Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Angel Di Maria piłkarzem Paris Saint-Germain

» 6 sierpnia 2015, 15:08 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
Manchester United oficjalnie potwierdził, że Ángel Di María dołączył do Paris Saint-Germain. Informacja pojawiła się także na profilu twitterowym francuskiego klubu.
Oficjalnie: Angel Di Maria piłkarzem Paris Saint-Germain
» Manchester United oficjalnie potwierdził, że Ángel Di María dołączył do Paris Saint-Germain. Informacja pojawiła się także na profilu twitterowym francuskiego klubu. Argentyńczyk podpisał kontrakt, który będzie obowiązywał do 2019 roku. Zawodnik w czwartek został zaprezentowany na konferencji prasowej PSG.
Transfer reprezentanta Argentyny z Realu Madryt był rekordowym jeśli chodzi o Premier League. Angel podczas przygody na Old Trafford zaliczył 24 występy w wyjściowej jedenastce, osiem razy wchodził z ławki rezerwowych strzelając łącznie 4 bramki - 3 w lidze oraz 1 w FA Cup.

Argentyńczyk podpisał kontrakt, który będzie obowiązywał do 2019 roku.

Klub pragnie życzyć wszystkiego dobrego w nowym klubie - czytamy w oficjalnym oświadczeniu.


TAGI


« Poprzedni news
Diabelskie tweety #1
Następny news »
Friedel: Hugo Lloris pozostanie w Tottenhamie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (255)


Magik1990MU: Valencia - Monaco. To będzie mecz!
» 7 sierpnia 2015, 12:17 #235
Magik1990MU: Sporting - CSKA. Chyba dalej się nie dało...
» 7 sierpnia 2015, 12:15 #234
psychoboby: Brugia Panowie
» 7 sierpnia 2015, 12:14 #233
AQc: Jest :P
» 7 sierpnia 2015, 12:14 #232
runnejooo: hehe no ladnie MU- Brugge :D
» 7 sierpnia 2015, 12:14 #231
Dryblas: Brugge! Dobre losowanie :D
» 7 sierpnia 2015, 12:14 #230
Mistrz1908: No my zawsze mamy farta w europejskich :P
» 7 sierpnia 2015, 12:14 #229
mario93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2015 12:16

nie zawsze, przypomnij sobie ostatni mecz z Realem.. Chyba, że chodziło Ci tylko o losowania i grupy
» 7 sierpnia 2015, 12:15 #228
Mistrz1908: Bayer z Lazio , więc jeden najcięższy odpada
» 7 sierpnia 2015, 12:14 #227
barietta: sportslive.info/viewpage.php?page_id=2 link do losowania !
» 7 sierpnia 2015, 12:05 #226
Joker7: DDG nie zagra z Tottkami ;]
» 7 sierpnia 2015, 11:42 #225
Joker7: LvG powiedzial na konferencji
» 7 sierpnia 2015, 11:54 #224
RedDevils4life: No cóż. Oby Romero się jutro spisał.
» 7 sierpnia 2015, 11:58 #223
RedDevils4life: No cóż. Oby Romero się jutro spisał.
» 7 sierpnia 2015, 11:59 #222
qwas333: LVG: De Gea nie wystąpi z Tottenhamem
» 7 sierpnia 2015, 11:40 #221
zielen1111: Czyli pewnie odchodzi :/
Romero albo Johnstone mają zagrać..
» 7 sierpnia 2015, 11:47 #220
skorap: Young z nowym 3 letnim kontraktem.
Orientuje się ktoś czy nc+ w tym roku transmituje ligę francuską?
» 7 sierpnia 2015, 11:25 #219
Arkin: Eleven sports ma wykupioną lig ę i jak na razie na nc+ francuskiej ligi nie będzie.
» 7 sierpnia 2015, 11:27 #218
Reusik: Tylko stremy Eleven
» 7 sierpnia 2015, 11:28 #217
skorap: Aha dzięki, a szkoda bo dzisiaj gra PSG i chciałem zobaczyć czy i ewentualnie jak będzie grał patyczak
» 7 sierpnia 2015, 11:30 #216
Daka: Marian wczoraj na konferencji PSG powiedział, że zagra dopiero za 3-4 tygodnie, bo dopiero co wrócił do treningów po Copa America.
» 7 sierpnia 2015, 11:52 #215
Stringer: Henry: "Giroud jest jedynym napastnikiem w Arsenalu", ciekawe co na to Welbeck xD
» 7 sierpnia 2015, 10:48 #214
Dryblas: Welbeck to dla mnie największy przegrany poprzedniego sezonu. Odszedł z klubu, którego jest wychowankiem do jednego z rywali, żeby grać więcej, a gra mniej, niż przed transferem.
» 7 sierpnia 2015, 11:40 #213
Stringer: Ano, w dodatku taka osoba jak Henry o nim zapomina albo po prostu nie uważa go za napastnika.
» 7 sierpnia 2015, 11:56 #212
Dryblas: Welbs jako skrzydłowy ma jeszcze mniejsze szanse na grę w Arsenalu. Mam nadzieję, że żałuje tego transferu.
» 7 sierpnia 2015, 12:01 #211
wazza89: dobrze, że odchodzi. Z dzieciakami nic nie wygramy
» 7 sierpnia 2015, 10:04 #210
darek15: fajnie ze odszedł bo United by zmarnowało jego talent.,.on potrzebuje graczy takich jak ibra ronaldo messi.,.tak zwanych liderow zespolu :) sam nie wezmie ciezaru gry na siebie:)a nie oszukujmy sie rooney to nie ten sam poziom co pare lat temu...united tak troche nie ma lidera:)moze ten sezon nam jakiegos przyniesie:)
» 7 sierpnia 2015, 01:26 #209
Kilerek7: Ale się tłumaczy w liście otwartym do nas. Niech spada, jak spotkamy się na arenie to wdepczemy go w ziemie.
» 7 sierpnia 2015, 01:03 #208
reddevilfan95: Jeszcze jakiś ŚO by się przydał, może napastnik na ławkę, David zostanie i możemy jechać :D
» 7 sierpnia 2015, 00:26 #207
Klimaa: Szkoda że tak zakończyła się jego przygoda z MU bo rok temu chyba zupełnie inaczej sobie to wyobrażaliśmy. Zarobiliśmy trochę gotówki - kupimy następcę i będzie git. Di Maria przez rok nie pokazał absolutnie niczego a zdobyte 4 miejsce w lidze działo się bez jego większej pomocy tak więc możemy być tylko silniejsi.
» 6 sierpnia 2015, 23:28 #206
Reusik: Bez niego myśle że czwartego miejsca by nie było.W pierwszej części sezonu gdy kompletnie nie było zespołu jego zagrania czy podrywy często nas ratowały
» 6 sierpnia 2015, 23:39 #205
RedDevils4life: I dobrze. Chociaż mamy problem z głowy.
» 6 sierpnia 2015, 22:41 #204
sagnol32: Tak się zastanawiam co zrobią fani z nowymi koszulkami z di Maria na plecach. Bylem w megastore na premierze koszulek i całkiem sporo z di Maria się sprzedało, osobiście to szkoda by było wywalić ale nosić tez wstyd.
» 6 sierpnia 2015, 22:36 #203
Abrakadabra: ja bym zerwał herb i inne znaki rozpoznawcze dotyczące United, a z tego co zostało zrobiłbym szmatę do podłogi ewentualnie stroną z nazwiskiem podtarłbym sobie dupę
» 6 sierpnia 2015, 23:10 #202
Arkin: Zakleić "Di Maria" i napisać "Depay"

Problem solved
» 6 sierpnia 2015, 23:19 #201
darek15: sprzedac jakiemus idiocie...szkoda kasy
» 7 sierpnia 2015, 13:10 #200
misiu94rio: Serdecznie zapraszam do lig, jest już ponad 30 osób w każdej także zacięta rywalizacja się szykuje!

