Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane: To, co robi Young, jest haniebne

» 5 listopada 2015, 11:43 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
Roy Keane w mocnych słowach skrytykował Ashleya Younga za zachowanie, jakiego Anglik dopuścił się w spotkaniu Manchesteru United z CSKA Moskwa.
Keane: To, co robi Young, jest haniebne
» Roy Keane stanowczo sprzeciwił się próbom wymuszenia rzutu karnego w wykonaniu Ashleya Younga
Young po raz kolejny w swojej karierze próbował wymusić rzut karny, tym razem w starciu z Gieorgijem Szczennikowem.

- Jeżeli Ashley Young jest zawodnikiem Manchesteru United, to ja jestem Chińczykiem. To, co on robi, jest totalnie haniebne - powiedział Keane.

- Starsi gracze powinni jakoś do niego dotrzeć. To nie powinno być akceptowane w Manchesterze United. Nie chodzi o zostawienie nogi, to coś innego. Chodzi o wykonywany przez niego przewrót. To zupełnie haniebne.

- Być może raz czy dwa to stało się przypadkowo, ale Young robi to już po raz dziewiąty czy dziesiąty. Tak samo działo się w jego poprzednich klubach - zakończył były kapitan Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Rojo: Muszę nadal pracować nad wrzutkami
Następny news »
Joyce: Powell jest w życiowej formie fizycznej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


jajecko: Fajnie by było gdyby nikt tak nie robił, ale taka jest dzisiaj piłka. I nie wiem czemu ludzie w ogóle porównują go z Giggsem. Wszyscy wiedzą że to nigdy nie będzie ten poziom. Co nie zmienia faktu że Young jest obecnie naszym najlepszym skrzydłowym. Oby nie stracił formy przez przymusową grę na obronie.
» 5 listopada 2015, 19:50 #34
bulka1986: szkoda, że Keane nie jest młodszy i nie gra u nas... Young zakończyłby mecz przed gwizdkiem i zszedłby z boiska z kontuzją... Keane by go tak urządził, że do końca roku by nie zagrał. W wielu rzeczach z Keanem się nie zgadzam, ale tu ma rację. Young jest po prostu żałosny postępując w ten sposób. Dziwne, że Luj tego mu jeszcze nie wybił z głowy... no chyba, że jest ślepy albo to jest to co Young ćwiczy na treningach xD
» 5 listopada 2015, 19:39 #33
piter100000: niech niektórzy z Was zastanowią się na kogo plują. teraz brakuje takiego zawodnika w naszym klubie. kogoś kto złapałby za jaja cały zespół. kiedyś serce i płuca tej drużyny, facet bez którego nie byłoby wielu sukcesów United. przejął opaskę po Cantonie i pełnił swoją rolę w najlepszy możliwy sposób. teraz nie ma nikogo kto potrafiłby wstrząsnąć zawodnikami dlatego czasami wyglądamy jak banda panienek. co do samej wypowiedzi zgadzam się w 100%. uciekanie się do wymuszania karnych świadczy dla mnie o słabości drużyny. jak się nie ma umiejętności to próbuje się oszukiwać. nie wiem jak Wy, ale ja nie chciałbym w taki sposób wygrywać meczów
» 5 listopada 2015, 18:51 #32
suuchy: cała Barcelona jest rada z powodu wymuszania karnych i wszyscy jej fani. A ty odwiedzasz pewnie częściej stronę City i chcesz wmówić prawdziwym kibicom że nie są kibicami bravo
» 6 listopada 2015, 08:49 #31
pionek123x: Keane zjedz snickersa
» 5 listopada 2015, 18:12 #30
szabo1878: Roy nieraz czasem gadal madre rzeczy, a czasami glupoty. Teraz wypowiedzial sie zdecydowanie madrze i zgadzam sie z nim w 100%.

