Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hummels podjął decyzję w sprawie transferu z BVB

» 24 marca 2015, 07:34 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Mats Hummels jest gotowy, aby latem zamienić Borussię Dortmund na Manchester United – czytamy w Daily Mail.
Hummels podjął decyzję w sprawie transferu z BVB
» Mats Hummels latem może trafić do Manchesteru United
Niemiecki obrońca ponoć podjął decyzję odnośnie swojej przyszłości i jest gotowy rozpocząć nowy rozdział w piłkarskiej karierze.

Hummels na celowniku Manchesteru United znajduje się od dłuższego czasu. Reprezentant Niemiec doskonale zdaje sobie sprawę z zainteresowania Czerwonych Diabłów. 26-latek na Old Trafford miałby trafić już latem.

Jedyną przeszkodą w transferze Hummelsa do Manchesteru United może być kwota odstępnego. Choć Borussia Dortmund wydaje się pogodzona ze stratą swojego defensora, to zamierza puścić go jedynie na swoich warunkach. A te są mocno wyśrubowane. Kwota odstępnego za Niemca może wynieść nawet 36 milionów funtów.

Takie pieniądze nie odstraszają jednak Louisa van Gaala. Holender zamierza porozmawiać z szefami Manchesteru United, aby ci rozpoczęli negocjacje w sprawie transferu niemieckiego obrońcy.


TAGI


« Poprzedni news
Jones: Uwielbiamy udowadniać, że ktoś się myli
Następny news »
Radamel Falcao zamieni United na Liverpool?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (89)


MaciejSky: Kurde no... Bylem i jestem zwolennikiem tego transferu, ale taka kasa to przesada. Nie jest tyle wart moim zdaniem.
» 24 marca 2015, 23:14 #82
UrbannLegend: Jeśli się nie połamie w pół jak Vermaelen, to moim zdaniem dobry wybór. Ale znając podatność zawodników MU na kontuzje wszelkiego rodzaju...
» 24 marca 2015, 22:48 #81
PoProstuKibic: Dobra Dobra narzekacie , że hummels jest szklany itp a jak do Serie A poszedł Stefan de Vrij czy do nas taki Rojo ten 1 miał przyjść do nas ostatecznie wybrał Lazio i włoską ligę i jakoś sobie tam radzi i na razie jakoś szpitali nie odwiedza i jest jednym z lepszych defensorów w Serie A , Rojo poza tym jednym urazem też daje radę myślę , że Hummels spokojnie da sobie radę a co do ceny teraz takie czasy , że trzeba płacić takie kwoty.Jak za Dybalę trzeba bulić od 40 mln bo Palermo za mniej go nie puści to tu jest cena promocyjna , Laporte , też przymierzany do nas Klauzurę odstępnego 40 mln .