1491335-350718
1491335-350719
1491335-350571
» 6 sierpnia 2015, 22:27 #199
Reusik: Mam nadzieje że WHU dostanie ostry wpier... od Arsenalu.To jak potraktowali LE to skandal
» 6 sierpnia 2015, 21:55 #198
mikon70: Oj może lepiej na odwrót
» 6 sierpnia 2015, 22:20 #197
Dubek: Dlaczego skandal? Liga jest ważniejsza niż jakaś LE, tam nawet kasy nie zarobią, to nie LM.
» 6 sierpnia 2015, 22:25 #196
InSaneR: Dubek dokładnie, nie oszukujmy się ale wszystkie angielskie kluby zlewają LE, zero prestiżu.
» 6 sierpnia 2015, 22:30 #195
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 22:50

Skandal bo:
Punkty
Liga się jeszcze nie zaczeła więc na co się oszczędzać?Grają z Arsenalem na wyjeździe więc raczej sukcesów nie wróże
Zawsze można w tej lidze dawać szanse młodym a ta jakaś liga europy daje szanse na LM więc zlewanie jej jest głupie.
» 6 sierpnia 2015, 22:47 #194
Arkin: WHU to leszcze, nadzieja w Soton jeśli chodzi o LE.
» 6 sierpnia 2015, 23:21 #193
darek15: ta chelsea wygrala i za kazdym razem wszyscy o tym gadaja:) wiec nie wiem czy tak 0 prestizu
» 8 sierpnia 2015, 01:15 #192
mati12344: Ten zez ze zdjęcia na głównej to chyba nie przypadek :)
» 6 sierpnia 2015, 21:54 #191
Crespo: Wyjebta to zdjęcie z głównej bo patrzeć nie można.
» 6 sierpnia 2015, 21:37 #190
KaczmarMO7: Bardzo dobrze że odszedł.. blokował tylko miejsce dla piłkarzy którzy naprawdę chcą nosić trykot z diabłem na piersi... On na nią nigdy nie zasługiwał!

A z drugiej strony - z najemnika nie ma pracownika.
» 6 sierpnia 2015, 21:22 #189
mobi7: Przede wszystkim to nie była moja decyzja, żeby odejść - powiedział Argentyńczyk, który w czwartek został powitany w Paryżu z wielką pompą. - Odszedłem, ponieważ oni zdecydowali, żeby mnie sprzedać. Zgodzili się na to. Na transfer wyraziły zgodę trzy strony: ja, Manchester United i PSG - dodał były już Czerwony Diabeł.


Nie mam ochoty go bronic, ale naprawde nikt z nas nie wie jak w rzeczywistosci wygladaja transfery na tak wysokim poziomie. A ze Van Gaal ma naprawde trudny charakter to chyba kazdy wie...
» 6 sierpnia 2015, 21:22 #188
mobi7: Choc zeby była jasnosc - styl w jakim odchodzi pozbawia mnie szacunku do niego
» 6 sierpnia 2015, 21:24 #187
BartekMU10: Szczerze mówiąc od początku ten transfer mnie jakoś nie 'ruszał', nigdy nie przepadałem za kolesiem. Strzelił te kilka bramek, mówię sobie "może koleś faktycznie zrobi kariere na Old Trafford". No ale okazał sie największym transferowym bublem w historii brytyjskiego futbolu. Trudno, na Premier League był po prostu zbyt słaby, jak już wcześniej pisałem że fani na Old Trafford pożegnają go głośnym "Who's that tw*t from Argentina..." ;)
» 6 sierpnia 2015, 21:17 #186
becks7777: Ile komentarzy, widać płacz. Przynajmniej sezonowcy odejdą.
» 6 sierpnia 2015, 21:06 #185
Dubek: Gdzie Ty tutaj widzisz płacz? Wszyscy go żegnają a ten o płaczu :D
» 6 sierpnia 2015, 21:11 #184
Abrakadabra: Tutaj już dawno nie ma sezonowców, po ostatnich 2 latach zostali tylko prawdziwi kibice
» 6 sierpnia 2015, 21:25 #183
mario2: dokładnie:D
» 6 sierpnia 2015, 22:19 #182
manick: On po prostu jest wierny sposnorowi klubowemu, i wraz z odejściem nike nie mógł wyjść na boisko z addidasem dlatego też nie pojawił się w u.s.a. To wierny człowiek jest(nike) a Wy go obrażacie. On jest lojalny dla tego dzięki komu ten hajs ma.
» 6 sierpnia 2015, 20:42 #181
sagnol32: Ty a adm nie biega przypadkiem w butach adasia?
» 6 sierpnia 2015, 22:28 #180
Diabelred: No coz, zawiodlem sie na di marii(celowo z malej, bo stracilem do niego caly szacunek). Ozil tez swoj pierwszy sezon w Arsenalu nie mial jakos wyjatkowo dobry, ale zostal powalczyl, popracowal na silce i wydaje sie, ze zaczyna powoli wracac do formy z Realu. Argentynczyk jak sie okazalo nie ma jaj ani silnej psychiki by walczyc i woli uciec jak szczur do slabiutkiej Ligue 1, gdzie PSG jest i nadal bedzie hegemonem do czasu az szejk nie sprzeda klubu. Pytanie po co byly z tego co pamietam juz 3 zapowiedzi, ze zostanie na kolejny sezon, ze bedzie walczyl, ze w poprzednich klubach tez na poczatku mial trudnosci i inne bztedy. Mogl siedziec cicho jak DDG, albo mowic, ze niczego nie mozna byc pewnym. Po co podpisywal z klubem 5 letni kontrakt. No i po co w ogole do nas przychodzil, mogl posiedziec jeszcze sezon w Realu i w tym sezonie isc do PSG.


Tak jak lubialem Argentynczyka w Realu i cieszylem sie kiedy do nas trafi(liczac, ze pomoze nam w przyszlosci wygrac lige i zajsc daleko w LM), potem w trakcie sezonu staralem sie go bronic przed hejtami. Tak teraz po tych cyrkach z pustymi obietnicami bez okrycia, te olewanie klubu(nie stawienie sie na tournee) zbezczeszczenie numeru 7(gdzie jak sam mowil na poczatku sezonu, Ronaldo mowil mu ile ten numer znaczy u nas) czy zrobienie sobie z naszego klubu tylko rocznego przystanku w drodze do PSG, zwyczajnie go teraz nie trawie i zycze mu jak najgorzej. We Francji raczej odzyje patrzac na styl gry Paryzan, jak i na znacznie nizszy poziom ligi. Zobaczymy co pokaze w LM i czy pomoze im w osiagnieciu czegos wiecej niz 1/4. Fajnie by bylo jakbysmy w grupie badz pozniejszej fazie rozgrywek trafili wlasnie na PSG. Ciekaw bylbym reakcji naszych kibicow na OT.


Jesli chcemy wygrac lige i powalczyc w LM, to musimy miec w skladzie przynamniej 1 skrzydlowego z topu(sorry ale Depay to wielka niewiadoma na ta chwile, moze za pare sezonow bedzie topem, jednak na ta chwile to tylko obiecujacy pilkarz). Wystarczy spojrzec na ligowych rywali Arsenal - Sanchez, Chelsea - Hazard, City - prawdopodobnie Sterling(ktory majac w okol siebie Aguero, Silve, Toure stanie sie jeszcze lepszym pilkarzem niz w LFC), chociaz nawet jak sie tam nie sprawdzi, to oni jednak maja genialnego Aguero z przodu, ktory praktycznie sam potrafi wypracowac sobie bramki. Czy Pedro(ktory na 99,9% do nas trafi) bedzie kims takim? Smiem watpic, jednak czas pokaze, moze bedzie z nim jak z Fabregasem(tym ktory trafil do Arsenalu) badz Sanchezem, pozostaje miec nadzieje, bo niestety, ale Bale czy Muller to mission impossible...


