Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Danny Welbeck na wylocie z Manchesteru United?

» 22 sierpnia 2014, 18:15 - Autor: Rio5fan - źródło: Manchester Evening News
Jak donoszą brytyjskie media, Danny Welbeck otrzymał pozwolenie na szukanie sobie nowego klubu. Louis van Gaal postawił jednak warunek, że Anglik nie może zasilić żadnego z ligowych rywali Czerwonych Diabłów.
Danny Welbeck na wylocie z Manchesteru United?
» Czy to już koniec przygody Welbecka z United?
Czy pozbycie się Danny‘ego Welbecka jest dobrym pomysłem?
Wychowanek Manchesteru United jest wyceniany na 15 milionów funtów. Niedawno w prasie pojawiły się informacje o zainteresowaniu ze strony Hull City, jednak do tej pory włodarze klubu nie potwierdzili tych doniesień.


TAGI


« Poprzedni news
Ander Herrera dołącza do grona kontuzjowanych
Następny news »
Denis Irwin: Van Gaal potrzebuje czasu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


vip14: Najlepiej to wszystkich sprzedać.. Co ten van Gaal robi?! Pół składu chce wyprzedać..
» 23 sierpnia 2014, 11:38 #70
wojakadik: Bo to jest Manchester United?
» 23 sierpnia 2014, 13:39 #69
shaolin: Potrzebny?Komu?Do czego?Coz z tego ze to wychowanek to zaden argument.Pozbyc sie go poki jeszcze ktos wogole chce go wziasc i do tego jeszcze cos zaplacic to juz wogole dla nas wypas!
» 23 sierpnia 2014, 01:29 #68
max1234: On jest potrzebny
» 22 sierpnia 2014, 22:28 #67
devil444445: Powinniśmy go sprzedać. Mamy Roo, RvP, ,Lingarda, Chicharito, Wilsona. Zadam pytanie: Po co nam tylu zawodników na szpicy ?
» 22 sierpnia 2014, 21:42 #66
Bossicky: Akurat Welbeck jest lepszy od conajmniej trzech wymienionych przez ciebie graczy. Welbeck, Lingard i Wilson są przyszłościowi - dwóch ostatnich wypożyczyć, a Hernandeza sprzedać.
Welbeck to wychowanek MUSI ZOSTAĆ!
» 22 sierpnia 2014, 22:02 #65
micsie03339: Zgadzam się z Bossicky, za rok zobaczymy jak się sytuacje rozwinie, ale sprzedaż teraz to głupota, chyba że prawdziwe są informacje, że nie chce być rezerwowym i sam chce odejść..
» 23 sierpnia 2014, 08:57 #64
jaratkow: Bossicky ma 100% racji twierdząc, że Welbeck powinien pozostać na Old Trafgord. Klub, który pozbywa się swych wychowanków na rzecz armii zaciężnej traci swe oblicze, traci charakter. Zresztą, ci wychowankowie też niewiele zyskują. Niegdy się nie dowiemy gdzie mogliby być Scholes, Giggs gdyby kiedyś odeszli z United. Za to wiemy jak potoczyły się losy kilku, którzy nie wytrwali i to zrobili.
» 23 sierpnia 2014, 10:34 #63
Dryblas: IMO bzdura, no ale w piłce nożnej działy się już dziwniejsze rzeczy, więc pożyjemy zobaczymy...
» 22 sierpnia 2014, 21:37 #62
AdaMUFC: Sa inni do wywalenia
» 22 sierpnia 2014, 21:24 #61
shaolin: @Przemas96 Eee tam bredzisz!!Ja bym go wyrzucil nie liczac nawet do dwoch!!
» 22 sierpnia 2014, 20:40 #60
Przemas96: Jeszcze w tamtym sezonie większość użytkowników wyrzuciłaby Go z United nie licząc do 3,pisząc o nim,że jest "drewniany","potyka się o własne nogi" et cetera. A w tej chwili są niesamowicie oburzeni tym,że według autora newsu Van Gaal chce się Go pozbyć... Ludzie!
» 22 sierpnia 2014, 20:35 #59
shaolin: Jesli to prawda to jest to dlamnie najlepsza wiadomosc calego letniego okna transferowego.Wreszcie nikt nie bedzie sie potykal o wlasne nogi i przewracal.Klubowi ktory go ewentualnie wezmie dozucic w pakiecie z 5baniek i wystosowac specjalny list z podziekowaniami ze nas od niego uwolnili!!Pozdrawiam
