale coz moze sezon moze dwa pogra i da czadu jeszcze ktos do pomocy Pogba jak nie on to moze Kroos moze James moze jeszcze ktos? okienko dopiero sie otaworzylo wiec jest czas. Przynajmniej cos sie dzieje a nie tak jak za tego dupka Luja ciagle tylko toproces :P .P******** buc dobrze ze poezsedl w p*****u.
» 2 lipca 2016, 08:57 #137
scierwojad: Cos sie dzieje bo media trabia jak co sezon? Czy cos sie dzieje wg cb bo to Mourinho? Moze troche kultury i szacunku wzgledem badz co badz bylego trenere twojeo ulubionego klubu. Jak zajmiemy 5 lub gorsze miejsce to samo bedziesz pisac o Mourinho, pie.przony sezonowiec
» 2 lipca 2016, 09:06 #136
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 10:01

Co jak co, ale u LVG w okienkach transferowych dużo się działo, więc dev13 mimo braku sympatii do Holendera powinieneś zachować obiektywizm.
» 2 lipca 2016, 10:00 #135
piter100000: jeden z najlepszych argumentów przeciw temu transferowi jaki czytałem to ten, że Mou buduje drużynę na teraz, a nie przyszłościową. a ja się pytam na kiedy ma k...a budować? na za 10 lat? będzie rozliczany z tego co osiągnie tu i teraz. on nie ma budować drużyny dla swojego ewentualnego następcy. jego następca przyjdzie i będzie budował po swojemu. Smuda też pieprzył, że buduje drużynę dla swojego następcy, a jego powinno obchodzić tylko Euro 2012, choćby miał spaloną ziemię po sobie zostawić. każdy klub tak działa, ale niektórzy myślą, że chyba dalej SAF jest trenerem
» 2 lipca 2016, 08:20 #134
vanderToki: Mnie to bawi tym bardziej, że jedno wcale nie przeszkadza drugiemu. Ibrahimović przychodzi za darmo, ale przyszedł również Chong (choć to akurat nie jest transfer Mourinho) - to też jest zakup na teraz? ;) Obrońca rocznik '94 to też jest zakup na teraz? ;)
» 2 lipca 2016, 11:32 #133
Sideswipe: Norma, taki np. Yondu pewnie w newsie o oficjalnej przeprowadzce Bailly'ego do nas siedział cicho :) a tu już można w końcu dopiec Mou bo przecież Zlatan ma 34 lata, reszta się w ogóle nie liczy.
» 2 lipca 2016, 12:18 #132
scierwojad: Jak ja kocham takie niespodzianki jak ta wczoraj i to zdziwienie znawcow
» 2 lipca 2016, 07:38 #131
Grzes010182: Witamy w piekle Ibrakadabra
» 2 lipca 2016, 05:24 #130
adamII: Niby oficjalka a ja wciaz mam pytanie za milion, na ile podpisal z nami kontrakt?
» 2 lipca 2016, 03:36 #129
Grzes010182: Na rok z opcja przedluzenia o kolejny
» 2 lipca 2016, 06:47 #128
vanderToki: Znacie Isaaca Successa? Nie? No cóż, zarząd Watford najwyraźniej zna, zabulił rekordowych 12,5 miliona funciaków za dwudziestolatka, który w Primiera Division w dwa sezony trafił pięć razy. To, niech no policzę, mniej więcej 12,5 miliona funciaków drożej od Zlatana. Powoli zaczyna mnie przerażać, jak angielskie kluby szastają pieniędzmi. ;D
» 2 lipca 2016, 01:44 #127
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2016 01:53

