Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Nie wiem, co Rafael i Ferdinand jeszcze robią w MU"

» 23 kwietnia 2014, 20:03 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Andriej Kanczelskis, były piłkarz Manchesteru United, uważa, że winą za słabe wyniki Czerwonych Diabłów w tym sezonie trzeba obarczać piłkarzy mistrzów Anglii, a nie Davida Moyesa.
» Andriej Kanczelskis uważa, że Manchester United powinien pozbyć się kilku piłkarzy ze swojego składu
– Nie rozumiem, dlaczego Rio Ferdinand i Rafael wciąż są w drużynie. Oni nie dorównują standardom Manchesteru United – mówi Kanczelskis cytowany przez agencję Reuters.

– Nie wszyscy zawodnicy są gotowi, aby grać dla Manchesteru United. Szczególnie mam tu na myśli zawodników w obronie i pomocy. Czerwone Diabły muszą pozbyć się kilku graczy.

– Duża liczba kontuzji pokazuje również, że nie wszystko gra, jeśli chodzi o reżim treningowy.

Kanczelskis dodaje, że chętnie zobaczyłby Juergena Kloppa na stanowisku menadżera Manchesteru United.

– Naprawdę lubię tego trenera. Myślę, że naprawdę pasowałby do Manchesteru United – dodaje Rosjanin, który występował na Old Trafford w latach 1991-1995.


TAGI


« Poprzedni news
Bryan Roy: Van Gaal idealnie pasuje do United
Następny news »
Fortune: Giggs wzbudza niesamowity szacunek

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


masrzisz: ja jestem podobnego zdania . Rafael jest dobrym zawodnikiem , ale w tym sezonie jak gra to gra totalny piach . Nie powiem , bo czasem wyjdzie mu mecz w ofensywie ale w defensywie to tragedia , gosc nie potrafi odebrac pilki nie faulujac ... rozumiem , ze gra agresywnie z zaangazowaniem , ale sa jakies granice . Nie potrafi odebrac normalnie pilki przeciwnikowi ;(
» 24 kwietnia 2014, 18:39 #77
Pucant: Rafael ponad wszystkich prawych obrońców świata (moim zdaniem)
» 24 kwietnia 2014, 18:09 #76
Fabio: Pretensje i takie wnioski odnośnie Rio rozumiem i są wg Mnie jak najbardziej na miejscu, ale co do Rafaela to Kanczelskis, co by nie mówić i nie pisać zdrowo przesadził.
Rio OUT
Rafael zostaje
» 24 kwietnia 2014, 11:07 #75
FabsFAN: Nie broń brata xD
» 24 kwietnia 2014, 12:37 #74
MU1212: co ty masz do Rio hę ?
» 24 kwietnia 2014, 18:05 #73
Fabio: Że za zasługi nie powinno się grać na tej pozycji dla klubu takiego jak ManUnited. Rio jest już zbyt mało zwrotny i za powolny nawet jak na pozycję ŚO.
» 26 kwietnia 2014, 08:27 #72
Muuuuuuuuuuu: A może to, że Rafael i Evra mają gorszy sezon wynika z tego, że przed sobą mają takie asy obrony jak Young, Kagawa czy Mata?! Jeśli skrzydłowi się nie wracają to żaden LB czy RB szału nie zrobi. Dobrze to pokazał ostatni mecz, gdzie Buttner był koszmarnie słaby m.in. dzięki zerowej pomocy Kagawy.

Jakoś w meczach gdzie na prawej grają Valencia i Rafael mało który przeciwnik sobie poszaleje na skrzydle.