» 22 sierpnia 2014, 20:30 #58
grandes: Do pakietu jeszcze jakiś słowniczek dla shaolina :)
» 22 sierpnia 2014, 23:58 #57
CoachMaro: Nie rozumiem do końca tego oburzenia niektórych. Zrozumcie, w tej drużynie w ostatnich jej wielkich czasach był Rooney w kwiecie wieku, świetnie dysponowany Nani, Ronaldo i Tevez. Do tego zapory z tyłu Edwin, Rio i Vidić, z lewym świetnym obrońcą Evrą, na środku był Scholes i Carrick jeszcze wtedy więcej dający. Teraz w United są świetni RVP i Rooney i cała zgraja młodych średniaków, którzy rokują różnie, jeden sezon totalnie w plecy już poszedł się walić. Teraz z młodych świetnie się zapowiadających ja widzę: Jonesa, De Gea, Shaw , może Januzaj, może ewentualnie Wilson, Powell. Z czego dwaj ostatni nie wiem czy są już gotowi na sprawdzanie ich w boju. Wellbeck to jest gracz w skali światowej jak dla mnie taki c+ gdzie A to najlepsza światowa półka. Szczerze mówiąc, mam to bardzo głęboko, że jest wychowankiem. Bo to jest ważne ale nie najważniejsze, najważniejsze jest dobro klubu i jak ktoś się nie adaptuje do realiów to jest się skazanym na śmierć w imię archaicznych idei. Wiadomo można zachować pewne wartości, ale jako dodatek. Priorytet to jakość klubu, jeśli Welbeck by gdzieś tam poszedł za 15 mln funtów to z pocałowaniem ręki, bo widać, że united ma problemy z pozyskaniem dobrych graczy. Owszem wolałbym żeby to Chicharito odszedł, bo to jest gość, który nie pasuje style do United. To jest świetny gracz, ale lis pola karnego, a niestety w United widzę tylko Rooneya i Matę, którzy są w stanie mu słać odpowiednie piłki, to trochę mało. To jest klasyczny gracz żyjący z produktywnej pomocy, której United na teraz nie posiada. Wellbeck to fajny zapewne wieczny średniak, ale nieco silniejszy i walczący, ale za 15 mln spokojnie mógłby odejść. Jest tylu bardziej potrzebnych zawodników do ściągnięcia, niż zatrzymywanie go. Nie przymierzając, nie wiem jak można było nawet nie powalczyć o Auriera, na Lewej jest już świetnie, więc słowa nie powiem, w środku Jones, Evans, Smalling, Rojo powiedzmy że nie jest źle, natomiast już prawa obrona to jest Rafael... nie wiem czy on ogarnia prawą stronę w takim ustawieniu, no i Valencia, to nie są zawodnicy na ten poziom imo, Varela wyglądał ciekawie, ale to melodia pewnie przyszłości. Teraz przecież, w defensywnej pomocy, nie ma żadnego wizjonera, nawet przecinaków tam trochę brak, szczególnie wybieganych [Jones moim zdaniem radził sobie najlepiej]. W środku pomocy, no powiedzmy że szału ni ma, ale też nie zima. Na bokach za to, mamy tylko Januzaja i Younga z tego profilu, zejście do środka i strzał lub podanie, bo tacy zawodnicy są do tego predestynowani i tutaj faktycznie bardzo duży brak, nie rozumiem totalnie transferu Herrery, zgaduję że Van Gaal nie miał już nic do gadania i to był transfer zaklepany przez poprzednią ekipę. Środkowy ofensywny w 3:5:2 to gość, który jest stworzony do gry kombinacyjnej, który raz gra jako 8, czasem wraca po piłkę jak 6, a czasem musi być wręcz 10 [yaya toure, david silva, Khedira, Shweinsteiger, Kroos] to są zawodnicy na tą pozycję. Herrera to jest jak dla mnie klasyczne 8 przy graniu 4:4:2. Także aktualnie jest pewnie z 15 ciekawych i pożytecznych i przede wszystkim potrzebnych zawodników, którzy mogliby przyjść za część siana za Welbza. AVE