Znowu dopisuję odpowiedź pod własnym komentarzem, ale to naprawdę w pale się nie mieści. "Za moich czasów" Yorke kosztował coś koło tego. Teraz za Nolito dali niewiele więcej. Ritchie był tańszy. Za Townsenda wyłożono podobny piniondz, co też jest zabawne. Bidne te Watfordy, Leicestery, Crystal Palace itd. ;D
» 2 lipca 2016, 01:53 #126
w124amg: żebyś się czasem nie przeliczył gdy Watford odniesie jakiś sukces z Successem na czele
» 2 lipca 2016, 03:20 #125
kuboollo: Poprostu kupili sobie sukces :D
» 2 lipca 2016, 07:33 #124
vanderToki: Ja nie twierdzę, że to będzie niewypał. Podobnie jak Imbula, który za jeszcze większą sumę ma dołączyć do Stoke. Mogą się okazać świetnymi transferami. Po prostu te ceny mnie przerastają. ;)
» 2 lipca 2016, 11:08 #123
Martin: Swoją barkę.. pozostawiam na brzegu, razem z Ibrą, nowy zaczniemy dziś łów.
» 2 lipca 2016, 01:09 #122
Michal12371: Juventus midfielder Paul Pogba 'wants to play in a better league' - father
» 2 lipca 2016, 00:18 #121
Kilerek7: Czyli u nas:P BPL the best:)
» 2 lipca 2016, 01:42 #120
Diabelred: Jaralem sie bardzo mocno wypozyczeniem Falcao(tak jak wielu wtedy liczylem, ze powalczy o krola strzelcow...)i niestety Kolumbijczyk totalnie sie nie sprawdzil. Mam nauczke na przyszlosc, takze z ocena transferu Zlatana poczekam ze 2/3 miesiace. Nie ma co ukrywac, ze dla Szweda gra w PL to bedzie najwieksze wyzwanie w karierze. Liga nie dosc, ze silowa, to jeszcze bardzo szybka, gdzie czesto gra toczy sie od jednego pola karnego do drugiego. Zobaczymy jak w tych warunkach poradzi sobie Ibra. Tak na prawde nie wiadomo czego sie mozna spodziewac po Szwedzie, bo moze strzelic 20+ bramek i zostac krolem strzelcow jak i strzelic max 10 bramek. W kazdym badz razie mysle, ze juz po pierwszych meczach w angielskiej lidze Ibrahimovic bardzo szybko zrozumie, ze 4 letnie francuskie wakacje juz sie skonczyly :D.
» 2 lipca 2016, 00:17 #119
AntyReusik: Troche inna sytuacja, bo Falcao nie przychodził do nas z Porto, lub Atletico gdzie miał fenomenalny okres w karierze, tylko po cieżkiej kontuzji z Monaco.
Miejmy nadzieję, że Ibra wypali.
» 2 lipca 2016, 00:32 #118
wider: miejmy nadzieje że wypali . W meczach lm z city nie pokazywał za wiele
» 1 lipca 2016, 23:28 #117
Narrator: Transferowej motaniny w wykonaniu Mourinho ciąg dalszy. Ten transfer tylko potwierzdza moją tezę, utwierdza mnie w przekonaniu, że nie jest on nowoczesnym trenerem. Zlatan kompletnie nie nadaje się do nowoczesnego futbolu, gdyż w nowoczesnym futbolu drużyna stanowi całość absolutną, natomiast Zlatan to gwiazdka i indywidualność, która ani trochę nie nadaje się do bycia częścią drużyny jako całości absolutnej. Wszyscy nowocześni trenerzy mają teraz z naszego asa jakby to powiedziała młodzież bekę. Brawo Mourinho! Nasz bohaterze! Niestety sympatykom United w najbliższych latach raczej nie będzie do śmiechu. Uważam, że fatalne ruchy pana Mourinho będą się odbijać United czkawką jeszcze przez długi czas. Moje prognozy niestety nie wróżą najlepiej.

O kurczę ale się zasiedziałem :O Wyłączam tę maszynę i idę spać, bo jutro rano na grzyby trzeba.
» 1 lipca 2016, 23:25 #116
hagenti: Jak wspominałem, dla mnie transfer Ibry jest doraźny i może pomóc młodym. Czy zdajesz sobie sprawę, co będzie się działo w akademii, gdy będą mieli z nim styczność? Dla wielu młodzików to idol podobny do Messiego, czy Ronaldo. Poza tym, nie dziwię się posunięciu Mourinho, bo on zawsze musi mieć "swojego" klasowego zawodnika w szatni, a charyzmy Zlatanowi nikt nie odmówi.
» 1 lipca 2016, 23:35 #115
AUDIoooo: Idz i zjedz muchomora !
» 1 lipca 2016, 23:48 #114
Malina05: Sezon 2015/2016
51 meczów, 50 bramek, 19 asyst.

Faktycznie nie myśląca o zespole gwiazda. Przecież gdyby nie 19 asyst to mógłby mieć 69 bramek !
» 2 lipca 2016, 00:02 #113
StachuCapan: ~Narrator,
Po prostu nie wierzę w to, co właśnie przeczytałem. Powoływanie się na jakieś absoluty, bredzenie o nowoczesności, nieskładne frazesy i brak zachowania jakichkolwiek zasad poprawnej pisowni. Nie dość, że nie znasz się na piłce, to nawet nie potrafisz wypowiedzieć się jak człowiek. Aż żal czytać takie brednie...
» 2 lipca 2016, 00:16 #112
Xchrisx7: Przestancie karmić trolla. Przecież ten przygłup ewidentnie tylko stara się by ktoś zwrócił na niego uwage. Samotność w wakacje mu doskwiera i chociaż w internecie z kimś sobie może "pogadać.
» 2 lipca 2016, 00:20 #111
pawelisto2: Masz plusika narrator! Ponownie dodam :)
Bo im więcej piszesz tych swoich prowokacji? "próby robienia z innych idiotów"? tym więcej ludzi zaczyna się na to nabierać :D

Oby tak dalej :)
» 2 lipca 2016, 00:21 #110
piter100000: włączam TV i widzę Petru, odpalam internet i portale informacyjne i jest Petru, odpalam Devilpage i też jest Petru (albo jego syn)