Dla mnie czy Hummels czy inny klasowy obrońca i tak będzie wzmocnieniem choć dla mnie na lidera defensywy wyrasta Chris Smalling popełnia mało błędów strzela gole , jesli nie hummels to możę Otamendi też silny dobrze gra głową . Zresztą tak jak pisałem będę się cieszył z każdego wzmocnienia w defensywie .
» 24 marca 2015, 20:27 #80
RedDevils4life: Jeżeli by się nie połamał to byłby to świetny transfer. Jednak czuję, że może to być coś podobnego jak z Vermaelenem.
» 24 marca 2015, 20:06 #79
M1LKA: ja tam się będę cieszył z każdego transferu... jeśli nie jest jakis młodzik do akademii. Wolałbym Varane'a ale jego raczej z Realu nie puszczą. Lepszy Hummels niż jakiś przepłacony młodzik, który nie wiadomo jak sie ukształtuje np. taki Marquinhos.
» 24 marca 2015, 18:37 #78
Klimaa: Wszystko zależy od ceny. Umiejętności ma, jednak trochę obawiam się jego częstych wizyt u lekarzy.
» 24 marca 2015, 18:05 #77
chowder: Od jakiegoś czasu gra w miarę regularnie.
» 24 marca 2015, 18:27 #76
Kopec91: Daily Mail Strikes Again! :P
» 24 marca 2015, 17:47 #75
NIUG: Jak ja się cieszę na tę wieść
» 24 marca 2015, 17:15 #74
dev13: Przy takiej chamskiej grze jak Skrtela,Gerarda każdy moze zlapac kontuzje a jako obronca Hummels jest ograny doswiadczony nie ma dwu zdan a czy drogi to zalezy co prezentuje a Di Maria to tani był weżcie pod uwage Falcao co prezentuje ile by kosztowal wykup z Monaco plus horrendalna tygodniowka.
» 24 marca 2015, 17:07 #73
mtr: To nie będzie dobry interes on jest zbyt podatny na kontuzje.
» 24 marca 2015, 16:51 #72
szwajcar91: i chyba trochę za drogii
» 24 marca 2015, 17:39 #71
maly26: Można go wziąć ale nie za taką kasę..
» 24 marca 2015, 16:28 #70
Domestos: Przyda się, tylko nie za 36 mln funtów.
» 24 marca 2015, 16:11 #69
kamil496: Między słowo "klasowy" a "stoper" dopisz "szklany", jak ma być w szpitalu częściej niż na boisku to podziękuję za takiego klasowego stopera
» 24 marca 2015, 16:23 #68
kralo11: Ja tam go niechce jest dobry jak jest w formie a zeby byc w formie musi grac a jest szklany liga angielska = transfer do szpitala w MU + cena ktora nie jest mala
» 24 marca 2015, 16:08 #67
uwe13: Osobiście zgadam się "krystian8131" jak dla mnie jego gra nie porywa,a dodatkowo ta cena!! Wolałbym żeby nasi dotychczasowi obrońcy mieli większa możliwość wykazania się, bo to nie jest max na jaki ich stać.
» 24 marca 2015, 15:00 #66
Czolgu1878: W tytule powinno być napisane "wg daily mail". Bo to robi sporą różnice.
» 24 marca 2015, 14:44 #65
vip14: Hummels ma pojęcie do gry, a więc jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o jego transfer do United.
» 24 marca 2015, 14:36 #64
satan23: Mam nadzieję że nie przyjedzie w karetce.. ;]
» 24 marca 2015, 14:22 #63
Maly93: Coś mi się zdaje, że albo od razu by wymiatał naszą ligę, albo szybko by otworzył listę kontuzji :)
» 24 marca 2015, 14:17 #62
bacalinho: Laporte jest dobry ale nie podniecaj się nim tak bo oglądam jego mecze i Hummels go zjada na chwile obecną, i za Laporta tez z 40mln trzeba dać, bedzie jak bedzie i tak kupimy Hummelsa a Real Laporta bo się nim interesuje
» 24 marca 2015, 13:25 #61
jaratkow: Przyjąłem do wiadomości. Produkowanie jakichś "za" lub "przeciw" nie ma sensu, bo klub i tak zrobi swoje. Jak w przypadku każdego transferu szanse na jego finalizację są 50/50, tak samo jak to, czy transfer wypali czy nie. Jako kibic United trzymam kciuki aby były to te właściwe 50...
» 24 marca 2015, 13:10 #60
Veggie: Jeśli będziemy grać tak jak z Tottenhamem i Liverpoolem to dla mnie może nie być żadnych transferów.
» 24 marca 2015, 13:03 #59
tom93: Jestem za, a nawet przeciw ;)
» 24 marca 2015, 12:57 #58
zbyszek7: Hahahaha Wygralismy 2 mecze i od razu wszyscy do nas przychodza. Kocham devilpage
» 24 marca 2015, 12:49 #57
emil1986x: obczaj sobie onet to dopiero źródło wiedzy :P
» 24 marca 2015, 13:26 #56
zbyszek7: Nie ,onetu juz nie moge czytac :p
» 24 marca 2015, 13:55 #55
DevoMartinez: Ja wolałbym nie ale van Gaal lubi obrońców grających dobrze piłka i potrafiących ją przeprowadzić jak trzeba na połowe rywala więc na bank będzie się o niego starał. Smailing też zaczyna fajnie piłke wyprowadzać, widać ze nad tym chłopaki pracują. Ale jak będzie LM to raczej będziemy o niego walczyć. Tyle, że jak Bayern go zechce kupić to on pójdzie tam bankowo.
» 24 marca 2015, 12:42 #54
trikos: Byłby to taki Michael Carrick do środka obrony. Ograny, doświadczony i bez gorącej głowy, wszystkie jego interwencje są z gracją i wyglądają jakby były obliczone przed meczem :)
» 24 marca 2015, 12:36 #53
Rotx: Ja też jestem przeciwko takiemu transferowi choć nie do końca.
Na plus
- doświadczenie europejskie,MŚ,LM
- liczące się w świecie nazwisko,
- dobre statystyki obecnego sezonu jeżeli spojrzeć na przechwyty,odbiory,rozegranie piłki
na minus
- częste kontuzje
- spora cena
- duża pensja
1) Mnie jako kibica interesują tylko plusy tej transakcji.
Ani ja go będę leczył, ani mu płacił więc mnie jako fana będzie obchodziła tylko jego gra a jak wiemy nie gra najgorzej.
2) United zawsze słynęło z tego że trafialii tutaj piłkarze ze sporymi osiągnieciami i długoletnim doświadczeniem w piłce z prawdziwego topu: Ferdinand,van Persie,Veron,van der Sar,Yorke,Andy Cole, czy teraz Juan Mata czyli transfery gotowych piłkarzy do zespołu.
Podam 2 przykłady dla potwierdzenia mojej tezy:
City(słaba historia ale gigantyczne fundusze na transfery, słabi trenerzy(Hughes,Mancini,Pellegrini)
Najlepsze transfery-Toure,Silva,Aguero,Kompany,Nasri,Tevez
Osiągniecia po transferach od 2008 roku
-2 mistrzostwa,1 wicemistrzostwo,,raz 3 miejsce,1 puchar Anglii,,1 raz tarcza,1 raz Puchar ligi
Arsenal(świetna historia,spore fundusze na trasnfery i jeden niezły trener)
Transfery od 2005 roku czyli od roku w którym Wenger zwariował i od tego momentu zaczęło się zajmowanie ciagle 4 miejsce do roku 2013 do którego kontunuowano tą strategie)
Transfery z- Cole,Campbell,Bergkamp,Pires,Ljungberg,Henry,Vieira,Gilberto Silva,Fabregas,van Persie
Transfery do-Adebayor,Walcott,Hleb,Bendtner,Rosicky,Denilson,Song,Eduardo,Sagna,Lassana Diarra,Ramsey,Nasri,Vermaelen,Chamakh,Koscielny,Squillaci,Gervinho,Alex Chamberlain,Mertesacker,Arteta,Podolski,Giroud,Cazorla,Monreal
Osiągniecia po 2005 roku -1 raz tarcza,1 raz Puchar Anglii.
Wenger myślał ze jak kupi najlepszych juniorów z Anglii to po 5 latach będzie miał gotowych zgranych ze sobą 25 latków , ale fakt jest taki że żaden z nich nie osiągnął takiego poziomu jak chociażby
Hazard,Neymar,Bale,Gotze a gdzie Chamberlain,Ramsey,Wilshere .

