Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FA Cup: Wspaniały gol Herrery i męczarnie z III-ligowcem

» 4 stycznia 2015, 18:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Yeovil Town 2:0 (0:0) i awansował do IV rundy Pucharu Anglii. Czerwone Diabły długo męczyły się z trzecioligowcem na Huish Park. Przełamanie przyszło dopiero do przerwie, kiedy fantastyczną bramkę zdobył Ander Herrera. W końcówce spotkania wynik ustalił Angel Di Maria, który wrócił do gry po kontuzji.
FA Cup: Wspaniały gol Herrery i męczarnie z III-ligowcem
» Manchester United pokonał Yeovil Town 2:0 (0:0) i awansował do IV rundy Pucharu Anglii. Czerwone Diabły długo męczyły się z trzecioligowcem na Huish Park. Przełamanie przyszło dopiero do przerwie, kiedy fantastyczną bramkę zdobył Ander Herrera. W końcówce spotkania wynik ustalił Angel Di Maria, który wrócił do gry po kontuzji.
Oceń zawodników:
David de Gea
Rafael Da Silva
Chris Smalling
Patrick McNair
Tyler Blackett
Luke Shaw
Darren Fletcher
Ander Herrera
Wayne Rooney
James Wilson
Radamel Falcao
Juan Mata
Jonny Evans
Angel Di Maria

Oddano 182 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Piłkarze Manchesteru United przed meczem zgodnie powtarzali, że w starciu z Yeovil Town nastawiają się na walkę o każdy centymetr boiska, bo gracze The Glovers spotkanie z Czerwonymi Diabłami potraktują jak finał FA Cup. Już pierwsze minuty pokazały, że przedmeczowe wypowiedzi nie były słowami rzucanymi na wiatr.

Louis van Gaal przeciwko Yeovil desygnował do gry mocną jedenastkę. W wyjściowym składzie pojawili się co prawda Patrick McNair, Tyler Blackett czy James Wilson, ale nie zabrakło też Wayne'a Rooneya, Davida De Gei czy Andera Herrery.

Gracze Yeovil od pierwszych minut ruszyli na United bez respektu. Taktyka była prosta – wysoki pressing i strzały z dystansu. Już w 4. minucie zza pola karnego uderzał Joe Edwards. Strzał był jednak niecelny i De Gea nie musiał interweniować.

Czerwonym Diabłom budowanie składnych akcji przychodziło z olbrzymim trudem. W 15. minucie zza pola karnego strzelał Wayne Rooney. Piłka w znacznej odległości przeleciała jednak nad spojeniem bramki strzeżonej przez Jeda Steera.

Na kolejną składną akcję zakończoną strzałem w wykonaniu United trzeba było czekać ponad kwadrans! W 32. minucie Fletcher podał do Herrery, ten zagrał prostopadłą piłkę do wybiegającego zza linii obrońców Wilsona. Anglik nie trafił soczyście w piłkę i tę w efekcie pewnie złapał bramkarz gospodarzy.

W kolejnych minutach to gracze Yeovil byli aktywniejsi na boisku. Manchester United wciąż grał zachowawczo, a zawodnicy z braku opcji często cofali piłkę do defensywy. Przed przerwą niecelny strzał zdołał jeszcze oddać Ander Herrera i było to wszystko, co gracze Louisa van Gaala pokazali na Huish Park w pierwszej części.

Holenderski menadżer w przerwie meczu dokonał dwóch zmian – Rafaela zastąpił Juan Mata, a Jonny Evans wszedł za Luke'a Shawa.

W 55. minucie gracze Yeovil stanęli przed szansą na objęcie prowadzenia. Błąd komunikacji pomiędzy Evansem a Smallingiem sprawił, że w dogodnej sytuacji znalazł się Kieffer Moore. Anglik nie przyjął jednak dobrze piłki, oddał lekki strzał i tym samym nie zaskoczył De Gei.

Po godzinie gry Van Gaal uznał, że czas na ostatnią zmianę w szeregach United. Boisko opuścił Radamel Falcao, a na placu gry pojawił się Angel Di Maria, który w ostatnich tygodniach leczył uraz miednicy.

To jednak nie Argentyńczyk, a Ander Herrera zrobił „coś z niczego”. W 64. minucie piłka po zagraniu Fletchera odbiła się od jednego z obrońców i spadała na osiemnasty metr. Herrera szybko zwietrzył okazję i kropnął z półobrotu ile miał tylko sił. Futbolówka poleciała pod poprzeczkę bramki Yeovil i wpadła do siatki! Hiszpan tak cieszył się z bramki z kibicami United, że za „agresywną celebrację” obejrzał żółtą kartkę.

Strzelony gol otworzył spotkanie w Yeovil. Najpierw groźnie z rzutu wolnego tuż nad poprzeczką uderzył Wayne Rooney. W 70. minucie kolejną okazję mieli gospodarze. Piłkę z linii bramkowej, po strzale głową Edwardsa, wybił jednak Di Maria. Chwilę później groźne uderzenie Moore'a przyblokował Smalling.

W 76. minucie powinno być 2:0. Juan Mata zapoczątkował szybką kontrę United. Zagrał na skrzydło do McNaira, ten zauważył wbiegającego w szesnastkę Rooneya, ale Anglik nie trafił czysto w piłkę i uderzył niecelnie. Kilka minut później z dystansu spudłował Di Maria.

Argentyńczyk nie pomylił się w 90. minucie spotkania. Di Maria dostał znakomitą piłkę od Rooneya, znalazł się w sytuacji sam na sam z golkiperem Yeovil i ze spokojem podwyższył na 2:0. Wtedy wszystko stało się jasne – Manchester United wywalczył awans do IV rundy Pucharu Anglii.

Yeovil Town - Manchester United 0:2 (0:0)
Bramki: Ander Herrera 64', Angel Di Maria 90'

Yeovil Town: Steer - Smith, Nugent, Arthurworrey, Twumasi - Ralph (Eaves 69'), Edwards, Foley (Hayter 88'), Dawson (Berrett 88') - Gillett - Moore

Manchester United: De Gea - Rafael (Mata 46'), Smalling, McNair, Blackett, Shaw (Evans 46') - Fletcher, Herrera, Rooney - Wilson, Falcao (Di Maria 59')


TAGI


« Poprzedni news
Niemiecki duet trafi na Old Trafford?
Następny news »
Yeovil Town - Man Utd: Oceny pomeczowe

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (253)


mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2015 11:54

Lepsze 0-2 po słabej grze niż nic ;)
» 6 stycznia 2015, 11:47 #230
pawel22011991: tak właśnie oglądałem filmik zrobiony o Carricku i brakuje mi jego podań do przodu odważnych czy długich podań patrząc na ten filmik wygląda jakby był najlepszym i perfekcyjnym def pomocnikiem szkoda ze w kazdym meczu tak nie gra a co dopiero teraz a patrząc na zachowanie i poruszaniu po boisku Hernandeza i patrząc na wilsona to należało by natychmiast go sprowadzić z powrotem z wypożyczenia bo w tej chwili mógłby ożywić ten atak
» 6 stycznia 2015, 01:31 #229
ferdas100: skroc. pl/34753 hahha obczajcie mega fota z Moyesem
» 5 stycznia 2015, 22:03 #228
Hardwell: Czerwonka remisuje z 4 ligowcem ale wstyd :D stracic gola
» 5 stycznia 2015, 21:46 #227
endomikoryza: widzieliscie napastnika Wimbledonu (mecz z liverpool'em) ?? jak Bob Sapp wyglada :D hahahaah
» 5 stycznia 2015, 21:08 #226
d3ilo: Ten napastnik to pewnie Adebayo Akinfenwa po prostu BEAST :D
» 5 stycznia 2015, 21:30 #225
Arkin: znowu wyjazd. -.-
» 5 stycznia 2015, 20:43 #224
Joker7: z 4 ligowcem ;d a nie z 3 ;p wiec bedzie lepiej niby dla nas ha ha

takie city i chelsea znwou u siebie...
» 5 stycznia 2015, 20:45 #223
radek87urban: Co za losowanie cholerne
» 5 stycznia 2015, 20:40 #222
Arkin: Za chwile losowanie 4 rundy FA Cup
Link:

youtube.com/watch?v=H9-6EdxIs54
» 5 stycznia 2015, 20:39 #221
AderNVK: IV Runda FA Cup
Cambridge United - Manchester United
» 5 stycznia 2015, 20:39 #220
Joker7: Cambridge United za wyjezdzie gramy z nimi ;d
» 5 stycznia 2015, 20:39 #219
Bartolek05: A tak btw. to drużyna Davida Moyesa po dośrodkowaniu wygrała z Barceloną :)
» 5 stycznia 2015, 17:03 #218
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 14:35

Ciekaw jestem składu na Soton.
» 5 stycznia 2015, 14:32 #217
vip14: Mimo wygranej mecz nie był ładny. Strasznie chaotyczna gra, a do tego masa niecelnych podań.. Tyle dobrze, że awansowaliśmy :) GGMU!
» 5 stycznia 2015, 11:57 #216
BartekMU10: McNair, Evans czy Fletcher sądząc po postawie w tym meczu, nadawaliby się własnie do Yeovil. Może gdyby zarobki się mocno skurczyły, zawodnicy zaczęliby grać jak należy, bo póki co wygląda na to że są sporo przepłacani. Yeovil pokazali charakter mimo że przegrali do zera. My tu marzymy o FA Cup a co jeśli przyjdzie nam grać np. z City w tym pucharze i zagramy tak jak teraz?
» 5 stycznia 2015, 10:18 #215
TraN: Jeśli City zagra tak jak z Sheffield, to nie widzę problemu :)
» 5 stycznia 2015, 17:41 #214
BartekMU10: City w pucharze a w Premier League to dwie różne drużyny ;> Ale na pewno na United wyjdą bardziej zmotywowani niż na Sheffield (oczywiście jeśli by do takiego meczu doszło w tegorocznym FA Cup)
» 6 stycznia 2015, 17:06 #213
ax1d: Fletcher najgorszy na boisku, zresztą kolejny już raz.
Evans niewiele lepiej, to samo McNair.
Rafael i (zwłaszcza) Shaw chyba powinni się pożegnać z Old Trafford. Pierwszego bardzo lubię za jego zadziorność. Drugiego kompletnie nie znam, bo ciągle siedzi w szpitalu. I to właśnie jest powód. O ile Rafaelowi można jeszcze dać szansę, chociaż też w ostatnim czasie częściej się leczy niż gra, tak Luke... Wiązałem z nim spore nadzieje, ale okazuje się, że chłopak zamiast grać, bierze pieniądze i korzysta z (zapewne nie najgorszych) specjalistów United w celu reperowania zdrowia. A na dodatek nieustannie generuje lukę (sic!) na swojej pozycji w składzie.

