Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: David de Gea przedłużył kontrakt z United!

» 11 września 2015, 13:47 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
Manchester United, za pomocą swojej oficjalnej strony internetowej poinformował, że David de Gea podpisał nowy, czteroletni kontrakt z klubem.
Oficjalnie: David de Gea przedłużył kontrakt z United!
» Hiszpan zostaje na Wyspach Brytyjskicj
Po burzliwym i pełnym zwrotów akcji letnim okienku transferowym Hiszpan zdecydował się kontynuować swoją karierę w barwach klubu z Old Trafford.

- Jestem zachwycony z faktu rozpoczęcia nowego rozdziału w United. Zawsze cieszyłem się grą z tymi znakomitymi zawodnikami przed naszą fantastyczną publicznością. Manchester United to wyjątkowy klub, a Old Trafford jest idealnym miejscem, w którym mogę kontynuować swoją karierę. Nie mogę się doczekać, aż zostawię za sobą trudne lato i skupiam się na ciężkiej pracy i odnoszeniu sukcesów z zespołem - powiedział De Gea.

Z faktu podpisania nowego kontraktu przez De Geę cieszy się również Louis van Gaal.

- Jestem absolutnie zachwycony tym, że David podpisał nowy kontrakt. To jeden z najlepszych bramkarzy w światowym futbolu. Cieszę się, że będzie częścią tego zespołu w nadchodzących latach. David był dla nas ważną postacią w zeszłym roku, w wyniku czego otrzymał nagrodę dla Piłkarza Roku w poprzednich dwóch sezonach. To popularny zawodnik, który cały czas chce się uczyć. Jest jeszcze młody, więc wiele lat kariery przed nim - stwierdził menadżer Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Rojo: Van Gaal potrafi wywołać strach
Następny news »
Van Gaal: Nie rozumiem, co mówi Rooney!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (239)


paradais: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2015 16:54

Sorki ale padam przy niektórych komentarzach.
Po pierwsze na pewno nie odejdzie za darmo za parę miesięcy------- duży plus dla klubu.
Po drugie w zeszłym sezonie ratował nam tyłki nie jednokrotnie.
Po trzecie gadki o panience w Hiszpanii i jego rozterki sercowej zostawcie babciom w oknach.
David jest naszym Diabłem i tak jest dobrze.
Pozdro GGMU!!
» 12 września 2015, 16:52 #224
Klimaa: Informacja na którą czekaliśmy z wielką nadzieją. Obsada bramki ponownie jest w odpowiednich rękach. Zapewne prędzej czy później DDG odejdzie do Hiszpanii ale klub przynajmniej odpowiednio zarobi na tym transferze.
» 12 września 2015, 08:56 #223
N3rF: Teraz każdy mówi że Mu schodzi na psy... A jak miał odejść to płakali. Ja bardzo się cieszę, że podpisał i witam go z uśmiechem. Bramkarz klasy światowej i niech dzielnie strzeże bramki :)

Witamy w Manchesterze United!
» 12 września 2015, 00:06 #222
szysiek83: Z całym szacunkiem ale to wygląda tak jakby MU lizało tylek DDG - za SAF taka sytuacja nie miałaby miejsca - no może oprócz farsy z Roo...
Nie tacy "piłkarze światowej klasy" odchodzili - przypominam iż dla Becksa, Kean'a i wielu innych nie było litości i nadal nie powinno być...
Innymi słowy - jak pracownik (DDG) ma wykonywać swoją pracę dobrze, skoro mentalnie stoi między słupkami Realu?
Żal... Niech sobie gra w rezerwach albo sprzedać go do Crystal Palace :-P :-D
» 12 września 2015, 11:36 #221
szysiek83: Ech... MU schodzi na psy... Powinien się gonic, osobiście na miejscu LVG powiedziałbym DDG po ostatniej farsie ze nie ma dla niego miejsca i przyjdą lepsi, a w obecnej sytuacji może co najwyżej sprzedawać browar na trybunach!
Glory MAN UTD!
» 11 września 2015, 23:50 #220
walentos: Dobre są komentarze na fanpage pod postem ze De Gea podpisał nowy kontrakt :) beka z typów. Wisienki:

" Światowej klasy De Gea - "najlepszy golkiper w Anglii" - mając przed sobą obronę za ok. 130 mln euro, puścił w zeszłym sezonie 36 bramek w 37 grach. Średnia 0,97/mecz.

Inny bramkarz światowej klasy - Courtois: od początku zeszłego sezonu puścił w Premier League 35 bramek w 35 meczach. Chyba nie muszę podawać średniej?

Tymczasem nie-światowej klasy Keylor Navas w sezonie 2013/14 (ostatni, gdy grał regularnie) puścił 39 bramek w 37 meczach ligowych mając przed sobą takich tuzów w obronie, jak Pedro López, Loukas Vyntra, Niko Karabelas czy Juanfran. Średnia 1,05/mecz - faktycznie kolosalna różnica w porównaniu do wcześniejszej dwójki..."

i druga

"A co nas obchodzi to, że De Gea chce przyjść ?
Jak chce przyjść to niech się sam wykupi z Manchesteru.
Biedny nie jest.
Jodłowiec też by chciał grać w Realu (nie jestem pewien ale sądzę, że by nie odmówił). Mamy kupić wszystkich którzy chcieli by dla nas grać ?"
» 11 września 2015, 22:03 #219
Soczysty82: hehe wymysliles.....pogratulowac
» 11 września 2015, 22:58 #218
walentos: realmadryt. pl/index.php?co=aktualnosci&id=61116

hehe bedziesz musiał długo szukac :)
» 11 września 2015, 23:07 #217
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 20:51

Ciekawe czy bedą gwizdy na OT jak wyjdzie :)
» 11 września 2015, 20:50 #216
Reusik: Tak kibice Manchesteru wygwizdujący własnego gracza w meczu z Liverpoolem?
» 11 września 2015, 20:56 #215
walentos: Prawda jest taka ze gdyby David chcial odejść to poprosiłby o zgode na transfer. On tego nie zrobił i moze myslal o Realu, moze chcial wrócić do Madrytu ale widząc ze Real nie chce za niego kasy wylozyc siedział cicho. Uważam że kazdy profesjonalista zrobiłby tak samo. Z kontraktem tez czekał długo bo nie chciał Realowi zamykać furtki. Oszołomy z Bernabeu nie chcieli wylozyc kasy i zwlekali dlugo to sie transakcja nie udala. Davidowi nie zostało nic jak podpisać kontrakt. Moim zdaniem pełen profesjonalizm z jego strony, widać tutaj pomocną rekę Agenta.
» 11 września 2015, 20:47 #214
mcis: eee, ale on chciał transferu i poprosil o niego, nawet juz fizycznie byl w Madrycie ostatniego dnia transferu, gdy kluby jeszcze negociowaly transfer.
» 11 września 2015, 21:34 #213
walentos: devilpage. pl/index/news/komentarze/43618/de-gea-nie-poprosi-o-zgode-na-transfer-do-realu/ moze coś źle zrozumiałem?
» 11 września 2015, 21:58 #212
mcis: tam chodzi o to, ze nie dal prosby na pismie, to samo robil kiedys Rooney, ale to tylko szczegoly techniczne, bo jesli agent kursuje miedzy klubami, to wiadomo, ze ma przyzwolenie od zawodnika
» 11 września 2015, 22:55 #211
walentos: jesli agent kursuje między klubami to moze jednak dlatego ze Mendes ma 3 klientow wsród zawodników Realu i jest tam częściej niż w United to normalne że z nimi gada...
» 11 września 2015, 23:09 #210
Rotx: Jego pożegnania z meczu z Arsenalem na koniec sezonu pewnie długo nie zapomnę ponieważ na pewno działały na niego już wówczas plotki o Realu i ostatnie mecze w jego wykonaniu były raczej mierne.

