Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tournée 2014: Kolejne zwycięstwo Czerwonych Diabłów!

» 27 lipca 2014, 00:02 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United od wygranej 3:2 z Romą rozpoczął swój udział w towarzyskim turnieju Guinness International Champions Cup. Dwie bramki dla Czerwonych Diabłów zdobył Wayne Rooney, a jedno trafienie dołożył Juan Mata. Kolejnym rywalem United będzie Inter Mediolan (30 lipca, 1:30).
Tournée 2014: Kolejne zwycięstwo Czerwonych Diabłów!
» Manchester United od wygranej 3:2 z Romą rozpoczął swój udział w towarzyskim turnieju Guinness International Champions Cup. Dwie bramki dla Czerwonych Diabłów na Sports Authority Field w Denver zdobył Wayne Rooney, a jedno trafienie dołożył Juan Mata. Kolejnym rywalem United w ICC będzie Inter Mediolan (30 lipca, 1:30).
Oceń zawodników:
Sam Johnstone
Ben Amos
Phil Jones
Michael Keane
Jonny Evans
Chris Smalling
Tyler Blackett
Antonio Valencia
Ashley Young
Tom Cleverley
Javier Hernández
Ander Herrera
Shinji Kagawa
Reece James
Luke Shaw
Danny Welbeck
William Keane
Juan Mata
Jesse Lingard
Wayne Rooney
Nani

Oddano 152 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Louis van Gaal po dobrym meczu z Los Angeles Galaxy znów zdecydował się na formację 3-5-2. W wyjściowym składzie United znalazło się miejsce m.in. dla Andera Herrery i Wayne'a Rooneya. Największym zaskoczeniem była jednak opaska kapitana, którą przywdział Tom Cleverley.

Kibice Czerwonych Diabłów ostrzący sobie zęby na wielkie strzelanie od pierwszych minut musieli czuć się zawiedzeni. Manchester United przez pierwsze pół godziny nie stworzył sobie klarownej sytuacji podbramkowej. Bliżej trafienia do siatki byli piłkarze Romy, choć i oni nie sprawdzili porządnie umiejętności Sama Johnstone'a. Anglik w 32. minucie bez większych problemów obronił strzał Alessandro Florenziego.

W 36. minucie wreszcie ożywili się fani Manchesteru United. Powodów do radości dostarczył im Wayne Rooney, który zza pola karnego posłał piłkę w samo okienko bramki strzeżonej przez polskiego bramkarza Łukasza Skorupskiego.

Trzy minuty później golkiper włoskiego klubu znów wyciągał piłkę z siatki. Tym razem do bramki trafił Juan Mata. Hiszpan otrzymał znakomite podanie od Wayne'a Rooneya, który zagrywał piłkę z własnej połowy, znakomicie opanował futbolówkę i technicznym strzałem przerzucił ją nad wysuniętym z bramki polskim golkiperem.

Tuż przed przerwą zawodnikom Louisa van Gaala udało się zdobyć trzecią bramkę. W polu karnym, po podaniu Andera Herrery, sfaulowany został Danny Welbeck. Piłkę na jedenastym metrze ustawił Wayne Rooney i mocnym strzałem po raz drugi wpisał się na listę strzelców.

Van Gaal, zgodnie z zapowiedziami, w przerwie spotkania wymienił aż dziewięciu zawodników. Na placu gry pozostali jedynie Tom Cleverley i Tyler Blackett. Kibice mieli natomiast okazję przyjrzeć się grze braci Keane, Jesse'ego Lingarda czy Naniego.

Druga część spotkania rozpoczęła się podobnie jak pierwsza – stroną przeważającą byli piłkarze Romy. Na uwagę zasługuje akcja Włochów z 53. minuty, którą efektownym wolejem zakończył Florenzi. 23-latek nieznacznie się jednak pomylił i Ben Amos ostatecznie nie musiał interweniować.

Odmieniony skład Manchesteru United miał problemy z wyprowadzaniem groźnych ataków na bramkę Romy. Gry Czerwonych Diabłów nie odmieniło też wejście Javiera Hernandeza, który w 70. minucie pojawił na boisku w miejsce Toma Cleverleya.

W 76. minucie kibice na Sports Authority Field zobaczyli kolejnego gola. Tym razem do siatki trafili Włosi, a konkretnie Miralem Pjanić, który zdecydował się na strzał z... własnej połowy boiska. Ben Amos był jednak źle ustawiony i tylko patrzył jak piłka wpada mu za kołnierz.

W 84. minucie znów było gorąco w polu karnym Manchesteru United. Efektowną przewrotką popisał się Leandro Castán. Piłkę lekko zdołał trącić jeszcze Amos, ta odbiła się od słupka i ostatecznie nie wpadła do bramki. Chwilę później swoją szansę pod bramką Romy zmarnował Will Keane, którego ubiegł jeden z obrońców włoskiego klubu.

W 88. minucie arbiter spotkania dopatrzył się zagrania ręką w polu karnym w wykonaniu Michaela Keane i bez chwili zawahania wskazał na „wapno”. Z jedenastu metrów żadnych szans Benowi Amosowi nie dał Francesco Totti, który ostatecznie ustalił wynik spotkania na 3:2.

Manchester United – AS Roma 3:2 (3:0)

Manchester United: Johnstone (Amos 46') - Jones (M. Keane 46'), Evans (Smalling 46'), Blackett - Valencia (Young 46'), Cleverley (Hernandez 70'), Herrera (Kagawa 46'), James (Shaw 46'), Welbeck (W.Keane 46') - Mata (Lingard 46'), Rooney (Nani 46')

AS Roma: Skorupski - Calabresi (Somma 46'), Benatia (Balasa 67'), Romagnoli (Castan 46'), Emanuelson (Cole 46') - Uçan (Totti 67'), Keita (Pjanic 67'), Paredes (Nainggolan 46') - Iturbe (Ljajic 46'), Destro (Borriello 67'), Florenzi (Sanabria 67')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - AS Roma
Następny news »
Louis van Gaal: To nie był dobry występ

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (192)


patrol2305: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2014 16:45

juvepoland.com/news.php?id=29515 Poczytajcie komentarze niżej...wyzywają go i płaczą a nie wiadomo czy do nas dołączy nie ma to jak kibice Juve
» 28 lipca 2014, 16:44 #180
zylkos1988: Hummels, Vidal, Cuadrado i Depay - marzenia scietej glowy :P
» 28 lipca 2014, 15:55 #179
Manuel11: Nareszcie mu sie te wakacje skonczyly to na dniach wszystko sie wyjasni bo sa i opinie ze przyjdzie a i takie ze napewno nie a tak naprawde sam pewnie nie wie;)
» 28 lipca 2014, 15:29 #178
szesze12345: 60 mln za Vidala to chyba jakiś żart,Ed chyba nie umie się targować.
Zawodnik wart najwyżej 50 mln przy dobrej formie
» 28 lipca 2014, 15:09 #177
Reusik: To co czytasz zostało napisane cztery dni temu i inspirowane filmikiem który był mało wiarygodny
» 28 lipca 2014, 14:17 #176
Reusik: A De Vrij na testach medycznych w Lazio
» 28 lipca 2014, 13:23 #175
kckMU: No właśnie, do Lazio, to pokazuje na jakim poziomie stoi.

