Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Zostaję w United na kolejny rok!

» 1 maja 2016, 09:53 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Louis van Gaal przyznał w mediach, że był skłonny podpisać jedynie dwuletni kontrakt z Manchesterem United po tym, jak objął stery na Old Trafford po zwolnieniu Davida Moyesa. Zarząd Czerwonych Diabłów chciał jednak, aby kontrakt został podpisany na 3 lata.
Van Gaal: Zostaję w United na kolejny rok!
» Holender jest pewny swojej posady w United
- Wiedziałem, że tak będzie, że na sukces trzeba będzie poczekać. To dlatego mnie zatrudniono, rozmawialiśmy o tym. Zawsze wiedzieliśmy, że proces zajmie 3 lata. Chciałem podpisać kontrakt tylko na dwa - mówił Holender.

- Klub jednak chciał, abym został na trzy sezony. Podpisałem taki kontrakt, wiec po wakacjach znowu mnie zobaczycie. Od pół roku byłem przez Was zwalniany co tydzień - lecz nadal tu jestem. To zdarzało się w każdym klubie, w którym pracowałem.

- Robię tą samą robotę w United co w innych zespołach, które prowadziłem. Ludzie powinni przyglądnąć się drużynie, którą przejmowałem i porównać ją z zawodnikami, których mamy teraz, w kwestiach wieku.

- Jest ogromna różnica pomiędzy tym co myślą ludzie na ulicy, a dziennikarze. Ogromna różnica. Nie muszę się bronić. Jestem realistą i mówię jedynie o faktach - powiedział Louis van Gaal.


TAGI


« Poprzedni news
Sprzeczne doniesienia w sprawie José Mourinho
Następny news »
United złoży ofertę za Griezmanna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (93)


Klimaa: Po prawie dwóch latach powinniśmy widzieć już pozytywne zmiany a niestety wydaje się że stoimy w miejscu..
» 2 maja 2016, 23:48 #89
UNITED7Team: Jeśli masz zostać to bierz się za budowanie składu bo jak na dzień dzisiejszy w składzie mamy tylko może ze dwóch, może trzech wartościowych piłkarzy a najlepszym z nich jest oczywiście bramkarz de gea, co pokazuje jak ten klub się stoczył. W 2008 pokonywaliśmy Chelsea w finale ligi mistrzów z genialnym składem i jeszcze genialniejszym Sir Alexem Fergusonem. A od jakiś 3 lat kupujemy przeciętnych zawodników za których przepłacamy albo piłkarzy których nie umieją się odnaleść w tej lidze dokładając do tego nudną i czasami skuteczną grę całokształt wygląda okropnie...
» 2 maja 2016, 22:18 #88
Sandor: mam mieszane uczucia, cienki jest ten LvG a przyjdzie do City taki Pep i zdobędą mistrza na dzień dobry jestem tego więcej niż pewien. Z kolej nie widzę trenera dla MU jedynie Roy Keane tylko on za nim można iść w ogień, chyba by był lepszy niż Zidane w Realu?.
» 2 maja 2016, 14:10 #87
FergusonGuy: Czyli Ibry nie ma w United.Dzieki Louis dzięki.Idź sobie rujnuj inny klub a nas zostaw w spokoju....ŻENADIX
» 1 maja 2016, 21:58 #86
jacamu: Nie lubię bić piany, ale jeśli ten buc ma zostać na przyszły sezon to ma tak zmotywować zespół, aby zdobył puchar Anglii...Jeśli to się nie stanie to osobiście pojadę do Manchesteru i go rozjebie gołymi rękoma!!
200 baniek wydane, a w Europie praktycznie się nie liczymy....Na krajowym podwórku męczymy się, aby wywalczyć czwarte miejsce...Dosyć mam już też żenady, zwłaszcza że United to nie jakiś liverpool, żeby się pałować nadziejami na kolejne sezony...
» 1 maja 2016, 21:18 #85
b90: Ale mi nowina ale 1 kwietnia był miesiąc temu ..
» 1 maja 2016, 17:43 #84
UrbannLegend: Znajdujemy się na drodze donikąd, Woodward jest zwykłym głupcem. Z taką grą w przyszłym sezonie wielki Manchester United będzie bił się o eliminacje do LE. Stajemy się drugim Milanem, drugim Liverpoolem, niegdyś wielcy, obecnie niczym wrak. Tyle że wymienione zespoły już dawno poszły po rozum do głowy i zmieniły menedżerów, Milan może zbyt często się do tego zabierał, ale chociaż chcą wyrwać się z marazmu.