Swoja droga to pierwszy przypadek jaki kojarze, gdzie gosc za tak duza kase odchodzi po zaledwie 1 sezonie. Takze mozna powiedziec, ze mamy na swoim koncie kolejny rekord... Nie dosc, ze najdrozszy niewypal(patrzac na to ile kosztowal, a ile dal) w historii Anglii czy ogolnie pilki, to jeszcze najszybciej sprzedany pilkarz, ktory kosztowal full kasy.
» 6 sierpnia 2015, 20:12 #179
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 20:21

Nie pierwszy:Ibrahimovic w Barcelonie,Quaresma(Barca,Inter),Robinho(Po jednym sezonie wypożyczony do brazylii a potem sprzedany)w City,Andy Caroll w Liverpoolu,Adrian Mutu w chelsea.Było sporo odejść po roku i wielkich transferów
» 6 sierpnia 2015, 20:20 #178
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 20:46

Oni jednak nie kosztowali az takiego siana co Argentynczyk. Przypadek di marii mozna by bylo porownac co najwyzej obecnie tylko do sprzedazy Bale'a, Neymara, Suareza, po jednym sezonie.

edit.

Zapomnialem jednak, ze oprocz 45mln Euro za Ibre Barsa dale tez Eto, takze pewnie calosc transferu Szweda mogla wyniesc nawet 80-85 mln Euro. Takze kupno Ibry mozna porownac do ceny za di marie.
» 6 sierpnia 2015, 20:43 #177
manick: Nie wypał który się opłacił. Nie tylko piłkarz zarabia dla klubu poprzez grę w piłkę. Na jakim świecie Ty żyjesz?
» 6 sierpnia 2015, 20:44 #176
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 20:51

,,Nie tylko piłkarz zarabia dla klubu poprzez grę w piłkę"

W sensie chodzi Ci o sprzedane koszulki z jego nazwiskiem? Tez kiedys myslalem, ze kluby duzo zarabiaja na koszulkach, jednak troche poczytalem i to, ze pilkarz splaca sie z koszulek w duzej czesci badz nawet w calosci jest tylko mitem. Splacic to moze po tych 6 latach splacil sie co najwyzej Ronaldo, ktorego koszulki kupuja pewnie nie tylko kibice Realu.
» 6 sierpnia 2015, 20:51 #175
Reusik: Ibra kosztował Barce Eto i 40 mln więc strata olbrzymia a odszedł za 20 mln.A ci którzy wspominałem kosztowali jak na tamte czasy pieniądze.Robino np 50 mln.Eto,Milito i Snejder wygrali dla Interu LM
» 6 sierpnia 2015, 21:07 #174
Mati177: W sumie dobrze że już po wszystkim. Tylko jeśli chciał od razu grać w P$G to mógł ten rok przesiedzieć na ławce w Srealu Madryt a nie że przeszedł do Manchesteru i po roku ucieka.

Przez szejków arabskich którzy inwestują w europejskie kluby to piłka spada na psy. Niech inwestują własną ligę piłkarską bo takie kluby jak City i PSG to byłyby zerem gdyby nie petrodolary.
» 6 sierpnia 2015, 20:02 #173
bezcenzury: Pogubił się koleś na boisku i po za nim , nie rozumiem poco były te Jego wywiady , generalnie smród związany z jego karierą w United będzie za nami długo jeszcze ciągnął.
» 6 sierpnia 2015, 19:53 #172
Aro: Jeszcze jedno! Nie mogę doczekać się jutrzejszej konferencji van Gaala! Ale go Holender zeszmaci.
» 6 sierpnia 2015, 19:45 #171
sapphirutd: Totalnie nie zwiazane z United od miesiaca kazdy wiedzial o tym a tu wstawiacie normlanie jego cale zycie.
» 6 sierpnia 2015, 19:42 #170
Dubek: Ale co jest nie związane z United?
» 6 sierpnia 2015, 19:57 #169
Joker7: Ale z tego Messiego burak !
Powinien dostac ostro wpier..
To juz kolejny raz wali z bani kogos i oczywiscie zolta karteczka bo "wielki" Messi przepraszam swiety Messjasz! ten co muchy nawet nie skrzywdzi.
Zalosne
» 6 sierpnia 2015, 19:40 #168
sagnol32: Dokładnie nie pierwsza taka akcja a to z Ronaldo robią tego złego,
» 6 sierpnia 2015, 22:32 #167
Abrakadabra: Jerzy Dudek kiedyś powiedział że Messi na boisku jest mega prowokatorem i chamem.
» 6 sierpnia 2015, 22:36 #166
Aro: Szkoda, że nie było żadnej wymiany! Taki Verratti. :) Byłoby bosku! Ale cóż, nadchodzi Pedro!
» 6 sierpnia 2015, 19:36 #165
Dubek: Nie oddaliby Varrattiego, gość za dwa lata będzie wart ponad 100 baniek.
» 6 sierpnia 2015, 19:56 #164
mario2: Ta i na co nam veratti, może po to ze jak cech piatke wykona to veratti bedzie wygrywal pilki... ludzie to premier league i przynajmniej 1,80 obowiązkowo, szczegolnie w srodku pola
» 6 sierpnia 2015, 19:59 #163
Aro: To my byliśmy w uprzywilejowanej pozycji.
» 6 sierpnia 2015, 20:01 #162
Dubek: Po co nam Verratti? Bo to aktualnie chyba najlepszy ŚP młodego pokolenia, za dwa lata gość będzie na poziomie Pirlo w najlepszym wieku, a z tym wzrostem to taki argument jak z tym że ktoś jest ograny w Anglii, czyli żaden.
» 6 sierpnia 2015, 20:04 #161
mario2: Uwierz mi ze lepszy pozytek bylby z tego jak bysmy kupili daglasa coste i przesuneli na srodek niz bawic sie w jakies veratttie nie verattie za 100mln
» 6 sierpnia 2015, 20:20 #160
Dubek: Widać jak się znasz na piłce :D Costa w środku, pozdrawiam.
» 6 sierpnia 2015, 20:30 #159
mario2: Ja bym ci z takich cost zbudowal cala linie pomocy i by twoich verratich brali z palcem w 4 literach ;)
» 6 sierpnia 2015, 20:37 #158
Dubek: Ty byś :D W CV byś napisał że grałeś w FMa czy Fifę? :D Już widzę jak Costa na środku robi miazgę :D
» 6 sierpnia 2015, 20:47 #157
mario2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 21:03

"Za 2 lata gość bedzie na poziomie pirlo" żeby go jeszcze tak umniejszać?.. ::
» 6 sierpnia 2015, 21:03 #156
antoniovalencia: Mam nadzieję, że to już ostatni NEWS na DEVILPAGE dotyczący tego piłkarza. Ta jego szczurza morda naprawdę wkurza oko niemiłosiernie.
» 6 sierpnia 2015, 19:20 #155
zygus567: Angel jest aniolem i diabłem nigdy nie byl i nie bedzie !!
» 6 sierpnia 2015, 18:51 #154
marmal: Wyspiarski szmato zamknij juz ryj. Nudny jestes dzieciaku. A jak masz problem to wpadnij do mnie Lębork.
» 6 sierpnia 2015, 18:47 #153
euro8686: Widzę ze Kibic z Lęborka ;)
» 6 sierpnia 2015, 19:07 #152
marmal: A on powiedzial ze zostaje czy prasa tak napisala dzieciaku. Podaj link chce to zobaczyć.
» 6 sierpnia 2015, 18:40 #151
marmal: Godsmack trzeba ci polać i może skoncza juz sie te komentarze .zobaczymy jak za rok odejdzie depay, bastian i morgan to co powiecie.
» 6 sierpnia 2015, 18:39 #150
Dubek: Wszyscy odejdą i rozwiążą klub :D
» 6 sierpnia 2015, 19:08 #149
marmal: Powinniśmy sie bać psg. Bo robią może duże zakupy ale są teraz wielką marką i grają ładną piłkę . Mimo zakupów zawodnik szybko się tam sprawdza i sa momentalnie zgrani. A u nas widzicie Falcao , di Maria , ciekawe jak bastian i depay. Bo o Morgana to się nie boje bo gram juz w PL.
» 6 sierpnia 2015, 18:36 #148
marmal: Dajcie juz spokój podszedł do psg jego sprawa. Widocznie za trudna liga. Jeszcze troche i będzie 1144 komentarze które nic nie zmienią.
» 6 sierpnia 2015, 18:32 #147
T7MU: tu jest potrzebny LUCAS i np Pato
ale z tego co widzę, Brazylijczycy mają jakieś tarcia z Lvg... niestety
» 6 sierpnia 2015, 18:31 #146
szymon2507: Pato? Ten Alexandre? Chyba żartujesz
» 6 sierpnia 2015, 18:34 #145
Stringer: Może jest jakiś inny Pato, jakiś młody talent którego nie znamy.
» 6 sierpnia 2015, 18:40 #144
szymon2507: A moje zdanie jest takie, że od tylu lat nie gra w Europie,więc może nie trafić z formą, nie prezentuje poziomu o którym wspominasz i to nie jest ten sam Pato z meczu z Barcą.
» 7 sierpnia 2015, 08:25 #143
T7MU: Szymek - dokładnie o to mi chodzi, MOŻE tak, MOŻE nie :)