Dziwi mnie, że spekuluje się o powrocie Pogby za 70+ mln GBP, a nie słychać nic o obrońcach. W tej chwili najlepszym naszym obrońcą jest Jones, a zaraz za nim, co już wywołuje śmiech na sali, jest Smalling. Nie mamy stoperów, nie mamy bocznych obrońców, w ogóle nie mamy obrony. Gdyby nie sezon życia De Gei, gonilibyśmy w tabeli Liverpool... W obronie do zostawienia jest tylko Phil, może Rafael i MOŻE Smalling jako rezerwowy... Cała reszta do sprzedania/wymiany. Tak być nie może. A nasi obrońcy, których mamy na stanie, to je amelinium. Tego nie pomalujesz.
» 5 stycznia 2015, 09:45 #212
piter100000: co do Rafaela to długo na niego liczyłem, ale to już przesada, w każdym sezonie kilkanaście meczy go omija z powodu mniejszych lub większych urazów (chyba nawet jak śpi to łapie kontuzje). Shaw jest młody i powinno się dokładniej przyjrzeć sytuacji z jego zdrowiem, bo sprzedanie go byłoby głupie. co do reszty to fakt, że Jones i Smalling są w tej chwili naszymi najlepszymi obrońcami mówi sam za siebie. Evans chodząca tragedia. z nim w składzie każdy mecz na dzień dobry to 0-1 dla rywali (Ewentualnie cudotwórca David go ratuje). ale problem tkwi w grze obronnej całego zespołu. ja odnoszę wrażenie, że nasi piłkarze nie potrafią się przesuwać po boisku kiedy trzeba bronić. wygląda to chaotycznie, momentami brakuje asekuracji, formacje są za daleko. nie Van Gaal znajdzie szybko balans bo taki mecz jak z Leicester zdarzy sie jeszcze nie raz
» 5 stycznia 2015, 10:03 #211
Yieri: @piter100000: zauważ, jak często nasi napastnicy mają problem z podejściem do pola karnego przeciwników, nie mówiąc już o skutecznym dogrywaniu tam piłki, zwykle jest ciasno jak cholera i trzeba wycofywać. A u nas jest na odwrót, miejsca sporo, przeciwnik biega jak między chorągiewkami.
» 5 stycznia 2015, 15:09 #210
MU1212: było ciężko ale wygraliśmy i to nas cieszy do boju United Fa Cup tylko dla nas
» 5 stycznia 2015, 09:40 #209
Xeres: Co mecz, to stwierdzam, ze nie tylko BPL jest wyrównana a cała piłkarska Anglia. Determinacja 'n' ligowców jest olbrzymia, co juz nam raz w tym sezonie udowodniono. Chciałbym by puchar wygrała jakaś drużyna z niższej ligi i namieszała w LE. Oczywiście tylko w przypadku naszego odpadnięcia.
» 5 stycznia 2015, 09:25 #208
Gallacher: Do dziś nie potrafię się pogodzić z tym że Ferguson nie jest już menedżerem i jego widok na trybunach jako honorowego gościa i legendę przyprawia mnie o płacz z racji że nie ma go już na ławce trenerskiej.
» 5 stycznia 2015, 00:54 #207
Ariacchi: Desperacja ze strony uzytkownikow blaugrany. No niby nikogo, ale pokonal ich nie byle kto.

"No widzisz a jednak ;-) Nie no spoko Messi to Bóg jak by miał iść do MU to van gal by zwolnił Rooneya żeby Messi się nie obraził że karnego nie może strzelać"
» 5 stycznia 2015, 00:47 #206
Cavallas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 00:03

A już było tylko 4 kontuzjowanych... W następnej rundzie niech będzie Arsenal na OT ;)
» 5 stycznia 2015, 00:02 #205
aden: Witam, trochę odbiegnę od tematu no ale nie mam pomysłu gdzie zapytać. Szukam osoby ogarniętej w temacie kupna biletów na Old Trafford na mecze ligowe United. Bardzo prosiłbym o kontakt, najlepiej priv takie właśnie osoby ;).
» 4 stycznia 2015, 23:52 #204
b90: Co do meczu United to po prostu tragedia. Strzał życia Herrery dał nam zwycięstwo. Sama gra - ŻENADA. Jakbym widział drużynę sprzed roku.
» 4 stycznia 2015, 23:47 #203
uzil25: Na to patrzyć się nie dało. Nevile lub Scholes powiedział, że van Gaal nie miał prawdopodobnie nigdy tak słabo podającej drużyny i to chyba fakt.

Masakra jak oni podają Rafael i Shaw jakby się dostosowali do poziomu Legue One. Rooney I Herrera z najlepszych podających graczy jak nie oni. A Jebans przechodzi samego siebie... panikuję jak junior zamiast zastawić piłkę to faja w przód.

Jednak liczą się 3 pkt. Nie będę więcej się pastwił nad chłopakami, niech się poprawią i niech ich LvG uczy tam podawać.

Co do Moyesa byłem mu wierny do końca i krytykowałem w naprawdę krytycznych momentach, w większości broniąc go. Oczywiście skompromitował się będąc jednym z najbardziej szanownych menedżerów BPL. Jednak zawsze będę mu kibicował to bardzo dobry fachowiec i nie każdemu musi wyjsc z największym klubem świata.
» 4 stycznia 2015, 23:18 #202
b90: Zaczyna się wychwalanie Moyesa :D jedna jaskółka wiosny nie czyni, Barca sama sobie wbiła gola, a później nie wykorzystała masy okazji.
» 4 stycznia 2015, 23:15 #201
Javi9203: ja go nie wychwalam
nawet meczu nie widziałem więc nie mogę nic powiedzieć na temat taktyki jaką zastosował i tego co grała jego drużyna prawdopodobnie bronili się większość czasu
fakt jest taki ze wygrał
» 4 stycznia 2015, 23:25 #200
Arkin: Bardziej Barca przegrała na czele ze swoim treneiro niż Moyes wygrał.
» 5 stycznia 2015, 14:19 #199
Javi9203: A geniusz niedoceniony w MU pokonał farcelone ;D
» 4 stycznia 2015, 23:08 #198
Hardwell: Ponoć Varane za 29 mln funtów co raz bliżej
» 4 stycznia 2015, 23:01 #197
skoczek121: Żródło ?
» 4 stycznia 2015, 23:07 #196
Hardwell: soccerisma.com/2015/01/manchester-united-close-in-to-sign-varane-with-29m-bid/?
» 4 stycznia 2015, 23:40 #195
piotrunio09: E tam. Mam w nosie to że słaby styl gry.. że tylko 2-0 w męczarniach. Ważne, że wygraliśmy. :)
City też się męczyło dziś. Dobrze wiecie, że mecze z takimi "słabeuszami" z niższych lig nie należą do najłatwiejszych. Szkoda tylko tych kontuzji... Teraz dać trochę odpocząć chłopakom i pokazać Świętym jak wygląda piekło Teatru Marzeń.
» 4 stycznia 2015, 22:57 #194
skoczek121: I to mi się podoba u cb graliśmy bardzo słabo a wygraliśmy a ludzie jeszcze się czepiają. A co do gry to ją poprawimy ;)
» 4 stycznia 2015, 23:09 #193
Fisher45: City jak zwykle wygrana w doliczonym ;/
» 4 stycznia 2015, 23:14 #192
BriT: Moyes wcale nie jest zlym trenerem ale dostal wypalony sklad gdize odszedl trener ''bog'' po tylu latach. Zawsze bede uwazal ze zostal zle potraktowany i ciesze sie z kazdego jego sukcesu! good job
» 4 stycznia 2015, 22:54 #191
skoczek121: David Moyes pokonał wielką Barcelone to jego wielka wygrana w jego karierze ;)
» 4 stycznia 2015, 22:57 #190
piotrunio09: Barcelona wcale nie jest taka wielka. Jest kilka zespołów o wiele lepszych. :)
» 4 stycznia 2015, 22:59 #189
skoczek121: W Hiszpanii to tak ale nie na całym święcie ;)
» 4 stycznia 2015, 23:10 #188
kralo11: To juz nie ta Barcelona co kilka lat temu wiadomo dalej jest jedna z najlepszych ale uwazam ze te zamieszanie w ich szeregach jesli chodzi o trenerow dalo o sobie znac
» 4 stycznia 2015, 23:23 #187
skoczek121: I nawet transferów nie będą mogli robić
» 5 stycznia 2015, 00:53 #186
endomikoryza: Mojzesz to jest dobry trener... mial dobre praktyki u nas :)
» 5 stycznia 2015, 18:31 #185
night76: hahah van gall ze skaldem za 500 mln fuentow ledow wygrywa z jakimes wynalazkiem, a moyse z banda baskow wygrywa z barca. hahahaha MOYSE GDYBY MILA TAKI SKLAD JAK VAN GALL.. WYGRALBY LIGE..
» 4 stycznia 2015, 22:50 #184
b90: super ...
» 4 stycznia 2015, 23:48 #183
Cinz: A Moyes ogrywa Barcelone a u nas go nie chcieli :(
» 4 stycznia 2015, 22:49 #182
YatoYamDeClev: Jak Moyes byl w Evertonie to tez z nami wygra, a do tego jeszcze ten remis 4;4, ktory zabral nam mistrzostwo
» 5 stycznia 2015, 18:23 #181
haleczka7: Mecz i wynik ok, bramki też, tylko nie rozumiem cieszynek naszych piłkarzy, tak jakby walnęli bramę L'pool-owi w jakimś finale :P
» 4 stycznia 2015, 22:13 #180
Klimaa: Emocje dały o sobie znać bo zagraliśmy ogólnie złe spotkanie ;)
» 4 stycznia 2015, 22:51 #179
wudsonize: Ogólnie to oprócz Herrery odesłałbym cały skład na trening strzelecki.
» 4 stycznia 2015, 22:05 #178
Irwin2: Polecam stronkę o BPL ;D
[link usunięty]
» 4 stycznia 2015, 21:54 #177
RobvanKlu5i: A Moyes robi robotę w Sociedad :)
» 4 stycznia 2015, 21:53 #176
84cantona7: Sociedad choć wygrał tylko 3 mecze to pokonał Real i Atletico więc jeszcze Barcelony do kolekcji im brakuje.
» 4 stycznia 2015, 22:08 #175
grandes: Trzymam kciuki dziś za Moyesa (75 minuta i RS wygrywa z Barceloną). Jakby nie było to jest nasz były menedżer więc kibicować mu trzeba :)
» 4 stycznia 2015, 22:30 #174
closer888: Mecz jak mecz. Wiele takich było w sezonie z podobnym stylem przebiegiem i wynikiem. Dajcie lepiej newsa o wygraniu Mercedes-benz cup przez naszych młodziaków :). Cieszyli się jakby wygrali LM :D.
» 4 stycznia 2015, 21:39 #173
PatrykSNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 21:40