Bardziej widzę tutaj zasługę duetu Louis-Ed bo nie było raczej proszenia zawodnika o to by został jeszcze rok i pozwolimy ci odejść.
Póki co jeżeli chodzi o transfery to dużo bardziej podoba mi się w sumie trio (Woodward,Van Gaal i Giggs jako prawa ręka Menadżera) niż pamiętne trio z najlepszych lat United w ostatnim czasie (Gill,Ferguson i Queiroz). Jeżeli chodzi o zbieranie perełek jak Depay,Martial,Schneiderlin czy wyciąganie 150% z zawodników - Young,Ander,Fellaini,Mata,Blind(poprzedni sezon) czy Smalling,Shaw,Darmian(obecny sezon).
Jakby nie patrzeć United dostali potrzebny czas na transfer następcy Davida choć ciężko cokolwiek przewidzieć w kwestii zachcianek Pereza na rok przed końcem kadencji.
-Miał być Romero jako nr 1 ? odp. jest De Gea
-Miało być przejście De Gei za rok za darmo? odp. Jak będzie to za dziesiątki milionów
-Miało być postawienie się Realowi ? odp. I było, i to w takim stylu że czapki z głów.

Idealna sytuacja dla United i o ile sportowo odstajemy od Realu to posunięcia finansowe i ogólne cwaniactwo w negocjacjach ze sponsorami czy klubami zainteresowanymi zawodnikami United jest na mistrzowskim poziomie i już teraz widać że za ery Glazerów jedno jest pewne.
-Bankructwo nam nie grozi.
» 11 września 2015, 20:38 #209
TBorowik: Tak sobie myślę że może DeGea "chciał odejść" tylko po to by mieć lepszy kontrakt xD jeśli tak to jest w 100 % Czerwonym diabłem !!
» 11 września 2015, 20:38 #208
RedDevils4life: Boże. Co za głupota. On miał dostać kontrakt z zarobkami na poziomie 200 tyś. tygodniowo. Ale nie chciał go podpisać. Nie wiem czy nie byłby najlepiej zarabiającym bramkarzem.
» 11 września 2015, 20:51 #207
mcis: MU proponowalo 200tys funtow tygodniowo przed okienkiem, teraz podobno podpisal na 140tys.
» 11 września 2015, 21:35 #206
mikon70: Co za głupki piszą że De Gea ma siedzieć na trybunach... Podpisał kontrakt to chyba oznacza, że ma grać, tak?
» 11 września 2015, 20:17 #205
night76: ludzie.. FACETA COFNELI NA LOTNISKU W MADRYCIE.. GOSC MA WYJ.... NA UNITED..
van gall powinien zrobic wszystko byle koles nie gral w 1 skladzie. i zeby nie pojechal na euro..
MNIE W CH.. ROBI TYLKO POGODA... wiec zadne teksty ze kocha publicznosc klub oitd... nie lykam..
» 11 września 2015, 20:09 #204
DevilFan: twoja sprawa
» 11 września 2015, 20:33 #203
RedDevil30: tu masz rację
» 11 września 2015, 19:31 #202
Martin: Jedna z najlepszych kompilacji na yt:
youtube.com/watch?v=ujUuG7qkuNg
» 11 września 2015, 19:24 #201
Martin: Myślę, że jeśli wyjdzie w podstawce na LFC, na trybunach wiele razy usłyszymy głośne "David De Gea", to więcej niż pewne.
» 11 września 2015, 19:11 #200
mercury: Wiele lat kariery, kilkanascie miesiecy w United. Ale dobre, pojdzie za rok, ale nie za frajer. Realowi dali w przeszlosci zawodnikow ktorzy decydowali o obliczu druzyny, i chyba sie w Madrycie przyzwyczaili. Ale musial ich szlag trafic, nawet sobie nie wyobrazam.
» 11 września 2015, 19:05 #199
Martin: No teraz, czy pójdzie, czy nie, to już zależy od klubu, chyba, że chce przesiedzieć na trybunach 4 lata.
» 11 września 2015, 19:08 #198
Martin: Wiadomo, ile będzie zarabiał?
» 11 września 2015, 19:03 #197
Dubek: 9mln euro rocznie niby.
» 11 września 2015, 19:41 #196
mcis: podaja 140tys funtow tygodniowo, czyli lekko ponad 7mln funtow rocznie
» 11 września 2015, 21:37 #195
orion: Ciekawie wyszło. Cóż być może DDG dostał zapewnienia, że jak podpisze nowy kontrakt i zostanie wyłożona odpowiednia kasa to za rok odejdzie bez problemu. Jestem ciekaw jego formy
» 11 września 2015, 18:54 #194
piter100000: najważniejsze, że Real i przede wszystkim Perez zobaczyli wielki środkowy palec :D
» 11 września 2015, 18:47 #193
damian2987: Najlepszy news w tym roku! Mam nadzieje, ze choroba zwana realem, przeszła Davidowi na dobre. Stań się LEGENDĄ Manchesteru United. Wszystko w twoich rękawicach i głowie.
» 11 września 2015, 18:37 #192
Joker7777: Czekam na newsa, że David się rozstał ze swoją panną. Kopa w dupe jej powinien dać jeszcze i niech wypieprza do Hiszpanii
» 11 września 2015, 18:25 #191
szturm: Heh... No i znowu zaczynam go lubić ... jednak szata zdobi człowieka.
» 11 września 2015, 18:18 #190
HouseII: Z innej beczki: Lewandowski w koszulce United scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12004916_10153228607662746_7962843472760546520_n.jpg?oh=80e8d9da8c9d97c98773eef654ea11bc&oe=565D744F
» 11 września 2015, 18:10 #189
LouiVanGaal: zmien dilera
» 11 września 2015, 19:28 #188
wilku1999: wbrew temu co się działo ja chcę, aby nadal był nr.1
zasługuje na to
» 11 września 2015, 18:04 #187
Yondu: Powiem tak... Real żeśmy wydymali koncertowo:D
» 11 września 2015, 17:59 #186
LouiVanGaal: ale sie ciesze ŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAAAAAAA ALLALALALLALALLALAL !!
» 11 września 2015, 17:59 #185
reddevilfan95: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 11 września 2015, 17:38 #184
RedDevil30: Mam nadzieję ze Romero będzie NR1
ten pajac nie zasługuje nawet na trybuny...
żal...
» 11 września 2015, 17:27 #183
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 17:40

Nadzieja matką głupich.
W tym przypadku to przysłowie pasuje w 100 %.
» 11 września 2015, 17:39 #182
reddevilfan95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 17:40

Liczy się dobro klubu. David zjada Romero, więc dla dobra klubu powinien grać. Mieliby mu płacić za siedzenie na trybunach? To po kiego przedłużali kontrakt, a i pewnie jakąś podwyżkę też dostał.
» 11 września 2015, 17:40 #181
RedDevil30: nie zapominaj, że kibicem są częścią klubu... i to znaczącą częścią! A co On zrobił z Nami... ?? Odpowiedz sobie sam...
Judasz !
» 11 września 2015, 17:49 #180
RedRevolta: Co on zrobił z nami?! pytasz się głupio, dzięki niemu w dużej mierze zajęliśmy miejsce w top4 i dzisiaj jesteśmy w LM, należy mu się szacuek szczylu!
» 11 września 2015, 17:58 #179
Diabelred: Rooney 2 razy tak samo postapil, a nadal gra w podstawie, malo tego zostal nawet kapitanem, coz zycie...

