Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zwycięzcą FA Cup 2015/2016!

» 21 maja 2016, 21:10 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał zespół Crystal Palace w finale FA Cup na Wembley 2:1 w doliczonym czasie gry. Bramkę na wagę zwycięstwa zdobył w 111. minucie meczu Jesse Lingard. Drugą połowę dogrywki ekipa Louisa van Gaala rozgrywała w 10 zawodników, po tym jak dwie żółte kartki obejrzał Chris Smalling.
Manchester United zwycięzcą FA Cup 2015/2016!
» Manchester United pokonał zespół Crystal Palace w finale FA Cup na Wembley 2:1 w doliczonym czasie gry. Bramkę na wagę zwycięstwa zdobył w 111. minucie meczu Jesse Lingard. Drugą połowę dogrywki ekipa Louisa van Gaala rozgrywała w 10 zawodników, po tym jak dwie żółte kartki obejrzał Chris Smalling.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Michael Carrick
Marouane Fellaini
Juan Mata
Wayne Rooney
Anthony Martial
Marcus Rashford
Matteo Darmian
Jesse Lingard
Ashley Young

Oddano 125 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsza dogodna sytuacja w finale FA Cup miała miejsce w 10. minucie. Marcus Rashford odegrał piłkę na skraj pola karnego do Juana Maty. Hiszpan błyskawicznie oddał futbolówkę modemu napastnikowi, który bez namysłu oddał strzał. Niestety piłka została zablokowana przez defensora Crystal Palace.

W 18. minucie po dośrodkowaniu z rzutu wolnego strzał głową oddał Bolasie. Piłka wędrowała pod poprzeczkę bramki Manchesteru United, jednak tuż nad głową De Gei. Hiszpan nie miał więc problemów z wypiąstkowaniem futbolówki poza linię końcową.

Chwilę później bardzo groźny strzał na bramkę Palace oddał Juan Mata. Hiszpan zaatakował prawą flanką, a gdy piłka mu nieco odskoczyła i odbiła się od rywala, otworzyło mu to drogę do bramki. Hiszpan strzelił z pierwszej piłki lewą nogą, ale Hennessey zdołał wyciągnąć strzał przy ziemi.

Rashford błysnął swoim sprytem w 33. minucie meczu, gdy prostym zwodem uciekł rywalowi na skrzydle i rozpoczął bardzo szybki atak. Po chwili napastnik podał piłkę wzdłuż pola karnego, po drugiej stronie znalazł się Martial, który mocno uderzył prawą nogą. Niestety na linii lotu piłki znalazł się Ward i United wywalczyli tylko rzut rożny.

Kiepski okres gry Manchester United przerwał dopiero w 53. minucie. Po odegraniu piętką piłki w polu karnym w wykonaniu Rashforda, Marouane Fellaini kropnął futbolówkę z całej siły. Belg jednak trafił tylko w spojenie bramki Hennesseya.

Swoją okazję w 61. minucie miał Anthony Martial. Anglik doszedł do główki po lekkim dośrodkowaniu w pole karne od Antonio Valencii. Francuz skierował piłkę w stronę bramki Crystal Palace, jednak ta zatrzymała się słupku. Francuz kilka minut później oddał jeszcze jeden groźny strzał. Martial tym razem został stanowczo zablokowany przez Delaneya.

Na ostatnie kilkanaście minut Louis van Gaal musiał wprowadzić dwie wymuszone zmiany. Najpierw urazu kolana doznał Marcos Rojo i został zastąpiony przez Darmiana. Chwilę potem na kolano leżącego Rashforda nadepnął Cabaye. Młody Anglik również nie był w stanie kontynuować gry. Holender w jego miejsce wprowadził Ashleya Younga.

Czarny scenariusz United ziścił się w 78. minucie. Po rzucie rożnym Fellaini daleko wybił piłkę poza pole karne. Ward od razu posłał piłkę z powrotem na lewą flankę. Tam przyjął ją Jason Puncheon i mocnym wolejem z bardzo ostrego kąta wpakował piłkę do bramki De Gei.

Przewaga Crystal Palace nie utrzymała się na szczęście zbyt długo. Rooney rozpoczął atak mijając kilku rywali. Będąc już w polu karnym, zbiegł do boku i dograł futbolówkę nad głowami rywali. Klatką zgrał ją Marouane Fellaini, a strzał na bramkę oddał Juan Mata. Futbolówka po uderzeniu Hiszpana odbiła się jeszcze od nogi jednego z defensorów Palace i wtoczyła się do siatki Hennesseya.

Niewiele brakowało, aby Wilfried Zaha rozstrzygnął losy spotkania w doliczonym czasie gry. Anglik urwał się spod opieki Chris Smallinga i znalazł się w bardzo dogodnej pozycji strzeleckiej. Na szczęście United, po uderzeniu Zahy piłka wpadła w boczną siatkę bramki Davida De Gei. Była to ostatnia akcja w regulaminowym czasie gry.

W pierwszej połowie dogrywki United nie zagrozili realnie bramce Crystal Palace. Najdogodniejszą okazję miał Bolasie, który po kiepskim wybiciu piłki przez obronę United oddał bardzo mocny strzał z woleja. De Gea zachował jednak czujność i wybił piłkę lecącą po ziemi tuż przy słupku.

Drugą połowę dogrywki Manchester United musiał zagrać w 10. Drugą żółtą, a konsekwencji czerwoną kartkę złapał bowiem Chris Smalling, który próbując powstrzymać kontratak Bolasiego złapał go za nogę. Mark Clattenburg nie mógł podjąć innej decyzji. Było to idiotyczne zachowanie angielskiego obrońcy Manchesteru United.

W 107. minucie Gayle stanął oko w oko z Davidem De Geą po podaniu od Bolasiego. Zawodnik Palace nie miał jednak za bardzo pomysłu na oddanie strzału i uderzył lekko po ziemi. De Gea pewnie wybił strzał nogą. 110. minuta to atak Lingarda lewą flanką i świetne dogranie na główkę do wbiegającego Carricka. Anglik był totalnie nie pilnowany i mógł spokojnie przymierzyć. Chybił jednak o około metr.

Ataki United nie ustawały. Valencia w 111. minucie wbiegł z prawej flanki pod pole karne, dograł piłkę, ta została wybita kilka metrów od bramki, a tam czekał już Jesse Lingard. Anglik bez zastanowienia uderzył wolejem i wpakował ją do siatki pod poprzeczkę bramki Hennesseya.

Crystal Palace 1:2 (0:0) Manchester United

Bramki: Puncheon 78' - Mata 81', Lingard 111'

Crystal Palace: Hennessey - Ward, Dann (Mariappa 90'), Delaney, Souare, Zaha, Cabaye (Puncheon 72'), McArthur, Jedinak, Bolasie, Wickham (Gayle 86')

Manchester United: De Gea - Valencia, Smalling, Blind, Rojo (Darmian 66'), Carrick, Fellaini, Mata (Lingard 90'), Rooney, Martial, Rashford (Young 73')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Crystal Palace - Manchester United
Następny news »
Statystyki finału FA Cup: Crystal Palace vs Man Utd

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (341)


Veggie: Nieee! Louis wraaacaj!
» 23 maja 2016, 21:40 #336
Kundziu: Stało się.
» 23 maja 2016, 21:36 #335
Cassey: Oficjalnie: Dzban zwolniony.
» 23 maja 2016, 21:34 #334
RobvanKlu5i: Jest oficjalka :) van Gal wywalony !!
» 23 maja 2016, 21:34 #333
Puchaczeue: Już jest oficjalka. Van Gaal zwolniony
» 23 maja 2016, 21:34 #332
Addamus: I shall survive w wykonaniu Van Gaala... /watch?v=sZD8XDqxf9M
Po prostu epickie :D
» 23 maja 2016, 21:28 #331
RedDevils4life: Jak podpiszą Mourinho i Ibracadabrę to ja idę w sen na dwa miesiące aż się liga zacznie.
» 23 maja 2016, 20:11 #330
szesze12345: LvG zostań jeszcze na jeden rok ;(
» 23 maja 2016, 18:59 #329
Rion: Wypluj to
» 23 maja 2016, 19:49 #328
szesze12345: Czemu?
» 23 maja 2016, 19:58 #327
Rion: Dawno MU w Championship nie widziales
» 23 maja 2016, 20:03 #326
Kilerek7: Louis van Gaal and Manchester United - Ultimate FUNNY Compilation 2015/16 Season - wpiszcie w YT:)
» 23 maja 2016, 18:10 #325
Krystiano98: Nie no, mocne :D że ludziom się chce takie coś robic :D
» 23 maja 2016, 19:32 #324
Kilerek7: Tego będzie mi brakować najbardziej, bo LvG był jaki był, ale ubaw mieliśmy z niego po pachy:)
» 23 maja 2016, 19:38 #323
Kilerek7: Do otwarcia okna jest jeszcze ponad miesiąc a już masę transferów się robi:P
» 23 maja 2016, 17:45 #322
2Fast4You: Podobno czekają na otwarcie Amerykańskiej giełdy z ogłoszeniem co dalej
» 23 maja 2016, 17:43 #321
Fexo: Jak juz takie teorie stawiasz to wypadaloby wiedziec kiedy sie owa gielda otwiera.
W momencie jak napisales post handel trwal juz ponad 2 godzin.
» 23 maja 2016, 19:44 #320
TheRipper: Generalnie to całkiem ciekawy sezon się szykuje :) Conte, Guardiola, Mourinho, Ranieri, Bilić, Pochettino, Koeman, Wenger, Klopp, być może Pellegrini w Evertonie. W Championship, Benitez i Di Mateo. Będzie się działo :D
» 23 maja 2016, 16:52 #319
pawelisto2: Jestem ciekawy jak poradzi sobie Bilić.
Zrobił super robotę w West Hamie i w pełni zasłużył na Ligę Europy, mam nadzieję, że pokażą w LE jak bardzo im na tym zależało, a nie odpuszczą sobie jak Soton.

No i Koeman...co sezon bije rekord miejsca w tabeli Soton w historii klubu o jedno miejsce, analogicznie myśląc... :)
Też robi fajną robotę tam w drużynie zwłaszcza, że co sezon ich rozkupują.
» 23 maja 2016, 17:13 #318
TheRipper: Ano, fakty są takie że na LE w pełni zasłużyli. W sumie to myślałem że utrzymają się gdzieś bliżej 4 miejsca ;) No i Soton, chyba mój drugi ulubiony klub w BPL po United. Trochę szkoda że dopiero pod koniec wzięli się w garść, w sumie to nie sądziłem że uda im się podbić tak wysoko. Jestem ciekaw jak oba kluby poradzą sobie w Europie.
» 23 maja 2016, 17:27 #317
demektczew: http: //www. goal.com/en-gb/live-update/5132/louis-van-gaal-sacked-by-manchester-united-live?ICID=HP_HN_1
» 23 maja 2016, 16:10 #316
kckMU: Coraz większe szanse na pozostanie Holendra. Głęboko wierze, że tak się stanie.
» 23 maja 2016, 15:09 #315
manutdfan92: Ile jeszcze razy to napiszesz?
» 23 maja 2016, 15:24 #314
kckMU: Rozumiem, że Ty nie widzisz fantastycznej pracy wykonywanej przez Holendra i chcesz jego jak najszybszego wywalenia. Tak jednak nie będzie, bo na szczęście Ed ma głowę na karku. Van Gaal zaczął proces i go skończy, prawdopodobnie za rok będziemy nosić miano mistrzów Anglii, a jeżeli żelazny tulipan będzie w humorze, dorzuci nam Capital One Cup bądź obroni FA Cup.

Zdecydowałem się dołączyć do kancelarii zarządzanej przez @bulwerssa.
» 23 maja 2016, 15:35 #313
bulwerss: kck na mistrzostwo raczej nie ma szans ani na wieksze sukcesy chyba ze proces faktycznie istnieje i dostana skyla.
» 23 maja 2016, 15:38 #312
kckMU: Co jest z Tobą? Bez Ciebie nie damy rady!
» 23 maja 2016, 15:42 #311
aleex91: Na oficjalnej stronie nie ma najmniejszej wzmianki o dzisiejszej konferencji o godz. 14. Nie ma również nic o jego zwolnieniu więc to kolejna plota.
» 23 maja 2016, 15:48 #310
manutdfan92: kckMU
Po co takimi żartami (chyba) zaśmiecać komentarze. Zwolennicy van Gaala też maja swoje racje i nie ma sensu tego przedrzeźniać.
» 23 maja 2016, 15:49 #309
bulwerss: Problem polega na tym ze nie jestem jego zwolennikiem :p Jestem raczej neutralny.
» 23 maja 2016, 15:51 #308
manutdfan92: Zatem nawet jako neutralny powinieneś widzieć, że LVG nie zrobił przez dwa lata wystarczającego progresu (nie mówię że żadnego), żeby wierzyć, że w trzecim roku coś z nim osiągniemy. Poza tym gość i tak za rok miał zamiar odejść,a skoro jest dostępny jeden z lepszych trenerów ostatnich lat to trzeba korzystać. Czyli nawet nie wchodząc w szczegóły dotyczące metod pracy tych dwóch panów dużo wskazuje, że to dobry moment na zmianę.
» 23 maja 2016, 15:58 #307
Ghostpl: Fajnie zobaczyć ich szczęśliwych mam nadzieje ze obronimy ten puchar w następnym sezonie
» 23 maja 2016, 14:37 #306
FergiTime: Oficjalnie Luj zwolniony,taki pewniaczek,bystrzacha z niego a tu proszę :) Witamy Jose,oby na długie lata!
» 23 maja 2016, 13:18 #305
pawelisto2: Link do oficjalnej informacji?
» 23 maja 2016, 14:01 #304
KunmingFC: Manchester United will make a statement at 13:00 BST.