Prawda jest taka że budowanie zespołu na młodych zawodnikach jak Marquinhos czy Laporte nie jest do końca rozsądne ponieważ w międzyczasie do piłki wyskoczą kolejne mega talenty które umiejętnościami przebiją wymienionych , dlatego też czasem warto zapłacić dużo za doświadczonego zawodnika niż kupować młodzieżowca który może nie rozwinąć się do poziomu swoich młodszych kolegów którzy w tym czasie wyskoczą do profesjonalnego futbolu na dużo lepszym poziomie umiejętności czy tez gotowego zawodnika w którego można wcześniej zainwestować pieniądze i korzystać z niego ze spokojnym sumieniem , traktując go przy tym jak profesjonalistę a nie młodą gwiazdeczkę.
» 24 marca 2015, 12:04 #52
vegeto65: Trzeba brać trochę tą informację na dystans, ponieważ to nie jest oficjalne to raz, dwa to, to że w letnim oknie transferowym może wydarzyć sie wszystko. Ale jestem zdania że potrzebujemy takiego obrońcy ale ogólnie wam powiem mieszkam w Niemczech i sporo pytałem tych którzy interesują się BVB. Mówili że do transfer do MU nie jest możliwy ponieważ są przekonani że Hummles pójdzie do Bayernu ale też sie dowiedziałem że Hummels dużo gra w kratkę + to że dużo ostatnio miał kontuzji. Ale ja myślę że pasował by do naszej ekipy i wprowadził by dużo spokoju.
» 24 marca 2015, 11:57 #51
Hardwell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2015 11:41

