Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Eric Bailly na testach w Manchesterze

» 7 czerwca 2016, 16:52 - Autor: Iswoo - źródło: Daily Mail
Jak donosi brytyjska prasa, Eric Bailly jest już w Manchesterze gdzie przejdzie testy medyczne.
Eric Bailly na testach w Manchesterze
» Jak donosi brytyjska prasa, Eric Bailly jest już w Manchesterze gdzie przejdzie testy medyczne. Villarreal przystał na ofertę Czerwonych Diabłów opiewającą na 30 milionów funtów. Iworyjczyk zostanie najprawdopodobniej pierwszym zawodnikiem sprowadzonym przez Jose Mourinho, nowego menadżera Manchesteru United.
Villarreal przystał na ofertę Czerwonych Diabłów opiewającą na 30 milionów funtów.

Iworyjczyk zostanie najprawdopodobniej pierwszym zawodnikiem sprowadzonym przez Jose Mourinho, nowego menadżera Manchesteru United.

Bailly był już wcześniej obserwowany przez takie kluby jak Bayern Monachium, Paris Saint-Germain, Arsenal czy Barcelonę.

[22:07] Aktualizacja:
Angielskie media, w tym Sky Sports, donoszą, że Bailly pomyślnie przeszedł testy medyczne.


TAGI


« Poprzedni news
Eva Carneiro złoży zeznania przeciwko Mourinho
Następny news »
Beckenbauer: Bastian odrodzi się w kadrze Niemiec

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


Slawek7: Jest juz oficjalnie:-)
» 8 czerwca 2016, 14:06 #98
Diabelred: Oby to byl tylko transfer pokroju Varana, a nie Papy Djilobodji.
» 8 czerwca 2016, 13:18 #97
M4GIK1990MU: patrząc realnie to nikogo nie mogliśmy ściągnąć z "głośnych" nazwisk, bo takich piłkarzy jak Varane czy Marquinos to można na chwilę obecną mieć, ale w Fifie (bez LM tym bardziej). Zobaczymy co wymyślił Jose i jak się chłopak zaadoptuje. Jeśli to prawda, że Portugalczyk był zaklepany od kilku miesięcy, to z pewnością przez ostatni czas obserwował wielu piłkarzy pod kątem transferu, w tym Bailliego. Dobrze przynajmniej, że nie daliśmy się wydymać Evertonowi w kwestii Stonesa, bo mam wrażenie od dawna, że gość zdobył renomę głównie dlatego, że jest Brytolem.
» 8 czerwca 2016, 12:34 #96
zakrzak26: Zaadoptować to można dziecko z domu dziecka.
» 8 czerwca 2016, 13:01 #95
M4GIK1990MU: literówka, nie czepiaj się pierdół
» 8 czerwca 2016, 13:09 #94
WnuQu59PLNY: Rok temu kiedy Martial przychodził do United szczerze zwątpiłem zwłaszcza, że był to ostatni dzień okienka transferowego, taki transfer na ostatnią chwilę. Mówiłem jaki to on nie przepłacony itd. itp. Zwracam mu honor i to z nawiązką i tym razem takiego samego błędu nie popełnie. W Bailly'm widzę ogromny potencjał. W parze ze Smallingiem mogą stworzyć duet może i nie na miarę Rio-Vidić, ale coś bardzo do tego zbliżonego. On jeszcze się rozwinie, a już nawet w tej chwili z jego wizją, przeglądem pola, wyprowadzeniem piłki oraz przede wszystkim siłą wniesie naprawdę wiele do składu. W końcu będziemy mieli prawdziwego CB oprócz Smallinga a nie jakieś Blindy i inne wynalazki. Życzę mu powodzenia i przede wszystkim zdrowia, aby mógł w pełni pokazać na co go stać i godnie reprezentować nasz ukochany klub.
» 8 czerwca 2016, 12:15 #93
rreddevilss: po tym co zobaczylem na youtube (dynamika i czytanie gry ) na bardzo wysokim poziomie a przeciez moze sie jeszcze rozwinac ,jestem na TAK i zycze powodzenia :)
» 8 czerwca 2016, 11:58 #92
Diabelred: na YT, to nawet Rojo fajnie wygladal... :)
» 8 czerwca 2016, 13:19 #91
seba777: Eric Bailly świetny transfer do naszego Klubu. Dobre wyprowadzenie piłki, szybki, bardzo dobry technicznie, zdecydowany w podejmowaniu swoich decyzji i silny dobrze czyta grę. Moim zdaniem za takie pieniądze to naprawdę świetny ruch naszego trenera. Jeżeli chodzi o transfery Jose to bym się nie martwił dlaczego ? Miał pół roku przerwy wiedział że od lipca zaczyna pracę w jakimś klubie także obserwował sobie sam zawodników jeździł na mecze analizował i na pewno ma już w głowie swoje nazwiska które chciałby zobaczyć w Swojej drużynie.
» 8 czerwca 2016, 10:17 #90
Timmy: Mourinho powiedział 'Bale', Woodward usłyszał "Bailly' i mamy, co mamy. Ten akcent kiedyś zgubi Mou.
» 8 czerwca 2016, 09:25 #89
mrk: za tyle samo albo nawet ciut mniej poszedł Hummels. Wprawdzie miał tylko rok kontraktu, ale mimo wszystko..
» 8 czerwca 2016, 09:16 #88
jari13: Wg tranfermarkt Hummels kosztował Bayern ponad 40 mln euro. Co za 28 letniego obrońcę, który często łapie kontuzje jest moim zdaniem przepłacaniem w porównaniu do 21 latka, który może mieć wiele lat grania na najwyższym poziomie przed sobą.
» 8 czerwca 2016, 09:22 #87
bulwerss: Jakby przyszedl Hummels bylby placz ze lamliwy, a Bailly ma potencjal na naprawde dobrego obronce. Taki jest teraz rynek nie zauwazyles?
» 8 czerwca 2016, 09:24 #86
mrk: rynek rynkiem, ale my płacimy jeszcze ponad rynek
» 8 czerwca 2016, 09:44 #85
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2016 10:06

