Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Nie wiem, czy dla Di Marii zmienię formację

» 27 sierpnia 2014, 19:16 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Louis van Gaal porównuje przyjście Angela Di Marii do Manchesteru United do transferu Arjena Robbena do Bayernu Monachium z 2009 roku.
Van Gaal: Nie wiem, czy dla Di Marii zmienię formację
» Louis van Gaal cieszy się z transferu Angela Di Marii
Jakim ustawieniem powinien grać Manchester United?
– Sprowadziłem Di Marię, bo może grać na środku pomocy oraz na skrzydle. Dla trenera takie rozwiązanie jest bardzo wygodne – mówi Van Gaal.

– Być może pamiętacie, kiedy byłem trenerem Bayernu Monachium, że kupiłem wówczas Arjena Robbena, także późno w sierpniu. On również może grać na skrzydle oraz na środku, więc później miałem możliwość zmian taktycznych. To zawsze jednak jest proces.

Van Gaal nie odpowiada jednak jednoznacznie, czy z powodu przyjścia Di Marii zmieni taktykę na 4-3-3.

– To jest proces. Nie mogę tego jasno stwierdzić, bo musimy zobaczyć efekty w trakcie tego, co aktualnie robimy. Nie można za pstryknięciem palca przejść na nowy system. Trzeba pracować i trenować nad takim ustawieniem – wyjaśnia Holender.

– To kwestia czasu, bo procesy wymagają czasu, więc zobaczymy czy z Di Marią będziemy musieli zmieniać ustawienie czy też nie – dodaje Van Gaal.


TAGI


« Poprzedni news
Overmars: Blind może odejść za duże pieniądze
Następny news »
Zaha zostanie wypożyczony do Crystal Palace

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (93)


skot18: Powinien zmienić nie tylko z powodu Di Marii. Żeby grać 3 obrońców trzeba mieć ich wszystkich solidnych. Sory, ale my takich nie posiadamy. Jones nie jest pewny, Evans też nie. Można liczyć Na Rojo, Shaw nie wiadomo co przyniesie.
Ja osobiście bym to widział tak: 4-1-2-1-2
De Gea - Jones, Smalling/Evans, Rojo, Shaw - Carrick - Di Maria, Young/Januzaj/Kagawe - Mata - Roo&RvP ;)
» 29 sierpnia 2014, 14:51 #87
Nani27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 13:29

Powinien zmienić to 3-5-2 , ona sie raczej nie sprawdzi w PL...
» 28 sierpnia 2014, 13:29 #86
LisyUnited: Jeżeli przegramy z Burnley , to polecam zmienić formacje na 4-3-3 :D
» 28 sierpnia 2014, 12:37 #85
SzmuLik: De Gea - Jones, Evans, Rojo, Shaw - Carrick, Fletcher - Di Maria, Mata, Van Persie - Rooney

Robin nie musi grać wysuniętego napastnika. Spokojnie dałby sobie radę jako podłączający się do ataku w akcjach ofensywnych skrzydłowy. Jeśli wszyscy byliby zdrowi, to jest właśnie najlepsza formacja dla zawodników którymi dysponujemy. Przechodzenie w formację 4-3-3 z 4-2-3-1 idzie bardzo gładko, Mata z Carrasem i Fletchem moga spokojnie dysponować środkiem pola. Januzaj też ma szansę wejść w skład, bo wiadomo nie od dziś, że skład United szatkują kontuzje.

