Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: Chciałem kupić Bale‘a i Ronaldo

» 17 sierpnia 2014, 12:55 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
David Moyes zdradził, że podczas pracy dla Manchesteru United chciał ściągnął na Old Trafford Garetha Bale‘a oraz Cristiano Ronaldo.
Moyes: Chciałem kupić Bale‘a i Ronaldo
» David Moyes miał ambitne plany transferowe w Manchesterze United
Szkot zaznaczył jednocześnie, iż to nie Ed Woodward jest winny tego, że takie transakcje ostatecznie nie doszły do skutku.

- Dobrze udokumentowano fakt, że chcieliśmy sprowadzić Fàbregasa, Bale‘a i Ronaldo. Kiedy po raz pierwszy przyjechałem do klubu, toczyliśmy rozmowy z Cristiano. Byliśmy bliscy dopięcia kilku spektakularnych transferów. Nie chcę nikogo obwiniać, ale po prostu nic z tego nie wyszło - powiedział Moyes.

- Przejąłem klub z rąk jednego z najbardziej utytułowanych menadżerów w historii. Dyrektor wykonawczy zastąpił Davida Gilla, który był jednym z najlepszych ludzi w swoich fachu. Było to coś nowego dla dwóch osób. To był krok w nieznane, zadanie, którego niemal nie dało się wykonać. Uważam jednak, że była to odpowiednia posada dla mnie. Spędziłem w Evertonie 11 lat, wówczas byliśmy blisko Ligi Mistrzów, doszliśmy do finału Pucharu Anglii i trzykrotnie otrzymałem nagrodę dla najlepszego menadżera sezonu. Należałem do grona najbardziej doświadczonych szkoleniowców w Premier League. Manchester United zawsze stawiał na brytyjskich menadżerów.

- Byłem zdewastowany utratą posady, gdyż czułem, że byłem w stanie odnieść sukces. Wiedzieliśmy, że wprowadzenie stosownych zmian wymaga czasu. Czuję, że nie dostałem szansy, by odnieść sukces lub porażkę. Teraz nie będę uciekał od futbolu. Jestem z nim związany od dziecka - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Rooney to dobry materiał na kapitana
Następny news »
Januzaj: Czuję lekką presję z powodu numeru 11

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


pawelbarte: wytrzeszcz płacze
» 18 sierpnia 2014, 13:03 #107
Klimaa: Z motyką na słońce.. Skończmy z tym Moyesem bo ciężko się czyta jego wypowiedzi.
» 17 sierpnia 2014, 22:23 #106
BraveDevil: Hehe, miał sen, ale się nie ziścił xD
» 19 sierpnia 2014, 18:41 #105
Fenek: Grubo nie wiem co bierze ale mocne! Chyba, że on nadal prowadzi MU np. w Fifie 14 i opowiada co się u niego w grze dzieje.
» 17 sierpnia 2014, 21:25 #104
szabo1878: takimi wypowiedziami sie tylko pograza...

facet ewidentnie nie przyjmuje do wiadomosci, ze osmieszyl nas przed calym swiatem! zamiast sie przyznac do bledu to baran jeszcze sie dowartosciowuje ze jest jednym z najbardziej doswiadczonych menedzerow PL!
jakby przez te 11 lat zebral tyle doswiadczenia ile powinien to Everton by mial jakies trofea
» 17 sierpnia 2014, 21:23 #103
MU1212: oboje jesteście żałośni ty i Woodward
» 17 sierpnia 2014, 21:23 #102
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2014 20:53

Prawda!
Już coś czytałem w kilku miejscach, że LVG jest niezadowolony z przebiegu transferów. Nawet było coś napisane że ma dojść do natychmiastowego spotkania między nim a Woodwardem.

