Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United rozbije bank dla Luke'a Shawa?

» 23 kwietnia 2014, 15:34 - Autor: Biafra - źródło: The Guardian
Władze Manchesteru United są gotów rozbić bank dla Luke'a Shawa, wykładając na stół 30 milionów funtów, które mają im pomóc wygrać wyścig z Chelsea o utalentowanego gracza.
United rozbije bank dla Luke'a Shawa?
» Luke Shaw jest bardzo wysoko na liście życzeń United
Mistrzowie Anglii są przekonani, iż taka kwota oraz tygodniówka rzędu 100 tysięcy funtów wystarczą, żeby skusić młodego lewego obrońcę do przejścia na Old Trafford.

Takie zarobki sprawiłyby, że obecny gracz Southampton, po zmianie barw zostałby najlepiej opłacanym młodym graczem w historii. Przypomnijmy, że Shaw ma dopiero 18 lat, lecz już jest postrzegany jako jeden z najbardziej utalentowanych lewych defensorów w Europie.

Po odejściu Davida Moyesa, władze United nie zamierzają jednak zmieniać swoich planów, według których zakładano wydanie około 200 milionów funtów na wzmocnienia w najbliższym okienku transferowym. Część tej kwoty miałaby zostać przeznaczona na gracza Southampton, który jest uważany za idealnego następcę Patrice'a Evry.


TAGI


« Poprzedni news
Prezes LMA rozczarowany Manchesterem United
Następny news »
Oficjalnie: Adnan Januzaj będzie reprezentował Belgię

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


czopson20: Dobry młody zawodnik a kto wie może następny Bale
» 24 kwietnia 2014, 22:16 #69
szonpol: Zgadzam się że 30 mln to za dużo chociaż z drugiej strony lepiej kupic za gruba kase ale miec zawodnika na 14,16lat niż kupować co dwa trzy sezony zawodnikow niepewnych po 10mln.Niemniej nie wiadomo czy Luke jest gwarancją.Na drugą stronę świetnym zakupem byłby Coleman 26lat i pewnie nie trzeba rozbijac banku.Na lewa stronę moze Jetro Willemsa.30 baniek lepiej wydac na Laallane
» 24 kwietnia 2014, 13:12 #68
Adamczik: 30 mln za 18-sto latka to gruba przesada. Wayne tyle nie kosztował, gdy przechodził do MU, a miał już wtedy wyrobioną markę i opinię największego talentu w historii angielskiej piłki. Nie mniej, skoro mamy 200 mln, a nasze skamlenie nie zmieni chorego rynku transferowego powinniśmy go kupić. Problem w tym, że potrzebujemy jeszcze stopera, prawego obrońcy i rozgrywającego. Nie pogardziłbym też lewym skrzydłowym do czasu aż Januzaj nie zmężnieje.
» 24 kwietnia 2014, 12:12 #67
jaroz11: Niestety, taki teraz jest rynek transferowy, mi się to również nie podoba, ale jakoś trzeba ich przekonać. Brak LM, do tego konieczna przebudowa składu. Wczoraj Coentrao zagrał bardzo dobrze, Robben nie pokazał niczego specjalnego, a do tego asysta. Myślę, że Shaw to dobry wybór, choć może trzeba wynegocjować trochę niższą cenę, dorzucając kogoś w ramach wymiany, np. Younga i już mamy na tygodniówkę dla Shawa.
» 24 kwietnia 2014, 10:42 #66
Diabelred: 15-20 mln ok, ale 30? Zdecydowanie wole Coentrao, ktorego jedynym minusem jest to, ze jest starszy. Wszystko inne jest po stronie Portugalczyka, czyli doswiadczenie, gra w Europie, lepsza forma, cena. Wczoraj Fabio zaliczyl asyste do tego przy nim Robben kompletnie nic sobie nie pogral.
» 24 kwietnia 2014, 10:13 #65
Muuuuuuuuuuu: Wiadomo, że za Angola płaci się jakieś 50% więcej. 30 mln to cholernie dużo ale jakby zakombinowali i dali 50mln za niego i Lallanę to moim zdaniem warto. Trzon drużyny powinien być brytyjski. MU tak zawsze wyglądało.
Może udałoby się jakiś barter zrobić i wepchnąć im Younga i Clevę + 30 mln? Ehh marzenia.

