Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Queiroz: MU nigdy wcześniej nie kupowało impulsywnie

» 5 września 2015, 18:26 - Autor: Bart - źródło: MEN
Carlos Queiroz, prawa ręka sir Alexa Fergusona za jego czasów w Manchesterze United, a obecnie selekcjoner kadry narodowej Iranu, uważa, że od czasów odejścia Szkota, nowi menadżerowi popełnili wiele krytycznych błędów w zarządzaniu drużyną.
Queiroz: MU nigdy wcześniej nie kupowało impulsywnie
» Selekcjoner Iranu o ostatnich ruchach kadrowych MU
- Darzę ogromnym szacunkiem i podziwem Louisa van Gaala oraz Davida Moyesa. To wielcy trenerzy, których podziwiam, ale jestem zdania, że popełnili wiele poważnych błędów od czasu odejścia Sir Alexa z Old Trafford - mówił Queiroz.

- Klub zawsze na pierwszym miejscu stawiał na rozwijanie zawodników. Teraz jest zupełnie odwrotnie. Widzimy, że niektóre największe nazwiska gasną w klubie, a piłkarze, którzy przychodzili jak Falcao czy Di Maria, siedzieli na ławce rezerwowych.

- Teraz mieliśmy pokaz panicznego kupowania zawodników. Trzeba się przygotowywać i podejmować uzasadnione decyzje. Oczywiście, że nadal się można pomylić, ale za naszych czasów United nigdy nie zakupiło impulsywnie żadnego piłkarza.

- Mam nadzieję, że United nie tylko będzie w stanie powalczyć o czołowe miejsca w lidze, ale także ją wygrać w dobrym stylu. O to właśnie chodzi w Manchesterze United - zwycięstwa i rozrywkę - zakończył Portugalczyk.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Rooney dwukrotnie odrzucał oferty United!
Następny news »
U-18: Czerwone Diabły gorsze od Newcastle United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


Bossicky: Czemu to Moyes, a nie on zastąpił sir Alexa jak się pytam?! Pamiętam, ze gdy był asystentem Szkota United grało najlepszą piłkę... gdy odszedł zaczęły się "problemy" - w porównaniu z tym co mamy teraz to nie były żadne problemy jak się okazuje :D
» 6 września 2015, 13:59 #54
red666devil: Transfer zaplanowany (przykład nie nasz, ale jak najbardziej adekwatny) Jackson Martinez - trzykrotny król strzelców ligi portugalskiej, załatwiony jeszcze przed otwarciem okienka - z Porto do Atletico za 35 mln euro.
Transfer na ostatnie godziny okienka transferowego, robiony z powodu słabej skuteczności zespołu po wcześniejszym sprzedaniu lub wypożyczeniu wszystkich napastników poza Rooneyem - Martial z Monaco do United 36 mln funtów (wg różnych źródeł kwota z bonusami może wynieść ok 80 mln euro)...
» 6 września 2015, 12:21 #53
SYSTEM: Berbatov
» 6 września 2015, 10:29 #52
soldier: To, że był zakupiony w ostatnim dniu okienka to jeszcze nic nie znaczy.
» 6 września 2015, 11:39 #51
pawel159: Liga Angielska wymusza transfery patrz transfery na M City lub inne zespoly jesli United nie robilo by transferow to ciezko bylo by cos osiagnac....
» 6 września 2015, 09:35 #50
gwiezdnyuzurpat: Zgadzam się z tb w 100 %. Niestety bez transferów nie będzie trofeów .
» 6 września 2015, 10:03 #49
soldier: A czy Queiroz gdzieś zaprzeczył konieczności robienia transferów? Ludzie nauczcie się czytać, na prawdę...
» 6 września 2015, 11:40 #48
gwiezdnyuzurpat: Od początku swojej kariery w MU grał 6 ( może się mylę ) zawodnikami ze szkółki , wiem ze Paddy i Tayler grali dzięki kontuzją innych , ale to też się liczy , wiec jednak wprowadza młodzież .
» 6 września 2015, 10:12 #47
N17: BEBE.
» 6 września 2015, 02:56 #46
thelead: Niby nie ale pamiętam rozpaczliwe poszukiwanie następcy Schmeichela, albo uzupełnianie defensywy emerytowanym już niemal Blanc'iem.

