Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United najdroższą drużyną w Anglii

» 28 sierpnia 2014, 11:54 - Autor: Tomasson - źródło: Daily Mail
Jak skrupulatnie wyliczyli dziennikarze Daily Mail, Manchester United posiada obecnie najdroższy skład w historii Premier League.
Manchester United najdroższą drużyną w Anglii
» Glazerowie nie poskąpili grosza na wzmocnienie składu
Transfer Angela Di Marii pozwolił klubowi z Old Trafford wyprzedzić Manchester City. Po zsumowaniu kwot wszystkich transferów wychodzi na to, że drużyna Louisa van Gaala jest teraz warta 401,2 miliona funtów. Bardzo możliwe, że Holender nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w tym okienku transferowym, więc owa kwota może wzrosnąć.

Tylko tego lata na Old Trafford zawitało czterech nowych piłkarzy za sumę 131,7 miliona funtów – Angel Di Maria, Ander Herrera, Luke Shaw i Marcos Rojo. Jest to efekt polityki nowego trenera, chcącego wzmocnić drużynę, która w zeszłym sezonie zajęła w lidze dalekie siódme miejsce.

Przedstawione liczby są zaskakujące, zważywszy na fakt, iż w poprzednich latach Manchester United stronił od rekordowych transferów. Tacy zawodnicy jak Chris Smalling, Phil Jones, Wilfried Zaha, Antonio Valencia i Ashley Young trafili do klubu za mniej niż 20 milionów funtów.

Drugi w tym zestawieniu Manchester City może się pochwalić składem skompletowanym za 344,15 miliona funtów, a zamykająca podium Chelsea – 341,8 miiona funtów. Pozostali wielcy rywale United – Liverpool i Arsenal – wydali na swoich zawodników odpowiednio 245,8 oraz 209,5 miliona funtów.

Jeżeli kwoty transferowe nadal będą rosnać w takim tempie, nie będzie trzeba długo czekać, aż któraś z drużyn przekroczy barierę połowy miliarda funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Valencia zgłasza się po Kagawę
Następny news »
Hodgson ogłosił kadrę, Rooney kapitanem Anglii!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


MU1212: Przynajmniej w tym jesteśmy dobrzy
» 28 sierpnia 2014, 19:56 #91
luizPKNOrlen: trzeba jeszcze dosypać 50 baniek za Vidala!! To aktualna cena za ziomka jaką chce juve więc zakupy będą udane bo cena bardzo promocyjna i do końca tygodnia będzie nasz!! Ed w mordę jego mać pokaż w końcu na cię stać!!
» 28 sierpnia 2014, 17:30 #90
luizPKNOrlen: Owszem jest !! Strona juve o tym pisze a klub sam wyznaczył ostatnio cenę 34 bańki a ostatnia oferta united 40 została odrzucona bo chcą 50!! To jest dość wystarczająco jasne i klarowne!! Każdego można kupić wystarczą odpowiednie pieniądze a one nie są żadnym problemem i będą porządnie wydane!! Manchester jest tylko jeden!! Czerwony!! dotarło do was miernoty pseudofani Shity!!??
» 28 sierpnia 2014, 19:07 #89
Gallacher: Kryzys to naturalna kolej rzeczy i pomyślcie jak czuł się Liverpool kiedy my byliśmy na szczycie a oni na dole.Możecie nienawidzić The Reds ale większość fanów pewnie cieszyła się gdy oni byli w dole tabeli a teraz oni się z nas śmieją i powinniśmy teraz to zrozumieć jak oni się czuli poza tym obawiam się że LvG długo niż 5 lat lub krócej u nas nie zostanie bo to nie menedżer typu Fergie gdzie zostanie na 25 lat a po czasie znowu będzie trzeba znowu kogoś zatrudnić chyba że będzie nim Giggs który zostanie asystentem.Liverpool zasługuję dla mnie na szacunek dlatego że oni nie mają chyba żadnych szejków i oligarchów a City i Chelsea to ekipy które bez kasy z obcego kapitału byli by dziś zespołami pokroju Sunderland czy West Ham a UNITED to ekipa która w sposób naturalny na siebie zarabia dlatego jestem dumny że od 14 lat jestem ich kibicem i będę do końca życia.
» 28 sierpnia 2014, 17:05 #88
ziomboy777: spokojnie... po pierwsze nie jesteśmy na dnie tylko mieliśmy jeden nie udany sezon. Sezon który musiał być słabszy bowiem z ławki odeszła największa legenda tego klubu...

po drugie... VG odchodząc z Barcelony, Bayernu zostawiał zespoły pokukładane, z fundamentem do dominacji na następne lata. Nie obawiał bym się zatem regresu po jego odejściu z MU...

po trzecie.. tylko się cieszyć, że zarząd zaczął sobie radzić na rynku transferowym i mimo braku LM sprowadza nowych zawodników (i to jakich!).