A piszący tak o Contreao, Shaw już jest prawie na takim samym poziomie a ofensywnie jest nawet lepszy. Jeszcze z sezon taki jak obecny i Shaw będzie dużo lepszy od Portugalczyka. Grunt to trener, który go doszlifuje.
» 24 kwietnia 2014, 09:41 #64
Rybak997: Lepiej za Coentrao wylozyc polowe mniej i miec go na te 4/5 lat. Niby starszy,ale przy tym bardziej doswiadczony a tego potrzebujemy na najblizsze sezony. Shawa mozna wprowadzac,za rok,dwa. I na pewno za 18 late nie jest warty 30mln.
» 24 kwietnia 2014, 08:39 #63
yokowal89: Przyjdzie Van Gaal, weźmie ze sobą strootmana :) do niego carvalho i środek mamy, przed nimi mata, na bokach reus i na rooney na szpicy rvp/welbeck :) roo nie nadaje się na atak bo i tak tam nie gra wiec nawet nie biore go pod uwage na tej pozycji. Na 10 roo nie ma zwrotnosci szybkosci w mysleniu wiec tez sie tam nie nadaje. Dla mnie skrzydło/schodzący napastnik lub totalnie go wycofać na środek pomocy do gry np z carvalho.
» 24 kwietnia 2014, 08:10 #62
M1LKA: Jak tak czytam i widzę... że każdy ustawia 4-2-3-1... gdzie obok siebie ma defensywny pomocnik i rozgrywający to aż mi się coś dzieje. Żeby takie ustawienie miało sens musielibyśmy mieć kogoś z najwyższej półki co jest nie realne. Obok Carricka czy Carvalho bądź Vidala (daj boże żeby któryś przeszedł) musiałby stać mega zdolny rozgrywający potrafiący utrzymać piłkę, a takich jest jak na lekarstwo: modrić, schewinsteiger, gundogan (chociaż to wielka nie wiadoma obecnie przez jego kontuzje) fabregas... eriksen (strasznie żałuje że do nas nie trafił bo ma potencjał Modricia). Także taka gra nie ma szans. Musimy zmienić taktykę i przejść 4-3-3 żeby środek pola był porządniej trzymany i żebyśmy zaczęli rozgrywać piłkę jak należy, a nie koleny sezon jest przerzucanie piłki od obrony do 4 napastników z przodu. Gada się o tych 200mln ja to widzę tak:
Mangala - 35 funtów
Carvalho - 35
Shaw - 30 funtów
a teraz to już abstrakcja:
Reus - 35
Vidal/Kroos - 35 f
Guarin/Eriksen - 25 f
Jak dla mnie sciągniecie środkowych pomocników to priorytet taki sam jak obroncy. Możemy nie kupować nikogo ofensywnego ale tak samo jak nie zapchany dwóch dziur w obronie i w srodku pola to nawet nie ma co myśleć żeby skończyć przyszły sezon w top 4.
» 24 kwietnia 2014, 03:40 #61
cinek06: Jakby piłkarze kosztowali po 30-3 funtów, to ciekawe jakie by mieli tygodniówki. Hmmm, Guarina to nawet ja mógłbym kupić :D
» 24 kwietnia 2014, 12:31 #60
Kolejorz: Przyznac musze ze nie sledzilem zbytnio Southampton w tym sezonie ale 30 mln za lewego obronce ktory wciaz jest jeszcze niewiadoma nie brzmi jak dobry pomysl. Ale coz... Taki rynek. W naszej sytuacji pieniadze nie powinny grac roli. Trzeba to naprawic jak najszybciej Bo stracimy wiele, rowniez finansowo. A Chelsea tez ma na chlopaka chrapke
» 24 kwietnia 2014, 01:45 #59
Bossicky: on nie jest nie wiadomą, jeśli będzie dobrze prowadzony wyrośnie na najlepszego lewo skrzydłowego na świecie. Już dziś jest dobry, jeden z lepszych bocznych wysuniętych obrońców w lidze - trudno sobie wyobrazić jak się rozwinie, ale ma papiery na to by zawstydzić samego Bale'a ;) I myśle, że podobnie jak Bale skończy na skrzydle w ofensywie.
» 24 kwietnia 2014, 02:19 #58
Janks7: Ja mimo wszystko wolałbym Fabio Coentrao, lewy obrońca to nie jest kluczowa postać zespołu, takie pieniądze lepiej dołożyć tam gdzie mamy największe braki, czyli środek pola!
» 24 kwietnia 2014, 00:01 #57
Klimaa: Na pewno będzie świetnym piłkarzem jednak taka tygodniówka na dzień dobry...
» 23 kwietnia 2014, 23:44 #56
N17: Myślę że jest wart każdej ceny.
» 23 kwietnia 2014, 23:21 #55
yokowal89: no to jak każdej to 10 mln bym dał max :D
» 24 kwietnia 2014, 08:11 #54
KoaLa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 21:35