Wszystko jasne :)
» 23 maja 2016, 12:20 #303
2Fast4You: ŹRÓDŁO się podaje, napisać jakiś pajac na twiterze może zawsze
» 23 maja 2016, 12:34 #302
kckMU: Mam nadzieje, że van Gaal zostanie.
» 23 maja 2016, 12:08 #301
Ice: ht tp://ma nutd.pl/aktualnosci/27602/felieton-taktyka-van-gaala-niemal-doprowadzila-do-buntu/
» 23 maja 2016, 10:19 #300
Banita85: ale wielka kolejka jest żeby grać w LE najlepsi czekaja na gre w czwartki haha o Pogbie i innych zapomnijcie
» 23 maja 2016, 09:44 #299
TheRipper: Widzę że fani City, mają wciąż kompleksy na punkcie United :) Nie ma co, podniecać się że ledwo co udało wam się zakwalifikować do gry w LM. Z której umówmy się i tak odpadniecie w 1/8 prezentując taką padakę jak dotychczas. Nie potrafiliście pokonać w meczach najsłabszego United od lat, więc rozumiem że to boli :D
» 23 maja 2016, 10:15 #298
bulwerss: Radze nie wdawac sie z nim w dyskusje, koles ma cos niepokolei w glowce. Raz udaje fana United, raz takie wlasnie prostackie teksty, nudzi ci sie kolego?
» 23 maja 2016, 10:23 #297
TheRipper: @bulwerss

Masz rację i chyba na tym poprzestanę bo widzę że dyskusja z tym osobnikiem nie ma większego sensu ;)
» 23 maja 2016, 10:24 #296
Kilerek7: Wg Guardiana Mourinho chce pozyskać: Joao Mario, Andre Gomesa, Johna Stonesa, Alvaro Moratę, Mauro Icardiego i Ezequeila Garaya. Wiadomo, że Mou lubi dużo napastników. Ale mając w składzie Rashforda, Martiala, pewnie przyjdzie też Ibrahimović to po co Morata i Icardi?
» 22 maja 2016, 22:08 #295
vanderToki: Martial na skrzydło, Rashford na wypożyczenie, Ibrahimović nie przyjdzie. Proste. :D
» 22 maja 2016, 22:18 #294
Rotx: Niech zawita Carneiro a wtedy jones może się łamać zarówno w Lidze Europy jak i w Premier League praktycznie co mecz.
» 22 maja 2016, 22:18 #293
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 21:55

Wiadomo coś o urazie Rashforda?

Sevilla coach Unai Emery is a leading contender to take over at Everton. (Telegraph)

Ciekawa informacja
» 22 maja 2016, 21:51 #292
vanderToki: Właśnie czytałem dziś, że to będzie albo Emery, albo Hughes.
» 22 maja 2016, 22:05 #291
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 21:09

Pisałem to po objęciu posady van Gaala, i napiszę to jeszcze raz "Van Gaal nigdy nie tworzył topowych zespołów, van Gaal tworzył zawsze fenomenalne podwaliny pod topowe zespoły" widać z Manchesterem United zrobił to samo, bo patrząc obiektywnie są perspektywy na to że z tych kilku młodzików których Van Gaal wypromował w połączeniu z dwoma,trzema dobrymi ruchami transferowymi, United może zamieszać w kolejnych latach;]
» 22 maja 2016, 21:07 #290
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2016 08:25

Ha ha co robil podwaliny wczesniej? Wypromowal?? Ze co jak polowe skladu sprzedal, a 2ga pokontuzjowana i 2 mlodzikow blysnelo na 15?? Padlem, normalnie padlem ze smiechu z tych "fenomenalnych podwalin" :d

Dziekuje za gruzowisko jakie zostawia w tym glubie i za zmarnowane fundusze, takze za 2 lata moich cierpien, bo tego g.. nie dalo sie na trzezwo ogladac co zesmy grali.

Dziekuje panie vg i nigdy wiecej zadnych "fenomenalnych podwalin"
» 23 maja 2016, 08:21 #289
Wave: Sorki za to g i powtorzenia, ale ponioslo mnie czytajac ta glupote jaka ludzie serwuja i w co wierza, moze vg zbawca oglosza niedlugo a co :p
» 23 maja 2016, 08:27 #288
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2016 21:04

Barcelona 2003/04, Alkmaar 2009,Bayern 2011.
O takie podwaliny robił, Zna"f"co
Zanim zaczniesz pytać zorientuj się bo na glupka łatwo wyjść, pamiętaj.
» 23 maja 2016, 21:03 #287
vanderToki: Sowa Hodgson miał okazję przetestować kilkunastu piłkarzy w meczu towarzyskim z Turcją. W związku z czym zrobił całe dwie zmiany. Dobry prognostyk dla Anglii, widać pierwsza jedenastka jest żelazna. ;p
Żeby nie było, Terim miał do dyspozycji znacznie więcej piłkarzy, a zmiany zrobił cztery. ;]
» 22 maja 2016, 20:19 #286
sensi: Hodgson juz dawno powinien być zwolnionym z posady, osobiście dla mnie jest karygodne to że dalej pracuje i nie robi nic dobrego dla reprezentacji Angli.
» 22 maja 2016, 21:13 #285
vanderToki: Byłem zaskoczony, że nie wyleciał po mundialu. Tym razem powtórki z rozrywki chyba nie będzie, choć nie zdziwię się, jeśli np. wyjdą z drugiego miejsca.
» 22 maja 2016, 21:24 #284
pawelisto2: Hehe, pakę mają niezłą tylko czy przełożą to na boisko, oto jest pytanie.
» 22 maja 2016, 22:03 #283
vanderToki: To pytanie zadaję sobie od dłuższego czasu niemal co turniej (dwa lata temu był wyjątek, bo uważałem, że mają niezbyt mocny skład, a w 2008 ich nie było) i coraz mniej wierzę w pozytywną odpowiedź. ;] Ale może mi zrobią niespodziankę. :)
» 22 maja 2016, 22:20 #282
bedajaja: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 18:00

tak z innej beczki, zna ktoś tytuł tego kawałka?

[link usunięty] tatube.com/en/videos/29128/Ronaldinho-El-maestro/
» 22 maja 2016, 18:00 #281
Kilerek7: JosĂŠ Mourinho has already contacted multiple players to ask them to follow him to Manchester United, according to @mohamedbouhafsi.

Może być ekscytująco:P
» 22 maja 2016, 17:51 #280
AUDIoooo: Oby to byla prawda
» 22 maja 2016, 18:28 #279
PatrykSNK: Brawo Man United, brawi dla wychowanka Lingarda!! Teraz niech LVG zostanie na przyszły sezon niech sciagnie Krychowiaka i niech chłopaki walczą o mistrzostwo anglii w sezonie 2016 2017 ! GLORY MAN UNITED!
» 22 maja 2016, 17:50 #278
Kilerek7: Gazety są świetne, pojawiło się foto gdzie Benzema przytula córkę i w tle jest stolik czy coś z logo MU i odrazu, że Benzema to nasz fan i pewnie do nas przejdzie hah.
» 22 maja 2016, 17:43 #277
M4GIK1990MU: Niestety nie miałem możliwości zobaczenia finału, ale fajnie, że wygraliśmy (niestety WHU też się cieszy). Co do doniesień BBC o rzekomym zwolnieniu van Gaala, to niestety może być prawda. Dlaczego niestety? Bo wbrew pozorom można dostrzec kilka plusów pracy LvG na OT. Może więc małe podsumowanie jego pracy.

PLUSY:

Zmiana stylu gry: pseudo-tiki taka w wykonaniu Manchesteru i tak jest moim zdaniem lepsza niż to co graliśmy chociażby za Moyesa. Następca SAF-a wyniósł na jeszcze większy poziom (choć wydawałoby się to nierealne) styl topornego brytyjskiego futbolu pt. "kick'n run". Wówczas nawet pobiliśmy rekord... ilości górnych piłek w jednym meczu. U van Gaala gra często bywała nudna, ale z miesiąca na miesiąc widać było, że nasi coraz lepiej grają środkiem (u Fergiego nie do pomyślenia), coraz częściej podając w niekonwencjonalny sposób na jeden kontakt (tutaj brawa głównie dla Rashforda). Wszystko jest do dopracowania i myślę, że za 2-3 lata United pod względem stylu gry może nawet prezentować się najlepiej na Wyspach.

Praca z młodzieżą: Rash, Fosu, BJ i przede wszystkim Martial - z tych zawodników United będzie miało pożytek. Chcąc nie chcąc nie da się nie zauważyć, że to van Gaal odkrył Marcusa, dał zabłysnąć Matialowi itd. Owszem, można się spierać czy Lingard jest godzien gry w tym klubie, albo czy Depay nadaje się póki co chociażby na ławkę, ale na tym polu bilans van Gaala jest bardzo dobry.

Obrona: formacja defensywna po odejściu Moyesa była w rozsypce, obecnie (jakkolwiek by to zabawnie nie brzmiało) mamy najlepszą obronę na Wyspach. Mimo wszystko zmiany i tutaj są konieczne, bo nasz złoty chłopiec z Argentyny nie powinien się nawet na ławkę łapać, a Ślepy nie ma warunków na bycie SO, ale ogólnie należy pochwalić van Gaala za uratowanie tej formacji.

Transfery: wbrew pozorom zakupy LvG nie były tragiczne. Blind, mimo kilku wtop, prezentował się bardzo dobrze przez ostatnie dwa lata, mimo iż występował na TRZECH pozycjach, Shaw odpalił na początku tego sezonu i gdyby nie kontuzja to pewnie byłby w 11 sezonu, Martial natomiast okazał się przekotem, który może realnie za kilka lat walczyć o ZP. Kilka nietrafionych transferów też było (Szwajni, Rojo, póki co Sznederlę), ale nie da się nie zauważyć, że mamy obecnie lepszą i bardziej przyszłościową kadrę niż 3 lata temu.

MINUSY:


Styl gry: styl nie powala, a wręcz odwrotnie: usypia. Progres w grze jest widoczny, ale przez 2 lata powinien być dużo większy. Ja rozumiem, że Manchester nie jest przyzwyczajony do rozgrywania piłki, ale to klepanie nie raz zachęcało do zmiany kanału/strony. Dlatego uważam, że jeszcze potrzeba 2-3 lat, aby to wyglądało interesująco, ale to zależy kto będzie trenerem w przyszłym sezonie.

Brak większego wpływu na piłkarzy: United odzwyczaili się od walecznej gry i niestety takie są fakty. Od czasu do czasu nasi piłkarze wychodzą na boisko z zamiarem rozszarpania przeciwnika, ale częściej sprawiają wrażenie jakby im się wydawało, że są na treningu. Jadą na ważny mecz? Zero spiny i powagi, a zamiast tego impreza w autobusie. Przegrana? Nie ma problemu, następnym razem może będzie lepiej. Krótko mówiąc tym chłopakom brakuje motywacji, a van Gaal nie potrafił jej zaszczepić.

Kontuzje: z zaznaczeniem, że głównie na treningach. Ja nie wiem, czy na rozgrzewkach kopią rowy, ale to jest śmieszne, aby tyle razy się zdarzyło, że kontuzja pojawia się... jeszcze przed meczem. U SAF-a też było nie mało urazów, ale od 2 lat to jest przegięcie. Niebawem piłkarze będą prosić o nosze podczas wchodzenia na murawę.

Podsumowując: van Gaal raczej straci pracę, ale mam nadzieję, że jego następca będzie kontynuował dzieło Holendra i stanie się z nami, to co z Bayernem i Barcą po tym jak odchodził z tych klubów vG. Jak się pojawi oficjalka to liczę, że nawet hejterzy zachowają się z klasą i podziękują van Gaalowi za jego pracę na OT.
» 22 maja 2016, 17:15 #276
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 18:16

Moje spostrzeżenia co do twojego tekstu
-pseudo-tiki taka-
To była tiki-taka w najczystszej postaci zresztą fragment z biografii Guardioli na ten temat

"- Ja nienawidzę tiki-taki. Nienawidzę jej. Tiki-taka to podawanie piłki dla samego podawania, bez żadneo celu. A to niczemu nie służy. Nie wierzcie w to, co mówią: Barca nie stosowała tiki-taki! To jest wymysł! Nie zwracajcie na to uwagi! We wszystkich dyscyplinach drużynowych sekret polega na tym, by obciążyć i przyciągnąć rywala, żeby zostawił wolną słabszą stronę. A kiedy już uda nam się obciążyć i przyciągnąć, wtedy musimy wszystko rozwiązać wszystko po przeciwległej stronie. W tym celu trzeba podać piłkę, ale z określonym zamiarem, w określonym celu. Podać, żeby obciążyć, żeby przyciągnąć i żeby rozwiązać po przeciwległej stronie. Nasza gra musi wyglądać tak, a nie jak tiki-taka."

"Wracają do środka, gdzie Guardiola pokazuje piłkarzom "wideo z U". Na nagraniu widać, że początkowy ruch jest powtarzalny i bezowocny: piłka niepotrzebnie krąży z jednej strony boiska na drugą: od Ribery'eo do Alaby, od Austriaka do Dantego, od Brazylijczyka do Boatenga, dalej do Rafinhii i w końcu do Robbena, kreśląc coś na kształt dużej litery U. (...) Piłka krąży z jednej strony na drugą, od nogi do nogi, bez najmniejszego celu. Jest jak gulasz bez soli. (...) - Panowie to, co widzicie, to jest gówniana tiki-taka. Taki rodzaj posiadania piłki w ogóle nas nie interesuje. To banalne. (...) Nasz defensywny pomocnik i nasi obrońcy muszą wychodzić agresywnie do przodu i przerywać linie rywala, abyśmy wszyscy mogli ustawić się bardzo wysoko."

-Juniorzy dostali szansę ponieważ pierwsze wybory zachorowały ale miał odwagę by na nich postawić
-nie tracimy goli bo nie podejmujemy ryzyka , dlatego nie tracimy ale i nie strzelamy
Za Mourinho także nie doswiadczymy aż tyle podejmowania ryzyka w przodzie ale
jego gra prowadzi do zwycięstw , Van Gaala do bezbramkowych remisów.

CO do minusów
- Fragment opisujący grę Bayernu za Van Gaala - kropka w kropkę to samo

,,Van Gaal reprezentował pierwszą fazę ewolucji w grze Bayernu, według syntezy, którą przedstawia Paul Breitner: – Sprawił, że drużyna utrzymywała się przy piłce. Zmienił także niektóre pozycje piłkarzy. To była pierwsza faza, w której zamiast klasycznej gry Bayernu zaczęliśmy uprawiać futbol pozycyjny. Ale pozycje były ściśle przypisane i nikt nie mógł zmienić swojego miejsca na inne. Każdy zawodnik miał własne miejsce, swoją strefę wpływów i nic więcej. Nie mógł ani nie powinien wychodzić ze swojej strefy. Zaczęliśmy wymieniać podania, zagrywając od jednego do drugiego, i w niektórych meczach mieliśmy osiemdziesięcioprocentowe posiadanie piłki, ale brakowało rytmu. To wszystko było bardzo powolne. Po upływie półgodziny wszyscy na Alianz Arenie zaczynali ziewać, bo wymienialiśmy podania, ale bez rytmu. Siedemdziesiąt jeden tysięcy kibiców na trybunach w każdym momencie wiedziało, co się wydarzy. Była to poprawna gra, ale bardzo przewidywalna.