Ja wiem, ze futbol sie w tym aspekcie zmienia, ale nie chce, zeby moi ukochani pilkarze zachowywali sie jak panienki. Po prostu NIE. Nazywamy sie Czerwone Diably, a nie Czerwone Pipki
» 5 listopada 2015, 18:08 #29
welllone: Bez przesady. W pełnym tempie nie wygląda to już na taką symulkę.
Young to od ponad roku jeden z naszych najlepszych piłkarzy niejednokrotnie ciągnący grę do przodu.
Jak nie ma innego wyjścia niż szukać faulu to należy to zrobić. Robi tak cały piłkarski świat.
Noga była, kontakt był, faul mógł być i tyle.
Popatrzcie w LM co się dzieje gdy grają panienki z Hiszpanii i jaką protekcję dostają.
W naszych 2 finałach z Barcą każde DOTKNIĘCIE (nie faul) Messiego kończyło się przerwaniem gry, a po jakimś czasie kartką.
» 5 listopada 2015, 17:59 #28
PDF: Beka jest z Roya aka "wyspiarski Jan Tomaszewski" Kane'a :-)

Fajny chłopak owszem, owszem ... ale zapomniał jak załatwił Haalanda i kilku jeszcze innych graczy. To nie było haniebne, to było godne podziwu, bo Roy zrobił to dla klubu itd. Czizas, co za bałwan. Trochę samokrytyki przydałoby się temu smutnemu człowiekowi.

Wiem, że zaraz polecą na mnie hejty ... od razu zaznaczam, zdecydowanie rozdzielam kwestie piłkarskie, za które podziwiam i szanuję Roya, od jego pozaboiskowej paplaniny, w której ewidentnie się gubi. Dodam, że jeden z moich trykotów MU ma # 16 :-)

Czy Young jest nurkiem? Pewnie trochę tak ... i pewnie należy mu się krytyka, Roy natomiast zapomniał, że Young ma 30 lat i to on jest jednym z najstarszych graczy hehe. Nuras w meczu z CSKA nie był ok ale był ukierunkowany na zdobycie ultra ważnych 3p, zwłaszcza w sytuacji gdy drużyna jest krytykowana za nieskuteczność. Podobnie było jak Roy łamał nogi przeciwnikom. Obaj chcieli za wszelką cenę wygrać ... no ale nurek jest zły, brutal jest ok. To takie twarde i męskie. :-)))

PS.
Young wygryzł ze składu MU A. Di Marię hehe ... no ale nie jest piłkarzem MU.

Brawo Roy,
weź sobie wolne, wypij zioła ... użyj mózgu ... choć nie to nie możliwe ... nie masz mózgu :-)
» 5 listopada 2015, 17:04 #27
PDF: No mamy juz pierwszego twardziela hehe. Grałeś kiedys cowboyu? Pewnie tak i pewnie byłeś twardy :-) jak Roy :-)

Ja tez kiedys grałem, próbowałem grać w piłkę nożna ... ale juz nie gram, bo jakas pała za bardzo wczula sie w te twarde gadki i zapomniała o szacunku dla zdrowia innych piłkarzy.