czy tylko ludzie o nazwiskach Hummels albo Varane są dobrymi obrońcami? troche zluzujmy, trzeba się cieszyć, że w ogóle mamy jakiegoś ŚO, a z tego co wiem nie jest to gość z pierwszej łapanki. bulwerss dobrze napisał taki jest rynek, a wszystkie najlepsze kluby z reguły płacą ponad rynek.
» 8 czerwca 2016, 10:05 #84
Timmy: Jeśli facet jest na tyle dobry, żeby wskoczyć do podstawowego składu United w wieku 21 lat, to wart jest tych pieniędzy. To jest inwestycja na kilkanaście lat.

Nie zapominajmy, że interesowały się nim (podobno) Barcelona i PSG. Trzeba było działać szybko i konkretnie.
» 8 czerwca 2016, 10:06 #83
bulwerss: mrk mam wrazenie ze po prostu na sile chcesz sie do czegos przyczepic, mam na mysli United.
» 8 czerwca 2016, 10:27 #82
Diabelred: mrk,

Nie ma co porownywac Bayernu, ktory jest najlepiej zarzadzanym klubem na swiecie do nas, gdzie praktycznie co okienko przeplacamy... Bardziej mozna porownac ten transfer do transferu Otamendiego, ktory w ostatnim sezonie w Valencii byl najlepszym obronca PD, a poszedl do City za mniej wiecej podobne pieniadze.

Coz kiedys smialismy sie z innych, ze niszcza rynek itp, a teraz sami to robimy, wysuwajac sie praktycznie na takiego lidera...

Timmy,

Nawet jesli sie nim interesowaly(jeszcze pojawialo sie info o Realu), to niby kogo on mialby tam wygryzc? W jego wieku najwazniejsza jest regularna gra, a nie siedzenie na lawie.
» 8 czerwca 2016, 13:13 #81
Timmy: @Diabelred

No nie wiem, w Barcelonie pewnie by coś się dla niego znalazło, jestem prawie pewien, że Barca i tak ściągnie nowego ŚO w tym okienku. W PSG nowa miotła, wiele się może zdarzyć.