Ale ostatnie słowo należy do LVG i cokolwiek tu napiszemy, to on i tak zrobi jak chce. Trudno. Niech tylko nauczą się jego filozofii i będzie w porządku.
» 28 sierpnia 2014, 04:05 #84
grandes: Nie widzę innej opcji teraz niż 4-2-3-1. To idealna formacja dla Di Marii, Maty i reszty.
» 28 sierpnia 2014, 02:02 #83
Demo2797: A co powiecie na to?
footballuser.com/1085540/Manchester_United

Roo nie grałby jako typowy skrzydłowy i schodziłby do środka pola.Zadania skrzydłowego częściowo przejąłby Shaw ale oczywiście nie w każdej akcji.Roo schodząc do środka robiłby wolną przestrzeń dla Shawa by wejsć na skrzydło i wrzucić piłkę w pole karne. Jak Shaw idzie do ataku asekuruje go Carrick lub nowy transfer.
» 27 sierpnia 2014, 23:52 #82
badbull: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 00:05

W sumie ciekawie ustawiłeś ofensywę. Ja bym chyba poszedł nawet krok dalej. Pamiętacie, jak graliśmy w latach 2007-09? Rooney, Tevez i Ronaldo z przodu wymieniali się pozycjami? Dlaczego by nie spróbować z obecną ofensywną czwórką? Rooney jest bardzo uniwersalny, van Persie zanim został rasowym snajperem, grywał na skrzydle, Di Maria też na różnych pozycjach już grał, Mata także powinien być zadowolony...
» 28 sierpnia 2014, 00:05 #81
Klimaa: Trzeba wykorzystać maksymalne umiejętności jakie są w Di Marii więc najlepiej posadzić go tam gdzie lubi - na skrzydle. Niestety z tak marną środkową linią praktycznie w każdym systemie będziemy się męczyć. Zobaczymy co wymyśli van Gaal.
» 27 sierpnia 2014, 23:47 #80
BraveDevil: Mate do srodka na ofensywnego i za nim Carrick + Felllaini ;]
» 28 sierpnia 2014, 10:52 #79
TraN: Ja to bym najchętniej widział coś takiego:
footballuser.com/1086073/Manchester_United

Ale wtedy jeden transfer do środka pola konieczny. W sumie można Di Marię cofnąć głębiej i przejść na coś w stylu 4-3-1-2, też jakaś ciekawa opcja.
» 27 sierpnia 2014, 23:21 #78
Prut3r: Zgadzam się, formacja 4-2-2-2 z dwoma ofensywnymi pomocnikami (coś jakby fałszywi skrzydłowi) była by wg mnie optymalna. Poza tym w BPL się to już sprawdziło jak City wygrywało ligę 3 lata temu. Tylko wtedy najlepiej by było ściągnąć Vidala.
4-3-1-2 też nie głupie ;)
» 27 sierpnia 2014, 23:33 #77
Dogg: Zgadzam sie w stu procentach. Obecnie tylko formacja 4-2-2-2 pozwala na gre wszystkich naszych kluczowych zawodnikow na ich nominalnych pozycjach.
» 28 sierpnia 2014, 01:04 #76
sliceum: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2014 15:46

Dysponując tym, co mamy i stawiając bardziej na defensywę to ustawiłbym tak footballuser.com/1086884/Manchester_United Valencia na zmianę z Rafaelem.
» 28 sierpnia 2014, 15:45 #75
Diabelred: Jeszcze 2-3 mecze slabe w obronie i mam nadzieje, ze van Gaal sam uzna, ze 3-5-2 nie przejdzie w PL, albo inaczej na ta chwile nie mamy odpowiednich pilkarzy do gry w tej formacji.
» 27 sierpnia 2014, 22:30 #74
mcis: moim zdaniem 343 w Angli da sie grac tylko z 2 defensywnie usposobionymi zawodnikami po bokach, w takim wypadku mozna pograc bardziej otwarcie w srodku, trzeba zerwac z defensywnym srodkiem pola i w takip rzypadku duet Vidal i Di Maria w srodku by sie sprawdzil, pierwszy jako BtB, drugi jako typowy klasyczny rozgrywajacy, tylko trzeba dokupic Vidala, ewentualnie siegnac po ktoregos z braci Bender
» 27 sierpnia 2014, 22:27 #73
szabo1878: moze jeszcze za wczesnie, zeby przesadzac, ale na razie mozna odniesc wrazenie, ze 3-5-2 to nie taktyka na PL.
po prostu styl grania w anglii jest taki, ze grajac trzema ŚO i dwoma wahadlowymi robia sie dziury.

