Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: Boję się o Manchester United

» 21 sierpnia 2014, 07:33 - Autor: matheo - źródło: The Independent
Paul Scholes uważa, że Manchester United potrzebuje klasowych wzmocnień, jeśli nie chce popaść w okres marazmu, jak miało to miejsce z Liverpoolem w latach dziewięćdziesiątych.
Scholes: Boję się o Manchester United
» Paul Scholes uważa, że Manchester United potrzebuje klasowych transferów
Manchester United zaczął sezon 2014/2015 w Premier League od niespodziewanej porażki ze Swansea City (1:2) na Old Trafford.

– Boję się o Manchester United. Szczerze boję się, że może znaleźć się na takim samym pustkowiu jak Liverpool w latach dziewięćdziesiątych – pisze Scholes na łamach The Independent.

– Czego potrzebują? Pięciu zawodników. Pięciu konkretnych piłkarzy, którzy z miejsca rozruszają zespół i odwrócą niekorzystną sytuację.

– Żeby wszystko było jasne: mam dość krytykowania klubu, któremu oddałem całe moje życie jako piłkarz. Manchester United musi jednak powstrzymać ten spadek – dodaje Scholes.


TAGI


« Poprzedni news
Smalling: Nie możemy mieć jakichkolwiek wyrzutów
Następny news »
Van Persie może zagrać z Sunderlandem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Klimaa: Nie możemy dopuścić by dopadła nas przeciętność. Jedynie transfery pomogą nam w pozostaniu w ścisłej czołówce.
» 21 sierpnia 2014, 23:43 #54
redzgred: Martwi mnie to podejscie Paula. Mam nadzieje ze chlopak nie bedzie mial racji. Dlugo tu gral wie z kim trenowal i mozliwe ze wie tez co mowi. Nie ma co sie oszukiwac gora 2 zawodnikow jestesmy w stanie jeszcze kupic. Na razie na dodatek nie zapowiada sie juz zaden.
» 21 sierpnia 2014, 20:45 #53
MU1212: Di Maria jest man bardzo potrzebny żeby rozruszać tępe skrzydło na pomocy
» 21 sierpnia 2014, 18:16 #52
Kilerek7: Ja też się boje Rudy ja też:P
» 21 sierpnia 2014, 15:24 #51
cvx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2014 13:35

Też się boję. Żaden z obecnych transferów nic nie zmienia. To może byc trzech porządnych graczy, ale czy któryś z nich może uciągnąć całą drużynę? Nie. Jak w tym okienku nie przyjdzie przynajmniej jeden topowy zawodnik to nie wiem czy w styczniu nie będzie już za późno na wzmocnienia.
Już nawet nie myślę o Vidalu czy Di Marii, ale chociaż Benatia żeby zrobić porządek w obronie. Ten koleś świetnie by się nadawał. Jesli kupi go ktoś inny, a my w zamian kupimy jakiegoś przepłaconego noname'a to się załamię.
» 21 sierpnia 2014, 13:34 #50
Macheda94: Jest 3 jeszcze 2 Di Maria i Vidal(albo Benatia wiem inne pozycje :D)
i nasz sklad bedzie miał liderów obok RVP Rooneya Maty :)
» 21 sierpnia 2014, 13:32 #49
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2014 13:28