Nie lepiej kupić Coentrao może i jest starzy o kilka lat ale jest też bardziej doświadczony, tańszy i na tę chwilę lepszy :D
» 23 kwietnia 2014, 21:34 #53
hot: 30 mln za lewego obrońce który jest tak młody że jeszcze nic nie osiągnął?? grubo przesadzone
tak samo jak dziesiątki mln za Rossa Barkleya; niech się ogarną i przestaną przepłacać za przeciętnych piłkarzy
» 23 kwietnia 2014, 20:19 #52
Klimaa: Prawda, jednak jak wiadomo za wyspiarzy zawsze się przepłaca.
» 23 kwietnia 2014, 23:44 #51
jaratkow: Wolałbyś kogoś młodego i bardzo doświadczonego ;-) Jak polscy pracodawcy ;-))) Jedno zdaje się wykluczać drugie
» 23 kwietnia 2014, 20:50 #50
Bossicky: Luke Shaw! Jak pisałem wcześniej on jest wart każdych pieniędzy!
» 24 kwietnia 2014, 02:07 #49
Bossicky: ten Johns mnie najbardziej intryguje to świetny gracz, ale nie wiem czy uda nam się go wyciągnąć kładąc na stół całe 100mln euro!
» 24 kwietnia 2014, 02:06 #48
Reusik: Januzaj na mundialu!!.Wybrał Belgie
» 23 kwietnia 2014, 19:46 #47
decykos: Jestem jak najbardziej za. Lepiej teraz wydać te 30 mln i mieć zawodnika na co najmniej 10 lat :) Środkowego obrońcę musimy kupić, to jest priorytet. Napastników na razie nie potrzebujemy. Potrzebujemy klasowego skrzydłowego, marze o Reusie, super piłkarz. Obowiązkowo też jakiś klasowy środkowy pomocnik i lecimy po mistrzostwo w sezonie 14/15 :) GGMU !
» 23 kwietnia 2014, 19:43 #46
SkowronUNITED: Wole koncentrat...
nie wierze co sie dzieje z tym rynkiem transferowym.
» 23 kwietnia 2014, 19:14 #45
Champ20nes: Shaw ,Adam Lallana,Rakitić,Mangala to są zawodnicy na których między innymi można zapolować ;)
» 23 kwietnia 2014, 19:14 #44
pawbuk6: 30 milionow za 18 latka to dużo, ale trzeba się pogodzić z tym, że takie są obecne ceny na rynku transferowym. Takie kluby jak Chelsea, City, PSG, Monaco, Real, czy też Zenit zepsuły w ostatnich latach ten rynek - stąd takie absurdalne kwoty.
Lepiej wydać 100 mln funtów na trzech znakomitych zawodników, niż na 6 przeciętniaków. Fellaini ostatnio poszedł za prawie 30 mln, a wiele do gry nie wniósl (osobiście uważam, że gra na złej pozycji), więc 30 mln na obiecującego 18 latka, w dodatku Anglika, nie powinno szokować.
» 23 kwietnia 2014, 18:28 #43
Synus: uwielbiam takie rozważania hipokryty, może warto poczytać o klubie któremu się kibicuje i zaznajomić się najpierw z cenami zawodników którzy przychodzili w danym okienku, warto tez się zastanowić dlaczego Ronaldo został sprzedany za taką kupkę euro, a nie np za 1/3 tej ceny przecież Real chętnie by przystał na 30 mln, dzisiejsza polityka klubu też zachwyca zwłaszcza 300 tys dla Roo - więc skończ pieprzyć że inne kluby, a pogódź się z faktem że MU w ostatnich latach robi średnio udane transfery które w dodatku są przepłacone.
» 24 kwietnia 2014, 00:02 #42
AlwaysBelieve77: To przegięcie dawać za 18-latka któremu wyszedł 1 dobry sezon tyle pieniędzy. Poza tym w końcówce sezonu nie idzie mu już tak dobrze, o wiele rozważniej i mądrzej (nie jesteśmy na dobrej pozycji do podejmowania ryzyka) kupić kogoś sprawdzonego za mniejsze pieniądze. Mam 3 faworytów:

- Coentreao, który w Realu sobie nie poradził ale jest doświadczonym zawodnikiem, który na treningach powstrzymywał Bale'a, Ronaldo itd...Wcześniej w Benfice pokazywał że ma ogromne umiejętności w ofensywie. Cena: około 15-20 mln funtów

- Alex Sandro, grający regularnie w Lidze Mistrzów w barwach Porto, w tym sezonie zbierał świetnie oceny za mecze w Champions League. W dodatku młody, może jeszcze się rozwinąć a ma on ten brazylijski talent który widać chociażby w jego technice, dryblingu...Cena: 20-25 mln funtów

- Ricardo Rodriguez, który gra rewelacyjny sezon w Bundeslidze będąc czołową postacią Wolfsburga. Bardzo młody, z ogromnym potencjałem, twardy, silny ale mający również kapitalne przyspieszenie. Znakomicie wykonuje też stałe fragmenty gry, ma dobre dośrodkowanie i gra bardzo odważnie, dojrzale jak na swój wiek. Cena: 10-20 mln funtów

Są to moim zdaniem 3 lepsze opcje od Shawa. W sumie marzyłbym o np. sprowadzeniu Contreao i właśnie Shawa jako jego zmiennika. Wtedy LO mielibyśmy obstawione na lata. Buttner mnie nie przekonuje, ale ciężko oczekiwać by razem z Evrą odeszli obydwoje niedługo po odejściu Fabio.
» 23 kwietnia 2014, 18:09 #41
Bossicky: Shaw to drugi Bale, 30 mln to mało w porównaniu z tym ile za niego weźmiemy za parę lat ;)
» 23 kwietnia 2014, 18:56 #40
IMMM: To już lepiej wyciągnąć Contreao z Realu.
» 23 kwietnia 2014, 17:38 #39
kamilos223: zgadzam się będzie taniej a młodemu sława bije do głowy :P
» 23 kwietnia 2014, 17:43 #38
DevilFan: dlaczego bije sława? Nie widzę żeby siedział w mediach i cały czas udzielał się w klubach nocnych. Dostał powołanie do kadry Anglii i zaczął płakać, to chyba świadczy o trudzie i masie wysiłku a nie gwiazdorzeniu.
» 23 kwietnia 2014, 17:51 #37
brylaantowy: wolę Coentrao , który jest bardziej doświadczony i chętnie by u nas pograł ( bo na pewno nie cieszy go siedzenie na ławce ) a Shaw to podobno kibic Chelsea. myślę że Fabio kosztował by nas z 15 mln
» 23 kwietnia 2014, 17:37 #36
maxior1993: po co tyle kasy wywalać coentro jest lepszy a shaw nie jest tej kasy warty
» 23 kwietnia 2014, 17:34 #35
MU1212: 25 mln tyle niech wyda Manchester United na pojedynek z Chelsea o Shawa
» 23 kwietnia 2014, 17:30 #34
SaNToManUTD: 25 mln to max.. i na dodatek on ma 18 lat.. 20-25 to jest rozsądna cena za takiego piłkarza.
» 23 kwietnia 2014, 17:28 #33
lecho: Brać i nie patrzeć :)
» 23 kwietnia 2014, 17:03 #32
CR71999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2014 16:53