Niektórzy do czasu mundialu nie mieli pojęcia o większości holenderskiej kadry, naoglądali się i teraz wszystkich by chcieli kupować.
» 28 lipca 2014, 13:42 #174
Reusik: Agent Vidala podobno próbuje wymusić transfer - rzecz jasna z powodu wysokich zarobków klienta jakie może tu dostać
» 28 lipca 2014, 13:15 #173
oldgame: A tymczasem moi drodzy Vidal jest w drodze do Manchesteru !
» 28 lipca 2014, 12:20 #172
szesze12345: WoW tak samo jak di maria XD
» 28 lipca 2014, 12:23 #171
oldgame: Di Maria prawdopodobnie posiedzi sobie kilka lat w PSG
» 28 lipca 2014, 12:28 #170
patrol2305: Podaj info...
» 28 lipca 2014, 12:55 #169
jaratkow: "W drodze do Manchesteru" powiadsz... to chyba przez Wąchock pojedzie ;-)
» 28 lipca 2014, 14:19 #168
patrol2305: Mamy 2 zawodników w liście kontuzji takich samych proszę to poprawić!!
» 28 lipca 2014, 12:02 #167
michal21031980: "Stara Dama" dogadała się z Manchesterem United w sprawie kwoty odstępnego. Vidal ma przenieść się na Old Trafford za 60 milionów euro.
» 28 lipca 2014, 09:06 #166
Reusik: Polecam obejrzeć jak sobie radzi były klub drugiego Moyesa - Niebiescy z Manchesteru rozwalają milan
» 27 lipca 2014, 22:30 #165
closer888: I? zaczynasz się bać? 3 gole zawalił bramkarz. A Milan grał na stojąco. Inzagi potrzebuje czasu żeby coś z Milanem zrobić, poza tym oni nie tworzą drużyny i trener bez żadnego doświadczenia. City będzie groźne tak czy tak.
» 28 lipca 2014, 07:40 #164
patrol2305: Jutro się dowiemy czy Arturo chce coś wygrać i przyjdzie do nas albo zostanie lojalny klubowi i będzie pracował z drugim Moysem...
» 27 lipca 2014, 21:38 #163
kckMU: a co jest jutro bo nie w temacie? Wraca z wakacji do Turynu tak?
» 27 lipca 2014, 22:22 #162
patrol2305: Jutro ma oficjalną rozmowę z trenerem jak mu się nie spodoba to prawdopodobnie będzie u nas a jak nie to trudno...
» 27 lipca 2014, 22:37 #161
kckMU: nie liczyłbym na to, że mu się nie spodoba. Natomiast to, że Juventus może spaść ze swojego poziomu w następnym sezonie to już inna sprawa.
» 27 lipca 2014, 23:11 #160
fanKlubu: Co wygrać? Juventus gra w LM, United nie, a na razie nie widać wzmocnień,które by ta LM dały na 100%, bo konkurencja też się wzmacnia, oczywiście United ma atut w postaci braku LM, ale ten atut działa tylko w Premier League.
» 27 lipca 2014, 23:23 #159
kckMU: Może w LM nas nie ma, ale Juventus tych rozgrywek też nie weźmie. Chociaż fakt, każdy chce tam grać i to jest nasz minus na ten rok.

Móc wygrać Serie A a Premier League to jednak jest różnica.
» 28 lipca 2014, 00:00 #158
walentos: Nie widać wzmocnień? Największym wzmocnieniem jest LVG. Pamiętaj że tym składem 2 sezony temu wygraliśmy BPL z bezpieczną przewagą punktową.
» 28 lipca 2014, 10:35 #157
patrol2305: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2014 11:52

Takie informacje krążą od rana
futbol.pl/news/manchester-united-dopnie-swego-kwota-transferu-ustalona

Ale trzeba czekać bo nie wiadomo jeszcze o której ma rozmowę z trenerem
» 28 lipca 2014, 11:51 #156
lukaszek9000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 21:15

Moim zdaniem Tyler Blackett zagrał bardzo dobrze;
Smalling zapuścił brodę, wygląda na doświadczonego gracza :D ;
Nani, Young, Valencia - każdy zagrał w sumie 90 min w obu meczach - Nani najgorzej, niewidoczny;
Johnstone/Amos któryś powinien odejść, bo i tak nie będzie grał a nie są już najmłodsi;
Shaw z meczu na mecz się rozkręca;
Welback, Mata, Rooney - grają tak jak muszą, na 5;

I teraz widzimy różnicę: za Moysa Jang wrzucił w 1 meczu 30 razy 0 razy celnie, a za Lui strzela 2 gole w 45min;
» 27 lipca 2014, 21:06 #155
szesze12345: Po pierwsze Johnston musi zostać bo co jeśli np De Gea złapie kontuzje.
Po drugie Young dostał takie podania że trudno ich nie wykończyć.
A z resztą się zgadzam choć osobiście myślę że Valencia zagrał dobre mecze.
» 27 lipca 2014, 22:12 #154
lukaszek9000: Po pierwsze jest Lindegaard; po drugie miał też 1 albo 2 asysty
» 27 lipca 2014, 22:28 #153
RooVan: Jak dla mnie United zagrali super i wkurzają mnie już te komentarze ze Young, Nani i Clev powinni opuścić klub.Jeśli wątpicie w ich grę to odświeżcie sobie pamięć i obejrzyjcie filmiki z sezonu 11/12 12/13. Wątpię żeby przez rok stracili swoje umiejętności, jedyną osobą którą można obwiniać za brak ich formy to DM. A jeśli kogoś nie satysfakcjonuje wynik 3:2 i oglądaliście mecz to dobrze wiecie kogo można winić za stracone bramki (Amos który za pewnie się poczuł i sędzia który nie wie co to znaczy ręka w polu karnym).

ps Rooney piękna bramka!! :D
» 27 lipca 2014, 19:15 #152
rafik06: Torres nie trafił z około metra :D
https:/ /vine .co/v/M0tEK02nVHb
» 27 lipca 2014, 19:03 #151
Lcris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 18:16

Wyczytalem na jednej ze stron zagranicznych ze Edinson Cavani pojawił się dziś na lotnisku manchesterskim. Podobno nie pojechał z PSG na zgrupowanie bo miał ustalać kontrakt z MU bo chcą się go pozbyć zeby zdobyć Di Marię
» 27 lipca 2014, 18:12 #150
mcis: Manchester mozna rozumiec na 2 sposoby....
» 27 lipca 2014, 19:25 #149
niunio92: nie wiem czy jest nam potrzebny mmay Roo, RvP, Welbecka i Groszka, bardziej nam środkowi obrońcy potrzebni, środkowy pomocnik i może skrzydłowy
» 27 lipca 2014, 19:55 #148
ro7: Po tym meczu i poprzednim przelicznik na Mistrza dla United spadł z 6 na 4.5. Jesteśmy trzecim kandydatem po Chelsea (2.9) i City (3.1). Bukmacherzy zaczynają wierzyć w United. Ja też. Nie oszukujmy się słaby poprzedni sezon był w 90% zasługą Moyesa, jego sztabu i archaicznych metod treningowych. A ten sezon to pokaże.