Moim zdaniem Hummels jest dobrym rozwiązaniem ponieważ stylem gry bundesliga bardziej przypomina BPL.
Mangala w Porto uważany był za lepszego obrońce od Otamendiego natomiast Argentyńczyk zrobił większą karierę w La Lidze bardziej podobnej stylem do portugalskiej niż Mangala w bpl
Tak pozatym Hummels w serwisie whoscored.com ma lepszą średnia notę za występy w tym sezonie od Otamendiego.
Hummels wg mnie lepiej sprawdzi się jako lider defensywy
» 24 marca 2015, 11:38 #50
Pady: Jestem na nie, wiem jak dobrze gra glowa ale mam juz dosc gwiazd przychodzacych typu Falcao czy Di Maria. Nasze najlepsze transfery to Hererra,Blind i Rojo czyli pilkarze wybijajacy sie a nie przychodzace ze statusem gwiazdy. Falcao odejdzie takim pilkarzom niedaje sie czas na ogranie, mlody Shaw tego jedynie moze potrzebowac zagral tylko jeden sezon, Di Maria tez zawodzi ale ma sporo asyst tym sie broni do nastepnego sezonu. Tak wiec jestem na transfery typu wschodzacych pilkarzy z dobrych lig lub ogranych w lidze mistrzow.
» 24 marca 2015, 11:32 #49
vegeto65: A co Hummels nie gra w dobrej lidzie ? i czy Hummels nie jest ograny w lidze mistrzów ? nie rozumiem Twojej końcowej wypowiedzi z resztą mogę sie zgodzić bo to jest prawda co napisałeś że Mats może okazać sie drugim AdiM
» 24 marca 2015, 12:28 #48
DevoMartinez: Napisał, że woli średnich wybijających się piłkarzy brać z dobrych lig albo zespołów ogranych w LM. Hummels to gwiazda a nie wschodzący piłkarz.
» 24 marca 2015, 12:38 #47
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2015 11:15

Otamendi :) Hummelsowi stanowcze nie wole Argentynczyka zdecydowanie i to jeszcze jak grał w Porto. Jest tez opcja Varane z Realu bo nie gra zbyt czesto i Marquisho ( chyba tak sie pisze )

Do tego dołożyć Danilo lub Clyne i bd obrona miodzio :)
Do pomocy wrzucic jakiegos box to box tylko kwestia kogooo..Strootman niewiadoma..Vidal tez

Na skrzydło Depay i Sterling zakontraktowac :D i bd okienko bomba
» 24 marca 2015, 11:11 #46
bacalinho: Nie ściema tylko realny i bardzo dobry transfer i na początku z depayem to będą nasze dwa pierwsze transfery latem
» 24 marca 2015, 11:11 #45
mantup89: Prosze cie...
» 24 marca 2015, 11:30 #44
emil1986x: ściema :P
» 24 marca 2015, 11:09 #43
JuveUnited: Lepszy Otamendi w tym momencie. Hummels w tym sezonie popelnia wiele dziecinnych bledow i w dodatku jego zdrowie to zagadka
» 24 marca 2015, 11:09 #42
DevoMartinez: Wow jak tak piszą w daily mail tzn, że Hummels jest już u nas. :D
» 24 marca 2015, 11:09 #41
vieeeri: Co do transferu Hummelsa jestem sceptycznie nastawiony, choć jeszcze do niedawna był pierwszym, którego chciałem u nas.