Nie wiem jak wy ale ja nie mogę się doczekać kiedy zobaczę mecz w naszym wykonaniu kiedy będziemy grali optymalnym składem ;-)
» 28 sierpnia 2014, 17:35 #87
lukstar: Louis van Gaal podczas prezentacji Angela Di Marii zapowiedział kolejne transfery klubu jeszcze przed zamknięciem letniego okienka. Holender przyznał także, że oprócz wzmocnień z Old Trafford odejdą także niektórzy zawodnicy.

Czytaj dalej: [link usunięty]
» 28 sierpnia 2014, 17:03 #86
MadManNT: I co z tego skoro gramy taką padakę...
» 28 sierpnia 2014, 16:54 #85
Przemas96: Di Maria z 7! :D
» 28 sierpnia 2014, 16:00 #84
Matep: mnie tam bardziej cieszy, że LvG wspomniał, że kilku będzie musiało odejśc :)
» 28 sierpnia 2014, 16:43 #83
Muuuuuuuuuuu: Dowód na to jak fatalnie dokonujemy transferów.
Jak to jest możliwe że City wydając kosmiczne kwoty w bardzo krótkim czasie mają tańszą drużyną niż my. To samo Chelsea. A to niby oni są postrzegani za drużyny tworzone z portfela a nie z długoterminowej polityki budowania klubu. Mało tego, mimo większych wydatków mamy o wiele słabszą drużynę niż powyższe. Gdzie jest dobre, stare United? :(
» 28 sierpnia 2014, 14:51 #82
Diabolo: Kupują i również sprzedają zawodników. A my? Jak kupimy takiego Younga, to pewnie zakończy u nas karierę. No a druga strona medalu, to że płacimy za Herrerę, czy Shawa po 30+ kafli, gdzie Cesc i Costa kosztowali CFC niecałe 50
» 28 sierpnia 2014, 15:25 #81
ziomboy777: większych głupot dawno nie czytałem... jak by nie wydatki w tym oknie, bylibyśmy mocno za Chelsea i City. Dlaczego dużo wydaliśmy w tym oknie? bo każdy wie, że jesteśmy pod ścianą, potrzebujemy wzmocnień, poza tym nie gramy w LM. Musimy zatem przepłacać. Po co siejecie panikę...
» 28 sierpnia 2014, 17:41 #80
Mikusss: Tom Cleverley sprzedany do Realu! Manchester znowu sprzedał królewskim swojego wspaniałego pomocnika.
https:// fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10632577_552935954833429_5441596769336317789_n.jpg?oh=bdf1bc7a2d423987f883d6a8275dd16a&oe=546B0051&__gda__=1417186363_1f3d1403915166ac87a3427f10a95512
» 28 sierpnia 2014, 14:30 #79
nexilus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 14:23

Ale wy płaczecie.....

- Straciliśmy praktycznie 4 graczy z podstawowej 11 de facto (Giggs, Evra, Rio, Vidic),
- zmieniamy ustawienie,
- mamy 4 nowych graczy, którzy nie zagrali ze sobą jeszcze, ani jednego spotkania,
- fala kontuzji na start BPL,
- gramy poniżej mozliwości.

City po zmianie trenera sięgnęła po Majstra, tyle, że facet dostał praktycznie kompletny skład i nie było u nich wielkiej rewolucji. Ktoś tam wyliczył, że skład jest najdroższy, tyle, że nie uwzględnił tego, że ceny mega wzrosły i taki Di Maria kosztowałby 30% taniej pewnie, a że akurat jesteśmy na musie i w tym okienku wydajemy na potęgę o niczym nie świadczy, bo wystarcza 1-2 okienka i te sumy się wyrównają, bo zapewne TOP BPL będzie szukać kolejnych zawodników

Skoro odwiedzacie te stronę i nazywacie się kibicami Manchesteru United, to może zacznijcie się tak zachowywać, bo większość z Was zachowuje się jak chorągiewka na wietrze, jest ok to "super transfer", "LvG ma dobry pomysł z tym 3-5-2", a za chwilę, "wiedziałem, że to nie wypał", "transfer do kitu, wiedziałem, że się nie nadaje".