GGMU !!
» 7 sierpnia 2015, 12:43 #142
Domestos: To jest wina zarządu dzieci, nie zawodnika.
» 6 sierpnia 2015, 18:26 #141
Dubek: Oczywiście że tak tato :D
» 6 sierpnia 2015, 19:09 #140
DevilFan: niech sobie przerobi teraz tatuaż 7ki
» 6 sierpnia 2015, 18:24 #139
wrobel1992: Hehe tak się sfrajerzyć....ale cóż bywa i tak. Jeszcze tego pozaluje! Glory Man United!
» 6 sierpnia 2015, 18:17 #138
jaratkow: "(...) kontrakt, który będzie obowiązywał do 2019 roku." W przypadku tego faceta to dość ryzykowna teza...
» 6 sierpnia 2015, 18:11 #137
grzegorz516: jest ich czterech ale zadnego z nich manu nie kupi. Manchester robi sie zespolem podrzednym, taka prawda. Od 2003 gwiazdy uciekaja z tego klubu a nie przychodza
» 6 sierpnia 2015, 18:11 #136
grzegorz516: tu jest potrzenby snajlper co przyjdzie i walnie 30 bramek a nie niepewny cavani.
» 6 sierpnia 2015, 18:08 #135
b90: No i fajnie, są pieniądze na kogoś lepszego więc do dzieła. Ściągnąć tu Cavaniego bo nie wyobrażam sobie Rooneya na ataku przez cały sezon.
» 6 sierpnia 2015, 18:05 #134
grzegorz516: kach,uj kamu kawdu kape
» 6 sierpnia 2015, 18:00 #133
RonLo: Tani sprzedawczyk bez jaj.
» 6 sierpnia 2015, 17:55 #132
grzegorz516: nie przerośnie go tam bedzie gwiazda, ale w Europie i tak nic nie zwojują
» 6 sierpnia 2015, 17:34 #131
osti23: Nie poradził sobie w PL , po tym transferze straciłem do niego szacunek tym bardziej jaka szopkę robił nie przylatują m in na zgrupowanie. Szkoda, myślałem ze może stać się kolejna legenda ManU.
» 6 sierpnia 2015, 17:32 #130
Bena1878: a my nie
polamania nog frajerze !
moze i w psg bedzie gwiazda a moze znowu liga go przerosnie ale wiem jedno to najgorszy transfer chyba w calej historii BPL!
» 6 sierpnia 2015, 17:30 #129
grzegorz516: co on wyprawiał w realu tego się nie zapomina w jeden sezon, on bedzie krolem asyst w psg, wiem ze to przykre, ale znalazl cieply kurwidołek na sezon i poleciał gdzie chciał
» 6 sierpnia 2015, 17:20 #128
Abrakadabra: Jak większość piłkarzy tej klasy, United od 15 lat jest klubem przejściowym zapewniającym piłkarzom schronienie i dość duże zarobki
» 6 sierpnia 2015, 17:28 #127
Bena1878: wymien mi choc 3 takich pilkarzy!?
» 6 sierpnia 2015, 17:31 #126
Abrakadabra: Ronaldo, Tevez, van Nistelrooy. Napiszesz "nie stawiaj tej trójki koło Angela" a czemu? Przyszli do United zarobili nie małą kasę i poszli w świat. Nie chodzi mi o ilość lat które spędzili w United i co zrobili tylko o to co wyżej wspomniałem że jesteśmy klubem przejściowym w którym prawdziwe gwiazdy długo nie zadomawiają
» 6 sierpnia 2015, 17:56 #125
Dubek: To przecież w wielu klubach są takie transfery człowieku :D Przyszli, zrobili swoje, wygrywali trofea i odeszli zdobywać je gdzieś indziej. Angel gówno zdobył, gówno zrobił i uciekł po JEDNYM sezonie, nie stawiaj tej trójki koło Angela.
» 6 sierpnia 2015, 17:59 #124
snikerss777: Co takiego wyrabiał w Realu, nie licząc jego ostatnich 3 miesięcy ??
» 6 sierpnia 2015, 18:17 #123
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 18:35

Abrakadabra
To United nie chcialo Teveza ! nie odwrotnie !
Ronaldo przyszedl do MU jako mlodzieniaszek jak teraz Memphis i nie gral 1czy2 sezony tylko kilka ladnych lat i wygral wszystko co sie da w MU. a odszedl za duza kase dla nas ! odszedl rowniez dla tego ze chcial byc blizej swojej rodziny.
RUD to niestety nie moje czasy ale w MU zagral 5 lat strzelil 95 bramek w 150 meczach!! duzo wiecej niz w realu ! i on jest legeda MU nie realu! odszedl z MU w wieku 30 lat wiec to chyba rowniez nam ten transfer sie bardziej oplacil ! zwlaszcza jak popatrzysz na nasz atak w sezonach od 2006 do 2008/9
tak samo mozna powiedziec o Bayernie ze jest klubem przejsciowym a to nie prawda. przeciez ilu zawodnikow u nas konczylo kariery albo odchodzili z racji wieku? pomysl troche !
» 6 sierpnia 2015, 18:32 #122
Stringer: Przecież to Ferguson nie chciał wydać 30 mln na Teveza, a Van Nistelrooy został sprzedany, bo Ferguson sadzał go na ławce i ten psuł atmosferę w drużynie.
» 6 sierpnia 2015, 18:43 #121
Abrakadabra: nie wiesz chłopaku o co mi chodzi i upierdliwie dążysz do nie wiem czego, jeśli mówisz że: "Ruud to nie moje czasy" to wiem że się nie dogadamy, bo dzieli nas parę pokoleń i twoje myślenie całkowicie różni się od mojego, więc dalsza rozmowa nie ma sensu ;)
» 6 sierpnia 2015, 19:00 #120
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 19:11

no chyba masz racja skoro wspominasz o Tevezie ktory byl tylko wypozyczony z WHU czyli nie byl naszym zawodnikiem i o Ronaldo ktory odszedl od nas z powodow takich jak zapewne odejdzie DDG a jeszcze zapomnialem o RvN ktory odszedl z wyzej wymienionego powodu. ps tak samo ja nie wiem do czego tak upierdliwie dazysz
» 6 sierpnia 2015, 19:08 #119
mikon70: Jednak Perez wiedział co robi
» 6 sierpnia 2015, 17:17 #118
grzegorz516: Angel DiMaria to świetny piłkarz poprostu nie chciało mu się grać dla Manchesteru, to był tylko przystanek w drodze to PSG. Angel zadebiutuje we Francji i w pierwszym meczu asysta i brama. No cóz mieli zakaz transferowy nie miał miejsca w realu trzeba było gdzieś iść i kasiore pobierać
» 6 sierpnia 2015, 17:17 #117
wyspiarski: Nigdy nie byłem fanem tego transferu. Podobnie nie jestem zadowolony, że menadżerem MU jest van gaal. Pobyt van gaal na Old Traford skończy się tak samo jak pobyt Angela Di Mari. Moralnym kacem.