Nooo teraz ogladam balet ... trudno.
» 5 listopada 2015, 23:55 #26
Arvanis: Dla mnie Young jest w ogóle jednym z największych żartów w historii MU. Nie rozumiałem, dlaczego Fergie się na niego uparł i nie rozumiem, dlaczego jeszcze gra na OT. Nie przeczę, miał w swojej karierze kilka świetnych bramek i parę razy pokazał co nieco w ataku... Ale to za mało, żeby grać w takim klubie, jak Manchester United. Typowy ligowy zawodnik, bez potencjału na wymiatacza. Wciąż mam przed oczami Giggsa masakrującego lewe skrzydło i mam wrażenie, że na jego tle, Young wypada jak Brożek przy Zlatanie.
» 5 listopada 2015, 15:30 #25
RuudVN: może nie jak Brożek ale Żurawski
Young jako uzupełnienie składu i jeszcze to, że może grać na 6 pozycjach (cała lewa i prawa)
Dla mnie osobiście tylko jeden gracz gra lepiej na LP od Giggsa... tak tak Costa, teraz trzeba koniecznie wyciągnąć Teixeire z Szachtara bo to zbliżony poziom i cena max 50M, do tego 12 meczy i 18 bramek jak na ofensywnego pomocnika to MASAKRA
» 5 listopada 2015, 16:08 #24
Fenek: Na chwilę obecną Young to nasz jedyny i przy okazji najlepszy skrzydłowy. Mata gra średnio, Depay jeszcze gorzej. Jedyna nadzieja w Lingardzie. Pomimo wydania wielkich pieniędzy przez vG nadal nie mamy kompletnego składu.
» 5 listopada 2015, 16:17 #23
RuudVN: wszyscy liczą miliony wydane a tak naprawdę Di Maria to tylko ok 10M Ojro bo już został sprzedany i nie możemy liczyć tylko wydatków dodatkowo z Evansów itp 40-50M, fizycznie LvG wydał jakieś 120-140M przez 2 lata i zszedł sporo z pensji zawodników
» 5 listopada 2015, 16:47 #22
jajko22: W zwolnionym tempie to wszystko wygląda bardzo transparentnie. Co innego rzeczywistość.Young był w biegu i trudno go podejrzewać o daivowanie.A Keane ma najzwyklejsze ADHD ! Niech się goni od tematów MU !!
» 5 listopada 2015, 14:44 #21
Fenek: Widziałem dokładnie tą sytuację i przyglądałem się Youngowi w trakcie meczu, po tym jak upadł szybko się pozbierał i nie lamentował za bardzo. W świecie, gdzie zawodnicy potykają się o kończyny których im nikt nie podłożył, łapią się za twarz po kopniaku w tyłek czy przewracają się po groźniejszym spojrzeniu rywali to ten incydent nie ma żadnego znaczenia i dziwię się, że ktoś go w ogóle wyłapał i przypomniał. Co do symulowania któregokolwiek zawodnika MU mówię stanowcze nie, ale ostatnio jedynym symulantem na OT był Di i Januzaj. Young od dawna unika tego typu wybryków.

ps. kto jak kto ale keane sam ma wiele za paznokciami, więc to trochę dziwne że zaczyna czepiać się innych.
» 5 listopada 2015, 14:08 #20
Janek23: Ja już dawno wypowiedzi tego chama i prostaka przestałem brać na poważnie. Najlepiej jakby Young złamał komuś nogę wtedy Keane mógłby powiedzieć, że to był dobry wślizg. Najlepiej jakby ta strona olała jego mądre wypowiedzi. Marny trener i człowiek, który takimi wypowiedziami chce zwrócić na siebie uwagę.
» 5 listopada 2015, 13:13 #19
trikos: Plujesz jadem na mężczyznę który nie boi się swoich słów w których jest dużo prawdy ? Jeżeli nie pamiętasz profilu naszego byłego kapitana to przypomnę że kawał twardziela przy którym przeciwnicy nie mogli pograć.
» 5 listopada 2015, 13:37 #18
suuchy: @trikos

nie wiem od kiedy jesteś kibicem MU, ale ten brodadaty zazdrosny i rozżalony były piłkarzyna, po faulu na Shawi'e prawie se "zwalił" i powiedział "genialny wślizg"
» 5 listopada 2015, 14:17 #17
RuudVN: teraz jak wszyscy ochłonęli to ten wślizg nie wydaje się taki straszny przy tym co robili Keane i Witsel, po prostu impet był taki, że kość nie wytrzymała
więcej było nieszczęścia niż celowości, w każdym meczu widać przynajmniej jedne takie zdarzenie, piłkarz poleży 2 min za linią i wraca, David Villa złamał piszczel bez kontaktu z przeciwnikiem, ja też miałem 3 złamania i wcale te zdarzenia nie wyglądały strasznie
» 5 listopada 2015, 16:13 #16
b90: Jak to nie wydaje się taki straszny? Tak samo było z tym karnym Webba dla Austrii na Euro, wszyscy go już chcieli wieszać, a później by go na rękach nosili i uznawali go nawet za jednego z najlepszych sędziów na świecie. Wszyscy widzieli na żywo co zrobił. Takie osobniki jak Keane chcą być po prostu na czasie wyskakując z takimi tekstami. Faul był niezależnie od tego czy dotknął piłki czy nie a nawet czy dotknął jego nóg czy nie bo noga złamana, a tamten zostaje mvp meczu, paranoja.
» 5 listopada 2015, 17:40 #15
trikos: @suchy Od jakiś 15 lat jestem kibicem United no i ? Nie zmienia to faktu że potrafię docenić co Keane zrobił dla klubu. Wypowiedzi są kontrowersyjne z niektórymi można się zgodzić z innymi nie, z tą się zgadzam. Young zamiast szukać takiego frajerstwa powinien wziąć się do roboty i uczciwie grać ot co ! Spora część użytkowników działa pod wpływem emocji, chwili wystarczy się zastanowić i pomyśleć chyba to nie trudne. Pozdrawiam trzeźwo myślących :)
» 6 listopada 2015, 10:38 #14
zamaro: Mowi to czlowiek ktory celowo zepsul czlowiekowi kariere pilkarska...
Z jego ust mowienie o rzeczach haniebnych brzmi jak slaby zart...
» 5 listopada 2015, 13:02 #13
PDF: Dokładnie.