Mamy kryzys i trzeba to zaakceptować i nie ma bata, żeby jak za dotknięciem magicznej różdżki zacząć grać jak dream team. Tutaj potrzeba czasu. DM tego nie doczekał, ale uważam, że nie tylko brak cierpliwości, ale kilka innych czynników spowodowało, że tak go potraktowano.
» 28 sierpnia 2014, 14:22 #78
champione2013: Giggs i Rio podstawowi zawodnicy ? Chyba przespałem ostatni rok
» 28 sierpnia 2014, 14:39 #77
nexilus: Rio 23 występy łącznie, a Giggs 21 , więc można powiedzieć, że często korzystano z ich usług i byli zgrani.
» 28 sierpnia 2014, 18:27 #76
kendo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 14:11

No bo tak po prawdzie, to jak popatrzeć po nazwiskach, to nie wiem czy inne drużyny są w stanie wystawić taką ekipę. Trochę obrona nie wygląda, bo jak byli Evra, Vidić i Ferdinand, to dobrze to wyglądało (oczywiście nadal uważam, że bardzo głupie było pozbywanie się całej trójki doświadczonych obrońców, mógł zostać np. Vidić). Mamy super bramkarza, a nasz przód na papierze jeszcze rok temu wyglądałby zdecydowanie najlepiej w lidze: Di Maria, Mata, Fellaini, Kagawa, Januzaj - van Persie, Rooney. Jeszcze rok temu o tej porze (no, może rok i 2 tygodnie) powiedzielibyśmy, że mamy niesamowitą drużynę. Bo wtedy jeszcze mistrzowie Anglii, plus super transfer z Evertonu - Fellaini, plus najlepszy piłkarz Chelsea - Mata, plus super nastolatek - Januzaj, plus super piłkarz z BVB - Kagawa. Wygląda to nieziemsko. A tu mija rok i 2 tygodnie i taka sama paczka dziś nie wygląda już tak super. O Macie to ja rok temu nawet nie marzyłem.

Gdyby mi ktoś rok i 2 tygodnie temu powiedział:
stary, do naszej mistrzowskiej ekipy dołączą tacy zawodnicy: kupiliśmy Fellainiego, Kagawa w końcu się zaklimatyzuje, będzie u nas taki nastolatek z Belgii, który robi dym na skrzydle jak młody Giggs, niedługo przyjdzie Mata, a pół roku później Di Maria.

...to bym nie uwierzył. Pomyślałbym, że mistrzostwo w kieszeni, a Liga Mistrzów to na pewno finał.
» 28 sierpnia 2014, 14:08 #75
ax1d: Najdroższa drużyna w Anglii przegrywa 4-0 z MK Dons, którego CAŁY pierwszy skład kosztuje 250 tys. funtów, czyli mniej niż nasza wyjściowa 11 na tamten mecz (czyli głębokie rezerwy + De Gea, Evans, Kagawa i Welbeck) zarabia w tydzień. Jest się z czego cieszyć...
» 28 sierpnia 2014, 13:53 #74
Vaxiu: Czyli w meczu z Dons gralo 50-paru zawodnikow ktorych mamy w kadrze i na podstawie ktorych wyliczono powyzsza kwote ?
» 28 sierpnia 2014, 14:07 #73
Yon: Szczerze, szczerze jestem bardzo zaskoczony. To oznacza, że albo zawsze przepłacaliśmy, albo Moyes był straaasznie słaby(Van Gaala nie oceniam).
» 28 sierpnia 2014, 13:36 #72
artix206: Że za tyle kupiliśmy nie znaczy że są tyle warci..
» 28 sierpnia 2014, 13:35 #71
NewtonHeath1878: Na transfermarkt masz podaną wartość rynkową (swoją drogą wyliczaną w śmieszny sposób), a dziennikarze Daily Mail obliczyli kwoty transferów. Przykładowo - Chelsea ściągnęli wg transfermarkt za 25mln euro i wg nich jego obecna wartość rynkowa to 36mln euro.
» 28 sierpnia 2014, 13:53 #70
Diabolo: Tak swoją drogą, to nie narzekałbym, jakby tak skończyłby się ten sezon. No ale i tak wygramy majstra :D
» 28 sierpnia 2014, 15:48 #69
ziomboy777: najdroższy zapewne Cleverley :/...
» 28 sierpnia 2014, 13:28 #68
Kezsu: Nie jest to ani śmieszne ani zabawne, więc co wnosi twój komentarz?