Mam jednak wrażenie, że za czasów Fergusona równie chętnie jak gracze na dorobku przychodziły do nas gwiazdy. United robiło jeden, dwa duże transfery na sezon i raz to był Anderson albo mało komu znany Vidic a kiedy indziej Veron(choć niewypał to jednak przychodził jako mega gwiazda), Stam, Ferdinand czy Van Persie. Jednak takich numerów jak z Pedro że gadamy o nim pół okienka a na końcu przychodził ktoś inny i go wyhaczał nie było.
» 6 września 2015, 00:39 #45
Reusik: Było - Moura,Hazard na przykład czy też Ronaldinho
» 6 września 2015, 01:02 #44
Reusik: Albo Obi Mikel
» 6 września 2015, 01:24 #43
thelead: Moury nie pamiętam
Hazard wydaje mi się że jednak nie w tak oczywisty sposób
Ronaldinho tu mnie masz, aczkolwiek gdyby nie ta porażka C. Ronaldo nigdy by u nas nie zagrał;)
» 6 września 2015, 01:25 #42
thelead: obi mikel 0-2 ;)
» 6 września 2015, 01:26 #41
Rasiak: Lille zaakceptowało oferty Man City, United i Chelsea, Hazard wybrał Londyńczyków.
Za Mourę poszły oferty od Man United oraz PSG, ale ta od PSG była wyższa, więc ją zaakceptowali.
» 6 września 2015, 02:49 #40
Kuba1878MU: Niby racja ,jednak w tym momencie, w tych czasach Van Gaal nie ma czasu jak Fergie czekać aż coś wypali z akademi i dawać szanse kolejnym młodym. I tak wprowadza dużo młodych zawodników, wychowanków, buduje drużynę dla swojego następcy. Dlatego trzeba okazać mu szacunek i wierzyć że uda mu się osiągnąć jakiś sukces w United, ostatecznie w to że stworzy podstawy do wielkiej drużyny na następne lata TK jak w Barcelonie czy Bayernie. Jeśli będą jakieś błędy to sorry pisze z telefonu
» 5 września 2015, 23:20 #39
Reusik: wreszcie jakiś rozsądny komentarz
» 5 września 2015, 23:22 #38
grandes: Tak tylko ja np. nie widzę budowania zespołu na lata tylko takie nerwowe ruchy jak mówi Carlos. To zaczęło się jeszcze za SAFa od transferu RVP, który był kupiony bo była okazja (ok wypalił ale tylko na jeden sezon i było to do przewidzenia), potem kupiliśmy Matę, który również nie był wówczas potrzebny w składzie, potem już się posypało Falcao, ADM.

Teraz też transferu bez ładu i składu i większego zamysłu. Nadkupiliśmy środkowych pomocników a i tak tego nie wykorzystujemy.

Tylko ogromny fuks w postaci formy Smalinga nas ratuje, kiedy on straci formę albo będzie miał kontuzje wszystko się rozleci. Tyle pieniędzy poszło a nie mamy przyzwoitej obrony, na tle lepszych zespołów będzie blado.
» 6 września 2015, 01:34 #37
MaciejSky: Mata nie był potrzebny?!! My w tamtym sezonie potrzebowaliśmy każdego. Oprócz Rooneya i Davida cała nasza drużyna w sezonie moyesa grała jedno wielkie dno. Transfery ADM i Falcao też były potrzebne. Potrzebowaliśmy gwiazd natychmiast. To samo jest dzisiaj. Nie ma czasu na ogrywanie jakichś juniorów. Trzeba wygrywać trofea i wyjść z tego kryzysu. Nie wiem jak Wy, ale ja chcę żeby to się stało teraz, a nie za 5 lat gdy młodzież dorośnie...
» 6 września 2015, 03:07 #36
gwiezdnyuzurpat: Nie widzisz budowania zespołu ? Shaw , Depay , Martial , Pereira , i kilku innych młodych mogą stanowić o naszej sile na 10 lat i więcej .
» 6 września 2015, 10:24 #35
soldier: Nic dodać nic ująć.
» 5 września 2015, 21:54 #34
andrev1331: A Piechniczek to był trener z nim Polska 3 miejsce wywalczyła w 1982 - teraz już takich nie ma.
» 5 września 2015, 20:19 #33
grandes: Tylko potem Piechniczek stał się największym szkodnikiem polskiej piłki
» 6 września 2015, 01:27 #32
trance: Trudno się nie zgodzić, na podsumowania przyjdzie jeszcze czas, teraz trzeba liczyć, że poczynione inwestycje zaczną się spłacać. Do tych nazwisk niżej dodałbym Verona, ale nie robi błędów ten, co nic nie robi.
» 5 września 2015, 20:09 #31
arek040492: Krotko i na temat za czasow Alexa byla jedna zasada nie kupowac gwiazd tylko je robic z pilkarzy mlodych a teraz nasze nadzieje albo graja w rezerwach ,albo gdzies sie zagubily w malych klubikach !!
A co do Van Zala przepuscil juz tyle kasy ze ferguson by zrobil United 2, ktore by gralo z powodzeniem w PL.