W każdym razie cieszę się z tego transferu, więcej we mnie nadziei niż obaw. Mou zawsze przywiązywał szczególną wagę do tej pozycji, zawsze miał tam swoich zaufanych ludzi. Nie sądzę, aby tym razem nie wiedział, kogo kupuje.
» 8 czerwca 2016, 14:04 #80
pawel31ns: dlaczego nasz klub zawsze tak przepłaca? pachnie mi to frajerstwem.Naprawdę za 40mln euro można kupić świetnego piłkarza z nazwiskiem
» 8 czerwca 2016, 08:33 #79
Michal12371: Dlaczego wy sie nigdy nie nauczycie ze nazwisko nie gra, pewnie nawet go na boisku nie widziales a masz czelnosc wpowiadac sie jakim jest pilkarzem, lepiej sprowadzic jakos gwiazdeczke ktora bedzie miala w dupie klub i jesli przyjdzie to tylko dla kasy.
» 8 czerwca 2016, 08:46 #78
bulwerss: Michal szkoda slow na takie tepe strzaly. Bo City Real czy inne Chelsea kupuja po max 25 milionow tak? Jak widac nie tylko MU przeplaca ale zawsze sie trzeba do czegos przy.pieprzyc co nie?
» 8 czerwca 2016, 09:09 #77
piter100000: no i fajnie. popytałem się osób, które śledzą La Liga regularnie i opinie o nim są całkiem dobre. mam nadzieję, że będzie odpowiednim partnerem dla Smallinga i stworzą duet nie do przejścia
» 8 czerwca 2016, 07:58 #76
adski87: A gdzie hejty ze za drogi,nie ograny w PL i w ogóle no-name?Stones'a nie chcecie a tu wiekszosc za Baillym?
» 8 czerwca 2016, 01:07 #75
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2016 01:24

No chyba logiczne jest, że jeśli komuś nie pasuje "przereklamowany" i za drogi Angol Stones to inny obronca, np. ta bestia będzie temu komuś bardziej odpowiadać. Porównując ceny obu panów z tych plotek to i tak Bailly wychodzi sporo taniej. A podejrzewam, że druga strona medalu jest taka, że wieksza część z nas nie wie w ogóle jak on gra i po prostu zaufają Mou i reszcie.
» 8 czerwca 2016, 01:21 #74
adski87: + dla Ciebie za ostatnie zdanie:)
» 8 czerwca 2016, 01:24 #73
Sideswipe: A ciekawe swoją drogą czy by się sprawdził na boku obrony, nie wiem czy dobrze słyszałem ale podobno ma kilka meczów za sobą na tej właśnie pozycji. Zawsze to jakiś +, bo przy kolejnej pladze kontuzji (odpukać) można by było swobodniej rotować.
» 8 czerwca 2016, 01:30 #72
koniu21: 500+ ?
» 8 czerwca 2016, 01:31 #71
adski87: uniwersalność to zawsze jakis + a nawet 3+++.Dla mnie wazniejsze zeby Shaw wrocił do pełnego zdrowia i formy oraz Mou z Darmianem cos zrobi i beda dobre boki obrony do tego na zmiane Blind(LO) i Valencia(PO)
» 8 czerwca 2016, 01:42 #70
brylaantowy: jedrzęjczyka weźmy, zagra wszędzie
» 8 czerwca 2016, 07:14 #69
tom93: wiem, że 3 minutowy filmik na yt nie jest wyznacznikiem gry zawodnika, ale widać tam, że gość wchodzi dość agresywnie, na granicy faulu. Miejscami to dość bestialsko, ale czysto. Do Anglii w sam raz się nada, pytanie czy będzie łapał głupie kartki i prokurował zagrożenie pod własną bramką. Dryblingi jak na obrońce (a przynajmniej ich kompilacje :) naprawdę ponadprzeciętne- Memphis będzie miał się od kogo uczyć ;D
» 8 czerwca 2016, 00:55 #68
aseries92: Dobrze gra ten gościu ?
» 8 czerwca 2016, 00:28 #67
Arvanis: Mam tylko nadzieję, że nie będzie jak z Jonesem. Obiecujący zawodnik, a potem non stop u lekarza. W tym sezonie opuścił 10 spotkań, łącznie 51 dni kontuzji, głównie jakieś problemy z udem.
» 7 czerwca 2016, 22:59 #66
2Fast4You: Sky podaje że Aubameyang blisko City :D klasycznie śmieciowe gazety piszą że do nas/realu a trafi gdzieś indziej, mi wcale nie szkoda, PL go zweryfikuje
» 7 czerwca 2016, 22:52 #65
FergusonGuy: Jakoś nie lubie Auby szczerze :p
» 7 czerwca 2016, 22:59 #64
Sideswipe: To zapewne przez sympatię do Lewego :P
» 8 czerwca 2016, 01:26 #63
mycka86: Wątpię żebyśmy potrzebowali Aubameyang na ławkę. Będzie tylko marudził, że gra za mało.
» 8 czerwca 2016, 09:59 #62
2Fast4You: Ale piszę że dobrze z tego powodu, nie jest on dla mnie warty więcej niż 40 mln, mało skuteczny
» 8 czerwca 2016, 12:44 #61
FergusonGuy: Środek obrony wkońcu będzie wzmocniony.Liczę że Bailly wypali i będzie ostoją defensywy z Krzysiem Smallingiem.
» 7 czerwca 2016, 22:46 #60
AUDIoooo: JM wzmacnia Krwawiacego Potwora

