Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sky: Manchester United zadowolony z Van Gaala

» 11 lutego 2016, 16:12 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Jak informują źródła Sky Sports, kierownictwo Manchesteru United jest zadowolone z poczynań Louisa van Gaala.
Sky: Manchester United zadowolony z Van Gaala
» Zarząd Manchesteru United nie podjął rozmów z następcą Louisa van Gaala
Przyszłość holenderskiego szkoleniowca oraz nazwisko jego następcy jest głównym tematem artykułów w brytyjskiej prasie.

W mediach pojawiły się informacje o tym, że José Mourinho jest już pewny zatrudnienia na Old Trafford i miał nawet poinformować tym swoich bliskich.

Sky Sports donosi jednak, że zarząd klubu nie podjął jeszcze żadnej decyzji w tej sprawie, nie mówiąc już o prowadzeniu jakichkolwiek rozmów. Kolejnym powodem do zadowolenia z obecnego stanu rzeczy są bardzo dobre wyniki finansowe na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Martial będzie jeszcze lepszy
Następny news »
Ed Woodward: Letnie okno transferowe będzie aktywne

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


manchester1878r: Piszę ten koment o 3 nad ranem i odechciało mi się spać na wieści o Super LVG !
To są istne jaja !
Piąte miejsce w lidze( zagrożone)
Porażka z LM
A zarząd OK
Jak się ma takie wymagania to co My możemy więcej oczekiwać !
Wypad z Klubu przebrane Jankesi.
Dla nich tylko forsa.
Widzimy to w newsie, ważne że kasa na plus.
A My że Stretford End się pytany gdzie jest duch drużyny ?
» 12 lutego 2016, 03:21 #36
RedDevils4life: Trzy niezłe mecze z czego jeden to puchar z drugoligowcem, drugi mecz bardzo ładny i na poziomie jak żaden w tym sezonie a trzeci dobry lecz jednak na remis. I już się podoba... żałosne. Rekordowe przychody są to nawet niech 20 latek jakiś poprowadzi United. Co tam dobro klubu, co tam duma kibiców, co nie?
» 12 lutego 2016, 00:47 #35
JakubekMU: hahahaha nie mogę... ale jaja
» 11 lutego 2016, 22:57 #34
Domelo: Zadowolony? To są żarty?
» 11 lutego 2016, 22:28 #33
Martwica: A mnie się wydaje że w trzecim sezonie LVG będzie mistrz :)
» 11 lutego 2016, 21:56 #32
RedDevils4life: A mi nie. Pamiętam jak jeszcze rok temu pisałem o tym, że Di Maria miał te 10 asyst i będzie kocurem w następnym sezonie. Po czym spieprzył do PSG. LvG miał jakiś pomysł, nie powiem. Mimo tego, że często zarzucam naszemu trenerowi, że podobnie jak Moyes sam nie wie co robi. Bo jest uparty i to każdy potwierdzi. Czasem jednak ta jego "męskość" i upartość jest po prostu żałosna. Bo sam nie uczy się na błędach i nie wyciąga z nich konsekwencji. W poprzednim sezonie od marca zaczęliśmy coś grać. Było na prawdę dobrze. Pomysł na grę "trójkątami" wyglądał nieźle. W tym sezonie poukładał kadrę i wszystko zapowiadało się dobrze. Pierwszy mecz ze Swansea nudny jak cholera. Jednak gra, którą napędzał m.in. Shaw była ekstra. I co? Nagle doznaje strasznej kontuzji w LM i cała nasza bańka pęka. Nie wierzę, że przez jednego zawodnika przestaliśmy grać. Serio LvG nie miał żadnego planu b? I nie, takim planem nie była pseudo "tiki-taka" albo 5-3-2.
» 12 lutego 2016, 01:04 #31
BartekMU10: Ten sezon i tak już trzeba dokończyć z Van Gaalem na pokładzie. Zmiana trenera na tą chwile nic raczej już nie da... Ocenimy po sezonie
» 11 lutego 2016, 21:22 #30
JackHarper: Na szczęście to tylko kolejny domysły prasy. Pismaki nie wiedzą czy MU wolni vG, zatrudni Mou a może kogoś innego. Prześcigają się w teoriach. Jak dla mnie trzeba czekać bo w trakcie sezonu i tak go nie zwolnią.
» 11 lutego 2016, 19:48 #29
Diabelred: - jeszcze niedawno gralismy w finale LM, teraz nie potrafimy nawet wyjsc z jednej z prostszych grup i to po wydaniu grubych milionow, ktore takie PSV pewnie nawet nie wydalo w ciagu ostatnich 10 lat
- jeszcze niedawno 2 miejsce w lidze mozna bylo uznac za slaby sezon i bylo takim minimum, teraz nawet o glupie top4 trzeba sie bedzie bic do ostatniej kolejki, choc i ono nie jest pewne patrzac na forme Leicester i Tottenhamu w tym sezonie