P.S. Nie rugałbym Herrery za ten pierwszy mecz, Swansea zagrało bdb. straszliwie agresywnie i pressingiem jak nowoczesna
» 22 sierpnia 2014, 20:12 #56
Wik: Niedługo nie sklecimy jedenastki, to będzie beka dopiero.
» 22 sierpnia 2014, 20:00 #55
jaratkow: Spokojnie... trzeba tylko będzie powiększyć sektor dla kontuzjowanych na Old Trafford. Przecież nie będą oglądać meczyków na nc+ ;-)
» 23 sierpnia 2014, 11:08 #54
Arbruz: Ludzie wierzycie we wszystko co wam podają...
» 22 sierpnia 2014, 19:58 #53
Fenek: Ktoś z dwójki Grochu Danny musi odejść, nie ma raczej szans na to aby każdy z nich grał tyle ile chce i jeszcze wprowadzać jakiegoś młodzika. Osobiście wolę Wellbsa przynajmniej chłopak pracuje w ataku, może nie jest typowym egzekutorem ale Grochu ani rozegrać nie potrafi, ani pójść z kontrą 1v1 a i strzały nawet z 5 metra czasami mu nie wychodzą. Może i Grochu to sympatyczny koleś ale nie idziemy z nim na piwo ale po mistrzostwo, więc muszą zostać najlepsi.
» 22 sierpnia 2014, 19:56 #52
Diabelred: Skoro pasuje mu siedzenie na lawie, to niech zostanie, zawsze moze cos da wchodzac z lawki. To samo jest w przypadku Cleverleya.
» 22 sierpnia 2014, 19:53 #51
mantup89: Ja bym go nie sprzedawał.
» 22 sierpnia 2014, 19:16 #50
grandes: Jeśli to prawda to będzie to żałosny ruch Manchesteru. Albo to jest Manchester United albo zbieranina najemników. Oprócz Welbecka tylko Evans gra dobrze z wychowanków a i ten jest ostatnio wiecznie kontuzjowany.