- Wpływ na piłkarzy widać tylko na boisku gdyż dokłądnie realizują to o czym mówił Braitner w powyższej wypowiedzi
--U Safa też było tyle urazów
football-lineups.com/team/Manchester_United/FA_Premier_League_2012-2013/Stats/Injuries/
football-lineups.com/team/Manchester_United/FA_Premier_League_2015-2016/stats/injuries
» 22 maja 2016, 18:15 #275
Kundziu: LvG dążył do osiągnięcia czegoś dobrego i to go zgubiło. Z całym szacunkiem, ale porównując nas do Barcelony czy Bayernu, z czasów gdy je prowadził, to mamy gamoni a nie piłkarzy. Tak jak końcówka poprzedniego sezonu rokowała na coś dobrego tak w tym sezonie spartolili wszystko. Piłkarze są na tyle otępiali, że dalej nie rozumieją o co Holendrowi chodzi albo zbyt leniwi, żeby dalej dopracowywać grę w tej taktyce i po części się poddali. Teraz nie wiadomo czy Mourinho będzie chciał grać takim stylem - szczerze wątpię.
» 22 maja 2016, 20:21 #274
GGMUU18: https : / / m.youtube . com/watch?v=mNI-MO44wfw

Trochę spóźnione, bo dzięki Bogu już niemal wszystko jasne, ale to najlepsza wypowiedź eksperta (byłego piłkarza) w tym temacie :D
» 22 maja 2016, 17:14 #273
Rekin: Valdes już odszedł czy nadal jest na wypożyczeniu? Pytam, bo nie wyobrażam sobie Mourinho i Valdesa w jednym klubie.
» 22 maja 2016, 15:12 #272
vanderToki: Oficjalnie jest w klubie. Z Fabregasem się pomieścili. ;) Ale nie sądzę, żeby Valdes został.
» 22 maja 2016, 15:14 #271
night76: no to VAN GLĄB WYLECIAL.... JESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
teraz mourinho i
LINGARD, MATA, FELLAINI, JONES, ROJO, YOUNG.. WYLECA BANKOWO...
STONES, VARANE.. beda priorytetami...
i wreszcie nowe strzydla beda...
bo MOU.... w realu gral zawsze..
1-4-3-3...
I tu bedzie to samo...
zobaczycie...
tylko szkoda mi RASHFORDA... BO TO BEDZIE 1 GOSC KTOREGO MOU ZMARZNUJE.
» 22 maja 2016, 14:59 #270
DolphZiggler: Info?
» 22 maja 2016, 15:03 #269
kckMU: Mou w każdym klubie grał twardo 4-2-3-1 i wielką wagę przywiązywał do piłkarza który występował na dyszce.
» 22 maja 2016, 15:04 #268
DevoMartinez: Tylko 6 sprzeda? Myśle, że cała 11stke.
» 22 maja 2016, 15:14 #267
vanderToki: Poza Porto, tam przynajmniej w dwóch finałach przed Deco grało dwóch napastników, Derlei i jeszcze jeden. ;)
» 22 maja 2016, 15:24 #266
Martin: @vanderToki, nie był to czasem Benny McCarthy? W sensie ten drugi, obok Derleia :)
» 22 maja 2016, 16:37 #265
vanderToki: Aż sprawdziłem z ciekawości, bo coś mi nie grało. Kiedy wygrali Puchar UEFA, McCarthy grał jeszcze dla Celty, ale w drugim sezonie to był rzeczywiście z reguły on. :) Tylko że obok Carlosa Alberto (tak było m. in. w pamiętnym dwumeczu przeciwko United), Derlei był kontuzjowany. W końcówce sezonu wrócił i wygryzł McCarthy'ego, w finale Benni wszedł z ławki za Derleia właśnie. ;)
» 22 maja 2016, 16:56 #264
Martin: A Alberto też chyba Monaco strzelił wtedy jedną, Alenichev, Alberto i chyba Deco? Bo nie pamiętam, kurde.. to była Liga Mistrzów kiedyś, nie to co teraz..
» 22 maja 2016, 17:01 #263
vanderToki: Tak, Alberto, Deco i Aleniczew. ;)
» 22 maja 2016, 18:37 #262
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 14:51

ciekawy artykuł : "Louis van Gaal says 'it's over' "

http: // www.skysports. com/football/news/11667/10290920/louis-van-gaal-says-its-over-with-jose-mourinho-tipped-to-take-over-at-manchester-united
» 22 maja 2016, 14:51 #261
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 15:11

Zupełnie wyrwane z kontekstu. Jak już poniżej spostrzegł DevoMartinez.
Co nie zmienia faktu, że pewnie jutro usłyszymy oficjalną wiadomość.
» 22 maja 2016, 15:11 #260
kendo: Aż strach pomyśleć co by było gdyby w tę kadrę ducha tchnął Ferguson. Jest pełno młodych niesamowitych zawodników. Taki Januzaj gra trzeci sezon. U Fergiego już by śmigał jak przecinak na skrzydle, a Moyes z VG strasznie go przystopowali.
» 22 maja 2016, 14:48 #259
kckMU: Moyes przystopował Januzaja? Ciekawe rzeczy opowiadasz...
» 22 maja 2016, 14:53 #258
vanderToki: Jakoś Zaha nie śmigał (i choć w Crystal Palace się wyróżnia, nie wydaje mi się, żeby w United śmigał), a Pogba spędził trzy lata i sobie poszedł. Wiele zależy od nastawienia zawodnika. Ponoć u Januzaja nie jest najlepsze. U Moyesa zagrał ponad trzydzieści razy, jak już powyżej zauważył kckMU - ten akurat trener dał mu szanse. A że nie "tchnął ducha"... być może i Ferguson by nie tchnął, tak jak nie tchnął w Drinkwatera i Simpsona.
» 22 maja 2016, 15:08 #257
Joker7: kendo
buhahaha tak jak smigal u nas Pogba?
gdyby POGBA byl u nas za LVG nie poszedl by do Juve!
Januzaj to bylo odkrycie Moyesa on mu dal szanse! a za LvG nie dal rady chlopak
» 22 maja 2016, 16:22 #256
walentos: Umiejętnością menadzera jest tez odpowiedni wybór zawodników i ich ustawienie na odpowiednich pozycjach. Od odejscia Fergusona z roku na rok jest z tym coraz gorzej.
Moyes dostal klub po Fergusonie i nie wiedzial co sie dzieje i co ma robic. Moze z czasem by się ogarnął. Na szczęście nie pozbył się nikogo z klubu tylko dal kazdemu szansę.
Van Gaal myśli ze co ma robić a robi to fatalnie. Wyprzedał całkiem dobrych zawodników za bezcen, niektorym nawet nie dal szansy pokazania się. Pokupował kopaczy (Oprócz Di Marii bo to był dobry transfer) z podrzędnych lig i wystawia ich na innych pozyjach niż grali do tej pory przez co nie wykorzystuje w 100% ich umiejętności. Na jego obronę wypalił mu Martial.
» 22 maja 2016, 20:07 #255
Neymar12: Na szczęście nie pozbył się nikogo z klubu tylko dal kazdemu szansę.

Na szczęście - i dzięki temu skończyliśmy na 7 miejscu przez podstarzałą defensywę i drewniany środek pola

Dzięki David!!
» 22 maja 2016, 20:39 #254
Matias: To już wisi w powietrzu! Czuję to! Już niebawem komunikat o końcu Van Dzbana!
» 22 maja 2016, 13:42 #253
bulwerss: Jedynym dzbanem na tym osiedlu jestes ty.
» 22 maja 2016, 13:48 #252
kckMU: Też czekam na oficjalne info w przyszłym tygodniu, ale nie ma już co "dzbanować". Chcieliśmy godnego pożegnania i mamy je.
» 22 maja 2016, 14:40 #251
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 13:26

Nie ma się co oszukiwać, ale prawda jest taka, że LvG zostawia po sobie lepszą kadrę niż Fergi zostawił Moyesowi a David Holendrowi...
» 22 maja 2016, 13:26 #250
Polot666: No, trudno żeby było inaczej po wydaniu 300mln na transfery.
» 22 maja 2016, 14:31 #249
kendo: Dobrze, że nazywasz rzeczy po imieniu i napisałeś "kadrę", a nie "drużynę". :) Za ten hajs zostawiłbym po sobie jeszcze lepszą kadrę, o ile się założysz? :)
» 22 maja 2016, 14:46 #248
omen: Reporter Sky Sports zaczępił Louisa van Gaala wychodzącego z hotelu w Londynie i zapytał go na temat jego przyszłości w United, a Holender skwitował to słowami: "It's over".
» 22 maja 2016, 13:17 #247
DevoMartinez: I tak właśnie rozprzestrzeniają się ploty. Reporter nie pytął o przysżłośc LvG, spytał tlyko czy ten chciałby coś powiedzieć na co tamten odparł, że nie, to koniec.
» 22 maja 2016, 14:00 #246
Sancho: Równie dobrze mogło chodzić o koniec wywiadów
» 22 maja 2016, 15:31 #245
vanderToki: Z plotek i ploteczek, United podobno oferują 10 mln funciaków za Oxforda z WHU. Świetny start sezonu miał, w meczu z Arsenalem spisał się bardzo dobrze, ale potem jakoś zniknął.
» 22 maja 2016, 12:44 #244
RuudVN: jeżeli Mourinho do nas przyjdzie to spodziewam się kilku transferów już 1 lipca
ma 40 dni na pełne rozpoznanie kadry (ci co na Euro to raczej z nami zostaną)
» 22 maja 2016, 11:50 #243
Joker7: Mou juz dawno wie kogo trzeba kupic a kogo sprzedac;]
biedny Mata;/ moze mou tym razem da mu szanse!
» 22 maja 2016, 13:36 #242
Gallacher: Widać różnicę w graczach,których kupił Holender,a w graczach którzy byli jeszcze pod erą Fergusona;Valencia,Roo,Carrick i reszta.
» 22 maja 2016, 11:43 #241
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 11:40

Piszcie co chcecie ale wczoraj na boisku robote robili głównie zawodnicy których pozostawił po sobie Ferguson... Rooney Valencia Smalling De Gea Carrick + Martial.
Fellaini - na tyle sytuacji ile on miał i tyle pojedynków główkowych ile przegrał z niższym o głowe rywalem to nie wiem po co go tu trzymać.
Rojo - dobry zawodnik do takiej Aston Villi lub Newcastle ale u nas nie daje rady.
Blind - szkoda gościa że gra w obronie gdzie sobie nie radzi.
Rashford - chciał , zależało mu ale musi troche przypakować bo fizycznie przegrywał z każym.
Mata - dużo biegał ale niewiele z tego wynikało, zmarnował pare sytuacji ale przy bramce umiał się odnaleźć
Reszta bezbarwnie

W takich sytuacjach zastanawiam sie czy słuszną decyzją było sprzedanie takich grajków jak Evra, Nani , Kagawa , Hernandez, Rafael, Evans. Piłkarsko można mieć do nich zastrzeżenia ale zawsze dawali z siebie wszystko i myśle że z nimi w składzie odnosilibyśmy lepsze rezultaty.
» 22 maja 2016, 11:35 #240
JohnnyCross: Ja tylko przypomnę, że Fellaini zaliczył asystę przy golu Maty. Jak dla mnie on powinien zostać. Może nie jest to zawodnik na pierwszy skład, ale naprawdę jak się go dobrze wykorzysta to można mieć z niego wiele pożytku.
» 22 maja 2016, 11:45 #239
kckMU: Ta, bo Hernandez to był tak przypakowany, że wszyscy środkowi obrońcy z ligi mieli pietra. Nie widzieć talentu Rashforda i jego niebanalnego przyśpieszenia, spokoju i świetnego przeglądu sytuacji to absurd. Ma czas na rozwinięcie się pod względem fizycznym.

Fellaini przegrywał z niższymi? Ale jak dominował przy obronie stałych fragmentów, to pewnie byłeś mu za to wdzięczny? No chyba, że jesteś strusiem i gdy mikrofon gra dobrze, to nagle tego nie widzisz. Bez niego co chwile mamy dym i tracone gole z powietrza. Takie są fakty.

Smallinga rozwinął van Gaal, natomiast Valencia, Carrick i Rooney to są weterani i dopiero by było, gdyby nie pociągnęli drużyny w takich momentach - co zresztą rzadko robią i to też był problem tego sezonu.
» 22 maja 2016, 11:48 #238
Neymar12: Przypomni sobie reakcje na przedłużenie kontraktu przez Valencie. Zaczął grać ponownie na poziomie po przesunięciu go na PO. Na skrzydle irytował i po odejściu Moyesa nikt go tu już nie chciał podobnie jak Younga

W takich sytuacjach zastanawiam sie czy słuszną decyzją było sprzedanie takich grajków jak Evra, Nani , Kagawa , Hernandez, Rafael, Evans. - Evra sam chciał odejść. Jedynie Hernandez z tej listy był wart pozostania w klubie. Reszta bogu dzięki opuściła ten klub
» 22 maja 2016, 12:57 #237
vanderToki: To, że opuścili, to rzeczywiście w porządku. Gorzej, że nikt tak naprawdę na ich miejsce nie przyszedł. Tzn. może i Shaw będzie kiedyś dobrym następcą Evry, Martial jak najbardziej się sprawdził, ale za przeciętnego Evansa czy przyszedł dobry środkowy obrońca? Czy zamiast Naniego albo Kagawy przyszli klasowi zawodnicy? To jest problem. Nie byłoby płaczu za nimi, gdyby zamiast nich było komu grać na poziomie.
Oczywiście, można spekulować, że pod wodzą innego szkoleniowca taki na przykład Depay byłby debeściak. Przekonamy się wkrótce, gdyż mam nadzieję, że jednak nie wyleci po jednym sezonie...
» 22 maja 2016, 14:11 #236
walentos: kckMU To niech gra drzewo w obronie a nie pcha sie do przodu kazdy mu dogrywa a on wszystko psuje...tyle piłek co on mial wczoraj na głowie i na nodze to wstyd ze nic nie ustrzelil.
Hernandez przypakowany nie byl ale jak dostał piłkę w polu karnym to 8/10 jego strzałów kończyło się golem a dodatkowo 6/10 piłek dogranych w pole trafiała do niego. Po prostu umiał się ustawić i umiał strzelić i to wystarczyło co widać w Bayerze.

vanderToki trafiłeś w sedno, zawodnicy przeze mnie wymienieni nie byli jacys rewelacyjni piłkarsko ale angazowali sie w gre zespolu jak nikt inny i dzieki temu zdobyli z tym klubem kilka trofeów tymczasem zamienilismy ich na młodych którzy zachłysnęli się kasą którą dostali (Depay), takich którzy chcą sobie dorobić do emerytury (Schweinsteinger Valdes), takich których nikt nie chciał ( Lingard Mata Rojo Blind) lub takich którym wszystko jedno czy to United czy ich były klub (Schneiderlin Fellaini Di Maria) i oni pełzają/pełzali po boisku.

