Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

May: Manchester United nie przyciągnie najlepszych

» 14 stycznia 2016, 08:44 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
David May uważa, że Manchester United nie jest aktualnie w stanie przyciągnąć graczy ze światowej czołówki, takich jak Gareth Bale, Cristiano Ronaldo, Robert Lewandowski czy Thomas Mueller.
May: Manchester United nie przyciągnie najlepszych
» Robert Lewandowski w ostatnich miesiącach był często łączony z Manchesterem United, ale zdaniem Davida Maya taki transfer nie ma szans na realizację
Czerwone Diabły w ostatnich miesiącach były często łączone z transferami zawodników Realu Madryt i Bayernu Monachium. Żaden transfer nie został jednak sfinalizowany i na razie nie zanosi się, aby miało się to zmienić.

– Słyszycie to codziennie, że przychodzi Gareth Bale lub wraca Cristiano Ronaldo. Rozumiem, że wydawcy muszą sprzedawać gazety, ale takie transfery nigdy się nie urzeczywistnią – mówi May, były gracz Manchesteru United.

– Nie zrozumcie mnie źle. Chciałbym, aby Gareth Bale przyszedł na Old Trafford. Ale czy tak się stanie? Nie widzę tego. Nie w chwili obecnej. Czołowi piłkarze zawsze chcą grać w Lidze Mistrzów, a jeśli United się tam nie zakwalifikują, to czy Bale zdecyduje się na transfer?

– Czy zrobi to Robert Lewandowski lub Thomas Mueller? Wiem, że z pieniędzmi, którymi obraca się współcześnie w futbolu można walczyć o tych wspaniałych zawodników, ale czy przyjdą do klubu, który nie gra w Lidze Mistrzów?

– To będzie dla Manchesteru United ciężkie brzemię, jeśli nie awansują do Champions League – dodaje May.


TAGI


« Poprzedni news
Mitrović: Krytycy Rooneya są szaleni
Następny news »
Dziennik monachijski #5

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


Klimaa: Niestety nasz prestiż zmalał od odejścia Fergusona. Gramy nierówno i mało atrakcyjnie. Oprócz dobrej wypłaty nie jesteśmy w stanie zagwarantować wysokiego sportowego poziomu
» 15 stycznia 2016, 22:26 #62
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2016 10:45

Dobrze mowi, taka jest prawda... dodatkowo uwazam,ze United musi najpierw sam "zrobic" ze swojego zawodnika takiego gracza-gwiazde (podany przyklad Martial) , ktory wart jest naprawde sporo bo na nim opiera sie druzyna itd itd...obecnie moze i sa nazwiska ale to w ogole sie nie przeklada na gre.

W nastepnym meczu na prawde niektorzy w Manchesterze powinni sie zastanowic czy taka dalsza gra rzutem na tasme zapewni Lige Mistrzow.

Zeby tylko !
Ave United.
» 15 stycznia 2016, 10:42 #61
jajecko: Real dostał bana, jak usłyszę przez następny rok jakąkolwiek plotkę o Bale'u to się chyba załamię xD
» 14 stycznia 2016, 20:25 #60
grobla95: Dostał bana na kupowanie, nie na sprzedawanie. Nie mogą rejestrować zawodników.
» 14 stycznia 2016, 23:19 #59
MrKubinho: no właśnie więc nie będą też sprzedawać jednego z lepszych. Przecież nikogo nie kupią za niego
» 15 stycznia 2016, 09:12 #58
manchester1878r: Dlatego trzeba tak grać w lidze żeby z awansem do LM nie było problemów.
W innym przypadku problemy będą w Klubie.
» 14 stycznia 2016, 19:33 #57
karreem: Zgadzam się z Mayem podstawa to gra w LM aby przyciągnąć najlepszych, bo dziś kluby mają nadmiar gotówki, szczególnie w Anglii.Dlatego czołowa czwórka to minimum.
» 14 stycznia 2016, 17:30 #56
99iw: Przypomina mi to sagę ze Sneijderem :)
» 14 stycznia 2016, 17:26 #55
Taurus: W sumie brak Ligi Mistrzów odpycha piłkarzy w wyższej półki, ale mamy gwiazdy które również mogą przyciągnąć inne.
Ale warto zauważyć, że gazety lubią wyolbrzymiać, podawać kosmiczne kwoty i tym podobne, przecież Gaitan, Ronaldo, Bale, Sneijder są u nas od dawna.
» 14 stycznia 2016, 16:26 #54
tbrady: http ://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/real-i-atletico-z-zakazem-transferowym-lewy-albo-teraz-albo-dopiero-latem-2017/j1fhh4