Niestety źródła nie podam bo nie pamietam gdzie to wyczytałem, a może to być też bujda. Pożyjemy zobaczymy.
Jedyna potwierdzona informacja to to że w kolejce po Di Marie zostalismy tylko my, bo PSG sie wycofało - więc na co czekają? Ed bierz sie do roboty lazy bustard...
» 18 sierpnia 2014, 20:53 #101
Hektor2001: Jak przeczytałem tytuł to padłem ;)
» 17 sierpnia 2014, 20:47 #100
slaweknh: Ja jednak twierdze,ze to Holender ma wiecej atutow:-)
» 17 sierpnia 2014, 20:34 #99
pawelisto2: Podtrzymuje zdanie, że Moyes mógłby osiągnąć wiele więcej niż LvG, ale na to potrzeba czasu. Sir też nie od razu zbudował super zespół.
» 17 sierpnia 2014, 20:02 #98
gitkolo: Rozbawił mnie tym komentarzem, Brawo Moyes :D
» 17 sierpnia 2014, 19:51 #97
soldier: A Messiego to nie?
» 17 sierpnia 2014, 18:40 #96
ComeBackRonaldo: Ja tylko jednego nie rozumiem, czemu nie możemy kupić w tym roku Ronaldo?? Przecież nawet jak byśmy mieli cały budrzet wydać to Ronaldo to taki gracz że sam będzie mecze wygrywał nawet te 190 mln co nam zostało niech mają, ale to się zwróci na samych koszulkach w jeden sezon, znowu kupiom jakiś grajków jak herere od którego cleverli jest lepszy i się będą jarać że młody. Nie kminie tego.
» 17 sierpnia 2014, 17:32 #95
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2014 18:41

wyjdź dziecko, nie słyszałem aby jakiś klub za kogoklwiek na koszulkach w sezon zarobił 190 mln, jeszcze się taki piłkarz nie urodził ani koszulki tyle nie kosztują.
Aha i do tych co już liczą ile koszulek kto sprzedał x ich cena to niech przyjmą do wiadomości że dużo mniej trafia do klubu niz całkowity koszt koszulki
» 17 sierpnia 2014, 18:38 #94
JasnaLiryka: Proszę nie czytajcie tego co wyżej.

Pozdrawiam, będzie dobrze !
» 17 sierpnia 2014, 18:39 #93
Hektor2001: a z Herrerą to przywaliłeś...
» 17 sierpnia 2014, 20:50 #92
profesor999: koleś musi mieć niezłą bekę jak to piszę :D
» 17 sierpnia 2014, 21:28 #91
b90: Niestety on taki jest, ma 13 lat :/
» 18 sierpnia 2014, 12:20 #90
Yon: Ferguson mówił przez sezon przez Moyesem, że dopinają jakiś spektakularny transfer. Wszyscy myśleli, że chodzi o Ronaldo, a tutaj Moyes mówi, że właśnie chciał go kupić. Dla mnie on jest największą ofiarą tego sezonu. Nie klub, bo klub się podniesie. Powiecie, że dostał odprawę. Co mu z tej wielkiej kasy skoro jego cała kariera legła w gruzach? Co jeśli SAFa wyrzucono by po pierwszym sezonie, gdy miał bodajże 11 miejsce w lidze. United byłoby zapewne dzisiaj średniakiem. Nie chcę porównywać Moyesa do Fergusona, ale sądzę, że głównym problemem Moyesa była jego pewność siebie tak samo jak jest to głównym problemem Cleva. Moyes nie miał charyzmy na tak wielki klub i na tak znanych piłkarzy. Może gdyby popracował dłużej, przyzwyczaił się, oni nabraliby do niego szacunku... Może coś by z tego wyszło?
» 17 sierpnia 2014, 17:17 #89
devious: SAF przejmował drużynę z 18 miejsca i skończył na 11.

Moyes przejmował mistrza i skończył na 7.