P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 6 sierpnia 2015, 17:13 #116
Skowron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 17:18

doprowadza mnie do śmiechu ta "rymowanka" za każdym razem, kiedy ją czytam, biorąc pod uwage fakt, że z każdym klubem z wymienionych przed nami zdobył mistrzostwo kraju
» 6 sierpnia 2015, 17:18 #115
xiondz: Hmmm.. Ciekawe... "kolejny" kontrakt ADM który jest "ważny" do 2019r...

To co Angel??

W lipcu 2016 nie pojawisz się na przedsezonowym tourne PSG i będziesz negocjował kontrakt z Barcą?

W sumie rok gry w Barcy też Ci wystarczy i latem 2017 usłyszymy że podpisujesz kolejny "5 letni" kontrakt... co będzie po Barcy? Inter? Juve? a może Al-Ahly? (byle tylko 6-cio lub 7-mio cyfrowa pensja wpływała co miesiąc na twoje konto co nie? )

Brak słów... ostatnio przeglądałem archiwalne newsy dotyczące ADM... jest ich kilkadziesiąt... co najmniej w kilkunastu można znaleźć zapewnienia ADM jak to on "dobrze czuje się w MU", jak to "zamierza pozostać tu na długie lata", jak to "nie myśli o zmianie klubu", jak z nadzieją patrzy na "wywalczenie sobie stałego miejsca w 11 United" itp itd...

Normalnie żenua... Jego lojalność i profesjonalizm to nic innego jak dno, dno i 6metrów mułu...

A tak na poważnie to totalnie nie rozumiem postawy zarządu MU.... ja wiem że "z niewolnika nie ma pracownika"... ale żeby pobić transferowy rekord i po roku oddać zawodnika w takiej cenie? -,-

Oni powinni postawić warunek że Angel ma wciąż ważny 4 letni kontrakt i jeśli PSG chce go kupić to albo wyłoży minimum 58mln funtów albo Angel jeszcze co najmniej 3-4 lata będzie trzymany w tym klubie (choćby w rezerwach jeśli odmówi gry w pierwszym składzie.... MU stać na to by płacić mu pensję i nie wystawiać go w pierwszym składzie...byłby to precedens...inne sprzedawczyki którym się wydaje że można nie respektować kontraktów nauczyli by się lojalności i profesjonalizmu)

Uwierzcie mi. Klub taki jak MU ma środki i sposoby by ukarać zawodnika jeśli ten mając ważny kontrakt nie chciałby się stawiać na treningach itp...

To że ADM grał w ostatnim roku słabiej niż się większość spodziewała to bez znaczenia. Nieważne że jego cena rynkowa spadła. MU powinno być twarde w negocjacjach i nie wypuścić go taniej niż sami go kupili (zwłaszcza że to PSG bardziej zależało na kupnie niż MU na sprzedaży)

Takie jest moje zdanie.

PS.
I jeszcze jedno... co z milionami funtów wpływów do klubowej kasy MU ze sprzedaży w przeciągu roku koszulek klubowych z "7" Angela Di Marii ?? (w sensie że Ci co kupili taką koszulkę powinni oddając te koszulki żądać zwrotu kosztów...)
Współczuję tym wszystkim którzy wyłożyli po kilkadziesiąt funtów na taką koszulkę a po roku MU tak łatwo pozbyło się zawodnika... ręce opadają
» 6 sierpnia 2015, 17:07 #114
PoProstuKibic: A Tak się do mediów pchał i mówił , że mimo słabego sezonu na pewno zostanie ( osobiście też byłem za tym żeby został) a okazał się tchórzem i spier do szejków tak się zachowywać wobec klubu który spełnił jego wszystkie zachcianki.
Powodzenia i wielu kontuzji w lidze która i tak jest pewnie ustawiona przez P$G .
» 6 sierpnia 2015, 17:05 #113
Bydgoszczanin: Bardzo dobrze się stało. Skoro sam piłkarz nie miał motywacji, aby grać dla najlepszego klubu na świecie i nie czuł się wystarczający na dany poziom piłkarski, powinien był odejść. Nie ma sensu trzymać zawodników, którzy nie chcą grać na OT i boją się wyzwań. Szkoda jedynie zmarnowanych pieniędzy. Współczuję tym, którzy zakupili koszulkę Di Marii, ciekawe co teraz z nią poczną? Tak przeczuwałem, że długo w Manchesterze nie pobędzie, wiedziałem że to najemnik. Mimo wszystko okazuję szacunek każdemu, kto walczy z Czerwonym Diabłem na piersi. Niestety nie jestem w stanie podziękować za ten sezon Argentyńczykowi. Nie zakończył z charakterem tej przygody, postąpił nieuczciwie wobec drużyny, wobec kibiców. Więc dlaczego mam bronić jego osoby? Rozumiem stres, nieudaną próbę odnalezienia się w nowej rzeczywistości, ale nie rozumiem braku profesjonalizmu. Nie powinien był odwracać się plecami i nie stawiać się na turnieju w USA, to należało jeszcze do jego obowiązków. Niektórzy porównują zachowanie Di Marii do Falcao bądź też do Beckhama (sic!) i innych. To tylko świadczy albo o niskim stażu interesowania się futbolem, albo też o braku podstawowej wiedzy w zakresie psychologii i stosunków społecznych.
» 6 sierpnia 2015, 16:59 #112
5FredTheRed5: ale z was żałosne gnoje. odszedł to odszedł i tyle w temacie. nie wpasowal się w skład podobnie jak Falcao, w dodatku pewnie miał jakiś cichy konflikt z trenerem i jego przygoda na OT dobiegła końca. a wpisy typu "połamania nóg życzę" itp... matki powinny wam odciąć dostęp do WiFi
» 6 sierpnia 2015, 16:58 #111
Dubek: A jak ktoś mieszka sam to kto ma mu odciąć dostęp do wifi?
» 6 sierpnia 2015, 17:02 #110
5FredTheRed5: to niech sobie odetnie dopływ tlenu do mózgu
» 6 sierpnia 2015, 20:09 #109
Gallacher: Jakby chciał odejść po tylu latach co CR czy De Gea to zrozumieć można to,ale że on odchodzi po jednym sezonie to nie dziwię się kibicom zdenerwowania bo sam jestem poirytowany tym że przychodzi do nas a po roku żali się że że jest mu źle w Manchesterze,ale najwidoczniej nikt mu wiele szczegółów nie powiedział na temat klimatu itd. a może język francuski z innymi kolegami mu pójdzie lepiej :D
» 6 sierpnia 2015, 16:45 #108
zlatan: Skoro już nie jest zawodnikiem Manchesteru, to prośba do adminów, aby od tej pory nie pisać nic o nim.
» 6 sierpnia 2015, 16:41 #107
Jakubek722: Proste pytanie do Was. Na c*uj go kupował zarząd jak wiedzieli, że odejdzie do PSG?
» 6 sierpnia 2015, 16:40 #106
Dubek: Napisz maila do zarządu, skąd my mamy to wiedzieć?
» 6 sierpnia 2015, 16:43 #105
Jakubek722: Zawsze jesteś mądry. Miałem nadzieję, że mi odpowiesz. Nie pozdrawiam
» 6 sierpnia 2015, 16:48 #104
Veon: Czyli można już oficjalnie życzyć mu połamania nóg?
» 6 sierpnia 2015, 16:38 #103
Luke88: Rafa o to zadba :)
» 6 sierpnia 2015, 18:08 #102
Fenek: Bajo!
» 6 sierpnia 2015, 16:38 #101
tara1982: United pozbyło się nie potrzebnego balastu, który jak by tego było mało pobierał gigantyczne pieniądze, nie ma co płakać, tylko iść do przodu. Kupić w jego miejsce gracza, który wprowadzi pożądaną przez naszego trenera szybkość i technikę, prawdopodobnie będzie nim Pedro i oby, mam tylko nadzieję, że nie będzie kolejną rozkapryszoną gwiazdeczką z ligi hiszpańskiej.
» 6 sierpnia 2015, 16:36 #100
welbeckkatmulow: Di Maria zdał sobie sprawę, że z tym klubem nic nie wygra i postanowił odejść. Nie rozumiem skąd tyle jadu u fanów Manu...
» 6 sierpnia 2015, 16:31 #99
Dubek: Ok :D
» 6 sierpnia 2015, 16:33 #98
Stringer: Przecież zdobywają seryjnie Emirates Cup. W tabeli wszechczasów tych rozgrywek deklasują wszystkich.
» 6 sierpnia 2015, 16:48 #97
AUDIoooo: Hahahaha 4senal ??Jak tam ?Slyszalem ze mierzycie w tym roku w Final LM :)
» 6 sierpnia 2015, 18:00 #96
Sancho: Van Persie też zrozumiał że z wami nic nie zdobędzie więc odszedł. Nie rozumiem więc skąd do tej pory u was tyle jadu do niego :D
» 6 sierpnia 2015, 18:05 #95
gently47: To nie Luis chciał jego odejścia, tylko ta modliszka zrobiła sobie z nas przystanek na drodze do psg.
» 6 sierpnia 2015, 16:24 #94
radek87urban: Już od jutra:
"Manchester to najbrzydsze miasto w jakim byłem"
"Louis van Gaal to tyran i nie wierzył we mnie"
"PSG to spełnienie marzeń.." a nie to już było.
» 6 sierpnia 2015, 16:22 #93
Diabelred: ,,Juz od dziecka kibicowalem PSG"

