Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hargreaves ostrzega przed transferem Hummelsa

» 3 lutego 2015, 15:50 - Autor: Rio5fan - źródło: tribalfootball.com
Były pomocnik Manchesteru United, Owen Hargreaves, nie jest przekonany, czy klub z Old Trafford powinien dołożyć wszelkich starań, by sprowadzić Matsa Hummelsa z Borussii Dortmund.
Hargreaves ostrzega przed transferem Hummelsa
» Owen Hargreaves nie jest zwolennikiem transferu Hummelsa do United
Czy Manchester United powinien sprowadzić Matsa Hummelsa na Old Trafford?
34-latek podkreślił, że reprezentacyjny obrońca Niemiec może mieć problem z bardzo fizycznym stylem gry w Premier League.

- To znakomity środkowy obrońca, który potrafi inicjować ataki, ale nie sądzę, że umie bronić. Jest na to za wolny. To nowa wersja Franza Beckenbauera. Hummels potrafi świetnie podawać, jednak na miejscu Manchesteru United szukałbym kogoś w typie Nemanji Vidicia czy Vincenta Kompany’ego - stwierdził Hargreaves.

- To naprawdę dobrze wyszkolony gracz, lecz na Old Trafford potrzeba kogoś bardziej fizycznego. Hummels jest kapitanem Borussii Dortmund, ale oni zajmują ostatnie miejsce w Bundeslidze. Czy to jest punkt odniesienia dla Manchesteru United? Nie jestem pewny - podsumował Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Valdes: Byłem bliski przejścia na emeryturę
Następny news »
Oficjalnie: Anderson piłkarzem Internacional