Na takie foszki to mogla sobie pozwolic Chelsea w poprzednim sezonie kiedy to mieli dwoch bramkarzy na jednakowo wysokim poziomie. U nas natomiast jest top3 bramkarzy na swiecie, zawsze wesoly, ale niestety przecietny Romero i mlodzik Johnstone, ktory wczesniej czy pozniej skonczy w jakims klubie z Championship badz najwyzej w jakims slabym klubie z PL typu WBA. Wybor jest prosty. Arsenal, Chelsea, City maja swietnych bramkarzy, my nie mozemy byc gorsi jesli chcemy walczyc o majstra.
» 11 września 2015, 18:05 #178
RedDevil30: Chcesz to go szanuj, mi tego nie wmówisz szczylu!
» 11 września 2015, 18:51 #177
andrev1331: zawsze możesz zmienić klub - tam będzie inny bramkarz
» 11 września 2015, 18:55 #176
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 19:04

Wyzywanie takiego zawodnika od pajacow ukazuje twoj niski stopien inteligencji i kultury osobistej, jak najmniej takich osob na devilpage.
» 11 września 2015, 19:03 #175
RedDevil30: Jak On może tak kłamać perfidnie w oczy ??
Jeszcze 11 dni temu marzył by być w RM a dziś mówi fałszywie, że Old Trafford jest idealnym miejscem w którym może kontynuować swoją karierę...
Przecież to jest masakra, brak słów... jak można być tak dwulicowym i brudnym... ! ? !
» 11 września 2015, 17:25 #174
piotr777: Przedłużył kontrakt i jak będzie się spisywał to będzie grał w pierwszym składzie. Jak odejdzie nawet za rok zyskamy min. 30-40 mln. W każdej z tych sytuacji jesteśmy na plus. De gea nie wypowiedział się ani słowem w trakcie sagi transferowej, żeby się zabezpieczyć. A co do tego wywiadu, co miał innego powiedzieć, pewnie większość kibiców reaguje podobnie do ciebie. Musi jakoś odzyskać przychylność trybun, bo buczenie raczej nie pomaga. Także spokojnie, w ciągu najbliższych meczy zobaczymy czy i jak będzie grał.
» 11 września 2015, 17:57 #173
UrbannLegend: Jestem ZACHWYCONY!!
» 11 września 2015, 17:17 #172
RedDevil30: czym?? ze chciał nas wszystkich w d... wy.... !!
» 11 września 2015, 17:26 #171
PDF: Może tym, że podpisaliśmy world top3 GK?
» 11 września 2015, 17:48 #170
RedDevil30: ponad to cenię sobie lojalność... !
» 11 września 2015, 17:56 #169
RedDevil30: Ty możesz frajerstwo... Twój wybór.
» 11 września 2015, 17:57 #168
UrbannLegend: To samo robił Rooney, jakoś nikt już nie jęczy na jego temat. Cieszę się, że David jest z nami, nie mam mu nic za złe, jak ktoś woli jęczeć, że mamy eleganckiego bramkarza zamiast cienkiego Romero, to jego problem. xD Psy szczekają, karawana jedzie dalej!
» 11 września 2015, 18:12 #167
reddevilfan95: Podpisał, bo nie jest głupi. Chce grać, bo Euro za pasem, choć znając życie Sfinks i tak wystawi Casillasa. De Gea zjada i wypluwa takiego Romero np. musi grać, wiadomka.
» 11 września 2015, 17:11 #166
N17: Wbijajcie na stronę realmadryt.pl i wejdźcie w newsa o przedłużeniu kontraktu DdG, ja nie wiem co to za ludzie kibicują temu klubowi, jest się z czego pośmiać, zapraszam :D
» 11 września 2015, 17:08 #165
Diabelred: gimbaza wrocila ze szkoly, to szaleje hehe :)
» 11 września 2015, 18:06 #164
Jakubek722: MU pokazało jaja i to się liczy. Jutro DDG w bramce, mam taką nadzieję! ;)
» 11 września 2015, 17:04 #163
Lince: haha! Genialnie :D Wszystkiego bym sie spodziewał ale nie tego, perez ma teraz pewnie bol d**y :D
» 11 września 2015, 17:04 #162
N17: Ed Woodward, nie wiem kim jesteś, nie wiem jak to robisz, ale robisz to zajebiście.

Jak tak dalej pójdzie to Edek będzie legendą United jak Giggs czy Scholes.
» 11 września 2015, 17:00 #161
Fenek: Jeśli chciał grać na Euro i być przy okazji 1 to musiał to zrobić. Mam nadzieję, że MU dowaliło mu klauzurę odejścia z 70 mln Ł ;D
» 11 września 2015, 17:00 #160
Dubek: Po pierwsze klauzulę, po drugie, wątpię że jakakolwiek jest bo w Anglii się takich kontraktów nie podpisuje.
» 11 września 2015, 17:02 #159
mcis: podpisuje się i to dość często, ale nie jet to obowiązkowe, w przeciwieństwie do Hiszpanii
» 11 września 2015, 17:05 #158
Reusik: Jedynym kontuzjowanym jest Pereira
» 11 września 2015, 16:58 #157
RedRevolta: A Phil Jones?!
» 11 września 2015, 17:00 #156
N17: Technicznie rzecz biorąc Phil nie jest kontuzjowany, tylko chory.
» 11 września 2015, 17:01 #155
Dubek: Nie wiem czy zakrzepicę można uważać za kontuzję, jak ktoś ma grypę to też kontuzja?
» 11 września 2015, 17:01 #154
RedRevolta: Aha no nie wiedziałem, mój błąd, myślałem, że już wyzdrowiał.
» 11 września 2015, 17:03 #153
Dubek: Już niby lekko trenuje, jeszcze z tydzień, dwa i pewnie zacznie normalnie trenować z pierwszą drużyną.
» 11 września 2015, 17:04 #152
rc7: I to jest news ! Najlepszy transfer tego byłego okienka !
» 11 września 2015, 16:54 #151
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 16:32

Jednak trzeba pogratulować LvG, Edowi oraz całemu zarządowi Manchesteru United. Nie wiedziałem jak się to potoczy, ale wszyscy wykazali się dużym doświadczeniem w tej branży. Bardzo profesjonalnie wykonana robota. Siedzenie po cichu, nie wyrywanie się, usadzenie i danie do myślenia Davidowi, wydymanie w pięknym stylu Realu w ostatnim dniu oraz przekonanie DDG do podpisania nowego kontraktu. Piękna strategia Panowie! Pełna profeska.
» 11 września 2015, 16:32 #150
SkowronUNITED: Ważniejsza informacja dnia : Carrick jest zdrowy i zagra z Liverpoolem.
Ludzie serio was nie rozumiem. Teraz jak podpisał kontrakt to sezonowcy znów go kochają i będą nosić na Rękach.