Jak to kiedyś napisal kckMU
» 7 czerwca 2016, 22:41 #59
pawbuk6: Mam nadzieję, że Mou się co do niego nie pomyli - w końcu Portugalczyk jest ekspertem jeśli chodzi o linię obrony :D
Natomiast o tym Baillym pierwszy raz usłyszałem dopiero jak się media zaczęły rozpisywać na temat jego transferu, choć oczywiście specjalnie La Liga nie śledzę.

Cena wysoka, ale mam nadzieję, że niedługo wszyscy będą twierdzić, że to była świetna transakcja. Rok temu wszyscy sie pukali w czoło słysząc ile United płacą za Martiala, a teraz? :D
» 7 czerwca 2016, 22:37 #58
testosteron: I o to kaman interesowały się PSG Farsa Sreal a będzie grał u nas bo jest JM
» 7 czerwca 2016, 22:20 #57
kckMU: Gdyby Barca albo Real naprawdę szukały młodego stopera to by tego chłopaka z La Ligi mieli na drugi dzień. Nie ma co się w tej kwestii oszukiwać.

Inna sytuacja rzecz jasna byłaby z takim Stonesem, anglikiem, ale jeśli chodzi o Bailly'ego, to fakty są inne.
» 7 czerwca 2016, 22:26 #56
Michal12371: Eric Bailly has passed a medical at Manchester United - Sky sources
» 7 czerwca 2016, 21:54 #55
Ronal: Dobrze, dobrze. Podoba mi się, że Mou już zaczął wzmacniać skład. Do obrony co prawda miałem w tym sezonie najmniej zastrzeżeń, gorzej było ze strzelaniem bramek u nas niż z bronieniem się, no ale taki zawodnik się przyda i może grać pierwsze skrzypce z Chrisem w obronie...
» 7 czerwca 2016, 21:53 #54
Ave88: Wedlug Sky Sports zaliczył testy:)
» 7 czerwca 2016, 21:44 #53
redzgred: Mam nadzieje ze nie bedzie czesto kontuzjowany bo zdarzalo mu sie to w tym sezonie.
» 7 czerwca 2016, 21:41 #52
Sideswipe: Aj ta hiszpańska defensywa...
» 7 czerwca 2016, 21:32 #51
RedDevils4life: De Gea ława... żartuję oczywiście, ale żeby nie odwaliła palma trenerowi.
» 7 czerwca 2016, 21:27 #50
Ave88: gruzini szaleją:P
» 7 czerwca 2016, 21:29 #49
RedDevils4life: Od Słowacji też dostali. Niby towarzyskie, ale brak Diego Costy, Torresa i Maty to głupota. Nie widzę Hiszpanii na EURO.
» 7 czerwca 2016, 21:32 #48
Neymar12: Diego Costy i Maty? Nic nie pokazali aby zasłużyć na wyjazd

Z Fernando masz racje
» 7 czerwca 2016, 21:47 #47
pawelisto2: Costa to jednak Costa.