Haha :D Przecież on już jest piłkarzem MU, przynajmniej z ostatnich newsów tak wynikało. ,,Luke Shaw wybrał MU" Te ploty...
» 23 kwietnia 2014, 16:49 #31
Taurus: Może i jest dobry.. pytanie czy wart 30 mln? Moim zdaniem nie do końca, chociaż patrząc na obecne kwoty za transfery..
» 23 kwietnia 2014, 16:42 #30
Chestnut: youtube.com/watch?v=8SR-9p2nSR0
» 23 kwietnia 2014, 16:43 #29
PoloMarek: musiałem się przez chwilę zastanowić, co to k***a jest "Chaelshi"? :)
» 23 kwietnia 2014, 16:55 #28
yokowal89: Widziałem mecz teraz świętych ze srokami. Shaw kilka akcji zagrał na najwyższym poziomie, ma technikę, szybkość, dobrą centrę także 30 baniek za piłkarza na następne 8- 10 lat to można śmiało wydać.
» 23 kwietnia 2014, 16:19 #27
rizx: Wcześniej były plany Shaw + Lallana za 50milionów
» 23 kwietnia 2014, 16:13 #26
Reusik: Proponuje Alexa Sandro z Porto
» 23 kwietnia 2014, 16:11 #25
Bossicky: nie Alexa, a Sandro Raniere od Tottów 30mln i jest nasz ^^
» 23 kwietnia 2014, 16:56 #24
HDMIMOD: Porzadnych rozgrywajacych trzeba ,a nie obroncy .
» 23 kwietnia 2014, 16:04 #23
JasnaLiryka: Chyba i jednych i drugich
» 23 kwietnia 2014, 16:14 #22
Chestnut: Ja wychodzę z założenia, że na pewno dało by się kogoś kupić taniej i były tak samo dobry jak on, a może i nawet lepszy? Raczej tylko w Europie zawodnicy mają takie kosmiczne ceny.
» 23 kwietnia 2014, 16:01 #21
sisinho: Nie widzę żadnych wybitnych tańszych zawodników na jego pozycję.
» 23 kwietnia 2014, 16:55 #20
Przemas96: Koncentrało!
» 23 kwietnia 2014, 17:44 #19
CRfan: Jak wiadomo pewna obrona jest najważniejsza i tutaj trzeba zacząć wzmocnienia, Luke to bez wątpienia najlepszy wybór, mimo zdecydowanie wygórowanej ceny. Shaw, Kroos i Reus, to piłkarze w zasięgu MU, a każdy jest jednym z najlepszych na swojej pozycji na świeciei i byliby wielkimi wzmocnieniami. Potrzeba jeszcze środkowego obrońcy, jednak tu możliwości jest kilka, ale żadna nie powala(Mangala, Hummels czy Ginter), a środek obrony Jones-Evans moim zdaniem wygląda jak najbardziej przyzwoicie.
» 23 kwietnia 2014, 15:55 #18
jaratkow: Środek obrony Jones -Evans jest / będzie ok, do tego na PO Rafael (alternatywnie Valencia) LO: Evra / Shaw / Buttner.
Wypada zwrócić uwagę, że przy dobrej organizacji gry, zwłaszcza między formacjami, mamy szansę naprawdę szybko stworzyć silny zespół. Moyes nie potrafił wykorzystać zasobów jakie już ma United. Przestawianie zawodników na inne pozycje a jednocześnie "cała armia" na wypożyczeniach. Przed nami lato: czas nie tylko transferów ale letniego zgrupowania i okazja dla trenera z pomysłem na grę, by na starcie ligi bić faworytów.
» 23 kwietnia 2014, 16:16 #17
Abrakadabra: Cristiano już nie jesteś w Manchesterze idź na stronę Realu
» 23 kwietnia 2014, 16:34 #16
RonaldoComeBack: Alaba lepszy, nie wiadomo co z Shawa będzie. Wolałbym rozbić ten "bank" w Bayernie i niech dorzucą Krosa :D
» 23 kwietnia 2014, 15:51 #15
RedRoo10: Pewnie... Zaszalejmy i kupmy jeszce Robena i Alcantare... a co tam jeszce Riberiego niech dorzucą... a co tam kupmy cały skład Bayernu... mój Boże co za ludzie...
» 23 kwietnia 2014, 16:14 #14
Makavelli88: troche duzo,ale przy obecnej sytuacji innego wyjscia nie ma jak przeplacac:(
» 23 kwietnia 2014, 15:51 #13
xAthizard: Brać go !
» 23 kwietnia 2014, 15:48 #12
lolis: a kto powiedział, że nie spróbują wyciągnąć Reusa? Przecież do wydania jest ok 200 mln.
» 23 kwietnia 2014, 16:04 #11
mun72: skąd ty chłopie wziąłeś te 29,5m za Reusa? jemu klauzula na 35m się załączy dopiero po następnym sezonie, teraz to BD może za niego żądać ile chce, co nie zmienia faktu, że jest wart dla nas prawie każdych pieniędzy bo w obecnej kadrze nie mamy nawet jednego klasowego skrzydłowego, a jak przyjdzie van Gaal to żeby grać jego ulubionym 4-4-3 potrzebujemy 2 klasowych grajków na te pozycje, drugim mógłby być np Griezman z RSSS, wtedy Valencia zostaje jako zmiennik na PO/PS, Januzaj jako zmiennik na LS i można bez żalu pożegnać Younga i Naniego
» 23 kwietnia 2014, 16:19 #10
jaratkow: Co lepsze: zaoferować wyższe zarobki i zakontraktować zawodnika dobrego na lata czy... przyglądać się jak zasila konkurencję? Nie można jednocześnie zjeść ciastka i mieć ciastko. Nie można chcieć kupić i nie chcieć płacić... To prawda, że ceny za piłkarzy galopują jak oszalałe ale... bez względu czy nam się to podoba czy nie - jak chcemy dorównać konkurencji musimy przyjąć panujące zasady gry. W ostatnich latach za mało kupował SAF, za mało DM i dziś mamy co mamy. Więc albo narzekajmy na to gdzie jesteśmy ale cicho-sza gdy ma dojść do wydawania na transfery. A jeśli jesteśmy przeciwko wydatkom to zaakceptujmy niskie miejsce w tabeli i słabą grę. Tylko po co wtedy zwolniono Moyesa..?
» 23 kwietnia 2014, 16:28 #9
crash: 4-4-3? a co to za nowość o.O
» 23 kwietnia 2014, 16:34 #8
Bossicky: Taktyka 4-4-3, niesie sobą silny przekaz dla rywali o bardzo ofensywnym usposobieniu zespołu. Van Gaal preferuje grę w następującym wariancie tego ustawienia, przdstawie na przykładzie obecnego składu ManUtd:

---------Van Persie---Chicharito---Welbeck---------
-------------------------Rooney-------------------------
----------Mata----------Kagawa--------Valencia----
-----------------------Cleverley------------------------
Evra-----------Jones-----------Smalling------Rafael

Głównym atutem tej taktyki jest zagęszczenie piłkarzy w środku pola, oraz większa liczba piłkarzy w polu (o jednego) względem rywala, który traci siłę rażenia wystawiając w składzie bramkarza, co jest zupełną bzdurą!
» 23 kwietnia 2014, 16:44 #7
mun72: dowcipnisie, miało być oczywiście 4-3-3 coś a'la Real czy PSG teraz czyli na nasz obecny skład musiałoby to wyglądać np:
DDG
Rafael-Jones-Evans-Evra
Carrick-Mata-Fellaini
Nani-RvP-Januzaj
ale po idealnym okienku transferowym np:
DDG
Rafael-Jones-Mangala-Shaw
Carvalho-Mata-Kross
Reus-RvP-Griezman
Wiem że nie ma tu miejsca dla Roo, ale w takim układzie nie pasuje on tu nigdzie, chyba że da się go cofnąć do środka jak de Marie w Realu
» 23 kwietnia 2014, 16:58 #6
lolis: a Roo nie pasuje a RvP pasuje gdzie jest wolny już do szybkich skrzydłowych?
» 23 kwietnia 2014, 17:16 #5
Hazelos: Bossicky nie wiem czy zauważyłes ale masz 2 graczy za dużo ;D jeśli chcesz grać bez bramkarza to i tak nadal 1 trzeba wyrzucić :)
» 23 kwietnia 2014, 17:18 #4
Bossicky: rozpędziłem się ;) Chicha na ławkę ;)
» 23 kwietnia 2014, 17:53 #3
Diabolo: Z tą tygodniówką to ich trochę poniosło. Jednak jeżeli mamy rywalizować z szejkami z City, czy Abramowiczem to takie posunięcia są nieuniknione.
» 23 kwietnia 2014, 15:37 #2
Bossicky: Jest wart każdych pieniędzy!
» 23 kwietnia 2014, 15:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.