Ostatni płomyk nadziei: LvG palnął coś bez porozumienia z zarządem. Ale płomyk gaśnie...
» 1 maja 2016, 17:32 #83
N17: Jak to przeczytałem, to aż mi jelita potargało z wrażenia.
» 1 maja 2016, 17:18 #82
Piotrek92: nie obiecuj luju tylko pakuj sie !
» 1 maja 2016, 17:13 #81
ColeYork: Cieszycie się? Haha :)
» 1 maja 2016, 17:03 #80
Kilerek7: Jeśli on zostanie na kolejny rok to będzie katastrofa, Fellaini w pomocy z Carrickiem non stop, nie przyjdzie obrońca pewnie bo mamy Blinda. Gracze tacy jak Ibra, Griezmann, Aubameyang oleją nas ciepłym moczem i na koniec okna transferowego powie Luj, że nikt nie chciał przyjść i postawi znowu na młodych i będziemy się tułać ponownie do 4 miejsca a w tym czasie City z Guardiolą będzie jeszcze silniejsze, Klopp z LFC zrobi kosmetyczne transfery i napewno będzie mocne, Chelsea pewnie pod Conte też wstanie z kolan a my będziemy w tym samym ciągle bagnie, bo LvG wygrywa teraz a już każdy zapomniał, jak traciliśmy głupio punkty, jego niedorzeczne zmiany, ostatnia wypowiedź, że wielu piłkarzy nic nie wygrało świadczy o tym, że ten człowiek ma zaćme w mózgu, wiek swoje robi. Raz przyjdzie mu dobry pomysł, a za moment odwali taką manianę, że szok. Nam potrzeba trenera bez huśtawki emocjonalnej.
» 1 maja 2016, 14:52 #79
piter100000: ja myślę, że jakby grali młodzi to byłoby dużo lepiej niż mieliby grać Rojo, Bastian, czy Mata. niestety jeśli Luj zostanie to marna szansa dla młodych. chyba, że znowu plaga kontuzji nas zaleje
» 1 maja 2016, 15:00 #78
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 14:39

Van Gaal to jeden z wielu najemnikow w klubie z ktorym absolutnie nie ma mowy o emocjonalnym zwiazaniu. Przyszedl, zrobi swoje i sie wyniesie po kontrakcie. Zeby nie znac podstawowych informacji odnosnie swoich graczy to juz przechodzi ludzkie pojecie. O czym on wlasciwie gada? Skad ktory mial na poczatku mogl smialo rywalizowac o mistrzostwo tylko jego zalosna filozofia ku temu nie pozwalala bo 1000 podan w srodku pola to nigdy nie byla domena klubu z OT o czym juz nawet Ferguson sie przekonal. Teraz jest sklad ktory co najwyzej wystarcza na LE. O LM Man Utd z takim skladem moze spokojnie zapomniec, chyba ze chce odgrywac role tych ktorzy dostarczaja punktow mocarzom futbolu typu Real, Barcelona, Bayern a nawet takie ekipy jak Atletico Madryt czy BVB, ktore porzadnie potrafia ukasic tych najwiekszych.
» 1 maja 2016, 14:37 #77
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 14:16

1. W pilce noznej nigdy nic nie jest pewne i Holender na pewno zdaje sobie z tego sprawe, nawet jesli dostal tam jakie slowne zapewnienie.
2. Moyes mial dwa razy dluzszy kontrakt i wylecial, pomimo, ze sam potem zalil sie w mediach, ze nie spodziewal sie takiego rozwoju wypadkow.
3. Woodward to ksiegowy. Nie bedzie kasy z LM(gra w tych rozgrywkach + transmisje), to na 99,9% nie bedzie van Gaala. Podobna polityka jest w Arsenalu, gdzie Wengera pewnie juz dawno by pogonili, gdyby nie kwalifikowal sie co roku do LM.
4. Dopoki nie bedzie zadnej deklaracji od Woodwarda w mediach, dopoty mysle ze mozna byc spokojnym.
5. Kto wie czy to nawet nie takie polecenie zarzadu, by van Gaal zapewnial, ze zostanie. Nasz zarzad glupi nie jest, dobrze widzi co sie dzieje w City od tamtej pory, po ogloszeniu przyjcia Guardioli po sezonie.
» 1 maja 2016, 14:14 #76
Drewnialdo: Na pewno nie powiedziałby tak, gdyby z jego zwolnieniem było chociażby przysłowiowe "coś na rzeczy".
» 1 maja 2016, 13:47 #75
Ronal: Oby nie został na kolejny sezon... Dużo pewnie zależy od tego, czy zakwalifikujemy się do Ligi Mistrzów, co będzie ciężkie w tym sezonie. Jednak jeszcze powiedzmy możliwe. Mam nadzieję, że jednak nie zostanie. Dzisiejszy mecz dużo nam powie, moim zdaniem Leicester dziś sięgnie po tytuł na naszym stadionie, a dla nas będzie to praktycznie koniec marzeń na pierwszą czwórkę.
» 1 maja 2016, 13:47 #74
Matias: Van Bucyfoł zostaje! Przygotujcie poduszki na mecze w następnym sezonie bo od tej nudnej kopaniny będą się wam oczy zamykać!
» 1 maja 2016, 13:39 #73
designer: Nie ma co sie tak spinac. Co to za nowosc ze mecze Man Utd wieja nuda? Tak jest juz od kilkunastu lat. Byly mecze nawet za kadencji (ostatnich 2-3 latach) Fergusona przy ktorych dalo sie usnac, bo bezradnosc graczy United byla porazajaca szczegolnie w meczach z owczesna czolowka. Przebudzenia rowniez byly ekstra bo ze snu budzily zawsze gole ktorych nikt sie nie spodziewal i to jest roznica pomiedzy ekipa United Fergusona a terazniejsza Van Gaala, ktora nawet podczas strzelenia gola nie budzi wiekszych emocji bo wiadomo ze zacznie grac znow swoj niezmienny schemat.
» 1 maja 2016, 14:43 #72
kckMU: van Gaal raz na 10 konferencji powie coś, co później okazuje się prawdą. pytanie, czy dzisiaj wypada ta dziesiąta.