a zarzad jeszcze temu przyklaskuje i jest zadowolony z tego, jak nisko upadlismy...


,,Sky Sports donosi jednak, że zarząd klubu nie podjął jeszcze żadnej decyzji w tej sprawie, nie mówiąc już o prowadzeniu jakichkolwiek rozmów"

Podebrali nam juz Kloppa, Ancelottiego, Guardiole. Zarzad chce chyba koniecznie by do tej listy doszedl ostatni dostepny klasowy menago Mou. Coz pozostaje wierzyc, ze Sky Sports po raz kolejny(Ramos, Felipe Anderson) sie myli.
» 11 lutego 2016, 19:33 #28
Rotx: Pierwsze plotki zdementował Mendes , obecnie mija trzeci dzień od ogłoszenia że wpierw Di marzio, wczoraj The Independent , a dzisiaj Daily Mirror informują o umowie i rzekomych 15 milionach za sezon
i na razie ani Mourinho, ani Manchester United ani Mendes nie komentują tych plotek.

Dodatkowo dochodzi wywiad Mourinho o tym że chce wrócić do Premier League już niedługo a wiadomo że drogi do Chelsea,Arsenalu , Liverpoolu, Tottenhamu i Manchesteru City są zablokowane przez fakt że te pozycje są odpowiednio obsadzone.
» 11 lutego 2016, 19:03 #27
kckMU: Perez jest na razie niedoścignionym kretynem, ale Ed z każdym dniem zmierza do jego poziomu. Głupi dyrektor i jeszcze głupszy trener, który leci na psychotropach. JAK NISKO UPADLIŚMY?

Cofnąłbym się teraz do meczu ze Swansea w 2012/2013 i zatrzymał czas na wieki. Wtedy jeszcze Ferguson i przede wszystkim Gill byli na swoich miejscach. To był przepiękny tragedii początek.

Te zera w garniturkach spuszczą nas na samo dno, byleby się tylko kasa zgadzała. Co Wy myślicie, że jak spadniemy do drugiej ligi to coś się zmieni? Będziemy jeszcze bardziej atrakcyjni dla nowych sponsorów. Jedynie adidas się zbuntuje, ale co tam, przyjdą nowi chętni którzy będą ratować tak potężną markę z kryzysu. Chyba, że spadniemy do 3 ligi, dług żydów nie będzie się spłacał, to sprzedadzą nas w końcu jakimś arabom i może za następne 30 lat wygramy ligę.

Już widzę te wielkie mecze z Leeds na poziomie 2/3 ligi. Może van Gaal zostanie na kolejne lata i wygra z nimi wszystkie mecze, tak jak teraz z Liverpoolem? To byłoby coś.

Louis van Gaal's army!
» 11 lutego 2016, 17:26 #26
Martin: Louis van Gaal's red army! xD
» 11 lutego 2016, 17:45 #25
KamilFromKG: ojj przesadzasz chłopcze ;)
» 11 lutego 2016, 18:02 #24
kckMU: wcale nie przesadzam.

to, że nie spadniemy to akurat żadne odkrycie. natomiast umacniającą się patologie w tym klubie widzi chyba każdy.
» 11 lutego 2016, 18:07 #23
Martin: Ja tam się z Tobą zgadzam w stu procentach Dawidzie, tylko uważaj, bo ciężko z ostrzeżeniami stoisz, nie chce Twojego bana, bo fajnie się Ciebie czyta :P
» 11 lutego 2016, 18:13 #22
kckMU: bana już raz miałem, ale to było za Moyesa. w niego jeszcze można było momentami wierzyć. przyszedł nowy, niedoświadczony, a Fergie kazał stać murem za nowym menago. no cóż, wyszło jak wyszło.