A propos wczorajszego wyniku. Bramka na 1:3 - strzał z ponad połowy boiska zdarza się raz na parę lat, drugi gol był z karnego, którego nie było. Mogło więc zostać spokojnie i 3:0 do końca.
» 27 lipca 2014, 18:09 #147
closer888: na bet365 dalej jest 5,50 tam nie wierza w nas :D
» 27 lipca 2014, 20:16 #146
kckMU: za Fergusona zawsze byliśmy końcowym faworytem. Nawet po przegranym sezonie z City.
» 27 lipca 2014, 22:21 #145
0ptimus: Co ta obrona robiła w pierwszej połowie... i jeszcze takie oceny? Co wy oceniacie?
» 27 lipca 2014, 17:01 #144
winers: Wynik cieszy, ale i gra ma dobre zalążki. Dopiero początek przygotowań, a już widać że ludzie walczą, że chcą, że mają ciąg na bramkę przeciwnika. To zupełnie inaczej niż w poprzednim okresie. Czyli da się, jak trener coś ustali. Jak zwykle, niestety, widać nędzę naniego i youga. Oni nie nadają się do niczego. Także amos był słabiutki. Mamy 4 bramkarzy, wystarczy trzech, zdaje mi się. Ja mam przyjemność dodatkową, oglądając mecze naszej Drużyny. Nie ma marouane, człapię i przechadzam się oraz tracę piłki i fauluję, fellainiego. Mam nadzieję, że to kudłate nieporozumienie już nigdy nie wyjdzie w naszym składzie. A poza tym, jest nadzieja na lepsze jutro.
» 27 lipca 2014, 16:10 #143
Arbruz: Napiszcie mi, jak zagrał Herrera? Bo niestety nie mogłem oglądać .
» 27 lipca 2014, 16:06 #142
winers: Dość słabo.
» 27 lipca 2014, 16:15 #141
mcis: strasznie nerwowo, zwlaszcza w pierwszych 30 min. mial kilka strasznie glupich fauli
» 27 lipca 2014, 16:23 #140
Arbruz: Ale Chyba nie było tak źle, co? ;d
» 27 lipca 2014, 16:39 #139
Amadeo95: w porownaniu do pierwszego meczu to fatalnie.
» 27 lipca 2014, 17:04 #138
designer: Amos jest spalony w tym klubie i nie moze walczyc z de Gea o pierwszy sklad. Totalna szmate puscil, niemalze jak Kuszczak z Kolumbia.
» 27 lipca 2014, 15:01 #137
mikrofalowka: Kuszczaka to chyba nikt nie przebije. A dlaczego?:
-było to wybicie bramkarza a nie gracza z polu
-"strzał" był oddawany z bardzo daleka
-i co najważniejsze Kuszczak mógł ten strzał wybronić na luzie, ale zdecydował się go puścić bo myślał, że piłka poleci nad poprzeczką.

Amos jak chciał przebić Kuszczaka mógł sie "bardziej postarać" :)
» 27 lipca 2014, 15:33 #136
0ptimus: Czemu obrona ma takie wysokie noty i dlaczego William Keane taką niską?
» 27 lipca 2014, 13:36 #135
belman: podobala mi sie gra Blacketta, dawal dobre pily do przodu i niezle bronil do tego jest wielkim chlopem. Teraz juz wiecie dlaczego Roo ma taka tygodniowke.... GGMU
» 27 lipca 2014, 12:56 #134
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 13:15

,,Teraz juz wiecie dlaczego Roo ma taka tygodniowke''

Spokojnie z takimi stwierdzeniami, zobaczymy co pokaze w lidze, a przede wszystkim w meczach z najlepszymi typu Arsenal, City, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Everton. Rok temu Lingard tez swietnie wypadl na tournee strzelal bramke za bramka, czyli tez zasluguje na te 200-300 tys?
» 27 lipca 2014, 13:15 #133
jaratkow: Myślisz, że przed rokiem to Lingard nie dał szany wyboru siebie do składu czy też Moyes nie dał jemu szansy zagrania? Trafiłeś niczym chory w basen... bez czucia ;-)
» 27 lipca 2014, 14:22 #132
Diabelred: jaratkow, chyba nie zrozumiales o co mi chodzi... Belman podal przyklad Rooneya, ze zasluzyl na te 300 tys, bo strzelil 4 bramki podczas tournee. No i ja podalem przyklad Lingarda, ktory takze rok temu swietnie sobie radzil w okresie przygotowawczym, czyli wg rozumowania belmana mlody Anglik powinien dostac podwyzke. Mam nadzieje, ze teraz juz jest wszystko jasne.

Jezeli chodzi o Rooneya to jak pisalem wczesniej pisac, ze:

,,Teraz juz wiecie dlaczego Roo ma taka tygodniowke''

Bedzie mozna kiedy Rooney strzeli te 4 bramki takim zespolom jak Chelsea, City czy Arsenal, Liverpool.
» 27 lipca 2014, 17:59 #131
jaratkow: Spokojnie "bez nerw" ;-) Odniosłem się wyłącznie do kwestii Lingarda. Akurat mnie tygodniówka Wazzy nigdy nie bolała i boleć nie będzie. Nie podobały mi się jego fochy ale jako piłkarza stawiam go na najwyższej półce. Pozdrawiam :-)
» 27 lipca 2014, 18:08 #130
jaratkow: A co do Wazzy jeszcze... Jego ani jemu podobnych zawodników nie wolno wartościować wyłącznie ilością strzelanych bramek. Nawet gdy ich nie strzelają tym największym to wystarczająco mocno ich absorbują by otwierać drogę do bramki innym zawodnikom.
» 27 lipca 2014, 21:28 #129
western: Białe stroje kapitalne. Roo piękne podanie do Maty.
» 27 lipca 2014, 12:33 #128
kocio10: Najlepiej chyba zagrał Messi. Najgorzej Nani,Young.
» 27 lipca 2014, 12:29 #127
mamtow4literach: Jeszcze LVG będzie żałował że słucha podszeptów Giggsa i spółki
» 27 lipca 2014, 12:27 #126
szesze12345: Co ty masz do Giggsa ,słyszałeś co oni mu mówią.
Niewiedza mnie dobija.
» 27 lipca 2014, 20:55 #125
» 27 lipca 2014, 21:12 #124
neymar11: Mam nadzieję że W.Rooney wywalczył tym dobrym występem opaskę kapitana czerwonych diabłów :)
» 27 lipca 2014, 12:14 #123
MU1212: No Vidić szykuj się na nas cwaniaku
» 27 lipca 2014, 12:06 #122
szesze12345: Trening upadania rozpoczęty :D
» 27 lipca 2014, 20:57 #121
closer888: Roma Romą, dawać mecz z Interem :D
» 27 lipca 2014, 11:57 #120
Arbruz: 3-0 dla mnie to był pogrom ;) ale no, potem coś się zepsuło ;d i tak to nie ma znaczenia .
» 27 lipca 2014, 11:36 #119
dzaru: Nic się nie zepsuło po prostu zagrała inna 11 w drugiej połowie bez Rooneya Herrera i Maty
» 27 lipca 2014, 12:15 #118
damian2987: Dlatego wlasnie potrzebujemy transferów, bo nasza ławka jest slaba, mlodziesz tez jeszcze nic specjalnego...a Clev, Nani, Young i jeszcze paru naszch "gwiazdorów" hmm,wątpie aby nagle wystrzelili powyzej swojego dosc przecietnego poziomu.
» 27 lipca 2014, 12:35 #117
jaratkow: @damian2987: czy ty kolego nie umiesz zestawić sobie razem obu "11"-tek United, które wczoraj wystąpiły i wyselekcjonować z nich podstawowej drużyny? No i dodać do niej jeszcze RvP? Czy jedynym przemyśleniem jakiem masz po drugiej połowie jest pilna potrzeba kolejnych transferów? Nie twierdzę, że United już posiada skład gotowy do walki. Ale daleko nam do popadania w skrajności. Może za Moyesa, który nie miał pomysłu na grę potrzebne były niezliczone transfery. Pechem Szkota było to, że Woodward jest w tej materii cienki jak barszczyk z torebki. Van Gaal na szczęście dla United ma pomysł na grę i, co widać po tych dwóch meczach, wie jak go zrealizować z tymi zawodnikami, których ma. Zatem nie przesadzajmy z tymi transferami. Choć nie ma przeszkód by nastąpiły
» 27 lipca 2014, 14:58 #116
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 11:37