Moje zdanie jest takie: De Gea to pajac(i tak) Ale warto go wystawiać jeszcze przez ten rok.. bo tak czy siak on BĘDZIE MUSIAŁ bronić wyśmienicie bo raz że Euro a dwa transfer do Realu.
U mnie zaufania nie odzyska na pewno. :)
» 11 września 2015, 16:26 #149
Dubek: Oby tylko Carrick nie wyszedł w pierwszym składzie na Liverpool.
» 11 września 2015, 16:31 #148
sinedd91: ale głupoty.
wątpie, że za rok DDG przejdzie do Realu. Nawet real nie wyłoży takiej sumy na Davida (zwłaszcza, że teraz jego wartość wzrosła dość znacznie).
a po drugie nazywanie kibiców sezonowcami bo lubią Davida pokazuje jak jesteś dojrzały.
Broniłem przez cały czas tego zawodnika i nie mam powodu by go nie lubić i jakoś nie specjalnie czuje się sezonowcem :) Na stronie jestem dłużej niż TY, kibicuje może i krócej bo jesteś starszy, ale wiesz mi sezonowcem nie jestem.
» 11 września 2015, 16:34 #147
zbyszek7: Widze ze nie tylko ja jestem zdanie ze gdy Carras gra w pierwszym skladzie to Manchester wygrywa. Jest zdrowy powinien grac bo malo jest juz takich pomocnikow. Niestety van Gaal wystawia ostatnie Bastiana z Morganem I skonczylo sie to 1pkt na dwa mecze. Boje sie ze znow poczekamy az boss pojdzie po rozum do glowy I zacznie ustalanie skladu od Michalea...
» 11 września 2015, 16:35 #146
Chestnut: Kto był sezonowcem, ten był, ja go broniłem. ;)
» 11 września 2015, 16:36 #145
darek15: i jestes pajacem takim samym jak on..gosc fochy jakies wrecz wymusil transfer na dzialaczach...:) fajnie ze mu pokazali ze klub jest wiekszy niz on:) albo lawka rezerwowych rok:) albo nowy kontrakt hehe :) i dla mnie jest judaszem
» 11 września 2015, 17:02 #144
Dubek: Nazywasz kogoś pajacem bo bronił zawodnika? Nie mam pytań.
» 11 września 2015, 17:05 #143
N17: Nie jestem sezonowcem, ale cieszę się bardzo. David miał humorki i nikt o tym nie zapomni, nie będzie kochany i uwielbiany. Trzeba jednak być niespełna rozumu, żeby nie cieszyć się że bramkarz top3 świata zostanie u nas na dłużej.
» 11 września 2015, 17:10 #142
Dubek: Uwierz że będzie uwielbiany.
» 11 września 2015, 17:16 #141
pawelisto2: @Dubek po paru newsach zauważyłem, że Ty bardzo nie lubisz Carricka.
A może nawet nienawidzisz.
Pod każdym newsem gdzie się da upychasz "Oby tylko Carrick nie wyszedł w pierwszym", "Bastian > Carrick"

Nie rozumiem trochę czemu aż tak go nie lubisz.
» 11 września 2015, 17:22 #140
GandiGanda: nikt nie jest toba dubek wiec 'uwierz' ze tak nie bedzie
» 11 września 2015, 18:44 #139
Janek23: do Dupek: Ci co dali ci te plusiki są pewnie kibicami Looserpoolu albo takimi kretino co ty.
» 11 września 2015, 19:38 #138
Dubek: Przynajmniej nie gimbusami jak Ty.
» 11 września 2015, 19:43 #137
Janek23: do Dupek: Idź stąd i wstydu oszczędź
» 11 września 2015, 20:35 #136
Dubek: Nie jesteś moim ojcem koleszko ;)
» 11 września 2015, 20:48 #135
N17: Przyznaję się bez bicia, jeden plus ode mnie! Ale NIECHCĄCY!
» 12 września 2015, 03:02 #134
thelead: . Jestem jednak pod wrażeniem działań United. Chcieliśmy zatrzymać DDG i to się udało. Być może tylko na rok, ale po prostu wkurza mnie fakt że Real szastajacy kasa na lewo i prawo, skąpił parę euro na to by pozyskać dobrego bramkarza. Mam wrażenie że pasuje tu powiedzonko że chytry dwa razy traci.
» 11 września 2015, 16:20 #133
Timmy: Nie wiem, gdzie wy widzicie te 'jaja'.

1. Zgadzam się z kibicem Realu, który pisze poniżej, że Real w żaden sposób się nie ośmieszył i nikt Realu nie zrobił w konia. Real, by się (powiedzmy) ośmieszył, gdyby chciał DDG za wszelką cenę a mimo to go nie dostał. Jak wyłożył prawie 100 baniek za Ronaldo, to było po sprawie. Proste.

Real chciał kupić DDG tanio i tu się przejechał. Ale widocznie aż tak im nie zależało, żeby sypnąć ekstra groszem. Uda się - ok, nie uda się - też ok. Bramkarze są.

2. A nie pomyśleliście, że chronologia zdarzeń mogła być następująca: najpierw Real odpuszcza, więc DDG POTEM podpisuje kontrakt z MU? Wcale nie musiało być tak, że najpierw DDG podpisuje kontrakt, więc Real odpuszcza.
» 11 września 2015, 16:16 #132
RedRevolta: "Poza De Geą nie było na rynku dostępnego zawodnika lepszego na jakiejkolwiek pozycji od tych, których mamy teraz." słowa Pereza dla wywiadu COPE, czarno na biały widać, że Real chciał mocno pozyskać Davida tylko chyba do ostatniej chwili zastanawiali się czy go kupić teraz za 30 czy wziąśc za rok za darmo =D
» 11 września 2015, 16:32 #131
DiMaryja: Brawo Ed i LVG!! Nie ugieliśmy się przed Srealem i nie pozwoliliśmy na jego odejście. Pokazaliśmy jaja!
» 11 września 2015, 15:59 #130
Dubek: Jesteś taki dorosły pisząc Sreal zamiast Real, naprawdę.
» 11 września 2015, 16:06 #129
SkowronUNITED: Sreal ładniej brzmi. Poza tym jesteśmy na takiej stopie z "realem" że niedługo będziemy(jak już nie mamy) Stosunki z City czy Liverpoolem.
» 11 września 2015, 16:24 #128
Dubek: I co z tego? City i Liverpool to też kluby i powinno się pisać ich nazwy normalnie, tak jak i Realu.
» 11 września 2015, 16:26 #127
SkowronUNITED: Szacunek do klubu jest zawsze... to fakt.
No ale wrogo nastawione klubu(odwieczni rywale) a w zasadzie ich kibice mają do tego pełne prawo... bo tak jest już od zawsze.
» 11 września 2015, 16:30 #126
N17: No nie powiesz mi że $real i $ity tudzież Loserpool brzmi lepiej od Real, City i Liverpool. Co ty w szoku jesteś? Nienawiść do LFC z mlekiem matki wyssana! Pogarda dla City tak zostałem wychowany!
» 11 września 2015, 17:13 #125
RedRevolta: Bedzie ktoś tak miły i poda mi stronę na której jest konfernencja z udziałem LVG?
» 11 września 2015, 15:57 #124
RedRevolta: Dzięki wielkie Dubek ;)
» 11 września 2015, 16:14 #123
bobkos9: no dlaczego? :P
» 11 września 2015, 21:40 #122
2Fast4You: No i fajnie, oby zagrał z Liverpoolem bo z Romero w bramce to mam strach w oczach, wiadomo że lipa z tą całą aferą ale już trzeba powoli się żegnać z lojalnością w piłce i traktować ją jako wyjątek bo to będzie coraz rzadsze. Hala dzieci nie płaczcie :*
» 11 września 2015, 15:52 #121
delekmu: Nie zapominajcie że DDG nie chciał podpisac z nami kontraktu a teraz mu d... zmiękła bo che jechac na euro, pewnie powiedział mu dwa słowa selekcjoner Hiszpani. Ale ogólnie dobrze że został bo jest dobry i przy okazji Perez dostał prztyczka w nos i galacticos :-)
» 11 września 2015, 15:46 #120
RedRevolta: Powiem szczerze też jest trochę przykro, że chciał odejśc od nas, nie podpisał z nami kontraktu wcześniej a teraz ze skulonym ogonem wrócił i podpisał bo może musiał?! kto wie... ale jak dla mnie jest to zawodnik klasy światowej i na niektóre sprawy trzeba przymknąć oko i cieszyć się z tego, że został z nami.
» 11 września 2015, 15:51 #119
karik: Ze strony realu:

"Szczerze? Wolałbym Rulliego z Sociedad... koleś w Managerze jest wiekszym talentem niz De Gea. Jezeli bedzie tak jak w grze, a zazwyczaj wszystko z gry się sprawdza to za 2-3 lata Rulli dostanie złotą piłkę! Brać go, póki tani!!"