Japa Roy !!
» 5 listopada 2015, 17:07 #12
ValenciaMOTM: Roy Keane wielki piłkarz - mały człowiek :)
Aczkolwiek co do Younga to powinien przestać symulować ;d
» 5 listopada 2015, 12:53 #11
brylaantowy: Co by nie było , Young ładnie to zrobił :D
» 5 listopada 2015, 12:45 #10
mycka86: Trzeba przyznać, że ładnie zanurkował. Prawie się nabrałem siedząc przed tv. Szacun dla Polskiego sędziego, że się w tym połapał. Dziwne, że nie pokazał mu żółtej kartki.

Young może mieć teraz problem, bo nawet jak zostanie faktycznie sfaulowany, to sędziowie wiedząc o jego zagrywkach nie wskażą na 11 metr.
» 5 listopada 2015, 12:42 #9
b90: Costa też wczoraj szukał faulu ale go nie dostał, kartki też nie dostał. Ja ich nie rozumiem jak w podbramkowej sytuacji kiedy można zdobyć gola symulować faul. Z drugiej strony tylko sami piłkarze wiedzą czy szukali faulu czy też byli faulowani. Sam kiedyś został sfaulowany przez bramkarza w nietypowy sposób kiedy się przed nim zasłoniłem i rzucił się w pięty blokując mi ruch i się przewróciłem ale z takim sekundowym opóźnieniem. Mogło wyglądać to na symulkę co znajomi poza boiskiem skwitowali śmiechem i żartami. Karnego oczywiście się nie doczekałem, a fakt faktem faul był i nawet takie lekkie szturnięcie w pięty kiedy właśnie wykonywałem krok wyprowadził mnie z równowagi. Śmieszy mnie też posądzanie Neymara o symulowanie ale też bym się wkurzał gdyby piłkarze United nie potrafili zabrać mu piłki w czysty sposób.

P.S Roy Keane to ten chińczyk który u nas kiedyś grał?
» 5 listopada 2015, 12:39 #8
DymekS92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.11.2015 12:17

Chyba zapomniał jak sam (chyba w 95) został wyrzucony z boiska za symulowanie xd
» 5 listopada 2015, 12:16 #7
Stringer: Pierwsza symulka Younga od 2 lat i nagle hańbi klub. Herrera, Januzaj czy nawet Evra kiedyś w podobny sposób symulowali i do nich się nikt nie przyczepił.
» 5 listopada 2015, 12:05 #6
Kopec91: Bo Young robił/robi to nagminnie. Ile razy już był wałkowany ten temat.
» 5 listopada 2015, 12:33 #5
suuchy: w błędzie jesteście jeśli uważacie Yunga za mistrza symulek, w europie jest ich szatańsko wiecej
» 5 listopada 2015, 14:19 #4
Kopec91: Chyba Bale :D
» 5 listopada 2015, 20:42 #3
DiMaryja: Wielki guru znów przmówił. Z całym szcunkiem ale Keane potrzebuje chyba pomocy psychologa.
» 5 listopada 2015, 11:57 #2
AgEnT: psychiatry*
» 5 listopada 2015, 18:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.