Rozumiem naśmiewanie się z naszego wychowanka, ja wiem że jest naszym jednym z najgorszych graczy, ale nie tylko on jest winny 7 miejsca w pl, więc mógłbyś sobie darować takie cos.
» 28 sierpnia 2014, 13:30 #67
ziomboy777: uwazaj bo ci żyłka pęknie ;-)
» 28 sierpnia 2014, 14:36 #66
triadevil: Po prostu naśmiewanie się z Toma robi się powoli nudne, niezależnie od tego ile prawdy jest w tych komentarzach
» 28 sierpnia 2014, 15:50 #65
DolphZiggler: Szkoda ,że to nie przekłada się na wyniki...
» 28 sierpnia 2014, 13:25 #64
postil: MOim zdaniem najlepszym transferem ostatnich lat jeżeli chodzi o zestawienie cena/jakość to Jones. Szkoda tylko, że często przytrafiają mu się kontuzje.
» 28 sierpnia 2014, 13:19 #63
soldier: A van Persie?
» 28 sierpnia 2014, 13:26 #62
MANUBARINT: I bardzo dobrze,jeszcze tylko na wyniki musimy to przekuć ! Tylko niestety,co niektórzy są trochę przepłaceni,ale jak tyle lat z małymi wyjątkami byliśmy bierni na rynku transferowym i niejako dopiero 7 miejsce nas zmusiło do transferów,to niestety zdzierają z nas niemiłosiernie.Oby Louis ten burdel na kółkach ogarnął. Tak czy inaczej GGMU FOREVER !
» 28 sierpnia 2014, 13:07 #61
mementofinis: Jaki wniosek...MU robi (niestety) niezbyt dobre transfery. Oczywiście nie mówie o wszystkich. Kwoty jakie są wydawane nijak się mają do jakości gry (w ost.czasie).
» 28 sierpnia 2014, 13:05 #60
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 12:54

Nie dosyć, że najdroższy to na dodatek jeszcze najbardziej przepłacony. Przy takich nakładach finansowych powinniśmy walczyć o minimum TOP3. Jednak rzeczywistość jest inna, gramy bardzo złą piłkę, trener nie ma za bardzo pomysłu jak ustawić piłkarzy na boisku oraz ci piłkarze wyglądają jak pół amatorzy. Przy takich wydatkach to jest jeden wielki wstyd i hańba. I proszę was o jedno: nie mówcie, że City czy Chelsea szastają pieniędzy na lewo i prawo, bo wtedy będziecie zwykłymi hipokrytami. Owszem, te kluby wydają dużo ale robią to bardzo mądrze, a nasz zarząd zachowuje się jak rozkapryszona panienka, której ojciec dał na zakupy swoją złotą kartę.
» 28 sierpnia 2014, 12:54 #59
Kezsu: Wypier....

Idź na strone city.;cProszę.
» 28 sierpnia 2014, 13:05 #58
champione2013: Pokaż mi klub na świecie który po wymianie połowy składu odrazu gra piękną piłkę ? Proponuje żebyś wysłał CV może cie przyjmną i twoją genialną wizję zespołu .
» 28 sierpnia 2014, 13:07 #57
Bossicky: Chrzanisz jak mały Kazio... przez wiele lat nagromadziło nam się braków i problemów ile to lat za SAFa walczyliśmy z City i Chelsea (nie tylko walczyliśmy, ale z nimi wygrywaliśmy) bez wkładania grubych baniek w skład? wraz z odejściem Fergusona skończyła sie pewna era. Zawodnicy który stanowili o sile jego zespołu, bez swojego wodza biegają po boisku niczym dzieci we mgle.
Przed sezonem było wiadomo, że zarząd przeznacza 200mln euro na transfery, chyba jasnym jest, że skoro potrzeby wzmocnień są i pieniądze też to nie ma powodów do "żydzenia"?

P.S. Oczywiście, że powalczymy o TOP3 - potrzebny nam jest jeszcze jeden transfer do środka pola i jeden do obrony, jeśli będą to klasowe wzmocnienia możemy osiągnąć nawet więcej.
» 28 sierpnia 2014, 13:08 #56
mementofinis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:10

Dziecko (Kezus) nie umiesz użyć innego argumentu tylko bluzgi? Jak nie, to nie komentuj, bo przykro się to czyta:)
» 28 sierpnia 2014, 13:09 #55
inek10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:15

@Bossicky niestety nawet za czasów Sir Alexa City było poprostu od Nas lepsze, grali ładniejszy i skuteczniejszy futbol a i w bezpośrednich rywalizacjach górowali nad Nami, prawda jest taka że od odejścia Teveza i Ronaldo pikujemy coraz bardziej w dół, Nasza gra jest żałosna i nic nie jest robione w tym kierunku.
Niestety ale pierwszy raz muszę się zgodzić z Cleverlim :c
» 28 sierpnia 2014, 13:14 #54
Kezsu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:20