Widzisz różnicę?
» 17 sierpnia 2014, 22:48 #88
RedDevil508: Probuje sie przypomniexc zeby go ktos zatrudnil xd teraz nie bd wina tuska tylko eda.
» 17 sierpnia 2014, 17:16 #87
mamtow4literach: co tu gadać, wystarczy spojrzeć na ostatnie 2,3 lata kto przyszedł do nas a kto do innych topowych klubów
» 17 sierpnia 2014, 17:02 #86
pawel159: pisalem i bede pisac ze to wina pilkarzy bo bata z gow..na nie ukrecisz !
» 17 sierpnia 2014, 16:59 #85
Yon: Nie z tego powodu, że są słabi, a raczej z tego, że oni po prostu Moyesa nie szanowali. Do LvG mają szacunek ze względu na charakter i trofea. Moyes miał potencjał, ale nic nie zdobył, a do tego nie był przyzwyczajony do pracy z "gwiazdami". Myślę, że oprócz piłkarzy jak Mata, Jones czy Fletcher większość po prostu miała go w du*ie.
» 17 sierpnia 2014, 17:20 #84
Domestos: Moyes wróć!!
» 17 sierpnia 2014, 16:34 #83
Reyhardo: :D teraz to dołożył do pieca, Bale‘a i Ronaldo. Niech już lepiej nie wypowiada się na temat swojej pracy w Manchesterze bo to była 1 wielka porażka. "Czuję, że nie dostałem szansy, by odnieść sukces lub porażkę." - miał cały sezon czasu i odniósł porażkę
» 17 sierpnia 2014, 15:52 #82
profesor999: Gill & SAF a Moyes& Woodward to wielka różnica . Tych pierwszych zastąpili średni trener z potencjałem i dyrektor amator , który jedynie sprawdza się w marketingu . Moyes miał pomysły ale nikt nie mógł ich zrealizować . Byliśmy mistrzem , graliśmy w LM , mieliśmy kasę ale zostaliśmy z Fellainim . Jeżeli nie weźmiemy poprawki z zeszłego sezonu to tu nawet geniusz Van Gaala nie pomoże . Nasza kadra notuje wielki regres od 5-6 lat i robi się coraz gorzej .
» 17 sierpnia 2014, 15:42 #81
noxu955: Prawda jest taka, że klub powinien poważnie zastanowić się nad przyszłością niektórych członków zarządu. Ed jest beznadziejny jeżeli chodzi o transfery. Moyes może kariery u nas nie zrobił, ale myślę, że faktycznie takie transfery być może były brane pod uwagę, ale kolejny raz wyszła nieudolność naszego dyrektora wykonawczego. .. Brakuje w tym klubie nie tyle SAFa a Davida Gilla. Facet miał charyzmę do robienia transferów, było wiadomo, że szanse na każdy transfer były dość duże. Teraz nasza nieudolność transferowa przynosi nam jedynie wstyd wśród rywali. Nie możemy sfinalizować prostych transferów. Oczywiście transfery nie są gwarancją sukcesu jednak myślę, że łatwiej ściągnąć bardzo dobrego zawodnika niż zrobić z Fletcherow Cleverleyow gwiazdy. To nie są zawodnicy, to są patałachy. I nikogo teraz nie obrażam. Zawodnik zarabiający tak duże pieniądze musi prezentować odpowiedni poziom . Nie wiem co się stało z charakterem tego klubu. Jestem z nimi całym sercem ale z dnia na dzień mam już coraz bardziej dość oglądania marności na boisku w wykonaniu Diabłów. Myślę, że chyba wszyscy za bardzo są zapatrzeni na historię klubu dlatego też jest jak jest.
» 17 sierpnia 2014, 15:32 #80
wyspiarski: Myślę że wróci do MU. Życzę mu tego. Jakość drużyny pokazał sobotni mecz. Parafrazując przyłowie "z pustego i Van Gaal nie naleje"
» 17 sierpnia 2014, 15:24 #79
Eryw: Ja bym na miejscu Moysa nie mówił że "toczyliśmy rozmowy z Cristiano" bo to nieprofesionalne i niezgodne z prawe negocjować z zawodnikiem który ma wazny konrakt wiecej niz 6 miesięcy. Jakby Real to zgłosił to jeszcze United dostałoby karę. Pewnie większość tak robi, ale nie kazdy mówi o tym w wywiadach
» 17 sierpnia 2014, 15:16 #78
Gallacher: "Przejąłem klub z rąk jednego z najbardziej utytułowanych menadżerów w historii." mam rozumieć że z tego powodu czuję się on dumny mimo że nic nie osiągnął ? No liczę tutaj tylko sukcesy mistrzostwo Anglii lub CL ale takie są fakty a on nic znaczącego nie osiągnął także pisanie czegoś pt.przejąłem z rąk ... jest trochę śmieszne bo przejąć i zdobyć to jedno a przejąc i nie osiągnąć nic to drugie ale widzę Moyes celował tylko by przejąć i posmakować i potem odejść z dużą odprawą co de facto klub go zwolnił.