No niestety wynik nie powala ale czy musi w 3 rundzie? Samej gry nie widziałem ale nie dramatyzowałbym! Nikt nie będzie grac meczu żyčia z półamatorami bo i po co? GLORY MAN UNITED!
» 4 stycznia 2015, 21:36 #172
tomManUnited: Luke Shaw kolejna szklanka masakra
» 4 stycznia 2015, 21:15 #171
sssexton90: Bardzo słaba gra, gole jedynie zdobyte dzięki indywidualnym umiejętnością naszych gwiazd. Niestety taktyka pozostaje duuużo do życzenia. Wilson nie wykorzystał niestety swojej 90 minutowej szansy, Falcao rownież prawie nie widoczny. Kolumbijczyk musi się wziąć w garść bo inaczej podziękujemy mu po tym sezonie. No ale ważne, że wygraliśmy :) oby w koljnych meczach był progres. Przydałby się teraz trochę mocniejszy rywal np. jakiś z czołówki championship lub dołu tabeli PL, najlepiej u siebie.
» 4 stycznia 2015, 21:03 #170
Yaankes: Wygraliśmy? Wygraliśmy. Więc o co ten lament?

Nie wiem skąd w ogóle biorą się te bajki, że za czasów Cantony czy Beckhama wyszlibyśmy i wygrali 7:0, nie pamiętam spotkania z ogórkami w którym Manchester grałby na wysokim poziomie, to jest przypadłość wszystkich wielkich drużyn. Najlepsi piłkarze, którzy przez całą karierę biją się o największe trofea nie umieją mobilizować się na mecze z ogórkami, a te same ogórki mają taką motywację że nie macie nawet pojęcia, oni dzisiaj gryźli trawę, nie odpuszczali żadnej piłki, a nasi? Nasi sobie truchtali i tyle. Stąd biorą się te wszystkie sensacyjne wyniki, kiedy Real przegrywa z III-ligowcem 4:0, albo United z MK Dons, to się zdarza. Nasi zagrali, nie zmęczyli się specjalnie i wygrali mecz, to jest najważniejsze, a to w jakim stylu to zrobiliśmy nie ma żadnego znaczenia, przed nami ważny mecz z S'ton i tam musi być dobra, a nie dzisiaj z jakimś Yeovil.
» 4 stycznia 2015, 21:01 #169
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 21:38

Yankes pewnie pijesz do mnie ? To przeczytaj co ja napisałem.Gdzie napisałem , że wygralibyśmy 7:0. Użyłem cytatów obecnych piłkarzy.Napisałeś "a te same ogórki mają taką motywację że nie macie nawet pojęcia, oni dzisiaj gryźli trawę, nie odpuszczali żadnej piłki, a nasi? Nasi sobie truchtali i tyle." Właśnie o tym pisałem ,że nasi nie mają mentalności zwycięzcy. Czytaj ze zrozumieniem. Kibicuje United ok 20 lat i pamiętam lekkie i 3,4 bramkowe zwycięstwa.Dla Ciebie to może bajki bo jak grał Cantona,czy Beckham to byłeś jeszcze w pieluchach(żadnych złośliwości ,tylko stwierdzam fakt) Powiem Ci więcej gdyby wtedy grał Evans i robił takie babole to od Keane w szatni dostał by po pysku i się głupio nie tłumaczył.
» 4 stycznia 2015, 21:31 #168
Vaxiu: Nie bierzesz pod uwage tego, ze przez te 20 lat United bylo na topie. Obecnie MU podnosci sie z kolan po ostatnim sezonie, wszystko dzieje sie maly kroczkami ale wazne, ze na plus.
Po ostatniej serii zwycięstw kazdy mierzyl w mistrza, teraz juz wraca lament.
» 4 stycznia 2015, 21:42 #167
84cantona7: Vaxiu Ja na mistrza się nie nastawiałem w tym sezonie i nie chodzi mi o wynik ani o żenującą gre. Ale o pewność siebie a w zasadzie jej brak. Poczytaj sobie przedmeczowe wypowiedzi (przytoczę jeszcze raz) : " Mecz niczym finał" "Czeka nas ciężkie starcie" "Yeovil nie ma nic do stracenia" itp. No czy według Ciebie tak powinien wypowiadać zawodowy piłkarz zarabiający 100tyś + /tyg. grający przeciwko pół amatorowi zarabiającym kilkaset funtów? Dla mnie to jest brak ambicji, pewności siebie,i mentalności zwycięzców.
» 4 stycznia 2015, 21:53 #166
nosiema: jak patrze na te ostatnie mecze to troche zaluje, ze sprzedalismy welbecka, ktory byl nieskuteczny i bardzo irytujacy, ale mysle, ze lepiej pasowalby do taktyki van gaala niz ruszajacy sie jak mucha w smole falcao. no ale zobaczymy co tam dalej lvg wymysli
» 4 stycznia 2015, 20:52 #165
84cantona7: Widzę, że oceny zawodników na tej stronie po meczu takie jak byśmy wygrali przynajmniej ze Stoke albo Hull, a nie z ostatnim miejscem 3 ligi.
» 4 stycznia 2015, 20:47 #164
saso1991: dokladnie:)
» 4 stycznia 2015, 20:50 #163
closer888: Mecze w pucharach na wyjazdach są czasami trudniejsze niż ligowe. Popatrz sobie nawet na dzisiejsze wyniki lub wyniki w innych ligach w pucharach. Nie ma spacerków, nikt się nie położy zwłaszcza grając u siebie.
» 4 stycznia 2015, 21:37 #162
84cantona7: closer wyniki wynikami zgoda ale popatrz sobie na dzisiejszą gre
» 4 stycznia 2015, 21:59 #161
saso1991: Ogladalem caly mecz i gdyby nie te dwie brami co strzelilismy, to gralismy slabiutko i bylo duzo strat, Fletcher moim zdaniem powinnismy wystawic do okienka transferowego bo to nie jest ten sam pilkarz co kiedys. Ale liczy sie awans ciekawe na kogo teraz trafimy:).
» 4 stycznia 2015, 20:39 #160
Razjel: Mecz był dość słaby w naszym wykonaniu, ale to dlatego, że nasze formacje są zbyt mało zaangażowane w grę. Obrona zamiast szybko przemieszczać piłkę do pomocy to zbyt długo się zastanawia. W ogóle to z całego mecz najlepiej zagrali Di Maria, Herrera, Smalling, Rooney i De Gea. Rooney słabiej, ale to dlatego, że wiele razy musiał wracać i ratować tyłki kolegom w defensywie. Moim zdaniem Louis powinien kupić dwóch obrońców boki oraz jednego, ale za to wielkiego i silnego murzyna. Kogoś kto będzie wzbudzał strach samym widokiem i nie połamie się po 2 meczach. Co do Fletchera i jego genialnych zagrań. To już nie jest ten zawodnik i moim zdaniem ludzie nie powinni na niego tak pluć. Nie gra może doskonale, ale wkłada całe serce w ten klub i nie wykłóca się o 1 skład. Jest rzemieślnikiem i wie gdzie jego miejsce. Jak wróci Blind i Fellaini to pomoc zabunkrujemy, a Angel będzie jeszcze rozpieszczał podaniami Falcao. Po prostu trzeba poczekać i grać dalej. Przypominam, że rok temu byliśmy w o wiele gorszej sytuacji mając na obronie Vidę, Rio i Pata. Także proszę was o cierpliwość i chłodną ocenę. Nasz menago robi co może i wyniki są. Będzie dobrze.
» 4 stycznia 2015, 20:20 #159
DevoMartinez: Wielki silny murzyn to może być postrachem blondynek a nie zawodników z PL. Nam potrzeba lidera obrony, wprowadzającego spokój, umiejącego poustawiać kolegów.
» 5 stycznia 2015, 00:13 #158
rafax17: Louis van Gaal zdradził, że dokonał w przerwie meczu 3. rundy Pucharu Anglii dwóch zmian, gdyż zarówno Rafael i Luke Shaw nabawili się urazów.