Dziecko(Kezsu) Umie używać innych argumentow niż bluzgi, tylko w którym momencie uraziłem drugą strone?Po za tym że go grzecznie poprosiłem żeby opuścił naszą strone?;3

Przekleństwo, słowo jak każde inne, gdy brakuje już słów, które by przemówiły do drugiej osoby, ale oczywiście znajdą się takie osoby, jak ty które. Przeklinasz, ło jesteś zły,jesteś dzieciak, nie umiesz użyć argumentow po przeklinasz, ludzie którzy przeklinajo są źli, bo to nie chrześcijańskie, bóg Cię skarze.Tak.

Skracając, w mojej wypowiedzi nie użyłem ani argumentu ani bluzgu.
Nie będę mówić że jesteś dzieckiem, bo jesteś tylko idiotą. Gdybyś był dzieckiem wybaczył bym Ci to.
A o braku już kultury do drugiej osoby ''Kezus'' się nie wypowiem. Panie.;3
» 28 sierpnia 2014, 13:18 #53
Bossicky: @inek10
NO WŁAŚNIE, A MIMO TO WYGRYWALIŚMY. Skoro przez tyle lat graliśmy brzydszą piłkę, ale dzieki cudownemu dotykowi Fergusona wygrywaliśmy w Angli wszystko, to chyba oczywistym jest, że skoro przestało iść trzeba wietrzyć skład. Jestem przekonany, że jeśli nie zimą to za rok też wydamy sporo kasy na transfery, ale wtedy skład będzie "kompletny". Clev wieszczy nam walkę o LE, jeśli gralibyśmy takim Clevem w środku pola, skrzydłami Young, Valencia byłoby to realne. Wtedy pan Cleverli byłby zadowolony bo nie przepłacilibyśmy żadnego piłkarza i byli prawilniakami w Premierleague. A nie wtedy pan Clev by pisał, że jesteśmy nędznym klubem który nie ma pieniędzy (bo transfery potrzebne i nie kupują), a poza tym nikt tu i tak nie chce przyjść, bo jesteśmy nędznym klubem ;D
» 28 sierpnia 2014, 13:26 #52
Kezsu: Problem jest taki, że mieliśmy idealny skład, holender na bramce, obrona rio, vidić , evra, nevil i dalej, pomoc gigsu i schools , atak tevez,Ronaldo,Roo

i dalej by wymieniać nasze legendy, lecz, nie szukaliśmy młodych zastępców na ich miejsce, i to bym nasz błąd, bo zawodnicy się starzeją, a my.. no.
A teraz ściągami, niewiadome , bo każdy nasz zakup, teraz jest niewiadomą, bo nie wiadomo czy rojo czy herrera odpali w pl, ale jest to konieczne, już pomijając fakt odpalenia, aklimatyzacja w zespole, nas na to nie stać, nie stać nas na zmarnowanie pół sezonu.
Mieliśmy piękny skład i zamiast powoli kształcić nowe młode, powoli wdrażający ich do pierwszego składu,bez pośpiechy,a nie teraz wystawiamy od razy nowych zawodników i liczymy że...
» 28 sierpnia 2014, 13:28 #51
soldier: Inek zobacz sobie tabelę za czasów SAF-a, czy chociażby te mecze z City.
» 28 sierpnia 2014, 13:28 #50
inek10: No oglądam tabele, gdy City stało się naprawdę uznaną marką, mniej więcej 3 lata temu, od tego momentu wygrywali z Nami wiekszość meczy a i ilością trofeów Nas przewyższają.
Chłopaki otwórzcie oczy
» 28 sierpnia 2014, 13:30 #49
Bossicky: @inek
ale na co mam otworzyć oczy, co chcesz udowodnić?
Skład jest słaby potrzebne nam wzmocnienia i je robimy...
» 28 sierpnia 2014, 13:44 #48
inek10: @Bossicky
Chodziło mi o to że slabość UNITED nie zaczeła się po odejściu SAF'a ale jeszcze za Jego kadencji.
» 28 sierpnia 2014, 14:46 #47
Bossicky: zgadzam sie z tym, ale co z tego ;)
» 28 sierpnia 2014, 15:01 #46
padre: teraz już nie mam ŻADNYCH argumentów w rozmowie z kibicami City...
» 28 sierpnia 2014, 12:53 #45
Kezsu: Nie ma rozmowy z City, od razu w ryja. Tak.