3-5-2 to jest dobra taktyka na druzyny, ktore lubia klepac pilka po ziemi w srodku (patrz Holandia - Hiszpania), ale w PL sie gra duzo gornych pilek na skrzydla, a akurat w srodku pola nie rozgrywa sie za duzo, jesli bysmy porownali z np. wlasnie liga hiszpanska

dlatego moim zdaniem przede wszytkim powinnismy wrocic do gry 4 obroncami, a to czy bedzie to 4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-2 to nie ma znaczenia i zalezy od decyzji trenera
» 27 sierpnia 2014, 21:43 #72
NewtonHeath1878: 433 na obecną chwilę komplikuje sytuacja bocznych obrońców. Shaw jest kontuzjowany, Rafael to już sam nie wiem czy ma jeszcze kontuzję, ale nie grał od dawna, więc z formą pewnie i tak na bakier. Na LO teoretycznie mógłby zagrać Rojo, w reprze mu tam dobrze szło, ale też pewnie też nie zagrałby na szczyt swoich możliwości ze względu na zgranie z zespołem, trenuje dopiero kilka dni i co najwyżej przyswoił dopiero informację, żeby Cleverleyowi nie podawać (hehe). Co do pogodzenia w systemie 433 zawodników ofensywnych - RvP dopiero wraca do pełni sił i może warto byłoby go posadzić na ławce. Skrzydła Angel i Januzaj, szpica Roo i za nim Mata. Jeżeli Angelowi odpowiadałaby gra w środku, to na dłuższą metę można by spróbować jakieś 4312.
» 27 sierpnia 2014, 21:17 #71
arek12121: Zawodnikow ofensywnych mozna pogodzic sciagajac rooneya do srodka... wiem, 100 raz to pisze ale jak ma sie tak marny srodek pola to czemu tego nie sprobuja... rozwiazanie 2 problemow za zaledwie przesunieciem 1 zawodnika. A Ty co o tym myslisz
welbeck-Va Persi-di Maria
rooney-ktos(jakis DP)/mata-Herrera
shaw-rojo-evans/smalling/jones-jones/rafael/valencia

mata na zmiane z jakims DP w zaleznosci czy ofensywnie czy defensywnie
» 27 sierpnia 2014, 21:30 #70
NewtonHeath1878: Teoretycznie wygląda to dobrze, aczkolwiek chyba byłoby mi żal marnować potencjału ofensywnego Rooneya. Zobaczymy jak van Gaal to rozwiąże.
» 27 sierpnia 2014, 22:21 #69
lipskee: Oczywiscie, ze moga tylko wtedy ktos z dwojki Rooney/ Van Persie ławka
» 27 sierpnia 2014, 21:15 #68
Szymi: Według mnie:
De Gea
Rojo Jones Shaw
Herrera Flether
Januzaj Mata Di Maria
V.Persie Rooney
» 27 sierpnia 2014, 21:11 #67
lipskee: co to w ogole jest? Shaw na stoperze?
» 27 sierpnia 2014, 21:16 #66
xAthizard: Raczej nie ;p
» 27 sierpnia 2014, 21:23 #65
ferdas: Niech on zmieni te formacje dla samego siebie i dla dobra calej druzyny bo nawet 3 ligowe MK Dons rozjechalo te taktyke
» 27 sierpnia 2014, 21:07 #64
damian2987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 21:04