wg mnie, to trzymają go jeszcze te prochy z 29.04, kiedy nawijał o zdobytych mistrzostwach piłkarzy :D
» 1 maja 2016, 13:28 #71
milagro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 13:28

Liczba 3 się zgadza. Najwidoczniej na poczatku się Louisowi słowo angielskie "miesiac" z "rokiem" pomyliło i stad ta niezgodnosc z tym co mówił :D Tudzież z Louisa taki polityk, który w kampanii jedno obiecuje żeby zachęcić, a potem co innego wychodzi w praniu hehe :P
» 1 maja 2016, 13:27 #70
jassaj: Zaraz,zaraz... LvG po objęciu posady: dajcie mi 3 miesiące i zbuduje drużyne
LvG teraz: Od początku wiedziałem że to minimum 3 lata potrwa...
Nie mam pytań ten człowiek sam sie w swoich kłamstwach plącze, raz mówi, że walczymy o tytuł a raz, ze drużyna nie ma mentalności zwycięzcy bo nikt z jego drużyny nic nie wygrał nigdy...
Oby to było tylko takie jego gadanie, po prostu już coraz ciężej mi patrzeć i słuchac jego gadania. Zachowuje sie jak polityk podczas kampanii: ja wam dam złote góry a inni są głupi bo tylko ja jestem mondry (celowo z błędem)
» 1 maja 2016, 13:19 #69
Drewnialdo: Zawsze wiedzieliśmy, że proces zajmie 3 lata. Chciałem podpisać kontrakt tylko na dwa - mówił Holender.

To brzmii, jakby ktoś napisał sobie to dla jaj. Brak słów.
» 1 maja 2016, 13:17 #68
M4GIK1990MU: i git (na pochybel hejterom)
» 1 maja 2016, 13:16 #67
Drewnialdo: Kolejny ,który po kilku dobrych meczach zostawia van Gaala. Przecież oni się nie zakwalifikują do Ligi Mistrzów. I w grze i w osiągnięciach w Lidze będzie regres, ale do takich jak ty niestety nie dociera.

Logika Januszy: Zostawić lvG a potem Giggs, wow. Wow, trener bez żadnego doświadczenia i własnego systemu gry. Asystentem może być i się uczyć, albo trenować słabszą drużynę, ale bez jaj. Neville już poleciał w Valencii.

Ten klub to ewenement. W każdym innym o takich osiągnięciach jak United (np Real chociażby) LvG poleciałby w połowie pierwszego sezonu. W Chelsea poleciałby po pierwszym sezonie, lub na początku drugiego. U nas zostaje do końca...
» 1 maja 2016, 13:19 #66
kami7: Żeby drużyna była mocna, gotowa do walki o wszystko potrzeba czasu, nie jestem fanem LVG, ale nie oszukujmy się, zmiana trenera z częstotliwością Realu nie jest dobra. Oczywiście, są wyjątki, ale współczesny football jest naprawdę wymagający i trudny. MUFC może grało nudną piłkę, ale polot Martiala czy Rashforda pokazuje, że plan Luisa może zadziałać. Dajmy im wszystkim czas.


PS. Nie mamy już SAFa który wygrywał ligę składem średnim na tle rywali ;)
» 1 maja 2016, 13:47 #65
pszemuh: A mógłbyś nie porównywać nas do Realu czy City?

My nie jesteśmy cyrkiem, że zwalniamy trenera po serii słabszych meczów.