Neymar12

"Jedynie Hernandez z tej listy był wart pozostania w klubie. Reszta bogu dzięki opuściła ten klub" widzę że nadal nie porafisz spojrzec prawdzie w oczy.
Juve sie z nas smieje ze dostali od nas Evre za 4 mln. Francuz gra regularnie w lidze i LM na najwyższym poziomie. Evra odszedł bo mu Luj powiedzial ze po przyjsciu Shawa bedzie pełnił rolę rezerwowego.
Nani w Portugalii się odbudował i potwierdza to dalej w Turcji. Jeśli wierzyć plotkom to za rok mozemy zobaczyc go w Evertonie i założę się że będziesz pisał że był wart pozostania w klubie.
Kagawa w ciągu 2 sezonów strzelil 20 bramek i zanotował 16 asyst w 80 meczach. U nas też wyglądał przyzwoicie obok takich Lingardów i Matów.
Evans zgarnia lepsze oceny za mecze niż Smalling mimo że gra w West Bromie.
» 22 maja 2016, 17:46 #235
Neymar12: Evra odszedł bo mu Luj powiedzial ze po przyjsciu Shawa bedzie pełnił rolę rezerwowego

YYYYYYY a co w tym dziwnego? Shaw miał za sobą świetny sezon, był bardzo młody więc chyba naturalne jest stawianie na niego?

Kagawa w ciągu 2 sezonów strzelil 20 bramek i zanotował 16 asyst w 80 meczach. U nas też wyglądał przyzwoicie obok takich Lingardów i Matów.

To bardzo ciekawe. Z tego co pamiętam to Kagawa z Lingardem nie zagrał żadnego meczu. Obok takiego Naniego może. To faktycznie w ostatnich latach niezły ogórek był. Z Matą pograli tylko pół roku razem i wielkiej różnicy w ich grze nie było

Evans zgarnia lepsze oceny za mecze niż Smalling mimo że gra w West Bromie.

Ale mnie nie obchodzi jak gra w WBA. Tylko jak grał tutaj a grał tragicznie. Transfer oceniam z perspektywy tego co u nas pokazywał
» 22 maja 2016, 19:15 #234
walentos: Brniesz dalej w błoto... Evra sezon wczesniej byl kapitanem gral swietnie i ciągnął całą grę do przodu. Miał zagwarantowane miejsce w składzie a tu przychodzi Van Gaal i mowi mu ze siedzisz na lawie bo sprowadzam 19 latka... zastanow sie troche.

No w kontekscie Evansa powinien Cie obchodzic bo skoro zawodnik zmienia klub na słabszy gdzie ma wiecej roboty i zgarnia tam noty lepsze to znaczy ze ktos tu nie potrafil wykorzystać jego umiejętności. W dodatku był naszym wychowankiem i angazowal sie w gre tak jak zaden Rojo Blind czy inny nigdy sie nie zaangażuje. Uważam że oddanie takiego zawodnika było głupotą, na rezerwe byłby w sam raz. Co innego Jones z którego nic nie będzie bo siedzi ciągle w szpitalu.
» 22 maja 2016, 19:59 #233
Neymar12: Brniesz dalej w błoto... Evra sezon wczesniej byl kapitanem gral swietnie i ciągnął całą grę do przodu. Miał zagwarantowane miejsce w składzie a tu przychodzi Van Gaal i mowi mu ze siedzisz na lawie bo sprowadzam 19 latka... zastanow sie troche.

Dla mnie kapitalnie nie grał - tylko średnio. Kapitalną to strzelił bramkę Bayernowi. A ten 19 latek kosztem m in Evry znalazł się w 11 sezonu. Nie ma nic dziwnego że klub myśli o swojej przyszłości a więcej zyskamy dając grać największemu talentowi na tej pozycji na świecie który już gra bardzo dobrze. Ktoś tu niedawno zarzucił stawianie na postarzałych weteranów kosztem takiego Pogby prawda?

o w kontekscie Evansa powinien Cie obchodzic bo skoro zawodnik zmienia klub na słabszy gdzie ma wiecej roboty i zgarnia tam noty lepsze to znaczy ze ktos tu nie potrafil wykorzystać jego umiejętności.

Równie dobrze mogę powiedzieć że w mega defensywnym WBA jest mniej narażony na kontry więc broni mu się łatwiej tylko po co? Skoro grał u nas źle to jego transfer miał sens. To że odnalazł się gdzie indziej nie ma znaczenia w tej sprawie - zwłaszcza że chodzi o klub który tylko i wyłącznie myśli o utrzymaniu. Mało interesuje mnie że był naszym wychowankiem - to nie podnosi mu jakości której na poziom tego klubu,której nie miał. Blind zaliczył na pozycji ŚO lepszy sezon niż on poprzedni i w dodatku jest mniej podatny na kontuzje w przeciwieństwie do Irlandczyka. Jego umiejętności są adekwatne do poziomu na jakim gra
» 22 maja 2016, 20:30 #232
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 22:56

Aha, wrodzone czepialstwo nie pozwala mi przejść obojętnie obok akapitu, który wcześniej przeoczyłem. :D Zwłaszcza to zdanie:
"Hernandez przypakowany nie byl ale jak dostał piłkę w polu karnym to 8/10 jego strzałów kończyło się golem a dodatkowo 6/10 piłek dogranych w pole trafiała do niego."
Nie wiem, czy traktować to dosłownie, ale jeśli tak, to by znaczyło, że 48% piłek w pole karne kończyło się golami samego tylko Chicharito. Jakoś nie sądzę. ;] W sezonie 2012/13, przykładowo, w lidze i LM zdobył 13 goli, oddawszy 58 strzałów. To ciut mniej niż 8/10. W pozostałych rozgrywkach trafił pięć razy, już nie chce mi się tak grzebać w statystykach, ale choćby nawet to było 5/5 (a nie było), to i tak daje 18 bramek na 63 strzałów - średnio w zaokrągleniu 2,9/10.
Tyle z mojej strony. :D
» 22 maja 2016, 22:55 #231
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 23:04

Żeby nie było - to i tak nieźle, bo van Persie miał w lidze i CL 1,8 gola na 10 strzałów, a Welbeck... 0,4. ;]
» 22 maja 2016, 23:03 #230
dawidlp92: Jeden człowiek który zmienia wszystko : Antonio Valencia ... Miejmy nadzieje że przyszły sezon w gazie i bez kontuzji
» 22 maja 2016, 11:27 #229
walentos: Chyba nie jeden a dwóch, to był wieczór Rooneya.
» 22 maja 2016, 11:29 #228
VasperCFC: Witam. Nie mam pojęcia skąd ten duży entuzjazm po stronie niektórych sympatyków United z tego powodu, że Mourinho zostanie Waszym nowym trenerem. To jest człowiek, który gwarantuje puchary, jednak po jakimś czasie wszystko wysiada z jego winy. Gdy przyszedł do Chelsea wszyscy byliśmy zadowoleni, każdy wiedział co zrobił Jose dla naszego klubu w poprzednich latach, każdy był pewien, że wraca do domu i znów osiągnie jakiś sukces, jednak już od początku nie było tak kolorowo jak się wydaje. Mourinho pozbył się Kevina De Bruyne, gdyż jak sam stwierdził on, oraz Mata nie pasują do jego koncepcji. Pytanie.. Jak można się pozbyć 2 tak świetnych graczy, przecież Mata przez 2 sezony był wybierany najlepszym piłkarzem Chelsea, a De Bruyne to była wschodząca gwiazda. Gdy wydawało się, że gorzej już być nie może to jednak było.. Sprzedasz Lukaku, napastnika który jest stworzony do gry w BPL, ma świetne warunki fizyczne i wykończenie, a Jose tak po prostu sie go pozbył - odstawił go na boczny tor. Kompletnie niezrozumiałe decyzję, ale coż trzeba było mu wybaczyć, obiecał że młodzi będą dostawali szansę itd. I co było dalej? Młodziki nie dostawały w ogóle szansy. Taki Ruben Loftus- Cheek, który jest uznawany przez niektórych za młodego Pogbe grał ogony typu ostatnie 5 minut, czy nawet 2 minuty.. Młodzi nie byli w ogóle brani pod uwagę. Mourinho dał nam 2 puchary, jednak nikt się nie spodziewał jak to się odbije w kolejnym sezonie.. Zaraz po zdobyciu Mistrzostwa przyszedł nowy sezon, a piłkarze z poprzedniego tak jak by się rozpłynęli. Fabregas zapomniał jak się podaje, Hazard kiwał tylko samego siebie, Costa nie potrafił strzelić na pustą, Matić nie potrafił w żaden sposób odebrać piłki, a Ivanović nawet nie potrafił ustać na nogach. To było EWIDENTNIE widać, że piłkarze są strasznie zajechani. Na dodatek przybyło im kilka kg, trener nie ma prawa dopuścić do czegoś takiego, on zajechał tych piłkarzy niemiłosiernie ,wycisnął z nich sok jak z pomarańczy, a efektem tego był ten sezon, gdzie oni wyglądali jak takie sflaczałe balony, i właśnie to samo było z Interem, który potem aż do teraz nie potrafił się pozbierać. Zastanówcie się Panowie nad tym, bo może i Mourinho gwarantuje puchary, ale skutki jego odejścia wcale nie muszą być dobre. Na dodatek jeśli liczycie na młodzież, to się grubo przeliczycie, bo u niego młodzi nie mają szans na nic.
» 22 maja 2016, 11:06 #227
Slawek7: Kolejne gusła i zabobony,mity dotyczace Jose.Wiadomo kazdy ma swoje mankamenty,ale nigdy nie zrozumiem dlaczego Jose jest obwiniany za to co sie dzieje w danym klubie jak juz... go tam nie ma.Czyste kuriozum.
Dla mnie menager ma sie zajmowac druzyna podczas trwania kontraktu,nie rozumiem jak mozna winic Portugalczyka za to,ze klub sie zlabo spisuje gdy juz go tam nie ma??Zadaniem nowego menagera jest poukladac druzyne i jezeli mu nie idzie to zwalanie winy na poprzednika jest niedorzeczne i swiadczy o miernocie takiego pana.Kazdy sam sobie bubuje druzyne,zadaniem menago nie jest budowanie ekpiny na nastepne ilestam lat,ale na jego okres pracy.Najlepiej przekreslic dokonania Portugalczyka i skupic sie na jednym zenujacym sezonie.To dobrze,ze potrafi wyciagnac z pilkarzy maksa,o to chodzi w sporcie.Jego wina jest to,ze chcial by pilkarze dawali z siebie wszystko?Jezeli nowy menager nie potrafi stworzyc kolwektywu to najlepiej wina obarczyc Jose i dac mu alibi na wszystko,takie to wygodne i latwe i zalosne.Jose stawia na mlodziez,ale nie dla samej zasady bo to do niczego nie prowadzi.Varane,Zouma i tp dostali szanse bo reprezentowali odpowiedni poziom.Porazka Polski na MŚ 2002 to wina Piechniczka czy jeszcze Gorskiego?Real byl tak rozwalony po Jose,ze LM wygral,wiec myslcie nad tym co piszecie,pozdro.
» 22 maja 2016, 11:20 #226
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 11:24

Co do Lukaku, o ile wiem, gwiazdorzył i sam się przyczynił do swojego odejścia. Teraz w Evertonie też ponoć sprawia pewne problemy. Podobnie było chyba ze Sturridgem. Mata nie pasował do koncepcji i tyle, zresztą w United wcale nie gra fantastycznie. Natomiast co do katowania jednego składu cały sezon się zgodzę, tego akurat nie za bardzo rozumiem.
PS Hm. Slawek7, piszesz o przypisywaniu Mourinho niepowodzeń nowego trenera. A zauważyłeś, że sam zrobiłeś niejako coś podobnego, tylko w drugą stronę? ;) Mianowicie tak jakby przypisałeś zdobycie LM przez Real Mourinho właśnie. ;)
» 22 maja 2016, 11:21 #225
bulwerss: VasperCFC
Chcesz wiedziec skad entuzjazm? Bo niektorzy kibice bardziej nienawidza vG niz kochaja United.
» 22 maja 2016, 11:23 #224
VasperCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 11:27

"Dla mnie menager ma sie zajmowac druzyna podczas trwania kontraktu,nie rozumiem jak mozna winic Portugalczyka za to,ze klub sie zlabo spisuje gdy juz go tam nie ma??" ~~ Slawek7


Najpierw kolego polecam nauczyć się czytać ze zrozumieniem, bo ja opisuje sytuacje, która miała miejsce ZA MOURINHO, a nie teraz gdy już go nie ma.
» 22 maja 2016, 11:23 #223
JohnnyCross: Mając do wyboru kolejny sezon z Van Gaalem lub Mourinho wybór jest oczywisty. Nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby chcieć pozostania Holendra.

Mourinho ma swoje minusy, ale który trener ich nie ma? Oczywiście ten sezon dla Chelsea był tragiczny, ale kto wie, może gdyby Jose zrobił czystki i dokupił nowych zawodników to w przyszłym sezonie znów walczylibyście o mistrza? Klopp też miał bardzo słaby sezon w Borusii, a jest wychwalany przez 90% tej strony.

Co do sprzedaży zawodników to z De Bruyne odwalił straszny numer. Z Lukaku do końca nie wiadomo jak było, bo Belg mówił, że jest otwarty na współprace z Mourinho, więc to chyba bardziej wina zarządu niż Portugalczyka. Sprzedaż Maty była dobrą decyzją, bo to zawodnik co najwyżej na ławkę.