Argument jest taki że Takie MU MANCHESTER UNITED, wydaje za własne zarobione pieniądze, za marketing, a City za ROPe, jest różnica?
» 28 sierpnia 2014, 13:05 #44
champione2013: Nie ma różnicy Ropa też się sama nie wydobyla :) Kasa to kasa
» 28 sierpnia 2014, 13:09 #43
Kezsu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:19

Czempionie, jak nie ma różnicy?
Ed, załatwił nam kontrakt z adidasem, glazerowie promują Mu w Ameryce,(widziałeś chyba ile na meczu Mu-Real było fanów Mu), W azji już od dawna mam bardzo sporą zesze fanów, wszędzie zyski, które sam klub sobie robi, sam siebie napędza.
Kasa to kasa? Rly? Nie no, smutno mi, że ludzie tak uważają. Nie liczy się już tradycja, nic sie nie liczy, kasa to kasa, hajs to hajs, nie ważne czy go uczciwie przez 50 lat zarobiłęm czy też szedłem po trupach.

Hajs to hajs.
» 28 sierpnia 2014, 13:14 #42
Celt15: Jest różnica i to dość ważna. Jako, że Manchester United zarabia na te transfery sam to finanse fair play nas raczej nie dotknie mimo tak dużych wydatków i będziemy mogli pozwolić sobie na kolejne, ponieważ klub sam na te transfery zarobił. A City i PSG już są zablokowane, bo klub gówno zarobił, a kasa pompowana z zewnątrz jest blokowana. Dalej nie widzisz różnicy?
» 28 sierpnia 2014, 14:18 #41
champione2013: Co do City to wygenerują sobie zysk spokojnie nawet przy takich horrendalnych zakupach w PSG jest inna sytuacja bo ta liga nie pozwala PSG na taką kase nie obchodzi mnie zbytnio jak zdobyli tę kase ktoś kupił sobie klubik wpompował kase to niech się bawi . Wolę już kase Szejków itd niż długi jakie ma Barca i Real .
» 28 sierpnia 2014, 15:50 #40
RyanScholes: "Szrut do szrutu i bedzie kokosza" :D
» 28 sierpnia 2014, 12:42 #39
RyanScholes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 12:41

To juz wiem czemu MU nie sprzedaje takiego drewna jak Young, Valencia, Kagawa, Fellaini, Clever, Wellbeck, Fletcher, Czika.....bo dzieki wlasnie takim szrutom MU jest w czyms na pierwszym miejscu :)
» 28 sierpnia 2014, 12:41 #38
slaweknh: I grubasa jeszcze zapomniales dodac,dobrze,ze przyszli do nas zawodnicy nie mniej jednak pasowaloby sie pozbyc szrotu,nic nie graja a biora po okolo100 tysiecy.
» 28 sierpnia 2014, 12:56 #37
mcis: @slaweknh

kolejny blysk inteleku tutejszego planktonu. czy ty napisales chociaz jeden komentarz gdy kogos nie obrazasz? jak to dziala? staje ci po tym? tylo w ten sposob mozesz sie zaspokoic?
» 28 sierpnia 2014, 12:58 #36
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:10

Obrazam go bo przez 6 lat nic nie gra,obraza klub swoja postawa a kibicow gra durniu,skoncz sie kompromitowac niewyzyty erotomanie.
» 28 sierpnia 2014, 13:09 #35
inek10: Anderson jest Naszym najlepszym ŚP !
Nie będę pisał dlaczego bo napisał to już Yankees ja tylko mogę powiedziec że zgadzam się z nim w stu procentach.
» 28 sierpnia 2014, 13:32 #34
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 12:37

131mln w tym sezonie + 35 Mata, 25 vP, 27 Rooney, 30 Fellaini i juz mamy 250mln czyli 62,5% na 8 pilkarzy
» 28 sierpnia 2014, 12:37 #33
Mufc1stLove: im więcej wydajemy tym gorzej gramy
» 28 sierpnia 2014, 12:37 #32
Mufc1stLove: i to mi się nie podoba :(
» 28 sierpnia 2014, 12:34 #31
inek10: Niestety to nie przekłada się na Naszą grę bo IMo gramy najbardziej toporny football w PL.
» 28 sierpnia 2014, 12:34 #30
0ptimus: Na tym zdjęciu Glazerowie wyglądają jak bracia z autyzmem.
» 28 sierpnia 2014, 12:27 #29
slaweknh: Raczej z zespolem downa:-)
» 28 sierpnia 2014, 12:29 #28
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 12:33