Zastanawiam się, czy nie warto byłoby spróbować takiego układu, że sprowadzić z AV Vlaara, któremu kończy się kontrakt, a w jego miejsce za kilka mln wytransferować Evansa, który mógłby im wypełnić lukę po Holendrze. Wiem, że teraz może napłynąć fala krytyki, że Vlaar to szkło itd. ale nie sądzę aby większe od Hummelsa, a w dodatku zarząd nie zaproponuje mu zapewne tygodniówki wyższej niż 100 tys. a sam Hummels pewnie na start dostanie ok. 200tys. tygodniówki. Oczywiście Vlaar nie musiałby być jedynym ŚO kupionym, można powalczyć o tego Otamendiego jak najbardziej, ale sądzę że wymiana ogniwa w postaci Vlaar za Evansa, szczególnie że przyszedłby za darmo nie wyszłaby na złe United :)
» 24 marca 2015, 10:54 #40
suuchy: sprowadzić go! Evansa wywalić dać mu emeryture i już niech nie wraca do piłki.
» 24 marca 2015, 10:48 #39
CeTe: Co wy się uparliście na te kontuzje. Miał jedną poważną kontuzję gdzie miał pauze na prawie polowe sezonu i potem druga spowodowana niedoleczeniem poprzedniej. W tym sezonie opuścił przez kontuzje może z 5 meczy, a inne pauzy to było albo oszczędzanie zawodnika np na Ligę Mistrzów albo naciągnięcia mięśni ale to jest wina sztabu medycznego.
Uparliście się strasznie na to że on jest niby szklany, papierowy, plastikowy może jeszcze z poliestru...
Manchester United w przyszłym sezonie będzie grało w LM i potrzebujemy doświadczonych obrońców. W obronie musi być przywódca jak kiedyś Vidic na dzień dzisiejszy nie mamy takiego. Gdyby nie wyjścia De Gei w odpowiednim momencie to kto wie może Liverpool ograłby nas w 10 bo takie były dziury w obronie !
» 24 marca 2015, 10:44 #38
mervel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2015 12:06

14/15 Virus Infection Feb 12, 2015 Feb 19, 2015 7 days
14/15 back trouble Dec 8, 2014 Dec 10, 2014 2 days
14/15 Stretched Ligament Nov 3, 2014 Dec 1, 2014 28 days
14/15 Aug 25, 2014 Sep 22, 2014 28 days
14/15 Knee Problems Jul 14, 2014 Aug 24, 2014 41 days