Cały czas sporo oferuje swoją osobą, na pewno więcej niż niejeden powołany napastnik.
» 7 czerwca 2016, 22:49 #46
MadridCampeon: Nie powinniście marudzić. Najlepszy so w La liga nie licząc stoperów Realu, barki i Atleti
» 7 czerwca 2016, 21:27 #45
YorQ: Świetny zawodnik, szybki, bezbłędne wślizgi i bardzo dobry drybling. To ostatnie to może nie jest cecha potrzebna obrońcy ale Baily ją wykorzystuje pozytywnie.
» 7 czerwca 2016, 20:53 #44
grand88: To moze być naprawdę świetny transfer. Silny, agresywny stoper obok Smoły to konieczność. Mou wie co robi😀
» 7 czerwca 2016, 20:50 #43
kckMU: Sfinks postawił w ostatnim meczu kontrolnym na De Geę. Według historii, bramkarz na którego stawiał w ostatnim spotkaniu przed wielkim turniejem, był na nim nr 1. Oby tak było i w tym przypadku.

Swoją drogą to absurd, żeby najlepszy bramkarz świata nie był pewien pozycji w swojej reprezentacji, przez trenera zapatrzonego w osobę tragicznie grającego emeryta z Porto.
» 7 czerwca 2016, 20:30 #42
RedDevils4life: Daliście jako główny temat i już myślałem, że oficjalka... :D
» 7 czerwca 2016, 20:27 #41
brylaantowy: on gra na ŚO i LO ?
» 7 czerwca 2016, 20:12 #40
RuudVN: obejrzałem teraz go na yt i muszę przyznać, że szybki to on jest i nadaje się do krycia szybkich napastników a Smalling niech się zajmie czołgami jak Lukaku czy Pelle
» 7 czerwca 2016, 19:37 #39
atos1987: Śmieszą mnie osądy piłkarzy po filmikach z YT. W takim filmiku możesz ze Szczepana Koguta zrobić world class'a. Pozdro.
» 7 czerwca 2016, 20:23 #38
YorQ: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 20:39

To niech cie śmieszą, można sobie już wyrobić zdanie na temat jakiś zawodników po filmach jak i nawet po mało odzwierciedlających statystyk z Fify...
» 7 czerwca 2016, 20:39 #37
RuudVN: atos
nie wiem czy masz wszystkie chromosomy w organizmie, ale gdzie ja napisałem, że to nie wiadomo jaki obrońca? Jest szybki umie wsadzić nogę i tyle, idealny do przerywania akcji
» 7 czerwca 2016, 20:41 #36
Czepsu: @atos1987
A więc po czym chcesz ocenić piłkarza, nie oglądając na co dzień meczy z jego udziałem? Śmiej się jak Cię to śmieszy, dla mnie i zapewne dla wielu innych ludzi to normalne że aby zapoznać się z tym co prezentuje dany piłkarz korzysta się z dobrodziejstwa XXI wieku jakim jest YouTube :)
» 7 czerwca 2016, 21:15 #35
TweOczyZielone: Myślę, że ze Smołą mogą stworzyć solidny duet, Chris ma braki w wyprowadzaniu piłki, a Bailly wręcz przeciwnie, nawet jakimś dryblingiem od czasu do czasu zabłyśnie.
To jest chyba główny powód, Stones jest odpowiednikiem Smoły, a my potrzebujemy obrońcy, który prócz obrony będzie potrafił rozegrać szybko piłkę z pomocnikami.
» 7 czerwca 2016, 19:03 #34