Poplakalem sie :)

A tak teraz na powaznie, to genialnie sie to ulozylo, juz sie balem, ze Romero bedziemy grac. DDG i tak odejdzie do Realu w koncu, ale napewno nie za darmo :)
» 11 września 2015, 15:40 #118
RedRevolta: DDG i tak odejdzie do Realu?! chyba kpisz, po tym wszystkim to już nie jest takie oczywiste, nie wiadomo czy w ogóle Real teraz bedzie go chciał, a po drugie United nie bedzie chciało go się tak szybko pozbywać, a jeśli tak to pewnie za dużą kwote jak już.
» 11 września 2015, 15:43 #117
Dubek: No właśnie pewnie już nie odejdzie bo Perez już nie będzie go chciał kupić.
» 11 września 2015, 15:45 #116
jassaj: dobra zapomnijmy na chwile o urazie do DDG i skupmy sie na faktach a te są takie że wygwizdaliśmy Real koncertowo , 1) DDG zostaje na pare lat , czyli odnosimy korzyść sportową bo w klase Hiszpana nikt chyba nie wątpi 2) DDG odchodzi do Realu po sezonie - odnosimy korzyść materialną bo Perez - Janusz biznesu te swoje 25 mln będzie mógł przeznaczyć co najwyżej na Valdesa :D za Davida będziemy mogli sobie krzyknąć 50mln i więcej a w Realu będą musieli grzecznie zapłacić jeżeli nadal będzie im zależało
Czapki z głów Edek , w końcu pokazaliśmy Madrytowi że nie jesteśmy jakąś Biedronką czy innym Tesco
» 11 września 2015, 15:40 #115
Dubek: No jak to nie, przecież do tej pory Real dostawał każdego piłkarza którego chciał, Perez mówił "ten" i przychodziła nowa zabaweczka. To że kibice nie chcieli nie znaczy że zarząd i klub nie chciał De Gei, jak było każdy wie, chcieli go i to bardzo bo niby po co takie oświadczenia i wielki płacz w mediach? Ano po to żeby się wybielić, Manchester zrobił to samo co Real dwa lata temu z transferem Coentrao, wtedy jakoś wszyscy się śmiali z United że zostali wydymani przez Real a teraz nagle Real nie został ośmieszony? Otóż został, nie ma już kupowania każdego piłkarzyka którego się zachce.
» 11 września 2015, 15:39 #114
Martwica: Małe pytanko: a 10 baniek kto musiał sypnąć za free??
» 11 września 2015, 15:40 #113
Dubek: No to dlaczego dwa lata temu przy transferze Coentrao wszyscy się śmiali z United że zostali ośmieszeni przez Real?
» 11 września 2015, 15:47 #112
RedRevolta: Ośmieszenie Realu nie polega na tym czy stracili jakąś kase czy nie!! tu chodzi o to jak zachował się klub z Hiszpani i sam Perez wyrzucając na zbity pysk Navasa i nie dopełaniając kwestii związanych z przenosinami De gei ...
» 11 września 2015, 15:47 #111
Dubek: No i zasłanianie się tym że United nie chciało negocjować a dokumenty przysłali po czasie :D
» 11 września 2015, 15:48 #110
Martwica: W interesie Realu Madryt jest pozyskanie Davida de Gei jeszcze tego lata. W innym wypadku "Królewscy" będą musieli wypłacić bramkarzowi Manchesteru United 10 milionów euro za niewywiązanie się z umowy.
» 11 września 2015, 15:51 #109
CzerwonyJLB: zaraz dzieci wracają ze szkół :D
ale bedzie jadka .. i pisanie na nas, oczernianie DDG także XDDDD
haala sreal - zostaliście wydymani :)
» 11 września 2015, 15:31 #108
kralo11: haala sreal - zostaliście wydymani. Dzieci chyba właśnie wróciły.....
» 11 września 2015, 15:42 #107
CzerwonyJLB: starsze dziecko od ciebie, ogórku :)
» 11 września 2015, 16:06 #106
Reusik: Swoją drogą kontrakt ogłoszono równo o 12 00.Przypomina wam to coś :D ?
» 11 września 2015, 15:26 #105
CzerwonyJLB: wych.. realu? :)
» 11 września 2015, 15:28 #104
lukasz00090: Mnie nic nie przypomina, proszę o podpowiedź ;)
» 11 września 2015, 16:27 #103
Chicharito2000: Ale ładnie Sreal został załatwiony.
» 11 września 2015, 15:21 #102
NewtonHeath1878: Hahahahah, brawo Ed, jesteś mistrzem! :D
» 11 września 2015, 15:21 #101
Ariacchi: "Jaki smutek, jaki żal, jakie rozczarowanie? Mamy Navasa, który jest na poziomie klasa światowa podobnie jak De Gea. Tyle lat walczyliśmy o wypchnięcie kreta z klubu, mamy fenomenalnego następce. Za rok nikt nie będzie pamiętaj o tej wydmuszce jaką zrobiliście na tej stronie w wakacje z powodu De Gei. I bardzo dobrze." - z wiadomo jakiej strony. Z całym szacunkiem dla Navasa, ale uważam, że De Gea to 1/2 klasy lepszym bramkarzem aniżeli Kostarykanin.
» 11 września 2015, 15:17 #100
lesiu1515: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 15:20

Do Harry177. Wejdź na stronę realu i przeczytaj wywiad z Perezem to zobaczysz skąd te "rewelacje"
» 11 września 2015, 15:15 #99
harry177: Dobrze, ale to David u nas gra czy Perez? Ja proponuję poczekać i zobaczyć co przyniesie kolejne lato, bo sam De Gea na ten temat się nie wypowiada. Może jest zawiedziony a może brał udział w wych...niu Pereza, tego na razie nie wiadomo.
» 11 września 2015, 15:38 #98
harry177: Daj link jak możesz.
» 11 września 2015, 15:39 #97
mcis: jeszcze przypominam, ze Real zapłacił dG 13mln funtów, za brak transferu. wydymani bez mydła....
» 11 września 2015, 15:13 #96
mcis: BBC podało, że kontrakt nie ma klauzuli odstępnego.
» 11 września 2015, 15:11 #95
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 15:12

Tam jest zachwycony... albo United albo pierdzenie w stolek. Taka prawda.
Lepiej go miec u siebie niz przeciwko
» 11 września 2015, 15:11 #94
8ball: Fajnie, że podpisał kontakt, ale bardziej mnie cieszy wydymanie tego galaktycznego, niedoścignionego Realu Madryt, który będzie za rok skomlał żebyśmy wykupić Davida za około 80 mln. :D
» 11 września 2015, 15:11 #93
kazak8: Czyli innymi słowy - pokazaliśmy środkowy palec Perezowi. Cudownie:)))
» 11 września 2015, 15:09 #92
Martwica: To już wiemy z jakiej okazji pijemy wieczorem :)
» 11 września 2015, 15:02 #91
Gallacher: Grunt że pokazaliśmy Realowi że nie jesteśmy dla nich frajerami i pewnie jak się dowiedzieli o nowym kontrakcie to poszło im w krew i się cieszę bo może to pogorszy stosunki między nimi a nami.
» 11 września 2015, 15:01 #90
Veon: Najlepszy transfer lata!
» 11 września 2015, 14:59 #89
ziomboy777: tak więc jednocześnie mam nadzieję, że został ustalony precedens mówiący:
- żaden nasz klasowy piłkarz już nigdy nie zostanie sprzedany do Realu!
» 11 września 2015, 14:54 #88
Janek23: No Van Gaal trener z ciebie kiepski ale biznesmen niczego sobie. Smutek Wengera i Realu bezcenny.
» 11 września 2015, 14:53 #87
yokowal89: DDG

Darmian Smalling Rojo Shaw

Carrick Morgan

Mata Rooney Depay

Martial

chciałbym tak na looserpool ;] wiadomo że nowy młody będzie na ławce, a na śo blind.
» 11 września 2015, 14:52 #86
Janek23: Carrick kontuzjowany więc pewnie zagra Świniak lub Herrera a szanse De Gei oceniam 50/50
» 11 września 2015, 14:55 #85
is200: Po prawej stronie w zakladce kontuzje widnieje nazwisko Michaela. Wiec nie zagra. Tym bardziej w podstawie.