» 17 sierpnia 2014, 15:16 #77
grzeho16: A jeśli będzie pracował w Anglii?
» 17 sierpnia 2014, 20:28 #76
19wziono94: W Katowicach powiadasz to kiedy oglądamy wspólnie jakiś meczyk w barze :D ? mam jeszcze kilu znajomych co też się piszą na takie wypady :)
» 17 sierpnia 2014, 15:10 #75
19wziono94: dobra to trzeba się jakoś zgadać i wbijamy wspólnie na meczyk :D
» 17 sierpnia 2014, 15:15 #74
slaweknh: Dowartosciowales sie obrazajac innych?Nikt mu nie zarzuca,ze sie nie staral.Fajnie,ze sie cieszyl z goli,kazdy by to robil,fakty sa takie,ze byl slaby,wyniki mial slabe,u zawodnikow posluchu nie mial i dobrze,ze go zwolniono.Wygrana z Olimpiakosem,faktycznie niesamowite dla takiego klubu jak MU.
» 17 sierpnia 2014, 15:17 #73
slaweknh: Ja natomiast stoczylbym z Toba pojedynem intelektualny,ale przyszedlbys na niego bez oreza:-)Nie rozmawiasz bo nie masz argumantow na obrone Moysa procz takich,ze sie cieszyl z goli hehehejestes zalosny,poza obrazaniem nie masz nic ciekawego do napisania.
» 17 sierpnia 2014, 15:23 #72
slaweknh: Niektorzy hejtuja inni pisza rzeczowo dlaczego uwazaja go za slabego trenera,nie kazdy negatywny komentarz to od razu hejt.
» 17 sierpnia 2014, 15:28 #71
slaweknh: Moze Ciebie rowniez bo uargumentowana wypowiedz odbierasz jako hejt,wiecej dystansu zalecam.
» 17 sierpnia 2014, 15:49 #70
slaweknh: Te co podales to oczywiscie nie ,ale jest masa innych rzeczowych,poczytaj troche
» 17 sierpnia 2014, 16:08 #69
slaweknh: Na nikogo sie nie sile,wyrazam swoje zdanie tylko.Merytorycznie mam duzo do napisania swoje wypowiedzi popieram argumentami,nie tylko pustymi frazesami jak Ty,udowodnij,ze jest tak jak mowisz drobny cwaniaczku:-)
» 17 sierpnia 2014, 18:39 #68
ComeBackRonaldo: popieram ja się pod listem podpisuje jak coś napisz do mnie to ci dam swoje dane żeby wysłać
» 17 sierpnia 2014, 14:50 #67
devil444445: Ja również. Gdyby było potrzebne do mnie też napisz.
» 17 sierpnia 2014, 14:57 #66
zapertinio16: Spoko, ale spójrzcie na to realistycznie nie kupimy w tym sezonie ani Hummelsa ani Reusa.
Napisałeś, że klub ma 200mln na transfery możliwe, że taki budżet był zaplanowany, ale nawet jeśli to już kupiliśmy Herrere (36mln podajże) i Shawa (27mln chyba) to już masz 63 mln czyli zostaje nam 137mln na transfery.
Teraz skupiają się (wnioskując z mediów) na sprowadzeniu Benati, Guarina oraz Rojo. Jeżeli pamiętacie przed okienkiem chyba nasz Edzio mówił, że tego lata będzie sprowadzonych 5 piłkarzy na razie udało się sprowadzić 2 także trzymając za słowo można liczyć na jeszcze trzy transfery możliwe, że będą to te wymienione powyżej.
» 17 sierpnia 2014, 15:22 #65
champione2013: Też ich chciałem kupić w Managerze udało mi się tak samo jak jemu .
» 17 sierpnia 2014, 14:32 #64
jaratkow: Gość wymaga natychmiastowego leczenia, na ktòrego przeprowadzenie "potrzeba więcej czasu" jak w przypadku innych pacjentów
» 17 sierpnia 2014, 14:32 #63
matek227: Jak to przeczytałem wpadłem w taki śmiech ze jprdl Hahahahahahah.
» 17 sierpnia 2014, 14:27 #62
Mlekolak: Ja jestem lepszy od niego bo chce kupić Messiego,Ronaldo i Bale, he,he,he.
» 17 sierpnia 2014, 14:25 #61
klikas: do jakiego teamu robisz taki slaby zaciag ?
» 17 sierpnia 2014, 14:44 #60
Mlekolak: Do twojego, he,he,he.
» 17 sierpnia 2014, 16:18 #59
Mlekolak: Do twojego, he,he,he.
» 17 sierpnia 2014, 16:18 #58