I to by było na tyle jeżeli chodzi o DDG w Realu :D. Odpada też jeden konkurent w wyścigu po Lewandowskiego ;)
» 14 stycznia 2016, 16:14 #53
Rakusz: Nic nie odpada. Odwołają się i jeszcze starczy im czasu na letnie transfery. tak samo było z Barceloną.
» 14 stycznia 2016, 16:50 #52
tbrady: A jaka jest procedura? Do momentu ogłoszenia wyroku odwoławczego mają uchylony zakaz?
» 14 stycznia 2016, 16:52 #51
NewtonHeath1878: Z Barcą tak było.
» 14 stycznia 2016, 17:14 #50
Rakusz: Odwołają się i będą czekać. Do momentu ogłoszenia wyroku mogą kupować.Latem będą mogli . No chyba, że ktoś się na nich uprze.
Co do DDG to katalońskie gazety piszą, że Barca chce go kupić, a pozbyć sie Ter Stegena
» 14 stycznia 2016, 17:15 #49
JackHarper: Nawet jeśli się zakwalifikujemy, to ofensywni piłkarze chcę grać ciekawy dla oka football. A to co my gramy w większość spotkań to jakaś pomyłka.
» 14 stycznia 2016, 14:17 #48
oscarosa: De Gea z nami przynajmniej przez półtora roku :D Real i Athletico Madryt ukarane zakazem transferowym na 2 okienka

Źródło
wp.pl
» 14 stycznia 2016, 14:16 #47
Shadiiist: Prawda jest także że my najbardziej potrzebujemy Payet'a, obecnie to najlepszy gracz West Hamu i ligii w tym sezonie. Z drugiej strony, czy on potrzebuje nas? To zależy, na pewno u nas łatwiej znajdzie podstawowy skład niż w Arsenalu lub City. Wg. mnie nie powinniśmy się wahać, kupować jak Bayern najlepszych graczy angielskiej ligii a nie ogórkowych lig.
» 14 stycznia 2016, 13:51 #46
Puchaczeue: Pewnie, każdemu podoba się Payet, ale ściąganie takich piłkarzy to jak budowanie 100-piętrowego wieżowca na fundamentach zrobionych z g*wna. Nam jest potrzebny transfer trenera, a on już wtedy załatwi Payeta i całą resztę.
» 14 stycznia 2016, 13:53 #45
Puchaczeue: Pomyśleć, że wszyscy cisnęli Wyspiarskiego za ten idiotyczny tekst, a ten gościu miał rację..
» 14 stycznia 2016, 13:49 #44
fan2105: Glupoty,Arsenal nigdy w LM sie nie liczyl i nie liczy,w Anglii max top4 a sprowadzali topowych graczy,My mamy 2 sezon w budowie i robia z Nas przecietniakow,zalosne myslenie.
» 14 stycznia 2016, 13:49 #43
Puchaczeue: Fajnych grajków ma Arsenal. Tylko że tam gracze trafiają młode talenty (Coquelin), piłkarze ze średniaków (Giroud choćby) albo z promocji i wyprzedaży (Ozil, Alexis)
» 14 stycznia 2016, 13:52 #42
fan2105: Skoro do Arsenalu ktokolwieek z klasowych pilkarzy chce przyjsc,to do Nas z najwieksza checia.
» 14 stycznia 2016, 13:59 #41
Puchaczeue: Nie przyjdzie, bo:
- van Gaal powie, że nie potrzebuje transferów
- będzie kłótnia o 2-3 mln funtów i ktoś nas przebije (nie wiem czy nie było tak z Pedro)
- Arsenal nie startuje jako pierwszy po piłkarzy klubów z TOP5, a kupują od nich tylko wtedy, gdy tam są niepotrzebni
» 14 stycznia 2016, 14:08 #40
fan2105: Pilkarze za odpowiednia kwote przeszliby nawet do 5 ligi angielskiej,gdyby im lepiej placili,oczywiscie nie wszyscy.
» 14 stycznia 2016, 14:19 #39
Puchaczeue: Kto by chciał? Może Shaquiri
» 14 stycznia 2016, 15:05 #38
Diabelred: Arsenal ma jednak ta przewage nad nami:

1. Londyn, stolica
2. styl gry, ktory mysle ze dla pilkarzy tez ma spore znaczenie. Gdybym byl pilkarzem i mialbym oferty z United i Arsenalu oraz widzialbym nasza gre pod wodza van Gaala, oraz gre Arsenalu(gdzie Arsenal zawsze gral ladnie dla oka), to od razu wybralbym oferte Arsenalu, jesli oczywiscie bylaby w miare podobna finansowo.

Pomijam juz fakt, ze u nas obecnie jest totalny bajzel, a Arsenal jest ulozona druzyna, ktora ma potencjal by walczyc o krajowe puchary.

Puchaczeue,

Z Pedro z tego co pamietam, to w ogole za pozno sie obudzilismy...
» 14 stycznia 2016, 17:16 #37
Puchaczeue: Pedro w jakimś wywiadzie mówił, że United coś tam pierdu pierdu robił z tym transferem, ale Czelsi położyła solidną propozycję i tam poszedł.
» 14 stycznia 2016, 17:43 #36
fan2105: Co do Pedro to akurat osobiscie ciesze sie,ze nie przeszedl do Nas,nie ma kogo zalowac.
Diabelred
Wole Holandie,ktora grala brzydko dla oka w 2010 roku,zdobywajac wicemistrzostwo,niz ta ktora trafiala w grupie po 5 bramek i odpadala w cwiercfinale.
» 14 stycznia 2016, 18:23 #35
Diabelred: fan2105,

No wiadomo, ze w pilce wyniki > styl gry. Wez mi nie wspominaj tego Euro 2008, do dzis nie wiem jak Holandia(ktorej kibicuje) mogla grac tak piekna i skuteczna pilke w meczach z Francja i Wlochami, a potem odpasc z taka Rosja...
» 14 stycznia 2016, 21:38 #34
fan2105: Czyli mamy podobny bol,ja rowniez kibicuje Holandii,stad tp porownanie do sytuacjo w United.
» 14 stycznia 2016, 22:00 #33
brylaantowy: Glupio to mowic ale licze na lanie od Liverpoolu i zeby w koncu ten pajac wylecial. W jego miejsce Mou , ew. Giggs bo nikogo innego nie ma do wyboru
» 14 stycznia 2016, 13:49 #32
Krystiano98: Tylko nie od nich.
» 14 stycznia 2016, 16:26 #31
duncanedwards: tymczasem jest 14 stycznie i transferow jak nie ma tak nie ma. czy mamy az tak slaby skauting ze nie potrafimy znalesc porzadnego obroncy i napastnika ?
» 14 stycznia 2016, 13:25 #30
Ave88: mamy trenera, który uważa ze nie potrzebujemy wzmocnień :)
» 14 stycznia 2016, 13:27 #29
Kuntakinte: Faktycznie po raz koleny ambicją będzie top 4
» 14 stycznia 2016, 13:30 #28
Kuntakinte: Ile jeszcze mamy czekać na zwolnienie Lvg?
» 14 stycznia 2016, 13:31 #27
fan2105: Nie badzcie juz nudni z tym zwolnieniem,powoli to temat pt. "Messi czy Ronaldo"
» 14 stycznia 2016, 13:51 #26
TheRipper: Mamy rzekomo sprowadzić jakiegoś 16-latka z Serie D więc nie hejtuj, na pewno wniesie dużo świeżości do naszej gry i będzie naszym filarem obrony dzięki któremu wygramy ligę.
» 14 stycznia 2016, 19:36 #25
Westlehammer23: No pewnie ze tak kto będzie chciał iść do klubu który w przyciągu 3-4 lat nic poważnego w piłce nie wygrał? Ani mistrzostwa Anglii,Ani triumfu w LM.Aktualnie Liga Europy i na dodatek możliwość braku gry w LM w przyszłym sezonie.
» 14 stycznia 2016, 12:23 #24
Puchaczeue: Jak był Moyes to było to samo. Też pokraczny styl, ciągłe baty od czołówki i średniaków. Pewna era się skończyła. Glazerowie to rak dla tego klubu. Dla nich United może spaść z ligi byleby tylko hajs się zgadzał. Pod tym względem już wolę Romka i Arabów niż tych pieprzonych Amerykańców.