De Gea
Rojo Jones Shaw
Vidal Herrera
Di maria Mata Januzaj
RvP Rooney


(Vidal moje małe duże marzenie)
» 27 sierpnia 2014, 21:03 #63
lipskee: Shaw na stoperze ?!
» 27 sierpnia 2014, 21:16 #62
damian2987: a niech sie uczy młody;)
» 27 sierpnia 2014, 21:26 #61
lipskee: hahahaah to dawaj go na bramke moze kiedys sie przydadza mu takie umiejetnosci :D
» 27 sierpnia 2014, 21:28 #60
maxior1993: 3-5-2 jest beznadziejne musi być 4-3-3 lub 4-4-2 bo wszystko wdupimy w tym sezonie jak dalej bedziemy grać 3 obrońców to zawsze dostaniemy bęcki
» 27 sierpnia 2014, 20:54 #59
qbsonUTD: Mam dokładnie to samo zdanie. Skrzydła z Di Marią i Januzajem wreszcie to byłoby to.
» 27 sierpnia 2014, 20:31 #58
champione2013: Oczywiscie a Mate out a jakby inaczej
» 27 sierpnia 2014, 20:36 #57
haszcz: Moim zdaniem powinno być 4-1-2-1-2
DdG
rafael-jones-rojo-shaw
Herrera
Di Maria - Januzaj
Mata
Van Persie-Rooney
» 27 sierpnia 2014, 20:46 #56
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 20:55

Herrera - dwumetrowy murzyn, maratończyk, kupa mięśni, który będzie rozbijał wszelkie ataki rywali.
Też lubię 41212, fajnie się gra w FIFIE. Tylko musi mieć high workrate w obronie.
» 27 sierpnia 2014, 20:54 #55
qbsonUTD: No niestety na ławkę albo Mata albo RvP.
» 27 sierpnia 2014, 21:09 #54
seler25: Najlepszą formacją,w której wszyscy nasi najlepsi mieliby miejsce to na dzień dzisiejszy 4-2-3-1
de gea
rafael jones rojo shaw
herrera fletcher
valencia/januzaj mata/kagawa di maria
rooney/van persie
i jak menadżerzy:D?
» 27 sierpnia 2014, 23:01 #53
simix: 4-3-1-2 , Di Maria do drugiej linii i nie trzeba będzie pozbywać się Maty ani RVP
» 28 sierpnia 2014, 10:50 #52
damianz5: Widzę że niektórzy biorą wszystkie wywiady na poważnie i myślą że wiedzą wszystko bo ktoś coś powie na odwal się do mediów.
Nikt nie wie z nas co ma w głowie LVG i jaki plan oraz kogo chce kupić bo to tajemnica.
Po niektórych wypowiedziach już się nie dziwię dlaczego w tym kraju jest jak jest a to dlatego że media robią niektórym sieczkę z mózgów i zamiast ruszyć makówką to ślepo wierzą we wszystko co ktoś powie.
» 27 sierpnia 2014, 20:24 #51
MU1212: oby na 4-4-2 albo 4-3-3
» 27 sierpnia 2014, 20:16 #50
night76: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 20:13

LOUIS VAN OUT..... myslalem ze jednak ten facet cos potfai, a on poorstu mial dobre zepsly i struga znawce. prawda jest taka,z e wczoraj sie zblaznil jak nie mila zawodnikow. taktyk z niego zadne. ja proponuje zrpobic najprostsza rzecz.. VAN PERSIE ZA VIDALA. ZERO KASY WYDANEJ A NAPASTNIKOW MAMY W BROD. juve zamieni sie od reki.oni szukaja nap[astnika a my pomocnika.
» 27 sierpnia 2014, 20:13 #49
fanKlubu: Tak Juventus mając Llorente,Teveza,Moratę,Gio czy Comana bardzo szuka napastnika:)Zresztą do Persiego to i tak min 40 baniek trzeba by dorzucić.
» 27 sierpnia 2014, 20:16 #48
Bjerke: Po pierwsze, mówić LVG OUT po trzech meczach (w tym jednym bez większego znaczenia) jest śmieszne.

Po drugie, Van Persie za Vidala nie opłaca się nam w żadnym wypadku. W poprzednim sezonie w dużej mierze dzięki RvP nie skończyliśmy niżej niż 7. Większy wkład miał chyba tylko Rooney i De Gea.