Tylko:
Depay Rooney Martial
Mata
Sch Sch
» 11 września 2015, 14:57 #84
Janek23: A o Rojo to ty zapomnij przecież w/g Van Filozofa nie jest w rytmie meczowym :)
» 11 września 2015, 14:57 #83
mcis: @is200
LvG nie ustawi Maty na 10. predzej Martial zagra na szpicy, Roo za jego plecami, a Mata na skrzydle
» 11 września 2015, 15:09 #82
is200: Jeśli Rooney zagra na dziesiątce to będzie hamowal gre pozostalej trójki. Niech sobie biega nawet na tym wysunietym. Ma dobry strzal umie się zastawić zagrać stylem do bramki ale nie jest kreatywny.

Martial tylko na skrzydlo ewentualnie za Rooneyem bo jak będzie gral przed nim nie dostanie pilek i będzie musial się cofać. Szkoda jego potencjalu na takie cos.
» 11 września 2015, 15:18 #81
Janek23: do is200: Ty chyba sam jesteś spowolniony
» 11 września 2015, 15:21 #80
Reusik: Wiecie komentarze typu świniak moglibyście sobie odpuścić.To nasz piłkarz
» 11 września 2015, 15:30 #79
Janek23: Napisz coś mądrego a nie czepiasz się nie wiadomo czego. A kto tu go obraża ja tak nie uważam. Szacun dla Świniaka
» 11 września 2015, 15:33 #78
Martwica: A kto na tym skorzystał?? Na pewno nie Real!!
» 11 września 2015, 14:54 #77
harry177: Dlaczego twierdzisz, że nie chciał grać? Przecież deklarował gotowość do gry w każdym meczu. Pojechał na tourne po Stanach, nie udzielał się w mediach na temat przenosin i do tego nie poprosił o transfer...
Gdzie znalazłeś te rewelacje, że nie chciał grać?
» 11 września 2015, 14:55 #76
Arvanis: - Real!
- Co?
- Za darmo!
» 11 września 2015, 15:15 #75
mrk: już chialem odpisać coś konstruktywnego, ale zobaczyłem na nick i datę rejestracji i widzę, że to ból d**pki jakiegoś kibica realu, tak to sobie tłumacz gościu, ale na całej tej sytuacji na pewno skorzystal MU, a nie Real
» 11 września 2015, 15:38 #74
szabo1878: Edek rekin biznesu!! :D
» 11 września 2015, 14:46 #73
kralo11: Rekin z Wall Street !
» 11 września 2015, 15:57 #72
Kuntakinte: 4 lata
» 11 września 2015, 14:43 #71
Martwica: A na ile podpisał?? Bo na fb gdzieś czytałem że na 5 lat ale widzę że kolega jajko22 pisze że na 4 lata.Brawo za ta akcje :)
» 11 września 2015, 14:41 #70
mcis: 4 lata z mozliwoscia przedluzenia o rok.
» 11 września 2015, 14:45 #69
b90: Chcieli wydymać Eda to Ed wydymał ich :v
» 11 września 2015, 14:40 #68
degim: aż się zalogowałem, żeby to polubić :)
» 11 września 2015, 15:44 #67
mrk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 14:39

Nie wiem o jakiej utracie zaufania niektórzy piszą. Fakt, kontrakt mógł podpisac wcześniej, ale ciężko mieć tylko o to pretencje. De Gea zachował się baardzo rozsądnie (być może ktoś mu to doradził), żeby w ogóle nie komentować swojej przyszłości i ewentualnego transferu. Wszystko więc pozostaje w sferze domysłów i nie ma twardych dowodów. Poszlaki wskazują wprawdzie, że bardziej preferował opcję z odejściem do Realu, ale kto by się przejmowal poszlakami. Liczy się dobro klubu, a to dobro na pewno będzie większe z de Geą na pokładzie.
» 11 września 2015, 14:37 #66
is200: Teraz zrobić z niego absolutnie bramkarza nr jeden na świecie i rozpoczynać rozmowy z Realem przy zalozeniu ze kiedyś znowu się po niego zglosza od 150 mln euro.

Swoja droga to wydaje mi się ze będzie to swietna karta przetargową w przyszlym roku za Ronaldo.
» 11 września 2015, 14:37 #65
harry177: Po co nam Ronaldo w przyszłym roku??
» 11 września 2015, 14:41 #64
is200: Bo jest lepszy od Rooneya a gorszy lub na tym samym poziomie co Messi.
Jak można zadać pytanie po co Ronaldo.
» 11 września 2015, 15:01 #63
Arvanis: Podoba mi się to, co Ed zrobił w tym okienku, od transferu Depay'a po wydymanie realu. Tym radośniej czyta się teraz komentarze sfrustrowanych kibiców realu, którzy wieszczyli, że za rok przyjdzie do nich za free bramkarz na lata, a MU "sfrajerzyło". Perez wypadł przy Woodwardzie jak gdyby dopiero raczkował w świecie piłkarskiego biznesu - tak się dał zmanewrować, że chyba sam nie jest pewien, co tak właściwie miało miejsce.
» 11 września 2015, 14:34 #62
night76: to real nas wyd... taka p[rawda... moglismy meic za darmo navasa i 36 mln za ge dea.. a tak nie bedzie ani de gei bo facte 3 miesiace nic nie gra.. ani 36 mln na obronce..
» 11 września 2015, 20:11 #61
b90: hahahaha wiedziałem że tak będzie. Teraz jak Real go będzie chciał to będzie musiał wybulić więcej niż te 30mln :)
» 11 września 2015, 14:34 #60
kralo11: Nie kupią go za rok dajmy na to Real składa ofertę za zawodnika z 4 letnim kontraktem to nie będzie 20 mln nie będzie 30 mln krzykną minimum z 60 mln i wtedy będzie pytanie czy Real się skusi
» 11 września 2015, 15:58 #59
drymoN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 14:34

Myśleliście kiedys o tym ze to było wszystko ustawione zeby wyrolować real ? :D Ze DDG specjalnie sie nie wypowiadal ze odejdzie itp i Romero grał zeby Real myslal ze Gea pojdzie do nich a tu sie united specjalnie spozniło zeby ich zostawić na lodzie :D W takim sensie ze David od poczatku o tym wiedział i to była tylko farsa :D
» 11 września 2015, 14:34 #58
jajko22: Przedłużenie kontraktu o 4 lata to niewątpliwy sukces MU a przede wszystkim twardej polityki Louisa van Galla.To twardy chłop z jajami nie dający się szantażować multimilionerom-gwiazdkom footbolowym ,którym się wiele wydaje.Za to co poniektórzy go nie lubią,łącznie z ograniczonymi umysłowo kibicami MU !! Prawda jest taka : żeby trzymać mistrzowski międzynarodowy poziom to musi być jakaś forma zamordyzmu !! Pewnie niedługo się dowiemy że dostał najwyższą gażę bramkarską na świecie(na samolot,żeby ta jego hiszpańko-realowska pieśniarka mogła mu śpiewać, co by ta chłopina nie czuła się samotna w Manchesterze).Niech tylko wykonuje swoją robotę na dotychczasowym poziomie !! Konkluzja jest taka że nie będzie żaden Real czy inny klub piłkarski zabierać MU żadnego kluczowego zawodnika !! Taka informacja pójdzie w świat !!
» 11 września 2015, 14:33 #57
mcis: ze strony Realu Madryt:

"Do czego to doszlo, zeby informacja o kontrakcie De Gei byla newsem dnia..."