:)
» 6 sierpnia 2015, 16:36 #92
Stringer: Ewentualnie:
"Liga francuska jest bardziej wymagająca niż angielska"
"Thiago Silva przekonał mnie, że PSG jest większym klubem od Manchesteru"
"Nie gram tu dla pieniędzy"
» 6 sierpnia 2015, 16:54 #91
gently47: Chciał odejść bo nie dał rady w PL, życzę wszystkiego najgorszego!!
» 6 sierpnia 2015, 16:22 #90
mycka86: Nie wiem jak kibice PSG mogą się cieszyć z tego transferu, po tym jak ADM pokazał absolutny brak profesjonalizmu i etyki. Ale z drugiej strony przeciętny kibic tego klubu jeszcze 2-3 lata temu kibicował Chelsea albo City. Więc oni myślą innymi kategoriami.
» 6 sierpnia 2015, 16:21 #89
DeanCFC: Spokojnie kolego. Ja kibicuje Chelsea juz od ponad 15 lat i szanuje kazdy klub. Mozna jakiegos klubu nie lubic ale szacunek zawsze musi byc. Prawda?
» 6 sierpnia 2015, 16:33 #88
mycka86: Nie miałem na myśli długo letnich kibiców. Tylko takich, którzy zmieniają upodobania w zależności od tego w jakiej sytuacji jest dana drużyna. Zdrówko.
» 6 sierpnia 2015, 16:35 #87
DeanCFC: No no, rozumiem. Czyli miales na mysli tzw. sezonowcow :)
» 6 sierpnia 2015, 16:39 #86
mycka86: Wiadomo. U nas Moyes 'pomógł' się ich pozbyć :)
» 6 sierpnia 2015, 16:42 #85
DeanCFC: Apropo Moyesa: moim zdaniem to bylo bledem ze strony zarzadu MU aby zwalniac Moyesa.
» 6 sierpnia 2015, 16:44 #84
mycka86: Też tak myślałem gdy odchodził. Ale nie miał mentalności zwycięzcy, aby utrzymywać ten klub na szczycie. Miał też sporo pecha, bo gdy przychodził to nikt nie podejrzewał, że obrona z Vidicem, Evrą i Rio jest w całkowitej rozsypce, a połowa piłkarzy potrafi kopnąć prosto piłkę tylko pod wodzą SAF'a.
» 6 sierpnia 2015, 17:07 #83
jassaj: będziemy tęsknić..... żartuje
mimo wszystko życze mu powodzenia i z okazji tego że jutro na tvn Harry Potter -lekcji u prof Umbridge (chyba tak sie pisze xD ) o opowiadaniu kłamstw w kwestii pozostania w klubie i może lekcji manier żeby chociaż odchodząc pokazać klase
» 6 sierpnia 2015, 16:21 #82
vultur3: Szczerze mówiąć to w czerwonym bardziej mu do twarzy ;) Ale jak nie to nie, policzymy się z nim w LM jak trafimy na nich, a jak nie - Rafael wie co robić ;)
» 6 sierpnia 2015, 16:21 #81
UrbannLegend: Obyśmy trafili na PSG w LM... ;)
» 6 sierpnia 2015, 16:20 #80
liptonek87: Bylo, minęło. Wychodzi na to ze większy pożytek mieliśmy z D.Gibsona. Bramek strzelił prawie tyle samo, z czego ważną przeciw Bayernowi :) a po tym, jak mu nie poszło w ostatnim sezonie w MU, został w lidze a nie uciekl do PSG ;)
» 6 sierpnia 2015, 16:18 #79
0ptimus: Na roczne wypożyczenie Falcao, MU wydał tylko niewiele mniej, niż za taki rok gry Di Marii, biorąc pod uwagę zysk z transferu do PSG. Mimo to wiele osób tutaj żegnało Falcao z żalem, natomiast na Di Marii wiesza się psy i życzy jak najgorzej...
» 6 sierpnia 2015, 16:14 #78
Dubek: Bo Falcao się starał, nie wyszło, ok. Poszedł do Chelsea a Di Maria zachował się po prostu jak śmieć i tyle w temacie.
» 6 sierpnia 2015, 16:15 #77
ro7: Bo Falcao chciał, a nie mógł. Di Maria nawet nie chciał. Nie nauczyć się jednego słowa po angielsku w ciągu roku - to mówi samo za siebie. Najemnik.
» 6 sierpnia 2015, 16:16 #76
rafax17: a di maria sie nie staral? no staral i tez mu nie wyszlo i tez odszedl a lepiej sprzedac go teraz niz jak za kolejny rok mialby slaby i bysmy go sprzedali za 30 mln funtow
» 6 sierpnia 2015, 16:17 #75
Dubek: Starał się chodzeniem po boisku i tą jego nonszalancją? Zero walki o piłkę, odbierali mu ją to wyglądał jakby miał się popłakać i Ty mówisz że się starał? Śmiem twierdzić że miał to po prostu w dupie bo wiedział że po sezonie i tak pójdzie do PSG.
» 6 sierpnia 2015, 16:19 #74
0ptimus: aha, taki samozwańczy sąd moralny. Jeśli nawet tak się zachował, to tym bardziej zasługuje na żal. Dziwne, że De Gea także nie wykazuje chęci gry dla United i nie deklaruje jej podpisem pod kontraktem. Nawet ostatnio w mediach informowali, że po angielsku umie tyle, co dziecko we wczesnej podstawówce. Takie argumenty nie są trafne.
» 6 sierpnia 2015, 16:22 #73
Dubek: Bo De Gea też robi podchody żeby przejść do Realu i za to ma u mnie brak szacunku, nie powie że chce odejść, nowego kontraktu nie chce podpisać, nikt nic nie wie.
» 6 sierpnia 2015, 16:25 #72
Principeazzurro: Biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości to chyba największy niewypał transferowy ostatnich lat. Sam wiązałem z nim duże nadzieje, ale zapału starczyło mu zaledwie na kilka spotkań. Jest wielu filigranowych graczy w PL, którzy świetnie sobie radzą; umiejętności facet ma (miał?), ale żal było oglądać jego grę po kontuzji. Może w PSG, się odbuduje, inna liga, inne otoczenie.
Bilans dla MU ujemny, wartości dodanej w grze brak no i kilkanaście milionów w plecy.