Deluxe: Prawda jest taka, że gdyby Moyes faktycznie dostał więcej czasu, to mógłby odnieść sukces - ale nie musiałby. Nie dostał tej szansy. Biorąc pod uwagę to, jak bardzo frustrował nas kibiców swoją nieporadnością, tą wiecznie spanikowaną miną i tak dalej, to trudno mieć pretensje do zarządu o taką, a nie inną decyzję. Teraz byłoby po prostu fajnie, gdyby Moyes przestał się wypowiadać, bo to nie ma sensu - a wyliczanie teraz, kogo to on chciał sprowadzić na OT, a kogo nie, jest po prostu bezsensowne.
Życzę mu jak najlepiej, współczuję, że rola go przerosła, ale na Boga, niech on już nie zabiera głosu w sprawach United, bo nawet, jeśli nie mówi nic zabawnego, to jakoś z jego ust, w zestawieniu z jego dokonaniami jako trenera MU, brzmi to po prostu komicznie :/
» 17 sierpnia 2014, 14:13 #57
Kozzie: Śmieszne są te ciągłe pojazdy na Moyesa przez hejterów. Ten człowiek z Evertonu walczącego o życie zrobił solidny klub na poziom Ligi Europy, 3-krotnie dostał nagrodę szkoleniowca roku przy minimalnym budżecie (spójrzcie np. na ostatni transfer Lukaku za 30 mln, Moyes za swoich czasów mógł pomarzyć o takiej gotówce). Wyzwiska jakie padają w jego kierunku to pokaz głupoty totalnej, Moyes miał markę dobrego trenera i nie wzięła się ona z kosmosu.
Fakt nie wyszło mu w United, ale widać, że miał plan konkretny. Ronaldo jeśli miał wrócić to tylko ze względu na Fergusona, gdy ten odszedł to jasne było, że sprawa przepadła. Z Balem i Fabsem różnie mogło być, myślę, że nawalił tutaj Ed, który rzucony na głęboką wodę nie bardzo wiedział co robić.
A Moyesowi zabrakło tak naprawdę twardej ręki. Kilku piłkarzy powinno karnie polecieć do drużyny rezerw za maniany jakie odwalali w poprzednim sezonie (wypowiedzi dla prasy, twitter).
Pamiętam też mecz z Sunderlandem w którymś pucharze i te żenujące karne. To śmierdziało sabotażem na kilometr! Nie wiemy za bardzo co się działo za kulisami w klubie, ale podejrzewam, że jakby Wprost opublikowało jakieś taśmy prawdy z tego to kibicom włos by się zjeżył na głowie.
» 17 sierpnia 2014, 14:02 #56
slaweknh: Kazdy kto ma negatywne,prawdziwe ,uargumentowane zadanie na temat Moysa to hejter,nie mozna sie o nikim krytycznie wypowiedziec bo juz sie jest hejterem albo nie jest prawdziwym kibicem,ludzie nie sa slepi i widza co zrobil Moys,za jego czasow gralismy denna pilke,nie potrafil zmobilizowa zawodnikow i nie byl dla nich autorytetem,kompromitujace wyniki tez kazdy pamieta,takie sa fakty.
» 17 sierpnia 2014, 14:11 #55
b90: Kozzie zapoznaj się najpierw ze znaczeniem słowa hejter a później je używaj.
» 17 sierpnia 2014, 14:28 #54
Kozzie: Niestety 3/4 wypowiedzi na tej stronie o Moyesie, Cleverleyu i paru innych osobach z klubu to nie są uargumentowane zdania tylko potok inwektyw.
A co do braku mobilizacji i autorytetu to niestety prawda, ale w tym przypadku wina nie leży wyłącznie po stronie trenera, ale również piłkarzy, którzy na starcie ciągnęli bekę z niego.
Natomiast zarzut o granie dennej piłki większego sensu nie ma bo od czasu odejścia Ronaldo graliśmy cały czas tak samo czyli nudno i na farcie (bo był Fergie Time i wpadało to co za Moyesa obijało się o słupki i poprzeczki). Bardzo tutaj upraszczam ale myślę, że każdy kto ogląda mecze na bieżąco wie o co mi chodzi.
I to właśnie był główny problem Moyesa, że nie był Fergusonem. Nie rzuciłby butem w Beckhama, nie zrobił suszarki, nie wywalił ze składu paru zasiedziałych "świętych krów". Nie wycisnął ze składu średnich piłkarzy 150% mocy, nie znalazł gwiazdy która uratowałaby mu sezon bramkami z kapelusza. I wszystko się posypało, jak zwykle gdy całą sprawę buduje się na jedym człowieku i ten człowiek odchodzi. I co ciekawe nie tylko Moyes nie był Fergusonem. Nikt nie był Fergusonem i nikt by nie zastąpił go płynnie i taka transformacja musiała zaboleć.
» 17 sierpnia 2014, 14:34 #53
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2014 14:46