jari13: Akurat Smalling nieźle wyprowadza piłkę, Stones gra zupełnie jak Bailly (czyżby nadchodziła era szalonych stoperów, którzy kiwają we własnym polu karnym?). U nas takim zawodnikiem, który mi bardzo przypomina Stonesa jest McNair.
» 7 czerwca 2016, 19:23 #33
TweOczyZielone: Jones dobrze wyprowadza piłkę, jednak on jest na wiecznym L4.
Smoła wyprowadzał piłkę, ponieważ Blind ( z świetnie ułożoną lewą nogą moim zdaniem się do tego nie zbierał za często.) Kupując Stones'a byśmy mieli dwóch ŚO tego samego typu, a nawet i obrońca czasem musi zaskoczyć rywala dryblingiem ( nawet jeżeli wiąże się z tym ryzyko). Jestem zdania, że z perspektywicznego i dobrego fizycznie obrońcy jakim już jest Bailly można zrobić wraz ze Smołą obronę nie zdarcia, byle by nie łapały ich kontuzje odpukać.
» 7 czerwca 2016, 20:19 #32
TheRipper: Powiem szczerze że nie mam pojęcia kto to jest, ale ufam Mourinho i wierzę że to będzie dobry transfer.
» 7 czerwca 2016, 18:56 #31
kondzik: Zaczyna się....płacz kto jest dlaczego tak drogo? a pamiętacie jak było z Martialem? Nie bójcie się wiedzą co robią
» 7 czerwca 2016, 18:28 #30
jari13: Z Martialem pamiętam, że widziałem w nim po prostu drugiego Welbecka i dobrze, że się pomyliłem. W przypadku Bailly'ego widać duży potencjał, ma niesamowitą motorykę jak na obrońcę, rozegrał też więcej meczów w dorosłej piłce niż Martial przed transferem, więc łatwiej go ocenić. Dla mnie bardzo ciekawy transfer i uważam, że warto zapłacić te 30 mln funtów i mieć obrońcę z potencjałem na gwiazdę.
» 7 czerwca 2016, 18:35 #29
Sideswipe: No to może teraz też pomyśl, że jest przeceniany i będzie drugim Evansem :)
» 7 czerwca 2016, 19:13 #28
jari13: Niestety w przypadku Martiala, kiedy widziałem go w akcji to poza szybkością niczym się nie wyróżniał, a Bailly pokazuje, że jest materiałem na bardzo dobrego stopera. Także tym razem mam nadzieję, że się nie mylę.
» 7 czerwca 2016, 19:21 #27
RedDevils4life: Dawać dawać! Lubię takich zawodników. Wszyscy chcą Varane'a, Stones'a albo kiego grajka z topowego klubu.
» 7 czerwca 2016, 18:17 #26
jari13: Masz rację, nie wyciągniemy nikogo z dużym nazwiskiem, więc trzeba kupować piłkarzy z szansą na wyrobienie takiego.
» 7 czerwca 2016, 18:36 #25
Kilerek7: A czy nie lepszy byłby ten Umtiti?
» 7 czerwca 2016, 18:16 #24
Ronnie: Obejrzałem na YT kilka filmików o nim i widziałem, że Kryśka i Messi nie mogli sobie z nim poradzić.
» 7 czerwca 2016, 18:00 #23
Kola5510: Prawie 40 mln z dodatkami - tyle samo, przynajmniej porównywalnie musielibyśmy wyłożyć za Stonesa, który już jest sprawdzony w lidze... Oby młody pokazał, że jest wart tych pieniędzy.
» 7 czerwca 2016, 17:33 #22
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 17:39