Jak do tego dołożyć bałagan w całej taktyce to trudno winić naszych obrońców za słabe występy. W BBC często komentowali stracone bramki pokazując dziurę między liniami obrony i pomocy. 4 obrońców bez wsparcia zawsze będzie wyglądała słabo. Chociażby wczorajszy mecz Real-Bayern. Kilka razy DM nie nadążyli za akcją i Real powinien mieć 3 do przerwy.
» 24 kwietnia 2014, 09:32 #71
coruja: Valencia w defensywie wymiata, jakby odrobinę poprawił odbiór i ustawianie się to chętnie bym go widział na stałe na tej pozycji. Mielibyśmy zamiast przeciętnego skrzydłowego klasowego obrońcę zapieprzającego 90 minut na całej długości boiska
» 24 kwietnia 2014, 11:10 #70
VanDerSar11: Może Ferdinand rozumiem, ale Rafael?
» 24 kwietnia 2014, 06:52 #69
SkoraMU: U Brazylijczyka chodzi głównie o ilość jego kontuzji.
» 24 kwietnia 2014, 08:13 #68
jaratkow: Szczerze mówiąc nie wiem co byli zawodnicy chcą osiągnąć takimi wypowiedziami jak ta Kanczelskisa. Załatwić jakieś swoje "rozrachunki" z klubem? Miałoby to sens gdyby sensowne były to wypowiedzi. Po takim sezonie jak ten właśnie się kończący, na kilka czy kilkanaście godzin po odwołaniu trenera, wygłaszanie tak radykalnych opinii o wybranych zawodnikach jest bez sensu. Wypada tylko mieć nadzieję, że nowy szkoleniowiec oceni przydatność zawodników według własnych kryteriów a nie na podstawie takich głupich tekstów Kanczelskisa czy jemu podobnych
» 24 kwietnia 2014, 00:41 #67
19barnaba87: Zadano mu pytanie to odpwiedzial szczerze co mysli na ten temat. A ze byl obroncom to wypowiedzial sie na temat obrony.
» 24 kwietnia 2014, 17:57 #66
mycka86: W poprzednim sezonie kluczowy gracz. W tym trochę zahamowały go kontuzje, ale jak grał to nie schodził poniżej pewnego, wysokiego poziomu. Jeśli mielibyśmy go wyrzucać, to musielibyśmy wymienić również 90% składu żeby być sprawiedliwym. Autora trochę poniosło.
» 24 kwietnia 2014, 00:08 #65
Gregorio94: Tez uważam ze Rafael sie nie nadaje. Czasami ma dobre wejścia w ofensywie ale to tyle. Reszta to głupie faule przez co osłabia drużyne w ważnych meczach oraz cienizna w obronie gdzie często nie radzi sobie z przeciwnikiem. Jones juz o wiele lepiej wyglada na prawej obronie niż Brazylijczyk :)
» 23 kwietnia 2014, 23:53 #64
Klimaa: Ta wypowiedź jest bardzo krzywdząca dla Rafaela..
» 23 kwietnia 2014, 23:42 #63
Kolejorz: Te ruskie faktycznie chyba w kociol daja na okraglo. Nie wiem co on chce Od Rafaela. Ferdinand wprawdzie juz sie nam zestarzal ale zaliczyl pare niezlych meczow w tym sezonie co na united w tym roku jest wyczynem. Jako rezerwowy jak najbardziej moglby zostac jeszcze rok. Za mlody jestem by pamietac kanczelskisa w akcji ale nie wydaje mi sie ze osiagnal chociaz polowe tego co Rio. Troche szacunku prosze Pana
» 23 kwietnia 2014, 23:39 #62
N17: Dobrze że Kanczelskis się ocierał o złotą piłkę co sezon...
» 23 kwietnia 2014, 23:22 #61
RedRoo10: A ja nie wiem co ty robiłeś w Manchesterze panie Kanczelskis... Rafael o klase lepszy od pana...
» 23 kwietnia 2014, 23:21 #60
Chmurson71: To ja może podpowiem:
1991–1995 Manchester United 123 (28)
Tytuły:
Premier League (2): 1992–93, 1993–94
FA Cup (1): 1993–94
Football League Cup (1): 1991–92
FA Charity Shield (2): 1993, 1994
European Super Cup (1): 1991
Fergie mając takiego gościa nie przepłacał kupując na prawą pomoc gości, których mu doradzała cała sportowa Anglia w tamtym czasie: Matt Le Tissier, Steve Stone czy Trevor Sinclair. Gość miał jeden zwód ale wszyscy się na niego nabierali. Z całym szacunkiem ale dużo wody jeszcze upłynie żeby Rafaela porównywać z Kanczelskisem. Rafael musi poprawić sferę mentalną bo brakuje mu często 'chłodnej głowy". Pozdrawiam
» 24 kwietnia 2014, 08:51 #59
RedRoo10: Przykład z tytułami nie jest na miejscu poniewarz tytuły zdobywa drużyna nie on...
BTW tytuły Rafaela:
Mistrzostwo Anglii (3): 2008/09, 2010/11, 2012/13
Carling Cup (2): 2008/09, 2009/10
Tarcza Wspólnoty (4): 2008, 2010, 2011, 2013
Klubowe mistrzostwa świata (1): 2008
A to na pewno nie koniec ponieważ ma 24 lata i mysle ze szybko z ManU nie odejdzie...
» 24 kwietnia 2014, 11:51 #58
Chmurson71: Pytałeś co robił Kanczelskis w Manchesterze to napisałem jak się sprawy miały. Z tamtych czasów można spytać co robili w kadrze United Darren Ferguson, Paul Parker czy Clayton Blackmore i kilka innych wynalazków ale nie Kanczelskis. Gość, który w każdym sezonie gry strzelał kilka a nawet kilkanaście bramek, nie zawsze będąc podstawowym zawodnikiem.
» 24 kwietnia 2014, 12:56 #57
BigAlex: Rafael jest cienki w obronie i taka jest prawda, czasem wyjdzie mu mecz, czasem. Z przodu lepiej to wygląda ale nie na tyle by przymknąć oko na grę obronną. Moim zdaniem na ławkę pasuje idealnie.
» 23 kwietnia 2014, 22:58 #56
InSaneR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 22:41