Po trzecie, Juventus nie szuka napastnika.
» 27 sierpnia 2014, 20:58 #47
night76: juventus szuka napastnika od dawna. widze ze koledzy wcale nie intersuja sie innymi klubami tylko klapki na MU. a RVP to szklo. jedna gleba i 2 miechy na wyciagu. stary i nie perspktywiczny juz. morata kontuzjowany, lorente na wylocie.Coman to nie napastnik. Van Gall nic nie zmienil w tym zepole i zamiast brac blinda za 10 mln miesiac temu teraz wywyali 30 bo to guzik nie trener . z holandia lal wszystkoich jak gral 433, a gdy zmienil na 352 odpadby juz wczesniej,ale cud KRULA mu oratowal tylek.
» 27 sierpnia 2014, 21:59 #46
luqmajster: Jesli van Gaal został by przy ustawieniu 3 5 2 to mógłby Angela wsytawić na ataku przy boku Rooneya alba RVP. Na mundialu tak grający Robben byl najlepszym zawodnikiem Holandii i jednym z najlepszych na calym turnieju. Wieć moze i Di Marija by wymiatal ale z drugiej strony Rooney albo RVP ława
» 27 sierpnia 2014, 20:11 #45
karreem: Cierpliwości, mi także jej brakuje ale trzeba zacisnąć zęby 3mać kciuki,najwcześniej na półmetku ligi będzie można ocenić postawę zespołu i trenera, jeszcze zostało kilka dni okienka transferowego, tak więc niewykluczone że dołączy do nas jeszcze ktoś, teraz najważniejsze jest wygrać z Burnley, potem przerwa na reprezentacje, która powinna nam dobrze zrobić i kolejny mecz.
» 27 sierpnia 2014, 20:09 #44
antoniovalencia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2014 20:05

Rooney - RVP - Mata
Di Maria - Herrera - Carrick / Fletcher
Shaw - Rojo - Jones - Rafael
De Gea

Takie moje zdanie ;p

P.S
Ktoś może wie co się dzieje z Rafaelem??
» 27 sierpnia 2014, 20:04 #43
Trolololo: No to już są jaja. Dajemy się wydoić Realowi i tak przepłacamy za Di Maryję a teraz Van Gaal nie wie co z nim na boisku zrobić xD
» 27 sierpnia 2014, 20:04 #42
Dryblas: Jeżeli formacja obronna ma pozostać bez dalszych transferów to IMO 3 obrońców nie wystarczy. Wczoraj mieliśmy pokaz. Pokaz zresztą mamy przy każdej kontrze (zabójcze kontry Swansea i Sunderlandu, nie wiem czy się śmiać, czy płakać). Za 4 obrońcami pójdzie zmiana całej taktyki, więc tak naprawdę nie trzeba zmieniać ją pod Angela, ale przy okazji :)
» 27 sierpnia 2014, 19:58 #41
bbauza: nie chce mówić o zmianie, ale może trzeba będzie. Jest to doświadczony trener, dajmy mu czas, poradzi sobie
» 27 sierpnia 2014, 19:58 #40
RedDevil508: Niestety z 4-3-3 nie bd lepiej mamy za slaby srodek:(
» 27 sierpnia 2014, 19:54 #39
dejwid678: ja bym zagrał 4-3-3
rooney rvp di maria
mata
herrera (vidal )
shaw rojo evans/jones rafael/smaling/jones
cos takiego wyglądało by ciekawie :)
» 27 sierpnia 2014, 19:54 #38
jaratkow: Jaki problem? Odpal fifę i graj ;-)
» 27 sierpnia 2014, 19:57 #37
AdAm2498: @jaratkow
Bez sensu jest twoja wypowiedź . Oprócz zawodników , którzy są w United napisał tylko Vidala, którego nadal możemy pozyskać .
» 27 sierpnia 2014, 20:06 #36
madd118: Jemu chodzi o to, że takie ustawienie tylko w Fifie przjdzie.
» 27 sierpnia 2014, 20:38 #35
cinek06: Tak się składa, że nie tylko w FIFIE, ale w lidze też. Np Lpool też gra 4-3-3, a w środku mają Hendersona, Gerrarda i Allena czy tam Cana. Herrera i dobry def pomocnik ew. b2b, a przed nimi Mata i środek będzie zabezpieczony.
» 29 sierpnia 2014, 08:47 #34
nexilus: Po 2 ligowych meczach wiecie, że to nie system na BPL. O kutfa, dlaczego Was nie wybrali na trenera..... Na pewno nie umknął Wam fakt, że z podstawowej "11" nie grało kilka osób, blok defensywny jest w przebudowie i kilka innych pierdół.... Ale co ja się będę z ekspertami kłócił...
» 27 sierpnia 2014, 19:48 #33
0ptimus: Czyli nie jest jeszcze pewny co do formacji
» 27 sierpnia 2014, 19:41 #32
Chapman: Zaczyna śmieszyć mnie już z tym swoim procesem i czasem,ufam w to co robi,ale mając taką moc w ataku i takie gofno w obronie trzeba panie van Gal zagrać taktyką 4-3-3 bo jak tak dalej będzie Pan do chuha zakochany w tej swojej taktyce z trzema obrońcami to skończymy gorzej niż za Mojsa.Graliśmy z tak słabymi drużynami o punkty-co dopiero będzie jak zagramy z mocniejszym np.Evertonem?
Zmieniaj pan taktykę ino szybko,niech zarząd wyłoży 60 za Vidala i od soboty zaczynamy porządne granie a nie popierdółke!
» 27 sierpnia 2014, 19:41 #31
devious: Nie jestem taki pewien, że graliśmy ze słabymi dużynami...