Idąc Twoim tokiem rozumowania Fergusona powinni zwolnić dosyć szybko z United bo na początku kariery w United szło mu o wiele gorzej niż Holendrowi.
» 1 maja 2016, 14:39 #64
M4GIK1990MU: hahahaha, człowieku naucz się czytać komentarze innych, bo się tylko kompromitujesz. Po kilku meczach i jeszcze, że Giggs, tak? Dobrą historię dorobiłeś.
» 1 maja 2016, 16:12 #63
szabo1878: l l l ___________ |
l l l l |
l l l l |
l l l l------ |
l l l l |
l l l l |
l l l l___________ ●
l
» 1 maja 2016, 13:14 #62
szabo1878: Az zarabalem glowa o klawiature jak to przeczytalem
» 1 maja 2016, 13:17 #61
Tomczo: Luis Van Gaal's Army !! :)
» 1 maja 2016, 13:04 #60
Kornel: "Klub jednak chciał, abym został na trzy sezony. Podpisałem taki kontrakt, wiec po wakacjach znowu mnie zobaczycie." Nawiązuje tylko do tego , ze wg kontraktu powinien jeszcze zostać, więc raczej poleci. Spokojnie.
» 1 maja 2016, 12:48 #59
RossPierreDoll: No i super, w przyszlym sezonie 8 miejsce i zaczynamy budowac druzyne od nowa
» 1 maja 2016, 12:44 #58
piter100000: Di Maria też tak mówił :D zresztą pożyjemy zobaczymy. wcześniej niż po finale FA Cup i tak żadnej oficjalki nie będzie. zresztą nasz trenejro jest niekonsekwentny. jak przychodził to gadał o 3 miesiącach na stworzenie drużyny, a teraz o 3 latach...
» 1 maja 2016, 12:39 #57
konsumentthc: Hehehe. Smiesza mnie te komentarze tych co miesiac temu go zwalniali.
» 1 maja 2016, 12:35 #56
DelPiero: LOUIS VAN GAAL'S RED ARMY !!
» 1 maja 2016, 12:25 #55
duncanedwards: dobrze niech zostanie. mlodych rozwija lepiej niz ferguson. van gal w pelni wykorzystuje mozliwosci akademi ktora niby byla slaba. a dostarczyla rashforda i fosu . do tego martial shaw blid de gea. dokupimy sanchesa i tego chonga. to za 3 lata bedziemy mocniejsi od barcelony itd. zespol w jakims kierunku dobrym zmierza ma to jakis sens .mourinho tych wszystkich mlodych by pogonil. na chwile obecna mamy bardzo dobry potencjal kwestia 2-3 lat starniemy sie bardzo grozni:)
» 1 maja 2016, 12:21 #54
kami7: Cieszę się, że są tu ludzie, którzy oglądają mecze, analizują i dopiero piszą :)

Polać temu panu :)
» 1 maja 2016, 13:51 #53
Sideswipe: A mi się wydaje, że na razie to nawet LvG nie jest pewny kto będzie trenował United w przyszłym sezonie. To, że tak powiedział to nie znaczy, że tak będzie, bo już wiele rzeczy mówił i niewiele z nich okazało się prawdą :)
» 1 maja 2016, 12:09 #52
UniteDKanzaS: Może niech mu ktoś powie, że kontrakt ma to do siebie, że można go rozwiązać.
» 1 maja 2016, 12:05 #51
Bydgoszczanin: I bardzo dobrze. W przyszłym sezonie jedziemy po majstra!
» 1 maja 2016, 12:04 #50
TheRipper: Ale Luj przecież już od dłuższego czasu twierdzi że zostanie. Wypowiadał się o tym wcześniej więc to nie jest żadna nowość. Co nie znaczy że zarząd nie szykuje jakieś alternatywy za jego plecami. On wcale o tym nie musi wiedzieć, a ogłoszenie nowego trenera przed końcem sezonu gdy została nam ostatnia szansa na zdobycie jakiegokolwiek trofeum i te parę meczów które może nam dać miejsce w TOP 4 nie wyjdzie nikomu na dobre. Ja póki co czekam na zakończenie sezonu i jakąś oficjalkę i przyznam szczerze że trochę ta cała sytuacja zaczyna mnie mocno niepokoić i irytować ale liczę na to że wygramy Puchar Wengera i pożegnamy się z Lujem bo to by było już doszczętne zniszczenie naszego klubu gdyby został na kolejny sezon.
» 1 maja 2016, 12:04 #49
UNITED78: Bardzo dobrze że zostaje. On jest gwarantem że nasza młodzież będzie grała i się rozwijała, nie tak jak u Mou. LvG nigdzie nie zostawił po sobie spalonej ziemi,on zbuduje fundament pod wielką drużynę tak jak zrobił to w barcy i bayernie. Mou jest słaby!!przyjdzie zażąda fortuny na transfery, może i zdobędzie mistrza ale za rok z wszystkimi się skłuci, odejdzie i zostawi po sobie burdel. Nasza młodzież zostanie sprzedana bo nie będzie miała szans na grę.
» 1 maja 2016, 11:36 #48
simsonson: Kolejny anty znawca Mourinho ...