Co do transferów to Ferguson nie robił wielkomilionowych transferów, a niszczył Europę. Ściągał piłkarzy z Leeds, Aston Villi, Wigan, Everton, a my na chama musimy się pchać po piłkarzy Bayernu, Realu czy Atletico. Wszystkie te drużyny mają wystarczające argumenty, żeby wszystkim odmawiać. Jednak dziwi mnie to, że nawet jak jest beznadziejnie w Realu to nikt nie chce odejść (no może poza AdM), a u nas nawet jak jest dobrze, to każdy chce do Realu (czy serio Crisowi tak źle u nas było?).

Ighalo, Barkley, Lukaku, Stones, Ayoze Perez, Mane, Wijnaldum - dobrych gracz u nas w lidze nie brakuje. Serio potrzebujemy Lewego, Bale'a i całej tej hołoty za grube miliony? Ferguson na pewno wziąłby połowę z nich jeśli nie wszystkich. Problem w tym, że każdy z nich przy van Gaalu zapomni jak się kopie piłkę nie mówiąc już o prostopadłych podaniach.

Roma, Real, Chelsea, Liverpool - oni nie bali się zwolnić trenera w środku sezonu. Dlaczego u nas jest wiara w chu* wie co? Dlaczego do cholery van Gaala uratował remis z Chelsea? Bo dał Giggsowi poprowadzić trening? Chyba faktycznie to wina Ryana. Wygrana z Sheffield po karnym w ostatniej minucie to jakaś kpina. Koniec van Gaala powinien być po przegranym meczu z Wolfsburgiem. A na dokładkę nasz pseudomenago mówi na konferencjach, że też go nudzi gra United. Pomyśleć, że drugi raz już mieliśmy na wyciągnięcie Guardiolę, Mourinho i Ancelottiego jednocześnie, a znowu obudzimy się z ch*jem w dupie i pewnie weźmiemy jakiegoś średniaka, który niczym nie będzie się różnić od naszych dwóch ostatnich. Czekam tylko na newsa "Alan Pardew i Sam Allardyce w kręgu zainteresowań United". #LVGOut
» 14 stycznia 2016, 10:24 #23
romario11: zgadzam się z Tobą Van Gaala już dawno nie powinno u nas być... i boli to że dalej tracimy punkty z "ogórkowcami" ligi czołówka nam ucieka, a w okienko kilku klasowych trenerów było na wyciągnięcie dłoni.
Real wygrał bodajże 10-2 a potrafili mieć "jaja" i zwolnić Beniteza.
U nas strata do lidera jest o wiele większa, stylu jak nie ma tak nie ma, nie wierzę w Van Gaala i uważam że United zmierza pomału do destrukcji pod jego rządami bo leją nas prawie wszyscy.
» 14 stycznia 2016, 10:33 #22
Puchaczeue: Co do Realu to nie ekscytowałbym się tak tym zwycięstwem. Typowa Liga Hiszpańska. U nas spadkowicze urywają punkty czołówce i jest to normalne, a tam modlą się, żeby jak najmniej goli stracić.
» 14 stycznia 2016, 10:45 #21
trance: Pełna zgoda i nic dodać i ująć, ale co my możemy, praktycznie każdy na tej stronie wie, że wybór dwójki ostatnich sterników to nieporozumienie, każdy robi błędy, ale zaklinanie rzeczywistości to już jest przegięcie. Dlatego cały czas powtarzam, pajac i zarząd do wymiany, jak najdalej od klubu, nie idzie na to patrzeć, wczoraj jak oglądałem Liverpool - z Arsenalem, to po prostu łezka się w oku kręci, takie mecze kiedyś grała nasza drużyna, kiedy sprawozdawcy dziwili się, że oni tak biegają, jakby grali tylko 45 minut a nie 90, a u nas co, człapanie mikrofona, który jest tak beznadziejny i przepłacony, że rzygać się chce.
» 14 stycznia 2016, 11:05 #20
TheRipper: Ja myślę że problem polega na jednej bardzo ważnej rzeczy. Mianowicie, Ferguson potrafił robić z przeciętnych zawodników gwiazdy, dlatego nie potrzebował wydawać milionów na grajków światowej klasy. On po prostu sam robił z nich z nich talenty, których nie powstydziliby się swego czasu Barcelona, Real czy Bayern. Niestety wraz z odejściem Fergusona wszystko się zmieniło, obecnie żeby się liczyć trzeba sprowadzać grajków światowej klasy. To tylko pokazuje jak wielkim trenerem był Fergie.
» 14 stycznia 2016, 12:42 #19
Ave88: Payet i Lukaku to powinny być nasze cele:) pierdziele andersonów itp. Lukaku ograny w lidze a Payet? wystarczy obejrzec jego występy:)
» 14 stycznia 2016, 13:30 #18
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2016 13:48