GGMU
» 6 sierpnia 2015, 16:02 #71
Dubek: W PSG będzie grał dobrze bo liga francuska to taka liga gdzie gra tylko PSG i długo nic, będzie strzelał po 3 bramki z ogórkami i w Paryżu się będą cieszyli że mają Worldclassa.
» 6 sierpnia 2015, 16:04 #70
M1LKA: jak za wypożyczenie... a ilość sprzedanych koszulek z nr 7 top 3 w całej anglii w ubiegłym sezonie. Wiele nie straciliśmy, a parę asyst dołożył i te marne 4 bramki. Zresztą to pare groszy jak dla naszego klubu, nie ma nad czym płakać zbytnio :)
» 6 sierpnia 2015, 16:23 #69
Dubek: Przecież na koszulkach się nie zarabia, praktycznie cała kasa z koszulek szła do Nike.
» 6 sierpnia 2015, 16:28 #68
callah13: Ciekawe rok temu miał iść do PSG ale MU przebiło ofertę a PSG miało zakaz transferowy . Dużo pamietam się mówiło ze on sam chciał grac w PSG mija rok i proszę :) Generalnie skoro musiał uciekać z Realu mógł sobie robić przystanek w United szkoda tylko tego biadolenia o przyszłym lepszym sezonie ...
» 6 sierpnia 2015, 16:01 #67
Dubek: No przecież tak było, tylko że PSG nie miało zakazu transferowego, po prostu nie mieli tyle kasy przez FFP. W tym roku znieśli FFP i mogli go sobie spokojnie kupić.
» 6 sierpnia 2015, 16:02 #66
Martin: Okropny ryj na głównej, gorszego zdjęcia nie szło wstawić :D
» 6 sierpnia 2015, 16:00 #65
IMMM: Przyrost gryzoni w Paryżu: +1
» 6 sierpnia 2015, 15:59 #64
Olo: devilpage.pl/index/news/komentarze/42819/di-maria-nie-zamierza-odchodzic-z-manchesteru-united/

Tylko to przypomnę.
» 6 sierpnia 2015, 15:59 #63
vln: i.imgur.com/LNjJwq8.png
» 6 sierpnia 2015, 15:56 #62
pawelisto2: Powodzenia.

Szkoda, że tak kończy się jego przygoda z naszym klubem.

Mimo wszystko jeszcze raz, Powodzenia.
» 6 sierpnia 2015, 15:52 #61
DeanCFC: Czemu tak najezdzacie na di Marie?? Ze odszedl do PSG?? Moim zdaniem on od van Gaala nigdy nie dostal prawdziwej szansy na pokazanie swoich umiejetnosci. Teraz ko wyzywacie itd a nie pamietacie jaka radosc byla na stronie jak rok temu przychodzil do MU?? Wiekszosc z was to pewnie sie spuscila na monitor z wrazenia ale teraz to juz nie wazne, teraz Angel juz jest ten zly, nie dobry.
» 6 sierpnia 2015, 15:51 #60
twr: Czytam to i nie wiem czy jesteś mało mądry czy zwyczajnie nie oglądasz meczów United? Może masz po prostu 16 lat... Nie wiem ale daruj sobie te wywody bo to słabo wygląda. A di maria w 2giej części sezon był po prostu przeciętny. Piłkarz za 70 mln nie może być przeciętny. Taka prawda.
» 6 sierpnia 2015, 15:55 #59
United45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 15:58

Ale tu już nie chodzi o to że odszedł, nawet nie chodzi o to że odszedł po jednym sezonie, tu chodzi o to że oszukał wszystkich fanów United i nie tylko bo cały sztab i ogólnie wszystkich związanych z klubem mówiąc że zostanie tu na kolejny sezon i pokaże na co go stać, zachował się jak zwykły cham i prostak, a to że nie przyjechał na tournee zwyczajnie potwierdziło jego arogancje i brak szacunku wobec klubu. I dlatego wszyscy tak na niego najeżdżamy.
» 6 sierpnia 2015, 15:57 #58
DeanCFC: Ok kazdy ma swoje. Teraz w LM powinniscie trafic na PSG a di MAria powinien was pognebic. Wlasciwie nie was ale van Gaala za nie okazanie wiary i wsparcia wobec zawodnika.
» 6 sierpnia 2015, 15:57 #57
0ptimus: Nie wiem czemu, w końcu 90% tych ludzi mówiło, że Di Maria za miesiąc wypali. Chyba mają coś z głową :)
» 6 sierpnia 2015, 15:58 #56
Dubek: Ale co ma wsparcie i wiara do tego że gość grał gówno? Grał słabo to siedział, proste, grali lepsi od niego. Poza tym sam chciał odejść to odszedł.
» 6 sierpnia 2015, 16:00 #55
DeanCFC: Teraz di Maria to juz przeszlosc. Wiecie co, zastanawiam sie co pokaze u nas Falcao?? Czy pobije rekord z MU i zdobedzie wiecejniz 4 bramki w lidze...
» 6 sierpnia 2015, 16:00 #54
Dubek: Wątpię, z Arsenalem pokazał że dalej potyka się o własne nogi.
» 6 sierpnia 2015, 16:01 #53
NexaT: Była radość, bo ludzie widzieli w nim nową siódemkę i gościa, który poprowadzi ten klub do mistrzostwa.
Teraz jest tym złym, bo jeszcze miesiąc temu deklarował, że chce zostać w klubie i zagrać lepszy sezon. Ja na przykład byłem tego tak pewien, że w ogóle nie brałem sobie do głowy tych plotek o Paryżu, ale wyszło inaczej. Nie pojechał na zgrupowanie i olał klub, proste?

devilpage.pl/index/news/komentarze/42611/fani-nie-widzieli-jeszcze-prawdziwego-di-marii/
devilpage.pl/index/news/komentarze/43005/di-maria-jest-mi-trudno-ale-nie-chce-odchodzic-z-united/

Masz jeszcze jakieś problemy?
» 6 sierpnia 2015, 16:01 #52
DeanCFC: czyli lepiej jakby od razu powiedzial ze chce odejsc?? A moze on nie chcial odejsc tylko van Gaal sie go po prostu pozbyl?
» 6 sierpnia 2015, 16:06 #51
Dubek: Serio w takie coś wierzysz? :D
Już w tamtym sezonie chciał iść do PSG ale FFP mu przeszkodziło, potraktował sobie United jako przystanek i tyle.
» 6 sierpnia 2015, 16:09 #50
DeanCFC: Czyli wniosek jest jeden: gosc jest pazerny na kase a wy daliscie sie na to nabrac... Dobrze ze do nas do Chelsea nie przyszedł.
» 6 sierpnia 2015, 16:12 #49
Dubek: No dokładnie tak było, co zrobić.
» 6 sierpnia 2015, 16:16 #48
NexaT: Nie, mógł po prostu nie pieprzyć bzdur o chęci zostania tutaj i wygraniu ligi, tylko milczeć jak DDG.
» 6 sierpnia 2015, 16:27 #47
Diabelred: DeanCFC,

Jakby ci Hazard powiedzial, ze chce zostac w Chelsea na kolejne sezony i wygrywac z tym klubem puchary, po czym 2 miesiace pozniej podpisuje kontrakt z Realem przy tym nie stawiajac sie wczesniej na tournee(co bylo jego zasrany obowiazkiem Argentynczyka) ukrywajac sie jak jakis szczur(nawet van Gaal nie wiedzial gdzie jest di maria). Wtedy dopiero bys zrozumial nas kibicow United, ktorzy wiazali z nim naprawde spore nadzieje i ktorzy czuja sie zwyczajnie oszukani(3 razy w okienku zapewnial, ze chce zostac i walczyc o sklad, jak i mowil, ze w kazdym nowym klubie mial na poczatku trudnosci) jak i zbeszczescil magiczny numer 7(gdzie jak sam mowil, wiedzial od Ronaldo co znaczy ten numer w naszym klubie)

Van Gaal dal mu sporo szans, patrzac na to jaka padeke szczegolnie po kontuzji gral di maria.