W przypadku Brazylijczyka to pęknięta kość policzkowa, Anglik natomiast doznał kontuzji kostki.
pieknie kurde
» 4 stycznia 2015, 20:15 #157
Joker7: i bardzo dobrze;)
» 4 stycznia 2015, 21:28 #156
84cantona7: Wypowiedzi naszych obecnych piłkarzy: "Yeovil nie ma nic do stracenia" " ten mecz niczym finał" "teraz nie ma łatwych meczy". Wtedy taki 3 ligowiec wychodzi gryzie trawę i gra na 300%. Za czasów Cantony, Beckhama,Keane było by : po 15 minutach będzie po meczu,niech się modlą o wynik jednocyfrowy,itp. Tak żeby Yeovil z szatni się bało wyjść bez pampersa.Obecna nasza kadra nie ma mentalności zwycięzców.
» 4 stycznia 2015, 20:06 #155
84cantona7: no właśnie o tym mówię
» 4 stycznia 2015, 20:13 #154
Freddie: Di Maria jak biegl z ta pilka od razu w oczach mialem mecz z Arsenalem. znowu podcinka i znowu blisko prawego slupka nie w srodek lobik tylko w prawo pilka schodzi 30 cm i walnalby w slupek ... rob to lepiej Angel bo jak narazie to 1-1...
» 4 stycznia 2015, 20:05 #153
Vipol94: Super bramki ale liczyłem na więcej, heh śmieszy mnie to że przez kiks Fletchera Herrera dostał piłkę ; D
Glory Glory
» 4 stycznia 2015, 20:00 #152
lukaszek9000: Shaw kontuzja kostki, Rafael pęknięta kość policzkowa
» 4 stycznia 2015, 19:54 #151
mrk: dlaczego nawet z 3 ligowcem musimy wychodzić trzema obrońcami, brak mi już słów na to ustawienie w tym sezonie
» 4 stycznia 2015, 19:46 #150
TraN: Takie drużyny z niższych lig są niesamowicie zmotywowane i większość spotkań tak wygląda na tym poziomie, nie ma co narzekać. Popatrzcie na mecze City i innych drużyn Premier League.
» 4 stycznia 2015, 19:43 #149
Marfik: Grali trochę lepiej niż w pierwszej, ale i tak słabo. Oprócz dwóch goli chyba nie było żadnych celnych strzałów z naszej strony.
» 4 stycznia 2015, 19:46 #148
mantup89: Troche lepiej ale bez Shaw'u. Ladne bramki.
» 4 stycznia 2015, 19:47 #147
ManUtdFan94: Cieszy wynik, ale styl w jakim wygraliśmy pozostawia wiele do życzenia. Graliśmy dzisiaj bez zaangażowania i bez serca, nie to co Nasz dzisiejszy rywal,który dał z siebie wszystko i momentami grali lepiej od Nas. Mam nadzieje, że Blind wróci niedługo do gry bo nie da się patrzeć na grę Fletchera. Z całym szacunkiem do Szkota, ale to już nie ten poziom. Martwi mnie rzekoma kontuzja Rafaela i Shawa. Urazy mają zarówno Young jak i Valencia więc nie wiem kto zagra w meczu z Southampton. Mam nadzieje, że LVG ściągnie kogoś na boki obrony bo tak być nie może, że Nasi boczni obrońcy mają cały czas kontuzje i nie ma kim ich zastąpić...
» 4 stycznia 2015, 19:33 #146
Scyzor21: Parę słów ode mnie.. Jest mi troszkę smutno po tym meczu.. ponieważ kończy się pewien czas.. czas dla Fletchera... naprawde.. przyglądałem mu się od początku sezonu i po tym meczu stwierdzam że to koniec... naprawdę lubiłem tego gracza ale to jest chyba moment aby myśleć o zakończeniu kariery.
Jest cieniem dawnego Fletchera .. przykre .. Nie dopatrzyłem się dzisiaj żadnego pozytywnego aspektu w jego grze.. totalne dno.. Żegnaj Darren :(
» 4 stycznia 2015, 19:31 #145
Joker7: no i prosze kto udziela wywiadu po meczu?? Motm Herrera i Fletcher ;p
» 4 stycznia 2015, 19:22 #144
Paps: Można generalnie powiedzieć,że po ponad połowie sezonu,żaden z naszych nabytków ostatniego okienka transferowego nie potwierdził swoją grą klasy i ogromnej sumy pieniędzy jakie zapłacono.
» 4 stycznia 2015, 19:22 #143
ManUtdFan94: Di Maria, Blind,Herrera?
» 4 stycznia 2015, 19:23 #142
mantup89: Di Maria strzela brame technicznym strzalem po wcale nie latwej sytuacji jak by sie to moglo wydawac i nie pokazal swej wartosci ?
» 4 stycznia 2015, 19:24 #141
Paps: Di Maria za taką kasę to powinien zrobić 2 razy tyle,a tak to ciągle kontuzje i fatalne mecze przeplatane z "niezłymi",wybitnego meczu w jego wykonaniu nie widziałęm.

Falaco wiecznie nieprzygotowany fizycznie,kontuzje i raptem 3 bramki? a miał być wielkim snajperem.

Blind początek w miarę spoko,ale też przypominają mi się jego błędy,no i oczywiście od dłuzszego czasu już kontuzja,średni pożytek za tą kasę.

Herrera,można powiedzieć,ze to na pewno najlepszy transfer,ale w zasadzie nie ma wiekszej konkurencji,wiele spotkan tez opuscil,bo ciagle polamany.

Rojo,bardzo niepewny,mnostwo bledow,elektryczny gracz,jakos nie pasuje mi on na lige angielska,mysle ze jest za slaby i oczywiscie kontuzjowany dluzszy czas juz.

Shaw,ciagle kontuzjowany,a jak juz gra to nic nie pokazuje,na pewno nie jest wart 30 mln,swietny deal Sotonu.
» 4 stycznia 2015, 19:31 #140
Paps: Potwierdzil,ze strzelil w meczu z Yeovil w sytuacji 1 vs 1,za to 60 baniek :D ?
Z Arsenalem identyczna sytuacje zmascil i moglo sie skonczyc dzieki niemu remisem :)
» 4 stycznia 2015, 19:32 #139
mantup89: to wez go wywal i ty zrob transfery.
» 4 stycznia 2015, 19:35 #138
ManUtdFan94: Ale to nie jest ich wina,że są wiecznie kontuzjowani przecież. Nie masz co narzekać bo jak grają to w większości grają na dobrym poziomie. Muszą przyzwyczaić się też do Premier League, tu się gra inaczej niż w innych ligach. Problemy zdrowotne miną i będą grać dobrze :)
» 4 stycznia 2015, 19:35 #137
Paps: Ale ja nie mowię,ze to jest ich wina,no ale niestety kontuzje sprawiają,ze te transfery sa tylko na papierze,bo sa nieprzydatni/niezdolni do gry :)

Minelo juz 20 kolejek ligi,mysle,ze o male podsumowanie transferow mozna sie pokusic.