No i trzeba też spojrzeć na to ilu w tym momencie jest dostępnych trenerów. Praktycznie są tylko 3 wybory: Van Gaal, Giggs i Mourinho. Ten trzeci jest według mnie najlepszą opcją.
» 22 maja 2016, 11:31 #222
Slawek7: Napisales,ze wycisnal pilkarzy jak pomarancze i Inter do teraz nie moze sie pozbierac, to nie jest zrzucanie winy na Jose gdy juz go tam nie ma ponad 5 lat?Inter sie rozpadl bo Moratti sprzedal pol skladu,Inter mial poza tym stara kadre.Przypisywanie wszystkiego zlego Jose mnie po prostu smieszy.
» 22 maja 2016, 11:31 #221
VasperCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 11:42

Ja wiem, że na rynku strasznie słaby wybór jeśli chodzi o trenerów i Mourinho wydaje się dla Was najlepszą opcją, tylko chciałem Wam opisać sytuacje jaka miała miejsce u nas i jaki decyzje podejmował Jose. Ja jestem mu wdzięczny za to co zrobił dla Chelsea, wygrywał puchary, kibice go kochali, jednak pogubił się, miał gadki typu że ma świetną, dużą kadrę i nie trzeba mu wzmocnień, a potem wszystko wyszło i tłumaczył się że niby nie ma kim rotować, a przecież jeszcze przed rozpoczęciem sezonu gadał że ma dużą kadrę..
» 22 maja 2016, 11:41 #220
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 12:14

vanderToki:Napisalem to by pokazac,ze po odejsciu Jose jest zycie:-)To byl sukces Carlo, nie Jose dla scislosci.
» 22 maja 2016, 12:13 #219
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 12:20

OK, teraz jest jasność. :) Powiem szczerze, że wolę Carlo od Mourinho. Spec od LM, tyle razy nikt nie wygrał (poza Paisleyem, ale to jeszcze nie była Champions League). Ale jak się nie ma, co się lubi... ;) Bayern też lubię, więc ciekawi mnie bardzo, jak tam sobie poradzi, a jeśli za dwa czy trzy lata Mourinho go dogoni prowadząc United, to oczywiście nie będę miał nic przeciwko. :)
» 22 maja 2016, 12:19 #218
Slawek7: vanderToki:Moim marzeniem byl Jurgen,potem Carlo lub Jose.Ostal sie Portugalczyk-super.Carlo bankowo da rade,nie ma w Prusach takiej konkurencji by przegrac.Cyrk zamkniety ,sekcja pilki noznej otwarta:-)
» 22 maja 2016, 12:26 #217
vanderToki: Ja za Kloppem jakoś nie przepadam. ;] Tzn. nie mam może nic do niego, ale po prostu nie pasuje mi do klubu. Ale to tylko moje prywatne, subiektywne odczucie.
Nie wątpię, że Bayern da radę w Niemczech, miałem na myśli raczej Europę. ;) Mam nadzieję, że Lewy nie odejdzie do Hiszpanii, a tym bardziej do Citizens. Choć podobno z Guardiolą ostatnio gorzej mu się układa, a tam jest już Aguero, więc...
Po tych trenerskich roszadach może być ciekawy sezon, w każdym razie.
» 22 maja 2016, 12:32 #216
Diabelred: VasperCFC,

Wszystko fajnie, ale tak na prawde nie ma trenera idealnego, praktycznie na kazdego klasowego trenera mozna znalezc jakiegos haka.

Ancelotti - jezeli chodzi o rozgrywki Europejskie wiadomo jest swietny, jednak duzo gorzej to wyglada jezeli chodzi o rozgrywki ligowe. Zaledwie 3 mistrzostwa(w tym jedno w ogorkowej lidze francuskiej) to troche slabo jak na takiego trenera z taka renoma i z takim stazem.
Klopp - Mourinho nazwal Wengera specjalista od porazek, jednak taki tytul mozna tez przypisac Niemcowi, patrzac na to, ze Niemiec przegrywal az 5 finalow z rzedu. Poza tym w swoim ostatnim sezonie jego BVB w polowie sezonu w strefie spadkowej. Do tego, Klopp nie potrafi pogodzic LM i ligi, bo gdy BVB swietnie gralo w lidze, dawali ciala w LM i odwrotnie, kiedy dochodzili do finalu LM dawali ciala w lidze.
Guardiola - sukcesow w Barsie nikt mu nie odmowi, jednak nie byloby ich gdyby nie w zyciowej formie Iniesta, Xavi, Puyol czy najlepszy pilkarz na swiecie Messi, ktory w kazdym klubie zrobilby roznice. Enrique przyszedl do Barcelony wygral bodaj poczworna korone i czy to oznacza, ze mamy kolejnego swietnego menago, kolejnego Guardiole? Pep poszedl do Niemiec, do juz swietnej druzyny i zniszczyl swietna maszynke. Sromotne porazki w polfinalach w LM z Barcelona i Realem. Mistrzostwa z Bayernem to bylo po prostu spelnienie minimum. Jednak nikt nie bedzie go pamietac, za wygrane mistrzostwa(co przy takim skladzie, takim zapleczu finansowym i ciaglym rozkupywaniem BVB - jedynego powaznego rywala Bayernu, bylo wrecz obowiazkiem), tylko za to, ze zawiodl w LM, nie potrafil powtorzyc sukcesu Juppa czy znalezc sie chociaz w finale LM.

Simeone - Nie zna angielskiego. Styl gry podobny do tego Mourinho. W Europie z powaznych klubow prowadzil tylko Atletico. Nie wiadomo jakby poradzil sobie w innym klubie, z innej ligi. Poza tym dla Atletico jest on jak ojciec, po co mialby odchodzic z klubu, w ktorym czuje sie swietnie i co roku walczy o najwyzsze cele.


Majac do wyboru marazm z van Gaalem i ekscytujaca walke o 4 miejsce i szanse, ze cos sie zmieni i ze wrocimy nawet choc na chwile do topu ligi czy Europy wiekszosc widzi w Mourinho wlasnie taka nadzieje na lepsze jutro. Inna sprawa jest tez to, ze z klasowych trenerow tylko Mourinho jest dostepny takze zbynio pola manewru nie ma. Nawet jakbysmy zatrzymali jeszcze ten sezon van Gaala, to potem co Portugalczyk juz bylby w innym klubie, a my znowu bysmy musieli brac z lapanki, jakiegos Moyeso -podobnego trenera... Jest tez sporo osob, ktore chca Giggsa. No, ale umowmy sie czy Walijczyk to na pewno odpowiednia osoba, ktora bedzie w stanie wyciagnac nas z kryzysu? Pamietajmy, ze Walijczyk nie ma kompletnie doswiadczenia, jakie mieli chociazby Guardiola czy Zidane. Co prawda obaj nie mieli nie wiadomo jak duzego, jednak pokazali, ze jakies pojecie o trenerce posiadaja. Osoby chcace Walijczyka chca go tak na prawde tylko z sentymentu, do tego liczac, ze ten bedzie stawial na mlodych, co wcale takie pewne nie jest, bo w dziesiejszych czasach w tak wielkich klubach licza sie przede wszystkim wyniki. Giggs nie bylby wyjatkiem, on takze bylby pod presja wynikow.
» 22 maja 2016, 12:50 #215
TheRipper: @bulwerss

"Chcesz wiedziec skad entuzjazm? Bo niektorzy kibice bardziej nienawidza vG niz kochaja United."

Czyli jeżeli chcę przyjścia Mourinho to automatycznie nienawidzę United?
» 22 maja 2016, 13:14 #214
bulwerss: TheRipper
Napisalem "niektorzy" kibice :) Mysle ze mozna sie domyslec i jakich kibicow chodzi. Cb n p te slowa nie dotycza.
» 22 maja 2016, 13:37 #213
TheRipper: Oki, dzięki za sprostowanie ;)
» 22 maja 2016, 13:56 #212
UniteDKanzaS: Kolego Diabelred ogromne propsy za ten wpis! :)
» 22 maja 2016, 15:17 #211
jajecko: Dlatego Lingard powinien być rezerwowym :) brawo!
» 22 maja 2016, 10:58 #210
Sideswipe: A tymczasem pewna gazetka pisze, że Nani wraca do Anglii. Zainteresowany jest nim Everton :) Nie wiem ile w tym prawdy ale fajnie byłoby go zobaczyć znowu na tym podwórku.
» 22 maja 2016, 10:23 #209
walentos: 8 milionów euro a do zaoferowania na boisku więcej niż Lingard i Januzaj razem wzięci...
» 22 maja 2016, 11:27 #208
Copy: No dobra, poszedlem spac z usmiechem na ustach, że jak wstanę to prócz pucharu FA ujrzę jeszcze jedną miłą informację - mianowicie zwolnienie Lujisa von Galla. Wstałem, rozglądam się i nic nie widze.... co to ma być. :(
» 22 maja 2016, 10:14 #207
Slawek7: Daj mu sie nacieszyc pucharem,w poniedzialek pewnie bedzie potwierdzenie.Moze katapulta sie popsula i nie ma jak go wystrzelic?
» 22 maja 2016, 10:16 #206
sebox111: Będzie beka jak przyjdzie Jose i też będzie hodowcą hemoroidów haha :D
» 22 maja 2016, 10:06 #205
yokowal18: Jak nie będzie padaki na boisku to nikt nie będzie wymagał od Jose stania przy lini cały mecz. Fergie też tak nie robił. Stał wtedy, kiedy trzeba było dac sygnał piłkarzom do walki
» 22 maja 2016, 10:14 #204
dawidlp92: To jest właśnie to uczucie do którego tak przywykliśmy w latach pracy Sir Alexa .... Oby to był nowy początek wielkich sukcesów
» 22 maja 2016, 09:56 #203
Slawek7: Dziekuje panowie za puchar,ktory dobrych pare lat u nas nie goscil!!Teraz czekac cieprliwie na wy destruktora,zamkniecie cyrku,sprzedanie kilku cyrkowcow z trupy,przyjscie zdrowego,normalnego menadzera i szumnie oglosic otwarcie sekcji pilki noznej!!.GGMU!!
» 22 maja 2016, 09:38 #202
grisza: Co do meczu, dużo emocji, troche szczęścia jeśli chodzi o dziwne decyzje sędziego. Fajnie było zobaczyć duże zaangażowanie i charakter chłopaków. Po raz kolejny będę powtarzał jak mantre, że Rooney może być już wolny i mieć gorsze warunki fizyczne, ale ma zdecydowanie największy charakter i serducho do gry spośród całego zespołu. Powiedzmy sobie szczerze, Crystal Palace nie zagrało cudów, my również Bóg wie czego nie graliśmy piłkarsko, ale w sumie lata mi to bo były emocje!! Co do trenera, to należy podziękować van Gaalowi za zdobycie bądź co bądź bardzo ważnego pucharu, należy mu również podziękować za te dwa lata. Na pewno jemu też zależało na sukcesach, starał się ale po prostu no nie wyszło, zdarza się. Tak czy owak zawsze powtarzam, trzeba mieć szacunek do niego jako człowieka, tak samo jak do piłkarzy. Można mieć wątpliwości co do ich gry, ale to wciąż są ludzie, którzy wykonują swoją pracę, grają za grube pieniądze, ale dają nam również mnóstwo radości niekiedy. Także szacunek do każdego należy mieć. Co do Mourinho i ogólnie trenerów to jeszcze nie narodził się chyba trener, który byłby odpowiedni dla użytkowników DevilPage. No może Ferguson z powrotem by odpowiadał frustratom z DevilPage, chociaż jakby nie zdobył mistrzostwa to i tak pewno by było: idź dziadek już na emeryture itp. Nie do końca wiem o co wam chodzi z tym niszczeniem klubu przez Mourinho. Obecnie jest to jeden z nielicznych, który MOŻE ale oczywiście może sie nie udać wprowadzić klub na właściwe tory. Jeśli Mourinho jest taki straszny, to masa zawodników by nie przychodziła do niego grać, a jednak bardzo spora część marzy o grze dla niego. Chciałbym jeszcze tylko przypomnieć, że swego czasu Jose Mourinho był człowiekiem, który sprawiał największe problemu Fergusonowi, każdy mecz z Chelsea to była wojna pełna emocji. Jose miał zawsze świetnie taktycznie przygotowane zespoły. Przypominam również, jak wielkim szacunkiem darzą się wzajemnie Jose i Ferguson, ba Jose był pierwszym kandydatem, którego chciał sir Alex na swoje miejsce. Oczywiście, że może mu się nie udać, ale mimo wszystko kibicuje mu z całego serca i trzymam za niego kciuki, tak jak i życzyłem van Gaalowi samych sukcesów. A co do grania tymi młodymi, to jeśli są dobrzy zawodnicy to będą grali bo chyba żaden trener nie będzie sabotował klubu.
» 22 maja 2016, 09:25 #201
HarryBrown: Ciężki mecz. Szczerze mówiąc jak CP strzeliło na 1-0 to byłem przekonany, że już po meczu. Ale Wazza i Valencia pociągnęli zespół. Teraz chwila odpoczynku i refleksji. Trzeba mieć nadzieję, że nowy sezon będzie inny czyli lepszy zarówno pod względem wyników, jakości i widowiskowości gry niezależnie kto będzie prowadził Czerwone Diabły do boju w każdym meczu.
» 22 maja 2016, 08:37 #200
MU1212: To się nazywa walka do końca
» 22 maja 2016, 08:11 #199
miszamu: To był szczególny mecz dla... Erica Cantony za pamiętną sytuację, na pewno ten jegomość ma podwójną satysfakcję z pokonania Orłów :) UNITED!!
» 22 maja 2016, 06:38 #198
belman: mam nadzieje, ze pokrywa od pucharu sie znajdzie ha ha. GGMU
» 22 maja 2016, 03:29 #197
DevoMartinez: I tak się wygrywa mecze. Determinacją i grą do końca. Nawet w 10tkę. Szkoda, że całego sezonu z takim zaangażowaniem nie grali. Oby nowy trener dał im motywacje do takiej gry w każdym kolejnym spotkaniu. Wtedy uznam, że wrócił stary ManUtd
» 22 maja 2016, 02:49 #196
radek13: Przestańcie co niektórzy już krytykować van Gaala i dajcie się radować tą chwilą, jaką jest zdobycie przez nasz zespół pucharu FA Cup, dlugo musieliśmy czekać, az w końcu mamy zwycięstwo i piękne chwile których jesteśmy świadkami

GLORY GLORY MANCHESTER UNITED😈
» 22 maja 2016, 02:42 #195
Granat: Wyrzucil igo już? Czy do rana mam poczekać?
» 22 maja 2016, 01:25 #194
Sideswipe: Pięknie :) Wazza tym rajdem rozniósł i hejterów i obronę CP, najważniejsze bo przyniósł on efekt. W końcu po tylu latach bezbarwności diabłów udało się o sobie przypomnieć. Rooney i Carrick zdobyli wszystko w klubowej piłce, brawa dla nich. Oby to był sygnał, że wracamy na właściwe tory - nieważne czy z LvG czy bez.
» 22 maja 2016, 01:23 #193
Granat: Wazza rozniósł, Lingard rozniósł, hah. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Przyjdzie mecz z takimi rywalami jak City,Chelsea,Arsenal,Tottenham i obaj panowie grają piach.