A teraz mozecie po mnie pojechac ;-)
» 5 września 2015, 20:03 #30
Reusik: tylko je robic z pilkarzy mlodych - Martial?Shaw?
» 5 września 2015, 21:08 #29
SirCantona: Martial 50mln Show 30mln ?? czyli kupili gwiazdy!! Giggsa Beckhama Nevilla i Scholesa nikt nie kupował !! Andy Cole i Dwight Yorke tez nie przychodzili za grube bańki. SIR ALEX FERGUSON !! nikt tego nie przeskoczy...
» 5 września 2015, 22:06 #28
Reusik: Shaw,Martial to gwiazdy?
» 5 września 2015, 22:07 #27
Muuuuuuuuuuu: Martial i Shaw zostali kupieni już jako wschodzące gwiazdy więc nie porównuj ich do Scholesów, Nevillów i innych Giggsów bo się ośmieszasz.
Równie dobrze możesz napisać, że Barca kupiła nastolatka do oszlifowania o nazwisku Neymar.
» 5 września 2015, 22:37 #26
Reusik: Ośmieszyłeś się ty.Napisał robić gwiazdy z młodych piłkarzy.Kupowanie młodych talentów i rozwijanie ich się w to wpasowuje.Ja nigdzie ich nie porównałem do Giggsów czy Beckhamów
» 5 września 2015, 22:51 #25
thelead: jak mantra a Ronaldo za 15 mln funtów kupiony jako no name gdzie raptem za dwa razy tyle kupowano Van Nisterlooya? A 30 baniek wydanych na nastoletniego Rooneya, który miał za sobą pół dobrego sezonu w PL? Nie bronie decyzji Van Gaala ale wkurza mnie ignorowanie niewygodnych faktów.
» 6 września 2015, 00:07 #24
Sochol: SAF nie kupował gwiazd? He he. TEVEZ, VERON, FORLAN, SMITH, BERBATOV, EVRA, RVP, Hargreaves, Stam, Poborsky, RvN, VdS i wielu innych przpadkach wiele transferów przegrał: Hazard, Nasri, Yaya Ture, Ronaldinho i wielu innych :)
» 6 września 2015, 00:20 #23
thelead: Sochol: ej, co do ogółu się zgadzam ale Forlan zrobił karierę po odejściu z United i kiedy przychodził do nas był na dorobku, Tevez też raczej na progu swojej kariery, był jednak kimś w rodzaju obecnego Saido Berahino, Poborsky był kupiony po dobrym dla Czech Euro bodajże, i też nie był nikim wcześniej znanym, zaś Van Der Saar był z kolei kupiony jako gwiazda upadła, bo po sukcesach w Ajaksie w juve jakoś mu nie poszło i przecież został wyciągnięty z Fulham
» 6 września 2015, 00:47 #22
SirCantona: za taka kase sie nastolatkow nie kupuje, mlody talent kupiony za mala kase nie czuje presi i kozysta z zyciowej szansy i dazy do doskonalosci na treningach, gos co ma kikanascie lat i przychodzi do WWIELKIEGO KLUBU za 50mln czuje taka presie ze przed pierwszym meczem na old traford to bedzie mial nogi z waty... WYCHOWYWAC GRACZY !! nie kupować, dlaczego pozbywamy sie mlodych i kupujemy ŚWINIOPAŚNIKA BASTIANA ??
» 7 września 2015, 15:43 #21
PDF: MU kupowało?

MU - Manchester United FC - Ten MU - Ten MU kopował.

Kupowało ONO - to ono kupowało.

Manchester United kupował !