O tak,dobrze,że wiadomo co tu robią Cleverley i Young.
» 23 kwietnia 2014, 22:41 #55
szabo1878: Rafael nie zawsze gra niesamowicie, ale jednak ponizej pewnego poziomu nie schodzi, a wrzucanie go do jednego worka z Ferdinandem to juz ABSURD!
» 23 kwietnia 2014, 22:25 #54
razzor91: O matko,wymienił waszego Boskiego Rafaela i już łapiecie agresora. Prawda jest taka,że na poziomie mistrzów Anglii w składzie mamy ok. 5 zawodników. I ani Rafael,ani Rio nimi nie są. Rafael ma problemy z opanowaniem oraz jego umiejętności nie są na najwyższym poziomie. Pewnie potrzebuje czasu,ale przez ten czas nie powinien być pierwszym i jedynym prawym obrońcą w United. Oczywiście powinien dodać do listy naszych asów na skrzydłach,tak na prawdę wszystkich,ale wyszedł by z tego czysty hejt byłemu graczowi United.
» 23 kwietnia 2014, 22:10 #53
Taurus: Ferdinand - tak ale Rafael? Bzdura ;)
» 23 kwietnia 2014, 21:47 #52
KoaLa: Oj ja też nie wiem Andriej
» 23 kwietnia 2014, 21:46 #51
wilku02: nie chodzi o to jak zawodnik gra, tylko o to, że Rafael i Ferdinand mają sporo kontuzji zawsze...Rafael prezentuje fantastyczną forme, ale rzeczywiście łapie sporo urazów
» 23 kwietnia 2014, 21:45 #50
emenems: proszę was, Rafael jest żenująco słaby. Nie potrafi grać przeciwko zespołom z górnej półki, wszędzie zostaje objeżdżany, raz na jakiś czas mu wyjdzie mecz. Przeciwko Realowi jak graliśmy to potrzeba było 2 do pomocy, kiedy to Piszczek dawał radę sam z Ronaldo i go ogrywał jak dziecko. Tak samo Lahm daje radę sam, Rafael to jest poziom może Sunderlandu. Nie dość, że słaby techicznie, to jeszcze psychicznie, fauluje jak mu nie idzie, ma gorącą głowę. Ferdinand zasłużył na emeryturę.
» 23 kwietnia 2014, 21:43 #49
trojanc: Rafael dla mnie jeden z najlepszych graczy United
» 23 kwietnia 2014, 21:37 #48
maxior1993: co za pierdoły co on ma do rafaela a o cleverleyu nic nie gada
» 23 kwietnia 2014, 21:33 #47
bartek1569: co on gada? co do rio moge sie zgodzic bo jest juz sary ale rafael jest swieny to jest przyszlosc United!
» 23 kwietnia 2014, 21:21 #46
Jebcuch: Sorry ale nie moge się z tym zgodzić , Ferdinand jest juz stary ale Rafael jest genialny tyle że w tym sezonie miał pare kontuzji . Ludzie któży twierdzą inaczej chyba nie oglądali ostatniego sezonu pod wodzą wilekiego kota .
» 23 kwietnia 2014, 21:19 #45
sznaucer: Zgadzam się zwłaszcza gdy idzie o Rafaela. Ten chłopaczek jest za słaby na United. Nie ma co dużo gadać.
» 23 kwietnia 2014, 21:08 #44
Adnan44: jeżeli umiejetności Rafaela były by standardem i wszyscy poniżej musieliby opuścić United zostałby nam Roo, DDG, Jones, Mata, KAgawa i Rvp. dziękuje za uwagę
» 23 kwietnia 2014, 21:29 #43
Bartolek05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 22:03