P.S. gdzie dinozaur?
» 2 lipca 2016, 08:13 #109
Zevran: Masz racje Narrator, ale oni nie zrozumieją, że Mourinho się wypalił. Raiola wciska nam emerytów i jednosezonowców, robi nas jak chce, a wszyscy tu biją brawa naszemu wielkiemu Jose. Chłop w Chelsea zrobił jeden dobry transfer. Tylko Zouma mu wyszedł, bo chłopak młody i ambitny. Reszta to jakieś Cuadrado, drewna Costy, gwiazdy połowy sezonu Fabregasy, Salahy i inne beznadziejne zakupy. Naprawdę nie rozumiem tego optymizmu co do przyszłego sezonu. A mógł zostać Van Gaal, przeprowadzić kolejny etap wzmocnienia zespołu, potem gdyby chciał to mógłby zostać jeszcze na 2-3 sezony, a jak nie to dać drużynę Giggsowi, żeby kontynuował jego dzieło i bylibyśmy piekielnie mocni. Niestety Woodward uległ presji kibiców, wziął destruktora Mourinho i cały plan poszedł do kosza.
» 2 lipca 2016, 09:56 #108
Narrator: @Zevran Zgadzam się. Odnoszę wrażenie, większość ludzi na tej stronie to takie dzieciska z gimnazjum, dla których liczą się tylko nazwiska i liczby. Zero konstruktywnego myślenia i analizy. Zastanawiam jaki jest tu procent naprawdę przemyślanych wypowiedzi. Chyba 2, a może 3%. Wiadomo, że MU to nasz ulubiony klub, ale kurde trzeba twardo stąpać po ziemi i wyciągać trafne wnioski. Takie oszukiwanie się do niczego nie prowadzi. No co najwyżej do sporego rozczarowania.
» 2 lipca 2016, 10:08 #107
Devilfanforever: Trafne wnioski to ty będziesz mógł wyciągnąć po sezonie.
Wyobraź sobie, że LvG zostaje na kolejny sezon i... no właśnie nic bo on nie był "nowoczesnym trenerem", jego tiki-sraka nie podbiła wysp bo to już każdy nawet najgorszy trener w Premier League wie, że wystarczy stawić "autobus".

Każdy prawdziwy kibic chce sukcesów tu i teraz. Wg mnie nawet Mou mógłby kupować co rok takiego "dziadka" na atak który by nam dawał pewność 20+ bramek w sezonie.
» 2 lipca 2016, 10:32 #106
walentos: Niestety Twoja wypowiedz się do tych 2-3% nie zalicza. W kółko klepiesz to samo i przeklejasz te bzdury pod kolejne newsy.
Panowie, jakim tokiem mam toczyć swoje rozważania żeby dojść do wniosku że gdyby Van Gaal został lub klub przejął Giggs to osiągnęliby więcej od Mourinho? Jakoś nie potrafie dojść do takich wniosków w żaden sposób.
» 2 lipca 2016, 11:22 #105
TheRipper: @walentos

Bo po prostu Mou kiedyś prowadził Chelsea (a to najwienkszy wrug Junajted!!111) nie daje szans wychowankom, odchodzi po 3 latach i w ogóle wypalił się, najgorszy trener na świecie, kupuje samych przereklamowanych dziadków którzy się wypalili jak on sam i stąd te hejty.

Oczywiście to wyżej to była ironia ;) Po prostu dla niektórych najlepiej by było gdyby van Gaal prowadził United do usranej śmierci, grając samymi wychowankami (bo pszeciesz w fifie się najlepiej rozwijajom) i w ogóle nie robić żadnych transferów, bić się o utrzymanie w lidze i dostawać w zad 5:0 od Norwich bo to przecież "progres". Po prostu niektórym nigdy się nie dogodzi, ale tak się zastanawiam co ci ludzie w takim wypadku tutaj robią? Mam szczerą nadzieję że Mou poprowadzi zespół na właściwe tory, Ibra odpali, United zdobędzie mistrza już w pierwszym sezonie i zamknie japy właśnie tym wszystkim, wiecznie niezadowolonym hejterom.
» 2 lipca 2016, 12:17 #104
Granat: Mógł tak być 3 lata wcześniej ten Zlatan.
» 1 lipca 2016, 23:13 #103
jamaj05: Nie bardzo, uciekłby widząc strach w oczach Moyes'a, albo zwyczajnie odszedł, gdy stery przejmował van Gaal

To musiało się w końcu znowu stać, współpraca dwóch mentalnych zwycięzców, nie przypominam sobie lepszej pary zawodnik-menadżer (no może Ferguson i Rooney za najlepszych lat)
» 2 lipca 2016, 06:40 #102
hagenti: Ibra zwróci się z koszulek jeszcze przed rozpoczęciem sezonu zasadniczego. On jest inwestycją... w młodych i w szatnię. W naszym składzie jest wielu, którzy przez jeden sezon skorzystają na jego obecności na treningach i na boiskach PL. Wierzę, że po ostatnim sezonie w Chelsea Mourinho nabrał nieco pokory i przede wszystkim zdaje sobie sprawę, że nie przeszedł do nas na jeden sezon. On ma zbudować drużynę na lata. Wiadomo, że jego pierwszym zadaniem będzie LM, więc, nie znając zawodników musi sięgać po sprawdzone rozwiązania, np. Ibra. Najbliższy sezon widzę jako niezwykle emocjonujący ze względu na roszady trenerskie i aspiracje drużyn z pierwszej ósemki minionego sezonu. Wyrwanie się ze sztywnych ram LvG pomoże takim zawodnikom, jak Depay, Schneiderlin, czy Herrera.
Ps. Moim marzeniem jest zobaczyć w Rooney'u następcę Scholes'a na kilka następnych lat:)
» 1 lipca 2016, 23:12 #101
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 23:16