Czysta prawda.
» 22 maja 2016, 01:26 #192
Adrian0007: Taaa ten argument że jak zagramy z City to dostaniemy itp jest cały czas . Lecz prawda jest inna i wygrywamy z nimi :D
» 22 maja 2016, 01:56 #191
bulwerss: Granat naprawde przykro mi z tego powodu ze Rooney walnie przyczynil sie do zdobycia Pucharu Anglii i wspolczuje ci z calego serca no ale teraz moze juz spier....j stad.
» 22 maja 2016, 08:10 #190
Timmy: Fajnie się czyta te (niektóre) sentymentalne brednie.

Man Utd w zeszłym sezonie zajął 4 miejsce w lidze.
Właściciele wyłożyli ok. 300 baniek, żeby było lepiej.

MU odpadł po fazie grupowej w LM i zajął 5 miejsce w lidze na koniec sezonu.
Jakby któryś z was wydał 300 baniek i dostał taki szit, to nie zwolniłby kolesia, który był odpowiedzialny za wyniki sportowe?

The Glazers mają gdzieś opowieści, co by było gdyby i co się jeszcze może może wydarzyć. Nie masz wyników - wylatujesz. Tak samo jest w Biedrze, w Orlenie i w Man Utd.
» 22 maja 2016, 00:59 #189
DevoMartinez: Przed tym sezonem wydaliśmy 300 baniek? A na kogo?
» 22 maja 2016, 02:50 #188
Kundziu: Największa głupota jaką można usłyszeć to właśnie ciągle powtarzane 300 mln funtów.
» 22 maja 2016, 07:46 #187
Timmy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 10:46

@Kundziu

Kto pisze o funtach? W funtach to będzie 235-250mln (w zależności jak policzymy Martiala). Dlatego napisałem 'około'. Chodzi o rząd wielkości a nie dokładną kwotę.

Piszę również o sumie wydanej a nie bilansie netto (różnica między kwotą wydaną a przychodami ze sprzedaży zawodników). Trzeba było uważać na matematyce zamiast rysować gołe baby w zeszycie.

Bilans netto zaciemnia obraz i ma znaczenie dla księgowych. 300mln pokazuje za to bardzo dobrze skalę zmian personalnych w drużynie. Jak się to porówna do wymiernych wyników, to są to raczej pieniądze wyrzucone w błoto - dużo zamieszania a na koniec 5 miejsce w lidze.

@DevoMartinez
Krzywo to napisałem, chodziło o wydatki na transfery podczas całych rządów LVG. Dla normalnych to oczywiste, ale jak ktoś chce się przyczepić, to się przyczepi.
» 22 maja 2016, 10:44 #186
MalkotenciWon: Napisz coś niezrozumiale i "krzywo" i sie do tego przyznaj.
Przyczep sie do kogos, kto to wychwycil i nazwij go nienormalnym.
Skoro juz chcesz komus cos uswiadomic to postaraj sie by wszystko bylo jasne, bo pelno tu trolli i napinaczy, Devo czy Kundziu pewnie mysleli ze jestes jednym z nich.
» 22 maja 2016, 11:01 #185
RedDevils4life: Piękny dzień, brawo panowie! Miło jest widzieć taką atmosferę, której przez 3 lata w klubie nie było. :-)
» 22 maja 2016, 00:14 #184
Rekin: mega bardzo mi tego brakowało
» 22 maja 2016, 00:40 #183
sw88: Brawo United
» 22 maja 2016, 00:10 #182
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:56

https: //twitter.com/bbcthree/status/733987483742961665
https: //twitter.com/br_uk/status/733944104241876992

haha świetne:D
» 21 maja 2016, 23:55 #181
vanderToki: Mourinho w tym drugim dopasowany idealnie. :D
» 22 maja 2016, 00:01 #180
Timmy: Ty już oczywiście wiesz, do czego by pasował Mourinho.
» 22 maja 2016, 01:12 #179
vanderToki: O co Ci chodzi? Przeszkadza Ci coś?
» 22 maja 2016, 01:30 #178
Kundziu: To teraz żegnamy LvG, witamy Mourinho i Ibrę?
» 21 maja 2016, 23:37 #177
vanderToki: Trochę tak to wygląda. Patrzył w dół.
» 21 maja 2016, 23:23 #176
Neymar12: Cóż. Oby Benzi miał na niego jakąś "tasiemkę"
» 21 maja 2016, 23:26 #175
UniteDKanzaS: Ja to nie wiem co tacy piłkarze mają w głowach...Celowe wyrządzenie komuś krzywdy chyba nie jest domeną ludzi zdrowych psychicznie.
» 21 maja 2016, 23:35 #174
kralo11: To jest sport, Lewandowski jest chory psychicznie ? Też miał podobną sytuację grając jeszcze w BvB i chyba tak zrobił z Boatengiem, Fella prawie zawsze wyskakując w górę wyciąga łokieć. Wiadomo nie jest to fajne ale taki jest sport.
» 21 maja 2016, 23:48 #173
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:51

UniteDKanzaS napisał przecież o celowym wyrządzeniu krzywdy. Czyli o uderzeniu umyślnym, i z zamiarem wyrządzenia krzywdy. Co innego, jeśli chcę kogoś odepchnąć czy nawet przywalić mu (choć to też niedobrze), a co innego, kiedy chcę mu złamać nos, nogę, wybić zęba czy coś w ten gust. Albo chociaż żeby naprawdę zabolało.
» 21 maja 2016, 23:51 #172
UniteDKanzaS: kralo11: to co zrobił Lewy wtedy z Boatengiem wrzuciłbym do tego samego worka co tzw przespacerowania się po dłoni (ostatni przypadek Lamela - Fabregas) - wyraz frustracji, idiotyzm, ale zawodnik ma 100% pewności, że żadnej strasznej krzywdy rywalowi nie wyrządzi.
Natomiast to co zrobił dzisiaj Cabaye to jest już czysty bandytyzm i piłkarze, którzy robią takie rzeczy mają bardzo nie po kolei z deklem. W pełni zamierzonej próby spowodowania kontuzji przeciwnika nie można usprawiedliwiać zdaniami typu "to jest sport". Zgodzisz się kralo?
» 22 maja 2016, 00:40 #171
HarryPOD: Cóż... Tym miłym akcentem żegnamy się z kiepskim sezonem, Louisem Van Gaalem oraz Juanem Matą (makabra).
» 21 maja 2016, 23:16 #170
Lokator23: Dziekuje pilkarza dziekuje LVG za ten puchar. Po 3 latach w koncu puchar trafil na Old Trafford. Brawo panowie dziekuje
» 21 maja 2016, 23:02 #169
dawidzbazin: LvG: Zdobyłem ten puchar mając tylko Rooneya i 10 niedojd w składzie. Nikt nie dawał mi szansy przed sezonem, teraz każdy mi gratuluje. Zostawiam klub w glorii i chwale, Murinho przychodzi na gotowe. Gdzie będe pracował od Września? Mam oferty z Atletico Madryt i Realu Madryt, ale dopiero w lipcu zapadnie decyzja
» 21 maja 2016, 22:56 #168
Kilerek7: Ale dzisiaj fajny dzień, wygrana MU, potem dogrywka i karne w meczu Bayern z Borussią a na koniec dogrywka w meczu Juve - Milan:)
» 21 maja 2016, 22:51 #167
czesty1: Ta, a jeszcze w nocy Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers!
» 21 maja 2016, 22:54 #166
Kilerek7: Jeszcze była Marsylia z PSG:P
» 21 maja 2016, 23:04 #165
Arvanis: A o 3:00 CD Suchitepequez - Deportivo Malacateco - Liga Guatemalska zawsze na probsie!
» 21 maja 2016, 23:14 #164
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:22

I Rangers - Hibernian w Szkocji. ;p Też dobry mecz z tego wyszedł. I do tego decydującą bramkę strzelił przedstawiciel jednej z moich ulubionych kategorii piłkarzy - odpad z MU. :D
» 21 maja 2016, 23:18 #163
is200: Bayern mial lepszego bramkarza i to tez wpywa na psychike pilkarza jak musza strzelac karnego komus takiemu
» 21 maja 2016, 22:51 #162
Rotx: No to teraz
-Andrea Berta
-Silvino Louro
- Rui Faria
-Jose Morais
-Carlos lalin

i ruszamy po piłkarzy
» 21 maja 2016, 22:50 #161
Kornel: Tak w ogóle to wszyscy piszą jaki to ten Memphis nie jest,, a mi się wydaje bardzo w porządku gościem. Nie grał dzisiaj, a i tak cieszył się tak samo jak reszta., a kiedy Rashford strzelił 2 gole Arsenalowi, to jako pierwszy podbiegł pogratulować.
» 21 maja 2016, 22:38 #160
is200: Dla mnie moze byc nawet malpa nigdy z nim wodki pil nie bede a liczy sie jak gra
» 21 maja 2016, 22:41 #159
Kornel: No wiem i średnio go widzę w United, jak jeszcze kupimy napastnika, to już w ogóle. Pisałem jedynie o jego nastawieniu.
» 21 maja 2016, 23:02 #158
DjTED: Szampana otwieeram
» 21 maja 2016, 22:37 #157
is200: Tak sie meczyc z tak slabo grajacym Palace. Brawo za puchar i za zwyciestwo ale mecz slabiutki jak gra w calym sezonie byle wymęczyc ta jedna bramke wiecej.

Trzeba sporo zmian przede wszystkim nowi dobrzy pilkarze. Zatrudnic wkoncu dyrektora sportowego.

Na moje: Lingard, Schneiderlin,McNair,Young,Jones. Do odejscia. Blind nie moze grac stopera. Roo nie moze byc rozgrywajacym.

Mozecie sie ze mna nie zgodzic ale dla mnie Smalling jest zwyklym przecietnym obronca.
» 21 maja 2016, 22:34 #156
Rion: Smoła przeciętny... Radzę przeanalizować cały sezon
» 21 maja 2016, 22:38 #155
utdpunx: Gdzie według ciebie ma grać Roo? On już dawno nie jest napastnikiem
» 21 maja 2016, 23:20 #154
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:23

Smoła miał dobrą pierwszą połowe i słabą drugą sezonu

Sprzedawanie Schneiderlina po 1 sezonie to bezsens
» 21 maja 2016, 23:21 #153
Rekin: Mourinho trenerem United! Co za sobota!
» 21 maja 2016, 22:31 #152
is200: info? jakas oficjalka czy spekulacje?
» 21 maja 2016, 22:35 #151
Rekin: Nie ma już spekulacji, na 99,99% Mourinho obejmie stery United.
» 21 maja 2016, 22:36 #150
DjTED: BBC i Sky Sports
» 21 maja 2016, 22:37 #149
pawelisto2: skysports podaje od miesiaca to juz
» 21 maja 2016, 22:38 #148
Kornel: Z tego co pamiętam to Sky sports dementowało doniesienia o porozumieniu z United.
» 21 maja 2016, 22:40 #147
pawelisto2: SkySports Italia dawała już info o 100% Mou w Manchesterze
zwykłe SkySports też już podawało różne nowinki
» 21 maja 2016, 22:51 #146
mementofinis: BBC Sport...chyba wiarygodne źródło?:D
» 21 maja 2016, 23:18 #145
dawidzbazin: Oby LvG zostal Murinho zniszczy ten klub przeciez on nie raz mowil ze nienawidzi utd
» 21 maja 2016, 22:31 #144
utdpunx: Wiele razy podkreślał, że to wielki klub i go szanuje
» 21 maja 2016, 22:49 #143
mementofinis: Co za farmazony...oj Dawidek:D
» 21 maja 2016, 23:19 #142
vanderToki: Nie wiem, czy kiedykolwiek powiedział, że nienawidzi jakiś klub. Jakieś tam gierki w swoim stylu prowadził, typu sugestie, że Ferguson dogadał się z Moyesem, żeby Howard nie zagrał przeciwko MU, dzięki czemu udało się wygrać i przypieczętować tytuł. Albo teksty odnośnie wydatków. Ale chyba nikt normalny nie wątpi, że dowolny trener na takim stanowisku da z siebie wszystko.
» 21 maja 2016, 23:31 #141
czesty1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 22:29

Rooney! O matko boska co za rajd przecież to jest w ogóle niepojęte!!:D
» 21 maja 2016, 22:27 #140
Lokator23: Przewrotka Rooneya przeciw City
» 21 maja 2016, 23:00 #139
JasnaLiryka: Wyjebsty komentarz kolezko !! :D widze sluchales Skora :D ale idealnie pasuje - ponowonie pokazal klase !!
» 21 maja 2016, 23:50 #138
Assault: I każdy czyta jego głosem :D
» 22 maja 2016, 00:28 #137
vanderToki: A to? "Rooney świetnie do Fellainiego, Mata, GOOOOOOL!" ;p
» 22 maja 2016, 15:13 #136
Rekin: Zniknęły kursy na Mourinho w sky bet, rano jeszcze kurs na to że będzie trenerem United wynosił 1.08, robi się ciekawie :D
» 21 maja 2016, 22:26 #135
2525: to dobre zakończenie słabego sezonu. LVG dziękujemy za Puchar Anglii, ale wizji jak nie było tak nie ma, także trzeba się pożegnać. to musi nastapić, bo MU nie może dreptać w miejscu, nie możemy przyzyczajać się, ze 5 miejsce i Puchar Anglii to dobry sezon bo skończmy bez mistrza tak jak Liverpool. dlatego szybkie cięcie, wypłacić LVG pozostałą częsc kontraktu, albo dogadać się z nim inaczej i nowy trener.
» 21 maja 2016, 22:25 #134
Rotx: Ja aż nagrałem sobie moment od końcowego gwizdka sędziego do końca celebracji gdyż jest to ważne trofeum zwłaszcza dla takich jak Lingard,Martial,Rashford.
» 21 maja 2016, 22:23 #133
Foxiowof: Można prosić? Ze względów losowych nie mogłem oglądać wręczenia a chciałbym :(
» 21 maja 2016, 23:29 #132
sk8bob: Chcialem wstawić zdjęcie Wembley jak sie swieci na czerwono ale nie ma takiej opcji :/ a szkoda
» 21 maja 2016, 22:21 #131
dawid1988: mozesz mi wysłac na maila