Za czasow Moysa argument o dennej pilce jednak nabral na sile,za SAF nie bylo fajerwerkow,ale mimo wszystko lepiej to wygladalo.Wina lezy rowniez jak latwo zauwazyc po stronie zawodnikow,nie czuli bata nas soba to juz sie tak nie starali.Druga sprawa jest taka,ze za duzo u nas jest slabych zawodnikow,nie ma jakosci pilkarskiej.Z g o w n a bicza nie ukrecisz.
» 17 sierpnia 2014, 14:45 #52
Kozzie: Lepiej wyglądało bo po prostu wygrywali. Ledwo, ledwo, ale na drugi dzień nikt nie pamiętał, że straszne męczarnie były tylko, że 3 pkt wpadły. A gdy zabrakło tego "czegoś" co dawał Fergie to z "wygranej ledwo, ledwo" zrobiła się "przegrana ledwo, ledwo". I mimo, że jakość gry, a raczej jej brak się specjalnie nie zmienił to zaczęło to być widoczne w tabeli.
A co to braku klasowych piłkarzy to akurat sedno sprawy. Real, Barca czy Bayern nie pozwolili by sobie na trzymanie graczy nie przystających poziomem do oczekiwań, a u nas to jest norma i zawsze daje się jeszcze jeden sezon. Moyes to wiedział, co widać po tej wypowiedzi i kilku wywiadach, których udzielił na początku swojej kadencji. Tylko, że wtedy został zjechany przez wszystkich jak powiedział, że nie odniesiemy sukcesu bo brakuje klasowych graczy i skończyło się na transferze Fellainiego (który nie jest zły, ale to zdecydowanie za mało). Nie wiemy tylko czy to wina Eda czy może za kulisami był ktoś komu rewolucja by nie pasowała.
» 17 sierpnia 2014, 15:20 #51
Gallacher: Pamiętajmy że właścicielami są Glazerowie a jak dobrze wiem to oni są pochodzenia żydowskiego a to już jasno określa że chyba nam nie chcą więcej dać niż dali dotychczas ale może się mylę i kolejne transfery dojdą wkrótce chociaż coś mi się to nie podoba bo wszystko powinno być już ustalone.
» 17 sierpnia 2014, 13:56 #50
Manuel11: ech.... caly Dave nic sie nie zmienił;) a tak szczerze to jak taki partacz i kompletne beztalencie trenerskie ma prawo odzywac sie w sprawie klubu ktory doprowadzil do tak slabego stanu ten "człowiek" powinien miec zakaz wypowiedzi nt United czego on jeszcze chce?
» 17 sierpnia 2014, 13:51 #49
Assh3L: "człowiek" Czyli to, że zrobił błąd pozwala Ci określać go jako podludzia? Że człowiek w cudzysłowie bierzesz? Na odbudowę klubu potrzeba więcej niż tournee LVG
» 17 sierpnia 2014, 13:57 #48
suuchy: Moyes czy LvG no myślałem ze jak ten 2 obejmnie posade trenera to coś się stanie. I CO? 1 mecz przegrany i 2 marne transfery...
» 17 sierpnia 2014, 14:03 #47
szymon2943: skoro był wybierany najlepszym trenerem EPL no to jednak coś tam potrafi ;) po prostu za duże wyzwanie dla niego, nie dał rady i musiał odejść :)
» 17 sierpnia 2014, 14:06 #46
Manuel11: Assh3L czekalem az ktos zwroci na to uwage i zastanawialem sie co napisze. niektorzy wierza we wszystko co zobacza w internecie;) pozdrawiam!
» 17 sierpnia 2014, 14:31 #45
artix206: Moyes powinien udać się do porządnego psychiatry
» 17 sierpnia 2014, 13:51 #44
tool81: A ja chciałem kupić gwiazdkę z nieba albo nawet trzy a potem cały klub...oj biedny homer moyes Simpson....na szczęście już go nie ma... 😂😂😂
» 17 sierpnia 2014, 13:49 #43
slaweknh: Akurat wina Moysa sa wyniki,gra i motywowanie zespolu-on byl trenerem i byl odpowiedzialny za zespol-to naturalne.Trzymać tyle lat bezproduktywnego Cleverleya Naniego Andersona ??dodalbym jeszcze Younga i Valencie,co do reszty sie zgadzam.dosc polproduktow,imitacji pilkarzy i sciemniaczy!!Poprzedni sezon powinien nam dac do myslenia,wywalic szrot a zaczas sciagac pilkarzy przez duze P,okno sie zamyka a u nas dalej biegaja wyzej wymienieni,wiecej jakosci!!
» 17 sierpnia 2014, 13:55 #42
eduardo: I zwalniajac tylu pilkarzy rozwalasz szatnie. Kazdy boi sie o swoj tylek i gra przeciwko Tobie. Moze Moyes wlasnie tak chcial zrobic a nie bylo chetnych na kupno tych zawodnikow i sytuacja obrocila sie przeciwko niemu. Pomysl na gre Moyes mial, wystarczylo popatrzec na Everton, moze to pilkarzom cos nie pasowalo? To tez sa tylko zwykli luzie.
» 17 sierpnia 2014, 14:21 #41
slaweknh: Rozawlam beton kalectwa druzyny.Moys mial letnie okno,zimowe i nikogo nie sprzedal utrzymal ilosc drewna.Pomyslu na gre nie mial zadnego w Manchesterze,kompromitujace wyniki go rowniez nie bronily.W Evertonie wykonywal dobra robote,ale rozmawiamy o Mu,podpieranie sie ,ze mial pomysl na Everton do mnie nie trafia,W United nie mial zadnego.
» 17 sierpnia 2014, 15:11 #40
antoniovalencia: Myślę,że nie ma co tak na gościa najeżdżać. Pracując dla Manchesteru robił co mógł. Jeden nieudany sezon nie może przekreślić jego 11 lat pracy w Evertonie. Nagrody, które wtedy otrzymał tez za darmo z niebu mu nie spadł. Po prostu mu nie wyszło na Old Trafford i tyle. Trzeba się z tym pogodzić i uszanować gościa, bo pojęcie o trenowaniu to on ma ( i chyba tylko idiota lub totalny hejter zaprzeczy ). Poprzedni sezon nam nie wyszedł i trzeba to przyjąć do wiadomości i się z tym pogodzić, a nie już do końca życia obwiniać i obrzucać gównem Moyesa ( chociaż wiem, że dla niektórych jest tak najłatwiej ) bo nie tylko On zajął siódme miejsce w lidze. Siódme miejsce w lidze zajął cały Manchester United (zarówno trener, jego asystenci jak i sami zawodnicy).

