Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Juventus Turyn wycenił Arturo Vidala

» 27 czerwca 2014, 07:37 - Autor: matheo - źródło: mufclatest.com
Manchester United będzie musiał słono zapłacić, jeśli w letnim oknie transferowym chce sprowadzić Arturo Vidala na Old Trafford. Działacze Juventusu Turyn oczekują bowiem za swojego zawodnika wysokich ofert.
Juventus Turyn wycenił Arturo Vidala
» Arturo Vidal jest wyceniany przez działaczy Juventusu Turyn na 45 milionów euro
Czy Manchester United powinien zapłacić 45 mln euro za Arturo Vidala?
La Gazetta dello Sport informuje, że przedstawiciele Starej Damy wycenili chilijskiego pomocnika na 45 milionów euro.

Na razie nie wiadomo, jak na taki pomysł zapatrują się włodarze Manchesteru United. Właściciele Czerwonych Diabłów są raczej niechętni do wydawania dużej gotówki za zawodników powyżej 25 roku życia. Vidal ma natomiast 27 lat.

Obecny kontrakt Vidala z Juventusem Turyn wygasa w 2018 roku.


TAGI


« Poprzedni news
MŚ 2014: Podsumowanie fazy grupowej
Następny news »
Shaw przeszedł testy medyczne

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


NexaT: Oglądałem go dzisiaj i grał świetnie. Drogi, ale można spróbować.
» 28 czerwca 2014, 21:05 #75
Fabio: 45mln to troszkę sporo, chodź ma kontrakt do 2018, więc to trochę tłumaczy tę cenę, ale można spróbować obniżyć do jakiś 37-38 mln i będzie git ;) .
» 28 czerwca 2014, 09:11 #74
fanKlubu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2014 00:24