Czemu większość z Was tak dziwnie myśli o podejściu Mourinho do młodych graczy?! Czemu od razu Rashford czy Mensah itd. mają szukać nowego klubu?? Nie rozumiem? Jeżeli są dobrzy to będą grali...
- Kto wprowadzał do podstawowego składu Realu młodego Varane ? Mourinho
- Kto ściągnął młodego Ozilla do realu? Mourinho
- Kto ściągnął młodego Zoume do Chelsea? Mourinho

Przykładów jest znacznie więcej.
» 1 maja 2016, 11:43 #47
micsie03339: Kto sprzedał młodego Lukaku?
» 1 maja 2016, 11:50 #46
TheRipper: @micsie03339

A kto sprzedał Pogbę? Każdy popełnia błędy, SAF też popełniał i Mou również. Tak poza tym to więcej jest w tym winy zarządu Chelsea niż Mou no ale po co to wiedzieć, lepiej napisać jaki to Mourinho straszny trener bo przecież z Lujem za rok zdobędziemy mistrza haha.
» 1 maja 2016, 11:57 #45
Slawek7: Ferguson nie przedluzyl kontraktu z Pogba ,nie stawia na mlodziez.Zawsze u kazdego mozna znalesc przyklady by podeprzec pewne teorie i poglady.Jose przybywaj i wyzwol klub z pod destrukcji ciemiezcy.
» 1 maja 2016, 11:58 #44
Neymar12: Nie mam nic przeciw Mou ale przecież Zouma jak i Ozil byli już dobrze znanymi młodymi zawodnikami. Mieli już za sobą debiuty w reprezentacjach. Ozil był już nawet na mundialu

Ferguson nie przedluzyl kontraktu z Pogba - tylko że Fergi chciał to zrobić ale nie chciał tego Francuz więc słaby przykład. Mou potrafi postawić na młodzież ale taką która pierwsze szlify w dorosłej piłce w innych klubach. Na młodych z akademii nie stawia nigdy. I to fakt i musi to przyznać każdy. Ale Rashford już w jakiś sposób zaznaczył swoją obecność w dorosłej piłce więc jego przypadek jest troche inny i niekoniecznie przyjście Mou przekreśla jego karierę w tym klubie. Podobnie z Fosu. Martwić się o swoją przyszłość mogą tacy gracze jak: Gribbin, Tuanzebe,Ro Shaun Williams czyli wyróżniający się młodzi którzy jednak nic w dorosłej piłce pokazać okazji nie mieli. Są argumenty(jak w prawie każdej sytuacji) za i przeciw Mou i nie ma sensu wyśmiewać kogoś kto je wysuwa bo po części obie strony mają rację
» 1 maja 2016, 12:40 #43
WiecieLepiej: @micsie03...

Jak widać to mial nosa co do Lukaku.. Czy tak ciężko to zrozumieć ze to jest sredniak. NIe ma aspektu gry w którym Lukaku jest lepszy od Martiala.
2. Welbeck- same story!
Koles nie rozwinal się na tyle by grać dalej dla United. Jego niemoc przy: wykanczaniu akcji tak bije po oczach ze aż nie chce się kolejny i kolejny raz na niego patrzec; i wiecznie nie wie jak się ustawić a boisku. NIe ma tego co ma ten mlodziutki Rashford czy Martial.. instynkt kilera. mial to Groszek...a pro...

3. GRoszek- powinien zostać!
» 1 maja 2016, 12:49 #42
szabo1878: Poprawcie mnie jesli sie myle, ale czy to nie Mourinho wlasnie wprowadzal mlodego 18/19 letniego Balotelliego do skladu Interu? Jesli mlody zawodnik jest na odpowiednim poziomie to bedzie gral, przestancie zrzedzic
» 1 maja 2016, 13:23 #41
micsie03339: @więcej...
1. Jest jeden aspekt- strzelił więcej bramek
2. Welbeck gdy odchodził nie był już młodym talentem, a kolesiem, który ma srake w gaciach, gdy jest 1 na 1 z bramkarzem.
3. Zgadzam się ,ale jaki to ma związek?
@theripper
Nikt nie sprzedał Pogby, nie chciał przedłużyć kontraktu i odszedł.
» 1 maja 2016, 21:59 #40
uzil25: Były momenty zwątpienia i chęci zwolnienia LvG ale obecnie wydaję mi się, że najlepszą opcją będzie jeśli zostanie. Jedyny inny wariant, który mogę przyjąć to przyjście Mou.