hehe już podnieta minęła po 7-0 z amerykańskimi lamusami ? czy wy nprawdę myślicie że ten skład do którego doszło tylko dwóch nowych da radę w PL ? ten skład z Clevem i Youngiem i Fletcherem i Valencią.
Żal pl , zaraz się kończy lipiec, zakupy raczej więcej niż skromne, żaden lamus nie odszedł [ a kadra z gumy nie jest ] jak wy możecie myśleć że LVG zrobi z gromady lamusów topowy team ?
Nie da się, zrobił to tylko SAF a i to gra była w 99% meczy żałosna dla oka.

jak na razie to widzę że Giggs raczej będzie hamulcowym w rozwoju składu United a co za tym idzie poprawy gry i wyników, bo chyba póki co brak wyprzedaży zastępu lamusów tylko świadczy o tym że Ryan chyba staje na głowie by żaden koleś z boiska nie wyleciał.
Nikt mi nie wmówi, że LVG chce posprawdzać co gra np. Clev lub Young, taki faczman wie doskonale co to za goście i na co ich stać , a raczej na co nie stać.
A tu jeszcze Clev dostaje opaskę , bez komentarza
» 27 lipca 2014, 11:30 #115
Arbruz: Wygrywaliśmy do przerwy z Wice-Mistrzem Włoch 3:0 ;o Myślę że Magia Van Gaala już działa i niektórzy co najśmieszniejsze biorą te mecze na poważnie ;D Van Gaal poznaje kadre a wy macie jakieś owsiki ... Połowa okna nie minęła w Wy już hejtujecie że nie ma nic prócz 2 transferów ... Żałosne
» 27 lipca 2014, 11:42 #114
mamtow4literach: bardziej niż brak nowych zakupów martwi mnie kompletna cisza w temacie odejście nędznych kopaczy których się nagromadziło bez liku.
Dla mnie osobiście może już nikt więcej nie przyjść, ale zamiast w.w + kilku innych wolałbym aby w ich miejsce grali młodzi z których może coś być , bo z całym szacunkiem ale z Younga nic nie będzie.

Pisałem już dawno że jeżeli LVG weźmie sobie Giggsa, Butta, Scholesa to będzie jego pierwszy krok do podzielenia losu Moysa.
Bo bezpłciowy Moyes przegrał nie tylko ze sobą, ale głównie tym że trzymał zastęp drewien otrzymanych w spadku po SAF-ie i nie wykonał ani jednego kroku aby się zacząć pozbywać lamusów.
Wpływ na to miał Giggs jak sądzę wielki i to samo zaczyna się dziać teraz
» 27 lipca 2014, 12:25 #113
czesty1: Arbruz spójrz na skład Wice-Mistrzów Włoch w pierwszej połowie... spójrz na statystyki a później zastanów się o pisaniu tego typu bzdet. Rooney zagrał 2 magiczne piły i rzut karny natomiast sama gra nam się w ogóle nie kleiła w pierwszej połowie przeciwko rezerwom Romy. Oprócz Rooneya nikt się niczym nadzwyczajnym nie wykazał.
» 27 lipca 2014, 12:41 #112
dkmanu: LvG się nie pieści z piłkarzami tak jak Moyes, wystarczy trochę poczytać co działo się w szatniach klubów, które prowadził. I nie wydaje mi się, żeby, Fletcher czy taki Clev, zagościli na stałe, w składzie MU.
» 27 lipca 2014, 12:43 #111
czesty1: Co Wy chcecie od Fletcher, gościu przed chorobą grał pierwsze skrzypce jako DM, większość uważa, że jak by grał w finale LM z Barcą wynik mógłby być zupełnie inny. Fletcher wrócił po ciężkiej chorobie dajcie mu czas na powrót do formy.
» 27 lipca 2014, 12:50 #110
wojtus888: Formacja 3-5-2 może być dobra na takie właśnie mecze. W lidze natomiast może być różnie. Chciałbym jednak zobaczyć totalną ofensywę MU w walkach o mistrzostwo.
» 27 lipca 2014, 11:06 #109
closer888: Young grał na innej pozycji niż w meczy z LAG. Grał na boku pomocy/obrony a w poprzednim meczu w ataku na pozycji Roo.
» 27 lipca 2014, 11:13 #108
NexaT: closer888, Young ma się dobrze prezentować na pomocy, a nie w ataku. Wygra rywalizacje z Roo i RvP? Śmiech na sali.
» 27 lipca 2014, 15:45 #107
patrol2305: Ofensywa gra dobrze ale trzeba ściągnąć jeszcze 2 obrońców 1 pomocnika i skrzydłowego
» 27 lipca 2014, 10:38 #106
vip14: Ogólnie ładny mecz :) Dobra gra i piękna bramka Rooneya pozytywnie wpłynęły na ogólną ocenę wczorajszego meczu. Oby tak dalej, a w PL będziemy grali jak z nut :] GGMU!
» 27 lipca 2014, 10:32 #105
PoProstuKibic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 09:55

Pierwsza połowa i pierwsza akcja romy gdy piłka piłka się odbiła przed samą bramką do gola rooneya to roma miała bardzo dużo sytuacji i ten nasz bramkarz z numerem 50 nie wiedział coś robić wychodził cofał się wyglądał chyba na trochę przestraszonego jak widział że zawodnicy romy suną na naszą bramkę co do obrony zagrała w miarę dobrze o czym może świadczyć duża ilość odgwizdanych spalonych dla romy.