P.S
Nie jestem fanem Davida Moyesa.

Pozdrawiam ;)
» 17 sierpnia 2014, 13:47 #39
BartekMU10: W końcu jakiś normalny, obiektywnie patrzący na sprawę fan ;)
» 17 sierpnia 2014, 14:30 #38
devil444445: Zjedz Snickersa, bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyć. Głodny nie jesteś sobą. Polecam: David Moyes
» 17 sierpnia 2014, 13:46 #37
Diabelred: oooo Moyes przerywa milczenie... :D

Bale'a, Ronaldo, Fabsa ;o? Jesli ten wywiad jest prawdziwy, to potwierdza tylko to, ze w kasie jest full gotowki i plotki o 200 mln do wydania wcale nie sa przesadzone. Tym bardziej irytuje to, ze zydzimy kazdego funta na klasowych grajkow, gdzie tym czasem nie ma problemu w przeplacaniu, za graczy srednich,dobrych, badz mlodych, odpowiednio Fellaini, Herrer, Shaw.
» 17 sierpnia 2014, 13:45 #36
Diabelred: Herrera*
» 17 sierpnia 2014, 13:52 #35
fifi10: Czyli w plotkach transferowych w tamtym oknie była jakaś prawda.
» 17 sierpnia 2014, 13:33 #34
jandi1235: Gupi mojs
» 17 sierpnia 2014, 13:31 #33
InSaneR: A kupiłeś Fellainiego #JustMoyesyThings
» 17 sierpnia 2014, 13:27 #32
Gallacher: Moyes ma jeszcze szansę zdobyć mistrza z United ale musi zainstalować FM i grać i szkolić swoje umiejętności menedżerskie :)
» 17 sierpnia 2014, 13:23 #31
Dryblas: Póki nie wyszła nowa wersja, gdyby zaczął grać i wybrał Manchester, zwolniłby sam siebie :D
» 17 sierpnia 2014, 14:03 #30
MANUGLORy: hhahaahah nie ma to jak spieprzyć sezon i potem mówić jakie on to miał plany
» 17 sierpnia 2014, 13:18 #29
ajsztajn: No ale miał rację,Fergusona po pierwszym sezonie chcieli zwolnić.
» 17 sierpnia 2014, 13:21 #28
MANUGLORy: to nie te czasy gdzie każdy menager dostawał po 5 sezonów czasu
» 17 sierpnia 2014, 13:53 #27
Kilerek7: Przynajmniej chciał kupić konkretnych graczy
» 17 sierpnia 2014, 13:15 #26
ajsztajn: Chcieć,a kupić,to duża różnica.
» 17 sierpnia 2014, 13:20 #25
Gallacher: Pewnie odprawa mu się kończy i po pierwszym meczu przegranym przez Lusia myśli lub nadal wierzy że znowu go zatrudnią.
» 17 sierpnia 2014, 13:14 #24
RedDevils4life: Co ten Moyes nasz biedny świruje po odejściu. :D
» 17 sierpnia 2014, 13:13 #23
RedDevil67: Łał
» 17 sierpnia 2014, 13:12 #22
wmatpl: Najlepiej dla tego Pana będzie gdy nie będzie się wypowiadał na tematy Manchesteru.
» 17 sierpnia 2014, 13:11 #21
ComeBackRonaldo: OMG DLACZEGO NIE KUPIŁ ?!! Wtedy byśmy wszystko wygrali i bylibyśmy najlepszym klubem świata a tak to mamy jakiegoś Herere którego nikt nie zna i gra jak cleverli i shawa którego nawet na ławce nie mamy mówiłem że van gal będzie do niczego... żal
» 17 sierpnia 2014, 13:09 #20
Arbruz: aha..
» 17 sierpnia 2014, 13:13 #19
Czmielu: Mi się wydaje że jednak głupi.
» 17 sierpnia 2014, 14:53 #18
jarek87999: skoro chcial graczy za 200ml a kupil mopa za 25ml to kasa musi gdzies byc!!przestancie oszczedzac kupcie vidala di marie benatie rojo i caurdado i zacznijmy nowa ere w united
» 17 sierpnia 2014, 13:09 #17
mat9: hahah dajcie to jako głównego newsa !! :D
» 17 sierpnia 2014, 13:04 #16
ElTunel2000: Chcieć nie znaczy móc.
» 17 sierpnia 2014, 13:04 #15
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2014 13:07