Jeśli LvG zostanie a Mou zostanie zatrudniony w innym klubie to wtedy za rok można dać spróbować sił Giggsowi choć tutaj mam poważne wątpliwości ale tak sobie ostatnio myślałem i skoro Guardiola znający filozofię Barcelony dał radę w Katalonii, to czemu Giggs znający nasz klub od podszewki miałby nie dać radę?
» 1 maja 2016, 11:21 #39
Przemas241084: Zostawic Luja, jest progres Lisy maja dzis w dupe :)
» 1 maja 2016, 11:14 #38
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 11:12

kolejny rok marazmu, żeby sie woodward nie obudził z ręką w nocniku jak zobaczy że za rok będziemy na 6 miejscu bo nei wierze w to że Live zanotuje regres z Kloppem czy City, ale skoro już stajemy się gównem to z przytupem.
» 1 maja 2016, 11:11 #37
Domelo: To jest żart ??
» 1 maja 2016, 11:05 #36
shovit12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 10:49

Ale to wlasnie Luj powiedzial ze zostaje na kolejny rok, a On nie dotrzymuje obietnic
» 1 maja 2016, 10:48 #35
JackHarper: Ale tu nie ma podanej oficjalnej informacji czy nawet vG nie twierdzi, że odbył w ostatnich dniach rozmowę z zarządem i zapewniono go, że zostaje. On mówi o tym, że mógł podpisać umowę na 2 lata ale podpisał na 3 bo zarząd tego chciał. Tylko, że przez ostatnie kilka miesięcy sporo się zmieniło i obecnie zarząd może już być innego zdania. Na chwilę obecną nie niósł bym jaja na waszym miejscu. Trzeba poczekać do końca sezonu.
» 1 maja 2016, 10:48 #34
simsonson: Nie chcemy oglądać walki o ligę europy! wynocha!
» 1 maja 2016, 10:47 #33
Slawek7: Nie mozna pozwolic ed i lvg zniszczyc United,na taczki obu albo katapulte i WON!!
» 1 maja 2016, 10:46 #32
MU1212: Nie won już natychmiast po tym sezonie i bierz ze sobą Edka
» 1 maja 2016, 10:34 #31
Dexter22: Dla mnie niech MU nie zdobędzie pucharu PL byle by LvG odszedł. On ma ta wade na swoje stare lata że nie umie wydobyć z zawodników tego najlepszego. Pewnie ze względu na zbyt dużą autorytatywność i złe metody szkoleniowe zawodników.W lidze mistrzów MU nie istnieje !!
» 1 maja 2016, 10:33 #30
czarny226: Jak przychodził do MU mówił coś o 2-3 miesiącach potrzebnych na stworzenie drużyny.
» 1 maja 2016, 10:28 #29
w124amg: Pytanie z kategorii sport: Które miejsce w tabeli zajmować będzie drużyna LVG 1 maja 2017 roku?
Biorę po dwieście złotych od każdej drużyny i słucham państwa!
» 1 maja 2016, 10:27 #28
TheRipper: Obstawiam coś koło 7-8 miejsca, zakładając oczywiście że tacy gracze jak de Gea czy Martial zostaną w klubie.
» 1 maja 2016, 12:06 #27
uzarczyq: jak rzeczywiscie zostanie, to za rok bedzie wielkie "z czym do ludzi"
» 1 maja 2016, 10:23 #26
grafi: co wy myśleliście, że ten burdel, który był od razu przyniesie efekty?, skład był stary i należało go odmłodzić. Można żałować, że przespaliśmy Kloppa, bo tu przynajmniej gra jakoś wygląda, ale Mourinho?, który stawia autobus i grę nie przyjemnie się ogląda. Wiem Real strzelił ponad 100 bramek, ale sam Ronaldo ile plus ile wypracował, to chyba każdy wie, a my takich zawodników na razie nie mamy. Ja się nawet cieszę, w składzie mamy potencjał, a LvG zbudował wielkie zespoły Barcelony i Bayernu, skąd wiecie że z nami tak jeszcze nie będzie. Klopp już niedostępny, Simeone raczej nie do wyjęcia. Wy tego nie widzicie zawodnicy chcą pozostania LvG. Martial, Rashford, Depay (może się ogarnie na następny sezon), będzie to dla nich drugi sezon. Mamy kim atakować, a jeszcze sezon temu, było z tym tragicznie i wielka niewiadoma. Przyszedłby Jose i jeszcze to wszystko zepsuje swoją defensywną grą. Teraz do układanki potrzeba środkowego obrońcę i rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia i można pozytywnie patrzeć na następny sezon. Z czołowymi klubami PL nie mamy złych wyników.

Pewnie zostanę zlinczowany tutaj, ale zobaczycie, jeszcze kiedyś przyznacie mi rację.
» 1 maja 2016, 10:23 #25
uzarczyq: nie bede Cie linczował napisze tyle ze zazdroszce optymizmu
» 1 maja 2016, 10:24 #24
JohnnyCross: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 10:38