Mozemy wyzywac od pesymistow,hejterow i niedowiarkow,kazdego kto ma krytyczne zdanie na temat United,ale Paul wie co mowi,pradwa jest brutalna: jest ch...
» 21 sierpnia 2014, 13:27 #48
mervel: znalazłem na konkurencyjnej stronie przetłumaczony CAŁY felieton Scholes'a- polecałbym wstawić też tutaj bo jest mocny i pokazuje marny obecny obraz dzisiejszy United...
wg. niego United starało się tego lata i o Cesca i o Kroosa a wielki ch. z tego wyszło...
» 21 sierpnia 2014, 13:16 #47
checix69: Scholes kocha ten klub i mowi prosto z mostu co jest zle, bo chce zebysmy wrocili jak najszybciej na szczyt
» 21 sierpnia 2014, 12:22 #46
RedDeviil: Kocha,mówi co jest złe szczerze i mówi prawde ! To jest przeee tyyp !
» 21 sierpnia 2014, 12:43 #45
tomManUnited: 100% racji
» 21 sierpnia 2014, 11:49 #44
fst91: Kadrowo Manchester United nigdy nie był olśniewający. To tylko Ferguson powodował, że nam się tak wydawało. Nieraz z przeciętnych zawodników robił coś ponad ich możliwości, wyzwalał w nich dodatkowe siły. Zazwyczaj potrafił dobrać takich ludzi na dane spotkanie, którzy wykonywali to co mieli wykonywać, w sposób taki, który przynosił PUNKTY - bez względu na to jak wyglądała gra. Czasem w sezonie było nawet kilkanaście takich spotkań o których zapominało się momentalnie, bo nie było co wspominać ze względu na grę, ale na koncie United zawsze było +3 oczka. Manchester to była maszyna do robienia punktów i trzeba do tego wrócić jak najszybciej. Wierzę w Van Gaala, ale drugiego Fergusona już nie będzie. Holender potrzebuje 2-3 klasowych zawodników do swojej taktyki. Przy takim ustawieniu na środku obrony muszą być goście, którzy potrafią wyprowadzić piłkę pod pressingiem, a w środku pola musi być facet, który cofnie się po piłkę do obrońców, weźmie ją i będzie w stanie zrobić z nią coś sensownego. Być może mamy takich gości w drużynie, ale jeszcze sporo pracy przed nimi. W ostatnim sezonie i meczu ze Swansea było za dużo grania "na alibi", a przecież potrafimy grać z pierwszej piłki. Ciężki to okres dla kibiców United ale - kibicem się jest, a nie bywa !
» 21 sierpnia 2014, 11:43 #43
mervel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2014 11:50

przejrzyj skład sprzed paru lat i zastanów się jeszcze raz czy NIGDY nie mieli olśnieającego składu...
bo wydaje mi się że czasy gdy po boisku śmigali Cole-Yorke, Becks-Scholes-Giggs, czy nawet 'niedawno' Ruud-Roo-Cristiano-Tevez to była mega paka
» 21 sierpnia 2014, 11:50 #42
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2014 12:23