"Macie swoje za darmo.... Chcieliscie wydymac Eda to teraz Ed wydyma was...."

"Nie ma co gdybać :) zostajemy ze świetnym Navasem i mam nadzieję, że to ostatni news o De Gei na tej stronie"

""Poza De Geą nie było na rynku dostępnego zawodnika lepszego na jakiejkolwiek pozycji od tych, których mamy teraz."

Słowa PĂŠreza z wczorajszego wywiadu w COPE dużo mówią o tym, jak bardzo liczą na Navasa. Kostarykanin wyleci na kopach w następne lato."
» 11 września 2015, 14:30 #56
Freddie: nic lepszego United spotkac nie moglo. pokazano Realowi ze MU nie poddaje sie presji i nie psrzedaje zawodnikow po zanizonej cenie. bhawo my LD
» 11 września 2015, 14:28 #55
mcis: z innej beczki:

Courtois operacja kolana, pauzuje jakies 3 miesiace
» 11 września 2015, 14:25 #54
RedDevils4life: Podwójna wygrana.
» 11 września 2015, 14:28 #53
pawelisto2: Szkoda. Bardzo dobry bramkarz z niego, ale cóż takie sytuacje się zdarzają w sporcie.
Życzę mu powrotu do zdrowia.
» 11 września 2015, 14:30 #52
mantup89: No to pan Mourinho ma poważny problem, i już nie chodzi tylko o wyniki.
» 11 września 2015, 14:36 #51
Reusik: Jaki problem?Begovic go spokojnie w lidze zastąpi a w LM z tuzami w grupie nie grają
» 11 września 2015, 15:15 #50
kralo11: Begovic jest bdb Szkoda Courtois
» 11 września 2015, 16:00 #49
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 16:38

Nie życzę nikomu źle a zdrowie to jedna z najważniejszych spraw w życiu każdego człowieka. Ale kolejne powinięcie nogi przez naszego rywala raczej powinno cieszyć niż martwić.
» 11 września 2015, 16:37 #48
Ariacchi: Utarlismy nosa panienkom z madrytu. Pewnie odejdzisez za rok, ale dzieki David. Przynajmniej zachowales sie fair wobec klubu, ktory Ci tyle dal. Mam nadzieje, ze prawdopodobnie twoj ostatni rok na OT bedzie pelen radosci i sukcesu zarowno dla nas jak i dla ciebie.
» 11 września 2015, 14:25 #47
MU1212: Teraz Real pewnie płacze :)
» 11 września 2015, 14:22 #46
Asterix: Prezes Realu wypowiedział się, że go nie kupią w zimowym ani w następnym letnim okienku to dziwnym trafem od razu podpisał kontrakt...
» 11 września 2015, 14:20 #45
kuba25: Ja tam się cieszę bardzo ;d powodzenia David ;)
» 11 września 2015, 14:20 #44
Olo: Boże, jak pięknie! Cieszy, poza tym że zostaje u nas jeden z najlepszych bramkarzy świata, fakt że w końcu to my wydymaliśmy Real a nie Real nas.

In your face, Perez!

A David de Gea może teraz z pełną dumą spojrzeć w twarz nawet takim gigantom jak Beckham, Nistelrooy, Heinze i Ronaldo.
» 11 września 2015, 14:20 #43
RedDevils4life: Brawo David, do cholery! Tylko teraz bądź wierny naszemu klubowi, bo już chyba masz wystarczająca nauczkę. Cała kariera przed tobą, dekada gry jak zdrowie i forma pozwoli. Więc nie zmarnuj tego chłopie!
» 11 września 2015, 14:19 #42
mcis: to jeszcze możne nam się odbić czkawka. wszystko w rekach dG. teraz to musi udzielić jakiegoś sensownego wywiadu i odnieść się do całej sytuacji.

najgorsza opcja: dG nic nie powie przez rok, a jeśli przejdzie do RM to zaraz usłyszymy o wrednych działaczach MU, którzy zmusili go szantażem do podpisu na nowym kontrakcie i celowo torpedowali transfer, LvG to dziad, Ed to nieudacznik, Perez mistrz

dobra opcja: dG, mówi, ze jest młodym człowiekiem, ze trochę go sytuacja przerosła i prosi o zrozumienie, jednocześnie zobowiązuje się do gry na 100% i prosi kibiców o wsparcie

najlepsza opcja: wredny Perez zakręcił mu w głowie, ale teraz wie, że przejście do RM to byłoby świństwo wobec kibiców AM i MU i już nigdy się na to nie zdecyduje, jednocześnie przeprasza za całą sytuację
» 11 września 2015, 14:18 #41
oloMaDrIsTa: Ciekawe na jakich zasadach De Gea zgodził się przedłużyć kontrakt.Pewnie zapisana jest jakaś symboliczna klauzula dla Realu.Nie cieszcie się przedwcześnie :)
» 11 września 2015, 14:17 #40
Ariacchi: Tylko tyle masz do powiedzenia Olocostam? :D :D :D
» 11 września 2015, 14:30 #39
mcis: Symboliczna to raczej nie jest, bo po co? pewnie coś miedy 30 a 50 mln euro
» 11 września 2015, 14:31 #38
Ariacchi: Nie ma zadnej klauzuli, bo owe w Anglii nie występują. :)
» 11 września 2015, 14:34 #37
mcis: występują tylko nie są obowiązkowe, a w Hiszpanii są obowiązkowe.
» 11 września 2015, 14:45 #36
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 14:48

oloMaDrIsTa,

Lepiej poczytaj swoje wczesniejsze komentarze i sam zobaczysz, kto tu cieszyl sie przedwczesnie :). Woodward wydymal Pereza po raz drugi(pierwszy raz kiedy nie puscil go za 25 mln Euro) i takie sa fakty. Nawet jezeli De Gea odejdzie za rok, to na pewno juz nie za smieszne 25 mln Euro, tylko za co najmniej 2x tyle :).
» 11 września 2015, 14:47 #35
Mucha7: Judasz wreszcie się podał.A teraz zacznie się podpisywanie na masa,.
» 11 września 2015, 14:12 #34
ptasior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 14:11

super, ale tak czy siak odejdzie do Realu i kontrakt nic tu nie pomoże, jedyny plus że dużo zarobimy na tym.
» 11 września 2015, 14:11 #33
PR1OR: czy odejdzie to już nie jest tak oczywista sprawa, teraz MU nie będzie miał noża na szyi i jak się nie ugięli w tym okienku, aby go puścić pomijając tą farsę z godziną 0:02, to teraz za mniej niż 35mln go nie puszczą jeśli będą go chcieli oczywiście puścić
» 11 września 2015, 14:19 #32
b90: Ale United mogło pójść na umowę z De Geą że za rok go puszczą ale np. nie za mniej jak np. 35mln funtów. Tak czy siak ta wiadomość jest świetna :)
» 11 września 2015, 14:39 #31
adski87: hala dzieci się załamią jak wrócą ze szkoły...
» 11 września 2015, 14:10 #30
padre: może nie do końca profesjonalnie to rozwiązali, ale skutecznie - za co brawa
» 11 września 2015, 14:04 #29
Muuuuuuuuuuu: A nie mówiłem?:) Skończy się okno, klub dogada się z DDG i wszytko wróci do normy. LvG może jest filozofem ale nie wariatem. Dobrze wiedział, że bez topowego bramkarza może pomarzyć o trofeach. A skoro nikogo nie kupił to chyba od dawna wiedział, że DDG nigdzie nie pójdzie. Była opcja z Navasem ale nie wierzę by Romero był brany poważnie jako nr 1.
» 11 września 2015, 14:04 #28
dockej: Louis jednak sprawił wielką niespodziankę kibicom ;)
» 11 września 2015, 14:03 #27
mantup89: Jedyna dobra wiadomość dla mnie w dzisiejszym dniu. Czekam na występ w meczu z Liverpoolem. :)
» 11 września 2015, 14:01 #26
Beere: Specjalnie się zalogowałem, żeby to napisać. Brawo Ed, brawo LvG. Mamy z tego potrójny zysk:
1. De Gea musi grać na swoim najwyższym poziomie, żeby mieć miejsce w kadrze na Euro, na czym mu z pewnością zależy.
2. Real wie, że nie United nie jest jego akademią, albo sklepikiem, do którego wchodzi, rzuca marny hajs na stół i cześć. Skoro możemy nie robić interesów z Liverpoolem i MC, to nie musimy też z Realem. Jesteśmy Manchesterem United - w zasadzie nic nie musimy, jeśli nie chcemy.
3. Nawet jeżeli De Gea będzie chciał odejść, to zarobimy na nim z pewnością bardzo dobre pieniądze.