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


romario11: A ja się z tym zgadzam i też uważam że Hummels nie odmieni naszej defensywy a może i nawet transferem na OT zrobi sobi krzywdę bo to strasznie szklany gracz a w dodatku nie grzeszy szybkością.
» 4 lutego 2015, 07:45 #41
piter100000: w temacie przydatności do gry w BPL to Hargo jako ostatni powinien się wypowiadać
» 4 lutego 2015, 07:26 #40
Kortney: Przyganiał kocioł garnkowi....
» 3 lutego 2015, 23:32 #39
Vamper: Rok 2010. David Silva. Za wolny, za slaby fizycznie, za slabo gra w obronie. Nie nadaje sie do premier league. A mozna powiedziec, ze wprowadzil pewna rewolucje w premier league. Liga angielska staje sie co raz mniej fizyczna, a czolowe miejsca w lidze zajmuja druzyny, ktore ponad fizycznosc cenia sobie technike, inteligencje. Mozna tylko spekulowac czy Hummels poradzilby sobie w premier league, ale moim zdaniem nadaje sie. Pytanie tylko jak bardzo kontuzje beda mu przeszkadzaly w karierze.
A i wlasnie. Kolejny dobry przyklad to de Gea, ktory na poczatku mial pewnie problemy, ale teraz radzi sobie naprawde swietnie.
» 3 lutego 2015, 23:23 #38
Kortney: Zgadzam się z tobą w 100%. Następne przykłady to chuchra takie jak: Navas, Sterling, Coutinho, Cazorla i Oscar. Bojan aż nie złapał kontuzji tez grał całkiem dobrze. Jesteś dobrym piłkarzem to sobie poradzisz. Niestety na ta chwile wyjątkiem potwierdzającym regułę jest nasz Angel który (pozwolę sobie zacytować innego użytkownika, który rozbawił mnie jednocześnie trafnie opisując sytulacje) biega po boisku jak kot z pęcherzem. Wierzę jednak ze w końcu złapie formę i będzie błyszczal. W końcu w pierwszych kilku meczach ładnie się zapowiedział.
» 3 lutego 2015, 23:43 #37
Klimaa: Hummels pokazywał już że potrafi grać na wysokim poziomie. Poza tym skoro dopiero latem ma dojść do transferu to jest jeszcze sporo czasu na podpatrywanie jego gry. Jedno jest najważniejsze - latem defensywa musi zostać solidnie wzmocniona.
» 3 lutego 2015, 20:08 #36
Sandor: szkoda że nie przestrzegłeś MU przed samym sobą w 2007 r.
» 3 lutego 2015, 20:06 #35
micsie03339: Pytanie czy bez niego wygralibyśmy LM, od jego kontuzji zaczęła być widoczna dziura w środku pola.
» 3 lutego 2015, 20:25 #34
Sandor: dziurę w środku pola to mamy od 2005 do tej pory taka prawda.
» 3 lutego 2015, 20:50 #33
Kochas1994: dziura od 2005 gdy w klubie był jeszcze Keane a obok był Scholes ?
» 3 lutego 2015, 20:57 #32
Sandor: nie będę się licytował na miesiące , ale człowieku no pomyśl dlaczego od 2005 r.
» 4 lutego 2015, 23:29 #31
Rooooy: Powinni Piszczka kupić na prawą,a na środkiem pomyśleć solidnie do lata.
» 3 lutego 2015, 20:05 #30
RedDevil67: Owen wie co mówi, wkońcu sam jest tego przykładem;)
» 3 lutego 2015, 19:54 #29
leman: Przerobić go na ŚPD i będzie git :)
» 3 lutego 2015, 19:50 #28
DevoMartinez: No pattrząc na to, że w BPL dopuszcza się zapasy style klasycznym w polu karnym przy stałych fragmentach gry to faktycznie przydałby się ktoś pokroju Kompanego. Ale jak LvG ma ciśnienie, żeby grać tym swoim 3-5-2 to dla niego Hummels to pewnie must have. Nie dość, że wysoki i dobrze gra głową to jeszcze konkret grający piłką. Pewnie by sobie poradził, ale patrzać ile ma kontuzji to zanim on się wdroży do nowego zespołu to pewnie miną ze dwa sezony ;)
» 3 lutego 2015, 18:50 #27
MU1212: Widać zdania są podzielone na ten temat wolałbym sprowadzić Godina a Varane jest jeszcze za młody
» 3 lutego 2015, 18:20 #26
b90: Dobrze gada, Kogo to wina że Borussia zamyka tabelę Bundesligi? Tylko i wyłącznie piłkarzy. Hummels ma w tym spory udział bo nie raz przyczyniał się do zdobycia bramki przez rywali.
» 3 lutego 2015, 18:17 #25
Xtreme: no kogo wina ? Jak mi powiesz że Hummelsa który zagrał raptem perę meczy to Cie wyśmieje kolego. Szkoda że zapomniałeś kto został ostatnio najbardziej bramkostrzelnym i najlepszym obrońcą mundialu.
» 3 lutego 2015, 18:32 #24
Vaxiu: Nie pompuj tego Hummelsa tak, z nim w skladzie Borussia wygrala jeden mecz w lidze na 11 takze bez winy nie jest.
Co do mundialu to powinien dziekowac szalonemu bramkarzowi za tyle wyjsc bo nie raz przez miedzy innymi Hummelsa byloby 1vs1 gdyby nie Neuer. Decyzje FIFA o nagrodach w ostatnich latach sa odrobine kontrowersyjne wiec kierowac sie ich wyborem jest smieszne.
Podsumowujac, Hummels to swietny obronca ale strasznie podatny na kontuzje, totalnie bez formy i strasznie drogi. Trzy ogromne minusy ktore mowia "nie kupuj".
» 3 lutego 2015, 19:54 #23
karreem: Jak Borussia jest dziś w kryzysie to wina Hummelsa, oczywiście wg. Hargreavesa gdy odnosili sukcesy to Hummels nie miał w tym zasługi, a co z jego świetną grą w reprezentacji.
» 3 lutego 2015, 17:54 #22
Hardwell: Hummels w tym sezonie 3 razy motm natomiast reus 2 razy
» 3 lutego 2015, 17:41 #21
Muuuuuuuuuuu: Ma rację a wy się pieklicie bo Polska zakochała się w Borusii. Reus, Hummels i inne Piszczki.
Hummels gra inteligentnie ale nie fizycznie. To teraz mądrale pokażcie jaki obrońca EPL w ostatnich latach grał w stylu Hummelsa i zrobił wielką karierę?
Legendy środka ostatniego 20 lecia to Adams, Vidic, Terry czy teraz Kompany. Piłkarze pokroju Hummelsa mają przebłyski jak Kościelny czy Vermaelen ale jakoś nie potrafią rozegrać całego porządnego sezonu. A to wynika z fizycznego aspektu tej gry. I tutaj Hummels mógłby się okazać zwyczajnie za słaby. I co wtedy? Jak będziecie usprawiedliwiać wydanie 40mln jak Hummels będzie się ciągle leczył? On w Bundeslidze ciągle ma kontuzje to tutaj będzie miał pełny pakie Sky wykupiony i będzie oglądał mecze z łóżka szpitalnego.
» 3 lutego 2015, 17:35 #20
arek12121: Liga sie zmienia. :) i to dobrze bo takie ligi jak hiszpanska czy nawet niemiecka nam odjezdzaja przez tą "fizycznosc"
» 3 lutego 2015, 17:41 #19
Muuuuuuuuuuu: Doprawdy?
W Hiszpanii można oglądać mistrzostwa nurkowania prawie w każdym meczu, w Anglii jak takiego coś się zdarzy to od razu jadą po takim nurku, czy to Ronaldo, Rooney czy inny Drogba. Ja wolę ten fizyczny futbol, gdzie czasem może kość pęknie ale jest to ciągle sport dla mężczyzna.
O Niemcach to nawet trudno się wypowiadać. Bez Bayernu co to byłaby za liga?
» 3 lutego 2015, 18:55 #18
leman: Masz rację, jak w PL ktoś "zanurkuje" to od razu jest na niego nagonka mediów, piłkarzy i kibiców. A w Hiszpanii przymykają oko, bo przyklasnąć nie mogą. Choć rzeczywiście technicznie są lepsi :) A Hummels no cóż... dobry obrońca, genialne wprowadzanie piłki, świetny w powietrzu... ja bym zaryzykował sprowadzenie do United
» 3 lutego 2015, 19:56 #17
Kortney: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2015 23:31