Sunderland i Swansea mogą skończyć sezon w Top10 - ba, wcale mnie nie zdziwi ich pozycja w górnej połówce tabeli...

Przypomnę tylko, że Sunderland Poyeta w końcówce ubiegłego sezonu prezentował się znakomicie - wygrał na wyjeździe z Chelsea i Man United oraz omal nie wygrał na wyjeździe z City (mieli wtedy sporo pecha i tylko zremisowali).

Sunderland ogólnie wygrał 5 z ostatnich 7 meczów ligowych - w tym 2 razy z United i z Chelsea. Źle?

Swansea wygrała 5 z ostatnich 6 meczów ligowych. Też nieźle :)

Jasne, że obie ekipy odstają poziomem od Top7 ale są w grupie kandydatów do zajęcia 8 miejsca...
» 27 sierpnia 2014, 19:50 #30
Cleverli: Moim zdaniem LvG się trochę pogubił. Sam nie wie czy ma grać 3-5-2 czy 4-3-3. Nawiązując do transferu Di Marii widzę pewną analogię, a mianowicie transfer z Chelsea Juana Maty. Podobnie jak Mata, Di Maria nie był zbyt chciany w swoim klubie. Mam wrażenie, że Real nam go wcisnął, podobnie jak Matę wcisnęła nam Chelsea. A czy teraz ktoś w CFC płacze po odejściu Juana Maty? prawdopodobnie nikt. Ten transfer oceniam bardzo sceptycznie, owszem Angel nam się przyda, bo takiego zawodnika warto mieć w zespole ale kłopoty United zaczynają się w obronie i środku pola i owe problemy nie zostały rozwiązane w prawidłowy sposób. Transfer na zasadzie, żeby udobruchać fanów. Niestety mimo wydania ponad 100 milionów funtów nie zrobiliśmy, aż tak dobrych transferów. Zakontraktowaliśmy zawodników z dużym znakiem zapytania. Dla porównania nasz rywal Chelsea wydała 82 mln funtów i zakontraktowała takich graczy jak: Fabregas, Costa, Luis Felipe czy Drogba. To porównanie pokazuje jak nieudolny mamy zarząd. Nie spodziewam się poprawy gry United w tym sezonie, a mecz z Milton tylko potwierdza moją tezę, ba już powoli boję się czy do LE się załapiemy z taką grą. Oby mój scenariusz się nie sprawdził, ale niestety takie są przesłanki że tak się stanie.
» 27 sierpnia 2014, 19:40 #29
ferdas: widze ze coraz czesciej masz racje, ale tylko sie zastanawiam co to jest Milton
» 27 sierpnia 2014, 19:43 #28
aruna12: @ferdas, MK Dons = MILTON Keynes Dons ;)
» 27 sierpnia 2014, 19:46 #27
zapertinio16: i twój ukochany Clev nie rozwiązuje naszych problemów w środku ?! jak nie on to kto ?!
» 27 sierpnia 2014, 19:53 #26