Euro to nie funty

A i do konca nie wiadomo ile tak naprawde by kosztowali, no moze w przypadku Afrykanczyka cena moze okazac sie prawdziwa
» 7 czerwca 2016, 17:38 #21
lisu1: Może kupujemy Erica Bailly bo Stones już dogadany z kimś ? ;>
($ity,barca)
» 7 czerwca 2016, 17:41 #20
devious: Stones pewnie drożej pójdzie bo Anglik i Everton niespecjalnie chce go puścić - więc pewnie na 50 mln funciszy się skończy...

A ile de facto Bailly będzie kosztował to zobaczymy - bo różne źródła różnie podają, wczoraj czytałem, że 35 mln Euro licząc z dodatkami a dzisiaj już tyle, ale funtów... A to spora różnica :)

Btw. Stones trochę przereklamowany jest, przynajmniej na dzień dzisiejszy - może się rozwinie w turbo kozaka a może będzie drugim Cahillem. Bailly też póki co musi się rozwinąć ale przynajmniej nie będzie miał takiej presji jak Nadzieja Anglii Stones, z którego media i kibice już zrobili nowego Terry'ego :)
» 7 czerwca 2016, 17:54 #19
mycka86: Też myślę, że nie wyciągnęli byśmy Stonesa za mniej niż 50mln Ł. Angielskie kluby mają teraz naprawdę duuużo kasy i 50mln Ł nawet dla takiego Evertonu to wcale nie są duże pieniądze.
» 7 czerwca 2016, 18:05 #18
Dexter22: Ja nie jestem szczęśliwy bo nie będę kibicować drużynie w której będzie większość murzynow. Nie lubię tych klimatów i nie ma to nic wspólnego z rasizmem tylko ze stylem gry preferowany przez czarnych .Przykładem powyższego wywodu może być Mangala z MC którego generalnie tępota gry mnie porusza i zniechęca do footbolu. Ale ostatecznie zobaczymy jak się to wszystko i z jakim efektem rozwinie.Mój sceptycyzm w tym przypadku jest duży.
» 7 czerwca 2016, 17:29 #17
Neymar12: Evra to też murzyn. Nawet urodził się w Senegalu
» 7 czerwca 2016, 17:32 #16
gameros0010: Gościu ale ja cię proszę, powiedz mi że taki Pogba albo lepsze odwołanie Pele nie myślą/myśleli na boisku. To wygląda na tępotę bo ty tak to widzisz.
» 7 czerwca 2016, 17:32 #15
bulwerss: JPRDL serio?
» 7 czerwca 2016, 17:41 #14
Krystiano98: Martial ci też nie pasuje?
» 7 czerwca 2016, 17:58 #13
rizx: Koledze wyraźnie nie podobali się tacy zawodnicy jak Dwight Yorke, Andy Cole, Louis Saha, Pat Evra czy nawet Rio..
» 7 czerwca 2016, 18:04 #12
m4c1eq1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2016 19:59

Też mi to nie do końca pasuje, ale trzeba się z tym pogodzić, takie mamy czasy. Teraz będzie coraz więcej murzynów ze względu na ich zaaklimatyzowanie się w europie i co za tym idzie poprawę jakości ich życia, co wpływa na to, że coraz więcej takich piłkarzy trafia do szkółek piłkarskich, a że murzyni są zazwyczaj naturalnie fizycznie wydajniejsi i szybciej się rozwijają w tym aspekcie to wśród młodego pokolenia są bardziej widoczni dla skautów.
» 7 czerwca 2016, 19:58 #11
vanderToki: Giggs też ćwierć murzyn.
» 7 czerwca 2016, 22:29 #10
BIGGESTFANEVER: Zamknijcie mordy białasy.
» 7 czerwca 2016, 22:50 #9
OdionIghalo: Właśnie.
» 7 czerwca 2016, 23:06 #8
M4GIK1990MU: no nie wiem czy akurat murzyni to idioci, po ostatnim finale LM jestem skłonny stwierdzić inaczej (chyba wiadomo o jakiego kretyna chodzi). Zresztą są jeszcze inne przykłady, jak chociażby nasz Rojo lub Skrtel (na tego to wystarczy tylko spojrzeć, cała inteligencja wymalowana na twarzy).
» 8 czerwca 2016, 12:45 #7
vanderToki: Nie byłbym taki pewien, czy Rojo jest tak do końca biały. ;D
» 8 czerwca 2016, 13:57 #6
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2016 13:58

Ed. Zdublowało się. : /
» 8 czerwca 2016, 13:57 #5
Radomirus: Z całym szacunkiem... albo wróć. Kompletnie bez szacunku muszę stwierdzić, że nie jestem w stanie pojąć jak ktokolwiek kibicujący lidze angielskiej a MU w szczególności może mieć jak ty, rasistowskie poglądy.
Jak może mieć problem z kolorem skóry zawodnika kibic drużyny gdzie grali Evra i Nani. Gdzie grał kosmiczny duet Cole i Yorke. Gdzie gra Martial czy Valencia. Gdzie harował jak wół w drugiej linii Park (może nie czarny ale biały też nie był).
Przez Manchester United przewinęło się wielu mniej lub bardziej uzdolnionych czarnoskórych zawodników. O niektórych wolelibyśmy zapomnieć, niektórzy stali się legendami. Prawdę mówiąc wstyd mi, że kibic naszego klubu może mieć takie poglądy i prezentuje je jeszcze publicznie.

I nie mogę zrozumieć czemu administracja serwisu jeszcze cię za ten prezentowany rasizm nie zbanowała.
» 8 czerwca 2016, 15:04 #4
2Fast4You: Tu news że gościu prawie już u nas a wszyscy na Zlatana czekają :D
» 7 czerwca 2016, 17:28 #3
Rakusz: Uwierz... nie wszyscy
» 7 czerwca 2016, 17:32 #2
2Fast4You: No to pozdro że nie czekacie na takiego grajka, który znowu dałby nam trochę magii, w końcu
» 7 czerwca 2016, 20:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.