@mervel Owszem zgadzam się z Tobą, ale chodzi mi tu bardziej o całą kadre United, a nie jakieś trio czy kwartety zawodników. Teraz też jest na papierze Rooney-Van Persie-Januzaj-Mata. Kadra składa się z minimum 23 zawodników i myślałem o tych, którzy są uzupełnieniem tych "złotych" trójek-czwórek graczy, którzy są uważani potencjalnie jako gwiazdy. Nie powiesz mi chyba, że Butt, Phill Neville, Berg, Blomquist, Solskjear, Brown, Djemba-Djemba, Fortune, Silvestre, O'Shea, i inni podobni to byli gracze światowego TOP-u, których chciał cały piłkarski świat. Ferguson ich tworzył i umiejętnie dobierał do taktyki - o to mi chodziło.
» 21 sierpnia 2014, 12:18 #41
mervel: ogólnie się zgadzam co do wymienionych graczy- poza Solskjaerem bo to był mega gracz- morderca z ławki. Reszta to solidni gracze na poszerzenie składu jakich wiele w każdym zespole świata
Jednak co do tych trójek-czórek graczy z przodu to swojego czasu za plecami mieli:
G.Nevilla,Irwina, Stama, Ferdinanda, i to byli kozacy w obronie, którzy zapewniali jakość...
Także dopiero ostatnie 2-3 lata zamazują mocną kadrę i faktycznie za dużo nijakich graczy w składzie się pojawiło...
» 21 sierpnia 2014, 13:02 #40
champione2013: No cóż taka prawda w dalszym ciągu potrzebny środkowy obrońca przy taktyce 4-3-3 to prawy obrońca bo oprócz Rafaela to mamy tylko zapchajdziury w pomocy byłoby miło jakby się pojawił 1 lub 2 nawet bo raczej nikt nie myśli że na zmiane będzie wchodzić Clev o skrzydłach lepiej nie wspominać bo tylko Young ma przebłyski i Januzaj zostaje , więc Scholesy ma racje .
» 21 sierpnia 2014, 10:59 #39
Wyv: Scholes wróć do gry, we need u.
» 21 sierpnia 2014, 10:53 #38
Yon: Nadzieja jest jeszcze w tym młodziaku z akademii. Jak mu tam... Wilson, czy Gicks? Coś takiego... Na dwadzieścia lat nam starczy.
» 21 sierpnia 2014, 10:23 #37
Arbruz: Trochę przesadza... Jak w tamtym sezonie Liverpool średniakami był Wice-Mistrzem Anglii? Dla mnie do pełni szczęścia brakuje jeszcze jednego ŚO, ŚPD i skrzydłowego- Benatia-Vidal-Di Maria i okno mogłoby się zakończyć.
» 21 sierpnia 2014, 09:29 #36
trikos: zamiast Benatii, Nastasić czemu nie bo grał w City ? Bez komentarza... Howedes ? Joel Matip ? Kyriakos Papadopoulos ? Subotić ??
» 21 sierpnia 2014, 09:37 #35
Arbruz: Ja nic nie mówię ;d Po prostu ci piłkarze są łączeni z United.
» 21 sierpnia 2014, 09:46 #34
trikos: Przecież się nie spinam :) Moim zdaniem Benatia mało opłacalny, nie wiadomo czy chce odejść co innego z Nastaciciem czy resztą wymienionych przeze mnie.
» 21 sierpnia 2014, 09:50 #33
aruna12: Nie zgodzę się z tezą, że Liverpool grał w zeszłym sezonie średniakami. Suarez, Sturridge, Sterling, Gerrard, Coutinho czy nawet Johnson to na pewno nie są przeciętniacy.
» 21 sierpnia 2014, 12:05 #32
Arbruz: a De Gea, Mata, Rooney, Van Persie, Herrera, Jones, Kagawa i Januzaj, to są przeciętniacy?
» 21 sierpnia 2014, 12:25 #31
ziomboy777: przykre... ale prawdziwe:/...
» 21 sierpnia 2014, 08:59 #30
miki3999: tymi wypowiedziami Scholes chce tylko sie usprawiedliwic, ze wraca po raz drugi xD
» 21 sierpnia 2014, 08:52 #29
Yon: Gdy ma się nieograniczony budżet nie jest wielką sztuką coś wynegocjować. Może to wcale nie Ed nie umie niczego załatwić, a 200mln/nieograniczona kasa to ściema?
» 21 sierpnia 2014, 08:30 #28
NewtonHeath1878: W sprawach finansowych nigdy nie byłem dobry, ale...
Na trójkę graczy: Shaw, Herrera, Rojo wydaliśmy jakieś 90mln euro.
Sprzedaliśmy trójkę graczy: Evra, Bebe, Buttner za jakieś 10mln euro.
I mimo że United to najbardziej wartościowy klub świata, mimo że generuje wielkie zyski... to czy ściągając kolejnego gracza za ~30-40mln nie będzie problemów z FFP?
» 21 sierpnia 2014, 08:50 #27
EdwardWoodward: Ja wszystko potrafię załatwić. Budżet na transfery też mamy. Aktualnie prowadzę rozmowy z trzema zawodnikami światowej klasy. Spodziewajcie się jeszcze przynajmniej jednego dużego transferu.
» 21 sierpnia 2014, 08:53 #26
trikos: Ed jednego ? Di Maria (lub inny świetny skrzydłowy) + ŚPD - zabijak odciążąjący Andera to priorytety ! Zrób coś z tym mordeczko :)
» 21 sierpnia 2014, 09:11 #25
xidel11: do NewtonHeath1878 - FFP dotyczy klubow grajecych w LM
» 21 sierpnia 2014, 09:19 #24
gaworek353: @Newton
A nawet jesli bysmy grali to generujemy takie zyski,ze nawet jakbysmy Messiego sciagneli FPP nam nie grozi :P
» 21 sierpnia 2014, 09:38 #23
NewtonHeath1878: @xidel11 Dzięki za info.
@gaworek353 Wątpię.
» 21 sierpnia 2014, 09:46 #22
EdwardWoodward: @trikos
Obecnie rozmawiam ze skrzydłowym, zawodnikiem box to box oraz środkowym obrońcą. Staram się włączyć w transakcje zawodników, których van Gaal nie potrzebuje, stąd tak długo to trwa.
» 21 sierpnia 2014, 10:50 #21
PetrCech: Nie wiem skad wzielo sie cos takiego, jak nieograniczony budzet, moze kilka sezonow temu jeszcze cos takiego bylo, ale teraz jest FFP i jestem przekonany, ze 200 mln na transfery nje maja. ;d
» 21 sierpnia 2014, 11:37 #20
trikos: @EdwardWoodward