Niby wydana kupa kasy,ale ta kupa kasy albo siedzi na lawce,albo w gabinecie lekarskim albo gra do kitu,bo wraca po kontuzji.
» 4 stycznia 2015, 19:39 #136
riderek: a np bale wart 90 czy ile tam było?to nie nasze pięniądzę po bo tak pisać czy wart tej sumy. zawsze były i będą nieudane transfery jak verony, oweny czy Hargreavesy... a oglądał ktoś mecz valenci z realem??valencia przebiegła prawie 10km więcej a otamendi po raz kolejny świetnie zagrał przydałby sie bardziej niż hummels ze szkła:)
» 4 stycznia 2015, 19:39 #135
Paps: No nasze to jakies wyjatkowo nieudane,kazdy z nabytkow mial albo ma kontuzje.
To nie jest normalne,ze gracz wraca na 2 mecze i potem leczy kolejna kontuzje.
A najwiecej wlasnie sie lecza Ci wytransferowani.
» 4 stycznia 2015, 19:45 #134
riderek: w czasie transportu ich uszkodzili :D
» 4 stycznia 2015, 19:49 #133
Andy1968: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 19:20

No trudny mecz ale wygrany. W takich meczach ''maluczcy'' spinają się z reguły. Herrera pokazał mi dzisiaj ze to Pierwszy Skład. Mc Nair i Blackett to jak na razie rezerwy i wprowadzanie w mniej ważnych ''wygranych'' już meczach. Fletcher to niestety cień zawodnika i myślę ze to ostatni sezon w Manchesterze. Wilson po dobrym początku z meczu na mecz coraz gorzej. Dla mnie jedynym możliwym ustawieniem jest 1-4-4-2 De Gea - Rojo ( Shaw), Hummels ( Jones), Howedes ( Smalling), Rafael - Young ( Mata), Herrera, Carrick ( Felaini, Blindt), Di Maria - Rooney, Falcao (
Van Persie).
» 4 stycznia 2015, 19:20 #132
axel52: Fletcher
Evans
Young
Anderson
Clev
i kilku innych, kłania sie polityka SAF-a, czyli przedłużamy z każdym jak leci na lepszych warunkach,a czemu nie ? nawet cudotwórca nie ogarnie tego syfu za pół sezonu [ oby 2 starczyło ]
» 4 stycznia 2015, 19:19 #131
mantup89: Czemu Younga chcesz wywalac ?
» 4 stycznia 2015, 19:20 #130
slaweknh: Patrz na Younga calosciowo,nie przez pryzmat tourne i tego sezonu.Jest u nas 3 rok i dopiero teraz cos pokazuje.
» 4 stycznia 2015, 19:25 #129
mantup89: Ja tam akurat Younga bym zostawil.
» 4 stycznia 2015, 19:26 #128
ManUtdFan94: Ale pokazuje, więc czemu mamy go wywalać jak jest z Niego pożytek ?;) sławeknh, ty może nie patrz na Younga pod wpływem hejtów i własnej niechęci, tylko tyle ile daje klubowi.
» 4 stycznia 2015, 19:28 #127
Fenek: Ja też nadal nie jestem zwolennikiem Younga. Owszem w tym sezonie gra dobrze (nawet bardzo) i w przeciwieństwie do poprzednich lat teraz zdarza mu się zagrać słabo. Ale nadal irytuje jego zachowanie na boisku, to ile razy wymusza i jak nurkuje woła o pomstę do nieba. Na dodatek wszystkie jego dośrodkowania są na aferę, nie patrzy czy i gdzie ktoś stoi tylko posyła na ślepo. Na ogół nic to dośrodkowanie nie daje, on sami robi świetną robotę zwodami a po chwili wbija sobie gwóźdź w stopę głupim dośrodkowaniem.
» 4 stycznia 2015, 19:32 #126
axel52: @mantup89
własnie jak napisano już, patrz nie przez 2 lub 3 mecze Younga tylko na to co pokazuje non stop, a pokazuje syf według mnie.
I jedno czy 2 w miarę dobre [ bo nie świetne ] mecze tej oceny nie zmienią, kilka dobrych dośrodkowań też nie.
AV to był idealnie skrojony na jego możliwości klub, spróbował wyżej i ni hu hu nie da rady.
Powtarzam ci, patrz na całokształt jego gry, tego sie nie da obronić
» 4 stycznia 2015, 19:33 #125
fifidiaboliczny: PISZE DO PANA MANTU89 NIEWIEM CZY TO DOMNIE BYLO TA DOCINKA ZWIAZANA Z ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA ALE I TAK KOLEDZE WYJANIE ZA JA NIGDY NIEBYLEM DOBRY Z JEZYKA POLSKIEGO ALE DZIEKI ZA 5 ZA OCENE PILKARZY OSTATNIO ZAUWAZYLEM KILKA PROBLEMOW PILKARZY MANCHESTERU UNITED 1 MALO AGRESJI W GRZE . MALO PRESINGU NA WLASNEJ POLOWIE 3.JAK MANCHESTER PROWADZI 1-0 GRAJA ZBYT LENIWIE CO MOZE SIE ZEMSIC NP JAK MECZU Z LISAMI
» 4 stycznia 2015, 19:34 #124
jajko22: To jest brak obiektywnej oceny stawiając Younga z Kleverlejem,Evansem w tym sezonie,Fletcherem po chorobie,leniem Andersonem.To jakieś nieporozumienie !!
» 4 stycznia 2015, 19:35 #123
axel52: to w takim razie nie rozumiesz tego co czytasz jajko22
nikt go nie stawia na równi z nimi, tylko stwierdzam fakt, że nie nadaje się do tego klubu podobnie jak pozostali w.w
» 4 stycznia 2015, 19:41 #122
mantup89: axel52, Young nawet na lawke wg ciebie jest za slaby ? To co ty bys zrobil ? Sprzedal bys go i kupil kolejnego zawodnika nie znajacego realiow premierligue ? Nie wiem jak ty to widzisz. Przeciez jak beda zdrowi pewnie bedzie gral Di Maria i Valencia na skrzydlach. Young przydatny jest w kadrze.
» 4 stycznia 2015, 19:52 #121
NexaT: Young pierwszy sezon też miał świetny, więc o co chodzi?
» 4 stycznia 2015, 20:03 #120
Vaxiu: Chodzi o to. ze poprzedni sezon mial slaby i nie wazne ze teraz jest jednym z lepszych jesli chodzi o forme :)
Rzeczywiscie, obiektywni z was ludzie. Durnego twierdzenia, ze nurkuje nawet nie ma co komentowac bo macie widac taką sama wiedze jak eksperci z canal +.
» 4 stycznia 2015, 21:31 #119
mantup89: Swoja droga taka Valencia wygrywa z Realem, a tygodniowki na pewno duzo duzo mniejsze.
» 4 stycznia 2015, 19:19 #118
fifidiaboliczny: czesc wszystkim kibicom manchesteru united ogladalem mecz maniu w internecie powiem szczerze manchester gral fatalnie za duzo i to za duzo pilek bylo kierowane do tylu obroncy grali bardzo słabo mowie zwlaszcza o shaw ktory jest warty 30mln funtow a nawet niezagral jak pilkarz warty 2 mln na naprawde zastanawiam sie coraz czesciej aby tego pilkarza rzucic do druzyny rezerw bo gra fatalnie. evans gral tez slabo flecher jako rozgrywajacy gral ponizej normalnego poziomu za duzo podan gornych i podan czytelnych dla rywala malo podan do przodu malo spokoju dawal przy rozgrywaniu nowych akcji. wilson niewidoczny malo agresji jak chce wygrac o poyzcje z roney lub falcao lub van persim to w takim meczu musi strzelic bramke i grac za 5 zawodnikow po prostu grysc trawe herera zagral dobry mecz staral sie zastapic flechera w rozgrywaniu pilki .roney musil za czesto ratowac obroncow i dlatego niemogl sie pokazac jako OP bo musial grac bardzzziej jako DP mlody blaket za czzesto glupil pilke zapominal ze po ataku na polowie rywala obronca ma cholerny obowiozek sie cofnac zamian jego widzialem roneya lini obrony mlody McNair stanowczo zagral lepiej od blaketa widac bylo poswiecenie w grze ale jakby niegralby tak nerwowo to byloby super smaling daje mu 8 za mecz ratowal zespol 2 a nawet 3 sie aby pomoc kolega w obronie rafaela wogole na boisku niewidzialem bo wiecej stal i darl sie na kolegow niz gral malo podan zadnego dobrego dosrodkowania a w lini obrony gral bardzo przecietnie falcao starel sie cos zrobic niczego bo biedny zadnych pilek niedostawal dokladnych tylko dwie dokladnie pilke przy polu karnym dostal na 55 minut jak wiem to napastnik zyje z podan a nie z tego z musi sie wciaz cofac do srodka boiska aby wogole pilke dotknac . moge powiedziec ze yeovil zagralo z sercem czego zawodnikom czerwonych koszulkach ZABRAKŁO
» 4 stycznia 2015, 19:19 #117
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 19:25