Na koszulkach zarobi raczej adidas. I co się ma zwrócić, skoro przychodzi za darmo? ;p
» 1 lipca 2016, 23:16 #100
hagenti: Tygodniówka + ewentualne bonusy. Adidas zarobi, ale i klub ma część dochodu z koszulek. Na Depayu zarobili sporo z tego tytułu, bo dostał nr 7, a dla wielu kibiców, co sezon jest to "must have" niezależnie od nazwiska. Real przyznał, że transfet Ronaldo zwrócił się w niecałe 6 miesięcy z tytułu wpływów do kasy klubu za koszulki i kontrakty reklamowe.
» 1 lipca 2016, 23:25 #99
Neymar12: Adidas zarobi, ale i klub ma część dochodu z koszulek.

Nie, bo dostajemy takie duże pieniądze co rok właśnie ze względu na zrezygnowanie z takich procentów jak koszulki. Nie porównuj naszych umów do Realu bo mogą być zupełnie inaczej sformułowane
» 2 lipca 2016, 00:01 #98
omen: Tyle razy było wałkowane, że 100% dochodu z koszulek pobiera Adidas, ale niektórzy i tak będą gadać o zysku z koszulek. "Mów do słupa, a słup jak d*pa"
» 2 lipca 2016, 00:33 #97
omen: To co? Finał Walia- Islandia? :D
» 1 lipca 2016, 23:10 #96
vanderToki: Chciałbym. :D Ale znając moje szczęście będzie raczej Portugalia - Francja. ;p
» 1 lipca 2016, 23:17 #95
blackout: Finał Walia - Francja, mówię Wam.
» 1 lipca 2016, 23:28 #94
RedDevils4life: Ja myślę, że ktoś z dwójki Niemcy/Włochy będą w finale. Ale zobaczymy, wszystko możliwe póki piłka w grze.
» 1 lipca 2016, 23:29 #93
TheRipper: Właściwie wymarzony finał :D
» 1 lipca 2016, 23:30 #92
vanderToki: @RedDevils4life - ja liczę na Niemców, ale Francuzi jednak grają u siebie i wydaje mi się, że mają największe szanse. ;) Choć oczywiście nic nie jest przesądzone, jak napisałeś. "Piłka jest okrągła, bramki są dwie, pewne jest jedno - będzie pite" (A. Kwaśniewski). ;
» 1 lipca 2016, 23:33 #91
miloszek5555: predzej Włochy - Walia
» 2 lipca 2016, 00:08 #90
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 23:15

Och, ależ ta Belgia się przejechała po Walii. Zlała ich niemiłosiernie, wyzłociła niemalże tak okrutnie jak wcześniej tych cieniutkich Włochów. Murowany kandydat do złota, moim zdaniem.

A tak na poważnie to sędzia trochę naodwalał. Bardzo widoczne też były braki w belgijskiej obronie. Mimo wszystko mnie akurat ten wynik cieszy. : )

PS Co się w ogóle dzisiaj oficjalek na otwarcie okienka posypało, od klienta w pracy (zresztą Walijczyka, fana Fabiańskiego i kibica MU) się dowiedziałem, że Townsend, że Mandanda, że Stekelenburg, że Nolito, że Steven Fletcher, że Matt Ritchie...
» 1 lipca 2016, 23:08 #89
AntyReusik: Matt Ritchie dla mnie duże zskoczenie, że zrezygnował z gry premier leuage na rzecz champiosnhip. Myślałem również, że Steven Flatcher znajdzie klub z PL.
» 1 lipca 2016, 23:19 #88
pawelisto2: Townsend to mnie w ogóle rozwalił...nie spodziewałbym się.

A tak jak na dole pisałem już to Anders Lindegaard zerwał umowę z West Bromem. Swego czasu, dobry bramkarz, świetny zmiennik nie ma już chyba ambicji dalej walczyć na wyspach o miejsce w składzie, a szkoda.
» 1 lipca 2016, 23:20 #87
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 23:28

A Vrsaljko podobno w Atletico... wie ktoś coś więcej na ten temat?
@AntyReusik - niby tak, ale akurat Newcastle to klub, który mimo wszystko potrafi przyciągać zawodników. Jakoś bardziej zaskoczyło mnie sprowadzenie Ben Arfy do PSG - naprawdę aż tak odżył w Nicei?
» 1 lipca 2016, 23:21 #86
Neymar12: Wystarczy powiedzieć że skandalem jest to że nie pojechał na ME
» 2 lipca 2016, 00:04 #85
TheRipper: Hahahaha. Brawo Walia!
» 1 lipca 2016, 22:55 #84
Javi92: Shaw wraca , Depay łapie formę Roo o ile nie zacznie grać to na ławę do tego jakiś transfer rozgrywającego i jazda z PL
» 1 lipca 2016, 22:52 #83
RedDevils4life: Kiedy Depay złapał formę? Bo chyba mnie coś ominęło.
» 1 lipca 2016, 22:53 #82
kckMU: Pogonił ogórków z Club Brugge i Midtjyllandu. Mało?