Kapitalnie ! Wierze w Twoje umiejętności które tak często ostatnio możemy oglądać i oczywiście delektować się ich efektami :)
» 21 sierpnia 2014, 12:17 #19
Michal1997: @Yon najlepiej dać za każdego gracza 50 mln, a po sezonie płakać, że niepotrzebnie wydana kasa, przepłacony (czyt. Fellaini)
@NewtonHeath1878 nam FFP nie grozi, gdyż generujemy duże zyski z koszulek, od sponsorów. FFP głównie jest po to by znów nie wszedł jakiś szejk i wydawał wielomilionowe transfery u średniaka.
» 21 sierpnia 2014, 12:17 #18
Kundziu: Myślę, że czterech zawodników wystarczy (środkowi: obrońca i pomocnik oraz dwóch skrzydłowych, chyba że w miejsce Chicharito i Welbecka sprowadzić jakiegoś konkret napastnika). Z resztą wypowiedzi w 100% się zgadzam :)
» 21 sierpnia 2014, 08:16 #17
jaratkow: Paul ma 100% racji. Jeśli chcemy "wielkiego United" na "tu i teraz" potrzebujemy spektakularnych kontraktów na "tu i teraz"! Ale teraz jesteśmy tu gdzie jesteśmy i to czego słusznie domaga się Scholes nie jest teraz możliwe. Choćby także dlatego, że takich graczy nie ma teraz na rynku. Być może teraz, zamiast podobnymi wywiadami wzniecać "tumany kurzu" wokół United, należałoby dać Van Gaalowi odrobinę czasu na naprawę tego co tak skutecznie spieprzył w minionym sezonie Moyes..? Może należałoby się zastanowić czy powodem ogromnych problemów transferowych United nie jest czyjaś w Klubie niekompetencja? Z całą pewnością jednak powinniśmy poczekać na dzień, kiedy United ponownie odzyska prawo udziału w Lidze Mistrzów. Krytycznej wypowiedzi Scholesa nie traktuję jako złej woli człowieka, który poświęcił United całe życie i nagle przeszedł na drugą stronę. Być może Paul jeszcze nie zrozumiał jak wielkie ponieśliśmy straty przez tych 10 miesięcy z Moyesem...
» 21 sierpnia 2014, 08:04 #16
ax1d: "Dać van Gaalowi odrobinę czasu"? Bzdury. Dokładnie to samo i w takim samym tonie mówiono o Mojsie - "dajcie mu czas", "on ma pomysł", "musi się odnaleźć, zrobić transfery"... Po kilku tygodniach/miesiącach zmieniło się to w "SAF zostawił mu średniaków", "tym składem nic nie wygra" itp.
Łatwo jest szukać winnych wokół, najłatwiej wśród tych, którzy odeszli, ale teraz to Holender stoi za sterami, a podobno budżet ma nieograniczony (już Mojs miał), więc to on ponosi całą odpowiedzialność za jakość, którą dyspoujemy.
LvG to nie jest ogórek, który musi się nauczyć menedżerki i robienia transferów. Zwłaszcza że mówi cały czas "nie mamy klasowych skrzydłowych" chociażby. Wszystko spada więc na ludzi od pieniędzy - Woodwarda i/lub Glazerów.
Tak było już od dawna i tak jest też teraz. A bez transferów dziś grać się nie da. SAF grał w innej erze - wtedy liczyło się głównie robienie z tego, czym się dysponowało. Teraz niektórzy kupują całe drużyny, wymieniają pół składu. A United nadal próbuje zaczarować rzeczywistość, żeby "było jak kiedyś". Też bym wolał "jak kiedyś", ale to se ne vrati. Albo ludzie od pieniążków pójdą po rozum do głowy i zaczną wydawać, albo będziemy obrażeni, że "rynek jest zepsuty" i będziemy się bić o 7 miejsce. Myślę, że naszych przeciwników to nie wzruszy.
» 21 sierpnia 2014, 08:15 #15
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2014 08:32