natomiast co do psychopaty, to już nawet szanowni moderatorzy nie mają wątpliwości.

określić van Gaala jedynie głupim to potężny komplement. za komplementy nie ma ostrzeżeń.
» 11 lutego 2016, 18:33 #21
damian2987: Moyesa...niedoświadczony??
» 11 lutego 2016, 18:38 #20
Martin: @Damian
Owszem.. biorąc pod uwagę wielkość United, przynajmniej wtedy, nawet 20 lat w Evertonie nie dawałoby mu odpowiedniego doświadczenia.

Ale myślę, że poukładałby ten zespół i bylibyśmy potęgą, tylko pewnie potrwałoby to tyle, co u Fergusona na początku, co najmniej 4-5 lat, a w dzisiejszym futbolu nie można sobie pozwolić na tyle lat posuchy, ze względu na sponsorów etc.
» 11 lutego 2016, 18:49 #19
damian2987: @Martin, dzieki za wyjasnienie, i tu zgadzam sie z tobą.
» 11 lutego 2016, 19:55 #18
Sylverstone: nie ma co dramatyzować , co mają powiedzieć kibice WBA albo Evertonu ? Kibicują co Tydzień i tyle , wtedy zwycięstwo jeszcze bardziej cieszy ... Ja zamierzam kibicowac MU , mozna krytykowac ale trzeba to robic z umiarem , napewno nie przestane kibicowac przez jakiegoś brzydkiego holendra... GGMU
» 12 lutego 2016, 00:07 #17
krav3n: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2016 17:25

I znowu dziecinada... LvG jest tu dwa lata... tworzy i tworzy i skończyć nie może..
» 11 lutego 2016, 17:23 #16
b90: Czyli te 5 miejsce i faza grupowa LM to szczyt tego klubu. Szkoda że to się tak kończy. Gdyby wyniki finansowe zależały tylko od wyników drużyny to może znowu byśmy byli w ścisłym europejskim topie ...
» 11 lutego 2016, 17:19 #15
gaucho2015: Jak można być z niego zadowolonym?? No jak?? Cięzkie czasy dla nas nadchodzą, bo czuje, ze do 2017 roku bedzie siedział i ciągnął nasz klub na dno.
» 11 lutego 2016, 17:17 #14
Krystiano98: Sky podało, że Lester chciało kupić Ronaldinho, ale ten odrzucił, bo negocjuje z Chinami, a szkoda, fajnie by było go zobaczyć.
» 11 lutego 2016, 16:45 #13
b90: To szybcy są ... o tym wiadomo już od dawna.
» 11 lutego 2016, 17:20 #12
Rekin: Czyli tak jak myślałem, kierownictwu Manchesteru United nie zależy na klubie tylko na kasie. "Kolejnym powodem do zadowolenia z obecnego stanu rzeczy są bardzo dobre wyniki finansowe na Old Trafford."
» 11 lutego 2016, 16:27 #11
RedRevolta: No Ameryki Glazerów nie odkryłeś ;)
» 11 lutego 2016, 16:29 #10
trikos: Przepraszam bardzo a czy Louis czasem nie buduje machiny która będzie grała jak z nut przez kilka sezonów ? Przebłyski świetnej gry widać było w tamtym sezonie jak i w obecnym. Na ostatnią grę nie można narzekać. Zauważcie ilu mamy przyszłościowych młodych graczy którzy będą stanowić o sile tego klubu. Wszystko jest na dobrej drodze i nie ma sensu oglądanie się na inne kluby, transfery czy Guardiole.
» 11 lutego 2016, 16:50 #9
frgt10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2016 17:07