Błagam.
» 5 września 2015, 19:58 #20
Muuuuuuuuuuu: Teraz to nawet Queirozowi dostanie się pewnie od naszych wszechwiedzących. Bo co ten Portugalczyk może wiedzieć o MU, prawda?

W sumie to podkreślił bardzo ciekawą rzecz, którą może w końcu pojmą Panowie z obozu LvG. Jeśli trenejro niby stawia na młodzież, to czemu jej nie dawał szans jak zawodzili Falcao czy ADM?

zbyszek7 ta lista jest o wiele dłuższa. Zawsze przy transferach jest ryzyko, że nie wypali. Tyle tylko, że za czasów SAFa szanse gry dostawali nawet takie asy jak Fletcher, Evans, Oshea, Brown i wielu gorszych od nich. U LvG nie ma na to szans. A to oznacza, że będziemy bazować tylko na zakupach. Pewnie zaraz polecą teksty, że mamy słabą młodzież a to bzdura. Młodzież trzeba szlifować. LvG wystawił Janzuaja na kilka meczów i uznał, że ma dość. SAF by męczył gościa przez 2-3 sezony i jak by nie wyszło wówczas by sprzedał jak choćby było z Richardsonem.
» 5 września 2015, 19:28 #19
Reusik: Uznał że ma dość?I co sprzedał go?Wypożyczył aby mógł grać regularnie.Nie szlifuje się zawodników kosztem wyników.Grają regualarnie jeśli grają dobrze.
» 5 września 2015, 20:45 #18
Muuuuuuuuuuu: Reusik
Doprawdy? To dlaczego grali tacy panowie jak Falcao, ADM już po czerwku czy Rooney? Cała trójka na wiosnę grała tragicznie więc według ciebie nie powinni grać regularnie. Już tradycyjnie sam mieszasz się w zeznaniach.
» 5 września 2015, 22:27 #17
Muuuuuuuuuuu: Poza tym, ostatni rok był pierwszym od kiedy oglądam MU, a to już będzie jakieś 20 lat, gdy młodzi w zasadzie nie istnieli.
Januzaj za Moyesa jakoś potrafił za LvG już nie.
McNair - wyglądało, że będzie grał ale tak tylko wyglądało
Blackett - zawiódł
Shaw - kontuzje
Wilson - tylko LvG wie dlaczego nie dostał żadnych szans
Perreira - ten sam, który wg ciebie jest ulubieńcem LvG nie powąchał murawy poza 30 minutowym epizodem.

Gdyby SAF nie szlifował zawodników a jedynie szedł na łatwiznę jak twój guru i kupował to nie mielibyśmy największego pokolenia w brytyjskiej piłce nożnej i podejrzewam, że ciągle byśmy byli za Liverpoolem w liczbie mistrzostw. Z tego co piszesz to młodzi nigdy nie powinni być szlifowani bo liczą się wyniki. BRAWO.
» 5 września 2015, 22:33 #16
Reusik: Januzaj - kilka fajnych meczów w sezonie i potem spadek formy?Ile było takich historii?Krkić,Sanarbia
Blackett - zawiódł więc nie wiem gdzie widzisz winne LVG
Mcnair - a kosztem kogo miał grać?W przypadku urazów wchodził i grał
Wilson - dostawał szanse,małe ale dostawał
Pereira - byli zawodnicy na jego pozycji.Di Maria nawet pod formą potrafił posłać zagranie które ratowało mecz

I nie przekręcaj moich słów.Uważam że młodzi powinni dostawać szanse ale SZANSE a nie być na siłe wpychani do składu nawet gdy grają bardzo słabo.I tak liczą się wyniki przedewszystkim bo Manchester United to wielki klub który ma odnosić sukcesy i być liczącym się klubem w Europie.Jeśli będziemy stawiać na młodzież kosztem wyników i sukcesów to w końcu nawet ci młodzi których wypromowaliśmy oleją nas i odejdą do Realu,Barcy itd.O tym że nie ma co liczyć na wdzięczność piłkarzy boleśnie przekonał się Wenger.LVG nie jest tu na dziesięć lat tylko na 3.Miał on dokonać przebudowy zespołu i wprowadzić go z powrotem do LM.I to właśnie robi.Ma pozostawić następcy zespół uporządkowany kadrowo
» 5 września 2015, 23:10 #15
thelead: tia a Pogby pozbył sie Moyes? a promowanie Cleverleya i pana którego moga nie wszyscy pamiętać o nazwisku Darron Gibson kosztem z resztą Pogby? Nie wyolbrzymiajmy zdolności SAF'a do promowania wychowanków bo od pokolenia Beckhama i spółki nawet Ferguson ze "słynnej" szkółki Manchesteru nie wprowadził do pierwszego składu anie jednego, powtórzę ANI JEDNEGO zawodnika.