988dawid@wp.pl

z góry dzieki
» 21 maja 2016, 22:35 #130
Gallacher: Lingard zamknął usta krytykom na tym portalu przepiękną bramką.Niby jedna jaskółka wiosny nie czyni,ale kego bramka przyczyniła się to wygrania tegoż że pucharu.
» 21 maja 2016, 22:20 #129
vanderToki: Jak na razie Borussia i Bayern mają łącznie o jeden strzał mniej, niż oddali dzisiaj piłkarze MU. Za to celnych dużo więcej. ;]
» 21 maja 2016, 22:16 #128
adikos83: Żenada ,sędzia na pomógł wygrać puchar dla mnie nie zasłużyliśmy na zwycięstwo .
» 21 maja 2016, 22:16 #127
adikos83: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 21 maja 2016, 22:14 #126
kckMU: Dziękuje dla van Gaala za wspaniałe rozgrywki FA Cup w sezonie 15/16. Dwumecz z West Hamem, półfinał z Evertonem i wspaniała reakcja w dzisiejszym meczu. To jest naprawdę godne pożegnanie tego człowieka z tym klubem. Cieszmy się dzisiaj wszyscy, a od nowego tygodnia - OBY - zaczyna się już nowy rozdział.
» 21 maja 2016, 22:13 #125
jacamu: Pokazaliśmy wielki charakter i pokonaliśmy bardzo długą drogę aby wznieść w końcu ten puchar!!
Glory Glory Man. United!!
» 21 maja 2016, 22:12 #124
zaluda: W 2013 roku widząc Moyesa wznoszącego Tarczę Wspólnoty chciałem żeby to nie było jego pierwsze i ostatnie trofeum, teraz widząc van Gaala wznoszącego Puchar Anglii chciałbym żeby to było jego pierwsze i ostatnie trofeum
» 21 maja 2016, 22:05 #123
Amycus: "LVG still not told by the club that he will not see out final year on his contract.
Jose Mourinho officially signed a 3 year deal"
Czyżby..?
» 21 maja 2016, 22:05 #122
HarryPOD: Niestety, jesteśmy w dupie.
» 21 maja 2016, 23:10 #121
mementofinis: Możesz napisać dlaczego?
» 21 maja 2016, 23:20 #120
HarryPOD: Bardzo silne przeczucie.
» 21 maja 2016, 23:33 #119
mementofinis: Patrząc na ost.lata....niedaleko nam do niej brakowało:D
» 21 maja 2016, 23:39 #118
HarryPOD: Patrzę przez pryzmat tego, co się działo w ostatnich dwóch klubach prowadzonych przez Mourinho. W Realu zostawił syf, w CFC zostawił syf... W United co zostawi? Zaiste syf.
» 21 maja 2016, 23:44 #117
mementofinis: Zakładasz w ogól, że się mylisz?;D
» 21 maja 2016, 23:47 #116
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:50

W Realu syf? A to nie po jego odejściu wygrali LM i puchar?

Twój Klopp syfu po sobie nie zostawił? Bo z tego co pamiętam zepsuł wszystko co się dało na koniec
» 21 maja 2016, 23:49 #115
pawelisto2: Dlaczego podajecie tylko wygodne Wam argumenty?
W Porto i Interze zostawil syf?
W interze go kochaja od wlasciciela po kibicow.
W porto osignal co sie da i nie potrafili tego kontynuowac chyba nie maja mu tego nic za zle a powrotem na pewno by nie pogardzili.
W Realu syf ? Jesli syf po jego odejsciu to LM i Puchar to Boje sie co by bylo gdyby nie zostawil tam "syfu". Potrojna korona przez cala dekade co sezon?
» 22 maja 2016, 01:16 #114
HarryPOD: Reusik, ja już dawno to pisałem i tyle, albo żeś "gupi", albo żeś hipokryta dla swojej własnej uciechy, ale jak się to obserwuje, to takie coś trzeba tępić - bez obrazy, ale za dużo tego.

"A to nie po jego odejściu wygrali LM i puchar?" To w takim razie w Interze była istna katastrofa, bo po jego odejściu wygrali chyba tylko klubowe mś - idąc rzecz jasna Twoim "gupim" sposobem myślenia. To Ty zapisujesz to LM na konto na Mourinho mam rozumieć, tak? Bo ja na konto Ancelottiego, ale co ja tam wiem. Tak samo obecny finał LM, to zaiste zasługa Beniteza?

"Dlaczego podajecie tylko wygodne Wam argumenty?" Następny... "W Realu syf ? Jesli syf po jego odejsciu to LM i Puchar to Boje sie co by bylo gdyby nie zostawil tam "syfu". Potrojna korona przez cala dekade co sezon?" No to Ci wyjaśnię inaczej, podzielona szatnia, pogonienie klubowej Legendy, hipokryzja (coś co Reusiki lubią najbardziej), bufon, namawianie do ataków (nie bądź dosłowny) na kolegów z drużyny, podpuszczanie wobec siebie, a poza tym - jeśli w kontrakcie nie będzie stosownych zapisków, które będą mówić o tym, że gość będzie musiał korzystać z klubowej młodzieży, to już w ogóle KAPITALNIE.
» 22 maja 2016, 07:59 #113
Neymar12: Po pierwsze to sam jesteś głupi
Po drugie menadżer nie odpowiada za to co z klubem zrobi jego następca po odejściu

No to Ci wyjaśnię inaczej, podzielona szatnia, pogonienie klubowej Legendy, hipokryzja (coś co Reusiki lubią najbardziej), bufon, namawianie do ataków (nie bądź dosłowny) na kolegów z drużyny, podpuszczanie wobec siebie, a poza tym - jeśli w kontrakcie nie będzie stosownych zapisków, które będą mówić o tym, że gość będzie musiał korzystać z klubowej młodzieży, to już w ogóle KAPITALNIE. - Wolę coś osiągnąć wielkiego niż zmuszać kogoś do korzystania z młodzieży.
» 22 maja 2016, 15:02 #112
Tykariew: "Autobus, czerwony, na Old Trafford bramki broni
I De Gea nic nie robi nic, bo na ławce Special One"

Nie mam nic przeciwko, byle by były wyniki i puchary :D
» 21 maja 2016, 22:04 #111
Dexter22: Wazza był najlepszym zawodnikiem meczu !! Czy LvG juz odszedł ?!
» 21 maja 2016, 22:01 #110
romario11: Rooney pokazał mega klasę !!
» 21 maja 2016, 22:00 #109
RedRevolta: "Manchester United will appoint Jose Mourinho as their new manager, BBC" ula la, jedziemy! :D
» 21 maja 2016, 21:59 #108
hunteriarz: Tylko żebyśmy coś grali w ataku za Mou
» 21 maja 2016, 22:00 #107
RedRevolta: Powiem szczerze, warto wykonać taki ruch, nie zapowiada się żebyśmy za lvg zaczęli lepiej grać w następnym sezonie, a będzie z kim walczyć!
» 21 maja 2016, 22:03 #106
hunteriarz: Ja wolę Martina O’Neilla gość by nas sprowadził na prawdziwe tory.
» 21 maja 2016, 22:07 #105
duncanedwards: mimo zwyciestwa trudno doszukac sie pozytywow w grze zespolu jakos calosci. bo indywidualnie jakies przeblyski byly
» 21 maja 2016, 21:59 #104
romario11: gratulacje to jedyny pozytywny news w tym sezonie. ggmu!!
» 21 maja 2016, 21:59 #103
Tykariew: Arsenal miał najlepszy sezon od lat i nic nie wygrał, my kończymy z trofeum po sezonie który oprócz dzisiejszego meczu lepiej zapomnieć...

Jest coś magicznego w tej "pyłcee".
» 21 maja 2016, 21:58 #102
GGMUU18: No to teraz czekamy na tą jedną, jedyną, najważniejszą wiadomość. Piccolo od ładnych paru godzin chłodzi się w lodóweczce ;)
» 21 maja 2016, 21:58 #101
dawid1988: kiedy mecz o tarcze?
» 21 maja 2016, 21:57 #100
Irwin2: Jak zawsze tydzień przed ligą
» 21 maja 2016, 21:59 #99
GGMUU18: Niedziela, 7 sierpnia, Wembley Stadium, Manchester United vs Leicester City, godzina 16:00 (prawdopodobnie).
» 21 maja 2016, 22:02 #98
kolor: Gdyby nie Rooney to nigdy byśmy tego nie wygrali.
» 21 maja 2016, 21:55 #97
haleczka7: Rooney to wojownik ! Poza tym, przypomniały się nieco stare, wspaniałe czasy.
» 21 maja 2016, 21:55 #96
JohnnyCross: Dobra to teraz pora kończyć ten kabaret. Niech Van Gaal odejdzie jako "zwycięzca" i witamy Jose Mourinho.
» 21 maja 2016, 21:51 #95
GGMUU18: No brawo, brawo umiarkowana radość jest. Słaby mecz w naszym wykonaniu, ale tego można się było spodziewać. Zresztą nie ma co wybrzydzać, trzeba się cieszyć, bo do tego ostatnio rzadko jest okazja.
» 21 maja 2016, 21:48 #94
Kilerek7: To nie koniec emocji: Borussia i Bayern 0:0 blisko dogrywki:P
» 21 maja 2016, 21:47 #93
piter100000: brawo brawo brawo! po tych wszystkich upokorzeniach tego sezonu jest Puchar Anglii na zakończenie. podobało mi się, że każdemu z chłopaków zależało na tym trofeum. zostawili mnóstwo serca, walczyli, podnieśli się po straconej bramce. DZIĘKUJEMY!
» 21 maja 2016, 21:46 #92
vanderToki: Ano właśnie, czego jak czego, ale zaangażowania tym razem raczej nie zabrakło.
» 21 maja 2016, 21:52 #91
pawelisto2: Swoją drogą Valencia jest niesamowity.
Kolejny mecz trzyma niesamowity poziom.
Niby gra tylko prawą nogą, ale i tak jest bezbłędny praktycznie.
I w ofensywie i w defensywie.

Wojownik!
» 21 maja 2016, 21:46 #90
piter100000: bo Antek to diabeł z krwi i kości. zresztą odkąd do nas dołączył to prezentuje wysoki poziom. nie pamiętam, żeby kiedykolwiek miał przez dłuższy okres słabszą formę.
» 21 maja 2016, 21:48 #89
HarryBrown: W sumie dopiero teraz zaczyna się go doceniać. Wcześniej też grał na wysokim poziomie ale był zawsze gdzieś za wielkimi gwiazdami. Żeby reszta ekipy miała taki charakter i wolę walki jak Tolek.
» 21 maja 2016, 21:57 #88
21449: panie sezon 2012/2013 kojarzy pan?
» 21 maja 2016, 22:10 #87
RoboW: Jak ja na to czekałem GGMU!
A jak ktoś mówi że puchar FA to puchar pocieszenia to niech mnie nie wk..
Pozdrawiam
» 21 maja 2016, 21:45 #86
Kilerek7: Ciekawe co teraz czy Mourinho czy jednak LvG?
» 21 maja 2016, 21:44 #85
Diabelred: Mysle, ze ten mecz nie mial juz wiekszego znaczenia i ze Mourinho na dlugo przed tym meczem byl juz chociaz wstepnie dogadany. Gdyby jeszcze bylo to 4 miejsce to mogloby byc roznie. Jednak top 4 nie ma, przez co van Gaal nie spelnil celu minimum, do tego wolny jest Mourinho... Nasz zarzad zakladam, ze jednak az taki glupi nie jest. Jezeli nie przemawia do nich aspekt sportowy(brak gry w elitarnych rozgrywkach LM, zenujacy styl gry, mala ilosc bramek, czy w ogole tworzonych sytuacji), to na pewno chociaz finansowy. Juz tym sezonie z powodu braku gry w LM ominie nas dodatkowe 40-50 mln, a jesli znow van Gaal(zakladajac, ze zarzad podjalby to ogromne ryzyko i zostawil nie daj Boze Holendra) nie zakwalifikowalby sie do LM w kolejnym sezonie to oprocz braku kasy z LM doszlaby jeszcze mniejsza kasa od sponsorow.
» 21 maja 2016, 21:59 #84
Lokator23: Brawo United.
» 21 maja 2016, 21:43 #83
Kilerek7: Ale ten puchar jest mały, prawie jak kufel od piwa;P
» 21 maja 2016, 21:42 #82
cichy324: My nawet z van Gaalem wywalczyliśmy puchar, a w Liverpoolu dalej czekają...
» 21 maja 2016, 21:42 #81
trance: Liverpool miał szansę na Puchar LE tylko sędzia musiał pchać hiszpańską drużynę.
» 21 maja 2016, 21:46 #80
Pady: Zdobyli w 2006 ,my czekalismy od 2005 wiec daruj sobie jak zdobeda w przyszlym roku to nieczekali wogole dluzej od nas. Najbardziej boje sie ze zostaniemy Arsenalem i sezon udany czyli puchar angli i 4 miejsce. Ten sezon napewno nieudany za 5 miejsce w lidze.
» 21 maja 2016, 22:28 #79
vanderToki: United czekali od 2004. Tak dla ścisłości.
» 21 maja 2016, 22:38 #78
Rekin: Jeszcze 30 min i Mourinho trenerem United. W innym przypadku jutro zamiast papieru toaletowego użyję gazety hiszpańskiego ASa.
» 21 maja 2016, 21:42 #77
TheRipper: Czekanko, wiadomo, ale wątpię żeby to dzisiaj ogłosili. Jak już to najwcześniej w poniedziałek pewnie. Chociaż nie ukrywam że zwolnienie van Gaala ucieszyło by mnie bardziej niż wygrany Puchar Wengera :D
» 21 maja 2016, 21:49 #76
Irwin2: Czekam na memy z ignorantem Pardew.
» 21 maja 2016, 21:41 #75
SirMaciej: Dzisiaj cała drużyna dołożyła cegiełkę do tego pucharu ale charakter jaki pokazał Rooney - MEGA SZACUN!
» 21 maja 2016, 21:40 #74
Irwin2: Płakać mi się chcę
» 21 maja 2016, 21:40 #73
Diabelred: Przynajmniej van Gaal zostawi choc jedno pozytywne wspomnienie po sobie. :). W oficjalke Mourinho juz dzisiaj nie wierze, ale poniedzialek jest juz calkiem realnym terminem, takze czekamy.
» 21 maja 2016, 21:38 #72
Kilerek7: Kurdę cały mecz emocje, jeszcze mi prąd kilka razy wyłączali ale udało się:) GLORY GLORY MU:)
» 21 maja 2016, 21:35 #71
manutdfan92: Trochę cieplej się na serduchu zrobiło po tak marnym sezonie. A teraz zmiany, zmiany, zmiany.
» 21 maja 2016, 21:33 #70
Rion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:34

Mam nadzieje,ze to nic nie zmieni z odejsciem LVG. To co zrobił z nami to tragedia i nie ch wywala jak najszybciej.
» 21 maja 2016, 21:33 #69
Justyna05: Stęskniłam się za takimi momentami :)
» 21 maja 2016, 21:33 #68
LukaszMU1988: Nerwy były do teraz mnie gardło boli.Glory Glory MAN UNITED!!
» 21 maja 2016, 21:33 #67
Justyna05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:34

GGMU!
» 21 maja 2016, 21:32 #66
Klimaa: Nie powiem..dawno już tak się nie denerwowałem podczas spotkania. Po straconej bramce nie mogłem uwierzyć iż tak szybko doprowadziliśmy do wyrównania - głównie dzięki wspaniałej indywidualnej akcji Rooneya.
Było dużo emocji wartych finału. Ostatecznie udało się i należy się cieszyć bo za nami ciężki sezon.
» 21 maja 2016, 21:29 #65
Alaan: Niby puchar pocieszenia, niby w słabym stylu z przeciętnym Crystal Palace, ale dawno Manchester United nie dostarczył mi takich pozytywnych emocji, uśmiech i łzy w oczach :) De Gea z Rooneyem powinni dostać nagrodę najlepszego zawodnika, Hiszpan wyciągnął wszystko bezbłędnie co mógł, Wayne przeżywa reinkarnację w środku pola, a po stracie bramki wziął grę na swoje barki jak prawdziwy kapitan. Miły koniec sezonu!
» 21 maja 2016, 21:28 #64
blackout: Coś pięknego.
» 21 maja 2016, 21:28 #63
Lince: Chociaż tyle :)
» 21 maja 2016, 21:28 #62
patrol2305: GGMU!! MAMY TO!!
» 21 maja 2016, 21:27 #61
uzil25: Super, super, super! Dziękujemy. W końcu po 3 latach trofeum! Dla Carrasa i Róniego trzeba było to zrobić. Dziękujemy! GGMU!