@trikos: Amen to that! Nic dodać, nic ująć. Szkoda tylko, że niektórzy "kibice" nie są w stanie tego zrozumieć i pojąć. Dodam tylko, że Louis przyszedł do tego klubu w określonym celu, więc nie ma najmniejszego sensu zwalnianie go przed końcem kotraktu! Obecnie w klubach zmienia się trenera co chwilę, gdy wyniki są gorsze (np. Real), dawniej tak nie było, a SAF też nie miał łatwego początku. Mam nadzieję, że niektórzy przejrzą na oczy i zrozumieją, ale do pewnych wniosków i przemyśleń czasem po prostu trzeba dojrzeć ;)
Pozdrawiam!
» 11 lutego 2016, 17:06 #8
suuchy: wielu zawodników tutaj się wyszkoli i rozegra a później Real lub Barca się zgłosi i tyle. wyniki maja być od razu:D
» 11 lutego 2016, 17:11 #7
mervel: Przyszedł w określonym celu, czyli co ? Buduje drużynę dla kogoś i wyników mieć nie musi, mimo że wydał pierdyliard kasy ?
#matosens
Śliska teoria, bo każdy trener któremu nie poszło, a po którym przychodzi ktoś kto ma sukcesy może gadać że 'zbudowałem drużynę dla następcy' ;]
» 11 lutego 2016, 17:16 #6
mleko: Jak czytam, ze Moyes w przebraniu buduje fundamenty pod innego trenera to mi oczy krwawią.. Nie wiem kto jest glupszy: osoby, ktore tak twierdza czy zarzad, ze jeszcze ten głąb jest trenerem MU.
» 11 lutego 2016, 18:00 #5
trikos: @mleko Ja jestem aż taki głupi :) Tak samo jak zarząd jednego z największych klubów świata. Oczywiście łącznie z dyrektorem Fergusonem i właścicielami ale co tam przecież "kowalscy" wiedzą lepiej co lepsiejsze prawda ? Prawda jest taka że mimo złych wyników, złej prasy oraz gry zespół powoli wraca na właściwe tory, jakby po zmianie opon bo na dobrej drodze to jest ! Pozdrawiam. Nie, w sumie to nie pozdrawiam.
» 11 lutego 2016, 19:04 #4
mleko: Jezeli wygranie 5 spotkan od 21 listopada 2015r w tragicznym stylu nazywasz wracaniem na wlasciwe tory to nie mamy o czym rozmawiac.
» 11 lutego 2016, 20:21 #3
trikos: Patrząc jak grają nasi zawodnicy obecnie ? Rooney, Martial czy Mata złapali wiatr, Darmian zaczął grać a może to wpływ Carricka ? Nie wiem ale wiem że jak zaczną łapać formę Depay, Januzaj to...co tu dużo pisać. Ogromny potencjał drzemie w tej kadrze finał tego sezonu będzie petarda. Mam czutkie.
» 11 lutego 2016, 22:32 #2
frgt10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2016 09:55

@suchy: Możliwe, że się zgłoszą - zawsze tak było, jest i będzie, że piłkarze zmieniają kluby. To samo tyczy się United.

@mervel: Przyszedł, aby "ogarnąć" klub i drużynę po 27 latach spędzonych pod wodzą SAF'a. Pewnie, że śliska, z tym wyjątkiem, że już na wstępie zostało powiedziane, jakie będzie zadanie LvG w United i często jest to przypominane.

@sewlifx: Nie wiem komu ją buduje. Nie wiem też, co zrobi kolejny trener. Taki jest teraz futbol - kluby zmieniają trenerów jak rękawiczki. Ja nie jestem zwolennikiem tego typu polityki. Uważam, że na wszystko potrzeba czasu. Nie od razu Kraków zbudowano, a dawny United nie stał się potęgą z dnia na dzień. Jednak te czasy minęły - dawniej również nie wydawano takich sum na piłkarzy, była też wśród nich inna mentalność, przywiązanie do klubu, itp.
Masz rację - właśnie na przykładach Leicester i Tottenham'u widać, że wszystko w końcu zaczyna funkcjonować. Uważam, że podobnie będzie z United - czy to za rządów LvG, czy kogoś innego, a grube miliony wydają teraz wszystkie czołowe kluby na świecie, z powodzeniem lub bez.
Na koniec kolego - każdy ma prawo do własnej opinii - tak samo Ty jak i ja. W żadnym miejscu nie porównałem SAF'a do LvG, czytaj z uwagą. Dlatego też, komentarze typu "ogarnij się" zachowaj dla siebie. Takie odzywki świadczą o Twoim braku kultury wobec osoby, z którą konwersujesz.
Koniec tematu. Szkoda dyskutować.
Mimo wszystko, pozdrawiam.
» 12 lutego 2016, 09:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.