Mam nadzieję , że przyjdzie jakiś klasowy obrońca który będzie dyrygował tą defensywą bo w tym meczu było widać że potrzebujemy takiego walczaka jakim był Vidić
» 27 lipca 2014, 09:52 #104
Klimaa: Rooney jest formie to można powiedzieć po dwóch spotkaniach ;) szkoda że druga połowa nie była tak dobra w naszym wykonaniu jak pierwsza ale jest jeszcze sporo czasu by poprawić błędy.
» 27 lipca 2014, 09:49 #103
damianz5: Szczerzę to mi to wszystko jedno czy jest wygrana 7-0 czy byłaby porażka 3-0 bo teraz nie jest ważny styl gry ani wygrane tylko dobre przygotowanie do sezonu i zapoznanie Managera z zawodnikami.
Wywalać z drużyny piłkarzy co niektórzy to sobie mogą w fife ja mam nadzieję że niektórzy zawodnicy z drużyny pod wodzą LVG się odblokują i nie będą konieczne zmiany tak wielkie jak się zanosiło jeszcze jakiś czas temu.
Tym bardziej że obecny rynek jest chory i szkoda wydawać grube miliony za zawodników porównywalnych do naszych tylko w ostatnim czasie w lepszej formie co nie znaczy że będzie tak nadal.
» 27 lipca 2014, 09:46 #102
czesty1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 10:13

Lubie to! ale jednak myślę, że transfery są nieuniknione, takimi zawodnikami jak Young, Clev, Nani, Kagawa, Fella nie zwojujemy PL. Herrera i Mata złapią kontuzje i nie będzie miał kto rozgrywać piły. Z 2 klasowych obrońców też by nam się przydało aby uspokoić grę z tyłu. Po drugie na LM trzeba już teraz zacząć budować skład aby wszyscy nowi się zgrali i pograli chociaż 1 sezon ze sobą.
» 27 lipca 2014, 10:08 #101
NexaT: Głupota. Jeśli zespół przegrywa, to chyba nie jest dobrze przygotowany do sezonu, nieprawdaż?
» 27 lipca 2014, 10:56 #100
damianz5: Nieprawdaż.
» 27 lipca 2014, 13:06 #99
SkuzikRedDevil: Co by można rzec.. Pierwsza połowa dużo lepsza w naszym wykonaniu. Kilka dobrych akcji i co najważniejsze bramki. W drugiej połowi graliśmy rezerwami a na niektórych pozycjach, głębokimi rezerwami. Więc nie ma co się dziwić,że druga odsłona była taka słaba w wykonaniu Czerwonych Diabłów. Kuriozalny błąd Amosa. Nie chcę podsumowywać każdego zawodnika z osobna, bo mija się to z celem. Koniec końców był to tylko mecz towarzyski. Mam nadzieję,że LvG ma już większy wgląd w drużynę i zauważył totalne braki w obronie po zejściu Jonesa i Evansa. Czekamy na transfery.
» 27 lipca 2014, 09:07 #98
Manuel11: Pierwsza połowa spotkania prawie perfect jak w pierwszym meczu z LA bardzo cieszy to ze zawodnicy coraz bardziej przekonuja sie do nowej taktyki i gra sie im coraz lepiej.
druga polowa zmiana praktycznie calej 11 musiala sie troche odbic choc bramki stracone glupio. Rywal okazal sie trudniejszy ale tak naprawde po wejsciu Tottiego i pjanica zaczelo sie dziac. Najwazniejsze ze praca trenerow i zawodnikow nie idzie na marne i ze widac w tym sens GGMU!
» 27 lipca 2014, 08:58 #97
pawell91: Trener sprawdza drużynę i taktykę w meczach towarzyskich, a wy już połowę zawodników byście wyrzucili. Żałosne.
» 27 lipca 2014, 07:50 #96
Mucha7: sprawdzanie na tym polega czyli eliminacja przez slabosc zawodnika.Amos tak krzyczal o miejsce i odrazu taki BABOL chlopie.
» 27 lipca 2014, 08:57 #95
jaratkow: Wątpliwym przywilejem kibica jest "chcieć wygrywać". Obowiązkiem trenera i powinnością zawodników jest wiedzieć jak to robić. Temu służą turnieje towarzyskie jak ten, w którym teraz gramy. Zatem niczym są paranoiczne wyroki kibiców skazujące poszczególnych piłkarzy na "out" po jednym mniej udanym sparringu. Ważne będą decyzje, jakie LvG podejmie przed rozpoczęciem sezonu. O te ostatnie się nie martwię. Zastanawiam się tylko (nie bez obaw...) czy Edzio zdoła wesprzeć Trenera skutecznymi transferami..?
» 27 lipca 2014, 10:37 #94
pawell91: Oceńmy zawodników po tournee, a nie w trakcie. Nie każdy po przerwie złapał już optymalną formę.
» 27 lipca 2014, 17:20 #93
MANUGLORy: AMOS OUT PLS
» 27 lipca 2014, 07:50 #92
night76: Z miejsca do wywalenia:
Nani, Young, Cleverley, Kagawa, Amos, Ja mysle, ze ktos w klubie nie mysli. Przeciez wywalajac tych paralitykow mozna zarobic kase i brac Blinda i Humelsa. Spia oj spia w klubie na bank.
» 27 lipca 2014, 07:36 #91
reddev7: żal xD
» 27 lipca 2014, 09:04 #90
BraveDevil: Ciekawe czy LVG będzie ich sadzał, bo ich forma jest bardzo daleka od ideału :/ Kiedy te transfery zapowiadane będą :[ ?
» 27 lipca 2014, 10:25 #89
ziomboy777: jak zagrał Nani?
» 27 lipca 2014, 06:54 #88
Paxius: Żałośnie
» 27 lipca 2014, 09:39 #87
Diabelred: Zagral tak jakby juz byl na wylocie, od niechcenia. W sumie to dal o sobie znac dopiero pod koniec mecz, kiedy oddal jakis strzal.
» 27 lipca 2014, 13:19 #86
Contero: Roma to solidna firma, wynik cieszy
» 27 lipca 2014, 03:31 #85
Reusik: Nie gra bo ma urlop a przy okazji inter pokonał real.Bale strzelił piękną bramke z okolicy 40 metra ale vidić wywalczył rzut karny i doprowadzono do remisu a w serii rzutów karnych lepszy okazał się inter
» 27 lipca 2014, 02:27 #84
Kilerek7: Druga połowa to było dno totalne, aż się chciało wywalić całą 11, potrzebne są transfery: 2x ŚO 1x Skrzydłowy i ŚP. Mam pytanie, czemu nie gra Januzaj?
» 27 lipca 2014, 01:59 #83
jaratkow: Nie wiem czy zwróciłeś uwagę na to, że był to dopiero drugi mecz Van Gaala z drużyną. Przypuszczam, że dla wszystkich po stronie United wyniki tych spotkań są sprawą drugorzędną. Przede wszystkim: gracze uczą się nowej dla nich taktyki a LvG bezpośrednio poznaje swoich nowych graczy. Zatem niepotrzebnie tupiesz drapiesz krzyczysz ;-) Ligę zaczynamy ze Swansea i wtedy już nie będzie taryfy ulgowej :-)
» 27 lipca 2014, 03:36 #82
Kantoni: Ja też czegoś nie wiem. Mianowicie nie mam pojęcia ile on m lat.
» 27 lipca 2014, 05:45 #81
Szczymryj: Tak jak w nicku, czyli 7 :)
» 27 lipca 2014, 09:02 #80
jaratkow: Znaczy "wyrósł" chłopina ;-)
» 27 lipca 2014, 10:39 #79
Wik: Nie mogę doczekać się dnia, w którym wreszcie ktoś sypnie ze 2 mln za Naniego bo to parodia.
» 27 lipca 2014, 00:48 #78
haszcz: tak 2 mln spoko -,-
» 27 lipca 2014, 07:08 #77
jaratkow: Skoro Evrę puścił Edzio tak tanio nie oczekuj, że za Naniego ktoś wyłoży 2mln... W klubach (poza United oczywiście) myślą gdy chodzi o transfery. Niestety, nasz Ed jest masakryczny
» 27 lipca 2014, 10:28 #76
k13r: Pierwsza połowa była dobra w naszym wykonaniu. Po poznaniu przeciwnika, ruszyliśmy do przodu. W drugiej części spotkania zupełnie bez polotu. Roma przejęła inicjatywę, zwłaszcza po wejściu Pjanića i Tottiego. Jednak uważam, że wynik jest dla nas pozytywnym aspektem tego spotkania. Oczywiście poza bramką Tottiego, gdyż karnego nie było, EWIDENTNIE.
» 27 lipca 2014, 00:46 #75
Ave88: Pjanic to jest kozak:) wiele razy oglądałem mecze Romy i robił różnice:) szkoda że nie go nie mamy ale ogólnie mecz na plus w koncu chce sie oglądac gre MU oczywiscie szczególnie w 1 połowie:)
» 27 lipca 2014, 03:14 #74
ferdas: A Liverpool przegrał z Romą 0-1 :)
» 27 lipca 2014, 00:31 #73
xJuanMatax: Bo bez Suareza to piz*y
» 27 lipca 2014, 00:35 #72
b90: tamten mecz to w ogóle wyglądał komicznie. Liverpool miał sezon życia i na tym się skończy. Czterech nowych piłkarzy nie zastąpi Suareza bo to tak nie działa. Suarez odwalał w LFC świetną robotę.
» 27 lipca 2014, 00:42 #71
jaratkow: Rozgrywał, strzelał, kopał, gryzł... Świetna robota - to fakt ;-)
» 27 lipca 2014, 03:48 #70
Shadiiist: jaratkow, no taka prawda, to świetna robota, mało jest takich piłkarzy na świecie, w MU niestety nikt nie gryzie :/
» 27 lipca 2014, 07:54 #69
bobkos7: w MU gryza ale nie pilkarzy tylko trawe ;)
» 27 lipca 2014, 11:29 #68
b90: na pewno nie w tamtym sezonie ...
» 27 lipca 2014, 15:54 #67
Rudy18: United zagrało bardzo dobry mecz, podobała mi się gra zmienników w drugiej połowie, ostatnie 15 min przeciętne. Ander bez fajerwerków ale zagrał dwie genialne piłki w "16".