Na 45mln to go wyceniły gazety a nie Juve. Marotta wiele razy mówił,ze nikogo nie sprzedadzą, patrzą po tym,że Juve skupia się teraz głównie na młodych graczach, bardzo realne jest,że dyrektor sportowy klubu z Turynu mówił serio i nikt ważny z Turynu nie odejdzie. Bayern w zeszłe okienko oferował 45mln i to potwierdzona wiadomość przez jednego z działaczy Bawarczyków, które z miejsca zostały odrzucone.
Co do Naniego nijak nie pasuje do filozofii Conte, gdzie skrzydłowy musi zapierniczać przez 90min od 16 do 16.
» 28 czerwca 2014, 00:23 #73
Freddie: 45 mln? to jak na wyprzedaży! brać go !
» 28 czerwca 2014, 00:21 #72
likethiisgame: Dla mnie to by był transfer marzeń. Uwielbiam tego piłkarza. Uważam, że jak Herrera przyszedł za 36 to Vidal 45 na pewno jest wart. Ale on chyba kiedyś coś kiedyś mówił o Realu Madryt, więc wątpię w ten transfer.
» 27 czerwca 2014, 23:28 #71
Manuel11: majac 27 lat musi cos potrafic zdazyl juz nabrac doswiadczenia i fatycznie wymiata naprawde ciekawe czy dalby rade poprowadzic United w srodku pola. na ta chwile mozna myslec ze powinien a jak byloby w praktyce? poczekajmy troche a wszystko sie wyjasni.
» 27 czerwca 2014, 21:55 #70
kadM: "Zainteresowany pozyskaniem Chilijczyka byłby także Manchester United. Vidal zaznaczył jednak, że nie przejdzie do klubu, który nie występuje w europejskich pucharach."
» 27 czerwca 2014, 21:34 #69
Bzyczek: Mysle , ze ten transfer nie byl by bardzo potrzebny pilkarz tez ma juz swoj wiek , wiadomo , ze wymiata , no ale szczerze mowiac 45 mln to za duzo . Wolalbym kogos innego :)
» 27 czerwca 2014, 21:01 #68
Manuel11: moze to i faktycznie kozak................ ale czy wart taka kase? kolejni ktorzy chca zedrzec jak najwiecej z United chociaz mozna ponegocjowac a skoro trener go chce to raczej bedzie ostro szlo
» 27 czerwca 2014, 20:51 #67
Lukixp: Przy obecnych cenach, na pewno wart 45mln. Przecież on jest najlepszym ŚP na świecie!
» 27 czerwca 2014, 19:42 #66
ferdas: zaraz po Cleverleyu
» 27 czerwca 2014, 20:42 #65
Lukixp: daj znac kiedy mam sie zaczac smiac
» 27 czerwca 2014, 22:24 #64
NexaT: 45 milionów? Piłkarz, który zrobiłby różnice w grze, ale takie pieniądze za niego? Jestem na nie.
» 27 czerwca 2014, 18:48 #63
ferdas: Za Mate jakos pofobny hajs dawali
» 27 czerwca 2014, 19:55 #62
Ghostpl: 32 miliony i Nani nie wiecej ale wiadomo i sam sie wypowiadal ze LVG chce Vindala Wiec moze dojsc do nas... a taka zmianka Dlaczego nie Nick Powell ??
» 27 czerwca 2014, 17:39 #61
Przemas96: Bo Powellowi bliżej do gry w ataku a nie jako klasyczny ŚP :)
» 27 czerwca 2014, 19:47 #60
Kilerek7: Herrera jest, Shaw jest, jeszcze Vidal + Miranda + James Rodriguez i jest zajebiście!
» 27 czerwca 2014, 16:12 #59
TheMatiZ: Znowu jakiemuś tłukowi musze tłumaczyć że Rodriguez to ŚPO których już mamy! A jak za Vidala wołają 45mln to powinni się uderzyć w coś. Za mniejszy hajs wyciągnąć można Kovacicia który ma świetlaną przyszłość. A Miranda to już zależy ile będą wołać ale wolałbym jakiegoś obrońce którego by nikt nie znał a zostałby kozakiem :)
» 27 czerwca 2014, 17:08 #58
Ghostpl: TheMatiZ masz racje Kovacic jest niezly ale dlaczego nie Nick Powell ??
» 27 czerwca 2014, 17:41 #57
DymekS92: Ja tam bym go brał do składu jak jest możliwość !
Pewnie dadzą za niego jakieś 30 mln i dorzucą Naniego
Chociaż za odejściem Naniego nie jestem, darze tego gościa sympatią :)
» 27 czerwca 2014, 15:16 #56
M1LKA: Płaci się za gracz z najwyżej półki... w świetle tego ile teraz wynoszą transfery za no name'ów to jest normalna cena. 27 lat jak na środkowego pomocnika to nie jest dużo. Gość w takim wieku może grać nawet do 7 - 8 sezonów... a 4 - 5 będzie grał na najwyższym dla siebie poziomie. Powinniśmy kupować i się nawet nie zastanawiać. Chociaż wydaje mi się, że zakup środkowego obrońcy i skrzydłowego to najbardziej realna opcja po transferze Herrery wątpie żeby VG szukał wzmocnień w środku pola w tym oknie.
» 27 czerwca 2014, 14:21 #55
Champ20nes: Jeśli dadzą za niego tyle hajsu to staną sie kompletnymi idiotami ;) Niech szukają lepszej opcji za taką kase.
» 27 czerwca 2014, 13:51 #54
0ptimus: Ciekawe co oni pomyśleliby na temat twojego komentarza. Jak ktoś tyle daje, to widocznie nie jest idiotą, tylko kalkuluje.
» 27 czerwca 2014, 14:05 #53
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2014 14:23