ale z was poj*by

sczerze zycze wam, zebyscie splodzili dziecko z autyzmem lub downem, zobaczymy czy wtedy bedzie wam do smiechu palanty
» 28 sierpnia 2014, 12:30 #27
slaweknh: Chyba z ciebie
» 28 sierpnia 2014, 12:32 #26
slaweknh: Nigdzie nie napisalem,ze sie znich smieje,napisalem tylko,ze tak wygladaja, nie szydze z takich ludzi,pewnie samemu ci sie tak skojarzyli,ale lepiej pocisnac drugiemu.Jestes przerazajacym czlowiekiem,ze zyczysz innemu by jego dziecko bylo chore.
» 28 sierpnia 2014, 12:37 #25
mcis: niektorzy musza odbyc nauke trudna droga, zeby odkryc pewne wartosci, ktore innym przychodza naturalnie.

teraz sie nie tlumacz, jestes prymitywem, skoro masz takie skojarzenia i z twojej wypowiedzi widac, ze twoim jedynym celem jest nasmiewanie sie z innych
» 28 sierpnia 2014, 12:40 #24
inek10: mcis'em się nie przejmujcie On od zawsze jest czepialskim smutasem :)
» 28 sierpnia 2014, 12:40 #23
slaweknh: Slowo primityw dziwnie brzmi w ustach goscia,ktory zyczy innym kalectwa jego dzieci chory z nienawisci czlowieku!Powtarzam jeszcze raz nie nasmiewam sie z takich osob jedynie mi sie tak skojarzyli czytaj ze zrozumieniem matole.
» 28 sierpnia 2014, 12:43 #22
mcis: oj a widzisz mi sie trafila taka tragedi w rodzinie i nie pozwole by jakis prymityw sobie robil z tego zarty. jesli nie potrafisz zachowywac sie jak czlowiek to sie nie odzywaj, co do dzieci to lepiej ich nawet nie probuj robic i tak pewnie nie wiedzialbys jak. po co wysylac na swiat kolejnego nieudacznika, ktorego wzorcem do nasladowania bedzie taki poje*b
» 28 sierpnia 2014, 12:47 #21
slaweknh: To,ze tobie przydazyle sie taka tragedia nie uprawnia cie do zyczenia innym takiej choroby-jestes barbarzyńca zyczacym innym jak najgorzej,zadnym tragedi niczym,czlowiekim najnizszej kategori.Co do robienie dzieci,nie bede juz tego ripostowal bo mogloby cie to zabic i mozco zabolec,oszczedze ci tego.
» 28 sierpnia 2014, 12:53 #20
mcis: oj a moje zyczenia sie zawsze spelniaja... oj jaka ja mam moc.

mowisz ze widzisz podobienstwo z zespolem downa to wez sobie wygoogluj to i opisz to podobienstwo. bo to zdjecie na pewnop nie jest podobne?

i po co to napisales? dowartosciowales sie? stanal ci? taki z ciebie internetowy twardziel? zamiesc swoje zdjecie zobaczyby do czego ty jestes podobny? jak znam zycie to pewwnie nosisz rurki sluchasz bibera i nawet rodzina ma cie dosc
» 28 sierpnia 2014, 12:57 #19
slaweknh: Nie napisalem,ze masz moc,na szczescie innych nie,ale zyczenie choroby innym rodzicom jest daleko idacym sku.....,musisz byc niesamowicie podlym pozbawionym uczuc sku......Zdjecie ma znamiona lekkiego podobienstwa,nie musze goglowac wszystkiego jak ty infantylny blaznie,napisalem bo mnie obrazasz?jestes jakims zboczencem ze pytasz o moja erekcje?Internetowy napinacz to chyba ty.Nie nosze rurek ani nie slucham Bibera.Nie masz co napisac to czepiasz sie mojego wygladu w twojej wyobrazni typowe dla frustratow.
» 28 sierpnia 2014, 13:08 #18
Vaxiu: Szkoda czasu na czytanie tej waszej "dyskusji" ale wystarczyly 2-3 pierwsze posty. Jestescie zalosni oceniajac tych ludzi po wygladzie nazywajac ich "chorymi".
Oby wam sie nic takiego nie przytrafilo. Patrzac na wasz wiek to jestescie dorosli a nabijacie sie z ludzi ktorzy na prawde choruja na te okropienstwa.
» 28 sierpnia 2014, 14:03 #17
Freddie: wg transfermarkt.de nie mamy jeszcze 400 mln funtow.
» 28 sierpnia 2014, 12:25 #16
mcis: 1) tm_de nie jest wyrocznia co do wartosci