Adnan44 masz rację, ale może po części jakaś czystka by się przydała? :/
» 23 kwietnia 2014, 22:02 #42
sznaucer: Adnan44 może trochę przesadziłeś, ale kilku faktycznie jest za słabych. O Ferdinandzie nie piszę, bo on dał sporo naszemu klubowi i chyba tylko wiek jest przeszkodą. Natomiast tekst jest też o Rafaelu, który moim zdaniem jest słabiutki. Ma serce do gry, zawziętość, ale za słaby technicznie, za wolny, nie ma uderzenia z daleka a w obronie często głupi faul lub ręka w polu karnym. Ile razy w tym sezonie właśnie przez niego nasi rywale strzelali jedenastki...Uważam, że gdy był kontuzjowany to wcale nie brakowało go na boisku, a nawet MU radziło sobie lepiej. Spokojnie go można zastąpić większością zawodników z PremierLeague.
» 23 kwietnia 2014, 22:38 #41
Adnan44: @sznaucer

nie przesadziłem, takie jest moje odczucie, Smalling, Buttner, Clev, Fellaini, Young oni wszyscy (mimo że grają na innych pozycjach) słabszymi zawodnikami niż brazylijczyk.
Rafael słaby technicznie? no nie wiem... Wolny? jeżeli on jest wolny to nie wiem co robiłeś jak widziałeś grę Smallinga na boku. Nie ma uderzenia z daleka a jak w tamtym sezonie wsadził samo okno to pewnie krzyczałeś jaki jest cudowny. a Jeżeli uważasz że jak miał konte i Smalling dobrze grał na jego pozycji to ja nie chcę już prowadzić dalej dyskusji..
» 24 kwietnia 2014, 08:22 #40
sznaucer: Adnan44, Nie chcę go porównywać do wymienionej przez Ciebie piątki, bo z pewnością nie są to zawodnicy z najwyższej półki. Chociaż wierzę, że Buttner się dopiero rozwija i Fellaini się wdroży (w Evertonie grał przecież nieźle). Spróbujmy go porównać do zawodników Barcy, Realu, Bayernu, Chelsy, czy City. Pisząc o kontuzji Rafaela miałem na myśli bardziej ogólną grę zespołu niż porównywanie go do Smallinga, który moim zdaniem oprócz szybkości ma niewiele atutów. Odnosiłem się tylko do powyższego artykułu. Oglądałem większość meczów United w tym sezonie i ani razu mnie Rafael niczym pozytywnym nie zaskoczył. Za Smallingiem też nie przepadam, ale miał parę meczów dobrych w obronie, bo jak się czasem wypuści do ataku to już tragedia. Oglądając wczorajszy półfinał pomyślałem sobie, że w takim Realu czy Bayernie nie miałby co szukać zarówno Rafael jak i wymieniona reszta. Nie mówię też, że powinniśmy się ich pozbywać, ale uważam, że jest Rafael słaby i tyle. W pamięci mam jeszcze mecz z Bayernem w 2010 na OT i jego spieprzoną w dziecinny sposób kontrę. Pewnie awansowalibyśmy wtedy...
» 24 kwietnia 2014, 12:52 #39
RyanScholes: od kiedy moyes trenowal MU to wszyscy zawodnicy grali ponizej oczekiwan ale to wina trenera nie zawodnika, teraz bedzie lepiej