Vidal-Top 3 środkowych pomocników. Jest wart takiej kasy, idealny transfer dla nas. A wy dwaj chyba go nie znacie.
» 27 czerwca 2014, 14:19 #52
lisu1: Myślę, że jeśli LvG chce Vidala to możliwa jest wymiana Vidal'a na Nani'ego + hajs . Włoskie media sie rozpisują o zainteresowaniu Juve Nanim ;)
» 27 czerwca 2014, 12:25 #51
Domestos: To dobrze moim zdaniem, że vidal ma 27 lat, bo jest doświadczony. Ja bym się nie zastanawiał tylko brał go póki edzio jest w formie. Jak van Gaal przejmie stery do dokupi obrońce i skrzydłowego i będzie git. I mamy nowe United.
» 27 czerwca 2014, 12:19 #50
0ptimus: Naturalnie.
» 27 czerwca 2014, 12:51 #49
kralo11: Dokladnie tylko tak sobie mysle czy gdyby doszlo do tego transferu to czy by grał w srodku z Herrera czy Herrera pojdzie na skrzydlo... a w srodku z Vidalem Carrick/Fletcher co nie jest dobrym pomyslem
» 27 czerwca 2014, 13:11 #48
ferdas: mozna by dodac naniego i cleverleya i wziac go za mniejsze pieniadze
» 27 czerwca 2014, 12:15 #47
tatarek: Clev do Juve? :O Chyba jako woźny. Jeśli u nas nie łapie się do 11 to jak ma rywalizować z Pirlo, Pogbą czy Marchisio?
» 27 czerwca 2014, 22:49 #46
Scrito: Jesli Juventus faktycznie wycenil Vidala na 45 mln to transfer do Manchesteru bedzie malo prawdopodobny. Sadze ze Vidal predzej wybierze Real czy Barcelone.
» 27 czerwca 2014, 11:40 #45
adam166621: jest Herrera i Fellaini do tego Carrick i Fletcher więc transfer za 45 mln Vidala nie jest konieczny
» 27 czerwca 2014, 11:29 #44
fst91: Nie rań mego serca Fletcherem. To już nie ten sam Darren co kiedyś, niestety... Carrick też juz ponad 30 lat i może zacząć mieć coraz częstsze problemy fizyczne. Niemniej jednak zgodzę się że wydatek 45 mln na Vidala to spore uszczuplenie klubowej kasy bez gwarancji sukcesu w lidze angielskiej.
» 27 czerwca 2014, 11:47 #43
MANUBARINT: 100% gwarancji nawet Messi by nie dał, bo inna liga, nowe otoczenie, ale nie wydawanie kasy na porządnych zawodników nas w ostatnim sezonie do niczego dobrego nie doprowadziło.
» 27 czerwca 2014, 12:08 #42
champione2013: fellaini ? ten co przegrywa główki z dużo mniejszymi zawodnikami proszę cie
» 27 czerwca 2014, 12:50 #41
fst91: Tak czy inaczej Manchester musi wydać sporo jeśli chce się znacząco wzmocnić. Musimy przepłacać bo nie gramy w lidze mistrzów, a to niestety jest jakiś argument w walce o największe nazwiska. Na szczęście być może to sam Van Gaal będzie magnesem na ciekawych piłkarzy.
» 27 czerwca 2014, 13:20 #40
Vaxiu: @fst Od kiedy wartosc zawodnika zwieksza sie jesli kupiec nie gra w pucharach? Sporo to sie wydaje bo ceny sa zdecydowanie zawyzone.
Zawodnika to mozna zachecic lukratywnym kontraktem a nie wysokoscia transferu.
Poza tym nie wiem skad pomysl ze MU jest mniej atrakycjne ze wzgledu na brak LM. Chcialbym tylko przypomniec, ze tyle lat dominacji nie zniszczy jeden sezon, a wy z MU robicie sredniaka.
» 27 czerwca 2014, 14:18 #39
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2014 16:28