Rany!! Czy Ty nie dostrzegasz różnicy pomiędzy stanem, w jakim United obejmował Moyes a teraz Van Gaal?! Jak kupujesz używane auto robisz standardowy przegląd techniczny i jeździsz dalej. Moyes nie zrobił "standardowego przeglądu" tylko rozbił dokumentnie United. Co więcej pozbawił Klub atutu jakim był udział w LM. Z drużyną w tym samym czasie pożegnali się: Giggs, Vidić, Rio, Evra... Takie rozbite auto, wymagające kompletnego remontu a nie przeglądu przejął LvG i Ty chcesz aby od razu wygrywał?? Poza tym, podobnie jak Moyes - Van Gaal musi się nauczyć współpracy z gościem, któremu dość topornie wychodzi sztuka przeprowadzania transferów. Bo zakładam, że kasa na nie od Glazerów jest...
» 21 sierpnia 2014, 08:27 #14
devious: @ax1d
"Dokładnie to samo i w takim samym tonie mówiono o Mojsie - "dajcie mu czas", "on ma pomysł", "musi się odnaleźć, zrobić transfery"..."

Ja byłem przeciwnikiem Moyesa w MU (jako jeden z nielicznych) od 1 dnia kiedy ogłoszono go naszym menedżerem. I nawet ja chciałem dać mu czas choćby pół roku by zobaczyć co pokaże - choć byłem pewien, że niewiele (wystarczyło uważnie obserwować jego pracę w Evertonie). I Moyes swoją szansę dostał - efekt był taki, że w styczniu/lutym po wzmocnieniu się Fellainim i Matą drużyna grała jeszcze gorzej niż w sierpniu/wrześniu...

Więc on żadnych pomysłów nie miał - próbował coś robić ale sam nie wiedział co.

van Gaal pomysł ma, charakter ma, wizję niewątpliwie ma - i już kilka razy w przeszłości dokonywał "przebudowy" wielkiego klubu.


Więc w tym przypadku "dajcie mu czas" nabiera trochę więcej sensu niż w przypadku Moyesa. Moyes się uczył co ma zrobić - van Gaal naprawdę wie. Może też popełniać błędy - nawet SAF popełniał i to sporo (inaczej byśmy wygrywali co roku a nie co drugi rok ;) ale w jego przypadku naprawdę widzę, że facet wie co robi.

Sprawiedliwie dał szansę każdemu piłkarzowi i kilku już skreślił - rozpoczął sprzątanie szatni. Do końca okienka ma 10 dni by kogoś ściągnąć - oraz okienko zimowe na poprawki. Spokojnie, będziemy krytykować za 10 dni jak ew. nikogo nie ściągnie :)

Trzeba też pamiętać, że van Gaal lubi pracować z młodzieżą - i może postawić na młodych chłopaków z rezerw i U21 - nie wiadomo czy taki Blackett za kilka miesięcy nie stanie się podstawowym obrońcą MU. I transfery wcale nie będą potrzebne.