» 23 kwietnia 2014, 21:07 #38
designer: wszystkie slowa tego komunisty swiadcza o tym ze jest zwyczajnym maricón i nikim wiecej. Ani Klopp nie bedzie w United ani nie ma tutaj mowy o tym by cale zlo przypisac graczom United. Trener wiec kim jest? Pelni dekoracyjna role bo ze slow tego kolesia na to wyglada. Mam gdzies ze gosc gral kiedys dla United. Nie zyje historia tylko terazniejszoscia i przyszloscia. Kiedys futbol byl na zupelnie innym poziomie. Poza tym nie byl on az tak oparty na glownych walorach biznesu tak jak dzis to wyglada i Moyes jest jak najbardziej winien tego co sie stalo z klubem. Gdyby mial cojones jak Ferguson, Keane czy Cantona druzyna latalaby jak na prawdziwych diablow przystalo a nie grala niczym bezzebne tygrysy.
» 23 kwietnia 2014, 21:06 #37
Pietryno: haha tyle jesli chodzi o Rafael a
» 23 kwietnia 2014, 21:03 #36
irration: Być może van Gaal zrobi z tym porządek, chociaż jeśli Ferguson nie wybił mu tego typu zachowania z głowy, to przed holendrem trudne zadanie. Większym problemem jeśli chodzi o Rafaela jest wg mnie jego podatność na kontuzje.
» 23 kwietnia 2014, 22:29 #35
paniOla: Cała prawda i tylko prawda NewtonHeath1878 co do Rafaela. Ale lubię tego piłkarza. Gdyby ktoś (przyszły trener) wyperswadował mu te głupie zagrywki a jego waleczność by została, to byłoby super.
» 24 kwietnia 2014, 00:12 #34
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 20:53

No czekam z niecierpliwością na odejście Younga, Valencii, Naniego, Ferdinanda i Javiera

Trzeba się odciąć od tych, co dają najmniej, albo nie grają na poziomie TOP4 i sprowadzić na ich miejsce zwyczajnie lepszych grajków
» 23 kwietnia 2014, 20:51 #33
Bossicky: Van Gaal nie podoła pracy w tak wielkim klubie jak United. Próbował z Barceloną - ale nie wytrzymał presji, próbował z Bayernem, dotarł nawet do finału LM, ale w następnym sezonie Bayern zaliczył serie kompromitujących porażek i go zwolniono...
W dodatku jest to trener konfliktowy, ze starymi metodami trenerskimi, w swoim podejściu przypomina Fergusona, ale jest ucieleśnieniem nie jego największych zalet, lecz wad...
To byłby zły wybór.
» 23 kwietnia 2014, 20:55 #32
szabo1878: dokladnie to samo mysle ;) poczytalem sobie troche o Van Gaalu, i prawie zawsze odchodzil z kims sklocony.

ponadto w kazdym klubie wygrywal mistrzostwo, jednoczesnie zaliczajac potem rozne fatalne wyniki, ktorych efekt napisalem wyzej

wielu ludzi mialo zastrzeszenia do jego pracy. przyklad? w barcelonie zaczal hurtowo sciagac holendrow, nawet jesli nie pasowali.