Pokazaliśmy jaja. Jeszcze raz brawo. :)

A co do samego Davida - szopka jak stąd do Raciborza, ale nie zapominajmy, że to TOP3 zawodnik na swojej pozycji, jestem pewien, że interwencjami zasłuży na oklaski. A na szacunek - cóż... Zobaczymy. Rooney jakoś odpokutował, więc i DDG może. Ale szczerze mówiąc - nie zależy mi. Bramkarz IMO nie jest newralgiczną pozycją. Taki Romero, który - nie oszukujmy się - jest przeciętniakiem - jakoś sobie radzi. A mamy rok na zakup kogoś lepszego. Gość musi genialnie grać nogami i na przedpolu. A interwencje - jakoś to będzie. :)
» 11 września 2015, 14:01 #25
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 14:02

No i pieknie, czekalem na to info juz od kilku miesiecy i w koncu sie doczekalem. :) Real niezle wydymany, Perez, Edurne placza jak sie dowiedzieli, podobnie kibice Realu(ciekaw jestem czy jakis sie tu pojawi, w koncu tacy byli wyszczekani w ostatnich tygodniach buhehehehe), ktory byli na 100% pewni, ze to oni nas wydymaja i dostana DDG za free.

Fajnie, ze Hiszpan podpisal nowy kontrakt, bo to oznacza, ze De Gea in, Romero out w bramce, co mnie osobiscie bardzo cieszy.

Teraz opcje sa dwie, albo przynajmniej dostaniemy godziwe za niego pieniadze za rok(jakies 50-60 mln Euro), tak jak LFC w przypadku Suareza, albo powtorzy sie sytuacja z Rooneyem, ktory takze chcial 2 razy odejsc, a jednak do dzis jest w klubie. Czas pokaze, ktora opcja sie sprawdzi.
» 11 września 2015, 14:00 #24
adski87: no no prosze jak szybko poszlo
» 11 września 2015, 13:59 #23
xiondz: Rewelacyjna wiadomość!

imho zatrzymanie go w klubie uważam za lepszą wiadomość niż wszystkie poprzednie wiadomości dotyczące transferowych wzmocnień klubu w tym sezonie!

PS. swoją droga ciekawe JAKĄ klauzulę odstępnego wpisano mu w kontrakcie? -,-
» 11 września 2015, 13:59 #22
Kewals19: Pewnie żadną, w Anglii nie ma obowiązku.
» 11 września 2015, 14:08 #21
Daminek8: Obowiązku nie ma ale może DdG chciał taki zapis mieć w umowie
» 11 września 2015, 14:45 #20
Micci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 13:59

No Proszę na 4 lata !! Mimo wszystko oby został jak najdłużej.
» 11 września 2015, 13:59 #19
night76: powiedz mu ze jutro moze grac dla REALU.. bo FIFA sie pomylila.. I JUZ GO NEI BHEDZIE..
» 11 września 2015, 20:10 #18
MarekAntoniusz: Ed Woodward to geniusz :D moze ma traumę z dzieciństwa związana z Realem i teraz sie na nich mści :D Sytuacja podobna do tej z Suarezem rok temu, Ddg alno odejdzie, ale juz za grubą kasę, gdyż ma nowy kontrakt(tak ja w przypadku Suareza do Barcelony), albo zostanie w MU... PS: zobaczcie jedną z wypowiedzi Davida na temat nowej umowy : "I am delighted with the pay rise I got from saying I want to leave. I learned this from Wayne Rooney." Co o tym myślicie?
» 11 września 2015, 13:58 #17
RedArmy: Czemu mam wrażenie że ED miał w tym swój udział :D
» 11 września 2015, 13:57 #16
slaweknh: Elegancko.Alleluja ,chwalmy Pana!!
» 11 września 2015, 13:55 #15
RobvanKlu5i: Nie wierzę temu człowiekowi w nic, zrobił dla naszego klubu wiele ale ta dwulicowość jest nie do przetrawienia. Cieszcie się do następnego lata...
» 11 września 2015, 13:55 #14
slaweknh: Wiadomo,ze za rok moze odejsc w co masz mu wierzyc?Nie mowi ze zostanie na zawsze,podpisal kontrakt i bedzie u nas siedzial nie ma nic do gadania,jaka dwulicowosc nic nam nie obiecywal,ze bedzie u nas do konca kariery.
» 11 września 2015, 13:58 #13
mantup89: Niewierny Tomasz...
» 11 września 2015, 14:04 #12
dave2991: Jestem tak bardzo ciekawy kulis tej całej szopki ;) Zapytam o to kiedyś po drugiej stronie ;D
» 11 września 2015, 13:55 #11
SzmuLik: Jako kibic United to pewnie w piekle ;D
» 11 września 2015, 14:03 #10
pequ89: Bardzo dobra wiadomość. Nawet jeśli to co powiedział to puste słowa i za rok i tak odejdzie do realu, to MU zarobi na nim dobre pieniądze. A jeśli nie odejdzie, to i lepiej. Będziemy mieli klasowego bramkarza. Tak czy tak, na tej całej sytuacji MU tylko zyskało.
» 11 września 2015, 13:52 #9
ManchesterUtd: Jest i on !
» 11 września 2015, 13:52 #8
Mako: Coś mnie w "jajcach" swędzi, że taki był plan od początku :D w końcu im większy rozmach w mediach tym lepiej?

Jak to kiedyś ktoś podsumował - lepszy rozmach nawet "shame" niż wcale :) Nie mniej jednak, niech się chłopak skoncentruje i może wracać na swoją pozycję! BTW kto wie może i wygryzie Casilasa z podstawy w Reprezentacji szybciej niż nie którzy zakładali? ;>
» 11 września 2015, 13:52 #7
Sancho: Skonczylby z tym blazenskim przemowieniem bo jeszcze bardziej goscia nie trawie. Zobaczymy czy w lato ucieknie do Realu, moze jeszcze sie zrehabilituje jak Roo po akcji z Chelsea czy jak tam to sie pisze
» 11 września 2015, 13:51 #6
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2015 13:51

disco.fleo.se/?name=FUCK%20YOU%20PEREZ hahahaha :D
» 11 września 2015, 13:51 #5
SEBEKMU11: Teraz niech udowodni że zasługuje na zaufanie kibiców !
» 11 września 2015, 13:51 #4
wilku02: Myślę, że długo nie będziemy czekać :)
» 11 września 2015, 13:55 #3
SEBEKMU11: Też mam taką nadzieję ;)
» 11 września 2015, 13:59 #2
BartkoGGMU: Rozwiązanie sytuacji z Davidem to najlepsze wzmocnienie w tym sezonie. GGMU!!
» 11 września 2015, 13:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.