@Vaxiu Przez słowo "przepłacanie" mam na myśli to jakie tygodniówki proponuje klub by zachęcić do transferu. Nie powiesz mi chyba, że tygodniówka dla Shawa to kwota nie z kosmosu... Nie twierdze, że nie ma piłkarzy którzy nie marzą o reprezentowaniu Manchesteru, nawet mimo tego, że za nimi tak fatalny sezon ale wiem, że są też tacy którzy skrzętnie liczą każdego funta na kontrakcie i to czy zespół gra w Europie czy też nie. W tych czasach na transfer składa się wiele czynników i boje się, że pieniądze mają często pierwszorzędne znaczenie dla niektórych piłkarzy. James Rodriguez, Falcao, Cavani, Moura, Witsel, Hulk, Ibrahimović, Moutinho, Veloso, Nasri, Sagna, Clichy - nazwisk które poleciały na pieniążki jest o wiele wiele więcej.
» 27 czerwca 2014, 16:23 #38
Paxius: Troche dużo, ciekawe ile Roma by chciała za Strootmana.
» 27 czerwca 2014, 11:17 #37
Dzixon: Za kolesia który tylko parę razy zagrał w sezonie i to nie najlepiej także chyba lepiej już brać Arturo
» 27 czerwca 2014, 12:14 #36
PwnT: Srodek Herrera + Vidal? Co to by bylo :D
» 27 czerwca 2014, 11:17 #35
N17: Braść!
» 27 czerwca 2014, 11:13 #34
grandes: Nic dziwnego mniej więcej tyle jest wart przy obecnych cenach.
» 27 czerwca 2014, 11:07 #33
Klimaa: Vidal tak, ale nie za takie pieniądze. Wiem że potrzebujemy wzmocnień do środka ale takie sumy powinny być wydawane za zawodników młodszych.
» 27 czerwca 2014, 10:52 #32
pawelbarte: no i pamiętajcie ze MU nie gra w LM a wątpie czy taki zawodnik byłby zainteresowany grą tylko z wigan albo crystal palace
» 27 czerwca 2014, 10:44 #31
Arbruz: Albo z Chelsea, City, Liverpoolem, Arsenalem, Tottkami, Evertonem, Soton ...
» 27 czerwca 2014, 10:50 #30
ferdas: ale gra w Pucharze Anglii i capital one a to są bardzo remono...renomowowane..renowomonowan... sory trudne slowo rozgrywki ...
» 27 czerwca 2014, 11:59 #29
MANUBARINT: Pamiętaj, że Juve w Europie tez nie wymiata, a My za rok wracamy do LM i to co najmniej do 1/4 dochodzimy !!
» 27 czerwca 2014, 12:05 #28
Diabelred: Skoro taki Herrera poszedl za 37-38 mln Euro, to 45 mln Euro, to jak promocja za tej klasy pilkarza... Pomoc Vidal-Herrera to by bylo cos, fajnie tak pomarzyc :)
» 27 czerwca 2014, 10:02 #27
HouseII: Wątpię, że sam Vidal będzie chciał odejść. Facet ma tatuaże związane z Juve, więc pewnie nigdzie się nie ruszy z Turynu.
» 27 czerwca 2014, 09:40 #26
ferdas: te tatuaze to henna , poza tym bedzie mogl sobie na przyklad pokoj przemalowac w Manchesterze jesli najdzie mu ochota
» 27 czerwca 2014, 12:00 #25
MANUBARINT: A ilu to już piłkarzy niby miało nie odchodzić z danego klubu, bo przywiązanie etc., a potem jednak przechodzili...
» 27 czerwca 2014, 12:03 #24
5FredTheRed5: 45 mln euro?? NIGDY!!
» 27 czerwca 2014, 09:16 #23
mcis: 45mln euro to jakies 37-38mln funtow.... przyzwoita cena, pomoc Vidal-Herrera to byloby cos, ale watpie czy wymienimy od razu obu SP, a placac za kazdego takie kwoty nalezy raczej oczekiwac, ze trafia do wyjsciowej 11 z marszu..... i oczywiscie pozostaje jeszcze RM, tylko nie wiem czy im zalezy na kolejnym SP.....
» 27 czerwca 2014, 09:12 #22
MANUBARINT: Po wzmocnieniach czas nadejdzie tez na weryfikacje, kogo niepotrzebnego nam sprzedać, żeby nie mieć niby 6/7 śp, z czego 3/4 mało użytecznych.
» 27 czerwca 2014, 12:01 #21