W drugiej połowie lepiej wywiązywali się z założeń taktycznych, gra wyglądała na bardziej poukładaną. Naprawdę już teraz bardzo dobrze to wygląda.
» 27 lipca 2014, 00:25 #66
xrooneyfan: Ty tak na serio?
» 27 lipca 2014, 00:31 #65
b90: Pierwsza połowa była dobra ale w drugiej zespół prowadził niejaki David Moyes.
» 27 lipca 2014, 00:36 #64
Rudy18: Owszem, w pierwszej połowie gra była nijaka mimo trzech bramek, a na boisku były "gwiazdy" przeciwko młodzieży Romy.
» 27 lipca 2014, 00:40 #63
b90: Z tą młodzieżą Romy to przesadziłeś ..
» 27 lipca 2014, 00:43 #62
closer888: Było odwrotnie. Gwiazdy Romy grały przeciwko naszej młodzieży w drugiej połowie, młodzieży w obronie.
» 27 lipca 2014, 00:45 #61
Rudy18: closer888, otóż to.
» 27 lipca 2014, 00:57 #60
czesty1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 01:15

Pierwsza połowa nijaka, druga również nie najlepsza. Oddaliśmy inicjatywę Romie, nie potrafiliśmy uspokoić gry w środku pola mając takich wspaniałych zawodników jak Clev, Kagawa. Gdyby Roma zagrała w środku pola z De Rossim i Pjanicem byśmy mieli sporo więcej problemów jeśli nie potrafiliśmy zdominować środka z rezerwami.
» 27 lipca 2014, 01:09 #59
jaratkow: Pierwsza połowa w wykonaniu United atrakcyjna dla oka, no i gole na "+" :-) W drugiej odnoszę wrażenie bardziej chodziło o przećwiczenie wariantu gry na "utrzymanie wyniku" stąd mniej fajerwerków. Fajnie, że już teraz zaczęliśmy wygrywać - oby tak dalej! Dobry prognostyk
» 27 lipca 2014, 03:46 #58
Derp: mecz towarzyski, spodziewałem się otwartej gry i troszkę polotu - ale to co grała roma to wołało o pomstę do nieba ... 10 minut klepki między obrońcami i długa piła do przodu, kto to w ogóle wymyśla? jakbym oglądał jakiś amatorski mecz w fife ...

nasi gracze nie mogli wejść w ogóle do gry, piłka non stop była przetrzymywana przez rome w obrębie ich własnego pola karnego - wtf!
» 27 lipca 2014, 00:24 #57
fanKlubu: Roma ligę zaczyna 2 tygodnie później, do włoskich klubów nie wrócili jeszcze gracze,których repki odpadły w grupie na MŚ, bo po prostu dla nich za wcześnie,teraz są zajeżdżani na maksa z yą brak chęci gry, a United zaczyna zaraz po powrocie z USA ligę, taka mała różnica, więc te 3-2 na tle "wakacyjnej" Romy szału nie robi.
» 27 lipca 2014, 00:29 #56
closer888: bez przesady, u nas tez nie ma Robina, jest nowy trener i tez ciężko trenujemy. Graliśmy 2 jedenastkami i daliśmy rade.
» 27 lipca 2014, 00:31 #55
czesty1: Z tym Fellem to przesadziłeś:P
» 27 lipca 2014, 00:54 #54
szesze12345: Amos jest zerem,wiem dlaczego lindenrgard (sry jeśli zrobiłem błąd) jest drugim bramkarzem.
» 27 lipca 2014, 00:18 #53
closer888: Amos źle się ustawił ale to go nie czyni zerem...... eh.
» 27 lipca 2014, 00:22 #52
szesze12345: Wiesz jednak klasowy bramkarz może mieć wpadki każdemu się zdarza ale dobre ustawianie się to podstawa i często nawyk bramkarza
» 27 lipca 2014, 00:27 #51
closer888: tak, ale mi raczej chodzi o to, że nazwałaś kogoś zerem a nic o nim nie wiesz, tylko tyle że w meczu popełnił błąd.
» 27 lipca 2014, 00:28 #50
szesze12345: Kuszczak był lepszy od niego i patrz ile amos siedzi w klubie i nic.Zero tylko przynosi straty,najchętniej widział bym go w drugiej lidze.
» 27 lipca 2014, 00:34 #49
elchannel: Kuszczak popełnił większą gafę w meczu z Kolumbią, a jakoś przez długi czas był drugim bramkarzem United, więc nie rozumiem aluzji.
» 27 lipca 2014, 00:36 #48
szesze12345: No właśnie więc jeśli Kuszczak robił takie błędy to co robił Amos
» 27 lipca 2014, 00:39 #47
closer888: Jest trzecim bramkarzem. Tyle. na pewno ten błąd mu będzie ciążył.
» 27 lipca 2014, 00:41 #46
szesze12345: I raczej nie zagra już w tym sezonie,oby
» 27 lipca 2014, 00:42 #45
closer888: i tak gramy o niebo lepiej niż rok temu w Azji. Grają 2 rożne 11 z Romą i wygrywamy. Masz racje że budowa zespołu wymaga czasu. Nowy system nie każdy się odnajduję.
» 27 lipca 2014, 00:20 #44
beniek1409: : Slaba ta nasza druga polowa, fajnie ze pojawily sie twarze ktore nie mialy zbyt wielu szans na gre w poprzednim sezonie, kiepsko nani gral, lubie skubanca ale czasami to rzeczywiscie gra bezmyslnie. Wyobrazam sobie jakie nerwy mieli na niego jego" nie sympatycy".
» 27 lipca 2014, 00:17 #43
Diabelred: na plus: Rooney, Mata, Herrera
na minus: Nani(chyba juz jest przesadzone, ze odejdzie, dlatego nie chce mu sie grac), Shaw, w sumie caly 2 sklad...
na 0: Cleverley(poczatkowo chcialem dac go na minus, ale kiedy on zszedl to srodka praktycznie juz w ogole nie bylo)