Trzeba pamiętać, że to van Gaal "stworzył" parę Xavi - Iniesta, wyciągnął z kapelusza Mullera, zrobił ze Schweintsteigera klasowego środkowego pomocnika itd. itp. - przykładów jest naprawdę dużo. I nie potrzebował do tego transferów. Wystarczyło trochę czasu.


Tak więc spokojnie, nie panikujmy. van Gaal ma stajnię Augiasza do posprzątania a tego nie zrobi się w 1 dzień :)
» 21 sierpnia 2014, 10:53 #13
jaratkow: @devious: Nie mam nic do dodania :-)
» 21 sierpnia 2014, 10:56 #12
ax1d: @devious,
ale ja nie twierdzę, żeby nie dawać czasu. Chodzi mi tylko o to, że odpowiedzialność za United w tej chwili spoczywa na LvG, nie na Mojsie czy Fergie'em. To teraz jego drużyna, jego taktyka, jego skład, jego ustawienie, jego lista transferowa. Jego sukcesy i jego porażki. On za to odpowiada.
Jest trenerem światowej klasy. Chcesz mi powiedzieć, że nie wie, jacy dobrzy zawodnicy grają na jakich pozycjach i gdzie? Jeśli nie wie, to nie jest trenerem światowej klasy. Jeśli wie, to powinien raz dwa przeprowadzić transfery, zwłaszcza jeśli ma nieograniczony budżet.
Ja też byłem przeciwnikiem Mojsa. Na początku sezonu powiedziałem, że to się bardzo źle dla nas skończy. I zgadzam się z Tobą, że im dalej w las, tym drużyna Mojsa wyglądała gorzej.
Wiem też, że LvG ma pomysł, ale nikt nie może zagwarantować, że ten pomysł jest dobry. I teraz kluczem jest to, żeby wyciągać wnioski i wprowadzać poprawki.

Podkreślę jeszcze raz, tak jasno, jak tylko potrafię - nie chce zwalniać LvG, nie spodziewam się, że nie będzie popełniał błędów, nie chcę skracać mu czasu, a nawet nie wymagam od niego w zasadzie niczego prócz szeroko pojętej poprawy (o którą w tej chwili nie powinno być trudno).
Mój post miał na celu podkreślenie, że United w całej rozciągłości jest teraz JEGO odpowiedzialnością. Jeśli dzieje się źle i nie widzimy, żeby LvG robił coś, żeby to zmienić, to jest to JEGO odpowiedzialność. Jak przyjdą sukcesy, to też będą to jego sukcesy. Więc nie ma tak dobrze, że porażki są zawsze winą "czyjąś", a zasługi "moje".

Co do młodzieży, Blackett bardzo mnie cieszy. Uważam, że chłopak ma monstrualny potencjał. Świetnie, że gra i oby grał jak najwięcej.
Martwi mnie natomiast, że w żadnym meczu tournee nie wystąpił Nick Powell, który jest wielkim talentem, ma doskonałe warunki fizyczne, a na dodatek jego podstawową pozycją jest b-2-b, czyli ta, na której mamy dziurę o rozmiarze Wielkiego Kanionu. Mam nadzieję, że LvG jeszcze da mu szansę, bo będzie to bardzo, ale to bardzo zła decyzja, jeśli ten chłopak się nie przebije i odejdzie gdzieś, byle grać.
» 28 sierpnia 2014, 14:11 #11
Yon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2014 08:04