Co więcej w międzyczasie wypromował Rooneya, Ronaldo, Valencie, De Geę kupionych z zewnątrz najczęściej za grube pieniądze.
» 6 września 2015, 00:20 #14
BartekMU10: Mam coraz większe obawy o Van Gaala, koleś robi z United całkiem inny klub..
» 5 września 2015, 19:11 #13
zbyszek7: Bebe, Bellion, Djemba-Djemba
» 5 września 2015, 18:39 #12
joyrider: Tych trzech w sumie nie kosztowało tyle co Martial...
» 5 września 2015, 19:54 #11
Reusik: Anderson
» 5 września 2015, 20:46 #10
mikifiki: Anderson miał swoje pięć minut w United, więc porównywanie go do tej "zacnej" trójcy nie ma sensu.
» 5 września 2015, 23:35 #9
thelead: Obertan, de Leat, Mark Boschnich ;), Zaha, Kleberson, Laurent Blanc.

a co do Andersona to może i coś grał, ale serc kibiców nigdy nie podbił a do tego kosztował zdaje się 2x więcej niż wszyscy trzej razem wzięci
» 6 września 2015, 00:31 #8
manutd127: Bardzo dobrze mówi!!
Czekam na Kloppa ;)
» 5 września 2015, 18:31 #7
micsie03339: Tego który ostatnio do LM nie awansował?
Wielu już było takich co wybili się na jednym klubie, a potem znikali, on znikł już w BvB.
» 5 września 2015, 18:51 #6
Bossicky: Klopp to FACHOWIEC, przez duże F... jego sukcesy nie były dziełem przypadku, a brak LM spowodowany był odejściem najwązniejszego zawodnika Roberta Lewandowskiego.
» 5 września 2015, 19:24 #5
Muuuuuuuuuuu: myślę, ze nie tylko Lewego. Zwyczajnie nie da się budować drużyny jak co roku traci się największe gwiazdy. Do tego doszły kontuzje Gundogana, Reusa i Piszczka.

Co do Kloppa to zgoda. Gość jest niesamowity. W tak krótkim czasie stworzył tyle gwiazd, że chyba od czasów naszej ekipy z Giggsami i Beckhamami oraz kiedyś Ajaxu trudno mi sobie przypomnieć takie osiągnięcia.
» 5 września 2015, 19:31 #4
Reusik: Zwyczajnie nie da się budować drużyny jak co roku traci się największe gwiazdy. - Diego Simeone się nie zgadza.Da się tylko trzeba je umięjętnie zastąpić.Gdy kupował młodych piłkarzy typu Gundo czy Reus było ok.Gdy dostał większe pieniądze - zawiódł.
» 5 września 2015, 22:04 #3
Muuuuuuuuuuu: A już myślałem, że pod moim nickiem zabraknie Reusika.
Czy ty masz wyszukiwarkę Muuuuuuuuu, że pod każdym moim komentarzem zaraz pojawia się twój?

Simeone to fantastyczny trener i robi świetną robotę w Madrycie. Ale jak piszesz, że Klopp zawiódł tylko dlatego, że w ostatnim sezonie Borussia grała słabiej to gratuluję wnikliwej analizy. Sezon był słaby, być może Klopp się wypalił a może zwyczajnie nie miał już motywacji, gdyż za każdym razem jak sobie wychowa jakąś gwiazdę zaraz jest kupowana. Przecież gdyby nie kontuzje Reus i Gundogan również odeszliby z Borussi.
» 5 września 2015, 22:49 #2
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2015 23:49

może się wypalił,może starcił motywacje?Przepraszam a co to za idiotyczny argument?Oczywiście że nieudany sezon to winna Kloppa ponieważ odpowiedzialność za wyniki zawsze spoczywa na barkach trenera.Zawiódł nie w perpektywie całej kariery w Borrusi tylko jej końcówki i znowu przekręcasz moje słowa.Reus gdyby chciał odejść to nie zgodził by się na usunięcie klauzuli z kontraktu.
» 5 września 2015, 23:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.