kamil496: Co raz więcej racji w Twoich wypowiedziach, ale czy Diego Costa nie wypali się jak jego imiennik argentyńczyk Milito? Costa miał jeden dobry sezon i na jego bazie Chelsea go kupiła ;D Co do tego, że vG się trochę pogubił zgadzam się bezgranicznie, ale co do transferu di Marii średnio. Wątpię żeby nikt w Realu za nim nie płakał, skoro to ich najlepszy skrzydłowy po Ronaldo, bo James od niego lepszy nie jest. Duże osłabienie, a dla nas ogromne wzmocnienie.
» 27 sierpnia 2014, 19:59 #25
ferdas: dzieki aruna, nie wiedzialem :)
» 27 sierpnia 2014, 20:03 #24
Bjerke: Ogólnie to racja, ale według mnie transfery Chelsea nie są jakieś super. Nazwiska, trzeba przyznać - imponujące. Strzałem w dziesiątke jest transfer Fabregasa i Luisa Felipe, ale pozostała dwójka zupełnie zbędna (lub zakup drugiego z nich).
» 27 sierpnia 2014, 20:54 #23
Kenzema: Musimy znaleźć odpowiednią formacje dla ogóły a nie tylko dla Di Marii!
» 27 sierpnia 2014, 19:39 #22
krzyjast1: Racja, jakby tak LVG wszedł raz w miesiącu na dp i poczytał komentarze...
» 27 sierpnia 2014, 20:31 #21
zapertinio16: nic by nie zrozumiał
» 28 sierpnia 2014, 22:10 #20
champione2013: Jak wy chcecie grać 4-3-3 jak my z ledwościa mamy jednego pomocnika ? Chyba że będzie pomoc w stylu Herrera - TBA - Di Maria i w przodzie Roo-Rvp-TBA
» 27 sierpnia 2014, 19:38 #19
emil1986x: powinniśmy grać 4-2-4 z jednym deff a drugim box to box a 4 z przodu wiadoma :P
» 27 sierpnia 2014, 19:36 #18
dlabigt23: Dla mnie musimy jeszcze kupic obronce i to dosyc solidnego i kogos do srodka pomocy pokroju Vidala/Khediry/De Jonga a takze kogos drugiego na skrzydlo mysle tutaj chyba o Daley Blind albo Marco Reus ( chociaz to niemozliwe ale paka by wtedy byla niezla ) :) teraz dopadlo nas duzo kontuzji i mysle ze trzeba czekac cierpliwie bo u nas nie ma kim kogo zastapic i w tym jest problem
» 27 sierpnia 2014, 19:32 #17
SirCantona: Nie "gwiazdy" wygrywają tylko ZESPÓŁ, KOLEKTYW!! wystarczy Atletico BVB czy LFC !!
» 27 sierpnia 2014, 19:37 #16
kckMU: dokładnie, 3-5-2 to nie formacja dla ligi angielskiej i to jest kluczowe. tutaj gra się bardzo wesoły futbol. Każdy mecz jest stokroć inny jak poprzedni. Nie da się kompletnie nic przewidzieć, dlatego nasza liga jest najpiękniejsza.

van Gaal się przeliczył wg mnie. W Bundeslidze czy La Liga prócz najlepszych piłkarzy świata jest przede wszystkim mocny napór na grę taktyczną i to z najwyższych półek. to tutaj nie przejdzie, jeszcze z takimi obrońcami i wahadłami typu Young...