Ja osobiście bym chciał Stonesa i Barkleya. Taki kolekcjoner paszportów ze mnie. Jeżeli odszedłby latem de Gea do Realu (a odejdzie jak Real wyłoży 50 baniek) to Butland za niego. Szkoda mi wypuszczonego Clyne'a do LFC

Butland
Clyne - Smalling - Stones - Shaw
Mahrez - Schneiderlin - Payet - Depay
Martial - Lukaku

Taka jedenastka byłaby niekiepska moim zdaniem. Tylko oczywiście nie u van Gaala.
» 14 stycznia 2016, 13:44 #17
Ave88: Real z zakazem 2 letnim jesli do konca miesiaca nic sie nie zdarzy to De Gea zostanie:) ale skład robi wrażenie:)
» 14 stycznia 2016, 13:52 #16
snikerss777: @Ave88 Ty tak specjalnie wprowadzasz ludzi w błąd czy jesteś na tyle głupi, że coś usłyszysz/przeczytasz potem przekręcisz i piszesz co Ci ślina na język przyniesie?
Atletico i Real dostali kare na dwa okienka transferowe, a nie na dwa lata!

@Puchaczeue Tak typowa liga Hiszpańska, w której grają same ogórki. Angielska najlepsza bo byle "ogórek" bez problemu potrafi pokonać potentata. Jaka szkoda, że Ci potentaci często nie mogą sobie poradzić ze średniakami Europejskiej półki, a co dopiero z najlepszymi zespołami. Z resztą samo to, że takie Leicester potrafi w połowie sezonu być na 1-2 miejscu w tabeli to śmiech na sali. Co prawda sprawia to, że angielska jest najatrakcyjniejsza, ale na pewno nie najlepsza.
» 14 stycznia 2016, 16:34 #15
Ave88: oo brakowało mi napinaczy:) wystarczy poprawic ,ale przecież trzeba sie " pokazać " bueheh:)
» 14 stycznia 2016, 17:21 #14
Puchaczeue: @snikers777

Co to za liga, w której Cristiano i Messi są w stanie pojedynczo strzelić więcej bramek niż 15 zespołów w niej występujących. Popatrz też na to, że tam poza El Clasico nie liczy się żaden inny mecz, u nas takich meczy jest co najmniej 15. Tam nie ma w ogóle rywalizacji. Z Leicester masz rację: daj Boże, żeby nie awansowali do tej LE albo i LM. To ostatnia drużyna, którą chciałbym tam widzieć
» 14 stycznia 2016, 17:32 #13
snikerss777: @Puchaczeue
Napisałem, że Angielska jest atrakcyjniejsza, ale na pewno nie lepsza. Co do Ronaldo i Messiego to wybrałeś trochę średni przykład bo po pierwsze
- Czemu tylko oni zdobywają tyle bramek(Gdyby nie tych dwóch to tytuł Picchici zdobywali by piłkarze z 20-25 bramek na koncie, czyli podobnie jak na boiskach EPL)
- Po drugie ta dwójka udowodniła, że nie strzelają tylko w "ogórkowej" lidze Hiszpańskiej, ale przede wszystkim strzelają najwięcej bramek w UCL. Czemu ostatnio zawsze królem strzelców zostaje piłkarz z Hiszpanii? Czemu żaden piłkarz z PL nie może się nawet zbliżyć do bariery 10 bramek w jednej edycji, podczas gdy Messi i Ronaldo przekraczają 10 bramek praktycznie co sezon?
Ci dwaj to po prostu fenomeni i ich przypadki trzeba traktować osobno.