Za ortografie i interpunkcje 1, ale za ocene gry poszczegolnych zawodnikow 4.
» 4 stycznia 2015, 19:23 #116
franek10: Ander Herrera MOTM
» 4 stycznia 2015, 19:16 #115
lukiton0589: BREAKING NEWS: Seamus Coleman podpisał kontrakt z Manchesterem United. Niestety w trakcie podróży z Liverpoolu do Manchesteru doznał kontuzji i nie zagra przez kilka tygodni.
» 4 stycznia 2015, 19:09 #114
Amycus: źródło?
» 4 stycznia 2015, 19:19 #113
Puchaczeue: Kolego, uśmiałem się, ale po chwili zamieniło się to w płacz
» 4 stycznia 2015, 19:20 #112
Borco: Ty tak na powaznie? Nie widzialem ani jednego dobrego podania Flechtera, oprocz w bok gdzie gosc stla tuz obok niego, albo do tylu. Tez lubie Fletchera, ale nalezy mu w koncu podziekowac
» 4 stycznia 2015, 19:05 #111
Marfik: Fletcher przez cały mecz miał może ze 2 dobre podania do przodu, reszta to podania do boku, do tyłu, do najbliżej ustawionego partnera lub do przeciwnika. On nawet do bramkarza nie umie dobrze podać, David przez niego musiał wywalić piłkę na aut.
» 4 stycznia 2015, 19:09 #110
Ostoja: Ślepy? Na to nie ma rady. Miał niektóre fajne podania, jego występ nie był aż tak tragiczny.
» 4 stycznia 2015, 19:13 #109
mantup89: powinien grac prostopadle pilki a nie tylko w bok wybierajac jak najmniejsze ryzyko i nic nie wnoszac do akcji. W obronie jeszcze gorzej.
» 4 stycznia 2015, 19:14 #108
Vaxiu: To prawda, mial kilka ciekawych podan, co najmniej 2 mi sie podobaly bo byly kluczowe lecz niewykorzystane w okolicach 16.
Ale ogolnie zagral slabo, nie przez podania bo te byly ale przez te straty ktore mogly zle sie skonczyc. Mimo wszystko zagral lepiej niz Herrera ktory o dziwo ma ocenie 7.5 od uzytkownikow :D Bramke ladna strzelil ale pozostale 92 minuty meczu po prostu go nie bylo.
» 4 stycznia 2015, 21:36 #107
lukiton0589: Wszyscy wahadłowi kontuzjowani.
» 4 stycznia 2015, 18:59 #106
lukiton0589: Louis van Gaal: Shaw i Rafael obaj kontuzjowani, żałosne
» 4 stycznia 2015, 18:57 #105
Prut3r: Trzeba kupić PO i na LO przenieść Blinda albo Rojo, bo Shaw i Rafa to więcej meczy siedzą na trybunach niż grają ;/
» 4 stycznia 2015, 18:59 #104
slaweknh: Dobrego szklarza trzeba zatrudnic,Rafael normalka,szkoda,ze z Shawem zaczna byc podobnie.
» 4 stycznia 2015, 18:59 #103
Kornel: Rafael to jakiś żart. Gra mniej niż słabo, a do tego kontuzja za kontuzją.
» 4 stycznia 2015, 19:01 #102
lukiton0589: Jeszcze trochę i nie będzie kim grać. Zresztą z Soton może być problem z ustawieniem defensywy. Znając życie to w tygodniu jeszcze ze 2 kontuzje na treningu.
» 4 stycznia 2015, 19:04 #101
Marfik: Ciekawe po co nam taki zawodnik jak Rafael. W ataku może i jest niezły, ale w defensywie gra przeciętnie, w dodatku częściej leczy kontuzje niż występuje na boisku.
» 4 stycznia 2015, 19:12 #100
lukiton0589: Rafael... u, tego jeszcze nie było pęknięta kość policzkowa, a Shaw nic ciekawego tylko kontuzja kostki.
» 4 stycznia 2015, 19:17 #99
Puchaczeue: Czyli 2 miechy przerwy jak nic u Shawa.
» 4 stycznia 2015, 19:44 #98
84cantona7: No Shaw to się szybko spłaca
» 4 stycznia 2015, 19:53 #97
dev13: Wazne ze jest awans i wygrana ale kadra United nie jest zrownowazona i nad tym LvG powinien myslec bo oprocz dobrych grajkow mamy w skladzie za duzo przecietniakow ktorzy są tu tylko dla kasy bo kiedys udalo im sie jakos podpisac tu kontrakt.
» 4 stycznia 2015, 18:54 #96
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 19:08

U nas kazdy ma okolo 100 ,gdzie dostana tyle za zenade,kazdemu z urzedu przedluzano umowe bo za 5464545645razem moze odpali i potem nigdzie nie chce odejsc miernotz bo nikt procz nas nie jest glupi i nie bedzie placil za blaznowanie.
» 4 stycznia 2015, 19:04 #95
Arkin: W poniedziałek.
» 4 stycznia 2015, 18:53 #94
Sancho: Co można powiedzieć o tym meczu- Mcnair gustowny czepek i ładna bramka Herrery.
» 4 stycznia 2015, 18:50 #93
mario93: Hahaha
» 4 stycznia 2015, 18:54 #92
Dryblas: Wyglądał jak cebula :D
» 4 stycznia 2015, 18:57 #91
Borco: To małe podsumowanie!
1. Zaczynajac od obroncow: Blackett i McNair na razie nie maja szans wejsc do pierwszego zespolu na stale, mysle ze z McNaira w przyszlosci bedzie dobry srodkowy obronca ale musi miec wiecej spokoju w grze i mniej nerwow w wyprowadzaniu pilki, Smalling stal sie na prawde solidnym obroncom i jesli kupimy jednego solidnego srodkowego to z Jones-em moga zrobic dobry szok obronny.
2. Ustawienie 3-5-2 niestety ale jest zbyt defensywne, potrzeba na wahadlowych dobrze ofensywnych graczy a nasi boczni sie nie odnajduja. Potrzeba jak najszbyciej przejsc do 4-4-2 albo jakiejs kombinacji ale z 4 obroncami, zeby do rozgrywania w srodku dac Mate, Di Marie i Ronneya a za nimi Carrick/Fella.
3. Fletcher, Evans, Anderson i Clev - ta 4 jak dla mnie na stale musi sie juz pozegnac z nasza druzyna. Co do Fletchera racja, na prawde napracowal sie w swoim zyciu dla United ale czas najwyzszy zawiesic korki. Evans nigdy nie stal sie ani juz nie stanie dobrym obroncom na taka druzyne. W kazdym meczu przynajmniej jeden bardzo powazny blad robi. O reszcie naweet nie mowie.
4. Di Maria, Mata, Rooney i Falcao jak zagraja z 2-3 mecze razem mysle ze to bedzie wystrzalowa mieszanka. Kazdy sie trzepia Falcao ze slaby itd, ale wgl nie patrzycie na goscia jak sie ustawia, jak pracuje dla druzyny, jak walczy. To snajper on nie zawsze sam kiwnie 10 gosci i strzeli gola, potrzebuja dobrych pilek. To samo Wilson, jak sie go zobaczy w rezerwach na prawde super chlopak. Wystarczy ze pomoc z obrona w koncu zaczna grac jak nalezy to i atak bedzie strzelal.
5. Co jak co mecz strasznie slaby, ale wazne 3 pkt. Trzeba doleczy reszte zespolu i w koncu Van Gaal bedzie mogl zrobic taki sklad by walczyl o majstra.
» 4 stycznia 2015, 18:50 #90
mario93: Ze wszystkim zgoda! Ale cholera, jakie 3 punkty??
» 4 stycznia 2015, 18:53 #89
Borco: Hahaha fakt, co ja biadole. To juz chyba z rozpedu :)
» 4 stycznia 2015, 18:55 #88
miociokk19: dlatego 3 pkt bo poziom Manchesteru w tym meczu wskazywał na poziom 3 ligii i moglo sie pomylic ze to było spotkanie ligowe z Yeowil
» 4 stycznia 2015, 19:04 #87
mantup89: Smalling coraz lepszy to fakt, z Jonesem stanowia solidny srodek obrony. Pkt 3 zgadzam sie w 100 %, Pkt 4 zgadzam ssie z wyjatkiem Falcao, przeciez ten facet za kazdym razem sie przewraca i kazdy go wyprzedza, tyle kasy za niego zaplacic ? Taki Benteke by byl duzo lepszy w tej lidze, coraz bardziej dostrzegam, ze kolumbijczyk nie radzi sobie w premierligue. 5. - tez tak mysle.
» 4 stycznia 2015, 19:07 #86
Marllo: To my z nimi czy oni z nami nawiązali gre jak równy z równym ? :O
» 4 stycznia 2015, 18:50 #85
snopek: Na pocieszenie to patrząc po wynikach dzisiejszych meczów - pozostałe drużyny z BPL poza Chelsea też się trochę męczyły (nie wiadomo jak Arsenal, bo przed chwilą zaczął się mecz). Ważne, że wygrana, bo wpadka ze słabeuszem z początku sezonu jest wystarczająca.
» 4 stycznia 2015, 18:46 #84
kuba055: Chelsea też przez godzinę nie mogła strzelić bramki. City i Stoke decydujące gole strzeliły w samej końcówce, Soton gra rewanż. Najlepiej chyba poszło Palace.
» 4 stycznia 2015, 18:51 #83
Dryblas: Niektórzy (Fletcher, Evans, Wilson, McNair, Blackett) udowodnili dziś, że ich poziom jest poniżej Yeovil Town.
Falcao pokazał, że nie jest wart, żeby go wykupić z Monaco.
Rooney zagrał swój najgorszy mecz.
Na plus Angel, który ożywił naszą grę. Niesamowicie irytuje mnie u LvG, że wracających po kontuzji trzyma na ławce, nawet jeżeli mogą już grać to karnie muszą spędzić pewien czas na ławce. Di Maria nie jest w stanie grać dłużej niż 60 minut? To niech zejdzie w tej minucie, ale gra od początku. Bez niego w final third nie istniejemy.
To ustawienie to parodia. Podchodzimy pod bramkę przeciwnika i nasi 3 obrońcy stają się rozgrywającymi. Klepiemy do us*anej śmierci i cały czas przez DDG...
» 4 stycznia 2015, 18:45 #82
Walnuts: Falcao nic nie pokazał, bo i żadnej dobrej piłki nie dostał. W pierwszej połowie Manchester nie potrafił się nawet utrzymać na połowie rywala. W drugiej po przejściu na 4-4-2, zszedł po 13 minutach, akurat wtedy gdy można było coś pograć z Di Marią, czy Matą. Został Wilson i ledwo dyszał.
» 4 stycznia 2015, 18:52 #81
Dryblas: Falcao ma mizerny start do piłki i przyspieszenie, a to kluczowe dla napastnika. Tak jak powiedział komentator - jeszcze 2 lata temu Falcao doszedłby do piłki od Wilsona i strzelił to. Nie można cały sezon stać w polu karnym i dostawiać nogę.
» 4 stycznia 2015, 18:56 #80
Bambosz7: Jak mozesz mowic ze Falcao nie jest wart tylu pieniedzy po takim meczu gdzie nasza druga linia nie istniala. Nie ma pomocnikow to i napastnik nic nie wyczaruje . . Nad tym czy go wykupic czy nie bedziemy zastanawiac sie pod koniec sezonu. Teraz nie ma co dywagowac bo jestesmy dopiero na pomeltku rozgrywek a Falcao nie zagral nawet 10 meczow w pelnym wymiarze czasowym. Dajmy mu czasu
» 4 stycznia 2015, 18:57 #79
Dryblas: @Bambosz7: patrzę na jego fizyczną dyspozycję. Coś, o czym mówił już LvG. Falcao stracił swoją całą dynamikę, a bez tego jest cieniem dawnego zawodnika.
» 4 stycznia 2015, 19:01 #78
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 19:13