Nie wiem jak wy ale ja kibicuje klubowi a nie tylko nazwie. Niektórzy nie mieliby przeciwko wymianie całego składu od razu.
» 22 sierpnia 2014, 19:08 #49
arek12121: Mysle ze przy taktyce 4 3 3 to welbeck z naszych napastnikow jest najbardziej przystosowany na gre z boku w przeciwienstwie do Rooneya i Van Persiego ktorzy beda sie bic o szpice.
Welbeck-Rooney/Van Persi-Di Maria
» 22 sierpnia 2014, 19:07 #48
champione2013: oho już widze jak Roo albo Rvp siada na lawce
» 22 sierpnia 2014, 19:22 #47
mario2: w sumie prawda że rooney z rvp grać za bardzo nie umie
» 22 sierpnia 2014, 19:52 #46
xrooneyfan: Szczególnie w ostatnim mistrzowskim sezonie :)
» 22 sierpnia 2014, 23:41 #45
Chapman: Sprzedać wszystkich -rozwiązać klub!
» 22 sierpnia 2014, 19:04 #44
Diabelred: a z kontuzjowanymi rozwiazac kontrakty w trybie natychmiastowym :D
» 22 sierpnia 2014, 19:51 #43
jaratkow: Kontuzjowanych oddać Moyesowi niech stworzą FC Beznadzieja ;-)
» 23 sierpnia 2014, 11:11 #42
crash: Nie rozumiem tego lamentu - ten piłkarz siedzi u nas tylko dlatego że jest wychowankiem! Lepszy od Chicharito? Proponuję porównać sobie statystyki (szczególnie ilość występów do ilości strzelonych bramek). Nawet przy regularnej grze trafia maksymalnie raz na 3 spotkania. Nie twierdzę, że jest do niczego, ale na United to co sobą prezentuje to za mało. W takim Hull może być gwiazdą, czego mu życzę!
» 22 sierpnia 2014, 19:04 #41
grandes: To sobie sprawdź te statystyki a nie opieraj się na mitach.
» 22 sierpnia 2014, 19:09 #40
mamtow4literach: na takiej samej zasadzie siedzi tu dalej Clev czy Fletcher, niestety United dba o lamusów bardziej niż o siebie jako klub.
Oprócz 2 lub 3 graczy na żadnego innego naszego grajka nawet nie spojrzy żaden dobry [ już nie mówię o topowych ] klub.
Bo kupić dla nich kogoś z United to znaczy osłabić się. Taki mamy skład
» 22 sierpnia 2014, 19:09 #39
jaratkow: @ mamtow4literach: nie do końca jest tak jak mówisz, bo chwilowo jeszcze można w United kupić i się nie osłabić. Co więcej - z United (póki co) warto handlować :-) Ed Woodward lansuje zasadę: "Chcesz sprzedać - sprzedaj do United. Nikt inny tyle nie przepłaci. Chcesz kupić - kupuj w United. Nikt taniej ci nie sprzeda"
» 22 sierpnia 2014, 19:45 #38
crash: akurat u Hernandeza widać na przestrzeni tych trzech sezonów znaczną poprawę techniki, nie twierdzę oczywiście, że jest on jakimś tam świetnym zawodnikiem ale to typowy lis pola karnego czający się na dobitkę, piłkarz którego trzeba obsłużyć dobrym podaniem. Niewidoczny przez 70 min? Mało takich zawodników się przewinęło? Był taki jeden, Roy Makaay się nazywał, 3 razy w meczu miał piłkę przy nodze, a zawsze coś strzelił. Taka specyfika tego zawodnika. Tak samo jak Dymitarowi się wypominało, że nie biega, leniwy itd. To wszystko piłkarze których trzeba odpowiednio wykorzystywać. W pierwszym sezonie Chicha wchodził z ławki i potrafił zrobić różnicę! Dla mnie to właśnie zawodnik idealny na takie sytuacje. A Welbeck klepke zagra i owszem, czasem zaskoczy jakimś zrywem, a potem wychodzi sam na sam i robi... no właśnie, nic nie robi. Obaj w tym klubie powinni grzać ławę, z tym że jak Hernandez wejdzie z ławy to można mieć nadzieję że strzeli, a Welbza pewnie nikt nie zauważy... Prawda jest taka, że Januzaj zjada obu na śniadanie, a jakbyśmy wpuszczali zamiast nich naszą zdolną młodzież (Lingard, Wilson, Lawrence) to raczej nic byśmy nie stracili. Takie moje przemyślenia ;) pozdro
» 23 sierpnia 2014, 00:28 #37
jaratkow: @ Fidelo: masz rację - setek marnować nie można! Flaszka za szybko się kończy ;-)
» 23 sierpnia 2014, 11:13 #36
jaratkow: Przy całym szacunku dla United ale... czy tam na Old Trafford ktoś omyłkowo nie zamienił głowy z... z... z czymś z czym głowy raczej zamieniać się nie powinno?
» 22 sierpnia 2014, 19:03 #35
OldTrafford1988: Mam nadzieje, że to tylko wymysł prasy... lubię Hernandeza ale to on powinien odejść chłopak w tamtym sezonie i teraz co pokazuje nie pokazuje nic...nie wiem ale stracił atrybut gry bez piłki, kiedyś piłka szukała jego a teraz cięzko mu się gra. WELBECK musi zostać!!
» 22 sierpnia 2014, 19:02 #34
wegiel13: co do Chicharito pokazal w meczy z Realem ze nie stracil swoich najlepszych atrybutow strzelajac gola w swoim stylu. jesli koledzy nie potrafia mu stworzyc sytuacji to oczywiste ze Hernandez nie strzeli bo nie ma z czego. jedno jest pewne gdyby dalo rade polaczyc Chicharito i Welbecka w jedna osobe mielibysmy najlepszego napadziora na swiecie!
» 22 sierpnia 2014, 19:18 #33
gregor00711: Niech go sprzedadzą ! A za kasę z niego kupić solidnego środkowego obrońce, np. Vlaara :)
» 22 sierpnia 2014, 18:59 #32
mantup89: idź do domu.
» 22 sierpnia 2014, 19:17 #31
szabo1878: Teraz kiedy Welbz zaczal grac i strzelac to decyzja o jego sprzedaniu byla by co najmniej dziwna
» 22 sierpnia 2014, 18:59 #30
wegiel13: zaczal strzelac? a kiedy strzelil ostatnia bramke? ani na mundialu ani na turne w USA nie widzialem.
» 22 sierpnia 2014, 19:12 #29
iamarctic: @wegiel13 tak się składa że strzelił pierwszą bramkę na tym tournee...
» 22 sierpnia 2014, 19:20 #28
Muuuuuuuuuuu: Tak jak irytował mnie Welbeck 2 sezony temu to ostatnio grał już dużo lepiej. Jak to jest możliwe, że Cleva dostaje nowy kontrakt chociaż nie rozegrał poprawnie meczu a Welbeck miałby wylecieć. Mam nadzieję, że to tylko plotki.
» 22 sierpnia 2014, 18:57 #27
mamtow4literach: trochę za słabo czyści szatnie LVG z pupilków SAF-a, ale gratulacje za tą decyzję
» 22 sierpnia 2014, 18:56 #26
Derp: to już się nie mieści w głowie! wszyscy na ślepo faworyzują van persiego, tymczasem już na tym etapie wole oglądać zaangażowanego welbecka do spółki z rooneyem niż jakąkolwiek inną opcje w ataku.