Manchester United nie rozumie jednej rzeczy. Ferguson przerósł ich wszystkich. Żaden z obecnych menedżerów nie byłby w stanie ogarnąć tej sytuacji, dlatego trzeba sobie zdać sprawę, że czasy się zmieniły i nie ugramy już średniakami tego ugrywaliśmy przez ostatnie lata. Chyba, że van Gaal to poziom SAFa, ale w to nie wierzę.
» 21 sierpnia 2014, 08:04 #10
jaratkow: Nawet jeśli Van Gaal to poziom zbliżony do sir Aleksa to musimy poczekać minimum rok. Aż wyrównają się szanse United na rynku transferowym z innymi. Być może nie zdawaliśmy sobie dotąd sprawy jak istotnym jest udział klubu w LM. Nie zdawaliśmy sobie sprawy bo od zawsze tą LM mieliśmy. Gdy jej nas Moyes pozbawił doświadczamy jakże boleśnie, że dla klasowych graczy bardziej atrakcyjne są przeciętne Juventusy czy Milany od ogromnych zarobków oferowanych przez United. Potrzebujemy tego sezonu by odzyskać LM i z równego pułapu konkurować o najlepszych zawodników z innymi. Poza tym... Przez 26 lat byliśmy prowadzeni przez sir Aleksa "za rączkę". Nauka samodzielnego chodzenia musi trochę potrawać i kosztować. Zarówno pieniędzy jak guzów, których Moyes narobił nam bez liku
» 21 sierpnia 2014, 08:18 #9
Yon: Zgadzam się. Zarząd przyzwyczaił się, ze nie musi robić nic, bo wszystko załatwi staruszek. Teraz zachowują się jak dzieci w piaskownicy mimo siedzenia w tym biznesie od wielu lat.
» 21 sierpnia 2014, 08:21 #8
jaratkow: O to właśnie chodzi. Szkoda tylko, że tak wielu "kibiców" nie stara się pojąć jak głębokich zmian w United jesteśmy teraz świadkami. Dlatego tyle osób domaga się natychmiastowych zmian w systemie - sposobie myślenia, który kształtował się 26 lat. Tym co mnie podtrzymuje na duchu jest świadomość, że owych 26 lat sir Aleksa oraz wcześniejsza jakże piękna historia United nie dadzą się teraz łatwo obalić. Bo chociaż geniusze tacy jak sir Aleks nie rodzą się codziennie... to nieudaczników "klasy" Moyes nie zatrudnia się też każdego dnia. Czego LvG niech będzie dowodem :-)
» 21 sierpnia 2014, 10:53 #7
PetrCech: Jak mozecie porownywac Va Gaala do SAFA,jak on ostatnie trofeum zdobyl w latach 90 ! Zadnego trofeum w tym wieku..
» 21 sierpnia 2014, 11:40 #6
slawekmatera: ale pieprzysz głupoty stary 1)mistrzostwo Holandii AZ Alkmar 2008-2009 2)Bayern Monachium mistrzostwo 2009-2010
» 21 sierpnia 2014, 12:49 #5
PetrCech: Tyyy faktycznie.. a na canal+ pokazywali, że ostatnie w latach 90. ;d
» 21 sierpnia 2014, 12:57 #4
jaratkow: Jeśli klubowych trofeów u LvG Ci mało kolego to proszę dołóż do kolekcji także brązowy medal Holandii na tegorocznym Mundialu. Nie ma sensu porównywanie SAFa i LvG. Każdy człowiek jest inny. Ale żadnemu z tych dżentelmenów nie można odbierać klasy i profesjonalnych osiągnięć
» 21 sierpnia 2014, 16:54 #3
adriann1986: niestety ale Scholes ma racje, potrzeba srodkowego obroncy, srodkowego moze i nawet dwóch srodkowych kreatywnych pomocnikow i skrzydlowych z prawdziwego zdarzenia, napad mamy dobry.zastanawiajace jest to iz swiatowej klasy zawodnicy nie chca do klubu przychodzic, nie wiem czy to nieudolna polityka transferowa czy po prostu jakas stagnacja i klub przestal sie rozwijac, od dobrych paru lat gra wyglada kiepsko, zero finezji, polotu w grze, inne kluby potrafia sciagnac klasowych graczy za grosze a United sciaga sredniakow, przyszlosc wyglada naprawde nie ciakawie
» 21 sierpnia 2014, 07:42 #2
MUFCFan: Brawo Paul! Wpis konkretny i na temat.
» 21 sierpnia 2014, 07:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.