Owszem prawdopodobnie "średniaki"/"słabeusze" z PL są trochę lepsi od tych z La Liga, ale myślę że główna różnica polega na tym, że najlepsze zespoły w PL stały się dużo słabsze i stąd ten wyrównany poziom. Jestem pewien, że Barcelona Bayern i Real(no może nie ten za Beniteza) w cuglach wygrały by PL, a nawet pokusiłbym się o stwierdzenie, że pewnie Atletico mocno by powalczyło.
» 14 stycznia 2016, 18:31 #12
Rakusz: Najlepsi nie przyjdą, bo gramy przeciętnie. Gramy przeciętnie, bo najlepsi nie przychodzą. Koło się zamyka.
Według mnie po odejściu SAF zmarnowanych zostało od cholery pieniędzy na graczy przeciętnych, względnie dobrych i nic poza tym.
» 14 stycznia 2016, 10:18 #11
shakal18: Krążą plotki że United prowadzą zaawansowane rozmowy z Dragoviciem z Dynama i ze Slimanim ze Sportingu
» 14 stycznia 2016, 10:13 #10
Puchaczeue: Na rozmowach się skończy pewnie. Typowo dla nas
» 14 stycznia 2016, 10:25 #9
wyspiarski: I w ten sposób zakręcamy koło bo tak naprawdę po co awansować do LM jeżeli mamy odpaść po fazie grupowej z przeciętnymi drużynami? Myślę że kasę którą dysponuje ten klub można wydać lepiej. Grając w Manchester United zawodnik staje się jednym z najlepszych. Przy takim słabym menadżerze tracimy perspektywy nikt nas się nie boi a wszyscy kibicują słabszym bo przecież nawet przedostatnia drużyna może wbić nam masę bramek.
» 14 stycznia 2016, 10:09 #8
bobkos9: gdzie twoje slynne motto wyspiarski? tesknie za nim ;/
» 14 stycznia 2016, 12:29 #7
DjTED: A my go mieliśmy za oszoloma.
» 14 stycznia 2016, 13:19 #6
RonaldoNaniBack: Jak to prawda to wszystko tylko przez jedną osobę Luja... Jak pisałem pół roku temu żeby wywalić Luja i brać Klopa to wszyscy "zejdź z chmur Klop do nas nie przejdzie" a poszedł do Loserpoolu... Ale spoko mamy dziadka Luja który niedługo umrze to chce rozwalić ten klub... Klop ty sprzedawczyku nienawidzę Cię. Na szczęście Mourinho na rynku... Błagam przyjdź :D
» 14 stycznia 2016, 10:09 #5
jassaj: Dzięki ci , że jesteś :) naprawde poprawiasz mi humor , Loserpool , Kloop sprzedawczyk , typowe odzywki gimbazy , może niezbyt ambitne ale na poprawe humoru wystarczy
» 14 stycznia 2016, 11:54 #4
ess: Prawdopodobnie jest to prawda. Coraz bardziej się staczamy na dno. Cały czas się zastanawiam, jak to jest, że trenerów ze słabymi wynikami zwalniają wszędzie, a u nas Luj osiąga wyniki wręcz beznadziejne i nadal ma posadkę :C
» 14 stycznia 2016, 09:55 #3
Puchaczeue: Proces
» 14 stycznia 2016, 10:09 #2
is200: Zawodnicy z topu nie przyjdą nawet jak będzie liga mistrzów. Drużyna musi zaczac prezentować poziom europejskiej czolowki a tak jesteśmy co najwyżej przecietniakiem i to nawet ligowym gdzie tak naprawdę żadna drużyna nie wybija się ponad stan.

Smiem twierdzić Ze gdybyśmy mieli ta paczkę z 2008 roku to trzepalibysmy to towarzystwo jak leci a tak mamy slaby i przeplacony sklad.

Skoro nie możemy mieć pilkarzy z topu to kupujmy mlodych którzy do tego topu się dobijaja. Martial jest tego doskonalym przykladem
» 14 stycznia 2016, 09:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.