De Gee niewykluczone, ze tez w tym okienku odejdzie, on jednak przynajmniej zrobi to z godnoscia, po ludzku...
» 6 sierpnia 2015, 16:33 #46
Gallacher: Cel uświęca środki.Z naszego klubu zrobił k... którą przeleciał i wyrzucił.
» 6 sierpnia 2015, 15:51 #45
NexaT: Wstyd, że taka zakała jest najdroższym transferem tego klubu i całej Premier League.
» 6 sierpnia 2015, 15:41 #44
kari17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 15:45

Jeszcze w tym sezonie Rafael mu pokaże, że tak się United nie traktuje. Angel szykuj się na ostrą jazdę w meczu z Lyonem. :P

Ogólnie to nie ma jak wiadomość dnia, Angel już z United oficjalnie wy[...]ala. :D
» 6 sierpnia 2015, 15:41 #43
levisboy1989: no to pokazal klase z numerem SIEDEM, ani do piet nie dorosl poprzednikom
» 6 sierpnia 2015, 15:40 #42
Stringer: Teraz już wiem dlaczego Ferguson nie kupował gwiazd...
» 6 sierpnia 2015, 15:38 #41
Chestnut: Ferguson je tworzył, tylko że, też odchodzą. xD
» 6 sierpnia 2015, 15:53 #40
Reusik: Kupował, tylko nie za często.A do Ameryki południowej szczęścia nie miał
» 6 sierpnia 2015, 15:57 #39
MU1212: ja już dawno zerwałem plakat Di Marii z Bravo Sport
» 6 sierpnia 2015, 15:36 #38
beniek1409: Mam ogromną nadzieję, że to ostatni news o tym "piłkarzu" na tej stronie
» 6 sierpnia 2015, 15:36 #37
United45: Miałeś chamie złoty róg...
» 6 sierpnia 2015, 15:35 #36
barietta: Oplułem monitor ,zero szacunku do gościa !
» 6 sierpnia 2015, 15:33 #35
Jakubek722: To teraz go wytrzyj i nie płacz. Nie jeden taki piłkarz będzie w United.
» 6 sierpnia 2015, 15:46 #34
hamera: Rafa pokaż mu jak się gra :)
» 6 sierpnia 2015, 15:31 #33
CzerwonyJLB: Połamania, obyś szybko trafił do szpitala PSG :) i szybko z niego nie wyszedł ...
» 6 sierpnia 2015, 15:29 #32
piter943: Heh, a jeszcze miesiąc temu mówił, że chce zagrać lepszy sezon w Manchesterze niż poprzedni. Zwykły łak na kasę, hańbił numer 7 i dlatego życzę mu wszystkiego najgorszego ;-). ADIOS !
» 6 sierpnia 2015, 15:27 #31
SzmuLik: Brak mi słów żeby to skomentować. Przychodził jako zbawca, grał jak łajza, odszedł jako ostatni frajer. Oby go tam ISIS przycisnął, niech zobaczy że w Anglii miał bezpieczniej niż w muzułmańskim kraju.
» 6 sierpnia 2015, 15:25 #30
pawbuk6: Mam tylko nadzieję, że klub odzyskał sporo zainwestowanych w Angela pieniędzy.
W sumie nawet nie trzeba go specjalnie zastępować, na pomocy u nas dość tłoczno :D
» 6 sierpnia 2015, 15:25 #29
DevoMartinez: Zegnaj Parszywek.
» 6 sierpnia 2015, 15:25 #28
Jakubek722: Miałeś wszystko, a teraz nie masz już nic. Żegnaj Angel! :)
» 6 sierpnia 2015, 15:24 #27
vistula06: nic dodać,żegnam!
» 6 sierpnia 2015, 15:22 #26
Copy: Na usta ciśnie się tyle niecenzuralnych słów, których w komentarzu przytoczyć nie mogę.
Jedyne, co jest akceptowane to: Niech sie udławi tym hajsem szczur przebrzydły. !
» 6 sierpnia 2015, 15:21 #25
Dubek: Przecież on sam chciał odejść, wręcz uciekł z klubu to co mieli zrobić? Trzymać go na siłę i stracić całą kasę za którą go kupili? Z niewolnika nie ma zawodnika, chciał uciec to uciekł. Straciliśmy tylko koło 10 baniek na nim więc jest bardzo ok.
» 6 sierpnia 2015, 15:24 #24
Marllo: To on zrobił nie my ;)
» 6 sierpnia 2015, 15:24 #23
Dubek: Przecież nie siedział bo Van Gaal tak sobie wymyślił tylko dlatego że grał słabo, więc pretensje niech ma tylko i wyłącznie do siebie.
» 6 sierpnia 2015, 15:31 #22
kocio10: Krzyż na droge.
» 6 sierpnia 2015, 15:21 #21
Keyen: Teraz to raczej półksiężyc na drogę.
» 6 sierpnia 2015, 15:40 #20
HDMIMOD: I tak nic tam nie osiagnie 30 kilowy jednostrzalowiec. Wiekszego frajera w pilce noznej nie widzialem. Nie zycze powodzenia!
» 6 sierpnia 2015, 15:20 #19
boro07: To, że nie udało mu się w United to trudno, bywa. Ale sposób w jaki uciekł (bo inaczej się tego nie da określić) - żenada. Powiem tak: jeśli mu się uda w PSG to trudno - może faktycznie nie pasował do Premier League (chociaż mógł sobie dać trochę więcej czasu), ale jeśli mu się nie uda, to nawet go nie będzie szkoda.
» 6 sierpnia 2015, 15:19 #18
DEPE: skad sie biora te bluzgi na di marie? co on byl jakas legenda klubu i zdradzil? jesli juz to powinniscie bluzgac na beckhama czy van nisterlooya, dwie niby legendy a gdy tylko zobaczyli zielone papierki pareza odrazu wsiedli w samolot do madrytu i powiedzieli kibicom united: pocalujcie nas w dupe.
a di maria? zwykly najmenik.
» 6 sierpnia 2015, 15:18 #17
w124amg: poszytaj sobie w jakich okolicznosciach odchodził beckham i RVN...
» 6 sierpnia 2015, 15:20 #16
Dubek: Chodzi o to że w zeszłym sezonie grał gówno, obiecał że się poprawi, że będzie walczył o pierwszy skład itd, że nigdzie się nie wybiera. Tournee się zaczęło a ten pajac cichaczem poleciał do Arabów zamiast do Ameryki do drużyny więc bluzgi jak najbardziej zasłużone, jest pajacem bez ambicji i tyle.
» 6 sierpnia 2015, 15:21 #15
InSaneR: Jeśli nie wiesz w jakich okolicznościach odchodzili Becks i RVN to sie nie wypowiadaj, też nie lubie Realu ale nie trzeba przy tym zakłamywać rzeczywistości :)
» 6 sierpnia 2015, 15:23 #14
orchi650: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2015 15:18

Całe szczęście że choc troche pieniedzy udało się odzyskać w tego uciekającego do kanału La Manche szczura
» 6 sierpnia 2015, 15:17 #13
brylaantowy: TCHÓRZ
» 6 sierpnia 2015, 15:17 #12
MajkelRoy: "nic tak nie boli jak zdrada zdrada z Cyganem" :D
» 6 sierpnia 2015, 15:16 #11
Dubek: I bardzo dobrze się stało :)
» 6 sierpnia 2015, 15:16 #10
czapens: czas o nim zapomnieć Panowie :) it's time to move on
» 6 sierpnia 2015, 15:16 #9
buffalo9: niech spiernicza , sprzedawczyk
» 6 sierpnia 2015, 15:16 #8
dami95: Powodzenia Angel :-). Zobaczymy teraz co ten nasz filozof wymyśli...
» 6 sierpnia 2015, 15:15 #7
InSaneR: Next twat from Argentina ;)
» 6 sierpnia 2015, 15:15 #6
dockej: a za rok będzie chciał grać w Bayernie... brak jakiegokolwiek szacunku dla tego uszloka
» 6 sierpnia 2015, 15:15 #5
brennt: on to by chciał do barcelony
» 6 sierpnia 2015, 15:17 #4
Marllo: Uszlok hahah :D
» 6 sierpnia 2015, 15:17 #3
Ariacchi: Paszoł won!
» 6 sierpnia 2015, 15:14 #2
ejrikoo: ADIOS!
» 6 sierpnia 2015, 15:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.