ja osobiscie po Van Gaala siegnalbym tylko w ostatecznosci.
» 23 kwietnia 2014, 22:40 #31
Kozzie: Rafael miał w pewnym momencie na tyle wysoką formę, że był jednym z najlepszych na swojej pozycji w BPL. Niestety obecnie to już cień samego siebie, ciągłe kontuzje i momenty bezmyślności w grze. Oczywiście jest jeszcze stosunkowo młody jak na obrońcę i oby załapał wiatr w żagle to może coś z niego być.
A Rio emerytura albo ciepłe kraje...
Do tego bym dorzucił Toma Cleverleya, Ashleya Younga i kilku im podobnych. Niech znajdą swoje miejsce w solidnych średniakach, bo United żeby stać się potęgą potrzebuje przebudowy.
» 23 kwietnia 2014, 20:48 #30
Piechutus: Chędożenie o Szopenie. Nie przyczepi się do "ślepo w pole karne" Younga czy "nic nie umiem ale gram bo jestem wychowankiem klubu" Cleverleya tylko do w miarę radzącego sobie Rafaela który jest naszym najlepszym prawym obrońcą
» 23 kwietnia 2014, 20:46 #29
mcis: naszym jedynym PO, chciales powiedziec
» 23 kwietnia 2014, 20:47 #28
brylaantowy: pierniczy głupoty chyba nie widział Rafaela w 100% formie. teraz ma kontuzję więc nie ma takiej formy jaka powinna być. ale co jak co przydał by się drugi PO , np. Coelman .
» 23 kwietnia 2014, 20:39 #27
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 20:35

Owszem, Rafael jest nierówny w formie i łapie dużo kontuzji, dlatego trzeba myśleć o zmienniku dla niego, ale trzeba być głupim, żeby nie dostrzegać drzemiącego w nim potencjału. Jeśli dobrze się go poprowadzi to wg mnie to będzie to jeden z najlepszych na swojej pozycji.
» 23 kwietnia 2014, 20:35 #26
adamecki7: Ciekawe o jakim Rafaelu on mówi bo napewno nie o Rafea Da Silva, przeciez jak on gra to tą prawą stoną idą na prawde obre ataki, a Rio juz stary, ale widać że gość sam nie wie co gada
» 23 kwietnia 2014, 20:31 #25
bbauza: akurat Kanczelskis sam nie nadawał się do MU. Słaby to był zawodnik i wielkiej kariery w klubie nie zrobił
» 23 kwietnia 2014, 20:27 #24
uzil25: Niech się osoby, które się nie znają po prostu nie wypowiadają. To jest śmieszne. Rio jest stary ale kto wiedział, że tak obniżył loty jeśli poprzedni sezon miał tak dobry, że zasłużenie był w 11 PL. Rafael jest tak przebojowy, że jak go nie ma to nie ma prawej flanki. To kpina co Smalling robi na tej PO w zamian za Brazylijczyka. Nie wiem czy nie tracimy podczas jego nieobecności więcej niż podczas przerwy spowodowanej kontuzją RvP... jak można coś takiego mówić. Jestem oburzony i mogę powiedzieć, że ten gościu nie wiedział co do końca mówi...
» 23 kwietnia 2014, 20:23 #23
jaratkow: Ruski pociągnął ze stakanika i wybełkotał co ślina na język przyniosła. Poza tym nie wiadomo kiedy ostatni raz oglądał mecz United
» 23 kwietnia 2014, 20:29 #22
5FredTheRed5: co Ferdinand robi w klubie to i ja się zastanawiam, ale Rafael.. uważam, że zdecydowanie zasługuje na miejsce w wyjściowej 11-tce
» 23 kwietnia 2014, 20:23 #21
Bossicky: od nowego sezonu jak przyjdzie Piszczek, dla Rafaela nie bedzie miejsca w pierwszym składzie ;]
» 23 kwietnia 2014, 21:03 #20
5FredTheRed5: jak zawsze w świeci bajek..
» 23 kwietnia 2014, 23:00 #19
Bossicky: ...razem z Kloppem i Reusem, zobaczysz jak się bajki urzeczywistniają :P
» 24 kwietnia 2014, 01:56 #18
ax1d: Bossicky, czy w Twoim awatarze jest JKM?
» 24 kwietnia 2014, 09:31 #17
TraN: Rafael już jest taki stary, praktycznie końcówka kariery. Już nic z niego nie będzie normalnie.