W następnym sezonie ruszamy po ligę! GGMU!
» 21 maja 2016, 21:26 #60
pawelisto2: Carrick i Rooney wznieśli puchar razem w tym momencie się popłakałem.

Dwie legendy naszego klubu udokumentowały dzisiaj swoją klubową kompletność piłkarską - przepiękne!
» 21 maja 2016, 21:28 #59
Adrian0007: Hahahah wygrać tytuł to będą ludzie płakać że powinniśmy 3:0 wygrać ... wstyd mi za was. Skoro tak łatwo to się wszystko wygrywa to czemu Ferguson co sezon nie podnosił tego tytułu? Za jego czasów to United powinno bić wszystkich po 6:0 tak byliśmy wspaniali i co ?
» 21 maja 2016, 21:26 #58
pawelisto2: Mają po prostu nasrane w głowie.

Byle tylko jaj nie składali na tym świecie...
» 21 maja 2016, 21:27 #57
Adrian0007: Dokładnie . Nie mamy co teraz narzekać ważne że wygraliśmy ! GGMU !!
» 21 maja 2016, 21:28 #56
bulwerss: Hahaha pawelisto masz plusa hah :D
» 21 maja 2016, 21:29 #55
czesty1: Najlepiej takimi trollami się nie przejmować:) i nie ma sensu dyskutować jeśli nie wiedzą, że każdy finał rządzi się własnymi prawami i nie ma znaczenie z kim się gra. Skoro drużyna doszła do finału to musiała na to zasłużyć. Ważne, że puchar jest NASZ!! GLORY GLORY MAN UNITED!
» 21 maja 2016, 21:30 #54
vanderToki: Też bez przesady. To raczej frustracja i żal przemawia.
Co do Fergusona, obiektywnie patrząc, miał inne priorytety, tak samo jak inni trenerzy. W tym sezonie trafiła się dosyć łatwa droga do finału. Fakt, że Ferguson też potrafił odpaść z Leeds czy męczyć się z jakimś Crawley Town; ale nadrabiał na innych polach.
Najważniejsze, że tym razem udało się uniknąć wpadki po drodze i przynajmniej to jedno trofeum zdobyli.
» 21 maja 2016, 21:35 #53
pawelisto2: Nie no mi chodzi tylko o osoby piszące, że Fergie wciągał takie drużyny nosem.

Potrafił odpaść łatwo z LM, a potem z LE z Baselem bodajże, potrafił odpadać z FA Cup, w lidze też potrafił stracić 11 pkt przewagi nad drugim City nikt nie jest doskonały i trzeba po prostu to zrozumieć zwłaszcza, że finał rządzi się swoimi prawami.
» 21 maja 2016, 21:38 #52
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:43

OK, rozumiem. ;) Że Ferguson nie był doskonały, to wiem bardzo dobrze.
Z LE to Athletic był... a Basel wcześniej w grupie. : / Jak to bolało wtedy. Ale z Basel przynajmniej walczyli, dawno temu z Benfiką to dopiero było słabe. : /
» 21 maja 2016, 21:42 #51
czesty1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:50

Macie rację, ale czy to jest czas na to aby pisać ile powinniśmy wygrać,w jaki styl itp. Był to ostatni mecz, koniec sezonu. Ważne, że Puchar jest nasz mamy co ŚWIĘTOWAĆ, niech w końcu pochłoną nas pozytywne emocje!! Kolejne świętowanie to data zwolnienie LvG, w moim kalendarzu to będzie znaczone jako święto i dzień wolny od pracy!
» 21 maja 2016, 21:48 #50
flt32705: Aż sie poplAKALEM ggManUnited
» 21 maja 2016, 21:26 #49
Joker7: ciekawe komu ten dekiel spadl na glowe z tego trofeum?:D
» 21 maja 2016, 21:25 #48
Domestos: Prawdopodobnie van gaal zostanie, bo jak go teraz wyrzucić?
» 21 maja 2016, 21:25 #47
Joker7: normalnie nie ma 4 miejsca w lidze!
» 21 maja 2016, 21:27 #46
bulwerss: Napewno nie dzis i nie jutro jak tu coniektorzy wrozyli.... W takiej atmosferze typa wywalac? Chociaz do poniedzialku poczekaja to napewno.
» 21 maja 2016, 21:29 #45
UniteDKanzaS: No i fajnie. Lvg Out!
» 21 maja 2016, 21:25 #44
AUDIoooo: LVG idzie z walizką I biletem lotniczym z napisem Amsterdam?Czy mi sie wydaje?
» 21 maja 2016, 21:25 #43
b90: Z takim Crystal Palace to powinno być 3-0 po regulaminowym czasie a nie dogrywka i wymeczone 2-1 w dziesiatke. Niech ten Buc już odejdzie bo nie można dalej tego oglądać.
» 21 maja 2016, 21:24 #42
Rekin: Rok temu Arsenal przegrywał w finale 2:0 z hull żeby potem wygrać 3:2. Finały rządzą się swoimi prawami, nie ma lepszych/gorszych.
» 21 maja 2016, 21:27 #41
bulwerss: To chyba 2 lata bo rok temu rozjechali AV
» 21 maja 2016, 21:30 #40
Rekin: a no dwa lata temu, masz rację ;)
» 21 maja 2016, 21:31 #39
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:24

No i FA Cup jest nasze :) Niby taki puchar na otarcie łez za ten żałosny sezon, mimo to cieszę się z tego pucharu niezmiernie, jednak trzeba przyznać że mecz słaby w naszym wykonaniu. Sędzia pomógł nam wygrać w tym meczu i trzeba to uczciwie przyznać.

Co do Lingarda to podejrzewam że przez najbliższy tydzień będzie na dp świętą krową a jakakolwiek krytyka na jego temat będzie zagrożona hejtami ale powiem tak: Lingard w sporej mierze zapewnił nam zwycięstwo w FA Cup pięknej urody strzałem i to nie podlega dyskusji. Natomiast fakty są takie że jest strasznie drewniany, zmarnował mnóstwo setek i generalnie przez większość sezonu poza kilkoma fajnymi momentami (jak dzisiaj) prezentował się beznadziejnie. Szczere gratulacje za ten strzał ale mam nadzieję że od następnego sezonu będzie grać gdzie indziej. Mimo wszystko życzę mu szczęścia.

Teraz najważniejsze jest aby kulturalnie się pożegnać z Holendrem i uciąć medialne spekulacje na temat Mourinho :)

PS: Od teraz czekam na oficjalkę :)
» 21 maja 2016, 21:23 #38
uzil25: Sędzia nam pomógł? Śmieszny jesteś, każdą stykową piłkę dyktował Palace. Kto jak kto ale w tym meczu sędzia wybitnie nam przeszkadzał.
» 21 maja 2016, 21:25 #37
vanderToki: W pierwszej połowie zdecydowanie nie pomagał Crystal Palace.
» 21 maja 2016, 21:37 #36
pawelisto2: Bałem się, że Valencia zmiażdży ten puchar! :D

Co za biceps :P
» 21 maja 2016, 21:23 #35
Sancho: Ah chciałbyś żeby podniósł tak ciebie ;]
» 21 maja 2016, 21:25 #34
carlos00089: Przed chwilo Ed Woodward pogratulował LVG i coś mu tam powiedział. Mam nadzieje ze coś w tym stylu "Było miło ale się kończyło"
» 21 maja 2016, 21:23 #33
chali2na: zapomnij :/ Luj zostanie.
» 21 maja 2016, 21:26 #32
Timmy: Powiedział: "obroń ten puchar w przyszłym sezonie, buziaczki".
» 21 maja 2016, 21:27 #31
Ave88: A dla Drewnialdo Rooney i tak grał tragicznie..... ;)
» 21 maja 2016, 21:23 #30
dawid1988: jak roo gra tragicznie to kto gra dobrze... bez 1 i 9 ??
» 21 maja 2016, 21:30 #29
Rekin: Jak ja tego dawno nie wdziałem, stęskniłem się za takimi obrazkami. Kolejny puchar - tarcza wspólnoty :D W końcu coś wygraliśmy w białych strojach.
» 21 maja 2016, 21:22 #28
AUDIoooo: Rooo ty Dziku!Zawsze Szacun!
» 21 maja 2016, 21:21 #27
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:22

Przynajmniej coś na pociechę. Wreszcie trofeum, i wreszcie po tak długiej przerwie FA Cup.
Swoją drogą, po mojemu to Mike mógłby dostać za to, co zrobił, czerwoną z miejsca, a nie drugą żółtą. Ale kij z tym. :) Nie zemściło się, dali radę. Wreszcie.
Tymczasem w Berlinie też szykuje się dogrywka, a w Rzymie dosyć niespodziewanie to Milan ma przewagę.
» 21 maja 2016, 21:19 #26
AUDIoooo: Wyrzucili go już??
» 21 maja 2016, 21:16 #25
pawelisto2: Teraz to oficjalnie można powiedzieć!

Myślę, że warto podać zwycięski skład Manchesteru United w meczu z Crystal Palace w sezonie 15/16.

De Gea - Valencia, Smalling, Blind, Rojo (Darmian 66'), Carrick, Fellaini, Mata (Lingard 90'), Rooney, Martial, Rashford (Young 73')
» 21 maja 2016, 21:14 #24
chali2na: śmiechłem.
» 21 maja 2016, 21:15 #23
UNITED7Team: Warto podać zwycięski skład Manchesteru United z meczu z Chelsea , finał ligi mistrzów 2007/2008

Van der sar,Rio Ferdinand(C),Wes Brown,Evra,Nemanja Vidić,Owen Hargreaves,Cristiano Ronaldo, Paul Scholes,Michael Carrick, Carlos Tevez, Wayne Rooney
» 21 maja 2016, 21:29 #22
HarryBrown: Valencia debeściak. Ładnie pocisnął na prawym skrzydle. Stara Fergusonowa gwardia nie rdzewieje. FA Cup niby puchar pocieszenia ale w Anglii to ważne trofeum, więc biorąc pod uwagę jak słaby to był sezon należy się cieszyć.
» 21 maja 2016, 21:14 #21
Xchrisx7: Prawda :) nasza ekwadorska solidna maszyna.
» 21 maja 2016, 21:19 #20
aro1: 100% człowieku, pierwszy raz się z kimś tak tu zgadzam - Żelazny Valencia to mój ulubiony zawodnik, PIERWSZY RAZ wykluczony przez dłuższą kontuzję w sezonie.
» 21 maja 2016, 21:21 #19
vanderToki: A złamana kostka? :)
» 21 maja 2016, 21:24 #18
aro1: To nie w tym miał kostkę, przypomnij bo nie kojarzę? Który sezon?
» 21 maja 2016, 21:42 #17
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:50

2010/11, w meczu z Rangersami. Może to nie była kostka, nie pamiętam; ale z pół roku nie pograł wtedy.
PS O, proszę: youtube.com/watch?v=Slmtom7JJZ0
» 21 maja 2016, 21:47 #16
pawelisto2: Będzie pokazane wręczanie medali na Eleven?
» 21 maja 2016, 21:13 #15
mateusz198a: Tak będzie
» 21 maja 2016, 21:14 #14
pawelisto2: Dzięki :)
» 21 maja 2016, 21:15 #13
manumik87: PUCHARJEST NASZ!! :")
» 21 maja 2016, 21:13 #12
przemcio94: Choć raz nie zmarnowal. Brawo United!! A teraz miejmy nadzieję czas na Jose.
» 21 maja 2016, 21:13 #11
Domelo: Pobeczałem się jak małe dziecko :(
» 21 maja 2016, 21:12 #10
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 21:16

CARRICK I ROONEY WRESZCIE Z FA CUP!!

Carrick kończy przygodę z MU jako piłkarz kompletny, który osiągnął wszystko w piłce klubowej.

Rooney...osiągnie jeszcze co nieco :)
» 21 maja 2016, 21:12 #9
Copy: Kiedy to Carrick wygral ME czy MS ?:D
» 21 maja 2016, 21:15 #8
pawelisto2: Edytowane już.
» 21 maja 2016, 21:16 #7
N17: No, to w końcu po wszystkim. Fajny mecz, żałosny sezon. Cieszy w końcu jakieś trofeum, ale bardziej ucieszy zwolniony Luj, bo teraz chyba najwyższa pora.
» 21 maja 2016, 21:12 #6
soldier: Brawo Lingard!
» 21 maja 2016, 21:11 #5
Joker7: Alan Pardew zatancz teraz!
» 21 maja 2016, 21:11 #4
Kornel: Wywiad 30 sekund po gwizdku? Serio?
» 21 maja 2016, 21:11 #3
Rekin: Teraz jeszcze informacja o odejściu van Gaala i sobota idealna!
» 21 maja 2016, 21:10 #2
kralo11: Nie licz na to :)
» 21 maja 2016, 21:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.