2) tu nie chodzi o wartosc pilkarzy tylko o cene ich zakupu

3) mamy najliczniejszy sklad w lidze i to przeklada sie na miejsce w rankingu
» 28 sierpnia 2014, 12:30 #15
CR71999: No nieźle ale oby to się przełożyło na wyniki no i zbiegiem czasu pozbycie się grajków typu Clev, Fellaini, Young
» 28 sierpnia 2014, 12:19 #14
mat9: Tyle transferów,że już chyba każdy jest spełniony :D Teraz należy skupić się na pozbyciu się drewienek z klubu ;)
» 28 sierpnia 2014, 12:14 #13
ferdas: Szkoda ze tylko na papierze...
» 28 sierpnia 2014, 12:10 #12
kckMU: zależy na jakim, bo na papier z kadrami zespołów to ostatnimi czasy wolę nie patrzeć.
» 28 sierpnia 2014, 12:15 #11
Tristan: W ciągu ostatnich 7 okien transferowych, bilans transferów United wyniósł więcej niż City, Realu, Barcelony, Chelsea a po transferze di Marii nawet więcej niż PSG :) więcej na ten temat na:

angielskieboiska.blogspot.com
» 28 sierpnia 2014, 12:08 #10
micsie03339: Bilans może i najgorszy, ale z podanych klubów wciąż najmniej wydaliśmy. Patrzenie na taki bilans jest co najmniej głupie według mnie, bo jak ktoś tak porównywać kluby, to niech patrzy na wszystkie dochody klubu i wtedy będziemy zaraz za Realem.
» 28 sierpnia 2014, 12:33 #9
mario93: Już tylko czekać na moment jak skończy się gruba kasa na transfery a do tego czasu drużyny dalej nie zrobimy... Już jakieś 5 lat temu powinniśmy zacząć wzmacniać środek pomocy, przypomnę że wtedy byliśmy regularnym mistrzem Anglii i dochodziliśmy wysoko w lidze mistrzów, często do finału.

Jest jeszcze kilka dni do końca okienka, to może być ostatni moment na uratowanie sytuacji, bo chyba nie muszę mówić, że brak LM w przyszłym sezonie będzie dla klubu po prostu TRAGEDIĄ, a jeśli ktoś myśli inaczej to jest w błędzie.
» 28 sierpnia 2014, 12:06 #8
micsie03339: Jeśli nie wejdą do LM przestaniesz im kibicować?Nie kupisz już żadnej koszulki /gadzetu klubowego?
» 28 sierpnia 2014, 12:20 #7
Trolololo: Wstyd -,- Klub, który latami słynął z tego, że potrafi za niewielkie pieniądze skompletować fajny skład i do tego jeszcze oszlifować niejeden diament teraz wydaje więcej niż szejki z City :( Ale tak to jest jak dajemy się doić i przepłacamy za piłkarzy :/
» 28 sierpnia 2014, 12:04 #6
Joker7: NIe no lepiej nie robic transferow i sie staczac ;] to byla kwestia czasu kiedy city nas przegoni oni robili ciekawe transfery co okienko a my praktycznie nic procz rvp ... te czasy sie skonczyly w Anglii zeby byc na szczycie i nie robic jakis spektakularnych transferow .
Takie fundusze co my dostajemy od sponsorow itp nie beda bynajmniej tylko trafiac w calosci do glazerow! .
» 28 sierpnia 2014, 12:27 #5
gagi94: Wszystko fajnie, lecz miejsce na liście kwot wydanych na transfery powinno być proporcjonalne do miejsca w tabeli i wyników na boisku a tak niestety nie jest.
» 28 sierpnia 2014, 11:58 #4
redzgred: No nie ma Fergiego trochę ponad rok a wydatki wzrosły niebagatelnie. Widać szkot miał pieniądze na transfery tylko po prostu z nich nie korzystał.
» 28 sierpnia 2014, 11:58 #3
szymon2507: Ferguson był po prostu za dobry. Jego geniusz przerastał wszystkich o głowę. Potrafił ze słabego zespołu wyciągnąć nam mistrzostwo- sezon 12/13. Teraz gdy go zabrakło musimy wydawać kasę aby załatać dziurę w zespole.
» 28 sierpnia 2014, 13:11 #2
artix206: I teraz mamy efekty długoletniego braku znaczących transferów
» 28 sierpnia 2014, 13:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.