asik: Ja nie widzę problemu, Juventus chce ponoć Naniego, a my Vidala. Włączyć więc w transfer Naniego i obniżyć cenę, dodatkowo zyskamy przewagę w negocjacjach nad innymi klubami.
» 27 czerwca 2014, 08:57 #20
MANUBARINT: Jeśli Naniego sprzedamy, co trudno ocenić czy by u nas jeszcze nie odpalił, ale raczej już po Nanim jest, to trzeba byłoby kogos jeszcze kupić na skrzydło.
» 27 czerwca 2014, 11:59 #19
ManchesterUtd: Bardzo dobry zawodnik, ale warty co najwyżej 30 mln.
» 27 czerwca 2014, 08:45 #18
inek10: To żeś pojechał... za 30 milionów to możesz teraz kupić młodego perspektywicznego gracza a nie jednego z najlepszych zawodników na tą pozycje na świecie.
» 27 czerwca 2014, 09:53 #17
pawelbarte: LOL jprdl w którym ty roku zyjesz 2002? 30 milionów to kosztuje lewandowski
» 27 czerwca 2014, 10:55 #16
PwnT: Lewy jest wyceniany na 50mln euro ;)
» 27 czerwca 2014, 11:18 #15
MANUBARINT: Tak gdzie 30 baniek zaq Vidala widzisz ?? To w takim razie Fellaini za góra 10 powinien do nas iść hehehe
» 27 czerwca 2014, 11:57 #14
Bacek: La Gazzeta dello sport to taki Włoski odpowiednik The Sun lub innego szmatławca, który dużo piszę, ale mało się pokrywa z prawdą. Jeśli Juventus odrzucał rok temu oferty ponad 60mln za Arturo, a teraz po świetnym sezonie i jak na razie bardzo dobrej grze na mundialu miał stanieć? Dajcie spokój Stara Dama go nie puści jeśli chce się liczyć w Europie
» 27 czerwca 2014, 08:36 #13
ferdas: la gazetta dello pierdo
» 27 czerwca 2014, 12:01 #12
pawelbarte: Jprdl nie chcą wydawac za zawodnikow powyzej 25 lat? boże co sie dzieje z tym klubem przyjdzie takie chel$i albo real walną oferte 70-80 baniek i papa vidal
» 27 czerwca 2014, 08:31 #11
b90: a to nie ty przypadkiem pisałeś o FIFIE13 jak pisałem o transferze Vidala? hahaha omg
» 27 czerwca 2014, 13:25 #10
brylaantowy: gdyby nie transfer Herrery , i dosyć prawdopodobne plotki o transferze Shawa to bym nie wierzył w kupno Vidala - a w takim wypadku jakiś tam cień szansy może jest :)
» 27 czerwca 2014, 08:30 #9
NewtonHeath1878: Pewnie odejdzie gdy Real rzuci jakąś chorą sumę oscylującą w granicach 70mln.
» 27 czerwca 2014, 07:49 #8
Bacek: Jakby nie było to Vidal mówił idąc do Juve, że to jego ostatni przystanek przed Realem. Mogło się przez te 3 lata wiele zmienić, ale nie sądzę, że nagle zaczął pałać miłością i fascynacją wobec United. Pójdzie do Realu albo zostanie w Juve, takie moje zdanie
» 27 czerwca 2014, 08:37 #7
micsie03339: Tylko że w Realu nie ma dla niego miejsca ;o
» 27 czerwca 2014, 11:07 #6
MANUBARINT: Miejsce się w Realu dla niego znajdzie ot choćby w miejsce Alonso lub Khediry lub Illaramendiego, Modrić pewny 1wszy skład, Di Maria też, a Alonso juz taki pewny nie jest.Dlatego też Real wykazywał zainteresowanie Kroosem lub nadal je wykazuje.
» 27 czerwca 2014, 11:55 #5
micsie03339: No akurat Khedire z ławki rezerwowych to może wygryźć.
» 27 czerwca 2014, 12:09 #4
Bacek: Vidal to obok Yayi Toure najlepszy box-to-box na świecie, więc wszędzie byłby elementem pierwszego zespołu. Czy Real nie ma dla niego miejsca? Nie jest im niezbędny to fakt, ale taki zawodnik to zawsze spora jakość.
» 27 czerwca 2014, 13:16 #3
NewtonHeath1878: A skąd się biorą ploty o Di Marii? Z powodu plotek o Vidalu.
» 27 czerwca 2014, 14:08 #2
kadM: Braaaaaaaaaac. Nawet się nie zastanawiać.
» 27 czerwca 2014, 07:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.