no kurde tez widze, ze wolny jest Falcao.
» 4 stycznia 2015, 19:13 #77
leekey: Nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałem mecz MU z tyloma podaniami do tyłu, do DDG :O Fletcher - gratulujemy wygranej z chorobą, ale niestety to już nie ten poziom. Herrera oprócz ładnej bramki też jakoś wybitnie sie nie popisał. Na McNaira i Evansa(!!) już nie moge patrzeć.. Wilson od 60-65 minuty tylko człapał na skrzydle, VG powinien zostawić Falcao, a właśnie za Wilsona dać DiMarie.. Nie wiem, nie wiem. Oczekiwałem jakiegoś większego popisu po diabełkach
» 4 stycznia 2015, 18:43 #76
VanPersie3322: oszczędził falcao na soton geniuszu :p
» 4 stycznia 2015, 18:46 #75
VanPersie3322: ale ogólnie się zgadzam :D
» 4 stycznia 2015, 19:04 #74
mantup89: Oszczedzil Falcao... Moj Boze, on jest caly czas oszczedzany, po prostu slabo gral, wszedl Di Maria i rozkrecil impreze.
» 4 stycznia 2015, 19:30 #73
VanPersie3322: na pewno lepiej od wilsona :p
» 4 stycznia 2015, 20:00 #72
woj92: Wniosek od dawna jest jeden w United brakuje determinacji drużynie, a każdy przeciwnik który wykazuje się wysokim jej poziomem sprawia nam kłopoty. Według mnie wypadało by żeby czasem LvG pokrzyczał na zawodników.
» 4 stycznia 2015, 18:43 #71
blackout: Abstrahując od samej gry i wyniku, to moim zdaniem Fletcher i Evans powinni już nie mieć co szukać w United.
» 4 stycznia 2015, 18:41 #70
blackout: Spodziewałem się, że gdy tylko wejdę na DevilPage, to zacznę czytać same krytyczne słowa na temat naszej dzisiejszej gry. Okej, może styl nie powalał, mecz był nudny, ale ja cieszę się z awansu i dwóch ładnych goli. Moim zdaniem trzeba szukać większej ilości pozytywów. Szczególnie, że nasi rywale z BPL też nie mieli łatwo. City przegrywało 0:1, a Chelsea do przerwy tak jak my remisowali 0:0. Southampton zresztą zremisował 1:1. Także tak już jest jak się gra ze słabszymi przeciwnikami. Jak dla mnie 2:0 jest korzystnym rezultatem.
» 4 stycznia 2015, 18:39 #69
Topa: Czego sie spodziewales po takiej nieprawdopodobnie zenujacej grze?Mozna zastawiac sie frazesami,ze gryzli trawe i tp,ale nie mozna za kazdym razem tlumaczyc ze wszystkiego naszych pilkarzy,ze rywal gral presingiem,ze walczylze to ze tmto,wymagajmy od nich czegokolwiek!
» 4 stycznia 2015, 18:42 #68
blackout: Spodziewałem się, że chociaż ktoś będzie cieszył się z samego wyniku. Szczególnie, że (tak jak już pisałem wcześniej) nasi rywale z topu tabeli Premier League też nie mieli łatwo.
» 4 stycznia 2015, 18:44 #67
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 18:49

Dobry wynik przeslania zenujaca pozbawiona pomyslu gra,ktora przebija sie przez cyferki.Wynik ok,ale taka gra z 3 ligowcem to wstyd i hanba.Jakie pozytywy?Tylko wynik,strzal Herrery i wejscie DM,reszta to WSTYD!Trzeba od pilkarzy wiecej wymagac.
» 4 stycznia 2015, 18:48 #66
swees: Dokładnie, ja się ciesze z wyniku. Po serii remisów w BPL tutaj wygrywamy i to na wyjeździe, a ostatnio na wyjazdach słabiutko nam idzie. Kij z tym że to 3 ligowiec. :)
» 4 stycznia 2015, 18:52 #65
mantup89: No i zgadzam sie, hejty zawsze beda pierdzielic. Dobre 2-0, cieszy fajny powrot Di Marii, oba gole bardzo ladne.
» 4 stycznia 2015, 18:59 #64
Cinz: Bramki mozna zobaczyc na twiterze na profilu DevilPage, macie na stronie w ramce na prawo :)
» 4 stycznia 2015, 18:39 #63
5FredTheRed5: zabrałbym każdemu co najmniej tygodniówkę za to co zaprezentowali przeciwko Yeovil! każdemu, bez wyjątku
» 4 stycznia 2015, 18:39 #62
Xtreme: w drugiej części jak wszedł evans i zobaczyłem że w podstawowym mamy : mcnaira , blacketta i evansa to aż mnie strach przeszedł przed tym co oni zaraz mogą wyprawiać, na szczęście dzisiaj ze słabym rywalem graliśmy
» 4 stycznia 2015, 18:38 #61
Zyvold: trochę szacunku, szczeniaku...


PS: hejtujcie ile chcecie, ale tak nie pisze się o żadnym piłkarzu United, a szczególnie o kimś takim jak Fletcher
» 4 stycznia 2015, 18:50 #60
mantup89: van Persie3322 palnij sie w leb.
» 4 stycznia 2015, 18:57 #59
VanPersie3322: chwała flecherowi zza dawne lata ale na dziś on jest skończony w mu!..
ja skomentowałem jego dzisijeszy występ a nie całą kariere więc nie komentuj :p
» 4 stycznia 2015, 18:58 #58
mantup89: tu nie chodzi o Fletchera ale o twoj komentarz, moze ty przestan komentowac.
» 4 stycznia 2015, 19:34 #57
VanPersie3322: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 20:16

fakt troche mnie poniosło bo w sumie to wygraliśmy ;/
ale prócz to o flecherze co ci nie pasuje w moim komentarzu? ;)
każdy ma prawo wyjawić swoją opinie więc to ty przestań odpowiadać na każde komentarze jakbyś był conajmniej Van Gaalem ;)

MU powinno pokazać klase w takim meczu ;)
» 4 stycznia 2015, 20:14 #56
Zyvold: Po pierwsze: Fletcher, a nie Flecher.
Po drugie: to co napisałeś to nie opinia a głupi i chamski *komentarz*.
Po trzecie: "ja skomentowałem jego dzisijeszy występ a nie całą kariere więc nie komentuj " - Co? Ja widzę tylko obelgę.
» 4 stycznia 2015, 20:27 #55
nomati666: Ja jestem zadowolony. Nie widać było wielkiego zaangażowania i jakiś spektakularnych szarż na bramkę, ale z drugie strony - po co? Mieli ryzykować kolejnymi kontuzjami? Lepiej było spacerkiem zregenerować się po okresie świątecznym.
» 4 stycznia 2015, 18:37 #54
Joker7: mieli jedna w 2 polowie ;p dobrze ze ich napastnik w 1 polowie rozwalil sobie leb bo pewnie bez tego by nam wbil bramke...
» 4 stycznia 2015, 18:38 #53
Andrew07: Gracz Yeovil miał 1 setkę ale za lekko strzelił.
» 4 stycznia 2015, 18:39 #52
skoczek121: Nie ważne jak grali z kim, ważne że ten mecz wygrali i jestem dumny z bycia diabłem GGMU
» 4 stycznia 2015, 18:36 #51
Joker7: zabawie sie i obstawie ze w nastepnej rundzie zagramy u siebie z Bolton Wanderers!! a wy jak myslicie :d?
» 4 stycznia 2015, 18:36 #50
mantup89: Fletcher beznadziejnie, zgadzam sie.,
» 4 stycznia 2015, 18:35 #49
Sancho: Podobno po dzisiejszej asyście Real oferuje nam za niego 30 mln, Perez jest nim oczarowany
» 4 stycznia 2015, 18:52 #48
kamil496: Jak Ty nazywasz to spokojnym 2:0 to brak mi słów :P
» 4 stycznia 2015, 18:38 #47
NexaT: Cudzysłowu nie widać?
» 4 stycznia 2015, 18:46 #46
endomikoryza: w kolejnej edycji harego potera
» 4 stycznia 2015, 18:36 #45
Andrew07: wystarczy wpisać w google termin "skróty meczów" i wyskakuje miliard linków. Jak żyć?!
» 4 stycznia 2015, 18:36 #44
mantup89: Ja tam jestem w miare zadowolony. Wiadomo bylo, ze to nie bedzie bardzo latwy mecz ale kontrolowalismy gre. Di Maria pokazal swoja wartosc i przydatnosc dla druzyny. Falcao znow gral kibel. Moim zdaniem, United nie powinno kupowac kolumbijczyka, wszedl Angel i obraz gry sie zmienil, widac ze dobrze czuje gre z Roo, z Arsenalem podobnie wyprowadzili cios ostateczny.
» 4 stycznia 2015, 18:34 #43
mario93: To kto ma grać w ataku? Wilson ? Idioci
» 4 stycznia 2015, 18:50 #42
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 18:34