w sumie ponad 100 dni pauzy.
Trochę sporo jak na obecny sezon jeszcze nie zakończony ?
» 24 marca 2015, 12:05 #37
borson: Po co kupować kogoś kto prawdopodobnie będzie ciągle odwiedzał szpitale a nie grał. Wystarczy że Jones jest szklany.
» 24 marca 2015, 10:36 #36
bacalinho: A dla mnie bardzo dobry transfer, hummels to top 5 wsrid obrońców doświadczony, ograny, potrafiący rewelacyjnie wprowadzać piłkę do gry, możecie mnie hejtowac ale hummeks będzie dobrym transferem i później będziecie go wielbić, podobnie jak felaini teraz a wcześniej, mata, young, itp mowicie o otamendim ok fajny gracz itp ale zobaczcie co się z benatia stalo? Mangala wymiatacz ligi portugalskiej a poczatek w City porażka, emerytiwany demichelis go wygryzl. Nie bez przypadku Hummels zostal najlepszym obronca MŚ:-) aby nie kontuzje i bedzie czołowych SO BPL:-) dla Rojo musi byc ktis opanowany i doświadczony do pary na SO:-) dla mna para Rojo-Hummels byka by naprawdę dobra, po za tym otamendii nie cgce zbytnio sie ruszac z Valencii, co do transferów dla mnie out Evans, nue przekonuje mnie ten fracz a kupiłbym Colman/Clyne chic w chwili obecnej Vakencia gra tam naprawdę dobrze i moze byc jak z Alaba w Bayernie:-) Depay praktycznie jest nasz, Pogba raczej za drogi i do PSG pójdzie, Ings za darmo hrac od razu, Laccazete prezentuje sie świetnie ale tonjest związane z odejscirm RVP a malo realne i jakis SP ale nienkoniecznieni mozemy grać
» 24 marca 2015, 10:33 #35
BartekMU10: Nie rozumiem tego zainteresowanie Niemcem. Kasa bardzo duża jak na obrońcę. Jeśli mamy już brać stopera, to bierzmy kogoś ogranego w Anglii, kogoś kto nie jest szklany. Na szczęście sytuacja u nas z obroną sie ustabilizowała i zaczęli dobrze grać.
» 24 marca 2015, 10:17 #34
pequ89: Spójrzcie na tabelę. Aktualnie tylko Southampton i Chelsea mają mniej straconych bramek od MU. Nie potrzeba nam obrońców. Trzeba wprowadzać młodzików, niech się ogrywają. A nie wydawać kolejne miliony na kogoś, kto większość czasu będzie po szpitalach chodzić...
» 24 marca 2015, 10:13 #33
RedRevolta: A jak myślisz czyja to zasługa, że aktualnie tylko Southampton i Chelsea mają mniej straconych bramek od nas, bo raczej nie naszych obrońców! :D
» 24 marca 2015, 12:08 #32
pequ89: Oczywiście duża w tym zasługa DeGei, no ale jakby nie patrzeć obrona też ma w tym jakiś udział.
» 24 marca 2015, 12:51 #31
RedRevolta: Tak czy inaczej nie zgodzę się z tobą i uważam, że transfer obrońcy to priorytet w letnim okienku transferowym!
» 24 marca 2015, 13:15 #30
pequ89: Myślę, że niepotrzebnie pozbywaliśmy się dwójki Ferdinand, Vidic. Może i nie prezentowali już tego poziomu co kiedyś. Ale gdyby jeden z nich został, to młodzi mieliby się teraz od kogo uczyć.
» 24 marca 2015, 13:34 #29
RonaldoNaniBack: 36 mln funtów :O chyba ich pogieło to nie lepiej jakiegoś tańszego i szybkiego?? Hummels to ślimak na boisku wolałbym Kościelnego czy Onuchoe dobry ma sezon...
» 24 marca 2015, 09:58 #28
bacalinho: To nie jest Fifa kolego, Kościelny jest nie ralny bo w Arsenalu jest dowódcą obrony i z anic nam go nie sprzedadzą a Onuchoa to w Fifie jest dobre wzmocnienie bo ma siłę i szybkość a nie realny świat piłki nożnej, on jest gorszy od Jonsa więc nie wypisuj głupot
» 24 marca 2015, 11:10 #27
emil1986x: haha kościelny lub onuchoe poważnie?? hahahaha co Ty za city i liverpoolem jestes?
» 24 marca 2015, 11:11 #26
AdaMUFC: To nie FUT :D
» 24 marca 2015, 11:19 #25
Czolgu1878: No tak Kościelny w fifie bodajże world 81 tempa, Onouha chyba z 80. A tłumaczył ci ktoś kiedyś, że pomiędzy fifą a prawdziwym światem istnieje jakaś różnica?
» 24 marca 2015, 14:42 #24
radek87urban: Bardzo go chciałem w United, ale po tych wszystkich kontuzjach może grać w Anglii tyle, co Phil Jones.
» 24 marca 2015, 09:42 #23
kckMU: niech go Real bierze. Biznes musi się kręcić, a Hummels to nazwisko samo w sobie.
» 24 marca 2015, 09:18 #22
dawidlp92: Ale po co ? Smalling Jones Rojo ... w obecnej chwili mamy najlepsza środek obrony w lidze ... jak mamy kogos kupowac ta boki choć tu tez jest bardzo dobrze ... skupilbym sie na Pogbie Depayu i ewentualnie jakims napastniku
» 24 marca 2015, 09:05 #21
cekaj: a jak Smalling,Jones złapią kontuzje? ..moim zdaniem przydalbym sie kolejny obronca ale nie oczywscie za 40mln tym bardziej ze przyszlyy sezon dochodzi Liga Mistrzów :)
» 24 marca 2015, 09:17 #20
champione2013: Najlepszy środek obrony ? serio ? Chyba pomyliły ci się słowa

cekaj
Tam bierzmy jeszcze kupmy Neuera bo DDG dozna kontuzji i co wtedy ? Po co ci tylu środkowych obrońców ? Wole mniej ich mieć , ale na poziomie no i nie szklanych . 3 dobrych uzupełniać młodzieżą chociaż z drugiej strony od nich za wiele sam bym się nie nauczyl .
» 24 marca 2015, 10:54 #19
cekaj: a po co mi Neuer ? jak mamy Valdesa ? przeciez tu połowo druzyny to szklanki! o ile pamietam to juz w tym sezonie Carrick i Blind musieli grac w obornie ! nie pameitasz ? to jak ty chcesz grac w LM tylko z dwojka powaznych obroncow bo Ewans juz raczej takim nie jest!
» 24 marca 2015, 12:49 #18
champione2013: Smalling , Rojo , Jones po co ci więcej ? Jeżeli wskoczą na odpowiedni poziom to tylko młodzież do nich dostawić . NIKT , ABSOLUTNIE NIKT w czołowych zespołach Europy nie ma 4 SOLIDNYCH obrońców środkowych .
» 24 marca 2015, 22:32 #17
Muuuuuuuuuuu: Wydawać fortunę na obrońcę, który w każdym sezonie ma jakąś kontuzję? Smalling, Jones, Rojo, McNair czy nawet Evans jeśli zostanie. Do tego dokupić doświadczonego gościa typu Vlaar za 10mln.
Hummels to problem nie tylko z kontuzjami. Jak się na niego wyda 35mln to będzie musiał grać. Czy będzie forma czy nie. A to może oznaczać kłopoty. ADM wypadł ze składu dopiero po czerwonej kartce mimo, że od dawna nic nie grał. Mata w każdym meczu grał dobrze a i tak dłuuuugo siedział na ławie.