:D
» 1 lipca 2016, 22:55 #81
Javi92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 22:55

złapie*
ehhh cebulaki
» 1 lipca 2016, 22:55 #80
pawelisto2: Na EURO w reprezentacji Holandii formę złapał chyba.
» 1 lipca 2016, 22:55 #79
RedDevils4life: Dla mnie każdy kto piszę słowo "cebulak" jest skończoną amebą umysłową. Formę się łapie poprze dobre mecze. To, że wrzucił filmik jak trenuje sobie w wolnym czasie, bo go nie ma na euro to nic nie znaczy. Co ty wiesz człowieku o piłce nożnej.
» 1 lipca 2016, 22:58 #78
Javi9203: Typowo nagły atak obrażonej cebulki twój bulwers byl tak wielki że nawet nie zauważyłeś moje ty warzywko że poprawilem za " złapie" dlaczego ta polska mentalność cebuli siedzi w was tak glęboko brak słów
» 2 lipca 2016, 08:53 #77
EpikaLirykaRojo: Miej jeden z lepszych składów na euro - graj wrzutkami na Fellainiego.
» 1 lipca 2016, 22:51 #76
Copy: Nasz Luji chyba jest dobrym przyjacielem, tego trenera belgow:)))))))))
Nie szkoda mi ich, bardzo dobrze. "zasluzyli na swoje miejsce w rankingu uefa" hua hua hua hau
» 1 lipca 2016, 22:53 #75
pawelisto2: No, może gdyby Fellaini nie był głównym udziałowcem w awansie Belgii na EURO to graliby trochę inaczej, ale tak to trener chciał się trzymać na siłę zwycięskiego stylu. Szkoda, że tak mało dawał mu grać, ale bywa...to był chyba ostatni mecz WIlmotsa w reprezentacji Belgii jako trener.
» 1 lipca 2016, 22:54 #74
Sideswipe: I chwała Bogu. Oczywiście dla Belgów to dobrze, a co do taktyki na Fellainiego to możecie się śmiać ale ona jest skuteczna, nie widzieliście ile mu brakowało w drugiej połowie do strzelenia gola albo asysty? Ile piłek zgrywał na 5 metr? Aż dziwne, że nikt tego nie wbił do siatki. A co grali Belgowie bez niego w pierwszej połowie?
» 1 lipca 2016, 22:58 #73
EpikaLirykaRojo: Nic specjalnego nie grali w pierwszej połowie, bo Wilmots nie potrafi wykorzystać potencjału tej reprezentacji. Najłatwiej wpuścić Fellainiego, grać na niego długie piły i niech się dzieje.
» 1 lipca 2016, 23:03 #72
RedDevils4life: Szkoda, że tylko 5zł na nich postawiłem. :D
» 1 lipca 2016, 22:50 #71
pawelisto2: Walia, albo Portugalia w finale EURO. Niesamowite.
Zespoły na, które pewnie tylko madridisty stawiały, a tu proszę.
Kto wie, może jak Walia da radę wygrać EURO, to Bale przerwie hegemonię Messiego i Ronaldo w złotej piłce? ;)
» 1 lipca 2016, 22:49 #70
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 22:45

Nie wiem jak was ale mnie cieszy, że ci wielcy faworyci odpadną :)
Szkoda mi tylko Fellainiego ale on nie grał prawie na tym turnieju.
Tym bardziej mi się cieszy mordka, bo Walia wygrywa w dobrym stylu, Bale prawie bez żadnego udziału przy bramkach a tak dają radę.
» 1 lipca 2016, 22:45 #69
walentos: Warto jeszcze dodać że wartość marketingowa Ibry na świecie jest porównywalna do Ronaldo i Messiego. Jego koszulki będą szły jak świeże bułeczki i całkiem prawdopodobne że większość jego tygodniówki jak nie cała się zwróci.
» 1 lipca 2016, 22:38 #68
kckMU: Akurat my nic z koszulek nie zobaczymy na oczy. Mamy rekordowy kontrakt (na razie, bo Real chce więcej), ale źle to rozegraliśmy...
» 1 lipca 2016, 22:40 #67
walentos: No to na pewno wchodzi opcja taka że Adidas dorzuci się do jego tygodniówki. Ostatnio gdzies pisali że Ibra pojawił się w butach Adidasa zamiast Nike. Nie zdziwi jeśli okazało by się że w zamian za wizerunek zarówno zawodnik jak i klub dostaną od firmy dodatkowe środki.
» 1 lipca 2016, 22:49 #66
ElectroRD: Barcelona nas nie przebiła nową umową z Nike? O ile się nie mylę mają dostawać więcej za sezon od nas, ale szczegółów nie znam. I nie wiem czy to prawda, dlatego jak coś to poprawcie mnie ;)