Pierwsza polowa niezla, druga jak za czasow Moyesa, paniczne bronienie sie... Licze, ze ten mecz pokazal van Gaalowi gdzie jeszcze potrzeba wzmocnien.
» 27 lipca 2014, 00:16 #42
Matep: Wszystko jak w planie. Idealny czas na popelnianie bledow wiec to robia :D
» 27 lipca 2014, 00:15 #41
kckMU: Fajnie, że wygraliśmy. 1 połowa idealna, Rooney genialnie, Mata nie gorzej przy swojej bramce.

W drugiej u nas weszły rezerwy a u nich piłkarze lepsi, a i tak do tego lobu Pjanica nic nie mogli zrobić. Amos mógł nam urządzić niezły bigos... No ale skończyło się dobrze, są punkty. Teraz trzeba ograć Inter.

Chciałbym, żeby International Champions Cup było pierwszym trofeum LVG u nas. Z grupy wychodzi jednak tylko jedna ekipa, a jesteśmy w niej jeszcze z Realem Madryt, także ciężka walka nas czeka.

Czemu wyrzuciłbym Younga i Naniego? Mniejsza o to, że nie mają formy, grają bez polotu, pomysłu. Nie pasują do taktyki Louisa. Valencia jest szybki, umie grać w obronie, świetnie się czuje w grze po linii. Ta dwójka tego nie ma i mieć już nie będzie.

Chce żebyśmy wygrali ten puchar. To nie jest Emirates Cup tylko naprawdę wielki turniej przedsezonowy. Rok temu wygrał go Madryt po kapitalnej grze, a przydałoby się od początku przypomnieć przed powrotem do Anglii wszystkim tam grającym, że wraca United. Manchester United.
» 27 lipca 2014, 00:13 #40
czesty1: 1 połowa idealna? Gdyby nie błysk Rooneya byłoby 0:0 oddaliśmy 3 strzały i 3 bramki. Zajebista skuteczność która sie bardzo rzadko zdarza. Nic nie graliśmy w pierwszej połowie z rezerwami Romy. Wynik cieszy ale jest sporo do zrobienia zgranie, transfery, selekcja. Teraz to to Van Gaal poznaje zawodników dlatego patrzyłbym z przymrużeniem oka na mecze w USA.
» 27 lipca 2014, 00:24 #39
ArthWinn: Young zagrał dziś żałośnie .... Bezmyślne faule, niedokładne podania, o niektórych dośrodkowaniach już nie wspomne. Występ mocno przeciętny jeśli nie słaby
» 27 lipca 2014, 00:11 #38
Zygi717: To znaczy że jest w formie!
» 27 lipca 2014, 00:13 #37
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 00:14