Według mnie Rio był takim obrońcą w stylu hummelsa a to jest jedna z legend PL, Demichelis jakoś sobie radzi, Muniesa w stoke sobie radzi. Stereotyp ligi o fizycznosci to już tylko gadka zakochanych kibiców w latach 90-tych. Teraz w anglii jest wiele nacji. Inteligentni i dobrzy piłkarze zawsze sobie poradzą w PL i nie ważne czy jest się knurem jak walters czy szczypiorem jak navas.
» 3 lutego 2015, 23:25 #16
Olo: Skręcają mi się kiszki ze złości jak widzę Hargreavesa. Nienawidzę tego kolesia i chciałbym żeby już nigdy nie zabierał głosu w sprawie United. Może sobie powiesz coś o swoim nowym klubiku, City?
» 3 lutego 2015, 16:56 #15
kozacky: łapał okazję by do emeryturki dorobić ;p
dla city zagrał tylko 1 spotkanie :)
» 3 lutego 2015, 18:50 #14
emil1986x: dobrze gada vódki mu dać :P
» 3 lutego 2015, 16:35 #13
Cebulak: Ja jestem na nie w kwestii jego transferu za 40 baniek. Wiadomo, dobry piłkarz, ale moim zdaniem jedzie na opinii wyrobionej parę sezonów temu, a ostatnio same kontuzje. Zresztą mam nadzieję, że nasz środek obrony oprzemy na Rojo + Smalling/Jones.
» 3 lutego 2015, 16:23 #12
kap86: tak czy siak trzeba kimś te obrone wzmocnić. Humels szkoda że szklany bo byłby chyba idealny.
» 3 lutego 2015, 16:30 #11
radek87urban: Kto jak kto, ale Owen to się zna na kontuzjach w BPL.
» 3 lutego 2015, 16:06 #10
Freddie: mad my day :D szkoda ze w takich okolicznosciach... :/
» 3 lutego 2015, 20:46 #9
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2015 16:07

Ale brednie ... Hummels to światowa czołówka jeśli chodzi o grę głową , czytanie gry i odbiór piłki a on mówi że Niemiec nie umie bronić bo jest za wolny ? Dobre dobre :)
» 3 lutego 2015, 16:05 #8
radek87urban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2015 16:08

Może wyciągnął wnioski na podstawie miejsca BVB w tabeli? Tak czy inaczej zgadzam się z Tobą, to trochę niepoważne stwierdzenie Owena.
» 3 lutego 2015, 16:08 #7
Xtreme: To że Borussia jest ostatnia w tabeli nie znaczy że Mats nie jest jednym z najlepszych obrońców na świecie, zobacz sobie na jego statystyki w tym sezonie , on w ogóle nie grał na początku sezonu więc akurat jego najmniej można winić o postawę Borussi ( chyba nie wystąpił w pierwszych 10 kolejkach ) a to ponad połowa rundy jesiennej
» 3 lutego 2015, 16:12 #6
Reusik: Hummels jest powolny ale w takich sytuaciach staqia sie obok niego szybkiego stopera aby sie uzupelniali
» 3 lutego 2015, 16:21 #5
Rybak997: powiedział człowiek szklanka...
» 3 lutego 2015, 15:54 #4
padre: ...z którym w składzie graliśmy najlepszą piłkę w ciągu ostatnich 10 lat.
» 3 lutego 2015, 15:55 #3
Taurus: Gdyby nie kontuzje to Owen byłby wielkim piłkarzem.
» 3 lutego 2015, 18:07 #2
Abrakadabra: ja też
» 3 lutego 2015, 18:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.