opcja rooney i van persie już od dawna wygląda dobrze tylko na kartce, welbeck to jeden z naszych najlepszych motorów - on daje drużynie znacznie więcej i jeżeli dojdzie do tego, że stracimy kolejnego wychowanka to osobiście zacznę modlić się o to, by zainteresował się nami jakiś szejk. manchester united schodzi na psy z każdą kolejną decyzją. banda niekompetentnych idiotów, nie mają pojęcia o swoim fachu.

trzeba mieć zerowe pojęcie o tym sporcie by nie dostrzegać potencjału welbecka, tak to jest jak zarządzanie klubem sportowym powierza się pieprzonym studencikom i krawaciarzom, zamiast osobom blisko powiązanym z tym sportem. tego całego woodwarda, glazerów do spółki ze sztabem lekarskim już dawno winni byliśmy dosłownie wykopać za drzwi. matt busby przewraca się grobie!
» 22 sierpnia 2014, 18:42 #25
wegiel13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2014 19:06

jesli te doniesienia prasowe okaza sie prawda to chcesz powiedziec ze Twoje pojecie o tym sporcie jest wieksze niz LVG? kolego statystyki nie klamia Welbeck w Premiership dla MU rozegral 90 meczyw i strzelil 20 goli RVP 59 m 38 g. To w duzej mierze dzieki Robinowi zdobylismy 20 tytul mistrzow anglii. gra Dannego moze i wyglada efektownie (duzo biega, drybluje) ale napastnik jest od strzelania goli a w tej kwestii nie rowna sie w Roo i RVP.
» 22 sierpnia 2014, 19:05 #24
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2014 19:26

a co zrobił ten wielki rvp dla nas w zeszłym sezonie? czy jego 'ogromna' ilość goli uratowała nam sezon? gole welbecka w lidze mistrzów były więcej warte niż cały sezon van persiego.

i kto ocenia gracza po efektywnej grze ten ocenia, mówisz tak bo wciąz podniecasz się pewnie jego golem na mistrzostwach. więc nie ucz mnie jak powinienem oceniać piłkarzy, bo to odzwierciedlenie charakteru tego klubu - gdyby tylko inni byli tak zaangażowani.
» 22 sierpnia 2014, 19:23 #23
welllone: Robin odpalił po 28 roku życia
» 22 sierpnia 2014, 19:25 #22
Yaankes: Derp, zaglądałeś kiedyś w statystyki piłkarzy? Widać, że nie.

Premier League 2013/2014
Van Persie - 18 spotkań, 12 bramek i 3 asysty
Welbeck - 15 spotkań, 9 bramek i 1 asysta

Champions League 2013/2014
Van Persie - 4 spotkania, 4 bramki
Welbeck - 4 spotkania, 1 bramka

Napisałeś gole Welbecka w CL były warte więcej niż cały sezon, ee jakie gole? To był gol, jeden gol. Danny Welbeck jest po prostu słaby na United.
» 23 sierpnia 2014, 12:59 #21
Derp: wsadź sobie te statystyki w ... idź grać w fife i przestań mnie irytować swoją pustką w głowie. wszystko sprowadzacie do statystyk wielce podnieceni swoją wiedzą o futbolu - normalnie jak nasi polscy komentatorzy sportowi ...