Jak widzę w najlepsze trwa zadziwiająca promocja Wilsona który sorry,ale po tym co pokazuje to nadaje się na ławkę każdej drużyny z Championshipa, a i to nie wiadomo czy by go chcieli.
Czyżby casus Cleva w wykonaniu SAF-a się miał powtórzyć ?
» 4 stycznia 2015, 18:33 #41
CroCop: Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego Rafael z Shawem grają na pozycjach CLS? Ewidentnie widać, że wahadło nie jest dla nich. To są typowi boczny obrońcy którzy mają się podłączać raz na jakiś czas w ofensywne akcje, a nie, jak w tym przypadku ma być to ich naturalne zadanie. Po co w takim razie kupiony został Shaw? Gra na trzech ŚO i dwóch CLS przeciwko drużynie z trzeciej ligi? Manchester United, is you?
» 4 stycznia 2015, 18:33 #40
Mareeecek: Jedna drużyna dostosowała się do poziomu drugiej. Szkoda, że nie był to pojedynek dwóch ekip walczących o podium w Anglii, tylko męczarnie dwóch drużyn zamykających stawkę w III lidze ;)
» 4 stycznia 2015, 18:32 #39
mati090797: Mecz bez większej historii. Jedyne 2 pozytywy to awans i brak nowych kontuzji. Wie ktoś kiedy będzie losowanie do kolejnej rundy?
» 4 stycznia 2015, 18:32 #38
matheo: W poniedziałek.
» 4 stycznia 2015, 18:35 #37
night76: ten mecz pokazal ze JUTRO JUZ W UNITED NIE POWINNO BYC FLETCHERA, WILSONA, MC NAIRA,EVANSA, a pojutrze ANDERSONA,
okienko otwarte A ONI SPIA.. boze.
» 4 stycznia 2015, 18:32 #36
endomikoryza: Wygrali?? to mamy sensacje
» 4 stycznia 2015, 18:32 #35
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 18:32

Dobra zapomnijmy już o tym stylu , ważne że jest awans , który zespół następny do odstrzału :) Wejście maty i di marii nieco rozruszało spotkanie
» 4 stycznia 2015, 18:32 #34
mariusz1997: Najwazniejsze zwyciestwo nie styl.
» 4 stycznia 2015, 18:31 #33
soldier: Czy mnie oczy nie mylą, czy graliśmy 5-ma obrońcami z 3-ligowcem?
» 4 stycznia 2015, 18:31 #32
night76: z mc nairem na pp BUHAHHAHAHAHAHAHA van gall sie kompemituje coraz bardziej.
» 4 stycznia 2015, 18:33 #31
patrol2305: Właśnie jakoś nie...3 miejsce w BPL 2-0 do przodu w pucharze co ty oczekujesz ?
» 4 stycznia 2015, 18:35 #30
Kochas1994: Mecz (tak jak w tytule) chłopaki wyglądali jak by grali ze sobą 1 raz ale cóż 2-0 mecz wygrany teraz 4 rudna.Piękny cudowny gol Herrery do tego nie ma wątpliwości,super podanie Roo do Di7 i ładne wykończenie.Cieszy powrót Di Marii i na pewno wystąpi w meczy z Southampton.Teraz czekam na kolejnego rywala i mam nadzieje że trafimy na jakiś zespół z 1 ligi (lub 2 kto jak zwie :) typu Fulham Norwich i to w Teatrze Marzeń.Co do zawodników ?? McNair i Fletcher porażka... kto oglądał ten wie Ci zawodnicy nie nadają się do gry na najwyższym poziomie nie pisze tutaj o tym meczu ale ogólnie czy to PL czy to LM w przypadku Fletchera sezon temu młody powinien pograć jeszcze w Juniorach a ten 2 powinien przejść do kolegów z Sunderlandu albo jakaś inna liga niestety Fletcher już się nie nadaje do gry na takim poziomie.GLORY GLORY MU!!
» 4 stycznia 2015, 18:30 #29
manutdfan92: Co to było ten mecz? Po ostatnim obfitym okienku trzeba chyba szykować drugą kieszeń na transfery.
» 4 stycznia 2015, 18:30 #28
mantup89: nie narzekaj bo wygralismy. Narzekac mozesz jak przegramy.
» 4 stycznia 2015, 18:30 #27
manutdfan92: Ja nie narzekam tylko się pytam co to było? Bo sam mam za mały zasób słów żeby to jakoś zdefiniować.
» 4 stycznia 2015, 18:34 #26
ziomboy777: Brawa dla Yeovil! zostawili kawał życia na boisku... ciężki mecz bo rywal grał jak o życie. Cieszy gol Angela
» 4 stycznia 2015, 18:29 #25
SaNToManUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2015 18:29

Po 1-Słabo 0 pomysłu na grę
Po 2-Widać ze nasi na mniejszych boiskach to trzepaczki dostają.
Po 3-Nie wiem jak zagramy z SOTON ale już się boje..
Po 4-Fletcherowi już podziękujemy...
Najważniejsze że gramy dalej. GGMU..
» 4 stycznia 2015, 18:29 #24
Cavallas: Z Soton gramy u siebie, a wiadomo, że u siebie jesteśmy skuteczni do bólu.
» 4 stycznia 2015, 18:35 #23
kolor: Darren Fletcher gra w MU tylko dlatego, że wygrał walkę z ciężką chorobą. W normalnych okolicznościach sądzę, że miałby problem ze znalezieniem się w podstawowej jedenastce Yeovil Town.
» 4 stycznia 2015, 18:29 #22
sebiii1987: przestancie juz narzekac matko co za ludzie placzą narzekają płaczą !! wygralismy, piękne gole strzelilismy gramy dalej !!brawo United !! :) GG MU !!
» 4 stycznia 2015, 18:29 #21
Bossicky: Yeovil nie maja co narzekac, pół Di Marii jest warte więcej niż cały ten klub ze sztabem i obiektami.
» 4 stycznia 2015, 18:30 #20
jerzy666: Narzekamy na grę bo ta była słaba no to narzekamy. A wynik brawo cieszymy się żeśmy awansowali.
» 4 stycznia 2015, 18:30 #19
slaweknh: Jezeli jestes zadowolony z naszej zenujaca-dennej gry to milego dnia.Upajaj sie tym sukcesem.
» 4 stycznia 2015, 18:32 #18
Irwin2: Fletcher i Wilson to gwarancja sukcesu
» 4 stycznia 2015, 18:27 #17
Kochas1994: zapomniałeś o super obrońcy McNair chłop wygląda tak jakby pierwszy raz grał w piłkę :D
» 4 stycznia 2015, 18:31 #16
RedDevils4life: Mecz ciężki strasznie. Trochę lepiej od wejścia ADM. Ładny gol Herrery a przy akcji Di Marii przypomniała mi się zmarnowana akcja z Arsenalem i obawiałem się trochę podczas tego rajdu. Na szczęście trafił. :)
» 4 stycznia 2015, 18:27 #15
slasher: "Wtedy wszystko stało się jasne – Manchester United wywalczył awans do IV rundy Pucharu Anglii. "

Czyli nie ma rewanżu na Old Trafford?
» 4 stycznia 2015, 18:27 #14
RedDevils4life: Nie. Rewanż byłby w przypadku remisu.
» 4 stycznia 2015, 18:28 #13
Bossicky: tylko w przypadku remisu powtarza sie mecz.
» 4 stycznia 2015, 18:28 #12
Irwin2: W FA Cup nie ma rewanżów.No chyba że będzie remis ;D
» 4 stycznia 2015, 18:28 #11
jerzy666: Nie ma .
» 4 stycznia 2015, 18:29 #10
Arkin: Jakby ktoś jeszcze nie wiedział.

Nie ma rewanżu na Old Trafford.
» 4 stycznia 2015, 18:32 #9
JastrzebskiMU: W razie wypadku, poinformuję że rewanżu nie będzie
» 4 stycznia 2015, 18:40 #8
Mikusss: To jak w końcu jest z tymi rewanżami?
» 4 stycznia 2015, 18:44 #7
Giggs88: Nie ma, ale lepiej żeby jeszcze ktoś potwierdził.
» 4 stycznia 2015, 19:27 #6
closer888: Wilsona się nie czepiać. Wszyscy nasi napastnicy mają w tym sezonie ciężko bo muszą wychodzić po piłkę mało grają w polu karnym. Sklonujmy Roo i dajmy ze dwóch do ataku i dwóch do pomocy.......
» 4 stycznia 2015, 18:27 #5
Irwin2: Męczarnie straszne ale najważniejsze że gramy dalej
» 4 stycznia 2015, 18:27 #4
Gallacher: Potrzebne są wzmocnienia według mnie.
» 4 stycznia 2015, 18:27 #3
Wezyk: Boję się jak będziemy grać z kimś z Championship...
» 4 stycznia 2015, 18:27 #2
Bossicky: wynik lepszy niz gra, bo w sumie zagralismy bardzo kiepsko :/
» 4 stycznia 2015, 18:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.