A Ibra... gadżety - jakieś figurki czy inne cosie - w tym pewnie pokryje się troszkę jego płaca ;)
» 1 lipca 2016, 23:18 #65
walentos: Ja to was ludzie nie ogarniam. Każdy z was oczekuje od Mourinho sukcesów w ciągu jednego lub maks dwóch sezonów. Jednocześnie piszecie że Mou stosuje krótkoterminowe rozwiązania kupując starego Ibre. Co wy chcecie żeby on tym szrotem co mamy zdobył mistrza? Żeby zdobyć mistrza trzeba mieć mistrzowski skład a Ibra jest bez wątpienia jednym z takich zawodników. Nie rozumiem takich użytkowników jak Yondu i Munai.

A może wy myślicie jeden z drugim że Mourinho zaraz pięciu nowych Ronaldo odkryje w wieku 18 lat i że za dwa lata będą o mistrza grać. Prawda jest taka że żeby rozwinąć w klubie jakiś talent trzeba mieć zawodników którzy pomogą w kształtowaniu takiego talentu Ronaldo rozwinął się w United niesamowicie ale zwróćcie uwagę z jakimi zawodnikami wtedy grał. W tej chwili takimi zawodnikami są Rooney Smalling De Gea i długo długo nic. Z całym szacunkiem do reszty która w moim odczuciu sama jeszcze się rozwija i nie jest jeszcze ukształtowana. Ibra przez 2 lata sprawi że obrona rywali będzie się nas bać a Martial i Rashford będą mogli bez żadnej presji rozwijać się u jego boku bo w ostatnim sezonie to na chłopaków każdy liczył i zamiast grać z polotem grali pod presją.

Jeszcze raz to napisze że kupowanie samych młodych zawodników na przyszłość się nie sprawdzi tak samo jak nie sprawdza się w Arsenalu. Wenger cały czas ma przyszlosciowych zawodników i cały czas ktoś mu ich podkupuje przez co nigdy do niczego nie dojdzie.

Co do Ibry bardzo rozsądny transfer, w dodatku bez kwoty odstępnego, chyba lepszego ruchu nie dało się zrobić.
» 1 lipca 2016, 22:27 #64
omen: Hejtujący tegi nie widzą i raczej nigdy nie dostrzegą. Według nich to powinniśmy grać samymi nastolatkami, a jakiekolwiek doświadczenie to jest nieważne.
» 1 lipca 2016, 22:38 #63
atos1987: Wiadomo że nie jest to gracz na kilka sezonów. Ale jakość którą da nam nawet w ciągu 1 sezonu może być znacząca. mamy młodych Martiala i Rashforda więc nie ma się co martwić o przyszłość.
» 1 lipca 2016, 22:09 #62
Yondu: Tu nie chodzi o przyszłość jednej pozycji, tylko o kupę kasy którą Ibra u nas zwyczajnie zje.
» 1 lipca 2016, 22:17 #61
Sideswipe: Więc lepiej wywalić na jakiegoś Jamesa 80 mln i płacić mu taką samą tygodniówkę :V Fuck logic.
» 1 lipca 2016, 22:18 #60
walentos: Chłopie a co CIe jego tygodniówka tak boli? Takie czasy że Martial połowe tego zarabia i w dodatku kosztował nas 60 mln. Ibra to jest absolutny top jeśli chodzi o atak.
» 1 lipca 2016, 22:29 #59
atos1987: Ta tygodniówka Was tak boli jakbyście to Wy mu płacili.
» 2 lipca 2016, 09:42 #58
Munai: Właśnie Mou robi transfery na dziś , kurde a jutro? zostanie wywalony... Ibra wcale nie jest już tak dobry jak tu niektórzy uważają. Jego nazwisko nam TOP4 nie da.. A słyszałem głosy o to ,że z nim walczymy odrazu o Majstra. Kpina. zobaczycie on po 30min nie będzie miał siły biegać po boiskach bpl.

Mou robi dokładnie to samo co rok temu w Chelsea.
» 1 lipca 2016, 22:06 #57
Sideswipe: Wyrocznia nr 2.
» 1 lipca 2016, 22:09 #56
Yondu: Super. Mamy na rok, góra dwa lata, starego dziada który będzie grał tylko gorzej, w zamian za pensję dla 3-4 perspektywicznych i ciekawych graczy na lata.