łykacie wszystko co wam pokażą w mediach, na youtubie, wyczytacie w internecie ... obejrzyj czasem mecz united, ale tak abyś obserwował zachowania piłkarzy a nie tylko rozliczał ich po statystykach po gwizdku - potrafisz, czy to zadanie jest zbyt wymagające?
» 23 sierpnia 2014, 14:31 #20
RedDevils4life: Nie chciałbym się go pozbywać... W takim Hull czy Sunderlandzie okaże się mega strzelcem i będziemy płakać jak o Pogbe...
» 22 sierpnia 2014, 18:34 #19
Kezsu: W takim Hull czy Sunder , to nie MU. Nie chce żeby MU walczyło co sezon o utrzymanie.
» 22 sierpnia 2014, 20:33 #18
RedDevils4life: Nikt nie chce, ale nie o to mi przecież chodziło. ;)
» 23 sierpnia 2014, 00:19 #17
Yaankes: Skoro mając obok siebie takich piłkarzy jak Rooney, Kagawa, Mata, Young czy Carrick taki Welbeck nie umie wykorzystać jednej z pięciu sytuacji, to mając to jedną jedyną w Hull, myślisz że ja wykorzysta? Wątpię.
» 23 sierpnia 2014, 13:01 #16
nyls: Zbyt piękne aby było prawdziwe. Poza tym w klubie znajduje się większy szrot niż Welbeck.
» 22 sierpnia 2014, 18:28 #15
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2014 18:28

najwyższy czas, niech się uczy grać w piłkę 2 poziomy niżej, i niech tak ćwiczy koordynacje ruchową
» 22 sierpnia 2014, 18:25 #14
SkuzikRedDevil1: najwyższy czas żebyś się wylogował.
» 22 sierpnia 2014, 18:27 #13
mamtow4literach: hehe prawda bywa bolesna lolku
» 22 sierpnia 2014, 18:47 #12
mario2: tylko plotka jakaś, przecież LvG nie byłby taki głupi żeby go sprzedać mając tak kiepską sytuacje kadrową...
» 22 sierpnia 2014, 18:23 #11
wegiel13: i tak jest kontuzjowany wiec w tym momencie naszej sytuacji nie poprawi.
» 22 sierpnia 2014, 19:10 #10
Yon: Hernandez i Welbeck na wylocie? To kim będziemy grać?

Możecie się nie zgadzać, ale Welbeck ma przyszłość. Jest chyba najbardziej wygimnastykowanym z naszych zawodników, a do tego jest strasznie szybki. Gdy się zmotywuje potrafi niszczyć obronę KAŻDEGO zespołu. Jedyna jego wada to nieskuteczność, ale nad tym można pracować.

Chicha nie jest za to tak wszechstronny, ale nadrabia to skutecznością. Gdyby grał regularnie wbijałby 20-25 bramek w sezonie.
» 22 sierpnia 2014, 18:21 #9
Mako: Jeszcze ma chłodną głowę. Nie można "wiecznie" czekać ale nosz... on jest młody! ;d
» 24 sierpnia 2014, 08:06 #8
Bossicky: Jak Welbeck odejdzie to się mocno zdenerwuje!
» 22 sierpnia 2014, 18:20 #7
Mand: Taki dobry napastnik? Przecież jest lepszy od Sturridge'a.
» 22 sierpnia 2014, 18:19 #6
Yaankes: Z której strony?
» 23 sierpnia 2014, 13:02 #5
Mako: ma lepszą fryzure
» 24 sierpnia 2014, 08:05 #4
SkuzikRedDevil1: NIe!! A jak RvP się skończy, to co wtedy? Nasza kadra i tak jest żałośnie słaba, to jeszcze pozbywają się jednego z lepszych. A Clevowi dają nowy kontrakt!
» 22 sierpnia 2014, 18:19 #3
LakeofFire: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2014 18:19

Nie, on nie powinien odejść. Już wolałbym, żeby United opuścił Groszek dla własnego dobra i dla dobra klubu. Welbeck jak odejdzie to będzie z niego drugi Sturridge, odpali w innym klubie i będziemy żałować jego odejścia. Ma duży potencjał.
» 22 sierpnia 2014, 18:18 #2
champione2013: On odpala jak Anderson
» 22 sierpnia 2014, 18:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.