A tak serio, to nawet biorąc pod uwagę lekkomyślność Rafaela i wiek "emerytalny" Rio, to są w zespole zawodnicy, którzy dużo mniej zasługują na grę w tym klubie, niż ta dwójka (chociaż Ferdi faktycznie powinien myśleć o zakończeniu kariery).
» 23 kwietnia 2014, 20:22 #16
slaweknh: Rafeal to dobry pilkarz jak omina go kontuzje to bedzie jeszcze lapszy,co do Ferdka to zagra raz na jakis czas dobry mecz,ale to wszystko czasu sie nie oszuka.Dziwne ,ze ani slowa o zenujacych profanatorach i kalekach:jang,clewerli i valecia
» 23 kwietnia 2014, 20:21 #15
VanDerSar11: Akurat Valencia to w tym sezzonie grał dobrze.
» 24 kwietnia 2014, 06:53 #14
rafkit: z tym Rafaelem to przegioł ja wiem że był kimś ale no bez przesady... to że chłopak łapał kontuzje od CS co 2 miesiące to chyba nie jest jego wina
» 23 kwietnia 2014, 20:18 #13
mcis: tam nie chodzilo o jego kontuzje.
» 23 kwietnia 2014, 20:18 #12
Wielbicielka: Tęsknie za czasami kiedy Rafa robił takie rajdy, że aż się oko cieszyło.
» 23 kwietnia 2014, 20:16 #11
HubsS1: Rafael ma talent i umiejętności jednak ma również słabą psychikę oraz często łapie kontuzje. Gdyby nie był taką gorącą głową to byłby najlepszy na swojej pozycji. Jednak do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć a przed nim kilka lat rozwoju. Ferdinand, Evra i Vidić baaaardzo obniżyli swoje loty w tym sezonie.
» 23 kwietnia 2014, 20:16 #10
crash: jak można mówić o Rafaelu, że jest za słaby na United? Gdyby nie podatność na kontuzje to prawdopodobnie byłby w trójce najlepszych prawych obrońców w lidze. Ferguson mówił, że ten zawodnik nie ma żadnych zachamowań jeśli chodzi o niebezpieczne (dla siebie) zagrania - zawsze walczy na 100% i nie zastanawia się gdzie wstawia nogę. Charakterem świetnie pasuje do United, szkoda że przez kontuzje nie gra tyle ile na to zasługuje.
» 23 kwietnia 2014, 20:13 #9
mcis: umiejetnosci to nie jedyny aspekt oceny zawodnika. pozostaja jeszcze psychika i mentalnosc
» 23 kwietnia 2014, 20:18 #8
Duncan: Rafael jest ok ale Rio jest tragiczny już od mnw. trzech lat
» 23 kwietnia 2014, 20:11 #7
Devilmane13: Gdy jest zdrowy to w Anglii do Rafaela może się równać tylko Zabaleta, moim zdaniem ta dwójka zostawia resztę konkurencji w tyle. Jedyny mankament Brazylijczyka i przeszkoda do osiągnięcia absolutnej światowej czołówki to częste urazy.
» 23 kwietnia 2014, 20:09 #6
Vervvis: Ja niegdyś pisałem o Rafaelu, że on jest za słaby na United to mnie wyśmiano. Jak widać nie tylko ja tak uważam...
» 23 kwietnia 2014, 20:06 #5
ManchesterUtd: Bo nie jest za słaby.
» 23 kwietnia 2014, 20:07 #4
Cielii: Mu chodzilo ze czesto lapie kontuzje a nie ze jest slaby....
» 23 kwietnia 2014, 20:07 #3
mcis: nie chodzilo o kontuzje, tylko o mentalnosc. Rafael to lekkoduch i pozer. ma ogromny talent, ale go nie wykorzystuje. co do Rio to on juz jest zajety swoim imperium medialnym, gra zeszla na drugi plan
» 23 kwietnia 2014, 20:09 #2
demektczew: Rafael ? Fajny żart.
» 23 kwietnia 2014, 20:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.