Super...
Mou jak widać znowu zaczyna budować drużynę na dwa sezony... bo potem go wywalą.
» 1 lipca 2016, 22:02 #55
Krystiano98: Tak jest, trzeba było Fletchera zostawić.
» 1 lipca 2016, 22:04 #54
Sideswipe: Wyrocznia nr 1.
» 1 lipca 2016, 22:08 #53
Yondu: Ja wiem, że dzieciaczki "lubiom mieć we fifie Krysztjano i Ibre w składzie", ale futbol tak nie działa. W piłce trzeba myśleć dwa sezony do przodu. Mou tak nie myśli, bo zwyczajnie już wtedy nie pracuje. Stą transfery dziadków.
» 1 lipca 2016, 22:15 #52
Sideswipe: Hm, jeśli ktoś tu się sugeruje fifą to Ty. Radzę spojrzeć na skład i zobaczyć ilu mamy doświadczonych i charakternych zawodników. Pozdro.
» 1 lipca 2016, 22:17 #51
walentos: To chyba Tobie Yondu wydaje się że w życiu jak w fifie statystyki po 30 zaczynają spadać, ale prawda jest taka że Ibra nadal jest w gazie i czas sporzeć na rzeczywistość a nie w kółko w monitor.
» 1 lipca 2016, 22:31 #50
RedDevils4life: Dziad strzelający 50 goli to jakiś młody bóg, nie sądzisz?
» 1 lipca 2016, 22:33 #49
AUDIoooo: Power is Back!
» 1 lipca 2016, 21:22 #48
Rion: Krychowiak i miodzio druzyna ( wiem,ze niemozliwe)
» 1 lipca 2016, 20:54 #47
walentos: Przecież Krychowiak już w PSG
» 1 lipca 2016, 22:39 #46
RedDevils4life: Ale ogień!!
» 1 lipca 2016, 20:50 #45
Neymar12: To teraz numer 21 i jazda po tytuł :D
» 1 lipca 2016, 20:50 #44
Krystiano98: Niech na zapas weźmie 25
» 1 lipca 2016, 21:07 #43
Sideswipe: Ale od naszego AV7 sio (25 -> 2+5=7)
» 1 lipca 2016, 21:45 #42
przemcio94: Do twarzy mu z diabełkiem na piersi! :D Witamy!
» 1 lipca 2016, 20:43 #41
emil1986x: narazie rok
» 1 lipca 2016, 20:54 #40
MadManNT: Wiadomo z jakim numerem będzie grał?
» 1 lipca 2016, 20:30 #39
scierwojad: Nie wiem
» 1 lipca 2016, 20:44 #38
pawelisto2: A tymczasem Anders Lindegaard opuszcza West Brom.

Szkoda chłopaka, bo początkowo to on bardziej przekonywał niż DDG - wiadomo duża różnica wieku itd, ale DDG kwitnie, a Lindegaard coś sobie chyba odpuszcza, bo z sezonu na sezon zmienia klub na coraz to gorszy.
» 1 lipca 2016, 20:28 #37
Rion: Wreszcie mamy super napadziora i 2 bardzo dobrych skrzydlowych: Martiala i Mikiego. Teraz skupić sie na srodku i obronie
» 1 lipca 2016, 20:25 #36
pawelisto2: Pamiętaj, że środek pola to u nas wielka niewiadoma, bo mamy dużo ludzi na środku, ale nikt nie może przypuszczać do czego oni są zdolni - z wyjątkiem Carricka, którego trochę już znamy.

Poprzednio taktyka ograniczała się do bezpiecznego grania po ziemi wzdłuż i wszerz dlatego nie wiadomo co pokaże nam jeszcze Bastian, Morgan, czy Blind(o ile wróci na pomoc).
» 1 lipca 2016, 20:31 #35
TheRipper: To co? Teraz czekamy na Maxwella? :D
» 1 lipca 2016, 20:17 #34
AntyReusik: W końcu konkretny napastnik po RVP.
» 1 lipca 2016, 20:15 #33
jamaj05: News powinien mieć tytuł Manchester United klubem Zlatana :p (pozdro dla kumatych)

Ojj oby dał nam dużo radości, jeśli fizycznie wytrzyma tę ligę, to może bić się nawet o króla strzelców, bo talent do zdobywania bramek ma jak mało kto

Jego umiejętności i mentalność zwycięzcy plus trener, który go doskonale zna muszą zaprocentować
Młodsi piłkarze z Rashfordem na czele powinni brać na treningi i mecze coś do notowania, bo nie wiem kto jest lepszym piłkarzem do podpatrywania i brania przykładu na boisku

Ibrakadabra na Old Trafford, jeszcze rok temu nikt by nie uwierzył :D
» 1 lipca 2016, 20:09 #32
TheRipper: Gdy Mourinho przeszedł do United tak coś czułem że Ibra się skusi na ponowną współpracę :) Niesamowite uczucie zobaczyć Zlatana w koszulce United :) Mam tylko nadzieję że przedłuży kontrakt i zostanie z nami chociaż na 3 lata. Tak czy inaczej wierzę że się sprawdzi. It's #ZlatanTime!
» 1 lipca 2016, 19:59 #31
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 19:45

Teraz ktoś z dwójki Depay - Martial ława.
Rashford musi grać bo to wychowanek i trzeba z niego zrobić gwiazdę na miarę legendy klubu.