byli gorsi- patrz Nani i Kagawa
» 27 lipca 2014, 00:13 #36
closer888: Mam całkowicie odmienne zdanie. Stroną Younga nic nie przechodziło w przeciwieństwie do Shawa. I włączał się do ataku a grał na boku obrony. I nie miał wsparcia od swojego pomocnika. Spisał się bardzo dobrze imo.
» 27 lipca 2014, 00:14 #35
jaratkow: Kochani... oceniacie "wartość artystyczną" tymczasem żaden z nas nie wie jakie indywidualne wskazania trenera realizowali zawodnicy. Osobiście daleki jestem zarówno od popadania w zachwyt jak i skreślania kogokolwiek. Dla mnie LvG szuka optymalnych zestawień zawodników, co w konsekwencjipozwoli mu na ligę przygotować to wszystko, za czym od dawna tęsknimy. Ponoć "gra się tak jak przeciwnik pozwala". Roma wyciągnęła wnioski z błędów jakie pogrążyły LA Galaxy. A mimo to wygraliśmy. A czy nie lepiej "nieznacznie" wygrywać niż pięknie obrywać..?
» 27 lipca 2014, 10:23 #34
Zygi717: Przynajmniej wiemy jak "dobre" mamy rezerwy. Młodzi pozawalali, Amos - jeden byk w meczu ale za to największy aka Kuszczak, Nani wygląda jakby mu się nie chciało a myślami był już w Turynie... Ogólnie cienizna. Dobrze że jakoś dowieźliśmy wynik, ale po poprzednim sezonie nie mogę powiedzieć że dzisiaj graliśmy piach.
Czekam aż szansę otrzyma Zaha, ale biedak nie rusza się z ławki. Czy faktycznie jest z nim tak źle...?
» 27 lipca 2014, 00:11 #33
pawel159: zaha? wydaje mi się że jeśli nie bedzię grać to bedzie to samo co z pogbą
» 27 lipca 2014, 00:13 #32
chali2na: ponoć wkurzył LVG, tym że na trening nie przyszedł.Tak przynajmniej piszą na twitterze,ile w tym prawdy nei wiadomo;)
» 27 lipca 2014, 00:14 #31
winers: A'propos zahy. Czy nasz Trener ma córkę?
» 27 lipca 2014, 16:25 #30
SkowronUNITED: Cleverley - Klasa światowa... Myślałem że po tym jak przyjdzie LvG odżyje on i jego "talent"... Taki tam głupi ja ;____;
Amos i Clev duży minus.
Reszta dobrze w pierwszej połowie.... Druga niczym za czasów Moyes'a.
Mam nadzieję że kupimy kogoś na ŚPD dla Herrery. Bo sam chłopaczyna sie zamęczy.
» 27 lipca 2014, 00:09 #29
szesze12345: Cleverley dziś nie był zły ale jak wszedł Hernandez to myślałem że duch tamtego roku powrócił.On przynajmniej coś robił na plus ale Hernandez...
» 27 lipca 2014, 00:32 #28
czesty1: Co miał niby zrobić Hernandez jak nic nie mieliśmy z gry? Pomoc nie potrafiła skonstruować jednej konkretnej akcji przy, której Groszek mógłby się wykazać. Clev - grał to co grał w poprzednim sezonie, zagrania do tyłu i coś tam czasem powalczył ale czy to wystarczy na Man U i PL - nie wydaje mi się.
Na DM wole bardziej Fletchera, większy walczak, więcej biega tylko pytanie czy wróci do formy z przed choroby.
» 27 lipca 2014, 00:47 #27
kolor: Kagawa i Cleverley dwójka do wymiany. Kagawa sobie bardzo dobrze radził? W kręceniu bączków i utrzymywaniu równowagi. Jak nie widziałem żeby zbierał piłki, żeby je rozgrywał i kreował grę w ofensywie, więc nie wiem z czym on sobie dobrze radził. tzn. wiem w tym co zwykle, czyli w promowaniu klubu w krajach azjatyckich.
» 27 lipca 2014, 00:09 #26
Spirten88: No tak, bo reszta zgrała super mecz w drugiej połowie. Czemu nic nie piszesz o Nanim na przykład? Kagawa ustawiany jest jak środkowy pomocnik gdzie u niego odbiór piłki jest mega kiepski. Ale nie pisz mi, że tu tylko Kagawa jest do wymiany. Znajdę Ci 5 piłkarzy którzy zagrali gorzej od niego i to na swoich pozycjach. Widać, że nie radzi sobie w United i ciężko przypuszczać, żeby to się zmieniło. Co nie zmienia faktu, że złym piłkarzem nie jest i to stawianie go na równi z TC jest mocno krzywdzące dla Japończyka.
» 27 lipca 2014, 00:26 #25
kolor: Nie napisałem, że jest złym piłkarzem, bo też jestem zdania, że to jest dobry zawodnik na powiedzmy Bundesligę. Kwestia numer 2 - skupiłem się na Kagawie i wspomniałem Cleverliego (chyba tak to się odmienia) bo to są zawodnicy, którzy często znajdują miejsce w składzie. Nani już raczej długo nie pogra, Blackett też nie wygląda na kandydata, więc po co miałbym ich wspominać? Nie dokonałem analizy meczu tylko stwierdziłem fakt w postaci komentarza. I na sam koniec Tom także złym piłkarzem nie jest i uważam, że świetnie radziłby sobie w klubie takim jak np. Southampton. Pozdrawiam.
» 27 lipca 2014, 00:35 #24
pawel159: nie placzcie gimby to nie mecz o zlote majty ...
» 27 lipca 2014, 00:09 #23
Borco: Dzisiaj mecz klapa, niby te 3 bramki strzelone ale ogolnie kiepska gra. Co zaskakujace obrona mi sie bardzo podoba, kazdy w miare ladnie gral. Za to skrzydla wgl nie dzialaja... Czemu wgl Zaha nie dostal szansy?:(
» 27 lipca 2014, 00:07 #22
TraN: Kim my graliśmy w środku pola po zejściu Cleverleya i wcześniejszej zmianie Herrery? Lingard+ Kagawa?
Kiepski mecz ogólnie, ale nie ma się co dziwić, patrząc na klimat.
» 27 lipca 2014, 00:07 #21
ManUtd112: 1 połowa ok ładna i taktyczna gra. 2 połowa Y: masakra wobec Amosa i jego obrony a najwieksza porażka to gol zza połowy boiska ale ogólnie mecz do przeżycia ważne że wygrali
» 27 lipca 2014, 00:07 #20
closer888: Eh przecież wynik nie jest najważniejszy w takim meczu.... Zaraz zacznie się narzekanie.
Wszyscy mieli okazję się pokazać, pograć, zaprezentować się LVG. On wyciągnie wnioski i będzie dobrze. Im więcej błędów do omówienia tym lepiej :)
» 27 lipca 2014, 00:06 #19
kuba25: Zgadzam sie
» 27 lipca 2014, 00:07 #18
b90: są ważne bo zwycięstwa jednak budują morale w zespole. Mam ci przypomnieć co było w tamtym sezonie zza Moyesa?
» 27 lipca 2014, 00:07 #17
KoaLa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2014 00:10

Dokładnie. Lepiej żeby błędy zdarzały się teraz niż podczas sezonu :D
» 27 lipca 2014, 00:07 #16
closer888: Ważne to jest to żeby każdy mógł się sprawdzić w takim meczu bo na testowanie w sezonie nie ma miejsca, Luis wtedy musi wiedzieć na kogo może liczyć i dziś na pewno dużo się dowiedział.
» 27 lipca 2014, 00:12 #15
czesty1: Mistrzunio komentarz właśnie o to chodzi w meczach sparingowych
» 27 lipca 2014, 00:59 #14
b90: Gol Pjanicia ... gdzie był Amos ?

vine.co/v/M0HKa3wI0eW
» 27 lipca 2014, 00:05 #13
Champ20nes: Słabo ojj słabo ; / jedynie ładne bramki padały.
» 27 lipca 2014, 00:05 #12
KoaLa: Nani był niewidzialny :D
» 27 lipca 2014, 00:04 #11
Sir: Jak dla mnie Blackett klasa swiatowa, Amos powinien sie pozegnac z United. Druga połowa jak za czasów Moyesa.
» 27 lipca 2014, 00:04 #10
NewtonHeath1878: Przewrotkę ładnie wybronił. :D
» 27 lipca 2014, 00:13 #9
closer888: no ale o obronie przewrotki się zapomina bo to nie pasuje do koncepcji :D
» 27 lipca 2014, 00:46 #8
xwilkux: Druga połowa przypomniała mi o zeszłym sezonie...
» 27 lipca 2014, 00:03 #7
dominikMU: Ale jaki skład zagrał i jak Clev zszedł to już środka pola nie było :)
» 27 lipca 2014, 00:05 #6
kuba25: Dominik chyba inny mecz ogladales, Kagawa sobie bardzo dobrze radził.
» 27 lipca 2014, 00:05 #5
dominikMU: Tak ale w ofensywie.
» 27 lipca 2014, 00:07 #4
szesze12345: W offensywie hahahaha w drugiej połowie nie było czegoś takiego
» 27 lipca 2014, 00:37 #3
czesty1: dominikMU: z Clevem był jakiś środek pola? widziałeś, żeby nas środek zdominował grę? Rozgrywaliśmy pile w taki sposób aby zrobić chociaż raz przewagę? Ile było prostopadłych piłek do napastników/skrzydłowych?
Ile było podań do przodu ze środa vs podania do tyły? Ile razy zmienialiśmy stronę z lewej do prawej i odwrotnie? Środek pomocy to nie jest tylko wybijanie piłek przeciwnikowi. Zobacz sobie jak grał środek Scholes - Keane.
» 27 lipca 2014, 01:27 #2
dominikMU: Tak wiem ale środek też nie jest tylko do grania do przodu ale i do przerywania akcji.
» 27 lipca 2014, 08:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.