Jak dla mnie to trochę przesada takie pisanie, że Mourinho to tylko autobus. W swoim mistrzowskim sezonie w Chelsea, jego zespół miał drugą najlepszą ofensywę w lidze, 11 bramek więcej strzelonych od nas. Poza tym Simeone w lidze mistrzów też stawia autobus, a jest wychwalany.
» 1 maja 2016, 10:38 #23
MalkotenciWon: takis jest pewny, mowisz, ze Mou to autobus, ze ciezko sie na to patrzy, a przepraszam bardzo, co my teraz gramy? :D jak dla mnie to chyba juz gorzej byc nie moze, wole stawianie autobusu i od czasu do czasu szybka kontre niz bezsensowne klepanie przez 70 minut wszerz boiska.
» 1 maja 2016, 11:00 #22
Lokator23: Popieram. Nikt nie bylby w stanie zastapic SAF . On byl w tym klubie tak dlugo ze to bylo pewne ze jego odejscie sie tak skonczy. Osobiscie dalbym jeszcze jeden sezon LVG. Uwazam ze powoli ten zespol zaczyna jakos wygladac. Odmlodzil sklad. Mamy chyba najlepsza obrone w lidze a patrzac na liczbe kontuzji uwazam ze jest to imponujace. Wroci Shaw dokupimy kogos i bedzie git. Jezeli skonczymy w top 4 i wygramy puchar niech zostanie
» 1 maja 2016, 11:16 #21
JohnnyCross: "Zawsze wiedzieliśmy, że proces zajmie 3 lata."
No na początku geniuszu kozaczyłeś, że wystarczą ci 3 miesiące. Mówiłeś też, że w te 3 lata Manchester United wygra ligę mistrzów, a okazuje się, że w następnym sezonie najprawdopodobniej w niej nie zagramy!

Jego słynna filozofia w ogóle się tu nie sprawdza. Miał chłop swoje pomysły, kombinował jak mógł, ale teraz już widać, że nic z tego nie będzie. Gdyby zespół przynajmniej walczył, grał ładną piłkę, a Mourinho byłby niedostępny, to nawet byłbym za tym, żeby wypełnił kontrakt. Jednak niestety po tych dwóch latach widać, że nic z tego nie będzie. Zespół gra nudną piłkę, piłkarze nie walczą, nie mają jaj, brak mentalności zwycięzców, czasami wyglądają jakby ktoś wziął ich z ulicy i kazał grać w piłkę. Jak się ogląda Atletico to widać, że to jest zespół, tam jeden oddałby życie za drugiego, a u nas to jest 11 gości, którzy po prostu wybiegają na boisko. Jednak Van Gaal swoimi wypowiedziami nieźle się maskuje i przekonuje wszystkich, że wie co robi. Mnie nie nabierze. Mam nadzieję, że zarząd mówi mu, że zostaje, a tak naprawdę jesteśmy dogadani z Mourinho.
» 1 maja 2016, 10:21 #20
TheRipper: Dobrze napisane. Zgadzam się w 100%
» 1 maja 2016, 11:52 #19
artix206: Trzeba podziękować i Lujowi i Edkowi...
» 1 maja 2016, 10:14 #18
walus86: Nie wiem czemu ale od razu przypomina mi sie Blok Ekipa i teksty Walo jak sie wp... w szambo... Coz powodzenia i mam nadzieje ze nic nie sp w nastepnym sezonie
» 1 maja 2016, 10:10 #17
Sheep: Koszmar trwa.
» 1 maja 2016, 10:09 #16
MalkotenciWon: czekam na komenta "gaucho2015"
» 1 maja 2016, 10:04 #15
dev13: Nie wiem co myslec prawda czy falsz czas pokaże narazie skonczmy ten sezon najlepiej jak sie tylko da :D
» 1 maja 2016, 10:03 #14
Trz: Prawda.
» 1 maja 2016, 10:07 #13
testosteron: Za ostanie lata marazmu można mieć duże ALE do SAF-a bo to on zostawił niby mistrza kraju ale emerytowanego od lat bez poważnych wzmocnień i zakupów.
» 1 maja 2016, 10:02 #12
Slawek7: Czyli wyniki LVG to wina SAF?W 2034 tez bedziesz winil Fergusona,no sory,ale dla mnie menager ma sie zajmowac druzyna podczas trwania kontraktu,nie rozumiem jak mozna winic SAFza to,ze klub sie zlabo spisuje gdy juz go tam nie ma?Jezeli mial rozpisac taktyke i transfery do 2030 roku to po co zatrudniac kogokolwiek??Zadaniem nowego menagera jest poukladac druzyne i jezeli mu nie idzie to zwalanie winy na poprzednika jest niedorzeczne i swiadczy o miernocie takiego pana.Kazdy sam sobie buduje druzyne,zadaniem menago nie jest budowanie ekpiny na nastepne ilestam lat,ale na jego okres pracy.To,ze Polska nie grala juz tak dobrze w latach 1990-2000 to wina Gorskiego?
» 1 maja 2016, 10:09 #11
MalkotenciWon: tak jak czesto slawek7 w swoich komentach mnie przerazasz tak tutaj przyznaje ci racje.
» 1 maja 2016, 10:15 #10
Trz: jednak są tu ludzie którzy to widzą(testosteron). wszystkim hejterom,zwolennikom Mourinho i im podobnym, proponuje wyjść z siebie stanąć z boku i przeanalizować wszystko dokładnie z chłodną głową, i zobaczycie ze w tym "szaleństwie"(filozofii,procesie) LVG jest metoda, (i uwaga) to działa. SAF zostawił emerytowanego majstra(gdyby RvP nie zechciał do nas wówczas dołączyć to by tego mistrzostwa nie było), Moyes zostawił burdel a Aloysius dostał zadanie posprzątanie tego burdelu.
Można powiedzieć ze prawie skończył sprzątać i teraz głównie zostało mu meble poustawiać jak należy. Jutro będzie nasze!!
» 1 maja 2016, 10:23 #9
Slawek7: Nie chce w nikim budzic strachu,wyrazam swoje poglady,kazdy ma inne:-).
» 1 maja 2016, 10:23 #8
Slawek7: Trz:Ranieri i Tuchel tez mieli burdel a nie wydali cwierc miliarda.Pierwszy ugra mistrza a drugi wice.Bronicie destruktora na sile nie patrzac na to jak zniszczyl klub,malo Wam?Popatrz co zrobil filozof z klubu,posmiewisko,zabral mu godnosc.Stan z boku i popatrz z chlodna glowa a nie hejtuj uzytkownikow mowiacych jak jest.
» 1 maja 2016, 10:29 #7
JohnnyCross: Trochę racji w tym jest, że Fergie zostawił nienajlepszy skład. Jednak na pewno duża część zawodników spokojnie mogła jeszcze dla nas grać. To był zgrany zespół i chyba lepiej by było, jakby Van Gaal do tego składu kupił 3-4 zawodników, pozbył się tylko tych najgorszych, którzy ewidentnie byli za słaby na ten klub (Evans, Cleverley, Anderson, Fletcher) a on kompletnie rozwalił tę drużynę, i tu pytanie: dlaczego? Poza tym nikt nie wymagał od Van Gaala mistrzostwa w pierwszym sezonie. Niedługo minie drugi rok pracy Van Gaala, a zespół gra gorzej. To już nie jest wina Fergiego.
» 1 maja 2016, 10:33 #6
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2016 10:37