Taki powinien być skład:



Depay/Martial --------- Ibrahimovic -------- Rashford


------------------ Rooney ---------- Herrera ------------

-------------------------- Schneiderlin -------------------

Shaw -------------------------------------------- Darmian
------------------- Bailly ------ Smalling -----------------



-------------------------- De Gea --------------------------
» 1 lipca 2016, 19:41 #30
mordynator: a miki?
» 1 lipca 2016, 19:47 #29
RedRevolta: "Rashford musi grać bo to wychowanek" raczej wątpię w taki rozumowanie, i nie wydaję mi się, że Rashford będzie ustawiany na prawym skrzydle w pierwszym składzie, Miki jest blisko i to on raczej tam będzie grał.
» 1 lipca 2016, 19:51 #28
MANUGLORy: Rashford ma 18 lat a Ibra 34 dzięki temu pomiędzy nimi będzie duża rotacja każdy się nagra :)
» 1 lipca 2016, 19:52 #27
RedRevolta: Też tak myślę, chociaż grzejący ławę Ibra może to wyglądać komicznie :D
» 1 lipca 2016, 19:54 #26
Matias: Kto to jest miki?
» 1 lipca 2016, 19:55 #25
RedRevolta: Myszka Miki lubi triki.
» 1 lipca 2016, 20:00 #24
Muuuuuuuuuuu: taa i jeszcze pewnie Shaw z Darmianem mieliby biegać i podłączać się do akcji oskrzydlających. Tak możemy zagrać z jakimiś ogórkami, którzy będą przerażeni na samą grę z MU tylko, że takich w EPL nie ma. Piłka nożna to nie tylko atak ale i obrona i chyba tutaj o tym zapomniałeś.
» 1 lipca 2016, 20:07 #23
kuboollo: Myszkitarian
» 1 lipca 2016, 20:10 #22
scierwojad: Matias chociaz sklad dales z zawodnikow ktorych mielismy w tamtym sezonie i z nowych a nie jakies Pogby Griezzmanny czy inne hamesy
» 1 lipca 2016, 20:24 #21
walentos: Ja stawiam że w podstawowym składzie będzie wychodził Ibra a na podmęczonych rywali zmieniał go będzie Rashford.
» 1 lipca 2016, 22:42 #20
Sideswipe: No i super, kogoś takiego potrzebowaliśmy, odkąd RvP stracił to miejsce. Lepiej grać ze Zlatanem niż przeciwko niemu :)
» 1 lipca 2016, 19:39 #19
DevilDominik: Ale fajnie będzie go mieć
» 1 lipca 2016, 19:36 #18
m4c1eq1991: No i piknie :) W końcu ktoś z jajami zasila nasze szeregi
» 1 lipca 2016, 19:30 #17
emil1986x: marzenia się spełniają ciekawe kiedy koszulki będą dostępne :)
» 1 lipca 2016, 19:25 #16
Kilerek7: Czemu na filmie ma koszulke z Aon?:D w końcu wielki transfer. WELCOME IBRACADABRA:)
» 1 lipca 2016, 19:25 #15
dzaru: po AON jest drugim sponsorem koszulkowym i widnieje tylko na koszulkach treningowych
» 1 lipca 2016, 19:31 #14
Kilerek7: Wiem to, ale zdziwiło mnie, że w treningowej a nie normalniej
» 2 lipca 2016, 01:44 #13
DolphZiggler: Strasznie dziwny widok ciężko się będzie przyzwyczaić
» 1 lipca 2016, 19:21 #12
kckMU: Pasuje mu :)
» 1 lipca 2016, 19:12 #11
ChudYY: OMG WELCOME
» 1 lipca 2016, 19:09 #10
oneko64: No to może by tak wygrać ligę w tym sezonie ?
» 1 lipca 2016, 19:06 #9
atos1987: Zawsze chciałem go w United, tak samo jak kiedyś Van der saara.
Ten piłkarz da nam wiele jakości.
» 1 lipca 2016, 19:00 #8
kuba25: Witamy w piekle!
» 1 lipca 2016, 18:59 #7
Pershing: Jaki numer?
» 1 lipca 2016, 18:58 #6
scierwojad: Hmmmmm nw czy zdradzic ci ten jakze istotny sekret..... mysle ze nie wyjawie ci tej tajemnicy
» 1 lipca 2016, 19:04 #5
ManchesterUtd: Podobno 9
» 1 lipca 2016, 19:09 #4
kuboollo: Mysle ze Martial dostanie 11 jak w reprze a Ibra przejmie 9. Januzawoji i tak sie ta 11 nie nalezy.
» 1 lipca 2016, 19:30 #3
jamaj05: Mógłby dostać 7, żeby ją w końcu odczarować po Ronaldo, a Depay 11 ;]
Januzaj niech się weźmie w garść i ciężko pracuje, to za 2 lata sięgnie po 7
» 1 lipca 2016, 20:03 #2
RedRevolta: Zlatan Time! witamy w piekle! :D
» 1 lipca 2016, 18:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.