hehhhhehehehehehe no nazwiska top absolutny,czyli jednak Moys mial plan:-)ale sie usmielem:-)
» 17 sierpnia 2014, 13:04 #14
kalafior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2014 13:04

encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwhXaf-lMKKxWJ6mLJwK5xxGf0ABayfD6sfeq5TJNZNbe3yY75
» 17 sierpnia 2014, 13:04 #13
Alek70: "Czuję, że nie dostałem szansy, by odnieść sukces lub porażkę" - hehe dobre! Na sukces nie starczyło mu czasu, ale na porażkę?
» 17 sierpnia 2014, 13:02 #12
b90: Moyes włącz se FIFE i kup Bale i Ronaldo
» 17 sierpnia 2014, 13:02 #11
McG: Moyes: Chciałem kupić Messiego
» 17 sierpnia 2014, 13:02 #10
Hektor2001: ... i Neymara, Xaviego i Inieste
» 17 sierpnia 2014, 20:48 #9
AgEnT: Proszę mnie nie obrażać ;)
» 19 sierpnia 2014, 15:58 #8
Rion: MU to nie Everton,nie damy 11lat menagerowi na odniesienie sukcesu.
» 17 sierpnia 2014, 13:01 #7
brin: widac ze chcial, ale mu nie wyszlo i jest to w duzej czesci wina pilkarzy, co widac teraz...

a to z ronaldo mnie zaskoczylo, wiedzialem ze byly staranie o bale'a ale o ronaldo tylko mozna bylo ich podejrzewac


przypomne fakty - ronaldo mial konczacy sie kontrakt i nie podpisywal go, co bylo duzym zdziwieniem dla kazdego, dopiero kiedy ferguson odszedl wtedy cristiano podpisal kontrakt i sprzedal dom w manchesterze, do tej pory mial go caly czas


szkoda, do tej pory mam zal ze ferguson nie poczekal jeszcze jednego sezonu, dopiete byly by kluczowe dla przyszlosci tego klubu transfery i wszystko moglo by wygladac innaczej, z ronaldo w skladzie pilkarze zyskali by +100000% motywacji
» 17 sierpnia 2014, 13:01 #6
Wolrid: Obawiam się że podobnie jest dzisiaj, LvG planuje wielkie transfery, ale skończy się tylko na nie udolnych negocjacjach.
» 17 sierpnia 2014, 13:01 #5
bobkos7: Idz moyes z tej strony! do czego to doszlo ze on znow tu jest?!
» 17 sierpnia 2014, 12:59 #4
Mniaksteer: Man Utd potwiedza że jest zainteresowany Rojo ale nie jest zainteresowani Benatią. Taką wiadomość podał Klub dziennikarzom.
» 17 sierpnia 2014, 12:58 #3
Matep: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2014 13:03

za to ponoć Baynern dogaduje się z Benatią
» 17 sierpnia 2014, 12:59 #2
lukaszek9000: hhahahahahhahhahahahahaahhahahahhahaha
» 17 sierpnia 2014, 12:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.