a 4-3-3 jak wróci Shaw i zacznie grać Rojo wygląda nie najgorzej.
» 27 sierpnia 2014, 19:28 #15
xAthizard: Racja, racja ! :D
» 27 sierpnia 2014, 19:37 #14
misiured1987: 19:26 HISZPANIA Działacze Manchesteru United spotkali się z agentem Arturo Vidala, by ustalić indywidualne warunki kontraktu. Mimo tego, że Chilijczyk jest zdecydowany, by przenieść się na Old Trafford, Czerwone Diabły nadal muszą czekać na ostateczną decyzję Juventusu.
Mundo Deportivo
» 27 sierpnia 2014, 19:28 #13
Bianconeri: Trzeba być idiotą, żeby w takie coś wierzyć. Po pierwsze trzeba czekać na potwierdzenie ze strony włoskich gazet. Po drugie nikt nie wie co siedzi w głowie Chilijczyka. Po trzecie jego agent był widziany nie w Manchesterze a w Mediolanie, gdzie dopinał transfer Medeli - oficjalnie potwierdzone przez klub FC Inter.
» 27 sierpnia 2014, 19:57 #12
Matep: pytanie nie na miejscu. okienko trwa. nie wiadomo czy ktoś odejdzie jeszcze czy nie. wtedy można by się pokusić o takie pytania i ewentualnie odpowiedzi.

taa.. niech zmienia swoją nieomylną filozofię i system przy przyjsciu każdego zawodnika to wtedy tym biednym grajkom w baniach sie pop.. pomyli
» 27 sierpnia 2014, 19:25 #11
InSaneR: Niech zmieni, 3-5-2 to nie formacja do ligi Angielskiej.
» 27 sierpnia 2014, 19:23 #10
RedDevils4life: 5-3-2 na mundialu wyglądało kozacko i dawało rade. Na tournee też jakoś się sprawdzało. Natomiast jak przyszła liga to już nie działa to tak jak powinno. Wiadomo, że trzeba czasu, ale chociaż możemy grać 4-3-3 na chwilę obecną albo 4-2-3-1 które jest wygodniejsze dla nas i mamy lepszych graczy pod te formacje. Chociaż potrzeba jeszcze tego środka pola.
» 27 sierpnia 2014, 19:22 #9
lolis: Lub 4-1-3-2
» 27 sierpnia 2014, 19:38 #8
Arkin: lolis chodzi Ci o ustawienie z 1(!) środkowym pomocnikiem?
Bez jaj.
» 27 sierpnia 2014, 19:42 #7
diabelek66: Arkin jemu chodzi o cos takiego
De gea
rafael jones rojo shaw
blind/vidal/carrick
Di maria rooney mata
van persie
» 27 sierpnia 2014, 19:47 #6
dawid27154: De Gea
Rafael-Jones-Rojo-Shaw
Herrera-Carrick-Mata
Januzaj-Rooney/RVP-Di Maria

Tak bym to mniej więcej widział jeśli wszyscy byliby zdrowi z tym że z tego składu co podałem połowa jest kontuzjowana. Myśle że Ander i Michael ogarneli by środek w miare, z tym że Mata grałby bardzie przed nimi. Wydaje mi się że jest to najlepsze ustawienie by upchnąć w jednej jedenastce najlepszych graczy. A jeśli tak popatrzeć to naprawde niezła ekipa, ale jak już pisałem wcześniej połowa z nich się leczy.
» 27 sierpnia 2014, 19:57 #5
luqmajster: 5 3 2 na munidalu dawało radę, ponieważ w Holandi gra taki łysy pan który jest szybki, zwinny, z dobrym dryblingiem i strzałem i to wlasnie on ciagnal cała Holandie
» 27 sierpnia 2014, 20:02 #4
YatoYamDeClev: zmien ja ...
» 27 sierpnia 2014, 19:21 #3
Abrakadabra: Jak dla Di Marii nie da rady to chociaż dla dobra klubu..
» 27 sierpnia 2014, 19:20 #2
Bjerke: Liczę na to, wg mnie United się nie sprawdza i nie sprawdzi grając na trzech obrońców.
» 27 sierpnia 2014, 19:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.