To już lepiej K. Glik do MU. Byłoby komu kibicować a przecież gorszy od Jonesów czy Smallingów nie jest.
» 24 marca 2015, 09:05 #16
cekaj: popieram!i to jeszcze nie za ta kase !! kupowanie kota w worku!
» 24 marca 2015, 09:19 #15
trikos: Patrząc na to jak Phil z Chrisem ostatnimi czasy czyszczą wszystko to nie wiem czy jest sens eksperymentować ze szklanymi Hummelsami...Wygląda że Sir Alex znów miał nosa i dobrze zrobił wykupując ich jako młodych chłopaków przecież marginesy błędów musiały się kiedyś skończyć.
» 24 marca 2015, 08:43 #14
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2015 14:29

Nie panikuje wybiera najprostszą opcje bardzo skutecznie. Chyba lepiej wyczyścić niż kombinować i bang...do tego jest silny,szybki i nigdy nie odpuszcza. Takie zaangażowanie powinni mieć zawodnicy naszego ukochanego klubu. Ferguson powiedział że Phil to przyszły kapitan nie tylko na umiejętności ale i serce zostawiane na boisku. Vidić też był typowym kasownikiem, czyścicielem gdy obok był opanowany z gracją grający Ferdinand, tak jak teraz Phil i Chris u mnie mają kredyt ogromny.
» 24 marca 2015, 14:26 #13
welllone: NIE NIE i jeszcze raz NIE.
Mam nadzieje, że to tylko plotki.
» 24 marca 2015, 08:41 #12
Dryblas: Im bliżej końca sezonu i wywalczenia miejsca w LM, tym więcej będzie takich Hummelsów, którzy jednak chcą trafić do Manchesteru.
» 24 marca 2015, 08:37 #11
mrk: Jasne Goetze puścili za 27 mln, ale z nas cwaniaczki chcą zedrzeć 36 za obrońcę
» 24 marca 2015, 08:35 #10
czarny226: Moim zdaniem 36 mln jest przesadzona 25mln € to max
» 24 marca 2015, 08:02 #9
MU1212: Hummels jest podatny na kontuzje to nie wiem czy jest sens go kupywać
» 24 marca 2015, 07:57 #8
18seba78: No Champions League, no party ;) W zeszłym roku nie wywalczyliśmy awansu, więc odrzucił możliwość odejścia z klubu, teraz BVB praktycznie może zapomnieć o CL w sezonie 15/16, to i Mats nabrał ochoty na przeprowadzkę :v
» 24 marca 2015, 07:51 #7
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2015 07:46

Clyne,Hummels,Gundogan,Depay,Cavani- jeżeli patrzeć na coraz wyraźniejsze plotki.
Dwóch połamańców ale jak taka ekipa działa na wyobrażnie.
Czterech pierwszych z chęcią bym zobaczył, piąty jest zbędny
» 24 marca 2015, 07:46 #6
czarny226: Gundogan niby kogo miał by zastąpić w obecnej formie ?
» 24 marca 2015, 07:55 #5
2Fast4You: Gundogan po kontuzji nie jest już taki cudowny jak w sezonie gdzie borussia grała z bayernem w finale CL, zbędny cavani raczej też, patrząc że gramy 1 napastnikiem
» 24 marca 2015, 07:57 #4
Rotx: rozchodzi mi się o to że Hummels i Gundogan sami wpychają się do united jeżeli wierzyć wypowiedziom w prasie.
» 24 marca 2015, 08:01 #3
Sheep: Dodałbym jeszcze do tej listy Danilo , o niego podobno walczy Real i Manchester
» 24 marca 2015, 09:41 #2
brylaantowy: Za tą cenę lepszy byłby Otamendi
» 24 marca 2015, 07:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.