kolego sympatyczny. gdzie ja hejtuje ? Tylko coś zaproponowałem, a porównywanie Leicester i BvB do Manchesteru United jest irracjonalne. JohnnyCross. LVG dostał drużyne po DM'ie nie mistrza od SAF'a.
» 1 maja 2016, 10:36 #5
JohnnyCross: @trz
Ale skład miał praktycznie ten sam. Wystarczyło przywrócić im mentalność zwycięzców, ale Van Gaal chyba nie potrafił tego zrobić, skoro wolał sprzedać 3/4 składu.
» 1 maja 2016, 10:41 #4
Slawek7: Nazywales innych hejterami a sam sie nim przez to stales.Dlaczego porownanie BVB i Lester do MU jes irracjonalne??BVB Tuchel podniosl z kolan w PIERWSZYM SEZONIE,Rianeri rowniez po bronieniu sie przed spadkiem Lisow wywaczy mistrza w PIERWSZYM SEZONIE.Oboje mieli burdel kilka razy wiekszy i nie wydali cwierc miliarda,to sa fakty a nie nic irracjonalnego.Przychodza,robia w pierwszym sezonie super robote,nie wydajac setek milionow a LVG?No wlasnie......W moim porownaniu nie ma nic irracjonalnego.po prostu nie potrafisz obronic filozofa wiec piszesz,ze to irracjonalne.
» 1 maja 2016, 10:44 #3
szabo1878: Jak wogole mozna mowic o za slabym skladzie w przypadku klubu, ktory ma praktycznie nieograniczony budzet?! Van Gaal musial tylko kupic kogo chce, a potem ten nowy sklad zgrac. Polowa trenerow na swiecie marzy o takich warunkach pracy
» 1 maja 2016, 13:40 #2
testosteron: No może ma nieograniczony budżet ale nikt do nas nie przychodzi. Widzisz od odejścia CR7 United na arenie międzynarodowej nie istnieje a na własnym podwórku ślizga się raz lepiej raz gorzej. To nie LVG zrobił taki burdel Moyes zwolnił cały sztab zatrudnił swoich i się posypało. To SAF sprzedał CR7 i zamiast kupić wtedy Benzemę i Riberego na co liczyłem kupił VALENCIE ! Rozumiesz odpalił P. POGBĘ . O innych ruchach na rynku to szkoda mi pisać bo aż nóż się otwiera w kieszeni. Scholes musiał z emerytury wracać bo nie było kim grać. Gdyby nie złota era wychowanków United to wiem że raczej byśmy tylu osiągnięć jako klub nie mieli. Teraz grają młodzi taki Marital czy Rashford to zasługi LVG o innych młodych którzy radzą sobie nie będę pisał. Zobaczycie że za 2-3 sezony Depay będzie najlepszy na Świecie na skrzydle.
» 1 maja 2016, 16:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.